Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Decizia excluderii Craiovei e un act neconstituțional!

Într-o convorbire purtată ieri, Mircea Sandu aprecia că federația helvetă riscă să fie drastic sancționată de UEFA deoarece n-a luat măsuri împotriva lui FC Sion după ce clubul respectiv și-a permis să dea în judecată forul continental.

“E posibilă chiar […]

vineri, 23 septembrie 2011, 10:34

Într-o convorbire purtată ieri, Mircea Sandu aprecia că federația helvetă riscă să fie drastic sancționată de UEFA deoarece n-a luat măsuri împotriva lui FC Sion după ce clubul respectiv și-a permis să dea în judecată forul continental.

“E posibilă chiar dezafilierea!”, avertiza președintele FRF, totodată și membru în Comitetul Executiv UEFA. Conform opiniei sale, pe considerentul că a recurs la o instanță civilă, FC Sion n-a respectat legislația FIFA și UEFA care interzice ferm orice asemenea demers. Deciziile din sportul-rege s-ar lua numai în interiorul acestuia, niciodată și nicăieri în afară!

În aceeași categorie cu gruparea elvețiană amintită mai sus intră și cluburi din Portugalia, Belgia ori Anglia, ca și Universitatea Craiova, exclusă din activitate, practic, radiată, întrucît a apelat și ea la un tribunal civil. “Dintre cele trei acțiuni depuse contra FRF, Mititelu a renunțat la două, dar nu și la a treia, rămasă pe rol. Pe lîngă multe alte erori, finanțatorul a ignorat regulamentul, din care pricină suportă consecințele în nume personal și în cel al clubului”, a adăugat Mircea Sandu în încercarea de a explica o hotărîre abuzivă și, ca atare, imposibil de explicat.

De ce am afirmat și repet că șeful FRF n-are dreptate? Întîi și întîi, pentru că interdicția de a merge într-o instanță civilă nu face altceva decît să încalce Constituția, legea fundamentală prevăzînd în articolul 21, vezi mai sus, că (1) “Orice persoană se poate adresa justiției pentru apărarea drepturilor, a libertăților și a intereselor sale legitime”. Următorul alineat vine să întărească ideea: (2) “Nici o lege nu poate îngrădi exercitarea acestui drept”.

Logic, din moment ce a plecat de la premisa falsă că Universitatea nu ar fi avut voie să formuleze o acțiune în instanță, și iată că avea!, excluderea acesteia, fie și provizorie, trebuie socotită neconstituțională. La fel de regretabil e și faptul că, spre deosebire de federația portugheză, care a retrogradat-o pe Gil Vicente, dar n-a și scos-o din toate competițiile, cea română a desființat-o pe Craiova și, excluzînd-o, i-a declarat liberi pe majoritatea jucătorilor alb-albaștri!

Abandonînd aspectele juridice, simt nevoia unei precizări. Cu riscul de a stîrni noi adversități, afirm că Mircea Sandu s-a schimbat în bine de la un timp. S-a stilat. Intrarea în “guvernul” fotbalului european i-a lărgit orizontul, l-a ajutat să privească lucrurile mai responsabil, cu un plus de disponibilitate. Cu mai mult realism și înțelegere. Oficial nu se dezice de reglementările FIFA și UEFA, dar cred că am sesizat în atitudinea sa o îndoială atunci cînd vine vorba despre Craiova. Deși n-o recunoaște, nu pare pe deplin convins că, executînd-o pe Știința, CEx a procedat chiar cum s-ar fi cuvenit! Poate mă înșel, însă și de aceea insist asupra cazului, ba și nutresc speranța că mai există o cale de întoarcere.

Comentarii (182)Adaugă comentariu

dimi (19 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 10:55

Adevaratii iubitori ai fotbalului roman asteptam ziua cand cei doi Sandu si Dragomir plus clanul Becali vor dispare.Pana atunci la ce sa mai speram?

geoo (3 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:11

bravo ioanitoia jos cu mafia fotbalului romanesc

Daniel (6 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:14

Si acum ce incearca Mircea Sandu sa faca prin aceasta declaratie?Sa ii sperie si pe aia de la Sion, sau sa ii faca pe aia de la Federatia Elvetiana de Fotbal sa aplice si ei aceeasi masura, doar ca sa aiba el dreptate in cazul Craiovei.Cu totii stim ca desfiintarea e ilegala, dar asta nu ii opreste pe cei din fruntea fotbalului romanesc.Oricum, o data cu deciziile luate de ei in aceasta vara, eu am renuntat sa ma uit la Liga 1. Ma duc la Liga a treia, macar acolo nu apare Becali, nu sunt ambitii de Champions League….

cel mai BLUE (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:15

multumim nea Ovidiu

Iuliana (15 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:17

Pistonati , d.le Ioanitoaia ! Bucuria mea cea mai mare este ca ati ajuns , pana si d.voastra , sa credeti ca vina este a lui M.Sandu ( ca presedinte al FRF , bineanteles) .

Calafat Live (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:21

Aveţi mare dreptate,federaţia a greşit mult când a luat decizia de excludere a U Craiova ! Păcat de milioanele de susţinători ai acestei echipe care acum suferă deoarece cea mai iubită echipă nu mai există ! Cei ce au distrus Craiova , nu s-au gândit la performanţele acestei echipe ! Şi-au uitat că U Craiova a fost prima echipă care a ajuns într-o semifinală a cupei UEFA şi a deschis porţile afirmării fotbalului românesc peste hotare ! Ce au avut cu Mititelu,era treaba lor,dar echipa trebuia să rămână pe scena fotbalului fiindcă nu avea nici o vină ! Poate se va face dreptate cândva şi U Craiova va reveni acolo unde-i este locul deoarece fotbalul românesc este mai sărac fără cel mai iubit clum din ţară ! Doamne ajută !

pilogronio (24 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:23

http://www.youtube.com/watch?v=efP6QpXThEE ….multumim domnule Ioanitoaia,Horia Ivanovici dumneavoastra si justitia romana sunteti singurele noastre sperante. Forza Craiova

Bogdan (25 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:24

D-le Ioanitoia,
Imi puteti spune de ce Mititelu nu s-a adresat TAS-ului in litigiul cu Piturca?
Va spun eu:pt ca in 2 luni venea verdictul de respingere a recursului.
S-a adresat instantelor civile pt a trage de timp.
Cand s-a afiliat la FRF a semnat un angajament de respectare a ROF-ului.
Nu a respectat, e vinovat.

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:33

persistenta lui m sandu in jurul forului continental, uefa este evidenta .dupa ce scandalul dezfilierii universitatii craiova a luat amploare in cercurile fotbalistice europene ,uefa este din ce in ce mai constrnsa sa dea socolteala de deciziile sale aberante in diverse spete dupa modelul stat in stat .
tot mai multe cluburi au decis sa si apre interesele in instnatele civile dupe dupa regulile universale ale dreptului international parafate de majoritatea statelor europene .
da ,aveti perfecta dreptate d le ovidiu ioanitoaia ,accesul liber la justitie ,este un drept CONTITUTIONAL,pe care nimeni nu are voie sa l conteste ,nimic macar macelarii fotbalului romanesc m sandu si dragomir ,a caror decizie aberanta arbitrara si neaplicabila va cazua prejudicii imense fotbalului romanesc .
orice raman care poseda cunostine sumare de logica ,realizeaza incalcarea flagranta pe care au comis o cei doi macelari in scopul expres de al deposeda pe mititelul de echipa .militianul dragomir si sandu au apelat la psihologia maselor ,de al distruge pe mititelul fara sa ralizeze imensa eroare juridica pe care au comis o .
eu personal consider ca justitia romana va da un verdict reparatoriu pt clubul universitatea craiova fapt ce va conduce automat la demisiile celor doi faptuitori ,cu obligarea federatiei romane de fotbal la plata unor daune materiale si morale care din pacate va fi suportata partial si de intreg fotbalul romanesc !!
din nou sincere felicitari d le ioanitoaia pt atitudinea d stra jurnalsitica fata de drama craiovei !!

gyno (55 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:39

Constitutia Romaniei a fost incalcata flagrant…asta e clar !!! Ar trebui d-le Ioanitoaia sa faceti o adresa catre Curtea Constitutionala si sa cereti o parere oficiala a acestui for suprem !!! Sa vedem atunci ce mai zic excrocii….

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:42

persistenta lui m sandu in jurul forului continental, uefa este evidenta .dupa ce scandalul dezfilierii universitatii craiova a luat amploare in cercurile fotbalistice europene ,uefa este din ce in ce mai constransa sa dea socoteala de deciziile sale aberante in diverse spete dupa modelul stat in stat .
tot mai multe cluburi au decis sa si apere interesele in instantele civile dupe dupa regulile universale ale dreptului international parafate de majoritatea statelor europene .
da ,aveti perfecta dreptate d le ovidiu ioanitoaia ,accesul liber la justitie ,este un drept CONTITUTIONAL,pe care nimeni nu are voie sa l conteste ,nici macar macelarii fotbalului romanesc m sandu si dragomir ,a caror decizie aberanta arbitrara si neaplicabila va cazua prejudicii imense fotbalului romanesc .
orice raman care poseda cunostine sumare de logica ,realizeaza incalcarea flagranta pe care au comis o cei doi macelari in scopul expres de al deposeda pe mititelul de echipa .militianul dragomir si sandu au apelat la psihologia maselor ,de al distruge pe mititelul fara sa ralizeze imensa eroare juridica pe care au comis o .
eu personal consider ca justitia romana va da un verdict reparatoriu pt clubul universitatea craiova fapt ce va conduce automat la demisiile celor doi faptuitori ,cu obligarea federatiei romane de fotbal la plata unor daune materiale si morale care din pacate va fi suportata partial si de intreg fotbalul romanesc !!
din nou sincere felicitari d le ioanitoaia pt atitudinea d stra jurnalsitica fata de drama craiovei !!

albert (55 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:43

Curtea Constitutionala a Romaniei trebuie intrebata pe acest subiect !!!

oltean pana la moarte (2 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:43

sa dea d-zeu sa revina U Craiova in fotbalul romanesc ca are multe de aratat si multi fotbalisti de promovat este una din cele mai iubite echipe de fotbal din lume fara sa exagerez.Eu cred ca daca revine va fi mult mai puternica decat a fost craiova maxima mai ales daca are si un sprijin din partea oficialitatilor din banie.Lumea plange,iar eu nu este seara sa ma culc fara sa ma gandesc la echipa mea iubita.Am plans de 2 ori in acest an:prima data a murit tatal meu in aprilie apoi sa intimplat cu u.craiova.craiova inca nu a murit traieste prin noi ca si tatal meu traieste prin mine.Deocamdata dorm.Cand se va trezi craiova sa va dati la o parte nimic n-o mai poate opri.FORZA CRAIOVA FOREVER

niquell (24 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:45

Raul a fost facut , stilizarea lui M. Sandu sau mintea romanului de pe urma nu mai ajuta la nimic , orice om poate gresii dar atunci cand face crima …daca maine U. Craiova va fi inclusa in liga 1 si tot nu se va mai face nimic , veti vedea in timp ca din pacate am dreptate , Stinta a fost ucisa si fotbalul din Craiova la fel …Sandu ar face bine sa nu mai repete gresala cu nicio alta echipa …

Cata (12 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:47

frf trebuie sa suporte consecintele actiunilor pe care le intreprinde, indiferent de cit s-a schimbat sau nu mircea sandu! a fost un abuz incalificabil, o aciune in stil mafiot! numai un iresponsabil isi poate permite sa ignore drepturile constitutionale. ori o asemenea grupare sau persoana cu sigurnata nici nu s-a schimbat si nici macar nu dispune de discernamintul necesar. acest mircea sandu s- acrezut si se crede stapin, in final, peste o sursa de bani pe care nimeni nu-i poate numara! de aici si pina la actiona discretionar nu e decit un pas. nu e stapin, este un simplu cetatean care are obligatia de arespecta legile tarii. trebuie sa plece, impreuna cu tot CEx care a decis ca U Craiova sa fie exclusa. Nu sint suporter al Craiovei insa o asemenea samavolnicie nu trebuie trecuta cu vederea de niciun om care se pretinde normal si care respecta legea! Hai Craiova! ( sunt dinamovist insa stiu pe dinafara aceasta echipa Lung-Negrila- Stefanescu-Tilihoi- Ungureanu-Donose-Geolgau-Balaci- Beldeanu-Ticleanu-Cirtu-Crisan-Camataru)

Ce echipa, ve vremuri!

Dan (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:48

A procedat foarte bine…mititelul e un cancer al fotbalului iar universitatea doar o relicva a trecutului…sa inceapa din liga 4 sub alt nume daca chiar este o echipa de traditie cum sustineti

cristian (3 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:50

Mititelu a facut multe nedrepte ca si multi antii, dar nu trebuie dat in echipa!…trebuie sa existe sau sa se faca de asa natura incat acel conducator sa nu aiba drept de veto, sa fie o comisie, echipele de fotbal sa nu mai fie patronate, ci doar daca finantatorul-patron ar dispune de o suma lichida de la 50 milioane euro in sus si mai multa implicare a autoritatilor locale; cat si un barem strict si redus de salarizare! daca jucatorul este bun, este curtat de o echipa externa, atunci e liber sa plece pe orice suma, dar intern nu ! sa se joace de la egal la egal, nu de genul: plec la Steaua de la Craiova ca acolo iau 20 000 euro/luna si la Craiova iau doar 10 0000! sunt niste nereguli mari in fotbalul romanesc, care desi este afiliat la FIFA si UEFA, sunt treburi interne pe care trebuie sa ni le gospodarim noi!

viorescu (70 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:54

Cale de intoarcere – depinde de ceea ce se intelege prin asta. Universitatea a suferit, sufera si va suferi din cauza acestor oameni indiferent de deznodamintul scandalului. Jucatorii nu vor mai putea reveni de pilda. Si sint si efecte colaterale. Eu de pilda nu mai pot sa ma uit la meciurile nationalei cit timp va avea actualul antrenor si nici la meciurile echipelor unde joaca „membri ai lotului 2011”. In ambele cazuri mi se face rau!

dt (3 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:56

Cred ca oamenii de valoare se vad in momente exceptionale. Acum, cand pana si suporterii (eu inclusiv) au intrat intr-o stare de amorteala Ioanitoaia a ridicat vocea. A astepta de la el si de la GSP sa ne rezolve problema, ar putea fi prea mult. Sper ca, intr-un final, noi suporterii Stiintei, sa mai gasim vreo urma de barbatie si devotament in noi pentru culorile alb-albastre, sa construim mai departe si sa punem presiune pe FRF. Mititelu merita dispretul si desconsiderarea noastra, pentru ca a adus clubul si pe noi intr-o asemenea situatie. Mititelu n-ar trebui sa mai aiba si probabil ca nu va mai avea un viitor la Craiova. Dar acum trebuie sa ne rafuim cu FRF sa o obligam sa repuna Craiova in drepturi. Pe urma vom avea timp sa ne rafuim cu Mititelu.

bladedaniel (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:56

cum a fost Mititelu …bun….rau….a fost executat pe fata de catre frf si lpf.a pierdut toti jucatorii…omul a bagat bani la echipa ..nu putea sa supravietuiasca doar din drepturile tv…nu a vandut jucatorii atunci cind putea sa o faca…nu a fost lasat sa faca performanta(amintiti-va toate vicierile de rezultat impotriva Craiovei)CU STIINTA PANA LA MOARTEEE

adrian (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 11:58

hai domnle, da-i drumu de aici cu lobby-ul tau…

mikio (5 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:00

jos mafia jos mircea sandu mergeti mai departe pt binele fotbalului romanesc

bwin (6 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:02

Luarea cu japca a 40 de jucatori e chiar dovada de responsabilitate! Mai tineti minte cand Mititelu plangea in direct ca l-a sunat Giovanni Becali ca-i ia toti jucatorii? E clar ca a fost „aranjat”.

streees (35 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:06

Domnule Ioanitoaia,

Apreciez gesturile si eforturile dvs.legate de U. Craiova.

Dar, nu am inteles ultima idee:
„…Poate mă înșel, însă și de aceea insist asupra cazului, ba și nutresc speranța că mai există o cale de întoarcere.”

Sa admitem ca U. Craiova va fi reprimita in fotbalul romanesc. Cu ce jucatori va participa la competitie? Cine ii mai aduce inapoi pe cei plecati in toate colturile lumii?

Domnule Ioanitoaia vreti sa ne indrumati pe o pista falsa. Singura solutie este ca acest personaj (m.s.) sa plateasca despagubiri de ordinul milioanelor de euro clubului craiovean desfintat ABUZIV !!!

Zeke (2 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:07

Aveti ZERO sanse de rusita. Se baga cineva la un pariu?

leualbastru (12 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:07

Sunt alaturi de Universitatea Craiova! Va multumesc ca ati luat atitudine si sunt convins ca prin notorietatea dvs veti atrage atentia asupra unei mari nedreptati. Sa raspunda in fata legii pentru incalcarea constitutiei toti cei care au luat parte la aceasta decizie abuziva. Ne-au luat dragostea, ne-au luat emotiile, le vrem inapoi. Sa ne ceara scuze public , sa ne lase sa jucam in liga a doua , sa plateasca daune morale si contravaloarea jucatorilor pierduti. HAI UNIVERSITATEA CRAIOVA, TU, CAMPIOANA UNEI MARI IUBIRI !!!

Dragos C. (78 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:12

„NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE!”
Nici FIFA, nici UEFA si nici FRF! Aceste asociatii care castiga miliarde de euro vor sa fie stat in stat! Cum adica nimeni nu are dreptul sa se adreseze justitiei??? Pai un club de fotbal inseamna o societate privata in care un om sau un grup de oameni investesc bani ca in orice societate! Daca interesele societatii sunt lezate sau societatea este nedreptatita, cum sa nu ai dreptul sa te adresezi justitiei??? Contravine si Constitutiei tarilor dar si legilor UE! Daca as fi in Parlamentul European as soma FIFA si UEFA sa schimbe rapid prevederile aiuritoare, in 24 de ore sau le-as dizolva! FIFA a devenit un fel de guvern mondial! Atribuie disputarea Campionatului Mondial unde vrea ea si stabileste in felul acesta mersul economiei mondiale prin banii care se vehiculeaza in jurul acestei competitii! Ultimele atribuiri de competitii sunt chiar caraghioase si e clar ca lumina zile ca sunt facute pe cu totul alte considerente decat cel sportiv: Campionatul Mondial din Qatar sau Campionatul European din Polonia si UCRAINA (???)
Amanarea introducerii probei video in arbitraj este un alt element de manipulare a jocului de fotbal! Pai eu investesc zeci sau sute de milioane de euro pe an si tu, cu un arbitru, si imi anulezi toata investitia pentru ca imi dai doi oameni afara si dictezi penalty chiar daca este evident ca nu a fost nimic??? Asta este FURT si trebuie sanctionat conform legilor! S-a creat un grup de 7-8 echipe care investesc sute de milioane de euro dar nu din banii lor ci pe datorie! Normal ca Barcelona umileste orice echipa atata timp cat isi permite sa cumpere jucatori cu 50 de milioane de euro! Are insa datorii la banci de peste 300 milioane!!! Cum a primit licenta atunci? Pe un muritor de rand, gen Sportul, Bistrita, Craiova sau Timisoara, le excluzi din competitie pentru o datorie de 2-3 milioane de euro iar pe Real si Barcelona nici nu le deranjezi cu un telefon desi au datorii de sute de milioane????
TREBUIE O REVOLUTIE IN FOTBALUL MONDIAL! Echipele mici trebuie sa se uneasca si sa procedeze precum FC Sion, dand in judecata si contestand autoritatea UEFA si FIFA! Asta este dictatura si frauda financiara! Champions Ligue este un joc piramidal din care catiga numai cei mari! Toate televiziunile platesc sume astronomice care se impart piramidal la echipe care sa sustina UEFA! Rezultatele se cunosc dinainte! Castigatoare (si anul acesta…) va fi Barcelona, Real, Manchester, Bayern sau Milan. Asta desi la UEFA sunt inregistrate peste 100.000 de cluburi din toata Europa…
O mascarada!!!

Sucă de la Maglavit (106 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:12

Lasă că bine a făcut Mircea Sandu că a igienizat Liga I de nărozi ca Mititelu.
Ce aţi fi vrut, băi oltenilor, să facă păduchioşii voştri în Liga I ? Jucătorii Stelei spuneau că nu se puteau apropia de ai Stiinţei, din cauza mirosului de jeg.
Nu eraţi deja retrogradaţi când au fost dezafiliaţi ? Vreţi în Liga I ? Pofta-n cui ! La muncă cu voi !
La sapă !
Curaj, Naşule ! Curaj Corleone ! Bravo FRF+LPF !

P.S.Când o văd pe olteanca de soacră-mea, mă apucă dracii pe voi toţi.
La oase !!!

cristi…. (8 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:20

Pentru cazul Stiintei trebuie facuta o ancheta amanuntita. trebuie intrebati specialisti in drept constitutional, intrebati specialisti din cadrul FIFA si UEFA care sunt in masura sa-si dea cu parerea. Eu n-am vazut niciun ziarist care sa faca asta. E imbucurator faptul ca domnul Ioanitoaia se intereseaza de cauza Craiovei dar modul in care este facuta e un fel de frectie la piciorul de lemn. Eu zic ca ar trebui facuta o emisiune pe tema asta in care sa fie invitati specialisti nu oameni de genul Mititelu, Sandu, Dragomir, etc.

cristi…. (8 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:21

A, si inca ceva: de ce nu se solicita o pozitie oficiala a UEFA sau FIFA in acest caz de catre ziarul dumneavoastra domnule Ioanitoaia?

capatana (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:22

Suca daca socra-ta e olteanca nevasta-ta ce e? Las-o mai moale cu Stana(steaua) ca voi mirositi a branza.Sandu si Mitica la parnaie!!! Hai Stiinta !!!!

bogdan (3 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:23

Intr-o tara in care presedintele si Parlamentul incalca frecvent constitutia si legile tarii fara sa pateasca nimic, ce credeti ca ar putea face redusul(din toate punctele de vedere) de Mititelu impotriva unei intregi mafii din fotbalul romanesc?

Lars (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:26

Toata povestea asta miroase urat. Ok, Mititelu este, dupa parerea mea, vinovat 90% de halul in care a ajuns Craiova in ultimii 2-3 ani, insa FRF are o culpa indiscutabila. In primul rand, senzatia lasata este ca l-au prins la inghesuiala si l-au executat in milisecunda 1, ca sa arate ce mari si tari sunt ei, fara sa constientizeze vreo secunda (ca si Mititelu deopotriva) ca in razboiul lor stupid au cazut victime aproape 1 milion de suporteri ai Universitatii. Se intorc in cimitire Ion Oblemenco, Petre Deselnicu, Zoli Crisan, doctorul Franculescu, Amza Pellea si nea Sebi Domozina, vazand pana unde s-a putut ajunge!
Prin decizia contra Craiovei, FRF si-a tradat ireparabil menirea: o federatie trebuie sa-si protejeze cluburile si eventual sa INFIINTEZE echipe, nu sa le desfiinteze, netotilor.
Daca Mititelu, despre care cred ca trebuie sa dispara grabnic din tot ce (mai) presupune la ora actuala clubului Universitatea Craiova (probabil o societate inglodata in datorii, palmares si culori), va avea satisfactie in vreo instanta cu vreuna dintre actiuni, atunci acest lucru ar trebui sa reprezinte in clipa urmatoare finalul lui Mircea Sandu ca presedinte al FRF.

mangu (38 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:27

De multe ori banii negri se duc pe apa sambetei ; asa a patit si acest personaj dubios , prieten cu altul la fel , parca din Pitesti ; ei au distrus nu numai fotbalulu local ci au lovit si in foitbalul romanesc . Trebuia sa se intrerupa sarabanda smecheriilor odata si odata
Daca te-ai inscris intr-o competitie trebuie sa-i respecti regulamentul ; aici nu este vorba de nici-o contitutie a tarii , care se incalca intr-o veselie totala si nimeni nu protesteaza . Daca regulamentul in vigoare are pevederi neconstitutionale trebuia discutat si imbunatatit . Nu intr-un caz special si oricum istoria Craiovei sau a Timisoarei relevante pentru acest sport , nu este o scuza ca tot felul de indivizi sa introduca haosul!

mangu (38 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:31

erata : constitutie si nu contitutie .
De altfel intregul articol trebuie trecut la erata !

COSMIN (12 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:38

Prin excluderea UNIVERSITATII CRAIOVA din toate competitiile organizate de FRF , s-a incalcat grav CONSTITUTIA ROMANIEI. Traim intr-o tara in care legile se incalca dupa bunul plac de catre cei care au influenta si bani profitand de lipsa de atitudine a noastra, a celor multi. Cand vom renunta oare la mentalitatea de oameni resemnati? ,, Oricum nu se schimba nimic,, va suna cunoscut? DREPTATE PENTRU TOATA LUMEA ca justitia ar trebui sa fie oarba, nu-i asa?

Sucă de la Maglavit (106 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:40

@ capatana

Nevasta-mea e ardeleancă, după tata-socru, ţine-l Dumnezeu ! Olteancă e numai după muică-sa şi nu se pune.
O mai ia uneori pe olteneşte, dar o fac repede să regrete!

Uitaţi-vă şi voi la televizor la meciurile Stelei, înţelegeţi cu e cu fotbalul, apoi bateţi câmpii pe aici.

Dacă mititelu (nume predestinat pentru un oltean) era destept ca domnul Becali, eraţi voi în Europa League.
Aşa, ciocul mic şi joc de gleznă !

O să va umple Curtea Constituţională de dreptate, aşa cum i-a umplut pe profesori, pe pensionari, pe ceilalti bugetari, etc.

Băi, cât puteţi fi de nărozi ?

Vedeţi ce faceţi cu zaibărul ăla, singurul vostru lucru de calitate (de la praz vomit mai rău ca de la olteni).
Să nu se ducă naibii producţia de anul ăsta, că chiar îi pun socroşeniei pielea pe gard !

Iuliana (15 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:40

Cristi de la 30 – se asteapta un raspuns din partea lui Blater la o scrisoare adresata de catre U.Craiova . S-al asteptam . Daca va veni , si sper ca da , il vom afla si atunci o noua etapa va incepe . Apropo ! Ce spuneti de faptul ca Pandurii Tg.Jiu , in 2009 , a actionat in instanta FRF fara a plati precum Stiinta ?

dan_tm (15 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:40

Dragilor,

nu vedeti ca fanariotii din conducerea acestei tari (politica sau fotbal) nu tin cont de istoria milenara de la rosia Montana! Ce ne mira ca distrug cluburi de fotbal cu traditie . Sa elimini Craiova din competitie, un club emblematic e exact ce au facut comunistii cu Ripensia, Chinezul, Venus . poli e in B , Hotelul are campionat luat la mica intelegere si culmea e ca cei mai infocati suporteri din Romania (exclud Rapidul) sunt pe bara (Craiova si Timisoara) .

Trebuie sa facem o asociatie care sa se numeasca asociatia suporterilor de fotbal din romania prin care sa reusim sa contribuim la impunerea corectitudinii in sport. Sa nu uite dragii tovarasi de la FRF ca sponzorii exista doar pentru ca noi suporterii existam , nu cred ca sponsorii vor sa faca reclama doar pentru familile fotbalistilor.

Cu stima,
Hai Poli , Respect Stiinta si Rapid

Iuliana (15 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:42

Scuzati greseala din graba (sa-l) !

marcel (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:49

Excluderea Craiovei este un act de normalitate. In sfarsit regulamentul a fost respectat. Felicitari Mircea Sandu !

gelu (2 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:51

craiova nu e persoana.
oricat de subiectiv esti matale
persoana e mititelu. el ca si PF poate
dar craiova ca si persoana juridica nu
qed

praetorianus (14 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:53

Daca este un act neconstitutional de ce nu a fost arestat acest om?? Doar a lovit in inimile a sute de mii de oameni, in interesele financiare a unui om de afaceri!! E clar, nu ne putem astepta la nimic bun intr-o tara in care justitia nu exista iar un singur om face cu federatia absolut ce vrea…ca si cum ar fi bunul sau personal!!

dragosbv (21 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:55

bine nea ovi vad ca iei atitudine din ce in ce mai des tine o tot asa ,sper sa vada cine trebuie sa ii ia si pe iei la purificat un pic

aly (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 12:57

Mititelu a facut multe greseli, s-a luat de toti cand trebuia sa taca.
Piturca a venit de acasa cu bani, sa sustina echipa, dar Mititelu s-a purtat cu el ca un rahat, i-a inchis poarta in nas (nu se face asa ceva), iar Bucurestiul i-a tras-o pe romaneste <>
Ce nu intelege M.S. este faptul ca a incalcat grav Constitutia si a lovit IN NOI OLTENII in primul rand
Echipa asta ERA SIMBOLUL NOSTRU.
INTEBATI-VA SI VOI: CATI SUPORTERI AU FOST LA CRAIOVA- OTELUL; CRAIOVA – VASLUI;

Cati sunt la Sportul , Chiajna, Mioveni si mai stiu eu alte echipe

Mi-i se facea pielea de gaina cand intram pe Oblemenco cu 25-30000 in tribune.
Acum m-ati si ne-ati ucis : „nu mai zburam”; „nu mai cantam”, „nu mai visam”.

CONSTITUTIA TREBUIE RESPECTATA – SI SUNT SIGUR CA CEI CE JUDECA SUNT ADEVARATI JUDECATORI

Sa lateasca FEDERATIA 200 MIL DESPAGUBIRE.

Totusi Mititelule nu ai deloc DIPLOMATIE.
Ar trebui sa ma iei in echipa ta ca si CONSULTANT sa vezi ce bine ti-ar fi.
TREBUIE SA FI MEDIATOR, ECHILIBRAT, ECHIDISTANT sa nu intri in „clinciuri” ca uite ai patit ca Bacila.
Daca esti baiat destept – intelegi ce spun.

Cristian_UCV (2 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 13:03

Sunt alaturi de Mititelu si de UNIVERSITATEA CRAIOVA si sper ca acest individ de sandu sa plateasca pt ce a facut. Asa ca domnule Ioanitoaia va rog SA TRIMITETI SI O SCRISOARE OFICIALA LA UEFA SI FIFA .asa intra si in atentia lor aceata situatie si poate ne ajuta cu ceva. ii urez in continuare bafta domnului Mititelu si HAI CRAIOVA

leualbastru (12 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 13:05

PENTRU suca de la maglavit : te rog frumos sa iti exprimi dejectiile verbale in alta parte, de exemplu poti incerca la complexatii anonimi . Caracterizare scurta: ai avut o copilarie nefericita urmata de un stagiu militar in care ai avut superior un oltean ce te punea sa speli wc cu periuta de dinti, pe scurt un om marunt cu complexe marunte dar vitale pentru el. Asa ca abtine-te mai suca sa mai elucubra pe o tema ce nici macar nu te priveste, lasa-ne sa ne sustinem cauza noastra in liniste, vezi-ti de complexele tale linistit.

leualbastru (12 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 13:06

erata : ,, sa mai elucubrezi,,

gogosila von hohenzolern (1 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 13:09

sandu mircea a ajuns ,dintr-un atacant bun al sportului si unul bunicel al nationalei,un tortionar al fotbalului romanesc.situatia este asemanatoare,extrapoland cazul spre box,cu decizia AIBA impotriva federatiei romane de box deorece rudel obreja a dezvaluit aranjamentele din arbitrajul de box.bai,sandule si mitica ati luat boala de marinelul gopo si va comportati ca niste draci pe mosia voastra.fotbalul nu este al babacilor vostri,la fel ca romania care nu este a marinelului gopo si nici a lu tacsu.o sa vedeti repercursiunile,ca nu va salveaza nici blaterila si johansenila!

Marius (7 comentarii)  •  23 septembrie 2011, 13:10

Universitatea a fost distrusa de maimutoiul de Piturca….un oltean de-al vostru a pregatit inmormantarea echipei….nu Mititelul este vinovat…el saracul a bagat multi bani…..si voi inca il aclamati si acum la nationala….rusine!

Comentează