Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ne-am trezit tîrziu!

În faţa unui public admirabil, mai puţin fluierăturile de la sfîrşit adresate cui?, dar pe un teren catastrofal, ce părea scobit de cîrtiţe, reprezentativele României şi Franţei au inaugurat Arena Naţională din Bucureşti printr-o remiză albă. Judecînd după aspectul general […]

marți, 6 septembrie 2011, 11:18

În faţa unui public admirabil, mai puţin fluierăturile de la sfîrşit adresate cui?, dar pe un teren catastrofal, ce părea scobit de cîrtiţe, reprezentativele României şi Franţei au inaugurat Arena Naţională din Bucureşti printr-o remiză albă. Judecînd după aspectul general al meciului, dominat de oaspeţi uneori autoritar, poate că aceştia ar fi meritat să cîştige. Spre lauda lor, „tricolorii” au luptat exemplar, reuşind să compenseze diferenţa de valoare, favorabilă „cocoşilor”, printr-o organizare minuţioasă şi un devotament împins pînă la sacrificiu. Şi cînd au greşit pasele, şi au greşit destule!, băieţii noştri au alergat după fiecare minge de parcă ar fi fost ultima.

Din păcate, deşi ne onorează, rezultatul nu ne convine în condiţiile în care şansele de calificare la Euro 2012 sînt mai degrabă iluzorii. Să admitem însă că ne-am trezit tîrziu şi că au atîrnat greu în balanţă, cît nişte pietre de moară, egalurile cu Albania şi din Belarus.

Sigur că vrem mai mult şi e normal să vrem mai mult, dar în momentul actual atît putem. Voi reveni.

Comentarii (139)Adaugă comentariu

Julien25 (1 comentarii)  •  6 septembrie 2011, 23:22

În faţa unui public admirabil, mai puţin fluierăturile de la sfîrşit adresate cui?

Adresate atitudinii de non-combat a jucatorilor!

Eu cred că jucătorii români au fost pe bună dreptate huiduiți de public, pentru atitudinea de non-combat în situația în care era absolut obligatoriu să dea totul pe teren.

Nici Generația de Aur nu a atins aurul, ba nici măcar vreo semifinlală competițională nu a prins, dar atitudinea lor exemplară, care nu a condus însă la rezultate perfecte, totuși a fost apreciată foarte mult.

Uneori o înfrângere onorabilă e mai de aplaudat decât un egal amărât cu o națională titrată.

PS: Evident că pentru Pițurcă a fost o sărbătoare acest eșec colosal de atitudine. Asta după ce câteva zile a trâmbițat că doar victoria contează.

Mihnea (13 comentarii)  •  6 septembrie 2011, 23:30

dincolo de toate problemele pe care le-a avut piturca din cauza numeroaselor absente, cred ca gresit si selectia si asezarea. tanase a fost inexistent, ar fi fost mai oportuna introducerea lui dupa pauza. marica trebuia schimbat mai devreme. in plus banda noastra stanga ar fi trebuit sa fie ceva de genul latovlevici si rat, cu zicu central – stanga. cea mai mare greseala este insa neconvocarea lui sanmartean. felicitari baietilor din aparare, au facut un meci mare!
poate pe viitor o sa vedem si o echipa nationala cu mai putin de 6 (spre 8, daca adaugam extremele) jucatori defensivi…

fluieraturile..?? (64 comentarii)  •  6 septembrie 2011, 23:37

pentru domn antrenor care face schimbarea lui Maricain min 90 sa traga de timp si lipsa de combat sa nu ia bataie….au bagat autobuzu in poarta ..noroc cu gazonul ca a avantajat echipa noastra…nici un viitor cu echipa asta..o partida de barbut..

motanul incaltat (603 comentarii)  •  6 septembrie 2011, 23:39

La 0-0 pur si simplu nu tragi de timp.OK-jucam impotriva Frantei si 22 de milioane de suporteri stiu cine e Franta…Dar nu un scor de 0-0 care ne lasa acasa e important ci macar sa vezi ca se lupta pina in ultima secunda…Manchester in 99 a batut Bayern (apropo am plins la acel meci pt.Bayern)in ultimele 2 minute si a cistigat Cupa.De asta s-a fluierat….Ca si la Campinatul European -ultimul la care am participat am facut iar un egal istoric…Mai ramine sa ne rugam ,ca la urmatoarele preliminarii ultimele meciuri sa le avem cu Olanda,sa ne lase sa-i batem si noi sa nu o putem face, ca nu-i asa istoria se repeta….

criu (50 comentarii)  •  6 septembrie 2011, 23:40

d le ….suntem varza. e inutil sa cautam tapi ispasitori sau dezavantaje, sau un jucator care a jucat bn. e rau ,si de mult o spunem. ekipa nu avem si nici macar sperantza… rat , un pic lazar..marica trebuie sa urmeze p kivu si radoi …

dragomir(nu mitica) (7 comentarii)  •  6 septembrie 2011, 23:51

il astept pe tolontan cu o ancheta sa vedem cum a fost acordata firmei lui oprisan lucrarea cu gazonul de pe national arena.acelasi oprisan care a mai stricat un gazon pe fostul lia manoliu.ala cu nisip la meciul cu danemarca.acest oprisan este fratele baronului PSD marian oprisan.oprescu sustinut de usl a acordat lucrarea unui psd-ist.

Cocosan (6 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:01

Nu stiu ce meci ati vazut dle Ioanitoaia, si cum puteti sa spuneti ca „tricolorii” au luptat exemplar. Eu am fost pe stadion si va spun sincer ca nu am vazut nimic exemplar in aceasta seara. Nici stadion, nici organizare, nici echipa. Romania nu mai exista ca echipa de fotbal, pt ca din urma nu vine nimic de valoare, iar cei care sunt consacrati deja intra pe o panta descendenta in cariera. Cocis a dat mai multe pase la adversari decat la coechipieri, Banel a fost atlet ca de obicei, iar Tanase are glezna, dar din pacate nu prea are cu ce sa o controleze. Singurii care au miscat ceva au fost Lazar si Stancu, din pacate primul s-a accidentat iar la al doilea se vede ca nu are meciuri in picioare. In rest, niciunul nu se simte confortabil cu mingea la picior, cum ajungea mingea la „tricolori”, cum incercau sa scape de ea. Dupa atatia ani de fotbal si antrenamente zilnice, mi se pare inadmisibil ca acesti asa-zisi fotbalisti sa nu fie in stare sa gandeasca o faza cum trebuie, ca sa nu vorbim de stopuri gresite si pase de 1m date aiurea (da, Banel a gresit o pasa de 1m, a dat-o direct in aut, iar Chiriches in loc sa dea mingea in aut a dat-o in corner). Pe langa asta, daca acum, la un asemenea eveniment, la care entuziasmul suporterilor era aproape de apogeu, cu 55.000 de mii de oameni care sa te impinga de la spate, nu esti in stare sa pui vreo problema Frantei, atunci cand? Oare ne vom mai trezi vreodata?

lambada (9 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:10

Fluieraturile erau adresate si pe buna dreptate , faptului de cum a aratat gazonul la meci !!!…O bataie de joc la adresa fotbalului , a nationalei si a spectatorilor dar mai ales a…inestitiei de 250 de MILIOANE de EURO !!!…Asa se intampla cand politica si mai ales politicienii , care nu sunt altceva decat niste infractori cu imunitate ,se amesteca in sport si iau contracte politice !!!…politicienii doar distrug si au distrus tara asta si nu fac nimik constructiv !!!….doar isi umplu proprile buzunare si ale rudelor din banii publici !!!!

Andrei (1 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:11

Fluieraturile de la sfarsit au fost rezultatul tragerii de timp demonstrate de echipa noastra pe final de meci.
Am fost acolo, nu am fluierat, dar nu ii pot acuza pe aceia care s-au simtit complet dezamagiti de prestatia echipei pe final de meci, mai ales avand in vedere ca nu aveam nici un motiv sa tragem de un egal.

Matei (35 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:11

D-l Ioanitoaia, scopul nostru, care era ? Din min 80, de cand Bosnia castigase, nu aveam alta varianta decat victoria. Vi s-a parut ca Nationala si-a dorit victoria in ultimele 10-15 minute ? Nu, am tras de timp prin Tatarusanu, prin introducerea lui Gigel Bucur, prin pase aiurea .. Este o mare rusine, aceasta echipa. Este o mare rusine acest gazon, este o mare rusine cum am refuzat sa atacam, sa luptam, cand asta era singura noastra sansa . Noi nu avem ce sa cautam in lumea buna a fotbalului, mergem numai pe ciupeala, nu luptam pentru nimic. O echipa mica, tot ar fi luptat in ultimele minute, chiar daca nu castiga, dar si-ar fi jucat sansa pana la capat . Noi am tras de timp . Dar cand am ajuns la Europene, cu Piturca, ce-am facut ? Olanda s-a chinui sa nu ne bata, dar n-au reusit. Piturca, aceeasi tactica defensiva . E clar, nu are rost sa stricam turnee finale, mai bine acasa .

Losfer (1 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:11

Au fost huiduieli adresate stării de bagpiciorism, de abandon din repriza a doua, când jucătorii *ştiau* foarte bine că, dacă nu câştigau, n-ar mai fi avut şanse. Şi ce-au făcut? Marele Tătăruşanu a tras numai de timp, mai lipsea să şi-o bage în poartă.

Selecţie prost făcută, echipă şi mai prost făcută, idei tactice demne de profesori de sport. Marea dorinţă pentru victorie a lui Piţurcă s-a văzut când a făcut a doua schimbare în prelungiri. Până la următoarele bucurii, tot înainte cu Tănase, Cociş, Nicoliţă, Marica, Stancu, Luchin (care, fără supărare, mi s-a părut depăşit de miză [sic] în prima repriză)

Huiduielile, să mă credeţi, n-au fost degeaba.

nicu (2 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:17

Asa facem noi mereu, egal cu albania, pierdem in slovenia sau altele tot asa si acuma tam nesam trebuia sa batem Franta, lucru care nu era imposibil, dar cu terenu ala ?? las-o in colo ca nu se poate ? avem pretentii mereu raman la parerea mea! Sunt bucuros de toata echipa si de tineri- un real castig. Mutu nu mai e de nationala, sa ramana copii pentru tura viitoare.
Antrenorul nu avea planificat acest campionat ci cresterea unei echipe , dece sa manacam kk mereu de mutu si blablauri, cresterea unei echipe = chiriches, luchin, bourceanu si multi altii

Kromophobia (1 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:21

De ce nu am fost admirabili de la incepuit la sfarsit?Ca tregeau de timp din min.70?Asta e Romania la ora actuala,jucatori de *** cu auntrenor de ***,care face schimbare in 43 din cauza unei accidentari si in min 90 ca sa tina de rezultat?

Matei (35 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:22

Singura care ar merita laude dupa meciul cu Franta este Inna, care a cantat live, ireprosabil. Nici Inna nu are ce cauta in aceasta tara .
Deja faptul ca nici macar nu avem puterea sa luptam pentru o calificare, inseamna ca si suporterii ar trebui sa isi revina, sa nu mai plateasca nici macar 1 leu pt o nationala care nu face 1 ban si pentru o Federatie care seamana din ce in ce mai mult cu serialul La Bloc .

Matei (35 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:25

Eu cred ca cine este multumit, sau lauda jocul Nationalei, a pariat x pauza / x final .

nut2 (2 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:36

Ba frate..jucatorii astia cum sa joace daca toti ziceti ca nu pot ca nu au talent si treburi de astea…numai criticati lasatii si pe ei sa-si faca treaba cum stiu si poate o sa iasa ceva..dar daca voi criticati in continuu si nu-i lasati sa isi faca treaba nu o sa avem performante nici in 2100..asa ca comentati si stadionu,echipamente nu va mai luati de jucatori si antrenori ca ii demoralizati pe toti!!!!

urgent (1 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:36

07 Septembrie 2011, 01:30 | CITEAZA
Nevoie urgenta de sange B3 Negativ la Medias, jud. Sibiu – fetita nou-nascuta, mama a decedat saptamana trecuta- va rog sa trimiteti mai departe mesajul pana se gaseste o persoana ce poate si doreste sa salveze acest bebelus. Numarul de telefon il aveti aici: 0741 864 495 / 0765 262 424. Multumiri in numele micutei iar in nume personal, va rog dati mai departe- acest mesaj poate salva o viata!

Florin22 (215 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:37

Voi chiar nu intelegeti ca asta ne e valoarea? De acord cu Ioanitoaia ca baietii au luptat, care nu a luptat? Dar atat au putut si s-a vazut si din avion ca francezii erau mai buni. la 0-0 ce sa fi facut Piturca atunci cand francezii presau, sa riste sa piarda in ultimul minut? Cel mai usor e sa dai zece la fundul altuia sau sa ii tii socoteala banilor desi tu esti lefter.

nut2 (2 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:38

si nu uitati ca calificarea a pierduto razvan cu jucatori convocati de el..ca a luat 3-0 de la lituania..nu va mai luati de prezent si viitor comentati doar trecutu si o sa fie mai bine

Matei (35 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:40

Am sperat pana in ultima clipa ca voi scapa de Marcel Pavel, care dupa ce face praf un recital, are si fata de om multumit . Omul a fost la datorie si aseara, numai el stie versiunea imnului pe care a cantat-o el. Oricum, pe langa Alexandra Coman , pare un picolo .

Olteanu (478 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:42

Sunt de acord intru totul cu dl Ioanitoaia. Nationala a facut ce a putut si in momentul actual nu poate mai mult. Noi vrem sa ii batem pe toti, numai ca nu suntem in stare. Sa ii lasam ceva timp lui Piturca, vreo 7-8 luni si dupa aceea sa il tragem de maneca.

Matei (35 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:43

Eram convins ca o sa se gaseasca o gramada de destepti sa considere un joc bun azi . Ca dovada, e o tara de tampiti .

Luke (7 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:43

Dupa ultimele doua meciuri sunt totusi mult mai optimist referitor la viitorul echipei nationale. Dupa ce a fost curatata de jucatorii problema, cei care joaca acum o fac foarte bine – si sunt foarte tineri. Vorbim deja de generatia 3 – cea de dupa Chivu, Mutu, Radoi.

Mai exista cativa jucatori – care desi sunt buni – strica grupul prin atitudine. DIn punctul meu de vedere ar mai trebui sa dispara: Sapunaru si posibil Marica.

Uitati ce de tineri de valoare: Tatarusanu/Pantilimon, Torje, Stancu, Chiriches, Matel, Stefan Radu, Luchin,
Garda de tranzitie: Rat, Sanmartean, C Lazar , Bourceanu, G Muresan
POt confirma si Tanase sau Costea Florin.

Astazi cu Torje pe teren in locul lui Nicolita (daca s-ar fi putut) cred ca am fi putut chiar castiga. Desi Nicolita a jucat bine, a irosit totusi niste ocazii pe care un jucator cu clasa le-ar fi transformat in pericole.
Plus ca Torje are atitudine – nu renunta.

Si da, publicul (si eu) am fluierat pt ca Tatarusanu tragea de timp de parca egalul ne califica undeva – in loc sa dea drumul la minge sa arate ca macar am incercat sa facem totul ca sa ne calificam. Nu conta ca nu reuseam sa marcam – conta ca nu renuntam pabna la sfarsit. Asta e ATITUDINE!

gaie (5 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:44

ce preferati dl-e ioanitoaia, o echipa de rudimentari pusi pe demolat si sefi de autobaze, care asa cum spuneti, alearga de mananca pamant, dar cu eficienta zero? sau o echipa care sa stie jocul, joaca cu adevarat fotbal, arata ca o intereseaza golul, dar care la sfarsit pierde, ca in sport intotdeauna unul e mai bun. daca franta ar fi fost barcelona si romania ar fi jucat ca real madrid, jos palaria!!! pana atunci, ceea ce vedem noi si comentati dvs nu are decat cateva lucruri comune cu fotbalul, si anume, ca se joaca pe stadion, sunt 11 si au echipament adecvat, in rest praf si pulbere!!!

Teo (13 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:44

De ce nu faceti o analiza ca la tenis, stimate domn? Cate greseli neprovocate au facut Cocis, Nicolita si Tanase? Cate pase au dat la adversar? Cate pase au reusit in terenul advers? Si ce intelegeti din aceasta prapastie intre opiniile dvs. si cele postate de „public”? Nimic, nu? Precizare: am scris ce am scris despre doi jucatori ai Stelei, desi sunt suporter al Stelei. Doar ca i-am vazut jucand pe Marcel Raducanu, Tudorel Stoica, Marius Lacatus, Ladislau Boloni et comp. Acei sportivi aveau cohones. Nici in 20 de meciuri nu dadeau atatea pase la adversar. Scrieti despre ce se poate masura d-le nu faceti critica literara (cu sentiment)!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:47

Si daca se face ancheta cu gazonul, ce se va intampla? Inca un fas, ce finalitate a avut ancheta cu patinoarele? A patit Ridzi ceva si nu am aflat? Asta e nationala Romaniei pentru ca asta e Romania, o tara care se crede alta decat e in realitate. Si multi dintre noi o data cu ea.

spaniard (1 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:47

Oameni buni! Sa stiti ca asta e parerea mea si nu ma cred antrenor sau tactician! Dar Cocosan de mai jos are dreptate. Asta ne e jocul de ani buni!!! Poate pierdeam daca jucam mai putin cu fundul in poarta, dar invatam sa jucam! Nu poti castiga fara joc de pase, ar trebui dezvoltat sistemul de pase si sa renuntam la mentalitatea de „nu stiu ce sa fac cu mingea, o dau si eu incolo” pt ca exact asta s-a facut. Jocul pe sus sau pur si simplu departe de poarta nu iti aduce gol. Nu noua. De ce pana mea a fost Cocis convocat? Asta nu face nimic niciodata. Numai Piturca il cheama si l-a pus si in spatele varfurilor unde trebuie sa existe explozie. Pacat de Torje. Tanase, nimic. Dar per total, toata lumea incerca sa scape de minge. Cu frica am intrat, cu frica am si iesit. Chiar cu valoare putina, cred ca se gandeste gresit, nu ca nu se poate. Clar. Din avion se vede. Voie buna!

Matei (35 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:47

Cand ai o ultima sansa la calificare, daca ai ce cauta in fotbal, o joci pana la capat. Placa cu reconstructia o aud de 10 ani si o vom mai auzi inca 20 . Timp in care ajungem in urna 5 .

boho (2 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:48

Exact. Fluieraturi adresate tragerii de timp. Cum tragi tu de timp cand doar de victorie aveam nevoie?! Fluieraturile au fost pentru ca si-au batut joc de sustinerea noastra. Si da, am avut acelasi sentiment precum #10 Matei, parca am vazut meciul cu Olanda. Sa-i vedem pe ‘ tricolori’ la urmatorul meci cand or sa fie maxim 10 000 de suporteri.

rocambole (3 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:49

Nea Ovidiu,chiar nu banuiesti sursa acelor fluieraturi din final de meci?Nu scrisesi matale mai deunazi despre ceea ce-ar vrea omu’de rand(si nu numai) sa vada la echipa nationala?Mi-am luat bilet la meci (ce daca e meci inaugural pentru minunatul stadion si as fi dorit sa am o amintire buna de pus in rama…merge si Argentina,ca doar n-or mai retipari o puzderie de bilete pentru moftul meu)cu chiu cu vai,cu multe peripetii,m-am prezentat la stadion de la orele 18,n-am mancat seminte,nu am fumat,am ascultat umil indemnurile hei-rupiste ale unui prezentator de bingo(oare nu se gaseau personalitati care sa insemne ceva pentru tara asta si care sa faca prezentarea si introducerea?!?) si am privit zbantaiala nostima pe chiotele popularei Inna(daca nu gresesc),am invatat cum sa manuiesc cartonul colorat(norocul meu ca am prins cateva defilari de 23 August in timpurile apuse si mi-a fost mai usor),am facut valuri de proba,am aplaudat cu evantaiul din dotare,ce sa mai…am incercat sa arat francezului ca sunt civilizat…
Am ragusit -ca multi altii – incurajand echipa,fascinat de un Lazar care ne arata cat gresim cand spunem ca „nu avem cu cine”,de efortul echipei in ansamblu si…da,am fluierat la sfarsit…am fluierat de dor;dorul de meciurile in care stateam strivit de gloata nebuna,pe vechiul stadion,calcat pe bombeuri,ars cu tigara vecinului din spate,plin de coji de seminte…dor de tortele mesterite ad-hoc din ziarele multifunctionale…Dom’le,m-am saturat sa fiu Steaua in meciul de la Middlesborough sau Napoli,nu mai vreau sa fiu Romania in meciul de la Copenhaga,vreau sa fiu Manchester United din finala cu Bayern Munchen sau Liverpool in cea cu AC Milan…pricepusarati?Adicatelea,de ce sa vad ca pe final de meci atacantul meu nu mai alearga dupa pasa,de ce sa privesc fotbalistii mergand pe teren cand mingea e la adversar si…de ce sa il vad pe Tatarusanu(apara,apara!)cum trage de timp in meciul in care victoria (chiar daca era vitala pentru o eventuala calificare)conta mai putin …important era sa ne arate si noua,celor multi si patimasi ca da,vrem sa jucam fotbal,vrem sa formam o echipa care lupta si care incearca sa castige,o echipa care are o nazuinta -alta decat o calificare neonoranta-sa mearga la un turneu final cu fruntea sus si,foarte important,sa se intoarca la fel…”…dulce Romanie,asta iti doresc!”

Matei (35 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 0:56

Sunt curios cum va fi organizata finala Europa League de anul viitor . Avand in vedere ca la meciul inaugural (devansat cu aproape o luna fata de data la care trebuia sa aia loc), gazonul a fost praf, ma gandesc ca cei care ne vor vizita orasul vor pleca cu amintiri deosebite .

PS. Condoleante pt cei 2 suporteri decedati in drum spre Bucuresti, veniti sa vada o Nationala jenanta .

Matei (35 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:04

D-l Ioanitoaia, vad o intrebare pe site:
Mai are Romania sanse la calificare ?

Eu nu inteleg, e o intrebare retorica, nu? Adica poate Bosnia sa bata Luxemburg ? Pai Bosnia este Romania, sa se chinuie cu San Marino ? Sa traga de timp cand singura sansa era sa castige meciul?

vladp (54 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:08

„Spre lauda lor, “tricolorii” au luptat exemplar, reuşind să compenseze diferenţa de valoare, favorabilă “cocoşilor”, printr-o organizare minuţioasă şi un devotament împins pînă la sacrificiu. Şi cînd au greşit pasele, şi au greşit destule!, băieţii noştri au alergat după fiecare minge de parcă ar fi fost ultima.”

Si totusi, decat niste alergatori dupa minge si probe de devotament ar fi fost mult mai indicat sa arate fotbal, caci de-asta s-au adunat romanii pe stadion, sa vada FOTBAL!

Organizare minutioasa? A cui, a ce ca eu unul n-am vazut nimic altceva decat datul in minge in disperare, cat mai aiurea si mia departe doar ca sa se scape de ea…

Am inceput sa cred ca am uitat cum si de ce se joaca fotbalul, in tara asta. Fotbalul se joaca pt frumusetea lui si todeauna pentru a castiga meciul. N-am jucat nici una, nici alta…am jucat pi- turca!

Franta era de batut, n-a jucat nimic si nu m-ar suprinde ca Bosnia sa-i smulga un punct acasa.

Romania condusa de actualii federali nu-si propune niciun scop bine definit, nicio tinta concreta caci altfel ar lua masuri si ar angaja un selectioner competent la nationala.

Readucerea la carma NATIONALEI a unui selectioner absolut nepriceput si nepotrivit ( a demonstrat-o de-atetea ori) demonstreaza ca frf nu si-a propus o performanta serioasa. Daca si-ar fi propus calificarea la o competitie internationala cu scopul determinat de a o castiga ar fi adus un antrenor adevarat, poate chiar unul de-afara, cum a facut Grecia….asa, se vede ce se doreste…sa se prelungeasca golaneala din fruntea frf-ului si nimic altceva.

Juranlistii au obligatia morala sa militeze pentru readucerea institutiei frf la conditia ei morala sub care a fost infiintata si sub care trebuie sa functioneze; sa militeze pentru inlocuirea conducerii actuale cu oameni dedicati acestui sport si acestei natiuni. Pana acum jurnalistii au facut tot ce le-a stat in putinta sa promoveze status-quo-ul sau chiar sa contribuie la accentuarea starii lui jalnice (vezi promovarea infinita a incompetentei becaliene sub toate unghiurile si multe altele).

Lipsa luarii unei pozitii ferme vizavi de situatia incredibila in care a fost adus fotbalul romanesc echivaleaza cu sprjinirea raufactorilor din fotbalul romanesc si va rog sa nu va suparati pentru ca chiar asa sunteti perceputi. Pentru placerile marunte si confortul de moment, ati ales condamnarea istoriei…pacat!

Lucruile mari nu se infaptuiesc prin mangaieri pe crestet si tolerarea incompetentei, prostiei, golaniei…

muel (53 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:08

iar esti paralel cu subiectul ca si piturca cu antrenoratul

Darius (4 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:10

D le Ioanitoaia, aveam alta parere despre jurnalismul din dvs….m am inselat , v-ati pierdut fundamentul jurnalismului: obiectivitatea, curajul , dorinta de a scrie pt a schimba in bine ceva… ASTAZI , hotia a inceput de la gazon, dupa care a trecut pe banca de rezerve condusa de marele PITURCA (Barbugiul fost Delicvent), a continua in tribuna unde mari SANDU , DRAGOMIR si Compania se indopau cu Salau, Caviar si alte mancaruri „ieftine” . Hotias a finalizat pe aratura unde niste asa zisi fotbalisti incercau ….si chiar au reusit sa fure fotbalul!! O furaciune la care Hagi intr un prim plan privea dezgustat !!!Daca eram un popor adevarat ii linseam si ii ingropam sub brezdele superbului NATIONAL ARENA pe toti mari conducatori ce au ingropat fotbalul romanesc !!!

Matei (35 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:14

Eu cred ca nici francezii nu au inteles cum de o echipa cu pretentii la calificare, refuza sa isi joace ultima sansa la calificare .
Dupa meciul cu Franta, sunt convins ca Mourinho il astenizeaza cu telefoanele pe Giovani, sa i-l aduca pe Matel la Real, sau macar sa nu i-l dea Barcei . Sa fim seriosi, nu mai avem jucatori. Cate castiguri certe nu am avut (Gardos e imperial, vorba lui Corleone) care s-au evaporat imediat, iar noi suntem in urna 4.

MARGELATU (11 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:14

FACT: Daca Romania pierdea cu FRanta (dar juca fotbal) 1-0 (poate chiar si 2), eram cam cu aceleasi sanse de calificare.

Pt ca daca Bosnia face egal cu Luxemburg si pierde cu Franta, si noi castigam totul, tot noi ne calificam pt baraj [la fel era situatia si daca pierdeam]!!!

Deci se putea risca mult mai mult chiar daca pierdeam…Cel putin vedeam ce echipa avem, si erau sanse mult mai bune sa castigam.

P.S. Sa-i spuna cineva lui PItzi: Cea mai buna aparare este ATACUL!!!

bagheera (4 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:18

Este uluitor sa vezi cum romanilor le ia Dumnezeu si mintea de pe urma.

Ce ALTCEVA puteam juca cu Franta? Aparare beton si speculatie la faza fixa sau contraatac. In prima repriza francezii nu au ajuns de 7-8 ori la noi la poarta.

Am avut 2 ocazii uriase (un varf de gheata a lipsit), fata de una a francezilor (Ribery). Am tras mai mult pe si la poarta.
Valoarea de piata a jucatorilor romani este 10% din cea a francezilor, care au 7-8 titulari la echipe sfertfinaliste de CL (Barca, Real, Bayern, Manchester, Arsenal, Lyon, etc.).

Marica un pic lent, Tanase incurcat rau de gazon. Ce sa schimbe? Poate Niculae in loc de Marica si Bucur in loc de Tanase cu Stancu in centru.

Va multumim, baieti, ati luptat grozav asta-seara!

Bagheera

p.s. Luati statistica meciului de la Paris din tur si comparati-o cu cea de azi. Astea sunt FAPTE. Restul sunt IMPRESII…

boho (2 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:18

dap… aceeasi placa cu Reconstructia .. de ani de zile. Si scuza cu gazonul.. Deplorabil ce-i drept, dar ambele echipe au jucat pe acelasi teren. Plus ca francezii nu au tras de timp… 🙂
Bravo Lazar, Chiriches!

ambra blu (434 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:23

„mai puţin fluierăturile de la sfîrşit adresate cui?”

ce intrebare stupida, ioanitoaio. adresate frf=ului, lui mircea sandu, lui ionut lupescu, unui stadion care a costat de doo ori mai mult decit era cazul (facut din bani publici, sau ma insel, deci tva-ul platit de mine era acolo, pe stadion) si care avea un gazon care-mi amintea de africa de sud.

fluieraturi au mai fost adresate unei nationale de impotenti, care exista doar in aparare, si care se agita bezmetic, precum o musca fara cap, fara atac, doar posada, rovine, numai asta stim.

ar fi trebuit sa=l scutim pe banel de fluieraturi, nu pe motiv ca ar fi tigan si ca aici a jucat romania, ci pt ca el e singurul care si-a meritat tricoul de romania. el, nu impotentul ala de marica.

macka (1 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:23

da, asa este, ne-am trezit tarziu. calificarile se obtin din meciurile cu echipe mici. ce credeati, ca a venit piturca de o luna si gata, suntem Spania? intr-adevar, s-au adunat multe frustrari, dar daca e sa fim realisti, eu n am vazut azi nici delasare, nici neincredere. cei care au fost pe teren, cu mici exceptii, s-au luptat. cu Franta, sa ne amintim. nu cu albania si nici cu belarus. felicitari, Chiriches!

todi (2 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:25

Cum adica adresate cui? Ce tot ridicam in slavi nationala ca a alergat, ca a jucat, ca ce mare rezultat e 0-0 cu Franta, cand de fapt Tataruseanu tragea de timp din minutul 50? Cand de fapt Piturca nu a facut nicio modificare tot meciul (Tanase a jucat sub orice critica), abia in minutul 90, probabil tot pentru a trage de timp pentru acest maret 0-0 care ne anuleaza sansele de calificare?
Ce organizare minutioasa, cand am stat 40 de minute la coada sa iau un amarat de suc? Sau sa zic de lipsa copiilor de mingi? Buna organizare, ce sa mai?!
Articole scrise de dragul amorului, ziceti domnule Ionitoaia, a fost la meci, sincer?

Din Franta (11 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:25

Romania e la vale cu fotbalul cam din 2000 si presa din 1990,…cam asa vad oamenii realisti adevarul! 😉

Aruman (1 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:33

Domnule Ioanitoaia imi permiteti sa nu fiu de acord cu dvs.
Am fost la multe meciuri al nationalei, si la mari victorii: cu Belgia, cu Scotia,cu Israel, cu Irlanda dar si la esecuri dureroase: cu Franta pe Ghencea, Cu Olanda pe Giulesti, cu Bulgaria la Constanta .
Sunt alaturi de nationala si voi fi mereu, DAR cu ii pot explica copilului meu de ce echipa Romaniei 2011 trage de timp ACASA cu 55000 de oameni in spate(vezi fluierurile)?
Nu vreau, si nu o sa-l duc pe stadion pana nu o sa vad atitudinea de la meciul cu … Israel, pe o ploaie torentiala 30.000 vroiau victoria si jucatorii la fel.

Poate va merge la un meci cand se va naste un al doilea HAGI sau vom avea o atitudine de invingatori!
HAI ROMANIA!

din California (1 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 1:41

…”fluierăturile de la sfîrşit adresate cui?”….
Iar un comentariu deplasat,neaos si subiectiv,de parca trebuie sa ne spuna Nea Ioanitoia ce-am vazut si cum trebuie sa ne comportam.
Fluieraturile,adresate cui? D-le ziarist de „atitudine”ati auzit vreodata?
Pai portarul roman tragea de timp in min 90,desi calificarea era pierduta .
Ca fapt divers,in toata cariera dvs de cate ori ati platit bilet de intrare pe vreun stadion? Asta ca sa intelegeti mentalitatea suporterului adevarat.
Desigur,niciodata.Ati fost invitat/intrat moca,deh…VIP.
Capuse nostalgica!! Asta sunteti in presa romaneasca

Alex K (4 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 2:25

Cred ca intrebarea cu huiduielile adresate cui a fost retorica. Eu n-am fost dintre cei care au huiduit, dar am inteles mesajul.
Cu o calificare aproape pierduta, sa-l vezi pe Tatarusanu cum trage de timp ca si cum calificarea inca ar fi jucabila si egalul ar fi multumitor?
Huiduielile nu s-au adresat nici lui Basescu, nici prestatiei slabe din aceasta seara, si nici terenului penibil (nici cand am facut deplasari in Constanta pentru nationala n-am vazut teren din care sa sara praful atunci cand sutezi).
Huiduielile s-au adresat ATITUDINII multumitoare cu osul pe jumatate ros aruncat in mila. Ne mintim singuri ca piturca n-a pierdut inca un meci cu Franta. Acest intangibil giuvaier al antrenoratului romanesc pentru care mi-am format dezgustul la meciul Romania – Olanda de la Euro 2008.
Degeaba cantam Desteapta-te romane cu mana pe inima la fiecare meci cand inca de prin minutul 5 incepem sa cascam cu gura pana la urechi.

silas (2 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 3:17

Banel e ca o focoasa nucleara in mainile Iranului, nu stii unde cade.
Trei faze clare in ultima repriza. a driblat frumos, a fugit cel mai repede si a dat-o la dracu. Baiatul asta nu are minte in cap nici cat o stridie.
Pacat ca e chemat la nationala!
Dinu a zis ca nationala nu e santier, sau Lucescu?

Andrei (6 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 3:37

Poftim?! „În faţa unui public admirabil”?! Ce a fost admirabil la publicu’ din seara asta? Ca au stat cu fundu’ pe scaune si n-au fost in stare sa cante nici 2 minute legat si tot fosneau din foile alea? Si mai ales ca si-au huiduit echipa la final! Rusine! Mare rusine. Am ajuns acasa ragusit de cat am strigat, si pot sa zic ca m-am simtit mandru ca sunt Roman pana in momentu’ de la final. Nu se face asa ceva. Mai ales dupa ce am scos un egal cu FRANTA. Nu cu Albania!!! Cu Franta! Avem stadion (nu si gazon), avem echipa (bravo Chiriches si Lazar!), nu insa si suporteri. Ii urez mult succes lui Piturca. Calificarea asta a fost ratata dupa primele 2 meciuri, nu aseara.
Respect celor de la PCH care au fost la Peluza 1, au dat dovada de mult respect (fata de rivali, eu unu fiind stelist) si devotament, cand toti ceilalti huiduiau, noi aplaudam.
Bravo baieti, ati luptat, v-ati zbatut…ati dat ce ati avut mai bun, iar pentru mine asta conteaza, nu neaparat rezultatu’!
Hai Romania!

Teo (13 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 3:38

D-lor „de la ziar”: faceti un experiment mintal, cum ca v-ar chema John, sau Johan sau Huan si ati lucra pt. „Gazeta” din tari in care se dau asemenea nume. Ce-ati scrie despre echipa in galben? Cu jucatorii ei care stiu un lucru, unul singur: sa incurce adversarul. In rest, gresesc pase simple, centrari simple si nu una de caciula, mai multe. Poate ati folosi cuvinte ca, de pilda, „mediocru”, „slab”, „penibil”? Iar antrenorul care pune un jucator cunoscut de mult pt. tehnica slaba, dar apreciat pt. „caracterul frumos” (ca la IAPL Segarcea), Nicolita, sa execute…cornere si lovituri libere!! Ce ati scrie despre el? Am avut o echipa sclifosita, blazata si cu ifose, ca fostul antrenor, acum, una indaratnica si crispata, ca actualul. Concluzia: mai interesante multe din comentarii decat jurnalistica teatrala a „specialistilor”.

IO (228 comentarii)  •  7 septembrie 2011, 3:45

Cam ce-ti fi vrut domnule Ioanitoaia? Si la teatru se fluiera daca artistii nu-i fac traba cum trebuie, nu doar la fotbal. Jocul echipei a fost un simulacru de fotbal, talentul jucatorilor inexistent. Doua penaltiuri neacordate frantei. (tragere de tricou clara a lui Goian asupra lui rami si bourceanu, fault din spate in careu) O echipa care are acasa o posesie de mai putin de 30%????? c’mon, asta e chiar bataie de joc, (bataille de jeu, sa intelega si francofona romanie)
Prin urmare fluieraturile sunt mult mai meritate decat incurajarile adresate echipei timp de 80 de minute.
Si mai potoliti-va cu „sa demonstram ca suntem civilizati”, chiar nu va dati seama ca este o jignire adusa poporului asta, asa cum e el, cu bune si rele?

Comentează