Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Eu, dușmanul lui Dragomir

Ieri, într-un interviu în care sugera că s-ar putea retrage în 2013 de la cîrma LPF, Dragomir vorbea despre o campanie făcută împotriva sa “pe minciună de oameni pe care i-am ajutat în viață, Ioanițoaia și Tolontan”. Nu-i momentul să […]

joi, 8 martie 2012, 11:11

Ieri, într-un interviu în care sugera că s-ar putea retrage în 2013 de la cîrma LPF, Dragomir vorbea despre o campanie făcută împotriva sa “pe minciună de oameni pe care i-am ajutat în viață, Ioanițoaia și Tolontan”. Nu-i momentul să comentez finalul frazei anterioare, poate cu alt prilej, însă povestea cu campania e O ÎNCHIPUIRE. O AIUREALĂ. UN FALS.

În situația ipotetică în care eu și Tolo, separat ori împreună, am unelti împotriva actualului președinte ar însemna fie să vrem să-i luăm locul, fie să susținem pe cineva care să-i succeadă la LPF. Prima variantă se exclude din start. Nici cealaltă nu merită însă discutată atît timp cît Gazeta n-a propus vreun nume în acest sens, vreo persoană.

Deoarece șeful Ligii se desemnează de către reprezentanții cluburilor, alegerea lui constituie o chestiune de ordin intern. Concret, fără legătură cu părerea cititorilor pe care ziarul nostru, sau altul, i-ar putea influența într-o direcție sau în alta. Pînă la un punct, reacția lui Dragomir e de înțeles. Îl deranjează faptul că opinia publică nu-l mai agreează și, acuzîndu-l de prăbușirea fotbalului, îi cere să plece. Și-atunci, pentru că așa e cel mai comod de judecat, Dragomir se grăbește să arate cu degetul spre 2 jurnaliști. Greșit și de data asta, lesne de priceput de ce: pentru că problema lui Dragomir nu e poziția lui Ioanițoaia și Tolontan, atitudinea mass-media în general, ci PROBLEMA LUI DRAGOMIR E DRAGOMIR ÎNSUȘI!

Modul în care se bagă în toate, le știe pe toate și le învîrte pe toate, dînd impresia că nimic nu-i prea mult pentru el, că-și poate permite orice De bănuit însă că avalanșa de e-mail-uri declanșată de acțiunea “Mitică la brutărie” l-a readus cu picioarele pe pămînt. În sfîrșit, s-o fi convins că lumea nu-l mai suportă, că-l dorește plecat chiar înaintea lui Mircea Sandu. Dragomir mi-a transmis recent, printr- un intermediar, că ura pe care i-o port îl mobilizează!

Pentru a treia oară eronat, aberant, deoarece l-am socotit mereu un tip abil și descurcăreț, cu gură rea, dar cu suflet bun. Și-l cunosc de peste 40 de ani. Din păcate, puterea l-a stricat și a ajuns să confunde în ultima vreme Liga, întreg fotbalul românesc cu propria feudă! Printre altele, a pus un umăr de nădejde la desființarea abuzivă a Universității Craiova. Nu s-a mai condus după regulamente, ci numai după simpatii și după interese.

Și-a creat o adevărată curte, promovîndu- i pe cei care-l ascultau orbește, gen Doru Neagu, dar nedreptățindu-i pe puținii care îndrăzneau să miște în front, cazurile lui Adrian Ionescu și Sorin Satmari. Am mai spus-o și o repet: DRAGOMIR A PIERDUT SPRIJINUL PUBLICULUI DIN CLIPA ÎN CARE, CU DESTUI ANI ÎN URMĂ, A PIERDUT MĂSURA. Orice măsură. Dacă a scrie asta e echivalent cu a-i fi dușman lui Dragomir, atunci pot fi inclus în această categorie.

[INTRĂ ÎN CAMPANIE MITICĂ LA BRUTĂRIE PE GSP.RO]

Comentarii (116)Adaugă comentariu

corvinist (7 comentarii)  •  8 martie 2012, 17:49

Domnule Ioanitoaia, nu a-ti incercat nici macar o data sa aflati adevarul in cazul Lobont( Corvinul vs. Rapid) sa aflati cum un club care a dat tarii jucatori la toate loturile nationale, activeaza doar cu o grupa de copii.Suntem prea mici ca sa ne luptam cu aceasta caracatita mafiota, dar sa stiti ca nu ne lasam si ne vom lupta incontinuare, atata timp cat mai avem o sansa.Speram sa va intoarceti privirea si catre noi, sa ne ascultati si sa scrieti adevarul. Daca pentru hunedoreni nu, MACAR IN AMINTIREA LUI MISA KLEIN, si pentru ceea ce a facut el pentru fotbal.

Marian Lupu (40 comentarii)  •  8 martie 2012, 17:59

Vad ca Dragomir a inceput sa isi puna cateii sa scrie. L-as intreba pe p. rares de ce acest articol in opinia mea excelent, ar fi tendentios? Iar lui #37 i-as atrage atentia ca i-a aparut postarea, nu i-a blocat-o nimeni si nici nu i-a sters-o. In locul dlui Ioanitoaia ori al adm. eu as fi sters-o pentru ca nu e o opinie, e o injurie. Ea imi confirma ideea cu care am inceput.

injineriu (1 comentarii)  •  8 martie 2012, 18:05

Asa cum am mai scris de cateva ori, degeaba, pentru ca mi-ati cenzurat mesajele, eu va acuz in primul rand pe dvs. pentru toata situatia si atmosfera mizerabila din jurul fotbalului romanesc. Ati inceput cu „Procesul etapei” acum multi ani sa semanati vant, acum culegem (cu totii) furtuna. Dragomir este doar un efect, un produs al lungilor emisiuni de incitare pe care le-ati facut.

Mirceacelbatran (87 comentarii)  •  8 martie 2012, 18:06

@petru. Ca nu ti-au placut articolele si emisiunile lui Ioanitoaia e dreptul tau. Nici mie nu mi-au placut toate. Dar ma intreb ce drept ai sa jignesti? Daca ai implinit 16 ani ori ai terminat 7 clase ar trebui sa te mai gandesti inainte de a da din degete. Faptul ca ti-au lasat comentul (ioanitoaia e in spital) ar trebui sa te faca sa rosesti.

Octav (3 comentarii)  •  8 martie 2012, 18:23

Nu inteleg de ce campania asta impotriva lui Mitica, el e sefu unei institutii private – nu isi ia salariul de la stat (cluburile nu sunt de stat-toate sunt un fel de SRL-uri), e numit de sefii de cluburi din divizia A. Si-a facut treaba …a adus de la licitatiile de drepturi TV sute de milioane cluburilor, de ce sa-si dea demisia? Ca si cum as zice ca Tiriac sa-si dea demisia de la x SRL

Teoretic Mircea Sandu ar trebui sa-si dea demisia ca e sef la o institutie de stat , nationala n-are rezultate ….in alta tara seful de la federatie si antrenorul nationalei isi dau demisia amndoi in cazul ratarii unei calificari. Pe cand Sandu are vreo 5 calificari ratate in ultimii 12 ani. Deci trebuia sa-si dea demisia de vreo 5 ori pana acum.
Deci CORECT si prima data SANDU demisia.

Che Guevara (363 comentarii)  •  8 martie 2012, 18:33

Uite alta echipa pentru binele fotbalului romanesc: Emil Sandoi presedinte la FRF, Gica Craioveanu presedinte la LPF, Mihai Stoichita antrenor la echipa nationala.

unu (21 comentarii)  •  8 martie 2012, 18:33

oracolul ameninta ca se ridica si pleaca din emisiune daca il intrebi ceva ce nu ii convine,penibil.se intreaba dece nu vine lumea la meciuri?…pt ca biletele sunt scumpe si pt spectacolul fotbalistic este jalnic,dece? pt ca sprijinit de sefii de cluburi care il voteaza ca sa nu ii dea in gat daca pica de la liga smenuieste neconditionat meciurile …se stie dinainte cine pica si cine ia campionatul…se ia la rand cum bine zicea cineva

unu (21 comentarii)  •  8 martie 2012, 18:37

stiti dece nu avem spectacol?…simplu pt ca indiferent de cat de prost joaca jucatorii nu pun osul pt ca patronul iese pe post si se ia de arbitri e vorba de investitiile personale in club si atunci fotbalistul se face ca joaca fotbal.app pana acum 2 luni trageau unu in celalalt acuma sandu se jura ca nu e nimeni ca militica blatomir….jalnic,patetic nu mai gasesc cuvinte civilizate si pt asta nu pot decat sa strig MILITICA BLATOMIR LA PUSCARIE !!!!

talpaiadului (14 comentarii)  •  8 martie 2012, 18:40

Domnule Ioanitoaia, nu credeam sa va vad coborandu-va atat de jos incat sa negati cu seninatate ceva clar ca lumina zilei. Prosport si GSP si-au dat mana intr-una din cele mai veninoase campanii antipersoana din istoria jurnalismului sportiv romanesc, similara pe undeva cu campania anti-Ridzi a lui Tolontan. Eu sunt de acord cu dumneavoastra, Sandu si Dragomir sunt capetele caracatitei din fotbalul romanesc, la brutarie cu amandoi, dar asumati-va nene responsabilitatea faptelor dumneavoastra!

John-Lip. (7 comentarii)  •  8 martie 2012, 18:48

Oare ce ar mai trebui,să se întâmple,negativ în fotbalul
românesc,pentru ca cei 2 să înţeleagă că vremea lor s-a
epuizat ?.Timp de aproape 18 ani,sau hrănit,confiscând
meritul GENERAŢIEI DE AURdin 1994,MERIT pentru care
contribuţia lor a fost iluzorie.Ceace se vede în prezent le
aparţine-n totalitate(corupţie,blaturi ordinare,haos în regulamente şi-n comisii,sectorul copii şi juniori jalnic,locul 54 în clasamentul FIFA,aşezarea echipei naţionale în grupa 4-a volorică lângă Malta,Luxemburg).
Iată de ce d-lor m.sandu şi m.dragomir,dacă în voi mai există câteva grame de onoare:DEMISIA,Lăsaţi-ne,Ajunge.

scarbatolo (2 comentarii)  •  8 martie 2012, 18:50

nu reiese absolut deloc care e vina lui Dragomir ca fotbalul romanesc e la pamant. Reiese insa ca „jurnalisti” ca tine sau celalalt, au interese sau pur si simplu sunt influentati de o ura nedeslusita nici macar de ei insisi… Daca presa romaneasca ar fi la fel de cinstita ca dragomir sau becali sau sandu, ati fi probabil mai respectati. Dar nu sunteti dectat niste impostori cu legitimatii de jurnalisti. Ce rusine!

gheo (1 comentarii)  •  8 martie 2012, 19:20

REPET CE A ZIS PROTOPOPESCU

Fratilor…suntem de rasul curcilor!!!

De 22 de ani avem aceeasi coducatori securisti/comunisti la conducerea FRF/LPF!!!

In orice alta tara, acesti hoti si INCOMPETENTI zburau de mult (sau se retrageau de buna voie) dupa rezultate asa de proaste (in special in ultimii 10 ani)!!!

E de mult timpul!

JOS SANDU si DRAGOMIR!
JOS INCOMPETENTA si HOTIA!!!

BRAVO IOANIȚOIA. NORMALE CĂ SLUGILE LOR CARE APAR PE AICI SUNT MULTE. TREBUIE SĂ/I ÎNVINGEM.
FOTBALUL E UN BUN NAȚIONAL, REPREZINTĂ NAȚIUNEA ROMÂNĂ, CA ORICE SPORT, NU O ADUNĂTURĂ DE HULIGANI CARE AU FĂCUT BANI TOT DIN FOTBAL ȘI DIN NEÎMPLINIRILE NOASTRE.

bogdan (4 comentarii)  •  8 martie 2012, 19:27

a pierdut sprijinul publicului? pai cand l-a sprijinit publicul vreodate pe dragomir?

Mircea (20 comentarii)  •  8 martie 2012, 19:39

D-le Ioanitoaia stiti care este intereseul dvs? Sa fie reafiliata Craiova. Nu va mai ascundeti dupa degeti si recunoasteti acest lucru. Asa ar fi corect sa faceti insa se pare ca nu sunteti capabil

DARA2501 (50 comentarii)  •  8 martie 2012, 19:47

Dar si presa…
Dar si presa…
Cati bani a papat si ea de pe urma acestor derbedei?

Vladut (6 comentarii)  •  8 martie 2012, 19:49

Scarbatolo, esti dus cu pluta? Daca Becali, Sandu si Dragomir sunt cinstiti, cum au facut milioanele de euro cu care sfideaza? Au ceva doctorate sau au descoperit ceva? Nu, doar au smiculat si combinat. Ssi-au tras partea lor si au lasat fotbalul sa moara. Becali macar si-a batut joc de banii lui, dar ailalti doi au facut afaceri pe banii altora. Sa ne lase si tu odata cu ei.

pif (4 comentarii)  •  8 martie 2012, 19:50

e cam cazul sa se duca, toti s-au saturat de smecheria asta olteneasca. si la vinzarea drepturilor de televizare a dat-o in bara cit a putut. e cazul sa mai vina si altul, poate nu atit de smecher ca el, dar altul.

emg (79 comentarii)  •  8 martie 2012, 19:58

la groapa de gunoi a istoriei cu ei!

Stejaru’ (1 comentarii)  •  8 martie 2012, 20:18

Domnule Ioanitoaia, nu sunteti nici „publicul”, nici „opinia publica” pe care prin presa o manipulati si o instigati intr-o directie convenabila intereselor dvs. Nu cred ca toata aceasta campanie este „in sprijinul fotbalului romanesc” si nici dezinteresata. Cand patima este prea mare, devine suspect!

Serban (147 comentarii)  •  8 martie 2012, 20:29

Daca intra la puscarie Ion Becali, cel care a initiat distrugerea fotbalului romanesc, se mai linistesc apele, mai ales ca Giovanni trage dupa el si pe altii!
Primul vinovat de distrugerea Universitatii Craiova este mititelu, mai putin Dragomir. Dar Dragomir trebuia sa-si puna comisiile la treaba si in cazurile Dinamo si Petrolul!
In mod normal Dinamo si Petrolul trebuiau dezafiliate. Dinamo pentru ca si-a pus jucatorii sa introduca petarde in stadion, iar Petrolul pt. ca areziliat contracul cu o firma specializata in protectie si paza pe stadioane, cu habarnisti care sa favorizeze actiuni te terorizare a echipei adverse.

Marin Dolj (98 comentarii)  •  8 martie 2012, 20:38

Un oltean care a lovit din plin in Craiova, rusine sa ii fie lui Dragomir!

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  8 martie 2012, 20:48

Pai da domnule asa e Mitica a pierdut masura demulta vreme dar de curind si mata ai pierdut-o . In plus daca nu ma pot mindrii cu frf-ul sau liga nici cu dumneavostra mass media romaneasca nu am cu ce. Asa ca jocul asta se termina cam PAS .

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  8 martie 2012, 20:50

Si inca ceva ca era sa uit . Mai lasati-ma in pace cu POPORUL …bla bla ..

Barza (8 comentarii)  •  8 martie 2012, 20:54

Un articol decat adevarat. Forza Stiinta!

emil (1 comentarii)  •  8 martie 2012, 21:03

Felicitari!! un articol foarte CORECT SI bine scris!!!

me (19 comentarii)  •  8 martie 2012, 21:51

Dar ce ziceti de Ioan Timofte, Gica Craioveanu, Dan Petrescu, Ioan Sabau, etc.?

bazileon (167 comentarii)  •  8 martie 2012, 21:59

Articolul este ilizibil, demonstratiile neconvingatoare, iar atitudinea morala a dlui Ioanitoaia pur declamativa.
Un singur lucru voi spune ca argument: Dumitru Dragomir, in calitatea sa de „om de fotbal” nu a fost niciodata „bun”.
Cand putea fi astfel?Cand impingea la promovarea Scornicestiului? Cand manarea cu Victoria Bucuresti?
Daca am sti noi tot ce a facut acest om, ca si variile interactiuni pe care le-a avut cu Dl Ioanitoaia de-a lungul carierelor lor, am deveni niste mizantropi incurabili.
Dar de unde sa aflam? Chiar daca se „injura” dlor acum, omerta functioneaza fara cusur.

Petre (255 comentarii)  •  8 martie 2012, 22:08

Sa plece jenantul asta fara limite, omul e complet dus si impreuna cu Nasu au distrus fotbalul romanesc, afara cu voi impostorilor!

NO NAME (1 comentarii)  •  8 martie 2012, 22:29

Prea tarziu ati inceput sa aratati cu degetul spre cei ce de foarte multi ani distrug fotbalul, sportul in general…mult prea tarziu…

Elias (2 comentarii)  •  8 martie 2012, 22:40

D-le Ioanitoaia spuneti ca Mitica a pierdut sprijinul publicului, dar cand l-a avut sau daca publicul inseamna presa , pai atunci nici pe asta nu l-a avut niciodata.
Si apoi nici nu are nevoie de sprijinul publicului, seful Ligii este ales de cluburi si scuzati-ma inafara de Gigi care zice ca vrea sa scape de Mitica (dar el azi zice una si maine alta) toti conducatorii de cluburi voteaza cu Dragomir.Nu zic ca e bine sau e rau , e numai treaba lor si in nici un caz al presei sportive care ar avea redactiile pustii daca ar avea nevoie de sprijinul publicului ca sa stea acolo.Ati ajuns in ultimul hal , mintiti zi de zi , a doua zi spuneti altceva dar nu raspunde nimeni ca ieri a mintit si a dus publicul in eroare, niste titluri de te doare capul, barem prostutele alea pe care le trimiteti la meciuri sa ia interviuri la cald , saracele sunt nevinovate.Asa ca nu sunteti in situatia sa vorbiti despre ce e corect si ce nu, ziaristi adevarati sportivi sunt putini se pot numara pe degete (Vochin , Geambasu ,Radu Paraschivesu si inca cativa )dar astia vorbesc despre sport si nu despre scandaluri.
Vorba lui Mircea Lucescu, a trecut timpul peste d-voastra ,trebuie sa va retrageti pentru ca „ati pierdut sprijinul publicului”

teo (13 comentarii)  •  8 martie 2012, 22:57

Felicitari ! Acesti fanfaroni ne-au desfintat si talharit echipa de suflet , au distrus fotbalul romanesc , SA PLECE !

zagna (56 comentarii)  •  8 martie 2012, 23:10

nea ovi, fa-i pe plac si ajuta-ne sa scapam de el!

flytudor (13 comentarii)  •  9 martie 2012, 0:01

Sincer………..mai multa sinceritate , luciditate si rationament nu cred ca se poate…OVIDIU IONITOAIA A DEMONSTRAT CU ACEST ARTICOL CA II PASA ENORM DE FOTBALUL ROMANESC…PUNANDU-SE DE BUNA VOIE IN CATALIZATORUL DE CUVINTE SI ACUZE ALE **sefilor federali** , SI CHIAR CU RISCUL DE A FI INCLUS INTR-O CATEGORIE DIN CARE NU FACE PARTE (dupa cum chiar dumnealui afirma)…..MULT SUCCES

bogdan (1 comentarii)  •  9 martie 2012, 0:04

Domnule Ioanitoaia , felicitari pentru articol . Noi ca oameni trecem in lumea cealalta dar trebuie sa lasam ceva bun care sa aminteasca de noi pe aceasta lume. Noi nu o sa uitam ca luptati alaturi de Craiova . Sunt din Timisoara insa Craiova imi este foarte aproape de suflet. Dumnezeu sa va dea sanatate.

flytudor (13 comentarii)  •  9 martie 2012, 0:06

61 scarbatolo on 08.03.12 at 6:50 pm
nu reiese absolut deloc care e vina lui Dragomir ca fotbalul romanesc e la pamant. Reiese insa ca “jurnalisti” ca tine sau celalalt, au interese sau pur si simplu sunt influentati de o ura nedeslusita nici macar de ei insisi… Daca presa romaneasca ar fi la fel de cinstita ca dragomir sau becali sau sandu, ati fi probabil mai respectati. Dar nu sunteti dectat niste impostori cu legitimatii de jurnalisti. Ce rusine! CITITI MAI SUS SI VA MINUNATI….UN COMENTARIU AL UNUI CITITOR,,,PE CE LUME O TRAII OMUL ASTA..(am dat copy , paste)

Muntele Athos (2 comentarii)  •  9 martie 2012, 0:10

Ce nu inteleg eu e ce interes ar avea Ioanitoaia din toata povestea asta. Sa fie reprimita Craiova, ok si ce-ar castiga el din asta? Dar daca s-a saturat Ioanitoaia inseamna ca lucrurile s-au impins prea departe ca omul a vazut multe la viata lui. PS. Cum care popor? Ala care ii scrie lui Dragomir sute de mail-uri, SUN DANCE KID. Sau multimea nu conteaza si contezi numai tu?

Che Guevara (363 comentarii)  •  9 martie 2012, 0:46

Inca o echipa care poate sa conduca fotbalul romanesc: Anghel Iordanescu la FRF, Gabi Popescu la LPF si Cosmin Olaroiu antrenor la echipa nationala.

Red (5 comentarii)  •  9 martie 2012, 1:06

Marea rusine este ca, analizand articolele GSP din ultimii ANI, nu rezulta deloc o atitudine de combatere, ci mai degraba una de tolerare si acceptare !
Asa ca, sa nu ne mai batem cu pumnul in piept, altfel rezulta ca avem de-a face cu alte interese, gen Craiova.
Care nu trebuie bagate in context.
Chiar nu va intereseaza ce va urma dupa cuplul S-D, sau stiti ? Deja vu!

motanul incaltat (603 comentarii)  •  9 martie 2012, 1:34

pt.Marin Dolj-pai ,tiganul cind s-a vazut imparat,prima oara l-a omorit pe tasu-referire la distrugerea U-.Nu cred ca sunt rasist,dar prin Balcesti,oamenii nu prea au singe albastru.Nu e o generalizare.Chiar daca maninci somon fumeé,creveti sau fructe de mare aduse direct din Norvegia in dimineata asta-nu esti deloc lord,ci mai degraba un fraier care s-a ajuns si se lauda.Smecherii tac din gura.

protap22 (3 comentarii)  •  9 martie 2012, 3:25

MITICA E UN ESCROCK A FACUT BANII NUMAI DIN MIZERII ,RUSINE PENTRU CE A FACUT …DAR RAMINE CU BANII SI PROSTIMEA VORBESTE

kardell (10 comentarii)  •  9 martie 2012, 4:03

Ioanitaia,m-am lamurit si cu tine,ai fost prieten cu rinoceru’ timp de 40 de ani,asta spune totul despre calitatea ta…

Moro (2 comentarii)  •  9 martie 2012, 6:52

Indiferent dc va place sau nu(pana la urma e dreptul fiecaruia)dl Ioanitoaia e un ziarist cu verticalitate cum putini au mai ramas.Daaar dc sa nu aruncam pisica peste gard ca doar romani suntem????Dc sa nu vedem partea plina a paharului si sa apreciem ca in sfarsit presa e de partea majoritatii????Uite de asta suntem condusi de oameni precum Sandu si Dragomir ce se subordoneaza cu succes expresiei „dezbina si cucereste”.Poate ca ne meritam soarta….

starchild (23 comentarii)  •  9 martie 2012, 7:56

Toata lumea este dusmanul lui Dragomir, este ceva natural sa fii dusmanul lui Dragomir si a sefului lui pe linie sportiva si ideologica. Asta nu reprezinta un titlu de glorie, ci o stare de normalitate. Acesti 2 indivizi au produs prejudicii insurmontabile, in primul rand modului cum este gandit si organizat fotbalul in Romania. Am pierdut trenul fotbalului european de atatea ori din cauza celor 2 si a luptei lor continue pentru putere si dominatie.

Echipa nationala si-a pierdut suportul fanilor si respectul european, cluburile romanesti au ramas la un nivel de organizare specific anilor 90, competitile organizate de cei 2 au un nivel de credibilitate care tinde spre 0, toate decizile comisilor sunt contestate pe argumente, nivelul de atragere a investitorilor noi, este zero, nu mai vorbim de investitii straine in fotbal, pentru ca nu exista, nici o initiativa legislativa de a facilita accesul cluburilor la insfrastructura domeniului public. Tot ce s-a realizat a fost demolarea unui stadion decent(din care nu au avut de castigat doar demolatorii) si construit altul in locul lui la pret dublu decat in Germania, stadion pe care are acces privilegiat pana la absurd doar fotbalul amator.

Se putea construi in alta parte, sau mai degraba ajuteate cele 3 cluburi din Bucuresti cu jumate din suma pentru construirea sau modernizarea si capacitarea proprilor stadioane: cu 50 de milioane l;a fiecare + inca 50 de milioane procurate de fiecare club in parte de la banci si sponsori, acum aveam 4 stadioane moderne de peste 40.000 de locuri in loc de unul si 3 echipe care nu au unde sa joace pentru ca nu sunt sprijinite de comunitati locale explicite.

2 cretini care au macelarit fotbalul romanesc si interese publice, cu compliciatea sau pasivitatea presei, care a avut in paralel razboiul lor cu interesele private, si de ce exista aceste interese, cand ele ar trebui sa fie publice (in opinia presei).

‘Campanile’ astea sunt facute cu 10 ani intarziere si nu mai au nici o valoare acum. In traducere, nu mai exista mai nimic pe care acesti 2 indivizi sa poata distruge sau mai multi dusmani pe care pot sa si-i faca. Fobalul romanesc intern, este ‘dominat’ de cele 2 echipe care i-au sustinut in tot acest timp: Dinamo si CFR, fara repercursiuni importante in cupele europene, Craiova este dezafiliata, Timisoara retrogradata, iar Steaua tinuta la respect intr-o pozitie neamenitatoare, dar indeajuns de vizibila pentru a VINDE si marketiza in continuare ‘Liga lui Mitica’.

MICROBIST (1 comentarii)  •  9 martie 2012, 8:10

aiurea!
A FACUT F BINE CE A FACUT. DIN CAUZA UNOR DERBEDI NU POTI MERGE CU FAMILIA LA UN MECI. HULIGANII TREBUIE SCOSI DE PE TEREN SI ASTA A VRUT DRAGOMIR .
APOI CE A FACUT DRAGOMIR PT LIGA SI IN GENERAL PT FOTBALUL ROMANESC NU A FACUT NICI UN ALT OFICIAL
FAC UNII MISTO DE EL CA A FOST MILITIAN..HA!HA! PAI CATI FOSTI SPORTIVI DE PERFORMANTA AU LUAT LEFURI PE STATE DE PLATA ALE M.A.I.? SI NU II BLAMEAZA NIMENI DIN CAUZA ASTA ?
SINGURA LUI VINA E CA SPUNE LUCRURILOR PE NUME SI ASTA GENEREAZA DUSMANIE URA SI INVIDIA UNORA CE IN SFARSIT AJUNG PE MANA JUSTITIEI ….. INDUFERENT CA SUNT HULIGANII DINTRE SUPORTERI SAU ALTE PERSONAJE ……
BRAVO NEA MITICA FELICITARI PT TOT CE AI FACUT PT FOTBALUL ROMANESC !

razvan (1 comentarii)  •  9 martie 2012, 8:45

faceti disponibil integral articolele din sectiunea blogsport si pe m.gsp.ro

ELKJAER (2 comentarii)  •  9 martie 2012, 8:45

un fals este fotografia cu Dinamo 73-74 publicata in ziarul pe care-l conduci.halal!

soso1981 (1 comentarii)  •  9 martie 2012, 8:57

subscriu la CHE GUEVARA

MANDRU CA SUNT OLTEAN (1 comentarii)  •  9 martie 2012, 9:21

eu zic sa il punem pe mititelu sef la LPF :))). Nu-i asa ca sunteti in asentimentul meu, domnule IOANITOAIA? Ar veni mai multe promisiuni…alea alea. Ati avea un nou circar…unul mult mai guraliv decat corleone. Deci sustinem impreuna! mititelu LA LPF!

MARIUS (1 comentarii)  •  9 martie 2012, 9:35

domnule ioanitoaia,spuneti ca sunteti vertical si nu aveti frica de nimeni, atunci de ce nu ziceti nimic de Ioan Becali si ceea ce face in fotbal nu cumva va are cu ceva la mana?
toata lumea vrea schimbare la liga si frf,dar nu aminteste de lupii tineri lupescu ,prunea ,popescu care sunt influentati de cei actuali.Cred ca trebuie sa apara altii pentru ca acestia sunt compromisi inainte sa inceapa sa conduca,nu credeti?

FANE (204 comentarii)  •  9 martie 2012, 10:21

Sa plece cit mai repede acest agramat..ca,a.a,aaaaaaa..se cacaie,se screme si spune ce a facut el la Victoria..Dusmanii fotbalului romanesc..Dragomir si Sandu.Trebuie sa fii orb sa nu vezi cit rau fac astia 2 indivizi..ultimele relicve ale ceausismului..Se aude zgomot de catuse..la puscarie,la puscarie, striga stadionul…PLECATI,PLECATI,PLECATI…AJUNGE…PLECATI..!cRAIOVA NU MOARE NICIODATA…!Stiinta dragostea noastra..!

Comentează