Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Excluderea Craiovei: Federația și Liga trag cu gloanțe oarbe!

Flancați de doi avocați și de tot atîția consilieri juridici ai forurilor pe care le reprezintă, secretarii generali ai FRF și LPF au ținut luni o conferință de presă, intenția lor fiind de a lămuri opinia publică pe ce bază […]

marți, 11 octombrie 2011, 8:46

Flancați de doi avocați și de tot atîția consilieri juridici ai forurilor pe care le reprezintă, secretarii generali ai FRF și LPF au ținut luni o conferință de presă, intenția lor fiind de a lămuri opinia publică pe ce bază Comitetul Executiv a votat excluderea Craiovei.
Din păcate, dincolo de numeroase trimiteri la articole și la paragrafe din Statut, Adalbert Kassai și Valentin Alexandru n-au lămurit nimic. Dimpotrivă, au întărit senzația, fie și numai prin omisiune, că măsura luată contra Științei a fost lipsită de suport regulamentar. O exagerare.
De la început pînă la sfîrșit, membrii prezidiului l-au atacat dur pe Adrian Mititelu. Evident, am mai spus-o, o țintă ușor de lovit. Printre altele, i-au reproșat că a continuat să semneze acte în numele clubului, deși se afla în stare de suspendare. L-au mai găsit vinovat de faptul că ar fi direcționat sumele provenite din drepturile de televizare în favoarea unei societăți înființate șmecherește în 2006 și neafiliate la FRF.
Mititelu pretinde că vechea societate, recunoscută de FRF, ar fi cesionat drepturile TV noii societăți și că n-ar fi nimic fraudulos în această operațiune. Poate că da sau poate că nu, șochează însă amănuntul că, în ciuda numeroaselor încălcări ale Regulamentului atribuite lui Mititelu, Universitatea a primit licență an de an din 2006 încoace! Ultima oară, chiar pe 30 iunie 2011, pentru a evolua în liga secundă!
Orice om cu un dram de logică, nu neapărat cu studii juridice, se întreabă cum de i s-a dat licență Craiovei în condițiile în care patronul ei a ignorat în mod repetat legislația sportivă?!
Federalii și lepefiștii au dovedit că nu stăpînesc subiectul ori, mai grav, că ne cred naivi. Că ne iau de fraieri. Cheia problemei constă în aceea că membrii CEx au decis desființarea Universității din pricină că Mititelu a chemat în judecată FRF. După care, deși avertizat să renunțe, nu și-a retras plîngerea, sfidînd atît regulamentul intern, cît și pe cele ale FIFA și UEFA. Surprinzător, dar pe această temă, singura cu adevărat importantă, oficialii amintiți n-au scos nici măcar un cuvințel!! Au preferat să discute despre altceva, s-au pierdut în detalii nesemnificative și au ocolit esența chestiunii.
Deoarece finanțatorul Craiovei declară că l-a chemat în instanță pe Victor Pițurcă într-un conflict de muncă permis de FRF, proces pe parcursul căruia Federația ar fi fost citată eronat, tocmai asupra acestui aspect, al acțiunii deschise sau nu împotriva FRF, ar fi trebuit să insiste organizatorii con ferinței de presă.
Numai așa puteau clarifica lucrurile. Cum n-au făcut-o, căci și tăcerea e un răspuns, ei au alimentat ideea că excluderea Universității a constituit un abuz imposibil de justificat. Vom reveni.

Comentarii (117)Adaugă comentariu

socului (18 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 12:28

Domnule Ioanitoaia ,

Continuati, continuati sa sapati chiar daca usor , usor …acest subiect devine unul rasuflat . Sunt multe spetele importante pe care le-am abandonat deoarece nu mai erau aducatoare de rating.. Stiinta si pedepsirea vinovatilor din frf sunt deziterate acum ..

iancu de H (35 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 12:30

Pt Aurel. Ai dreptate in tot ceea ce spui. Din pacate in Craiova sunt multe clanuri care au lovit in U Craiova. Am fost pro Piturca si anti Mititelu dar timpul a demonstrat ca Piturca nu este Alba ca Zapada . Conferinta de presa a celor doua clanuri mafiote FRF si LPF a fost de toata jena.Ce juristi sunt aia care spun ca acea decizie are valoare juridica chiar daca nu este semnata?!? Va dati seama d-le Ioanitoaia ce acte au emis oamenii astia in timp? Au adus la conferinta TROMPETA VALI ALEXANDRU care dupa meciul Rapid – Craiova ne prostea pe toti cum ca nocturna de la meci s-a stins doar o data. Am ascultat bilbele juridice ale lui Stangaciu de la GSP TV si m-am crucit ce explicatii a putut da. Si hotul cand este prins nu recunoaste ci acuza pe cel care are casa si de ce n-a ascuns obiectele de valoare.Cert este ca FRF si LPF sunt in culpa si trebuie sa respunda penal.Daca se doreste curatarea fotbalului romanesc MIRCEA SANDU , DRAGOMIR si ”specialistii lor” trebuie inlaturati pt totdeauna apoi anchetati pt multe fraude. S-a uitat repede ca Dragomir a murdarit fotbalul romanesc cu Victoria Bucuresti echipa securitatii si acest profitor are un luxos HOTEL in Bucuresti!

violeta (11 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 12:32

SA STRINGEM SEMNATURI ON LINE SAU OLOGRAF:
1. demiterea conducerii frf si lpf
2.alegeri generale la FRF si LPF
3. reprimirea echipelor craiova, poli si bistrita in liga 1!
4. ov ioanitoaia +interimar la frf
5. desfiintarea LPF
6. c tolontan, d radulescu si dan filoti candidati la functiile de conducere in fotbal

alb-albastru (1 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 12:56

Mai usor am scapat de Ceausescu decat de astia doi! Rade Europa de noi, rad tari pe care le bateam cu 7-0, am ajuns sub Burchina Fasso iar ei manifesta o nesimtire crasa!!! U Craiova nu are cum sa moara, e tinuta un pic fara aer de acesti nenorociti. U Craiova nu sunt hartiile tinute de Mititelu si nici regulamentele lor dupa bunul plac, Stiinta este istoria fotbalistica a Romaniei, culorile alb-albastre si leul din inimile noastre.Voi jegosilor veti muri, e adevarat vom muri si noi, dar Stiinta nu va muri!

Andrei (5 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 13:03

Cand ne-a mutat echipa din oras „marele ziarist” a tacut; cand a vandut meciul cu Vasluiul pentru licenta iara liniste; cand ne-a spus in repetate randuri ca este echipa lui si a copiilor lui pauza; cand acum anunta ca Universitatea traia daca vindea jucatori – printre care f costea la „steaua” dupa ca ani de zile ne-a spus ca nu ar fi facut asta nimeni nu spune nimic.

Adevaratii suporteri trebuie sa poarte 2 razboaie: unul cu FRF care in loc sa-l pedepseasca pe acest mititel ne-a dezafiliat, iar cel de-al doilea cu acest om care nu a avut nici o performanta si care ne-a adus in situatia asta numai prin scandaluri si hotii.

mark (51 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 13:12

argus,
Societatea a fost infiintata pe Legea 31/90(infiintarea soc.comerciale),iar Mititelu este Preseditele Consiliului de Administratie.El in aceasta calitate semneaza.Deci:o calitate conferita de legislatia romana nu-i poate fi luata de acesti juristi penibili ai FRF in baza unor Regulamente sportive(asa sustin ei pt. prosti dar stiu ca nu au dreptate).

D(r)acImpielitzat (39 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 13:37

Domnule Ovidiu, sa stiti ca nu prea va agreez nici stilul editorial nici subiectele abordate, dar de data asta va admir pentru ce ati inceput si continuati cu seria aceasta de articole legate de acest abuz si nedreptate. Da, nu ma feresc sa spun direct ca a fost un abuz si o nedreptate. E clar ca au dat-o-n bara. Si e de-a dreptul rusinos si scarbos cum nu sunt in stare sa recunoasca vina si sa isi faca mea culpa demisionand toti in bloc. O nesimtire dusa la extrem, o nesimtire pe care o vedem in toate domeniile din Romania, toate institutiile. Noi, toti romanii, pentru canu luam atitudine alimentam si incurajam aceasta nesimtire. Aceste furturi pe fata. Aceste abuzuri si nedreptati.
Numai luand atitudine asa cum o face Liiceanu, Tolontan, Ioanitoaia, si alti cativa putem sa inspiram, educam, ajuta o natiune pierduta. Si poate intr-o zi o sa cinstim imnul nostru si o sa ne trezim cu totii.

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 13:42

am mai spus si ma repet .printre noi cei care scrim aici s au furisat si se furiseaza si indivizi fara scrupule care au contribuit decisv la masura aberanta luata de frf si lpf privind dezafilierera provizorie a craiovei.
acesti idivizi care au APLAUDAT in iarna SFARTECAREA echipei si care l au sapat sitematic pe mitielu ,continua sa sfideze , semanand otrava si singe in jurul nostru .
vocea acestor pramatii, care au distrus din INTERIOR craiova si care au pus pe picior gresit presa centrala sportiva prin dezinformare si diversiuni sa dovedit mai puternica decat cei care au acceptat cu maxima durere dezafilierea craiovei .
acesti CRIMINALI MORALI care au PUS UMARUL la distrugerea echipei trebuiesc marginalizati dar si condamanti public .au facut prea mult rau craiovei pt a mai fi lasati in pace .
cine sunt acesti criminali
1 gruparea jurnalsitica a “GAZETEI DE SUD”
2 grupul de foste glorii ale craiovei compus din camataru ,cartu,tilihoi care au incitat si manipulat constant opinia publica pt al distruge pe mittitelu
3 grupul de lichele minoritare din craiova’PRETINS ca reprezinta tribuna ,care au incitat si incurajat ofensiva oarba impotriva lui mititelu punad pe picior gresit presa centrala sportiva din romania .
grav este faptul ca ACESTE GRUPURI ALE CRIMEI MORALE ,ACTIVEAZA cu tupeu nemaintalnit si ACUM in craiova .
intreaga oltenie va avea mult de furca pentru anihilarea AUTORILOR MORALI DE DREPT AL DISTRUGERII CRAIOVEI CARE I AU IMPIS PE FEDERALII SA SAVARSESCA CEL MAI MARE ABUZ DE DREPT SAVARSIT IN LUME IMPOTRIVA UNEI ECHIPE DE RENUME NUMITA UNIVERSITATEA CRAIOVA !!

George (44 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 13:49

DNA are ocazia sa faca curatenie in fotbal lucru care este asteptat de zeci de ani.Conducatori fotbalului au facut averi cu bani furati din fotbal,bani care sunt bagati in fodbal de finantatori ecipelor.Sandu si Dragomir stiu numai sa fure din fotbal iar daca cineva le spune adevarul vor sai declare persoane nongrata.La puscarie cu mafioti Sandu si dragomir.

argus (106 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 13:56

@ mark

OK, nici nu cunosc prea multe detalii despre societatea infiintata in 2006; daca sunt probleme de functionare a acesteia (sifonare de bani, evaziune, etc) este oricum treaba Fiscului si a Parchetului, nu a FRF sau a lui Vali Alexandru si a maimutoilor de la conferinta aia de presa.

George (44 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 13:57

Bravo aurel avasiloae acesta este purul adevar,iar pe langa care iai descris mai sunt,copilul lui Dragomir,fata drogata lui M.Sandu,Bobi Paunescu,copilul pokerist a lui Piti pokerstul si mai e un derbedeu Eugen 76 si multi alti netrbnici.

dansy (3 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:09

bai argus esti prost si rautacios.Mittitelu a fost suspendat si amendat,dar a castigat la TAS si deci putea sa semneze linistit.Mai mult decat atat el este presedintele consiliului de administratie la U Craiova si conform legii nr.31 poate sa semneze orice hartie caci prostii de la federatie nu-i pot lua acest drept.Asa ca ciocul mic cand te mai bagi in discutii

sandel mititel (1 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:11

Banditi se apara unul pe altul, la-u luat si pe secatura de piti care e si el omul lor, cine sint in birourile lpf si frf , numai secaturi ,oameni compromisi. D-le OVIDIU nu mai aduceti asemenea oameni la emisiuni,dar cind au dezafiliat craiova, dinamo ,steaua nu aveau datorii mai mari, , progresul avea mult mai putin si au desfintato, dar daca sandel nu ii dadea gratis lui POLI, cu acei bani ar fi platit, dar acolo era iacov ,nu gino omul lo iacov arata-se furaciunile cacanarului dragomir, cine nu sta drepti, e desfintat. FACE-TI CORP COMUN GAZETA SI PRO si aratati toate magariile pt. ca le stiti, numai asa vom scapa de aceste OTREPE

praetorianus (14 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:19

sunt foarte curios daca DNA-ul lasa nepedepsit acest ABUZ IN SERVICIU prin prejudicierea afacerilor si implicit averii unei persoane…

MANDRU CA SUNT OLTEAN (1 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:28

revin pt dl Ioanitoaia… DACA IUBITI CU ADEVARAT UNIVERSITATEA CRAIOVA, SCAPATI-NE DE ADEVARATUL UCIGAS AL ACESTOR CULORI CARE ESTE ESCROCUL mititelu, cel numit prin Craiova CANCERUL FOTBALULUI CRAIOVEAN. Defapt s-a si vazut cati sustinatori mai are acest agramat din booveni la asazisul „miting” organizat cu „reputatul politician” dan diaconescu direct. Acei 2 amarati, care in prealabil au luat cate o cinzeaca la bord sunt singurii, probabil angajati ai lui mititelu, care inca mai cred in echipa infractorului boovean. Restul sustinatorilor Universitatii Craiova ( 95% ) il vor plecat pe infractorul mititelu de la acest club. Asadar, analizati inca odata si veti vedea cine este adevaratul gropar al Craiovei…omul care a retrogradat DE DOUA ORI (singurele dati cand Craiova a cazut din liga 1) acest club, singurul om (mai bine spus animal) din istoria acestui club care a mutat echipa din oras…etc etc. mititelu LA PUSCARIE! Apoi vom vedea si cauzele acestei dezafiliari…

Perspico (16 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:31

De ce nu-l intreba nimeni pe dragomir cum de a reusit sa trimita banii in alt cont, ca se tot lamenteaza ca a divizat Mititelu societatea?Inteleg ca au incurcat numele societatii, dar cum au incurcat contul?
Faceti rost de inregistrarea aia de pomina in care dragomir spune cu nonsalanta ca el nu are niciun amestec in COMPLOTUL (exact asa a spus!) creat impotriva lui Mititelu! Care COMPLOT?

Oltean 100% in banat (84 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:35

Este clar ca lumina zilei ca a fost un abuz si o rasbunare pe „gura mare” Mititelu.

Aristotel (167 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:37

Pentru cel care semneaza la poz. 46 ! Observ ca tu, n-ai mama, n-ai tata, n-ai nume si iti intitulezi postarile cu acelasi titlu,de cativa ani incoace ! Ma mir cum de poti scrie in asemenea hal, de atata timp si ma mir cum de nu-ti plezneste pielea capului, de atata desteptaciune ! Mititelu a mutat echipa la Severin, pentru ca a fost izgonit din oras, de primarul vostru puscarias ! Mai observ ca postezi cu ostentatie expresia: ” echipa noastra” ! „Noi ” fiind cine ? Eu stiu ca in afara de Mititelu, nimeni nu a bagat un leu in echipa ! Daca ati platit biletul la meciuri, este ca ati vazut spectacolul, bun sau rau, si ca orice spectacol pe care vrei sa-l vezi, platesti ! Mai stiu ca Mititelu a renovat stadionul Ion Oblemenco si cele 2 terenuri de antrenament, pe banii lui, iar primaria nu i-a dat un leu din acea cheltuiala ! Se vehiculeaza ideea ca Mititelu n-a bagat bani in fotbal, ci a luat !!. In cei 6 ani cat a fost patron, p primit 8,2 mil. euro !, aproximativ 1,4 mil euro /an ! Daca isi inchipuie cineva ca se poate tine o echipa de liga I cu 1, 4 mil. euro, acela ori e prost facut gramada, ori tampit ! La data acordarii licentei, foarte multe echipe „grele” ale ligii I aveau datorii ( si inca mai au ! ) la stat sau terti: Ex; Dimano, Steaua, Rapid ! Poti sa ne spui, tu sau altcineva, de ce aceste echipe n-au fost retrogradate? S-au facut inginerii de mai toate echipele si probabil se vor mai face ! Principala cauza care a dus la situatia Craiovei, este ca Mititelu nu s-a aliniat sistemului ticalosit ! Viitorul va decide cine a avut dreptate : Mititelu sau mafiotii fotbalului romanesc ?

VIOREL DAN (2 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:37

domnule ioanitoaia vad ca in ultimul timp aveti doar 2 subiecte,sa atacati FRF si LPF si pe Piturca!!! vreau sa mai mentionez ca pentu decaderea arbitrajului din Romania sunteti principalul vinovat,in alte tari se fac greseli mult mai mari si nu se face atata scandal!!!
PS. dar de ce sunteti atat de partinitor in cazul Craiovei inca de pe timpul cand conduceati ziarul Sportul Romanesc?!!!????

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:41

am mai spus si ma repet .printre noi cei care scrim aici s au furisat si se furiseaza si indivizi fara scrupule care au contribuit decisv la masura aberanta luata de frf si lpf privind dezafilierera provizorie a craiovei.
acesti idivizi care au APLAUDAT in iarna SFARTECAREA echipei si care l au sapat sitematic pe mitielu ,continua sa sfideze , semanand otrava si singe in jurul nostru .
vocea acestor pramatii, care au distrus din INTERIOR craiova si care au pus pe picior gresit presa centrala sportiva prin dezinformare si diversiuni sa dovedit mai puternica decat cei care au acceptat cu maxima durere dezafilierea craiovei .
acesti CRIMINALI MORALI care au PUS UMARUL la distrugerea echipei trebuiesc marginalizati dar si condamanti public .au facut prea mult rau craiovei pt a mai fi lasati in pace .
cine sunt acesti criminali
1 gruparea jurnalsitica a “GAZETEI DE SUD”
2 grupul de foste glorii ale craiovei compus din camataru ,cartu,tilihoi care au incitat si manipulat constant opinia publica pt al distruge pe mittitelu
3 grupul de lichele minoritare din craiova’PRETINS ca reprezinta tribuna ,care au incitat si incurajat ofensiva oarba impotriva lui mititelu punad pe picior gresit presa centrala sportiva din romania .
grav este faptul ca ACESTE GRUPURI ALE CRIMEI MORALE ,ACTIVEAZA cu tupeu nemaintalnit si ACUM in craiova .
intreaga oltenie va avea mult de furca pentru anihilarea AUTORILOR MORALI DE DREPT AL DISTRUGERII CRAIOVEI CARE I AU IMPIS PE FEDERALII SA SAVARSESCA CEL MAI MARE ABUZ DE DREPT SAVARSIT IN LUME IMPOTRIVA UNEI ECHIPE DE RENUME NUMITA UNIVERSITATEA CRAIOVA !!

Tex (13 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:44

Pt. mine este clar:frf si lpf sunt in pom si pomul in aer ! Catusele deja ai asteapta ! Forza „U” !! Pana la urma,desi cam tarziu, sa prins de manevrele comuniste ale lui sandu + dragomir si O.Ioanitoiaia !!Felicitari pt. articole.Jos mafia din lpf si frf,sa traiasca fotbalul curat !!!
ps:LPF=liga profesionista a fraudelor iar FRF =federatia Romana a furturilor !

onu (19 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:55

e clar ca este un abuz si sper din tot sufletu ca fotbalul romanesc sa scape de sub”ocupatia”lui sandu,mitica si claca lor. p.s.plange sufletul in mine ….stiinta4ever

Aristotel (167 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:57

Si inca ceva, tot pentru cel de la poz. 46 ! De foarte multe ori, tu si altii contestatari ai lui Mititelu va deranjeaza foarte tare faptul ca Mititelu vrea sa lase echipa copiilor lui ? Si, care e problema ta ? Ti-e ciuda ? Fa-ti si tu o echipa, si la-so lui mama mare a ta, ca n-are nimeni treaba cu tine ! II tot dati in sus cu ” echipa orasului Craiova” , ” echipa noastra”, ” echipa fanion a Olteniei”, etc, etc. Dar eu observ ca in afara de Mititelu, nimeni nu a bagat bani in aceasta echipa, de cand s-au privatizat echipele de fotbal ! Nu este echipa voastra, ca voi doar comentati de pe margine ! De ce nu sare nimeni sa faca alta echipa? V-ati uitat ca prostii in gura lui Piturca, ca va face ala alta echipa ? A facut-o ? Voi nu vedeti ba, ca in tara asta, totul s-a privatizat, inclusiv echipele de fotbal ? Aceste echipe sunt proprietate privata a celor care investesc in ele ! Ei au drepturi depline asupra jucatorilor, asupra clubului ! Ei vand si cumpara jucatori, ei fac tot ce vor ! Voi nu aveti nimic de comentat, oricum nu va baga nimeni inseama, puteti sa latrati oricat ! Daca inca nu v-ati trezit la realitate, inseamna ca sunteti intarziati in gandire, adica sunteti retardati ! Uita-te in jurul tau si vezi realitatea ! De fostele glorii care au uneltit impotriva clubului si inca mai uneltesc, nu zic nimic! Inca ! Degeaba ai fost ” glorie”, daca acum cand ar trebui sa fi omagiat pentru ce ai facut la acest club, improsti cu noroi ! Inseamna ca ai caracter zero !

argus (106 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 14:58

@ Dansy

Fraiere, postarea era in favoarea Universitatii Craiova.
Daca tu il iubesti pe Mititelu mai mult decat iubesti Universitatea Craiova, ia-l de barbat !

Mie de Mititelu mi se rupe, dar de U chiar imi pasa, asa ca, du-te si te plimba, sau pune mana pe carte, poate intri la gimnaziu.

florin (1 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 15:04

Va multumim domnule Ovidiu pentru articolele dumneavoastra sper sa o tine-ti tot asa si sa se uneasca toata presa romana pentru a demasca mafia in care se afla fotbalul romanesc

mark (51 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 15:18

Bai mandru ca sunt oltean,
Voiam sa-ti zic mai multe dar cand am vazut afirmatia ca Mititelu a retrogradat de doua ori pe Universitatea mi-am dat seama cam despre ce”oltean” e vorba.Du-te fratioare si lasa-ne,nu mai infesta aerul pe-aici.
A,mai e ceva.Esti prost…..informat in legatura cu acel raport de 95% la 5%.Raportul(cred eu)este exact invers.Voi o mana de golani orbiti de ura care ati facut mai mult rau echipei decat FRF si LPF la un loc si care-l injurati pe Mititelu in orice conditii(Si cand era pe locul 4 atitudinea voastra era aceeasi) s-ar putea sa fiti cam 5%.Restul de 95% sunt oameni rationali si lucizi care stiu sa judece corect situatia

Andrei (5 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 15:24

Unele postari seamana intre ele chiar daca este schimbat numele celui ce posteaza. Stilul, comiterea acelorasi greseli, precum si incercarea de a „albi” o parte si a scoate, total plina de noroi, o alta. Adevarul este ca federatia a comis o fapta ciudata si unica prin dezafilierea Universsitatii, o hotarare fara o baza solida. Pentru aceasta cei din fruntea frf trebuie sa plateasca si sper ca vor plati. Dar de aici si pana la al scoate pe mititel un fel de MESIA al fotbalului craiovean este o cale lunga si nejustificata. Nu a facut nimic in 6 ani care sa ne arate ca ar fi in stare sau ca si-ar fi dorit sa faca performanta. Sa fie ajutat? Pai el s-a certat cu absolut toata lumea. Apropo: se stie faptul ca el nu mai are ce cauta la Severin dupa ce si-a insusit bani care apartineau primariei de acolo? Nu inteleg de ce unii incearca sa il scoata neprihanit pe acest om care acum recunoaste ca oricum l-ar fi vandut pe F Costea la steaua desi spunea cu totul altceva.

dsdv (2 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 15:50

mitica si sandu la puscarie,hai dna

bleah.. (28 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 16:20

„Federația și Liga trag cu gloanțe oarbe!” pai normal ca se intampla asa ceva ca doar au fost in cardasie toti pentru un singur scop ” banu”….dar acum unu toarna la dna ( ca doar are experienta ..cazul penescu, cazul dinel staicu) iar altii nu stiu cum sa o scoata la capat.
Din tot baciul asta facut de mititelu sper sa se retraga toti fara exceptie in frunte cu circarul suprem care a facut de ras toata regiunea olteniei sistematic..

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 16:29

pt nenorcitii care posteaza si acuza orbeste pe mititelu.
faptul ca mititelul nu a castigat nicodata batalia cu macelarii fotbalului si inclusiv cu” putregaiurile locale” din craiova se datoreaza excusiv cercului vicios creat de regulemntele frf si lpf care nu au dorit nicidata ingerinta jutitiei si respectiv cozilor de topor care prin minciuna si calomnie concertata au lovit brutal in echipa craiovei.
pt cei care s au crezut zmei si au semanat constant minciuna si ura impotriva propriei echipe ,ii anunt ca nu au reuaist sa si duca nesabuinta la capat .
mititelul va face istorie in fotbal in ciuda opozitiei criminale ale celor care au dorit sa l ingroape de viu !!!
tineti minte cuvintele ascestea nenorocitilor :”nu mor caii cand vor cainii” !!!

stresu (6 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 16:45

Sandu si Dragomir sa plateasca:
1. Banii ceruti de Mititelu ca despagubire : 250 milioane euro.
2. Reprrimirea „STIINTEI” in campionatul intern
3. Cei doi infractori sa ajunga unde le este locul: LA PUSCARIE !

iancu de H (35 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 16:47

Am citit toate mesajele si m-au facut sa ma enervez. Sunt indivizi care nu stiu altceva decat sa injure ,sa jigneasca si sa se tot contrazica. Capete patrate cititi ce d-l Ioanitoaia a scris ,analizati si spuneti-va parerea vis.a.vis de abuzurile FRF si LPF. Lasati-l pe Mititelu sa duca razboiul si sa dovedeasca , ca a avut dreptate.La meciurile U Craiova tot timpul o mana de indivizi il injurau pe Mititelu in loc sa sustina echipa.Apoi il injurau pe Florin Costea.Asta era ”educatia” lor. Au mentinut starea de tensiune. Si Aristotel si Mark au dreptate.Pana una alta tot Mititelu a bagat bani si nu putini in U Craiova.Si tot el va face echipa pt ca autoritatile nu sunt in stare de nimic. Desteptii astia care tot injura de ce nu va implicati cu bani la echipa? Nici bilete nu va cumparati intrati gratis si acum tot timpul injurati.Asta au dorit cei din FRF si LPF sa dezbine si sa faca praf un mit,o istorie. Respect domnilor pt inaintasii vostrii care stiau sa iubeasca si sa sustina o echipa. Pe Central erau si 50.000 de spectatori care strigau pt echipa nu-l injurau pe Stroe Corneliu.Acum toti pungasii dau muie la cei care se sacrifica pt a construi o echipa.Omul asta a dovedit un abuz grosolan,de ce nu-l sustineti?

adrian2i (2 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 17:11

dar, de Timisoara…???
nimic?
joaca in B, pentru ca asa au venit directivele, iar Duru a fost cheita care a inchis usa. Mitica a fost cu Timisoara, insa a dat pasul inapoi, pentru ca sacalii l-au incoltit imediat.
chiar nu mai sunt oameni capabili si cunoscatori de fotbal in toata tara asta, decat doar cei 2 care ne conduc in prezent. Acum l-au agatat si pe Gica Popescu, un potential pericol. sunt asigurati.

Iarm (3 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 17:23

Nu au cum sa justifice ce au facut, fiindca este clar ca lumina zilei ca au facut un abuz. Asa cum am mai scris, pe mine nu ma intereseaza decat sa se faca dreptate. Suntem tara unde Sandu alege 3 presedinti CCA, fiind seful lor, acestia sunt anchetati de DNA, iar el nu-si asuma nici o responsabilitate. Adica suntem bananieri. Astia ne iau pe toti de prosti. Democratia inseamna libertate responsabila. In fotbal la noi este inca dictatura.

Olteanu (478 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 17:50

Bai, VIOREL DAN, tu esti dus cu capul? Unde vezi tu ca dl Ioanitoaia il ataca pe Piturca? Si daca l-ar ataca ar fi gresit? Cu toate prostiile lui Mititelu prabusirea Craiovei a inceput dupa venirea lui Piturca. De ce iti pare rau ca dl Ioanitoia nu tine cu Steoaia ori cu Dinamu?

p.rares (29 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 18:18

Ioanitoaia a observat ca nu-l mai baga nimeni in seama fiind expirat in ultimul an si s-a agatat de acest subiect.
Uita sa spuna adevarul insa, despre cum a adus Mititelu acest club iubit Universitatea in aceasta situatie.Uita sa ne spuna de ingineriile financiare facute pentru a frauda statul.Pentru mine oricum nu mai reprezinta nimic acest ziarist.

balamuc (1 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 18:37

lpf,frf si mititelu la pusacarie, STIINTA SUNTEM NOI!!!

gyno (55 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 18:45

Federatia si Liga sunt total in ilegalitate !!! VOR PLATI SCUMP…SI PENAL SI MATERIAL !!!

Ancu Mares (12 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:03

@p. rares. Tu nu reprezinti nimic, iar pe Ovidiu Ioanitoaia il doare in cot de ce crede unul ca tine. Debitezi prostii una mai mare ca alta pentru ca Ovidiu Ioanitoaia l-a criticat des pe Mititelu, i-a denuntat pe parcurs toate greselile de management. Tu nu ai citit dar si daca ai fi citit tot nu ai fi inteles nimic. As fi bland cu tine daca as zice ca esti doar bata.

iancu de H (35 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:03

Balamuc ce cauti tu aici? Spitalul de la Poiana Mare s-a inchis? Petru Rares ai inviat din mormant? Critici pe d-l Ioanitoaia ? Dupa Adrian Paunescu omu’ asta este un titan ! Cum iti permiti licuriciule?

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:08

sunt tot mai convins ca masura dezafilierii brutale si abuzive a craiovei de catre clanurile lui sandu si dragomir ,a fost cauzata de cozile de topor din craiova care l au atacat inuman si total injust pe finantatorul mititelu ,cel care si a adus banii de acasa si care s a implicat supra uman pt sustinerea univesrsitatii in conditii exrem de vitrige incropirii unui lor care sa faca fata competitiei ligii 1.
cozile de topor s au mai bine zis gunoaiele din craiova in numar relativ mic au impus printr un fanatism imbecil distrugerea craiovei folosind ca arme constante isteriea, scandalul si diversiunia impotriva lui mititelul
ASADAR aceste lepadaturi ai DETERMINAT masura abuziva a dezafilierii craiovei ,dupa ce au si APLAUDAT CRIMINAL inceprea decimarii echipei prin MARELE FURT al jucatorilor gaman si barboianu pus la cale de infractorul piturca .in felul acesta se explica cum infractorul piturca a ajuns la carma nationalei dupa o decizie scadaloasa a frf situt fiind faptul ca a fost omul care a creat cele mai mari scandaluri( IN TIMP SCURT ) din fotbal la doua cluburi de renume din romania steaua si apoi craiova .
suporterii adevarati ai craiovei care au dat dovada de decenta si rabdare au fost striviti de o mana de derbedei ,care au impus cel mai periculos drum al craiovei din istoria existenei ei ,drum care a dus la DEZAFILIERE
LEPRE NENOROCITE … DE VOISE LEAGA DEZAFILIEREA celui mai iubit club din romania UNIVERSITATEA CRAIOVA !!!

Micuvalcea (84 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:17

P. Rares, tu esti expirat, boule! Te-a obligat cineva sa citesti? E lumea plina de talambi ca tine, care fac umbra pamantului degeaba.

Andrei Marga (1 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:30

@p rares – baiete esti sarac cu duhul, intotdeauna se vor gasi viermushi ca tine care sa dea cu bata in balta dintr-un cumul de complexe si lipsa de neuroni. Faci singurul lucru de care esti capabil, te ascunzi in spatele unui nume inventat si arunci cu laturi, mai departe esti doar un zero barat care nu a citit nici jumatate din cate carti a scris domnul Ioanitoaia!

mark (51 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:32

p.rares,
Ia spune tu ma inteligentule,ce inginerii financiare a facut Mititelu?Ca se pare ca numai tu si Mitica le
stiti.Sunt tare impresionat cand un roman se revolta pt.ca statul este fraudat.Acum vin eu si te intreb.E treaba ta sau a lui Mitica daca Mititelu face Fraude?Nu maestre,asta e treaba organelor statului ca d-aia sunt platite,nu sa latre ca voi aiurea.Aici se vorbea despre altceva dar tu se pare ca nu prea intelegi ce citesti.Oi fi vreunul din aia care n-au luat BAC-ul si atunci e explicabil.Aici se vorbeste despre un om care a fost grav abuzat de niste indivizi care au distrus fotbalul romanesc(iata meciul de azi al Nationalei nu prezinta interes pt.nicio televiziune) si pe cei incomozi(Craciunescu,Iancu,Mititelu)promovand insa infractori care sunt sau au fost pe la racoare.Iar acest om se lupta (cu probe solide) cu mafiotii din fotbal(care nu au acoperire nici legala nici regulamentara).De aceea in acest moment Mititelu trebuie sprijinit nu injurat.Dar tu si altii ca tine doar asta stiti sa faceti,sa injurati si sa aruncati pe piata vorbe aiurea prinse din zbor prin cine stie ce bodega de cartier.Sigur,Mititelu nu e un sfant ,are multe greseli,dar acum daca are dreptate de ce sa nu fie sprijinit?Caci poate tocmai el reuseste sa ne scape de dictaturile FRF si LPF.Dar nu singur.

Toma (148 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:36

@p.rares: Nu degeaba iti scrii numele cu litera mica, esti un personaj patetic. Pentru tine libertatea de exprimare inseamna doar a arunca invective la adresa unuia dintre cei mai mari gazetari sportivi ai Romaniei.

Radu Vasile (48 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:43

– Domnilor asteptati linistiti deciziile Justitiei si vedem la urma cine sunt NEMERNICII.
– Oricum solidaritatea cluburilor si a presei cu Craiova a fost egala cu Zero.
– Si puteau usor cluburile sa-l debarce pe recuperatul din Puscarie de Dragomir, care incaseaza 16 mii de EURO lunar, acest neica NIMENI ?

ovidiu-salerno (5 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:49

conferinte procese articole si noi suporterii tot fara echipa suntem…..cat sa mai asteptam?Mititelu cred k va castiga desi a facut multe greseli. mitica si sandu au comis o CRIMA.la puscarie cu ei.multumim d-le Ianitoaia

Marin de la Severin (106 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:57

Bai, astia cu 250 de milioane de euro, aveti buba la cap?
Ce mama dracului, chiar ati plecat cu vaca ? Ati baut apa dupa pungasul ala de mititelu ?
Echipa era oricum retrogradata, jucatorii neplatiti de luni de zile au plecat unde au vazut cu ochii, datorii peste tot de nici nu le mai stiti nici voi valoarea.
Auzi, bai, 250 de milioane ! Cine era, bai, echipa asta, vreo Barcelona, vreo Manchester United, vreun Real Madrid ?
Nu face tot fotbalul romanesc, cu toate ligile reunite banii astia.
Voi n-ati vazut neam nici 5 euro si acuma aveti vise umede.
Ziceti mersi daca va accepta din nou in B si luptati-va sa nu retragradati, cu ceva giurumele pe care le aflati pe langa casa.
M-am enervat cand am vazut ca stati cu coada sus, dupa ce si-au batut joc aia de voi cum au vrut !
pai de aia si-au batut jhoc, pentru ca sunteti cum sunteti, cu tembelul ala de patron in frunte.
Io-te bai, nu mai au unde sa manance seminte si sa injure, ca le-a desfintat distractia.
Bai, dar bilet ati platit vreodata la stadion ?
Jupuitilor !

JOHN 35 (1 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 19:58

Nea Ovidiu, parca mi-ati citit gandurile. Acest articol parca l-ati scris dupa cum am gandit si eu ieri cand am vazut mascarada de conferinta (parca am revazut procesul Ceausestilor).
Sa le fie rusine, pentru ca au ingropat o mare iubire.
Sper sa le vina mintea la cap si sa repuna Craiova in drepturi.
Il urasc pe Mititelu, dar totusi Craiova nu o pot scoate din suflet!

un Oltean din Bucuresti.

Craiova_for_ever (20 comentarii)  •  11 octombrie 2011, 20:09

MA SIMT OBLIGAT DE IUBIREA MEA PENTRU CRAIOVA SI SUBLINIEZ PENTRU CRAIOVA SA IMI SPUN O PARERE VIS A VIS DE CELE SCRISE AICI ATAT DE DOMNUL IOANITOAIA CAT SI DE CEILALTI SUPORTERI.IN PRIMUL RAND ESTE CLAR CA SUNTEM LUATI DE PROSTI DE CEI DE LA FRF SI ASTA MA DERANJEAZA PENTRU CA EU INCA MAI CRED CA OLTENII SUNT DESTEPTI SI NU LE PLACE SA FIE PROSTITI. FRATILOR LUATTI LUCRURILE ASA CUM SUNT SI INCERCATI IN MOD REAL SA VA PUNETI IN PIELEA LUI MITITELU CA SA IL INTELEGETI.IN PRIMUL RAND EL ESTE SINGURUL CARE IA ATITUDINE PENTRU REPRIMIREA CRAIOVEI IN LIGA 1.NICI UN ALT POLITICIAN OLTEAN DE ANVERGURA NU FACE NIMIC PENTRU ASTA SI ASTA E O RUSINE.bERCEANU PONTA GEOANA SI CHIAR MUGUR ISARESCU CARE SUNT OLTENI CU TOTII CE FAC DORM?APOI TOTI CARE SPUN CA SE REGRUPEAZA I FAC EI ECHIPA PUTEAU SA FACA ASAT SI INASINTE SA O IA MITITELU SI NU AU FACUT-O IAR ACUM STAU PE LANGA ECHIPA CA VULTURII PE LANGA UN CADAVRU SA POATA MANCA CEVA. STITI CE ESTE DUREROS? SUNT BARBATI CARE SE LAUDA CA PLATESC SUME COLOSALE NUMAI CA SA AIBA ANUMITE FEMEI DAR NU E NICI MACAR UNU CARE SA PLATEASCA PENTRU CRAIOVA MACAR CAT AR PLATI PENTRU O FEMEIE IN SCHIMB TOTI O VOR PE CRAIOVA DACA S-AR PUTEA GRATIS ASA CUM O VREA SI PITURCA SI ASTA ESTE UNUL DIN MOTIVELE PENTRU CARE NU CRED IN PROMISIUNILE LUI MANAGERIALE. STITI CUM E DACA FACI ACCIDENT CU O MASINA PE CARE NU AI PLATIT-O TU DACA SCAPI CU VIATA TE RIDICI MULTUMIT SI PLECI. ASTA TREBUIA SA FACA SI PITURCA ATUNCI CAND A VAZUT CE LINIE DE CLASAMENT ARE. IN SCHIMB EL NU A PLECAT MULTUMIT CA A SCAPAT CU VIATA DUPA CE A DAT CU MASINA IN GARD MAI VREA SI BANI PENTRU ASTA.MITITELU ESTE SINGURUL CARE A PLATIT INTEGRAL SA FIE PROPRIETAR PE MASINA ASTA(A SE CITI PE UNIVERSITATEA CRAIOVA)CE A FACUT PITURCA CU ACEI BANI DATI LUI MITITELU NU A FACUT DECAT SA REPARE O PANA O PORTIERA SI CAM ATAT DAR ASTA NU IL FACE PROPRIETAR PE MASINA. eSTE IMORAL SA INCERCE SA OBTINA MASINA TOATA PENTRU CA A REPARAT O PORTIERA SAU O PANA DE CAUCIUC. CE ATI FACE VOI DACA ALTUL AR INCERCA SA VA DEPOSEDEZE DE UN BUN AL VOSTRU IN ACEST MOD, MAI ALES CA PITURCA A SI DECLARAT CA ACCEPTA SA II FIE DATA ECHIPA IN CONTUL DATORIEI SI A CLAUZELOR DE REZILIERE. SA NE TREZIM! CRAIOVA NU POATE FI TRATATA CA O MIZA LA UN JOC DE POKER UNDE DACA NU MAI AI BANI LICHIZI PUI GAJ ALTCEVA. PITURCA ASA A TRATAT-O SI PRIN ASTA A JIGNIT DRAGOSTEA NOASTRA PENTRU CRAIOVA! PENTRU CEI CARE VOR SA IL VADA PE MITITELU PLECAT CU ORICE PRET VA SPUN UN LUCRU SIMPLU.NE PLACE SAU NU MITITELU ESTE INCA PROPRIETARUL ECHIPEI SI DACA IL GRATULAM CU TOT FELUL DE EPITETE NEGATIVE NU FACEM DECAT SA IL INVRAJBIM SI CEI CARE VOR ECHIPA DE LA EL PE CALEA ASTA NU O VOR OBTINE NICIODATA.VREAU SA INTELEGEM UN LUCRU SIMPLU NU CONTEAZA CUM IL CHEAMA PE CEL CARE DA BANII CI CEL CARE II MANAGERIAZA. nU ESTE OBLIGATORIU SA FIE UNA SI ACEEASI PERSOANA NU ESTE BINE MEREU.ASTA PENTRU CA DE MULTE ORI BANI MULTI TE POT FACE SA CREZI TOTUL STII TOTUL SI TOCMAI ATUNCI GRESESTI

Comentează