Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua out: o eliminare previzibilă

Veţi zice că după război mulţi viteji s-arată, dar m-am temut, sincer m-am temut, că Steaua va fi eliminată de Twente. Din ce văzusem, formaţia olandeză mi se păruse mai bună. Cu puţin, la mustaţă, însă ceva mai organizată, mai […]

vineri, 24 februarie 2012, 5:41

Veţi zice că după război mulţi viteji s-arată, dar m-am temut, sincer m-am temut, că Steaua va fi eliminată de Twente. Din ce văzusem, formaţia olandeză mi se păruse mai bună. Cu puţin, la mustaţă, însă ceva mai organizată, mai riguroasă, mai legată. În ansamblu, cu un plus de valoare, pe care speram să-l anihileze dăruirea Stelei, entuziasmul ei.

Adevărul e că Stelei nu i-a lipsit voinţa nici la Bucureşti şi nici la Enschede. A vrut, a transpirat, s-a zbătut. Din păcate, n-a fost suficient şi din pricină că au tras-o în jos propriile-i erori. Au îngropat-o. Poate că e exagerat spus că roş-albaştrii au ratat calificarea pe mîna lor. Pînă la un punct, lucrurile au stat însă chiar aşa. Greşelile comise, mai ales de Tătăruşanu, au costat-o scump, dar voi reveni asupra lor.

În ciuda modificărilor operate în retur, decise de Ilie Stan sau dictate de Gigi Becali, Steaua n-a convins nici în Olanda. A pus presiune şi a urcat liniile, numai că, exceptînd-o pe cea irosită către final de Nikolici, n-a izbutit să-şi creeze ocazii clare. Nici n-avea cum întrucît Prepeliţă şi Cr. Tănase au cărat apă cu ciurul, Rusescu s-a agitat degeaba, în timp ce Brandan a jucat cu mintea în China, iar Tatu n-a jucat deloc!!! Rămîn la părerea că brazilianul e prea firav şi prea lent ca să fie folosit vîrf împins. Dacă ambiţiosului Nikolici, nici el vreun mare talent, îi mai iese un meci din 3-4, cum s-a întîmplat cu Larnaca, lui Tatu îi reuşeşte unul din 10, ceea ce nu justifică permanenta titularizare a unuia mai potrivit la construcţie decît la finalizare. Mai ales că Fl. Costea, deşi introdus tîrziu la Enschede, a adus un aer proaspăt, a dinamizat atacul, l-a înviorat.

Mă întorc la greşelile pomenite şi notez că, paradoxal, ele au atîrnat mai greu decît invocata absenţă a partidelor oficiale, asta în condiţiile în care Steaua a arătat uneori mai bine contra lui Twente decît în toiul sezonului de toamnă! Am sesizat, oare singurul?, o creştere în planul ambiţiei şi al randamentului, beneficii ce i se datorează, fireşte, lui Ilie Stan, antrenor ce ar merita să i se acorde încredere şi sprijiin în continuare. De altfel, ca şi lui Tătăruşanu, neinspiratul şi ghinionistul căruia nu i-ar strica să fie transformat o perioadă în rezerva lui Stanca. Nicidecum însă n-ar trebui exclus din lot, fie şi pentru că într-un om căzut la pămînt nu se mai loveşte!

Pe lîngă regretul de a fi părăsit Europa, dar să nu ne lamentăm întrucît atît se întinde plapuma fotbalului nostru!, cu siguranţă că Steaua a cîştigat din dubla cu Twente un jucător important: pe foarte tînărul Chiricheş, impecabil în ambele confruntări, number one şi la Enschede. Ar fi trist să fi pierdut însă cîţiva, nu doar pe Brandan, ci şi pe Tătăruşanu. Chiar e momentul ca Gigi Becali să-şi păstreze calmul, să aibă măsură.

Comentarii (61)Adaugă comentariu

Vanea Kirilov şi Şatra (7 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:02

Deci zvonurile sunt false. Revocăm comanda de şampanie (deocamdată). Şi de când te-aşteapta la el, Traiane.
P.S.: Becali, eşti o mizerie! STEAUA LIBERĂ!

Nea Vanea (170 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:06

Intru totul de acord!

val (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:07

Sunt de acord cam cu toate cele expuse mai sus domnule Ioanitoaia, lucruri asemanatoare mi-au trecut prin minte in ce priveste aceasta dubla mansa. Sperante desarte insa insa in ce priveste ultima dumneavoastra fraza.

val (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:09

Sunt de acord cam cu toate cele expuse mai sus domnule Ioanitoaia, lucruri asemanatoare mi-au trecut prin minte in ce priveste aceasta dubla mansa. Sperante desarte insa in ce priveste ultima dumneavoastra fraza.

Stefan Antoniu (35 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:09

Excelent si multa sanatate!

Marius (347 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:12

Multa sanatate, Maestre. Un articol precis si obiectiv, conform obisnuintei.

Mishu (234 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:18

@Vanea Kirilov. Daca mai avaei indoieli ca exista cretini pe lume trebuie sa te uiti in oglinda ca sa te convingi ca esti unul dintre ei. O fi Becali mizerie, dar tu esti una si mai mare. Ceea ce ma mira e ca asemenea idiotenii sunt lasate sa apara.

adrian (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:20

Unde sunt aia care se vedeau deja in optimi? in finala europa league? Fc STANA a aratat in ambele manse un antifotbal total! Auzeam la comentatorii de la pro tv care il compara pe marele tanase cu hagi, eu ii inteleg ,sa fie compatrioti dar nici chiar asa.

bogdanis (8 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:23

ma apuca rasul cand aud ca twente e mai buna ca steaua si ca sa calificat fara emotii in fata stelei..treziti-va,oricine se pricepe cat de cat la fotbal ar tb sa isi dea seama ca twente sa calificat datorita naivitatii actualei echipe a stelei,si a unui noroc chior ,si nu in ultimul timp ,faptul ca steaua nu a jucat in ultimul timp decat amicale..tare sunt curios cum ar fi fost aceasta dubla mansa daca steaua s-ar fi aflat si ea in competitie,cu un alt tonus si intr-o alta forma ,sunt sigur ca steaua ar fi avut mult mai multe sanse de calificare

adrian (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:24

Vad pe aici doar fanii frustrati ai FC STANA,nici stadion nu aveti ,nomazilor, si fanii tuciurii ,,,cum spunea si
Alexandru Lapsunanu ” ai draq sunt multi dar prosti”.

Puppinkuresku (10 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:44

este prima oara cand ii dau dreptate lui Ovi. Steaua nu a avut nici o ocazie clara de gol. Cate suturi pe poarta a avut ? A macinat in gol. PUNCT.

victor L (169 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:44

Chiar daca Tatarusanu n-ar fi facut traznaia aia si olandezii nu marcau, Steaua tot nu avea cum sa se califice.
La 0-0 nu se calificau , iar 2 goluri nu ar fi dat nici cu arbitrul.
Unde nema putirinta/ce mai chichirez gilceava?

Tudorache (179 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:06

Bogdanis, cum nu e Twente mai buna daca a batut-o pe Steaua in doua meciuri din doua? Ce trebuia sa faca ca sa te convinga pe tine? In chestia cu lipsa meciurilor in picioare ii dau dreptate domnului Ioanitoaia. Steaua a jucat contra lui Twnte chiar peste ce a jucat in toamna cand se afla in plina competitie.

SS (141 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:13

Ce a mai ramas astazi din steaua!!?
O trupa de pinguni din Madagascar, condusa in lupta de ciobanul Bucur Becali, si o mana de suporteri tuciurii si obraznici, care-si spun filozofico-mitocaneste , ultrasi!!?
Incredibil!
Am fost la un meci al stelei pe National Arena. Nu am mai vazut in viata mea atitia tigani si tarani stransi la un loc!!
Niste stirbi care injurau, scuipau si se scalabaiau in toate felurile….
Asta nu mai e fotbal! E balciul desertaciunilor…

SS (141 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:19

Si mai terminati cu Chiriches asta, ca nu e mare jucator!! Dar absolut deloc!…
Nu mi se pare normal, ca pe pricipiulcompensatiei de idei negative sa trebuiasca sa scrii ceva si pozitiv despre steaua. Si atunci , hai, sa-l umflam pe Chiriches ca pe-un balon cu aer cald!!
E un jucator cel putin mediocru, care, iata, nu a reusit sa faca nimic important ca sa determine calificarea stelei!!
Twente, a fost, ca ne place sau nu, cu cel putin o clasa peste steaua!
Close.

octa (9 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:19

ati punctat perfect domnule Ionitoaia, twente a fost putin mai buna de fapt putin mai organizaata cu ceva mai multe idei de joc, daca de vurt s`a vurt de putut mai putin iar greselile care au fost ne`au costat enorm, poate sau daca nu ar fi fost acele greseli cine stie der per total a fost o calificare meritata la mustata de twente iar steaua n`a aratat rau din pacate cred ca asta e nivelul acum.Poate ca la anu aceasi echipa a stelei(daca se pastreaza) cu toti acesti tineri dar fiind o echipa mai omogena va reusi mai mult.

octa (9 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:22

ss esti rautacios, tiganii inseamna o mare parte din populatia tarii si inseamna o mare parte si din fanii stelei la fel si din fanii lui dinamo, dapid sau ale altor echipe.Faptul ca steaua este condusa de becali e cel mai are rau care i se putea intampla stelei cu toate astea steaua ramane steaua si indiferent de patroni, perioade etc e cam singura care tine steagu sus prin europa asa ca putin respect si incearca sa scapi de frustrari.

octa (9 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:27

ss cum putea sa fie chiriches determinant pt steaua? el a facut ce a demins de el a jucat impecabil in aparare in ambele manse , nu este treaba unui fndas sa inscrie goluri, daca mai toata lumea il vede pe chiriches un jucator bun si de mare perspectiva cum poti afirma tu ca este mai mult decat mediocru? in fine nu trebuie sa ai aceasi parere cu oamenii din fotbal dar totusi toate cometariile tale ma duc cu gandul ca tu ai fost unul din cei care s-a bucurat de eliminarea stelei.Mai scoteti`va unghia din gat si vedeti realitatea, nu mai fiti orbi de invidie,ura si frustrare , fie ca va place sau nu steaua iar a ajuns, tot ea, doar ea, intr`o faza superioara a unei cupe europene, nu s`a putut mai mult asta e, nu e o tragedie.Stiu ca pt voi eecurile stelei sunt singurele bucurii ca altfel echipele voastre chiar sunt mediocre(si nu exagerez) prin europa dar totsu revino`ti ca doamne fereste de la atata frustrare poti sa dai in altele, vreo boala ceva, e doar un sport pana la urma.

Tudorache (179 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:28

octa, hai ca ai vazut alte meciuri! A spune ca Chirichews e un castig nu e egal cu Chiriches mare fotbalist. De acord cu dl Ioanitoaia, nu cu tine.

Augustin (268 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:32

Articol scris cu bisturiul. Multa sanatate celui mai mare ziarist sportiv roman dupa Ioan Chirila.

Gica din tribuna (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:46

Presa, suporterii (nu mai spun patronul) sunt nedrepti cu Tatarusanu. A-i arunca toata (sau aproape toata) vina necalificarii in spate demonstreaza inca odata ca „multi vad, putini cunoaste”. Portarul a alunecat, de data asta chiar a fost ghinion si cine a jucat fotbal intelege lucrul asta (amintiti-va spre exemplu de celebra ratare a lui Beckam cand i-a alunecat piciorul cand executa un 11 m). Mai mult de atit: Steaua avea nevoie de 2 goluri ca sa se califice; 0-0 sau 1-0 pentru olandezi nu inseamna nici-o diferenta cand tu iti propui sa mergi acolo si sa dai 2 goluri minimum. Sa fim obiectivi: Steaua e pe locul 8 in liga 1 la urma urmei; ar trebui sa fim mai ponderati cand ii evaluam sansele

blaq jesus (434 comentarii)  •  24 februarie 2012, 19:49

chiriches – surpriza placuta
florin costea – o confirmare
am zis tot timpul ca fratii costea sint fotbalisti

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:03

In primul rind ca fotbalul romanesc nu e pregatit sa sparga acel ” iceberg” numit fotbal occidental nici macar cu „nava lui amiral „pentru simplul motiv ca nava amiral a flotei fotbalistice romanesti nu e un spargatpr de gheata actionat de un motor atomic ci o biata nava de muzeu care paorta numele si culorile unui club care cindva impunea mare respect in europa .Domnule Ioanitoia stiti prea bine ca aceasta euro liga a foat inventata de vestici cu un singur scop sa le de-a celor din est o jucarie sa se bucure si ei . Adevarata Cupa este si va ramine Liga Campionilor care probabil si ea va suferi modificari intr-un viitor apropiat pentru a acomoda numai cluburile super bogate . Legat de meciul retur ? Mie mi s-a parut ca FC.TURMA chiar merita un egal dupa aspectul jocului daca nu era numitul pirit din tur din poarta stelei . Insa mai mult de un egal acolo nu aveai cum sa ai pretentii . Parerea mea e ca diagnosticul” este foarte simplu . Foarte, foarte simplu . Steaua are jucatori bunicei in aparare si in atac cu fratii Costea nu arata chiar asa rau dar Steaua nu are mijocasi la constructi sau mai bine zis mijlocasi in general ca sa strapunga acel ” iceberg” de care vorbeam mai devreme . Si asta nu e numai problema Steei ci a intreg fotbalului romanesc la nivel de club . Cluburile de mijloc din Occident au mult mai multi bani decit cluburile mari de la noi si conditii mult superioare de pregatire la toate nivelurile , copii, juniori , profesinisti care sa-i pregateasca fizic si mental, infrastructura, stadion, terenuri pentru juniori, etc…asa ca exista un „dumnezeu” pentru tot si pentru toate care le judeca si le aseaqaza pe toate acolo unde ele isi merita pozitia . Cit despre echipa mea ce pot sa zic s-a vazut dupa amicale singurul lucru care conteaza este sa puna mina pe bani creditorii nu sa ia campionatul Dinamo . Cum sa trec de turul preliminar cu jucatori care au dat ” ketsch ” in anii precedenti in euroleague sau cum ii mai spunea mai demult cupa uefa .

octa (9 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:07

@tudorache eu nu am spus ca vlad e un super mega extra fotbalist am spus ca mai toata lumea il vede un jucator bun si de mare perspectiva, e o diferenta, eu zic ca e totusi un mare fotbalist, pt liga 1, n`am zis ca e cel mai bun din glob, ii raspundeam userului SS care spunea despre chiriches ca e mediocru si apropo daca vlad a fost un castig asta nu inseamna ca e un fotbalist bun? sau poate fi un castig fiind un fotbaist slab?Jesus! Ce oameni!

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:07

Si inca ceva toaata lumea il lauda pe chiriches sau pe nila dar mie cel mai mult mi-a placut bourceanu care a arat centrul terenului in lung si in lat . RESPECT BOURCENE sper sa faci la fel si la nationala .

octa (9 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:08

@gica din tribune ai mare dreptate, o mica greseala totusi STEAUA e pe locul 4 nu 8 poate te`ai gandit ca e la 8 puncte de locul 1 aia e altceva.

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:25

Mai ma repet odata ca sa subliniez ideea principala . Mijlocasi in general la nivelul echipelor medii din Occidenta nu o sa gasim in Romania pentru simplul fapt ca nu sunt..a fost odata ca niciodata un Balaci, Dobrin , Hagi.etc..si atunci trebuie sa aducem din Vest sau din Africa dar singurii care au ochi la asa ceva sunt cei de la CFR , restul au capotata demult . Eu cu orice risc daca ar fi dupa mine as da o lege in liga lui Mitica ca nici un club din liga 1 sa nu mai aibe voie sa foloseasca mijlocasi de origine romana cu exceptia lui SANMARTEAN ,

starchild (23 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:33

Sunt de acord in mare, cu o singura exceptie. Plapuma fotbalului romanesc nu se intinde in primvara europeana, ci undeva intre tururile preliminare si faza grupelor EL. Vorbind aici bineintele de medie nu de spuma.

L-ati criticat atat pe Becali, de putine ori justificat, iar acum este cazul sa-i multumiti, aceasta primavara i se datoreaza in primul rand lui. Am vazut Steaua lui Levy si nu ne-am fi calificat cu acest antrenor, nu cred ca am fi luat nici macar un punct din meciurile cu Haifa. Trebuie sa recunoastem ca cu Ilie Stan, Steaua a aratat mai energic, mai agresiv, a recuperat 4 locuri in campionat s-a cafificat si in 1/16s, ratand cupa din pacate. Socul cu antrenorul si transferurile bunciele pe care le-a facut Becali in cele 2 ferestre de transferuri, au trasat o linie clara intre Steaua si celelalte echipe romanesti.

Trebuie sa-i multumim si lui Ilie Stan, fiind o rotita importanta in sistem, dar nu inaintea lui Becali. Exista o ordine a multumirilor, pe care vad ca media nu vrea sa o respecte, ci dimpotriva vad ca il pun in antiteza pe Becali cu alti patroni care investesc eurocenti, si fac performanta de eurocenti.

De portar nu mai zic nimic ca iar ma enervez.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:35

Nu inteleg asta in nici un fel-Steaua a fost mai buna pe alocuri,e pe drumul cel bun…..Steaua e varza, cu 4 jucatori de la o echipa retrogradata-Craiova- al carei suporter sunt.Dar daca tu te intaresti cu jucatori de la echipe retrogradate e vai de capul tau.Sa zicem ca au fost uneltiri si oameni care au vrut Craiova desfiintata,dar jucatorii ei au fost niste panarame,care demonstreaza asta din plin.OK-nu ne comparam cu nimeni in cupele europene,dar o sa vedeti ce varza o sa faca Steaua si-n campionat…Cine crede ca o sa ia locul 1 e fff dus cu capul.Daca campionatul n-o sa fie aranjat ca sa fie Dinamo campioana,atunci CFR va cistiga fara probleme–discut doar de valoarea lotului.Fara Brandan,Steaua va pirde muuuult de tot.L-a adus pe Chiriches-dar asta e fundas.Are nevoie de mijloc si atac.Si n-are.Tanase si fratii Costea nu sunt de virful ligii lui Mitica,ci doar undeva spre locurile 10-12.Avindu-l totusi pe Geraldo,Iliev,Chiriches ar putea pretide locul 5 sau 6 nu mai mult…

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:46

@ motanul ncaltat : Mai suza-ma dar ti-am mai spus si o repet tu ai probleme cu I.Q-ul in general . Sfaturi : pai mai multa miscare si mai mult peste oceanic la masa. Din astia ca tine citesc mereu : terminatorul, imperatorul..etc..

Gino (513 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:46

Va onoreaza atitudinea pe care o aveti fata de Tatarusanu. Va felicit pentru intreg textul pe care il gasesc realist si corect. Aveti stofa.

Razvan I (35 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:49

Perfect articolul dumneavoastra, ati facut radiografia exacta a meciului si intr-adevar, Steaua atata merita! Va doresc multa sanatate si putere de munca in continuare!

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:49

Si in cearca sa rezolvi probleme de matematica, fizica cit mai multe . Te poate ajuta chiar si beletristica important e sa intelegi mesajul cartii . Incepe cu ” Lord of the Flies” de Goldberg . Mesajul e legat de natura omului..aidca baiat bun ca tine dar care in diferite imprejuarari se poate schimba cu 180 de grade . Doamne fereste sa fie 360 de grade!!

Lucian (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:50

Frumos articol,intotdeauna ai scris bine si la subiect.Vreau sa te rog sa faci un articol cu si despre Helmut Duckadam ca sa inteleaga lumea odata si pt totdeuna ca in afara acelei nopti fantastice de la Sevillia,aparand cele 4 penalty-uri ,nu a fost un portar stralucit,si se si cunoaste in C.V. lui de fotbalist,133 prezente la nationala!!!!,in comparatie cu altii…
Ovidiule,tine-o tot asa
Bafta

Toma (148 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:52

Aveti dreptate, brazilianul nu are ce cauta in pozitia de varf.Cat despre Ilie Stan, sper sa ramana cat mai mult la Steaua si sa aduca rezultate.

Mymy (52 comentarii)  •  24 februarie 2012, 21:10

Nu cred ca trebuie sa va felicit. Pur si simplu stiti mai mult fotbal decat colegii dv de redactie, dar nimeni nu se mai mira. Va doresc sanatate.

Franz (406 comentarii)  •  24 februarie 2012, 21:28

Aveti dreptate, mai putin cu Chiriches pe care il laudati prea tare. Mai are multe de invatat. Sunteti rezervat cu Bourceanu care merita sa fie remarcat. Dar opinii pertinente, de om cu ochi si cu experienta. O voce care e de ascultat.

Stirbu (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 21:32

Bine scris, ca de obicei, ponderat. Aveti dreptate, din pacate si diferenta de valoare provine si din pretul jucatirilor, sa fim seriosi! Aveti grija de dvs, avem nevoie de oameni echilibrati si valorosi.

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  24 februarie 2012, 22:18

@Lucian
Unde ai vazut tu la Duckadam 133 de prezente la nationala? Eu stiu ca are doar 2-3…

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  24 februarie 2012, 22:58

Corect, Tatu nu poseda nicio calitate ce se cere unui varf. Nu are viteza, nu are lovitura de cap, nu are gabarit. Stan nu a vazut asta, de ce il baga mereu?

california (349 comentarii)  •  25 februarie 2012, 6:56

In primul rind sanatate!
revenind la comentarii, mie nu mi se pare ca twente a fost doar un pic mai buna si ca daca steaua dadea un gol ar fi putut fi alta soarta calificarii; twente este o echipa la mare distanta de steaua pt. ca:
-stie si a fost capabila sa speculeze ambele greseli ale stelei, asemeni unui campion de box profesionist care asteapta o „spartura” in garda ca sa-si faca adversarul knock out; nicolici a fost in aceeasi situatie de a marca ca si olandezul acela la bucuresti, dar nu a avut nici tehnica necesara si nici singele rece ca sa lobeze;
-jocul stelei se bazeaza exclusiv pe mingi inalte aruncate la gramada, ceea ce aduce mai mult cu fotbalul practicat de amatori in orele libere; edificator ar fi si comentariul bascalios al antrenorului olandez la sfirsitul intilnirii;
-chiar daca in joc a parut ca domina in diverse perioade, aveam impresia ca nici daca mai joaca de doua ori, steaua tot nu da gol; de ajutor ar fi aici statistica suturilor pe spatiul portii, suturi care nu cred ca au fost mai mult de 2;
cit privesc prestatiile antrenorului si a jucatorilor in parte:
-cred ca folosirea micutului tatu pe post de virf intre inaltii aparatori centrali olandezi, a fost cea mai mare prostie; el nu se descurca decit daca altcineva e virf, iar el sa vina din banda unde are spatiu mai mare de manevra; nici macar rusescu nu face fata la asa ceva; la bucuresti a jucat mai bine pt. ca venea nemarcat din linia a doua;
-cu atitia jucatori contestati la steaua, nu inteleg cum prepelita e titular etern, el care nu are suflu pt. mai mult de o repriza iar ca bagaj tehnic lasa de dorit;
-cind ma gindesc la tatarusanu, imi amintesc ca a primit multe goluri fara a avea vreo reactie, majoritatea acestora pe sus, acolo unde ar trebui sa fie punctul sau forte;
-tanase, in afara unor goluri spectaculoase dar din pacate prea rare, expresia „cara apa cu ciurul” ii caracterizeaza jocul cel mai bine;
-brandan, un jucator bun; nu-i cereti insa mai mult decit poate; steaua are nevoie de un mijlocas de creatie, iar astia sunt scumpi si nu-i gasesti la echipele care retrogradeaza;
-despre jocul lui bourceanu in general, spun doar ca mie nu-mi place, iar „nila” (daca este vorba despre mihai costea), este prea subtire pt. steaua.

cla (24 comentarii)  •  25 februarie 2012, 9:52

NEA OVIDIU, CITESC UN ARTICOL DESPRE ILIE STAN, IN CARE SE ARATA DEZACORDURI, ETC. CORECT, DAR VREAU SA VAD UN ARTICOL IN CARE VA CRITICATI ANGAJATII CARE FOLOSESC” UTA ARAD” !!!. PE CE BAZA II ANGAJATI ? CARE SUNT CRITERIILE ?

Niku (275 comentarii)  •  25 februarie 2012, 10:22

@california. Daca Steaua dadea un gol…Pai tocmai asta e problema ca n-a dat. Dl Ovidiu are dreptate mie la suta.

Flavius (21 comentarii)  •  25 februarie 2012, 10:24

@california. Daca Steaua dadea un gol…Pai tocmai asta e problema ca n-a dat. Dl Ioanitoaia are dreptate mie in suta.

johnneil (50 comentarii)  •  25 februarie 2012, 10:49

Au apus de multe ierni si primaveri vremurile cand steaua reusea acea performanta unica din fotbalul nostru. Dar si acum dupa atatea ani multa lume inca traieste in acea epoca. Curios este ca multi inca nu se nascuse in anul de gratie1986.
Daca cineva mai poate crede ca steaua sau alta echipa mai poate face ceva performanta in fotbalul mare este un naiv. Ba mai rau se poate adresa cu incredere la un doctor de specialitate.
Fotbalul romanesc ca de altfel toata societatea cu tot ce cuprinde ea (cultural, social, economic, politic, sportiv, etc) este nu pe marginea prapastiei. Este deja in prapastie dar nu ne vine sa credem. Mai sunt cateva convulsii sau repulsii (depinde din ce unghi privesti) si atat. Ca un peste dupa ce l-ai scos din apa il pui in minciog, ajungi acasa il cureti de solzi, il eviscerezi il pui in tigaie si tot mai misca. Mie mi s-a intamplat acest lucru. Culmea este ca pana in casa am mai baut si doua-trei beri la o terasa din fata blocului. De atunci m-am jurat ca nu voi mai pescui.
Asa si cu societatea in care traim. Sperante mai sunt. Poate din aceasta cauza inca mai traim si acum. Dar sa nu murim cu regretul. Optimisti sunt multi si in viata dar cei mai multi sunt la cimitir.
TREBUIESC MULTE LUCRURI SI MENTALITATI SCHIMBATE

Lulu (70 comentarii)  •  25 februarie 2012, 10:59

Frumos scris, adevarat, dar la sfarsit aveti o propozitie utopica: Gigi sa aiba masura?!?

california (349 comentarii)  •  25 februarie 2012, 14:03

@#43
eu nu am nevoie de „comentariile” baietandrilor la care se vede ca au invatat sa scrie si sa citeasca de pe blog si cred ca nici ioanitoaia nu are nevoie de avocati.

Liviu (333 comentarii)  •  25 februarie 2012, 15:00

Degeaba, Nea Ovi, oierul va face tot ce il duce capul si il va da afara pe Tata. Dupa care o sa regrete si tot asa. Circul obisnuit care a dus-o pe Steaua la groapa.

gladiator (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 15:57

Ma bucur foarte mult pt ca Steaua a fost eliminata, prea mult presa o elogiaza ba chiar o face campioana, poate iesi campioana doar daca face un campionat intre ei si presa, atunci presa ar face blat si Steaua campioana, in 2 meciuri! ha! ha ! ha! Apoi ma bucur de eliminarea Stelei, pentru ca echipa mea favorita este Dinamo, dar si pt ca Steua a ras la castigarea cupei de Torje, de lacrimile lui, acum i a venit si ei randul sa planga…..

Ormeliu (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 16:58

Gigi iar a dat-o la intors. Acum nu il mai scoate pe Tatarusanu din lot, acum il supune la cazne. Domnule Ovidiu, chiar nu aveti curajul sa ii spuneti acestui individ ca e plecat cu cercul? A distrus-o pe Steaua si a ruinat-o, ce mai vrea?

Comentează