Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Legea și morala

De așteptat și de dorit ca agresorul lui Galamaz să ajungă după gratii. Față de asemenea animale, deși termenul îi nedreptățește pe cai, pe cîini și pe pisici, nu trebuie manifestată nici o îngăduință. N-aș împărtăși însă punctul de vedere […]

luni, 31 octombrie 2011, 4:50

De așteptat și de dorit ca agresorul lui Galamaz să ajungă după gratii. Față de asemenea animale, deși termenul îi nedreptățește pe cai, pe cîini și pe pisici, nu trebuie manifestată nici o îngăduință. N-aș împărtăși însă punctul de vedere exprimat de Răzvan Lucescu, care propunea să se dea un exemplu cu atacatorul fundașului stelist. Cînd vorbim despre lege, nu vorbim despre exemple. Legea se aplică și atît. Dar faptul că a noastră e exagerat de blîndă cu huliganii constituie o problemă ce depășește sfera fotbalului.

Vinovați de cele întîmplate sînt, evident, și stewarzii firmei de pază. În loc să-l împiedice pe bezmetic să pătrundă pe gazon și, dacă tot le-a scăpat, măcar să-l fi oprit să se apropie de jucători, aceștia l-au lăsat să-și facă mendrele. Nu știu ce scrie în contractul dintre firma Galant și organizatorii partidei, însă prima trebuie trasă la răspundere. Nu și-a îndeplinit obligațiile și e normal să plătească.

Nu încap dubii că Petrolul va pierde meciul la masa verde. Oricît s-ar strădui cineva să țină partea grupării prahovene, pretinzînd că nu-i logic ca ea să suporte consecințele actului comis de un dement beat, drogat ori cum o mai fi fost, nu există altă variantă plauzibilă în afara lui 0-3.

În context, a surprins neplăcut, ba chiar a șocat, pasivitatea fotbaliștilor ploieșteni. Situat la doar cîțiva metri de Galamaz, alături, Komazec nu numai că n-a intervenit, dar n-a schițat nici un gest, nici el, nici coechipierii lui! Să admitem că s-au speriat. Posibil, ceea ce însă nu-i disculpă.

Rămîne în discuție, și se dezbate aprins, atitudinea “centralului” brașovean Robert Dumitru, cel care, în încercarea de a controla o situație neobișnuită, i-a eliminat pe Martinovici și pe Stanca. Se ridică de-acum întrebarea în ce măsură cei doi trebuie sau nu suspendați?

Aici opiniile se despart. Unii susțin că roș-albaștrii, simțindu-se amenințați, s-au aflat în legitimă apărare. Alții că, lovind la rîndu-le cu sălbăticie într-un individ, fie el și smintit, căzut la pămînt, steliștii au devenit ei înșiși agresori. Ca atare, arbitrul
a respectat regulamentul cînd i-a eliminat deoarece nimănui, deci nici lui Martinovici și lui Stanca, nu-i e permis să-și facă singur dreptate. Nicăieri în lumea civilizată.

Părerea mea e că Robert Dumitru n-a greșit, fără ca asta să însemne că jucătorii amintiți merită sancționați. Chiar dacă nu s-au mai găsit la un moment dat în legitimă apărare, cred că reacția poate fi înțeleasă și, mai departe, scuzată.

Asta în ideea că, dincolo de conținutul lui, regulamentul are, sau ar trebui să aibă, și o morală, asemenea legii. După litera legii, Martinovici și Stanca ar trebui suspendați. După spiritul ei însă, nu.

Comentarii (134)Adaugă comentariu

sid_the_kid (2 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:22

si eu vreau sa se respecte legea, dar am un optimism rezervat!! vedem…..ar trebui sa-i dea 12 ani pt ceea ce a facut acel golan!

dan (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:29

cu siguranta se va da mandat. e tulburarea ordinii publice in forma agravata si vatamare corporala grava, temei legal este

iceberg (66 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:30

Domnule Ioanitoaia, sunteti un brav! Avem nevoie de mai multi barbati neinfricati ca dumneavoastra!

cezi (15 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:34

Urmariti o zi ,va rog,televiziunile de sport din Romania!Nu vi se pare ca aceasta propaganda, mai acatarii decat cea comunista,pentru Steaua,Steaua,Steaua,Becali,Becali,nu duce oare asta la o ura a celor cu mai putini neuroni?E posibil ,nu?Eu nu sunt violent din fire,insa imi vine sa sparg telecomanda atunci cand ma uit la un program de sport si vorbeste ore doar de Steaua!Apoi repeta de 10 ori pe zi aceleasi vorbe!De cate ori dai pe sport,aceleasi lucruri!Dar mai suntem vreo 5 milioane care nu ne intereseaza Steaua,Dinamo ori Rapid!Stiti cat de multi suntem?!Nu mai suportam,noi,astia normali,ganditi va la cei pe care ,poate,capul nu ii ajuta prea mult!!! Zic si eu!!!

Marin Juvete (3 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:36

Si cine stabileste care e spiritul legii domnule Ioanitoaia? Legea e lege si punct.Daca Marinovici nu rata „sutul” acela in capul individului si chiar il omora ce mai era de zis? Eu nu sunt jurist, am pregatire tehnica dar ca sa inteleg o lege folosesc „reducerea la absurd” si imi dau seama ca aici Martinovici a gresit. Ce rost mai avea sa -i traga un picior in gura daca respectivul era cazut la pamant? Erau o gramada de stelisti acolo, omul putea fi imobilizatsi predat „burtosilor”. Foarte bun arbitrul!

Dan (10 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:38

Va primi cu suspendare. Judecatorii n-au interes sa se aplice legea. Trebuie sa-si ascunda propriile „afaceri”

FRANKS (62 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:40

Cand vezi ciorile alea spurcate si javrele ale nespalate(un lucru bun ii ca nu toti suporterii echipelor alea gandesc ca niste animale) spunand ca trebuie martinovici si stanca sa fie suspendati(nici macar o secunda nu trebuie suspendati) pentru ca se creeaza un precedent periculos(cretini spurcati,ce sa te astepti de la ei) imi dau seama ca au probleme grave.
pai ma nespalatilor spurcati,daca unu stie ca atunci cand ataca pe cineva risca sa moara chiar el(cel care ataca ) eu bag mana in foc ca violenta in toata romania o sa scada incredibil de mult.
dar asa,infractorilor nu le este frica stiind ca chioru betiv si paduchei pdlaci ii protejeaza(prin legile date de ei).
sunt curios in tara asta cati sunt pentru pedeapsa cu moartea pentru cei care ucid,si inchisoare pe viata pentru cei care produc daune fizice grave.
eu unul sunt si nu imi este frica,ca vreodata o sa fiu cel inculpat.

FRANKS (62 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:41

*sunt pentru

Mihai (13 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:42

Foarte obiectiv sunteti de aceasta data d-le Ioanitoaia. Dar acum cativa ani cand Mihalcea a lovit un suporter oltean ce intrase pe teren la un meci Craiova-Dinamo, cine stie cu ce intentii impotriva lui Niculescu, nu ati mai scris nimic. Nu a contat ca Mihalcea a fost suspendat cateva etape, ca jucatorii prazilieni l-au lovit in aceesi faza pe jucatorul dinamovist fara a fi pedepsiti si pe deasupra tot el a fost dat in judecata de cretin, plimbindu-l prin tribunale si dupa ce plecase in strainatate. Atunci era vorba de seful galeriei Craiovei iar acum de un drogat impotriva Stelei,, echipe atat de iubite de ziaristi? Tagma voastra, a ziaristilor sunteti obiectivi doar cand doriti sau cand aveti un interes, deci rusinoasa atitudine!!!!

jony (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:44

VINOVATII SUNTETI VOI!!!!PRESA!!! VOI!!ZI DE ZI INTOxICATI OAMENII CU ECHIPA ASTA DE AM AJUS SA-I PURTAM O URA DE MOARTE!!!!PENTRU CA VOI NU VA GANDITI CA, PROMOVAND SI INTOXICANT LA TELEVIZIUNILE DE ATAC CU ECHIPA ASTA NEDREPTATITI GRAV ALTE MILIOANE DE OAMENI CARE NU TIN CU STEAUA VOASTRA!!!UNDE E ECHIDISTANTA??UNDE E PROFENIONALISMUL!!CHIAR SI ACUM IN AL 12-LEA CEAS IVANOVICI ALA IL PROVOACA PE CIOBANUL ALA SA SPUNA CA CITEZ”PE TEREN IAM FACUT PRAF NU AU TRECUT DE JUMATATEA TERENULUI”…DACA AI FI FANATIC DE LA PETROLUL IN INIMA TA CE AR FI??? SI INCA NU E MULT VETI VEDEA!!NUMAI LA O SIMPLA PRIVIRE V-ATI DA SEAMA DINTR-O INTREBARE ..”DAR DE CE NUMAI LA MECIURILE STELEI”??[BRICHETA SI ACUM ASTA!!OAMENII URASC GRAV ECHIPA ASTA, PENTRU CA VOI LE-O BAGATI PE GAT CU SILA!!!URMATI VOI!!!!!

george (2 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:45

nu e cam tarzior domnule ionitoaia?sau e prilej de ‘fiesta’ ca e stelutza noastra in joc? dar oare antecedentele anumitor manageri…nu vi se par ‘origine’? domnule ioanitoaia v-a dat drogatul de mancat…violenta va atrage intotdeuna violenta…si aici ma refer la acei oameni care sunt in fruntea fotbalului romanesc…care dau cu pumnul in tribuna…scuipa realizator tv in pauza publicitara…injura in emisiuni sportive…instiga la violenta…dv ii promovati…cu ajutorul dv se ajunge aici.suntem o natie de prefacuti si curve.

dan (34 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:46

Nu cred c-ati vrut sa scrieti Oprita, el n-are nici o treaba cu prima faza, se vede in imagini de-abia cand boschetarul era tavalit de catre stelisti. Linga Galamaz se afla numarul 11, nu merita sa-i mentionez numele. Tot sarb parca e, nu?

lake (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:47

prin anii 90 ma intoarceam dintr-o tabara cu niste prieteni, adolescenti si ei si pe trenul cu care mergeam spre casa era si galeria petrolului, compusa EXCLUSIV din tigani, bauti normal, cand au stiut ca eram fanul stelei era sa fiu linsat ,pur si simplu! la astia trebuie rupte oasele sa stie de frica!

Tudor (301 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:47

Excelent punctat, Inclusiv sublinierea ca arbitrul nu a gresit.

macarone (53 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:47

Traim in romania mai rau ca-n EPOCA PRIMITIVA !!!….intr-o tara cu justitie corupta in care agresorii stau in libertate iar victimele sunt hartuite !!!…intr-o tara guvernata de INFRACTORI cu IMUNITATE care-si spun….politicieni !!!….intr-o tara in care nemernicii au mai multe drepturi decat omul normal !!!….intr-o tara in care agresorul are mai multe drepturi decat….victima !!!….intr-o tara in care interlopii fac si isi aplica legea pumnului fara a fi trasi la raspundere !!!….intr-o tara in care interlopii si tarfele sunt vedete mondene iar valorile autentice traiesc in …anonimat !!!….SILA mi-e ca sunt roman !!!

anticarcotas (4 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:50

Ar mai fi doua aspecte: poate ca atacul ultrasului ploiestean ar trebui sa intre la tentativa de crima cu premeditare. In ce priveste argumentele celor care spun ca fotbalistii nu trebuia sa intervina, ma intreb daca de exemplu ultrasul il lovea in cap pe arbitrul de centru, apoi mergea la tusier si-l lovea si pe acesta, fotbalistii trebuia sa stea calmi, la locul lor, fara sa incerce sa-l opreasca, de frica sa nu fie eliminati, nu? Astept sa vad o faza de genul asta…

Franz (406 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:52

In sfarsit un articol realist si de bun simt pe aceasta tema, nu exagerarile altora cum ca Martinovici ar trebui declarat erou. Sunteti numarul 1.

Meka (11 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:54

Daca s-ar face un test pe 1000 de persoane aflate in pericol de a fi vatamati, va garantez ca nici unul dintre acestia nu ar sta sa fie lovit. Daca exista o lege care spune ca nu ai voie la legitima aparare atunci acea lege este una tampita. Mai mult de atat .. eu sunt foarte curios pe cine ar fi penalizat arbitrul daca acea maimuta primitiva l-ar fi lovit pe Robert Dumitru, iar Martinovici ar fi sarit in aparerea acestuia.. terminati cu regulamentul FRF.. nu se aplica in asemena situatii. Arbitrul a fost depasit de situatie, dar si ca pregatire in domeniul arbitrajului… dovada ca nici nu stia cum se procedeaza intr-o asemenea conjunctura pana nu ia fost explicat de Argaseala. Felicitari Martinovici! Rusine maimutelor din tribune care urlau de bucurie in momentul in care Galamaz a fost trantit la pamant. Ploiestenii nu merita acel stadion.

Bogdan Epureanu (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 17:57

Chiar nu cred ca zece jucatori stelisti nu l-ar fi putut imobiliza, fara sa il calce in picioare pe acel individ.

Nu zic, acel asa zis suporter trebuie sa plateasca pentru ce a facut cu zile bune de inchisoare. De asemenea Steaua merita sa castige meciul la masa verde, iar atat clubul Petrolu, cat si (mai ales) firma care asigura paza trebuia sa plateasca.

Insa cred ca trebuie sa plateasca si Martinovici si Stanca si nu doar prin etape de suspendare, ci si penal. Daca pe strada, trei vagabonzi se iau la bataie platesc penal toti trei, nu doar cel care a lovit primul. La fel cred ca ar trebui sa se intample si aici.

Mai gandeste-te! A raspunde cu violenta la violenta nu este o solutie! Si nici sa ne facem dreptate cu mana (in cazul asta si cu picioarele) noastra nu este o solutie. Nu traim intr-o jungla.

Gino (513 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:01

Daca nebunul ar fi fost fan rapidist, Razvan ar fi fost tot asa pornit? Cu totul de acord in rest. Mi-a placut ca nu cantati in struna Stelei, ci lasati loc de interpretari.

godzila (14 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:03

violentei nu i se raspunde cu violenta asta si din punct de vedere al legii si al moralei . acest huligan putea fi imobilizat de ceilalti jucatori si nici intr-un caz calcat in picioare. nu puteti obliga toti iubitorii de fotbal sa iubeasca steaua. au dreptul de a alege.

stresu (23 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:12

Sa va amintesc un articol semnat Maria Andries, in care colega dvs. incuraja derbedeii care-l injurau ca la usa cortului pe Gigi Becali ? Il gasiti simplu in arhiva Mariei.

Sa va amintesc de „coalitia” jucatori/ suporteri Dinamo, cand primii le-au dat huliganilor petarde si fumigene. La vremea respectiva s-au anuntat masuri drastice, dar se pare ca dosarele respective au ajuns la ghena de gunoi.

Au mai fost multe episoade in care huliganii au fost incurajati de presa, echipa proprie sau alte organe cu atributii organizatorice spre a produce acte huliganice.

Nu sunt de acord cu ce s-a intamplat la Ploiesti, dar tot fiind incurajati, acesti drogati au vazut ca ” SE POATE” si… S-A PUTUT !

sorin (95 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:12

Dle.Ioanitoia,
Dinamo trebuie retrogradata dupa stenigrama aparuta azi? Da sau nu?
La o intrebare simpla, astept un raspuns la fel.

sorin (95 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:13

Dle.Ioanitoia,

dupa stenograma de azi, Dinamo trebuie retrogradata? Da sau nu?
La o intrebare simpla astept un raspuns la fel!

un indignat (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:17

cand astia ne fura in ultimul hal,cand ne fura placerea de a urmari un meci de fotbal,cand au umplut fotbalul de coruptie si prost gust nu mai faceati atata caz.
e drept ca acel idiot merita pedepsit conform legii dar nu cred ca e corect sa se faca atata caz
Mai bine s-ar face caz de faptul ca tot fotbalul romanesc trece pe la DNA.
Spuneti STOP Manipularii!!!

stan (9 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:18

Firma de bodiguarzi nu a facut nimic contra derbedeului si atunci Martinovici l-a rezolvat imediat aparandu-si colegii. Astept ca FRF si LPF sa-l sanctioneze iar justitia romana sa-l aresteze la plangerea agresorului. Ma bucur ca sute de mii de romani au fost obligati sa vada ca ei ataca numai las, pe la spate, iar cand din 11 oameni e nevoie de un barbat, acela e un sarb care-si zdrobeste adversarul privindu-l in fata. Onoare slavilor

bogdan (32 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:18

Uite unde difer eu…cei doi stelisti erau perfect indreptatiti sa-l pocneasca pe dementul ala atita timp cit era o amenintare directa, dar dupa ce l-au pus jos, era normal sa tabare pe el si sa-l tina submis la pamint pina il luau stewarzii in primire. Sa-i care picioare in cap cind era la pamint si inconjurat si evident singur, nu are sens si ar trebui pedepsit chiar tinind cont de circumstantele atentuante. Daca in timp ce ei il imobilizau, erau atacati din nou de altii, situatia se schimba radical si nu se mai putea pune problema decit de aparare cu orice pret dar asa cum a fost, si cei doi merita o suspendare, mica dar merita, altfel data viitoare cind mai intra vreun cretin, pina sa-l ia organele, jucatorii se vor simtii datori si liberi sa-l bata ceea ce va duce pina la urma la un dezastru general…mai ginditi-va pina ii faceti chiar eroi, da ? Daca, in momentul cind aia doi ii carau picioare drogatului ala, sareau 200 de alti dementi din tribune si ii luau la omor pe toti stelistii, cum iesea toata nebunia, a? Sunteti siguri ca vreti sa recompensati bataia fie ea si partial defensiva ?

costache (5 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:21

Voi condamnati doar efectele la ceea ce s-a intamplat la meciul Petrolu – steaua, dar de ce nu condamnati si cauzele? Va spun eu de ce, pentru ca, cauzele, care sunt doar 2, se numesc: steaua si jiji bfecali. Lumea, poporul roman, S-A SA-TU-RAT de promovarea fortata, in toata mass-media a acestei echipe, embrion comunist si a acelui gunoi zis si bfecali. Cu siguranta ca acesta nu e decat inceputul. Apropo, daca in locul turmei de oi, se afla o echipa oarecare de prin liga 3, tot asa tam-tam faceati? NU si tot eu va spun, ca si prin acest incident, continuati josnic sa le faceti reclama atat oilor cat si lui becali. Din cate se stie, in Liga 1 din Romania, joaca 18 echipe, nu doar steaua voastra. E si normal ca jucatorilor celorlalte 17 echipe sa nu le pese si sa nu intervina in asemenea incidente. Atata timp cat voi nu stiti altceva decat steaua, steaua si iar steaua, becali, becali si iar becali, dimineata, la pranz, seara, noaptea, pe strada, la televizor, in ziare si peste tot, lumea nu mai poate sa tolereze asemenea publicitate. Chiar voi, autointitulatii jurnalisti sunteti raspunzatori pentru incidentul de la acest meci.

FRANKS (62 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:23

Cand vezi ciorile alea spurcate si javrele ale nespalate(un lucru bun ii ca nu toti suporterii echipelor alea gandesc ca niste animale) spunand ca trebuie martinovici si stanca sa fie suspendati(nici macar o secunda nu trebuie suspendati) pentru ca se creeaza un precedent periculos(cretini spurcati,ce sa te astepti de la ei) imi dau seama ca au probleme grave.
pai ma nespalatilor spurcati,daca unu stie ca atunci cand ataca pe cineva risca sa moara chiar el(cel care ataca ) eu bag mana in foc ca violenta in toata romania o sa scada incredibil de mult.
dar asa,infractorilor nu le este frica stiind ca chioru betiv si paduchei pdlaci ii protejeaza(prin legile date de ei).
sunt curios in tara asta cati sunt pentru pedeapsa cu moartea pentru cei care ucid,si inchisoare pe viata pentru cei care produc daune fizice grave.
eu unul sunt pentru si nu imi este frica,ca vreodata o sa fiu cel inculpat.

utaaradan (75 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:28

nu cred ca agresorul trebuie condamnat doar pt. afi exemplu, caci atunci tot dupa lege ar trebui inchisi si cei doi jucatori ai stelei eliminati. o lege nu poate fi interpretata in functie de ce ne convine, sau nu. chestia cu legitima aparare, e chiar ridicola, pe un teren de sport.dar altceva e dubios, se intimpla tot la un meci cu steaua, dupa alte cazuri, ultimul fiind bricheta, si ca de obicei, cei de la steaua urla pt. trei puncte cistigate prin ,,mare lupta” la masa verde.

bazileon (167 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:31

Legea, ca sa zic asa, in abstracto, spune un singur lucru: cine ma incalca trebuie sa plateasca (bineinteles, daca-l ajunge bratul ei). Asadar, pe langa spectatorul agresiv, caruia i se va aplica, probabil,o condamnare penala, batausii stelisti (cu toate circumstantele atenuante), trebuie si ei sa fie sanctionati dupa regulamentele sportive.
Este evident ca daca nu era vorba de Steaua si mai ales de Becali, nu exista atata sensibilitate ultragiata.
Modul in care ziaristii trateaza problema e revoltator: scaunul electric pntru agresor (fara asa se astepte o expertiza psihiatrica) si impunitate absoluta pentru brutele de la Steaua (crescute in spiritul lu’ alde MM si nea Gigi). Cata vreme oameni responsabili nu vor intelege ca acoperirea propriilor jucatori e o prostie imensa (vezi si Copos si R. Lucescu dupa cafteala din meciul cu Steaua), degeaba aratam cu degetul in toate punctele cardinale. Adevarul e unul singur. Nu violentei!

adi (8 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:33

La o faza identica (Mihalcea vs. „Postasu'”, cand cu fularul aruncat in Claudiu Niculescu), jucatorul a fost suspendat doua etape, desi nu fusese eliminat.
Mai mult, e dificil sa acceptam ca Martinovici s-a simtit amenintat, intrucat:
– jucatorul sprinteaza inapoi de pe linia de 16m, unde astepta executarea penalty-ului, pana la punctul unde se incaiera cu huliganul
– il loveste de trei ori, din care doua cand individul e placinta pe gazon
Finalmente, e imposibil de explicat comportamentul lui Stanca drept legitima aparare, cat timp portarul fuge DUPA huligan, nu SPRE sau DE el.

Deci, nea Ovidiu, cum este, merita suspendati baietii astia? Sau trebuie iertati, ca sunt de la Steaua?

adi (8 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:34

In alta ordine de idei, „suporterul” merita puscaria. N-am nicio problema daca se incaiera cu alti suporteri care cauta acelasi lucru, dar lovirea jucatorilor e din alt film. Salariatul Galamaz n-are nicio vina ca individul X are o problema cu firma la care lucreaza el.

Vlad Ghercu (309 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:35

Ce imi place la dv cel mai tare e faptul ca spre deosebire de pseudo ziaristii din jur nu il cultivati pe Gigi. De data asta cu atat mai bine cu cat oierul a tipat ca derbedel trebuia bagat in coma de Matinovici!!! Clara istigare la violenta!!!

666 (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:36

dar jandarmii care schilodesc oameni, amenzile aberante, interdictiile pentru nimic… alea cand se vor termina?

ioanitoaia, ii pupai in dos pe mitica si dragomir, acum esti impotriva lor?

fetito…

Luca (28 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:37

Am o nelamurire : daca Steaua ar fi facut , pana la momentul lovirii lui Galamaz , toate schimbarile ? Ce se intampla ? Se continua meciul ?
Apoi , Martinovici a fost in legitima aparare ! Stanca , in schimb ,nu ! Desi , cand vezi ca te ataca unul pe teren , in timpul meciului , nu te mai poti controla .

DD (11 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:40

Buna seara nea Ovi ! Ceea ce spuneti dumneavostra este cat se poate de corect,iar ultimele 2 fraze….ung la suflet ! Adevarat,trebuie sa plateasca …..jucatorii Stelei dupa regulament trebuia sa stea frumusel sa astepte sa intervina paza ! Corect ! Dar aici intervine altceva…..CARE PAZA ? Aia care l-au lasat pe agresor sa intre pe teren si nu s-au luat dupa el? Aia care a primit de la agresorul ramas pe margine un obiect…..nu stiu ce poate fii, dar unul din huliganul ramas pe margine ii da ceva unui steward ?! Aia care a intrat sa il immobilizeze pe agresor fara sa ii dea macar o „palma amicala”? Acolo trebuia culcat,cativa bocanci in cap, incatusat si dus la politie ! Nu e posibil ca in mana a 5 jandarmi el sa se zbata sa scape pt a merge la stelisti sa ii loveasca…..DIN NOU ! In baza la asemenea paza, agresorul lua in pumni toata echipa Stelei,rezervele si staful tehnic pana intervenea…PAZA ! Oricum, bun articol, felicitari nea Ovi !

@Costache: prietene, esti in eroare….as putea sa iti dau multe exemple dar iti dau doar unul…si este cu atat mai elocvent cu cat meciul era intre Steaua si Dinamo ! Cred ca prin 2007-2008 ! Atac Dinamo, sut puternic…..Nesu isi ia mingea direct in capatana si cade inert ! Stii cine a fost primul jucator care a ajuns langa el si l-a intors intr-o parte sa nu isi inghita limba si facea semne cu mana disperat la medicii de pe margine ? CLAUDIU NICULESCU ! Apoi au mai venit in fuga vreo cativa dinamovisti si normal toti stelistii ! Diferenta dintre cei de la petrolul de aseara si Dinamo de exemplu ca tot i-am mentinat mai sus, este de omenie…educatie…..! Depinde de caracterul tau daca poti privi cum un om cade la pamant si ii dai sau nu primul ajutor ! Depinde de caracterul tau daca atunci cand un tovaras de al tau este lovit BESTIAL cu un box direct in fata…tu stai cu mainile san ! Sunt stelist de multi ani si cand am vazut ca petrolul s-a intors in liga 1….si mai apoi am vazut galeria, suporterii,spiritul lor…mi-au placut ! Pareau asa frumosi si devotati ! Pareau ! Aseara m-am scarbit ! Si cred ca ati scarbit 90 % din suporterii din intreaga lume ! Ai citit presa sportiva din afara despre incidentul de la Ploiesti?

Forta Steaua !

Tiffi (6 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:41

În ţara asta e foarte simplu să nenoroceşti un om, iar tu să scapi doar cu o palmă peste dosul mîinii: VREI SĂ UCIZI pe cineva? Te urci la volan şi-l calci cu maşina! Nu contează că el e pe trotuar, sau că traversează pe culoarea verde a semaforului! Mai mult de 5 ani cu suspendare n-ai cum să iei. Vrei să schilodeşti un sportiv? Te duci la un meci de-al lui şi îi rupi coloana cînd nu e atent. Eşti sigur că nimeni nu te va linşa, că nu au voie să răspundă la violenţă cu violenţă, iar la puşcărie intri cam tot 3-4 ani, poate chiar cu suspendare!
Păi cu astfel de legi, cine se mai simte în siguranţă? Nu există posibilitatea să ucizi în legitimă apărare, fără ca tu să fii tras la răspundere penal, organele de pază şi ordine nu te păzesc, că ei au alte interese, iar dacă ţi se întîmplă vreo nenorocire (cum i se putea întîmpla lui Galamaz la Ploieşti), rămîi singur cu viaţa, că nu te sprijină NIMENI! Nici măcar statul pe care-l ţii în spate toată viaţa!
Concluzia? Martinovic ar trebui să devină un simbol al răzvrătirii împotriva interlopilor şi a politicienilor din ţara asta (că de fapt şi politicienii sînt tot nişte interlopi nedovediţi ÎNCĂ).
PS nu sînt stelist, ba chiar mă bucură faptul că nu a mai luat niciun titlu de mult, că nu merită nici cea mai mică atenţie, de cînd a luat-o Becali!

alex (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:42

sa se ia masuri si impotriva lu Meme Stoica , la puscarie si cu el , pt lovirea suporterului stelist !!!!

DD (11 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:45

@adi: esti in eroare si tu! Martinovici nu fugea spre agresor sa ii aplice o corectie, fundasul Stelei alerga spre Galamaz care era cazut la pamant in ideea de ai da primul ajutor ! Ca agresorul alerga direct spre Martinovici si s-a intersectat cu el, sunt de acord…..dar agresorul l-a cautat pe Martinovici…..nu invers!

PS: Urlati ca din gura de sarpe ca fac interlopii legea peste tot si cand se gaseste unul sa ii ia la picioare spuneti ca nu e moral ! A fost moral ce au facut bulgarii cand au incendiat interlopii ? NU ! Dar au aratat ca au demnitate si ca pot fi uniti ! Asta a aratat si sarbul cu Stanca si cu Tanase ! Respect celor trei !

MARTINOVICI CAPITAN !

Gicu catre toti frustratii (13 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:45

Atitudinea duplicitara a presei este parte din problema. Cind suporterii rapidisti arunca cu brichete in teren si urina catre banca de rezerve a oaspetilor Giulestiului, cel putin 80% din jurnalisti condamna arbitrul pt intreruperea partidei. Iar oamenii simpli, timpiti de lipsuri zilnice si manele, aplauda in cor iresposabilitatea acelor jurnalisti, o iau ca norma de viata si ajung sa creada ca e in regula sa lovesti, sa injuri, sa dispretuiesti alti oameni. Nu e decit un pas mic de la brichete pina la pumni, iar daca vom continua cu scuzele si circumstantele atenuante vom ajunge si la pistoale. Rusine ziaristilor, rusine parintilor care cresc astfel de „podoabe”, rusine politicienilor caci nu le pasa, rusine judecatorile caci nu le pasa, rusine politistilor caci nu le pasa, rusine noua tuturor romanilor pt ca nu putem avea demnitate si educatie, desi ne laudam ca am avea si ne suparam daca alti europeni ne spun ca nu avem.

Che Guevara (363 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:46

Pana la urma, care e problema ca cei doi jucatori au luat 2 cartonase rosii? Ce e asa grav? Isi iau si ei vacanta mai devreme. Steaua are vreo 3 latori de jucatori. Becali a cumparat 2 echipe vara trecuta? Care e problema?

adi (8 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:48

Dar vai, oare ce-am gasit?

„Are dreptate Crăciunescu, preşedintele CCA, cînd susţine că, sărind cu picioarele pe tînărul intrat în suprafaţa de joc în timpul meciului de duminică, Mihalcea trebuia eliminat. Regulamentul îi impunea arbitrului Corpodean, în rest remarcabil, să-i arate dinamovistului cartonaşul roşu pentru agresiune, dar şi craioveanului Moţi. Cum acesta l-a lovit la rîndu-i pe Mihalcea, amîndoi merită sancţionaţi. ”

Dau premiu un Moet-Chandon cui ghiceste autorul textului de mai sus. As pune si link-ul, dar nu mai merge, ca s-a schimbat structura site-ului.

louf (8 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 18:51

Respect pentru Ploiesti! Atat de “iubita” este steoaia in tara incat ar trebui linshati si jucatorii si ciobanu si dobitocii care-i mai sustin.
Respect pentru tipul care l-a pocnit si scuipat pe betzivu galamaz.. Expresiv pentru sentimentele fata de steoaia in general, este SCUIPATUL: pe emblema, pe jucatori, pe cioban, pe dobitocii suporteri! Bravo, le-ati dat o lectie jegurilor.. nu va mai suporta nimeni spurcatilor, ati distrus fotbalul!
Sa asteptam steoaia peste tot in tara, ca la Ploiesti! Sa scandam: Petrolu! Petrolu!

ionut (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:00

@louf

Probabil ca locul tau este acolo …langa tovarasul Dragos Enache.

DD (11 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:13

Galamaz avea in salvare pometul indesat in interior ! A folosi un box…e clar ! I-a bagat osul inauntru…….plus ca ala in galben se duce la marginea terenului…ia sticla de apa cu stanga si cu dreapta ii da ceva celui dupa margine! E clar, au fost mana in mana !

neamtu (6 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:13

@louf: inteleg ca esti si tu pe amfetamine. esti pe drumul cel bun, tine-o tot asa!

yonut (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:15

@DD, tu gandesti cand tastezi? Pe semne ca esti un pusti gaozar ai carui parinti au ramas cu sechele serioase pe creere, din cauza comunismului. Oare de ce e atata nevoie sa dai tu exemplu tocmai un meci intre 2 embrioni comunisti? oile cu javrele? Oare de ce atunci cand steoaia e pe butuci, incepe, ca prin minune, sa-si revina exact prin aceste procedee josnice? (vezi si cazul „bricheta”). Ori acesti asa zisi „huligani” sunt platiti de bfecali ca sa faca asa si sa mai castige si oile ceva puncte, ori intr-adevar, lumea chiar s-a saturat de steoaia si de bfecali si pe unde va prind, va calca in picioare.

leo (11 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:19

Nea Ovi, sclerozati , drogati, banditi, ofiliti de alcool…trebuiesc bagati la puscarie ! Legile in Romania trebuie inasprite , acesti delicventi trebuiesc bagati cate 20 -30 ani la mititica,nu se mai poate in asa fel. Mai bine sa aveti in viitor o campanie de marire a pedepselor, sa nu exise sentinta far executare, sa sustineti modificarea codului penal .

gabit (1 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 19:19

Sincer… Cu funtea sus, cu spirit frumos, sarbii sunt un popor mandru . Americanii arunca arunca bomba si ei canta folk in piata centrala. Noi ne vindem eroii pentru spaga, tiganii suntem noi . Sa-l suspende pe Martinovici, ca el oricum o sa-l apere si data viitoare pe colegul lui ranit si scuipat de un gunoi. Noi putem sa-l suspendam, el tot OM e . mai om ca majoritatea romanilor care lasa capul in piept.

Comentează