Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Lider de caracter

Mulţi şi-au închipuit că derby-ul din Gruia va fi duelul dintre o garnitură a gazdelor superioară ca individualităţi şi una a oaspeţilor mai omogenă, mai echipă. Aceia care au gîndit aşa s-au înşelat întrucît, fără a minimaliza efortul colectiv al […]

luni, 7 noiembrie 2011, 10:38

Mulţi şi-au închipuit că derby-ul din Gruia va fi duelul dintre o garnitură a gazdelor superioară ca individualităţi şi una a oaspeţilor mai omogenă, mai echipă. Aceia care au gîndit aşa s-au înşelat întrucît, fără a minimaliza efortul colectiv al bucureştenilor, aceştia au învins mai ales graţie valorii a 3 oameni, M. Niculae, Dănciulescu şi C. Munteanu. Iată că istoria se repetă în sensul în care tocmai veteranii formaţiei lui Ciobotariu s-au dovedit cei mai buni. Din nou, cei mai buni. Alături de ei creşte frumos portarul Bălgrădean, se maturizează din mers.

Analizînd aspectul întîlnirii şi inventariind ocaziile de gol, e greu de spus dacă Dinamo a avut noroc. Mai uşor e de afirmat că pe CFR a urmărit-o ghinionul în condițiile în care Jorge Costa s-a văzut silit să-i schimbe pe Weldon, Lionn și Ronny din pricina accidentărilor. Practic, primul n-a apucat nici măcar să se încălzească, în vreme ce Ronny a ieşit în minutul 67, cînd CFR conducea cu 2-1 şi domina. Pesemne că partida s-ar fi desfăşurat altfel cu ei în teren, numai că un meci se judecă în funcţie de ce s-a întîmplat pe parcursul lui, nu în funcţie de ce-ar fi putut să se întîmple.

Ca atare, decisivă rămîne victoria lui Dinamo, ai cărei componenţi au arătat, pe lîngă alte calităţi, şi caracter. Au înţeles să lupte şi au ştiut să insiste. Au crezut în șansa lor pînă în ultima clipă, probă că s-au desprins abia în prelungiri. Alţii s-ar fi mulţumit şi cu un egal în deplasare, preţios în disputa cu ocupanţii locului 2. Nu însă, spre lauda lor, şi “cîinii”, a căror poziție de lider nu mai poate fi pusă la îndoială.

În privinţa arbitrajului, vehement contestat de clujeni, impresia generală e că Al. Tudor n-a greşit în momentele-cheie. Mai puţin narcisist ca de obicei, “centralul” tot a intervenit cam des şi, de teama de a nu scăpa jocul din mînă, l-a fragmentat uneori nejustificat. În ansamblu însă, s-a achitat cu brio de o sarcină dificilă. A avut deplină acoperire regulamentară dictînd penalty la faultul lui Nuno Diogo asupra lui L. Ganea, ţinere discretă, dar sesizabilă, altminteri dinamovistul ar fi căzut în faţă, nu pe spate!

A procedat corect şi cînd n-a acordat gol la “capul” lui Kapetanos, asta în ideea că, oricît s-ar strădui, nimeni nu poate demonstra că mingea respinsă din plonjon de Bălgrădean ar fi depăşit linia porţii cu întreaga circumferinţă. În faza respectivă Tudor a fost ajutat de Cr. Nica, asistentul care, excelent plasat, n-a semnalizat gol. Personal, consider că a făcut bine.

Învingînd pe merit ori nu, clar că Dinamo se află în avantaj. A cîştigat o bătălie importantă, dar nu şi războiul. Vorba lui Ciobotariu, “titlul e încă foarte departe”. Da, însă şi mai aproape.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

porojan (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 11:26

ca de obicei,citesc cu placere articolele lui nea Ovi’…chiar nefiind dinamovist e greu sa tii cu o echipa care aliniaza un singur roman pe teren..

diana_napoca (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 12:03

O.Ioanitoaia dixit:”A avut deplină acoperire regulamentară dictînd penalty la faultul lui Nuno Diogo asupra lui L. Ganea, ţinere discretă, dar sesizabilă, altminteri dinamovistul ar fi căzut în faţă, nu pe spate!”
Adicvatelea daca a cazut pe spate este o cazastura veritabila nu deoarece Ganea a simulat cu nerusinare,cam asta ar spune logica dumneavoastra,nu?
Daca nu l-ar fi tinut discret DIN SPATE cum ar fi cazut,intr-o parte??Zau,domnule Ioanitoaia,argumentele dumneavoastra sunt-ca sa fiu delicata in exprimare-cel putin discutabile.Este atat de evidenta ura pe care o traiti visceral fata de CFR cluj incat aduceti argumente de-a dreptul bizare…

godzila (14 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 12:23

ar fi bine sa nu fim xenofobi. sigur clujul are ff multi starini in echipa dar contribuie si ei la spectacolul fotbalistic in sine . deci haideti sa recunoastem meritele lui dinamo, cele ale veteranilor dinamovisti care joaca, nu se joaca ,dar sa nu minimalizam meritele cfr-ului. sa lasam la o parte orgoliile si sa ne bucuram ca a fost un meci frumos cu suspans cu rasturnari de scor … cred ca frumusetea uni joc consta si in cele enumerate mai sus, nu numai in violenta verbala sau fizica din tribune . ,nu numai in violenta si agresivitatea amenintarilor din partea patronilor de echipa sau a antrenorilor ori a managerilor.haideti sa fim fayr play si sa ne iubim echipele de o maniera civilizata.

Annaco (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 12:26

‘Nea Ovidiu, tusierul nu era excelent plasat, ba mai mult… a asteptat semnalul mituitului Tudor la fiecare miscare, inclusiv la faza care a fost, categoric, gol valid.

rapedistu (6 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 12:58

dinamo joaca prost si castiga ca de obicei,penalty-ul ala sa zicem,acu vreo 2 ani a avut unul asemanator steaua pe stefan cel mare cand a fost tras mult mai evident ricardo si nu s-a dat,borcica e in continuare la butoane

TysonM (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 12:59

stelemeaua va pleca invinsă din Gruia !
Dinamo a câstigat, deşi nemeritat…e chestia aia cu „şi-au dorit mai mult victoria” ! Dinamo conduce pe merit in clasament.
Forza Rapid !

col (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:00

Un articol obiectiv, scris de un profesionist. Multumim domnule Ioanitoaia

ION ION (28 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:06

Trebuie introduse pedepse severe pentru conducatorii de cluburi care fac declaratii nepotrivite despre arbitrii inainte de joc (Badea-Dinamo) si pentru aceea care, fara a fi convingatori si fara probe, spun, dupa joc, ca arbitrul i-a dezavantajat, ca s-a „viciat rezultatul”etc.(Paszcany?-CFR) Aceste declaratii nu fac altceva decat sa impienteze asupra prestatiei arbitrului in joc. Spre lauda lui , A.Tudor nu s-a lasat impresionat dar alti arbitri, da si de aici prestatii jalnice.

englezu (33 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:08

Ce uita O.I. si multi microbisti: fotbalul este, totusi, un JOC ! Cu multe elemente aleatorii si nu intotdeauna valoarea jucatorilor – ce aparat masoara aceasta valoare ? – dau valoarea echipei, care sa conduca la victorii certe. Daca ar fi asa, atunci campioana si echipele retrogradate ar fi stabilite inainte de inceperea campionatului. Asta nu inteleg patronii, mai ales cei care investesc bani multi. Exemple graitoare au fost la noi Unirea Urziceni si Otelul Galati. Aceste lucruri simple nu inteleg, de exemplu „taranul” Porumboiu si bozgorul Paszkany. Dinamo are o echipa unita, cu cele 3 valori – C.Munteanu, Danciu-gol si M.Niculae, la care se adauga portarul Balgradean, din ce in ce mai bun. In rest, vorbe, invidie, greseli ale arbitrilor, etc. Bozgore: Dinamo a pierdut 4 puncte in 2 meciuri pe greseli de arbitraj ! Important sa nu fie facute cu intentie ! Si atunci se compenseaza ! Voi ati castigat 2 campionate pe multe greseli de arbitraje si unele au fost „cu cantec” !!! Daca te lauzi ca sti sa vorbesti bine 4 limbi, inclusiv romanest, incearca sa GANDESTI corect !

valentin passcu (23 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:21

Nea Ovi poate mai găseşti superlative, cuvinte atît de frumoase şi suave şi pentru alte echipe. Nu uita că alte echipe luptă prin europa şi transpiră din greu ca la anul dinamo să ia din nou startul prin nu ştiu ce ţară baltică prin nu ştiu ce cupă. După spusele lui mătălică îi vezi ca şi campini. Mai aveai puţin şi îi luţai renumita frază lui Borcea din gură: lăsaţi-ne să ne pregătim…….
Ai uitat că aceleaşi caractere măreţe ne cam făcură praf blazonul prin europa. Aceleaşi măreţe caractere sunt zero barat pe la naţională. Oare ei joacă în alt campionat ca la hochei? Sau nu-i mai înţelegem noi. Ok sunt de acord? Nu-i înţeleg eu. Dar oare acei zeci de mii de spectatori care erau prezenţi pe arşiţă, pe ploaie, pe polei, pe zăpadă, pe ger, ziua sau noaptea, prin toată ţara sau prin toată Europa unde sunt ? Ei înţeleg ceva? Oare ei nu sau săturat de aceste măreţe caractere umflate de articole de acest gen peste noapte?
Oare cine are dreptate? Nea Ovi să fim serioşi. La Cluj a fost viciere de rezultat ca lumina zilei. Dar de. La cît a beneficiat cfr-ul de pe urma arbitrilor meritau.
Totuşi Bate Borisv nu este departe. Şi tot caracterele asta fură. În rest …….vă las pentru liga campionilor.

GATA!!! (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:26

GATA CU VAICARELILE … A FOST, N-A FOST PENALTY SAU GOL … VIATA MERGE INAINTE. CU TOATE CA AICI ARBITRUL A AVUT DREPTATE.
ASTIA SUNTEM NOI … INCERCAM SA ARUNCAM VINA PE ALTCINEVA. CINEVA A ZIS MAI SUS … E UN JOC … UN CASTIGATOR SI UN PIERZATOR. CAPUL SUS SI INAINTE

valentin passcu (23 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:42

Măi fraţilor nu mai o daţi atît prin făină ca pe şniţel. Este limpede ca bună ziua. Aţi fost şi sunteţi la mîna lui Porcea. Cu el la comandă aţi avut o serie de rezultate magistrale. Imperiale. Cu el pe butoane aţi îmbogăţit palmaresul clubului. Cum a simţit mirosul cătuşelor dus a fost şi acum butonează de acolo. Dar pînă cînd? Cred că vă este destul de limpede că odată ce începe procesul lui Avaram, Dinamo va fi retrogradată sau desfinţată. Să fii încuiat la minte să nu-ţi dai seama. Sau se desfinţează. Sau este retrogradată. Sau este dezafiliată. Sau îşi schimbă numele în F.C. Şampania . Aşa că deja vă spun să vă căutaţi alte echipe de suflet. Eventual Fulgerul Bragadiru că făceau şi şampanie acolo. Sau cel mai bine F.C PANCIU NEŢOIU. Ani de zile aţi trăit pe simulările lui Nicolescu, Dănciulescu, Torje şi alţi. Cădeau în careu sau prin preajmă precum în bazinul de înot. Pînă cînd ?????????

un dinamovist (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:55

suntem mai mingicari de departe decat nemti si simulam mai bine ca ei,dar ei alearga pana se urca in autocar deci ma uit la campionatul germaniei e mai frumos.pana nu var intelege fotbalisti romani sa alerge pana fluiera arbitru si sa joace nu sa vocifereze nu vom progresa.
vom continua sa ne prabusim asteptand un blat,o sampanie,o oaie un transfer la bulgari…smmd….

cristache (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:57

FELICITARI DOMNULE OVIDIU, O TARA INTREAGA A VAZUT LA TOATE EMISIUNILE DE SPORT DE PE DIFERITE CANALE CA A FOST 11 M(A AVUT ACOPERIRE) SI NU A FOST GOL (NU AVEA CUM SA VADA IN FRACTIUNE DE SECUNDA DACA A TRECUT SAU NU LINIA PORTII-ABIA LA RELUARE PARCA PARCA) NUMAI FRUSTRATII DE SUPORTERI AI CFR NEAGA EVIDENTA…
LE REAMINTESC CA DE VREO 2 ETAPE ABIA DACA STAU IN GHETE 2-1 CU NEAMT CAT SI CU BRASOV…

pt valentin passcu (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:59

esti terminat ca om, se vede din felul in care gandesti. Asta si pentru ca esti stelist, probabil celibatar, fumator si onanist. Ca tine sunt majoritatea oilor. Traiesti cu senzatia ca steaua rupe norii, cand, de fapt, abia se taraste. N-a mai castigat campionatul din 2006. Din cauza valizei blocate la DNA. Cine transpira in europa, saracule? steaua? Au ras jidanii de voi cum au vrut. Si nu sunt singurii. Ati fost capsunari de multe ori in europa. Singurul merit al stelei este calificarea in grupe. Faptul ca ulterior e calcata in picioare nu mai conteaza. Superechipa haifa, ce-i drept. La fel si limassol. De rapid nici nu discut pentru ca au coeficientul uefa la jumatate fata de Dinamo. Stii de ce a fost viciere de rezultat la cluj? Fiindca esti prost! Daca si presa ovina a respins acuzatiile tembele ale bozgorilor, ce mai conteaza oftica ta. Norocul nostru este ca avem echipa nationala foarte puternica, formata din stelisti, care bate pe toata lumea pe la turneele finale!

cosmin (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 13:59

Dinamo a avut f mult noroc.

Au jucat penibil in repriza a doua si putin impinsi de un arbitru lipsit de valoare au reusit sa intoarca rezultatul.

Efectele acestui meci se vor vedea in urmatoarele etape. E posibil sa vedem un CFR si mai hotarat, mai atent pe faza defensiva, poate jucatori noi din iarna in aparare.

Dinamo e posibil sa intre mult mai relaxata in urmatoarele meciuri mai usoare, iar norocul de ieri se poate intoarce oricand impotriva lor..

P.S. Va recomand sa nu mai elogiati echipe invigatoare dar lipsite de merit, indiferent de numele lor. Faceti o analiza a jocului din a doua repriza a lui Dinamo si intrebati-va daca aceasta e echipa care merita sa fie campioana.

Multa sanatate.

oarecare (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 14:05

@valentin passcu, frustrarea ta e evidenta, se simte de la capatul pamantului ca esti stelist, sa ai curajul sa spui ca doar Dinamo a facut blaturi, porcarii, mizerii si steaua nu, inseamna sa ai lacune colosale in memorie si, mai rau, istorie fotbalistica. Plecand de la nea Vali Ceusescu, om de mare caracter, pana la meciurile stelei de la vaslui, cand dorinel vindea tot sau cel cu timisoara de unde au venit apoi juma de echipa + olaroiu, totul este de o corectitudine desavarsita 🙂 Oricine ar putea vb de mizerii, dar nu steaua. Incearca sa nu mai fii penibil, nu de alta, dar vena care deja iti sta incordata la tampla sa nu-ti joace vreo festa. O zi buna.

skald (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 14:06

Pt valentin passcu,daca esti oltean inseamna ca nu mai ti cu craiova ,ca acum este acolo jos unde iti este locul si tie, daca esti stelist nu uita de cazul bricheta si valiza si asa mai departe,in schim eu si multi altii chiar daca nu venim la meciuri si chiar daca o sa-i retrogradeze sau ce vrei tu sa le mai faca lui DINAMO pentru noi va tamane echipa de suflet

Lazar (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 14:07

bai valentin, la passcut cu tine! Chiar daca nu ai serviciu si traiesti din pensia lu’ mata, macar ai bunul simt si nu mai consuma curentul, fiindca nu-l platesti tu. Si ne plictisesti cu frustrarile tale. Normal ca ti-ai dori sa se desfiinteze Dinamo, la cate umilinte v-am dat in ultimii ani, dar chiar si asa, nu ati lua campionatul pentru n-aveti nicio treaba cu fotbalul. De Niculescu n-ai dreptul sa vorbesti, retardule, la ce goluri v-a dat. Ai cosmaruri si acum, se vede. Nu mai bine te-ar preocupa ce joaca stelemeaua?

Luanco (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 14:26

diana-fulga….scuze…napoca…! lasand fotbalul deoparte…..cate clase ai mai travestito?:)

laurentiu (50 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 14:32

pt valentin passcu:invata sa scrii corect,apoi poti sa intri pe site-uri si sa-ti dai cu parerea.esti asa cum scrii: ANALFABET SI AGRAMAT.

bioraptor (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 14:33

Mi se pare un comentariu corect, echidistant, pragmatic..
Incepem sa vedem fotbalul intr-un mod mai civilizat mai vestic. Dinamo merita sa cistige la Cluj doar pentru ca avea un C. Munteanu- cel mai bun pasator din liga 1, un Niculae fara a fii o valoare dar de o combativitate britanica, un Danciulescu- golgheter ” pur singe” acum si cu o experienta mare in spate, si un tinar portar de mare perspectiva. Ceea ce este adevarat ca au avut si sansa si un arbitru care fara a fii gresit a judecat doua faze la limita in favoarea lor. Respect pt echipa CFR Cluj pt modul in care a luptat, rusine conducatorilor unii de origine maghiara (ungaria e la vest de noi), dar cu o mentalitate mult prea balcanica.

catalin (15 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 14:47

Doamne ce minte au unii de pe aici, incredibil. Nici un cheferist n-are dreptul sa comenteze arbitrajele, pt ca ei au fost de departe cea mai ajutata echipa in ultimii 5 ani, DE DEPARTE. Va tot umflati in pene ca ati castigat la impresia artistica, f bine. Faceti un clasament cu inpresia artistica si cine merita sa castige meciul dupa cum se joaca. Si dati-va 3 pct cu Dinamo si luati-va 3 pct si dati-le brasovului pt meciul de acum o etapa. Fotbalul se joaca pe goluri, clasamentul se face pe puncte.

victor L (169 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 15:04

@ 14 cristache,
tot la betigase ai ramas? inca nu ari trecut la cirligele (literele mici)?Ar trebui sa fii mai tolerant, doar observi ca dl Ioanitoaia va califica „lider de caracter”; o licenta poetica de invidiat.

sohil (71 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 15:10

@valentin passcu:
Nu stiu in ce realitate traiesti, mai baiete! Din moment ce spui ca a fost viciere de rezultat la acest meci, e clar!
Vad ca ai ratiunea intunecata de ura impotriva echipei Dinamo, astfel incat orice polemica dusa cu tine ar fi curata pierdere de timp. Oameni ca voi construiesc societatea aceasta romaneasca, macinata de ranchiuna, obtuzitate, lipsa de respect.

Alex (16 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 15:20

Sunt dinamovist. Dinamo este o echipa modesta. Ar trebui sa dea de gandit ca o astfel de echipa domina campionatul (sa nu uitam, a fost eliminata de Vorskla Poltava). Cei care acuza arbitrajele, sa vina si cu dovezi. Dinamo a fost mai degraba dezavantajata in acest sezon, iar in ultimele 3 a fost demontata de arbitri. Este mai degraba lipsa evidenta de valoare a fotbalului romanesc.

Alex (16 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 15:22

Tudor a dat un penalty pentru CFR care a fost 35% si unul pentru Dinamo care a fost 20%.

valentin passcu (23 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 15:27

Oleoooo. Iacătă unde erau butonaşele !!!! Stau pe tastaturi. Este mai uşor aici că nu te vede nimeni. Mai învaţă un ” a ” un ” b” , mai învaţă cîte o înjurătură, mai învaţă cîte o urătură. Cîte un urlet de coiot. Numai ce trebuie nu învaţă. Dacă îi întrebi ce este creierul dau din cap a lehamite. Dacă nu recunoaşteţi că Porcea este butonist şef, dacă nu recunoaşteţi că ani de zile eraţi ajutaţi de arbitri, dacă nu înţelegeţi că mai este puţin şi o să mergeţi în B sau C înclin să cred că pentru voi capul este cuier . Atît . Restul ……..se ştie. Beeeeee vorba lui jiji. M-aţi distrat pe ziua de azi. Cred că mai aveţi resurse pentru a continua. Ar fi păcat numai atît.

clujeanu din Atlanta (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 15:29

Asta cu CFR ajutata de arbitri e o minciuna a lui Iancu,Borcea sau Porumboiu. Personajele din stenograme.Orice minciuna repetata la infinit devine adevar in mintea prostului. Gol sau nu la capul lui Kapetanos, nu stiu. Dar daca si ala a fost penalty… transformam fotbalul in baschet. Nu a fost viciere de rezultat,a fost doar ghinion.

leo (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 15:32

@COSMIN .. bai sa stii ca ai dreptate in mare parte CFR are un lot valoros a zis si COrnel Dinu asta 🙂 dar ce folos .. Dinamo a fost echipa mai eficienta . Fotbalul se joaca pe goluri nu pe ocazii si apropo banuiesc , ca esti cheferist ia arunca o privire la CHEFERE – Dinamo 2-2 cand a-ti scos egalul vai mama voastra. respect

CSS (74 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 15:33

sa fim seriosi..Dinamo a castigat cu extrem de mult NOROC..sa va amintesc ca Balgradean tragea de timp la 2-2, pana a luat si GALBEN pt asta !!! CFR a jucat mult mai bine desi a pierdut 2 titulari in primele 10 min,accidentaati de dinamovisti,nu singuri cum vad miopii..greseala CFR-ului e ca joaca FOTBAL si la 2-1 si la 2-2..deschis,nu se trag pe fese..cat de 11 m pt Dinamo..patetic sau chiar PENIBIL ! asa dam 11 m la orice corner,daca suntem „mai catolici ca papa” cum ar spune maestrul Ioanitoaia..dar daca e impotriva CFR,de ce n-am fi mai catolici ca papa,nu-i asa,maestre ???

bazileon (167 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 16:18

Nu conteaza cati romani are CFR pe teren, dar conteaza in ce stare sunt jucatorii. Mie mi se pare foarte ciudat ca patru clujeni au suferit accidentari serioase, trei fiind inlocuiti, fara ca vreunul sa fi suferit cine stie ce traumatism (ca sa nu mai zic ca in min 4 Weldon nu este faultat, fundasul dinamovist jucand mingea). Poate aditivii cu care sunt ei dresi sunt prea puternici ori prea neprofesionist dozati. Observ ca nimeni nu zice nici pas despre o astfel de ipoteza, desi numai un preadus la biserica ar exclude-o.
diana_napoca (trebuie ca aveti o varsta apreciabila; altminteri nu vad rostul acelui nume resuscitat de dementul de ceausescu si care ar fi trebuit sa dispara odata cu el!): Ganea fiind tras, din spate (si inca cu ambele maini), e normal sa cada pe spate (lasand la o parte ca e si mai onorabil), asa ca altcineva e cazatura!
Deapreciat stilul oral, a la Creanga, nu?

kappa (69 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 16:45

Ma bucur ca Dinamo a invins pe CFR pentru un simplu motiv: Dinamo e formata majoritar din jucatori romani si ca atare ajuta la dezvoltarea fotbalului romanesc.

Strategia recenta a CFR-ului imi pare evidenta: treptat au vandut toti jucatorii de valoare: Dubarbier, Culio, Pereira, Traore, Yousouf Kone – iar in locul lor au adus jucatori mai putin valorosi. Au preferat sa cumpare jucatori straini de valoare indoielnica, singurile cumparaturi pe piata autohtona fiind arbitrii, seful Ligii (vezi casa cumparata de Paszkany de la firma lui Mitica Dragomir – conflict de interese clar – chiar si numai pentru asta Mitica ar trebui sa-si dea demisia daca ar fi in Occident). CFR a castigat o gramada de cupe si supercupe ale Romaniei pe greseli mari de arbitraj. Sezonul asta lucrurile mergeau bine pana cand a fost ales Craciunescu ca sef al CCA. Sesizand pericolul, faptul ca au pierdut investitiile, Paszakany a si inceput sa se planga de arbitraje inca inainte de a-si incepe Craciunescu mandatul. Adica investitiile lor in domeniul sferei de interese din jurul arbitrajelor au fost pierdute. Pe aceeasi linie, Paskany l-a sustinut pe Mitica imediat ce acesta a fost chemat la DNA. Practic Mitica e o alta investitie pe care nu vor s-o piarda.
Cand Iuliu Muresan era in Comitetul Executiv al FRF, in anul in care Unirea Urziceni a castigat campionatul, CFR a fost printre putinele cluburi care nu a agreat arbitri straini. De ce? Evident lor le convenea influanta pe care o aveau asupra arbitrilor autohtoni.

Pe scurt, in strategia recenta a CFR vedem orientarea pe piata interna la arbitri/sefii LPF si FRF dar si o continua orientare pe piata straina de jucatori de mana a doua.

Chiar daca Dinamo prin Borcea cauta mereu accesul deplin la butoanele arbitrajelor indiferent de cine e seful CCA, macar Dinamo are majoritar jucatori romani si contribuie la dezvoltarea fotbalului romanesc.

CFR insa dauneaza grav fotbalului romanesc.

Aral (104 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 16:59

Ca de obicei, corect si obiectiv. Cei tineri au de la cine invata.

claustrofobus (85 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 17:51

Desi ardelean, trebuie sa va dau dreptate. A fost penalti la Nuno, iar mingea lui Kapetanos nu a intrat in poarta. Poate da, dar nu toata. Si Craciunescu v-a confirmat.

Lazar (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 17:56

Nu imi convine pentru ca sunt fan cfr, dar trebuie sa va dau dreptate. Ma bucur ca ati facut observatia referitoare la accidentarea celor trei clujeni. Daca ar fi ramas pe teren Dinamo nu ar fi castigat nici cu norocul care a ajutat-o din plin. Forza cfr!

cornel boeru (79 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 18:15

Cred ca Paszkany s-a uitat la televizor normal, cu ochelari 3D ! I-a dat o pereche si lui Porumboiu ! Tot zicea de cartonase galbene ?!!! Clujul a luat unul si Dinamo 5 sau 6 ! Scarlatache a luat galben la la penalty, Diogo , nu !!!! Daca la meciul asta fara probleme niste indivizi vad altceva, inseamna ca nu mai avem nici o ratiune si suntem ratati !

Petre (255 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 18:18

Asa este, foarte corect modul in care priviti lucrurile, va invidiez logica imbatabila!

Kobra Dinamo (10 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 18:56

Ce alba ce neagra => CFR Cluj – Dinamo Bucuresti 2-3 , ne vedem in retur, RESPECT NEA OVIDIU!!!

Acceptati infrangerile si deveniti castigatori, e un joc de fotbal. Oricine poate pierde sau castiga indiferent de prestatia tuturor.

radu (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:01

ardelean fiind tin cu CFR … felicitari lui dinamo pt victorie si pt cele 2 goluri frumoase (1 si 3). cat despre arbitraj, penalty inventat pt dinamo …

adrivali (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:01

Nu imi explic de ce toti moderatorii care l-au primit in emisiuni pe Paszkany nu incearxca sa ii spuna ca un jucator tras de tricou cade INTOTDEAUNA IN SPATE si chiar se vede cum se intinde tricoul. Iar de restul ne-a facut Tudor destui nervi fiindca a fragmentat jocul, de aia a dat si mai multe galbene catre Dinamo nu catre CFR si el era suparat ca s-au dat galbene. Parearea mea este ca este prost arbitrajul lui, dar nu cred ca a gresit decisiv.

marinh (98 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:55

Poate ca Ioanitoaia lauda cam tare pe Dinamo dupa ce s-a luat recent de Badea – ce curaj- dar cred ca articolul e obiectiv in rest. Fotbalul nu e ce vrea Paszkany sa fie, e ce se joaca pe teren. Nu e nimeni de vina ca CFR a ratat ocazie dupa ocazie, nici Tudor si nici Ioanitoaia.

sohil (71 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:01

Clujenii ar trebui sa fie ultimii care sa vorbeasca urat de Dinamo. Datorita corectitudinii dinamovistilor au castigat ei primul titlu din istorie. Atunci erau in genunchi in fata noastra. Muresan multumea public lui Dinamo… Deh, au trecut anii… Iar gratitudinea e apanajul spiritelor evoluate… Si se mai stie ca p.rostii au idei putine, dar fixe.

ovrebo (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:08

cfr cluj-dinamo 2-3….restul e can-can….

durden (338 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:41

corect articolul,insa as mai observa si aportul adus de liviu ganea si balgradean in economia meciului.ceea ce inseamna deja jumatate de echipa.sa speram ca forma asta va tine pana la capat,desi e greu de crezut cu un loc atat de subtire.jucatorii mai obosesc,se mai accditenteaza..n-avem cum sa luam campionatul cand nu avem rezerve

stando (43 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 21:08

Domnule Ioanitoaia, e tragic ca o formatie cum e Dinamo „mai omogenă, mai echipă” domina campionatul intern si cum scoate capul in Europa si-o ia in mecla cu asupra de masura ! Nu e ceva in neregula ca o echipa ce defileaza in liga lu’mitica e zero barat in exterior ? Recent au jucat un amical in Bulgaria cu o echipa de care nu auzise nimeni: si acolo au luat-o ! Cand te bat echipe absolut insignifiante si te scot din cupele europene cand nici nu ai intrat bine ceva e in neregula.
„Ca atare, decisivă rămîne victoria lui Dinamo, ai cărei componenţi au arătat, pe lîngă alte calităţi, şi caracter. Au înţeles să lupte şi au ştiut să insiste. Au crezut în șansa lor pînă în ultima clipă, probă că s-au desprins abia în prelungiri. Alţii s-ar fi mulţumit şi cu un egal în deplasare, preţios în disputa cu ocupanţii locului 2. Nu însă, spre lauda lor, şi “cîinii”, a căror poziție de lider nu mai poate fi pusă la îndoială.” Domnule Ioanitoaia, nu va mai ganditi, totusi ?…

mitroi (19 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 21:24

Cred ca meritele victoriei i se cuvin lui liviu rus, in cea mai mare masura! El intra si defriseaza toata apararea adversa, dupa care batranii lui dinamo au partie libera spre poarta adversa!
ATENTIE STEAUA!!!

Franz (406 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 21:29

Ati pus problema corect, obiectiv. Traiam cu impresia ca aveti un cui impotriva lui Dinamo, dar recunosc ca am gandit gresit. Ramaneti un ziarist care merita respectat.

Dan (10 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 22:32

Si nu sint in stare sa se califice in Europa 🙂 Sa fim seriosi. Cand joci acasa pe un stadion din ala , ce performante sa faci?

Adi (110 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 22:36

Care Derby? Derby inseamna un meci tare intre doua echipe, intr-o competitie egala, sportiva. Dar in Romania nu mai sunt competitii egale.
1. Campionatul: etapa dureaza 3-4 zile, aparent din motive de televiziune, dar asta da loc la aranjamente de culise, fiindca fiecare club poate face aranjamente in functie de rezultatele zilei precedente. Normal si echitabil si sportiv ar fi ca etapa sa insemne ca toate meciurile sa se joace in aceeasi zi si la aceeasi ora, daca e o competitie corecta.
2. Cupa: echipa de liga mica trebuie sa joace pe terenul echipei de liga mare si uneori in nocturna, deci un meci unic, adica in deplasare si in conditii cu care ea nu e obisnuita. Evident ca echipa de liga mare e favorizata, si Cupa e o competitie de decimare deliberata a echipelor mici si de favorizare a echipelor mari.

Degeaba i se zice sprot, daca nu mai e sportivitate.

Comentează