Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vinovaţi fără vină

După ce Timişoara a fost retrogradată, iar împotriva Craiovei s-a luat măsura abuzivă a dezafilierii, cîţiva dintre fotbaliştii acestor grupări au rămas în aer. Deşi unii au primit statutul de jucători liberi şi s-au găsit repede cumpărători pentru ei, cu […]

sâmbătă, 30 iulie 2011, 10:56

După ce Timişoara a fost retrogradată, iar împotriva Craiovei s-a luat măsura abuzivă a dezafilierii, cîţiva dintre fotbaliştii acestor grupări au rămas în aer. Deşi unii au primit statutul de jucători liberi şi s-au găsit repede cumpărători pentru ei, cu Steaua în prim-plan, M. Costea, Bourceanu, Prepeliţă, Găman şi Bărboianu, ba şi alţii, se antrenează pe unde apucă, însă legitimarea lor se tot amînă! Ca atare, respectivii şomează!!!! S-au scurs de-acum zile şi săptămîni întregi, uneori şi luni, fără ca problema lor să se rezolve.

Deduc că s-a produs un scurtcircuit. Fiind datoare la stat, cluburile menţionate n-au voie momentan, pînă nu-şi vor îndeplini obligaţiile financiare restante, să mai încaseze vreun leu din transferuri. Banii destinaţi lor ar trebui viraţi în contul trezoreriei, al ANAF. Explicabil de ce. În loc să ajungă la Timişoara ori la Craiova, sumele vor merge la ANAF în ideea ca statul să recupereze ce i se cuvine.

În plină babilonie, s-a procedat însă greşit, măcar pentru M. Costea plătindu-se în contul Universităţii sau direct lui Mititelu. E posibil să se fi încercat o şmecherie, la asta chiar ne pricepem! Oricum, pînă şi Liga a înţeles că e depăşită de situaţie şi nu mai poate hotărî singură. În consecinţă, Gazeta titra miercuri „ANAF decide”.

De acord, să decidă ANAF, dar să decidă, nu să tărăgăneze soluţionarea chestiunii de parc-am asista la un dialog absurd, din care nimeni nu înţelege ce se petrece! Cel mai grav e că, deşi nu i se poate reproşa nimic, căci n-au încălcat nici regulamentul, nici legea, jucătorii amintiţi au devenit victimele unei încurcături create şi alimentate de alţii. Care îi afectează însă direct deoarece le răpeşte un drept cetăţenesc fundamental, dreptul la muncă! Sînt trataţi ca vinovaţi, în ciuda faptului că e limpede că n-au nici o vină, nici cea mai mică vină!

În context, surprinde neplăcut amănuntul că sindicatul fotbaliştilor (AFAN), prezidat de Dumitru Costin, liderul BNS, dar şi membru în Comitetul Executiv al FRF, nu s-a implicat şi nu se implică suficient. Pare împăcat cu soarta, chiar dezinteresat! Pentru cauze mai puţin importante a ştiut să se bată, nu însă şi de data asta, cînd doarme-n papuci! Ar fi timpul, dacă n-a şi trecut, să se trezească din letargie şi să intervină energic. Înaintea mass-media, AFAN trebuie să-i apere pe jucători, numai că, din păcate, n-o face.

Comentarii (61)Adaugă comentariu

Phoneme (3 comentarii)  •  30 iulie 2011, 11:28

Toate din cauza unor conducatori de club avari si nepriceputi, ca multi altii din Liga 1. Am ajuns intr-o situatie grava,si greu mai iesim din asta.
E adevarat ca si conducatorii Federatiei, a Ligii, si a numeroaselor comisii ce isi iau banii degeaba, au o parte din vina, toate astea nu s-ar fi intamplat daca parvenitii din fruntea celor doua cluburi ar fi avut datoriile platite si actele la zi…

Haker, politist texan (2 comentarii)  •  30 iulie 2011, 11:31

Pentru jucatorii Craiovei (exceptandu-l pe Mihai Costea deoarece pentru el s-au platit banii) normal ar fi ca ei sa poata juca pentru orice echipa este gata sa le ofere un contract, dar drepturile federative sa ramana ale ANAF. Spre exemplu, sa zicem ca Gaman semneaza cu Dinamo, iar in cazul unui transfer banii merg la ANAF pentru stingerea datoriei „U“ Craiova catre buget, iar restul ii opreste Dinamo. Pentru ca altfel nu se poate. Daca ANAF ii impiedica sa joace, valoarea lor scade, iar sansele sa recupereze banii sunt din ce in ce mai mici. Pe cealalta parte, nici nu poate sa-i lasa sa plece liberi, iar banii dintr-un viitor transfer sa-i incaseze noua lor echipa pentru ca astfel bugetul ramane pagubit, iar „U“ Craiova mereu datoare. Pratic, Universitatea ar pierde si activele fara sa incaseze vreun leu si ar ramane in continuare si datoare. Intr-adevar, este o situatie ciudata, iar „geniile“ din ANAF si FRF habar nu au cum ar trebui sa procedeze. De fapt, haosul, intamplarea si amatorismul au fost lucrurile care au caracterizat institutiile acestui stat bolnav!

comunistull (8 comentarii)  •  30 iulie 2011, 11:43

prostovane! nu-s membri de sindicat. la batranete te senilesti.

nicky (5 comentarii)  •  30 iulie 2011, 11:43

Pai intre timp problema s-a rezolvat, la ce rost articolul? Sau intelegem ca a fost scris acum cateva zile si a fost dat spre publicare astazi de nea Ovi, numai ca cei de la redactie nu l-au mai citit si a iesit pe piata articolul in forma asta.

Sorin (2 comentarii)  •  30 iulie 2011, 11:53

Domnule Ovidiu ca ziarist nu ai scris niciodata un articol interesant. Eu zic sa mergi la pensie! Sanatate!

cneius (151 comentarii)  •  30 iulie 2011, 11:53

AFAN vreti sa spuneti pe ultimul rind…

geo (1 comentarii)  •  30 iulie 2011, 12:19

Nea Ovidiule astea doi si cu piturca au retrogradat Craiova!

Francisc (107 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:00

@comunistull. De ce nu sunt membri de sindicat, ca nu vrei tu? Observatia privind AFAN e justa, nu e nimeni senil, doar unul e prost. Ghici cine?

mihaic3001 (42 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:06

Care ANAF nea Ovidiule ? Ăla de-i condus de Blejnar care unde apare un dosar de evaziune este şi el parte din dosar ? Sau ANAF-ul ăla care pe orice cale şi prinb orice mijloace trebuie să strângă bani din orice pentru pomeni electorale portocalii, că de … vin mâine – poimâine alegerile şi „portocalele” au scăzut la 10 % în sondaje, şi cât sunt ei de pregătiţi să fraudeze, cu Baconschi, Ci Fătuloiu, Avramescu şi alte scursuri portocalii, tot le trebuie caşcaval ptr. mită electorală.
Haker, poliţist texan, a spus bine în comentariul său. Dar ca ORICE ALT DOMENIU DE ACTIVITATE MIORITIC, şi
fotbalul se aliniază perfect corupţiei, jecmănelii, incompetenţei şi nebuniei din Românica. Mă refer în mod special aici la FRF şi LPF, la Sandu, Dragomir, alţi doi băseşti ai fotbalului românesc. Cancerul care a cuprin această ţară este mult prea întins şi dezvoltat ca să mai poată fi oprit. Nu-i exclus ca peste 5-6 ani România să devină cine ştie ce enclavă, după cum o cer interesele meschine din exterior.

Darius (4 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:12

Bine pusa problema. Felicitari pentru articol, dar trebuia sa fi luat atitudine mai repede si mai viguros. Fotbalul nostru a ajuns un adevarat balamuc.

radu (12 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:19

pai de ce e abuziva dcizia de dezafiliere? mie imi pare fff rau de univ craiova dar aceste decizii, craiova+tim+bistrita, sunt f bune pt insanatosirea fotbalului de la noi. daca erau luate acum 10 ani am fi fost astazi intr-o situatie muuult mai buna. numai ca la noi tot timpul s-a umblat cu jumatati de masura si astfel a fost tolerata incompetenta si iresponsabilitatea crasa de la cluburi … GATA! si jucatorii au partea lor de vina pt ca au un cap si in cap au un creier cu care ar fi trebuit sa judece … se vedea de aici de la mine ca la craiova cu mititelu asta e o mare vrajeala care nu se putea incheia decat asa …

John (564 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:30

Sorin, oricine are dreptul la o opinie, deci, si tu. Dar si eu am dreptul la o intrebare: nu cumva te crezi mai destept decat esti? Nu cred ca ai vrea sa stii raspunsul meu. Daca ai ce spune, da-i drumul, dar daca nu taci. Nu te grabi sa te faci de ras.

cristinuzzu (24 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:41

@dl. Ioanitoaia
Partea de vina a jucatorilor este, procenual, relativa. Aici am intra in sfera lu’ „daca ar fi fost sa…” Concret, daca vreun jucator al Craiovei crede ca nu s-a respectat contractul, sa aduca la cunostinta instantei.
Fotbalul de azi se calculeaza din pacate in euro, nu in fire albe. Jucatorul este angajat cu carte de munca, iar in cazul in care „fabrica” da faliment, la un anumit nivel si el este vinovat.
Vina poate fi la fel de bine a Consiliului Local, a jucatorilor, a lui Mititelu, a antrenorului si a masoeurului. Procentajul tine de subiectivism

Ilie (3 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:49

Vad ca toata lumea se plinge ca jucatorilor li se „răpeşte un drept cetăţenesc fundamental, dreptul la muncă!”
Dl. Ioanitoaia, va credeam mai destept! Va rog sa-mi explicati si mie ce inseamna dreptul la munca. Aha, ca nu mai pot profesa ca fotbalisti, nu inseaman ca li se ia dreptul la munca. Pot sa se duca sapatori de santuri, zilieri, bucatari, vinzatori, soferi, etc – nu-i opreste nimeni sa munceasca, daca isi gasesc de lucru. De ce nu-i aparati cu aceasi vehementa pe milioanele de oameni care sint someri, sint dati afara prin restructurare si sa spuneti ca li se ia dreptul la munca.
Sinteti, d-voastra si ceailalti, PENIBILI.

cristinuzzu (24 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:51

@mihaic3001
Nici eu nu-l halesc pe Blejnar deloc dar daca e partas intr-un proces de evaziune nu inseamna ca este vinovat, indiferent cat de dubios l-am crede noi. Instanta nu judeca in functie de feeling.
In ceea ce priveste latura sportiva si eu sunt de acord cu aplicarea legii si cu retrogadarea echipelor, atata timp cat nu umblam cu doua ocale.
Stima

Mymy (52 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:52

@Sorin. Ia te uita pe cine contesti tu, pe Ovidiu Ioanitoaia!!! Vericule, tine-o asa ca sa am si eu de cine rade!!!

Gigel (44 comentarii)  •  30 iulie 2011, 13:56

Asa e geo dar pe langa ei mai e si mafiotul de Sandu si rablagitul de Mitica,care ar trebui sa fie la mititica.

calinescu_ (46 comentarii)  •  30 iulie 2011, 14:02

ASTA-I INTOTDEAUNA SOARTA „COZILOR DE TOPOR” !!!!

Gruita (22 comentarii)  •  30 iulie 2011, 14:03

Titlu nefericit Ovidiule. Poate ai vrut să spui „Condamnaţi fără vină”.

Adi (110 comentarii)  •  30 iulie 2011, 14:13

Eu nu inteleg de ce la noi fotbalistii nu au un sindicat al lor, care sa le apere drepturile in relatia cu patronatul. Ei se lasa pe mana patronilor, de dragul unor salarii grase, iar cand patronii ii lasa balta, nici macar nu au unde sa se adreseze… Impresarii lor sunt colegi de afaceri cu patronii, asa ca prea putin ii pot ajuta la chestii financiare, de fisc sau de drept al muncii. Fotbalistii ar trebui sa stie sa isi apere singuri drepturile in relatiile cu patronii. Daca se lasa doar cumparati pe bani grei, atunci merita sa fie si pacaliti din cand in cand… Sa invete sa isi puna clauze pentru cazul cand ar putea avea de pierdut din vina unui patron necinstit.

cris_tm (5 comentarii)  •  30 iulie 2011, 14:16

Sa nu amestecam… Dreptul la munca a fost luat doar jucatorilor Craiovei, ceilalti au dreptul la munca, contractul trebuie respectat de ambele parti. Da au contracte si daca nu se pot respecta , poate le da l.p.f. sau f.r.f. salarii compensatorii!? Jenant , au distrus si fotbalul(dupa celelalte sporturi). Se strangea prea multa lume la Timisoara si Craiova!? Steaua urmeaza, norocul ei ca nu prea se strang, dar atentie marita sunt multi. Aviz politicienilor.

Adi (110 comentarii)  •  30 iulie 2011, 14:21

Daca BNS este http://www.bns.ro atunci se pare ca e o firma cu acces privat! 😀 Daca AFAN http://www.afan.ro e sindicatul fotbalistilor si e condusa de un om din CE al FRF, care se stie ca e mana in mana cu patronii din LPF, halal sindicat!!! Saracii fotbalisti, sunt oi la discretia lupilor de patroni cu asa organizare sindicala !!!

starchild (3 comentarii)  •  30 iulie 2011, 14:24

Eu nu cred ca ANAF are capacitatea juridica sa rapeasca dreptul la munca al jucatorilor, in executoarea creantelor statului. Jucatorii in cauza trebuie sa se adreseze urgent instantelor de judecata competente.

starchild (3 comentarii)  •  30 iulie 2011, 14:35

Am auzit de multe ori exprimarea ‘s-a pus sechestru pe drepturile federative ale jucatorilor’. E acelasi lucru ca si cum ai zice ca s-a pus sechestru pe ‘dreptul de munca al unui jucator’, este absurd, legislatia europeana si Carta Dretpturilor Omului pe care am semnat-o nu accepta asa ceva. Drepturile federative nu sunt drepturi reale, nu pot fi sechestrate de stat. Mingea este la jucatori si la cei care ii reprezinta, avocati, impresari, sindicat, ei sunt partea vatamata, cluburile nu sunt parte si nu pot at5aca abuzul ANAF.

Cipri77 (2 comentarii)  •  30 iulie 2011, 14:45

e o prostie fara seaman sa sustii ideea ca jucatorilor de la Craiova sau Timisoara li s-a luat dreptul la munca, odata cu retrogradarea/dezafilierea celor 2 echipe. Jucatorii sunt parte din patrimoniul celor 2 echipe, iar in continuare drepturile si obligatiile ce izvorasc din contractele individuale semnate cu cluburile lor sunt in vigoare. Cu alte cuvinte, nu cred ca exista in niciun contract semnat de vreun fotbalist clauza ca isi poate incasa salariul doar daca joaca fotbal in Liga 1, iar daca echipa evolueaza in liga 2 sau nu joaca deloc, nu isi primeste salariul.

In concluzie, inainte de a trambita niste gogomanii si prostii mari cat China, ar fi mult mai indicat sa va informati si sa treceti aceste informatii prin filtrul gandirii (iar asta e valabil pt toti ziaristii cu ochi mari si umezi)

Mihai (1 comentarii)  •  30 iulie 2011, 14:52

D-le Ioanitoaia,de ce pretindeti altfel de tratament pentru echipele de fotbal si pentru jucatorii de fotbal?O societate comerciala care nu respecta regulile este inchisa iar angajatii isi pierd locurile de munca.Timisoara si Craiova,cu durere o spun pt ca sunt craiovean,nu au respectat regulile si au fost inchise iar jucatorii la fel ca orice angajati au ramas fara loc de munca.De ce fotbalul sa aiba alt tratament,doar pt ca de pe urma lui va castigati banii?

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  30 iulie 2011, 15:00

Mereu se vor gasi unii care sa strambe din nas si sa isi dea ei cu presupusul. Articol excelent. Pentru ca treaba lor e sa joace (din pacate ai nostri o fac destul de prost), asa ca trebuie lasati sa joace, nu blocati din pricina unor patroni smecherosi.

Adi (110 comentarii)  •  30 iulie 2011, 15:04

Pai nu i se poate lua nimanui dreptul la munca. Dar daca i se ia unui fotbalist dreptul de a pleca la alte echipe, cand clubul sau e falimentar sau scos din competitie, ii ramane doar dreptul de a gasi de munca in alt domeniu, nu ca fotbalist. Si nu e vina fotbalistului daca da faliment clubul sau, ci e vina patronilor si managerilor clubului. Regulile astea, care il leaga pe un fotbalist de un club falimentar sau dezafiliat, seamana cu legile sclaviei.

utaaradan (75 comentarii)  •  30 iulie 2011, 15:14

ori e sport,ori e munca, caci la 90 de minute cit ,,munceste” un jucator pe saptamana, e mai multun sport, un divertisment..

Prazilia (38 comentarii)  •  30 iulie 2011, 15:53

D-le Ioanitoaia, sunteti singurul om care mai poate salva Craiova pentru ca pe nimeni nu mai intereseaza acest lucru.Sunteti un ziarist respectat si „citit” de toata lumea, inclusiv de Mitica si Mircea Sandu. Imposibil, ca scriind zi de zi pentru „intoarcearea” Craiovei, cei de sus vor ceda pentru ca nu te poti juca cu 1,5-2 mil de suporteri ai Craiovei.Blestemele vor fi grele pentru ei si generatiile familiilor lor. Oamenii care au distrus Craiova inca nu au frica celui de sus. Dar….nu se stie!!! Cu presiuni bine scrise, se poate face dreptate cu aceasta echipa.Timpul trece si mai sunt 3 saptamani pana la startul sezonului in Liga II. Uitati-l pe Mititelu, nu merita bagat in seama pentru ca istoria ii va da „DELETE” la un moment dat. U Craiova, in schimb, trebuie sa mearga mai departe!!! S.O.S. Ovidiu Ioanitoaia!!

Bimbo (206 comentarii)  •  30 iulie 2011, 15:56

@utaaradan. Ce spui Frant? Daca e asa usor, tu de ce nu te-ai facut fotbalist? Nu ti-a placut sa insfaci vreo 7000 de euroi pe luna fara sa te omori cu firea?

Scoruri live (1 comentarii)  •  30 iulie 2011, 16:13

@utaaradan Esti pe langa

todor (5 comentarii)  •  30 iulie 2011, 16:30

Daca le plangi de mila fotbalistilor,plange-le de mila si cluburilor.

Adi (110 comentarii)  •  30 iulie 2011, 16:35

Cum 90 de minute pe saptamana? Acela e doar meciul oficial, pentru cine e inclus in lot. Dar antrenamentele nu inseamna munca?! Un fotbalist e platit de club ca sa se antreneze continuu cu echipa, respectand si niste restrictii impuse de club pentru viata sa personala (cantonamente, conditie fizica, fara vicii etc.) si astfel sa fie pregatit oricand si sa joace in forma maxima meciurile echipei, oficiale sau amicale, si deci nu e platit de club doar ca sa joace in meciuri oficiale!

floran (1 comentarii)  •  30 iulie 2011, 17:11

Oare cine este in spatele dezafilierii Craiovei? MItica Dragomir s-au Mircea Sandu? undeva exista o ciuperca mare ,care din ce observ nu poate fi distrusa, e clar Mititelu e prea mic ca s-a sparga ciuperca, toti sunt manjiti,patati si e normal sa tina cu cei doi, Stan si Bran,tineti minte ce a spus Gigi Becali, ca daca se apuca sa spuna ce stie iese urat de tot, oare de ce lui Mititelu i s-a transmis sa renunte la procesul intentat Federatiei, de ce nu au mers cu procesul pana la capat, pana la urma daca nu aveau nimic de ascuns mergeau cu procesul pana la capat, dar fiind ciuperca mare le-a fost frica , asa ca l-au speriat pe Mititelu si l-au dezafiliat, el fiind de unul singur normal ca nu-l credea nimeni, dar cine stie poate o sa-l ajute Dumnezeu si o sa faca prapad la federatie si la ,liga, o sa stea el pana la primavara fara echipa dar apoi o sa culeaga roadele, asa cum este mititelu sarac ,incult, etc. , dar este un om sufletist, care si-a riscat averea pentru echipa, oare cati dintre voi ar fi facut asta? nimeni. Nu zic ca nu a gresit si el dar macar nu s-a bagat in jocuri murdare si acest lucru e de apreciat la el. Craiova o sa revina in forta aveti rabdare.

DarthPlagueisTheWise (1 comentarii)  •  30 iulie 2011, 17:14

„iar împotriva Craiovei s-a luat măsura abuzivă a dezafilierii”

asa…si cine a decis ca masura este abuziva,celebrul realizator al emisiunii Procesul Etapei? Inventatorul scandalurilor in arbitrajul romanesc? du-te ba bosorogule la culcare ca esti deja penibil !!!

Mircea (9 comentarii)  •  30 iulie 2011, 17:53

Sincer imi pare rau de Craiova insa nu inteleg de ce dvs spuneti „dezafiliere abuziva” tinand cont ca tot abuziv Craiova a apelat la instantele civile desi stim cu toti ca nu avea voie si ca UEFA dar si FIFA interzice acest lucru. De ce sunteti partinitor si nu sunteti totusi obiectiv. Teoretic se spune ca un ziarist asa trebuie sa fie. Repet imi pare rau de Craiova dar vina apartine dragului conducator Mititelu.

Victor L. (278 comentarii)  •  30 iulie 2011, 18:22

Domnule Ioanitoaia, receptionati apelul disperat de a ajuta Craiova! Nu lasati Craiova sa moara in amintirea lui Adrian Paunescu de care a-ti fost apropiat!

geocluj (40 comentarii)  •  30 iulie 2011, 18:28

@utaaradan
esti total pe langa. se vede ca n-ai nici o treaba cu sportul de performanta

nu inteleg de ce spuneti ca retrogradarea Craiovei a fost abuziva ! n-a respectat regulamentul elementar de a nu apela la instante civile impotriva federatiei. acest regulament este valabil in toata lumea deci nu inteleg care e problema.

jenos (2 comentarii)  •  30 iulie 2011, 18:30

Dle.Ioanitoaia,cu tot respectul pe care vi-l port,trebuie sa admiteti ca acum faceti ”furtuna intr-un pahar cu apa”
D-voastra(ca si ziar)acum luati pozitie vis a vis de un nr.oarecare de jucatori(privind dreptul la munca).Este laudabil si frumos,dar nu judecati cu aceeasi unitate de masura si problemele cu adevarat grave din sportul romanesc.In multe cazuri am auzit (noi suntem jurnalisti si nu putem face altceva decat sa INFORMAM) Acum este altfel??????

Adi (110 comentarii)  •  30 iulie 2011, 18:34

Regret si eu dezafilierea Craiovei, dar cred ca nu are legatura cu subiectul acestui articol. Am inteles ca managerii Craiovei sunt acuzati de practici care au incalcat grav regulamentul FRF, si in acest caz FRF pare indreptatita sa ii excluda din competitii. E pacat ca fotbalistii Craiovei trebuie sa sufere si ei din cauza incompetentei managerilor. Dar era bine daca isi luau si ei masuri, prin contract, pentru asemenea situatii. Despre asta cred ca era vorba in articol.

Adi.NYC (49 comentarii)  •  30 iulie 2011, 19:13

In Romania ORICE este posibil!!! Totul se face dupa ureche. Cine ii despagubeste pe acesti jucatori pentru faptul ca nu au dreptul la munca?…Incredibil!!!

Cum este posibil ca persoanele care sunt in pozitia sa ia decizii sa fie de asa proasta calitate? Cred ca exista doar doua explicatii…ori sunt extrem de prost pregatiti din punct de vedere profesional, ori toate deciziile sunt luate pe baza aranjamentelor, intereselor personale,…etc

Alt exemplu de neprofesionalism…

Cum este posibil ca FRF sa nu fie in stare sa scrie un contract serios care sa stipuleze ca in cazul neprezentarii Argentinei la meciul de pe 10 August, federatia lor de fotbal sa plateasca daune de 10 mil euro?…sau orice alta suma stabilita…

Hmmm…pai ce tara din lumea asta sa ne mai ia in serios cand noi parca vrem sa demonstram ca suntem idioti, prost crescuti si tigani manelisti?

dante (8 comentarii)  •  30 iulie 2011, 19:42

@Mihai (de la pozitia 26) – chiar n-ai minte? pai, corect ce zici, pe jumatate. chestia e ca fotbalistii si-au gasit ALT loc de munca, la alte echipe! asa cum un muncitor la o firma ar intra in somaj, apoi si-ar gasi ALT loc de munca la o alta firma. iar ANAF nu le permite sa munceasca in acel ALT loc de munca! pricepusi acum, muica? cam greu, imi dau seama, ca doar nu esti oltean degeaba…

Adi (110 comentarii)  •  30 iulie 2011, 19:44

Nu zic ca sunt de acord cu FRF, care mi se pare o organizatie unde abuzurile constituie o regula nescrisa, din moment ce nici ei nu isi respecta propriile regulamente. Dar si fotbalistii sunt responsabili pentru viata si munca lor, si un salariu bun nu poate fi un pretext pentru a te vinde cuiva care apoi te lasa cu ochii in soare. Iar daca fotbalistii s-au lasat doar pe mana unor patroni/impresari care sunt complici intre ei ca sa castige mult pe seama fotbalistilor, pai atunci e si vina fotbalistilor ca au ajuns in asa situatie.

utaaradan (75 comentarii)  •  30 iulie 2011, 19:56

geocluj, somn usor in continuare.
bravo cfr.

Olteanu (478 comentarii)  •  30 iulie 2011, 20:32

Bai, guzganii astia care va legati de Ioanitoaia ca apara Craiova, de ce nu va intrebati de ce nu s-a luat niciodata o asemenea masura radicala impotriva unei echipe pana acum? Pentru ca Mititelu, dincolo de prostia lui, i-a deranjat pe maharii federatiei si ai ligii, iata explicatia. Cat despre Darth, aroganta si mitocania lui depasesc orice limita. Totusi Ioanitoaia face de vreo 15 ani o emisiune TV apreciata, tu, baiete de mingi, tu cu ce sa te lauzi pe pamantul asta? Ia prezinta-te ca sa aflam si noi, astia mai nu asa destepti, ce iti poate pielea.

Kerbaly (10 comentarii)  •  30 iulie 2011, 22:07

”Măsură abuzivă”? Maestre, nu mai eşti la Flacăra…

Craiovean (35 comentarii)  •  30 iulie 2011, 22:09

„măsura abuzivă a dezafilierii” a Craiovei ? Habar nu aveam. Am crezut ca asa trebuie conform regulamentelor, ca eu nu prea ma pricep. MA pricep, insa, la un lucru ; daca te iei rau cu stapanirea, ti-o furi. Singurii pe care i-a mancat pielea (Timisoara si Craiova) si-au furat-o. Craiova a fost furata la puncte un campionat intreg (s-a dus echipa din 1983 care putea sa lupte impotriva sistemului – 11 jucatori + 3 arbitrii + sefii federatiei). Finalul lui Mititelu (chiar) am crezut ca i se trage de la datorii, dar se pare ca a facut pipi contra vantului … Mi-a placut regulamentul lui Mitica : cei care convaca adunarea generala nu pot vota. Ha, ha, ha. Ce au gandit-o pungasii ! Cel putin 6 nemultumiti pot face convocarea, dar de ei scapam ca nu pot vota.Nu cred ca vor convoca vreodata adunarea aia generala unii multumiti de sistem si conducere.

Nico Ceausesco (8 comentarii)  •  30 iulie 2011, 22:39

Domnule Ioanitoaia,
Ati avut dreptate. A cita oara?

Deac nu merita 50000 Euro pe luna. Nici Razvan Lucescu, nici restul echipei nu-si merita banii. Sper ca domnul Copos sa-i convoce luni dimineata la o sedinta de scadere a contractelor. Cam 40% media, cu un bonus pentru Deac. Maxim 10000, daca da 15 goluri pina la Craciun. Daca nu penalizare 50000.

Nu se poate face performanta fara stimuli adecvati. E abc-ul managmentului.

Pilot (5 comentarii)  •  31 iulie 2011, 0:05

Ca sa priceapa toata lumea:
1- Manevrele ordinare ale celor care conduc FRF si ale Liga -au fortat pe Mititelu sa apeleze la instante civile; altfel era fortat sa plateasca sume imense, … pentru ca asa au vrut unii de acolo; daca nu le platea, pentru ca nu avea de unde sa dea atatia bani, tot pe acolo se ajungea in final (retrogradare in divizie inferioara si nelicentiere)
2- Asta inseamna ” masura abuziva a dezafilierii”; d-nul Ioanitoaia stie ce zice dar nu poate sa o spuna pe fata;
3- In conflictul cu Piturca – cel ce a distrus cu adevarat Craiova pentru ca nu a luat decat un punct in sapte etape si a inceput manevrele cu jucatorii – dreptatea este tot de partea lui Mititelu: Piturca avea contract de manager, iar Mitilelu desi i-a facut unele manevre nu i-a anulat contractul de munca ( acest lucru se realizeaza faptic numai in momentul inchiderii contractului la Inspectoratul de Munca, lucru pe care societatea Universsitatea Craiiova nu l-a facut decat mult mai tarziu, cand Piturca a parasit clubul si a trecut termenul de contestatie a masurilor luate de Mititelu). Amintiti-va cate manevre a facut d-nul Porumboiu antrenorului de la Vaslui ca sa scape de el, dar acesta nu a plecat pana nu i-a fost anulat contractul. Piturca insa a facut cum a vrut, ilegal, pentru ca avea in spate Federatia si Liga.
Daca tot nu intelegeti inseamna ca nu vreti (sau nu puteti).
Nimic nu este vesnic pe pamant, asa ca pana la urma se vor schimba si conducerile Federatie si Ligii. Poate vor veni altii mai corecti.

Comentează