Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Capitala nu se lasă!

Steaua şi Dinamo au răspuns prompt startului lansat al celor două echipe din Cluj Aparent, articolul meu de ieri, scris duminică la prînz, a căzut prost. Lăudam echipele din provincie, cu precădere pe cele clujene, pentru ca, în cursul serii […]

marți, 2 august 2011, 11:03

Steaua şi Dinamo au răspuns prompt startului lansat al celor două echipe din Cluj
Aparent, articolul meu de ieri, scris duminică la prînz, a căzut prost. Lăudam echipele din provincie, cu precădere pe cele clujene, pentru ca, în cursul serii respective, două bucureştene să întreacă orice aşteptări şi să învingă detaşat. Pe Litoral, Steaua a surclasat-o pe CS Mioveni cu 4-0, în vreme ce Dinamo a zdrobit-o pe Gaz Metan cu 5-0 chiar la Mediaş, acolo unde gazdele n-au pierdut niciodată la o asemenea diferenţă de la promovarea în Liga 1! Drept urmare, formaţia roş-albă a preluat şefia clasamentului, devansînd la golaveraj tandemul someşan CFR-„U”.

Victoriile menţionate schimbă şi nu prea datele chestiunii. Întrucît, pe fondul ascensiunii provinciei, se cuvine notat, dar şi elogiat, răspunsul prompt al Capitalei. Această rivalitate ar trebui să ne bucure deoarece merită presupus că ea va înviora campionatul, îi va conferi echilibru, substanţă, dramatism. Cu cît vor exista mai multe candidate la titlu, cu atît va fi bătălia mai aprigă şi mai spectaculoasă.

La Constanţa, omul meciului a fost considerat Mihai Costea, care s-a distins prin fineţe şi prin inspiraţie. Ex-craioveanul a marcat, a avut două pase de gol şi o bară. Dar apreciez că marele cîştig al Stelei se numeşte Bourceanu, în ideea că el a adus plusul de îndîrjire, rîvnă şi sacrificiu, ce le lipsea unora dintre roş-albaştri, ceva mai poeţi, mai puţin dispuşi la eforturi susţinute. Steaua simţea nevoia unui luptător la mijlocul terenului şi l-a găsit, de aceea a şi apărut serios schimbată în bine. Şi admiţînd că a ajutat-o replica anemică a adversarului, revirimentul ei nu poate fi contestat.

Posibil însă ca Levy, cu numeroşi jucători primiţi în ultimul moment, să se confrunte cu aceeaşi problemă care-i dă bătăi de cap şi lui Răzvan la Rapid, cu dificultatea de a omogeniza repede un lot amplu. Cine va reuşi s-o rezolve din mers va obţine rezultatele scontate, dar şi liniştea fără care se ajunge rar la performanţă ori nu se ajunge deloc.

La rîndu-i, Dinamo a realizat scorul etapei, ba încă într-o deplasare socotită de foc, izbîndă ce a mai şters din sentimentul de nemulţumire stîrnit de egalul din „Groapă” cu Varazdin. Am reţinut amănuntul că tînărul antrenor al roş-albilor n-a ezitat să meargă pe mîna lui Dănciulescu, titularizîndu-l deşi ratase un penalty în partida cu Tîrgu Mureş. O bilă albă pentru Ciobotariu, care i-a arătat veteranului o încredere pe care acesta a răsplătit-o printr-o evoluţie remarcabilă, cu gol.

Tocmai pentru că e socotită o echipă de moral, succesul categoric de la Mediaş trebuie s-o determine pe Dinamo să abordeze ca favorită returul din Croaţia, din pole-position, nicidecum altfel! Pentru liderul Ligii 1 continuarea cursei în Europa League e mai mult decît o dorinţă. A devenit o obligaţie.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

cristinuzzu (24 comentarii)  •  2 august 2011, 11:20

@Ioanitoaia
„Această rivalitate ar trebui să ne bucure deoarece merită presupus că ea va înviora campionatul, îi va conferi echilibru, substanţă, dramatism. Cu cît vor exista mai multe candidate la titlu, cu atît va fi bătălia mai aprigă şi mai spectaculoasă.” – total de acord.
Imi mentin ideea ca Steaua nu va termina in primele 5 si acest lucru nu are legatura cu valoarea antrenorului sau a lotului. Steaua este momentan cea mai instabila echipa, pe toate fronturile. Victoriile sunt doar pase bune, fara siguranta care ar trebui sa inceapa de sus. MM, de cand a revenit, este o marioneta – ca si Dl. Duckadam.
Dinamo, pe de alta parte, a trecut cu brio de una dintre cele mai puternice echipe din editia anterioara. Aceasta beneficiaza de mai multa liniste decat Steaua si nu are pe umeri presiunea de la Rapid.
Stima

cristinuzzu (24 comentarii)  •  2 august 2011, 11:27

A, si inca un lucru…
Rapid se confrunta cu probleme de omogenitate doar in defensiva si aceasta este cea mai simplu de rezolvat.
Motivul startului haotic este presiunea, mai ales dupa victoria cu Vaslui. Poate parea un long-shot dar cred ca daca se termina 1-0 in loc de 3-0 jucatorii ar fi fost mai atenti cu „U” Cluj. A nu se intelege ca minimalizez meritele clujenilor – am scris intr-un post anterior ca este o echipa foarte bine inchegata.
Stima

DINAMO (6 comentarii)  •  2 august 2011, 11:53

e devreme inca! foarte devreme pentru orice concluzie.

nicky (5 comentarii)  •  2 august 2011, 11:55

Cam repede ne schimbam opiniile, nea Ovi! Culmea e ca asteptam ca patronii sa fie calculati, dar marii nostri editorialisti sunt la fel ca ei. Dupa Supercupa, alta era parerea dvs. despre Steaua. Eu zic sa mai asteptam putin, pentru ca abia pe la mijlocul turului ne putem face idee despre adevarata valoare a echipelor din Liga 1. Au trecut doar doua etape.

Bau-Bau (1 comentarii)  •  2 august 2011, 12:11

Asa cu echipele satesti din campionat poat castiga si bucurestenii un campionat. Sunt in divizia A echipe care au retrogradat si exista vicecampioana in B tare ! Tribunalele sportive ar trebuii sa se pronunte doar cu privire la latura sportiva a fenomenului nu si la partea economica a cluburilor care cred ca este normal sa fie judecate de catre instantele civile. De ce au fost sanctionati jucatorii lui Poli? pe teren au castigat dreptul de a participa in preliminaiile CL si de a juca in prima liga. Sportul studentesc in schimb a retrogradat conform rezultatelor sporive si tot in prima liga joaca. Intrebare, tribunalul sportiv a judecat corect in spiritul sportului cel mai bun sa castige? Jos Mircea Sandu si Mitica Dragomir tot fotbalul din Romania este plin de mizerie. Un conflic intre Mircea Sandu si Marian Iancu au privat suporterii si jucatorii lui Poli de a se bucura de performantele obtinut anul trecut,despre asta trebuie sa vorbesti nenea Ioanitoaia nu de cooperativa de la Bucuresti si cum se tarie echipele din capitala. Chiar am fi curiosi care sunt datoriile cluburilor bucurestene si cum de au reusit ele sa primeasca licenta???

flo (44 comentarii)  •  2 august 2011, 12:13

hm, ce repede se entuziasmeaza poporul roman, suntem niste optimisti incurabili. Dupa 2 etape, tragem concluzii. La fel cu atacantul de la Pandurii, care dupa UN SINGUR meci, deja e dorit de toate echipele planetei….

Albu (88 comentarii)  •  2 august 2011, 12:17

Nicky, degeaba te dai surprins pentru ca Steaua actuala difera de cea de la Supercupa. Si s-ar putea daca mai vin vreo 2-3 jucatori sa semene si mai putin cu invinsa Otelului. Observatiile din text sunt pertinente. Steaua pare mult schimbata in bine si dl Ioanitoaia explica de ce.

stefanut (1 comentarii)  •  2 august 2011, 12:20

d-le ioanitoaia cam repede v-ti schimbat parerea despre provincie dar tin sa va anunt ca daca FRF nu se baga atunci echipele din bucuresti nu mai vad canpionatul in urmatori 5ani casa va dezamagesc un pic , ca m.sandusi cu dragomir vad ne putinta echipelor din capitala si dau ordin sa fie ajutati sa fie sus in clasament de aceia au cistigat STEAUA si DINAMO

johnnyB (4 comentarii)  •  2 august 2011, 12:20

nea Ovi, imbatranesti…Danciu a ratat penalty cu Varazdin, cu Muresul au dat un gol discutabil „cainii”…

vodoo (1 comentarii)  •  2 august 2011, 12:27

danciu a ratat 11 m cu croatii nu cu tg mures!

sony (15 comentarii)  •  2 august 2011, 12:39

Asa e! Si nu conteaza mijloacele! Retrogradam, dezafiliem, amendam pe toti cei ce stau in cale! Sa se stie cine si unde e Sefu’! Problema fotbalului romanesc este ca nu mai creste valori. De cand n-a mai dat Capitala valori de echipa nationala? Facute nu cumparate prin diverse mijloace! Semnalele sunt clare. Fotbalisti care se transfera la echipe ce au terminat pe locuri modeste ( Steaua si Dinamo) sunt imediat chemati la nationala. De la Otelul nimeni. Dar de la Steaua care a batut marea echipa a Mioveniului dupa un joc chinuit cu o alta echipa celebra ( Sibiul), au fost convocati 6 (sase). De pe vremea turcilor avem o vorba: interesul poarta fesul. Valabil si pentru marii gazetari. Care tac precum pestii de ani de zile in problemele de fond ale fotbalului romanesc. In fapt nu sunteti mai buni cu nimic decat cei ce il conduc ( Sandu, Dragomir, Becalii, etc.).

alin (6 comentarii)  •  2 august 2011, 12:43

dinamo nu-si va permite sa joace tot campionatul , 14 contra 10 . rusine !

mury99 (2 comentarii)  •  2 august 2011, 13:11

nu stiu de ce comparati jocul stelutei voastre cu cel al lui dinamo?!!!!!!!!!!e deja la 2 puncte de DINAMO si diferenta v-a creste odata cu scurgerea etapelor.nu mai faceti asemenea comparatii caci steluta voastra nu v-a prinde nici anul asta podiumul si v-a fi la final sub dinamo si rapid si asta vorbind numai de echipele bucurestene.unde mai punem vaslui si otelul care una din ele v-a completa podiumul dupa dinamo si rapid!!!!!!

aut de poarta (328 comentarii)  •  2 august 2011, 13:24

Slab nea Ovi, din ce in ce mai slab…
Daca n-ai inspiratie, scrie si matale mai rar !

strsu (41 comentarii)  •  2 august 2011, 13:31

Mai mult ca sigur si un acest an, ca si in ultimii 4-5 ani, campioana se va „dicta” de la alianta FRF – LPF.
Depinde doar cine va cotiza mai mult, depinde de ce s-a stabilit in „trecutul campionat”, cine urmeaza la rand etc.
Sunt foarte curios la sfarsitul acestui campionat care echipa va mai fi (ABUZIV) dezafiliata, care echipa va mai fi (ABUZIV) retrogradata, care echipa va fi trimisa in (ABUZIV) in cupele europene.

In conditiile date ADEVARATA VALOARE a echipelor noastre se va vedea in meciurile din Europa, unde fluierasii si interesele mascate nu mai au prioritate. Pacat ca vom iesi repede din „Europa” si vom reveni tot la „MOCIRLA” noastra murdara.

suporter (14 comentarii)  •  2 august 2011, 13:32

Valoarea echipelor va fi aratata in meciurile din competitiile UCL si EC, meciurile pomenite in acest articol nici nu merita mentionate la jocul de fotbal, ambele echipe (Mioveni si Medias) au facut doar act de prezenta. Nioveniul nu prea are ce cauta in prima liga iar Mediasul a considerat mai important meciul de calificare cu Mainz (firesc). Lotul de la Medias este insa f subtire cu germanii au sanse minime chiar daca i-au surprins in primul meci in retur va fi altceva.

alex (1 comentarii)  •  2 august 2011, 13:47

nu e cam devreme sa vorbim despre revenirea capitalei?

adrian.marcan (2 comentarii)  •  2 august 2011, 13:50

buna ziua,

Sunt un fan impatimit al fenomenului sport in romania si mai ales al fotbalului,si m-ar interesa foarte mult cum as putea desigur cu ajutorul dumneavoastra sa am o sansa de a publica articole gazetaresti referitoarea strict la realitatea din sportul romanesc nefabuland 3-4 pagini despre cat de frumoasa e iarba de pe tarla sau cati mici a mai mancat domnul Gigi Becali,asa cum observ ca se face in ultimul timp in gazetaria romaneasca.Astept raspunsul dumneavoastra.

Cu respect,

nicky (5 comentarii)  •  2 august 2011, 14:04

@mury99

„v-a” ??????

DD (3 comentarii)  •  2 august 2011, 14:35

Sa traiesti nea Ovi ! Vad pe aici destui baieti din provincie care incep sa isi arate coltii ! Se tot iau de echipele din Bucuresti desi cei din Bucuresti nu au inceput cu atacurile ! De aici se vede frustrarea, ba ca Dinamo a castigat cu arbitrii, ba ca Steaua a ajucat cu echipa mica etc !
Fratilor, va convine sau nu …echipele din Bucuresti s-au trezit ! Si-au dat seama ca cei ce cotizeaza castiga ! Asa ca au inceput si ei sa cotizeze ! Cfr a castigat tot prin furaciuni, presa straina scria l avremea respectiva „the blatistii” – nici o echipa romaneasca nu a fost catologata in acest fel de presa straina! Basca dupa analiza gso de acum cativa ani cfr a castigat tot prin furaciuni cu arbiotrii…goluri din offside,goluri anulate adversarilor,faulturi dure de rosu nesanctionate nici cu galben etc!

Despre otelul, ce sa mai spun eu, ca ati spus voi acum vreo 2 luni cum au castigat campionatul si cum au reusit sa ajunga in CL ! PE furaciune, cu multe meciuri in care arbitrii au tras cu ei pe fata…daca nu ma insel chiar 7 ! (statistica gsp)…..zau asa nea Ovi !

U cluj da…respect ! Sunt stelist de mic dar la u Cluj se vede ca se face treaba si pe bune ! Merita, e singura echipa care conteaza din Cluj !

Forta Steaua !

PS: inca e devreme sa tragem niste concluzii si rapidul anul trecut a inceput triumfal…si a clacat pe parcurs ! Sa vedem ! Steaua se pare ca incepe sa joace fotbal, Dinamo se pare ca s-a trezit…iar Rapid sub bagheta lui Razvan (pe care nu il plac ca antrenor, este defensiv) se pare ca isi revine ! atat pt Rapid, ar trebui sa revina Marius Constantin, un mare rapidist! Printre ultimii rapidisti adevarati ! Si asta o spune un stelist !

Articol bun! Imi place ! Provincia sa aiba grija, s-au trezit bucurestenii !

DD (3 comentarii)  •  2 august 2011, 14:37

Forta Steaua !

Si scuze pentru greselile gramaticale din coment-ul anterior ! ! ! !

IO (228 comentarii)  •  2 august 2011, 14:43

Nu cred in rivalitatea provincie-capitala. Orice stelist prefera o campioana din provincie in locul lui dinamo si invers. Deasemeni nu cred in reverimentul lui Dinamo, nu inca. Steaua are toate sansele sa nu se mai numeasca asa, oricum nu mai este echipa noastra, a stelistilor, este doar un FC Becali, echipa care a castigat doua campionate si-o cupa, o echipa tarata prin noroaiele in care se scalda europarlamentarul cu frica de cancer la limba.

kELOO (27 comentarii)  •  2 august 2011, 14:49

Domnu Ioanitoaia, uitati aici analiza detaliata a ultimilor 5 ani, sa vedeti care e echipa cea mai cea: superinfoutile.blogspot.com/2011/07/cea-mai-buna-echipa-romaneasca-steaua.html

mako (2 comentarii)  •  2 august 2011, 15:21

mury99

Ia arunca un okisor pe clasamentul de anul trecut si vezi ce echipa este SUB Steaua 🙂

Referitor la articolas…slab, nici eu nu cred in rivaltatea bucuresti cu provincia

CHAMP24 (4 comentarii)  •  2 august 2011, 15:32

.
@@@ Domnule IOANITOAIA…
.
La experienta dumneavoastra, nu ma asteptam sa va gasesc “cotizand” printre ghicitoarele care-au umplut de “gherle” media sportiva!…
.
~ De patru ani ne sunt laudate “minunatele proiecte” lansate de niste “campioane” rezultate pe cai mai degraba oculte decat fotbalistice…
Ce s-a ales de-aceste “proiecte”?!?
Pai, cam tot acelasi lucru care s-a ales si de-acele…”campioane”, adica, una A DISPARUT, alta (lasata din bratele ce-o “leganau”!) a ocupat un “meritoriu” loc 10, in fine, ultima se chinuie sa supravietuiasca-n prima liga…
Asta-i “recolta” pe plan intern, fiindca la “externe”, lucrurile se prezinta si mai “promitator”!…
ADIO “loz” din grupele CL si pana si-n “Cupa Oraselor Targuri” ne-ncepem (tot mai putini!) campanile de calificari de prin…”SATE”!…
.
~ Cam asta-i “prezentul SIMPLU” la care-am ajuns dupa PATRU ANI DE-asa zisa “DOMINATIE”…PROVINCIALA!…
Un “prezent” in care, dupa 2 ETAPE, protagonistii ligii lu’ Mitica sunt Niculescu, Bostina, Oprita sau Fl. Dumitru…
TOT RESPECTUL PENTRU ACESTI FOTBALISTI(!!!) numai ca, respectul pentru ei atrage implicit amara deceptie fata de restul “competitorilor” care se laud-a fi “viitorul”!?!
.
In rest, am incercat (imaginar!) sa scot de pe sticla si hartie “emisiunile” care privesc STEAUA…
Stiti ce-a rezultat?!?
RESTUL pot fi cuprinse-n dimensiunile unor timbre, demne mai degraba de clasoarele filatelistilor decat de…”productiile pe profil de FOTBAL”!…
.
Prin urmare, in locul optimismului, poate s-ar impune ceva mai mult…REALISM!
PAREREA MEA!
.
.
P.S. FOARTE BUNA intrebarea lansata de @ 18 adrian.marcan (on 02.08.11 at 1:50 pm ) si-un raspuns la aceasta marturisesc ca m-ar interesa si pe mine!

uzu (5 comentarii)  •  2 august 2011, 16:15

ovidiu ioanitoaia a uitat sa fie original. a uitat sa fie obiectiv.

acelasi lucru l-am scris si ieiri cand lauda provincia si il spun si azi cand se grabeste sa laude capitala. au trecut doua etape, nu cred ca avem suficiente argumente sa afirmam ca stim cum va merge campionatul.

Sorin (45 comentarii)  •  2 august 2011, 16:45

Orice articol de-al dvs. pica prost.
Chiar nu cititi ce si mai ales cum scriu colegii dvs. Nu veti scapa de limba de lemn.

Giovani (10 comentarii)  •  2 august 2011, 16:53

Vechi ca Sandu@Mitica ,partener de coabitaj de 30 de ani in fotbal,Nea Ovi constinua sa sustina ca a discuta in 2011 doar de Steaua si Dinamo e „trendy”.La emisiunile d-sale un offside gresit dat impotriva celor doua echipe create de comunisti,e un motiv de discutie de 3 ori mai lunga ca unul ce o priveste pe Gaz Metan-de exemplu-.Asa a mostenit.Desigur nu a vazut, nu a discutat despre un fault criminal al lui C Munteanu-la 0-0-,ramas nepedepsit,nici despre un penalty evident,doar debilului Coltescu ,cu lipsa de motiv,in plus urmat de o injusta eliminare.Asta a decis totul,asta conteaza.Singura concluzie a lui nea Ovi : „Dinamo a meritat..”.La fel si sinterminabilele momente prezentate de incultul si jenantul lider de club stelist,promovat la nesfarsit.Iata de ce ma deranjeaza ca „liderul de opinie” ,nea Ovi,folosind politica „toata lumea are ceva dreptate” trece peste ani facandu-ne sa ne bucuram de emisiunea lui Iovanovici,care ne ajuta sa suportam dumineca noaptea. Procesul etapei ramane o epava,unde sint timpurile cind celebrul Traian Tomescu striga : „Se strange latul!” ?.La vremuri noi tot ei….Mitica,Sandu,..Nea Ovi,cu metodele lor .

MIKI II (181 comentarii)  •  2 august 2011, 16:55

Dupa meciul de joi cu croatii ce veti scrie daca favorita Dvs., Dinamo, nu se califica?
Va entuziasmati foarte repede dupa un rezultat, cel cu Mediasul, mai mult decat norocos. Oricare din echipele din campionatul Romaniei puteau obtine in acea zi un scor impresionant. Mediasul a fost intr-o zi extrem de defavorabila din toate punctele de vedere, usor de invins.
Normal ca un campionat este interesant cand exista rivalitate si lupta. Rivalitate si lupta pe teren, nu la celebrele butoane, specialitatea Borcea.

cla (24 comentarii)  •  2 august 2011, 16:58

Nea Ovi,mata crezi ce scrii ?

mury99 (2 comentarii)  •  2 august 2011, 18:08

pt mako:cand a-ti batut ultima oara DINAMO???nici nu-mi amintesc cat de mult timp a trecut de atunci!!!!!2-1 in tur si 1-0 in retur a fost campionatul trecut daca ma uit bine pentru dinamo!!!!!!Asa ca ciocu si joc de glezna!!!!!!

Robert (13 comentarii)  •  2 august 2011, 18:22

DD, imi place cand un suporter isi respecta adversarii; apreciez comentariul tau. Desi plecat de multi ani peste ocean, urmaresc fiecare meci din campionat. Eu sunt dinamovist sadea, dar am spus mereu ca singurele meciuri care conteaza sunt Dinamo – Steaua sau Steaua – Dinamo, cum vrei s-o iei. Un campionat fara una din ele nici nu ar avea sens. Eu am respectat Steaua pentru tot ce a facut in trecut si pot spune sincer ca am suferit alaturi de voi stelistii adevarati, cand echipa a ajuns la pamant. Sper sa inceapa o etapa noua si confruntarile sa ramana strict sportive, iar Bucurestiul sa redevina forta #1 in fotbal. U Cluj, super echipa si mare respect; cum spui si tu, in Cluj numai „U” conteaza.
Bafta!

Candi (3 comentarii)  •  2 august 2011, 18:25

Aia care contestati existenta si asprimea concurentei Provincie-Capitala traiti pe alta lume. Provincia a fost la putere dar e amenintata, asta a scris Ioanitoaia. Iar ca e devreme pentru pronosticuri a precizat omul facand unele observatii de moment. Cea privitoare la Bourceanu e f. interesanta. Unii insa, au chef sa bata campii.

Anca (109 comentarii)  •  2 august 2011, 18:34

Lui Ov I nu ii e usor sa scrie un text in fiecare zi, asa ca isi da cu parerea. Si de data aceasta mi se pare ca are dreptate. Nu tin cu Steaua, dar ea e in crestere dupa ultimele mutari. Nu imi place, dar e.

DD (3 comentarii)  •  2 august 2011, 19:22

@Robert: respect de la un stelist! Si da, ce se intampla in fotbalul romanesc cu Steaua,Dinamo,Rapid,Craiova,Timisoara etc…nu ar trebui sa ne bucure ci dimpotriva ! Dar deh…..meteahna romanilor !

Petre (255 comentarii)  •  2 august 2011, 19:24

Au si inceput frustratii din provinicie sa maraie! Nasol baieti, daca nu ati avut ambitie sa veniti in Bucuresti si sa fiti tari, ramaneti acolo si aruncati cu pietre in echipele cele mai bune, adica in cele din capitala. Felicitari nea Ovi pt articol!

coross (2 comentarii)  •  2 august 2011, 20:23

bun articol

bubobu (7 comentarii)  •  2 august 2011, 20:25

de ce nu spune-ti ca,echipele bucurestene si-au revenit abia dupa ce au fost distruse adevaratele adversare ale sale…e o coincidentza..poate ca da poate ca …comisiile FRFstiu mai multe decat noi astia …neinsemnatii…apropo nu mai vb de competitie sportiva caci asta nu e competie sportiva…

Vasile V. (21 comentarii)  •  2 august 2011, 20:48

Nea Ovi, las-o mai moale cu scrisul, cu parerile, cu comentariile. Ori cum ai intoarce-o iese prost. Gandesti si te exprimi cam butucanos, adica nu te poti debarasa de limbajul de lemn, de gandirea inchistata. Anii au trecut si peste fotbal si peste matale ; asa ca lasa-te, lasa-ne cu cei mai tineri care-s talentati, curajosi si cunoscatori in ale fenomenului. Cat despre emisiunea la care vad ca nu renunti nimic de comentat. E prafuita, anosta, neprofesionista.

cvm (4 comentarii)  •  2 august 2011, 22:10

la sfarsitul campionatului trecut, scarbit probabil de deznodamant, ati folosit diverse subterfugii cu texte de genul „campioana meritorie”, „munca laudabila a lui dorinel” si altele asemenea.
cum sunteti unul dintre veteranii meseriei, nu aveti cum sa nu va aduceti aminte de „furnicile lui proca” (fc brasov de la sfarsitul anilor 70) si ceea ce s-a dovedit peste ani a fi fost acea echipa. atunci v-am inteles pe toti, nu puteati sa scrieti adevarul. acum insa nu mai inteleg, de ce nu scrieti ceea ce este evident pentru toti cei care cunosc fenomenul?
ce va mai indeamna – la varsta, prestigiul si autoritatea dvs. – sa fiti conciliant, sa inchideti ochii, sa treceti cu vederea?
teama ca nu aveti probe? pai dvs. scrieti articole de opinie, nu e nevoie de probe… teama ca v-ati pierde cititorii din galati, din cluj sau mai stiu eu de unde? pai v-ar cumpara restul tarii…
triste vremuri traim iar nea vanea nu cred ca odihneste prea linistit in olimpul lui vazand ce se intampla si mai ales ce se scrie in urma lui.

mako (2 comentarii)  •  2 august 2011, 22:28

mury99

Mai arunca un okisor pe rezultatul din cupa romaniei 🙂

adrian.marcan (2 comentarii)  •  3 august 2011, 0:21

Sincer sa fiu ma asociez cu cei care au scris mai sus ca articolele deja au inceput sa fie plictisitoare,monotone si sa nu aduca absolut nimic nou care sa iti trezeasca interesul in a citi un ziar de sport,in a te mai uita la un meci de fotbal..vorbim deja de trezit,de reactii si alte si alte expresii care nu va fac cinste intr-un asemenea articol domnule ioanitoaia.Mai bine va orientati catre echipa nationala si ar fi bine sa ne punem intrebarea de ce Piturca nu ramane selectioner pe viata?de ce sa ramana se intreaba altii?pentru ca el a vazut si a convocat la nationala numai tineri de la Poli Iasi,de la Unirea Alba Iulia si lista continua,in afara de faptul ca il convoaca din nou pe Cocis,ceea ce dupa parerea mea e o mare greseala,domnul Piturca cu pariuri,cu tot cu cazinouri e poate cam singurul selectioner in adevaratul sens al cuvantului din Romania la ora actuala..P.S:tot astept un raspuns la intrebarea pe care v-am adresat-o in articolul trecut.

titidinmagura (15 comentarii)  •  3 august 2011, 1:31

Pe cand prevedeti, dle O.I., un „duel reciproc” intre echipele bucurestene??!

aham (140 comentarii)  •  3 august 2011, 6:54

nu exista nici o rivalitate bucuresti-provincie. orice stelist e bucuros cand otelul ia campionatul, mai ales daca alternativa e dinamo sau rapid. acelasi lucru e valabil si pt suporterii rapidisti si dinamovisti.

geo (5 comentarii)  •  3 august 2011, 7:07

Asa sunteti voi, astia din capitala, nu va lasati. Pot juca toate in B, ca tot pe GENIUL de becali il mediatizati.

liviu (33 comentarii)  •  3 august 2011, 7:55

Domnule Ioanitoaia,
Aveti dreptate. Sa nu mai scrieti nimic de vreo echipa din provincie,mai ales din Ardeal. Nici daca ,Doamne fereste !, o sa castige campionatul. Concentrati-va pe New Steaua, Big Dinamo, Farmecul vietii ! O sa fiti foarte apreciat. Noi , cei din provincie nu o sa va deranjam. Chiar deloc. De cand nu mai avem GSPTV,parca avem o existenta mai linistita. Va doresc sa va descurcati in mirificul fotbal bucurestean.

hUnter (5 comentarii)  •  3 august 2011, 8:29

Stimate Dle Ovidiu
Universitatea Cluj nu e o echipa care sa traiasca pentru cucerirea de trofee, CI SA EXISTE ! daca e loc si de ceva performanta , bine, daca nu nu. Noi , suporterii suntem alaturi de echipa indiferent de rezultat, la fel cantam si la 3-0 si la 0-4 ! ” „U” Cluj orice-ar fi, noi mereu te vom iubi ” si in legatura cu „concitadina” din deal spuneti TOT ADEVARUL ! de unde e acel „1907” mincinos , cum au luat titlurile si cupele ! prin minciuna si furt, dar pazsacani are cumparata o mare parte a presei din capitala si din Cluj !!! vrei ex ? mediapro(sti), 10 % din aparitiile zilnice pe trust ! pe bani !!!! spune-ti poporului care e adevarata situatie la Cluj, unde nu vezi picior de cfr-ist in oras, nu vezi un fanion / fular / steag !! o galerie ce merge cu tricoul si fularul in plasa pana la stadion.
in legatura cu capitala, a pierdut de ani de zile „razboiul” cu provincia. vezi rezultatele din cupele europene !
Bafta Nea Ovi

DARA 2501 (50 comentarii)  •  3 august 2011, 10:21

Pentru fotbal in general este benefica concurenta altfel unde ar mai fi spiritul olimpic. Ce conteaza concurenta „capitala-provincie”? Cautati raca in tot ce misca. Oricum concurenta exista si chiar de zeci de ani inclusiv intre cartierele bucurestene. Si chiar ce concurenta. Este chiar si-n Cluj, si in Ploiesti etc.
Un sfat pentru cei din provincie. Foarte bine ca nu mai sunt timorate de meciurile cu capitala. Un sfat pe care sigur il stiu dar pe care ar fi bine sa-l mai amintim din cand in cand. „Este greu de a ajunge in varf dar este si mai greu sa te mentii acolo.” Cu exceptia CFR-ului Cluj care dupa prima isprava majora din 2008 au recidivat in 2010 iar acum vrea iar o repetare. Celelalte echipe (Urziceni si chiar Galati) au clacat. Urziceniul a disparut definitiv iar Galati a reusit in doua etape sa acumuleze aproape un punct. Exact la fel ca si Vaslui (ocupanta locului doi dupa mazilirea Timisoarei). Sunt echipe nou promovate care au strans chiar si 4 puncte.
Ca sa inchei acum nu pot sa nu amintesc faptul ca nu mai sunt stresat de GSP-ul vostru. Voi cauta acest program in momentul in care voi afla ca ati PIERDUT numarul de telefon al lui Ber Bek Ali. Altceva nu mai auzeai la acel post de trista amintire.

Tudor Verona (301 comentarii)  •  3 august 2011, 10:22

@Vasile V. Iti respect parerea, dar nu sunt de acord cu tine. Cred ca Ioanitoaia e in continuare nr 1 prin abordare si prin realism. Ce inseamna ca tinerii sunt mai curajosi? Ca discuta 3 ore pe zi cu Becali si Iancu? Ce inseamna limbaj de lemn? O formula fara cap si fara coada. Ce inseamna ca recursul e o emisiune neprofesionista? Cine da acest verdict si de ce? Mie imi place tocmai pentru ca lumea nu se cearta ca la alti realizatori si vad mai putini sefi si mai multi antrenori. Eu zic ca Ioanitoaia trebuie sa continue si sa invete altii de la el.

Dantesc (273 comentarii)  •  3 august 2011, 10:34

@ hUnter Te-ai lovit rau la cap mai baiatule dar nu ma mir deoarece si asta face parte din „cultura” unor suporteri ai universitatii din Cluj.Frustrare,neputinta,scandaluri vesnice batai cu suporterii altor echipe sau cu jandarmii,asta inseamna „U” ?
Spui ca in Cluj nu exista suporteri ai CFR-ului uite , te inseli sau ne scrii din penitenciar si nu ai cum sa vezi toate astea ,exista mai baiatule si sunt foarte multi doar ca nu se manifesta asa virulent dar ma rog nu stiu de ce imi bat capul cu tine.Oricum incearca sa te gandesti (daca poti) la un simplu lucru.Ce ar fi insemnat „U” fara sprijinul autoritatilor locale? Fara contributia TUTUROR clujenilor indiferent de simpatiile in plan sportiv? Iti spun eu ,NIMIC si probabil intr-un final v-ati fi denumit FC Universitatea Medias (Alba-Iulia…sau Turda)

Comentează