Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Țerbea și Avram s-au numărat printre groparii Craiovei!

Colecția Gazetei stă martoră că am fost unul dintre cei mai înverșunați contestatari ai lui Vasile Avram. L-am criticat în repetate rînduri pe șeful Comisiei Centrale a Arbitrilor pentru politica fanariotă de a-și promova propriii copii și pe copiii apropiaților […]

luni, 26 septembrie 2011, 11:16

Colecția Gazetei stă martoră că am fost unul dintre cei mai înverșunați contestatari ai lui Vasile Avram. L-am criticat în repetate rînduri pe șeful Comisiei Centrale a Arbitrilor pentru politica fanariotă de a-și promova propriii copii și pe copiii apropiaților săi, unii subordonați, alții doar prie teni. Drept urmare, Avram a înaintat o plîngere penală împotriva mea și a doi colegi, ba ne-a și chemat în instanță! Firește că a pierdut.

Acum, cînd DNA l-a reținut pentru “luare de mită în formă continuată” deoarece ar fi primit, pe lîngă alte avantaje, 19.000 de euro de la afaceristul tîrgmureșean Sorin Țerbea, și el reținut, spre a-i asigura lui FCM Tg. Mureș arbitraje protectoare, mă abțin să comentez. În ideea că nu-i frumos să lovești într-un om căzut, dar și în aceea că Direcția Națională Anticorupție va trebui să-și probeze acuzațiile. Dacă Tribunalul le va confirma, atunci lui Avram, deja trimis în arest preventiv, nu-i va fi cald și mă voi întoarce la subiect.

Pe moment, mă declar însă o dată în plus surprins că, precum în cazul lui Penescu și al așa-zisului lot Pitești, DNA a așteptat week-end-ul, cea dintîi zi nelucrătoare a săptămînii, pentru a trece la acțiune în stilu-i cinematografic bine cunoscut, cu descinderi în forță, cu mascați, cu dube și cu cătușe! Mi-e greu să înțeleg, ori chiar nu înțeleg deloc, de ce e nevoie de atîta spectacol în pregătirea unui act de justiție.

Prezentîndu-i pe Avram și pe Țerbea, presa n-a uitat să menționeze că pînă să-i pună sub învinuire DNA și, duminică, să-i suspende din funcții Mircea Sandu (căruia îi atrăgeam atenția încă în 2009 cu privire la “imensa eroare de a-l lăsa pe Vasile Avram să-și facă mendrele”!) respectivii au fost membri în Comitetul Executiv al FRF.

Primul în calitate de președinte al CCA, iar celălalt, investitor la clubul Cyti’us Tîrgu-Mureș, de reprezentant al fotbalului în sală.

La cele de mai sus se cuvine însă obligatoriu adăugat ceva. Anume că Țerbea e persoana care a propus în ședința CEx excluderea Universității Craiova, practic, decapitarea uneia dintre cele mai iubite echipe românești, în timp ce Avram n-a ezitat să-l susțină și să voteze pentru!

Imposibil de ignorat, și acest amănunt ne îndeamnă să judecăm că împotriva Științei s-a luat o măsură abuzivă, asupra căreia merită urgent revenit. Găsită o soluție pentru a repara o flagrantă nedreptate. Nu-i bine, scrie și în Biblie, să dorești răul cuiva. Nici măcar dușmanilor. Corect, însă la fel de adevărat e și că, pricepeți unde bat, Dumnezeu nu dă cu parul. Mai devreme sau mai tîrziu, îl răsplătește pe fiecare pentru faptele sale.

Comentarii (150)Adaugă comentariu

mangu (38 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 13:43

Nu se intrevad solutii;este clar ca frf trebuie reorganizata dar acesta poate fi doar inceputul .Trebuide o schimbare structurala in care fiecare sa-si faca treaba pentru a iesi din haosul generalizat in care vinovatii principali sunt m. sandu , m.dragomir si patronii .. cu interese si demagogie …
Nu in ultimul rand suporterii printre care si o.i.care face din echipa craiovei o victima , uitand prestatiile lamentabile , cu jucatori pe care mereu i-a supra-apreciat ..din partizanat . Nu aceasta este calea serioasa pt. redresarea fotbalului ; este drept ca solutiile sunt greu de gasit . Dar trebuie ceruta participarea oamenilor din fotbal (Bivolaru , Dinu …); nu gangavii , cei care vorbesc precum gandesc vor putea face reforme structurale .

sorin (5 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 13:54

N-am inteles ce paragraf de lege a incalcat Craiova ca sa fie dezafiliata . Ca erau vreo 4 sau 5 si n-aveau nici 1% legatura cu ” procese intentate federatiei” . A devenit Mircea Sandu vreun fel de dictator??? Atunci sa plateasca din propriul buzunar eventualele despagubiri cerute de Mititelu . Nu Federatia . Eu unul , vreau despagubiri de cind l-a pus antrenor la nationala pe Gica Hagi ( barajul cu Slovenia ) , ( evident la indicatia lui Giovanni Becali ) .” Striga ”TATA Mircea Lucescu , atunci , ca ar veni si pe gratis la echipa nationala .

milici (440 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 13:55

@Kerbaly
Zici indubitabil:’Eliminarea Universităţii Craiova s-a făcut reglementar.’ Ce ARTICOL , din care REGULAMENT s-a aplicat si pentru care VINA?
Zici ibidem:’Cei care au propus-o nu sunt criminali, ci oameni care au aplicat regulile FRF’. ARE FRF oameni CAPABILI sa APLICE un regulament?Cine sunt aia? D-aia fiecare decizie se face cu n REVENIRI in functie de PRESIUNILE ULTERIOARE?Singurele decizii din prima au fost de lovire MORTALA a celor care au mai cartit in fata Nasului-Mititelu si Iancu.
Dar un REGULAMENT CLAR si CORECT exista?
Despre obsesiile extrasubiect gen Flacara , Ceasca, Paunescu e clar ca te-ai opus cu inversunare ALFABETIZARII FORTATE a PCR-ului DIZIDENTULE!

69 (17 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 13:56

Fiecare primeste ce merita!
Adevarat spus nea Ovidiu!
Iti multumim inca odata pentru suportul si devotamentul lucrurilor normale si sincere!
Stiinta nu moare!

69 (17 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:00

Mi-e tare dor sa strig din suflet: Stiinta! Stiinta! Stiinta!
Mi-e dor , mi-e dor, mi-e dor!
Stiinta!

porojan (8 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:09

ca tot veni vorba nea’ Ovidiu!..chiar nu exista oameni competenti in tara asta care sa conduca la federatie in afara celor doi mentionati in mai toate comentariile..Ferguson este la manchester de atatia ani doar pt ca are rezultate,dar astia ce rezultate a..produc blaturi,coruptie,calificari ratate,stadioane fara gazon..etc..am ajuns la coada Europei si nimeni nu se sesizeaza sa facem ceva..altceva,pt ca mergem numai in jos…

milici (440 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:14

Cazul Avram Terbea e un mizilic nesemnificativ in raport cu coruptia evidenta a fotbalului nostru care se invarte in jurul milioanelor din UCL de care au profitat KFR , Galati si , partial Uimirea.Ce sa caute Tg Mures in ciorba asta? Poate ca au aplicat principiul Penescu si Becali-SA PLATIM CA SA fim ARBITRATI CORECT!E clar ca DNA e dominata de incompetenta sau LIMITATA sa actioneze. E clar ca , daca nu se va intra in cazurile GRELEe de coruptie intreaga actiune va fi un FÎS gen Penescu asa ca nu vad sensul articolului ce nu prea are de-a face cu Craiova.Singurura informatie interesanta e ca Terbea apropus dezafilierea Craiovei si Avram a votat-o, daca o fi adevarat.La obedienta din FRF SRL probabil ca a picat zarul tocmai pe ei s-o implementeze.Care a fost scorul si cine a mai votat dezafilierea?

ALB si ALBASTRU (1 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:16

Citez din cartea ALB si ALBASTRU: ,,Au trecut vreo 9 luni de când am citit prima oară cartea despre Universitatea. Am mai citit-o o dată în această săptămână. De ce…? Pentru că am simţit nevoia să simt iarăşi fiorul acela pe care îl transmiţi tu prin rândurile scrise… fiorul suporterilor adevăraţi ai Craiovei. Cei care nu am dezarmat când eram în B. Cei care întotdeauna au iubit şi au respectat culorile şi clubul.” Domnilor, ati citit cartea?

gat olteanu (10 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:20

CRAIOVAAAAA………Un Zambet,O Lacrima,Un Suras De Fericire……..offf ce dor imi e sa ma duc pe central sa zbier cat ma tin plamanii STIINTA,STIINTA,STIINTA,,,,mititelule fitar dracii ai dracu ce facusi din U CRAIOVA…..tea mancat pe tine curu sa te pui u cu astia macar dak aveai bani sa lupti cu ei…..bai spartacus////////NEA OVIDIULE dna e corupt baga la puscarie pe gandacii astia sa ne ia ochii

viorescu (70 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:24

Sa nu-mi spuna cineva ca Terbea, oripilat de neregulile de la Universitatea, a preluat initiativa si a propus dezafilierea acesteia. El e mai degraba o unealta. O unealta in mainile cui? Ghiciti! Sintem noi naivi dar nici chiar asa. Cu astfel de unelte (i)responsabilii pot sta in fruntea fotbalului romanesc pina la adinci batrineti. Nu se va intimpla nimic, chiar daca vom ajunge pe ultimul loc din galaxie, iar scorurile meciurilor ar fi hotarite pe teren cu pistoalele!

grig (40 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:37

Forza stiinta, merci nea Ovidiu! Mititelu lasa-ne….

brutus (84 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:43

@kerbaly
banuiesc ca si suspendarea lui gardos pt doar 10 etape ti se pare regulamentara. cu toate ca in acelasi regulament se prevede negru pe alb ca sanctiunea pentru vatamarea corporala deosebit de grava a unui jucator se pedepseste cu suspendarea vinovatului (indiferent daca e din culpa sau cu intentie) cu 16-24 etape suspendare.
dar pandurii tg. jiu de ce n-au fost si ei dezafiliati conform ACELUIASI REGULAMENT pt ca au actionat in instanta frf-ul in litigiul privind transferul lui iordache la dinamo????????????
regulamentul frf pe care il invoci tu stipuleaza ca litigiile de munca se pot judeca fara probleme de catre instantele civile, iar craiova a contestat in instanta decizia pronuntata de comisia frf in cazul litigiului de munca cu barbugiul piturca.
a propos, ti se pare „regulamentar” ca avocatul personal si bunul prieten al lui piturca sa fie presedintele comisiei care a judecat cauza ce il privea tocmai pe pokeristul666??????

Encipi (11 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:43

Este o vorba buna romaneasca. Tine-ti prietenii aproape,iar dusmanii si mai aproape. Nenorocitul de Sandu l-a trimis pe Popescu la Uefa, loc caldutz, civilizatie, lume buna, responsabilitati minime, doar-doar o sa ii placa lui Popescu si fiind om de caracter, n-ar fi fair-play sa candideze impotriva nasului la urmatoarele alegeri. Din start, singurul contracanditat cu sanse mare si l-a neutralizat. Tot ce ma rog e ca Popescu sa nu puna botul, sa se intoarca si sa candideze la urmatoarele alegeri. Sandu trebuie sa dispara.

mihai (8 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:44

Merci frumos , nea Ovidiu ! Dea Domnul sa revenim acolo unde ne este locul… ( cu ce echipa/lot …, nu-mi dau seama ..? , poate Geleriu , poate Lovin , maybe Sfarlogea sau Deliu , ori Vasilescu , Marin Marcel ..cine stie..?!?..)

petru (43 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:49

Confuzia si aparenta relaxare afisata artificial de SANDU , prezentarea roza a unor lucruri cu efect de NECROZA , arata ca nu mai are simtul realitatii.Traieste in lumea neadevarurilor ridicate la rang de comisie jurisdictionala, cum ii place unui alt ,,ilustru conducator ,, din fotbal… oracolul etern de dinainte si dupa revolutie…ETERNII SANDU SI CORLEONE au adus in prim planul fotbalului romanesc DANSUL LUI AVRAM , DANSUL DANSATOARELOR LUI PINALTY,COMISIILE JURISDICTIONALE CONTESTATE DE TASS, ECHIPELE FARA SUPORTERI , CAMPIONATELE DINAINTE ATRIBUITE …ESTE PROBABIL EPILOGUL UNEI LUNGI PERIOADE NEGRE GENERATE DE ACESTE PERSONAJE TRISTE…

petru (43 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:53

DACA 30 000 DE SPECTATORI PE UN STADION CER UN FOTBAL CURAT ,OAMENI NOI LA LIGA SI FEDERATIE ,PE TOATE STADIOANELE ,LA TOATE MECIURILE, PROBABIL CA , NASU SI ORACOLUL SE VOR CERE LA PENSIE…Confuzia si aparenta relaxare afisata artificial de SANDU , prezentarea roza a unor lucruri cu efect de NECROZA , arata ca nu mai are simtul realitatii.Traieste in lumea neadevarurilor ridicate la rang de comisie jurisdictionala, cum ii place unui alt ,,ilustru conducator ,, din fotbal… oracolul etern de dinainte si dupa revolutie…ETERNII SANDU SI CORLEONE au adus in prim planul fotbalului romanesc DANSUL LUI AVRAM , DANSUL DANSATOARELOR LUI PINALTY,COMISIILE JURISDICTIONALE CONTESTATE DE TASS, ECHIPELE FARA SUPORTERI , CAMPIONATELE DINAINTE ATRIBUITE …ESTE PROBABIL EPILOGUL UNEI LUNGI PERIOADE NEGRE GENERATE DE ACESTE PERSONAJE TRISTE

Alin C. (3 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 14:55

V-a spus baiatu’ ca Dumnezeu nu doarme si ca ii da fiecaruia dupa cum i-e sufletul….la mai mare si asteptam articole asemanatoare despre Dragomir si Sandu…Universitatea Craiova nu va disparea…poate ca voi ati eliminat-o fizic dar ea va ramane mereu in inimile noastre….la fel ca si voi..fizic veti disparea si veti ramane doar in inimile familiilor voastre :))))….FORZA STIINTA!!!!!!

lambada (9 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 15:18

Da mai lasati-ne domne cu craiova voastra ca ne-ati intoxicat destul cu ea !!!…Bine ca am scapat de craiova si de mititelu !!!….Dle Ioanitoaia , cat va plateste mititelu pt articolele astea jenante pt craiova !!!!????

Cezar (106 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 15:20

Mai, oameni buni, terminati cu Constitutia ca nu i s-a incalcat niciun drept nici lui Mititelu, nici Universitatii Craiova.
S-a adresat justitiei, tribunalul i-a primit cererea si a deschis dosarul nr…/…, se va judeca, se va castiga sau pierde, va dura ani de zile.

Dezafilierea este altceva. Univ.Craiova era afiliata la o federatie, care avea un statut, pe care toate cluburile semnatare trebuie sa-l respecte.

Mititelu si Craiova nu au respectat un anumit articol, astia de la FRF au aplicat sanctiunea maxima. Evident, ca razbunare personala.

Daca in Statut scria ca n-ai voie sa iesi pe strada in blugi, iar tu ieseai ostentativ in blugi …erai sanctionat.
Iar Mititelu a sfidat intentionat, desi a fost avertizat de multe ori asupra riscurilor si a posibilelor consecinte.

Sa nu intelegeti ca sunt de acord cu MISELIA cu care a fost asasinat fotbalul craiovean, sau cu magaria facuta cu Poli Timisoara, dar trebuie sa ramanem lucizi si sa nu ne facem sperante desarte, deoarece :

– chiar daca va castiga procesele (peste cati ani ?), reafilierea se va face tot cu conditia respectarii Statutului FRF. Ma indoiesc ca va fi usor sa castige ceva Mititelu, pentru ca a semnat, in mod IRESPONSABIL, tot felul de contracte, intre care si cel cu satanistul barbugiu Pitzurca;

– jucatorii sunt pierduti definitiv, unele cluburi au platit pentru ei (chiar daca banii i-a luat ANAF-ul), cei care au fost declarati jucatori liberi au renuntat la banii pe care-i aveau de primit de la Mititelu (in contul primelor de instalare la noile cluburi);

– chiar daca printr-o minune, la anul, Craiova va fi reprimita in B (altfel nu se poate, oricum retrogradase), va fi foarte greu; jucatori + antrenori nu, patron + bani nu…practic o ia de la zero.

Subscriu insa la o ampla actiune de curatenie in fotbalul romanesc, iar aceasta sa inceapa cu DESTITUIREA lui M. Sandu sau M.Dragomir.
Nu numai pentru poveste cu Craiova, ci pentru cele doua decenii de abuzuri si nedreptati, mergand de la tiranie abjecta pana la gainarii marunte.

barbes (4 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 15:25

timisoara craiova bistrita oradea si toata tara ar trebui ca duminica sa iasa in strada sa vada domnul sandu cum numele lui este sfanr sefii de galerii si noi suporteri sa uitam o zi de rivalitatea dintre noi si sa iesim pe strazi organizati si sa protestam importiva lui mircea sandu sper ca sefii de galerii indiferent de schipe ca este liga 123456 sa vb intre ei haideti mai oameni buni sa facem ceva pentru acest fenomen fotbalistic daca ei nu au bunul simt sa isi dea singuri demisia si mai au tupeul sa iasa in fata tv cu asa declaratii astia chear ne vad prosti cred sper sa se auda mesajul asta in toata tara si sa se ia atitudine asupra acestui comunist

Bogdan B. (59 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 15:34

Mai jimmy, „ciobanu de gigi” NU „ar trebui sa spuna tot ce stie de borcea”, ci numai ce a facut el!!! A spus cu gura proprie si personala – care vorbeste fara el de cele mai multe ori! – ca I-A DAT BANI LUI CORPODEAN!!! (chipurile „ca sa il arbitreze corect”). De ce inca nu e Gigi legat, sa putrezeasca in puscarie pentru cativa ani buni??! Cand umbla cu valizele pe la Constanta, Brasov, Bistrita, Petrosani, Targu Jiu, Iasi etc ca echipele respective sa incurce Rapidul – evident, in pret intra ca bonus si sa se dea la o parte la meciul imediat urmator cu Steaua!! – asta nu intra direct in competenta unei anchete DNA??! Ia mai lasa-ma cu Gigi, ca el e capul coruptiei din fotbalul romanesc, nimeni altcineva de la familia Ceausescu incoace nu a mai murdarit in halul asta fotbalul romanesc!!!

Che Guevara (363 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 15:47

Daca Terbea a propus excluderea Craiovei atunci e momentul sa avem un condamnat din fotbalul romanesc. Pana acum au fost numai anchete si s-au musamalizat treptat-treptat. Din momentul asta e nevoie sa vedem pe cineva care isi ispaseste pedeapsa pentru actele sale de coruptie. Terbea si Avram sunt primii. Sa vedem cine sunt cei care ii vor urma in celulala la Jilava.

Aral (104 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 15:48

@lambada. Cauta urgent un doctor care sa vindece prostia! Tu chiar crezi ca respectul dlui Ioanitoaia pentru ce a insemnat Craiova poate fi vandut? Si cine sa il cumpere, ca Mititelu nu mai are nici dupa ce bea apa?

adrian manu (2 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 15:53

asa nea ovidiu,mai bine mai tarziu decat niciodata,te ai trezit si matale.dumnezeu nu da cu parul,uitati va,netoiu,dinel staicu,acuma avram,terbea,hahahahahaha,cat ma bucur,toti cei care au facut rau craiovei,toti,asteptati va sorocul,vine clipa,vine vine.

rosu (4 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 15:57

asta e boala ziaristilor ,CA SUNT FANII DIVERSELOR ECHIPE si nu isi pot depasi conditia

‘”é (8 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 15:58

bai indraznetilor… astia care tot va bateti cu pumnul in piept ca iesiti in strada, in cele 4 orase ca oradea timisoara craiova si bistrita, daca faceati acest lucru la timpul potrivit, dau scris ca erau toate 4 in prima liga. de voi e doar gura, asa sunt foarte multi romani dupa revolutie, LASI.

brutus (84 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 16:24

@cezar
mai omule rau, termina cu aberatiile!
craiovei i s-a facut nu un abuz, un mare abuz, o ilegalitate mare cat ……..casa fotbalului.
regulamentul oricarei asociatii, fundatii sau federatii nu poate sa interzica sau sa ingradeasca membrilor sai, sub sanctiunea dezafilierii, acele drepturi care sunt garanate de constitutie.
Uite ce spune O.G. nr. 29/2000 privind organizarea asociatiilor, fundatiilor si federatiilor:
Art. 23. – (1) Hotărârile luate de adunarea generală, în limitele legii, ale actului constitutiv şi/sau ale statutului sunt obligatorii chiar şi pentru asociaţii care nu au luat parte la adunarea generală sau au votat împotrivă.
(2) Hotărârile adunării generale, contrare legii, actului constitutiv sau dispoziţiilor cuprinse în statut, pot fi atacate în justiţie de către oricare dintre asociaţii care nu au luat parte la adunarea generală sau care au votat împotrivă şi au cerut să se insereze aceasta în procesul-verbal de şedinţă, în termen de 15 zile de la data când au luat cunoştinţă despre hotărâre sau de la data când a avut loc şedinţa, după caz.
(3) Cererea de anulare se soluţionează în camera de consiliu de către judecătoria în circumscripţia căreia asociaţia îşi are sediul. Hotărârea instanţei este supusă numai recursului.
DECI HOTARARILE TREBUIESC LUATE IN LIMITELE SI CU RESPECAREA LEGII.
ORICE HOTARARE CONTRARA PREVEDERILR LEGII POATE FI ATACATA IN INSTANTA DE CATRE ASOCIATUL NEMULTUMIT DE RESPECTIVA HOTARARE A ASOCIATIEI, FUNDATIEI SAU FEDERATIEI!

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 16:25

mai cezare atat tu cat si alti limbrici nu faceti decat sa preluati tezele idioate a lui sandu vizavii de ingerintele justitiei in treburile fotbalului .
care vasa zica macelaru sandu argumeteaza dezafilierea craioveipe temeiul incalcarii unui articol al uefa pe care il rspecta si frf .
pt un necunoscator ,s au mai rau pt un naiv gen cezar ,lucruile par simple si de necontestat .
numai ca acel articol de care face referire sandu cu privire la para frf la instanta civila nu poate actiona in speta de care vorbeste sandu .
si sa ma explic :
cauza care a determinat succesiunea de actiuni ale u craiova in instanta este strict legata de furtul de jucatori
barboianu si gaman prin mijloace infractionale .
comisiile lpf ( care nu au lucrat independent )AU IGNARAT PROBELE MATERIALE SI JURDICE ale clubului craiova pronuntand decizii contrare adevarului juridic .
cu consecinta grava a pierderi celor doi jucatori .
in mod legitim u craiova a apelat la calea instantelor judiciare pt a dovedi contrariul decizilor comisiulor lpf .
atat lpf cat si frf au fost iritate de actiunea craiovei in instanta procedand la presiuni asa zis regulamentare .asa dar dezafiliere craiovei care a fost pronuntata intr un cadru juridic deficientsi fara aplicabilitate practica ,a fost STRICT LEGATA de actiunea in jutitie a craiovei privind furtul jucatorilor gaman si barboianu .
sandu a INCALCAT GRAV ,prevederea din regulament care vizeaza arbitrajul instantelor in cazul litigilor nascute intre conducatorii de cluburi si angajatii lor ,potrivit normelor de DREPT CONSTITUTIONALsi al DREPTULUI CIVIL.,o speta care nu poate fi solutionata decat de JUSTITIE .
prin urmare ATACAREA DECIZIEI ARBITRARE A FRF DE DEZAFILIERE A CRAIOVEI,este PERFECT LEGALA ,in conditiile in care chiar mircea sandu a declarat ca daca mititelul nu rezolva litigiul cu piturca va proceda la dezafilierea echipei .
Se poate deduce f clar ca frf a luat decizia dezafilierii craiovei pe baza decizilor comisiei de disciplina ale lpf privind litigiul mititelul pitirca ,ajuns in instanta civila conform prevederilor regulamentare si ale normelor de drept contitutional si drept international asa cum am mai precizat .
frf minte ordinar opinia publica in lagatura cu decizia arbitrara a dezafilierii craiovei sustinnd ca u craiova a actionat in instanta frf si incalca o prevedere regulamentara instituita de uefa .in cauza asa cum am mai spus decizia dezafilierii craiovei a fost luata pe seama litigiului mititelul piturca litigiu ce a ajuns in competenta instantelor civile
prin urmare cei care cred ca frf a sanctionat universitatea craiova pt ca a a fost actionata in judecata nelegal contrar regulamentului se INSELA AMARNIC .
UNIVERSITATEA CRAIOVA ARE ACOPERIRE DEPLINA ASUPRA DECIZIEI DE A CHEMA FRF IN JUDECATA PT CA DECIZIA DEZAFILIERII ESTE STRIC LEGATA DE NERSPECATAREA PREVEDERII REGULAMENTARE CARE DA DREPTUL CONDUCATORULUI CLUBULUI SA REZOLVE IN INSTANTA LITIGILE NASCUTE INTRE EL SI ANGAJATORI .!!!
PRESA SPORTIVA DIN ROMANIA .IN SPECIAL CEA DE INVESTIGATIE AVEA OBLIGATIA MORALA FATA DE OPINIA PUBLICA SA PREZINTE CORECT SPETA IN CAUZA SUB TOATE ASPECTELE EI .NU AU FACUT O ,IAR ACUM BOMBANE NEPUTINCIOS PRIN CANALE DE COMIUNICARE OBSCURE .
SINCERE FELICITARI D LUI OVIDIU IOANITOAIA PT CURAJUL DE SUPUNE DEZBATERII PUBLICE CAZUL DEZAFILIERII CRAIOVEI !

Polistul (8 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 16:41

D-le Ioanitoaia , ii clar ca la lumina zilei , Iancu si Mititelu is pionii principali . iancu a pierdut cateva milioane , acum a mai bagat 1 milion de euro numai ca sa se razbune pe o nedreptate facuta lor , BRAVO iANCULE ! HAI POLI !

@cezar (17 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 16:45

Bai, da tu nu esti capabil sa intelegi o chestie? Daca o organizatie (FRF), desfasoara activitate pe teritoriul Romaniei, atunci ea trebuie sa se supuna legilor romanesti, deci si Constitutiei, nu poti sa iei in brate un articol din regulamentul tau, cand el incalca un drept fundamental, nu poti sa derogi de la el. Uite analogia ta: poate sa-ti interzica sa nu iesi pe strada in blugi, da nu poate sa-ti interzica sa iesi pe strada, ca e libertatea de miscare, drept fundamental, ca si liberul acces la justitie, asa cum e ea de praf. Haide frate ,ca nu-i greu sa pui mintea la contributie, si sa intelegi ceva simplu. Da asa-i romanul, cand da de libertate, cauta sa si-o ingradeasca singur, daca nu i-o ia altul. Probabil ca ai votat si cu Basescu, si ai fi votat si cu Iliescu in ’90

val (3 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 16:56

terbea era un nenorocit de profitor cu bani publici. a luat 3,2 milioane de lei pt city us prin aranjament cu Dorin Florea, primar. Ca rasplata, trustul PDL e la hotelul lui Terbea!

George Becali (3 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 16:57

AUTODENUNT : 1-Am dat bani lui corpodean pentru un meci Steaua -Craiova , scor 4-1 disputat in ghencea ( sa ma arbitreze corect – sanchi ) 2- Am dat bani arbitrului Fratila pentru un meci la Brasov – Steaua ( la Steaua antrenor fiind prietenul meu Piturca. 3- Am dat bani lui Mihalache de la Astra la un meci pe ghencea- Steaua- Astra 1-1 parca, si nenorocitu mi-a dat gol de la 25 de metri. Ha ha ha ,am glumit !!!

Liviu (333 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 17:06

@lambada. Pe langa aral iti mai dau si eu sfatul de a consulta grabnic un psihiatru. Ioanitoaia nu denunta abuzul cu care frf a lovit Craiova in numele lui Mititelu, ci al lui Adrian Paunescu, care a iubit-o si aparat-o ca nimeni altul. Numai ca raufacatorii vad smecherii si spagi acolo unde sunt sentimente pe care ei nu le inteleg. Unii inteleg prost lumea pentru ca asa gandesc ei.

Chris (17 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 17:17

Ioanitoaia nu l-a menajat pe Mititelu, ale carui prostii si ifose le-a scos in evidenta in multe articole. Dar ele sunt una, iar abuzul FRF altceva mult mai grav. Cei pusi sa faca dreptate au facut nedreptate ca sa se razbune.

alexP (10 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 17:19

Atata timp cat in fotbalul romanesc va fi sandu si dragomir,craiova nu va mai juca.Aceasta echipa trebuie declarata echipa martir,dupa ce in perioada comunista a tinut piept echipelor departamentale care se roteau la castigarea campionatului acum a fost decapitata de mafioti.Da va revenit dar numai cand fotbalul romanesc va scapa de cei doi.Suporteri ai craiovei chiar nu ne putem organiza ptr un miting?si nu vom fi numai noi,toti suporterii echipelor din bucuresti ni se vor alatura,deci cine preia initiativa,Jos Sandu,Jos Mitica

criticul (40 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 17:24

Niste gunoaie de corupti ne-au dezafiliat.Sper sa ajunga la puscarie,o merita din plin.Ceea ce se-ntampla cu Avram de la C.C.A.nu este decat varful aisbergului in ceea ce priveste coruptia din arbitrajul romanesc.Sper ca sa fie condamnat,iar dupa el sa urmeze si alti arbitrii din Liga 1.

mihail (1 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 17:26

Va spune ceva poreclele de Naşul şi Corleone, pe care cei doi mari conducători ai fotbalului le poartă cu atâta emfază?

iancu de H (35 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 17:54

@ lambada asta este lautar? D-le Ioanitoaia am scapat de doi corupti din asa zis comisiile federale.Nu este suficient. Pana nu se ajunge la Sandu Mircea cum ii spunea prof Tomescu si acest pacalici din fruntea LPF un fost securist nenorocit care a turnat si a bagat oameni in puscarie fotbalul romanesc va ramane in moarte clinica.FCM Tg Mures trebuie urgent retrogradata asa cum a patit FCArges ,conVocata de urgenta Adunarea Generala iar Comotetul Executiv butonat de Sandu Mircea dizolvat si chemati toti membrii sai la DNA pt declaratii.Multe magarii au facut acesti interlopi din fotbalul romanesc.Nu vedeti ce prietenii sunt intre ei? Prieteni,cumetri,copii ai arbitrilor,observatori afaceresti cu patroni de cluburi care leaga si dezleaga ce vor ei.Stat in stat. Sandu Mircea trebuie sa dea explicatii nu sa se disocieze de cei pe care ii controla! Dragomir cum de a reusit sa aiba un hotel cu multe stele in Bucuresti? DNA trebuie sa taie in carne vie fara mila. Urmariti va rog afirmatiile lui Sandu si Dragomir de astazi, sunt la fel.Asta spune ca ii i-au apararea lui Avram pt a nu-i demasca. Noi suporterii U Craiova CEREM SA SE FACA DREPTATE STIINTEI ECHIPA MARTIR A CELOR DOI CIOCOI

bodi (1 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 17:55

Este un moment prielnic sa se curate fotbalul romanesc. Interesante reactiile „rechinilor” Sandu si Dragomir. Sandu afiseaza o atitudine sigura facand ceva bascalie de actiunea desfasurata. Dragomir pare neinfricat si sigur pe el cere judecarea si pedepsirea vinovatiilor. Ce se ascunde in spatele acestor reactii? Probabil cei doi au afisat exact contrariul starilor sufletesti pe care le traiesc. imperiul construit se clatina serios, mai lipseste pasarica aia mica sa se aseze in varf ca sa declanseze prabusirea totala.

diaconu nicu (3 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 18:08

NU INTELEG DE CE SPUNETI CA SA FACUT O NEDREPTATE LUI POLI IANCU A FACUT MAGARI ASA A FACUT SI JUVENTUS SI A FOST RETROGRADATA IN REST EU ZIC SA ASTEPTAM VERDICTUL EU UNUL PERSONAL NU AM FOST DEACORD CU DEZAFILIEREA SI APOI CRAIOEI I SAU FURAT TOTI JUCATORII CINEVA TREBUIE SA PLATEASCA NU UITATI CA UNICUL CARE NU A FOST DE ACORD CCU DEZAFILIEREA A FOST STAN DE LA OTELUL

bazileon (167 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 18:08

Da, stim dle Ioanitoaia, suneti echidistant.
Dar daca scrieti un articol pornind de la premisa ca D-zeu nu da cu parul, trimiteti articolul la revista mamei Omida, nu la un ziar cu pretentii (chiar daca e ziarul dvoastra si chiar daca pretentiile sunt tot mai neintemeiate).
DNA ca instrument orb al Eriniilor ii da muci lui Euripide!

sorin (95 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 18:20

FCM Tg. Mureg in B!!
Dle.Ioanitoaia, mergeti dvs. la TAS si cereti retrogradarea FCM-ului TG.Mures daca nesimtitii aia doi au cerut retrogradarea Craiovei!!
Ati avea sansa sa le-o platiti cu varf si indesat!
Dle. Mircea Sandu, ” se strange latul”!! Pregatiti-va!!

Cezar (106 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 18:50

@ aurel avasiloae

Du-te, mai baiatule, la moldova ta si lasa-ne…

@ Brutus

Atunci Craiova trebuia sa conteste articolul din Statut, nu masurile luate in baza acelui statut pe care le-a acceptat la afiliere.

@ postacul 80

Bravo, ai dreptate, mai ales ca stii si cu cine am votat eu. Atat Iliescu cat si Basescu au avut cel mai mare procent in Oltenia, fraiere.

Problema este ca una este ce vreti voi, alta ce se poate.

Nu ma supar pentru insulte, pentru ca sunteti prea necajiti de nedreptatea facuta.
Iar oftica voastra seamana cu a mea, numai ca eu ma oftic pentru Poli Timisoara.

Este totusi o diferenta intre o echipa vicecampioana si calificata in preliminariile Champions League, din cel mai frumos oras al Romaniei si o echipa falita si retrogradata, din cel mai mare sat al Romaniei.

Dar, tot M.Sandu si Dragomir au nenorocit-o si pe Poli.

Asa ca, JOS CU EI !

olteanul (10 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 18:58

eu am o firma, toate marfurile platite de mine prin munca mea mi le ia cineva si le vinde pe mine cine ma despagubeste?

sames (13 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 18:59

pariu ca nu se intampla nimic!!!!

Collin (4 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 19:00

Stimati toars’ si pretini,

Daca acuzatiile se vor dovedi adevarate(mai tineti minte vraja behaliana la cazu’ Valiza, el se dusese sa cumpere un teren si nici vorba de mituire), atunci cei 2 sa plateasca si vor ciripi, sperand sa-i traga dupa ei pe cele doua grandgunoaie care n-au facut nimic in cei 20 de ani de gestiune…

Si nu avea dreptate Granditelu acum 2 luni cand vorbea de un”grup infractional” care a secerat Stiinta?

Jos Nasu! Jos Corleone! Afara cu Barbugiu’!

calanu (6 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 19:05

in afara de Craiova mai exista subiecte pentru Ioanitoaia???

Augustus (4 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 19:06

@basileon. Baiete, degeaba semnezi cu numele primului dintre regi daca nu pricepi nimic. Articolul domnului Ioanitoaia e excelent, iar superioritatea ta lipsita de orice suport. Povestea cu bata nu constituie o premisa, e o concluzie pentru care autorul merita felicitari. La cat rau au facut cei doi spagari Craiovei, desi probabil indemnati de altii, nici zece ani de puscarie nu ar fi destui.

lambada (9 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 19:07

GROPARUL Craiovei este unul singur….mititelu !!!

inima_de_caine (10 comentarii)  •  26 septembrie 2011, 19:08

DNA-ul anchetează una şi paporniţa de Ioaniţoaia deşartă alta… fiecare cu ce-l doare…

Comentează