Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua şi măscăricii

Faptul că frații Costea au jucat slab și la Piatra-Neamț, 0-1 cu Ceahlăul, l-a supărat într-atît pe Gigi Becali încît i-a numit “păcălici și măscărici”! După ce Mihai a îndrăznit să-i răspundă prin sms că “nu sînt măscăriciul nimănui”, europarlamentarul […]

marți, 22 noiembrie 2011, 10:42

Faptul că frații Costea au jucat slab și la Piatra-Neamț, 0-1 cu Ceahlăul, l-a supărat într-atît pe Gigi Becali încît i-a numit “păcălici și măscărici”! După ce Mihai a îndrăznit să-i răspundă prin sms că “nu sînt măscăriciul nimănui”, europarlamentarul s-a simțit nu numai înfruntat, ci de-a dreptul jignit, așa că a luat foc: “nu o să-i mai vedeți pe teren la Steaua, vor fi doar în lotul lărgit!”.

Unii consideră atitudinea finanțatorului justificată întrucît cei doi întîrzie să confirme. Deși veniți pe post de vedete, cu prime de instalare și contracte substanțiale, nu se ridică la înălțimea promisiunilor și, ca atare, nici a investițiilor. Scuza lui Ilie Stan că le-ar trebui timp să se acomodeze cu un sistem diferit de cel cu care fuseseră obișnuiți la Universitatea Craiova nu-l mulțumește pe Becali. Acesta a băgat bani și-l enervează să constate că i-a aruncat pe fereastră.

Pînă la un punct, reacția lui se susține. Patronul omite însă esențialul, anume că Mihai și Florin au ajuns la Steaua la cererea lui expresă, ba că i-a și primit cu surle și trîmbițe!

Acum, că se socotește înșelat, se dezice de frații Costea de parcă nici usturoi n-a mîncat, nici gura nu-i miroase! Normal ar fi să-și asume o mare parte din vină, în ideea că nici un fotbalist nu ajunge la o echipă, indiferent care, numai pentru că vrea el. Înaintea voinței proprii, trebuie să fie dorit, iar pe cei doi a ținut morțiș să-i aducă Gigi Becali însuși! S-a agitat, s-a rugat, s-a zbătut.

Știind temperamentul preopinentului, era indicat ca Mihai să nu-l provoace. Să stea în banca lui, să-și manifeste personalitatea pe gazon, nu pe celular! La urma urmei, oricît l-au durut criticile, s-ar fi cuvenit să nu uite că Becali îl plătește, și nu puțin, să accepte că șeful are mereu dreptate. 🙂 Sigur că nu există nici o lege în sensul respectiv. Nescrisă, ea funcționează însă pretutindeni de cînd e lumea lume.

De urmărit ce se va întîmpla mai departe. În ciuda răbufnirii finanțatorului, probabil că antrenorul nu se va dispensa de frații Costea și, încet, încet, conflictul se va aplana. Se va stinge. Tocmai pentru că istoria roș-albastră se repetă, Gigi Becali va cădea din nou la mijloc, realizînd încă o dată că s-a pripit, că s-a înfierbîntat degeaba. Dacă se stăpînea, filosof rămînea, ieșea în cîștig.

Din păcate însă, europarlamentarul refuză să înțeleagă că n-ajută la nimic, nu duce la nici un rezultat, să-ți bălăcărești jucătorii în auzul și în văzul tuturor. Dimpotrivă, asta irită și dezbină, strică atmosfera.

Cîtă vreme Gigi Becali nu va pricepe că nu tot ce gîndești trebuie să și declari, fiind și lucruri care nu se spun în public, va continua să dărîme cu o mînă ce construiește cu cealaltă. Iar Steaua va suferi.

Comentarii (72)Adaugă comentariu

bula (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:03

Cel mai mare mascarici de la STEAUA este Gigel Becali

stress (274 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:05

Domnule ioanitoaia,

Dumneata citesti GSP ?
Citesti ce au scris colegii dumitale ?

„Colegii nu-i mai suportă » Martinovici: „Să plece fraţii Costea!”

Daca-mi spui ca si asta a fost regizata de „clientul” jiji…

Florea (26 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:05

Corect, Gigi Becali=Terminator. Imi e rusine cu acesti frati Costea plini de fumuri, dar si mai rusine cu razboinicul luminii.

cristian (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:08

Pai aici e problema: Steaua si-a tras in vara super-lot de jucatori. Presa stelista i-a umflat pe toti, a facut din Steaua campioana inainte de inceperea campionatului. NU si-au dat seama ca mai toate achizitiile lor erau de pe la echipe retrogradate?

fan craiova (10 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:09

Ca fratii Costea au talent la fotbal este incontestabil. Eu cred insa ca problema lor este profesionalismul. La Steaua daca vror sa se impuna trebuie sa demonstreze in teren ca stiu fotbal si sa nu intre in polemici cu nimeni si astfel timpul va demonstra valoarea lor. Comportamentul lor este diferit de ce am scris mai sus si atiunci vor pierde tot ce au construit. Eu mai cred in ei

SIMONA (20 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:10

steaua azi e zob a-z

cyclon (8 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:15

subiectul asta este despre un om retardat … nu inteleg de ce te-ai obosit sa scrii despre un cioban cu reale probleme mintale … pe „omul” asta nici un spital de psihiatrie nu-l mai poate salva … vina nu este a fratilor Costea … ei au reale calitati ca fotbalisti … repet, fotbalisti (cel putin Florin), nu jucatori de fotbal … la Steaua insa, nici un jucator ce nu pleaca capul cand vine ciobanul, nu va reusi …

Sergiu (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:17

Foarte bun articolul ! Va citesc cu drag de fiecare data, aveti pareri extraordinare despre fotbalisti si patronii lor.In Romania din pacate perfomanta e in jigniri,povesti si nu pe teren.Acolo se va vedea exact cat poate un jucator.Si nu poate,pentru ca dupa un esec sau dupa o victorie se arunca sageti in stanga si dreapta….ba demis, ba dat afara din lot…! Asta e 🙁

andrei (1607 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:26

De ce toata lumea se ia de Becali?Ziaristii ,comentatorii meciurilor spun cam acelasi lucru…Sa iei apararea unor jucatori care nu numai ca nu mai joaca dar si inflameaza atmosfera in echipa e prea mult…De ce nu-i ia nimeni apararea lui Bourceanu?Si el este stelist si cel putin chear daca nu-i iese jocul intotdeauna desi este capitanul echipei tot el face un pas in spate… desi este provocat.Un proverb spune ca daca un mar este stricat trebuie scos din gramada…Fratii Costea au un trecut dubios si la Craiova chear daca in ziare se tot spune ca mai nou acestia s-ar confensa cu Mititelu.Tot Gigi e de vina cind inaintea meciurilor mincau papanasi sou cind au parasit echipa?

moldo (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:26

Traiasca … sa nu cumva sa il deranjam pe sef, ati trait cam mult prin comunism domnul Ioanitoaia…

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:31

Maestre Jiji e depasit de tot de situatie care i-a scapt de sub control . Va spun sincer la Dinamo nu ma asteptam dar nici la Steaua din mai multe privinte . Pai daca va aduceti aminte desi amicalele nu spun mare lucru mai ales cind pierzi dar in evidenta au iesit Cfr -ul, Rapidul si Vasluiul. S-a vazut clar inca de atunci valoarea superioara a loturilor acestor echipe . Eram convins ca toti acesti jucatori adusi de Becali inclusiv fratii Costea nu se pot ridica la valoarea rivalilor pe post de la echipele puternice din liga 1 . De ce nu recunoaste nimeni ca Jijel nu mai are bani iar cind i-a avut si-a batut joc de ei !!! A avut zeci de jucatori in ultimii ani pe care i-a scuipat ca pe o masea stricata. Situatii chiar in care nici macar nu a cerut bani pe ei !!!! Pur si simplu a tratat fotbalul ca pe aventurile lui de la Casino .In plus s-a inconjurat de toti neprofesionistii . Apleca urechea intr-o mie de parti . La avut pe Piturca care pornise val virtej asa cum Steaua avea nevoie atunci si a avut grija sa-l scoata din minti pe Piturca aparind la televizor si facind miztouri de jucatori !!! Va spun sincer asta va inmorminta Steaua !!! Totusi mai exista o speranta mica . La telefon la fanatik la un moment dat a lasat sa inteleaga ca va mai face un efort la iarna aducind niste jucatori iar daca nici atunci nu va functiona treaba atunci……nu a mai continuat dar sper sa se fi gindit la ce se gindesc si fanii Stelei …SA RENUNTE LA STEAUA . Pe cit de mare a fost echipa asta pe atit de mic este acest PATRON ..mic mic mic si laudaros .

Nea Vanea (170 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:38

Acest articol apara mentalitatea paguboasa fata de munca a poporului roman!
In nici un alt domeniu, un patron nu si’ar fi aparat atata un angajat ca Florin Costea. Un Costea lipsit de bun’simt, de raspundere, de educatie, de drag de munca…
Adevarat! El l’a adus la Steaua. A fost un Dar otravit si acum isi ispaseste pacatul de a’l fi furat pe Mititelu. Totusi, a cheltuit cu cei doi rromi aproape 2 milioane de euro! Si ei batjocoresc Steaua!
Nu ma asteptam sa fie aparati de cineva. Sau, altfel spus, cine se’aseamana se’aduna!

Burebista (120 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:40

D-le Ioanitoaia,

Dumneavoastra chiar aplicati acest principiu: sa nu vocalizezi gandurile. Stiu bine ca stiti ca si in mandatul lui valentin ceausescu, steaua aduna de prin tara, in fiecare sezon, toata floarea cea vestita a tinerilor jucatori ce au apucat deja sa confirme. Si mai stiti ca multi dintre acestia stateau prea putin pe la steaua fiindca sefimea nu avea rabdare cu ei, iar la orizont se iveau alti si alti jucatori….
E adevarat ca atunci nu se facea atata mediatizare pe tema asta cu transferurile stelei fiinca ar fi iesit la iveala modalitatea arcanului, ca metoda de persuasiune, ar fi fost devoalata procedura comenzii telefonice, data de la bucuresti, celor de la comisariatele judetene ca sa-i cheme la incorporare pe fotbalistii de prin provincie care erau ravniti de steaua si sa-i impacheteze urgent….
Si nu aveau nici o scapare cei ajunsi in vizorul staff-ului stelist: de la promisiunea, facuta jucatorilor respectivi, ca vor incasa mult mai mult decat primeau la clubul care i-a crescut si format, se trecea, in caz de nevoie la represalii: va aduceti aminte foarte bine, cred eu, de „patzania” Progresului Bucuresti, suferita atunci cand nu a „consimtit” ca interesul stelei cerea ca Dumitriu IV si Nastase sa treaca in ghencea. Si acesta e doar unul din sutele de cazuri.
Steaua post-decembrista a continuat aceeasi „retzeta” a racolarilor in baza legii serviciului militar obligatoriu….
Ceea ce face azi becali nu e cu nimic mai condamnabil decat ce faceau generalii pe vremuri: pe atunci era interzis sa scrii sau sa spui in public ca arbitrii trebuie sa tina cu steaua si dinamo, ca daca nu fac asta s-au „lins pe bot” de la deplasari in strainatate sau alte avantaje.
Vad ca ziaristii de la cotidienele de sport, precum si cei ce tin rubricile sportive la alte ziare, tot dau inainte cu epitete gen „cea mai galonata” echipa romaneasca, dar omit in mod intentionat sa spuna negru pe alb, cum si-au castigat galoanele cele doua echipe(steaua si dinamo) sustinute de nomenclatura comunista: prin fraudarea celorlalte echipe, aduse la statutul de sparring-partners pentru cele doua echipe privilegiate ale regimului comunist.
Este adevarat ca becali este o nulitate din punct de vedere al mangementului sportiv, al stiintei despre fotbal: eu chiar ma bucur ca asta rezista la club, fiindca mediocritatea asta in care se balaceste steaua becaliota e o dulce-amaruie revansa pentru perioada de trista amintire…..
Si fiindca nu vreau sa o discrimeinez pe surata ei, dinamo, am sa spun ca initiativa cooperativei s-a nascut in capul dinamovistilor taman din nevoia de a contrabalansa puterea de care beneficia, nemeritat, steaua pe atunci. Deoarece aproape toata crema de prin provincie ajungea la steaua, fiindca incorporarea in armata era in competentele comisariatelor militare, dinamovistilor nu le ramaneau prea multe variante: una era cea a santajului echipelor (apropo de modul cum a ajuns Camataru la dinamo, tinand seama de gradul de rudenie al acestuia cu Beldeanu) arbitrilor(eliberarea pasapoartelor) ori prin alte metode(fosti jucatori dinamovisti, ajunsi antrenori pe la echipe din tara)…..

P.S. Nu vi se pare ciudat ca dinamo, in aceasta editie de campionat, a inscris doar 8 goluri in 7 meciuri disputate pe teren propriu, dar a inscris 21, tot in 7 meciuri disputate in deplasare? E adevarat va din cele 21 de goluri, 15 au fost inscrise in trei partide(Medias, Ploiesti si Piatra-Neamt). Si o alta ciudatenie: dupa ce au pierdut cu dinamo, mediesenii castiga in deplasare cu CFR, iar Petrolul face egal cu acelasi CFR, in timp ce Ceahlaul pierde greu la Cluj. Dar daca ne aducem aminte de dialogul telefonic dintre borcea si avram pe tema acordarii penaltiurilor si a ” sticlelor de sampanie” parca nu ar mai fi alte nelamuriri. Doar DNA mai poate face lumina daca va vrea…..

johnneil (50 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:42

Am o presimtire:
Steaua ne va oferi o mare surpriza de sarbatori tuturor antistelistilor din Romania. Steaua va cocheta cu periferia clasamentului. Sigur vor fi sub locul 12-13. Asa sa-i ajute divinitatea!

SUN DANCE KID (564 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:43

Si inca ceva nu stiu daca ati observat dar de la o vreme a devenit mascariciul emisiunilor de fotbal . Pur si simplu se face de ris pe el dar problema mare e ca e Patronul Stelei si asta face rau clubului . Singurul lucru care chiar imi place la el este ca nu face crize de isterie precum Iancu , Porumboiu, Mititelul, Borcea sau Pazkani…ma refer la arbitraje..Decit sa fi adus zecile astea de jucatori si sa renunte le ei la juma sau la sfert de pret mai bine aducea 2,3 jucatori de valoare precum Wesley, Renan, Weldon,Adailton ii platea bine si acuma nu mai avea probleme dar nu se stie totusi niciodata ca tot el e in stare sa-i distruga psiic pe jucatori . Parerea mea in final e ca nebun . Dupa asta s-a scris istorie …vezi Nero care a dat foc Romei sa poata sa deseneze!!!

MANDRU CA SUNT OLTEAN (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:46

nea ovi, protestam! VREM ARTICOLE depsre oropsitul mititelu, sarmanul ospatar cel care a fost atat de neindreptatit de toata lumea. Dar impotriva tuturor oprelistilor, acest destoinic luptator cu nume predestinat, mititelu, a realizat cele mai mari performante la Craiova. Dintre cele mai importante amintim: 2 marete retrogradari, o mutare a echipei din Craiova, indepartarea fanilor „neaveniti” de la stadion, batjocorirea sistematica a acestui simbol al fotbalului romanesc etc etc… Ne e dor sa ne prezentati „comploturile” impotriva lui mititelu si a echipei copiilr copiilor copiilor copiilor copiilor lui.. Va rugam nu il lasati din brate pe mititelu, acest veritabil clown aducator de rating. Cat despre fratii costea…cum se numesc cei care au fost angajatii unui clown pentru ani de zile? Raspuns: PACALICI! deci gigi a avut dreptate!

Vlad (43 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:47

Atitudine de sclav ma scuzati…..asta este gandirea „seful are intotdeauna dreptate”. Un angajat are si el drepturi, un sef are si el obligatii, nu este numai invers.

Nu cred ca dumneavoastra, cand erati angajat la un ziar si faceati o gresala (sunteti om, deci sigur ati facut), va convenea sa inghititi toate bataile de joc, sa fiti facut mascarici. Si mai ales de catre mascariciul tarii !

dansy (42 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:47

Pe Gigi l-a batut Dumnezeu pentru ca a profitat ca un nemernic de pe seama dezafilierii Craiovei.Asa sa-i ajute Dumnezeu precum a procedat.

Chalex (69 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:57

Dle Ioanitoaia, este usor sa vorbiti pe banii altuia! Daca dva ati cumpara o masina scumpa si v-ar lasa in pana, in plin camp, cand ea treuia sa va duca rapid la destinatie, ce ati spune? Remarc la dvs o duplicitate suparatoare de tipul: sus Becali – jos Becali; sus fratii Costea – jos fratii Costea. Cat despre ultimele fraze ale articolului, acestea dezvaluie o gandire putin duplicitara, din pacate, caracteristica multor persoane care aplica prima parte a unui adagio celebru: „Nu spun ceea ce gandesc… ” numai ca, in cazul lui Gigi Becali, ar trebui sa-l indemnati sa… „gandeasca tot ceea ce spune”.

stress (274 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 11:59

Pt. Burebista…

De ce nu te-ai „intitulat” Dromihetes ?

Iţi las ţie plăcerea să desluşeşti tâlcul întrebării…

gilos (328 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 12:00

Pacalici si mascarici mai mare decat Becali nu cred ca exista. Tragedia este ca a ajuns sa aiba Steaua pe mana !

Hai, nea Ovi, cum adica sa avem mentalitate de sclavi ? Presupunand ca oierul ar baga bani, desi ma-ndoiesc, tot nu are dreptul sa jigneasca un angajat…

Che Guevara (363 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 12:03

Orasul Bucuresti i-a stricat pe fratii Costea. Tentatiile sunt prea mari acolo si ofertele prea tentante. In plus, dintre toate femeile planetei Mihai a gasit de cuviinta sa se combine cu maimuta lui Capatos. Il intelegem ca e fotbalist, e ocupat si nu are timp sa isi caute o femeie adevarata. Dar ce-ar fi sa se gandeasca putin si la cariera lui? Peste 5 ani Daniela o sa arate ca o rabla de REMAT. Dar el mai are mult pana la pensie. Ce face? Din ce traieste? O trimite pe Crudu la produs ca sa plateasca benzina la masina?

zizu (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 12:07

VLAD ARE DREPTATE! IN PLUS ,PROBLEME APAR ORIUNDE SI ORICAND,DAE SE REZOLVA TACIT! EUROCIOBANUL,IN VESTIAR PUTEA SA LE ZICA ORICE,NUMAI LOR,DAR AFARA NU TREBUIA SA TRANSPIRE NIMIC! ASTA DACA VREA ECHIPA SAU VREA NUMAI EL SA FIE VEDETA IN TABLOIDE! DE CONDAMNAT SI ATITUDINEA UNORA DIN JURUL LUI! OK,ADEVARAT EL E CEL CE PLATESTE,DAR DACA NU SE POATE,ASTA E,NU TREBUIE ARUNCATE MASCARII! DAR CIOBANUL E CIOBAN

stelbz (132 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 12:23

„Mascariciul” si „Pacaliciul” sunt adusi la dorinta lui Becali dar si la recomandarea celor din jurul lui care au vazut in ei valori fotbalistice certe( mai toti spuneau ca s-a dat LOVITURA CU EI !) . Iar Mititelu vroia multe milioane pe ei, de altfel pe Mihai a si obtinut.. Insa ei nu au fost in stare sa salveze Craiova de la retrogradare, iar acum la Steaua se dovedesc a fi doi PENIBILI IMPIEDICATI.
Faptul ca Becali i-a numit asa, pe buna dreptate, a fost nimic fata de injuraturile si huiduielile pe care le-au luat ei aseara de la stelistii din tribuna. Iar eu, cum credeti ca ma manifestam in fata televizorului ???
Astia doi nu numai ca se impiedica in minge, dar strica si munca celorlalti….Cu asemenea joc pierdem si cu Brasovul, cu Dinamo, cu CFR……

Baciu (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 12:31

Catre domnul Burebista: din cuvintele pline de inteles si indoctrinarea comunista presupun ca sunteti un suporter al echiperi Rapid sau ma rog a altei echipe care de a lungul anilor nu a fost „pangarita” de puterea nemarginita a arbitrilor.Eu unul sunt suporter stelist,si sunt mandru de acest lucru.Nimeni nu stie exact ce aranjamente au fost si ce jucatori au fost luati cu forta dar ce stiu eu e faptul ca pana acum Steaua si DOAR STEAUA!!! a ridicat fotbalul romanesc,nereferindu ma doar la CCE din 86,ci si la progresul de dupa revolutie.Asa ca indiferent ce parteneri de sparing a avut Steaua sau Dinamo(care la randul ei a jucat o semifinala de CCE),in fotbalul european Steaua a respirat si pentru altii.Altii care au uitat acest lucru intre timp vad.E usor sa profiti de munca altuia(aviz Cfr si basinosilor de la Otelul,in opinia mea cea mai penibila campioana a Romaniei din orice perioada)De becali e putin spus ca nu se pricepe,e o nulitate absoluta,eu la tv cand il vad vad doar un teanc de bani si niste sacali lacomi care vor acei bani…pt ca un om cu coloana vertebrala,respect de sine si un intelect superior lui becali(aproximativ 99% din populatia planetei)nu ar baga in seama un cacat cu ochi care calca in picioare un simbol.Ca Steaua a furat sau nu nush,este si va ramane in inimile suporterilor cea mai galonata echipa romaneasca.VPM!!!

gabi_stelist (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 12:38

Domnule Ovidiu Ioanitoaia nu vreau sa ma gandesc la faptul ca o faceti voit si indreptati atentia tuturor iubitorilor de fotbal catre „MASCARICIUL SEF” (becali) in loc sa ne luminati cu „FURTUL DE 400.000 euro ” al celorlalti doi „MASCARICI” (sandu si dragomir). Nu de alta dar riscam sa fim luati de „MASCARICI” cu totii, asistand pasivi la un sinistru spectacol de circ !

pietricica (12 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 12:38

Nu-i nici o pb Becali v-a gasi pe uni mai fraieri care sa-i pacaleasca dupa ce ii v-a umfla cu ajutorul presei(inclusiv Prosport).Asa au patit cu Bogtan Stancu si asa lau umflat si-au gasit niste turci mai fraieri.Atuul lui bEcali chit ca face numai prosti este o presa aservita si slugarnica.

Gabi (64 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 13:00

Ma distreaza aia care il acuza pe dl Ioanitoaia ca gandeste comunist. Omul gandeste realist, iar in capitalism afirmatia ca sefii au intotdeauna dreptate are si mai multa acoperire. De acord in totalitate cu articolul.

ambra blu (434 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 13:06

despre ilie stan, acest antrenor fricos, care, probabil, transpia pe frunte de frici, nu vorbim nimic? l-am luat in brate ca pe salvatorul stelei, dar ce a facu concret cu aceasta echipa? cind au venit ilie dumitrescu sau bergodi, s-a simtit imediat in jocul fotbalistilor, mult mai inventiv, fantezist, si cu goluri. ilie stan, initial, trimbita nevoie mare plin de optimist ca are un lot excelent. acum, cind nu stie cum sa ii antreneze, se spala pe miini de lot cu niste reactii demne de mila: („de ce sa imi dau eu demisia? am jucat eu?”) sau da vina pe subtirimea lotului. pai, daca nici steaua nu are lot, ce sa zica bietul lacatus care lucra cu toti speriatii si tinerii in teren? cred ca de la stoichita incoace nu am vazut un antrenor al stelei mai onctuos, mai nepregatit, un taran, sincer, mai disperat sa tina de scaun sa ii ia banii lui becali. inainte sa sarim pe fratii costea (mie, unuia, imi plac, si cred ca au tot ce le trebuie – inclusiv personalitate – sa faca performanta la steaua), poate ar trebui sa sarim putin pe ilie stan

Luca (28 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 13:07

Da , Becali a gresit ! Oricum publicul nu ii accepta si la urmatorul meci i-ar fi exclus din lot – prin fluieraturi . Din pacate , celor 2 frati le lipsesc cei 7 ani de acasa . E greu sa ajungi FOTBALIST cu asa un comportament . Oare o fi adevarat ca Mascariciul 1 a facut treaba mare langa terenul de antrenament ?

Burebista (120 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 13:25

@Baciu,

Daca tot e sa vorbim de indoctrinare afla ca esti in eroare: nu eu sunt cel care sufar de asa ceva ci chiar suporterii stelisti care nu pot sau nu vor sa inteleaga ca luatul cu arcanul, practicat de steaua si dinamo era o practica intalnita doar in statele totalitare comuniste. Nicaieri in statele democratice nu intalneai asa ceva. A sustine ca luand cu japca jucatorii altor echipe, ai adus servicii patriei, este chiar lozinca sub care defilau sefii stelei de atunci, ghidati de ceausesti. In acest fel tu esti cel indoctrinat, adica promovezi doctrina bolsevica….
Pe de alta parte, vorbind de chestiunea cu beneficierea de munca altora, uiti sa spui ca tocmai steaua si dinamo au beneficiat de munca si talentul a sute de antrenori, anonimi sau nu, de prin tara, luandu-le pe de-a mocca jucatorii si neoferind nimic in schimb. Steaua si dinamo se bat cu caramida in piept ca au dat, de-a lungul anilor, nu stiu cati jucatori la nationala, ca au ajuns in fazele finale ale competitiilor europene, etc, dar nu scot o vorba despre faptul ca acesti jucatori au fost crescuti si formati de altii. Orice alta echipa, care ar fi adunat acele talente, ar fi obtinut rezultatele stelei , poate chiar mai bune, dar faptul cum au fost reuniti acei jucatori si de cine anume, de ce nu spun asa zisii suporteri ai fotbalului??? Poti sa intelegi ce vreau sa-ti spun?
De ce trebuia ca ministerul apararii si cel al internelor sa aiba cluburi sportive, stiindu-se ca erau stalpii regimului crininal comunist, ca aveau puteri discretionare, pe care le exercitau fara scrupule, ca nu aveau nici un drept sa fure munca si talentele altor echipe?
Daca nu poti intelege asta, stam degeaba de vorba.
Daca te mandresti cu asemenea practici, chiar nu avem ce sa mai polemizam
Daca suferi ca acele vremi nu mai pot fi intoarse , pentru ca steaua sa „mulga” iar echipele din provincie, esti un om pierdut…
Daca apreciezi ca nu avem dreptul sa condamnam acele practici, esti un om pierdut iremediabil pentru viitor….

costache (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 13:48

Nea Ovi, chestia cu „sefu are in totdeauna dreptate” se aplica numai si numai in Romania, de altfel o tara cu gandire si mentalitate sub zero. In tarile civilizate, subalternii se adreseaza sefilor, cu apelativul „tu” sau ii striga pe numele mic, indiferent ca sunt manageri, directori, patroni, etc. Cu siguranta ca si datorita acestei gandiri, Romania se afla la ani lumina distanta de Europa.

CHAMP24 (4 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 13:55

@@@ Domnule IOANITOAIA…
.
In tara asta exista multi „lefegii” care, chiar daca n-au indemnizatie babana de instalare sau salariu de 10.000 euro pe luna, nu permit patronilor sa-i faca „mascarici” sau „pacalici”, pentru „simplul” motiv ca-si fac CORECT treaba pentru care-au fost angajati!…
.
In rest, prezentul articol cadea mai bine atunci cand „sammuilii” dumneavoastra confrati ii desfiintau pe sticla si hartie pe „fratii Prostea”, mascarindu-i mult mai abitir decat a facut-o Gigi, dar, din pacate, „miopia” mea nu l-a sesizat la vremea respectiva…

Alin (9 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 14:34

Buna ziua,

Sunt foarte dezamagit de articol. De acord ca fratii olteni nu joaca mare lucru, cu toate ca au talent. De acord ca nu sunt cei mai profesionisti, dar cred ca la un alt club ar face treaba buna. Daca-l va lua Vasluiul pe Florin, veti vedea ca nu m-am inselat. Dar cel mai dezamagit sunt de parte cu „seful are intotdeauna dreptate”. Cand noi ducem lipsa de oameni cu coloana vertebrala si in Romania toti lingaii si pupi-n-fundistii sunt pe primul plan, un gest ca al lui Mihai e de aplaudat. Si eu as fi facut la fel. In secunda doi ii scriam lu’ Becali. Sincer, Mihai a dat dovada de mult caracter. Dar ce sa mai, in Romania lucrurile au ramas asa datorita mentalitatii. Si nici nu se vor schimba prea curand. Prin conluzia dumneavoastra nu faceti decat sa incurajati ideea conform careia omul bogat are intotdeauna dreptate. Poate ca in fapte asa este, chiar si in tari civilizate, dar haideti macar sa visam frumos si sa aplaudam in picioare un geste ce denota sange-n instalatie, asta asa ca sa ma exprim pe intelesul fratilor Costea :).

Cu stima,

A

PS. Nu sunt nici oltean si nici nu tin cu Craiova, asta ca sa nu se creada ca sunt subiectiv din considerente sentimentale.

LUKE2 (21 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 14:37

@Burebista
Cam cate carti ai citit despre Steaua (nu confunda cu Dinamo) din perioda comunista. Hai sa vedem cati jucatori veneau ca erau luati cu arcanul sau ca doreau sa beneficieze de niste avantaje oferite de Steaua (armata mai usoara, masini, plecari in strainatate, grade in armata samd). Pai unii chiar nu au vrut sa vina iar altii au fost rugati mult pana sa ajunga la Steaua. Beneficiile de atunci sunt un fel de stimulente financiare care se practica in ziua de astazi. Dar tu nu vezi asta, tu dai cu barda in tot ca este mai usor. Si iti mai spun o data nu confunda Dinamo cu Steaua din perioada aia pentru ca sunt distante mari pe care numai cineva rauvoitor nu le spune.
Apoi mai spui o enormitate, ca orice echipa care ar fi adunat talentele alea ar fi castigat ce a castigat Steaua. Fals baiete, sunt echipe care aduna luna si stelele si tot nu castiga nimic intr-o perioada. La Steaua a fost mana antrenorului si calitatea jucatorilor dar asta nu este o garantie de castig. Asocierea ta intre Steaua si crimnele bolsevicilor nu este decat o frustrare fara margini. Parca fotbalistii Stelei fugeau cu pistolul in mana sa prinda revolutionari in ’89 sau patrtizani prin ’45… Teoria conspiratiei tale este un castel de nisip. Ministerul apararii si militia aveau clubusri pentru ca in perioada aia asa se desfasura activitatea sportiva miopule. Ce Ministerul Transporturilor nu o avea pe Rapid, sau Universitatile echipele lor. Cum crezi tu ca se finantau echipele studentesti? Din banii studentilor? Dar ca la echipele muncitoesti salariile erau foart bune nu vorbesti. Tu cu mintea ta ingusta stii una si buna, Steaua racola cu arcanul. O da, dar arcanul ala era o caramida de bani primiti de unii in zilele noastre, adica o alta forma de cointeresare materiala practicata oriunde in lumea asta!

victor L (169 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 14:38

„Știind temperamentul preopinentului, era indicat ca Mihai să nu-l provoace.”
Normal, se recomanda o atitudine de sluga la stina; si o face chiar seful unei gazete de sport, unde Jiji e atit de urmarit de jurnalisti, incit ai impresia ca este vorba de Mesia.
Nu ma prapadesc dupa jocul fratilor Costea (desi o minte luminata putea sa-i valorifice, nu sint deloc „pacalici si mascarici”), dar jurnalistii impreuna cu fostul cioban au pornit o cruciada impotriva celor doi simtind miros de singe.
Felicitari pentru deontologie.

danut munteanu (42 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 14:54

Seful are intotdeauna dreptate. Asta nu par sa inteleaga romanii. Fratii COSTEA nu au convins si se pare ca au zilele numarate in lotul STELEI. Pe de alta parte, mie mi se pare ca dl BECALI nu prea da dovada de multa intelepciune cand transfera la cald. Cum transfera jucatori, asa numeste sau demite si antrenori. E drept, e echipa lui, sunt banii lui, insa…e pacat de brandul STEAUA. Insa orice s-ar spune, cat timp plateste, seful ARE INTOTDEAUNA DREPTATE. Angajatul, indiferent de tipul serviciului sau, are DE ASEMENEA DREPTUL de a-si demite seful, prin propria demisie. In cazul fotbalistilor, exact cum a incercat MIHAI COSTEA sa si faca. Ramane de vazut daca nu cumva…peste vreo 3 luni de zile o sa regrete ca nu il mai face nimeni in niciun fel.

iustin (82 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 14:57

imi pare bine ca in sfarsit un angajat de la steaua ia atitudine impotriva patronului.becali nu intelege nimic din psihologia unui jucator unei echipe si ar trebui ca toti jucatorii-si antrenorii-sa ii raspunda la insulte nu sa accepte cu capul plecat ce zice un neavizat.sunt si alti patroni prin romania nu tre sa stai sa te mascareasca gigi in direct dupa meci saptamana de saptamana

DD (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 15:32

Burebista: iti raspund desi cu oameni de genul tau nu imi bat capul de obicei,dar vad ca faci pe aici pe inteligentul desi esti intr-o mare eroare! In primul rand, jucatorii care ii luau Steaua si Dinamo de la alte echipe nu erau luati „cu arcanul”,cum iti place sa spui ! Ei veneau pentru ca vroiau sa vina, isi doreau sa vina,de-abia asteptau sa se intereseze de ei Steaua sau Dinamo si apoi se rugau de sefi sa ii lase sa mearga la echipele etalon din Bucuresti! Aveau o gramada de avantaje si o sa enumar cateva :
1.isi faceau buletin de Bucuresti si pe vremea respectiva era super tare sa ai buletin de Bucuresti, nu ca acum cand toti basitii vin si ne imput pe noi cu „miresmele” lor.
2.primeau grad in armata romana si asta iar era ceva super tare-avea carte de munca,cariera militara si pensie asigurata
3.vedeau toata lumea,nu numai Europa si isi puteau aduce de afara pe vremea aia un televizor color,un video,un parfum pt sotie etc si asta iar era ceva deosebit
4.aveau un spate asigurat de ministerul apararii sau de ministerul de interne,depindea de echipa
5.aveau salarii de 12 000-15 000 de lei pe luna in situatia in care unsalariu normal era de 2500-3000 lei pe luna – minerii mai aveau 5000 pe luna
6.isi faceau relatii,pile…..

astea sunt doar cateva,dar sunt sigur ca au fost mult mai multe avantaje !

Asa ca nu mai incerca sa pacalesti lumea cu ineptiile tale ca nu e loc.Tu ai trait pe vremea comunismului? Stii ce era atunci? Cum era? Ce spui tu sunt doar frustrari…..as fi curios sa aflu al carei echipa esti suporter,o simpla curiozitate ! Daca vrei mai multe detalii, gasesti in cartea SuperSteaua scrisa de Vochin !
Apropo, de ce acum nici un jucator „luat cu arcanul” nu iese in fata sa spuna „da domne,m-au luat cu japca eu n-am vrut,m-au fortat,m-au amenintat” – atunci le era frica de jupan si foarte bine ! Dar acum, de cine le mai e frica, sa iasa in fata si sa spuna ! Eh….e greu !
Inainte sa scrii ceva pe aici, informeaza-te ! Ca pari un tip inteligent, dar plin de sine !

Nea Ovi, astia doi nu stiu ce se intampla cu ei de nimeni nu poate sa ii puna cu botul pe labe ! Se pare ca Mihai are mai mult bun simt decat Florin – sa plece Florin !

DD (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 15:34

Burebista: am uitat sa spun ca printre avantajele venirii la Steaua mai era si faptul ca primeau aprobare pentru masina si asa puteau avea masina personala – altfel era greu sa ai o masina ! Este un punct important,de aia am tinut sa il amintesc !

Baciu (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 16:22

Tot pentru Burebista: Toata lumea face asa! Toate cluburile mari cresc jucatori si ii vand,nu toti raman in propria ograda! si cum kkt sa nu te mandresti ca ai facut performanta pt tara ta??? ce ai fi preferat sa nu fie adusi jucatori buni la nicio echipa puternica si sa nu faca nimeni performanta sau cum ca nu iti inteleg gandirea!!!Nu conteaza ca a facut performanta Craiova,Sportul Dinamo,Rapid sau Steaua au facut pt Romania!!! iar dupa revolutie lamureste ma ce jucatori a mai luat cu forta Steaua??? S au dat bani pt ei tocmai pt a face performanta!!! U blamezi faptul ca un club mare transfera jucatori buni pentru ca altfel nu inteleg…Una peste alta suntem si asa un popor de oameni „blamatori”asa ca eu ma bucur de performanta facuta de tara mea,indiferent de cine,mai ales de echipa pe care o iubesc!Asa ca inca o data o spun,sunt mandru sa fiu stelist!

EU (4 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 16:27

De ce se vorbeste numai de steaua, becali, fratii costea, dodel si alti „jucatori” (dar nu de fotbal) in momentul in care in campionatul nostru, atat de jalnic cum este, avem si fotbalisti, unii, spre mirarea noastra, chiar romani. Can-can-ul si prostia se vand cel mai repede, si cel mai bine, insa macar o data pe luna sa vorbim si despre cei, pe cale de disparitie, care (scuzati-ma pt cliseu) ne reamintesc de ce iubim acest sport…de exemplu: Pancu, Sanmartean, Danciulescu, Claudiu Niculescu, Catalin Munteanu si alti cativa asemanatori…scuzati-mi indrazneala domnule Ioanitoaia, dar as fi bucuros sa ne fie oferit un raspuns, celor care s-au saturat de razboinici ai luminii, mascarici, pacalici, cofetari (blatisti) si alte specii apartinand genului drama al fotbalului romanesc.

silviugrig (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 16:42

Sheepman e bolnav cronic.Cand angajezi doi jucatori trebuie doar sa spui ca te-ai inselat asupra lor si e suficient.Nu trebuie sa te comporti sheepman-este.

paul.o (37 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 16:46

Domnule Ioanitoaie ,inteleg ca ati mai calatorit in strainatate dar se pare ca drumurile dvs. s-au oprit la Napoli. Poate doar acolo un sef cu pretentii de politician (napolitan,local) isi permite sa vorbeasca astfel despre subalternii lui – in public. Ceea ce dvs. bagati sub pres ( ei,asa e de cand lumea si pamantul , seful-e-sef, etc) este o chestiune fanartiota , de mult disparuta in lumea civilizata , unde ,intamplator se vorbeste civilizat si de la sef la subaltern. Si nu mai spuneti ca Becali le da bani ca nu-i face Becali ci ii fac fotbalistii. Nu siunt oltean , nu stiu cum joaca acesti frati dar este o indignare felul in care acest Fat Frumos, Shakespeare si Einstein al fotbalului romanesc ( numit Becali) este tolerat in presa in care ar trebui sa se vorbeasca despre sport.
P.S. articolul trebuia sa se numeasca ” Steaua si mascariciul”

topitzu (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 17:02

MESAJ PENTRU DOMNUL IOANITOAIA
am o intrebare (de fapt mai multe):
de ce tot sportul din tara asta se raporteaza la steaua, si la becali ???
echipa cutare e la 3 puncte de steaua, cealalta trece peste steaua daca bate pe echipa care e la 5 puncte in spatele stelei, becali a spus, becali a vorbit ……
25% dintre stirile de pe gsp.ro sunt depspre steaua si mai ales despre becali.
dumneavoastra nu realizati ca pe acest personaj mioritic il transformati in formator de opinie si mai ales de caractere prin intervievarea lui permanenta ???
va citesc si va respect, sunteti un om vertival, dar am si eu o rugaminte asa cum luptati pentru cauza craiovei sa luptati si pentru cauza sportului in general, si poate mai vedem si noi pe site si alte sporturi, ca handbal, tenis etc, mai in abundenta si nu doar fata domnului becali, si linkuri catre stiri prostesti de la jurnalul national.
in calitatea dumneavoastra de director al ziarului puteti sa creati o noua perspectiva curata, un adevarat ziar de sport, fara prostituate si stiri indecente, un adevarat ziar de sport si nu de barfe.
curatirea sportului romanesc trebuis sa se manifeste si la nivelul ziarelor si tuturor publicatiilor de sport.
am fost profund dezamagit de situatia in care a fost pus ilie dumitrescu duminica seara in dialogul cu becali (nu aveti nici o legatura cu aceasta – era la digi), un mare sportiv pus sa dea socoteala in fata unui bufon.
asta nu e sport, asta e amatorism, iar pe siteul gsp.ro stirea ocupa pagina de la o margine la alta
adica am ajuns ca pe un site de sport cele mai importante stiri sa fie nu performantele sportive ci dialogurile „spumoase” cu marii „sportivi” gen becali, iancu, mititelu etc

sunt convins ca nu o sa imi cititi comentariul, si ca acest comentariu este o picatura de apa intr-un ocean, dar eu ca cititor imi fac datoria, protestez impotriva publicarii nonsportului in publicatiile de sport, dar intrebarea se pune: dumneavoastra v-ati facut datoria ca si director al unui ziar de sport ???

pace si bucurie

adi cluj (10 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 17:05

Daca gazetarii si lumea nu ar mai vorbi nicun cuvant despre acest om cred ca ar fi super. Vad ca teoria cu sefu a starnit o furtuna intr-un pahar cu apa! Toti stim cum se comporta sefii in general. Toate frustrarile lor sunt redirectionate catre subalterni ca ei suporta no problem.
Fratii Costea au stricat atmosfera in lot dar poate mai exista o sansa sa dovedeasca ca sunt fotbalisti!
Mi se pare incredbil cum s-a luat acest individ de Ilie Dumitrescu la o emisiune televizata!
Sanatate tuturor 🙂

Luca (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 17:45

intereseaza pe cineva asta:
http://www.sportlocal.ro/ana-maria-gherghel-campioana-europeana-la-fotbal-tenis.html
http://www.sportlocal.ro/romania-a-castigat-a-doua-medalie-de-aur-la-campionatele-europene-de-fotbal-tenis.html

La urma urmei sunteti un ziar de sport!!!!!!!!!!!!

senateo (6 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 17:47

Domnule Ioanitoaia
Ne-am saturat sa comentati numai despre Becali !
Ne-am saturat sa comentati numai despre Steaua !
Ne-am saturat sa comentati numai despre jucatorii Stelei !
GSP insemna odata Gazeta sporturilor, citeam cu placere articole excelente despre intrceri sportive, despre mari sportivi, cronica etapei era o minunatie.
Acum scrieti despre scandaluri, mascarici, echipe mediocre de la jumatatea clasamentului, DNA, mita etc.
UNDE ESTE SPORTUL IN TOATE ACESTEA?
Probabil nu o sa tineti seama nici acum , cum nu ati tinut niciodata seama de marele cor al nemultumitilor care striga intr-un glas sa schimbati stilul Gazetei !!
Va multumiti sa generati sute de comentarii in care unii il injura pe Gigi iar altii injura suporterii rivalelor.

iancu de H (35 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 18:00

Bravo Mihai Costea! Ciobanul este ingamfat si-si permite mulye.El este mascariciul posturilor de tv. Circar si incult! Ai dat dovada de sange de oltean! Cineva trebuie sa-l puna cu botu pe labe pe circarul national Gigi Becali!

kristian -helsinki (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2011, 18:18

sunt de mare acord cu paul.ro,cu comentariul sau…..daca si nea Ovidiu sa sucit,la care asteptam toti microbistii stiri cat mai reale…ce sa mai pretindem la tinerele jurnaliste care nu au experienta,decat de rupt…..GÄOZUL IN ELE !!!

Comentează