Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

La ce-l ajută pe Ronny Levy că e un om normal?!

După 0-3 la Mediaş, 1-2 cu Pandurii, partidă disputată la Ploieşti, dar socotită pe teren propriu, şi 0-0 cu Sportul, iat-o pe Steaua ajunsă la al treilea meci consecutiv de campionat fără victorie! Deşi a efectuat numeroase transferuri în intersezon, […]

marți, 27 septembrie 2011, 9:50

După 0-3 la Mediaş, 1-2 cu Pandurii, partidă disputată la Ploieşti, dar socotită pe teren propriu, şi 0-0 cu Sportul, iat-o pe Steaua ajunsă la al treilea meci consecutiv de campionat fără victorie! Deşi a efectuat numeroase transferuri în intersezon, de unde şi concluzia că Gigi Becali a băgat alţi bani, jocul ei nu merge, şchiopătează. Sau poate suferă tocmai în ideea că îi mai trebuie timp pentru omogenizare.

Precum duminică în Regie, Steaua îşi domină adversarul şi îşi creează ocazii, pe care le iroseşte însă cu seninătate. Apoi apare o greşeală în apărare sau apar mai multe şi băieţii lui Levy ratează victoria!
Explicaţii sînt, dar ar însemna să mă repet: despărţirea de Ghencea, permanenta trambalare către Mogoşoaia, oboseala acumulată pe drumuri, inclusiv mentală, presiunea exercitată de un patron care se trezeşte criticînd etc. Nu-s singurele, li se adaugă observaţia că Brandan nu-i mijlocaş, că Tatu nu-i vîrf şi, mai trist, că Dodel nu-i nimic! Spre dezamăgirea suporterilor, la fel şi Nikolici! Levy nu le-a sesizat ori îi lipsesc soluţiile?
Întrucît fraţii Costea se caută şi nu se regăsesc, constatarea lui Gigi Becali că “echipa mea nu are creier!” se justifică, din păcate. Înainte de a gîndi corect jucătorii, s-ar cere să gîndească astfel chiar cei care-i aduc. Adică însuşi Gigi Becali şi staff-ul său.
Faptul că liderul Dinamo s-a distanţat la 8 puncte în clasament după tot atîtea etape îi îngrijorează din ce în ce mai tare pe roş-albaştri. Dar s-ar cuveni să îşi facă probleme mai ales Ronny Levy deoarece antrenorul răspunde primul pentru rezultate. Ele îl menţin în funcţie, iar absenţa lor îl curăţă. Ca atare, nimeni nu s-a mirat auzind că patronul l-a prevenit pe israelian că e obligat să cîştige joi întîlnirea de Europa League din Cipru, cu Larnaca. Altminteri, va fi trimis la plimbare! La cîţi tehnicieni a schimbat Gigi Becali, ar mai conta unul în plus?
Levy pare conştient că stă pe un butoi cu pulbere ce poate exploda în orice moment. Remarc însă că şi-a păstrat calmul în plină furtună şi a oferit o declaraţie de bun-simţ la finalul egalului cu Sportul: “Steaua e mai importantă decît antrenorul. Există o mulţime de lucruri despre care nu pot vorbi la televizor”.
Realizînd perfect ce pericol îl pîndeşte, dar refuzînd să dramatizeze, Levy s-a dovedit un tip normal. Cu capul pe umeri, lucid, stăpîn pe sine. Să convenim că atitudinea îl onorează, numai că şi antrenorii normali sînt daţi afară, nu-i aşa?

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Cezar (106 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 10:24

Steaua are o singura problema : „cuplul de vis” jiji becali-mimisor stoica.

Nici Mourinho nu ar face treaba cu astfel de specimene.
Si nici cu jucatorii astia luati „la oferta”, cu snopul, ca ridichile. Cu sa faci ceva cu jucatori liberi de contract, luati de la echipe retrogradate, si platiti „stas”, fara criterii de valoare.
Si mai pui si presiune pe nonvalori gen dodel, fratii stoica, gardos, prepelita. In afara de Tatarusanu (portar bunicel) si Bourceanu (la distrugere si bubuit mingea), in rest…nimic, nimic, nimic.

streees (35 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 10:37

Domnule Ioanitoaia,

Problema Stelei nu este ca nu joaca in Ghencea.

Problema Stelei o reprezintă jucătorii, aceşti indolenţi şi fiţoşi.
Au salarii mult prea mari pt. ceea ce demonstrează pe teren.
Adevărata greşeală a lui Gigi Becali o reprezintă acceptarea acestor salarii uriaşe pe care jucătorii nu le merită.
Le-aş da acestor indolenţi salarii mult mai modeste, în schimb aş da prime substanţiale de îndeplinirea obiectivului.

PS – Să nu uităm nici de escapadele bahice ale majoritîţii jucătorilor. Cu asemenea mentalităţi nu se face performanţă.

suporter ucv (17 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 10:50

Ba’ io’ ca suporter al fostei U Craiova zic ca e bine ca a luat breleanti, deamanti,menunati, vedete si supretalentati ca alde’ PREPE (sic) si cele doua mari ‘caractere’ Costea fiindca sigur astia o sa duca Steaua acolo unde ne-au dus si pe noi….si daca mai contribuie si alde’ Jiji cum a contribuit si domnu’ MITI ‘succesul’ e garantat…)))) hai breleantia, hai menuntia, hai deamantia….

Mda (7 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 11:02

Nea Ovi la steaua lipseste in totalitate profesionalismul, avea dreptate Oli. La steaua nu se va mai face performanta cat timp nu exista profesionisti. Managementul este la pamant, becali incurca steaua cu un SRL, la care patronul are voie sa faca si sa dreaga. Va rog sa-mi spuneti la ce club civilizat din lumea asta si care isi doreste performante se vinde un jucator dupa inceperea campionatului??? (Nicolita). Nu spun ca era un jucator determinant pentru steaua, dar in locul sau a a fost adus un jucator care nu a facut nici pregatirea cu echipa sau cu o alta echipa, el fiind dat afara. Se poate spune ca omogenitatea este un factor (asta ca sa fim indulgenti cu conducatorii ei) dar tot de la management se pleaca. Cand stii ca incepi campionatul, trebuie sa ai echipa gata facuta, nu sa aduci jucatori care nu au pregatire fizica sau nu au mai jucat de 6 luni. Lipsa de profesionalism, iar Levy, un umil, in fata patronului-cioban.

Zeke (2 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 11:06

Dupa cum a spus si Xavi…din cei ce urmaresc fenomenul fotbal, doar 4% il inteleg. Comentariile de pe aici confirma afirmatia lui Xavi.

aurel (71 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 11:21

tovarase tolontan ,vad ca ati rectionat urat la unele comentarii care incrimineaza atitudinea complice a presei sportive fata de conducatorii fotbalului romanesc sandu si dragomir .incercati sa ne convingeti ca ati avut dispute la singe cu mircea sandu si dragomir in dezbateri televizate .care sunt acele dezbateri tovarase tolontan in care i ati pus sub presiune pe cei doi ??pt ca nu le a vazut nimeni .ce intervenitii jurnalsitice ati avut vizavii de cazul craiova .intraga arhiva gsp scrisa si vuzuala arata ca voi nu ati facut absolutu NIMIC pt a dezbate si a elucida criza de la craiova ,generata de piturca PRIN INTERMEDIUL COMPLICILOR SAI DE LA LPF .toata iarna gsp a tocat craiova ,fara sa furnizeze vre o informatie despre dedesubtul racolarii jucatorilor gaman si barboianu .nimic legat de invastigatii ,nimic despre acea fata nevazuta a disparitiei surprinzatoare a celor doi de la cantonameutul craiovei de la govora .apoi NIMIC absolut nimic despre cauzele dezafilierii abuzive a craiovei .mintiti cu nerusinare opinia publica ,ba mai mult ii gasiti vinovati ca-si manifesta dezprobarea fata de maniera jurnalsitica mizera pe care ati practicat o pana acum .
A VAZUT O TARA INTREAGA ATITUDINEA VOASTRA COMPLICE CU CEI DOI CONDUCATORI AI FOTBALULUI.PREZENTA LOR IN STUDIOURILE VOSTRE A FOST DOAR DE FATADA ,IAR APARITIILE LOR F RARE IAR CONTINUTUL INTANIRILOR NU AU AVUT UN CARACTER DE DEZBATERE DE ANALIZA CI UNUL DE BARFA IEFTINA SI DE SUPUSENIE FARA DE ACESTI DOI INDIVIZI PERFIZI .
CONTINUL INTREBARILOR OBSESIVE ALE JURNALITILOR AU FOST MREREU ACELASI.DRAGOMIR SA PREZICA REZULTATE IAR SANDU SA SI DEA CU PAREREA DESPRE NIMIC,IN AFARA MARILOR RASPUNSURI PE CARE LE ASTEPTA OPINIA PUBLICA CARE ESTE TOT MAI INVERSUNATA FATA DE PRESTATIA JURNALSITICA A INTREGII MASSMEDIA SPORTIVE DIN ROMANIA O PRESA TICALOSITA OBEDIENTA FATA DE CEI DOI CARMACI MALEFICI AI FORBALULUI ROMANESC .
DATORITA PRESEI SPORTIVE TICALASITE OBEDIENTE SI COMPLICE DAINUESC CEI DOI CONDUCATORI AI FOTBALULUI ROMANESC .
IN FINAL O INTREBARE D LE TOLONTAN :DE CE INTREGA PRESA SPORTIVA SCRIE DESPRE CRAIOVA IN SPATII OBSCURE ?UNDE SUNT ACELE DOVEZI JURNASLITICE CARE ARATA CA V ATI IMPLICAT IN CAZUL DEZAFILIERII CRAIOVEI SI A FRUTULUI JUCATORILOR GAMAN SI BARBOIANU ??
ASTEPT RASPUNSUL D TELE TOVARASE TOLONTAN CU NERBDARE LA ACESTE DOUA INTREBARI .

Bogdan B. (59 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 11:24

Mai tineti minte? „Prepelita e creierul care ne trebuie la mijlocul terenului, o sa vedeti, cu el pe teren Steaua ia campionatul la 15 – 20 de puncte avans!”. Intelijentul Jiji a luat jucatori de la retrogradata PE TEREN Craiova si cu ei voia sa ia titlul: fratii Costea si Prepelita, mai lipseau Dina si Piturca junior, dar vremea nu-i pierduta… In schimb l-a evitat cu mare grija pe Dananae, la sfatul celui de-a pururea in genunchi traitor Meme, ca sa nu ii faca concurenta anonimului G. Matei, al 15-lea fundas dreapta ca valoare din campionat! Care e vina lui Levy pentru toate astea??? Ca el va plati pentru prostia, incapacitatea, neprofesionalismul si megalomania patronului – de asta nu se indoieste nimeni!

aurel (71 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 11:40

se anunta SFARSIT DE CIOBANIE la steaua .!!!!
acest club plateste din plin uriasele erori menegeriale ale conducerii in frunte cu inginerul ciobanolog jiji .!!!
sa va fie de bine suporteri stelisti:cu achizitiile de jucatori de la retrogradatele urziceni si craiova ve ti fi campioni ai seriei 1 din divizia secunda !!!!!!!!!!

John (564 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 11:47

@aurel. Cred ca ai gresit adresa daca te adresezi lui Tolontan pe blogul lui Ioanitoaia. Mai gresesti si cand faci ticalosita o presa doar neprofesionista si superficiala. Ce face Ioanitoaia cu Craiova e exceptia de la dezinteresul general si pentru asta merita felicitat. Iar eu am sentimentul ca nu se va opri.

SIMONA (10 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 11:49

STEAUA AZI=BALAMUK

anton pann (2 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 11:50

duminica dupa meci, oierul a demonstrat inca o data ca fotbalul este un fenomen prea complex pentru inteligenta lui – de obicei, el critica abia a doua zi / la cateva ore dupa un meci pierdut, dupa ce se consulta cu tata puiu (cu pitzi sau cu giolbani becali pe vremuri) si afla de la sursele respective ce sa spuna despre un meci – atunci, de ce sa te astepti ca un astfel de om sa ia niste decizii manageriale corecte, daramite sa „aiba ochi” pentru transferuri ? badea mircea o spune corect : (oierul este pur si simplu) prost

Vlaicu (17 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 12:06

Toate observatiile sunt corecte si reale. Oierul e finantatorul Stelei, dar si dusmanul ei numarul 1.

sibelius (13 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 12:15

gazeta sporturilor e de fapt, gazeta fotbalului!!! romania joaca la c.e. din serbia pentru volei feminin, dar are vreo importanta?? echipa de rugby e la c.m. din zeelanda, dar are importanta???? mai important e sa scrii de mitica si alti mitici cum sunt ziaristii de la g.s.p.!!!!

laurentiu (8 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 12:19

Avem un club cu nume important. Avem un patron abil in afaceri imobiliare si nul in fotbal. El cumpara jucatori ieftin cu gandul de da lovitura precum alti conducatori de club : sa cumpere ieftin si vanda scump. Numai ca Gig B. da bani multi pe jucatori care merita pe sfert. Acestea sunt mediocri. Gigi crede in prostia lui ca a cumparat diamante si pune presiune pe antrenori pentru lipsa rezulatatelor.
A comparat cineva pe ce a dat Steaua 1,4 mil euro si pe ce adat Cfr Cluj c? Se compara Weldon cu oricare dintre fratii Costea?

Tudor (301 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 12:56

Aveti dreptate, nu il ajuta cu nimic. L-ar fi ajutat cu alt patron, dar nu si cu Gigi Becali care si-a pierdut de mult busola. Asta daca a avut-o vreo data.

m68 (61 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 13:01

Problemele de la STEAUA le stie orice copil inca de la gradinita: 1 GIGI BECALI, Nepriceperea la fotbal si firea lui foarte schimbatoare.Desi are multi bani niciodata nu a investit „cu cap”. Acuma o sa ma intrebati ce inseamna „cu cap”? Ceva in stil VASLUI doar ca la STEAUA se putea face investitii mai mari cu mai putine eforturi tinand cont de renumele STELEI ,de faptul ca e din capitala si de statutul ei de „cap de serie” ceea ce vrea sa zica ca EUROPA e mult mai aproape. 2.Lipsa unei CASE a STELEI si care normal ar fi sa fie GHENCEA. Dar lipsa de tact a lui Becali este la fel atat in viata de zi cu zi cat si in POLITICA(AVANTAJ CFR).3 Desi suporterii STELEI sau comportat jalnic uneori, niciodata nu ar fi trebuit deschis un razboi contra lor ,ba din contra ar trebui atrasi alaturi de echipa(ex. RAPID B.) 4.O conducere a STELEI care sa fie alcatuita din oameni profesionisti si care sa aiba UN SCOP BINE DETERMINAT. Adica sa aiba un cuvant GREU in interiorul clubului , NU sa fie doar marionetele lui GIGI.(slava domnului STEAUA a avut intotdeauna oameni de mare calitate in conducere ex EM. IENEI.) 5. Un antrenor crescut in spiritul STELEI si care sa fi confirmat deja atat intern cat si international (ex BOLONI sau D. Petrescu.) Un antrenor caruia sa-i acorzi timp si incredere. 6. Spalarea TUTUROR RUFELOR in familie. Ceea ce se intampla in club sa ramana in club, iar masurile care trebuie luate sa se afle dupa ce au fost luate si nu inainte prin intermediul televiziunii sau radioului. P.S. Cunoscandul pe GIGI cand credeti ca vor fi indeplinite masurile astea?? NICIODATA!!! CONCLUZIE: atata timp cat va fi a lui GIGI , STEAUA nu poate urca mai sus de locul 3 decat printr-o conjunctura favorabila independenta de ceea ce face STEAUA. CU STIMA SI RESPECT DOMNULE IONITOAIA . HAI STEUA . MIRCEA.

lucian82 (37 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 13:18

Rabdare,rabdare, rabdare ,la STEAUA lipseste eficacitatea in atac, cand jucatorii vor avea relatii de joc mai bune(mai multe meciuri impreuna) vor veni si rezultatele. massmedia are o grija permanenta sa fie scandal la Steaua sau sa plece antrenorul. dupa fiecare etapa au si insatisfactii ,..Cine imi demonstreaza mie ca Ciubotariu e antrenor mai bun ca Levy??!!!!!!

Razvan (12 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 13:28

Primul comentariu,cel postat de Mircea,caracterizeaza cel mai bine situatia Stelei.Sigur ca multe ‘rauri de cerneala’ vor mai curge despre Steaua dar atata timp cat Becali e la echipa nimic nu se va schimba iar un eventual campionat castigat va fi total intamplator,mai degraba vor pierde celelalte echipe decat va castiga Steaua.

lucian82 (37 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 13:30

erorile de arbitraj impotriva Stelei nu conteaza, rugati-l pe A.Vochin sa numere faulturile lui Pintili/?

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 13:31

jhon ,i am scris acest comentriu pe blogul lui tolontan.
ei bine ce credeti stimati cititori ca s a intamplat ?
ca las sa ghiciti voi !!

Cristian (1 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 13:32

pe langa faptul ca deja numai puteti sa dormiti noaptea de grija stelei, domnule Ioanitoaia, tin sa va precizez ca teoria comform careia jucatorii sunt obositi datorita drumurilor pana la Mogosoaia sau prin tara, nu sta in picioare, datorita faptului ca nimeni din aceasta echipa, nu face aceste deplasari, pe jos. Oamenii au masini, autocar, avion, deci cum naiba sa oboseasca? Aaaaa, ca toti jucatorii romani, s-au nascut deja obositi, asta e altceva.

D(r)acImpielitzat (39 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 13:34

subscriu cu tot ce a spus m68 cu o singura exceptie: dat fiind faptul ca stiu ca europarlamentarul nu va renunta in ruptul capului la Steaua nu-mi ramane de sperat decat ca o sa-l loveasca Dumnezeu cu o raza de lumina in cap si-n suflet si se va schimba, in bine.
Doamne-ajuta!

Dodel (3 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 13:50

Domnule Ioanitoaia, daca ziaristii de sport ar cauta pe internet un articol aparut pe 29 iulie 2011 numit „Sunt un baiat destept care face o afacere”, ar constata cum creditorul Stelei nu baga (sa zicem „atat de multi”) bani in fotbal pe cat se lauda. Daca tot se vorbeste atat de mult despre Steaua, de ce ziaristii nu provoaca si o discutie reala despre finantarea acestei echipe? Poate si cu acte?

Zadkielix (4 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 17:12

Intr-adevar…
Stea ua e nevo ita sa castig e joi…
Mi-este cu neputinta a ave a explicatii logice, pertinent pt acest debut catastrofal de sezon…Ins a, timpul va decide,in cele din urma…

Comis Voiajor (1 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 17:44

Pentru ce se intampla la Steaua cred ca mai vinovat e Meme care i-a impuiat capul lui Gigi cu Levy, dar si cu niste pseudo-valori aduse pe post de vedete.

Mymy (52 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 17:58

Conform obiceiului, un articol scris cu minte si cu echilibru. Imi e insa teama ca fara finalitate pentru ca Gigi Becali sufera de o boala incurabila de care s-a molipsit si Steaua. Care se va bate iarasi pentru locurile 5-6 si va avea emotii sa le prinda.

Albert (124 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 18:06

Daca Steaua nu castiga nici in Cipru Levy chiar trebuie scos pentru ca nu a confirmat, nu? Abia atunci va putea Oierul sa dicteze la echipa, dar sa o si antreneze. Domnule Ioanitoaia, ar trebui sa recunoasteti ca nu exista in fotbalul romanesc si nici in cel mondial un individ mai competent decat Marele Oier. El sa centreze si tot el sa dea cu capul. Dar cu care cap?

Liviu@Mehe (2 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 18:22

Tipul păţeşte exact ceea ce merită oricine primeşte să se bage lefegiu la Gigi.
Dacă nici acum nu s-au învăţat minte…

Vlad Dobre (309 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 19:01

Nea Ovi, daca nu e Craiova e Steaua si invers. Cam putin pentru valoarea matale, nu crezi? Ti-ar placea sa ti se dea aceiasi mancare in fiecare zi?

Cezar (106 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 20:14

„Am auzit că Haţeganu ar fi luat 150.000 la un meci din 2008 ca să dea un 11 metri, dar ăsta e doar un zvon. La un meci din ultima etapă.Restul deduceţi şi voi! E un simplu zvon auzit prin tribună, nu vreau să mă cheme iar DNA-ul”, a spus Becali la GSPTV.

Dragi stelisti, asta-i declaratia de azi a pitecantropului !
Voi mai puteti sa suportati ?

PS – pentru cine nu si-a dat seama, se refera la meciul U Cluj – CFR Cluj, din ultima etapa, cu o anumita valiza in tribuna !

Coco (401 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 20:17

@lucian82. Nu cine iti demonstreaza, ci ce. Raspuns? Clasamentul, adica 8 puncte for Dinamo. Cand vorbim despre antrenori asta e singurul criteriu.

Coco (401 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 20:27

Domnule Ioanitoaia, as vrea sa comentati varianta tot mai des auzita si prezenta si aici ca Gigi Becali ar sponsoriza GSP si GSP TV. Ar fi in interesul dv sa o faceti, prin transparenta ati castiga multi cititori.

Petre (255 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 20:29

Steaua are mai multe probleme, in primul rand cuplul de groaza Jiji-Meme si mai apoi jucatorii total neprofesionisti care s-au molipsit de la oier!

m68 (61 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 21:35

Pt CEZAR: si cu un anume BILICA care ulterior ar fi recunoscut ca nu s-a jucat tocmai ortodox.

m68 (61 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 21:37

Si tot pt CEZAR : a mai fost unul la CRAIOVA care a facut tot asa un penalty doar sa schimbe scorul , e vorba de „cetateanul bulgar” ILIEV pe numele lui , azi fundas central la STEAUA.

Perken (20 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 21:59

Steaua a avut in ultima vreme antrenori foarte slabi si s-au rulat prea multi jucatori. Pentru ca antrenorii cu personalitate nu vin sau fug unde vad cu ochii dupa cateva etape. Gigi Becali este un manager foarte slab. Banii i-a facut intamplator, cumparand terenuri in nordul capitalei pentru pascutul oilor, apoi cresterea norocoasa a preturilor. G.B. e manager slab pentru ca nu stie sa comunice, nu a studiat nicaieri stilurile de conducere si nici psihologie. Si nu are nicio treaba cu organizarea unui club profesionist. Drept dovada nu poate pastra nici macar Ghencea. De ce? Pentru ca e un manager slab.

Iar prostul pina nu e si fudul, nu e prost destul.

lambada (9 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 22:38

Intr-adevar , Levy e doar un om normal dar nu e si…antrenor !!…Nu cred ca daca eu as fi antrenat Steaua sau daca pus si simplu Steaua ar fi jucat fara antrenor ar fi avut rezultate mai slabe decat in campionatul de-abia inceput !…La Steaua se arunca banii pe jucatori care nu joaca NIMIK !!!…Am o intrebare dle Ioanitoaia , de ce permiteti jigniri in blogul d-stra ?…gen „oier” , „cioban” , „prost”…aveam pretentii macar de la d-stra !…ca in rest , asta e nota GSP`ului….

Ovidiu:) (9 comentarii)  •  27 septembrie 2011, 23:22

Mestere, azi, 27 septembrie, este etapa de CL. Avem o echipa modesta, Otelul, dar…. Chiar trebuia sa scrii despre echipa de pe locul 9??? De ce nu te framinta ce se intimpla la Pandurii, sau Gaz Metan, sau U Cluj?? Nooo, nici o zi fara Steaua! Pe copiii din redactie ii inteleg, da’ mata esti om batrin… Mai bine te lasi de astfel de „jurnalism”, iesi la pensie, si te uiti la fotbal, ca te pricepi!

ITZIC (363 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 5:49

Despre Levy nu se poate spune nici ca e antrenor bun ,nici ca nu e.E un om de bun simt care ar fi trebuit sa stie in ce se baga atunci cind a venit la echipa lui becali.Nici un antrenor din lume nu ar rezista ,nu ar putea sa arate daca e bun sau nu atita vreme cit”colaboreaza ” cu un om bolnav mintal.Steaua e distrusa cu premeditare de catre acest….

Cicero (23 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 8:37

@ovidiu. Alt destept, pai chiar crezi ca intereseaza pe cineva in afara lui Grigoras ce se intampla la Pandurii? Despre Otelul Ioanitoaia a scris chiar prea mult. Pe tine te rog sa lasi numarul de telefon ca sa te sune Ioanitoaia si sa te intrebe despre ce sa scrie. Zilnic intre 11 si 12 e bine sau te deranjeaza?

boris (61 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 8:56

domnule Ioanitoaia, chiar e posibil sa nu stiti ca jucatorii nu si-au primit banii de trei luni, si actioneaza in consecinta?! banii promisi / tocmiti pe cale verbala, nu cei de pe contract, cu care se produce evaziunea fiscală, facandu-l pe cioban sa-si inchipuie ca el ar avea creier. nu că “echipa mea nu are creier!”. ba are! jucatorii arata, cateodata ca stiu, pot, dar…. „rateaza”. si pierd punctele! restul… cu plimbatul pe drumuri si altele… e chiar distractiv pentru ei. doar nu va inchipuiti ca baietii se grabesc la recuperare si odihna… nu cred ca ati imbatranit degeaba.

Cezar (106 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 9:48

@ m68
Posibil sa fie asa cu Bilica, dar daca asta a facut intentionat penalty, de ce sa ia Hategan 150.000 euro ?
Ca sa dea un penalty care chiar a fost ?
Iar valiza de ce era in tribuna, ca sa faca Bilica penalty si sa piarda U (si implicit banii) ? Nu prea se leaga, desi, in fotbalul romanesc, orice este posibil.

suporter ucv (17 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 9:51

daca ce spune Boris e adevarat doamne’ ajuta inseamna ca sunteti pe ‘directia’ buna cu alde prepe, breleantii costea si domnu’ jiji….))) numa’ sa-l luati si pe alde’ domnu’ mietitieliu ca sa-i auzim pe cei doi corifei jelind cum au ei ‘gheneon’ in fiecare etapa….))))

Horhe (7 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 10:34

Nu mi se pare normal sa joci cu Sportu cu o echipa ultra defensiva .

m68 (61 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 11:16

pt CEZAR: 1 Vad ca imi dai dreptate in ceea ce priveste pe Bilica. Cu ILIEV a fost la fel. 2. In ceea ce priveste VALIZA ,ea era trimisa la CLUJ cu scopul de a recompensa jucatorii lui U pt o posibila victorie asupra lui CFR si implicit trimiterea titlului in GHENCEA.Aici insa DNA+PDL au fost mai vigilenti …..3 HATEGAN – Dupa cum a condus meciurile el ar fi trebuit sa fie in lotul PENESCU,dar a scapat atunci ,acum insa cred ca adunat atata experienta incat POATE CA AR FI BINE sa dea un pic cu subsemnatul.Uita-te la maniera lui de a fi si la maniera lui de a conduce meciurile…. De ce intotdeauna cei care sant aratati cu degetul ca au arbitraje favorabile ,castiga si campionatele sau merg in cupele europene dupa caz??? Azi dimineata am citit o stire care nu stiu daca este adevarata cum ca BORCEA si PORUMBOIU ar fi cerut unele delegari domnului AVRAM ,oare e intamplatoare ca cele 2 echipe sant pe plus la greselile de arbitraj (exceptand meciul Vasluiului de la CFR ,semn ca acolo la CLUJ toti arbitrii iubesc echipa locala) Si inca ceva domnule CEZAR: Daca vine CRACIUNESCU sef la CCA s-ar putea ca CFR-UL sa aiba o surpriza in sensul ca vor fi arbitrati corect ,poate uneori chiar in contra.(Asta o zic de la mine , nu sant eu NOSTRADAMUS dar in fotbalul romanesc tot ceea ce s-a anticipat sa si intamplat din pacate.Iti multumesc mult pt ca am comunicat civilizat, o zi buna iti doresc.

Cezar (106 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 11:57

@ m68

Nu stiu, nu sunt foarte optimist nici in legatura cu Craciunescu. Dar poate fi o solutie mai rea decat altele.
Daca reuseste sa nu se lase influentat de unul sau de altul (m,sandu, dragomir, clanul becali, porumboiu, borcea, paszkany etc) va fi OK.
Daca va avea rabdare sa analizeze :
– care arbitri arbitreaza prost, in mod repetat. Sa nu-i mai programeze
– care arbitri arbitreaza prost, in mod intentionat, in slujba unei/unor echipe, sa-i dea pe lista la Parchet, pentru cercetari
– sa creeze o adevarata scoala de arbitraj, sa selectioneze arbitrii pe merit si nu pe pile
– sa nu-l protejeze pe fiu-sau
– sa se lase de table
– sa se abtina de la spritzuri si gratare cu sandu, kassai, dragomir, etc

…si multe altele.Dar cred ca cer prea mult !

Avand in vedere cum a arbitrat el in favoarea Rapidului o finala de cupa („gresind” grav si influentand direct rezultatul), fiind in stranse relatii de afaceri cu copos,
cum a trantatit el o finala de cupa europeana fiind imediat retrogradat, cum l-a aparat pe fi-sau dupa niste arbitraje catastrofale…sunt sceptic.
Dar, Doamne ajuta, speranta moare ultima !

Cezar (106 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 12:09

Era mult mai bine cu un strain.
Rusii l-au adus pe Collina, bulgarii au pus un neamt, polonezii au de vreo trei ani un olandez.
A, cere 1 milon de euro ? Pai daca FRF are milioane sa plateasca pe antrenori slabi ca Pitzurca sau Razvan Lucescu, poate gasi bani si pentru curatenie in arbitraj. Daca vrea asta, bineinteles !
Ma distrez imaginandu-mi ce „flit” le-ar da asta lui becali, borcea, copos, paszkany, porumboiu etc.

Ovidiu:) (9 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 12:35

@Cicero… Cam pretentios nickname ti-ai ales, hm…Da, nu sunt stelist, si nu cred ca se invirte Soarele in jurul Stelei, intelegi? Cicero fiind, chiar nu te prinzi ca tactica asta de a vorbi intr-una de Steaua, in afara de un fel de rating, nu este buna nici macar pentru Steaua??

m68 (61 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 13:05

PT CEZAR: NU , nu ceri prea mult, ceea ce spui tu ,o poate spune doar un om sanatos mental 100%. Dar acum revenim la „TREND” ,stii ce a spus PASKANY despre CRACIUNESCU : „ca e un om ranchiunos” si atunci iar vin si iti dau dreptate in afirmatiile tale. In ceea ce priveste un fost arbitru strain care sa conduca arbitrajul sant de acord ,dar sa fie un fost arbitru cu prestanta si cu incredere. Ieri M. SANDU ar fi rostit numele englezului DAVID ELLOREY .(Pai cand am citit acest nume mi-sa facut rau instantaneu. Cand ma gandesc la acel meci BENFICA -STEAUA ,nici acum nu-mi revin. Daca nu ai vazut meciul poti sa-l revezi si iti dai seama ca, cuvintele sant de prisos.) Dar cunoscandul pe NASU SANDU ,el ce alegere ar fi putut face decat un fost arbitru cu multe „pete negre” pe care tot el sa-l pastoreasca in stilul mioritic la un gratar.. P.S. Epacat pt fotbalul romanesc ca avem astfel de conducatori si de arbitri ,bine macar ca avem suporteri asa cum esti tu. Nu stiu cu ce echipa tii dar pot sa spun ca acea echipa are un spectator cum multe echipe si-ar dori.

Cezar (106 comentarii)  •  28 septembrie 2011, 13:26

@ Da, il tin minte pe David Ellaray, englezul ala chelios, care a dezavantajat de cateva ori echipele romanesti.
L-am mai vazut arbitrand, era un arbitru slab.
Daca sandu il aduce pe asta…m-am lamurit !

Comentează