Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

De ce au fluierat spectatorii?

Cum am transmis marţi seara o dată cu sfîrşitul partidei, nu m-am lămurit de ce publicul, trup şi suflet lîngă Raţ et Comp. pînă atunci, a huiduit copios la final. Am aflat de pe blog că asistenţa a dezaprobat zgomotos […]

joi, 8 septembrie 2011, 10:39

Cum am transmis marţi seara o dată cu sfîrşitul partidei, nu m-am lămurit de ce publicul, trup şi suflet lîngă Raţ et Comp. pînă atunci, a huiduit copios la final. Am aflat de pe blog că asistenţa a dezaprobat zgomotos calitatea gazonului şi repetatele trageri de timp ale echipei noastre.

Din păcate, suprafaţa de joc s-a prezentat lamentabil. Au sărit din ea bucăţi întregi ca aşchiile dintr-un copac tăiat cu barda. Regretul e cu atît mai mare cu cît s-a reuşit construirea unui stadion ultramodern fără ca lucrurile să fie, în stil dîmboviţean, duse pînă la capăt! Înţeleg că Primăria Capitalei, proprietarul Arenei Naţionale, încă nu i-a achitat firmei lui Adrian Oprişan suma de 200.000 de euro, preţul gazonului adus din Italia, ba şi că nici n-ar intenţiona s-o mai plătească. Ar avea destule motive. Trebuie să ne mirăm însă, ba şi să ne întrebăm, ce a determinat Primăria să lucreze cu un partener care s-a făcut de rîs în 2003, cînd i-a obligat pe „tricolori” să joace cu danezii, şi să piardă, pe o „plajă”?! Se cuvine deschisă urgent o anchetă, iar cei implicaţi traşi la răspundere. Ei fiind vinovaţi, printre altele, şi de accidentările de ultim moment ale lui Săpunaru şi C. Lazăr.

Scriind despre teren, Didier Braun folosea în l’Equipe o comparaţie sugestivă: „e ca şi cînd sala unei Opere ar fi dotată cu o acustică de bîlci!”. Altminteri, Piţurcă a declarat că gazonul prost i-a oprit pe elevii lui să atace. N-aş spune, el i-a dezavantajat în primul rînd pe „cocoşi”. Dacă iarba îi ajută să paseze pe fotbaliştii mai tehnici, care au fost francezii, atunci mai degrabă aceştia ar fi avut motive să se plîngă. De presupus însă că nu s-au ambalat în ideea că scorul alb le-a convenit. Practic, le-a asigurat calificarea la Euro 2012.

Să nu ne imaginăm că oaspeţii n-au urmărit să învingă spre a încheia socotelile chiar de la Bucureşti. I-a împiedicat însă replica dîrză a românilor, organizaţi şi ambiţioşi. Cred că principalul merit al selecţionerului constă în aceea de a fi schimbat atitudinea echipei. În consecinţă, „naţionala” s-a scuturat de complexe şi a înfruntat de la egal la egal un adversar superior ca valoare şi ca palmares.

De acord, unele dintre opţiunile lui Piţurcă sînt discutabile. De pildă, insistenţa cu Cociş şi cu Cr. Tănase. La fel de adevărat e că promovările lui Măţel, Luchin, Chiricheş, dar şi reactualizarea lui C. Lazăr reprezintă certe cîştiguri.

Tocmai pentru că se aşteptau ca băieţii noştri să forţeze victoria, singura care-i mai menţinea în cursă, întîrzierile lui Tătăruşanu în repunerea baloanelor şi înlocuirea lui Marica din minutul 91 i-au enervat pe spectatori. De înţeles reacţia lor, dar şi a lui Piţurcă. Văzînd că oaspeţii atacă în valuri, selecţionerul s-a temut de un eşec pe final. Exista asemenea pericol, aşa că a ţinut de rezultat. Cu riscul de a provoca animozităţi, nu cred că a greşit deoarece un scor egal e totdeauna mai bun decît o înfrîngere. Iar unul în faţa Franţei, cu atît mai mult.

Că noi avem pretenţia să-i batem pe toţi ne onorează, numai că în clipa de faţă nu putem. Să sperăm că vom izbuti într-un viitor apropiat, însă nici de asta nu-s foarte sigur. Indiferent de context, realismul nu înseamnă lipsă de patriotism.

Comentarii (180)Adaugă comentariu

streees (35 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:36

Ce avocat bun sunteti domnule Ioanitoaia…

De când şi-a tras „satana” avocat jurnalist ?

Ce idei „strălucite” puteţi să debitaţi….
Vreţi să ne minţiţi în faţă ?
Vreţi să ne prostiţi pe toţi?
Ne puteţi spune la ce ne este bun acest egal ? (în afară de palmaresul lui Piţi …?)
Sunt absolut convins ca toţi românii ar fi preferat o înfrângere, dar să fi văzut atitudine la echipa noastră, luptă până la epuizare, dăruire etc. În nici un caz trageri de timp nefireşti, antijic, noncombat.
Să fi vazut că echipa naţionala a murit cu „mâna pe măciucă”.

Jocuri precum cel cu Franţa vor mai fi (plictisiotoare, anoste, chinuitoare). Vor purta marca „piţi”.
M-am plictisit de acest tip de fotbal „la ciupeală”. Nu se observă că acest tip de joc nu ne-a adus nici un fel de satisfacţie ? De ce nu încercăm şi altceva ?

Gino (513 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:38

@cosmin. Poate preferai tu 3-0 pentru Franta si altii care gandesc ca tine, dar Piturca a facut bine ca si-a vazut lungul nasului. Salut pozitia dlui Ioanitoaia tocmai pentru realismul ei.

robespierre (5 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:40

De obicei, nu urmaresc ce scrie O.I., are spirit si litera mediocre si, judecand dupa acest articol, se pare ca nici nu intelege ce ne-am dorit noi, cei care am fost pe stadion. Stim perfect explicatiile voastre politically corect, dar noi musteam de o emotie care voia victoria, chiar daca rational, era greu sau imposibil de obtinut. Voiam sa ne batem, sa incercam, sa atacam, chiar daca valoric sunt peste noi. Am fi preferat chiar si o infrangere, cu conditia sa fi avut atitudine de invingatori . Am obtinut un egal care seamana cu un tribut platit de o natie supusa, in loc sa fim David care macar isi doreste sa-l bata pe Goliat! Tataie O.I., te asigur ca, daca pe teren am fi fost ca moldovenii de la Podu’ Inalt, am fi avut ce povesti nepotilor! Spiritul natiei noastre incepe sa fie peste ceea ce credeti voi…

giorgio (1 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:43

gazonul a durat cateva minute soselele an romania cateva luni si asa mai departe made in romania uitativa atent la un moment dat cum piti sta cu capul aplecat si scuipa santem balcanici

MIRCEA GALATI (4 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:45

POT SA RENUNT LA CETATENIA ROMANA IN MOD LEGAL ???
PTR. CA URASC : PREFACATORIA , CERSETORIA,PROSTIA ,DOBITOCIA,DEMAGOGIA,MINCIUNA,INCULTURA,VEDETISMUL,s.a.m.d.

boris (61 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:48

domnu’ ovidiu, gazonul ca gazonul… valoarea – câtă e, nici dumnezeu nu cere mai mult. dar gazeta dv, după ce că a intat la apă, devenind gazetuţă-tabloid, e plină de reclame: ba la paintball, ba la bijuterii cu cristale swarowski… ca să nu mai vorbim de reclama permanentă gigi becali. mai aveti de gînd să scrieţi şi ceva serios, sau…?

t.rex (15 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:50

mi-e greu sa inteleg despre ce e articolul asta.
nea ovi, tragi si mata de timp mai rau ca tatarusanu.
si nici mata n-ai nimic de castigat din asta…

denvery (2 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:53

„De înţeles reacţia lor, dar şi a lui Piţurcă. Văzînd că oaspeţii atacă în valuri, selecţionerul s-a temut de un eşec pe final. Exista asemenea pericol, aşa că a ţinut de rezultat. Cu riscul de a provoca animozităţi, nu cred că a greşit deoarece un scor egal e totdeauna mai bun decît o înfrîngere. Iar unul în faţa Franţei, cu atît mai mult”.

Care valuri? Francezi au avut 2 ocazii tot meciul!! Referitor la restul… e ca si cum ai trage de timp cand adversarul conduce si ai motiva ulterior ca a pierde meciul la un gol diferenta este mai bine decat a-l pierde la diferenta de doua goluri…

Am mai spus si in alta parte… Indiferent de neputinta si/sau nestiinta noastra, trebuia sa aratam in teren ca VREM SA BATEM FRANTA. Si din pacate, aproape ca am aratat contrariul…

cezar (106 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:56

Eu cred ca mai exista o problema !
Au venit 55.000 de spectatori (unii de departe, din provincie, cu deranj si cheltuiala – doi suporteri chiar si-au pierdut viata , din dragoste pentru fotbal si nationala Romaniei); ei au vazut un stadion nou, de nivel european, plin de V.I.P.-uri (care s-au delectat cu cele mai alese bunatati, evident pe banii „boborului”, pe baza de imvitatii).
Dar au vazut si un gazon de o calitate execrabila, si o echipa a Romaniei de toata jena, si un antrenor pe care-l intereseaza performanta si CV-ul personal, nu performanta Romaniei.
Si au mai vazut si o mentalitate de fotbal mic, de echipa de mana a treia (loc 54 in lume !), incercand sa se opuna unei echipe care domina seniorial si incerca inposibilul, in conditiile date: sa joace FOTBAL.
Ceea ce, jocul de fotbal, nu a tentat deloc pe Piturca et Co.
Daca riscam, jucam si pierdeam, ce se intampla? Ajungeam pe locul 55 sau 56 ?

Mai bine recunoastem cinstit: nu avem jucatori, antrenori, conducatori…
Practic, nu avem decat iluzii, care se transforma imediat in deziluzii.
Iar cel mai rau este ca incepem sa ne obisnuim cu asta (si nu numai la fotbal!)

nu conteaza (20 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 12:57

Lumea a înnebunit cu totul. Daca si din partea celui mai experimentat gazetar aud astfel de ineptii, nu mai avem nici o sansa.
Domnilor, nu mai incurajati mentalitatea de loseri. Noi din min 70 nu mai aveam ce pierde(Bosnia marcase). Trebuia sa atacam, alta sansa nu mai aveam. De ce sa nu te agati aceasta sansa, chiar daca este minima? De ce sa aperi un rezultat care te lasa acasa? Romanii nu mai vor aceasta mentalitate la nationala. De aceea s-a fluierat. Am fost pe stadion si stiu. Piturca e depasit total de fotbalul modern. Pur si simplu nu mai merge asa. Nu veti mai vedea o echipa ca Grecia castigand turnee. In aceasta era castiga echipele frumoase si ofensive.

bogdan (3 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:01

Sunteti la fel de mic in gandire si ingust ca si pitzi.Cum putem noi sa progresam vreodata cand noi ne dorim sa obtinem un rezultat care ne elimina?

Cristian (1 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:02

victoria era importanta insa atitudinea era si mai importanta,nu cred ca se supara nimeni daca Franta inscria in ultimele minute,dar lumea vine la stadion sa vada cum ei incearca sa dea tot ce pot la un meci important cu 50K spectatori,nu sa il vada pe Tatarusanu cum trage de timp si pe Piturca cum schimba el in min 90 ca sa mentina rezultatul.Una peste alta jucatorii au avut aceaiasi atitudine ca si gazonul probabil le trebuie si lor niste lumin artificiala sa prinda radacini:(((

bogdan (3 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:04

Cei care sunt de acord cu ce a facut antrenorul sa nu uite ca meciul din Bosnia s-a terminat cand la noi era minutul 75 si acest mare antrenor stia ca suntem eliminati dar el a ales probabil sa nu le spuna jucatorilor.Daca le-a spus(ceea ce ma indoiesc) atunci tatarusanu e cu adevarat un idiot daca nu pitzi este de toata rusine.Cum fratilor sa fiti bucurosi cu un rezultat de 0-0 cu franta acasa cand acest rezultat NE-A ELIMINAT?

Bagheera (4 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:05

Oameni buni,

Poti FORTA daca mai poti. Dar daca NU mai poti?

Sau nu ai voie sa nu mai poti?

p.s. Mutu a pierdut calificarea din grupa la Euro 2008, cand a tras in Bufon. Niciodata DECISIV la un meci important. Doar cu Cehia (2-0). Ce sa faci cu el cu Franta? Merge acum cu Bielorusia si Albania.

Dragos (2 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:07

Buna ziua dl.Ioanitoaia
Nu stiu de ce a fluierat tot stadionul, eu pot sa va spun de ce am fost noi nemultumiti. Traind in era digitala, informatica sau cum se numeste ea, multa lume are internet pe telefonul mobil. Si cand afli ca Bosnia a batut cu 1-0, stii ca singura ta sansa sa te califici mai este doar victoria, mai ai 10-15 minute la dispozitie si tu tragi de timp … imi pare o bataie de joc imensa. La adresa publicului care a venit sa te sustina, cu toate ca stim unde sunstem ca nivel si valoare. Totusi au venit 55.000 de oameni sa te vada, sa te sustina, sa te motiveze, si tu ce faci???? Iti bati joc de ei??? Ce reactie ai astepta sa aiba in aceste conditii???
Ce conteaza un egal, pentru „palmares” chipurile? Preferam o infrangere in acele 15 minute, dar sa ii fi vazut ca lupta, ca vor, ca isi doresc. In schimb ei au lasat-o moale, parca jucau la trecerea timpului, la alibi… Va garantez ca nu ar mai fi fluierat nimeni.
Sau, poate doar noi, suporterii, am fost singurii care am dorit calificarea. Cel putin finalul jocului asta dovedeste.
Oricum eu unul m-am lecuit definitiv de fotbalistii acestia care nu au nici o mandrie de a juca sub culorile tarii lor. Numai pentru imnul cantat de tot stadionul si trebuia sa moara pe teren.
Cu stima

andii (1 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:07

Pentru NuHuiduielilor!

Pe cine faci tu dob.itoc?

Pe unii care s-au dus in Elvetia pe banii lor si au vazut acelasi film in meciul cu Olanda? Si dak incercam macar sa mergem peste francezi din minutul 70 si pierdeam cu 1-o ce se intampla? In fotbal se produc surprize, dar nu poti produce asa ceva cand stai numai la tine in teren.

bogdan rapidist (9 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:11

romania este o echipa slaba, dar Franta este cu putin peste noi … germania, spania, olanda o spulbera pe franta. nu inteleg de ce consideram un 0-0 cu Fra (care pierde acasa cu belarus si bate cacacios in albania) un rezultat chiar asa grozav. franta actuala este o echipa slabuta.
este una dintre cele mai simple grupe in care puteam cadea … e trist ca nici asa nu ne calificam.

bogdan rapidist (9 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:14

nea Ovidiu, daca dati un examen si picati primul sub linie, va incalzeste cu ceva ?
nu avem valoare, clar. dar de ce nu atacam in ultimele 5 minute ???? asa fara valoare cum eram, puteam sa trimitem 3-4 jucatori spre careul advers si sa bubuim mingile spre ei … macar poate o conta punctul asta la stabilirea urnelor la urmatorul draw

aki (4 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:16

Eu sunt frustrat sa vad ca romanul nu se staura nici cand e vorba de prostie.. Am fost pe stadion, am vazut un stadion modern si frumos, plin de romani prosti si analfabeti(ma gandesc numai la cozile de la apa/bere/racoritoare unde stateau imbulziti ca niste prosti, far nicio speranta de organizare pe randuri samd. Mie mi-a placut meciul, si imi apre rau de aia care zic ca Marica nu a alergat, dar de fiecare data cand a primit mingea s-a luptat pentru ea si a incercat sa construiasca o faza de gol… si tot timpul venea in aparare. Eu l-am vazut tot timpul meciului alergand si pasand.. reactia publicului la schimbarea lui a fost nedreapta si nemeritata(si sunt de acord cu #46)..Eu l-am aplaudat. Sper ca atunci cand pleaca si MArica, sa inteleaga si romanii sa aprecieze ce jucatori au inainte sa ramana fara ei(au mai fost si vor mai fi cazuri in care sa mediteze si suporterii prea infierbantati de bere si prostie).
Gazonul a fost foarte prost: a facut de ras si stadionul si nationala si mai ales ziaristii care au umflat ziarele cu titluri mincinoase.. dar cel mai rau, a afectat jocul echipei pregatita de Piturca pentru acest meci. Cel mai mare castig cu acest gazon a fost ca nici francezii nu au putut sa joace bine pe el, altfel in ultimele 10 minute luam gol..
Si eu cred ca frnacezii au incercat sa obtina victoria in ultimele 10 minute, ca sa fie siguri de calificare: francezii aveau tot timpul(90 de minute) 2 oameni in capetele liniei de fundasi romani -> stateau ca la startul de 100m viteza<- iar intre ei, un pas mai in spate, era Benzema si mai venea si Ribery.. Cine tot abereaza ca Franta nu isi mai facea probleme pentru calificare, e ori naiv, ori necunoscator..
Decizia lui Piturca de a schimba post pe post in minutul 91 e malitioasa si pentru orice antrenor care se respecta, mai mult decat hilara si absurda.. jucatori trebuiau scimbati inainte de minutul 80 si in zona de mijloc, nu in atac.
Nu scrie nimeni un articol in care sa nu se mai arunce vina pe un singur om? Eu m-am cam saturat sa se gaseasca un singur vinovat in toate: echipa Romaniei a pierdut calificare pentru ca a avut un antreor slab in primele meciuri de calificare si efectiv incomplet; iar Piturca ar trebui sa inteleaga ce inseamna a doua sansa: ea exista in toate domeniile, inclusiv in cazurile Mutu si Tamas.. Piturca e la a treia sansa, daca nu ma insel.

juvetu (9 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:24

pt handicapatul de la nr 46 .. esti un bou

bashkan (5 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:30

sa ne aparam? ce rezolvam prin asta? aveam 1 sau 2 goluri in fata si trebuia sa tinem de rezultat? egalul nu ne-a ajutat cu nimic. Inainte frate, ori noi, ori ei, cineva trebuie sa castige. Daca o fac ei, aia e, macar ai nostri joaca curajos, si nimeni nu ii injura daca jucau cum trebuie. Dar daca castigam si dobitocul ala de marica nu se ducea in margine cand avea culoar de sut cum se cuvine spre poarta lui lloris? doamne fereste sa ridice si el capul sa se uite spre poarta

juvetu (9 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:37

apreciez ca mi-a fost aprobat comentariul anterior, nr 70. in acest caz, pt sustinatorii celui de la 46 … nu sunteti departe de el, imi pare rau.

asdasd (138 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:38

destul de evidenta nota articolului, pro „nea pitzi”. Parca am revazut meciu cu olanda de la euro, numai ca de aceasta data francezii nu au fost chiar asa de politicosi precum olandezii pe acum. Acest egal pt palmaresul lui „nea pitzi” e zero barat, pt ca „nea pitzi” nu va ajunge niciodata sa antreneze o echipa adevarata din vest, unde sa conteze palmaresul antrenorului. F probabil va ajunge prin cipru, arabia sau uzbekistan.

bogdanM (3 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:42

sunt revoltat de ce s-a intamplat …nici nu mai conteaza gazonul…doar cele 20 minute in care trebuia sa atacam pentru a obtine ceva.puteam sa pierdem cu 0-3 daca atacam si intreg stadionul aplauda la sfarsit. il inteleg pe marica …nu are ce sa caute intro nationala sfatuita sa apere un 0-0 si el sa-si ia fluieraturile…nici macar nu erau pentru el ci pentru Piturca.
din pacate fotbalul e condus de niste dinozauri depasiti total..Sandu, Mitica, Piturca ( cel mai mare looser), iar dl Ioanitoaia a imbatranit si spune lucruri trasnite

cata (1 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:47

Spuneti-mi voi care este diferenta dintre atitudinea echipei Romaniei din meciul castigat pe Giulesti cu Bosnia si atitudinea echipei Romaniei din meciul cu Franta de pe National Arena?
A fi realist nu inseamna a renunta la lupta. Iar daca intri intr-un razboi, trebuie sa lupti pana la capat, altfel, de ce nu ne retragem din competitie? De ce ne-am mai prezenta la urmatoarele meciuri daca tot nu putem sa ne mai calificam?
Din cauza acestei mentalitati suntem aici acum. Pentru ca nu credem in sansa noastra si nu luptam pentru a castiga … noi doar facem act de prezenta in competitii in ultimii ani. Iar pe National Arena asta am facut, act de prezenta. Norocul nostru a fost ca Franta chiar nu a vrut sa ne bata pe 6 septembrie, probabil ca sa nu ne strice bucuria inaugurarii noii arene, pentru ca altfel …

radu (12 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:50

publicul a gresit … echipa trebuia aplaudata! pt ca a dat totul pe teren … nu avem aceasta cultura si e pacat, suntem f indulgenti cu noi si f pretentiosi cu cei din jurul nostru … asta e aproape definitia perfecta a nesimtitului.

cezar (106 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:52

Pentru autorul postarilor de la nr.46 :

Huiduielile sunt absolut justificate !
Ca esti mai slab din punct de vedere tehnic, ca nu stii sa pasezi, sa preiei o minge, sa dai o centrare…ma rog, atata poti, asta-i valoarea.
Dar cand nici nu pui osul, nu te zbati, nu-ti doresti victoria, mai ales cand porti tricoul nationalei, asta inseamna sa nu vrei sa lupti, sa te adapostesti in „transee”, sa astepti „mila lui Dumnezeu”.

Oamenii au fluierat pentru ca , desi era clar ca ai nostri n-au putut, au inteles si ca nici NU S-AU OMORAT SA VREA !
Ori asta este grav, este o bataie de joc la adresa celor care au venit pe stadion, gata sa aplaude.
Dar pentru ca nu puteau aplauda non-valoarea si lasitatea, au fluierat/huiduit.
Ce trebuiau sa faca : sa aplaude, sa ovationeze ?

Dupa ce au incurajat echipa, au sperat, au visat aproape tot meciul, au realizat ca se cuvin huiduieli. Au avut dreptate oamenii !

Iar daca in locul lui Marica era schimbat altul, era la fel de huiduit.
Marica a fost paratrasnetul prin care oamenii s-au descarcat la adresa tuturor ratatilor din generatia actuala (antrenori, jucatori, conducatori)

aiurea (11 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 13:55

A inebunit lumea ? Domnule Ovidiu… aveti o varsta… ati vazut si auzit atatea . Sunteti jurnalist sportiv… si se zice ca si unul foarte apreciat . Pai cum puteti sa va mai puneti o astfel de intrebare : De ce ??? Pentru ca aia de pe gazonul ala prost au fost de ‘n`spe mii de ori mai nesimtiti si ordianari si farta pic de respect pentru spectatori si pentru mesria lor .
Cu greu am strans banii aia de bilete sa merg cu logodnica si sa vad ce ? stadion, civilizatie, acustica … si ca de sfarsit asa … o lipsa crunta de RESPECT !

cezar (106 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:00

nr. 76 – Radu

Prietene, este absurd ce scrii !
La stadion te duci sa sustii si sa incurajezi o echipa, nu sa aplauzi niste nonvalori, majoritatea cu capul plin de fitze.

Aplauzele trebuie sa le meriti, nu-ti vin automat.

utraian (123 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:00

„Cu riscul de a provoca animozităţi, nu cred că a greşit deoarece un scor egal e totdeauna mai bun decît o înfrîngere. Iar unul în faţa Franţei, cu atît mai mult.”

De ce? D-le Ioanitoaia, prin aceste cuvinte va incadrati in clica Sandu-Mitica, care cred ca in proportie de 99% totul a mers excelent.
Faptul ca egalul inseamna necalificare + gazonul infect + tragerile de timp penibile in momente in care trebuia sa fim „pe ei” , toate astea ptr dvs. , ptr Mircea Sandu si ptr Dragomir reprezinta 1%.

Un fapt din viata ne spune ca atunci cand nu mai ai tragere de inima pentru ceva, renunti.
Personal cred ca si dvs. si mai sus precizatii , eternii sefi ai esecurilor fotbalului nostru, ar trebui sa schimbati indeletnicirea…

Va recomand sa vindeti kebab. Acolo merge si un egal…
In cazul nostru nu mergea…

misu (1 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:04

Aaaa, si am uitat. Ia ganditi-va la finala din Liga Campionilor de acum cativa ani cand Liverpool era condusa cu 3-0 iar dupa pauza a revenit, ba a mai si castigat. Nu pt ca au fost mai buni, nu pt. ca este Liverpool, tot oameni erau si unii si altii, dar din psihic si mentalitate „si-au daramat adversarul in 45 de minute, nu valoarea ci modul cum au gandit a adus victoria finala. Pana nu vom gandi la fel nu vom fi invingatori niciodata. Nu sunt un nostalgic dupa comunisti, dar acestia asta faceau, repetand mereu ca poti fi bun reuseai de multe ori pe acele vremuri. de asta in acele perioade s-a ajuns de 2 ori in semifinalele cupelor, o finala si o cupa castigata, si aproape toate echipele romanesti ajungeau in fiecare an in primavara europeana, si tot atunci a fost educata si „generatia de aur” cu acea mentalitate de invingator, pt ca nu erau conditii si bani nici atunci, dar conducatorii stiau sa isi educe „luptatorii”. Macar aduceti-va aminte!!!

gigi (13 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:21

De acord cu fluieraturile. Am vazut meciul pe internet si aveam doua ferestre deschise: una cu meciul nostru, alta cu scorul din Bosnia. Cind am vazut ca au marcat, asteptam furia romena, 20 de minute de foc, pe ei pe mama lor, acum or niciodata, etc….vezi sa nu! astia ori sunt prosti ori nu pot. Parerea mea e ca amindoua, dar sa ne mai gindim la ceva: cu Mutu montat la maxim si in forma, cu Chivu dind anvergura echipei, cu Torje viteza maxima (cu blestematul de gazon in regula) cred ca puteam mai mult, cel putin in astea 20 de minute esentiale. Notati ca nimic din ce am zis nu tine de soarta, noroc, etc. Toate aceste conditii puteau fi indeplinite, tinea de noi: de s-a dus Mutu sa bea? de ce a renuntat Chivu? De ce a luat Torje cartonas cind urma meciul vietii lui? De ce n-au fost in stare organizatorii sa aiba grija de teren? Vai de capul nostru…

cezar (106 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:34

Bun, si daca scorul la Bosnia – Belarus ramanea 0-0, iar noi aparam „eroic” scorul alb din minutul 90, era vreo performanta ?

1. Mai aveam doua meciuri, din care unul in deplasare (cu Albania). Sunteti asa de siguri ca le castigam pe amandoua, cu actuala echipa a Romaniei ?

2. Sa zicem ca le-am fi castigat ! Urma barajul !
Il castigam si p’asta ? Tot cu echipa asta de obositi, tot cu Piturca, tot cu actuala federatie ?

Cu gazonul este rusinos, dar gazonul se repara, rusinea se mai uita, dar …echipa tot aia va fi.

3. Sa zicem ca treceam si de baraj (prin absurd)

Mai departe ? Stateam iar trei meciuri cu „fundul in poarta” ? Jucam la 0-0, spre satisfactia lui Piturca, Nasu, Corleone si…sfantul Ovidiu „Blajinul” ?
Atacam, cu Marica de unul singur, sustinut de „eminentii pasatori” Dodel, Banel si Cocisel ?

Sa fim seriosi !

Noi suntem pe locul 54 in clasamentul FIFA, dupa Burkina Faso, Qatar, Indonezia, Kazakstan si Insulele Capului Verde.
Obisnuiti-va cu ideea asta !

Ca nici stadionul nu-i facut pentru voi, stati linistiti !

Din 234 milioane euro cat a costat (pana acum), cat o fi spaga ?
Sau ati crezut cumva ca astia n-au dormit noaptea de grija microbistului roman ?

sut bara gol (29 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:37

Se juca o calificare nu palmaresul cu Franta…

utraian (123 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:43

Si inca ceva…
Nu mai chemati suporterii la „blaturile” voastre cu Oprisan. Nu avem chef sa vedem cum ne facem de ras. Unora le place Romania, de-aia au venit. Cand scapati de mafia aia de 2 lei ne anuntati.

Chemati-ne din puscarie ca venim sigur sa va vedem printre garduri.
Dar ma rog, nesimtirea n-are limite. Iar rade toata lumea de noi. V-ati mai tras mah o vila din banii de gazon?

Dynamo (2 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:45

Ioanitoania, egalul era bun pentru tine la redactie iar in viata iti doresc sa ai parte numai de egaluri. Egalul nu era bun pentru o echipa ce se respecta si care inca avea sanse la calificare. AM fost la meci si imi pare rau, mai bine vindeam biletul si economiseam cele doua ore pierdute aiurea din viata mea. Mi se pare penibil avand in vedere ca si francezii au jucat slab ( probabil si datorita gazonului) sa nu fortezi macar din minutul 70 victoria. CU mentalitatea asta de echipa mica, Romania isi merita soarta. Iar din moment ce te avem pe tine, tot la fel de limitat la nivel de ambitie, precum si pe restul, nu pot decat sa ma bucur ca o sa plec in alta tara, imi schimb cetatenia si scap de mizeria asta de tara, cu oamenii asemeni. E penibil cu 50.000 de oameni in tribuna, care fac o atmosfera infernala, tu sa tragi de timp, din minutul 80. Mi-e rusine ca-s roman, inca o data. Si imi pare rau ca am pierdut 10 minute citindu-ti articolul. P.S. Pana si Luxemburg a jucat la victorie cu Albania.

Dynamo (2 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:48

Apropo, fluieraturile de la final ii erau adresate atat lui Marica, pentru jocul penibil, cat si lui Victor Piturca. Cu un plus pentru ultimul.

sorin1986 (31 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:55

Domnule Ioanitoaia, cu tot resepctul, dar cred ca e cel mai slab articol care l-ati scris vreodata, Franta a fost un adversar mediocru, orice alta echipa mai bine legata o invingea lejer, haideti sa nu ne mai mintim, Tanase a gresit toate mingile, Banel Nicolita n-a dat o centrare buna tot meciul, sa ma ierte D-zeu, dar nu stiu cine il vede pe Banel fotbalist.

Apropo de fluieraturile de la final, adica tragi de un 0-0 cand stii ca pierzi calificarea? …la ce bun? …noi suntem Romani domnule Ioanitoaia, unde e spiritul de luptatori? …cate echipa care ar fi fost in locul nostru ar fi preferat sa traga de un 0-0 cu o franta obosita in loc sa atace in speranta ca un gol ii poate aduce in carti pt. o calificare la euro?

Cea facut facut nationala Romaniei e rusinos, cea facut Piturca e rusinos, n-ai voie sa tragi de timp stiind ca ai nevoie de 1 gol sa ramai in carti.

Dan (1 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 14:56

Asa suntem noi stim doar sa dam din gura, sa comentam si credem ca tot ce exista ni se cuvine! Logic ca trebuia tras de timp nu vedeati ca in secunda 2 dupa ce pleca mingea de la tatarusanu aia erau la noi in careu. Vad ca multi spun trebuiau sa lupte cu sufletu nu conteaza ca ceilalti sunt mai talentati si mai apti fizic decat ai nostri?! Asta ce inseamna ca ai lor nu aveau voie pe langa talent sa traga pe teren si cu sufletul pentru tara lor?
Dar asta e spiritul in Romania, macar poate acum va dati seama ca trebuie sa munciti si sa invatati daca vreti sa ajungeti la acelasi nivel cu altii care chiar fac asta si nu prin pile si nepotisme. Si cam de asta oamenii apti au parasit Romania si probabil si acum viseaza ca se vor intoarce mai tarziu, deoarce dragostea de tara moare greu, dar adanc in sufletul lor stiu adevarul

vasco (363 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:12

Nu numai ca au facut bine ca au huiduit,trebuia ca toti spectatorii sa le bage pe git celor responsabili de o asemenea batjocura,fiecare brazda.Iar Tatarusanu e un bou ,ca si cel de la postarea 46 si ca si civilizatul ghin Cluuj,parca de la nr.6.Numai boii stau si o fac pe civilizatii chiar si atunci cind sunt batjocoriti,le lipsesc cele trei lucruri dintre picioarele taurilor.

utraian (123 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:12

Dane tu uiti faptul ca Franta e oricum la baraj…
Noi nu aveam de ce sa tragem de timp..
Mentalitatea de invingator la noi s-a pierdut. din min.70 noi am jucat ptr „palmares”…

ar fi bine sa luati „palmaresul” asta si sa vi-l bagati undeva. noi vroiam sa luptam. nu sa fim pacalici cu un egal de 2 lei.
Era totul sau nimic!

Observer (4 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:16

Sitiatia din final, cu trasul de timp la 0-0, e ca si cum intr-un dubla mansa eliminatorie, o echipa care trebuie sa mai marcheze un gol pentru a se califica, trage de timp pentru „a iesi cu capul sus”. Asta e problema noastra esentiala de mentalitate: preferam sa fim eliminati cu fruntea sus, in loc sa luptam cu orice mijloc pentru a castiga.

utraian (123 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:19

Si app.. nu credeam sa felicit un dinamovist in viata mea. eu fiind stelist.

Insa felicitari Raducioiu ptr : „nu poate Franta sa fie favorita cand se joaca in tara mea” !
Chiar ca GENERATIE DE AUR!
Au auzit nenea Sandu? ia-ti drq bagajele

Simona (3 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:25

In situatia de fata un egal nu era mai bun decat o infrangere, nu jucam pentru palmares jucam pentru o calificare. Era singura noastra sansa iar ei dormeau pe teren. Probabil cei care ne critica pe noi ca i-am huiduit sunt cei care au stat in fata televizorului, fara sa stie ce inseamna sa faci niste sacrificii si sa fii tratat cu indiferenta.

Simona (3 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:28

Dan de la pozitia 89 te contrazici singur, pe de o parte crezi ca noi suntem niste tarani ca i-am huiduit la final, dar pe de alta parte esti de parere ca trebuie sa muncesti ca sa progresezi. Aici e contradictia ori lupti, ori te bagi cu fundul in poarta de teama unui esec.

streees (35 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:31

Termenele limita – poveste

In seara meciului am coborat din tramvai recitand in minte “Priviti-i bine si ascultati-i bine, ca sa stiti pentru cine si pentru ce-ati luptat!”-respectiv o fraza citita din “Vladim” a lui Cezar Petrescu fix inainte de a iesi din casa. Apoi brusc, prin diverse sinapse ce mai pot fi reconstituite doar cu ajutorul unui comentariu literar pe marginea cartii + o oaresce paralela la recente intamplari din viata mea , m-am trezind concluzionand :

“- Deci bai fiinta satanista (Piturca), tu stai asa fara sa-ti fixezi termene clare?!? Fixeaza-ti, bre, un “if action” raportat la un termen limita clar si, indiferent de ce intorsatura iau lucrurile, nu o sa ai niciodata regrete.“

Am o vaga banuiala ca Musiu Piti reinventeaza roata, dar ce-mi pasa…tocmai am mai completat inca o linie de cod la decalogul nesimtitului.

Catalin (1 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:34

Lasand la o parte gazonul, a fost vorba de atitudine. De aceea am fluierat si eu. Am sustinut echipa pana in min 80, de ma doare si acum gatul 🙂 Si nu-mi pare rau. In schimb? „…mai tine-o, ca suntem lati?…”
Fara comentarii. Pacat de cei 50.000 de oameni care au venit la spectacol.
Puteam sa luam bataie si cu 5-0, atitudinea conteaza… cand se va schimba si asta, vom aplauda la final indiferent de rezultat.

cornelflore (6 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:35

DACA NICI ACUM CAND FRANTA NU A ARATAT MAI NIMIC !!!!!!!!!ATUNCI CAND ?????? CANDE ESTE IN FORMA O SPUNETI CA NU AVEM NICI O SANSA ?????OARE ERA BUN UN EGAL STIIND CA BOSNIA CONDUCEA !!!!!!!DIN MIN 70 TREBUIA SA ATACAM NU SA NE APARAM ,DAR STIIND CA NOI NE MULTUMIM CU PUTIN SI VINA LA CALIFICARE ERA A LUI RAZVAN DE CE SA ATACAM !!!!!!!BRAVO SPECTATORILOR SI-AU SCHIMBAT MENTALITATEA ,PE CAND VOI ZIARISTI ATI RAMAS ACEIIASI !!!!!!RUSINE

andy (1 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:38

Domnule Ioanitoaia, d-voastra sunteti atit de singur, noi am fost 50 000. Am venit de la 200 de km sa vad echipa jucand pe un stadion glorios, cu un public fenomenal. Dar in schimb am vazut lasitate. Am terminat meciul in genunchi. Piturca ii putea face schimbari mai devreme, pe Cocis (care nu a jucat nimic, si nici nu poate sa joace), Marica (care nu a castigat niciun duel) dar si pe Tanase (care a pierdut toate mingiile). Cum sa nu fluieri asemenea tactica si asemenea joc? Cum? Cand i-am aclamat si i-am incurajat 80 de minute de am ajuns ragusit acasa? Si va contrazic, nationala noastra nu a infruntat de la egal la egal pe cea a Frantei, dimpotriva, chiar am fost penibili la ce posesie au avut. Noi nu stiam nici ce sa facem cu mingea cand ajungea la noi.
Sunteti penibil sa spuneti ca reactia jucatorilor a fost normala pe final. Nu domnule Ioanitoaia, reactia nu a fost deloc normala. Reactia normala, era sa schimbe 3 jucatori si sa se incerce cateva atacuri, sa fortam victoria. Daca as fi vazut ca incearca sa atace pe final, as fi aplaudat pana la final si chiar m-as fi simtit mandru ca sunt roman.
Si acest post a fost scris de un gibon de peluza, pe care acest meci l-a costat 250 ron, cam 30% din salariu, dl Ioanitoaia si avem dreptul sa huiduim, nepriceperea FRF si a lui Piturca.
dv. cu cine va doriti sa jucati la egal, ca majoritatea v-au depasit?

Godspeed (12 comentarii)  •  8 septembrie 2011, 15:46

„De ce au fluierat spectatorii?”
au fluierat un sportiv care a abandonat

Comentează