Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Iarăşi despre Craiova: Federaţia descoperită, lipsită de argumente!

Chemarea la DNA a membrilor Comitetului Executiv care au exclus-o pe Universitatea Craiova, ba și acuzarea lor pentru abuz în serviciu, vine să dea o turnură dramatică unui caz pe care FRF și LPF s-au străduit să-l minimalizeze. Chiar să-l […]

luni, 24 octombrie 2011, 8:34

Chemarea la DNA a membrilor Comitetului Executiv care au exclus-o pe Universitatea Craiova, ba și acuzarea lor pentru abuz în serviciu, vine să dea o turnură dramatică unui caz pe care FRF și LPF s-au străduit să-l minimalizeze. Chiar să-l îngroape. Personal, nu m-aș repezi să consider însă problema rezolvată. Dacă se va ajunge la proces, el se anunță lung și anevoios. Mai mult, e posibil ca DNA să fie mai degrabă preocupată de cele 3 milioane de euro care trebuiau să intre în bugetul statului urmare a sechestrului instituit de ANAF pe jucătorii Craiovei, dar n-au mai intrat. Recuperarea banilor s-o capaciteze, nu salvarea Științei.

Dincolo de intervenția DNA, reintegrarea Universității trebuie făcută pe cale sportivă, iar abilitată în acest sens e Adunarea Generală, numai ea. Cînd se va întruni, la o dată încă neanunțată! , ea va confirma sau va respinge verdictul Comitetului Executiv.

E primul punct, dar nu și ultimul, la care FRF rămîne descoperită, lipsită de argumente. Deoarece îi era interzis să pună în aplicare hotărîrea CEx fără s-o fi trecut prin Adunarea Generală! Avea obligația să convoace forul amintit într-o ședință extraordinară și să țină cont de poziția lui. Din păcate, dorința șe filor fotbalului de a-l pedepsi pe finanțatorul Craiovei, de a-l învăța minte, s-a dovedit mai puternică decît respectarea regulamentului!

Forțînd nota, Mircea Sandu, Dumitru Dragomir și membrii Comitetului Executiv care au oficializat excluderea au greșit și în plan moral. N-au înțeles, ori s-au prefăcut că nu înțeleg, un lucru simplu. Anume că, executîndu-l pe Mititelu, desființează una dintre cele mai iubite echipe românești și, implicit, îi nedreptățesc pe numeroșii ei suporteri. Au lovit într-un individ și suferă milioane.

Cum m-am mai referit la caz, n-o mai iau de la capăt. Observ însă că unii dintre cei implicați, în frunte cu președintele Ligii, încep să bată în retragere. Nu mai sînt foarte stăpîni pe ei și nici pe hotărîrea CEx. Tip intuitiv, simțind pericolul înaintea altora, însuși Dragomir a lăsat-o mai moale: “De unde era să știm că FRF a fost citată eronat? În situația asta, Adunarea Generală va reveni asupra deciziei. Cine crede că avem ceva cu Craiova e nebun, noi vrem să joace în Liga 1”. Abilă repliere, dar trasă de păr din moment ce Universitatea a retrogradat și, ca atare, indiferent de ce-ar vrea Dragomir, poate fi admisă numai în Liga 2!

În ideea ca Adunarea Generală, cînd se va reuni, să nu se transforme într-un simulacru, e necesar, absolut necesar, ca ea să voteze deschis. Doar așa vor putea parti cipanții să opteze după cum le dictează conștiința, nu pentru a le cînta în strună conducătorilor FRF și LPF. Întrucît, aspect cunoscut și recunoscut, la vîrful fotbalului nostru există o mașinărie de vot o bișnuită să funcționeze la ordin, din interes, din teamă ori din amîndouă, scrutinul la vedere i-ar oferi Universității Craiova o șansă în plus să cîștige bătălia. Vom mai discuta pe această temă.

Comentarii (143)Adaugă comentariu

Chalex (69 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 11:00

Evenimentele din ultimele saptamani precipita lucrurile. Daca Sandu Mircea si Dumitru Dragomir vor fi pusi sub urmarire penala, acestia trebuie sa se autosuspende. Intrebarea este: cine le va lua locul? Adalbert Kassay? Pai si el face parte din „lotul DNA”. In acest caz, Gica Popescu ar trebui sa-si depuna candidatura, intr-o reuniune de urgenta a Adunarii Generale a F.R.F., odata cu votul „la vedere” al membrilor in „cazul Craiova?. Cat despre atitudinile sefilor FRF si LPF, acestea au trecut de la aroganta si acuze mai putin sustinute de probe, la a se prevala de ceea ce se stie: „noi nu suntem juristi, altii au intocmit documentatia”; „de ce sa platim noi, cind votul este liber consimtit?”; „ce vina avem noi ca s-au vandut jucatorii Craiovei?”; „nu stiu”; „n-am fost bine informati”; etc. Neobrazarea lui Dumitru Dragomir care „ameninta” cu pozitia lui Sandu Mircea in forul UEFA, lasand sa se inteleaga ca DNA poate fi „anchetata” de FIFA si UEFA, este o noua metoda de intimidare, specifica militienilor de altadata.

clau (1 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 11:13

Nici macar 100 de ani de detentie nu-i suficient ptr M.Sandu si D.Dragomir,la ce au facut cu fotbalul Romanesc si implicit cu Nationala…… la fel de partasi sunt si 90% din patronii din fotbal…..

uriil (4 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 11:18

Domnule Chalex, in orice tara din lume care face parte din cele cu democratie consolidata, acolo unde fotbalul este performant, un om ca Gica Popescu care a fost anchetat pt. tranzactii ilegale si ocolirea taxelor si impozitelor, nu ar fi lasat sa candideze.
Ai uitat cand dupa ce a izbucnit scandalul, Gica Popescu a platit statului taxele si impozitele pe care le ocolise scandalos.
Se numeste evaziune fiscala, fals intelectual si uz de fals, fapte penale, care in lumea civilizata sunt mai grave decat o crima!
Mai incet cu moralitatea Baciului, ca ne arunca fotbalul romanesc tot in bratele fratilor Becali!
Dan Petrescu= o garantie de moralitate, profesionalism si inteligenta.

socului (18 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 11:48

Domnule Ioanitoaia , va datoram tot respectul pentru ceea ce faceti acum . Trebuie sa plateasca cu varf si indesat toti cei ce au gresit cu sau fara intentie . Sunt platiti mai mult decat generos… si vin cu scuze ” n-am stiut ca…” .
E timpul ca sandu , dragomir,casai,etc sa plece .
Toti jucatorii Craiovei TREBUIE sa se intoarca la echipa , oricare ar fi consecintele . Asa vom deveni mai curati , vom putea spera ..
Un dinamovist !

andru (1 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 11:49

Dar daca si Adunarea Generala a FRF va vota dezafilierea ? Din cate inteleg, federatia a primit o citatie de la tribunal in calitate de parata, i-a transmis Craiovei ca o dezafiliaza daca nu-si retrage actiunea, acum Craiova spune ca le-ar fi transmis doua adrese in care spunea ca se judeca cu piturca nu cu FRF, sa privim insa lucrurile pe fata – daca pe dvs., Ioanitoaia Ovidiu, va citeaza tribunalul ca parat iar eu va dau o adresa precum ca trebuie sa stati linistit ca eu nu v-am dat in judecata, o sa fiti dvs linistit pana nu primiti de la TRIBUNAL o negare, nu de la altii ? Ce a facut Craiova ca neintelegerea de la tribunal sa fie inlaturata ? Nimic, lui Mititelu chiar i-a placut eroarea grefierului, cred c-a dat si de baut pe chestia asta, abia cand a vazut ca-i groasa rau a facut demersurile ca tribunalul sa indrepte eroarea si FRF sa primeasca abia in octombrie o hartie care trebuia sa apara mult mai devreme. In concluzie, Craiova a gresit, s-a jucat cu focul si trebuie sa plateasca, poate dezafilierea e prea dura dar o alta sanctiune e absolut necesara, ne bucuram degeaba ca DNA ii cerceteaza pe cei de la FRF, au acoperire legala, au „comis-o” moral (stiau de la inceput ca piturca e dat in judecata, nu frf), dar justitia nu pune morala in balanta…

youshin (1 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 11:51

as dori ca tolontan sa faca o ancheta dupa parerea mea este cel mai tare ziarist de investigati de la noi

socului (18 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 11:51

A… Pe cale de consecinta , pentru raul pricinuit Craiovei , barbugiul trebuie sa plece de la nationala .
Asa ar fi firesc, nu ?!

http://www.facebook.com/pages/OLTENIA-CRAIOVA/261883087186606 (9 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 11:53

Avem echipa OLTENIA CRAIOVA, va juca pe OBLEMENCO
nu ne intereseaza echipa lu Mititelu
HAI OLTENIA CRAIOVA !

mark (51 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 11:55

@Oscar,
Mai pune ba si tu mana si citeste,ca iata vorbind din auzite devii penibil.Cum de ce?Pai i-auzi aici:
1.FRF nu are dreptate,niciun Regulament FIFA,UEFA sau FRF nu interzice accesul la Justitie.Ai atatea dovezi din Portugalia,Grecia,Elvetia.Poate ca stii tu care articol prevede asaceva si de aceea te rog sa mi-l spui si mie.
2.Craiova are deja Licenta pt Liga a II-a.Dar tu de unde sa stii daca nu citesti?
3.Jucatorii nu au fost declarat liberi pt ca nu au fost platiti ci in virtutea Hotararii CEx al FRF de dezafiliere.Un abuz grav caci in momentul in care Craiova a fost dezafiliata FRF nu mai putea sa intervina in relatiile contractuale dintre club(repet:Craiova nu mai era sub jurisdictie FRF iar FRF nu poate interveni decat asupra propriilor membri) si jucatori.Aceste relatii se puteau reglementa doar in Instantele civile.Este ca si cum FRF ar interveni intr-un conflict din cadrul Sindicatului Soferilor

Lereter (13 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:03

Dle Ioanitoaia,ati uitat deja de marile datorii facute de Mititelu la jucatori ,Primarie,Fisc,de contractul cu Piturca (asa aiuristic,cum este),acum Mititelu e erou.Poate ca FRF a gresit,poate ca aveti dreptate,dar nu uitati ca si Dl Mititelu are mari probleme cu moralitatea,cu justitia,cu oltenii lui.Avem -din articolul Dv- de ales intre doua lucruri rele,intre doua parti incorcte. Universitatea Craiova exista atata timp cit se ridica la renumele ei-cit timp Mititelu o murdareste,o poarta pe la Severin,masluieste contracte,nu plateste jucatorii,face „Universitati separate”,ar fi bine-zic eu- sa fiti ceva mai reticent.Nici UTA nu mai e ce a fost,Chinezul,Ripensia,CFR Timisoara,FCM Resita,Unirea Urziceni si atatea alte mari echipe au disparut,altele glorioase si ele-Argesul,Iasul,Farul,Corvinul,UTA se chinuie sa nu moara .Doar Steaua si Dinamo sint perpetue,dar de ele nu se leaga nimeni.Doar oltenii-care si-au ingropat singuri Universitatea nu vor sa accepte ca greselile se platesc,desi prostia nu doare.

cosmin (1 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:03

@urill
Ti-ai pierdut mintile, d-le Urill!? Cum poate fi ceva mai rau decit o crima!?!?!?

JFK (64 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:09

popescu e sluga

POPESCU E SLUGA CLANULUI FEKALA..UN OM CORUPT FARA MORALITATE ..AVEM NEVOIE DE UN OM DIN AFARA FENOMENULUI..SANDU SI DRAGOMIR SUNT PE FARASH VOR FI ARESTATI.!!AVERILE CONFISCATE..PREJUDICIUL CRAIOVEI ESTE PESTE 100 MILIOANE EURO!!

cetateanul (2 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:19

Fotbalul romanesc ese o mare golanie,mediocritate.Fotbalul poate creste doar daca va creste in mentalitate si societatea romaneasca.Schimbul de generatii este inevitabil,nimeni nu traieste vesnic.
Conclizia:este una sinistra,trebuie sa ” se duca ” cei din trecut si sa vina altii din prezent iar apoi in viitor o sa ajungem la ceva normalitate.Oare?

itmh (16 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:21

@lereter.tu esti pupincuristul de servici la liga sau frf.ce treaba au datoriile sau contractele cu dezafiliere,de cand indrepti o nedreptate cu alta???

gima (31 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:42

mitica si traian la puscarie. au dezafiliat pe Craiova din ambitie fara niciun suport regulamentar. sunt penibili. si cind ma gindesc ca acesti oameni au condus fotbalul atita timp, nici nu ma mai mir de ce au averile care le au. CLAR DIN FURAT DE LA FOTBAL. LA PUSCARIE. pe viata.

dansy (42 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:46

bai lereter esti prot de explodezi.intai de toate informeazate si apoi bagate in seama cu noi oltenii.

GARDA VECHE,STIINTAe (38 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:47

Baiatu asta de mai jos, ce zici ca prostia nu doare!? tu-ti tratezi prostia cu sibutramina? Meningococcal-disease, este o boala rara ce-o purtati cativa anti-realitate.
Mititelu striga anti-coruptie anti arbitrii, anti Primarie si anti nereguli de ani, si ani…
Datorii? numeste unu din liga, ce n-are datorii!!
Te doare daca G.Popescu ajunge la con FRF??
Grama ta, arata cine esti.

widoqq (11 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:47

Stimati domni,nu inteleg dc credeti ca FRF este ANAF. Liga si FRF se ocupa de sportul numit fotbal nu de conturile lui Mititelu. Ei raspund de ce se intampla cu Universitatea Craiova nu de Mititelu.De Mititelu se ocupa politia,ANAFul, DNAul,etc. Judecati asa si o sa vedeti cat rau a facut FRF si liga fotbalului romanesc daca tinem cont si de patania Timisoarei.

Pandele (13 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:48

Un singur om mai poate salva Craiova, si acela este Ovidiu Ioanitoaia. Cu verbul sau masurat, cu argumentele sale irefutabile, el demonteaza pas cu pas paravanul de minciuni construit de caracatita FRF-LPF si ii forteaza pe conspiratori sa se retraga. Daca dreptatea va triumfa in acest caz, va fi in primul rind datorita lui Ioanitoaia.

69 (17 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:49

unii injura pe unii…altii injura pe alti… prostia omniprezenta ne depaseste limitele intelegerii pe zi ce trece… si… stiinta e tot in coma, e de ceva timp… mi-e dor de ea si stau langa ea pana isi revine! Nu plec niciunde pana ce Stiinta nu deschide ochii, sa pot respira mai usor.Nu vreau sa ma intereseze mai multe amanunte,nume,detalii,sau pedepse, tot ce vreau este ca unul din singurele scopuri comune pe care le mai avem in zilele astea,Universitatea Craiova,sa isi revina din coma,sa am iar dreptul sa strig : Cu Stiinta pana la moarte!
Uitati detaliile si cereti-va drepturile!

steffy (14 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:49

# 28 oscar# Tu stii de ce jucatorii STIINTEI,erau sub sechestru asigurator,inainte ca frf+lpf,sa-i declare liberi?Atunci lpf+frf,de ce i-au declarat liberi,cind chiar Dragomir spunea,in cazul lui Prepelita,ca a fost anuntat de ANAF,ca risca puscaria,daca-l declara liber?De ce au dezafiliat in graba STIINTA dupa ce aceasta a primit licenta?De ce nu l-a pedepsit doar pe Mititelu,lasind clubul sa activeze?De ce au grija brusc,dupa cearta lui Mititelu cu Piturca,de datoriile vechi de 6 ani,ce le are acesta?

Claudiu22 (343 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:52

Ca de obicei, un articol excelent care pune inca un deget pe rana. Plecaciune domnule Ovidiu.

Mannix (3 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 12:58

Voi astia care ii reprosati lui Ioanitoaia ca nu il critica pe Mititelu nu puteti pricepe un lucru simplu ca buna ziua. Ioanitoaia nu apara Craiova lui Mititelu pe care l-a bestelit in repetate randuri, ci Craiova lui Paunescu si in fond a milioanelor de suporteri olteni sau nu. E preferabil ca cei care nu pricep asta, sa taca si sa nu se bage ca musca in lapte.

blackworld (2 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:08

Aseptam cu nerabdare primul meci al CRAIOVEI in Liga a II-a.

miti (1 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:11

cand pleaca viermii astia de la conducerea fotbalului romanesc ?
nu se mai uita nimeni la fotbalul romanesc …mergeti la teatru

florin.onesti (1 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:13

Trebuie domnilor sa scapam de acesti mafioti care au distrus fotbalul romanesc timp de 20 de ani, unul fiindca il doare in palarie,iar celalalt ca nu-l intereseaza doi „smecheri” care cred ca frf si lpf sunt stat in stat si nimeni nu poate sa se atinga de aceste faimoase instituti.
Sunt dinamovist,dar modul in care a fost executata Craiova este lipsit de orice logica,logica izvorata din proprile regulamente care se respecta si nu in functie de interese.
Poate DNA-ul reuseste sa faca ordine in aceasta clica care se clatina si care trebuie sa dispara pentru binele fotbalului nostru.

oscar (32 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:16

Draga Steffy, mie personal imi este simpatica Universitatae Craiova si as dori sa evolueze cel putin in Liga secunda, dar situatia ei de acum este cauzata de prostiile si golaniile facute de acest om needucat, care se numeste Mititelu. El si-a batut joc de jucatorii echipei, de antrenorii pe care nu i-a platit, de suporterii echipei (va amintiti ca a mutat echipa la Turnu Severin), de federatie, de regulamente, de legile tarii. Poate gresesc eu, dar mie mi se pare absurd ca dreptatea sa fie de partea acestui aiurit. Poate imi spune si mie cineva pentru ce l-a dat el in judecata pe Piturca, dupa ce tot el l-a data afara de la echipa si refuza sa ii inapoieze banii imprumutati. Sau nu a luat bani de la Piti?

Franz (406 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:24

@lereter. Unul ca tine care debiteaza un hectar de prostii si de rautati face degeaba umbra pamantului. Mori, slugo!

sprinjanul (11 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:44

asteptam cu interes verdictul dna.pana atunci sa mai avem putina rabdare.mult a fost putin a mai ramas pana in finala.sper sa castige dreptatea iar cei care au abuzat de naivitatea lui mititelu sa dispara din cele mai inalte scaune ale conducerii frf si lpf.

Marius (7 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:45

@Mannix, plus ceilalti: Craiova nu e a lui Mititelu si nici nu a fost a lui Paunescu, e pur si simplu o parte din sufletul oltenilor de pretutindeni.

De aceea, (@Pandele), nici Ioanitoaia, nici DNA nu salveaza Craiova. Craiova poate fi salvata doar de olteni, cu calm, rabdare si intelepciune. Iar masura principala este de a face tot ceea ce e de facut pentru a-i rascumpara actiunile clubului lui Mititelu si a le pune in mainile si priceperea unui investitor adevarat. Nu Staicu, nu Netzoiu, nu Ilinca, NU OAMENI DE TEAPA LOR.

Aici e cheia. Altfel vom inlocui un rau cu altul, poate putin mai mare sau putin mai mic, dar nu vom rezolva lucrurile.

paduke de romania (40 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:48

LERETER, MORI POTAIE, pai tu te bagi în seama cu oltenii ? U CRAIOVA e patrimoniul fotbalului românesc si tu vorbesti de Iasi, de Farul, de draci, de laci. SICTIR, MAGAR IGNORANT.

vasile (1 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:51

domnu ioanitoaia este subiectiv fiind un fan declarat al craiovei.universitatea a ajuns aici datorita greselilor impardonabile ale conducerii administrative!!!

Marius (7 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 13:54

Reteta: Cum poate scapa Craiova de balastul financiar (fara a fi si o reteta, deocamdata, de a scapa de balastul uman, gen Mititelu si ai lui). Dar e un inceput.

Intra in insolventa, ca orice societate comerciala care nu-si mai poate plati datoriile. Isi curata bilantul, mai ales ca deocamdata nu are cine stie ce miza financiara sau competitionala imediata, din pozitia unde se afla.

Cu finantele clare si obligatoriu cu un administrator competent al insolventei se poate si cauta investitorul potrivit, altfel ramane tot Miti si o luam de la capat cu problemele.

UNIVERSITATEA CRAIOVA (17 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:00

VASILE ma tu nu esti mircea sandu !

ryzo (3 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:01

mitica si sandu la puscarie au distrus fotbalu romanesc

mark (51 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:09

@Oscar,
In capul tau totul e varza.Le amesteci si d-aia nici tu nu mai intelegi nimic.Bai omule,aici nu e vorba despre dreptatea lui Mititelu.Nu despre el este vorba ci despre ABUZUL GRAV care i s-a facut Stiintei de a fi dezafiliata fara niciun temei legal,pentru o vina care nu exista.Deci Stiinta nu a fost dezafiliata nici pt ca a dus echipa la Severin,nici pt ca nu si-a platit jucatorii,nici pt ca nu i-a dat banii lui Piturca,nici pt ca a inselat statul,ci pt ca(sustin fara acoperire cei din FRF) Mititelu ar fi dat in judecata FRF.Ca Mititelu a gresit si inca destul de grav,sunt de acord.Pt greselile sale Mititelu o sa plateasca,dar in fata organelor abilitate,in niciun caz in fata lui mircea sandu,caci el nu are nicio calitate.Despre asta e vorba!

Franz (406 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:24

@vasile. Ingrosi randul ignorantilor de rea credinta: Ioanitoaia nu a negat niciodata greselile facute de Mititelu, doar a specificat ca ele nu justifica dezafilierea Craiovei. Asta e esenta discutiei, numai schimbati voi vorba ca sa va dati savanti. Atata timp cat Mititelu nu a dat in judecata FRF, decizia acesteia de dezfiliere se bazeaza pe un fals. Asta sustine dl Ioanitoaia si nimic altceva. Cine se refera la ingineriile luiMititelu are dreptate, dar nu discuta la subiect ci pe langa el.

nicu (133 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:38

sandu, dragomir si acolitii lor la puscarie! stiinta in liga 1! ps. vpm!

George (44 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:41

Si eu am spus si ma repet din nou domnul Ovidiu ar trebuie sa apeleze la Domnul Tolontan pentru a face o investigatie la sange si prin astra se va demonstra abuzul facut de cancerosul Sandu si de mafiotul mincinos Dragomir.Atata UEFA cat si FIFA au spus ca sa judece dupa regulamentele interne ale FRF,dar sa fie in concordanta cu legislatia tari,deci FRF si LPF nu sunt stat in stat cum spune Dragomir mincinosul.

Adrian (17 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:44

Dl. Ioanitoaia sunt de acord cu argumentele dumneavoastra privind nulitatea deciziei CEx/FRF, dar nu pot fi de acord si cu argumentele privind reprimirea Craiovei in Liga 2. Am mai scris si o repet, daca U Craiova nu ar fi fost dezafiliata, prin retrogradarea Timisoarei si Bistritei, ar fi trebuit reprimita in Liga I, asa cum s-a intamplat cu Sportul. Asta cu atat mai mult cu cat la finalul campionatului trecut Craiova s-a clasat inaintea Sportului. Pe de alta parte, sa nu uitam ca la jumatatea campionatului s-au mai petrecut cel putin doua abuzuri, vezi cazurile Barboianu si Gaman.

George (44 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:44

Si eu am spus si ma repet din nou domnul Ovidiu ar trebuie sa apeleze la domnul Tolontan pentru a face o investigatie la sange si prin asta se va demonstra abuzul facut de cancerosul Sandu si de mafiotul mincinos Dragomir.Atat UEFA cat si FIFA au spus ca sa judece dupa regulamentele interne ale FRF,dar sa fie in concordanta cu legislatia tari,deci FRF si LPF nu sunt stat in stat cum spune Dragomir mincinosul.

marc (5 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:55

D-le Ioanitoaia,a-ti devenit avocatul Craiovei.V-ati intrebat,vreodata,de ce a ajuns Craiova in situatia asta?Jucatorii neplatiti cu lunile,personalul auxiliar la fel?Episodul cu Barboianu ,la benzinarie,l-ati uitat?Este inacceptabil ca un personaj ca Mititelu,mai mult decit dubios,sa fie patronul acestei mari embleme.Cred ca vina o poarta oficialitatile locale si nu federatia.

Dau_Cu_Trompa (4 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:56

LA PUSCARIE CU COMUNISTI SI MASINARIA DE VOT CUM VREA mircea sandu.! UNUL LA JILAVA ALTU LA COLIBAS ASTA LE DORESC COMUNISTILOR dragomir dumintru si mircea sanu…FORZA CRAIOVA

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 14:56

articolul d stra suprinde pe linga aspecte reale si f multe aspecte subiective menite sa dea o interpretare eronata cazului craiova .
in primul rand procedural decizia sportiva de reafiliere a craiovei este stric legata de vinovatia penala a conducatorilor frf si lpf .in mod automat vinovatia dovedita in penal atrage automat reviziuirea deciziei abuzive in plan sportiv .
acesta procedura nu trebuie sa implice plecaciuni s au demersuri lingusitoare pt indreptarea erorii abuzive ,pt ca s ar da de inteles gresit ca universitatii craiova i s ar face un hatar .o concesie .
ceea ce trebuia sa punctati cu maxima atentie este faptul ca vinovatia sefuilor frf si urias lpf care au savarsit acest abuz ATRAGE mai intai DEMISIA ACESTORA ,dupa care respectarea procedurilor statutare ce implica actiunea reparatorie de reafiliere ca craiovei pe LIPSA MOTIVATIEI dezafiilierii ,in concordanta cu DECIZIILE DE JUSTITIE .
ORI ,in articolul d tra faceti trimitere gresita la clemanta si lingusitorie pt repararea abuzului impotriva craiovei .
deciziile justitiei sunt motivatia juridica a masurilor ce trebuiesc luate in plan sportiv si nu invers .!!!
asa dar articolul curpinde o abordare pregnant subiectiva menita sa induca in eroare cititorii si sa dea o aura de imunitate si siguranta lui sandu si dragomir !!!

Broscuţa Oac (47 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 15:05

Bieţii olteni, tot mai cred că Neştiinţa mititică o să învie.

Degeaba, băieţi. Au trecut deja mai mult de 3 zile.

Petre (255 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 15:08

Este foarte clar, s-a comis un abuz impotriva Stiintei care a fost dezafiliata fara temei legal iar vinovatii trebuie sa dea socoteala. Va felicit domnule Ioanitoaia pentru tenacitatea si perseverenta cu care ati adus in fata opiniei publice cazul de la Craiova si sunt convins ca ajutorul dvs este foarte important in economia acestui caz!

mariusanca (16 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 15:08

Sa ne traiesti 100 de ani domnule Ioanitoaia !
Fara mediatizarea pe care dumneata ai facut-o in cazul acesta bulgarele nu s-ar fi facut atat de mare iar rostogolirea lui putea fi oprita intr-un ciot razlet. Nu cred ca cineva va face puscarie in cazul asta, nici nu ma intereseaza asta. Vreau doar sa se faca dreptate pentru Craiova, sa fie reprimita in liga a doua iar suporterii ei sa arate intregii tari ca se pot juca meciuri de divizia B cu 30000 de oameni in tribuna.
Hai craiova

Marcus (279 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 15:17

@aurel avasiloae. Ce spui tu e logic, dar DNA nu inseamna justitie. Va fi nevoie de o decizie judecatoreasca si nici macar ea nu va atrage cum crezi demisia lui Sandu si Dragomir care au fost alesi. Daca vor demisiona bine, daca nu nu ii poate sili decat onoarea pe care au demonstrat ca nu o au. Dl Ioanitoaia ramane circumspect vizavi de actiunea DNA si eu sunt de acord. Va dura mult si bine procesul, asa ca doar Adunarea Generala va putea hotari anularea dezafilierii. Nici asta nu va fi usor Sandu si Dragomir putand dirija sedinta cum le convine.

oscar (32 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 15:24

Draga Mark, iti mersi. Intereseaza-te de mersul evenimentelor in cazul echipei Sion, care, desi a castigat un proces civil, nu a castigat nimic. Mititelu minte cand spune ca nu a dat in judecata FRF, iar acest lucru se va afla curand. Hai sa spunem ca Universitatea va fi reafiliata si i se vor inapoia jucatorii, poate Mititelu sa mai tina echipa macar in B? Asta dupa ce va plati toate datoriile pe care le are?

eddie (5 comentarii)  •  24 octombrie 2011, 15:28

Forza DNA! Sunati toti la DNA si cei carensustin Stiinta si fotbalul curat sa se prezinte in aceste zile la sediul DNA si sa faca presiune pe ei pt a aresta mafia, sansu, dragomir, fratii becali, piturca, si restul, acum ori niciodata, si ce daca ne dezafiliaza fifa sau uefa , astia nu au voie sa se bage in afacerile interne de penal asa ca nu tine, la puscarie cu voi, credeati ca veti scapa? In viata atunci cind nu te astepti o iei si culmea de la cine nu te astepti sau il subestimezei, in viata trebuie sa fim umili, cinstiti, corecti pt a nu avea nimeni ce sa ne faca!!! bravo d-Le Ioanitoaia , vei fi erou daca continui aceasta lupta si dupa ce murim tu si cei care au sustinut Stiinta vor ramine in istorie, invatare deminte pt cei ce se joaca cu un mit si milioane de oameni!!

Comentează