Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arbitrii lor și ai noștri

Petrecută în minutul 90+2 al derby-ului catalan dintre Espanyol și Barcelona, faza n-a trecut neobservată, dar merită revenit asupra ei.

Duminică seara, întîlnirea intrase în prelungiri cu scorul de 1-1 cînd Raul Rodriguez de la Espanyol a blocat cu mîna […]

joi, 12 ianuarie 2012, 5:57

Petrecută în minutul 90+2 al derby-ului catalan dintre Espanyol și Barcelona, faza n-a trecut neobservată, dar merită revenit asupra ei.

Duminică seara, întîlnirea intrase în prelungiri cu scorul de 1-1 cînd Raul Rodriguez de la Espanyol a blocat cu mîna în interiorul careului șutul expediat de Pedro: penalty și eliminare clare, fără dubii! Numai că, aproape neverosimil, arbitrul Turienzo Alvarez n-a văzut ce văzuse un întreg stadion și, spre stupefacția generală, a lăsat jocul să continue! I-a răpit astfel campioanei Spaniei și a Europei șansa de a cîștiga. Implicit, de a rămîne mai aproape de rivala Real Madrid.
Ce mai tura-vura, imensă greșeală de arbitraj și posibilă viciere de rezultat. La noi s-ar fi discutat și astăzi, ba și peste o lună, pe marginea greșelii respective, ar fi ieșit un iureș de nedescris, un tămbălău presărat cu jigniri, cu insinuări și cu speculații, cu întreg circul de rigoare!
Spre lauda lor, jucătorii și oficialii Barcelonei au păstrat însă măsura, însuși președintele Sandro Rosell refuzînd să toarne gaz peste foc: “Dacă arbitrul n-a dat 11 metri, nu a fost 11 metri!”. Deși Raul Rodriguez a recunoscut hențul, “N-are sens să neg, imaginile nu mint”, nimeni din vestiarul sau din loja blaugrana n-a sărit la gîtul “centralului”.

Dimpotrivă, Gerard Pique a încercat să-l scuze pe Turienzo Alvarez, “erau mulți jucători în fața lui și e posibil să nu fi distins prea bine faza”, pentru ca Pep Guardiola să fie și mai categoric: “N-avem voie să arătăm cu degetul spre arbitri. Nu putem controla deciziile acestora, noi putem să ne antrenăm mai serios și să ne corectăm erorile”.

De ce ziceam că s-ar cuveni insistat asupra secvenței amintite și a comentariilor legate de aceasta? Pentru că atitudinea celor de la Barça ilustrează un mod de a-i judeca pe cavalerii fluierului complet diferit de ceea ce, din păcate, se întîmplă la noi. Exprimă o mentalitate cu adevărat profesionistă, menită să sprijine progresul, nu să alimenteze scandalul.

La polul opus, șefii cluburilor noastre par convinși că fotbalul din Liga 1 merge anapoda în special din pricina arbitrilor. Aceștia ar fi răul cel mai rău! Lucrurile nu stau însă deloc așa. Sînt în culpă și arbitrii, dar ei reprezintă doar o parte dintr-un scenariu gîndit prost și interpretat la fel. Înainte de a le aparține, vina e a sistemului, a acelora care l-au creat și care-l conduc.

În prezent, cînd aceiași șefi vocali și mereu nemulțumiți cer ultimativ arbitri străini, Gigi Becali amenințînd că altminteri o va retrage pe Steaua din campionat!, n-ar strica să-și aducă aminte că, în stilul lui Turienzo Alvarez, și străinii gafează, uneori chiar mai grav decît colegii români. Personal, înclin să cred că diferența dintre arbitrii lor și ai noștri nu constă în valoare, ci în credibilitate, dar despre asta vom mai vorbi.

Comentarii (72)Adaugă comentariu

one-driver (6 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:13

Hello…despre ce vorbim? orice arbitru greseste….este omeneste sa greseasca…..numai ca astia de la ni gresesc cu intentie….sunt corupti! de asta se cere aducerea arbitrilor straini…nu ca aia ar gresii mai putin sau mai mult….ci pt ca ,macar dispare suspiciunea ca ala a „gresit” voit!

Dinu (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:15

Diferenta este simpla, la ei se intimpla odata, la noi se intimpla mereu….E imposibil sa fie 101 greseli majore de arbitraj intr-un singur tur de campionat.

Nea Vanea (170 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:19

Felicitari!

leo (1 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:20

Domnule Ovidiu,

la ei greselile sunt rare si sunt aleatorii, nu favorizeaza permanent o singura echipa. La noi, toate sau majoritatea greselilor favorizeaza CFR Cluj. Anul trecut a fost Otelul echipa favorizata. Pana la urma nu e bine sa decida arbitrii campioanele.

Cu respect,

Leo

Pandele (13 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:27

Pai, asta sustin si presedintii de cluburi: arbitrii straini GAFEAZA, pe cind cei romani „gresesc” intentionat.

utaaradan (75 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:27

poate ne explicati si de ce steaua nu a pierdut NICIODATA cu bricheta ?

relu (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:30

am vz si eu meciul . au mai fost cateva greseli grave de arbritaj , cel putin 2 offside-uri inexistente la messi , care putea scapa singur . arbitrii au fost clar impotriva barcei . la noi e varza totala in arbitraj , un meci din doua e influentat de arbitri. e coruptie mare de tot !

edy (7 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:32

Dc nu se duce un presedinte d club sau ma rog cine plaseaza banii arbitrului inaintea unui meci la politie si sa le spuna c are da gand sa faca ? adica sa dea mita si sa-l prinda p arbitru’ cu banii marcati legal d catre politie? becali critica toti arbitrii sau alti asa zisi patroni , dc unul dintre ei nu pun la cale o combinatie d’asta si sa cada un arbitru ? au vreun interes si nu stiu eu? sunt 18 echipe d club , chiar nu s gandeste nici unul d la aceste cluburi sa infunde un arbitru , binenteles filmat d DNA , politie asa incat sa s dea un exemplu? toate sunt vrajeli marca becali si altii , toti vor sa-si traga spuza p turta lor . pana acum nu am vazut dovezi clare , palpabile , filmate , numai niste stenograme aiurea .Toti sunt liberi , fara puscarie , decat putin retinuti la beci , vreau sa-i vad si eu filmati in flagrant d catre organele competente luand mita ! , si fara stenograme

ioan (17 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:50

mi-a placut ce a zis edy . bv.

NicU (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:51

Cand s-a gresit in favoarea Barcelonei si in defavoarea Realului nu ati scris niciun articol pe blog.Asta da impartialitate de jurnalist.Felicitari,domnule mare-fan-catalan-messinist.

POP (1 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 18:58

NOI AVEM PATRONI DE CLUBURI CIOBANI,GRAJDARI,MILITIENI,MECANICI AUTO…LA CE VA ASTEPTATI ???

andrei-ovidiu (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:05

comparam 2 lumi total diferite!
cate greseli de genul acesta sunt in campionatul spaniei? am ajuns sa comparam echipele din Romania cu campioana Europei, cand noi jucam arareori cu o echipa in primul tur din primivara europeana, fara echipa la mondiale si europene??
articolul este scris cam tarziu… daca nu se intampla aceasta eroare…? cand am citit tilul ma asteptam sa comparati greselile arbitrilor straini care au arbitrat la noi acum ceva timp… o seara placuta!

srobertgeorge (10 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:06

eu personal cred ca sunt putine cazuri de coruptie in arbitraj….problema este ca arbitrii sunt slabi….se fac o gramada de greseli in fiecare meci…

Broscuţa Oac (47 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:12

Arbitrii români îşi pot câştiga foarte uşor ”credibilitatea”. E suficient să dezavantajeze sistematic echipele ai căror conducători fac scandalul cel mai mare.
După vreo 10 etape pline de penaltiuri şi eliminări, alde Gigi şi Adi o să se întreacă în fair-play. De frică.

edy (7 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:13

@POP
ciobani , banuiesc k vb d becali

grajdari, banuiesc k vb d porumboiu

militieni, banuiesc k vb d dinamo??? aia nu sunt militieni , decat poate Nea Cornel Dinu dar nu este patron

mecanic auto? nu stiu la cine t referi dar la c patroni avem crede-ma k aceasta meserie necesita oleaca inteligenta nu d conjuctura vietii, cunosc un fost mecanic dinamovist , victor becali , dar el cara baterii printr-un service in salajan , nu este o rusine asta dar lamureste-ma la cine t referi !

amicu (17 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:18

Domnule Ioanitoaia!
Problema arbitrajului din tara noastra este mai veche, iar arbitrii straini nu pot fi decat o solutie de moment. Daca ne uitam putin peste arborele genetic al majoritatea arbitrilor, dam de multe increngaturi mai vizibile sau nu cu cei care au condus sau conduc arbitrajul romanesc sau federatia romana de fotbal.
Intr-o tara in care nepotismul este o practica atat de uzuala, arbitrajul sau chiar intreg fotbalul romanesc nu face rabat.
Arbitrii din Liga 1 nu sunt slabi. De multe ori ei se depasesc pe ei insisi, insa acest prag este doar personal, pentru ca profesional acel prag maxim nu poate ajunge nici la minimum necesar pentru un arbitru profesionist.
Cand se inventeaza tot felul de scuze sau se sterg tot felul de legi pentru ca arbitrii de „neatins” sa nu retrogradeze sau sa prinda cat mai multe meciuri, nici nu ma mira ca acestia isi fac de cap intr-un fobal bolnav, intr-o tara la ananghie.
Dar arbitrii acestia nu fac decat sa arbtreze intr-un fotbal amator, asa cum se prezinta in acest moment Liga 1. Multi dintre cei care se apuca de fotbal, nu tin pasul, din puncte de vedere care nu au de-a face cu talentul sau cu munca si se lasa inca de la juniorat. Insa in tot acest fotbal bolnav, mai marii fotbalului vor sa starpeasca cea mai mica problema a acestui sport: suporterii. Acei suporteri care incet incet se vor departa din ce in ce mai mult de stadioane si interesul pentru acest sport practicat in Romania, va scadea foarte mult (si asa a scazut enorm in ultimii ani). Dar pentru ce sa mai pui suflet? Pentru un arbitraj care iti strica saptamana sau pentru niste jucatori amatori care vad doar banii si averea?

Dan (24 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:19

e reconfortant sa vezi ca o mai fura si pe Barca, nu doar le da. O fi trecut Mou la butoane, il cred in stare, la ce caracter are.

Louvre (8 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:34

Cu arbitrii straini steoaia ar fi la retrogradare, la cate puncte a furat:
– 11 m cu Brasovul, o mizerie;
– 11 m cu Otelul, o minciuna marca steoaia;
– gol din fault penal cu Sibiul!
Ciobbanu analfabet, moroiu de la steoaia, stie ca nu vor arbitra straini in retur si in vecii vecilor si isi pregateste motivatii mincinoase pentru esec!
Steoaia e mizeria campionatului, cum spunea Banica Jr:
Hai lasa-ne, ne-am saturat
De nulitati si de netalentati!
Hai lasa-ne, ne-am saturat
De tot ce-i fals si neinteresant! Asta e steoaia, nu va lasati inselati!

Canadianu pt Leo (57 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:37

Mai omule, sarbatorile s-au terminat de mult-mai lasa alcoolul si pentru Paste; eventual incearca niste ceaiuri!!
Domnu Ioanitoaia, in vest lumea se respecta, iar presa respecta oamenii pentru ca judecatorii impart dreptate. In Romania intra oamenii pe bloguri si vorbesc degradant pentru ca nu exista posibilitatea sa fie trasi la raspundere. A spus Becali ca CFR nu vrea arbitrii straini pentru ca i-a platit acum nu stiu cati ani iar acum a venit momentul ca arbitrii sa ii ajute pe CFRisti? Da. Sunt dovezi? Nu. Spune lumea ca CFR nu vrea arbitrii straini? Da.
CFR a declarat de cateva luni bune ca vrea arbitrii straini? DA. Ce-a facut presa? „Pai cum de acuma vreti arbitrii straini dle Paszkany?”.
Becali si Porumboiu au insistat sa fie pus Craciunescu sef la CCA – Paszkany a spus ca nu e deacord, incercand sa explice si de ce. Toti ziceau ca „e acuma le-o face ungurilor”, culmea ca la sfarsitu turului Craciunescu sa declare ca arbitrii nu au gafat pentru CFR mai mult ca pentru alte echipe.
Eu, din strainatate, vad asa lucrurile:
1- legea nu este destul de buna
2- legea nu se indeplineste
3- Presa ar trebui sa fie impartiala si un suport real pozitiv si educativ pentru populatie
Ma opresc aici – imi consum toata pauza pentru de masa – o zi buna dle Ioanitoaia.

pippen (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:57

Domnule Ioanitoaia, hai sa facem un exercitiu de memorie si sa ne amintim impreuna cine a declansat moda aceasta de a arata cu degetul spre arbitri. Jumatate din emisiunile dvs erau si sunt dedicate acestui lucru si crearii de scandaluri pentru acapararea audientelor. Nu am vazut la dvs in emisiuni materiale dedicate copiilor si juniorilor, conditiilor de antrenamente, nutritie samd cu alte cuvinte sport, in schimb am vazut de nenumarate ori certuri, becalisme, balacareala de arbitrii si asa mai departe. Acum schimbati macazul la 180 de grade. interesant….

fost arbitru in RO, (109 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 19:58

nea ovidiu!!!imi pare rau ca tot scriu pe acest bou de blog de la gazeta sporturilor,si nu sint afisate as vrea blogul D-tra,personal ca sa putem depana amintiri si dorinte in indeplinireaunor dorinte.

Victor (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 20:02

@NicU

Ideea acestui articol a trecut pe la cativa Km de creierul tau.

La fel cum au spus multi altii inaintea mea, in campionatele din vest, acestea sunt greseli omenesti.La noi, nu prea.

fost arb.in ro. (109 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 20:06

nea ovidiu!!!am scris un articol la situatia din arbitrajul RO.cine sint de vina unde sa ajuns cu arbitrajul.vreau sa ma implic in conducerea CCA???<<>>,ca sa poata fii redresata situatia din arbitrjul RO.banditii care monitorizeaza,aceste articole care au fost scrise in codul bunelor maniere nici nu au gasit de cuvinta sa le dea.DE CE???

Gino (513 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 20:10

Domnule Ioanitoaia, comparati doua lumi care nu au nimic in comun. Cat noi culegem capsuni in Spania si nu spaniolii la noi nici nu se va schimba ceva. Aveti dreptate cand vorbiti despre o alta mentalitate.

Tudora (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 20:15

@nicU. Taci ca nu ai inteles nimic. Esti pe dos tocmai pt ca dl Ioanitoaia a recunoscut public ca e fan Real. Si totusi o lauda pe Barcelona, merita o strangere de mana.

Mephisto (6 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 20:45

Pippen, esti in intarziere, ce spui tu s-a intamplat cu mult timp in urma. Ioanitoaia a facut un pas inainte foarte curajos cand a hotarat acum 5-6 ani sa nu mai apara Gigi Becali in emisiunile sale tv si de radio. Ignorantii o tin insa langa. Putini vad si mai putini pricep.

s (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 20:51

aduce’ti’va aminte cum anu’ trecut la meciurile real barca jucatorii barcelonei sareau la arbitru .asa ca aceast comentariu nu isi avea rostu’.barca stie ea cate meciuri a castigat ajutata cu arbitri.

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 20:52

La noi nici presa nu e cea din Spania deci e greu sa facem comparatii de genul asta !!! O presa care 24 din 24 hr. ne prezinta articole cu si despre cioban !! Nici macar de sarbatori nu am scpat de el in ziarele de sport . Oricum nici arbitrajul romanesc nu are c um sa iasa din tiparul societatii romanesti . Mai era unu ieri care ma critica ca m-am luat de big belly !! Pai bre nasule cred ca nu ai inteles nimic . Nu big belly era principalul….Principalul e ca tot sportul romanesc este la pamint incepind cu jocurile de echipa si cum eu sunt inginer de profesie am extras integrala de volum si ghici ce mi-a dat ????? Pai mi-a dat ca nu Mircea Sandu si Mitica sunt principalii vinovati de starea voleiului, handbalului, baschetului, etc…ci societatea romaneasca in general unde si presa are o mica vina caci nu Mircea Sandu da ordin sa ne inunde cu articolele despre cioban si nu Mircea Sandu conduce arbitrajul romanesc .

Zso (1 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 20:53

Eu cand gresesc la serviciu sau oriunde , platesc.
Cand e o greseala asa mare, atunci sa plateasca, fara discutie

Giorgio (4 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 20:57

Cred ca macar in acest retur trebuie mers cu arbitri romani!

Bogdan (1 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 21:35

Diferenta dintre arbitrii straini si cei romani este ca cei straini au credibilitate

Maryan (40 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 21:49

Imi place de Muresan de mor. Hotii striga hotii si nimeni nu ii aude.

eddy (8 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 22:01

Raman la parerea ca in Romania oamenii trebuiesc schimbati ca sa poti schimba mentalitatea intregului sistem, si acest lucru se poate face numai in timp si cu rabdare si vointa. Lucru pe care nu-l vad prea curand realizabil. in rest tara asta a luat-o la vale, rau de tot, si dezastrul e previzibil…

vasile_19toamna (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 22:34

„I-a răpit astfel campioanei Spaniei și a Europei șansa de a cîștiga…” Domnule Ioanitoaia, lasi impresia ca nu cunosti acest sport, sau faptul ingrijorator ca esti roman, te face sa gandesti asa? Un penalty, se poate si rata, iar strainii nu merg pe premiza taierii capului, „penalty si eliminare”. Da, cand e vorba de steaua, e altceva, pentru o bricheta, 3-0, ceea ce la nemti a facut ca meciul sa se rejoace, cand e vorba de un pumn, clar, 3-0, evident, tot pentru steaua, ceea ce la olandezi a facut ca meciul sa se rejoace. Oare unde o fi diferenta intre ei si… noi?

mihai m (21 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 23:22

…ca sa compari pe ciobanul de becali sau alt infractor din fotbalul romanesc cu cei din forbalul spaniol nu are sensul…Mai nou, Guardiola a spus ca protestand nu ajuta cu nimic, va ramana cu aceleasi puncte!!

Franz (406 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 23:34

@vasile 19. Hai ca bati campii cu talent. Chiar ca dl. Ioanitoaia nu stia ca un penalty se poate rata, noroc ca l-ai luminat tu. Prost sa fii ca sa crezi ca Barca ar fi ratat victoria in minutul 92. Si daca rata, tot trebuia sa i se dea penalty daca a fost clar.

JwP (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 23:38

Domnu’ Ioanitoaia, cred ca ati vazut si plasamentul arbitrului si viteza cu care s-a desfasurat faza, plus ca nu se poate da un penalty in min 90’+2′ cu usurinta cu care se da in minutul 10′ sau 50′ sau 70′, cat timp arbitrul nu are toate elementele si aici am putea aminti doua anume:
Directia mainii catre minge, nu a mingii catre mana, intentia de a juca mingea cu mana si asa mai departe.
Pe langa asta ne putem aduce aminte ca Ghana a ratat o lovitura de pedeapsa in sfertul mondial cu Uruguay, in ultimele minute, la fel cum a facut-o si Messi intr-un alt meci din acest campionat, la un egal al Barcei.
Intr-adevar, daca ar fi fost in liga 1, ar fi fost prapad, da’ asa-i romanu’ cere fara a oferi nimic concret. Acest „spectacol” al ligii 1 fiind doar pe ecrane si pe hartie, in iarba fiind o comedie ridicola

Smeu (2 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 0:25

Arbitri straini sunt tot arbitri, tot oameni si ei gresesc la fel ca si ai nostri.

La noi nu e vorba de neputinta, ca se poate, dar nu se vrea. Cel putin asa cred eu pentru ca nu vad de ce nu se poate remedia situatia.

Tuturor le e teama de coruptia in arbitraj, nu ca nu avem si arbitri buni. Coruptia se rezolva, arbitri sa fie platiti mult mai bine si taxati drastic la erori in functie de gravitate. Atunci nu vor mai risca sa isi piarda delegarile luand mita sau facand favoruri. Pe langa asta, cei care ofera vor trebui sa mareasca oferta considerabil sa fie luati in seama si ambele parti vor risca mult mai mult, prea mult.

Astfel s-ar si motiva sa vina din urma alti oameni capabili, pentru ca avem, trebuie doar sa se vrea.

Si pana la urma, arbitri straini vin pe aceeasi bani ca cei romani? Banuiesc ca nu, costurile lor sunt mai mari.

Sa se ia in considerare pasii de mai sus, sa ajunga la urechile sau ochii d-lui Craciunescu (asta daca dansul nu a inceput deja procesul) pentru un CCA curat, decent si un fotbal corect in Romania. Trebuie sa incepem sa progresam.

D-le Ioanitoaia?

vvv (3 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 0:25

Barca nu zice nimic de arbitri pentru ca a fost ajutata in nenumarate alte meciuri, asa ca stie ca s-ar putea sa nu mai fie anul lor la arbitraje. Ca si in Romania, un an Cluju, altul Otelul, altul chiar Urziceni (chiar si cu straini), etc, etc

ghimpe (15 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 0:37

BECALI a uitat cum a furat-o pe U. CRAIOVA. Azi nu mai juca in EL. HOTUL striga HOTII.

Mircea Hortensiu T. (9 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 1:01

Celor care contesta arbitrajul romanesc,le recomand sa vizioneze ultimul meci dintre Manchester United-Manchester City(3-2),cu un arbitraj sub orice critica-
un jucator eliminat din primele minute ale meciului din
formatia City-ului,numeroase faulturi ale celor de la United neacordate,un hent vazut si de pe luna in favoa-rea lui City neaordat,dar fara scandal,iar la sfarsitul meciului antrenorii si-au dat mana(ceea ce se intampla la sfarsitul fiecarui meci)!La noi masura cea mai necesara ar fi pedepsirea cu amenzi usturatoare a pa-tronilor.

Fuior (2 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 9:51

Nici eu nu cred ca arbitri straini sunt mai buni ca cei romani, dar sunt mai putin corupti si nu ii suspecteaza nimeni. Ai nostri pun botul, cum se spune.

bratu (104 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 9:54

CFR Cluj si Barcelona doua echipe de hoti, nu e asa Nea Ovidiu? Pai daca tii matale cu rivalele lor…

dumi67 (16 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 10:34

e omeneste sa gresesti .numai cine nu munceste nu greseste .problema este insa de ce se greseste numai intr-o anumita directie numai in favoarea unor anumite echipe .tin cu universitatea craiova si daca ati face un clasament al celor mai defavorizate echpe si unul al celor mai favorizate ati observa ca de multe ori ierarhia finala a campionatului se reflecta in aceste ierarhii . de multi ani ierarhiile sunt stabilite de arbitrii .in toate tarile arbitii gresesc dar nu stabilesc ierarhii . arbitrii nostri nu gresesc , se ascund in spatele lor pt ca sunt corupti .cei care au fost pe stadion pot confirma faptul ca din tribuna simti imediat ce tenta are arbitrajul .avem arbitri foarte buni dar la fel de corupti , adevarati maestri ai disimularilor .poate si arbitri straini vor gresi dar omeneste nu la comanda .galatiul a luat campionatul cu arbitri iar acum catva ani l-ar fi luat dinamo daca nu intervenea d.n.a .

brod (69 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 10:49

spaniolii ăştia au cei 7 sute de ani de-acasă. noi – pe borcea, becali, mitică… asta-i diferenţa, inclusiv la nivelul rezultatelor şi al prestigiului.

Mos Cocos (2 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 11:38

Domnule Ioanitoaia, felicitari pentru faptul ca ati putut ramane obiectiv, atat timp cat se cunosc afinitatile dumneavoastra. Intr-adevar, asta inseamna mentalitate profesionista, si pana la urma omeneasca, eu ca fan Barca mi-am iesit din minti la faza aia (constient fiind de faptul ca ne poate costa campionatul). In schimb, Pep si echipa, conducerea, etc., nu au facut mare caz din asta, si pana la urma, la 0-3, puteau „rivalii” concitadini sa dea si gol, putea arbitrul sa anuleze 5 penalty-uri. Pep & Co. au realizat ca a fost vina lor ca „trageau” de acel 0-1. Punct! Visca el Barca!

Dan (273 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 14:46

Au fost arbitraje slabe in tur, dar nu lor li se datoreaza lipsa de valoare a fotbalului nostru. Arbitrajul e unul din ultimele rele de pe lista. Va dau dreptate.

Coman (15 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 14:50

Nea Ovidiu, poti sa dai matale o mie de exemple din astea ca tot degeaba. Cine sa le insuseasca, alde Becali, Borcea, Porumboiu, Iancu si ceilalti figuranti? Nu acum, nu maine, NICIODATA.

Udor (1 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 15:19

Pai daca vor veni arbitri din Ungaria cei de la CFR vor umbla la ei mai usor decat la romani.

Florin (9 comentarii)  •  13 ianuarie 2012, 15:51

Stimate Domnule Ioanitoaia,
V-am mai rugat odata, mai demult, uitati-va pe site-ul Gazetei si sa imi spuneti si mie daca va place. Dupa mesajul meu anterior incepuse si site-ul dvs. sa arate mai bine. Acum a luat-o iar razna. Nu aveti un IT-ist ca lumea? Pacat de site-ul Gazetei! Este asa de greu sa aveti un site „normal”? Trebuie sa „butonezi” atat de mult ca sa ai o stire? Inca odata mare pacat de acest site. Sa nu va plangeti ca nu va mai viziteaza asa de multi cititori. O meritati! De ce este ocupata doar banda stanga din site, iar partea dreapta este complet libera? Ca sa ziceti ca aveti un site „mare”? Mare, dar sarac si asezat prost. Pacat!

Comentează