Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cum de-a costat Naţional Arena atît de mult?!

Firește, ne mîndrim cu noile stadioane apărute recent la București, la Cluj și la Ploiești. Deși cu întîrziere, intrăm și noi în rîndul lumii civilizate. Mai departe însă, comparația dintre primele două, date în folosință cam în același timp, provoacă […]

marți, 18 octombrie 2011, 11:15

Firește, ne mîndrim cu noile stadioane apărute recent la București, la Cluj și la Ploiești. Deși cu întîrziere, intrăm și noi în rîndul lumii civilizate. Mai departe însă, comparația dintre primele două, date în folosință cam în același timp, provoacă destule semne de întrebare. Dispunînd de 55.000 de locuri față de numai 30.300, sigur că Național Arena trebuia să coste mai mult. Atît că ea a costat 243 de milioane de euro, nici dublu, nici triplu, ci chiar de 7 ori mai mult decît Cluj Arena! Altfel zis, pentru un loc în stadionul de pe Someș s-au cheltuit 1.150 de euro, iar pentru unul în cel de pe Dîmbovița 4.400!

Repet, era normal ca Național Arena să implice costuri mai mari. Măcar pentru că, pe lîngă amploarea construcției, e prevăzută cu sistem de acoperire completă, menit să protejeze iarba de intemperii. Pe de altă parte, spre deosebire de surata din Capitală, Cluj Arena are și pistă de atletism, adică un avantaj demn de luat în seamă.

Din păcate, pe Național Arena se poate juca doar fotbal. Nici măcar rugby deoarece nu există spații destinate terenului de țintă. În paralel cu concursurile atletice și cu meciurile de rugby, Clujul permite și organizarea unor concerte de anvergură, dovadă că inaugurarea edificiului a fost onorată de celebra trupă germană Scorpions. Nu afirmă nimeni că nu se pot ține concerte și pe Național Arena, atît că într-o asemenea eventualitate scena, ce cîntărește de regulă sute și sute de tone, trebuie instalată direct pe gazon, iar de aici riscul deteriorării acestuia. Scena pe care au cîntat Scorpions s-a montat pe turnanta pistei și, ca atare, n-a pus în pericol suprafața de joc.

În ambele cazuri nu s-au respectat termenele de execuție promise, după cum, în stil tipic românesc, s-au tot modificat pe parcurs prețurile solicitate de constructori. S-au umflat. Dacă la Cluj, unde au lucrat numai societăți autohtone, suma a crescut cu 40 la sută, cea anunțată inițial de firma nemțească Max Bogl a crescut în Capitală, n-o să credeți, cu circa 300 la sută! Asta în ciuda faptului că, exceptînd numărul mai mare de locuri, cheltuiala făcută cu Național Arena pare greu de justificat.

Nu pretinde nimeni, deci nici eu, că sumele în discuție s-au risipit la București ori, și mai grav, că au ajuns unde nu trebuia. Că s-au deturnat. Socotind însă că Național Arena s-a ridicat din banii contribuabililor, ne considerăm îndreptățiți să cerem Primăriei Generale, care a suportat investiția și a devenit proprietarul stadionului, să furnizeze public datele din care să reiasă de ce și pe ce a plătit 243 de milioane de euro! Cu alte cuvinte, să prezinte decontul. Tocmai pentru că e de datoria ei, așteptăm răspunsuri la nedumeririle de mai sus.

Comentarii (65)Adaugă comentariu

vns (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:36

Frumos articol!
Dar ramane intrebarea cand anume vom vedea „decontul”.Cred ca niciodata.Sau ne trezim iar cu un exemplu de genul „o caramida” a costat vreo 100 de euro.

Imperator (9 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:37

Pentru ca este construita in Capitala , unde totul este foarte foarte scump ! 🙂

Lereter (13 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:42

Nea Ovi te-a apucat boala lui Tolontan,cea cu costul arenelor. Pun pariu ca nu ai fost sa vezi arenele din Cluj sau Ploiesti,dar vorbesti (adica scrii).Nea Ovi pe National Arena e vorba de o arena ultramoderna,cu acoperis,cu incalzire in gazon facuta cum trebuie,cu acces si facilitati sporite.Situatia nu e ca la Autostrada Transilvania si scumpa si neterminata.Pacat,ca si contemporanul dtale C. Topescu,Dl Ioanitoaia,scade simtitor standardul gazetaresc,personal, cind nu are subiecte interesante,”baga” orice.

adra (3 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:43

de ce va mirati !?!?!? oprescu si-a shimbat meseria , dar naravul(PLICUL) nu !!!!!!!! ca doar asa e la medic …

fane (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:45

chiar credeti ca o sa se intample asa ceva?:)stiu,a fost o ointrebare retorica,dar e clar si corect ce ati spus.

Mih (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:48

Poate nu ati observat diferenta dintre scaune.

vlad (140 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:48

Numai la noi asa ceva…. cum sa nu se poata juca rugby pe National Arena?? pt 2,3 metri in fiecare capat??? Daca o sa vina vreodata Noua Zeelanda ii ducem la stadionul din Herastrau? cu 5000 locuri?

scg (2 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:51

Si ca a costat mult nu totul. Dar treaba e de mantuiala si cu materiale ieftine, ceea ce face furtul si mai mare. Stadionul asta de 243 milioane nu are incalzire pentru public, cum gasesti pe stadioane p-afara: spre exemplu Stamford Bridge are radiatoare pe copertine, orientate spre public ca sa nu se transforme in turturi pe timp de iarna. La noi se dau sfaturi in presa despre cum tre sa te imbraci gros la meciuri. Super! Scaunele sunt nerabatabile si din plastic ordinar. Cum la noi se sta mai mult in picioare, PE scaune, va dati seama cum va arata stadionul in scurt timp. La Cluj, ca si pe Stamford Bridge scaunele sunt rabatabile si chiar acoperite cu un material care sa nu aplatizeze si amorteasca total fundul platitorului de bilet… Ca sa nu mai vorbim ca atat de inteligent s-a construit stadionul asta incat gazonul trebuie schimbat odata la 6 luni… Pacat! Recunosc ca atunci cand am vazut primul meci transmis de pe national arena nu-mi venea sa cred ca e in Romania. Dupa 5-10 minute de joc devenise evident ca numai in Romania se putea intampla asta…

Veta (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:53

De acord! Este o discrepanta evidenta.

dudu (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:53

La pastele cailor vom vedea si un decont al acestui stadion. Efectiv mi-e greata ca sunt conational cu acesti indivizi.

unu’ (9 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:53

in sfarsit cineva vorbeste despre asta….si, mai mult, vorbim despe o copie, nu un proiect original – sa zicem pompos un „landmark” pentru un oras…citeam ca stadionul lui anji va costa 200 de mil si asta cu tot cu anexe…samd

Estragon (10 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:55

Ia vezi, bre, de treaba matale. Unu` la primarie, unu` la prefectura, unu` la guvern, sa mananca si gura noastra. Se faceau 6 stadioane moderne, de 30-35.000 de locuri, in marile orase ale tarii, cu banii astia. Si ??? Se facea un stadion de 100 de milioane (ca cel al lui Juventus) si cu restul de 150 de milioane se contruiau si finantau pentru 10 ani vreo 6 centre regionale de excelenta, olimpice, ne-olimpice, cu zeci de terenuri, hoteluri, cantonamente, aparatura si tehnologie ultra-moderna, care sa dea performeri. SI?????? Ne lasi????????????? Habeamus stadion! Mucles!

laurentiu (4 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:56

domnul ovidiu ceea ce spuneti dumneavostra e corect, dar oare va raspunde cineva demersului dumneavoastra?

sa fie oare un nou caz ridzi la o scara mult mai mare ?

Cosmin Bogdan (3 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:57

o sa prindem o noua era glaciara si raspuns la aceasta intrebare n-o sa avem nea Ovidiu…

scg (2 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 11:58

wow, au si aparut postacii care sa ne spuna cum fura oprescu… unii vb de chestii serioase, altii se pregatesc de alegeri… bine mah adra mah ca nu fura udrea, boc si volosevici…

HORHE (7 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:04

Cred ca banii sunt pregatiti pentru campania electorala a PSD – ului . Daca tot erau publici atunci pe strada sa se arunce !

ass (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:05

perfecta dreptate,chiar am zis ca a costat prea mult…uitati-va umpic la stadionul lui Shakhtar Donetsk,acela a costat 300 de milioane de euro si cum arata,nu zic ca National Arena nu ar fi frumos da nu de banii care se zice ca ar fi costat

yaruk (43 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:06

E cam acelasi lucru ca si cu Bechtel si asa va fi mereu .
Daca eram o tara atragatoare ar fi venit vreo firma, ar fi construit pe banii ei stadionul si pe urma si-ar fi scos banii din taxe, publicitate, etc.
Cu siguranta costurile erau mult mai mici. Normale adica.

Alex (53 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:07

E simplu. Spagile se includ in pret!! A nu se uita cine a semnat contractul!!! Celebrul Videanu, dela – ghici! – PeDeLe!!!

Borcea Mondialu (2 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:10

Bre, da eu de unde sa face rost de mertane si castele si salbe la pirande??

mihai (182 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:17

diferenta de pret e enorma iar la nivelul calitatii poate cel din cluj e chiar superior. Scaunele de pe cluj arena sunt mult mai bune, iar exteriorul cu acea invelitoare care da impresia unei farfurii zburatoare cred ca ar fi trebuit sa fie mai scump decat nimicul arenei nationale.
daca banii de la cel din bucuresti se cheltuiau ca la cluj se rezolva infrastructura fotbalistica in toate orasele mari ale tarii.

nicolae (4 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:18

deCe va interedseaza cat a costat ? sant altii care au in atributiiacest subiect . Cand se face un teren , o sala orio piscina ,trebuie intrebat Tolontan ? In loc sa va para bine ca sportul se bucura de baze de calitate , loi va apucati de BARFA . Lasa~i pe altii , voi ocupati~va cu deale voastre . Stiti peoverbu , cel de grija altuia !

Che Guevara (363 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:39

Stadionul lui Galatasaray a fost construit mult mai repede, e mult mai bun si mai ieftin decat National Arena. La jumatate de pret. Turcii au o democratie veche de 70 de ani, in Romania nu va fi niciodata democratie. Aici este raspunsul.

spmn1 (4 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:40

are sens sa va mai spun ca Arena Cluj e superba, in comparatie cu Arena Nationala? sunt clujean dar lucrez in Bucuresti si alerg pe pista de atletism de langa Arena Nationala. Arena Nationala e modesta rau de tot. Cluj Arena insa impresioneaza si de la distanta, parca te-ai transporta in Romania anului 2030. dar nu despre aspect e vorba, cel putin nu in primul rand, ci de cati bani dai si pentru ce ii dai. ca dupa ce ati dat 255 milioane de euro pentru un pasaj, mai cheltuiti tot atat pentru o arena de fotbal! sunteti normali dragi bucurestieni? 500 milioane de euro pentru un pasaj si un teren de fotbal pe care se strang de doua ori pe luna 10.000 de oameni si de 3 ori pe an 25.000 de oameni. incredibil! n-aveati decat sa mutati gara de nord si cu banii de pe 50% din terenurile disponibilizate reuseati sa construiti o gara noua. pe restul de 50% din suprafata disponibilizata faceati spatii verzi. iar in loc de un mastodont inutil precum National Arena, puteati construi cu 50 milioane o arena precum cea din Cluj si mai faina, si mai utila, si mai practica. si economiseati alti 200 milioane de euro. tara asta e aiurea din cauza voastra, sunteti prost administratori, asta e adevarul si cauza.

paul_con (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 12:59

Sunt detalii multe care ar cam trebui stiute.
De ex….sistemul de drenaj de la Cluj este acel sistem cu conductori pe cand cel din Bucuresti este doar cu tevi de apa…si multe altele
Sa nu uitam ca la Cluj s-a construit arena cu constructori locali, intorcandu-se la bugetul local aproximativ 14 000 000 euro…practic scadeti din cele 36 000 000, 14 000 000 si vedeti cat va da

Nea Vanea (170 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 13:11

Ca sa’i ceri lui Oprescu sa’ti „povesteasca” cum a furat el milioane si milioane din banii romanilor, este sinonim cu a’i cere sa explice cum l’a „rezolvat” pe Corneliu Coposu…

Meka (11 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 13:19

Videanu stie cel mai bine.

Ivascu Bogdan (4 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 13:36

Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni si nici sa imi bazez afirmatiile pe faptul ca sunt student arhitect si am facut practica la stadionul national. Ceea ce vreau sa spun este ca vad aici o gramada de posturi ale unor oameni care ori nu citesc atent ce se scrie in articol ori nu gandesc inainte sa faca o afirmatie. Ma refer la cei care au spus ca aceste costuri SUNT JUSTIFICATE de faptul ca arena este ultramoderna, ca este acoperita si alte lucruri de genu.
COSTURILE ORICAREI CLADIRI SUNT INITIAL EVALUATE SI TRECUTE IN DEVIZ! indiferent ca are 1 etaj sau 10 ca e un cotet sau un palat.. Domnul Ovidiu Ioanitoaia a precizat „costurile initiale au fost marite cu 300%” un procent mult prea mare pentru a fi vorba chiar si de o aproximare gresita de material. Mai pot intra in calcul eventuale expertize si studii geodezice suplimentare, costuri suplimantare datorita eventualelor dificultati de gasire a materialelor la noi in tara, etc, insa procentul costurilor neprevazute este MULT PREA MARE! DE 3 ORI MAI MULT!? Oricum, pun la indoiala mai repede faptul ca procentul este exagerat si de media, nu stiu cine furnizeaza datele dar este posibil sa fie fie pitin umflate!
Cu respect, numai bine!

badseed (3 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 13:36

da, şi acum primăria o să vă dea imediat lista şpăgilor, nu?

gaie (3 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 13:47

ia intraba-l pe videanu, numai cat a acceptat sa coste demolarea celui vechi, pret inclus in construirea astuia nou! si o sa aveti mari surprize, se pare ca e mai costisitoare demolarea decat constructia!:)))

Moromitic (2 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 13:50

Incredibil cum se compara mere cu pere… cum se compara pretul fara TVA cu pretul cu TVA si alte bazaconii… Toti sunt priceputi la fotbal, politica ca in rest sunt meseriasi., desigur. Si ca orice „meseriasi” stiu ei mai bine.

Inainte de orice metafore si pamfletarisme as dori sa citesc si eu ceva CIFRE, date, costuri pe mp, costuri per scaun. Si mai ales reperul ales. Hai sa nu comparam Arena Nationala cu cea din Ploiesti si din Cluj fiindca e cu totul alta structura, fiind dubla.

Oricine are dreptul sa-si puna intrebari de orice fel si sa infiereze cum doreste vis-a-vis de o lucrare publica. Insa mai trebuie sa ai si simtul masurii, nu mai vorbesc de celalalt simt, bunul simt. Plus ceva fler.

Hai sa vedem cat a costat copia fidela a acestui stadion, respectiv Commerzbank-Arena din Frankfurt. La care sa mai adaugam si costurile cu demolarea plus cubul si acoperisul retractabil. Si sa scadem TVA ca nimeni nu face evaluari cu TVA inclus. Plus un constructor neamt, ca doar nu facea Gigi SRL ditamai lucrarea, ca era si acum in noroi…

Pai ori suntem reporteri ori nu mai suntem!

Romnia Libera (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 13:54

Vedeti cat a costat si in cat timp a fost facut stadionul lui Juventus. A fost un tun dat de jegosul de videanu inainte de debarcare . cred ca asta a fost cel mai calic din tot PDL-ul, cred ca a furat in jur de 10 miliarde de euro.

stresu (6 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 13:55

Domnule Ioaniţoaia,

Intrebarea dvs., tin titlul articolului, este una de „copil mic”.

Tot românul ştie pe proprietăţile „dubioase” ale primarului Oprescu: yaht, maşini luxoase, proprietăţi imobiliare.
Intrebare (tot de „copil mic”): De unde atâţia bani ?
Din banii câştigaţi ca primar ?
E X C L U S !

Să răspund la întrebarea dvs. din titlu ?
Vă las pe dvs. să cătaţi răspunsul … printre rânduri….
Eventual adăugaţi pe lista d-lui Oprescu pe Elena Udrea şi alţi câţiva care fac parte din „clientela poliitică”

PS – Aceiaşi întrebare se poate pune şi în cazul pasajului Basarab. S-a plecat de la o sumă, iar costul pasajul a ajuns de n ori mai mult.

PS 2 – FĂRĂ CUVINTE !

PS 3 – Primarul general al capitalei şi-a făcut din plin „DATORIA” şi aşteaptă, cu mari speranţe, un nou mandat (ne-am dat draqu dacă iese tot ăsta !).

Moromitic (2 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 13:58

Ah, si in completarea mesajului de mai sus, vedeti va rog topul de aici, de pe Business Insider. Punct com.

http://www.businessinsider.com/best-soccer-stadiums-2011-9?op=1

Respectiv uitati-va la pozitia 6. Nici Cluj nici Ploiesti nu sunt p-acolo. Cu tot respectul, alea sunt stadioane frumoase dar … provinciale. N-au grandoare. Asta costa, stiti proverbul cu obrazul si cheltuiala.

cezar prusac (21 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 14:00

pentru ca in Romania se poate.

stiu ca nu e un raspuns pe placul nostru dar cred ca asta e cel mai aproape de adevar. aici, in romania, se poate umfla la nesfarsit costul unui obiectiv – oricare ar fi el.
p.s. sa ne reamintim cat a costat pasajul lu` peste …

Dan (10 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 14:00

Ei, decontul este secretizat. Va fi aflat peste 50 de ani 🙂 Sau arhiva va lua foc intre timp. S-au mai vazut cazuri

cezar prusac (21 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 14:02

@Ivascu Bogdan – costurile initiale si cele finale au fost preluate de la PRIMARIA CAPITALEI chiar de la actualul primar – nu`s inventii ale presei.

Bogdan (8 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 14:11

Oare de ce ?

victor L (169 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 14:15

@ gaie,
asa-i ca Videanu e de vina?
Mey, tu esti nepotul Agathei Christie? ferice de tine.

radu (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 14:36

Propun o alta comparatie, nu cu stadionul din Cluj pentru ca nu este realista. Este o diferenta imensa intre cele 2 arene si nu ma refer doar la numarul de locuri, ci si la confort, dotari, arhitectura. Mai mult stadioanele cu pista de atletism sunt considerate peste tot in Europa invechite.

Juventus Stadium a fost construit in aceeasi perioada cu National Arena, are o capacitate de 41.000 locuri, este ultramodern, 5* UEFA iar costul sau a inclus si o demolare a arenei Delle Alpi. Mai mult acest stadion este dotat cu sisteme eco-friendly: panouri solare, sisteme de reutilizare a apei de ploaie etc.
Stadionul mai include 3600 de locuri premium si 120 de loje si parcare de 4000 de locuri.

Costul? 120 milioane euro ! FIX LA JUMATATE FATA DE NATIONAL ARENA in conditiile in care forta de munca este mult mai scumpa in Italia, mai ales in Nord- zona Torino!
Impartind la numarul de locuri, 2926 euro/loc Juventus Stadium vs 4400 euro/loc National Arena.

alexb (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 14:36

@ Moromitic:
Articolul a fost scris in 21 sept si stadionul din Cluj s-a inaugurat in octombrie. Oricum inteligenta remarca ta …

ovidiu (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 15:00

fac pariu ca cel putin 50 mil euro s-au impartit la cine trebuia !

argus (106 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 15:03

243 milioane nu e scump, daca ne gandim ca mititelu a cerut pentru panaramele lui de jucatori 250 milioane euro.

Chiar, saptamana asta, nimic despre Universitatea Craiova ?
Sau s-a anulat dezafilierea si nu am aflat si noi…

Lucian (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 15:18

1. Discutia stadion multifunctional / de fotbal a fost facuta de multe ori. Sper sa se faca si pentru celelalte sporturi, poate merita mai mult .Din punctul meu de vedere (suporter de fotbal) sunt fericit asa cum e :)!
2. Costurile nu se pot compara pe nr. de locuri. Daca vrei sa faci un triunghi (vederea din lateral a unei tribune) cu latura de doua ori mai mare(ca sa incapa de doua ori mai multi spectatori) aria triunghiului (a se citi volumul constructiei) e de ~4 ori mai mare.
3. Asa ca daca volumul constructiei e de 4 ori mai mare + cub + acoperis retractabil + demolare constr. veche, rezulta un pret total de 5-6 ori mai mare (cam pe acolo a iesit). Eu nu zic ca nu s-a furat, dar probabil in aceeasi medie cu Cluj Arena.

skilly (1 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 15:49

Eu zic ca a venit vremea sa te pensionezi,de ani de zile scri numai prostii si lucruri plictisitoare!!!Te miri degeaba cand vezi foarte clar cum tara asta se prabuseste din cauza coruptiei sub ochii tai!!! Iar pentru cei care compara cele 2 stadioane National Arena este mult peste interesati-va si voi de dotarile complete!!!

Bogdan din Cluj (2 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 16:32

Domnule Ioanitoaia as vrea sa va trimit anumite date tehnice. respectiv preturi ale „geamanului ” din Frankfurt. Imi puteti spune e-mailul dumneavoastra?

Bixu (9 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 17:08

Comparăm mere cu pere, stimabile …
Cum să compari Arena din Bucureşti cu cea din Cluj … ???
Uite numai ce tabele au cei de la Cluj: două televizoare mai mari prinse de tăblia acoperişului … 😀

Aral (104 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 17:37

@skilly. Invata sa scrii corect romaneste si apoi da-ti cu parerea. Articolul e excelent si nu compara, cum cred unii, merele cu perele. Ioanitoaia recunoaste ca Arena Nationala trebuia sa coste mai mult, dar se intreaba de ce a costat atat de mult? Intrebare normala, la care ar trebui sa primeasca raspuns. Stie si el ca nu va primi, dar isi face omul meseria. Iar parerea mea e ca si-o face foarte bine.

John (564 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 18:30

Buna intrebarea din titlu, Nea Ovi, dar si astepti raspuns la ea? Matale esti naiv ori te prefaci? Spagarii de la primarie nu vor raspunde niciodata.

Milos (3 comentarii)  •  18 octombrie 2011, 18:34

Cititorii au dreptate ca nu se compara un stadion cu altul, la Bucuresti fiind mai incapator si mai frumos. Dar nici pretul de 7 ori mai mare nu se compara si ar trebui justificat. Intrebarea lui Ioanitoaia e bine venita.

Comentează