Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Drama Craiovei: ce e legal la alţii la noi e interzis!

Cum știți, Craiova s-a trezit exclusă provizoriu deoarece FRF a interpretat gestul ei de a o chema în judecată drept o încălcare a regulamentelor FIFA și UEFA, care ar interzice categoric membrilor afiliați să se adreseze instanțelor civile. Deși Mititelu […]

miercuri, 14 septembrie 2011, 12:07

Cum știți, Craiova s-a trezit exclusă provizoriu deoarece FRF a interpretat gestul ei de a o chema în judecată drept o încălcare a regulamentelor FIFA și UEFA, care ar interzice categoric membrilor afiliați să se adreseze instanțelor civile. Deși Mititelu susține că i-a deschis proces doar lui Pițurcă, nu și FRF, Comitetul Executiv n-a luat în seamă precizarea.

Dimpotrivă, abuzînd de puterea sa, a mers pînă acolo încît a desființat una dintre cele mai frumoase și mai iubite echipe din istoria modernă a fotbalului nostru!

Există numeroase exemple ce demonstrează că atacarea în civil a unor decizii sportive a devenit o practică internațională, iar asta fără ca grupările implicate să suporte consecințe. Cel mai recent caz e al lui FC Sion, formație eliminată din Europa League după ce forul continental a înclinat balanța de partea lui Celtic Glasgow. Calificată pe teren, dar învinsă la masa verde pentru că ar fi folosit 5 jucători transferați neregulamentar, Sion a contestat hotărîrea UEFA la Tribunalul Cantonal Valais și a obținut într-o primă fază cîștig de cauză. În final, UEFA n-a ținut cont, dar merită remarcat faptul că federația elvețiană, spre deosebire de cea română, nu s-a grăbit să sancționeze clubul reclamant.

Și alte cazuri dovedesc că la noi nu e permis ceea ce la alții e! De pildă, Tribunalul Administrativ din Lisabona a soluționat deunăzi în favoarea lui Gil Vicente speța prin care echipa respectivă a fost retrogradată din Liga 1 în 2006. Încă mai mult, Curtea a atras atenția federației lusitane că “a violat Constituția cînd a pedepsit-o pe Gil Vicente pentru că s-a adresat unei instanțe civile”.

Tot în Portugalia, la capătul a 3 ani de dezbateri, admițînd acțiunea introdusă de Boavista, formație ajunsă între timp în divizia a treia, justiția a dispus reinte grarea acesteia în Liga 1 din 2012-2013, dar a și obligat federația în cauză să-i plătească despăgubiri de zeci și zeci de milioane de euro! La fel în Grecia, unde OFI Creta a contestat la tribunal neprimirea licenței și a cîștigat procesul. Lista exemplelor nu se oprește aici, pe ea mai figurează demersurile întreprinse de Porto, Fulham, Cercle Bruges și nu numai.

Chiar n-are rost să mai lungim vorba. Rezultă din cele expuse că FRF a comis o imensă greșeală în clipa în care a desființat-o pe Știința, un abuz grosolan! Simplu de ce, pentru că în țări din UE, căreia îi aparține și România, se consideră legal ceea ce FRF, umflîndu-și mușchii, a decretat că e în afara legii! Dar de spre asta vom mai vorbi. Craiovei i s-a făcut un rău mult prea mare pentru ca lucrurile să fie lăsate așa!

Comentarii (199)Adaugă comentariu

crispur (2 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:25

am remarcat ca multi cititori au sesizat faptul ca tarziu ati scris despre cazul STIINTEI, lucru care trebuia facut de mai mult timp de catre toti ziaristii curati.
sa nu uitam ca U CRAIOVA la toti ne-a dat cate ceva si acum la greu, ar fi momentul sa-i aratam intr-un fel sau altul recunostinta si ajutorul noastru.
vreau sa multumesc tuturor suporterilor, rapidisti, stelisti, dinamovisti, si ai celorlalte echipe absolut tuturor , pentru incurajarile si pentru ca le pasa de lupta noastra, lupta care in acest caz ar trebui sa fie a tuturor.
Doamne ajuta si Forza STIINTA, oriunde ai fi!

John-Lip. (7 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:26

FELICITĂRI D-le Ovidiu pntru „îndrăzneala” de a NU pupa poala sandului.În această situaţie când abuzul se substitue legilor ţării şi clica lui sandu „guvernează” după bunul plac şi interes,consider că un interviu cu D-na Melinte,vizavi de această situaţie,ar trebui să ne lămurească dacă fotbalul din românia se poate administraîn baza legilor democratice sau abuzul va
continua să fie instrumentul care să-l folosească clica
sandului spre DISTRUGEREA totală a fotbalului românesc.
Ce fel de DEMOCRAŢIE este la baza regulamentelor din
frf,care a permis ca acest sinistru personaj să se afle la
conducerea Federaţiei Române de Fotbal de peste 20 ani ???.

inzaghi (2 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:34

Craiova a fost tradata de fostii jucatori si decapitata de interesele mafiei din fotbal.Au tot incercat sa ia bani prin amenzi,daca nu au reusit au eliminat-o.Mititelu in prostia lui a crezut ca va reusi sa tina echipa fara sa plateasca taxa de protectie.Ati vazut cate marsavii s-au facut dupa decizie,s-au inpartit jucatorii ca la piata,samsarii si-au frecat mainile.Am stat in Craiova in ultimii 6 ani si am urmarit indeaproape activitatea fotbalistica de acolo,s-a lucrat mult cu acei copii,au fost bagati in teren cand nimeni nu credea in ei.Acum profita impresarii,nu este corect.Va fi greu sa doboram aceasta mafie(frf,liga,impresarii,patroni),acum de partea lor sunt si patronii celorlalte echipe,ei au platit catre cineva,n-o sa le convina sa piarda.Trebuie sa ne unim,toti oltenii,sa lovim cu forta,nu violenta,in acest cuib de viespii.Va multumesc d-le Ovidiu,am crezut ca nu mai simtiti spiritul acestei echipa.Ne-a paralizat acea decizie,dar trebuie sa ne trezim,suntem multi si fiecare poate contribui cu ceva;ziaristi,politicieni,juristi,etc..
Impreuna pentru UNIVERSITATEA.

Obiectiv (3 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:36

Multumim nea Ovi, esti unul de-ai nostri. Ca si mata, nici eu nu l-am „aprobat” pe Mititelu cu privire la modul in care a condus clubul, marketing-ul ales sau cum a tratat anumiti oameni si fotbalisti din anturajul clubului. Si totusi…………in prostia si idiotenia lui , el a iubit si iubeste aceste culori sfinte alb-albastru…..Daca a gresit(si sigur a facut-o), FRF trebuia sa-l sanctioneze pe el ca persoana nu echipa, clubul in ansamblul sau… Craiova trebuie sa existe, sa traiasca( in Liga I sau B), dar ea nu merita un stfel de „tratament”….Pentru ce i-au facut Stiintei, pentru mine Dragomir si Sandu, sunt niste GUNOAIE.

io (94 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:38

E simpla treaba, nashu, corleone si barbugiu’ s-au aliat ca sa praduiasca Craiova prin intermediul impresarilor becali. In plus nashu si corleone ii platesc lui Mititelu obraznicirea de a-l demasca pe Penescu si afacerile din arbitraj.

marian budurascu (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:38

Multumesc mult Nea Ovidiule,sper sa nu te opresti aici .
TREBUIE SA PLATEASCA,NU-I LASATI SA SCAPE

ing_genu (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:39

Domnule Ovidiu atata timp cat avem oameni de doi bani an fruntea FRF si LPF gen S A N D U si D R A G O M I R asa raspunsuri primim

vladp (54 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:40

D-lui Ioanitoaia, felicitari! Asta este atitutdinea corecta a unui jurnalist pe care noi, oamenii de rand o dorim si apreciem foarte mult! Daca faradelegile din tara asta ar fi fost taxate la timp de media, altfel ar fi fost conditia noastra astazi. Neaveniti si-ar fi controlat mai atent comportamentul, abuzurile ar fi fost mai putine iar strainii ne-ar fi tratat cu mult mai mult respect!

Multumim d-le Ioanitoaia; poate colegii dumneavoastra mai tineri vor gasi taria sa va urmeze exemplu. Poate ca intreg mediu jurnalistic romanesc va vedea in dumneavoastra un model. Multa sanatate va doresc si numai bine!

sorin (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:41

nedreptatea care se face craiovei e uriasa…..tatal meu e un fan infocat al acestei echipe…..are 68 de ani si nu mi as dori sa moara fara sa o mai vada jucand pe stiinta in prima divizie. Faceti tot ce va sta in putinta pentru a se ajunge la niste negocieri la o forma de intelegere care sa permita acestui club sa si continuie activitatea(fie si de la anul fie si din divizia b fie si cu o echipa de juniori) nu putem lasa un astfel de brand sa moara…craiova nu e doar a oltenilor….zeci de mii de oameni din toata tara iubesc aceasta echipa…..eu sunt de mic copil(din spirit de fronda…)un stelist fanatic dar asta nu ma impiedica sa spun ca e mult mai urat acest campionat fara U Craiova. Am facut liceul si facultatea in craiova am vazut cat de mult e iubita aceasta echipa…..e pacat sa fie radiata de pe harta fotbalistica a tarii!

GARDA VECHE,STIINTAe (38 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:43

Am o povata pt MS-MD, daca vreti sa esiti cu fata curata din situatia creata de voi, aveti o singura sansa, sa-va declarati BENKRAPT, urgent, nu luati in gluma aceste cuvinte, pt ca, daca in Romania n a functionat legea corect, avand impuse de voi cu ataceamente, adevaru este contrar voua…legea internationala vorbeste intr-un singur sens, gresesti platesti.
Demisionati urgent daca vreti sa fiti linistiti.

GO OVIDIU GO STIINTA

itmh (9 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:49

sa castige mititelul procesul,iar dupa,sandu &co. sa plateasca din propriile buzunare!!!

cezar (106 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:54

Sa traiasca nea Ovidiu !

m.sandu minte !
IOANITOAIA PRESEDINTE ! (desigur, la FRF)

Adrian (17 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:55

Doar doua observatii/intrebari de bun simt:
1. Fata de abuzurile FRF si ale Ligii, ce atitudine au avut celelalte cluburi? De dulce complicitate. Continua sa joace in loc sa boicoteze competitia.
2. Sa admitem ca U Craiova va castiga procesele, sa spunem peste 3 ani (tinand cont de viteza justitiei din Romania). Sa inteleg ca imi voi vedea echipa favorita jucand abia peste 3 ani, cel putin?

Varza (9 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 13:59

Cu o singura floare nu se face primavara. Este, cred, prima luare de pozitie serioasa din media impotriva abuzurilor comise de frf. In majoritate au fost desfiintati conducatorii echipelor „pedepsite” netinandu-se cont nici o clipa de performantele sportive care au fost facute praf printr-o semnatura a unui impostor. Din pacate nedreptatile facute Craiovei, Timisoarei si Bistritei trec incet incet in uitare iar buboiul purulent din frf continua sa intoxice tot ce atinge.

badpetre (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:04

javrele de la FRF si de liga lui militica sa plateasca…au distrus si au aruncat cu noroi in cea mai iubita echipa din oltenia si poate din romania..altfel nu puteau sa FURE in complicitate cu Piturca o a cata echipa de jucatori de mare valoare..sa le fie rusine si poate daca exista dreptate si justitie in tara asta o sa fie trasi la raspundere…probabil ca cei de FRF sant un fel de club al masonilor…au alte legi si se autoguverneaza……

Migo (4 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:05

Multumim din suflet, nea Ovidiu, pentru articolul asta care ne da sperante ca Universitatea Craiova va reveni in fotbalul romanesc…

vladp (54 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:08

@Io (#55).

Te inseli amarnic daca-ti imaginezi ca tot ce s-a intamplat cu craiova e urmarea a faptului ca mititielu l-a turnat pe penescu. Situatia este exact invers; indivizii mentionati de tine mai degraba s-au folosit de declaratiile lui mititelu pentru a trimite argesul in liga a doua. Argesul a fost prima echipa trimisa abuziv in liga a doua , lucru ce le-a oferit sarlatanilor din fruntea frf si ligii ocazia sa se gandeasca si la celelalte. Au vazut ca se poate, (motivele cu meciurile arnajate nu au fost sustinute de realitate pentru ca meciurile acuzate s-au incheiat fara victoria argesului, arbitrii au fost eliberati, prunea la fel …doar penescu a facut puscarie si asta pentru evaziune fiscala, nu din cauza arnajamentelor).

Planul de retrogradare a echipelor a incoltit de mult in mintea federalilor si a fost determinat de cateva conditii majore:

1. castigarea campionatului de catre o anumita echipa (sau de anumite echipe, nu stiu exact care) trebuia sa fie asigurat, titlul aducea bani in buzunarul unora anumeiar argesul, craiova, timisoara creeau probleme in aceasta afacere; incurcau lucrurile si ca urmare scoaterea acestora din campionat si promovarea unor echipe mai slabe devenise imperios necesara;

2. Penescu, Mititelu, Iancu aveau gura prea mare iar primii doi mai incheiasera si aceea intelegere prin care sa nu vanda jucatori decat intre ei ,sau direct afara si nu la alte cluburi din tara.

3. Ca mititelul mai tarziu declara ceva impotriva lui penescu, e adevarat caci pana la urma amandoua aceste personaje sunt niste stoalfe care n-aveau ce sa caute in fotbalul romanesc. Toti conducatorii de cluburi din tara, mai putin Hagi sunt cu bube in cap.

marius (3 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:11

Ar trebui organizat un miting pe stadionul Ion ObLEMENCO de cei din Craiova.Sa invitam pe Ioanitoaia,Miculescu(Iris),Huidu,Tuca,Tudor Gheorghe, Balaci, Ticleanu,Geolgau etc.
si sa demonstram ca suntem uniti cu totii pentru Stiinta.

cristi…. (8 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:11

Ar trebui domnule Ovidiu Ioanitoaia sa faceti un Proces al etapei in care sa invitati specialisti in domeniu legat de problema Stiintei. fara MS, MD, AM, etc. doar specialisti in domeniu care sa-si spuna parerea…apoi sa aiba si ceilalti dreptul la replica. pana acum n-am ascultat decat parearea celor de la federatie si a lui AM. e vremea sa vorbeasca si specialisti!

MARGELATU (91 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:12

FELICITARI pt abordarea cu curaj al acestui subiect!

E de mult timpul!

Jos cu SANDU & DRAGOMIR!
Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!!!

Craiovean (6 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:13

Are vreo importanta faptul ca Mititelu nu a platit jucatorii, ca si-a batut joc de acest club, ca l-a retrogradat pentru a 2 oara cu dezafilierea ? Razboiul nostru cu Mititelu continua dar asta nu scuza si nici nu ne face sa uitam de cei de la FRF. De la o retrogradare pana la dezafiliere este cale lunga, si sa ai curajul sa dezafiliezi un club ca U Craiova teoretic insemna ca FRF este foarte tare sau asa se credea. Inca odata FRF a dat dovada ca federatia noastra este Mircea Sandu si toti fac ce vrea el. Dar uita un lucru: faptul ca asa nebun cum este Mititelu asta va murii cu ei de gat si sper ca asa sa fie. Ok Craiova ramanea cu datoriile, ramanea cu insolventa, ramanea cu Mititelu dar continua sa existe…FRF a luat acest drept pentru simplul motiv ca a existat un proces civil ??? Stat in stat ? Sa nu uitam ca U Craiova este o societate pana la urma si are drepturi ca orice alta firma, drept constitutional. FRF s-a jucat cu focul si cat de mult il urasc pe Mititelu pentur bataia de joc din ultimii ani de la acest club eu tot zic ca va castiga fara nicio problema acest proces. Mai mult ii poate inchide pe multi deoarece intre timp a aparut zic eu ca nespecialist conflictul de interese intre FRF, Mircea Sandu si Victor Piturca angajat FRF !
Atentie mare la acest proces si ma bucur ca domnul Ioanitoia este primul care relanseaza acest subiect care va fi subiectul numarul 1 in acesta iarna. Sincer nu mai aveam incredere in dl Ioanitoaia ca poate rezista pe scena ziaristica avand in vedere varsta si noile metode nu prea placute ale tinerilor ziaristi de a face presa, dar se pare ca experienta isi spune cuvantul…Felicitari domnule Ionitoaia pentru acest subiect extrem de interesant

Adrian (17 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:16

In continuarea comentariului precedent. Toata lumea vorbeste despre coruptia si abuzurile Ligii si FRF, dar suporterii continua sa mearga pe stadioane si sa accepte implicit modul de organizare a competitiei. Ba mai mult, atunci cand galeria stelei intalneste pe cea a dinamovistilor, iese cu scantei. Pentru ce? Pentru cine?
Sau. Iata, ceilalti patroni abia au asteptat dezafilierea Craiovei ca sa navaleasca pe racolat jucatori de la aceasta echipa, in loc sa ia atitudine fata de abuzurile FRF. Poate ca in viitor, nu se stie, vor fi ei la rand. Aviz Becali.

cris (4 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:19

O comunitate intreaga ii lasa, prin pasivitatea sa, pe indivizi ca Sandu sau Dragomir, precum si pe cei din clanul Becali sa actioneze ca pe tarlaua cu porumb. Fotbalul romanesc si echipele iubite nu sunt ale acestor interlopi sau securisti parveniti. Sunt ale comunitatii in primul rand.
Trebuie cumva sa reactionam, sa ii punem la colt pe acesti paraziti.

balcescu (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:20

FRF zice http://www.frf.ro/sectiune/stiri/articol/hotarari-ale-comitetului-executiv-al-frf-0 si „precizeaza” http://www.frf.ro/sectiune/comunicate-frf/articol/precizari-legate-excluderea-provizorie-sc-fotbal-club-u-craiova-sa.

Poate ne ajuta domul Ionitoaia cu detalii despre ce inseamna U „a încălcat grav și repetat Statutul Federației Române de Fotbal”, ca mie nu mi-au raspuns la email.

alexP (10 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:20

Felicitari

Ptr curajul de aspune lucrurilor pe nume,Am postat zilele trecute spunand ca Universitatea,miscarea suporterilor are nevoie de un lider.Rectific,are nevoie de mai multi lideri,si acestia sunt ziaristii.Voi daca sc4rieti si devoalati,toate aceste abuzuri,veti avea toata recunostinta suporterilor,Fotbalul romanesc nu-i mircea sandu sau dragomir.Acesti mafioti,trebuie sa plateasca ptr ce au facut,ptr hotia de a dezafilia craiova si ai fura jucatori.Domnule Ionitoaia nu te opri,mergi inainte si vei avea intregul suport.Bravo,inca odata

flori (9 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:22

sa facem si noi suporteri ceva sa aparam numele si culorile echipei noastre multumim ca ati inceput sa aveti atitudine de unele lucruri murdare din fotbal sper sa nu va opriti aici sa nu va inchida gura securisti de dragomir si sandu

Tex (5 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:23

Gata cu abuzurile.mafia din frf trebuie sa moara,fotbalul Romanesc nu mai poate fi condus de oameni precum sandu si dragomir,ei apartin trecutului,unul sumbru si negru…….DREPTATE pt. CRAIOVA si pt. toate cluburile care au suportat abuzuri !!!

StatisticiFotbal (3 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:23

Era buna o virgula in titlul articolului, nu credeti? Nu de alta, dar sunteti un editorialist cu state vechi in presa 😉

John (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:25

Nu sint fan Craiova.Sint cu UTA.Dar si acum stiu pe toti jucatorii Craiovei din anii 60 si pina in prezentUnde mai pui faptul ca de peste 25 de ani sint in USA.Dreptate pentu CRAIOVA !!

Constantin Iancu (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:26

Bravo domnule Ioanitoia!
Asa ziarist mai da!
Sa faca fronda toata presa impotriva acestor corupti din fotbalul romanesc!

TOT DUPAA CIRESH (28 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:26

mai nea ovi ..mai laso drak de treaba..

kroco (12 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:32

Domnule Ioanitoaia, va rog sa terminati cu exemplele astea ca nu are rost. FC Sion a fost exclusa din competitie din cauza ca nu arespectat regulamentul UEFA, ei poate sa cistige in civil ca degeaba, Boavista a cistigat in civil dar pina sa le plateasca FPF despagubiri mai este mult, FRB a fost exclusa din orice competitie din cauza lui Obreja. Daca va doare asa tare de Stiinta de ce nu faceti o investigatie la singe sa vadem cine are dreptate FRF sau mititelu. Vrem sa vedem in regulamentul FRF articolul in care se specifica ca in cazul in care o echipa afiliata la FRF deschide un proces civil impotriva FRF este automatic dezafiliata. De ce nu-i intrebati pe juristii din FRF sa va arate unde in regulament exista acest paragraf cu excluderea echipelor din competitie? Orice federatie, asociatie, uniune etc. are regulamentul de competitie, daca te inscrii in competitie trebuie sa respecti regulamentul, iar acest regulament nu are nici o treaba cu tribunalul civil. Deci va rog terminati cu comparatile astea ca nu-si au rostul. Cu mititelu patron Stiinta nu are nici un viitor, daca acest om iubea Stiinta cu adevarat platea restantele contractuale la jucatori si le spunea ca vrea sa promoveze in prima liga fara doar si poate. La mititelu ii sta capul numai la prosti si procese, oricum bine ca este campion la procese ca la fotbal oricum este un RETROGRADAT.

catalin (18 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:33

domnule Ioanitoia porniti o campanie de presa pe aceste abuzuri ordinare comise de adunatura ferefisto-lepefista in complicitate cu acele gunoaie de impresari „DREPTUL LA UN PROCES ECHITABIL ŞI ACCESUL LIBER LA JUSTIŢIE
(art.6 din Convenţia Europeană a Drepturilor Omului)” cum poate fi incalcat un asemenea drept ???????? nu-mi place mititelu , e vinovat in mare masura de distrugerea echipei , dar ce a facut acel mizerabil din fruntea frf intrece orice limita

rr (10 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:34

d-le ioanitoaia eu sunt convins ca sandu si cu dragomir sunt complici la infractiunea legata de craiova…acum poate sa comenteze fiecare ce vrea … cainii latra ,ursul trece…nu le pasa…..fiind convins si dvs de ilegalitatea facuta craiovei ati putea prin puterea dvs sa faceti o campanie de presa din care sa iasa si ei pierzatori si sa plateasca macar o data….acum inainte de alegeri chiar daca ar avea sustinere politica in fata faptelor evidente demascate, dvs impreuna cu justitia puteti elibera fotbalul romanesc de cel putin 2 profitori

grigore (2 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:35

HAI UNIVERSITATEA,HAI CRAIOVA!…TU CAMPOIANA UNEI MARI IUBIRI!

Noi suporterii STIINETI va multumim D-le Ovidiu si pentru acest articol!! Mai mult curaj in demascarea jocurilor murdare facute de catre FRF si aliatii lor.
Sprijiniti-ne sa ne recuperam echipa, simbol al fotbalului curat ! Faceti public zilnic abuzul grosolan al FRF si LPF!!Rusine FRF!!!

bogdan (3 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:37

as vrea sa se faca o data curatenie pt. totdeauna,am suferit prea mult din pricina unor indivizi care se agata de scaun cu dintii, sa plece incompetentii astia,sa vina oameni capabili sa ridice fotbalul nostru la un nivel mai inalt,domnii sandu,dragomir,piturca,becali(tot neamu) sa plateasca scump pt.tot raul adus fotbalului si in special stiintei de-a lungul timpului,fortza stiinta

bwin (3 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:37

Ma mir ca dvs. ati scris articolul asta. Au trecut ceva ani de cand nu ma mai uit la recursul etapei, principalul motiv fiind faptul ca intotdeauna tinetzi partea invitatilor chiar daca fazele litigioase erau clar in contra lor. Ma mira faptul ca atzi tradat axa Verii Becali – Pitzurca – Dragomir – Sandu pentru Mititelu. Ce s-a intamplat la Craiova a fost magarie pe fatza. Pitzurca nu s-a dus niciodata acolo pentru performantza. El s-a dus acolo sa-i faca „macara” lui mititelu. Trecutul si obiceiurile tuturor celor amintiti mai sus denota lucrul acesta. Verii Becalii – vanzatori de bilete la patria, camatari, barbugii pocheristi, cocalari (fitze de cocalar cu „ce ceas mi-am luat” „camasi noi ,camasi vechi”, Dragomir – harneala de puscarias, minte de rupe te face sa crezi ce vrei si face ce vrea el, Pizurca – barbugiu, pockerist, smenuitor umbla cu smenuri prin caziouri, Sandu – poreclit Nashul.

Lucian (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:38

Felicitări pt. articol, d-le Ioanițoaia!
Deși dl. Mititelu are multe păcate și un management falimentar, deciziile FRF și LPF sunt mai mult decât arbitrare, încălcând dreptul constituțional de a apela neîngrădit la justiție în favoarea unui cerc restrâns de personaje cu tristă faimă. Nicio altă formă de jurisdicție/ arbitraj nu poate prevala asupra instanțelor judecătorești pe teritoriul României. FRF sau LPF și nici chiar UEFA/ FIFA nu pot avea ”justiții paralele” care să se sustragă controlul instanțelor de drept comun. Oare Curtea Constituțională ce punct de vedere are? Am un regret: suporterii Științei au acceptat acest dictat cu capul plecat fără reacție, mulțumindu-se să-l desființeze pe patron. Oare noi nu putem să ne organizăm precum cei din Timișoara să manifestăm disprețul pentru acești ”samsari” de fotbal, care în loc să se războiască cu Mititelu omoară ”Campioana unei mari iubiri” și o dată cu ea iubirea a milioane de suporteri. Haideți să ne organizăm dincolo de antipatia pt. Mititelu și să ne spunem punctul de vedere asupra acestei ”mârlănii”…. Forza Știința!

Mircea din Braila (34 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:38

PE SANDU SI DRAGOMIR SA-I VEDEM LA CIMITIR!(niciodata nu am avut atata ura pt nimeni)

StatisticiFotbal (3 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:38

Subiectul si realitatea va dau dreptate. Intrebarea mea este urmatoarea: de ce nu a sarit presa romaneasca, dvs. si altii in apararea unui club abuzat in momentul imediat urmator actiunii FRF? De ce abia acum v-ati „trezit”, dupa ce Mititelu a intervenit la TV, dupa ce patronul Craiovei ne-a declarat ca abia acum a tradus articolul in care UEFA si FIFA nu poate ingradi, sau „sugruma” cum a spus olteanul, dreptul unui club de a actiona in justitie Federatia? Nu e cam tarziu? Eu, un observator al fotbalului romanesc, nu pot intelege mai bine proverbul „dupa razboi multi viteji s-arata”? Vedeti, dle Ioanitoaia, eu asta vreau de la presa. Cam ce s-a intamplat cu Becali cand a fost arestat abuziv. Asa trebuia sa actioneze si principalele ziare de sport din Romania. Sa „urle” dreptatea in ele… L-ati lasat singur pe un nepriceput in ale fotbalului, ce-i drept, dar un ambitios si orgolios peste masura.

teo (13 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:41

JOS PALARIA d.le OVIDIU ! Nu vrem decat sa se faca draptate , pentru ca FACATURA se vede de la o posta si pentru ca nu existau motive intemeiate pentru o masura atat de grava ,dupa parerea mea MAFIA a impuscat 2 iepuri dintr-o lovitura : a lovit in Mititelu si a profitat din plin de pe urma jucatorilor nostri.EXCELENTA IDEEA ORGANIZARII UNUI MITING DE PROTEST PE OBLEMENCO CU INVITATI SPECIALI.S’AUZIM DE BINE !

victor L (169 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:45

Cu riscul de a nu menaja: cam tirziu articolul dlui Ioanitoaia.
Pina acum nu am trait pe luna, ci in Ioropa, si unele din „dezvaluirile” de azi ale dlui Ioanitoaia se stiau (mai ales cum sa nu ai voie sa actionezi in judecata forul condus de Nasu`?).
Ma repet cu parere de rau: ziaristii sportivi,multi din pacate, sint preocupati de can-canuri, de ce mai zice/face Becali.

adyta (36 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:49

Domnule Ioanitoaia pt. acest articol aveti respectul meu.dar va intreb:de ce asa tarziu? statutul fifa este public.putea fi studiat de dumneavoastra nu acum ci atunci cand a fost exclusa stiinta.urmariti comentariile mele si o sa vedeti ca de 3 luni spun asta pe gsp.ai voie sa te adresezi civilului.de ce trebuie noi sa asteptam sentintele din alte tari pt. a ne palpai dioda.acesti doi serpi din fruntea federatiei si ligii trebuie striviti cu calcaiul.insa poate Dumnezeu a vrut asa.in goana lor dupa aura sa comita aceasta eroare si sa scapam noi de ei.nu ii lasati pana nu se duc unde a intarcat dracul iapa

ovi (11 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 14:50

Si ce e ilegal in Romania e sport national.

Adrian (17 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 15:00

Am o chestiune nelamurita si poate ma ajuta cineva. Inaintea inceperii campionatului a fost acel scandal cu retrogradarea Timisoarei si Bistritei din Liga I, iar in Liga I au fost promovate alte echipe, ca Sportul spre exemplu. La acea data, U Craiova nu era dezafiliata si ar fi putut sa fie pastrata in Liga I, dar am inteles ca nu indeplineau conditiile, adica nu aveau stadion. Intrebare: Steaua are stadion? Ea cum poate sa joace in continuare in Liga I chiar daca nu indeplineste acest criteriu?

brutus (84 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 15:01

@niku
daca nu cunosti speta, de ce te bagi in seama precum musca in posteriorul calului?
craiova n-a fost dezafiliata pt ca este in insolventa ci pt ca a avut „tupeul” sa-si caute dreptatea in instantele civile de judecata. ceea ce este un abuz incalificabil, constitutia romaniei garantand accesul liber la justitie.
in al doilea rand univ. craiova nu se afla in insolventa ci in reorganizare judecatoreasca, adica mai pe intelsul tau poate sa isi desfasoare in continuare activitatea in baza unui plan de redresare a societii.
inca ceva: steaua bucuresti care e „numai una” si e printre „granzii” fotbalului romanesc, s-a dizolvat in 1996 din cauza datoriilor imense catre creditori, insa n-a fost retrogradata in divizia judeteana asa cum trebuia, complici la salvarea stelei fiind nasu’ si corleone, acesti corifei ai ilegalitatilor.
vezi ca in ziarul de ieri scria despre faptul ca asociatia fc steaua bucuresti s-a desfiintat in 1996 ramanand cu datoriile catre stat, actuala sc steaua preluand palmaresul si sigla de la defuncta asociatie, ceea ce este contra normelor sportive (nu poti prelua doar activul, lasand pasivul la veche societate).

rusu (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 15:07

cineva de sus vede totuu
iar noi mai devreme s-au mai tarziu o sa redevenim afiliati
ca supranumele de campioana unei mari iubiri nu il poate lua nimeni

George (44 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 15:12

Nu sunt Craiovean nu sant sustinator a lui Mititelu dar sant un sustinator al dreptati,nu sant nici rautacios,dar daca as vede pe Sandu si Dragomir la puscarie as fi cel mai fericit om de pe pamant.Adica imputitul Dragomir a facut avere de pe urma fotbalului ,Sandu la fel si atunci vin si spun ca Mititelu nu are ce cauta in fotbal,pai ia sa spuna ei cine a tinut Craiova ei sau Mititelu.mai sunt multi care il fac in fel si chip pe Mititelu si mai spun si aberatii adica spun ca Mititelu a retogradat Craiova de 2 ori nu e adevarat el a luato din B si a duso in Liga I.Mai este un lucru cand arbitri faceau praf Craiova unde erau asa zisi sustinatori ai echipei,taceau malc.Sa nui lasati domnul Ioanitoaia nici morti pe militianul Dragomir si mafiotul canceros Sandu.

onu (19 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 15:14

nu pot sa spun decat MULTUMIM MULT DOMNULE IOANITOAIA!!

George (1 comentarii)  •  14 septembrie 2011, 15:16

Felicitari si multumiri din suflet pentru articol nea Ovidiu!Incepusem sa cred ca minciuna,hotia,mafia,nesimtirea,golania au triumfat pentru totdeauna si in ceea ce priveste cazul Universitatii Craiova!Sunt fericit sa vad ca nu!Se poate face lumina si dreptate!Ca si multi altii sunt si eu cu tot sufletul alaturi de dumneavoastra in acest demers corect,normal ,de a restabili adevarul in toata aceasta poveste care miroase atat de urat.Craiova a deschis drumul performantelor echipelor de club romanesti in Europa si tot Craiova(fara sa-si fi propus aceasta Golgota) va deschide revolutia si reforma in acest fotbal romanesc absolut corupt si decazut din toate punctele de vedere.Era si este nevoie de profesionalismul dumneavoastra si al celor ca dumneavoastra mai mult ca niciodata poate!Atat in fotbalul romanesc cat si in aproape toate domeniile de activitate din Romania!La un moment dat trebuie inceputa curatenia!Va doresc sanatate!Si,inca o data,va multumesc pentru ceea ce sunteti si pentru ceea ce imi oferiti si mie:adevar si speranta pentru o altfel de Romanie fotbalistica si nu numai.

Comentează