Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cazul Craiovei nu e încheiat!

După ce, la jumătatea lunii iulie, Comitetul Executiv al FRF a votat “excluderea provizorie” a Universității Craiova, s-a lansat zvonul că pedeapsa nu-i atît de mare de vreme ce formația din Bănie, proaspăt retrogradată, n-a obținut licența pentru liga secundă. […]

sâmbătă, 10 septembrie 2011, 10:32

După ce, la jumătatea lunii iulie, Comitetul Executiv al FRF a votat “excluderea provizorie” a Universității Craiova, s-a lansat zvonul că pedeapsa nu-i atît de mare de vreme ce formația din Bănie, proaspăt retrogradată, n-a obținut licența pentru liga secundă. Menit să liniștească spiritele, zvonul și-a atins scopul. Demobilizați, suporterii Craiovei au părut împăcați cu soarta. Ei și-au zis că “dacă trebuie să jucăm în C, mai bine deloc, ce mai contează că ne dezafiliară!”. Deși mai numeroși decît ai Timișoarei, simpatizanții Științei n-au organizat marșuri de protest. Și-au trăit amărăciunea în tăcere.

Lucrurile nu stau însă așa. Într-adevăr, Comisia de licențiere, condusă de Vasile Vlăduță, a respins dosarul Craiovei într-o primă instanță. În schimb, vezi facsimilul de mai jos, cea de Apel, prezidată de Mihai Micu, a revenit asupra hotărîrii. Drept urmare, printr-o
decizie definitivă și executorie, ea i-a acordat licență Universității pentru Liga a 2-a în sezonul 2011-2012. Cu alte cuvinte, Craiova ar fi putut juca bine mersi în eșalonul secund!

document.jpg

Motivîndu-și poziția în temeiul articolului 18, punctele 1 şi 2 din Statut, CEx a acuzat faptul că Adrian Mititelu a acționat în justiție Federația și, cunoașteți detalii, pe Victor Pițurcă. Atitudinea finanțatorului a fost interpretată ca insubordonare, ca frondă, cu toate că, atenție!, Statutul permite rezolvarea conflictelor de muncă și pe cale civilă. Or, procesul contra selecționerului, în care era chemată și FRF, intră chiar în această categorie! De aici concluzia că votînd excluderea, dar nu în unanimitate, cum cere ROAF, Comitetul Executiv a făcut exces de zel.

Nu pretinde nimeni că Mititelu n-a greșit. A greșit des și grav, mai ales deoarece nu și-a plătit jucătorii. Numai că, în loc să-l sancționeze pe patron, eventual să-l declare persona non grata, CEx a sancționat-o pe Știința!!! A lovit astfel în dragostea milioanelor
de fani și, mai rău, într-una dintre cele mai frumoase povești din istoria recentă a fotbalului nostru.

CEx și-a luat însă o măsură de prevedere, menționînd că hotărîrea sa ”urmează să fie validată de Adunarea Generală”. Încă nu se știe la ce dată se va întruni aceasta, probabil la finalul lui 2011 sau la începutul lui 2012. Absolut logică, legitimă, se ridică întrebarea ce se va întîmpla dacă forul respectiv va infirma decizia Comitetului Executiv?! Va fi reprimită Universitatea în Liga a 2-a și cînd?! Și cu ce jucători din moment ce, urmare a excluderii provizorii, majoritatea au devenit liberi de contract și au plecat care încotro?!

Vor spune unii că, reluînd subiectul, umblu să dezgrop morții. Sînt însă morți care trebuie dezgropați pentru clarificarea unor situații confuze. Tocmai din pricină că e plin de contradicții, cazul Craiovei nu poate fi socotit încheiat. Federația are datoria să-l lămurească, să explice ceea ce suporterii Universității, și nu numai, consideră mai mult decît un exces de zel. Un abuz.

Comentarii (170)Adaugă comentariu

ionnis (103 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 10:45

nea ovi craiova e bn acolo unde e. irosesti tastele scriind despre ea

dragosbv (21 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 10:55

nea ovidiu ai dreptate militica si sandu au facut un abuz dar daca mititelu are dreptate cine va plati pt abuzul facut echipei si suporterilor????

asking (10 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:15

Fotbalul romanesc condus de Nasu si Mitica este in cadere libera.El arata ca si Romania condusa de Basescu:AMBELE SE PRABUSESC PE ZI CE TRECE TOT MAI RAU.Craiova a scapat dintr-o asemenea mizerie…

4ever stiinta (1 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:16

mircea sandu e marea buba a fotbalului romanesc…mafiot ce s-a imbogatit de pe urma frf…

Costea (4 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:26

Hoţiile făcute de Mircea Sandu şi Dragomir au nenorocit fotbalul, asta o să se vadă în câţiva ani când campioana o să joace în turul II preliminar al UEFA Champions League.
La fel s-a întâmplat şi cu Progresul, este pe principiul: cine este cu noi primeşte un os de la masa noastră, cine ne este potrivnic îi tragem un bocanc comunist în gură şi îl dăm afară în ploaie să moară.

Îmi este scârbă de aceste specimene comuniste ce conduc Liga şi Federaţia de Fotbal!

Domnule Ioaniţoaia, puteţi să ne spuneţi cum a venit Dragomir la conducerea Ligii!?

u craiova fan (1 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:47

ionnis, du-te si culca-te.. Craiova e cea mai iubita echipa din Romania si asa va fi mereu 😉

Mircea din Braila (34 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:49

Bravo nea Ovidiule, asa te vreau, lupta pt STIINTA!In lipsa lui Adrian Paunescu, pe tine ”te delegam” sa ne reprezinti!STIINTA NU MOARE!

Claudiu (1 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:50

E o vorba romanesca….cine se aseamana se aduna…toti sunt o apa si un pamint. Sandu si Dragomir s-au imbogatit de pe urma fotbalului romanesc si Mititelul vrea sa se imbogateasca de pe urma Stiintei. Mititelul isi merita soarta…. nu si echipa. Pacat ca in toata
Craiova nu se gaseste nimeni care sa reinvie echipa de fotbal.

sachealuzapacitu (5 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:51

Excluderea temporara a stiintei, a fost ultima metoda , prin care acolitii din liga si federatie, aici incluzandu-l si pe piturca, puteau sa declare liberi de contract jucatorii, fara ca mititelu sa mai poata face ceva… cine crede ca lumea nu si-a dat seama de este naiv… cred ca cei din frf si lpf si-au dat seama ca nu mai pot veni vreodata pe un stadion din oltenia…

fagaras (5 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:53

nu-l mai avem pe adrian paunescu, dar fortez prin a spune ca va avem pe d-voastra d-nule ioanitoaia. cred ca aveti puterea, impreuna cu alte personalitati, sa faceti ceva pt. aceasta echipa.

sachealuzapacitu (5 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:54

@ionnis… iar tu irosesti aerul… respirandu-l…

onu (19 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:56

nea ovidiu multumim din tot sfletul ca sunteti unul dintre putini care mai sustine cauza craiovei si din fericire in fotbalul romanesc sunte-ti o voce puternica peste care nu se poate trece usor MULTUMIM!

ics (2 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:56

ne ovi, nu e ori, ori, e si, si: sint banditi si unii, si altii, si miticii, si mititeii

taxilulu (6 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:58

EU UNUL AM O ALTA LOGICA . SI SPER SA FIE CEA CORECTA . V-ATI UITAT LA BLATER CE FATA ARE???? DE UN MARE MAHAR DE UN MARE MAFIOT . CE ATI VREA SA FIE IN SPATELE LUI ? NUMAI MAFIOTI .NU CRED CA UNUL CA BLATER MAI ARE VREO PUTERE DE SINE . CA SA MAI IA DECIZII SAU SA FACA EL NU STIU CE . PROBLEMA SI BUBA MARE A CRAIOVEI PORNESTE DIRECT DE LA CORLEONE SI BUBA CEALALTA DE SANDU. DAR CINE II TINE IN BRATE PE ACESTIA??? CEI CARE SUNT MAI SUS CA EI NU? OARE CREDETI CA ACEASTA PROBLEMA NU S-A DISCUTAT IN SALILE FRF CU DOMNUL BLATER??? NUMAI CIVILUL DIN ROMANIA II POATE OPRI PE ACESTI DOI …… SA MAI PROFITE DE FUNCTIILE SI DE SPATELE FIFA SI UEFA . A FACUT FOARTE BINE MITITELU CA S-A ADRESAT CIVILULUI PTR CA IN ALTA PARTE UNDE? LA COMISIILE LUI DRAGOMIR SAU ALE LUI SANDU? NU II DAU DEPLINA DREPTATE LUI MITITELU DAR IN CAZUL DEZAFILIERII ARE PERFECTA CUM CLAR A REMARCAT DOMNUL IOANITOAIA . ITI MULTUMESC DIN SUFLET DOMNULE GAZETAR OVIDIU IOANITOAIA CA AI PUS UN PUNCT PE I SI STIU CA ASTA ESTE UN MARE ACT DE CURAJ FIIND CU EI IN CARCA ACOLO LA CAPITALA. SPER SA CASTIGAM IN INSTANTA SI ATUNCI EU UNUL VA JUR CA VOI IESI IN STRADA DE BUCURIE . NU LE ESTE MILA DE SUPORTRI ACESTOR DOI …. . VA JUR CA UMBLU CU FULARUL UNIVERSITATII IN MASINA , LA MINIFOTBAL LA FEL MERG CU ECHIPAMENTUL UNIVERSITATII DAR CEA CE CONSTAT CU STUPOARE NIMENI NU RADE CA INCA LE PORT . DECI OMUL DE RAND STIE PREA BINE CE SE INTAMPLA . ATAT AM AVUT DE SPUS SI SPER SA SE FACA LUMINA IN ACEST CAZ . ORICAND NU VA FI TARZIU IAR NOI SUPORTERII MURIM SI NE NASTEM ASA CA VA AVEA CINE SA SE BUCURE DE CADEREA CELOR DOI COMUNISTI.

dan (4 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 11:59

ce veste minunata.nu e cine stie ce dar ne da sperant in continuare.cel putin mai e cineva in romania care inca se mai gandeste la universitatea si la nedreptatea care i s-a facut.multumim nea ovidiu si sa fiti alaturi de noi in continuare

taxilulu (6 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:02

CUMVA IN SPATELE ACESTUI IONNIS STA DOMNII DRAGOMIR SI SANDU IN FATA MONITORULUI CITIND?

MARGELATU (91 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:03

INCOMPETENTA FRF/LPF IA AMPLOARE!

E de mult timpul!

Jos cu SANDU & DRAGOMIR!
Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!!!

streees (35 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:04

Domnule Ioaniţoaia,

Răul cel mare a fost făcut: Campionatele ( A, B, C) au început iar ŞTIINŢA CRAIOVA nu se regăseşte niciunde.

m.sANDU, d. dRAGOMIR, v.pITURCĂ au sfidat o ţară întreagă şi au făcut cel mai mare şi cel mai vizibil abuz.

„Cazul Craiova nu e încheiat” ?
Vă înşelaţi amarnic domnule ziarist.
Ştiinţa Craiova a devenit istorie.
Chiar dacă în urma nu ştiu cărui Comitet Executiv Ştiinţei i se va da un loc în nu ştiu ce divizie, acesta ar fi valabil la începutul sezonului viitor. Dar cu ce lot va porni la drum U. Craiova ? Cine mai baga bani pt. completarea unui lot ?

Aşa cum spuneţi dvs. şi Mititelu a greşit mult. Dar nu se poate compara GREŞALA (care până la urmă e omenească) cu ABUZUL (care se poate traduce cu rea voinţă).
Mititelu, cu orgoliul său de oltean, nu va ceda numele şi palmaresul, bani nu mai are aşa că… vălas pe dvs. să trageţi concluziile.

Păcat că a murit această echipă din pricina a cel puţin 2 olteni: pIŢURCĂ şi dRAGOMIR, ajutaţi de umilul (în faţa FIFA şi UEFA) sANDU !

Această echipă (Ştiinţa) mai avea de spus multe în fotbalul românesc…
A MURIT CU ZILE !

Cristi (3 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:09

Salut tuturor,
Am un baietel de doi ani si un pic. Acum deja spune „tata gol” atunci cand vede ceva fotbal la televizor. Urmeaza pasul urmator. Ma astept ca peste ceva timp sa intrebe „Tata tu cu cine tii?” Si ce as putea sa raspund?
Tata eu tin cu….o echipa dezafiliata…nu voi stii ce sa spun. Va vedea doar cateva autografe autentice, luate de mine prin 86-87. Le va vedea cu siguranta, va afla despre istoria Craiovei, dar tare imi este teama ca nu voi avea ce sa spun despre prezent. Despre viitor poate doar Mama Omida stie ceva.

Alex (2 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:10

Bine , dar noi, suporterii , cu ce suntem de vina ? Gresim cand umplem fostul Central ? De ce trebuie sa platim noi actiunile ordinarului ? mititelu nu inseamna UNIVERSITATEA CRAIOVA ! Cand aceasta echipa nu va mai avea suporteri , atunci poate fi dezafiliata !

vlad (140 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:16

Daca Universitatea este reprimita… Mititelu ar trebui sa ceara despagubiri FRF-ului, de 15-20 milioane de euro pentru toti jucatorii pierduti. Situatia este complet anormala…. adica Universitatea este o companie privata, cu datorii la stat, la Piturca etc etc… datorii care se puteau acoperi prin transferurile jucatorilor, insa din senin FRF-ul ii ia aceasta posibilitate… a fost un furt pe fata.

Evident, insa, cum ar putea cere despagubirile astea decat tot in justitie?? expunandu-se automat la o noua excludere.

DarkDark (10 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:18

Pai vezi mai nea Ovidiu ca incepem sa ne revenim? Cam tarziu, pentru ca inca din iulie trebuia sa incepeti o ancheta, dar mai bine acum decat niciodata. Cautati, cautati, cautati si puneti presiune ca in justitie cazurile sa fie judecate corect. Inlaturarea celor doi dinozauri este esentiala pentru fotabalul romanesc si Mititelu (cu toate bubele lui) trebuie ajutat in demersul asta.

Eugen DELCEA (56 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:18

Întâmplător (butonând), am avut ocazia să-l văd pe Mititelu şi la OTV şi am avut răbdarea să-l studiez până la 5 dimineaţa. Mă pricep la oameni, îi citesc repede şi m-a scârbit teatrul pe care l-a jucat. Mai lipsea să plângă în emisiune…Pe ecran curgeau şi mesaje contra, n-a fost citit nici unul, la fel au citit doar ce le-a convenit din actele prezentate.
Punctez situaţia reală :
1. Prin contractul de afiliere a Clubului Universitatea, A.M. s-a angajat să nu conteste deciziile FRF, LPF în Instanţele civile.
2. Prin contractul cu Piţurcă, A.M. a acceptat că orice fel de litigii cu Piţurcă vor fi judecate doar de comisiile FRF / LPF . Obligaţiile Părţilor sunt clar stipulate în respectivul contract şi Piţurcă le-a folosit legal.
3.Fireşte, dezlegările în alb nu apar în contract dar ele sunt ştampilate şi semnate de A.M. Care,iniţial, nu a recunoscut nici clauzele contractuale şi nici semnăturile (inclusiv de pe dezlegări ) !
4. La OTV a pretins că doar l-a suspendat pe Piţurcă, nu l-a dat afară iar acesta ar trebui să-i plătească 5 mil. euro !!! A uitat comunicatul kilometric prin care anunţa concedierea , cu explicaţii peste explicaţii…În plus, suspendarea este limitată în timp, pentru verificări.
5. Pretinde mereu că Piţurcă a adus doar 700.000 euro în Club (cine e finanţatorul ?!) dar acest aspect nu are nici o valoare legală, contează doar ce e scris în contract ! Dacă au vreun act notarial de împrumut să spună…
6.FRF a acţionat corect până la un punct.L-a atenţionat că încalcă Regulamentul şi că va fi dezafiliat.A.M.: a ţipat ca din gură de şarpe că e un…şantaj dar n-a înţeles un lucru : adresându-se Instanţelor civile a încălcat contractul de afiliere şi cel cu VP dar şi Regulamentul. Comisiile sportive se pronunţaseră iar el le contestă decizia în civil…Dezinformaţi, şi cei din emisiunea de la OTV au căzut în plasă, acuzând un abuz inexistent. Nu este nici o ignorare a instituţiilor statului român, A.M. a acceptat singur acest lucru ! De altfel, ca toate federaţiile din lume faţă de FIFA şi UEFA, altfel riscă dezafilierea…
7. FRF a făcut şi o prostie imensă ! Grăbindu-se să-l pedepsească pe A.M., n-a avut răbdarea să aştepte A.G. şi a luat o hotărâre gen struţo-cămilă, cu care A.M. poate acum să le dea în cap ! O hotărâre într-adevăr aberantă : o excludere temporară!
8.De aici un alt abuz şi o serie de complicaţii: declararea jucătorilor liberi de contract iar excluderea temporară s-a transformat în desfiinţare, cu daune imense pentru Clubul UCva !! O prostie imensă pentru că, oricum, neplătiţi de multe luni, jucătorii puteau deveni liber de contract legal…probabil, M. Sandu şi D. Dragomir s-au temut că A.M. îşi va „vrăji” în continuare jucătorii şi au vrut să fie siguri că-l termină…Aşa,însă, i-au pus singuri un AG-7 în braţe !
9.În 2012,vom vedea dacă va fi o AG obişnuită (adică,dirijată) sau se va transforma în…AG-7, de spulberare a celor doi bossi ai fotbalului românesc…Cine i-a sfătuit a vrut să scape şi de ei şi de Mititelu !
10. Observ că s-a vrut cu orice preţ distrugerea fotbalului românesc, eliminându-se cluburile cu cei mai mulţi spectatori, UCva şi Poli Tm ! Reţineţi că,în acest moment, în Liga I există…6 echipe din zona Capitalei. Oare, se vrea să mai batem un record, să avem…primul aeroport în Liga Campionilor , Otopeni ?!…

ipsilante (46 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:20

M.Sandu si M Dragomir, cei doi mafioti care au pus ghearele, pe fotbalul romanesc la ingramedeala din ’90, au terminat Stiinta, pentru ca sa-l execute pe „mititel”. Ca booveanul e cel care a distrus, din interior, clubul Stiinta, asta este alta poveste, la fel de trista, dar dezafilierea si jecmanirea de jucatori, pe de-a moaca, a clubului, este OPERA celor doi mafioti, fara scrupule, si a clanurilor subordonate lor. Acesti capi ai mafiei FRF&LPF, sint, cum spunea „corleone”, stat in stat si nu-i poate controla NIMENI! (asa cred ei!?) Cei doi, prin CEx, au dezafiliat ABUZIV,”provizoriu”, Stiinta, aruncind in acest fel, un mare r@h@t sub pres! Daca pina la urmatoare Adunare generala, duhoarea de sub pres nu va stirni revolte si alte „reactii” neplacute, Stiinta va ramane dezafiliata si, probabil, va muri… Daca insa, duhoarea de sub covor se va raspindi si va deveni insuportabila, prin nedreptatea strigatoare la cer, facuta unui club de frunte, atunci vor fi siliti sa faca ceva… Ce? Nimeni nu stie! Ce e clar pina acum: jucatorii Craiovei, au fost furati, cu acordul tacit, al celor doi capi mafioti Mitica si Mircica; dezafilierea Craiovei a fost facuta ILEGAL, printr-un „slalom”facut prin Regulamente, de unde trepadusii mafioti, au luat ce le-a convenit bosilor…ca sa-l pdepseasca pe „nesimtitul” de mititel! CONCLUZIA: fotbalul nostru, condus de acesti MAFIOTI, interesati numai de umplerea proproiilor buzunare, va muri inevitabil, incet si urit…

Dady (4 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:22

Ce-i asa de greu de priceput? Conditia nr. 1 pusa de Piturca pentru preluarea nationalei a fost distrugerea lui Mititelu. Nasu’ si cu Corleone s-au tinut de cuvant si au actionat, dar nu l-au distrus doar pe Mititelu, ci si echipa. Au interpretat legile cum au vrut, si foarte multi bani (cat costau jucatorii) au trecut din proprietatea sarantocului de Mititelu la samsari, care-l asteptau pe brutar la cotitura. E simplu!

Cipri (6 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:25

E bine ca incercati sa faceti ceva pentru U Craiova !
Apreciem !

Hai Craiova !

liviu (204 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:43

Maestre aveti dreptate…Sandu si Dragomir sint cei ce genereaza Cancerul fotbalului romanesc….unde totul se stabileste dupa …cotizatie….Oare cei 2 au frica lui DUMNEZEU?iN 82 toata Europa spunea ca in CRAIOVA este capitala fotbalului romanesc….!STIINTA NU MOARE NICIODATA…!Sanatate maestre…!

Flaviu (86 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:44

Nea Ovi, nu te lasa, incearca sa dezlegi itele unei afaceri tenebroase. Ai dreptate ca Mititelu e vinovat, dar altii sunt mult mai vinovati decat el. Federatia in primul rand si Liga, in ele trebuie tras si mers pana in panzele albe.

george (4 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:49

Asa da.E un inceput domnule Ioanitoaia si stati pe aproape de instantele care judeca procesele acestea ca daca judecatorii vad ca nu se mediatizeaza nimic si nimeni nu ii ia la interviuri s ar putea sa fie surprize in defavoarea Universitatii.Asa ca ochi mari pe ei si sa stie toata lumea cum se judeca aceste litigii.

pff (2 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:56

Sunteti naivi. Stiinta s-a dus reaq demult.

Cat despre echipa lui Mititelu, lasand la o parte abuzurile, prostia si nesimtirea liderilor si conducatorilor din fotbalul romanesc, omiteti faptul ca Universitatea a retrogradat la puncte totusi.

Ca a fost „ajutata” … e clar, dar pe teren n-au mai fost Piturca, Dragomir sau Sandu. Iar cand vad ca jucatorii unei echipe retrogradate sportiv au ajuns la echipele de „top” din Romania ca si „vedete” … ma pufneste rasul.

laurucraiova (9 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 12:59

Avem nevoie de vocea si penelul lui Ovidiu Ionitoaia.
Nu ne lasa acum, cand ne este cel mai greu.

Gigel (44 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:01

Claudiu spui o mare prostie,cum se imbogateste Mititelu di fotbal cand el a bagat bani in fotbal si nu a vrut sa vanda nici un jucator.Da e adevarat ca Dragomir si Sandu s-au imbogatiti din fotbal,de unde credeti ca avea Dragomir bani sai faca hotel lui fiusu cum zice el sau de unde avea cancerosul de Sandu sa se trateze de cancer in strainatate,dar sa fie sigur ca inca nu a scapat.Ar fi bine ca domnul Ioanitoaia sa ne se lase si sa il puna si pe Tolontan sa se ocupe de acesta problema si sunt sigur ca amandoi vor avea numai stima din partea suporterilor.As fi nedrept daca as spune ca Mititelu nu are nici o vina,dar totus s-a mers prea deprte.Cred ca Stinta nu va muri.

olteanul (10 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:05

PLING cind va citesc rindurile ,sunt trecut de 60 de ani amcrescut cu U.CRAIOVAam fost martor la toate meciurile din campania europeana incepind cu S.LIEGE,M.RADULESCU a inceput distrugerea noastra culminind cu barbugiul piti,va multumesc caci m-ati ascultat ieri si acum a-ti deschis dosarulCRAIOVEI,va rugam sa continuati ,faceti presiune pe justitie sa se judece cazul corect caci DUMNEAVOASTRA sunteti ultima noastra speranta,va multumim

Franz (406 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:07

Sincer, ma asteptam sa interveniti mai repede si mai ferm, dar remarc ca sunteti si singurul care mai ridica problema. Asta va face sa cresteti in ochii celor care continus sa o iubeasca pe Craiova. Sper sa nu va lasati si va urez succes! Craiova nu trebuie sa moara!

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:11

Nu sunt un fan al lui Mititelu, dimpotriva, insa federatia a facut mai mult decat exces de zel impotriva Craiovei, a facut un abuz. Echipa trebuia lasata sa joace macar in liga a doua, nu desfiintata. Faptul ca Mititelu se judeca cu federatia nu e un element care sa duca la dezafilierea clubului. Asta e un fel de dictatura. Adica ori joci cum iti spunem noi, ori te dam afara! E drept ca si FIFA si UEFA se ghideaza dupa aceleasi principii, numai ca acolo regulile sunt mult mai clare si nu sunt incalcate, iar decizii de o asemenea gravitate se iau cu multa raspundere si in cazuri foarte grave, acoperite de dovezi indubitabile, ceea ce nu s-a intamplat in cazul Craiovei. Craiova trebuie reprimita cat mai curand in liga a doua, chiar daca acum e mai greu. S-ar putea juca unele restante la mijlocul saptamanii. Cu cat trece timpul, cu atat federatia e mai vinovata.

niquell (24 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:27

Sa ne traesti nea Ovidiule !!! asta vroiam cu totii chiar daca nu se prea pot face multe noi suporteri vrem ca oamenii adevarati de fotbal , oamenii pe care ii respectam sa fie alaturi de noi , alaturi de adevar de fapt… pentru mine unul face mult…enorm ! iti multumesc !

ghimpe (15 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:27

MAFIA PSD (PITURCA (zis si NERO pentru ca a dat „foc” CRAIOVEI!), SANDU, DRAGOMIR) a distrus CRAIOVA si i-a furat STIINTEI peste 20.000.000 Euro. Atentie, acesti bani nu sunt numai ai STIINTEI, ei sunt ai intregii CRAIOVE pentru ca de aici au venit aceste fonduri.

Buza (4 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:34

Multumesc, domnule Ioanitoaia. Cat despre Sandu si Dragomir, nu ar trebui sa doarma linistiti pentru magaria pe care au facut-o. Cand ma gandesc ca m-am rugat pentru sanatatea lui Sandu, imi vine sa imi dau cu pumnii in cap.

FOREVER „U” (33 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:35

EU INCA MAI CRED CA U CRAIOVA SI MITITELU SANT TINTE SECUNDARE, IAR TINTA PRINCIPALA SANT JUCATORII( CA SI IN CAZUL TIMISOAREI). DE CAND LE-A PUS MITITELU BARIERA LA JUCATORII CRAIOVEI , buCURestiulNU A MAI CASTIGAT NIMIC.DON JOVANI MAFIOTUL APROAPE CA INTRASE IN FALIMENT DACA NU IL AJUTA HAGI CU STANCU. DECI TREBUIAU SA FACA CEVA URGENT, SI AU FACUT CE STIAU EI CEL MAI BINE ,SA FURE. SANT CONVINS CA LA AG, STIINTA O SA FIE REPUSA IN DREPTURI, IAR MITITELU LASAT SA FORMEZE O NOUA ECHIPA DE TINERI CUM LE PLACE LOR LA BUCURESTI, CA LE VINE FOAME PESTE 3-4 ANI. CHIAR DACA PIERDEM JUCATORII ,PREFER CA LEGILE STATULUI SA-I OBLIGE PE CEI DE LA FRF SI LPF LA DAUNE FINANCIAREDE VREO 15-20 DE MIL( SA LE IA MITITELU CASA FOTBALULUI SI SEDIU LPF CUM ISI DOREA)…. PS. CRED CA V-AU COPLESIT REMUSCARILE D-LE IOANITOAIA DE SCRISERATI ARTICOLUL ACESTA, SAU L-ATI VISAT PE ADRIAN PAUNESCU, CARE ERA SUPARAT PE DV CA NU FACETI NIMIC PT CRAIOVA LUI DRAGA.

olteanul (10 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:37

Faceti un sondaj de opinie sa vedeti citi din Oltenia se mai uita la meciurile televizate si asta din cauza la doi mafioti plus piti, OLTENI ALATURATIVA DOMNULUI IOANITOAIA

Olteanu (478 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:37

Sunteti singura noastra speranta ca se va face dreptate. Stiu ca e greu, dar merita luptat pentru o cauza nobila. Nu il dezamagiti pe Adrian Paunescu care v-a iubit si nici pe noi. Succes.

urssu01 (2 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:39

oare singurul care vrea si incearca sa faca ceva este domnul IOANITOAIAMunde sinteti voi,in primul si in primul rind barbugiul PITURCA,apoi tu CAMATARULE, tu CIRTULE,nu va mai bateti cu mina in piept ca faceti si dregeti sau gata v-ati atins scopul,l-ati DISTRUS PE MITITELU,dar acum a-ti lasat milioane de suporteri fara echipa lor de suflet,acum nu mai iesit pe posturi TV,prin ziare sa mai loviti asa cum a-ti lovit pina a-ti distrus mitul numit UNIVERSITATEA CRAIOVA,SI DA VOI AVETI JUMATATE DIN VINA pt situatia actuala,voi „a-ti pus umarul” serios la distrugerea acestei echipe si ne-ati privelegiat pe noi suporterii bucurii,dar pe voi va doare undeva,scopul vostru a fost atins.OARE AVETI CONSTIINTA IMPACATA?eu unul inclin sa cred ca va k….ati pe ea de constiinta,iar obrazul vostru e mult,mult mai gros decit soriciul unui porc

argus (4 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:41

Cazul Craiovei este asemănător dar nu identic cu cel al Timişoarei , niciunul nu s-a ,,bătut în cuie” încă ! Mititelu a greşit, nu a epuizat toate demersurile în instanţele sportive, s-a dus direct în civil şi din acest motiv are unele vulnerabilităţi,în schimb Iancu a făcut-o şi în funcţie de motivarea deciziei de la TAS cu siguranţă va porni un război dur în civil cu FRF. Sper din tot sufletul că FRF va primi ceea ce merită !

fan Craiova! (6 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:44

Domnule Ioanitoaia, de ce o dati dupa cires? De ce nu spuneti lucrurilor pe nume? Sa fie clar pentru toata lumea! 90% din suporterii Universitatii Craiova sunt multumiti de faptul ca clubul lui mititelu a fost dezafiliat! NUMAI ASA PUTEM SCAPA DE CEL SUPRANUMIT CANCERUL FOPTBALULUI CRAIOVEAN!Asadar, in viziunea majoritatii covarsitoare a suporterilor Stiintei (aproximativ 90%), singurul vinovat pentru situatia dezastruoasa in care a ajuns Universitatea Craiova este nimeni altul decat escrocul mititelu! Ce e asa de greu de inteles? De ce l-a dat afara pe Piturca in iarna? Daca ramanea Victor Piturca la echipa in iarna, ar fi vandut 2-3 fotbalisti si ar fi facut clubul asta curat ca lacrima! Fara pic de datorii, iar pe langa asta ar fi adus si fotbalisti la Craiova. Cu Victor Piturca la Craiova erau perspective mari de performanta! Dar infractorul mititelu a vazut ca toti suporterii il aclama numai pe Piturca, dar si ca nu mai putea sa faca el echipa, si astfel a simtit ca nu mai este in prim-plan. Defapt toti cu care a colaborat la club au declarat public ca motivul pentru care mititelu l-a dat afara pe Piturca a fost tocmai ca ii era ciuda pe faptul ca la fiecare meci tot stadionul ii scanda numele actualului selectioner. De ce nu spuneti lucrurilor pe nume? Spuneti si faptul ca mititelu nu face nimic toata ziua! Sta numai in fata sediului clubului si vorbeste la telefon cu masca de sudor pe fata. Pai asta inseamna sa fi patronul unuia dintre cele mai mari cluburi din istoria fotbalului romanesc? Un patron al unui club de talia Universitatii Craiova ar trebui sa aibe afaceri care sa sustina material echipa! Escrocul mititelu nu a facut decat sa dea tepe, iar acest club l-a tinut in decursul celor 6 ani negri de cand a preluat el echipa, numai cu banii din drepturile de la TV, banii din reclamele de pe stadion si banii de la suporteri. EL NU A INVESTIT NIMIC! Domnule Ioanitoaia…va credeam un suporter al Universitatii Craiova cu capul pe umeri. Din pacate vad ca ati cazut in plasa unui escroc notoriu care are o gramada de dosare penale „ingropate” de procurorii de prin Craiova pe care ii santajeaza cu ziarul lui… Luati exemplu de la Alin Fornade, cel care incearca sa ne ajute. Acest escroc pe nume mititelu a devenit oficial „Zambon al Craiovei”.

geooo (3 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:51

ESTE DESTUL DE EVIDENT CA SANDU,DRAGOMIT SI PITURCA AU VRUT DISTRUGEREA CRAIOVEI E CLAR CA ,,BUNA ZIUA ,,O CLICA DE HOTI CARE CORUP SI DISTRUG TOT PT BANI

victor L (169 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 13:56

„CEx și-a luat însă o măsură de prevedere”.
La fel ca ziaristii trecind sub tacere multele mizerii ale FRF.
„Vor spune unii că, reluînd subiectul, umblu să dezgrop morții”.
Da, pentru ca atunci cind se intimplau executiile Craiovei si Timisoarei ati tacut cu demnitate.
„Absolut logică, legitimă, se ridică întrebarea ce se va întîmpla dacă forul respectiv va infirma decizia Comitetului Executiv?!”
Hai ca ma faceti sa rid; sau poate aveti semne ca la virful FRF se vor face ceva schimbari?!

gabytzu88 (1 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 14:08

Domnule Eugen DELCEA v-am citit cu placere de foarte multe ori comentariile pe paginile UNIVERSITATII CRAIOVA de pe diferitele siteuri de sport,si aveti dreptate in ce a-ti scris in comentariul anterior referitor la emisiunea de la otv.Insa in acea emisiune au fost spuse mai multe lucruri despre reaua intentie a celor de la federatie imotriva lui mititelu si implicit a UNIVERSITATII CRAIOVA si anume:
1 Pe data de 30 iunie UNIVERSITATEA CRAIOVA indeplinea conditiile de licentiere ,iar peste 3 saptamani urma sa fie dezafiliata.
2 UNIVERSITATEA CRAIOVA cu o saptamana inainte de a fi dezafiliata a primit un comunicat de la federatie cum ca ,daca nu-si va retrage procesul impotriva federatiei va fi dezafiliata ,si nu supusa la vot pentru a fi dezafiliata de catre CEx.
3 Cand s-a judecat cazul UNIVERSITATII CRAIOVA ea nu si-a putut apara cauza cum ar fi fost normal ci sa trecut direct la vot.
4 Dezafiliaerea unui club se face in unanimitate de voturi si nu cu majoritate cum sa si intamplat(10 au votat pentru ,2 s-au abtinut,iar 2 nu au fost prezenti)
5 Cum se poate ca o dezafiliere temporara sa aibe cauze imediate,si apoi sa fie judecata(pentru ca asa este specificat in comunicatul dat de federatie) de adunarea generala.
6 Mititelu a spus si tind sa-l cred ca exista 5 procese ale cluburilor de fotbal impotriva federatiei si unul impotriva lpf,iar acele cluburi nu au fost dezafiliate.
7 A mai fost un document trimis de un jurist al federatiei cum ca nu exista in regulament ca in urma excluderii temporare, jucatorii vor deveni liberi de contract si vor putea semna cu oricine.

Sorinelll (1 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 14:16

Niste *** acesti oameni de la frf (federatia romana de furat) bine k si adrean mititelu are o vina mare, dar nu poti face asemenea abuzuri , dar ce sa te mai mire de ceea ce se intampla in romania? oricum suntem vai de steaua noastra, iar ptr mine unul fotbalul numai exista dk din el nu face parte si unv craiova.

blue_lion (1 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 14:18

Sper ca cei vinovati de moartea Craiovei sa ajunga acolo unde le este locul…la puscarie. S-a demonstrat inca odata, daca mai era nevoie, ca in aceasta tara orice este posibil in cazul in care indraznesti sa te lupti cu sistemul. Asteptam ziua judecatii pentru toti infractorii care conduc fotbalul romanesc, in care campioana si retrogradatele de decid la barbut inainte de inceperea turului. Cu respect domnule Ioanitoaia.

ionut (2 comentarii)  •  10 septembrie 2011, 14:30

suferim in tacere!!!!!vrem dreptate!!!!!!!

Comentează