Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ce se mai bucură unii de eşecul lui Mircea Lucescu!

Logică tristeţea ce domneşte la Doneţk: cotată cu mari şanse de calificare din grupă, Şahtior a ratat continuarea în Liga Campionilor, dar şi prezenţa în Europa League! Indiferent de rezultatul ultimului meci din grupă, programat la Nicosia, sfertfinalista C1 de […]

sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 11:34

Logică tristeţea ce domneşte la Doneţk: cotată cu mari şanse de calificare din grupă, Şahtior a ratat continuarea în Liga Campionilor, dar şi prezenţa în Europa League! Indiferent de rezultatul ultimului meci din grupă, programat la Nicosia, sfertfinalista C1 de anul trecut, ba şi cîştigătoarea Cupei UEFA 2009, e out, la revedere! Asta nu înseamnă însă, cum se fabulează, că Rinat Ahmetov şi Mircea Lucescu s-ar despărţi. Au trăit împreună atîtea momente frumoase şi, în plus, tehnicianul român mai are contract pînă în vara lui 2013.

Numai ideea că Lucescu ar ţinti preşedinţia FRF o depăşeşte în absurditate pe aceea a plecării lui imediate, prin demitere ori prin demisie, de la cîrma Şahtiorului. Deoarece aberaţiile nu se comentează, mă abţin.

În ciuda dezamăgirii din Champions League, sezonul în curs nu-i unul deloc catastrofal pentru formaţia „minerilor”, dimpotrivă. Şahtior a scos-o pe Dinamo Kiev din Cupa Ucrainei bătînd-o la ea acasă, iar în campionat se află la doar un punct în spatele rivalei, diferenţă recuperabilă însă dacă ţinem cont că partida lor din primăvară se va disputa la Doneţk.

Încercînd să explice parcursul foarte slab din C1, vezi amănunte în pagina 12, Il Luce îl atribuie tinereţii elevilor săi, ghinionului şi arbitrajului. Auzindu-l, destui se amuză pe seama unui antrenor ce acceptă rar, ori niciodată, că a greşit el. Ne-a obişnuit să caute şi chiar să inventeze vinovaţi în afara lui. Să arate cu degetul spre alţii.

Are sau nu dreptate?, haideţi să cîntărim atent răspunsul. Cel puţin 6 dintre titularii Şahtiorului sînt sub 24 de ani, vîrsta vîrfului de atac Luiz Adriano: Teixeira şi Douglas Costa de 21, Rakiţki, Dentinho şi Mhitarian de 22, Willian de 23. Ghinionul? Măcar barele din returul cu Porto pierdut în final, amîndouă la 0-0!

Asupra arbitrajelor, deşi e cunoscută tendinţa lui Lucescu de a-i acuza pe cavalerii fluierului cu şi, adesea, fără motiv, putem totuşi discuta. Trebuie să ne mirăm însă că, după ce a condus întîlnirea Porto-Şahtior, cînd le-a eliminat oaspeţilor ambii fundaşi centrali şi le-a refuzat un gol valabil, neamţul Brych a fost delegat, atenţie, în cadrul aceleiaşi grupe!, şi la Zenit-Apoel Nicosia!!!! Întrucît impresia generală e că i-a favorizat pe ciprioţi, nu pare exclus ca Brych să fi tras indirect pentru Porto, căreia îi convenea de minune un egal la Sankt-Petersburg!

În cazul în care vechiului meu prieten Mircea Lucescu i s-ar cere justificări, evident că n-ar avea nevoie de avocat. S-ar apăra singur. Ca atare, n-aş fi scris rîndurile de faţă dacă n-aş fi sesizat că aici, acasă, pe mulţi îi bucură eşecul lui Şahtior, al lui Lucescu şi al lui Raţ, pe care parcă şi-l doreau! Nu cred că e normal să gîndim astfel, cu duşmănie, cu ranchiună. În loc să realizăm că s-a redus dramatic numărul românilor care ne reprezintă cu succes în străinătate, să ne mîndrim cu ei şi să le ţinem pumnii strînşi, unii dintre noi abia aşteaptă să le meargă rău acestora, să se împiedice! Din păcate, proverbul despre capra vecinului rămîne actual.

Comentarii (108)Adaugă comentariu

Bianchi (4 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 11:56

Pai nu stiti ce bine ne simtim noi romani cand moare si capra vecinului.

x (18 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 11:57

daca apoel a jucat la moscova cu tska, zenit-ul din st petersburg in ce grupa mai joaca?

iogi (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:00

TSKA????Poate Zenit… De tinut pumnii, tin cui imi place, ca e roman sau nu… Ori Lucescu e prea arogant sa ma bucur vreodata de succesul lui. Sigur cand ti-ai facut emisiunea cu el si ai ajuns mare gazetar castigand o paine e altceva. Domnule Ioanitoaia, noi ce-i care doar ne uitam la tv si citim presa n-avem interes sa ne punem bine cu personajele din fotbal. E ceea ce nu intelegeti dumneavoastra

george (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:02

E normal, cand nu obtii nici un fel de performanta ,te bucura si insuccesul altuia.(vezi steaua si fanii ei)FZR

zep (4 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:02

Cred ca era vorba de Zenit Sankt Petersburg si nu de TSKA Moscova. Oricum, la acel nivel este greu sa fii constant.

aureliano08 (10 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:02

De regula cei care se bucura de esecul lui Mircea Lucescu sunt in general fanii Stelei. Probabil invidia vine de la faptul ca, in general, pe plan extern, cei care au „sange dinamovist” au mai mult succes fata de cei stelisti.

liviu (3 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:03

Domnule Ioanitoia, chiar ma bucur foarte tare. Tovarasul Lucescu nu are simtul ridicolului, al penibilului. Sezonul trecut „era peste Barcelona ca joc”. Astfel de momente il mai aduc cu picioarele pa pamant pe „creatorul fotabalului romanesc, european, mondial si de ce nu, intergalactic”.

l0gan (46 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:04

sf petre si sg gheorge se plimbau prin iad si ajung la 3 cazane mari imense cu zmoala unde locuitori isi savarseau pacatele !la cazanu 1 plin cu englezi 100 de draci
-moama frate ce s atatia
-poi cum scoate unu capu afara jap cu harponu in cap astia se sprijina unu pe celalalt
mai merg ajung la cazanu 2 plin cu nemti 1000 de draci
-1000 de ce asa de multi
-poi astia e natie mare sunt uniti se ajuta uni pe alti se ridica unul pe celalalt
pleaca si de la cazanu nu ajung la cazanu 3 plin de romani niciun drac in preajma .
nedumerit sf petru intreaba:
-poi aici ?
-nu e nevoie ca la astia cum scoate unu capu afara se gasesc 10 sa l traga la fund !!!
bancu asta ni se potriveste perfect!!!

costin toader (5 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:05

aveti dreptate dl.Ioanitoaia aberatiile nu se comenteaza.asa ca nu o sa comentez acest articol.

Dan (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:07

recunosc, nu doar ca ma lasa reci victoriile lui nea’ mircea dar chiar simt o placere in situatiile in care pierde, mai ales in stil „dinamo” – de ex. luat gol de la portarul advers in ultimul minut. Situatia este exact pe dos cand vine vorba de dan petrescu. Ma bucura nespus victoriile sale si ma mahneste lipsa lor. De ce aceasta pozitie? Simplu, cine ii cunoaste indeaproape pe cei doi le cunoaste si adevaratul caracter. Iar mircea lucescu a aratat de nenumarate ori ca este un om de doi bani, pe langa un bun antrenor.

Flory (13 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:10

Va dau dreptate pentru ca si eu am auzit destui fericiti ca Lucescu a luat bataie. Erau fani Steaua, dar nu ar fi trebuit sa se bucure de raul unor romani.

geocluj (40 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:17

e absurd ce sustineti domnule Ioanitoaia ! Un antrenor de talia si experienta lui Lucescu ( caruia, atentie, nimeni nu-i pune la indoiala meritele profesionale ) ar trebui sa se comporte cu tact si diplomatie indiferent de situatie, sa fie un exemplu pentru elevii sai si pt antrenorii mai tineri.
Dupa ce ati mutat Zenitul la Moscova si i-ati si schimbat numele vad ca va lansati in aceleasi ipoteze absurde ca si Lucescu de parca germanul Brych nu are altceva mai bun de facut decat sa o favorizeze pe Porto si direct si indirect impotriva Shatiorului.
Cand a castigat i-ati ridicat ode ( corect ) acum cand pierde refuzati sa acceptati ceea ce 90 % din lume sustine : Lucescu este un antrenor mare cu un caracter mic( vezi si episodul Rat ) iar acest lucru il va trage tot timpul in spate
Decat un articol mincinos in numele prieteniei mai bine lipsa… parerea mea

Flaviu (13 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:21

Probabil ca in situatia in care familia d-lui Lucescu nu ar fi fost atat de interesata de orice e legat de Steaua am fi fost indiferenti la rezultatele sale,dar asa e un risc pe care si l-a asumat si acum trage ponoasele comportamentului neadecvat.
Plus ca noi, ca si stelisti, suntem interesati de rezultatele romanilor, dar Lucescu nu e roman…

io (6 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:21

De bucurat nu se bucura decat fanii echipei nomade.
Dar nu-i o problema, e demonstrat ca acolo nivelul de inteligenta este extrem de scazut.

Alex (5 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:25

…..chiar si cu aceste rezultate….este in continuare un mare antrenor….nu vad un alt antrenor roman mai bun decat el in momentul de fata.
Ref. la jucatorii lui tineri…..uitati-va peste cativa ani….. sa-i vedeti unde vor ajunge…. Munca unui om se vede si dupa roadele sale…si nu doar dupa trofee…

hofer (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:25

Asta este numai din cauza acestor Aromani care au venit din Grecia(Becalis). Nu e de mirare de ce Tracii din jos de Dunare au disparut ca Popor.
Aromani astia sint cei mai imputiti oameni de pe fata pamantului.

DD (11 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:26

Domnule Ioantioaia, strainatate in fotbal inseamna vestul (Germania,Italia,Spania,Portugalia,Belgia,Franta,Olanda)……..nu estul – recte Ukraina !

PS: a mai spus cineva inaintea mea, noi cititorii de presa sportiva, nu avem interes sa ne punem bine cu oamenii din fotbal! Tinem cu cine vrem !

peppe (21 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:36

desi vam criticat in dese rinduri pt articolele dv,vezi ultimul articol in care ati scris cazul Craiovei ne luind in calcul si vina lui Mititelu de ce sa-ntimplat la Craiova(desii nu iubesc Craiova ma repet imi pare rau ce ii sa-ntimplat clubului),nu lui Mititelu desii clubul sufera,acum imiscot palaria sii va dau mare dreptate in privinta antrenorului Mircea Lucescu,mai ales ca MM-ul fost aghiotant al lui Gigi Becalii cel care la fel ca ii huliganul de la Ploiesti trebuia sa faca puscarie dar din diferite motive el nu se afla printre gratii,ca sii huliganul,a ris tot timpul de mircea Lucescu intr-o emisiune televizata la Digi,eu nu-mi aduc aminte sa aiba atitea performante la echipele care a activat,precum antrenorul roman,primul antrenor care a calificat Romania la turneu final european,semifinala e cupa europeana cu Dinamo(si tineti minte meciul la 0-0 eliminat rRaducioiu de arbitru in loc de 11 m si eliminat cel de la Anerleht),performanta cu Galata,performanta cu Sahtior(super cupa europei impotriva Realului),si Uefa cu Sahtior,nu mai vb ca a antrenat Inter,Brescia,Besiktas,asa ca MM-ul sa-si tina fleanca si sa vada unde a fost cel mai bun conducator de club(ca doar singur sa autointitulat),o zii buna

jiji (166 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:37

Am libertatea de a alege ce mi place si ce nu mi place,deh,de aia au murit ,,prostii,, in decembrie 89.
Din pacate familia Lucescu nu stie sa piarda si asta ia atras multe antipatii,sincer la asa zisa lui experienta internationala(in afara de inter milano a antrenat doar echipe mici sau echipe din esalonul 2 al europei,vezi turcia si ucraina)ma asteptam sa nu refuleze la fiecare meci pierdut si sa aruce vina pe arbitrii sau pe jucatori.Un antrenor la varsta lui este penibil sa faca asa ceva
Din pacate domnule ioanitoaia nu poti obliga pe nimeni sa ti sustina prietenul care nu a facut ceva notabil pt fotbalul romanesc dupa 90,un titlu cu rapid,in rest a antrenat pe afara pt bani multi.

Faptul ca e roman nu ma obliga la nimic,probabil neavand subiecte ,hai sa l apar pe lucescu,care nu a aduc nici un trofeu romaniei.
Poate sunt subiectiv,dar cu siguranta nu e antrenorul cel mai bun din romania,poate ca si castiguri financiare.

Dorin (48 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:39

Sa ne traiesti nea Mircea, si la anu’ sa fie mai bine!

madskills (12 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:50

Domnule Ioanitoaia, la experienta dumneavoastra nu aveati voie sa scrieti un asa articol penibil. Cand Lucescu se lauda cu echipa lui (unde are un buget extraordinar!!!) si juca in sferturi cu Barca, il laudati, acum cand pierde LAMENTABIL (oare CINE a cumparat jucatorii aia, nu el?) da vina pe echipa! Echipa pe care EL O CONDUCE, nu altcineva. Lucescu este un antrenor bun (Daca era mare antrena in Anglia, Spania sau rezista in Italia). Asa ca sa dam Cezarului ce e al Cezarului: vina este a antrenorului. O stim toti, sa nu ne mai ascundem dupa perdea, indiferent ca va este prieten, frate sau mai stiu eu ce. Cand o sa lase capul jos, sa admita ca el a gresit atunci da, respect!! pana atunci normal ca razi de un om care da vina si pe miscarea planetelor pentru rezultate proaste, numai pe el nu.

simex (4 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:51

Cand o sa vina sa puna mana la constructia fotbalului romanesc, nu stiu cum dar sa faca ceva catusi de putin,
o sa ma bucur la reusitele lui si o sa-mi para rau la ratari.Pana atunci, da-mi voie sa aleg eu pentru ce echipe sa ma bucur.Ce-ar insemna sa tin cu toate echipele pe care sincer nici nu-mi amintesc cum le cheama:minerii lui Lucescu, arabii lui Olaroiu, echipele de prin Rusia ale lui Dan Petrescu, Margaritescu, etc.Esti penibil domnule Ioanitoaia.

Vassz (6 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:52

Sunt doi aroganți: Lucescu și țara care-l găzduiește Ucraina. Sunt multe fapte care dovedesc acest lucru, atitudinea statului ucrainean față de minoritatea română, față de România în ansamblu. (vezi Insula Șerpilor, distrugerea unor monumente românești la Cernăuți etc.)
Lucescu este de-al nostru, cu marile sale calități și cu defectele sale. Îl acceptăm așa cum este, îl lăudăm când merită și-l criticăm când o ia razna. Eu unul nu aș fi stat la un club unde se spală bani, foarte mulți bani, club cu nume comunist „Minerul Donețk”, într-o țară semicomunistă!

Viorel (3 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:56

Nu se bucura nimeni pentru esecurile lui Mircea, toti sunt preocupati sa nu ii dea atentie.

Cristi D. (60 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:56

Arbitrii sunt de vina, toata lumea stie asta! AaAAa, da, uitasem. Si ghinionul. Si adversarii. Si proprii jucatori. Dar mai ales Steaua. Steaua e cel mai mult de vina.

SILVIU (37 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:57

D-LE IOANITOAIA NU ERAU TINERI SI ACUM UN AN JUCATORII NASULUI LUCESCU ? IAR CAND TU AI BUGET DE 6 ORI MAI MARE CA DINAMO KIEV .CE MARE LUCRU SA-I BATI.AVETI CURAJ SA PUBLICATI TRANSFERURILE SI SUMELE LUI ‘NEA MIRCEA SI CELE ALE LUI DINAMO KIEV IN ULTIMI 3 ANI ?IN ROMANIA L-AU FURAT COMUNISTI IAR IN UCRAINA …FANTOMELE.DAR ARE DREPTATE COMUNISTII L-AU LUCRAT… CEI DE LA 17 NENTORI TIRANA PE CAND STEAUA CASTIGA C.C. E CINE L-A OPRIT IN EUROPA .CA PE IENEI NU L-A OPRIT NIMENI

ioan (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 12:57

V-ati gandit sa trageti un articol de sustinere pt amicul Lucescu acum in weekend cand citeste lumea. Vorbiti de arbitrajul unui meci pe care nici nu l-ati vazut (mai bine puneati Rusia ca sa nu mai fiti prin in offside) ascunzandu-vadupa asa zisa „opinie generala”. Opinia generala a cui vrea sa vada conspiratii peste tot era mai potrivit. In fine…

nick (2 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:01

Vad ca multi cetateni sau cetateni in devenire, deja repeta aberatiile ghenciste ale lui MM Stoica, una dintre ele fiind ca Lucescu a condus numai echipe mici. Cu atat mai mari sunt rezultatele, dragii mei !!

Ghost (2 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:03

Ce surpriză, Ovidiu Ioanițoaia scrie un articol în apărarea lui Mircea Lucescu. Într-adevăr, extrem de surprinzător, nu-i așa, Nea Ovidiule?

M.B. (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:07

Părerea mea de portist e că Porto a cîştigat cu mare, mare noroc. Ultimul meci bun făcut de FCP cu VP pe bancă a fost cel cu Barcelona în Supercupa Europei. Cu Zenit şi Apoel am făcut meciuri absolut oribile, iar acesta ultimul n-a fost nici el departe.
Sînt convins că nici unul dintre cîrcotaşii ăştia n-au văzut meciul; majoritatea stau şi aşteaptă să îl audă pe Lucescu în conferinţe sau interviuri ca să aibă ce spune despre el, pentru că legat de ceea ce face efectiv omul ăla în fotbal nu îşi pot da cu părerea, majoritatea neînţelegînd fotbalul.
Din nefericire, „presa sportivă” din România e formată în mare parte din telenovelişti, oamenii care înţeleg din fotbal mai mult decît „aut”, „henţ” sau „offside” sînt puţini.

Gino (513 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:14

@DD. In principiu sunt de acord cu tine. Fiecare tine cu cine vrea. In fapt insa are dreptate dl Ioanitoaia. Romanii nu stiu sa se pretuiasca unul pe altul cat ar trebui, iar sa se ajute deloc. Doar ca povestea e veche si nu se restrange la fotbal.

Miu (2 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:23

Pentru Peppe-despre cuvinte

vam, ati, desii, ne luand, sa-ntamplat, imiscot, sii, Becalii, o zii buna.
Probabil habar n-ai de ce le-am scris.

SILVIU (37 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:31

O DAM PE PATRIOTISM CAND NU NE CONVINE .NIMENI NU NEAGA CA LUCESCU E IN PRIMII 5 ANTRENORI ROMANI ,DAR SA-L LASI SA BATA CAPII E ALTCEVA.ASA SI GIGI B . ZICE CA ARE ‘PERFORMANTE ‘ LA STEAUA CAND A ADUS-O LA CELE MAI MARI CONTRAPERFORMANTE.A CITA DOAR CE-TI CONVINE SI A ARUNCA VINA PE ALTII NU TINE DE TITLUL DE ANTRENOR CI DE CALITATEA DE OM ,DE CARACTER.NU DAM IN ANTRENORUL LUCESCU CI IN minimul caracter

niku_pch (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:36

sir alex ferguson este tot un antrenor fara caracter..oare? …. sir alex comanteaza tot timpul arbitrajul mai ales cand PIERDE .este suspendat amendat. tot un om de nimik nu?lucescu chiar este ghinionist in unele partide de fotbal …de dexemplu anul trecut in partida cu barcelona in primele 3o de minute cat au ratat.in comparatie cu ce a jucat realul in semifinale si man utd in finala ucl 2010 .ce se intampla cu hagi daca nu il promova lucescu la nationala .sau in perioada de eterna rezerva la barcelona cand tot lucescu la salvat cu episodul brescia …tot lucescu a fost la baza generatiei de aur.

Mihnea (47 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:40

Respect, Nea Ovi. Prietenia e mare lucru, iar cea cu ML si mai. Fiecare gandeste cum vrea, dar a-l contesta pe ML e o prostie. Mare antrenor, nu are nevoie sa il laude nimeni, asa de sus a ajuns. Dar unii il invidiaza si pentru salariul lui urias.

Razvan (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:44

Cu exceptia lui Dan Petrescu si Boloni, niciun antrenor roman nu a avut atata succes in strainatate, in ultimii 20 de ani. Nici macar acestia doi nu se pot masura, inca, cu Lucescu. Peste tot unde a fost Lucescu a facut performanta. Despre Olaroiu n-are rost sa vorbim, chiar daca e un bun antrenor (in Romania, fara blaturile lui Becali nu castiga nimic). Ferguson nu a fost eliminat din CL la un moment dat, prin anii 2000? Sunt atatia antrenori care mai au cate un rateu. La fel si Mourinho, cu Chelsea, a avut la un moment dat. Oricum, felicitari lui Mircea Lucescu pentru cariera de antrenor si sper sa nu se opreasca aici cu performantele.

Suporter (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:47

De ce, nu ? Mircea L. nu s-a intors cu spatele, cum stim bine cu totii, la fotbalul romanesc? De cate ori a refuzat nationala? A preferat sa aduca glorie fotbalului din Turcia si Ucraina !

DEX (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:52

Pentru PEPPE: cum poti scrie domnule atat de INFECT !!??

Pancone (10 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 13:57

Cine se bucura nea’ Ovi???Clanul lui ciobanette pe care lumea fotbalului usor usor o sa-l marginalizeze,cel putin asa speram 🙂

maistor kokir (51 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 14:39

tataie, zi-ne mai bine cat a fost daru de nunta de la nashu Lucescu …

Vlad (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 14:46

N-am vazut niciun meci al sahtiorului de anul acesta, e posibil ca intre timp echipa lui Lucescu sa se fi transformat intr-o echipa de mana a treia, desi ma indoiesc serios de acest lucru. Ce remarc insa este ca insfarsit dupa foarte multa vreme vad o opinie corecta a domnului Ioanitoaia. Da in opinia mea M. Lucescu este singurul antrenor adevarat pe care il are in momentul de fata Romania, lucru demonstrat pe la mai toate echipele pe unde au fost, e adevarat echipe in general mici, dar unde rezultatele pe care le-a avut au fost uriase, si foarte important nu intamplatoare. Un succes care se repeta nu este niciodata o intamplare!

liviuemil (22 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 15:07

Nici nu i-ti inchipui cit ma bucur!

nelu (5 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 15:25

intrebare: de ce nu merge in rusia sa antreneze?

Pitu Guli (7 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 15:36

Scuza lui Lucescu, cu „varsta” este un lait-motiv al incompetentei bravului nostru antrenor. Dumnealui nu va duce niciodata o echipa catre un succes real, pentru ca, intotdeauna isi va gasi un refugiu plauzibil in opera de constructie, care excede, chipurile, rezultatiul imediat, pentru un obiectiv superior, care, din pacate, nu vine niciodata, caci mereu va fi „constructia”, sa-l cautioneze. Steaua juca finale de Cupa campionilor, el avea echipa tanara.

Udinese ramanea in Seria A, la baraj, el avea (chipurile) echipa tanara, retrograda. Porto castiga Liga Campionilor, Dinamo Kiew joaca semifinala, el are echipa tanara, Manchester United castiga trofeul, el joaca cu Silvestre, creaza viitorul lui Inter, are echipa tanara, construieste…, nu jucam la Mondiale in `86, ca el construieste…, il scoate Timisoara dinainte de grupe si are doar o primavara CH League in 7 ani, niciun meci memorabil, cu buget de 60-70 de milioane pe an si tot politicul in mana.

La cati bani, mana libera si timp a avut, Lucescu trebuia sa fie anturant constant al semifinalelor Ligii Campionilor, poate chiar sa forteze trofeul, si o prezenta permanenta in sferturile Ligii.

E un limitat, antrenor de Est, de echipa mica, care nu stie si nu poate sa faca performanta. Isi construieste un alibi, de reconstructie, in spatele caruia se ascunde de-o viata. Cand nu se ascunde dupa arbitraje, vreme, Ceausescu, Sadam.

Un frustrat limitat cu un PR foarte bun, cultivat prin lijloace specifice.

jiji`s sheepyard (15 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 15:52

Nu mira pe nimeni ca Ioanitoaia il apara pe M. Lucescu : cariera lui M. Lucescu este de exceptie si sunt buni prieteni. Ceea ce mira pe unii ,este de ce un roman apara/lauda alt roman care nu este in tara : total nefiresc din pacate pentru natia noastra .
Tin insa minte ca tot onoranilul domn Ioanitoaia , a fost ani de-a randul unul din aparatorii inversunati ai lui M. Sandu si ma-m intrebat in acea perioada care este motivul ,pentru ca evident nu „reusitele„ lui M. Sandu . A fost o situatie care multora le-a pus semne de intrebare justificare .
Acum , de cand cu U Craiova , Ioanitoaia a facut „volte face„ . Iintrebarea este unde si mai ales de ce a disparut devotamentul pentru un personaj intotdeauna dubios de cand a devenit seful Federatiei ?
M. Sandu nu si-a schimbat comportamentul si nici nu a devenit mai imoral ! Oare miza subiectului poate sa influenteze opiniile marelui „guru„ Ioanitoaia ?

bwin (3 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 15:56

Pai cine se bucura? Fratii Pic si Poc si Varful Pu/lii din Ghencea, acest Pu/lica Franaru al fotbalului romanesc, Conu Mitzu Biciclistu’.

Tristar (8 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 16:04

Sunt un stelist inrait, dar nu pot sa nu recunosc faptul ca Mircea Lucescu este un antrenor cel putin priceput. Un antrenor mare stie sa-si pregateasca terenul, adica, sa aleaga echipe care sa-i asigura conditii pentru obtinerea de performante. De exemplu, Mircea Lucescu nu s-ar duce acum nici in ruptul capului sa antreneze pe Galatasaray! Sau pe Steaua! Inainte de a incepe o „aventura”, se uita daca are lot bun, daca patronul are bani suficienti pentru transferuri, daca sunt alte echipe care merg prea bine si nu pot urnite de pe „soclu”, daca i se garanteaza un anumit tip de sprijin, datorat influentei interne a clubului respectiv, etc. Mircea Lucescu are destula inteligenta si experienta incat sa-si calculeze bine pasii. Apoi, cu jucatori brazilieni, din nationala de tineret, care costa zeci de milioane de euro, poate avea succes orice antrenor care stie cat de cat meserie. Si Lucescu stie meserie. Cat despre capra vecinului, sa fie sanatoasa ca doar nu-i dau eu de mancare! Articolul forteaza nota. Chiar nu ne intereseaza esecul lui Mircea Lucescu. Poate ne mira un pic si…atat. Pe un dinamovist ar trebui sa-l bucure succesul lui IL Luce, dar pe stelist ar trebui sa-l lase rece, dat fiind trecutul comun.
Si, domnule Ioanitoaia, daca dta crezi ca stelistii ar trebui sa uite sicanele lui Lucescu, te inseli amarnic! Fiecare „pasare” pre limba ei piere!

Vlad (77 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 16:19

Un antrenor mediocru…pai la cati bani a bagat Ahmetov in echipa aia si mama facea ce a facut nea Muce.

fost spectator, acum… telespectator (3 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 16:49

Cateva echipe ex-sovietice, intre care se numara si Minerul (Shachtar) din Donetsk, beneficiaza de bugete comparabile cu cele ale marilor cluburi occidentale. Mai nou a aparut de nicaieri o grupare (Anji Makhachkala) al carei parton a platit niste sume astronomice pe cativa jucatori cunoscuti. E clar ca in fotbalul din aceasta parte a lumii sursele financiare sunt mai mult decat dubioase; sunt cheltuieli in afara oricarei logici manageriale, mai ales ca rezultatele nu sunt pe masura „investitiilor”. Asa ceva nu exista la un club serios din Occident. Ajax Amsterdam de exemplu nici nu se compara dpdv al bugetului cu echipele mai sus amintite iar echipele la care s-au investit sume considerabile au avut si rezultate pe masura, investitiile fiin in mare masura recuperate, adesea si cu un profit frumos. Are cineva idee ce pierderi financiare uriase inregistreaza „marile echipe” din fosta URSS? Dar, acolo unde se spala bani, legile economice sunt cu totul altele decat in lumea civilizata.
Faptul ca TSKA, Zenit sau Shachtar au castigat in ultimii ani cate o editie de Europa League nu valoreaza nimic, e ca si cum o grupare care castiga liga secunda si promoveaza se bate cu pumnii in piept ca are cea mai tare (sau printre cele mai tari) trupe din tara.
As fi preferat sa-i vad pe esticii astia jucand in fazele superioare ale ChL. Numai ca, excepatand pe Dinamo Kiev care a ajuns in semifinale pe vremea lui Sevchenko, nicio trupa ex-sovietica nu a rupt gura targului acolo unde conteaza, adica in Liga Campionilor.

Si atunci de ce facem atata tam-tam? N-avem alte subiecte?

Covaliu (7 comentarii)  •  26 noiembrie 2011, 16:50

Luce ar putea avea dreptate cu arbitrajul, dar nu si cu varsta. Desi mai tineri, baietii lui au jucat bine anul trecut si prost acum, asa ca explicatia nu e valabila.

Comentează