Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pițurcă nu-i omul compromisurilor!

Evident că lotul convocat de Pițurcă pentru “dubla” Luxemburg-Franța stîrnește comentarii. Ca oricare altul și oriunde întrucît rari sînt selecționerii, știți vreunul?, care să se bucure de unanimitate. Cel al României nu face excepție de la regulă. Ca atare, nu […]

miercuri, 31 august 2011, 9:47

Evident că lotul convocat de Pițurcă pentru “dubla” Luxemburg-Franța stîrnește comentarii. Ca oricare altul și oriunde întrucît rari sînt selecționerii, știți vreunul?, care să se bucure de unanimitate. Cel al României nu face excepție de la regulă. Ca atare, nu puțini se întreabă de ce Pițurcă nu i-a chemat, de pildă, pe G. Mureșan și pe Pancu, convingători în startul sezonului? De ce? Pentru că n-a găsit de cuviință și, cum Pițurcă decide, trebuie să-i respectăm opțiunile. N-ar strica să ne însușim acest mod de a judeca lucrurile, nu să căutăm la infinit noduri în papură! Să contești numai de dragul de a fi contra n-ajută la nimic. Dăunează, nu constru ieşte.

În ciuda cîtorva surprize, lotul lui Pițurcă e unul echilibrat, alcătuit judicios. Practic, în condițiile în care Mutu și Tamaș s-au autoeliminat, iar Sînmărtean s-a accidentat, nu lipsește nimeni.
În categoria surprizelor intră tinerii Silviu Lung jr., Mățel și Chiricheș, dar și mai experimentații Cociș și Ov. Petre. Pițurcă i-a adus pe primii 3 în ideea perspectivei, ca să-i crească, nu ca să-i titularizeze imediat. Cu atît mai puțin în duelul cu Franța, cînd probabil că nu vor prinde nici măcar foaia de arbitraj.

Selecționerul realizează însă că viitorul începe azi și, urmărind reconstrucția din mers, s-a gîndit și la schimbul de mîine. Că Lung jr. și Mățel provin de la Astra, cu al cărei finanțator Pițurcă ar avea ra porturi de prietenie, ba și de afaceri, constituie doar o coincidență. Cît îl cunosc pe Pițurcă, și am pre tenția că-l cunosc, nu-l cred dispus la compromisuri. E un tip pe picioarele lui, greu de îndoit, mai degrabă trufaș decît docil.

De altfel, anunțul că Mutu și Tamaș s-ar putea întoarce dacă “tricolorii” vor rămîne în cursă pentru Euro 2012 reprezintă încă o dovadă în acest sens. Pentru că Pițurcă le-a lăsat o portiță deschisă celor doi și, în caz că-i va reprimi, nu va da înapoi, ci își va ține cuvîntul. Va face ceea ce a lăsat de înțeles că va face.

În privința lui Cociș și a lui Ov. Petre, consi de – rați de către mulți fixurile antrenorului, lucrurile se complică, dar nu foarte tare. Totuși, Cociș a jucat de 7 ori în cele 21 de partide ale mandatului lui Răzvan Lucescu. E drept, nu și Ov. Petre, a cărui ultimă prezență datează din 11 februarie 2009, de la “amicalul” cu Croația, moment în care echipa era condusă tot de Pițurcă. Să convenim însă că reactualizarea lui Ov. Petre la 29 de ani poate să mire. Cel poreclit “Ceasul” evoluează în liga secundă italiană, iar formația lui, Modena pregătită de Bergodi, a pierdut la scor întîlnirea din etapa inaugurală a stagiunii, 1-4 cu Reggina. În plus, mijlo cașul român a fost schimbat în minutul 57. Nu-i exclus ca Pițurcă să fi forțat cu Ov. Petre, dar nu văd de ce ne-am înfierbînta. În fond, vorbim despre un singur jucător dintr-un efectiv de 24, ce atîta tevatură?!

N-am să recurg la locul comun că “naționalei” îi trebuie liniște înaintea unei confruntări de quitte ou double cum se anunță cea cu Franța, extrem de dificilă. La un asemenea nivel nu există liniște, există numai zbucium, presiune, încleștare. Dar nici de vorbe de clacă nu-i nevoie, din care motiv ar fi vremea să ne vindecăm de boala inven țiilor, a speculațiilor și a strîmbatului din nas. Altminteri, nu vom ieși niciodată din tunel.

Comentarii (64)Adaugă comentariu

vasim (144 comentarii)  •  31 august 2011, 10:02

Bine zis, superterii trebuie sa respecte deciziile selectionerului si sa le sustina!
Hai Romania!

Anghel Husi (107 comentarii)  •  31 august 2011, 10:04

Asa e, nea Ovi, ai dreptate. Nici eu nu il cred pe Piti in stare sa faca compromisuri. E prea capos si chiar incapatanat.

MARGELATU (11 comentarii)  •  31 august 2011, 10:07

Sunteti sigur ca Sanmartean e accidentat? Sper sa aveti dreptate…ca altfel e o mare INCOMPETENTA sa nu fie convocat!

Si MURESAN de la CFR???

INCOMPETENTA continua la FRF…I-mi pare rau sa o spun!

contee (2 comentarii)  •  31 august 2011, 10:29

am o intrebare care stie cand a fost ultimul meci oficial a lui Stancu ca sa te bati cu Franta cu el …..lasi pe Marius Niculae acasa golgheterul campionatului si aduci pe Stancu care nici el nu stie cand a mai jucat un meci oficial ……

contee (2 comentarii)  •  31 august 2011, 10:32

trebuie sa joace jucatorii stelei de aia nu a fost adus Muresan

aurel avasiloae (71 comentarii)  •  31 august 2011, 11:09

ingroparea psihologica a universitatii de catre macelarii fotbalului romnesc ,m sandu si militianul isteric dragomir va fi dovedita de justitia romana in care am incredere inca . craiova a fost scoasa provizoriu din fotbal pritr o decizie arbitrata a frf . totul s a invartit in jurul mercenarului piturca ,care in ciuda negatiilor vehemente ,are un sistem realtional puternic atat la lpf cat si la frf . debarcarea fortata a lui r lucescu de la carma nationalei este stric legat de cazul puturca de la craiova .macelarii sandu si dragomir au tinut sa l protejeze pe piturca de actiunile in justitie a lui mititelu dandui o functie inalta in fotbal . incet incet adevarul despre murdariile in fotbal vor iesi la suprafata iar macelarii vor plati cu varf si indesat ,in ciuda declaratiilor triumfaliste ale celor care au ingrpoat sistematic fotbalul romanesc !!…

il cazzone (5 comentarii)  •  31 august 2011, 11:12

nu nea ovi nu e omul compromisurilor; e doar omul spagii. dai(sau impresarul tau sau conducatorul tau) banu’ joci; altfel nu. la fel ca si ziaristii care il criticau pe razvan ca nu il convoaca pe muresan( cand acesta era accidentat!!! ) si acum tac toti cand nu il convoaca piturca(cand muresan e in forma si chiar joaca).

cneius (151 comentarii)  •  31 august 2011, 11:13

Cea mai mare problema este ca nu avem selectioner. Este nevoie de un om cu o inalta tinuta morala nu de un cartofor prins in flagrant. Un om care sa poata fi un exemplu pentru jucatorii convocati nu un infumurat complexat. Rezolvati aceasta prima problema si apoi va puteti ocupa de celelalte, gen convocari, etc.

streees (35 comentarii)  •  31 august 2011, 11:13

Piţurcă nu-i omul compromisurilor ?

Conform DEX una dintre definiţii sună aşa:
„COMPROMÍS2, -Ă, compromiși, -se, adj. 1. (Despre oameni) Cu reputația pătată; discreditat. 2. Primejduit, stricat. – V. compromite.”

Întrebare: Cum poate fi numit Piţurcă după ce a fost prins trişând într-un cazino ?
Cum poate fi numit Piţurcă după ce l-a înşelat şi şantajat pe Mititelu, punând umărul SERIOS, la distrugerea Ştiinţei Craiova ?
Să mai aduc argumente ? Prefer să mă opresc la acestea, cele mai proaspete în memora noastră.

Răspuns: Ca să nu fim răi hai să spunem simplu: Piţurcă este un om compromis, iar realitatea îmi dă dreptate.
Realitatea o demonstrează.

Anonim (1 comentarii)  •  31 august 2011, 11:14

Domnule Ioanitoaia, va rugam nu mai visati. Aveti o varsta totusi. Cum puteti sa spuneti ca a fost lasata o portita pentru Mutu si Tamas, daca invingem cu Luxemburg si Franta. Nici cel mai optimist suporter nu crede ca asa ceva este posibil fara cei 2. Piturca a fost, este, si va fi la mana „Clanului Becali”. Convocarile facute sunt deja penibile. Ovidiu Petre si Stancu la nationala? Sincer il preferam pe Florescu.
Hai Romania!

kata (3 comentarii)  •  31 august 2011, 11:16

Chiar imi pare rau ca citesc un astfel de articol…Pe Mutu nu-ti permiti sa-l lasi acasa,pe Tamas poate da,dar faptul ca joaca in Anglia zic eu,are dreptul la convocare.Iar faptul cu fixurile sale,e cunoscuta.La fel si Razvan facea. Dar il iei pe B.Stancu care nu joaca nimic,si-l lasi acasa pe Sageata sau alti jucatori.Penibil!

@vasim (1 comentarii)  •  31 august 2011, 11:21

daca tu nu poti sa judeci e problema ta.cum sa fii de acord cu un jucator de cazino?matel e operat de menisc de vreo luna,lung jr cand era el la craiova nu juca deloc,bogdan stancu nici nu mai stie cum e sa joace dapoi sa stea pe banca.ovidiu petre era bun la vremea lui acu ……cocis………….a distrus craiova ca asa a vrut el sa puna mana pe club daca era asa nevinovat cum zice cand sa iscat scandalu prin toamna iesea cu alea 3 dezlegari care lea avut si se termina tot tambalau da el nici in ziua de azi nu lea aratat…

NU CONTEAz (6 comentarii)  •  31 august 2011, 11:24

dE CE NU A-TI SUSTINUT ACELAS PRINCIPIU SI IN
CAZUL RAZVAN LUCESCU?
CRED NEA OVI CA PENTRU ACEST ARICOL A-TI FOST INFLUENTAT.

kkt (1 comentarii)  •  31 august 2011, 11:33

Cum poti sa nu-l convoci pe Muresan la nationala??!! Ce alt mijlocas defensiv (care recupereaza atata de bine, care are asa aport ofensiv si nu in ultimul rand fizic si atitudine) mai are romania???? Tot stau si ma gandesc dar nu gasesc. Ahhaa, acuma stiu! Muresan nu joaca la FC Clan Becali SVF

andy (52 comentarii)  •  31 august 2011, 11:34

pe vremea lui razvan lucescu nu ziceai „sa convenim ca asa a vrut antrenorul.”
asemenea articole, fara pic de critica nu ajuta, asta nu e presa.
daca ne bate franta la fel o sa zici, sa convenim ca am fost mai slabi.
presa trebuie sa critice, sa puna intrebari, sa ceara lamuriri, nu sa ne arate lotul scris de selectioner si sa spuna asta este lotul.

Retete prajituri (1 comentarii)  •  31 august 2011, 11:37

Aveti perfecta dreptate domnule Ioanitoaia

dinamo4eva (2 comentarii)  •  31 august 2011, 11:48

Selectia e bine facuta . Singura mare greseala a lui Piturca e ca l-a convocat pe Ov.Petre care nu stiu de cand n-a mai jucat un meci de fotbal si l-a lasat acasa pe Muresan . Lung jr merita , iar Matel mereu mi s-a parut mai bun decat Rapa .

jiji (42 comentarii)  •  31 august 2011, 11:54

nea ovi, fara sparare, ai coloana precum presu’ de ai ajuns sa crezi si sa provaduiesti gogomaniile lui Piturca. Matel vine dupa accidentare, a jucat vreo 120 de minute in campionat si nu a aratat mare lucru. Silviu Lung jr. rezerva la Craiova, a jucat trei meciuri la Astra – un gol primit – hai la Nationala…ce au aratat Ov Petre si Cocis de sunt peste Muresan de la Cluj, care joaca bine si nu s-a transfer in China de dragul nationalei…

Costin (36 comentarii)  •  31 august 2011, 11:55

Fara Mutu, nu batem nici pe Luxemburg!

bazileon (167 comentarii)  •  31 august 2011, 11:55

Un articol care i-ar fi placut lui Ilie Ceausescu, poate chiar si Tovarasului, mai stii?
Daca prezenta la Nationala a mult-rasuflatilor Cocis si Ov. Petre (pentru o clipa am crezut ca-i Fl. Petre, o alta mare feblete a lui Piturca) plus un total necunoscut ca Maratel, jucatori ce vor acompania nonvalori gen Nicolita e tratata cu atata ingaduinta iar Piturca primeste un cec in alb, asta e numai din cauza funciarei blandeti a dlui Ioanitoaia.
Lasa ca o sa-l injure dupa ce va rata urmatoarele calificari!

streees (35 comentarii)  •  31 august 2011, 11:55

Despre „imaculatul” Piturca !

Extras din arhivă:

PITURCA A FACUT PUSCARIE !

„In noaptea de 16/17 decembrie 1981, in jurul orei 2.00, cu ocazia unei actiuni a Militiei in cartierul 9 Mai din Tirgu-Jiu au fost surprinse in flagrant, jucind barbut, sase persoane, printre care si Victor Piturca, fotbalist legitimat pe vremea aceea la FC Olt. Mai precis, actiunea a avut ca loc de desfasurare apartamentul unei tinere, Doina Holt, nepoata unuia dintre „jucatorii” surprinsi. Alaturi de Piturca s-au mai aflat Aurel Diaconu (43 de ani, conducator auto), Nicolae Holt (61 de ani, vinzator), Constantin Cutui (58 de ani, gestionar), Victor Hortopan (32 de ani, profesor de matematica) si Ion Scorosanu (39 de ani, mandatar la cooperativa „Constructorul”). Un al saptelea personaj, Doru Aristica Serban, zis si „Habitu”, 27 de ani, fara ocupatie, a reusit sa dispara, fiind pus sub urmarire.Trebuie mentionat ca, desi Victor Piturca era cel mai tinar din aceasta gasca (avea doar 25 de ani), el era recunoscut ca fiind un „jucator de pocar, barbut, table pe sume fabuloase, pe raza municipiului Tirgu-Jiu”, dupa cum reiese din sentinta.De altfel, in acea ghinionista noapte, Victor Piturca avea cea mai mare suma dintre toti, semn ca ii mergea bine. Toti banii gasiti in joc au fost confiscati astfel: de la Holt – 4.500 de lei (si trei zaruri), de la Cutui – 6.600 de lei (si trei zaruri) de la Piturca – 11.500 de lei, de la Hortopan – 6.600 de lei, de la Diaconu – 2.750 de lei (si doua zaruri), si de la Scorosanu – 5.500 de lei. Conform unor date neoficiale, „Habitu” a disparut cu ceva timp inainte de controlul Militiei, avind asupra sa 20.000 de lei. In acea perioada, salariul mediu in Romania era cuprins intre 1.500 si 2.000 de lei. Judecat la cinematograf
In baza articolului 1, litera c din Decretul 153/1970, cei sase au fost judecati in regim de urgenta pe 18 decembrie 1981, alegindu-se cu cite sase luni de inchisoare. Procesul a fost public si s-a tinut in sala cinematografului „23 August” din Tirgu-Jiu, in prezenta unei asistente numeroase.”Avind pe rind cuvintul in fond, cei 6 contravenienti prezenti au recunoscut si regretat fapta, lasind la aprecierea instantei pedeapsa ce se va pronunta”. Termenul de reexaminare a fost fixat, conform legii, la 24 de ore. Piti a invocat ca e „fotbalist de valoare”
Imediat, a doua zi, pe 19 decembrie, Victor Piturca a solicitat reexaminarea sentintei civile nr. 6415/1981 in urma careia trebuia sa stea sase luni la inchisoare. Drept circumstante, el a invocat faptul ca este fotbalist de valoare, ca este incadrat in munca si ca a fost sincer in timpul procesului. Prin avocatul care l-a asistat, Piturca a cerut modificarea sentintei in sensul aplicarii unei amenzi contraventionale. Avind in vedere ca maximumul amenzii ce putea fi acordata era de 5.000 de lei, in conditiile in care in joc au fost suma de 57.450 de lei si un inel de aur de 14 grame (confiscat si el de autoritati), instanta a mentinut pedeapsa. Astfel, cererea de reexaminare a fost respinsa ca nefondata si sentinta a ramas definitiva. Cazul a fost prezentat in …81 de „Gazeta Gorjului”
La vremea aceea, evenimentul a fost surprins doar de ziarul local „Gazeta Gorjului”, presa centrala nefacind public acest caz. Fotbalist la FC Olt, Piturca a scapat in cele din urma de executarea integrala a pedepsei. El a fost eliberat din arest la ordinul clanului Ceausescu, fara o sentinta in acest sens. Cu alte cuvinte, el a continuat sa joace fotbal desi era condamnat, caz unic poate in analele justitiei. Dupa cum spun unii, Piturca ar fi executat doar 5 zile de arest, altii vorbesc de doua saptamini, in timp ce oamenii mai apropiati sustin ca jucatorul a ispasit o luna de inchisoare. „A intervenit, pentru el, Halagian”
Sorin Gaman, fost si el cindva fotbalist la Jiul Petrosani, este cumnat cu Piturca. „Eu cu Victor tinem doua surori”, ne precizeaza Gaman. „Ar trebui sa-l intrebati pe el ce-a fost atunci. Nu-mi place sa-mi amintesc de vremurile alea”. Dupa care face totusi un efort de memorie. „Nu Piturca a fost urmarit atunci. Oricum, el era renumit cu jocurile de noroc. A cazut aiurea. Parca doua saptamini a stat in arestul Militiei Tirgu-Jiu si alte doua saptamini la Penitenciarul din Craiova. Acolo l-a prins si Revelionul. Pina la urma l-au scos comunistii. A intervenit, pentru el, Halagian”. L-am intrebat de ce a fost nevoie de o luna pentru interventia puterii. „Toti erau plecati. Au aflat prea tirziu. Oricum, a iesit fara nici o alta judecata. A iesit asa, pur si simplu”. „Aruncau zarurile din pahar”
Cel care a coordonat actiunea arestarii a fost colonelul Gheorghe Stoica, pe atunci capitan la „Paza si ordine publica”. Desi au trecut aproape 17 ani, el isi aminteste derularea actiunii punct cu punct.”Am primit in acea noapte un telefon de la un vecin care ne-a zis ca la Doina Holt se joaca barbut. Am luat trei-patru subofiteri si ne-am deplasat pe strada 23 August. Nu stiam cum sa patrundem in casa pentru a constata flagrantul. Asa ca am recurs la un siretlic. Pe atunci curentul se oprea destul de des. Pe hol am inceput sa umblam la panou si sa oprim curentul. Apoi ii dadeam drumul. Intr-un tirziu s-au prins ca e cineva care umbla la tablou. Doi dintre ei au iesit pe hol. In acel moment, am intrat peste ei si i-am prins in plin joc. Jucau barbut cu paharul. Nu aruncau zarurile din mina, ci din pahar. „Habitu” disparuse. Au fost pasnici, nu s-au dedat la violente. Au urmat audierile, luarea de declaratii, in prezenta unor martori, discutii care au durat pina in zori. De acolo au fost dusi in arestul Militiei, iar a doua zi au fost judecati la sala de cinema. Nu mai stiu cum a scapat Piturca”. Scorosanu: „Jucam acasa la o curva”
Ion Scorosanu are acum 56 de ani si este una dintre cele mai respectate persoane din Tirgu-Jiu. El este patronul unui cochet barulet din centrul orasului, la care trage numai lume buna.In dosarul din 1981 se spune despre el ca a fost cel care a initiat „joaca” din noaptea de 16 spre 17 decembrie. Cind afla scopul vizitei noastre, se ridica de la masa si pleaca. „De ce ma intrebati pe mine toate astea? Vorbiti cu ceilalti! Cu „Habitu”, care este cel mai bun prieten al lui. Si care atunci a reusit sa scape”. „Victor avea si noroc, si stiinta”
Pina la urma se mai imbuneaza. „Ne stiam toti de mai mult timp. Eram un grup si ne intilneam destul de des. Jucam ba prin restaurante, ba prin apartamente. Atunci eram la o curva. Dupa fiecare meci Piturca venea la Tirgu-Jiu. Nevasta-sa era de aici. Victor avea noroc la zaruri, dar si stiinta. El avea minute fine, nu batatorite. Nu era ca noi, care aveam si serviciu. De-aia ne-a judecat la cinema. Eram totusi persoane cunoscute in oras. Dupa hotarirea judecatoreasca finala, ne-a tuns pe toti la zero. Eu am stat in puscarie toate cele sase luni, dar stiu ca Piturca a iesit mai repede. L-au scos alde Ceausescu. Nu pentru Piturca a fost actiunea. El a cazut in cursa intimplator. „Habitu” era vizat atunci, pe el il urmareau. Dupa ce am iesit nu am mai apucat sa vorbesc cu Piti”, ne-a povestit Scorosanu. Doctorul Grigut, sponsorul lui Piti
Doctorul neurolog Grigore Serbanescu, zis „Grigut”, este omul pentru care „Victor a fost ca si fiul meu”. Prin oras se spune ca pentru fiecare gol dat pentru Pandurii Tirgu-Jiu (echipa la care a evoluat Piturca inainte de FC Olt), Piturca primea de la doctor cite 3.000 de lei. Numai intr-un campionat, Piturca a inscris 46 de goluri pentru Pandurii (care evoluau in Divizia B).In virsta de 68 de ani, doctorul Serbanescu isi aminteste bine de Piturca. „Eram presedinte la Pandurii. Piturca juca la tineretul Craiovei si nu avea loc in echipa mare. Prin 1976, el facea armata la Vinju Mare. Am vorbit cu un colonel la Bucuresti si am reusit sa-l aduc la Pandurii. Tare mi-era drag de el. Mi-amintesc ca aveam un meci important cu Severinul. Cine cistiga intra in Divizia B. La pauza era 0-0. M-am dus la pauza la Victor si i-am zis: „Victore, am auzit ca e vorba de un blat. Nu ma lasa! Ajuta-ma sa cistigam. Daca batem, ai de la mine o prima suplimentara”. Dupa pauza, jocul a fost echilibrat. Spre final, nu stiu cine a centrat in careu, s-a inaltat Victor si a marcat cu capul. Am cistigat cu 1-0 si am promovat. Ce sarbatoare a fost atunci! Prin septembrie 1979, intr-o joi, i-am facut nunta lui Victor. Eu am platit tot. Daca au fost 20 de persoane”. A fost placerea mea. A doua zi, fara sa zica nimic, a semnat pentru Olt si simbata juca deja la ei. Mi-a parut rau ca a plecat de aici, dar m-am bucurat ca a promovat. Juca acum in Divizia A”.Cind pomenim de condamnare, pe doctor il apuca amnezia. „Cred ca s-a dorit o razbunare. Nu l-am mai vazut decit prin ’89. Mi-as dori sa-l mai intilnesc, sa mai vorbesc cu el”. I se spune Satana
O concluzie se poate desprinde. Victor Piturca a fost victima propriei pasiuni pentru jocurile de noroc. Nimeni nu l-a vizat in mod special, desi, dupa cum zic unii, in acea perioada devenise o persoana foarte aroganta. „Numai prim-secretarul putea sa mai discute cu el”, zic unii. Varianta unei asa-zise conspiratii a vremurilor impotriva lui este exclusa din start. Din contra, comunistii aflati la putere au fost cei care au facut posibila eliberarea lui din penitenciar. Piturca avea bani si isi permitea sa joace. Se pare ca aceste hobby-uri le are si acum, jocul lui preferat fiind pokerul. „Nu degeaba i se spune Satana. Niciodata nu realizezi cind are doi septari sau patru asi. Fata lui nu exprima nimic”, vorbeste lumea.Se pare ca relatia dintre Piturca si „Habitu” se pastreaza si acum. „Habitu”, sau Miliardaru’ – cum ii zic localnicii -, se ocupa cu camataria. Si nu e exclus ca el sa ruleze banii proveniti de la Piturca, mai cred oamenii din Tirgu-Jiu. Halagian e „mucles”
Florin Halagian nu-si aminteste nimic despre aceasta poveste. „Nu cunosc nimic. N-am auzit nimic. Oricum, nu puteam sa fac mare lucru, eu eram la Scornicesti, iar din cite imi spuneti dumneavoastra el a avut probleme la Tirgu-Jiu. Oi fi eu dinamovist, dar nu m-am bagat cu Militia. Ce puteam eu sa-i fac? O fi venit el tuns la zero, dar ce-i cu asta? Acum, la Bacau, am patru jucatori tunsi la zero. Ce vrea sa insemne asta, ca au probleme cu politia?” Piturca: „Nu stiu nimic”
Aflat in Turcia cu lotul de tineret, Victor Piturca a spus nervos: „Nu stiu nimic despre aceasta problema! Daca ati aflat-o, scrieti. Verificati si scrieti, daca este valabila. Trebuia sa ma sunati pe mine in Turcia sa va spun despre treaba asta, sau cum? Pozitia mea este ca nu stiu nimic despre aceasta altercatie cu politia”.

Citiţi mai mult: Piturca a facut puscarie! > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/piturca-a-facut-puscarie-603296.html#ixzz1WbCi4NTL
EVZ.ro

florin (1 comentarii)  •  31 august 2011, 11:58

este un nesimtit marius niculae cE ARE?MERSI

tanti Floarea Borshareasa (141 comentarii)  •  31 august 2011, 12:07

Asa este nenea Ovidiu.Bun articol, mie mi-a placut mult de tot.Si de domnu Piti imi place tare mult ca antrenor la nationala ca e barbat frumos si face cea mai buna selectie.Numa de Florentin Petre imi pare rau ca s-a retras.

marco (17 comentarii)  •  31 august 2011, 12:11

DIN NOU traim un deja vu de la euro. cand am aflat grupa deja ni se vedea frunza de la morcov. dupa euro:DE CE NU NE-AM CALIFICAT? ne supraestimam exagerat! sa avem asteptari sa batem acum Franta?? nu ii cam fortat? suntem in urma a4a oameni buni. URNA A4A! si asta reflecta exact realitatea!

streees (35 comentarii)  •  31 august 2011, 12:23

Pt. Marco – 24

Am fost in urna 4 valorica pt. preliminariile CM – 2014.

Pt. actualele preliminarii am fost in urna a 2-a valorica !

marco (17 comentarii)  •  31 august 2011, 12:33

@streees noi acum avem meci cu Franta nu atunci. si inca suntem in urma a4a..

io (1 comentarii)  •  31 august 2011, 13:13

hehehehe, pai e normal ca doar gazeta e pe mana cu el! vreti exemplu? cu o zi inainte sa fie chemat moti la lot, ce articol a scris gazeta despre moti? parca ar fi fost cel putin n. vidici!

lereter (68 comentarii)  •  31 august 2011, 13:25

Dle Ioanitoaia,va respectam opiniile,vizavi de Piturca.Totusi nu abordati integral problema.Un jucator de top,in forma excelenta,Varga ,din Rusia ,nu a fost adus. De ce ?.Apoi tot din Rusia vine Ov.Petre,un jucator mai in varsta ,ca un Ropotan,sau Plesan.Apoi jucatori rutinati Deac,Muresan,Apostol,Galamaz stau acasa.Cit despre Matel si Lung,mai ales primul,in acest moment au fost adusi surprinzator.Matel e debutant (experiente,la doua meciuri capitale ?),iar Lung(al treilea),are ceva valoare,dar statea rezerva ,pina nu demult ,la Piturca,iar sa nu-mi spuneti ca Plesca sau Dani Coman nu sint mai in forma.In concluzie ramane acelasi Piturca, cu moralitate indoielnica,cu conceptii tactice de tipul: 4 inapoi,2 inchizatori defensivi,in atac „fie ce-o fi”-ca-n Elvetia. Ma tem ca asa va fi greu sa batem Luxemburgul,ca de Franta e cam clar ca ne vom apara „ca la Verdun”.De aia nu prea inteleg „cumsecadenia” Dv ,vizavi de Piturca.

englezu (33 comentarii)  •  31 august 2011, 13:26

„Cu barbugiul-antrenor victor piturca, vom avea victor multe” !!! Asta e Romania actuala, asta e canibalismul romanesc ! Vreti altceva, vreti mai mult, vreti mai bine… eheee dragi romani: schimbati-va atitudinea ! Iesiti in strada, votati-i pe cei care merita ( oare ii stim ?), treziti-va !!! Altfel, va meritati soarta !!! Hai la lupta cea mare, eliminati-i pe nemernici !!! Noi suntem multi, ei sunt putini, dar foarte vicleni !!! Totul depinde de noi ! Nu stati pasivi ! Luptati !!!

Vlad (43 comentarii)  •  31 august 2011, 13:28

ok ok….dar cum explici ca Rapid si Dinamo (echipe in fata Stelei in campionat momentan) au cate 1 jucator la lor (Herea si Moti – concovat de urgenta) iar Steaua are SASE. Repet SASE. Nici nu ii mai pun pe fostii stelisti care sunt si aia destui (unii care nici nu au jucat vreun meci in sezonul asta si au fost aruncati pe la nou promovate), in timp ce atacanti in mare forma de la noi din campionat (unii chiar de la Dinamo sau Rapid)sunt lasati pe dinafara. Si asta a fost regula general valabila in TOATE mandatele lui Piturca.

Chiar atat de superioara sa fie Steaua???? Eu nu cred.

Nu imi place sa fac analiza selectiei, in mod normal un selectioner stie mai bine decat mine pe cine trebuie sa convoace dar nationala noastra nu mai e pe modul normal demult. Momentan colcaie de jucatori aflati intr-o forma indoielnica care vin de la steaua sau au jucat la steaua si asta este tare suspect

Marin (1 comentarii)  •  31 august 2011, 13:37

Nationala nu e echipa de club ca sa poate fi reconstruita ( un cuvant la moda acum ).
Selectia trebuie facuta pe cei mai in forma fotbalisti la momentul respectiv nu pe tineri de „crescut” sau pe jucatori care n-au mai atins mingea de nici ei nu mai stiu de cand.
Cand o sa incetam sa ne plangem si sa nu mai oftam la ce am fost, poate o sa reusim ceva.

buratinos (24 comentarii)  •  31 august 2011, 13:37

Pe Lucescu jr.l-ati facut varza tot timpul mandatului,atat cat a avut, si el tot la reconstructie era ca si domn” Pitzi, acum gasiti scuze pentru el, ca dheee omu” este dur si nu face comprimis…….daaa, de loc nu face.Cand o sa fie si Pitzi iarasi alungat de la Lot, cine va veni…….tot Lucescu jr.
Si uite asa ne tot intrebam de la o vreme, ce naiba nu merge la ehipa asta….ca antrenori avem, tot aceeasi.
Articolul asta cam miroase nitel a partinire nea Ovidiule

streees (35 comentarii)  •  31 august 2011, 13:38

Pt. Marco – 26

Noi acum avem meci cu Luxemburg.

Pana la Franta mai este ceva timp, eventual multe scandaluri, daca nu invingem in Luxemburg.

diaspora (8 comentarii)  •  31 august 2011, 13:48

pt. jiji si kkt: perfect punctat!!!!

Stefan (6 comentarii)  •  31 august 2011, 13:53

Pentru cel care a postat articolul cu dosarul penal al lui Victor Piturca.

Citiţi mai mult: Piturca a facut puscarie! > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/piturca-a-facut-puscarie-603296.html#ixzz1WbCi4NTL
EVZ.ro

Toata lumea stie povestea asta…deci nu e o noutate.

Aristotel (167 comentarii)  •  31 august 2011, 13:56

Pe vremea aceea, cand Piturca juca la Pandurii, l-a invitat un barbugiu din Sadu, vedeta locala, sa joace barbut ! Stiind ca Piturca ” obisnuia” sa masluiasca zarurile, nu i-a permis lui Piturca sa dea el zarurile de joc. Piturca, vrand sa arate ca este cinstit, i-a propus aluia de la Sadu, sa mearga la librarie si sa vina cu zaruri noi! Dar barbugiul de Piturca, vorbise mai inainte cu librarul si i-a dat niste zaruri masluite, promitandu-i ca daca castiga, librarul va avea parte de o cota-parte din castig ! Normal, librarul a intrat in joc, si i-a dat aluia de la Sadu, zarurile masluite de Piturca ! A inceput jocul, Piturca castiga mai mereu… Atunci, companionul lui Piturca, s-a enervat si a rasturnat masa de joc! Au iesit la iveala niste magneti fixati pe partea inferioara a mesei… A fost tambalau mare, doar amicii care chibitzau, l-au scapat pe Piturca de o scarmaneala pe care o merita ! Asta este omul Piturca ! Un cartofor inrait, un smenar, un barbugiu, un trisor ordinar ! Ca sa-si atinga scopul, calca pe cadavre ! Este evident, ca el la Craiova, s-a dus sa puna mana pe echipa si cu ajutorul primariei, sa o mentina ! Doar nu credeti ca Piturca avea de gand sa bage vreun leu in echipa Universitatea Craiova; el venise la furat !

lila (47 comentarii)  •  31 august 2011, 13:56

cloaca colcaie cu cocalarii cocliti continuu! BRAVO!

Gooner (8 comentarii)  •  31 august 2011, 14:17

PERFECT SPUS SI ARGUMENTAT!
NU SE PUTEA MAI BINE !

maigret (49 comentarii)  •  31 august 2011, 14:44

Nea Ovidiu,e greu sa te pui ´´chezas´´ pentru un individ care triseaza in Cazinou…Incerci sa fii impaciuitor,cum n-ai fost cu Razvan,desi moralitatea Juniorului nici nu se poate compara cu a lui Piti.Nu-i contest calitatile de selectioner lui Piturca ,dar ca om…haida-de!Numai cardasia cu jiovani spune multe!Iata ce cred eu:Piti face in general ce-l taie capu´,dar 2-3 jucatori tot ia la sugestia fratilor becalioti.Mai mult,e plauzibila oare ipoteza ca si Nasu´s-a inhamat la aceeasi teleguta cu fratii?Razvan a fost ´´mitraliat´´ de ..presarii lu´matale,apoi Nasu l-a ejectat,la fel a patit si Ionut Lupescu!Lui Tata Jean i l-au furat pe Moraes,pentru ca daca era ´´intelegator´´nici nu retrograda(intre noi fie vorba,Moraes va valora curand 40 de milioane de verzisori!),Craiova a fost JEFUITA,si cine ,ma rog,ii impresaria pe majoritatea jucatorilor olteni?Pe Timisoara s-a razbunat Nasu,dar au profitat si becaliotii,nu?Te intreb,Maestre:oare cum s-a impartit cascavalul?Increngatura Mircea Sandu-jiovani e absolut evidenta pentru orice om cu mintea limpede!Si nu´s de ce am impresia ca si matale ai fost un pic amenintat de frati ,ca si Tata Jean…Pentru ca nu-mi vine sa cred ca ai orbu´gainilor sau c-ai dat in mintea ciutanilor…Sper sa ai macar curajul sa publici articolasul asta,poti sa-i dai lui jiovani si adresa mea,il astept oricand,mie NU MI-E FRICA DE GOLANI!

Vocea (1 comentarii)  •  31 august 2011, 15:13

Este iresponsabil si de inteles pe mainile carui individ se incredinteaza destinele echipei nationale!?!? Nu este de ajuns cat rau s-a facut unor merituoase echipe de club romanesti,implicit suporterilor acestora,ci se pare ca indivizi rupti de realitate,din conducerea FRF,vor sa asocieze din nou numele echipei nationale de numele unui individ plin de vicii, lipsa de caracter,onestitate,recunostiinta, bun simt etc.Porecla acestui individ numit Piturca este atit de necurata,incit ingrozeste pe oricare dintre oamenii normali, care se considera si CRESTINI! Insasi numerele de inmatriculare ale autoturismului acestui individ Piturca ar trebui sa fie pentru toti un semnal de alarma,pentru ca reprezinta unul dintre simbolurile necuratului,ale raului absolut! Stimate Mircea Sandu,mai mergi impreuna cu acolitii tai si pe la biserica si mai invata a deosebi intre bine si rau ! Ai uitat cit rau a reusit sa faca acest Piturca nu doar unor 2 prestigioase cluburi de fotbal(Steaua si Craiova),cit si FRF,pe care vroia sa o stoarca de bani dupa ultima sa demitere,datorita submediocrelor sale rezultate! Asocierea cu acest negativist personaj numit piturca va fi malefica pentru toti cei din preajma sa! Este necesar ca persoane responsabile,decizionale,la nivelul cel mai inalt,sa intervina spre a salva fotbalul romanesc! Sper ca si cei din cadrul FRF sa se trezeasca la realitate,pina nu va fi prea tarziu! DOAMNE AJUTA !

alex (1 comentarii)  •  31 august 2011, 15:45

Experimentatii Cocis si Ov Petre.Fiti serios !…

Dani (78 comentarii)  •  31 august 2011, 16:12

Ihi! Nu e omul compromisurilor, ci al fratilor becali…adica al mafiei fotbalului.

gery76 (54 comentarii)  •  31 august 2011, 16:21

Am vazut cateva comentarii absolut halucinante,cum ca dl Ioanitoaia l-ar sustine pe Piturca ,iar pe Razvan 05 Lucescu nu l-ar fi sustinut suficient!
Razvan 0-5 Lucescu a fost cel mai sustinut selectioner roman,iar domnul Ioanitoaia abia cand toata lumea si-a dat seama ca este cel mai dezastruos selectioner din istoria fotbalului romanesc,a inceput sa mai opreasca osanalele la adresa odraslei bunului sau prieten Mircea Lucescu ,care chiar este un antrenor de succes.Piturca are ochi de selectioner ,din pacate i-a lipsit mereu spiritul de pedagog,avand mereu pretentia ca detine adevarul absolut si asta i-a daunat enorm ,mai ales in disputa prosteasca pe care a avut-o cu Hagi ,Popescu si Petrescu -liderii incontestabili de valoare si imagine ai generatiei de aur.Niciodata Beckenbauer n-ar fi spus ca ar fi luat titlul mondial in ’90 si fara Matthaus,Brehme si Klinsmann sau Aime Jacquet ca ar fi castigat mondialul din ’98 si fara Zidane,Djorkaeff si Deschamps,cum a spus Piturca ca ar fi calificat Romania la euro2000 si fara aportul decisiv al celor trei.
Sa speram ca totusi Piturca a invatat din propriile greseli si va reusi sa dea o noua fata nationalei desi este foarte greu in lipsa unor jucatori capabili sa decida individual in momentele cheie!!!

Vladp (54 comentarii)  •  31 august 2011, 16:44

„ar fi vremea să ne vindecăm de boala inven țiilor, a speculațiilor și a strîmbatului din nas. Altminteri, nu vom ieși niciodată din tunel.”

Retineti observatia asta si cand vom iesi din tunel cu Piturca, Lucescu JR si alte nulitati numite in aceasta maniera de Mircea Sandu,(astea nu-s inventii, sunt probe concrete de incomptenta, d-le Ioanitoaia), sa ne anuntati si pe noi. Pana atunci, multi dintre noi, iubitorii de fotbal adevarat (si nu niste mascochisti), ne vom intoarce privirile spre campionatele straine , vom urmarii nationalele Spaniei,Germaniei, Olandei etc

Nationalele nu se reconstruiesc in planuri cincinale, ele se mentin vii si sanatoase permanent prin promovarea si integrarea tinerilor in lotul national odata sau pe masura ce se pregateste „pensionarilor” din echipa; totul se face din mers. Asa se explica performantele marilor echipe ale lumii. Ar trebui aprofundata aceasta tehnica de formare si mentienre in forma maxima a unei nationale atat de catre profesionalistii FRF (daca exista vreunii) cat si de jurnalisti. Caci trebuie sa fim bine intelesi, nu analiza quasi-amatoreasca a greselilor de arbitraj ne va arata lumina de la capatul tunelului vizat de dumneavoastra, ci analiza tehnico-tactica a jocului prestat de jucatori si abordat de antrenori. Ea ne poate ajuta sa identifcam limitele noastre si sa cautam solutiile adecvate pentru eliminarea lor.

Cu recomandarile dumneavoastra d-le Ioanitoaia, traim de atatia ani si rezultatul il cunoastem cu totii. Cine nu stie ce grozavie de selectioner e Piturca? Stim cu totii ca e un zero barat, dar tocmai de-asta, fiindca este un antrenor fara performante ,(calificarea nu este performanta-nu insistati!) noi l-am readus la carma fotbalului natiunii caci altfel nu ne-am numi ROMANI. Ca la noi, la nimeni…

Si acum daca chiar vreti un nume de antrenor neconstat, iata-l: Guardiola! Mai vreti? Ferguson, Cruijf si chiar Mourinho. Pe ultimul il contesta adversarii nu sustinatorii echipei pe care o antreneaza.

Va urez sa va bucurati in speranta si gandul ca in cativa ani de liniste si laude la adresa lui Piturca, nationala va inflori. Macar dumneavoastra sa fiti linistit cu asta caci eu unul nu pot. Eu stiu de pe acum ca asa ceva nu se va intampla si ca urmare, nu pot sa ma imbat cu apa chiora!

MIKI II (181 comentarii)  •  31 august 2011, 17:07

In locul dvs., dle. Ioanitoaia, as fi mai prudent cu laudele la adresa corectitudinii lui Piturca. Trecutul lui, ca om integru, nu prea va sustin afirmatiile. Desigur, fiecare cu preferintele si prietenii lui.
Ma intreb, de ce in timpul lui Razva Lucescu nu s-au scris asemenea articole de intelegere si sustinere? Se vede clar ca clanul Becalilor dau tonul in functie de interesele lor.

Cadu (4 comentarii)  •  31 august 2011, 17:10

@lereter. L-ai vazut tu pe Varga jocund altceva decat braul de la Sportul ca sa il propui? De unde stii ca e in mare forma, ai dat in bobi? Bai ce va mai pricepeti unii si Nationala nu va exploateaza cat ar trebui competenta!

Aristofan (1 comentarii)  •  31 august 2011, 17:12

Si ce daca a jucat Piturca barbut si poker acum 2O de ani? Asta inseamna ca nu e un bun antrenor? Pai Iliescu si Basescu ce scule au fost?

Bimbo (206 comentarii)  •  31 august 2011, 17:42

Intrebare pentru toti cartitorii: nu v-a placut Razvan, nu va place Piturca, pe cine ati vrea voi la nationala? Ar fi bun Ferguson sau l-ati prefera pe Mourinho? Daca nu ar fi seceta asta de jucatori, as rade de voi cu gura pana la urechi.

Gino (513 comentarii)  •  31 august 2011, 17:48

Maigret, cum adica nu a fost Ioanitoaia impaciuitor cu Razvan? Traiesti pe alta planeta? Pana sa faca figura cu turneul din America Ioanitoaia ia cantat in struna baiatului lui tata cat a putut. Uiti ce injuraturi isi lua pentru ca il sustinea pe fiul vechiului sau prieten? Scurta memorie mai au unii…

montgomerry (60 comentarii)  •  31 august 2011, 18:08

Un articol marca Ioanitoaia.

Comentează