Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pîrvulescu, stelistul care a fost mare dinamovist!

Așadar, după ce a cochetat circa un an și jumătate cu Dinamo, Paul Pîrvulescu s-a transferat, surpriză de proporții, la rivala Steaua Asta-i viața, complexă și plină de aspecte, se întîmplă uneori, și nu doar la noi, să vrei ceva […]

vineri, 6 ianuarie 2012, 9:24

Așadar, după ce a cochetat circa un an și jumătate cu Dinamo, Paul Pîrvulescu s-a transferat, surpriză de proporții, la rivala Steaua Asta-i viața, complexă și plină de aspecte, se întîmplă uneori, și nu doar la noi, să vrei ceva și să-ți iasă altceva. Situația lui Pîrvulescu nu-i însă de invidiat deoarece exmedieșeanul a pozat vreme îndelungată în fan devotat al “cîinilor”.

“Sînt dinamovist de mic și visez să merg acolo!”, a repetat el, ba s-a grăbit și să se fotografieze într-un tricou alb-roșu Ca să nu mai existe dubii, a proclamat toamna trecută că “Dinamo e singurul club pentru care voi juca din momentul în care îmi va expira contractul cu Gaz Metan!”.

Acum, recunoscînd că “Steaua a venit și a plătit în plus pentru mine”, Pîrvulescu a trebuit să bată în retragere. Să fredoneze alt refren. Deși nu s-a dezis de vechile-i sentimente, s-a declarat fericit de acordul cu Steaua și le-a cerut suporterilor să aibă încredere necondiționată în el. Să nu se îndoiască de corectitudinea lui: “Le promit că mă vor aprecia pentru devotamentul pe care-l voi demonstra pe teren. O să-mi dau viața pentru echipă!”. Evident, nu-i va pretinde nimeni să-și dea viața, va fi suficient să convingă prin evoluții de calitate, dar în acest caz exagerarea poate fi înțeleasă și scuzată.

Sigur că asemenea întoarcere cu 180 de grade nu lasă impresia cea mai frumoasă. Oricui îi pică prost să spună una azi și mîine să afirme contrariul! Atît că proaspătul stelist a împlinit pe 11 august abia 23 de ani, iar vîrsta iartă multe. Inclusiv declarațiile hazardate.

Ca atare, să constatăm că Pîr vulescu nu-i nici primul, nici ultimul tînăr care, închipuindu-și că tot ce zboară se mănîncă, confundă dorința cu putința. Chiar n-ar trebui să facem un capăt de țară din schimbarea atitudinii lui și să-l arătăm cu degetul la infinit.

Personal, nu văd ce l-ar împiedica să-și respecte făgăduiala și să cîștige simpatia fanilor roș-albaștri. În măsura în care, comportîndu-se ca un adevărat profesionist, va juca bine, aceștia vor uita repede că a visat cîndva să ajungă la Dinamo. Dacă însă, comod sau fițos, Pîrvulescu nu se va încadra și va dezamăgi, va avea o misiune grea. De-a dreptul imposibilă.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

milici (45 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 9:54

atata tam tam pentru un jucator de duzina transferat ca o marfa de contrabanda.

Online (24 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:08

e usor sa il acuzam pe saracul baiat de ce s-a invartit 180′ dar cat sa mai astepte si el sa ii ofere dinamo un contract calumea? probabil avea ceva pretentii si el, a venit becali a dat banu, baiatul, tanar fiind, a ales banii fara sa stea pe ganduri. De acum e simplu, trebuie sa isi faca datoria/meseria.

DdG (7 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:11

E un jucator bun…eu ii doresc sa i se indeplinseasca dorinta de revelion:
31/12/2011 Paul Parvulescu: „Imi doresc sa fim sanatosi si Dinamo sa castige campionatul!” Paule sa te ajute Dumnezeu!

Grey Wolf (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:18

@ milici:
Foarte corect !

un stelist feroce (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:19

apreciez stilul de parinte impaciuitor pe care il abordati, dar uneori „nu se merita.” parvulescu s-a comportat lipsit de respect fata de gaz metan, echipa ce ii platea salariul, atunci cand dupa o infrangere in fata „cainilor”, arbora fericit tricolul alb-rosu. nu este corect, este lipsa de bun simt si de educatie, demonstratie de egoism. repet, NU PT CA A SEMNAT CU STEAUA, CI PT CA NU SI-A RESPECTAT CLUBUL CARE II PLATEA SALARIUL !
.
faptul ca s-a sucit arata o coloana vertebrala elastica, un inceput prost in cariera de profesionist, varsta nu iarta totul. dar eu ii urez succes si sper ca ilie stan nu il va folosi fundas, ci mijlocas stanga, pt ca acolo este locul lui !

fanulumocanu (85 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:23

Una e viata de suporter si cu totul altceva e viata in care trebuie sa ai grija de tine si de familia ta. Nu cred ca exista prea multi care si-ar sacrifica viata pentru o echipa de fotbal. Sunt stelist de 30 de ani, dar n-as lua de la gura familiei pentru Steaua.
Niste clasici in viata spun:” cand n-ai la ce sa renunti, simti c-ai putea sa muti munti” asta-i pentru copii de 20 de ani care la varsta asta isi pot permite sa fie extremisti in atasamentul lor pentru o echipa. Sa nu uitam ca cel mai mare jucator care a jucat la Steaua, LACATUS, putea sa fie in curtea lui Dinamo. Prin realizari Parvulescu poate fi mai stelist decat multi jucatori care au trecut pe la Steaua si n-au facut nimic, doar si-au luat banii, dar care s-au declarat stelisti pe viata.

Edi (2 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:32

daca ar fi implinit sapte ani, poate ar fi fost acceptabila schimbarea. la varsta aia nimeni nu cred ca stia daca tine cu steaua, dinamo sau universitatea cluj. dar la 23 de ani…

dvadest (5 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:37

Pentru el Dinamo de astazi o sa fie istorie. Nu uitati de Danciulescu care a venit de la Steaua la Dinamo si acum se da mare caine. De Cristea care se dadea mare stelist si acum se da mare caine. Putem sa-l convertim si noi, mai ales daca o sa joace 3-4 ani la Steaua, o sa ii uite de tot pe caini.

xolv (50 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:39

Ovidiu n-are cum sa fie obiectiv si sa inteleaga profesionismul, pentru ca tina cu o alta echipa ce a murit hranindu-se cu nostalgii si fidelitati desuete de dec 9 : U Craiova. De ce oare nu scrie si de incercarile militinenesti de a-l lua pe nimic ?? Sindromul persecutiei ii fac sa uite pe dinamovisti toate manevrele de care au beneficiat de-a lungul timpului. Au uitat de toti jucatorii pe care ii amenintau sa semneze cu ISM. Memorie selectiva, deh!

Stelist-pur-sange (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:47

Parvulescu este un jucator de fotbal. Nu avea nici o obligatie decat fata de echipa care il plateste. S-a gandit la el ,unde ii va fi mai bine si a procedat in consecinta. Orice jucator cu cap nu injura pe nimeni ,fiindca nu se stie niciodata unde poate ajunge.Presa este de vina ,pentru ca inventeaza tot felul de tradari si scandaluri, fara sa se gandeasca ca poate ruina cariera unui fotbalist sau a unui antrenor. Scandalurile in fotbal nu fac bine nimanui,nici jucatorilor,nici antenorilor,nici echipelor si nici fotbalului in

Alec (7 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:56

@xolv. Vorbe goale. Ioanitoaia pune problema din pctul de vdr al jucatorului, nu al cluburilor si o pune bine. Daca nu e insa cu cearta unora le pute.

snee (7 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 10:58

singurul stelist ce isi doreste ca dinamo sa ia campionatul…atata sinceritate…mai rar! sper sa fi avut gura aurita…cat despre dinamo…cand avem si noi un singur om care baga si scoate bani, o sa facem performanta..pana atunci dinamovistii mei…CL ramane vis, visul de ras al tuturor…iar campionatele le castigam din nou ca pe vremuri nu de mult apuse…sincer am ajuns sa-mi fie rusine ca sunt dinamovist…dar chiar si asa ridic fruntea si sper ca roate se va intoarce si in favoarea noastra…

Cristi (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:03

De ce murea Pirvulescu la Gaz? ca are gagica la Ploiesti :)))) asta nu spune nimeni, el venea la orice club din Bucuresti sau Ploiesti sa fie langa ea…

DoxXa (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:07

Cu toate astea jucatorul a dat dovada de lipsa de carater. Si-a sters contul de face book unde avea multi prieteni dinamovisti. Eu unul am stat de cateva ori de vorba cu el, ardea de nerbadare sa joace la Dinamo, si nu doar cativa ani ca o rampa de lansare ci vreia sa ramana acolo. Vina nu e a lui ca nu a ajuns la Dinamo.

anonim (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:10

Acest baiat , Paul Parvulescu , pana acum cateva luni era fanul numarul 2 al lui Dinamo , dupa Cristi Borcea . Avea sangele ros-alb , tinea la Dinamo mai mult ca la orice , isi dorea cu orice pret sa vina la Dinamo , dar tineretea si vazand ca Gigi ii ofera un salariu mai bun l-a deturnat imedat.Bafta lui acolo la Steaua , unde nu cred ca o sa aiba o cariera frumoasa . Tineti minte de acest Paul Parvulescu care in maxim 2ani o sa ajunga la Gaz Metan iar.

Tudor (301 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:13

Asa e, nea Ovi, daca va juca bine va fi iertat de stelisti. Cazul e similar cu ce a patit Danciulescu

comentarii (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:20

Observ ca aici comenteaza toate ***. Cand declari un lucru, iar apoi il contrazici prin fapte, folosind ca scuza banii, ce esti?
Este profesionist, liber sa joace unde doreste, sa isi urmeze interesul. Dar daca incercati sa scuzati declaratiile date, ipocrizia….sunteti doar niste oameni care ar fi facut acelasi lucru…persoane fara demnitate, romani autentici, parveniti de ultima speta, gainari etc. Mamele voastre stiu

argus (106 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:29

Parvulescu este un jucator bunicel si…atat ! Poate ca in suflet tine cu Dinamo, poate a zis-o doar asa, in speranta ca va ajunge sa joace la o echipa considerata mai „mare”.
Oricum, nu are importanta, el trebuie sa-si faca treaba la echipa care-l plateste.
Pana la urma, a ratat transferul la echipa aflata pe locul I si a reusit sa se transfere la echipa de pe locul IV.
Nu mi se pare un pas inainte, poate obtne doar ceva bani in plus la salariu.
Chiar credeti ca s-a intarit Steaua cu Parvulescu asta ?
Pai tot asa s-a mai intarit de vreo 25 de ori numai in ultimii doi ani.
Si titlul …canci ! Doar ceva puncte la coeficientul UEFA, de care au profitat CFR Cluj (de doua ori), Urziceni si Otelul Galati, care s-au umplut de bani.
A mai profitat si presa: la Steaua, este ziua si cancanul, saptamana si scandalul. Chestie care face rating (deci bani).

Guesswho (2 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:32

Lacatus a declarat ca a tinut cu Dinamo inainte sa ajunga la Steaua. Propun sa i sa mute palmaresul la Dinamo pt ca atinut cu Dinamo pana la 20 de ani. Parvulescu este doar o promisiune. Trebuie sa i se acorde mai intai sprijinul necesar pt a deveni o valoare certa. Nationala are nevoie de oameni proaspeti si valorosi indiferent ca joaca(tin) cu o echpa sau alta. Acum imi aduc aminte ca Torje canta „Steaua e numai una”….eu sunt stelist, baiatul meu este dinamovist… Gata. De maine nu-i mai dau sa manance.

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:39

In afara de milici nu am citit nimic interesant !! Aceeasi palavrageala ca de obicei in comentarii . In ziua de azi numai conteaza regiunea sau echipa cu care ai tinut la gradinita apoi la scoala apoi la liceu, etc..In ziua de azi banul e totul . Acum 30-40 de ani nimeni nu si-ar fi imaginat un transfer al lui Kenny Daulglish sau Souness la Man.Uted ..in ziua de azi nu m-ar mai fi mirat acest lucru deloc . In fond chiar si Hagi a trecut de a Madrid la Barcelona ca sa nu mai pomensc de un jucator care chiar a facut cariera la cele 2 cluburi si a jurat ca a fost fan Barca de mic. Nimeni altul decit Figo . Numai la noi in special la olteni auzi ineptii de genul ca li sau furat jucatori !!! Unii probabil ca si acuma mai spala covoarele la cismea !! Bai nene in ziua de azi se folosesc steam vacum cleaners..treziti-va !!

DdG (7 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:41

E un jucator bun…eu ii doresc sa i se indeplinseasca dorinta de revelion:
31/12/2011 Paul Parvulescu: “Imi doresc sa fim sanatosi si Dinamo sa castige campionatul!” Paule sa te ajute Dumnezeu!

laurentiu1972 (13 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:41

Daca vorbim despre fotbal sunt total de acord cu marea majoritate de aici , ” baiatul ” este profesionist , joaca unde ii este mai bine , cu toate ca la 23 de ani se pare ca tatal sau a negociat transferul , dar daca vorbim de caracter ………..
Nu cred ca la obligat cineva sa declare ca tine cu Dinamo , sa spuna ca el v-a juca doar la Dinamo , ca e de mic cu Dinamo , etc , etc , etc …. si atunci ce facem , ne jucam cu vorbe ?! si spunem ca este profesionist ?
Sa fim seriosi !

Angheliu (87 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:43

Gafa lui Parvulescu e de necontestat, nu se poate apara. In rest sa joace bine, de acord cu dl. Ioanitoaia.

Dinny (681 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:52

Parvulescu va avea sansa lui,la fel ca oricare alt jucator…..
DAR DACA nu-i ies primele jocuri,s-a nenorocit.
Va intra nu numai in gura distrugatoare a lui Becali ci va fi si tinta fluieraturilor si huiduielilor suporterilor stelisti,care-si vor aminti si-i vor reaminti si lui Parvulescu,trecutul lui,de suporter dinamovist.
Si atunci Becali,ca in cazul lui Plesan de exemplu,va oferi 50.000 de euroi celui care vrea sa-l ia.

one-driver (6 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 11:56

luati ma exemplu lui Adrian Mutu….prin tinerete spunea ca tine cu Steaua…..apoi a ajuns la dinamo si toti au zis ca tine cu dinamo….pana la urma baiatu nu tine nici cu una nici cu alta…tine cu Craiova! au apus de mult vremurile in care se juca pentru glorie si se juca cu mandrie……..fotbalul de acum este afacere asa ca jucatorul merge unde este platit mai bine. Un alt exemplu este Mourinho…dupa castigarea CL cand era secund la Barcelona…ce declaratii de iubire facea Barcei din balconul palatului regal? uite ce spune acum despre Barca! asa ca….in fotbalul de azi…banul decide…mai terminati cu ipocriziile astea ieftine!

alin (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 12:07

oare cati dintre cei care comenteaza nu au fost macar o singura data in situatia lui parvulescu?

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 12:10

@ one driver: Asa e dar nu toti sunt ardeleni ca tine . Mai sunt si altii cum ar fi „maresalul sau imperatorul” din alte regiuni ale tarii . E greu si cu regiunile astea !!

andreas (15 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 12:39

Ioanitoiu: „Pîr vulescu nu-i nici primul, nici ultimul tînăr care, închipuindu-și că tot ce zboară se mănîncă, confundă dorința cu putința.” Ce legatura are cu evenimentul? Mai bine te intrebi de ce Dinamo nu a prezentat jucatorului un contract? Nu aveau bani, finantatorii ( care sint de fapt?) nu s-au putut intilni, nu voiau, voiau ca Pirvulescu sa ramina la Medias si sa-l ia la negru in vara, ori poate i-au prezentat un contract iar Pirvulescu a confundat „dorinta cu putinta”, realitatea fiind ca nu avea Pix la el? Cine refuza azi Steaua are frica ( asa s-a ratat Sanmartean), vrea mai mult sa faca dus decit sa joace ( asa o sa ajunga Goga in China), ori prefera o blonda. Steaua a facut foarte bine!
Ca mare maestru Dinamovist si admirator al celor mai mari antrenori romani, tata si fiu, puteai sa spui macar ca Steaua are si o responasbilitate cind aduce cele mai mari talente si sperante.

andreas (15 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 12:57

nu fi suparat! Stratila mi se pare foarte bun, iar daca chiar a avut probleme cu „joaca ba simplu”, confirma banuiala mea ca ar putea fi un fotbalist adevarat.

Marius (3 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 12:59

Asta tine de educatia lui de mic. Pentru mine e un om de nimic. Si-a aratat caracterul infect, si din cauza asta va avea doar de pierdut. Nu inteleg de ce le luati apararea unor astfel de caractere. E ca si cum Tolontan ar fi facut reportajul cu Nesu si l-ar fi publicat in Prosport. Cum v-ati simti. Nu tradat?

dany007 (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 13:00

de acord cu toate comentariile’e profesionist’ dar putea sa fie mai ponderat in declaratii..si nu cred ca e un capat de tara ca nu a venit la dinamo. eu sint dinamovist si nu imi e rusine, ca altora,,, sa fii suporter inseamna sa iubesti neconditionat acel club. tot auzim comentarii de genul:sa plece borcea. facetii o oferta care va credeti mai buni.nu mai mergeti fratilor la stadion sa injurati.adevaratii suporteri sustin echipa in momente grele. nu injura. parvulescu nu putea juca in fata lu alexe niciodata.. asa ca lasati-l varianta a 3 a la steaua . forza dinamo. RESPECT CRISTI BORCEA

oscar (32 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 13:27

parvulescu nu are absolut nicio vina pentru faptul ca dinamo are conducatori prosti, ezitanti, fara putere de decizie. ramane insa de vazut cine s-a pacalit: dinamo ca nu l-a luat sau steaua, care a mai transferat un jucator umflat de presa (cum au fost atatia). pe de alta parte, astfel de deturnari au fost si cu multi ani in urma, dl Ioanitoaia, daca face putin apel la memorie, ar putea scrie despre cum a ajuns Parcalab de la Arad la Dinamo sau Lita Dumitru la Steaua. Sau despre Panduru, care, dupa ce a jucat in Intertoto pentru Sportul Studentesc, Gloria Resita l-a transferat (desigur, cu acordul lui) la Steaua. Sau despre faptul ca Hagi, inainte de a fi semnat pentru Sportul, a mai semnat pentru Dinamo si Steaua, iar dupa ce s-a inteles cu Sportul, a fost si la Craiova, care l-a bagat la facultate moca.

valentin passcu (23 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 14:05

Cam greu să fii echidistant. Din toate punctele de vedere. Toţi îl acuză pe Pîrvulescu că nu are cuvînt, nu are coloană vertebrală, nu este devotat etc. Mai nou se zvoneşte că nici nu ar avea valoare. Tot felul de acuze care mai de care mai bizare. Dar uităm că înainte de a fi fotbalist este totuşi un om. Şi mai mult, un tînăr om. Şiiii ca oricare persoană în situaţia lui totul se rezumă la bani. Are 23 de ani. Pînă la vîrsta asta nu prea a avut ce să strîngă pentru că la Mediaş avea un contract mic. Aşa că a ales cine a plătit mai bine. Mai are de jucat cam 10 ani. Cu Steaua îşi poate lua zborul mai repede spre Europa. Cu Dinamo mai greu. Fiţi sigur că înainte să aleagă cu sufletul a ales cu cardul. Noi microbiştii gîndim numai cu sufletul pentru că nu suntem implicaţi decît cu el. Cel mai rău îmi pare este faptul că acuze au venit şi din partea unor foşti fotbalişti. Şi nu chiar uşă de biserică mai ales din punct de vedere moral. Sunt o grămadă de exemple prin lume dar cel mai concludent mi se pare a lui Figo. Barcelona apoi Real Madrid. Apoi dacă nici Figo nu avea caracter ce să mai zic. Şi mai sunt şi altele mai ales în Italia. De la Milan la Inter şi invers, de la Juve la Milan şi invers, de la Inter la Milan şi invers, de la Roma la Lazio şi invers. Totuşi să nu uităm cîţi fotbalişti a luat Dinamo şi fără să fie dinamovişti. Cu arcanu. Craiova vă spune ceva?

Tanase Marin (2 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 14:18

In definitiv, fotbalul trebuie sa se joace pe teren, nu in culise! Sa-l lasam pe tanarul Parvulescu sa-si faca datoria, de jucator profesionist, pe terenul de fotbal. Credeti ca este o mare diferenta intre Parvulescu si Danciulescu, sau Catalin Munteanu, fosti stelisti, care, acum, joaca la Dinamo? In Spania, Hagi a jucat si la Barcelona si la Real Madrid! A fost un profesionist care si-a facea datoria, la orice club, unde a fost sub contract. Deci, nu trebuie acuzat tanarul Parvulescu, ci factorul de „indecizie” de la Dinamo!!

gica (5 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 14:26

la caracter acest parvulescu este la fel ca becali deci se potrivesc
vinovat este pt ca nu trebuia sa vb
sau e un om care depa ce scuipa linge cum fac majoritate inclusiv cei care scriu articole in presa care te fac din condei (de la brau in jos)
avand in vedere caracterele care sunt la steaua e f potrivit unde a ajuns si-a facut auto selectia asa ca e f bine pt dinamo

Anghel (107 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 14:45

De acord cu Ioanitoaia si cu Alin. Prea facem pe desteptii de parca noua nu ni s-ar fi intamplat niciodata sa zicem una si sa facem alta. Mai ales ca Parvulescu are acoperirea incurcaturii create de Dinamo. Nu sunt stelist, dar baiatul trebuie lasat sa isi vada de treaba, nu strans de gat.

Tanase Marin (2 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 14:46

In definitiv, fotbalul trebuie sa se joace pe teren, nu in culise! Sa-l lasam pe tanarul Parvulescu sa-si faca datoria, de jucator profesionist, pe terenul de fotbal. Credeti ca este o mare diferenta intre Parvulescu si Danciulescu, sau Catalin Munteanu, fosti stelisti, care, acum, joaca la Dinamo? In Spania, Hagi a jucat si la Barcelona si la Real Madrid! A fost un profesionist care si-a facut datoria, la orice club, unde a fost sub contract. Deci, nu trebuie acuzat tanarul Parvulescu, ci factorul de „indecizie” de la Dinamo!!

dragomir(nu mitica) (31 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 15:03

cu doua expresii nu voi fi de acord niciodata:ne vom da viata pe teren si dusmanii de moarte.nu au de a face cu sportul,idea de fair play si jertfa.stiu aceei jucatori care declara ca ne vom da viata pe teren ce spun?stiu ei ce inseamna sa te jertfesti?de cei care au murit la vaslui, razboieni,calugareni rovine,grivita,plevna,marasesti ce putem spune daca tu declari ca la un joc de fotbal care este doar un joc iti dai viata.

Georges (164 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 15:21

Te felicit domnule Ioanitoaia ca nu il pui pe Parvulescu la zid. E tanar si merita intelegere, nu sa facem iar caz dintr-un fleac. Despre caracter vorbesc mai ales cei care nu-l au.

valentin passcu (23 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 15:30

Nene Gică contra,
Hai să-ţi aduc aminte nişte nume de fotbalişti: Moraru, Mulţescu, Dănciulescu, Boştină, Opriţa, Cătălin Munteanu, Bordeanu, Cristea. Sunt sigur că mai sunt şi aţii. Deci ei sunt fotbalişti. Ce au comun? Simplu fapt că au trecut de la Steaua la Dinamo. După cele vrute şi afirmate de tine ei cînd au jucat la Steaua nu aveau caracter iar după ce au trecut la Dinamo au caracter. După umila mea părere au avut şi la steaua şi la dinamo caracter. De lipsă de caracter se poate vorbi poate în cazul celor care nu înţeleg situaţia şi tot acuză de dorul lelii.

Andu (56 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 16:11

@andreas. Imi place de tine de mor ca vorbesti despre Steaua ca despre Barca sau Milan! Ia uita-te in clasament si calmeaza-te ca nu e lovitura vietii unui fotbalist sa ajunga la Steaua! Mai cu masura, baiete, mai cu viteza a doua!

Stefan (24 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 16:20

Domnilor vreau sa il felicit pe Pirvulescu pt alegerea facuta. Ce era sa mai faca pt a ajunge la Dinamo? Sa stea cu mana intinsa la usa vestiarului?
Acum apare Badea si ne zice ca nu era prima varianta pt dinamo! Ok si atunci de ce aceasta discutie. Deci Steaua a transferat a n-a varianta pe care o avea Dinamo! Foarte bine!
S-a gasit lupul moralist Petre Florentin care sa ne spuna noua cum e sa juri iubire cuiva si apoi sa uiti. Poate sa confirme prima lui sotie. dar e usor sa ridici piatra!

Stefan (24 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 16:25

@Andu : sa joci la Steaua e dorinta cea mai intslnita la copiii care se apuca de fotbal. Acum daca vrei sa vezi de ce arata clasamentul cum arata e pentru ca daca te uiti in urnele europene pe Dinamo si CFR nu o sa le vezi pe acolo. Acum nici pe Rapid sau Vaslui. Asa ca doar clasamentul ligii 1 nu e concludent. Asa ca fa o frana de motor si pune clasamentul in rama, nu de alta dar s-ar putea sa nu mai arate asa decat ceteva etape.

fan (109 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 16:46

intotdeauna l-am respectat si aprecita pe nea OVIDIU, poate fiind si de o virsta apropiata si in ale sportului.dar as vrea sa vad cati jucatori ajunsi la steaua<<>>,vor confirma?????cu un oier care ii a tot stiutor in ale fotbalului?????ii cioban si atit,o sa vad ce va face steaua in campionat,cupele europene si o sa mai vorbim.citi jucatori buni au ajuns la steaua si s-au rata?????astept din partea lui nea ovidiu o noua carte despre fotbalul ROMANESC,si sa pot intra in posesia ei.LA MULTI ANI NEA OVIDIU.

narian (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 16:48

Domnule Ioanitoaia…eu va citesc,toate articole ..chiar daca sunt plecat din tara de multi anni,va apreciez stilul direct si corect pe care-l aveti…dar acum nu aveti dreptate….daca nu incepem sa condamnam si sa facem ca opinia publica sa marginalizeze asemenea gunoaie…si continuam sa avem aceiasi mentalitate-unica- in europa,in a ierta asemenea personaje….ajungem cu totii in groapa de gunoi a europei …punct. Acest o-escu….si-a batut joc si a mintit nu numai conducerea lui Dinamo ci pe noi toti ,natiunea romana.

Veverita Catalin (22 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 17:31

Jucatorii trebuie sa se abtina de la declararea preferintelor microbistice personale si atunci totul va fi OK ! Suporterul ramane pe viata la echipa de suflet, dar un jucator, prin natura meseriei, nu poate face acelasi lucru (bineinteles ca mai sunt si exceptii care defapt, prin raritatea lor, confirma regula)! Iar noi, cei din tribuna, sa-l privim pe jucator ca pe un strungar (exemplu aleatoriu) ce-si schimba locul de munca in cautarea de mai bine pentru el si familia sa !

eugen76-CRAIOVA MAXIMA (3 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 17:44

Domnule Ovidiu Ianitoaia,dati afara tote scursurile din trustul dumneavoastra cu cojoc de oaie in spate.Ne-am săturat de acesi pacalici (ajunsi ziaristi pe la o scoala particulara)care indobitocesc poporul roman pentru 2,3 lei in plus -RATING CU NEA GIGI !Vreau sa vad si eu pe site-ul asta legendele fotbalului romanesc-Crisan,Negrila,Stefanescu-pagina de istorie ..vreau sa vad si eu ca se duce o lupta impotriva gunoaielor care au nenorocit fotbalul;Drtagomir,Mititelu,Sandu si acest oier in aine de mii de euro dar imbacsite de miros de oaie..multumesc!

johnny (349 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 18:11

Cand naiba vom inceta sa mai scuzam orice declaratie sau tampenie prin varsta (de la 18 ani in sus, cand orice cetatean este responsabil de faptele sale)?

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 19:24

Bre ? Baietii cu comentariile ? Stati bre asa un pic . Bre ? Nu asta e problema ca au gresit x sau y sau si x si y ci faptul ca de obicei ei conducatorii nu se baga unii peste altii . Intelegeti ? Trebuie sa va desenez ? Ies la tabla ce ziceti ? In cazul asta extrem de rar Ciobanul s-a bagat peste Badea si gata PAC PAC !! Asa zisul razbel ! Oricum ca ne place sau nu pina si Copos are mai multi bani decit toti actionarii lui dinamo la un loc dar ala e zgircit . Cind spun bani nu ma refer la citeva zeci de milioane la Reifeisen sau ca isi vinde unul din nenumaratele hoteluri de lux ci simplu are acces la imprumuturi mari la banca . Astia de la dinamo sunt buzunare goale trebuie sa isi vinda locuintele sa faca rost de bani sau sa le de-a gaj la banca !!

Marcoci (7 comentarii)  •  6 ianuarie 2012, 20:46

V-am auzit la o televiziune vorbind despre Lucescu si afirmand ca v-ati saturat de atat Gigi Becali, pus sa isi dea cu parerea despre un antrenor pe care nici nu cred ca l-a cunoscut. Din momentul acela va respect si mai tare pentru luciditate si curaj. Bravo domnule Ioanitoaia!

Comentează