Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Alt tablou, dar sumbru

Nu știu dacă cititorii Gazetei sînt mai pricepuți decît noi, dar am convingerea că opinia lor merită ascultată. E unul dintre motivele pentru care reproduc mai jos fragmente din comentariile apărute pe blog după articolul “Bufonii”, pe care l-am scris […]

sâmbătă, 22 octombrie 2011, 11:37

Nu știu dacă cititorii Gazetei sînt mai pricepuți decît noi, dar am convingerea că opinia lor merită ascultată. E unul dintre motivele pentru care reproduc mai jos fragmente din comentariile apărute pe blog după articolul “Bufonii”, pe care l-am scris la finalul întîlnirii de tristă amintire Maccabi-Steaua 5 -0. Un altul e acela că, publicînd aceste crîmpeie, nu trebuie să repetăm niște lucruri pe care eu și colegii le-am subliniat de multe ori.

“Trăiască Steaua, singura practicantă de tiki-taka din România, în frunte cu marele său conducător Gigi Becali, inegalabilul războinic al luminii” (argus). “Jucătorii nu au valoare și nici forță fizică, în plus schimbarea atîtor antrenori i-a bulversat total” (alb-roșu). “Cum să facă performanță fotbaliștii  Stelei cînd au o mie de antrenori pe sezon, lotul se schimbă la 3 luni, iar patronul iese și îi critică pe toți?!” (Baciu). “Nu jucătorii, fotbaliști mediocri, sînt vinovați că au venit la Steaua, vinovați sînt aceia care i-au adus. Au venit pe bani puțini, de bani puțini joacă!” (andra). “Aș vrea o comparație între managementul Stelei și al lui Maccabi ca să se vadă că principalul vinovat e Gigi Becali. Cu 10 antrenori pe sezon, cu 15-20 de jucători noi, fără echipa a doua, fără stadion, fără identitate” (viorel).

În măsura în care Steaua s-a făcut de rîs joi seara la Haifa, unde a bifat cel mai slab meci din istoria participării ei europene, iată că, din păcate, nici celelalte formații românești n-au salvat imaginea unui fotbal în derivă. Au capotat și ele pe linie. Rapid a pierdut acasă cu Legia Varșovia, pe cînd  Vasluiul, trădată de gestul golănesc al lui Wesley, a cedat la pas în Portugalia. Adăugînd eșecul Oțelului din C1, altfel previzibil, am consemnat într-o singură săptămînă un bilanț catastrofal: 4 partide, 4 înfrîngeri și nici un gol marcat! Clar că mai prost nu se putea!

Veți spune că reprezentantele noastre au încasat-o la scor și cu alte prilejuri. În 1968, Steaua a luat 4-0 de la Spartak Trnava, iar Montpellier a bătut-o în 1990 cu 5-0 pe teren propriu și cu 3-0 în Ghencea. Ulterior, cu 5-0 a surclasat-o și PSG în 1997 etc. De notat însă că adversarii aceia, inclusiv cehii, proveneau din țări cu fotbal dezvoltat, erau tari și recunoscuți ca atare. Îi abordam din postura de outsideri și o eventuală victorie în semna mai degrabă o surpriză. Cum a fost și cîștigarea de către Steaua a Cupei Campionilor.

Astăzi, e obligatoriu să observăm că lucrurile s-au schimbat, numai că în rău pentru noi! Nu mai ținem pasul nici măcar cu echipe care ne erau accesibile cu ani în urmă. Cu care, și dacă plecam steagul, măcar reușeam să luptăm de la egal la egal.

Întrucît nu se mai întîmplă așa, explicația nu trebuie căutată prea de parte: alții au mers înainte, de exemplu israelienii și ciprioții, pe care-i aveam de clienți odinioară, în timp ce noi am rămas pe loc ori, și mai grav, am regresat! Sigur că acest tablou, menit să depună mărturie despre involuția și neputința noastră, e sumbru. E însă real, iar de faptul că fotbalul tricolor a ajuns coada cozilor nu-i vinovat numai Gigi Becali. Despre asta vom mai vorbi.

Comentarii (52)Adaugă comentariu

suporter (3 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 12:06

Evident ca fotbalistii romani nu mai au calitatea celor de acum 20 de ani , dar vina nu e numai a patronilor de club.
Eu unul cred ca stam foarte rau la capitolul antrenori.
Ultimul exemplu , Ilie Stan , antrenor doar cu numele.
Stam foarte prost cu antrenorii de la copii si din ligile inferioare si extrem de prost la antrenorii de prima liga.
Dupa parerea mea , nu sunt mai mult de 6 antrenori adevarati acum in Liga 1.

Remus (21 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 12:13

Alt tabou sumbru:

„Presiunea pe arbitri se face prin intermediul media. Cei de la cluburi află cine arbitrează, urmează acuze prin presă, iar tu, ca arbitru, citeşti sau îţi spune cineva şi, indirect, o fază discutabilă o poţi da fără să vrei pentru că acţionează subconştientul, în favoarea celui care a făcut acele acuze!”

„… rapoartele se făceau în funcţie de acuzele cluburilor” VIDAN

Atunci cum sta treaba cu CFR ajutata de arbitrii? Iancu, Porumboiu (Craciunescu prin penibilele lui analize cu intentia clara de a pune intr-o lumina negativa CFR-ul) si unii (multi) oameni de presa si-au facut bine treaba. Deci, CFR e cea mai ajutata echipa de arbitrii, pentru ca ei sunt cei mai corupti, mafioti, galagiosi, blatisti, vorbesc urat la TV !???!

doru5 (26 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 12:14

Un lucru mi se pare ciudat. Nu s-a vorbit despre regresul fotbalului romanesc atunci cand dinamo era eliminata fara sa aduca macar un punct coeficientului de tara!!!! Vom ajunge la nivelul Insulelor Feroe in ritmul in care dinamo trage an de an in jos coeficientul de tara. Poate ca pentru domnul Ioanitoaia conteaza rezultatul unui meci , dar cel mai importanat lucru e tot coeficientul de tara. Nu din cauza acelui 5-0 vom ajunge codasii Europei cu doar 3 echipe in cupele europene!!! Steaua a obtinut pana acum 3.5 puncte si un egal tot mai face deci va ajunge la 4.5 ! Daca toate echipele romanesti participante in cupele europene ar fi facut cate 4.5 puncte , acum am fi fost pe locul 16 !!!!! Rusinea nu e Steaua , e dinamo. Nemernici aia au si uitat ca au fost elliminati din nou prematur in cupele europene dar pe noi continua sa ne coste!!!!!

doru5 (26 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 12:26

Steaua are in momentul de fata coeficientul 22,531 iar dinamo doar 13,031 . Cu o victorie impotriva celor de la Larnaka si un egal impotriva celor de la Haifa ( scenariu destul de credibil) Steaua va ajunge la un coeficient dublu fata de dinamo!!!!! Deci acolo trebuie cautati vinovatii. Cei ce nu ne aduc puncte ne costa , nu faptul ca Steaua a pierdut cu 5-0 un meci jucat impotriva unei echipe oricum mai bune( Sa recunoastem , israelienii sant peste noi!) in conditiile in care au lipsit nu mai putin de 9 jucatori. Fara gaurile din lot Steaua nu ar fi castigat , sant convins , dar ar fi pierdut la o diferenta mica. In Europa nu se face nici macar toamna doar cu „garoafe” , sa nu mai vb de pprimavara!!!!!

flucser (3 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 12:30

O adunatura de cantareti in struna a lui ioanitoaia!Dupa editorial si comentarii pe masura! Ce naiba bteti campii cu antrenori manageri si patroni de parca fotbalistii ar fi mielusei pe altarul fotbalului! Daca esti fotbalist asta esti, si gata!Antrenorul te invata strategia jocului da cand te intalnesti cu mingea atunci arati daca esti sau nu fotbalist! Nimeni nu te invata cum sa faci un stop,sa driblezi sau sa dai o pasa! Cu astea te nasti(putini-adevarat) sau le inveti singur! Restul e doar palavrageala de editorialisti si blog-eri!

doru5 (26 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 12:31

Si inca un lucru : Acuzati Steaua in continuare de „valize” dar ati uitat un lucru. Steaua a fost executata de FRF in penultima etapa a acelui campionat. fara interventia comisiilor FRF si a lui prunea , Steaua era campioana , nu mai trebuia nimeni sa recurga la acel meci. Voi gazetarii ori santeti ipocriti ori aveti memorie selectiva. In penultima etapa Steaua juca in Stefan cel Mare. Golanski pprimise rosu la Craiova , desi el doar incerca sa-l indeparteze pe adversarul care incercase sa-l loveasca cu piciorul pe Zapata. Ok cartonas rosu , dar macar sa nu fie suspoendat pentru 2 etape. Dar si mai ciudata a fost mizeria cu suspendarea lui Goian. Ati uitat ???? Iar faptul ca Tudor a arbitrat pro-dinamo si poate pro-cfr in acel meci incheiat cu 2-1 a influentat soarta acelui campionat. Sper ca acum DNA sa ii rasplateasca pe Sandu si pe Dragomir!!!!!

diaspora (8 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 12:34

stam prost la toate capitolele….
antrenori, jucatori, patroni, presedinti, manageri, spectatori,……

Chris (17 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 12:49

„Despre asta vom mai vorbi” scrie dl Ioanitoaia si ma declar de acord. Dar sunt curios daca va pune degetul pe rana acuzandu-i direct pe Sandu si pe Dragomir. Ei sunt principalii vinovati de acest regres si abia dupa aceea presedintii, antrenorii si jucatorii. Sandu si Dragomir au creeat acest sistem al spagilor, influentelor si nepotismelor.

c (19 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 13:07

a venit nota de plata , nu mai suspinati si cauti explicatii .

acest popor lenes slab parsiv si dezorganizat total nu avea cum sa aibe alt fotbal .

ok – au fost niste generatii crescute sub comunism , un regim al ororilor dar , unul organizat chiar si asa prost , nu era anarhic , de pana 90 care si-au atins forma maxima in 2000 si de atunci au intrat noile generatii .

trebuie organizare ani , zeci de ani , seriozitate , zeci si sute de milioane de euro sa revenim in top si mai grav – sa ramanem acolo . dinamo si craiova 83 steaua 86 romania 94 si steaua rapid 2006 sunt accidente daca nu erau – aveam continuitate .

deci dragi romani si dragi jucatori si dragi conducatori .. ori sa insanatositi si va apucati de munca pana picati .. ori veti ramane in urma si o sa fiti paria europei si a lumii . constientizati odata

bill (1 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 13:10

Eu cred ca jucatori romani buni nu au mai aparut de cativa ani iar cei adusi de afara sunt liberi de contract sau cumparati cu sume ridicole comparativ cu investitiile din campionatele europene. Conducatorii de culuburi isi omoara timpul prin show-uri tv in loc sa construiasca baze de antrenament, centre de copii etc. Atat timp cat vom ” savura ” circul mediatic al conducatorilor, automat trebuie sa „savuram” si circul de fotbal al jucatorilor.

raspuns (1 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 13:29

„Nu știu dacă cititorii Gazetei sînt mai pricepuți decît noi” – sunt mai priceputi, unii au si mai multa experienta decat tinerii care scriu azi si se numesti ziaristi

Broscuţa Oac (47 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 14:26

Norocul nostru se numeşte DNA. Cel puţin nu ne plictisim, în drum spre urna a 5-a.

Atenţie, însă: vă puteţi lipsi de Mitică? Fără gângăvelile şi profeţiile lui, cu ce o să vă mai umpleţi prima pagină?

Şi dacă dispare şi Gigi?!

Encipi (11 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 14:29

Nepasarea,neputinta,nestiinta, toate aceste „calitati”care se reflecta in societatea de astazi nu au cum sa nu se reflecte si in fotbal.Si in strainatate presa vaneaza fotbalistii, scandalul, insa in emisiunile tv se arata fotbal, faze de poarta, sistemul tactic folosit. La noi, la toate emisiunile tv, fac pariu ca prezentatorii stiu numarul de telefon al lui Becali, Porumboiu, etc.Nu stiu sa faca nimic altceva decat sa semene samantza de scandal „X a zis despre dumneavoastra ca sunteti prost.Dvs ce ziceti?Cum ii raspundeti?”Nu vrea sa atac presa,nu aveti voi vina principala, insa ati contribuit major la mizeria de fotbal pe care o avem. Finantatorii, patronii, se preocupa mai mult de presa, de ce sa zica la tv, decat de binele echipei.Bineinteles..ca urmeaza si celelalte cauze,normale de altfel. Jucatorii straini, coruptia din arbitraj,slaba pregatire a antrenorilor si arbitrilor.Licenta PRO ar trebui sa se elibereze undeva pe la Uefa, sub indrumarile marilor antrenori europeni. Cine a fost ca antrenor Radulescu sa instrueasca el antrenorii actuali? Fotbalul e foarte diferit de vremea cand vroia el sa fie antrenor.Numarul de spectatori de pe stadioane e mai mult decat elocvent. Oamenii sunt scarbiti de tot ce inseamna fotbal. Sunt in Italia, iar cand sunt meciuri in cupele europene, seara ma uit la rezumate. E mai mult decat urat, josnic, umilitor, cand se prezinta rezumatele echipelor romanesti, cu stadioane goale, sau in cel mai fericit caz, pe jumatate ocupate. Nu ma doare faptul ca a scazut coeficientul tarii, abia acum suntem acolo unde ne este locul. Asa cum se zicea mai sus, Steaua si Rapid 2006 au fost un accident, la fel ca si Urziceniul 2009. Nu ma doare pentru ca nu meritam 6 echipe in Europa, din care una in Champions League. Otelul joaca in CL in detrimentul unor echipe ca Udinese(lider in Italia),Atletico Madrid, etc. Bine,aici e vina lui Platini, insa e clar ca nu meritam echipa direct in Champions League. In final, nu pot decat sa ma bucur de situatia actuala. De ce? Pentru ca efectiv mi-e scarba sa vad asa zisi conducatori care viseaza la Liga, la finale de Europa League, iar ei de fapt nu au antrenor, stadion, etc.

ioan (17 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 14:40

Noi am ramas la acelasi nivel de 10 ani incoace dar ceilalti au progresat . Trebuie lucrat la mentalitatea si tehnica copiilor , aici suntem deficitari , cred eu . Avem nevoie de oameni motivati , asa cum este Hagi , dupa parerea mea el este un exemplu pozitiv pe toate fronturile . In curand nu foarte tarziu fotbalul va murii daca nu isi vor aduce contributia oameni ca Hagi .

asvlad (1 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 14:48

o mare parte din vina o are si presa care prezinta numai cancan-uri in ziarele de profil. Daca presa ar fi echidistanta si ar ataca pe oricine greseste(jucatori, antrenori, arbitrii, patroni, presedintii de liga si cine mai e implicat in acest fenomen) acum nu am fi in aceasta situatie.
Asa ca rusine presei si ciocul mic. Nu aveti dreptul sa acuzati… acum. Acuzele trebuiau facute mult mai devreme.

Tudor (301 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 14:51

Asa e, sunt de acord si intreb care e solutia pentru reabilitarea ftbalului romanesc? Sa plece Nashu si Corleone, iar de acord si mai departe? Nu cumva are dreptate cel care sustine ca de vina e fibra unui popor slab, parsiv si lenes? A fost altfel vreodata si s-a schimbat ori ce? Domnule Ovidiu, as fi foarte bucuros daca mi-ati raspunde. Am 18 ani si as vrea sa inteleg mai multe. Va multumesc.

coco6 (2 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 14:59

am si eu o intrebare:
Daca se intampla ca DINAMO sa piarda cu un asemenea scor, cu aceiasi echipa, ce titluri si ironii ati fi scris?cred ca nu mai conteneati cu „rusine”, „dezastru”, si altele.RUSINE si VOUA pt ca nu sunteti echidistanti si echilibrati!!!!

Eugen (2 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 15:25

Respect Gazetei Sporturilor pentru campania pro U Craiova…Jos palaria in fata dumneavoastra domnule Ovidiu Ioanitoaia !!!!!

cris (36 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 15:59

@tudor
Asta cu generalizarile referitoare la popor chiar merg doar la 19 ani. Ramanand tot in domeniul fotbalistic, acelasi popor a castigat Cupca Campionilor (iar faptul ca Steaua a jucat doua finale arata ca nu a fost doar o intamplare) – fapt pe care, in Est, l-au mai realizat doar sarbii (desi Steaua rosie nu a disputat decat o finala). Cehia, Rusia (fie ea URSS), Ucraina, Polonia, chiar Grecia sau Turcia nu se pot lauda cu asa ceva. Evident, nu putem de aici trage concluzia ca suntem cei mai buni, dar nici sa generalizam invers, ca am fi cei mai slabi, ca popor, nu e acceptabil, dpdv logic.
Ce punem in loc de Mircea Sandu (care a jucat la Sportul) si de Dragomir (care nu a jucat nicaieri altceva decat table). Pai avem fosti jucatori care au fost capitani la Barcelona, au jucat si la Barca si la Real, au castigat trofee europene cu Chelsea, avand ce invata din atmosfera unor mari echipe construite pe baze sanatoase, nu comuniste, ca asa-zisii nostri granzi. Hai sa ii punem pe ei sa conduca si garantez ca totul se schimba foarte rapid.
Daca oficialii nu creau un mediu in care alde Borcea si Becali sa colcaie cu balele lor, acestia nu ar fi existat. Dar nu numai ca li s-a permis, au fost incurajati. Si, la asa conducatori, asa echipe.

Gino (513 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 16:08

@asvlad si comp. Mai lasati-o jos cu vina presei si iar vina presei. O fi de vina Ioanitoaia sau Tolontan ca Gigi ia jucatori aiurea si ca acestia nu joaca nimic. Aia care tineti cu Steaua pareti orbi si ati fi gata sa acuzati pe oricine uitand ca Becali si cadavrele lui bagate pe gat de marele MM au dus echipa la groapa. Cica nu are dreptul presa sa scrie. Zau, dar cine are dreptul sa isi dea cu parerea genialul Gigi si priceputul MM?

danut munteanu (42 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 16:16

Domnule IOANITOAIA…sa notam totusi, in spiritul adevarului ca OTELUL GALATI intalneste 2 castigatoare ale CUPEI CAMPIONILOR, in timp ce RAPID BUCURESTI, sau STEAUA, sau FC VASLUI joaca impotriva unor echipe din lumea a doua a fotbalului, chiar si la ele in tara. Dupa informatiile mele, niciuna dintre adversarele celorlalte 3 echipe romanesti NU SUNT PE PRIMELE 2 LOCURI in campionatele din tarile lor, cu exceptia echipei din ISRAEL ( NU DIN ANGLIA, NU DIN PORTUGALIA, ITALIA, GERMANIA ), pe care a invins-o RAPID , in deplasare. Cat timp comparam forta celor de la MU, care au invins NUMAI DIN PENALTY-uri ( CORECT acordate ), cu forta celor de la PSV EINDHOVEN, sau LEGIA VARSOVIA , cred ca e un risc sa fim catalogati drept subiectivi. Echipa care a invins STEAUA si eu zic ca o va mai face inca o data…e o echipa slaba, chiar daca in trecut a invins-o si pe MU.

Mr. Gaga (5 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 16:58

Becali da vina pe Stan, dar e singurul vinovat.

Encipi (11 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 17:27

@Gino
Normal ca principalul vinovat pt. starea Stelei este Becali. Insa el a fost ajutat sa fie atat de incompetent,indirect de presa. Daca ziaristii nu ar sta toata ziua la palat pt. a scrie orice prostie debitata de Becali,daca nu l-ar pandi duminica la biserica,atunci Becali poate ar fi mai interesat sa conduca cat de cat responsabil un club ca Steaua. Asa, ziaristii ii dau apa la moara zilnic, iar el se umfla in pene si asa se crede cel mai tare.

Dan (10 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 17:55

Amatorii n-au ce cauta in fotbalul profesionist. Ce este asa de greu de inteles 🙂

Florea (26 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 17:56

Asa e, Nea Ovi, ne ducem la vale si iar la vale, cat va fi condus de clica lui Sandu si Dragomir fotbalul nostru nu va avea alta soarta. Cei doi l-au distrus asa cum au distrus-o si pe Craiova.

Augustin (268 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 18:00

Trebuia sa castige neaparat CFR Cluj ca doar juca acasa asa ca Bricheta si-a facut numarul si i-a dat 11 metri! Japca si rusine.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 18:05

Isralienii au mers mai departe??? Wrong… Ei sunt in UEFA doar de citiva ani pe motive politice si nicidecum geografice…Steaua-da -a cazut mult si acum nu mai rerezinta decit o echipa cu care faci puncte si acasa si-n delasare…Un egal al Stelei ,eventual o victorie in Euroapa,ca de altfel a tuturor echipelor romanesti este si mai ales VA FI o imensa surpriza….

ioan (17 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 18:15

@danut munteanu , tu ai impresia ca jocul prestat de MU a fost unul exceptional ? ei au venit aici sa castige si atat , au venit au castigat si la reveredere , prea mult efort nu au depus . Ai impresia ca daca MU juca la potential maxim Otelul trecea de mijlocul terenului ? MU si Benfica au jucat la 30-40% din potential , pe cand „nulitatile” alea pe care le numeste tu , din Israel sau Polonia , au jucat la capacitate maxima . Apropo si Steaua a castigat Liga Campionilor . Lasa la o parte subiectivismul si apreciaza corect , nu te mai umfla in pene .

Resiteanu’ Exilat (44 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 19:03

Domnule Ioanitoaia, nu e cazul sa ne referim la „noi si voi”, in contextul actual al mass-mediei dominate de o generatie de pseudo-jurnalisti si comentatori sportivi care stau foarte prost cu limba romana, cunostintele de fotbal, si mai ales BUNUL SIMT. Exceptiile sunt putine (dumneavoastra si mai vreo 10 JURNALISTI), restul sunt doar zgomot enervant.
Iar fotbalul romanesc de azi e doar o consecinta a coruptiei din societatea romaneasca, care a distrus, a „manelizat” romanul de rand.
Dar, exista si un lucru pozitiv: am ajuns atat de jos ca nu putem sa ne uitam decat sus (cand va interveni o schimbare radicala a felului cum vom aborda viata de zi de zi, cand vom inlocui „sa traiti” si alte linguseli si plecaciuni cu pozitii ferme, in picioare.
Vorba revolutionarului Emiliano Zapata , ” e mai bine sa mori in picioare decat sa traiesti in genunchi”. Deci totul depinde de o schimbare a mentalitatii. Atunci nu vor mai exista (in viata publica) personaje ca M. Sandu, M. Dragomir si altii, pentru ca nu vor fi acceptati.

Mos Mielache (2 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 19:13

Mentalitatea de a da repede „un tun”, sa te imbogatesti peste noapte, exclude capacitatea de a crea un plan si de a urmari pe termen mediu sau lung un scop bine definit! In fotbal, spre deosebire de „afaceri”, nu poti avea rezultate consistente, de durata, fara munca de calitate, fara profesionism. Deci nu cereti si nu asteptati imposibilul! De unde sa stie Jijel toate astea? De la Jovani?

akkiller (9 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 19:56

nea ovidiule cer scuze insa imi permit sa iti soptesc ca steaua in 89 era finalista CC si a luato cu 5 0 daca si atunci eram autsaideri pai cand naibii am mai fost si noi favoriti in europa si da fodbalul nostru per total e foarte slab steaua traeste din amintiri si ajunge in grupe EL din obicei iar acolo deja cum se nimereste ginditiva ca steaua cind juca bine in europa aveam un antrenor si nu era scandal pina in primavara insa pentruca steaua nu obtinuse de foarte mult timp rezultate notabile in europa zenga a fost pastrat pin aproape vara si la schimbat cu 3 etape inainte de final pai asa? pe oli nul putea da afara ca steaua facuse semifinala europeana insa al doilea an aducetiva aminte cite scandaluri au fost dupa ce am esit iarasi din europa de cite ori steaua va juca prost de atitea ori vor fi schimbati antrenorii pentruca gigi nu intelege ca multi nu inseamna si buni asta dauneaza foarte grav stelei

steffy (14 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 20:37

Propun autodezafilierea,provizorie a intreg fotbalului romanesc,de la FIFA si UEFA,cel putin o campanie de calificare,sa ne facem de ris doar in tara,nu si afara.Astfel si Piturca va avea mai multa liniste,pentru pregatirea campaniei Euro 2016.

costibb (7 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 20:38

@ encipi steaua si rapid in 2006 nu au fost un accident,pe vremea aia inca era profesionalism la echipele astea doua,jucatorii nu erau schimbati la 3 luni,aveau ani de cand jucau impreuna + antrenori buni.daca olaroiu nu era asa bun,nu umblau arabii dupa el cu sacii de bani,iar razvanel ca antrenor este bun,stie sa-si motiveze jucatorii,sta in mijlocul lor,ii asculta pe fiecare in parte,pune bani de la el pt prime de joc.una peste alta a fost bine ca au cazut amandoua in sferturi,nu stiu daca mai ajungea vreuna in semifinale daca jucau cu boro sau cu sevilla.boro sa nu uitam ca au repetat scenariul cu fc basel,au pierdut cu 2-0 in elvetia,si au castigat cu 4-1 acasa.chiar daca ar fi condus steaua cu 4-0 la ei,ne dadeau 6,erau pur si simplu impinsi de la spate de un public fantastic.sa nu uitam ca atat steaua cat si rapid au castigat grupele din care faceau parte.grupe cu echipe destul de bune,steaua a fost in grupa cu:lens,hertha,sampdoria si halmstads,doua victorii si doua egaluri.i-am umilit pe francezi in ghencea cu 4-0,apoi am castigat cu 3-0 impotriva suedezilor.rapid:sahtior,stuttgart,paok si rennes,3 victorii si o infrangere.astea nu au cum sa fie un accident,echipele jucau bine,jucau fotbal,nu cred ca in urmatorii 10 ani ne mai bucuram de o asa performanta europeana.cat despre urziceni,spune-mi o echipa care in ultimul deceniu a reusit sa inscrie de 4 ori la glasgow,chiar daca au fost doua autogoluri,autogolurile astea nu vin din senin,e mingea la jumatatea terenului,si brusc suteaza un mijlocas catre propriul portar sa-l surprinda.apoi nu uita ca au reusit sa invinga sevilla in cea mai buna perioada a istoriei sale,corect,tot printr-un autogol,dar haide totusi sa comparam sevilla,dubla castigatoare a cupei eufa si urziceni,ce spui?jucatori talentati avem,problema este ca-i alungam prin vest de mici(15-17ani).apoi ar fi problemele din campionat,cu spagi,cu arbitrii,cu conducatorii corupti,cu sticle de sampanie,cu aceeasi conducatori la frf si la lfp care au incurajat toate astea enumerate mai sus.fotbal avem,nu la nivelul care se joaca in CL,dar pe acolo,problema insa este ca fotbalul la noi se joaca prin birouri,prin cafenele sau pe oriunde altundeva unde se intalnesc mafiotii astia.

Eugen (11 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 21:25

De acord cu Resiteanu Exilat. Sunt multi ziaristi straini de fotbal, dar si de gramatica, Ii vad la televizor si ma intreb cum au ajuns acolo si cine i-a promovat. Cred ca si dv. dle Ioanitoaia va simtiti cu musca pe caciula ca ati contribuit la crearea acestei specii de impostori obrasnici.

Ovidiule ai frica de Dragomir?? (64 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 21:54

de ce nu ai intrat direct in subiect pe Antena 3 cu Militianu Dragomir ,,?…il tot periai si ala se facea cu nu intelege…LA PUSCARIE CU DRAGOMIR SI SANDU CANCEROSII FOTBALULUI ..

danut munteanu (42 comentarii)  •  22 octombrie 2011, 23:13

Domnule IOAN, aveti dreptate. Eu m-am gandit ca MU ca si BENFICA au venit la BUCURESTI ca sa castige, pt ca nu castigasera in precedentele partide. Imi vine greu sa imi cer scuze si sa fiu foarte obiectiv. Va rog frumos sa considerati ca mi-am dat o palma de rusine ca OTELUL nu a fost ucisa la fel ca si AS ROMA , sau ARSENAL, de catre MU. Sau ca nu a fost invinsa cu 2-0, la fel ca si BASEL, de catre BENFICA. Imi cer din nou iertare cu plecaciune ca desi lipsita de mari jucatori OTELUL a fost invinsa la BASEL din PENALTY ( clar, corect acordat, niciun dubiu ), dar cu 2-1. Daca imi aduc bine aminte, si CFR CLUJ a luat bataie acolo cu 1-0. De DINAMO ma plictisesc sa imi aduc aminte , ca vorba aia…as sta toata noaptea sa insir echipele care au umilit-o. Despre POLI TIMISOARA, nu am prea multe de zis, dupa SPORTING LISABONA. Despre STEAUA, nu as putea sa imi aduc aminte decat de AC MILAN- STEAUA 5-0, sau de MONTPELLIER-STEAUA 5-0, sau despre PARIS S.GERMAIN- STEAUA 5-0. Asta ultima, nu e decat UNA PRINTRE ALTELE. Doar ca vine dintrun campionat destul de slab cotat, ca sa nu spun neinsemnat. Despre CFR CLUJ, nu am prea multe de amintit…ca locuiesc in MUNCHEN. Ultima amintire e un CFR-BAYERN 0-4. Despre U CRAIOVA, iar nu prea pot sa mai imi amintesc nimic de la APOLLON LIMASSOL incoace, cred… Despre ELECTROPUTERE ? Hm…un dublu 5-0 cu WERDER BREMEN, spune cuiva ceva ? Sa discutam despre RAPID ? Deocamdata joaca acceptabil, fara sa dea mari dureri de cap echipelor de mana a doua, sau a treia de prin EUROPA ( gen PSV EINDHOVEN, sau LEGIA VARSOVIA ).Cred ca aceste performante vor fi greu de atins de o echipa mica precum OTELUL GALATI. Nu vad sa ii invinga nici MU, nici BENFICA la mai mult de 4 goluri diferenta in deplasare. Nici sa ii invinga acasa BASEL nu prea as crede, dar…mai stii ? Oricum, cred ca nu va fi la fel de penibil rezultatul ca si ROMANIA-BELARUS , sau ca si ROMANIA-ALBANIA, in oricare dintre manse. Ce ziceti, oare am dreptate ? Daca nu am dreptate, imi cer scuze. Cu deferenta si cordialitate… Altfel, zic si eu ca STEAUA BUCURESTI e cea mai mare, mai frumoasa si seara devreme acasa oaie ( PARDON, echipa ! ) din ROMANIA. Sau…nu asta doreati sa cititi ?

Bebe (11 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 1:13

Bune foarte bune majoritatea comentariilor. Nea Ovi, ramai in continuare Asul de trefla! Ne-ai incins iarasi! Pe scurt, ne pricepem la fotbal, ne e sila de ce se intampla (vz audienta pe stadioane) vrem schimbari verticale SI IN PRESA SPORTIVA! Comentariile #23 si #29 sunt elocvente. Am mai spus si ma repet: dk in politica e mai greu, in sport chiar se poate. Puneti presiune pe ei, boicotati-i dk se poate! Impreuna vom reusi! Numai vointa sa fie si bineinteles consecventa. Ramaneti pe pozitii, fiti ferm, si va vom urma. Aveti tot sprijinul nostru. Dk bagati la sertar in continuare teme autentice, nu facem nimic. Si mai faceti curatenie in Gazeta ca prea sunt plafonati unii! Ce naiba…

Chis Alexandru(chalex) (69 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 3:54

La ora actuala, pe plan mondial, fenomenul fotbal este o adevarata industrie. Dincolo de sumele astronomice care se vehiculeaza, marile cluburi din Europa(si nu numai!) au, pe linga jucatorii de mare valoare, capabili sa schimbe soarta unei partide, o armata intreaga de terapeuti, nutritionisti, psihologi si, nu in ultimul rind, un staff tehnic cu putere de decizie, capabil sa adapteze jocul echipei la conditiile fiecarui joc. Daca, insa, ai pe linga tine „sfatuitori” care-ti vind iluzii, atunci industria numita fotbal devine o manufactura ce poate fi, la urma urmei, o facatura. In buna traditie de la noi, ne mintim si ii mintim si pe altii. Daca ecranele Tv vor fi, in continuare, invadate de „specialisti” precum becalienii si tot neamul lor, sandulienii si dragomirenii cu afacerile lor oneroase si averile fabuloase, avramienii si constantinenii cu fluierasii lor „de casa”, etc, fotbalul romaesc nu se va resuscita niciodata. Asteptam sa iasa din moarte clinica, dar el este decedat de mult…

groparu (41 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 6:39

Reculul fotbalului romanesc ne-a impins inapoi cu 50-60 de ani. Macar atunci fotbalul se practica de amorul artei si existau si jucatori pentru care te duceai de placere la un meci. Si pe atunci , ca si astazi ecchipele romanesti nu prea faceau purici in competitiile europene. Si atunci apareau rezultate dezastruase dar lumea nu si le mai aminteste. Rezultatele au inceput sa apara incet , incet cam dupa 1962 cind in meciurile din cupele europene echipele noastre incepusera sa obtina victorii de rasunet. Apoi ritmul victoriilor a inceput sa creasca dupa 1970 culminind cu sezoanele din anii 80. Dupa 1989 incepe un alt capitol. S-a jucat fotbal cu ce a ramas in caruta inca un deceniu dupa care fotbalul romanesc a inceput sa se stinga inecat in propria voma. In ultimii ani goana dupa bani a terminat fotbalul care din sport a devenit afacere incercind sa imite occidentul dar fara a avea infrastructura de acolo unde fotbalul e o adevarata scoala ce se preda din copilarie. Daca la noi inainte de 89 erau maidane suficiente acum ele s-au transformat in mall-uri. Terrenurile amenajate au disparut si ele , parcurile s-au transformat in parcari iar daca un copil vrea sa mai faca fotbal trebuie sa plateasca. Printre singurele locuri ramase se numara fostl 23 August cu sumedenia de terenuri anexa. Dar capii fotbalului romanesc au preferat sa-l demoleze platind bani grei pentru reconstructia sa. Cu banii dati pe actualul stadion national se puteau face DOUA stadioane in afara Bucurestiului dar nu mai ieseau bani negri pen tru mafia fotbalului romanesc. V-ati gindit vreodata ca fostul 23 August putea sa ramina si sa fie transformat in cea mai grozava baza fotbalistica unde sa se manince fotbal pe paine? Ca aici se puteau disputa campionate scolare( e drept ca si numarul copiilor care vor sa practice fotbalul, sportul in general a scazut cu 80%!!) la nivel local si apoi se puteau juca turnee finale la nivel national? Caci de la acest nivel pot rasari fotbalisti care sa ne dea sperante pentru viitor. Dar nu avrut Nasu . A preferat sa darime ceva ce exista pentru ca cu cit nota de plata era mai mare cu atit mai gras era si comisionul ce intra in buzunarele smecherilor. Caci asa se fac banii. Am insistat deoarece acesta este unul din motivele pentru care Steaua a pierdut la scor meciul din Israel. Pur si simplu nu are jucatori de valoare si nici nu va avea de unde alege din cauza politicii falimentare a capilor de la FRF pe care nu-i intereseaza fotbalul juvenil. Si nici cluburile. Aveam pe timpuri campionat de tineret -rezerve ,initiative la nivel scolar. Acum se prefera ca in loc sa se cresca sa se importe jucatori din alte tari.Daca aveau valoare ajungeau sa joace in tarile lor dar asa trag si ei pentru o leafa in Romania intr-un camponat de trei parale. Asta e un alt motiv. Insa motivul cel mai mare e dictatura impusa de capii FRF si felul in care si de cine au fost preluate cluburile peste noapte.Asta a fost marea lovitura care a pus pe butuci fotbalul romanesc. De aceea Steaua a pierdut cu 5 la 0 si celelate echipe romanesti au iesit sifonate rau. De aceea Dinamo nu prinde de ani buni grupele unei competitii europene. Revigorarea nu se poate face decit cu jucatori din propria pepiniera nu cu gloabe aduse de aiurea.Revigorarea se poate face si prin cercetarea facuta de organele de drept asupra preluarii dubioase a cluburilor de fotbal in baza legii 31. Insa marea revigorare nu poate avea loc daca nu se taie raul de la radacina: capii FRF si ai Ligii trebuie sa raspunda pentru dezastrul fotbalului romanesc si pentru mizeriile facute de pe pozitii de forta (vezi cazul U Craiova unde se platesc polite intre interlopi).La urma urmei nici dictatorii nu ramin atit pe pozitie. Altfel vom deveni ciuca batailor atit la Nationala cit si la echipele de club iar 5 la 0 poate deveni un scor blind. Scuze pt lungimea comentariului.

stefy (14 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 8:00

Propun,autodezafilierea din competitiile,FIFA si UEFA,pe o perioada determinata,de cel putin o campanie de calificare.Atunci si Piturca v-a fi linistit,sa pregateasca campania,pentru EURO 2016.Astfel nu ne vom mai face de risul tuturor.Am ramine aici cu toate „ciurucurile”noastre,nu le-am mai arata si altora. Cineva spunea ca de vina e presa,ca prea arata doar stirile de „can-can”.Pai nu asemena fotbal avem?

mihail-ploiesti (8 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 8:38

asa suntem noi romanii.ne uitam in curtea altuia si nu vedem brinca din ochiul nostru.incercam permanent sa gasim vinovati la ce se intimpla, dar niciodata nu cautam si nu incercam sa indepartam cauzele care ne-au adus in situatiile nedorite.fotbalul romanesc este distrus de 20 ani de sandu si mitica si nimeni nu incearca sa faca ceva, ci se gudura pe linga ei asteptind la rind sa li se arunce cite un os.fotbalul juvenil nu mai exista, deci nu mai exista viitor ptr. fotbalul romanesc. e mai usor sa aduci jucatori de 2 lei de afara si la fiecare sa tragi din bani, facindu-ti parte (vezi conducatorii de cluburi), decit sa cresti copii,juniori pina devin fotbalisti adevarati.jucatorii care vin de afara nu numai ca nu au valoare, dar nici nu au niciun fel de motivatie.isi iau banii si pleaca.trebuie indepartati toti cei care sunt cancerulfotbalului.dar astea sunt utopii.vai.

jan pitesti (254 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 9:07

speram sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 11:26

Copii, nu luati prea mare viteza pentru ca multi sunt chemati la DNA si putini sunt retinuti. Parerea mea e ca Ioanitoaia a vorbit f bine la Antena 3, ai carei redactori ziceai ca ii aresteaza ei pe Sandu si pe Dragomir. Asa se descuta la Tv cu argumente, nu cu tipete si jigniri gen Gigi Becali.

arhy (6 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 12:24

Acum cine mai tine minte cum juca Steaua lui Olaroiu….si cum era injurata de toti fostii mari stelisti ca joaca prea defensiv….mult prea urat pentru Steaua …..poate ca asta trebuie …un joc in aparare chiar si cu chiajna dar cu victorii cu 1-0 la rand in campionat si CE si poate ne lasa ciobanul cu tiki taka barcelona

grama (53 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 14:50

Cauza e simpla: ceea ce face acum DNA-ul trebuie continuat pana se inlatura Sandu si Dragomir din fotbal, pt ca de la ei pleaca tot raul. Sigur ca dupa aceea va trece mult timp pana sa se reconstruiasca ceea ce sus-numitii au distrus in 20 de ani.

Claudiu22 (343 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 17:11

Sunt curios ce concluzii va trage DNA, dar cred ca o intereseaza mai mult milioanele de euro pierdute de stat decat sa ii faca dreptate Craiovei. Pe aceasta tema ar merita sa scrieti domnule Ovidiu. O seara buna.

Aral (104 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 17:19

Nea Ovi, nimic despre chemarea pungasilor Sandu si Dragomir la CCA? Matale ai liber in week end sau ai renuntat sa mai lupti pentru Craiova? Tocmai acum cand se strange latul?

MARGELATU (91 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 21:17

CORECT! Cauza e simpla: ceea ce face acum DNA-ul trebuie continuat pana se inlatura Sandu si Dragomir din fotbal, pt ca de la ei pleaca tot raul. Sigur ca dupa aceea va trece mult timp pana sa se reconstruiasca ceea ce sus-numitii au distrus in 20 de ani.

E de mult timpul!

JOS cu SANDU & DRAGOMIR!
JOS cu INCOMPETENTA si HOTIA!!!

omar (33 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 22:41

eu locuiesc de 12 ani la Roma si fac tifo pt as Roma am vazut partide in casa si in deplasare, e o industrie in 2000 am fost 40 000 la bari cand roma a invins scudeto as scrie o carte de ce am vazut si mai ales ce am simtit ,la Roma sa facut festa 9 luni,eram cei mai frumosi si cei mai tari acum de cand vad campionatul nostru pe digi imi dau seama ca suntem de seria c am zis de seriac,degeaba face vasluiul egal cu lazio sau cfr cu roma ca vin in tara si le da 3-0,astia stiu cum sa faca cu mic efort mari rezultate ,nu va zice nimic ca in eu cea mai titrata echipa e italia numai brazilia ca ridicat mai multe cupe ca italia,concluzia e ca militianul de Dragomir si securistul de Sandu ne-a dus cu 25 de ani inapoi nu vede-ti ca nu mai contam nimic nici macar in balcani darminte in eu,astia doi trebuie ghilotinati in piata revolutiei cu 10000000 de persoane care vad ,pt ca e putregaiul fotbalului romanesc,iar mititelu ars pe rug ca el si iancu de tim sunt si ei rusinea romaniei

omar (33 comentarii)  •  23 octombrie 2011, 22:49

aici in italia un presedinte de club vorbeste la tv o data cel mult de 2 ori pe an protagonistii sunt jucatorii si antrenorii voi pe pegorarul ala de becali un incult care nu stie tabla inmultiri il baga-ti in fiecare zi,pai da va umple palinsestul dar e rusine pt noi romanii eu sunt un ex stelist de cand a venit acest individ pe sleau la steaua care da bani pe sustache sa aranjeze campionatul,vede-ti voi si in italia a fost dat sunt toti suspendati pe viata sau la tuhaus,la noi ca la nimenea e si parlamentar eu ce rusine chiar ca suntem un neam de straita,sunt roman dar mai bine vinc scudetul la noi in provincie de cat bucurestenele care au masluit campionatele de 35 de ani

Comentează