Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vizita unui domn

A stîrnit interes mediatic și emoție generală vizita pe care Rinat Ahmetov i-a făcut-o deunăzi lui Mircea Lucescu la Spitalul Universitar de pe cheiul Dîmboviței. Una că ea a avut loc chiar în a doua zi a Crăciunului pravoslavnic, alta […]

marți, 10 ianuarie 2012, 9:30

A stîrnit interes mediatic și emoție generală vizita pe care Rinat Ahmetov i-a făcut-o deunăzi lui Mircea Lucescu la Spitalul Universitar de pe cheiul Dîmboviței. Una că ea a avut loc chiar în a doua zi a Crăciunului pravoslavnic, alta că patronul Șahtiorului a insistat să-și vadă și să-și îmbărbăteze antrenorul într-un moment greu pentru acesta, de cumpănă.

Deși Forbes îl plasează pe 39 în clasamentul bogătașilor planetei, estimîndu-i averea la 16 miliarde de dolari, Ahmetov a socotit firesc un gest puțin obișnuit. Deoarece se întîmplă mai rar, dacă se întîmplă, ca un șef să-și gă sească timp, ba și într-o zi de sărbătoare, pentru a-i strînge mîna unui subaltern. Amănuntul că oaspetele a aterizat la București pe drumul de întoarcere de la Paris la Donețk schimbă datele problemei, dar nu mult.

Trebuie să recunoaștem că, excedați de figurile investitorilor din fotbalul nostru, care mai de care mai vocal, mai trufaș și mai năzuros, am rămas impresionați de atitudinea magnatului ucrainean, cel care, atenție!, a cumpărat recent un penthouse la Londra, situat în vecinătatea celebrului Hyde Park, cu aproape 200 de milioane de dolari!

Surprinzător, Ahmetov n-a fugit de presă și nu s-a ascuns în spatele geamurilor fumurii ale limuzinei ori după mușchii bodyguarzilor. Dimpotrivă, s-a arătat binevoitor, cooperant, de-a dreptul plăcut. Nici urmă de îngîmfare în comportamentul său, nici pic de aroganță. S-a purtat simplu, decent.

Astfel le-a oferit, deschis și modest, o lecție investitorilor români din Liga 1, nu atît de bazați, dar cu fițe în cap, convinși că lumea începe și se termină cu ei! Sau măcar că se învîrtește în jurul lor.

În semn de prețuire pentru marile servicii aduse Șahtiorului, potentatul ucrainean nu s-a sfiit să-l numească pe Lucescu “prietenul meu”. Nu i-a căzut rangul, nu s-a simțit stînjenit. În schimb, formula trebuie că i-a derutat pe Gigi Becali și pe confrați, pe patronii și președinții de cluburi deprinși să-i trateze pe antrenori ca pe niște neica-nimeni, să-i instaleze la micul dejun și să-i mazilească la cină! Acestor tipi plini de fasoane nu le-ar strica să ia exemplu de la Rinat Ahmetov!

Comentarii (54)Adaugă comentariu

oscar (32 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 10:46

Excelent materialul, numai ca alde Becali nu numai ca nu vor intelege nimic si nu vor folosi exemplul in favoarea lor, dar vor avea iesiri de tzoapa, specifice parvenitilor mioritici..

Vlad (77 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 10:46

El ia cupa uefa, pe ai nostri ii bate haifa cu 5-0…

panciu (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 10:58

v-a aratat si voia, astia de la gsp, ce inseamna un finantator de echipa de fotbal adevarat

maistor kokir (51 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 11:01

ziceti-ne mai bine, cati au murit la ordinul acestui domn :)))

Pongo (2 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 11:01

Da, un articol adevarat.

ciuc (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 11:05

DOmne’ , sa recunoastem avem o tara de semianafabeti si analfabeti . Articolele serioase sunt intelese de 10% din cititori si scrise de 10% din ziaristi. Restul e cancan!

Online (24 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 11:13

so true…so sad…so romanian…

eddik (3 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 11:20

Da ….domn… Oare si-a facut cinstit averea domnule Ioanitoaia? Adica prin munca cinstita ma refer? nu-i mai ridicati atata pe altii in slavi…in definitiv oamenii de teapa astuia sunt cam toti la fel…” oameni de onoare”…intelegeti ce vreau sa zic…

dan (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 11:37

Asupra acestui domn niste baieti au aruncat cu gloante, bombe si alte lucruri de genul si nu pentru ca erau de la biblioteca si el a uitat sa returneze Amintiri din copilarie. Eu stiu ca e bine nenea Ovidiu sa iti asterni bine pentru la vara (cunoscatorii cunosc :))

anti presa (152 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 11:43

Si nici voua nu v-ar strica , sa-i mai bagati in seama atat pe acesti patroni romani! 😉

tache bacanu (14 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 11:49

Ei DA!La starea in care este fotbalul romanesc,ma refer la diriguitorii sai, niste bipede care se autointituleaza „oameni”,in locul dvs.doar astfel de articole as scrie zilnic.De „restul”ziarului aveti destui oameni care sa se ocupe de ei!Multumesc D_le Ioanitoaia.

Marcu (13 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 12:11

Aveti dreptate numai ca Becali, Borcea, Porumboiu si restul se considera deasupra tuturor pentru ca sunt bogati. Par siguri ca bogatia ii face mai destepti ceea ce nu e cazul. Felicitari pentru cum tratati cazul Lucescu, comentat aiurea de multi frustrati.

John (564 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 12:15

Accidentul lui Lucescu i-a pus in miscare pe toti frustratii si invidiosii care nu suporta ideea ca marele antrenor a reusit in viata si ei nu. Iarta-i Doamne pe criticii astia de doi bani ca nu stiu ce fac! Se simt si ei cineva pentru ca pot injura un lider.

Marcos (5 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 13:34

Pe niciun bogatan sa nu il intrebi cum a facut primul milion. Deci, nici pe Ahmetov, care stie sa se comporte ca un gentelman. Spre deosebire de melteni ca Gigi ori Borcica ori Iancu.

mircea (5 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 13:51

Nu sunteti putin stanjenit sa-i judecati pe patronii pardon imprumutatorii romani . Deschideti gsp.tv sa-i vedeti acolo , calare pe oaie , pe sub oaie , pe urs sub urs . Cine i-a facut mari Nea Ovidiu ? Chiar nu va e putina rusine ?

vlad (2 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 14:13

Articolul bun, si mie mi s-a parut foarte frumos gestul lui ahmetov cu atat mai mult cu cat la banii lui, poate aduce cam pe oricine la sahtior oricand (inclusiv antrenori mult mai titrati ca il luce). Faptul ca a facut asta denota un respect pentru cei care il inconjoara si poate fi si o explicatie pentru rezultatele Sahtiorului. Altfel, in afara articolului, poate ii spuneti dvs lui nea Mircea ca se face de ras cu presupuneri paranoice ca tramvaiele il urmaresc si au in plan sa il asasineze (ma gandesc ca de la un amic poate intelege mai bine).

Craciunosul (5 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 14:30

Domnu’ Ioanitzoaia, in principiu sunt de acord ca Ahmetov e un domn pe langa gunoaiele din fotbalul romanesc, alde
Becali, Badea, Borcea, Copos, etc. Numai ca putzin ii pasa lui de Craciunul Pravoslavnic. Ahmetov e ucrainean de origine tatara, adica musulmnan. Nu stiu daca atzi remarcat cum il cheama – Rihat Ahmetov.

Daniel (12 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 14:35

Ahmetov a fost un domn, dar nu la fel ati fost si Dvs. care ati dat publicitatii o discutie intre doi prieteni, din care unul aflat pe patul de spital si inainte de o operatie dificila. Nu cred ca i-ati spus dl Lucescu ca ati venit sa-i luati o declaratie, ci ca ati venit la un prieten !

brod (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 15:10

unii colegi-breslaşi vorbeau despre limbuţia lui ahmetov în faţa cameramanilor români ca despre discursul unui fin cunoscător al kgb către un public „interesant” pentru aceeaşi instituţie. da, a fost o vizită grăbită, decentă şi inutilă… dacă nu punem la socoteală nerăbdarea ucraineanului în a şti dacă mai poate conta pe „cel bătrân” ori se reprofilează, furându-i-l lui copos pe „cel tânăr”

Colombo (29 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 16:48

@Daniel. Iti faci probleme degeaba. Ioanitoaia nu ar fi scris nimic fara sa fi discutat cu Mircea sau cu Razvan pe tema asta. Dar si el e convins ca vatmanul nu a franat. Nu e singurul si eu cred la fel. Degeaba a sarit conducerea RATB, soferii stim ca tramvaiele si troleibuzele fac ce vor in trafic ca sunt mari si trebuie sa te feresti din calea lor. Cel mai usor e sa il iei la misto pe Lucescu sau sa il injuri, dar s-ar putea sa aiba dreptate.

Caro (11 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 17:46

Superb articolul, va felicit si va impartasesc punctul de vedere!

Talpaiadului (14 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 18:10

Articol de nota 10.

Gino (513 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 18:14

Alo, Lucescu abia a fost operat si tot felul de destepti s-au unit ca sa il injure. Nu stiu care e adevarul in povestea cu accidentul, dar intreb de ce ar avea vatmanul dreptul sa exprime o parere si Lucescu nu? Stiti de ce ii e interzis lui Lucescu? Pentru ca nu a lucrat niciodata la Steaua si pentru ca e celebru si bogat, asa ca toti nerealizatii se reped ca ulii asupra lui.

Toma (3 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 18:35

Da Ovidiu, ai dreptate…”Acestor tipi plini de fasoane nu le-ar strica să ia exemplu de la Rinat Ahmetov!” uiti insa ca faci parte din categoria celor care cu ani buni in urma ii admirau pe mari inimosi Becali, Mititelu, Copos, pt eforturile lor de a intretine echipe de fotbal. Ratingul, nu? I-ati pupat in cur si multi dintre voi, jurnalistii, v-ati umilit in fata acestor „mari investitori”. Acum cultegeti roadele si va plangeti ca nu aveti un „Ahmetov”.

victor L (169 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 18:39

Poate am trecut in graba si nu am observat, dar agentiile de stiri comunica ce ziarele de sport nu:
„Recursul formulat de către FR Box împotriva Deciziei Comitetului Executiv AIBA din 6 septembrie 2011 este admis, iar excluderea acesteia ca membru al AIBA este anulată.

Potrivit unui comunicat al Federaţiei Române de Box, AIBA va trebuie să suporte consturile juridice, care se ridică la 7.000 de franci „

nicu (275 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 18:42

E normal sa aparati un vechi prieten cu atat mai mult cu cat pare-se ca are dreptate. V-am urmarit la Antena 3 si argumentele dv m-au convins mai mult decat articolul de fata. Mult respect.

romeo (5 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 19:01

eu unul nu cred ca acest Ahmetov e chiar atit de educat
si vai nu mai poate dormi noaptea de grija lui Lucescu.
Ca orice patron grijuliu cu bunul mers al afacerii sale,
a venit sa se informeze daca slujbasul sau mai poate roboti in viitorul apropiat sau trebuie sa faca o alta an-
gajare.

Alberto Nitu (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 19:39

Educat, needucat, Akhmetov a facut ce trebuia si sunt de acord cu dl Ioanitoaia ca gestul lui a impresionat. Intr-o situatie asemanatoare oierul ar fi dat afara antrenorul acuzandu-l ca a afectat imaginea clubului cand a depasit banda continua. Oamenii nostri de fotbal au de invatat de la un tip infinit mai bogat decat ei, dar mai civilizat.

Paul Neagu (50 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 19:42

Subscriu la pozitia lui Gino.Vatmanul trebuie ascultat si crezut pentru ca e sarac, nu si Lucescu care e bogat. Citesc niste postari aberante si am impresia ca Ceasca n-a murit.

Perspico (8 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 19:55

De un sfert de ora nu mai stiu nimic despre starea lui Lucescu… Sunt tare ingrijorat. Si-a pus sau nu supozitoarele? L-au arestat pe impertinentul vatman? Realitatea Tv, B1 Tv, Antena 3, ce faceti, dormiti?

Freddy Rekla (28 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 21:14

Titlu corect:
„Vizita unui domn racket”
Nea Ovi, suna la Tolo si intreaba-l ce e aia „designated millionare” (Billionare in cazul nostru, ca cu cat e tara mai saraca, e „domnul” mai bogat).
Sa speram ca nu ti se apleaca, Nea Ovi, de la atatia Lucesti.

zorro (16 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 21:49

Articolul e corect si la obiect,..insa am spus-o de mai multe ori,..ca Mircea Lucescu n-a ajuns inca nici acum sa fie obiectiv! ; il apreciez enorm ca antrenor,..insa cind pierde,…niciodata nu e vina lui,..ori arbitrii au gresit,..ori jucatorii n-au respectat tactica,..etc..; cu vatmanul in cauza iar a dat-o in bara,…era datoria lui sa se asigure,…restul sint pocnitori!!!; ii urez din suflet insanatosire totala si sa revina pe gazon cu un nou titlu de campion al echipei sale!!!

pompiliu bota (29 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 22:08

Nea Ovi, nu mai afirma că doar steliştii îl urăsc pe Strălucenthory de Nord ! Marele ghinionist urăşte Steaua ! Ura lui ne-a lăsat acasă în 1986 când generaţia de aur era încă tânără ! Din păcate pentru noi şi pentru el, singur şi-a tăiat cra cra ca !

florin (7 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 22:19

Dl. Ioanitoaia,

Va rog sa ne comunicati daca stirea cu recursul FR de Box vs. FIBA este adevarata. Si daca este adevarata atunci toti care l-au injurat si nu l-au sprijinit pe Dl. Obreja nu ar trebui sa roseasca putin…incepand cu seful COR-ului dar si a unor ziaristi, inclusiv de la GSP. Ce parere aveti?

Paul (50 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 22:49

@perspico. Ai dreptate, ce intereseaza suferinta unui mare antrenor, aia ca tine vor sa stie ce gogomanii a mai debitat Don Gigi, Don Corleone sau Don Borcea. Domnilor ziaristi, faceti-i omului pe plac!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 22:52

Ati citit ce il mai lauda Bichir pe Ioanitoaia in Libertatea? A trecut si asta pe la Sportul Romanesc de il ridica asa in slavi pe Ioanitoaia? Stie cineva?

motanul incaltat (603 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 22:58

As avea o observatie—nu sunt de vina numai patronii de club ci si guvernantii care te sperie cu nr de bodyguarzi si armate de politie cind trec–Boc si Basescu-in comparatie cu Casa Regala din Belgia cind trec prin Bruxelles ca sa dau un ex pe care l-am vazut pe viu,personal…Dar suntem in Romania si din pacate am spus TOT.

Petre (255 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 23:09

Va felicit pentru articol, din pacate suntem un popor in care frustratii si needucatii predomina, asta se vede in modul in care se comenteaza despre accident. Vatmanul e vazut ca reprezentantul maselor iar Lucescu al bogatilor si pentru aceasta este judecat aspru. E un mod de gandire primitiv si gresit, va felicit pentru pozitia ferma pe care ati avut-o!

Emiru (91 comentarii)  •  10 ianuarie 2012, 23:23

De fapt Lucescu rula corect pe banda lui, numai ca un nenorocit de vatman a intrat in depasire, a sarit de pe linia de tramvai si s-a napustit pe pasnicul bolid a lui Lucescu. Cred ca o fi fost platit de Becali sau de Porumboiu.
Nea Ovidiu, las-o asa cum este, doar nu e prima data cand Lucestii ne arata ca sunt loviti de mania persecutiei. Nu trebuie sa dam intr-un om bolnav, dar nici sa-i facem statuie.

Ii facem statuie pt cupele europene castigate cu Galata si Sahtior, nu si pt raliul de pe strazile din Bucuresti.

adrianii (3 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 8:10

domnule Ovidiu Ioanitoaia,

intamplator,in ziua producerii nefericitului acceident provocat de domnul Lucescu,am urmarit interventia dumneavoastra la un post de televiziune.printre altele,sustineati acolo ca Mircea Lucescu nu este apreciat si iubit in general de suporterii Stelei.intamplator,sunt suporter stelist,il apreciez pe domnul Lucescu pe care il percep mai cu seama rapidist decat stelist fiiindca am in jur de 30 de ani si stiu ca a facut performanta in Giulesti la sfarsitul anilor ’90 mai degraba decat ce a facut acum peste 20 de ani la Dinamo.si totusi,nu-l indragesc pe Mircea Lucescu! de ce? nu fiindca a refuzat sa preia Nationala cand a fost ofertat pentru a-i face loc lui Razvan,ci pentru un motiv legat chiar de accident: Mircea Lucescu a a firmat deunazi nici mai mult nici mai putin decat ca vatmanul implicat in accident a vrut sa intre in el cu tot dinadinsul si ca ar fi putut evita accidentul!??!! asa ceva este prea mult,chiar si atunci cand te numesti Mircea Lucescu! in acest spirit-cel mult de gluma,si aceea proasta-sper ca bietul vatman sa faca 25 de ani de puscarie! domnul Lucescu exagereaza nu odata,este tendentios iar cand se simte calcat pe coada sau acuzat-uneori fara urma de indoiala-reactioneaza cel putin nepotrivit.in final,domnule Ioanitoaia,vin cu o rugaminte: faceti un editorial sau un articol in care sa explicati reactia lui Mircea Lucescu vizavi de accident.

Frank (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 10:31

Bai, prea faceti pe desteptii! Ce a zis Luce de a-ti luat toti foc? Ca I S-A PARUT ca vatmanul putea frana si nu a facut-o? Adica nu avea voie sa exprime o parere, dar vatmanul, RATB si voi, toti stelistii, aveati? Hai ca sunteti ridicoli si jenanti in atitudinea asta voastra inchizitoriala!

stresu (57 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 10:44

Domnule Ioanitoaia,

Ca de obicei sunteti, nu rautacios, ci de-a dreptul ranchiunos.

Ce aveţi cu Gigi Becali ?

Gigi Becali nu a mazilit nici un antrenor cand a avut el chef, ci i-a înlăturat în urma unor rezultate modeste, atunci când aceştia au pierdut echipa din mână.

Câţi antrenori a schimbat Steaua în acest tur de campionat şi… uitaţi-vă şi în curtea altora… care au schimbat peste 3 antrenori…

Gigi Becali – ziua începe cu el şi se termină tot cu el – datorită vouă ziariştilor, televiziunilor. Nu poate să facă omul o mişcare că… hop… să-l sunămpe Jiji, să-l filmăm pe Jiji etc.
Mi-ar fi ruşine să ridic asemenea probleme.
Oare exagerez cu ceva domnule gazetar ?

P.S. – Domnule Ioaniţoaia Gigi Becali, în acte, nu figurează la conducerea sau finanţarea niciuneia dintre echipe.
Repet întrebare: CE AVEŢI CU GIGI BECALI ?
Dacă vă stă în gât consumaţi ceva lichide şi, poate, vă trece !

cneius (151 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 10:52

Urit scris…sef-subaltern. Alte cuvinte ar fi fost mai potrivite, nu credeti?

Che Guevara (363 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 11:06

Eu nu tin cu Steaua. Tin cu Stiinta si nu-mi place niciunul din familia Lucescu. Batranul pentru ca a distrus Craiova, fiul pentru ca nu e umflat de presa fara sa aiba calitati.

adrian (3 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 11:09

„A stîrnit interes mediatic și emoție generală vizita pe care Rinat Ahmetov i-a făcut-o deunăzi lui Mircea Lucescu”

Da,d-le Ioanitoaia,toti romanii au inceput sa tremure de emotii cand Ahmetov a intrat in tara noastra!Ba chiar am auzit de niste cazuri mai grave,cand niste femei au lesinat la ceremonia de primire a renumitului miliardar care a facut atatea fapte bune pentru poporul roman.
Nu se stie daca isi vor mai reveni vreodata…

La fel si dumneavostra,nu cred ca va ma reveniti vreodata din a scrie asemnea articole cu valoare ziaristica 0!

Cicero (23 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 11:53

Adriane, nu ii poti reprosa lui Ioanitoaia ce au facut altii, faptul ca televiziunile l-au fugarit pe Ahmetov prin oras si ca ne-au intoxicat cu el. Chiar a fost un interes mediatic deosebit.

Claudiu22 (343 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 11:57

@stresu. Asa e, pana sa il aduca pe Ilie Stan nici nu a schimbat JJ antrenorii, doar 5 intr-un sezon, plus ca a vorbit frumos despre toti. Nu e dl. Ioanitoaia ranchiunos, esti tu deplasat.

john (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 13:31

nu mai pot vzualiza toata pagina gsp.ro doar stirile de sus ce se iniampla? multumesc

arhy (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 15:15

uau….ce subiect inreresant…oricum Rat a gresit traducerea … a vrut sa zica „angajatul meu” si nu „prietenul meu”

Adrian Georgescu (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2012, 15:21

În chestionarele pentru obţinerea permisului de conducere a apărut o întrebare eliminatorie: “De intersecţia din imagine se apropie un tramvai, un autoturism, o motocicletă şi o autocisternă. Care este ordinea de trecere prin intersecţie? ………
Raspuns: Mircea Lucescu”.

Comentează