Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ce-am fost și ce-am ajuns!

Deși mai are contract un an și jumătate la Porto, Cristi Săpunaru nu mai e dorit de echipa cu care a cîștigat Europa League în 2011! Impresarul Florin Manea declară că discută cu cluburi din Spania și din Anglia, însă […]

miercuri, 11 ianuarie 2012, 5:56

Deși mai are contract un an și jumătate la Porto, Cristi Săpunaru nu mai e dorit de echipa cu care a cîștigat Europa League în 2011! Impresarul Florin Manea declară că discută cu cluburi din Spania și din Anglia, însă exclude ferm varianta reîntoarcerii lui Săpunaru în Giulești. “Ar fi un ghinion pentru Cristi să ajungă înapoi la Rapid!”, a precizat Manea, cuvinte ce nu mai necesită comentarii.

Nu doar lui Săpunaru îi merge rău afară. Cu excepția lui Nicoliță, toți au probleme, toți au necazuri. De unde odinioară, pe vremea lui Hagi, Popescu, Petrescu, Răducioiu, Munteanu și a celorlalți componenți ai Generației de Aur, jucătorii noștri erau căutați și prețuiți, interesul față de ei s-a redus dramatic. Azi, cînd se apropie de zero, nu-i de crezut că ar mai putea scădea.

Numeroase exemple susțin afirmația de mai sus. Desemnat fotbalistul român numă-rul 1 pe 2011, Torje a început vijelios la Udinese, după care s-a stins însă repede și a devenit rezervă!  Patronul Pozzo încă nu regretă că a plătit pentru el 5 milioane de euro, numai că antrenorul Guidolin nu l-a mai folosit pe Torje în ultimele meciuri din Serie A! I-a sugerat să mai crească,
să se mai maturizeze.

Nici Bogdan Stancu, transferat la Galatasaray din postura de golgeter al Ligii 1, n-a rupt gura tîrgului, din care pricină s-a trezit împrumutat la Orduspor, actualul loc 15 din 18 în campionatul Turciei!

La rîndu-i, Tamaș se zbate și el în mediocritate. Într-adevăr, pe 7 ianuarie curent, a reapărut în tricoul lui West Bromwich Albion, contra lui Cardiff în Cupa Angliei, dar abia din minutul 74 și, atenție!, după o absență de 118 zile!

Vești proaste și din Germania: Al. Ioniță n-a mai evoluat pentru FC Köln din 4 martie 2011, în timp ce Marica, senator de drept în “națională”, a bifat în Bundesliga 114 minute mari și late pe parcursul a 17 etape   În plus, n-a marcat nici un gol!
Cam la fel se prezintă lucrurile și în Italia: Mutu gîfîie cu Cesena în zona retrogradării, Chivu urmează să-și ia adio de la Inter, iar Șt. Radu joacă la Lazio, însă convinge mai rar. Rămîne să vedem cît îl va ține entuziasmul pe Nicoliță la Saint-Etienne, în Franța, ex-stelistul fiind singurul român care mai adună laude într-un campionat cu ștaif din Vest.

Evident, cei enumerați nu pot fi judecați la comun, băgați în aceeași oală. Fiecare caz e alt caz, așa că n-ajută să comparăm și, cu atît mai puțin, să generalizăm. Totuși, dacă e să tragem o concluzie, ea e aceea că fotbalul nostru, condus anapoda, se găsește în mare pierdere de viteză. Întrucît asta se observă cu ochiul liber în competiția de acasă și, deopotrivă, pe plan internațional, conducătorii lui ar trebui să se simtă vinovați, cu musca pe căciulă. Și să dea socoteală pentru acest lung și dureros declin.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

C Sf (4 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:07

Acesta este nivelul real al fotbalului romanesc dar si al Romaniei,ca tara. Generatia ’94 a fost doar o exceptie frumoasa ce a tinut prea putin.Mereu am fost mediocri. Asta e nivelul real,iar progrese nu se vor realiza prea curand!

Imperator (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:08

De râsul curcilor !

BM (36 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:20

il intreaba cineva pe mircea radulescu de ce elevii sai scot pe banda rulanta rebuturi. guidolin a declarat despre torje ca nu e pregatit fizic, in ciuda faptului ca dinamo era in plin campionat la momentul transferului. de curand acelasi guidolin a spus ca torje nu pricepe nimic parca ar fi cazut de pe alta planeta. ce l-au invatat al de rednic , andone si ciobi ba baiatul asta?!

BM (36 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:21

sapunaru are talent si a avut o sansa enorma sa faca performanta la nivel inalt, din pacate bautura la scos pe usa din dos de la fc porto. il vom vedea din retur la rapid

asc21 (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:27

Asta se intampla daca noi crestem manelisti in loc de fotbalisti, au numai tarate in cap. Nu avem nici scouteri, antrenori, avem o adunatura de betivi si viciosi ce iau spagi de la parintii anumitor copii.

Loco (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:30

…daca ne uitam cu alti ochi, campionatul nostru e pe locul 20 in lume. Deci am ajuns bine, nu? Cum e paharul? Pe jumate gol? Sau pe jumate plin?

sorin (5 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:32

eu nu mai inteleg nimic pentru toti astia si inainte si cateva luni dupa transfer s-au scris cronici elogioase
zilnic erau transferati prin toata europa si acum dintr-o data aflam ca defapt respectivii sunt niste petarde de jucatori
Intreb pe autorul poreclei ” Brili” oare gazetarii sportivi cand scriu ceva sunt documentati sau dau repede un copy / paste la ceeace inteleg ei ca se scrie in ziaristica sportiva adevarata?
PS
totusi poate ai bunul simt si nu-mi mai stergi postarile

dorin valeriu (5 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:33

Mai scrieti si cati fotbalisti romani s-au transferat la echipe straine si … s-au intors cu coada-ntre picioare, fiind bine primiti la echipe „bune”dela noi :Moti, Cl.Niculescu, etc

liviu (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:36

cele mai tari editoriale sunt cele scrise de nea ovi pe structura: recapitulare a informatiilor stiute cam de orice microbist + observatii venite din direct din zona epifaniei („[…] interesul față de ei s-a redus dramatic. Azi, cînd se apropie de zero, nu-i de crezut că ar mai putea scădea”)…

Burebista (120 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:40

Domnule Ioanitoaia,

Dati-mi voie sa nu prea fiu de acord cu dvs. Sa luam doar 2 cazuri: Chivu si Sapunaru. Acesti doi fotbalisti au confirmat din plin valoarea lor, dovada ca au fost titulari ani la rand, fiind chiar laudati, nu numai de suporteri ci si de presa si antrenori.
De cand a plecat Vilas-Boas de la Porto, au inceput problemele pentru Sapunaru, pana atunci isi castigase locul de titular pe dreapta.
la randul lui, Chivu a avut evolutii bune spre foarte bune, pana la acea acea accidentare la cap.De atunci a avut evolutii oscilante.
Cum puteti sa-l puneti pe Stancu – umflat cu pompa de becali – pe aceeasi treapta cu Chivu sau Cristi Sapunaru?
Tamas e prea prieten cu paharul ca sa mai aiba vreme si de fotbal. In Premier League se cere altceva decat pe aici… Nici la Auxerre nu prea a facut Tamas multi purici din cauza prieteniei cu Bachus.
Ce mare branza a facut Nicolita? Si o a doua intrebare: ce mare echipa e St. Etienne? Iar despre Torje nu am altceva de spus decat ca Serie A nu e Liga lui Mitica, sa se arunce Torje in careu si sa scoata 11 m, taman fiindca asa cerea Borcea prin telefon….
Cat despre Ionita, nu am ce sa spun decat ca hulpavul Copos abia a asteptat sa gaseasca fraierul care sa cumpere o promisiune de fotbalist, dar inca nerodat nici macar in liga noastra damboviteana, ce sa mai vorbim de Bundesliga???

In concluzie, s-a intamplat ca unii jucatori, ce au confirmat anii trecuti, sa aiba un puseu de tensiune, dar nu trebuie amestecati in acelasi ghiveci cu alde Torje, Stancu sau Nicolita(cat credeti ca va mai fi titular ?)

Cei din generatia asa-zisa de aur, aveau la momentul transferului in strainatate cel putin 10-15 meciuri la nationala, plus evolutii apreciate in campionat pe o perioada de mai multi ani. Dar despre cati actuali transferati peste hotare se pot spune la fel?

BM (36 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:45

burebista, cate meciuri a avut cristi chivu in liga 1, si cate selectii pana s-a transferat la ajax? chivu a spus de nenumarate ori ca in olanda a invatat sa loveasca corect mingea

cristi (14 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:46

cert e ca fotbalul romanesc nu mai produce valori,deci clar ca nici performanta nu o sa mai fie

john (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 18:53

Nu va faceti griji. Se poate si mai rau! La anul o sa vedeti ce articol va fi. Totusi, nimic de Florescu, Cocis? Valori adevarate!!! Cand vinzi aceeasi”cioara” vopsita de mai multe ori, se prind si aia la un moment dat ca nu e porumbel.

ovi (11 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 19:16

Sunt si ei ca majoritatea romanilor: indolenti, lenesi, atotstiutori, spagari, mincinosi, laudarosi, hoti etc etc.Unii poate sunt talentati, dar binenteles ca afara nu e destul. Nicolita poate e cel mai putin talentat dintre cei enumerati mai sus, dar poate singurul care are atitudine de sportiv. Restul, numai sportivi nu sunt. Dar nu e numai vina lor. Asta e societatea care ii creste asa, si presa are rolul ei.

IoK (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 19:39

Unul din principalele motive al declinului acestor baieti este lipsa de profesionalism.Atat timp cat au jucat in Romania s-au pregatit doar la misto si erau mai mult interesati sa apara in can can decat in gazeta.In campionatele unde fotbalul e luat in serios de fotbalisti,ai nostri dau rateuri.Isi irosesc talentul aiurea si se comporta ca niste amatori.

Cicero (23 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 19:45

@burebista. Imi dai voie sa nu prea fiu de acord cu tine? Dl Ioanitoaia l-a laudat mereu pe Chivu, iar pe Sapunaru la fel. Nu ii contesta nici acum, dar amandoi se afla intr-o situatie neplacuta, poti nega asta?

alfar (10 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 19:49

transformarea presei sportive in una de can-can si de mediatizare dupa interese are vina in acest declin?

Nicolaescu I. Raul (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 19:50

Buna ziua. Este prima data cand citesc un articol de-al dumneavoastra si trebuie sa va impartasesc ca aveti mare dreptate, cat despre singurul roman care se afira cat de cat,Banel, va dau dreptate,dar totusi nu la o echipa de clasa.

Stanomir Cluj (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 19:56

@liviu. Cred ca ai dreptate si cred ca Dl. Ioanitoaia greseste scriind in fiecare zi. Asa nu ai cum sa prinzi numai articole tari. Mie nu imi placea sa scriu zilnic nici la scoala.

bigbelly (11 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:09

E un nene p-aici care se crede Burebista (desi dupa continutul comentariului sau i s-ar potrivi mai degraba ca pseudonim ceva gen Vasile Roaita) caruia ii pute tot ce-a plecat de la Steaua sau Dinamo, in schimb il considera „certitudine” pe Sapunaru. Singura certitudine in privinta lui ar fi ca nu-i decat un golan scandalagiu, care a dus-o dintr-o suspendare in alta, atat la Porto, cat si pe la lot, si de care s-a cam saturat toata lumea. Mai ramane inca in discutie daca nu cumva e cel putin la fel de „prieten cu Bacchus” precum Tamas…
Evident, in acelasi ton il cautioneaza si pe Ionita, „victima” rapacitatii unui patron lipsit de scrupule care l-ar fi aruncat in groapa cu lei din Bundesliga fara a tine cont de fragilitatea unui tanar talent, o speranta, nu-i asa, ai carei pasi trebuiau indrumati parinteste pentru ca baiatul sa nu se piarda.
Restu’, toti sunt gloabe, ba „umflati cu pompa” de Belciug, ba tavaliti prin careu de Borcea. Intrebare pentru gornistul din Groapa lu’ Ouatu: exceptand transferul lui Lita de-acu’ 37 de ani in Ghencea, mai cunoaste vreun alt transfer de succes de la Rapid catre oricare din cele 4 zari? Sa nu ne raspunzi „Ganea”, pentru ca a fost transferat de Bistrita la Stuttgart si nici „Ghioane”, care a fost transferat de Tractorul Brasov la Kiev…

cosminmiu (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:11

ca sa ajungi sa ai o constanta pe plan fotbalistic nu e de ajuns numai talentul.daca aruncam o privire de ansamblu asupra jucatorilor care joaca afara si au probleme vedem ca sunt jucatori care au un caracter indoielnic(Mutu,Marica,Tamas,Sapunaru,…)
sa nu ne miram ca vom mai avea multe turnee ratate ale nationalei de acum inainte.

Gino (513 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:17

Articol salvat de un final coltos. Dar fara efect deoarece Sandu si Dragomir, principalii vinovati, nu vor fi niciodata trasi la raspundere. Ce, Iliescu a fost?

vali (11 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:20

observatiile sunt pertinent si dureroase , dar nu mergeti la cauze , cine conduce fotbalul rominesc??? Dragomir ,Nasu Sandu , ciobanul Behali , Porcica etc .etc . toti clienti la DNA , cu dosare grele .,,,,daca aceste dosare ar fi judecate de magistrati americani , englezi sau francezi , ar primi ani grei de puscarie , iar voi fara acesti actori ce mai scrieti ???

Rapidistul (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:20

Bigbelly … de Rat ce zici desteptule? sau de D.Niculae? Bratu? sau mai vrei exemple concludente fan al lui belciug?

Ghost (4 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:27

@Burebista

Vorbeşti tâmpenii. Saint Etienne este echipa fanion a Franţei, alături de Marseille. Verzii sunt cea mai titrată echipă la numărul de titluri, iar faptul că nu a mai luat de nu ştiu când un trofeu o face mai slabă? După conceptul tău atunci nici Reims nu e cine ştie ce echipă, nu?

Eu personal sunt dezgustat de acest tip de articole, în care facem pe intrigaţii şi nu ştim ce se întâmplă cu fotbalul nostru. Cine publică constant despre Becali, despre scandaluri şi circ mediatic? Eu cumva? Ce a spus Hagi înainte să plecăm spre Franţa 98, asupra cărui fapt vă atragea atenţia?

Acum stăm şi suntem stupefiaţi şi plângem un fumător nesimţit care înjură fanii Romei, echipă care l-a făcut mare în Italia şi pe care l-a durut în fund de naţională.

Lulu (16 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:38

Un articol bun, dar foarte trist!

Giorgio (4 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:40

Asa este , nea Ovi felicitari ca nu-l bagi in seama pe oierul sef!

bigbelly (11 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:47

Explicatia (in)succesului jucatorilor romani transferati afara e destul de simpla: am vandut imediat dupa deranjul din ’89 crema fotbalistilor existenti la acea vreme, produsi de un sistem de formare/promovare destul de bine pus la punct, niste smecheri s-au umplut de bani, iar in loc n-am mai pus nimic decat vile prin Pipera, Rolls-uri, Bentley-uri sau Maybach-uri. Am mai vandut apoi o transa pe la sfarsitul anilor ’90 de fotbalisti crescuti la umbra marilor valori de dinainte. Nu cu acelasi succes, da’ tot s-a adunat cate ceva. Niste bani de alte cateva acareturi si de benzina pentru limuzinele cumparate inainte.
Apoi am inceput sa fim smecheri: sa platim jurnalisti, sa umflam si sa vopsim niste petarde, cu care am pacalit niste fraieri care in scurta vreme ni i-au trimis inapoi, gratis, plocon, numa’ sa scape de ei. Acum a venit decontul, pentru ca poti sa prostesti pe cineva o data, sau pe mai multi de cateva ori, da’ nu poti sa prostesti pe toata lumea, de fiecare data.
Talente se nasc mereu, problema noastra mare este lipsa unui sistem care sa-i integreze. Cresc ca buruienile, unii se pierd cu totul fara sa auda nimeni de ei, altii ajung la varste de 23-24 de ani pe post de sperante. Nici bine nu se apuca de fotbal, ca se si lasa. Asta in timp ce Schalke, de exemplu, i-a batut p-aia care ne-au dat noua 5, cu pusti de 18-19 ani, insotiti de antrenorul de la echipa a doua a clubului. Ce sa mai zic de zecile de fotbalisti pe care i-a aruncat Barcelona in fotbalul mare doar in ultimii 10 ani…
Toti asteapta de la stat. Sa le „dea” statul ce?!? Le da statul german ceva lui Bayern, Schalke, Dotmund sau Werder? Le da statul spaniol ceva lui Real, Barcelona, sau Sevilla. Primesc Ajax, Eindhoven sau Alkmaar ceva de la statul olandez, ori au primit ceva Lyon, Nantes sau Bordeaux de la statul francez? Nu, evident ca nu! Dar cluburile serioase, care PRODUC fotbal, sunt conduse de oameni seriosi, nu de bisnitari, si sunt integrate unor sisteme serioase, nu fac afaceri pe genunchi.

bigbelly (11 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 20:56

@ Rapidistul
Daca tu-i numesti „transferuri de succes” pe Niculae, care a schimbat vreo 2000 de cluburi pana acum sau pe Bratu (!?!), e clar ca te-ai scremut mult. Cat despre Rat saracu’…, de cand e la Donetk au tot plecat de-acolo o gramada de fotbalisti pe bani buni la trupe tari din vest, inclusiv marmota aia de Marica, iar el tot planton la sticla de apa plata a lu’ Tata Luce a ramas. Mai nou si-a luat juma’ de norma ca translator, sa fie si el util cumva.
Ma lasi…

Niku (513 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 21:03

Ne invartim in jurul cozii: cat fotbalul va fi condus de niste smecheri ca Nashu si Oracolul din Balcesti nu va creste nimic. Astia sunt mai rai ca raia.

dorin (17 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 21:03

Corecte observatiile dar cred ca trebuia sa insistati pe cauze mai mult decat pe efect. Situatia jucatorilor trebuie sa fie doar un punct de pornire al analizei. Luat fiecare caz in parte ajungem la aproape la aceeasi concluzie: nu au maturitatea necesara sa munceasca pentru locul in echipa, si sa nu se faca saelectia la „nationala” (marica) sau la cluburile din Romania pe baza influentei impresarilor sau a necesitatii de a vinde. Sa ne uitam in oglinda pentru o clipa si sa recunoastem ca echipa nationala este facuta EXVLUSIV pe baza intereselor impresarilor care isi achita „cotizatiile” catre antrenori, presedintii Ligii si ai Federatiei. In acelasi timp echipele de club forteaza jucatori chiar daca nu au randament doar pentru ai putea vinde (Tanase).
In al doilea rand lipsa de profesionalism este caracteristica majotitatii fotbalistilor romani (Mutu, Tamas, Sapunaru)

Johnny Matache (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 21:43

Din nou cu acleasi vechi ganduri: am avut si avem cativa jucatori de valoare care pot face diferenta si pe care ia-ti nominalizat: Tamas, Mutu, R. Stefan, Sapunaru, Torje….Din pacate s-au crezut mari repede, talentul cel mare nu a fost dublat de multa disciplina si de si mai multa munca si au ajuns vedete cu pretentii. In loc de patriotism: sa facem echipe ROMANESTI puternice cu care sa avemem rezultate de rezonanta, alegem strainatatea unde cad in mediocritate. Cred ca este timpul, cel putin moralmente, sa ne intoarcem ” La cararile vechi”. Aici in curtea noastra sa crestem jucatori de valoare, saforman echipe omogene cu care sa obtinem rezulte. Da atunci cind jucam cu echipe de renume, tari sa aratm ca stim sa stam in ghete si stim ce sa facem cu mingea.Decit sa fii om mic in oras mare fi om MARE in sat mic. Mi-as dori jucatori de moral, profesionisti sa ajute la formarea in fotbalul romanesc a unor echipe cu care sa cucereasca Europa si de ce nu lumea. Jucatori, presedinti de cluburi, patroni, oficiali, arbitri, suporteri, toti puteti sa realizati acest vis frumos: apoi vor veni: faima, reputatia. Apoi vor veni si banii. Va multumec, un AN NOU FERICIT.

Stefan Miles (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 22:00

Domnule Ioanitoaia,va consider partas la vina enuntata mai sus,pt ca ati fost complice la cladirea si realizarea Cooperativei ce a distrus fotbalul,deoarece tacit,prin emisiunile dvs.Procesul Etapei si Recursul Etapei(pe care din nefericire le-am urmarit in totalitate pana la un punct!) ati protejat aceste procedee pe care le cunoasteti destul de bine.Tin minte cum atunci cand aveati cate un invitat ce indraznea sa mai deschida aceste subiecte tabu(gen blat,arbitrii corupti,etc) le puneati pumnul in gura si schimbati imediat subiectul…
V-am inteles,trebuia sa livrati circul,painea urmand a fi data de altcineva…insa nu va puteti erija acum in preacuratul si nevinovatul critic al fotbalului romanesc…
In continuare va respect si va citesc editorialele,si chiar apreciez ca in ultimii ani ati renuntat la stilul de a va termina articolele in coada de peste,ca sa nu deranjati pe nimeni,desi ipocrizia nu va disparea niciodata,in cazul dvs,si aici ma refer la faptul ca nu il invitati niciodata pe Gigi Becali in emisiuni si chiar il criticati frecvent,insa in ziarul condus de dvs e mai intalnit chiar mai des decat Dumnezeu in Biblie…

vlad (11 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 22:32

La stranieri este dezastru!!! Si eu aici nu ii compar cu Hagi, Popescu, Viorel Moldovan cum o faceti dumneavoastra… e o gandire paguboasa asta. In schimb trebuie sa comparam statistic…. pai acum 10-15 ani, aveam 20 de oameni in Primera Division, inca pe-atatia in Italia….campionate deschise romanilor (nu ca gel englez de exemplu)…. acum? in Spania nu mai avem nici macar unul!!! Asta e problema, toti cei care vin la lot sunt complet neexperimentati, necaliti in meciuri tari!!

bogdan (32 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 22:39

absolut de acord cu comentariile lui bigbelly, la obiect si corecte. Situatia actuala este exact ce era de prevazut la ce bisinita mizerabila a ajuns acest campionat. Unde mai sunt marile transferuri prevestite de oracolul Mitica care se mai uita el la un meci asa cu Jiji si declara ca alde nu’s ce jucator e scula mare si valoreaza 10 milioane, haha, mai tineti minte cum ridea ca prostu de Dinamo ca vai ce boi sa-l dea pe 6 milioane sau cit a fost ca el valoreaza dublu, etc ? Cum mai e bre nea Mitica, tot 10-12 milioane valoreaza acum cind s-au lamurit aia? Si cu Nicolita se dezumfla treaba repede, stati cuminti, mai dati-i 2-3 luni sa aibe timp sa dea niste centrari pe pista…si vreun autogol doua…vai si amar..zero barati toti.. Nu-i mai auziti gurita lu maestru vopsitor Giovanni cum se trage el de preput cu toti conducatorii si alte vrajeli de Pipera? De ce? Pt ca a secat putu’ d’aia…s-a lamurit lumea, in cel mai bun caz putem spera la cite un imprumut din care sa iasa ceva, eventual, de vindut, numai moca poate.. Nici un milion nu se mai poate lua pe Lato care e fundas bun, pt Romania…sa vedeti ce face marea valoare Pirvulescu pe care si-au scos ochii Dinamo si Steaua, sau sa ne uitam marele Eric de la Medias ce a rupt gura tirgului prin Ucraina…de ce credeti ca nu-l platesc aia, ca bani au cacalau? Bate vindu nene…

Vladimir (42 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 22:43

E rau si va fi mai rau din pricina celor ce conduc fotbalul ca pe o feuda. Nu mai avem valori pentru ca nu avem sistem de depistare si formare a tinerilor, iar primii vinovati sunt Sandu si Dragomir. Cat vor conduce ei se va alege praful.

Petre (255 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 22:52

Felicitari pentru articol, va admir!

Ancu (35 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 23:48

Nu e decat o situatie medie in sensul in care e mai proasta comparativ cu cea de acum 10 ani, dar mai buna fata de cea de peste 10 ani. Acum mai traim din amintiri, atunci nici amintiri nu vom mai avea. Trebuie sa le multumim nemuritorilor din fruntea federatiei si a ligii. Traiasca, traiasca, traiasca!

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 1:03

Eu spun asta demult timp dar avocatl ma face nepatriot !! O sa ma repet din nou nu va asteptati la nimic in anii viitori pentru simpul fapt ca economia nationala nu va progresa si deci nici nivelul de trai . Sre deosebire de avocatul eu nu sunt demagog pentru ca sunt inginer de meserie. Ce legatura are economia sau nivelul de trai cu sportull ? Pai de acolo pleaca totul inclusiv educatia . Ca sa elaborez mi-ar trebui pagini si nu vreau sa plictisesc . Imi pare rau de noua generatie dar oricum au plecat 3 milioane din Tara si prevad ca vor ai pleca si altii in anii care vin . Pina la urma Ceausescu s-a dovedit ca a fost un mare patriot roman . Restul e gargara . Iar avocatlui ii propun sa memoreze ca banui ca are o memorie beton doar ce scriu eu aici nu ce dialoghez acolo cu cei 2 moldoveni . Sportul in general e doar o oglinda a realitatilor socio-economice din Romania . Sportul In Romania e cam mort si la Olimpiada se va vedea cel mai bine . Nu ne lipsesc antrenorii sau conducatorii dimpotriva ne lipsesc insa mijloacele materiale .

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 1:08

@ big belly : Ba ? Tu esti doar un demagog . Dac ai 16 ani te iert ! Spune-mi te rog ca nu ai mai mult de 25 !! PLS..

fristache (20 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 4:59

bigbelly le combate cum trebuie!!!

viorescu (70 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 8:10

Diferenta dintre Hagi, Popescu and co si cei de azi e diferenta dintre Iasi, Constanta, Pitesti, Craiova si Mioveni, Chiajna, Otopeni. E diferenta dintre un campionat cu echipe de tineret, cu pepiniere serioase si unul fara nimic din toate astea. Si totul multumita unor lideri numiti „corleone”, „nashul”, lideri agreati nu intimplator de oamenii cu banul. Ce poate iesi bun de aici? Si dupa cum merg trebile, probabil ca nu ne vom opri pina nu ajungem (si aici) ultimii din Europa. M-as mira sa nu fie asa.

vali (27 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 8:47

Datorita(sau din cauza)influentei pe care o aveti in mass-media si asupra celor implicati in fenomenul fotbalistic, o mare parte din vina o aveti ,sau o purtati,asa ca este mai bine sa nu va mai lamentati.Daca urmareati binele fotbalului si nu pe cel pecuniar(normal de altfel)nu ne mai tineati acum lectii si nu mai aratati cu degetul vinovatii din fotbal.Mai usor cu pianul pe scari.

Olteanu (478 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 9:59

Nea Ovi, ai dreptate. Fotbalul nostru e pe duca, dar intrebarea mea e ai uitat de Craiova?

Scoica (1 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 10:02

Axioma: cata vreme Sandu si Dragomir vor sta in capul mesei pe masa nu vor fi bucate. Cine nu produce, nici nu are.

brod (1 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 11:13

numai bănel nicoliţă a „crescut” când a ajuns afară. tot respectul pentru acest jucător harnic şi conştiincios. ceilalţi… brichisiţi de-alde borcea, promovaţi de-alde cheran,vânduţi de fraţii becali – ce pretenţii să avem?
că tot întreba cineva de craiova: E ADEVĂRAT CĂ, PRINS CU ALTA MAI BOACĂNĂ ŞI ŞANTAJAT PROFESIONIST, MITITELU ŞI-A RETRAS PLÂNGEREA ÎMPOTRIVA FRF? că s-a făcut o linişte!….

cristean stefan (1 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 11:38

pai bigbelly nu uita ca si real madrid au f multe datori.in general fotbalul e cam falimentar

Mucius Scevola (1 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 11:44

Bigbelly spune cam ce spune si maestrul Ioanitoaia: ca nu mai sunt valori pentru ca niste profitori au distrus sistemul. Se stie si cine sunt profitorii, atat ca presa mai mult ii mangaie desi ar trebui sa puna tunurile pe Sandu si pe Dragomir in fiecare zi.

utaaradan (75 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 12:23

enervanta aceasta ,,analiza”, care evita sa analizeze adevaratele cauze ale jucatorilor vopsiti, marea majoritarte a lor fiind vinduti de cele doua departamentale. despre ultimile doua petarde, torje si stancu, supraevaluate, ce sa mai zicvi ? grav e ca astia doi impreuna cu alti vopsiti, vor fi titulari la nationala !

Margelatu (91 comentarii)  •  12 ianuarie 2012, 13:43

E de mult timpul!!!

DESTEAPTA-TE ROMANE!!!!

Jos cu SANDU & DRAGOMIR!!!!
Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!!!

Comentează