Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Legea și morala

De așteptat și de dorit ca agresorul lui Galamaz să ajungă după gratii. Față de asemenea animale, deși termenul îi nedreptățește pe cai, pe cîini și pe pisici, nu trebuie manifestată nici o îngăduință. N-aș împărtăși însă punctul de vedere […]

luni, 31 octombrie 2011, 4:50

De așteptat și de dorit ca agresorul lui Galamaz să ajungă după gratii. Față de asemenea animale, deși termenul îi nedreptățește pe cai, pe cîini și pe pisici, nu trebuie manifestată nici o îngăduință. N-aș împărtăși însă punctul de vedere exprimat de Răzvan Lucescu, care propunea să se dea un exemplu cu atacatorul fundașului stelist. Cînd vorbim despre lege, nu vorbim despre exemple. Legea se aplică și atît. Dar faptul că a noastră e exagerat de blîndă cu huliganii constituie o problemă ce depășește sfera fotbalului.

Vinovați de cele întîmplate sînt, evident, și stewarzii firmei de pază. În loc să-l împiedice pe bezmetic să pătrundă pe gazon și, dacă tot le-a scăpat, măcar să-l fi oprit să se apropie de jucători, aceștia l-au lăsat să-și facă mendrele. Nu știu ce scrie în contractul dintre firma Galant și organizatorii partidei, însă prima trebuie trasă la răspundere. Nu și-a îndeplinit obligațiile și e normal să plătească.

Nu încap dubii că Petrolul va pierde meciul la masa verde. Oricît s-ar strădui cineva să țină partea grupării prahovene, pretinzînd că nu-i logic ca ea să suporte consecințele actului comis de un dement beat, drogat ori cum o mai fi fost, nu există altă variantă plauzibilă în afara lui 0-3.

În context, a surprins neplăcut, ba chiar a șocat, pasivitatea fotbaliștilor ploieșteni. Situat la doar cîțiva metri de Galamaz, alături, Komazec nu numai că n-a intervenit, dar n-a schițat nici un gest, nici el, nici coechipierii lui! Să admitem că s-au speriat. Posibil, ceea ce însă nu-i disculpă.

Rămîne în discuție, și se dezbate aprins, atitudinea “centralului” brașovean Robert Dumitru, cel care, în încercarea de a controla o situație neobișnuită, i-a eliminat pe Martinovici și pe Stanca. Se ridică de-acum întrebarea în ce măsură cei doi trebuie sau nu suspendați?

Aici opiniile se despart. Unii susțin că roș-albaștrii, simțindu-se amenințați, s-au aflat în legitimă apărare. Alții că, lovind la rîndu-le cu sălbăticie într-un individ, fie el și smintit, căzut la pămînt, steliștii au devenit ei înșiși agresori. Ca atare, arbitrul
a respectat regulamentul cînd i-a eliminat deoarece nimănui, deci nici lui Martinovici și lui Stanca, nu-i e permis să-și facă singur dreptate. Nicăieri în lumea civilizată.

Părerea mea e că Robert Dumitru n-a greșit, fără ca asta să însemne că jucătorii amintiți merită sancționați. Chiar dacă nu s-au mai găsit la un moment dat în legitimă apărare, cred că reacția poate fi înțeleasă și, mai departe, scuzată.

Asta în ideea că, dincolo de conținutul lui, regulamentul are, sau ar trebui să aibă, și o morală, asemenea legii. După litera legii, Martinovici și Stanca ar trebui suspendați. După spiritul ei însă, nu.

Comentarii (134)Adaugă comentariu

Florinel (9 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:22

Fratilor daca nu era acolo Martionovici ce se putea intampla?! Mai baga in spital vreo 2 stelisti… sa fim seriosi, altfel nu avea cum sa il opreasca pe huligan. Cartonasele rosii trebuie anulate iar nenorocitul la parnaie… alfel e jale!!!

andrei (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:23

E asa de clar de ce tara asta e in starea in care e…vreo cativa dragos enache posteaza aici.. altii, pe alte bloguri…e normal ca strainii sa ne priveasca ca pe ultimele laturi, pentru ca asta suntem

DD (11 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:25

@yonutz: esti un dobitoc care nu stie sa poarte un dialog online civilizat atunci cand altii sunt de alta parere. probabil esti un frustrat fara pic de educatie si fara pic de bun simt.cat despre parintii mei nimicule,sunt curios ce educatie ai primit tu de la parintii tai, daca refulezi in felul asta. si spropo, cu siguranta nu sunt eu pustiul.

mihai m (21 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:32

Cand Coruptie…cand LFP… cand FRF ..cand Huligani…dar cand fotbal, cand corectitudine,cand spectacol???..numai injuraturi si ioradane care mai de care..de asta suntem buni..smecheria de valoare…suntem pe toate canalele de stiri din afara..!!!

Ady.NYC (49 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:41

@ Ovidiu Ioanitoaia

Razvan Lucescu are dreptate; ar trebui sa se dea un exemplu pentru ca legile in Romania sunt prea blande si nici nu se respecta. Deasemenea ar trebui trasa serios la raspundere firma de paza (am citit ca au primit amenda de 500 lei…daca este adevarat, asta este bataie de joc.)

Referitor la Stanca si Martinovici…Nu cred ca regulamentul prevede o situatie in care un suporter este lasat sa intre pe teren sa bata un jucator, iar jucatorii il iau la bataie. Cred ca Robert Dumitru s-a pierdut cu firea si cred ca este normal, dar cartonasele rosii ar trebui retrase.

Un om care sare la bataie fara motiv, baga in spital un fotbalist si distruge un spectactacol pentru milioane de spectatori si telespectatori, MERITA jucat in picioare de AMBELE echipe si apoi bagat in puscarie ani seriosi. Nu uitati ca acest individ are si antecedente.

Am tot respectul pentru Martinovici si Stanca!!!

Sunt dezamagit de persoane ca Dragomir si Sandu, care cica aplica regulamentul doar cand au ei chef, iar cand apare o situatie de genul asta NU sunt in stare sa gandeasca decat dupa „tipar”. NU pot sa inteleg cum o tara intreaga ii suporta pe acesti doi indivizi…n-au rezultate, nu fac nimic pentru fotbal, sunt incompetenti si nu-i duce nici capul…Incredibil!!!!

Mircea (97 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:41

Nu-mi vine sa cred ca presa face un erou din Martinovici. Ce s-ar fi intamplat daca se petrecea chestia asta intr-un meci international ?? Descreierati de genul celui intrat pe teren intalnesti peste tot de aceea cei cu paza trebuiesc penalizati dar jucatorii au un astfel de statut nu pot riposta cu aceeasi violenta.

NICUVEGAS (6 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:48

ATENTIE, ATENTIE, am vazut pe internet cum acel jucator al petrolului aduce boxu la margine terenului dar boxu a cazut pe jos, acolo era un albitru sau asa cred eu in bluza albastra cu pantaloni scurtzi negri care a vazut cum a cazut acel obiect jos se duce spre acel obiect dar se opreshte, deci ce inseamna asta?
PS. scuzati gramatica sunt plecat din RO de la varsta de 11 ani.
MR. IOANITOAIA salutari la tata pe care l-am cunoscut cand a venit invizita in LAS VEGAS la Iulia. TOATE BUNE.

area (42 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:01

Domnule Ioanitoaia

Esti socat de atitudinea jucatorilor ploiesteni?

Stelistii care l-au lovit pe huliganul de jos erau in legitima aparare???

S-a uitat de faza identica cu huliganul stelist in slapi care i-a ratat de putin capul portarului lui Charleroi?

SI MAI ALES CA JUCATORII STELISTI L-AU SCAPAT DIN MAINILE FORTELOR DE ORDINE ???

Acum toata lumea tipa ca steaua e victima, la ce? eu am jucat fotbal, am luat pumni, am vazut arbitrii loviti cu picioarele de jucatori sau spectatori…

Dar vai! a jucat Steaua…

ahasiaoleu (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:06

imcredibil…
ma uit la stiri si vad „jurnalistii” care lauda tentativa de omor a jucatorilor Stelei…
vad fabulatii despre obiecte despre factinuni denumiri dar concret un domn a trecut de paza linistit a lovit cu pumnul un jucator de la Steaua apoi Martinovici l-a imobilizat … loviturile cu crampoanele ale lui Martinovici si ale celorlalti jucatori de la Steaua trebuie judecate cu acceasi masura.suporterul si jucatorii de la Steaua sunt la fel.

sucu (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:08

RESPECT pt gestu lui Martinovic si a lui Stanca trebuia nenorocit si bagat in spital !!!!!!!!!! BRAVO lor se vede ca sunt niste colegi UNITI!!!!

Burebista (120 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:09

D-le Ioanitoaia,

Desi impartasesc multe din opiniile exprimate de dvs in acest articol, vreau sa nuantez cateva dintre acestea:

1. Dupa parerea mea, cea mai mare vina apartine celor care au avut in sarcina paza ordinei la stadion. Si am sa va argumentez si de ce: Eu, firma X fac un contract cu Y sa presteze o anumita activitate. Eu imi platesc obligatiile fata de Y, dar Y nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contract. De ce sa platesc eu amenda fiindca Y nu si-a facut datoria? Daca as fi avut in competente asemenea activitati si resurse umane, nu as mai fi facut contract cu Galant
2. De ce amenda data firmei Galant Security este derizorie, in raport cu sanctiunile aplicate clubului Petrolul? Fiindca nu ma refer doar la amenda data clubului Petrolul ci si la prejudiciile suferite prin suspendarea terenului(N etape), plus altele de imagine. Si as mai remarca inca ceva: acesta nu a fost primul meci disputat de Petrolul pe teren propriu.
3. De ce la celelalte meciuri in care, de asemenea, Petrolul a fost condusa pe teren propriu(ca exemple: Cu Dinamo si Rapid) nu au fost incidente de asemenea gravitate?
4. Vasazica, la celelalte meciuri, Clubul organizator s-a achitat multumitor de obligatii si, taman, cand becali avea nevoie ca de apa de acele 3 puncte, s-a nimerit sa iasa un nebun la rampa?
5. Chiar ce au pazit stewarzii si jandarmii daca un singur nebun patrunde ca voda prin loboda pe teren, peste 50 de m si nimeni dintre stewarzi nu a alergat dupa el? Aici chiar nu e ceva Cusher!
6. Ii doresc sanatate lui Galamaz, dar am eu parerea mea ca s-a exagerat si cu starea lui de sanatate: intai s-a spus ca i s-a fracturat osul zigomatic si ca trebuie operat, apoi ca e doar un traummatism cranian si ca nu e nevoie de operatie, apoi ca va sta nu stiu cata vreme pana ce va reintra, fara sa se mai vorbeasca de alte leziuni, gen spargerea timpanului, etc.
7. De pe urma acestui incident, singura benefiaciara este steaua:
a) va castiga la masa verde cu 3-0(cele trei puncte erau oricum asigurate in momentul incidentului)
b) in schimb Petrolul va suferi mult mai grav decat merita: teren suspendat, amenzi, etc
c) acest incident reprezinta socul care ii va trezi pe stelisti din letargia in care erau de cateva etape
d) a resuscitat oarecum si galeria suporterilor care se vor apropia din nou de echipa
e) comportamnetul lui martinovic si stanca a fost perceput altfel decat s-a petrecut pe teren: au ajuns eroi nationali, doi batausi care, in mod normal ar fi trebuit doar sa-l imobilizeze pe agresor nu sa-l faca sac de box si de karate kid.
f) Drogatul acela trebuie intr-adevar izolat la parnaie, dar , desi pare un paradox, cred ca becali ar trebui sa-l premieze: acel nebun a facut mai mult decat ilie stan si el patronul impreuna: i-a scos pe jucatori din letargie, i-a unit si ii va readuce pe suporteri pe stadion.

8. Steaua iese castigata din acest incident. Daca as fi adeptul ideilor conspirationiste as spune ca asta a fost o alta diversiune becaliota, dupa aceea cu bricheta si sacosa sau valiza.
9. Tehnicile manipulatorii s-au mai sofisticat intretimp…

papi (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:27

dar mita biciclista nu merita si ea cateva luni?

daniel (12 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:41

nu sunt deacord cu gestul facut de respectivul la ploiesti ,dar nici sa cadem in ridicol sa spunem ca este tentativa de omor.despre ce vb noi aici?altii omoara cu masinele lor cate 1,2,3 persoane si nu fac o zi de puscarie si unul ca acesta arest preventiv 30 de zile?Daca nu rata martinovici a doua incercare si ii prindea capul?Judecand la fel in ambele parti sunt la fel de vinovati toti trei ,stanca,martinovici,si ultras-ul.daca se opresc doar sa-l imobiliseze,era un alt discurs dar au raspuns cu aceiesi moneda si se fac vinovati,parerea mea.ce spuneti nea OVI?

Vlad (43 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:44

Am si eu o intrebare….in spiritul bagarii la puscarie pe cel care l-a lovit pe Galamaz, ce a patit MM Stoica dupa ce a lovit un suporter. Cu ce a fost diferit pumnul managerului fata de cel al suporterului?

„Legea se aplică și atît” dar nu in toate cazurile. Cati ziaristi au scris ca MM Stoica trebuie bagat in puscarie?

blue (25 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:47

chiar… ” dar vai… a jucat steaua”

Mihai (13 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:52

Si postasul, seful galeriei oltene, pentru o fapta asemanatoare, pe cand la puscarie nea Ovi? Atunci Mihalcea i-a luat apararea lui Niculescu, pentru ca nu stia ce ganduri avea acel turbat, a fost suspendat cateva etape fara sa primeasca un cartonas. Ce-ai scris atunci ziarist viteaz? Nu cred ca despre prietenul tau mititel, ce indemna toata suflarea olteneasca la lupta impotriva cainilor!? Acum faceti pe justitiarii, indivizi de doi bani?

Catalin (3 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:53

Tot ce se intampla astazi in fotbalul romanesc este doar rezultatul comportamentului si limbajului violent pe care mai marii fotbalului il au si folosesc in fiecare saptamana.
George Galamaz este victima dvs domnule Giovani Becali,este victima dvs domnule Dragomir,este vina dvs domnule Mircea Sandu si este vina dvs domnule patron de club…..sunteti vinovati si a-ti dat cu toata puterea in acest baiat.Din bun simt si daca acolo undeva mai zage o samanta de onoare nu mai raspundeti la telefon cand sunteti sunat de un ziarist care va cere parerea pentru ca sunteti patati de murdaria asta de fotbal in care voi va balaciti.Regret enorm ce ai patit George si imi cer eu scuze pentru ca traiesti in lumea asta care nu te merita.

efor (12 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 20:58

Sa lasam legea sa faca dreptate.Oricat ne-am strofoca noi pe aici,si indiferent de cat de radicale sau ponderate ne sunt opiniile,tot incidentul acesta trebuie judecat fara patima.Se impun clar niste masuri pentru ca aceste lucruri sa nu se mai intample,si care tin in primul rand de organizarea evenimentelor sportive si nu numai,pentru ca de huligani de felul celui de la Ploiesti e plina lumea.Cum bine au remarcat cativa dintre voi,sa nu ne lasam orbiti de furie si sa ne amintim ca incidente similare(MM,Steaua-Charleroi) au fost judecate diferit.Poate atunci daca se actiona cu fermitate nu am fi ajuns in situatia de la Petrolul-Steaua.

adi (4 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:02

MARTINOVICI CAPITAN!

tot eu (4 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:04

chiar eram curios de mult timp in caz ca ma bate cineva pe strada si nu am nevoie de spitalizare sau doar de cateva zile, ce pateste respectivul in afara de amenda? ar trebui inasprita legea in privinta asta.

broscuta oac (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:06

Remarc din nou echilibrul in gandire si in scris al maestrului Ovidiu. Asa e, legea e lege, nu se dau exenple cu ea.

un om normal (4 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:11

1.nu mai dati vina doar pe conducatorii cluburilor, uitati-va ca suntem o natie de manelisti needucati, degeaba mai suntem cativa care observam asta, daca 80% sunt numai brute.
2. sunt sigur ca stewarzii erau panicati sa intervina ca si jucatorii de la ploiesti de n-au schitat nici un gest, sigur stiau ce patesc cand ajung acasa singuri. asta se intampla si cu simplii sectoristi, sunt total depasiti de situatie, ii intimideaza interlopi din ce in ce mai mici de au ajuns sa se ocupe numai de gainarii. nu mai stiu pe unde sa se ascunda noaptea si intorc capul in cealalta parte cand vad cate o agresiune.

Serban (147 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:13

Este de observat ca sunt multi frustati ce-si inchipuie c-a aparut o ocazie sa dea in Steaua, altii ca e momentul sa-l atace pe Jiji. De fapt, dupa cum se exprima, rezulta ca la fel ar fi procedat si ei!
Practic se dă in jucatorii Stelei, in principal in Martinovici, exact cum s-a dat in Gardos – cu bucuria nevolnicului ce-si doreste sa-l vada doborat pe cel puternic.
Nimeni nu este impresionat de vechimea declaratiilor anterioare ce atesta ca Rachita si conducerea Petrolului au fost preveniti de ce se va intampla, iar singura masuta luata a fost SCHIMBAREA FIRMEI CE TREBUIA SA ASIGURE ORDINEA SI SIGURANTA PE STADION!

davide (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:14

ar trebui aplicata aceiasi lege care s-a aplicat atunci cind un presedinte de club a dat cu pumnul intr-un suporter.de ce pot si oameni de rind nu?tot ce se intimpla acum pe stadioane este exact ce ne-ati invatat voi „domnilor oameni de fotbal”.sa se faca dreptate.SUPORTERUL PETROLULUI LA INCHISOARE?SI MEME(JEGUL)STOICA LA INCHISOARE

edi (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:14

Fratilor, daca un finantator de club cu boadigarzi, opreste un jucator an trafic, sa-l urecheze la ce va asteptati!!!

Adi (110 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:17

Sunt de acord ca orice agresor nebun sa ajunga dupa gratii. Fotbalul era candva un sport, dar azi, din lipsa de sportivitate in sport, s-a ajuns la asemenea atacuri violente. De vina sunt si cei care perpetueaza atitudini agresive in sport: patronii, care se cearta intre ei in public, uneori foarte violent; comentatorii de presa (redactorii de sport) care nu fac decat sa incite spiritele cu titluri neimpartiale si agresive (de pilda: X a umilit pe Y, X s-a facut de ras in fata lui Y, razboi intre X si Y, etc.); si, mai ales FRF si LPF, care doar se prefac ca iau masuri contra violentei in sport, dar ei insisi se dedau la violente psihice si morale intre ei.

observer (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:18

vad ca dvs sunteti ca deobicei, nici prea prea, nici foarte foarte. adica o scaldati traditional. de data aceasta, este oarecum de intales, desi, cam aprope de penibilul apologet al crimei, de istericul „doctor” in fotbal. auzi, ce dobitoc, de ce nu se angajeaza la becali, direct?

Ion Ion (28 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:24

Despre vinovati:
-mai intai politia si jandarmeria care au lasat grupurile de huligani din galeria petrolului sa traverseze tot orasul scandand „moarte steaua, sa curga sange „etc fara a se sesiza si a lua masuri preventive,
-oamenii din firma de paza, care, sa fim seriosi la felul cum aratau nici nu puteau sa intervina, fiecare fiind un munte de grasime,
-F.C.Petrolul, care nu a sesizat ca un ban in plus dat este si o siguranta in plus,schimband firma de paza care stia rostul protejarii partidei,
In legitima aparare s-a aflat doar Martinovici, drogatul ala intentiona sa atace si alt fotbalist (eu cred ca intentiona sa impiedice executia loviturii de pedeapsa,cel vizat fiind Costea),. Stanca a intervenit fara rost cand huliganul era deja la pamant.
O intrebare pentru „menegerul general” Vivi Rachita: Cand ni se va inapoia costul jumatatii de meci pe care nu am vazut-o?

circotashul (22 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:48

Inainte sa rasucim pe toate fetele(cu bucuria unei babe de pe marginea santului) evenimentele de la Ploiesti, trebuie sa lamurim clar un lucru: judecam dupa legile clasice ale democratei si civilizatiei sau dupa legile morale si juridice ale abramburitei ROMANIA?,pt ca sint doua lucruri aproape total diferite, de aici si multe opinii ce par ca se bat cap in cap.Civilizatia zice ca fiecare FARA EXCEPTIE indiferent de motive,situatie, etc TREBUIE SA RASPUNDA pt faptele lui.
Roman fiind si eu, tind sa judec dupa legile abramburistice, si zic ca bine i-a facut Martinovici, canaliei dar atit.In schimb i-as da premiul 1 cu coronita si i-as stringe mina daca acum ar veni in fata si civilizat cu barbatie(aia adevarata) ar recunoaste ca a vrut de fapt sa faca el dreptate pe loc in buna regula a societatilor precivilizate,si ca ATENTIE,pt aceasta e dispus sa suporte consecintele(a se vedea obligativitatea raspunderii pt proprile acte).Asta ar arata ca noi esticii desi inca ne luptam sa ne stapinim instictele avatare, totusi incet, incet facem pasi spre o lume dominata de civilizatie.In incheiere domnu Ioanitoaia nu mai faceti joc la doua capete daca vreti sa va castigati respectul celor cu un anumit IQ,declarati clar inclinati spre civilizatie sau ABRAMBURICA?. Plutitul intre doua ape cu fraze aburistice(frumos intortocheate) din teama de a nu supara nu fac nici un serviciu statului dv jurnalistic.
PS.Mi se pare ridicol si hilar cit de mult se discuta acum despre arbitru(cum a actionat, daca e vinovat, etc.) vorba aia casa arde si baba se piaptana!!!.

giorgy (8 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:52

Din cate (pre) vad asta era perdeau perfecta de fum indaratul careia Sandu si Dragomir sa inceapa sa se disculpe. De vazut reactia lui Sandu de la iesirea de la DNA ori a lui Dragomir de azi de la TV. „Cand vi-am spus eu …” sau „legea pe care am facut-o e prea blanda” Poate suna insa ciudat dar mocirla in care e fotbalul e rezultatul prostului lor management. Ei sunt conducatorii acestui fotbal pe care tot ei il condamna cu gura pana la urechi. Sau ce ganditi oare? Daca echipele noastre jucau fotbal ca cei din Spania ori Anglia mai aveam noi timp de contestari? Apropo, domnule Ioanitoaia, va mai dau inca o mostra (daca mai era cazul)din gandirea intoarsa pe dos a lui Dragomir. Azi spunea in emisiune la Ivanovici. Nimeni nu impiedica Craiova ca sa se adreseze instantelor civile dupa dezafiliere. Adica o indruma sa faca exact motivul pentru care a fost dezafiliata? cand l-a intrebat Mitran daca a semnat decizia Comitetului Executiv de dezafiliere, a precizat ca nu a facut-o apoi s-a corectat ca a facut-o abia acum o saptamana. Pai astia is oameni de cuvant, astia conduc fotbalul, oameni de jumatate de vorba…

Mircea (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:52

Domn´doctor da unde i morala cind 500 de suporteri sunt interzisi pe un stadion din Romania pt maxim 20 torte? O fii fost in baza ministerului de interne da chiar sa o dam in bancuri cu militieni? De ce atita nebunie pt un idiot? V ati ocupat exemplar de cazul craiova..felictari,asta astept de la un ziarist. Cind o sa porniti o ancheta jurnalistica si impotriva samsarilor de la Dinamo.Pe un site al suporterilor au aparut ceva cifre despre spalarea de bani si ´´capusarea´´ clubului. Dar in presa centrala liniste.De ce? Si este vorba de sume fabuloase ,zeci de milioane de euro.

giorgy (8 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 21:57

Si apropo de cazul de aseara. Nu-i nici un capat de tara daca ii dau o etapa de suspendare lui Stanca si Martinovici. Ei vor intelege si punctul de vedere al regulamentului, nu ma indoiesc de asta. Ideal ar fi ca vagabondul acela sa faca puscarie cativa ani buni si sa se aleaga si cu o amenda sa o tina minte toata viata. Poate la inchisoare sa se intalneasca cu lotul aflat acum la DNA, Sandu, Dragomir & Co. De fapt acolo e BUBOIUL fotbalului romanesc, nu in mintea incetosata de drog si alcool a unui bezmetic. Buba aceea trebuie sa se sparga, restul e diversiune si ca la romani ascundem gunoiu sub pres, ca poate nu ne vede nimeni…

niki (2 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 22:02

…daca va uitati cu atentie la intentia agresorului, cel vizat era de fapt arbitrul pentru acordarea acelui 11 metri. Nu a mai ajuns pana la el, iar in drumul sau a lasat victime multiple intr-un spectacol …de groaza…

edy (2 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 22:27

Interesanta situatie! Cand a izbucnit „Afacerea Bricheta” toata presa sportiva a comentat cu nuante de la sarcasm la indignare morala fata de circul oferit de Deaconu si de toate ‘oile ” Stelei, care au preferat o fuga lasa la vestiare in fata unei perspective de a juca(si, de fapt, de a pierde)pe teren un meci important.
Multi ziaristi au dat atunci un recital de sarcasme la adresa arbitrului care a oprit meciul. Acum aceeasi indivizi sunt revoltati de ceea ce au vazut la Ploiesti, ca niste fete mari crescute la pension si care au citit doar romane siropoase si s-au uitat la telenovele.
De la sila fata de Deaconu au trecut la indignarea morala pentru meciul de duminica. Nu era normal sa se ajunga aici? Ba da!!! Era firesc. Iar indignarea unui tip gen Mironica pe Sport.ro imi face sila. Si nu doar a lui. Eu nu am nimic cu tipul ala dezahat, ci cu cei care, prin atitudinea lor de a judeca cu dubla unitate de masura au favorizat un asemnea eveniment. Presa are partea ei de vinovatie in acest caz. Si ar trebui sa inteleaga asta.

Petre (255 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 22:46

Asa este, aveti perfecta dreptate, va impartasesc punctul de vedere si va felicit pentru articol!

m68 (61 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 22:49

Atunci cand mergi pe strada cu o persoana draga(tata,mama , sotie, prietena,copii) si aceasta este atacata miseleste de un las pe la spate si lovita cu bestialitate dupa care scuipata cu dispret TU ce faci? Colegii lui HARDY nu au reactionat , tot un pumn a fost si atunci ….. Cand vad comentariile UNORA ma infior si zic: in Romania avem o problema MARE care tine de educatia din scoala si de cei 7 ani de acasa. Am citit azi la amiaza vre-o 85 de comentarii ,in MARCA, si toate erau radicale impotriva acelui descreierat. Una dintre persoanele care il acuzau pe MARTINOVICI era si ioana cosma de la sport.ro (nu doresc raul nimanui ) dar ea ca formatoare de opinie ce ar fi facut in cazul ipotetic pe care l-am descris la inceputul postarii mele????

Catalin Petrovici (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 23:44

” Nicăieri în lumea civilizată.” Treziti-va romani, sunteti tinuti in teroare de doua decenii, prostiti mai rau ca pe vremea comunismului, suntem vite pregatite pentru taiere, popor de sacrificiu, acesta este nivelul la care au vrut sa fim dusi, ne-au distrus identitatea nationala, o sa pierdem teritorii din tara, suntem obiecte de folosinta pentru mafie si politica . Treziti-va ca nu mai avem pentru ce lupta, decat pentru viata ce ne-a mai ramas . Nenorociti ca enache sunt milioane in tara, suntem tinuti sub teroare de acesti salbatici creati de asa zisa „democratie”

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 0:20

Sunt destui sfertodocti care cred ca a fi nuantat si nu transant inseamna ca o scalzi. Eu va felicit din alt motiv. Pentru ca de data asta nu l-ati atacat pe Gigi Becali desi v-a ridicat mingea la fileu cand a declarat ca huliganul trebuia batut pana la coma. Aceasta atitudine v-a ridicat in ochii mei. Pe oier e mai bine sa il tratezi cu indiferenta.

Che Guevara (363 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 0:28

1. Nimeni nu e deasupra legii. Dragos din Ploiesti i-a invinetit ochiul lui Galamaz. Gardos i-a rupt piciorul unui nefericit. De ce unul trebuie sa faca puscarie iar altul a scapat cu o mica suspendare?
2. Legea e aceeasi pentru toti. Dragos Enache i-a invinetit ochiul unui fotbalist. Mutu a bagat un ospatar in spital. De ce primul trebuie sa mearga la puscarie si celalt se plimba liber si mai are si tupeul sa spuna ca are diploma de jurist?
Ia mai lasati-ma cu patosul asta PCR-ist! Ia nu mai infierati omul cu manie proletara! Ca din cauza voastra, sau a unora ca voi a ajuns Mircea Sandu sa se creada Dumnezeu pe pamant.
Ultima fraza: La Dinamo intr-un meci de cupa europeana au intrat sute de oameni pe teren si nu s-au ales decat cu o amenda. La Ploiesti a intrat un individ si deja se vorbeste de suspendari drastice de 10 etape. Unde este legea si echitatea in Romania?

Camelian Propinatiu (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 0:34

E posibil ca ultrasul, bine consiliat sa se drogheze inainte de a actiona, sa nu riste penal mare lucru. Pentru a descuraja astfel de violente se poate insa exploata faptul ca atacul s-a produs dinaintea publicului de pe stadion sau de la televizor, cu efecte devastatoare asupra minorilor, iar imaginile s-au raspândit in lume, existând si grupuri antiromânesti interesate sa le difuzeze masiv. Nu e exclus ca ministrul sportului si ministrul turismului sa solicite expertilor evaluarea daunelor de imagine cauzate si sa deschida actiuni paralele privind dezpagubirea contribuabilului român.

Coco (5 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 0:38

Corect!

macarone (53 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 0:52

daca Martinovici ar fi fost cu Hardy in barul giurgiuvean , Hardy ar fi trait si-n ziua de azi !!!…Cand cineva intervine impotriva unui agresor vad ca e pedepsit de regulamente si legi miselesti !…si ne mai miram cand auzim ca sunt oameni batuti , talhariti si omorati in plina strada si nu intervine …NIMENI !!!….uite , pt asta nu intervine , ca daca o face da numai de belele !!!…in loc sa-i facem statuie lui Martinovici ca poate fara el ar mai fi cazut si alti stelisti victime ale acelei bestii , arbitrul ii da rosu si altii il acuza !!!…acum te intreb eu , crezi ca Martinovici va mai sari in apararea altor colegi de echipa dupa ce i se intampla acum !!!???

valentin (6 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 1:33

Nea Ovi, in lumea civilizata asta se numeste legitima aparare, fiindca petrolistul era pericol iminent. Dreptate singur si-a facut Gigi cand i-a fugarit pe aia de-i furasera masina, adica s-a erijat in lege. Hai sa nu ametim lucrurile.

In lumea civilizata nu exista sa fii bagat la puscarie fiindca il bati pe hotul care iti sparge casa. E dreptul tau sa-ti aperi proprietatea. La fel cand aleaga unul spre tine de nebun sa-ti dea una.

Noi nu traim intr-o tara civilizata nea Ovi. Traim intr-o tara cu legi bune pentru smecheri, hoti si huligani.

Si lumea doarme.

lucell (13 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 2:43

deci dumitru nu e vinovat ca nu a intrerupt meciul de la pumnul incasat de galamaz care a dus si la accidentarea lui tatarusanu, martinovici si stanca nu sunt vinovati ca l`au luat la suturi pe ala pt ca s`au aparat asa ca putem judeca totul in functie de ce regulament?? 🙂

lucell (13 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 2:45

daca dumitru putea meciul si nu l`a oprit asta conducand la accidentarea lui tatarusanu , atunci de ce stanca si martinovici sa fie suspendati si in cazul lor sa se aplice regulamentul. daca e sa se aplice regulamentul sa se aplice in cazul ambelor situatii parerea mea.

Augustus (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 2:50

”Presa romana a educat o audienta idiotizata ,avida de birfa ieftina ,senzational ,mama tuturor ranitilor galaxiei si care e incapabila sa duca o argumentatie pina la capat fara sa injure asta in cazul in care s-a obosit sa gindeasca la veuna sin in general imbuibata de adevaruri absolute ireductibile carora nu le trebuie o argumentare ci doar o bita sa fie impuse .Iar faza de la meciuriel de fotbal este o consecinta a creari prin presa in 21 de ani a acestui tip de individ si acestui tip de audienta. Ana Pauker ar crapa de invidie. Ei nu i-a reusit cu metode violente o indobitocire atit de accentuata .Deh nu avea eficenta internetului. Doar acum inteleg vorbele bunicului care imi spunea la momentul mineriadelor „tine minte o sa fie mai rau ca in 50″ Si el stia pe propria piele despre ce vorbea. ”

Cesc (4 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 3:28

Aveti dreptate D-l, dar cu ce este diferit gestul acestui imbecil fata de cel al unui alt imbecil care loveste un suporter?….nimic nu este diferit si va mai intreb care este diferenta intre acest gest si o agresiune ca multe altele, chiar mai grave? doar mediatizarea….acel imbecil va fi pedepsit de lege, jucatorii suspendati cat mai mult, dar ce facem cu lumea asta minunata a fotbalului : arestati, agresiuni din partea unor „cei mai buni manageri”, limbajul si comportamentul oamenilor din fotbal. Aceasta este un incident grav, dar nicidecum socant….socant este masacrul aluia din Norvegia, ca un exemplu venit rapid. Va felicit pentru munca d-voastra.

CFRRR (3 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 4:23

Legea si morala…cu legea poti sa mori,cum a murit si americanul Hardy,daca avea macar un Martinovic in echipa poate traia si in ziua de azi.

adi (8 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 6:07

Domnule Ioanitoaia, tot nu ati explicat schimbarea de pozitie cu 180 de grade fata de cazul lui Mihalcea-Postasu’.
Citez:
“Are dreptate Crăciunescu, preşedintele CCA, cînd susţine că, sărind cu picioarele pe tînărul intrat în suprafaţa de joc în timpul meciului de duminică, Mihalcea trebuia eliminat. Regulamentul îi impunea arbitrului Corpodean, în rest remarcabil, să-i arate dinamovistului cartonaşul roşu pentru agresiune, dar şi craioveanului Moţi. Cum acesta l-a lovit la rîndu-i pe Mihalcea, amîndoi merită sancţionaţi. ”

zorro (16 comentarii)  •  1 noiembrie 2011, 6:27

Trebuie sa recunosc, ca desi nu ne cunoatem,..nu am fost niciodata prieteni, dar nici dusmani!!!
O sa va spun clar,..nu va iubesc,..si nu mi-a placut niciodata ce scrieti,..in afara de apararea Craiovei,…care mi se parea evidenta,..ca facind parte dintr-o ipoteza,…deci fara comentarii!!!; pot sa va compar,..fara teama de a gresi cu un BASESCU ,..al presei!!!,…adica spuneti prostii,..urmate de alte prostii!!!;hai domnule ,…sa punem punctul pe i,…si sa spunem adevarul,…daca exista : ce cauta ala in teren,…eu stiam ca acolo sint doar jucatori si arbitri!!; nu se punea problema de rosu nici la Martinovici, nici la Stanca,…iar ce s-a intimplat demonstreaza ca regulamentele nu sint clare si trebuie schimbate!!!; iar domnia dumneavoastra ar trebui sa iasa la pensie ca sinteti depasit ,..de situatie,…ca si Sandu si Dragomir!!!
…stiu ca nu va place critica,..si ca nu o sa publicati articolul,…dar o sa-l trimit simultan la,…concurentii vostri pina cind va aparea acest articol!!!;fara stima!!!

Comentează