Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ce-aveți cu frații Costea?!

Mă uit pe gsp.ro și observ cu surprindere că numeroși bloggeri, fani pătimași sau măcar simpatizanți ai Stelei, îi judecă aspru pe frații Costea, îi pun la zid! Unii le bat obrazul, iar alții chiar le arată ușa! Declarîndu-se dezamăgiți […]

marți, 13 decembrie 2011, 5:49

Mă uit pe gsp.ro și observ cu surprindere că numeroși bloggeri, fani pătimași sau măcar simpatizanți ai Stelei, îi judecă aspru pe frații Costea, îi pun la zid! Unii le bat obrazul, iar alții chiar le arată ușa! Declarîndu-se dezamăgiți de evoluțiile foștilor craioveni, majoritatea nu ezită să-i includă în categoria transferurilor ratate.

De acord, întîmpinați cu surle și trîmbițe, Mihai și Florin, îi enumăr în ordinea sosirii la Steaua, n-au convins în măsura scontată. Se aștepta mult de la ei și, din păcate, au rămas datori. Totuși, parcă lucrurile stau ceva mai bine decît le înfățișează cei porniți împotriva fraților. Fără să fie luminos, tabloul nu-i neapărat unul sumbru, mai degrabă amestecă albul cu negrul.

Apelînd la statistică, descoperim că Mihai Costea, adesea titular și de 4 ori rezervă, a intrat pe parcursul toamnei în 24 de meciuri, 16 în campionat, 7 în Europa League, unul în Cupa României. Mai exact, dintr-un total de 2.340 de minute, cît însumează partidele disputate pînă acum de Steaua în actuala stagiune, nepunînd la socoteală Supercupa, mezinul a bifat 1.608. În ciuda unei prezențe sub 70 la sută, a reușit să înscrie 6 goluri, 5 în campionat (plus două assisturi) și unul în Europa League, eficacitate ce nu-i menită să entuziasmeze, dar nici să provoace îngrijorare. Oricum, nu panică.

De subliniat că Mihai e al doilea marcator al echipei, după Rusescu, autorul a 8 goluri. Întrucît sezonul în curs înseamnă debutul în tricoul Stelei al unui fotbalist de numai 23 de ani, afirm că, în numele tinereții și în ideea perspectivei, Costea cel mic ar merita încurajat, nu tăvălit, luat în tărbacă Ar constitui o eroare să nu i se recunoască meritele, cîte sînt, asta nu-l face să crească, ci să bată pasul pe loc, ba chiar să regreseze. Spre a depăși perioada firească de integrare, îi trebuie încredere. Îi trebuie sprijin. Îi trebuie liniște.

Situația lui Florin, 26 de ani, pare și e mai complicată. A marcat numai o “dublă” în 14 meciuri, 8 de campionat, 4 de EL și două de Cupă, însă a și jucat mai puțin decît fratele său, 574 de minute. Firește, vorbim despre un randament slab, dar scuzabil dacă ținem cont că ex-golgeterul Științei s-a întors pe teren după o îndelungată absență. Conform unei opinii mai largi, reapariția lui a fost forțată, din care cauză a și decepționat. De presupus că pe adevăratul Florin Costea îl vom vedea la primăvară, o dată cu restabilirea lui completă.

Închei repetînd că așteptam, asemenea suporterilor roș-albaștri, mai mult de la frații Costea. Le acord însă circumstanțe atenuante deoarece nu-i ușor să te acomodezi cu viața din Capitală și încă mai greu cu presiunea din vestiarul Stelei. Tocmai de aceea găsesc deplasată atitudinea celor care, în loc să le arate înțelegere, trag în Florin și în Mihai din toate pozițiile. Lipsit de înțelegere, tirul lor e lipsit și de logică.

Comentarii (108)Adaugă comentariu

victor L (169 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:03

Daca e s-o spunem pe-a dreapta, dle Ioanitoaia, va rog sa nu-i uitati nici pe jurnalistii Gazetei, cel putin pe onlune.
In alta ordine de idei constat ca v-ati molipsit; chiar nu gasiti un echivalent romanesc pentru „assisturi”?

dan (14 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:06

„fotbalist de numai 23” ????? si cand ajunge la maturitate Nea Ovidiu la 30??? la 23 de ani nu esti „numai” esti deja certitudine (asta daca esti fotbalist..) de ce nu spui ca fratii Costea au retrogradat Craiova de 2 ori (ce valoare???) si asta pe teren nu la comisii ..pe teren!! asa ca te rog frumos lasa-ne cu astia doi poate sa strige lumea cat o vrea NU AU VALOARE!!! si ce este mai grav (asta pt ca sunt destui la Steaua de azi fara valoare) nu au CARACTER!!..deci ei nu-si pot gasii linistea la Steaua..sunt doua nulitati si vei vedea ca timpul imi va da dreptate cei doi vor esua iremediabil..vor pleca de la steaua mai pacalesc un club ,doua si gata sa terminat cariera..

gilos (328 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:06

Cand tartorul-sef si luminat, razboinicul de Pipera, ii numeste pe cei doi frati „pacalici si mascarici”, iar presa sportiva soarbe orice respiratie becaliota si ne intoxica non-stop, ce pretentii sa mai avem de la suporterii stelisti ?

ovi (11 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:07

Daca ar fi fotbalisti pe jumate cum se cred ei ar fi OK. oricum, oile sunt toti o apa si un pamant. Jiji sa faca ce stie el mai bine, sper sa ruineze Steaua si mai tare. Daca ar fi vorba sa fie titulari la nationala ar fi altceva, desi nici aia nu m-ar mira, dupa chipul si asemanarea „selectionerului”.

stress (274 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:08

Nea Ovi…

De ce vinzi gogoşari la grădinari ?

Fl. Costea are scuza cu revenirea dupa accidentare din sezonul trecut când juca la Craiova…şi a retrogradat-o !
Are peste 26 de ani. Cât să-l mai toleram cu aceste fiţe de primadonă ?

M. Costea este sub papucul fratelui cel mare.

Fraţii Costea confundă Steaua cu Craiova.
Acolo, cu largul ajutor al lui Mititelu au schimbat, când au avut chef mai mulţi antrenori sau măcar au băgat zâzanie între antrenor şi Mititelu.

La Steaua, atunci când vor şti să se integreze într-un colectiv, când nu vor mai avea aere de vedetă şi atunci când vor munci cu adevărat pt. echipă, nu va mai avea nimeni nimik cu ei.
Însă, este f. greu să faci educaţie la 26 şi 23 de ani.
Păcat că ei nu înţeleg asta…

iowin (6 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:09

De acord!

leroiv72 (11 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:09

mai nea’ ovidiu, bre…matali o luasi pe langa sau cum? pai in primul rand acesti 2 cetateni cu drept de vot sunt niste nesimtiti! sunt niste needucati, prost-crescuti, figuranti, daunatori mediului in care se afla! nici macar nu ma leg de evolutia lor, si deja am spus niste chestiuni absolut reale pt care ar trebui dati afara in secunda imediat urmatoare! oricum, ei nu au nici o vina! sunt cum sunt dar coarnele le’au crescut si datorita patronilor de care au avut parte…intai maricelul si apoi ciobandantul suprem! intr’un fotbalist(si o tara civilizata) acesti indivizi ar fi fost someri de mult timp! acum ii si uita presa si microbistii ca ar fi fost candva in otul stelei….

Gigi Fara Frana (2 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:13

In mare masura aveti dreptate in ceea ce priveste randamentul si perioada de acomodare a fratilor Costea.Sunt,inca,jucatori de perspectiva si sigur mai au multe de aratat in campionatul nostru.Despre acei suporteri care ii critica si ii injura la fiecare lovitura de balon nu am ce sa comentez,traim in tara cu 23 milioane de antrenori,tehnicieni,jucatori,statisticieni si maseuri.Pretentiile acestora sunt exagerate si ireale.Insa,daca ne gandim bine,si salariile jucatorilor mioritici sunt umflate si nejustificate,probabil de aici isi au radacinile cerintele patronilor,suporterilor,etc.Sper ca m-am incadrat cu comentariul in subiectul textului editat de dvs.Cu stima si respect,un dinamovist!

Bhn (1 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:13

Nu din cauza randamentului sunt indezirabili, datorita comportamentului. Nu se daruiesc, au relatii proaste cu colegii, nici nu jucasera pentru steaua si deja declarau ca vor sa joace bine doar ca sa se transfere in strainatate (Florin Costea). Trebuiau sa zica ca sunt la steaua, si se gandesc numai la munca lor actuala

nu conteaza (20 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:15

Dupa mine lumea ii judeca nu pentru ca nu au fost eficienti(si chiar n-au fost), ci pentru ca sunt slabi. Daca Florin Costea a demonstrat la Craiova ca e fotbalist in sezonul in care a marcat 17 goluri, Mihai nu a facut-o inca si se vede. Nu reuseste o preluare ca lumea, sare mingia din el ca din stanca, nu poate sa dribleze, am vazut nenumarate incercarcari esuate de a da mingia pe langa adversar. Florin a jucat si mai slab, la el existand totusi speranta ca va reveni la forma amintita. Ceea ce iarasi provoaca repulsie in randul fanilor este atitudinea lor, atat in teren cat si in afara. Nu inteleg de ce au impresia ca sunt supervedete pentru ca nu au demonstrat nimic notabil pana acum.

Tataie (12 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:18

De acord… cu mentiunea ca fratii Costea sa lase la vestiar „arogantele” fata de suporteri si, daca sunt stelisti adevarati – de mici, cum pretind unii ca aveau cand erau juniori dormitorul plin cu fanioane si steaguri ale Stelei – atunci sa respecte spiritul de lupta si respect al STELEI. Altfel, noi ii asteptam sa confirme. Mult succes!

talpaiadului (14 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:20

Domnul Ioanitoaia este total depasit. Procesul etapei a ajuns o gluma proasta, nu se mai uita nimeni la el. Nu inteleg de ce nu se pensioneaza.

Gigi Fara Frana (2 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:22

@Bhn
Aici nu te pot contrazice.Caracterul lor lasa mult de dorit,iar daca la varsta asta nu stiu sa se comporte ca atare…

mihai m (21 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:23

Da, dar credca aveti pe jumatate dreptate domnule Ioanitoaia… daca pretiinzi sa fii respectat, munceste si cistigati respectul, daca nu invata sa primesti criticile!

Ciprian (2 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:23

Pentru ca nu vor sa se integreze …

Dac.Impielitzat (39 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:23

in analiza facuta lipsesc cateva aspecte esentiale:
1. daruirea
2. respectul
3. curajul

un fotbalist adevarat, nu ar fi intrat pe teren nerefacut, pentru ca stia foarte bine ce se asteapta de la el. si cu atat mai mult nu ar fi insistat sa fie titular.
un fotbalist adevarat nu venea la steaua cu o atitudine gresita, aroganta si vedetisme, mai ales ca vii de la un club cu care retrogradasei inainte.
un fotbalist adevarat, nu ajungea sa intre in asa clinciuri cu coechipierii lui si nici cu publicul, le evita cu intelepciune si-si vedea de treaba.

bineinteles ca si noi toti cei care am avut asteptari mult prea mari de la ei suntem vinovati, avem partea noastra de vina. nici asta vad ca nu o spui raspicat.

asa ca nea Ovi, de data asta analiza matale lasa de dorit.

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:32

Multi olteni pe aici cu facui, fusei, etc..!!! Mai baieti asa e cum ziceti voi dar astia doi de abia au venit si vorba lui nea ovi in cazul celui mare dupa o accidentare foarte grava . In rest aveti dreptate caracterul unui individ e greu sa-l mai schimbi la 20 si de ani …!! Nu mai exista rabdare pentru ca la noi s-a inteles democratia exact in seneul opus si asta e si motivul principal pentru care nu vor mai avea loc cu[laje niciodata in vecii vecilor !! Eu aunt unul din cei norocosi am fost la cuplaje si de 100000 !!! Cit despre nea Ovi eu il suspectez demult timp ca iubeste 2 echipe craiova si steaua nu stiu neaparat ordinea dar nici cu dinamo nu ii e rusine !!!

manty (1 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:35

Foarte adevarat,scanteia acestei campanii permanente denigratoare impotriva celor doi frati, e alimentata zilnic de unele articole aparute in presa sportiva,…sunt convins ca fratii Costea altfel vor evolua in retur dupa pregatirea de iarna,ce poti sa ceri celui mic cand el a sosit la echipa dupa pregatirea de vara iar celui mare dupa o asa mare perioada de absent, in conditiile in care vine dupa o accidentare,sa integrezi un jucator sau mai multi in angrenajul unei echipe ai nevoie de ceva timp,deja sunt semne ca jocul echipei Steaua incepe sa mearga, din retur si in campionatul viitor, sunt convins ca echipa va evolua f bine,pana atunci e nevoie de liniste..

Stefan (24 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 18:49

Domnule Ioanitoaia e al doilea articol la rand in care ma dezamagiti cu parerea dumneavoastra!
Din punctul meu de vedere problema lor e de educatie si comportament. Fotbalul e pe planul 2.
Va garantez ca toti suporterii au aceasta parere. Apoi analizam fotbalistic.
Daca dadeau 14 goluri fiecare le erau trecute cu vederea „golurile” din cap.

Fuior (2 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:03

@talpaiadului. Vorbesti tampenii. Si fara oier, pe care nu il mai invita de vreo 5 ani, Recursul tot are rating peste multe alte emisiuni. Unor sfertodocti ca tine nu le place pentru ca nu e cu scandal, dar dl Ioanitoaia tocmai scandalul il evita. Nu cheama mereu numai de la Steoaia si Dinamu si din pricina asta ii deranjeaza pe fraierii care mor de gat cu cele doua echipe comuniste.

Cucu (25 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:10

Bai, suporterii lui peste, voi injurati ce nu va pica bine, iar dl. Ioanitoaia a avut curajul sa va contrazica. Fratii Costea trebuie sa dea goluri, nu sa fie gentlemeni, de parca pe alde Martinovici, Brandan ori Dodel i-ar da desteptaciunea si politetea afara din casa. Nu dl. Ioanitoaia e depasit, voi sunteti niste nimeni pe lume care credeti ca dati ora exacta.

Andrei Cristian (33 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:11

Intrebarea corecta este „Ce au fratii Costea cu fotbalul de performanta?”. Pana si la o miuta saptamanala pe care o joaca indivizi de 30+ ani mai iese cate un gol spectaculos; la amatori, cu o floare ca asta se face de-o bere cinste, dar la profesionisti, jocul bun, constant trebuie sa fie la ordinea zilei.

Florin a ajuns la jumatatea vietii de fotbalist (daca se retrage pe la 35 de ani, mai are 9; iar de cand a inceput ca junior, sigur are mai mult) si a realizat fix praful de pe toba atat ca parte a unei echipe, cat in special ca individ. Daca fiecare cocotier care prinde o jumatate de tur/retur in forma buna este imediat identificat ca fiind „urmatorul Mutu/Hagi/Dobrin etc”, nu e de mirare ca atunci cand revine in mediocritate, „lumea buna din sport” se intreaba de ce cocotierul nu mai joaca „la adevarata sa valoare”.

Eu cu fratii Costea nu am nimic. Sunt jucatori ca oricare altii. Insa a afirma ca sunt viitoarele baloane de aur, urmasii imperecherii nefericite dintre Zico si Socrates, destinati spre glorie mondiala, cand ei sunt ceea ce sunt…

cyclon (8 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:11

mi se pare ca aveti mare dreptate in ceea ce scrieti domnule Ioanitoaia! … inafara de doua sau trei meciuri in care Mihai a fost intradevar invizibil, mi se pare ca cei doi frati s-au descurcat in nota echipei … problema e ca unii cred ca simpla lor aparitie in teren trebuie sa castige meciul, dar exact cum spuneti si dumneavoastra, cei doi au nevoie de acomodare! … scandalurile in care cei doi sunt implicati, au aparut tocmai din cauza ca patronul asteapta prea multe de la doi jucatori proaspat transferati … iar suporterii sunt afectati de asa numitul „efect de turma”

mihai (1 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:12

e vorba ca nu respecta suporterii care vin la stadion sa-i vada si nici nu-si justifica vreunul dintre ei ,prin jocul prestat,aerele de vedeta care le au.

sorin (95 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:17

Nea Ovidiu,

Acesti doi indivizi se cred inca pe Mosia lui sarmanul de Mititelu!! Adica isi permit sa faca cam ceea ce vor!! Nu merge la Steaua cu fite de doi lei!!
Nu ii reprosam randamentul fotbalistic lui Mihai, lui Florin da – si randamentul fotbalistic – ci urmatoarele:
– s-au suparat ca prostii pe sat ca nu sunt titulari!! Cine sunt ei sa fie titulari!! Daca sunt buni sa demonstreze si sa ia tricoul de titular, daca nu sa plece la Craiova!
– nu au saluta galeria!! Pana si S.Ramos de la Madrid si ceilalti de acolo, saluta publicul, nu si prostii de fratii Costea!! Daca atat ii duce pe ai capusorul, atunci sa plece imediat!!
– nu le-a garantat nimeni ca daca vin in Ghencea trebuie sa se comporte in continuare ca la craiova!! Daca acolo mai mergeau fitele de cartier, in Ghencea nu merg;
– fac atmosfera proasta la echipa de ca si cum toata lumea trebuie sa le cante in struna: BAI TARANILOR treziti-va din prostie!!!
– si inca ceva: Steaua va merge in continuare si cu ei si fara ei;
– fac prinsoare pe o bere ca in cariera lor de fotbalisti ca nu or sa ajunga departe tocmai pt ca nu au nimic in cap!! Zero educatie!!

zeidas (36 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:38

D-le Ioanitoaia, sper ca va prefaceti ca nu intelegeti, altfel pierdem timpul citindu-va. Microbistii simt ca sunt umflati de presa, au o valoare medie spre mediocra, nu mai vorbim de atitudine. Steaua nu le e datoare ci invers.

Marius (347 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:47

Subscriu si ii dau dreptate domnului Ioanitoaia. Multi suporteri stelisti se dau mai rotunzi decat sunt si nu le place decat de JJ. Daca astia nu sunt buni, sa ii aduca pe Messi si pe Iniesta.

Fanedinbraila (53 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:51

De acord cu zeidas, multi suporteri ai Stelei isi dau o importanta deosebita. A marcat Nila 6 goluri, asta conteaza, restul sunt pareri fara nicio greutate, vorbe de claca.

ineedanick (3 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 19:52

pt.sorin…ahahaha….bai flacau …cine dreacului e steaua sa o compari cu REAL MADRID, cine dreac va credeti voi buCURestenii?… aia da, au plecat de pe tarlaua lui mititelu si a juns in saivanul din ghencea…tarani sunteti voi, din pacate nu de provenienta…sunteti doar niste tarani parveniti…ahahaha…

Hawkins (3 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:05

dar de presa de cacao, care zilnic ii toaca ce zici mai Ioanitoaia.Sau pe astia nu ii mentionezi, deoarece mananci o paine cu ei
Ziaristii lui peste inventeaza mereu probleme la Steaua, ba ca fratii nu se inteleg cu colegii, ba ca unul nu saluta galeria, ba ca nu stiu ce mai fac.Sa va fie rusine!!!Voi(presa) aveti o vina mai mare decat Becali pentru distrugerea Stelei

joy divison (14 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:06

pai ce sa avem cu ei nea opvidiule,cu stagul nu stiu cu capul nu stiu, nu stiu sa dribleze in rest fotbalisti perfecti

Chico (1 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:14

Mai suporterii lui peste ce sunteti voi,la voi ce conteaza ma,sa va pupe pe voi in cur,cand voi ii injurati si ii faceti ca pe dracu…Toti idiotii vin cu rahaturi din astea,domne ca au aere,ca se cred mari fotbalisti si alte rahaturi de genul.
E vina lor ca echipa joaca prost??Daca nimeni nu ii pune in valoare,prin pase,etc…Cum ating mingea cum sunt fluierati si injurati,tu suporterule cum ai reactiona…
Echipa joaca foarte prost pierde cu ceahlaul si mai stiu eu cu ce echipa,steaua nu are ocazii,mingea pur si simplu nu ajunge la ei,este vina atacantilor?Ce ar trebuii sa faca sa ia mingea din propriul careu si sa se opreasca in poarta adversa?
La meciul cu dinamo nicolici a ratat de 2 ori singur cu portarul,nimeni nu i-a zis nimic,din contra dupa sfarsitul meciului toti asa zisii mari comentatori si suporteri l-au elogiat pe nicolici,doamne cat de bine a jucat nicolici…
Daca era un costea,si rata macar o ocazie singur cu portarul,era desfintat,se spunea ca si-a batut joc de echipa si de efortul colectiv,si toti gibonii de suporteri,da da da,asa eee…Tatu ala e bun,merge ceas,mare jucator,chiar mi-as dori sa plece fratii de la steaua sa se duca la alta echipa din romania…
Nimeni nu comenteaza ca acum 2 etape pancu de la rapid a vrut sa il bata pe teren pe deac,nu conteaza asta,dar era la fanatic show si nu numai stire bomba cu banda galbena fratii costea nu au salutat galeria,fratii costea sau basit,doamne de neiertat,mai dati-va draqu de comentatorii lui peste…
Gigi nu e bun ca e cioban,sa vina bill gates sa ia echipa si sa o faca bercelona,bai dar voua chiar nimic nu va convine,”ciobanul” ala cum il numiti voi a luat steaua si dupa revolutie el a obtinut cele mai mari performante cu echipa,mereu a adus cei mai buni jucatori,mereu sau platit salarii,prime etc…Cine vreti ma sa vina,de unde bani sa investeasca?Una peste alta imi este sila de asa zisii suporteri,care in loc sa fie aproape de echipa nu fac decat rau,prin destabilizare,injuraturi,reprosuri,fluieraturi,etc..
Cand a jucat steaua cu TSK bulgarii,erau condusi,pierdusera calificarea,dar zeci de mii de oameni cantau si isi aplaudau echipa,in viata mea la steaua nu am vazut asa ceva,cum au un meci mai nereusit sunt desfintati,ca de esti suporter si ai mari asteptari,sunteti penibili….

Andrei (6 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:19

N-ati inteles nimic domnule Ioanitoaia.

Intrebati-va de ce oare il simpatizam atata pe Martinovici si de ce de-a lungul istoriei suporterii stelisti s-au apropiat mai mult de jucatorii de tipu’ asta. (Lacatus, Radoi, Ogararu ca sa numesc cativa)

E vorba de atitudine nu neaparat de valoare! Si chiar si asa 6 goluri in 24 de partide nu e o cifra prea buna pentru un atacanta de 1.4mil de EURO! Ce adaptare? Hai sa fim seriosi! A venit de la Craiova la Bucuresti, nu e ca si cum a venit din Mali. E practic la el acasa! Dar el in loc sa isi vada de fotbal isi cumpara masini, umbla cu bombe sexi, are fite si nu respecta oamenii aia care indirect ii dau o paine de mancat, adica noi, supoterii.

D-aia ne-a placut de Thereau, de Kapetanos, de Protasov si d-aia ne place de Martinovic. Pentru ca isi fac treaba!

Nu conteaza cate goluri o sa dea, pe jucatorii de genu’ Costea sau Tanase nu o sa ii avem niciodata la inima!

Si ca sa vorbesc si strict in termenii fotbalistici, asta e nivelu’ maxim la care jucatorii de genu’ asta o sa ajunga. Nu ii duce capu’, punct. Eventual o sa plece si o sa fie repatriati de catre Dinamo sau Rapid. D-aia ai nostri se pierd in campionatele puternice de afara, pentru ca le lipseste caracteru’! (vezi Ionita, Deac, Ropotan, Cernat, Mitea etc.)

Si ca sa nu fie de ajuns mai vine si presa si ii promoveaza pe mascaricii astia. Pacat!

O zi buna!
Andrei

ioan (17 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:28

ce e cu articolu’ asta exact acum inainte de meciul Stelei ? Nu e cazul sa inflamam spiritele , Costea sa isi arate valoare pe teren . Nu sa vina cu arfe , dupa ce pierd toate mingiile care ajung la ei .

NOUL IMN AL CRAIOVEI (2 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:28

Pe o stradă neagră, într-un vechi “hotel”
Unde curge-n vale un râu măricel
Plânge şi suspină micul Avrămel.
Căci în bătălie şeful lui dorit
A plecat la ONU şi n-a mai venit.
Ochii săi albaştri ard în lăcrimele
Când vede cămaşa plină de zăbrele.
Însă domn Mitică lângă el veghează
Şi cu dulci cuvinte îl îmbărbătează:
Lasă, măi, Avrame, nu te supăra
C-o să vină Naşu şi ne-o libera.
Un orologiu sună noaptea jumătate
La “hotel” în poartă oare cine bate?
Eu sunt, măi, Avrame, şeful tău dorit
Eu, şi de la ONU mă întorc rănit.
Soarta noastră fuse crudă astă dată
Mititelu duse luptă blestemată.
Dar deschideţi poarta… “Leii” mă-nconjor
Steagurile albastre, mi-e frică de mor.
Ce spui tu, străine? Naşu e departe
Braţul său prin ţară mii de bani împarte.
De eşti tu acela, nu-ţi sunt slugă eu!
Vrei cumva, stăpâne, să “vorbesc” şi eu?
Dacă tu eşti Mircea cu adevărat,
Du-te la UEFA, fii neînduplecat!
Cere suspendarea, din orice competiţii,
Şi adu-l cu tine şi pe “barbut” Piţi.

de la IRIS asteptam MELODIA

Danio (7 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:48

Cel care a dat tonul criticilor exagerate la adresa fratilor Costea, a fost Gigi Becali. De aici a plecat tot taraboiul. Este clar ca cei doi sunt jucatori foarte talentati, poate printre cei mai talentati din Romania. Florin pare sa aiba ceva probleme de comportament, dar nimic deosebit. Cu siguranta vor deveni jucatori de baza la Steaua. Trebuie rabdare, pentru ca altii mai buni nu prea avem.

joy divison (14 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:50

pt chico:
pai suporterii tsk si-au dat seama ca e greu cu steaua, asa si suprterii stelei si-au dat seama ca i greu cu lyon sau real si au apludat.in rest fratii costea niste pacalici sunt satul de din astia

submarina (32 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:52

Mi-a fost suficient doar o singura repriza pentru a intelege, ca Mihai Costea e talentat si are potential enorm…insa viitorul lui depinde doar de el insusi…

George (1 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:54

Cum adica ce avem cu ei domnule Ioanitoaia? Daca intrebati asta inseamna ca nu i-ati urmarit deloc ci v-ati luat numai dupa statistici. Se cred deja marile vedete ale Stelei si ale Romaniei, desi vedetele astea mari se bateau an de an la retrogradare. Sfideaza antrenorul. Ne sfideaza pe noi suporterii. Dupa astfel de lucruri, ne mai intrebati ce avem cu ei? Si personal nu am avut nicio asteptare de la ei, ba din contra eram sigur ca nu o sa faca nimic, ca una e sa te bati la titlu si alta la evitarea retrogradarii.

Lascu (5 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 20:55

Steaua oierului e o moara care macina talente. Kapetanos n-a fost bun, dar le-a dat un gol de le-a stat ceasul si nu e singurul exemplu. Acum i-au luat in colimator pe fratii Costea ca nu au venit sa inghenuncheze in fata lor.

EuBaciu (11 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 21:00

e vorba de vointa nu de talent,de vointa si caracter.asta mic e degeaba pana cand nu o sa vrea sa joace.Florin e talentat ii vad sincer un viitor bun daca il pastreaza analfabetul…

jenea (11 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 21:26

da…chiar m-asteptam sa apara un penibil si sa fie el contra curentului…ca asa crede el ca se face presa…eu i-am pus stampila lui costita la meciul cu shalke…n-a miscat nimic,inexistent…si sa dai 6 goluri in 24 de meciuri jucand in tricoul stelei in meciuri cu chiajna,larnaca sau alta forta, e foarte,foarte putin…iar costache,in afara de 2 scheme,nu mai stie nimic…si d-le ioanitoaia,daca da vreun costea gol cu marea echipa a larnacai,sa scrieti neaparat ca ati avut mare dreptate si sunteti un mare,mare ziarist…

FAN ZON BUCURESTI (18 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 21:31

Dl. Ovidiu esti un exemplu petru jurnalisti din Romania ,poate acesti Mitici invata si ei ceva de la dvs. cit mai au timp. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate ca presa din Romania are nevoi de oameni ca dvs. STIINTA CRAIOVA TREBUIE SA RENASCA!!!!!

anonimous ioanitoius (1 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 21:36

Ca de fiecare data cand scrie pe masa din bucatarie, autorul, scuzati, constiinta presei sportive din Romania, arunca cu sos de rosii si rantas pe coala-i ingalbenita de gazele die la aragaz. Nimic important, inca un articol scris absolut degeaba. Aceeasi maniera insipida, aceeasi ponoseala ieftina. Sper sa apuce mondialul din Brazilia ca si corespondent de la fata locului ca sa avem de ce rade la 23 de ani de la lovitura de stat. In rest…numai de bine…

dr4qul4 (1 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 21:43

sunt suporter stelist si cred din toata inima ca ar fi bine sa ramana amandoi si din iarna.
de fapt, in afara de un fundas si un mijlocas dreapta nu ne-ar mai trebuii decat preparator fizic. daca s-a pastra lotul macar 1 an, ar aparea si performantele.
florin e fotbalist. se vede dupa cum se lipeste mingea de el. mie chiar imi place. din pacate pt el nu poate face nici macar 1 sprint de 20 metrii. dar asta e acum.

ar trebuii si ei sa lase impresiile si sa se puna pe munca, dar nici suporterii nu ar trebuii sa-i jigneasca. au jucat destul de bine tinand cont ca sunt nou veniti.
becali vorbeste de tiki-taka…pai la barcelona jucatorii se cunosc de minim 3-4 ani. tocmai de aceea paseaza asa de mult, se inteleg din priviri

kamikaze (1 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 22:14

Zeidas a spus tot ce aveam in suflet: sper ca va prefaceti ca nu intelegeti, altfel pierdem timpul citindu-va. Microbistii simt ca sunt umflati de presa, au o valoare medie spre mediocra, nu mai vorbim de atitudine. Steaua nu le e datoare ci invers. In concluzie, sa plece pana nu ne retrogradeaza sau sa-si schimbe caracterul asta infect.

alen (107 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 22:17

nea ovidiu, intrebarea este alta, cum de niste jucatori mediocri, cu reusite mediocre ocupa spatiu in ziare mai mult decat restul jucatorilor din liga 1 la un loc? Voi presa sunteti nemaipomeniti, ati facut-o si pe mihaela borcea vedeta :). Referitor la fl costea, el a revenit din primavara si pana la urma daca ia o leafa trebuie sa joace ca nimeni nu primeste bani pe lumea asta din lamentari. In fine, poate o sa-i spuna si lui antrenorul iliesta sa traga la poarta, precum lui tanase

Anca (2 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 22:32

Eu zic ca cei doi isi vor revenii dupa pregatirea de iarna…si cred ca se vor integra in grupul de jucatori…sau cel putin,asa sper. Nu`mi doresc deocamdata sa plece niciunu`.

Anca (2 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 22:36

100 % deacord cu Chico. Tot ce ai zis este adevarat.

Che Guevara (363 comentarii)  •  13 decembrie 2011, 22:51

Putin ma intereseaza daca joaca sau nu fotbal fratii Costea. Eu tin cu Universitatea Craiova asa ca mi-e indiferenta Steaua Bucuresti. Dar pot sa va zic un singur lucru: orice articol legat de unul din cei doi frati aduce mai mult trafic pe net decat oricare alt fotbalist care joaca la vreo echipa din Romania.

Comentează