Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Lucescu a vorbit despre accident: „Vatmanul parcă a vrut să dea peste mine!”

Povestea celor 15 minute petrecute de Ovidiu Ioanițoaia în rezerva ocupată de Mircea Lucescu la Spitalul Universitar. Duminică dimineaţă, în jur de ora 8. Bucureștiul încă mai moţăie, dar la Spitalul Universitar arde. Ca de obicei, ambulanţele se ţin una […]

luni, 9 ianuarie 2012, 10:45

Povestea celor 15 minute petrecute de Ovidiu Ioanițoaia în rezerva ocupată de Mircea Lucescu la Spitalul Universitar. Duminică dimineaţă, în jur de ora 8. Bucureștiul încă mai moţăie, dar la Spitalul Universitar arde. Ca de obicei, ambulanţele se ţin una după alta. La rezerva în care e internat Mircea Lucescu, ascunsă la capătul unui culoar de pe etajul 2, se ajunge anevoie. Îţi trebuie două aprobări pentru a-l vizita pe bolnav, din partea unui doctor de la Terapie Intensivă și de la un membru al familiei. Altfel, nu treci de bodyguarzii ce-ţi blochează drumul din 5 în 5 metri.

Soția în schimbul 3
Obţin amîndouă aprobările. De la medicul primar Andrei Geor gescu, șeful Unităţii de Primiri Urgenţe, care mă va marca om la om, și de la Neli Lucescu, ultima luată pe telefonul interior. Mobilul doamnei Lucescu, ca și celularele lui Mircea de Ucraina, sînt închise din ziua nefericitului accident.

Tocmai pentru că-i devreme, deschidem ușa camerei cu sfială. Observ însă că nu scrie nimic pe ea, n-are nici un număr, nici o tăbliţă. Neli ne întîmpină zîmbind, dar trasă la faţă. A fost schimbul 3, cum g lume ș t e , adică a petrecut noaptea într-un fotoliu la capătul patului în care se află, legat la o sumedenie de aparate, soţul său. Reputatul tehnician lasă impresia că doarme. Oricum, ţine ochii închiși. La rîndu-i, doamna se pregătește de plecare: “Pe la 9:30 va veni Răzvan, iar eu voi merge să trag un pui de somn. Mă voi întoarce spre seară”.

Ca un cosmonaut
Învelit doar cu un cearșaf și gol de la brîu în sus, Mircea Lucescu pare un cosmonaut. Senzorii care-i acoperă pieptul sugerează niște decoraţii. Respiră ușor, dar susţinut de oxigen. Doctorul Georgescu privește monitorul și zice “e bine, parametri normali, temperatură sub 37, tensiune 9 cu 6, puls 85. În plus, nu mai apare atîta sînge pe dren. Probabil totuși că se va recurge, pentru evacuarea lichidului strîns în cavitatea toracică, la o intervenţie chirurgicală”. Tubul e înfipt la subraţul stîng în locul în care coastele s-au rupt și au înţepat plămînul. Aduce cu un termometru ceva mai mare. Înţeleg că sînt probleme ca după orice accident de acest gen, dar nu deosebite. Surprinzător, nu se vede nicăieri vreo vînătaie. Dacă nu vor interveni complicaţii, ilustrul antrenor va putea părăsi spitalul într-o săptămînă și relua activitatea într-o lună.

Deși abia ne auzim între noi, Mircea se trezește. Vorbește greu, șoptit. Are dureri, însă cel mai tare îl deranjează faptul că i s-a interzis să se miște. E obligat să stea întins pe spate și numai pe spate, “ca o statuie!”. Referitor la momentul accidentului, crede că “tramvaiul putea evita coliziunea. L-am zărit la zeci de metri distanţă și mi-am imaginat că va frîna. Avea timp suficient. Să mă ierte Dumnezeu, dar vatmanul parcă a vrut să dea peste mine!”.

Nu-i e frică de operație
Altfel, nu-i e frică de operaţie: “Sînt pregătit pentru orice, doctorii noștri știu ce trebuie făcut, iar eu am deplină încredere în ei!”. Gata!, mă somează An drei Georgescu, am spus maximum 15 minute și s-au scurs! Îmi iau la revedere, urez multă sănătate, Mircea îmi răspunde mai de – grabă cu ochii și așteaptă sosirea lui Ahmetov. «Cea mai bună variantă a fost operația, ca să evităm alte riscuri. Cred că totul va fi bine, tatăl meu e un om puternic și este pe mîini bune. Nu va fi mutat la altă clinică, nici din țară, nici din străinătate. E un moment dificil, nu știu cît va dura recuperarea» Răzvan Lucescu

Comentarii (225)Adaugă comentariu

je (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:16

in primul rand ii transmit sanatate d-lui lucescu.mai departe spun ca e doar vina lui ceea ce s-a intamplat.hai sa fim seriosi e ca si cum ai trece peste linia de cale ferata cand e bariera pusa si apoi sa spui ca trenul putea evita accidentul tragand maxim de „volan” stanga.daca din cauza antrenorului vre-un batranel din tramvai dadea cu capul de ceva si murea , daca trecea pe acolo cineva cu bicicleta sau cu scuterul si era in locul doamnei cu vw in care a fost aruncata masina antrenorului, ce se intampla, tot asa il ridicau in slavi toate televiziunile care dramatizeaza la maxim aceasta intamplare .si pt cei care spun ca toti facem ceea ce a facut lucescu , sunt de acord ca multi o fac dar asta nu inseamna ca e legala manevra si nu il face cu nimic mai putin vinovat.pana la urma i s-a intocmit sau nu dosar penal , asta asa ca orice om normal ar fii avut dosar penal ca asa e legea .toti suntem egali in fata legii.

mieusa (33 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:19

Multi oameni bolnavi, si nu neaparat dupa fotbal ! Iar despre circulatie, nu stiu cum se face dar toti care cad la examenul auto se fac manipulanti.

ROMEO (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:20

Lucescu are perfecta dreptate !!! Vatmanul putea sa-l ocoleasca :-))) Tramvaiul putea sa mearga pe alt traseu…

om_cinstit (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:21

Cum poate afirma acel martor ca „tranvaiul avea timp sa franeze” ? E cumva vatman de profesie, a condus in viata lui un tranvai si stie care sunt distantele si timpii de franare ? M-am saturat de martori care isi dau ei cu parerea ! (Cei care nu au condus in viata lor, dar afirma … oooo avea viteza mare peste 150km /h, etc …) . Ca la fotbal, ne dam cu parerea si avem pretentia de a detine adevarul absolut … FIOLA, unde-i Fiola ?! Ce alcoolemie avea „nea” Mircea ?

JHON (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:23

bravo vatmanului pt ca a respectat regulile de circulatie, cine nu le respecta sa plateasca

bogdan (13 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:23

ce are huidu si nu are lucescu? 3 morti si bunul simt de a tacea cand esti vinovat. ce are lucescu si nu are huidu? jurnalistii de partea lui. lucescu nu e victima, el e cel care a comis accidentul. daca murea pasagerul sau cei din masina care circula normal si in care a intrat el, ce mai ziceati?

parigianu (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:24

sunt 100% convins ca vatmanul a facut-o intentionat….e adevarat ca e acoperit de regulament, dar asa sunt astia..am patit-o si eu…cu tramvai in spate la zeci de metri distanta care vine si te loveste de-al naibii ce e el…

ViseDinPiele.ro (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:30

Toata viata a fost furat de arbitri, politisti, vatmani… numai pe el !
Pardon, si pe Razvan !
E un antrenor extraordinar dar ca om lasa de dorit…

omucuromu (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:32

inca ceva..pentru toti „marii” conducatori auto care comenteaza p-aici de zor si se pricep de nu mai pot la regulile de circulatie (cu teoria)….fac pariu ca cel putin o data in viata voastra ati facut o intoarcere sau v-ati bagat pe linia de tramvai ca sa depasiti coloana….hai jurati-va ca nu e asa….macar nu mai faceti pe moralistii

RazvnC (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:42

vatman era sigur Valentin Ceausescu deghizat. lasand gluma la oparte , sanatate lui Lucescu si victimelor. Nu incercati sa martirizati un sofer care incalca regulamentul, dar nici sa condamnati.

nelu (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:43

eu cred ca valentin ceausescu a vorbit cu vatmanul sa-l loveasca pe lucescu ca sa nu vina la steaua. in rest ce cauta tramvaiul pe sina ! Nesimtitul ! N-a vazut ca-i lucescu acolo?!!!!!!

cneius (151 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:49

” Imi cer scuze tuturor pentru ceea ce am facut, pentru exemplul negativ pe care l-am dat, imi cer scuze calatorilor din tramvaiul respectiv care au fost dezechilibrati din cauza frinei, imi cer scuze doamnei a carei masina am lovit-o, imi cer scuze familiei pentru spaima pricinuita de greseala mea.” Asa ar fi trebuit sa sune primele sala cuvinte dupa accident. Restul e bla, bla, bla…

căpcă1 (7 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 12:52

Sunt sigur ca vatmanul tinea cu Steaua. El avea voie sa intre pe linia de tramvai, sa faca ce voia el…
Antrenor de clasa mondiala, ca om, insa, e sub medie !

zoli (3 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:01

da, tricule, pt ca vatmanii trasporta 100 de oameni si nu trebuie sa-i puna in pericol

Prepeleak (6 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:05

Pe scurt, pentru cei care nu cunosc topografia bucuresteana, despre locul unde a avut loc accidentul: Mircea Lucescu mergea pe Vasile Milea (2-3 benzi pe sens + linii de tramvai tur si retur) dinspre AFI Cotroceni catre Regie (S-N). Strada se intersecteaza cu Iuliu Maniu (E-V A1-Cotroceni, 3 benzi pe sens) si marcajul de la intersectie obliga soferii sa circule inainte sau la dreapta.
Lasand la o parte soferii care sfideaza regulile de circulatie chiar in intersectie, majoritatea celor care vor sa faca stanga fac exact ce a facut Mircea Lucescu, fie ca au Matiz sau 4×4, trec de intersectie, ruleaza putin apoi fac stanga ca sa intoarca peste linia de tramvai si stau la mila soferilor de pe sensul opus pentru a traversa doua benzi si a se inscrie pe banda 1 pentru a face dreapta de aceasta data. Atentie! Asta in conditiile in care tramvaiul are statie (cu refugii pentru pietoni) imediat dupa intersectia amintita si dupa statie incepe linia continua.
Retineti ca virajul la stanga in intersectie este interzis desi ambele bulevarde sunt foarte circulate si ruta catre stanga are la fiecare verde de semafor cativa candidati. Mircea Lucescu nu a facut stanga in intersectie (ca era interzis), nu a facut stanga imediat dupa statia de tramvai de dupa intersectie (ca sa incerce sa se strecoare peste doua benzi si sa intre pe banda 1), a facut stanga ceva mai tarziu, sigur… tot pe linie continua si peste linia de tramvai. Ce vreau eu sa spun este ca nu Kia Sorento, sentimentul de atotputernic ori alte blestematii care de care mai pline de imaginatie l-au facut pe Lucescu sa incalce legea ci faptul ca toti procedeaza asa acolo pentru ca n-ai pe unde dracu’ s-o iei daca nu cumva vrei sa mai faci un kilometru catre nord si inca unul inapoi catre sud.
Revenind la ideea ca vatmanul putea frana si opiniile unora ca bine a facut sa-l invete minte… mi-ar placea sa va vad vehementa asta si in alt context de interes civic (ca de pilda cand sunteti calcati in picioare zilnic de casierul de la ghiseu, de jandarmi, guvern, director etc). Viata unui om este mai presus de orice altceva , mai presus de bani, pozitie, prioritate de tramvai, linie continua, etc. asa ca daca poti sa opresti si sa salvezi un om, opresti chiar daca te concediaza seful ca ai intarziat.
Una peste alta Lucescu e vinovat. Insanatosire grabnica si putere de munca, nea Mircea! Eu carti de la Nemira nu mai cumpar pentru ca am aflat cu ocazia asta ca familia Lucescu e actionar principal acolo si sunt stelist deci nu-i inghit pe Lucesti (nu vreau plemici pe tema asta, e optiune personala)
In rezumat: da, Mircea Lucescu e vinovat, aproape (zic „aproape” de dragul exactitatii ca or fi si maniaci) toata lumea procedeaza la fel acolo, incalcand legea (ce-i drept nu cand vine tramvaiul). Nu a facut stanga peste linia continua de nebun sau dintr-un sentiment de superioritate. Daca vatmanul putea frana atunci el vinovatul moral al accidentului pentru ca viata are prioritate, nu tramvaiul.

super_stelist (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:06

Hmm…ca a gresit, e clar. Dar sa stiti ca atat vatmanii cat si soferii de pe autobuze parca sunt TURBATI ! eu sunt ciclist si credeti-ma ca am de furca cu soferii de pe autobuze si asta ptr ca risca sa se urce pe tine, unii ciclisti n-au avut acelasi noroc si au fost loviti de autobuze si asta doar ptr ca ei sunt ASI si soseaua e numai si numai a lor !! Da, Luce a gresit dar sa stiti ca vatmanul putea frana insa s-o fi gandit ca masina va demara si va elibera linia. In fine…e tardiv totul, din accidentele astea cel mai putin de suferit au masinile, niste fiare reci. Oamenii, nu.

andreea esca (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:09

Vatmanul este stelist clar !!! …in rest, multa sanatate !

petre (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:16

nU TREBUIE SA NE BUCURAM DE RAUL ALTUIA, DAR NICI EL NU TREBUIE SA DEA VINA PE VATMAN. dACA ALA NU CONDUCEA UN TRAMVAI,PROBABIL ERA VINOVAT ACUM. dE CE NU SE SPUNE NIMIC DE ALCOOLEMIA LUI M.LUCESCU ?

ultras (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:18

Vatmanul era ….ARBITRU,pe el mereu il fura cineva,acum a fost furat cu tot cu masina….insanatorire grabnica…pacat ca-i incarca constiinta vatmanului desi el a gresit 100%…asa a fost mereu nea Mircea…oricine altcineva a gresit in afara de el…..

Nic (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:21

Sigur ca da… pai eu propun sa se desfiinteze tramvaiele, sunt un real pericol pentru circulatia SUV-urilor.

Luca (28 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:21

Inclin sa il cred pe Lucescu . A incalcat legea circulatiei , dar , de obicei vatmanii nu ii cruta pe cei care le stau in cale ! Cumva isi fac ei singuri dreptate …
Ar fi interesant sa aflam cate accidente in care sunt implicate tramvaiele sunt pe an !

Ionut (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:22

Tipic celor cu bani:ei gresesc si ceilalti sunt de vina.La puscarie Lucescu,Huidu,etc…Legea trebuie sa fie aceeasi pentru toti.

TheFly (5 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:28

Nea Ovidiule, ma intreb doar daca in sufletul dumneata recunosti ca Lucescu abereaza in stil mare. Macar atat, chiar daca iti este prieten si treci cu privirea o imprudenta care ar fi putut ucide oameni.

Paul (9 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:35

Multa sanatatea si sa treceti cu bine peste aceste momente dificile domnule Lucescu!

Costi (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:39

Imi permit sa-l citez pe Prepeleak pentru ca are un comentariu chiar mai bun decat articolul. Va invit sa-l cititi pentru ca exact asa stau lucrurile obiectiv.

„Pe scurt, pentru cei care nu cunosc topografia bucuresteana, despre locul unde a avut loc accidentul: Mircea Lucescu mergea pe Vasile Milea (2-3 benzi pe sens + linii de tramvai tur si retur) dinspre AFI Cotroceni catre Regie (S-N). Strada se intersecteaza cu Iuliu Maniu (E-V A1-Cotroceni, 3 benzi pe sens) si marcajul de la intersectie obliga soferii sa circule inainte sau la dreapta.
Lasand la o parte soferii care sfideaza regulile de circulatie chiar in intersectie, majoritatea celor care vor sa faca stanga fac exact ce a facut Mircea Lucescu, fie ca au Matiz sau 4×4, trec de intersectie, ruleaza putin apoi fac stanga ca sa intoarca peste linia de tramvai si stau la mila soferilor de pe sensul opus pentru a traversa doua benzi si a se inscrie pe banda 1 pentru a face dreapta de aceasta data. Atentie! Asta in conditiile in care tramvaiul are statie (cu refugii pentru pietoni) imediat dupa intersectia amintita si dupa statie incepe linia continua.
Retineti ca virajul la stanga in intersectie este interzis desi ambele bulevarde sunt foarte circulate si ruta catre stanga are la fiecare verde de semafor cativa candidati. Mircea Lucescu nu a facut stanga in intersectie (ca era interzis), nu a facut stanga imediat dupa statia de tramvai de dupa intersectie (ca sa incerce sa se strecoare peste doua benzi si sa intre pe banda 1), a facut stanga ceva mai tarziu, sigur… tot pe linie continua si peste linia de tramvai. Ce vreau eu sa spun este ca nu Kia Sorento, sentimentul de atotputernic ori alte blestematii care de care mai pline de imaginatie l-au facut pe Lucescu sa incalce legea ci faptul ca toti procedeaza asa acolo pentru ca n-ai pe unde dracu’ s-o iei daca nu cumva vrei sa mai faci un kilometru catre nord si inca unul inapoi catre sud.
Revenind la ideea ca vatmanul putea frana si opiniile unora ca bine a facut sa-l invete minte… mi-ar placea sa va vad vehementa asta si in alt context de interes civic (ca de pilda cand sunteti calcati in picioare zilnic de casierul de la ghiseu, de jandarmi, guvern, director etc). Viata unui om este mai presus de orice altceva , mai presus de bani, pozitie, prioritate de tramvai, linie continua, etc. asa ca daca poti sa opresti si sa salvezi un om, opresti chiar daca te concediaza seful ca ai intarziat.
Una peste alta Lucescu e vinovat. Insanatosire grabnica si putere de munca, nea Mircea! Eu carti de la Nemira nu mai cumpar pentru ca am aflat cu ocazia asta ca familia Lucescu e actionar principal acolo si sunt stelist deci nu-i inghit pe Lucesti (nu vreau plemici pe tema asta, e optiune personala)
In rezumat: da, Mircea Lucescu e vinovat, aproape (zic “aproape” de dragul exactitatii ca or fi si maniaci) toata lumea procedeaza la fel acolo, incalcand legea (ce-i drept nu cand vine tramvaiul). Nu a facut stanga peste linia continua de nebun sau dintr-un sentiment de superioritate. Daca vatmanul putea frana atunci el vinovatul moral al accidentului pentru ca viata are prioritate, nu tramvaiul.”

Florin (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:45

…cica scrie la articol…’vatmanul parcă a vrut să dea peste mine!”
…eu atat as mai adauga…PARCA ar trebui si RESPECTATE regulile si semnele de circulatie,nu???!
…indiferent ca te numesti…Gigel,Viorel etc cu atat mai mult …Lucescu…care se pretinde a fi ..un exemplu…’pozitiv’…pana la urma tot MURITOR este…

Gogu (3 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:48

Sa ma ierte Dumnezeu, dar cand sunt arbitrii, cand sunt vatmanii de vina…

un cetatean (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:57

Chiar daca domnul Lucescu a gresit vroind sa treaca peste linia continua, vatmanul ala trebuia sa dea peste el???????? .Fata care conduce cealalta masina spunea ca Luce era oprit ca s-o lase sa treaca, deci tramvaiul era mai departe, vatmanul sigur a vazut si n-a vrut sa opreasca! Cine e sofer stie cit de agresivi sint conducatorii ratb si soferii de taxi, nu-ti acorda nici cea mai mica sansa, dau peste tine sa te omoare. Asa a facut si acest vatman , a intrat in masina cu buna stiinta stiind ca el are dreptate. Sint niste barbari care nu se gindesc la consecinte…Ei nu gresesc niciodata cind conduc!??? Trebuie sa te omoare? RUSINE! SINTEM REVOLTATI!!!

dumy23 (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 13:58

Macar de ar avea onoarea sa recunoasca ca e VINOVAT! A avut si ghinionul ca acel model de tramvai e ca un tanc, deoarece e facut la Electroputere (observati ca vagonul nu are aproape nimic in zona de impact decat acea masca indoita). In rest multa sanatate sa isi revina fizic. L-a ferit Dumnezeu ca putea sa fie mai grav si acum sa vorbim la trecut… Domnule Ioanitoaia, aveti puterea macar dumneavoastra sa recunoasteti si sa fiti corect, ca domnul Lucescu sustine o aberatie…

Haxor (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:08

Totul in Romania e o mascarada!!! Lucrurile simple trebuie sa le complicam si sa cautam intrigi si alea complicate le ignoram ca si cum sunt de ignorat. Bizara natie e si romanul asta, …aaaa, am uitat, presa e sub orice critica,…tara lui B0RAT!!! :-))))

Encipi (11 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:09

Am mers des pe linia lui 41, pana in Piata Presei, timp de aproape 3 ani. Nu vreau sa ma pronunt in cazul lui Lucescu, insa sunt de acord cu cei care zic ca unii vatmani parca vor sa dea peste tine. De multe ori am vazut vatmani care franeaza cu mare intarziere, de obicei doar claxoneaza din sonerie. E drept ca sunt si ei incurcati de soferi care nu respecta regulile, insa ar trebui sa fie si vatmani mai intelegatori, date fiind conditiile de trafic din Bucuresti.E drept si faptul ca nu au o masina mica, ci ditamai hardughia de tramvai, iar astfel franarea devine mai dificila, dar repet ca sunt de aceiasi parere cu multi altii care zic ca multi vatmani au boala si parca vor sa te loveasca intentionat, deoarece de cele mai multe ori ei n-ar fi gasiti vinovati, pt ca deh..ce cauta Xulescu pe linia de tramvai?

X™ (115 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:12

Sustin ce-a scris Prepeleak. Cunosc inca 2 cazuri in care vatmanul a intrat intentionat in masini pe linia de tramvai. Intr-unul din cazuri a si incaltat-o pt ca idiotul a zis in gura mare „sa vezi ce i-o trag astuia” si unul din pasageri a depus marturie la politie. Configuratia acelui bulevard este o imbecilitate rutiera. Un timp in plus la semafor rezolva toate problemele de facut stanga care sunt nenumarate. Le-a luat o vesnicie sa decaleze verdele de la pietoni la facut dreapta venind de la AFI si astfel acum nu se mai fac cozi interminabile acolo.
Eu sunt convins ca a intrat intentionat in el pentru ca tramvaiul ave nevoie de viteva ca sa arunce asa puturnic o masina ce stationa sau se misca f incet (in conditiile in care trebuia sa intoarca la 180°)

cristy21steaua (4 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:12

Da nu termiant odata cu lucescu.
peste tot lucescu lucescu..
ce pana mea. faceti dintr`un accident „stire senzationala la nivem mondial”

Ina (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:12

Vatmanii, daca au dreptate, se urca pe tine. Nu te iarta. Pretind corectitudine maxima, dar nu ofera macar o minima bunavointa si un minim bun simt. Am vazut asta de nenumarate ori, cand inchid usa in nas unei batrane, de ex, sau injura pe toata lumea daca nu pot pleca ei instantaneu de pe loc.
Sunt sigura ca a crezut ca doar ii sifoneaza putin masina si nu s-a gandit ca il trimite pe contrasens si apoi in stalp si ca ar fi putut pune in pericol mult mai multe persoane. Imi pare rau, dar numai un idiot omoara un om ca sa arate ca el are dreptate. Si numai in tara asta.

Ii doresc vatmanului respectiv sa fie si el taxat la prima greseala la fel de dur.

mariocip (6 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:14

vatmanii sunt niste persoane inguste la minte, cu ochelari de cal, nu vad decat linia pe care circula o viata. se stie ca acestia au pariuri intre ei, cine produce un numar mai mare de accidente fara sa pateasca nimic din punct de vedere legal. omu, daca asa poate fi numit, avea prioritate si a calcat acceleratia, probabil ca nu stia ce masina conduce nevasta lui lucescu, poate urmarile erau altele, mai grave sau mai putin grave.

cinva (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:15

N-am inteles: adica vatmanul e de vina ca el a facut o manevra nepermisa? Daca l-a vazut de zeci de metri de ce n-a asteptat pana trece tramvaiul, caci un lucru e sigur> cand a intrat pe sine tramvaiul nu era la zeci de metri… E tramvai (si vai, ce tramvai…) nu expres.
Dl Ioanitoaia ar fi fost mai bine sa nu publicati aceasta declaratie…

Florea (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:16

Vatmanul ar fi putut evita accidentul, si probabil ar fi facut-o daca stia ca la volan e Mircea Lucescu

Incalcand regulile de circulatie, nea Mircea se face vinovat de producerea accidentului si ar fi elegant din partea lui daca n-ar arata cu degetul spre vatman

utaaradan (75 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:17

doamne, cit tupeu, la amindoi, si la antrenor si la ziarist !
de ultimul e mai grav, se crede formator de opinie, dar putea sa-l intrebe simplu: miopule, LINIA CONTINUA, ai vazut-o ? dar ce sa ma astept de la ziaristi, nu mai comenteaza nimic ca in Olanda, s-a dat un verdict diferit la acel meci suspendat dintre Ajax-Alkmaar fata de Petrolul-steaua, pt. incidente identice. ce sa-i faci, cind obiectivitatea dar si moralitatea se cumpara.

Ghost (4 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:31

Daca vă uitaţi atent, o să aflaţi că de fapt vatmanul era Stelist. Aşadar încă un fapt odios provocat de un stelist, familiei Lucescu. Nea Ovidiu, nu cumva vatmanul în timpul liber este şi arbitru?

Octavian (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:35

Da, si mie mi s-a intamplat aproape la fel, dar am avut noroc ca nu m-a izbit chiar in plin, vatmanii stiu ca nu pot fi invinuiti, ca legea e de partea lor si izbesc cu sadism! Sa se verifice daca a incercat macar sa puna frana! Vatmanul a vrut sa dea o lectie! el e vinovatul moral!

unul (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:35

vai vai cati oameni pentru gradina lui dumnezeu exista pe aici ,astia care comenteaza de vatmani ca putea evita si abureli din astea ,oare nu tot ei sar cu gura cand pune vatmanul frana brusc?Vati gandit ca vatmanul daca frana brusc ,Lucescu scapa iar in tramvai se accidenta cineva din cauza franei puse cine era vinovat?Sa nu mai vorbim de faptul ca asigurarea obligatorie nu intra pentru calatori,deci decat sa plateasca vatmanul la o adica atunci mai bine sa plateasca cel care e vinovat.

victor L (169 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:38

Cu tot respectul, cu toata compasiunea pentru dl M. Lucescu, dar numai starea in care se afla a putut sa-l faca sa spuna asemenea lucru: „dar vatmanul parcă a vrut să dea peste mine!”
Cind se va insanatosi (si sper sa fie cit mai repede si bine), daca mai are umor va spune ca a vrut sa vada un vatman deviind tramvaiul pe linga ştrek, iar rautaciosii il vor injura pe vatman care nu l-a ocolit pe antrenorul Lucescu.

Aristotel (167 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:40

Vatmanul n-are nici o vina ! Lucescu trebuia sa se asigure inainte de a face manevra de intoarcere, pentru ca tramvaiul are drumul sau! Ce s-ar intampla daca tramvaiele ar opri la toate intersectiile ca sa treaca toti bolovanii peste linia lui ? De unde era sa stie cine e in masina ? Si daca stia, ce ? Sa zica mersi Lucescu, ca vatmanul a mai franat cat de cat ! Altadata, sa beleasca bine ochii, si el si toti ceilalti cand treceti peste linia de tramvai! Sau vreti sa va ocoleasca tramvaiul ?

marco (17 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:40

daca era tren dadea vina pe conductor ca n-a oprit? alcoolemia i-a fost testata? a gresi ii omeneste..si mai romaneste ii sa dai vina pe altu

stresu (57 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:46

12

vicente (4 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 14:57

insanatosire d-le Lucescu si iertatile prostia unora dintre cei ce comenteaza aici

fb (287 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 15:05

E posibil ,mentalitatea *soferilor*de tramvai ,troleybuz este ca dreptul lui e ..dreptul lui .De altfel si *postarile * de aici dovedesc ca nu e singur (vatmanul).
De multe ori trebuie sa fii foarte atent si cu greselile celorlalti nu numai ale tale.Norma Lucescu a gresit conform legii ,celalalt nu a fost ..om (posibil).

fb (287 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 15:08

Inafara de asta manevra de a intoarce cu 180 de grade este interzisa prin alte parti.Indiferent ca linia este discontinua.Trebuie sa intri pe o strada la stanga ,sa * parchezi in lateral cu spatele sa intorci la stanga dupa care intri de unde ai plecat ( tot la stanga ).
A intoarce cu 180 de grade e o manevra f periculoasa.

fb (287 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 15:09

la dreapta

Mircea (16 comentarii)  •  9 ianuarie 2012, 15:13

Nu ma surprinde afirmatia. De fapt banuiam ca asta o sa se comunice in interviu. Banuiam de fapt ca asta s-a si intamplat. Este chiar ciudat ca Doamna care era pe sensul celalalt l-a vazut ca vrea sa intoarca, a incercat sa-i faca loc, iar vatmanul, de la inaltimea la care se afla, nu l-a vazut. Ori vatmanul era angrenat in conversatii cu altcineva si nu privea linia, ceea ce este culpabil, ori pur si simplu a facut-o intentionat. Nu m-ar mira nici a doua ipoteza cunoscand mai multe cazuri de acest gen in care unii (sa nu-i incriminam pe toti caci am vazut si cazuri opuse) vatmani conduc mai mult de cat agresiv, ceva cam la limita culpabilitatii penale de tentativa de omor. ” I-a aplicat o corectie „, spun unii, corectia putand sa se soldeze cu crima, asa cum s-a mai intamplat in cazuri de coliziuni cu alte masini si chiar si cu pietoni. Am vazut vatmani care accelereaza, claxoneaza si ii fugaresc, chiar in cazul de treceri pietonale, unde se angreneaza inconstient, pe rosu, unii in traversare. Zic ei, este dreptul lor, tramvailul are prioritate. Tramvaiul da, dar vatmanii nu. Ei ar trebui testati psihologic cu mare atentie. Dupa cum arata partea stanga a masinii lui Lucescu, si traiectoria imprimata de impact, tramvaiul nu avea numai 15 km/h asa cum s-a spus. Nici nu puteam sa cred asta, cunoscand zona si modalitatea de parcurgere a ei de catre tramvaie. este o panta dispre Bdul Iuliu Maniu catre pasajul Basarab, unde fara sa accelerezi prinzi mai multa viteza de 15 km/h. Subscriu la ideea ca multi soferi intorc in acel loc. Si eu am facut-o. Nu ai unde sa intorci, in plus, pe stanga benzii a doua, nu mai apare nici un marcaj. Nu este nici un semn de intoarcerea interzisa. Singurul semn de circulatie prin care se atentioneaza este cel de iesire din benzinaria OMV care spune ” obligatoriu la dreapta”. Si, chiar asa, unii care ies, trec direct pe sensul opus, sau fac dreapta, merg cam 30-40 m si intorc caci nu mai este nimic vizibil care sa impiedice manevra de intoarcere.

Comentează