Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Zenga şi Piţurcă

Sînt surprins neplăcut de o afirmaţie făcută de Walter Zenga, pe care o consider, deplasată, lipsită de temei

Walter Zenga are perfectă dreptate cînd susţine că e un om liber. Ca atare, fostul portar de legendă şi antrenorul de azi […]

luni, 18 iulie 2011, 11:35

Sînt surprins neplăcut de o afirmaţie făcută de Walter Zenga, pe care o consider, deplasată, lipsită de temei

Walter Zenga are perfectă dreptate cînd susţine că e un om liber. Ca atare, fostul portar de legendă şi antrenorul de azi al lui Al Nasr Dubai poate spune ce-i trece prin cap. Inclusiv exprima opinia, enunţată recent la Bucureşti cu ocazia unei vizite întreprinse în ţara Ralucăi, soţia sa, că „e un pas înapoi pentru România revenirea lui Piţurcă la echipa naţională”!!!!

La rîndu-mi însă, pot fi sau nu de acord cu Zenga. Şi nu sînt. Ba mă declar surprins neplăcut de o afirmaţie pe care o consider, numai eu?, deplasată, lipsită de temei. Uşor de explicat de ce judec aşa. În măsura în care, oriunde şi oricînd, pe un tehnician îl reprezintă rezultatele, atunci Victor Piţurcă chiar stă bine la capitolul respectiv. Socotind-o şi pe cea realizată cu „tineretul”, a reuşit 3 calificări europene, performanţă depăşită la noi doar de Puiu Iordănescu, cu două prezenţe la CE şi una la CM. Altfel zis, împotriva părerii simpaticului Zenga, statistica îi ţine parte lui Piţurcă. Iar unde-i statistică, nu-i tocmeală ori n-ar trebui să fie.

N-am să compar CV-ul actualului selecţioner cu cel al criticului acestuia. Nici cu al predecesorului şi, de asemenea, succesorului său la timona „tricolorilor”. Fiecare om e alt om, deci şi fiecare antrenor e alt antrenor. Clar însă că Zenga vorbeşte mai ales în numele prieteniei cu Lucescu jr., pe care n-a ascuns-o niciodată. Atitudinea merită salutată tocmai pentru că în lumea de azi, inclusiv în fotbal, interesul primează şi, de regulă, ia faţa prieteniei.

Lăudabil, nu-i şi cazul lui Zenga. Atît că, în esenţă, intervenţia lui n-are acoperire, din care motiv şi deranjează. Pare o lovitură sub centură sau asta şi e. În loc să-şi vadă de treburile sale din Emirate, italianul se hazardează într-o discuţie ce nu-l serveşte pe el şi încă mai puţin îl avantajează pe Răzvan. Îl preţuiesc prea mult pe Walter Zenga pentru ce a fost şi pentru ce e ca să nu mă opresc aici. Dar nu mă abţin să scriu că dacă tăcea, ar fi ieşit în cîştig. Confundînd sinceritatea cu adevărul, mi-e teamă că şi-a şifonat imaginea.

În sfîrşit, întors din concediu, am citit undeva că Piţurcă, negociindu-şi contractul cu FRF, ar condiţiona semnarea înţelegerii de introducerea unor clauze menite să provoace distrugerea lui Marian Iancu şi a lui Adrian Mititelu, pasămite, duşmanii lui de moarte!!!! Mă crucesc descoperind că-şi poate cineva închipui o astfel de enormitate. Trebuie să fii plecat de-acasă, sărit de pe fix, să gîndeşti că aşa ceva e posibil. Numai că, din păcate, destui dintre noi sînt duşi cu capul şi nu-şi dau seama!

Comentarii (53)Adaugă comentariu

Edi (23 comentarii)  •  18 iulie 2011, 11:53

Bine ai venit, nea Ovi. Aprob ca i-ai tras-o lui Zenga. Macaronarul asta parca e roman, se trezeste vorbind si se baga unde nu ii fierbe oala.

martzic (43 comentarii)  •  18 iulie 2011, 12:12

Nu mai are omul voie sa-si dea cu parerea, caci imediat unii incearca sa rastalmaceasca ce sa spus. De ce crezi ca trebuia sa taca? In fond cam are dreptate. Ai uitat cand aproape toata lumea ai cerea demisia lui Piti? Oricum, Piti este mai bun ca Razvan. Sper ca si-a schimbat atitudinea cit si conceptia de joc. Noi vrem spectacol!

mihai (5 comentarii)  •  18 iulie 2011, 12:18

Domnule Ioanitoaia,

V-as ruga sa mai puneti odata banda cu declaratia lui Zenga si sa observati ca in ciuda faptului ca afirma despre revenirea lui Piturca ca fiind un pas inapoi, el repata de citeva ori ca nu vrea sa spuna ca revenirea antrenorului cu numele Piturca consttituie un pas inapoi ci ca intoarcerea federatiei din drumul schimbarii, si anume reintoarcerea catre acelasi antrenor (Antrenor 1) care a fost inaintea Antrenorului 2 la cirma reprezentativei, reprezinta un pas inapoi. Cu alte cuvinte el este de opinie ca trebuia continuata schimbarea (fie convins Antrenorul 1 sa continue fie adus Antrenorul 3). Mai pe romaneste „Ciorba reincalzita nu mai e la fel de buna”, iar de data asta e reincalzita de 2 ori.
Il apreciez extrem de mult pe Piti, dar pe de alta parte inteleg foarte bine ce a vrut sa zica Zenga. Si asta din situatii similare de viata.
O sa se vada de asemenea si la revenirea lui Alin Buzarin la GSP (parca am inteles ca a revenit sau revine in curind)

In rest numai bine.

uapxela (16 comentarii)  •  18 iulie 2011, 12:20

eu zic totusi ca statistica e doar un fel de matematica,iar fotbalul este mult mai mult decat atat sauar trebui sa fie.fotbalul este sport,este spectacol,este emotie este mult mai mult decat doar matematica si ar trebui sa fie toate astea mai presus de interesele unui numar redus de oameni.cu piturca antrenor fotbalul produs de echipa nationala a Romaniei nu este spectacol si nici macar nu mai produce emotii.asta in afara faptului ca echipa nationala va redevenii o taraba a fratilor

Bogdan (59 comentarii)  •  18 iulie 2011, 12:30

Mie dati-mi voie sa fiu intru totul de acord cu Zenga! ESTE un pas inapoi readucerea lui Piturca; pentru asta vorbesc rezultatele, mai bine decat orice alte argumente (inevitabil subiective). Ultimele rezultate ale lui Piturca sunt: 1 – 2 cu Austria, 2 – 3 acasa cu Serbia, 1 – 0 (!) cu Feroe, 0 – 3 acasa cu Lituania, 0 – 1 cu Bulgaria. Singurul rezultat care pare mai rasarit e un 2 – 2 cu Franta, si acela pe teren propriu si dupa ce am condus cu 2 – 0 ! (meciul lui Florentin Petre, gol si pasa de gol pentru Goian, nu vreun succes al tacticii piturciene!). De jocul exasperant de prost nu are rost sa mai vorbim… De selectia cu Nicolita, Petre Marin, Ovidiu Petre, Cocis, Codrea, Rosu, Mazilu, Dorel Stoica, Maftei etc. nici atat… De Chivu (!) si Radoi plantati amandoi in linia de mijloc, langa al treilea (!!!) inchizator ma abtin sa fac orice comentariu…
Si inca ceva: de zece ani incoace, de la Boloni – ultimul selectioner veritabil al Romaniei! – Federatia se incapataneaza (cu o exceptie, Razvan Lucescu), sa vehiculeze doar trei nume pentru postul de selectioner: Hagi, Iordanescu, Piturca. Hagi nu a aratat absolut nimic de un deceniu de cand se incapataneaza sa se creada antrenor, Iordanescu a dovedit ca atunci cand nu are o echipa gata creata (Steaua ’86 si Nationala ’94) este un tehnician de duzina, fara nici o performanta cu vreo formatie alcatuita de el pornind de la zero, despre Piturca am vorbit mai sus. Ce este cu aceasta lipsa de idei la federali? Cu aceasta incapatanare prosteasca, impotriva oricarei evidente si a oricarui bun simt, cu pariuri pe niste carti care s-au dovedit pierzatoare? Sa nu imi spuna nimeni ca nu avem antrenori infinit peste Hagi ca valoare! Rednic, Andone, Dorinel Munteanu, Dan Petrescu, Olaroiu – ca sa numesc numai tehnicieni care au castigat titlul in ultimii ani, unii de doua ori, cu echipa diferite!!! Sau e adevarat ca in numirea selectionerului au un cuvant greu de spus si anumiti impresari??!

Jose (3 comentarii)  •  18 iulie 2011, 12:41

SUPERB!

cor (8 comentarii)  •  18 iulie 2011, 12:44

Daca n-as fi vazut clipul cu Zenga vorbind si m-as fi luat dupa comentariile din ziare, mi l-as fi imaginat pe italian cu cutitul în mâna înjunghiind-ul pe Piturca drept în spate… Cu cât mai mult citesc presa sportiva cu atât mi-e mai sila de tot ceea ce înconjoara fotbalul.
P.S. Piturca a fost dat DE DOUA ORI afara. Chiar nimeni nu-si mai aduce aminte DE CE?

vlcmarian (4 comentarii)  •  18 iulie 2011, 12:55

Domnule Ioanitoaia, de cand nu mai ai voie sa iti exprimi parerea ? Sunteti dumneavoastra atotstiutorul in fotbalul asta romanesc de 2 bani ? Pai…atunci de ce nu spuneti lucrurilor pe nume , sau sunteti si dumneavoastra aflat intr-unul din grupurile de interes ? Din cate se vede nu sunteti deloc obiectiv, asa cum sta bine presei, ci incercati sa influentati opinia publica cu gogosi privind parerea, dar mai ales, modul de exprimare a unui om de fotbal din Italia… Nu este logic ca atunci cand numesti a treia oara un antrenor, dupa ce l-ai demis de doua ori, ceva este putred ? Ori federatia a gresit cand l-a demis, ori federatia a gresit cand l-a numit ! DA , e un pas inapoi si vinovatii trebuie sa plateasca.. Grav e ca gresesc si cu acceptul unora ca dumneavoastra, a fratilot Becali… RUSINE !

pacalitu ion (1 comentarii)  •  18 iulie 2011, 12:58

orice intoarcere din drum (repetata in cazul nostru) inseamna involutie, in cel mai fericit caz stagnare.este logica matematica si nu-si au sens comentariile subiective.pe de alta parte este o jignire la adresa celor care au demonstrat ceva dar pe care nu-i vede nimeni.si asta nu se intampla numai in fotbal.
pretentia ca cineva este bun pentru mai mult de un mandat este un semn de involutie pentru multimea apartinatoare.

nicky (5 comentarii)  •  18 iulie 2011, 12:59

De acord cu cele scrise de Bogdan, in rest no comment, dar exista nedumerirea ca ne-am chinuit sa ii dam bani sa plece, numai sa ne lase, iar acum nu stim cum sa ii intram in gratii sa vina…suntem incremeniti in fotbal si DA, mergem inapoi….

heXagon (13 comentarii)  •  18 iulie 2011, 13:15

citesc si ma crucesc, nu atat de comentariul lui ioanitoaia, care e unul decent si obiectiv, cat despre multitudianea de pareri…eu sunt, si voi fi in tabara lui piturca. de aceea raman surprins nu de aprecierile unuia ca zenga, ci de faptul ca cineva l-a intrebat de vorba, despre fotbal. daca la viata lui de antrenor ar fi avut ceva rezultate de Doamne ajuta, as fi digerat situatia, dar sa il bagi in seama doar ca a tinut prima pagina din can-can, e sub demnitatea sau minima competenta a unui reporter… nu vreau sa pomenesc aici de ‘succesele’ lui zenga ca antrenor, pentra ca in mod sigur s-ar simti jignit…sau cel putin asa ar trebui. nu este insa caz singular de atitutine ‘de sus’ venita de la italieni…ne-am obisnuit cu ea din ’90 incoace…

duralex (17 comentarii)  •  18 iulie 2011, 13:38

nasul si corleone, au cu ce se mindri. demisia si alegeri generale. timisoara ai cuvintul pt a 2 a oara. afara cu hienele, sacalii si rinocerii din fotbalul rominesc, corupt, neperformant, locul cel mai sigur unde se spala banii negri,,
frf, lpf, patroni=triunghiul bermudelor in fotbalyul rominesc. in italia, juve . milan si lazio au platit cu retrogradarea, in polonia, grecia si cehia s-a facut curatenie, numai la noi, fioul colonelului sandu si militianul m,itica fac legea dupa chipul si asemanarea lor. o caricatura de fotbal, de conduicere, de mafihotii.la asa frf si lpf, asa rezultate.mina lunga a nasului, membru in comitetul executiv uefa, bolnav de cancer, vindecat cu 150 mii euro, de la loteria nationala.

zappy (7 comentarii)  •  18 iulie 2011, 13:44

sunt perfect de acord cu zenga..acum vreo 2 ani dupa 0-3 cu lituania si 1-2 cu austria,toti,inclusiv m sandu se rugau de pitzurca sa plece.A deomnstrat intre timp ca a devenit mare antrenor?la steaua o victorie chinuita cu o nou promovata(u cluj)si una furata cu arbitrii(u craiova),apoi s-a dus la craiova unde a avut infrangeri pe banda rulanta si a retrogradat-o 90%..in afara de scandaluri si furaciuni,cu ce s-a remarcat?

mateiserban (9 comentarii)  •  18 iulie 2011, 13:46

@bogdan
ai spus totul perfect. Chiar nu-si mai aminteste nimeni de ce a fost piturca dat afara de 2 ori? indiciu: doar nu de bun. totusi, din nshpe mii de antrenori care exista pe lume noi ne invartim intre gica, pitzi, puiu, oli, laca, ando si alte non-sensuri de antrenori

Groso Lanu (1 comentarii)  •  18 iulie 2011, 14:02

Aha, si care ar fi cele doua CE-uri ale lui Puiu Iordănescu ca oricat ma straduiesc imi aduc aminte numai de una; ma rog, una jalnica dar important este prezenta, nu?

vlad (140 comentarii)  •  18 iulie 2011, 14:07

Pai cum sa nu aiba Zenga dreptate???? Nu este o intoarcere? un regres???? Acum 2 ani, TOATA LUMEA

vlad (140 comentarii)  •  18 iulie 2011, 14:08

Pai cum sa nu aiba Zenga dreptate???? Nu este o intoarcere? un regres???? Acum 2 ani, TOATA LUMEA voia sa scape de Piturca, de la oamenii din fotbal, la presa…. ce s-a schimbat de-atunci si pana acum?? Absolut nimic….

Mos Teaca (32 comentarii)  •  18 iulie 2011, 14:45

Ii veti da dreptate lui Walter cind Olanda iar va trimite in teren a doua garnitura si va incerca sa ajute Romania sa cistige insa echipa lui Piturca va claca iar ca de aproape fiecare data. Nimrea lui Piturca e fara indoiala un pas in directia gresita, puteti argumenta cum vreti. Asta nu inseamna ca Lucescu jr. era o alternativa viabila pt. echipa nationala!

Bibi (26 comentarii)  •  18 iulie 2011, 15:25

De acord cu Zenga. Ce le pune Piti astora in apa minerala, ca sar pe el cu ofertele si cu niste salarii incredibile, mai ales in perioada de criza ! In primul rand, un om prins la furat, un trisor, nu are calitatea morala sa mai fie antrenor (fie el si in fotbal). Asa exemplu da jucatorilor ?!! Popor cu mintea scurta, care primeste ceea ce merita. Asfaltam strazi in stare perfecta si inlocuim borduri puse acum 2 ani in tot Bucurestiul (tot furaciune era si atunci) si niciun ziar sau televiziune nu mai spune nimic, a devenit ceva normal. Ati putea spune ca nu are legatura. Pentru ca sunteti …. asa cum spunea un personaj din Morometii.

vasile (2 comentarii)  •  18 iulie 2011, 15:35

Orice antrenor va fi, nu are cu cine juca ! Cu cine vreti sa califica nationala Romaniei ???? Cu tot felul de jartele ??? Cu tot felul de ratati si toxicomani ???? Sa fim seriosi !!! Sa vedem cate echipe romanesti se califica in ,, Europa Lig” si pe urma sa discutam !!! Cel putin 35 de ani de acum incolo, turneele finale de fotbal pentru nationala de seniori le vom privi la televizor si vom discuta ce fac unii si altii cu aerul ca suntem mari savanti in ale fotbalului !!!! Cum sa te califici la un turneu final, cand tie ca natiune ti se fura 4 lazi cu focoase dintr-un tren cu 10 jandarmi, care transporta arme si era socotit un transport special ??? Dar culmea este ca nici nu se stie unde s-au furat !!!! Poate le-o fi luat sfantul duh te pomenesti !!!!!

Sibelius (30 comentarii)  •  18 iulie 2011, 15:38

De dragul polemicii ati pierdut din vedere sensul frazei lui Zenga. Pana la urma toti ar trebui sa fim de acord cu faptul ca, desi la ora actuala Piturca e singura solutie numirea sa e expresia unei politici falimentare. Cand demiti un antrenor si aduci altul care vine, vorba lui Zenga, cu „project”…un „project” care se doveste atat de bun incat doar antrenorul demis anterior mai accepta sa ia Nationala e clar ca ai gresit. Ori cand l-ai demis, ori cand l-ai numit pe Razvan, ori cand nu l-ai lasat sa-si rupa gatul definitiv. Sunt curios daca Hagi, Dan Petrescu sau Boloni ar fi refuzat Nationala acum 2 ani…

strsu (41 comentarii)  •  18 iulie 2011, 16:01

Domnule Ioaniţoaia,

Ce este al lui Piţi este pus de-o parte: atât la tineret cât şi la naţionala mare.
Asta la capitolul plusuri.
La capitolul minusuri să ne amintim ultima campanie de calificare începută de „satanist”: GROAZNICĂ, ca să nu mai spun că ţinea cu dinţii de scaun, argumentând că matematic mai sunt şanse de calificare.
Între timp, „trişorul”, a încercat să distrugă STEAUA (dar, din fericire n-a reuşit). Experimentul eşuat la Steaua i-a ieşit însă de minune la Craiova, reuşind să retrogradeze şi, nu mai este mult până la dezafiliere, Ştiinţa Craiova „CAMPIOANA UNEI MARI IUBIRI”.

Aroganţa şi tupeul ieşit din comun fac din acest om (cred că este mult spus) un TIRAN, iar dacă, prin absurd, ar ajunge unde a fost Ceauşescu, am putea spune că dictatura ceuşistă a fost „pionieratul”.

Vă veţi convinge: Naţionala va bate pasul pe loc, va avea porţi deschise doar pentru „pupincuriştii” lui Piţurcă şi acoliţii lui, iar rezultatele vor lipsi cu desăvârşire !

SĂ DEA DOMNUL SĂ MĂ ÎNŞEL !

booba (31 comentarii)  •  18 iulie 2011, 16:16

Nu-mi dau seama de ce afirmatiile lui Zenga pot fi subiect de dezbatere, e clar in masura sa vorbeasca si are perfecta dreptate. O mica dovada: toate comentariile de aici zic acelasi lucru: Zenga n-are probleme sa spuna la TV ceea ce stie toata lumea, ca Piturca e praf. Decizia de al pune antrenor n-are nimic cu fotbalul. De mult, acesti carmaci ai fotbalului romanesc nu mai au nimic de a face cu fenomenul, joburile lor acolo la FRF au alt scop. Pt orice copil e clar, daca il platesti sa plece, acum il platesti sa vina inapoi???? sa faca ce???

Aurel (74 comentarii)  •  18 iulie 2011, 16:40

Bun articol. Cei care tin partea lui Zenga sunt vesnicii Gica Contra din societatea romaneasca. Iar aia care il contesta pe Piturca sunt la fel de praf. Uita ca a fost dat afara dupa egaluri la Euro cu Italia si cu Franta, doua supercampioane, rezultate pe care Nationala nu le-a mai realizat si nici nu le va mai realiza.

MIKI II (181 comentarii)  •  18 iulie 2011, 16:45

Eu cred ca Zenga are dreptate. De fapt ce sa- realizat cu plecarea lui Lucescu si venirea lui Piturca?.
S-a renuntat la un antrenor tanar,educat, scolit, neinfluentabil de sacalii fotbalului, dar cu prea putina experienta ptr. cerintele nationalei. Cum in Romania toti vor rezultatle ieri, nu maine, e clar ca nu avea nicio sansa sa dezvolte un program.
Asa ca FRF a recurs la o solutie de compromis, care a linistit apele, mai ales in randul sacalilor din fotbal. In plus Piti e „baiat de comitet”. Golanas cat cuprinde, barbugiu si stalp de cazinouri. Pana si la cazinou a vrut sa le traga o teapa golaneasca, fapt relatat pe larg de GSP. Tupeist, fara scrupule si care e capabil sa lase nationala cu ochii in soare la prima nemultumire a sa cu FRF.
De scoala, educatie, etc, sa nu mia vorbim ca e blasfemie. In privinta rezultatelor sale, sa nu uitam ca lotul i s-a oferit pe tava, lot format de Iordanescu.
In situatia actuala vom vedea cat de „valoros” este acest Piti.
Concluzia mea este ca Zenga a spus adevarul, deranjant, dar pe bune.

Giovanni (255 comentarii)  •  18 iulie 2011, 16:58

Zenga a vorbit ca sa se afle in treaba, la fel si cei care comenteaza pe aici, sa nu uitam ca de Zenga citeam mai mult despre cuceririle sale decat despre performantele sportive.

Claudiu (343 comentarii)  •  18 iulie 2011, 18:17

Alo, avocatii lui peste prajit, voi pe cine aparati? Cu tot respectul pentru cariera lui de golkeeper, fitosul asta de Zenga e nimeni pe langa Piturca. Care o fi el smecher , dar stie meserie de antrenor. Ii da lui Ralukosu 10 clase avans.

Cristian Zubi (21 comentarii)  •  18 iulie 2011, 18:38

Va salut, d-le Ioanitoaia!
O intrebare: De ce 2 CE si 1 CM? Din cate stiu eu sunt 2 CM! SUA 1994 si Franta 1998…CE ar fi 1996 si 2000. Corect? Ca doar „Cascheta” a calificat Romania la CM SUA, nu?

starchild (23 comentarii)  •  18 iulie 2011, 18:51

E mai mult decat prietenie, zic eu … Zenga si Razvan sunt din aceeasi generatie si impartasesc aceeasi mentalitate si filozofie despre cum trebuie creata o echipa, in timp ce Piturca e old school. It’s a generational clash …

Oricum fotbalul romanesc e o pacaleala generala…

Toata lumea judeca Steaua acum pentru jocul deplorabil din supercupa, chiar daca meciul nu a avut nici o miza reala, iar pana acum a fost considerat ca avand caracter amical, a devenit dintr-o data oficial. Otelul a avut o alta motivatie, fiind atacata pentru castigarea titlului, in primul rand de statistica. Steaua nu a avut o astfel de motivatie, iar, din pacate Steaua cand nu are motivatie, NU JOACA. Ii cereti lui Becali sa aibe rabdare, iar voi vreti ca jucatori ca Tatu, care nici nu auzise de Steaua acum 2 luni, plus un sistem de joc si antrenor nou nout, sa fie eficient chiar daca campionatul nici nu a inceput. Ipocrizie, pacaleala, cum ziceam …

Corina (1 comentarii)  •  18 iulie 2011, 18:53

Zenga nu mai trage pe nas? E no name ca antrenor, sa stea drepti in fata lui Piti, cel care poate scoate nationala din prapastia in care a bagat-o Cercelus.

Bogdan (59 comentarii)  •  18 iulie 2011, 19:12

Aurel, Giovanni, Claudiu si ceilalti „avocati” ai lui Piturca, incercati sa veniti si cu argumente… Deocamdata vad la voi numai insulte, invective si afirmatii fara nici o acoperire; ar fi bine sa invatati sa va sustineti punctul de vedere intr-un mod civilizat si coerent!
Plus ca exista la voi o fractura de logica: nu era in discutie cariera lui Zenga, ci (re)numirea lui Piturca la Nationala! Dar pana la urma si deturnarea subiectului tine tot de lipsa argumentelor…
Nea Ovidiule, ai incurcat palmaresul la tata Puiu! Au fost doua calificari la CM (de fapt, „pe bune” au fost doar una si un sfert, pentru ca la aceea din ’94 a contribuit doar cu doua meciuri si un antrenament – cu Feroe) si una la CE. Daca tot am adus vorba, hai sa fim scrupulosi si sa ii amintim si necalificarile, la CE 2004 si CM 2006…

petre stelistu (51 comentarii)  •  18 iulie 2011, 19:21

Domnule Ioanitoaia,daca ganditi logic,venirea lui Piti e un pas inapoi.Interesati-va cati bani s-au cheltuit pentru a ne debarasa de el,in urma unor rezultate dezastruoase.Aceleasi mutari,cu aceiasi pioni,nu pot fi benefice pentru nationala noastra.Mai degraba ne putem gandi la niste sume de bani, sume ce trebuiau scoase din conturile FRF si bagate in unele buzunare,”legal”.Cu acest articol, tind sa cred sunteti prieten cu domnul Sandu si cu Piti.

mihai (4 comentarii)  •  18 iulie 2011, 19:51

a gresit bietul om…. pe langa lucescu jr., piturca e un geniu…. si apoi cati dintre jucatori sau antrenorii ajunsi la camile au prins contracte la echipe serioase de fotbal? sunt doar niste mercenari de 2 lei… fotbalul adevarat e in europa… cu exeptia balcanilor. normal

motanul incaltat (603 comentarii)  •  18 iulie 2011, 20:17

In primul rind,am impresia ca si Piturca a spus de Zenga-ceva referitor la unde antreneaza.Apoi,Zenga, cred ca stie cum a plecat ultima oara Piturca de la nationala…..Iar despre conditiile de distrugere a dusmanilor „de moarte” Iancu si Mititelu,nu trebuie neaparat sa fii plecat de acasa sau sarit de pe fix,ci doar sa citesti prin istoria umanitatii despre intrigile care au avut loc prin Imperiul Roman,si in toata istoria moderna,unde se ajungea sus doar prin inlaturarea dusmanilor uneori prin cai nu tocmai cinstite si ramineai sus pina cind altii,mai tari pe moment ,ajungeau la concluzia ca ti-ar sta mai bine fara …CAP. In toate colturile ,istoria se repeta si se va repeta,asa ca,fiind pe „val”, Piturca (Satana)putea sa puna ceva conditii….Dar nu-i asa ,Timpul o sa ne spuna cine are dreptate…

sames (13 comentarii)  •  18 iulie 2011, 20:34

Mai bine stateai in vacnta decat sa scri prostia asta de articol.Totii au dreptu la o opinie.mai bine scriai ceva de Sames,nu de o opnie nevinovata,spusa de Zenga

Lili (3 comentarii)  •  18 iulie 2011, 20:41

De acord cu dl Ioanitoaia. Zenga sa isi dea cu parerea despre selectionerul Italiei sau al Emiratelor, sa nu bage zazanie intre romani. Ca e si mare antrenor, l-au dat afara de peste tot.

Toma (148 comentarii)  •  18 iulie 2011, 21:10

Inainte sa inceapa sa isi dea cu parerea despre altii, acest macaronar laudaros ar trebui sa priveasca inapoi spre perfomantele lui care, fie vorba intre noi, nu sunt nici pe departe atat de remarcabile ca cele ale lui Piturca.

Anton (1 comentarii)  •  18 iulie 2011, 21:20

Zenga este un jolly joker, probabil ca nu mai aparuse demult prin ziarele de sport si s-a hotarat sa faca aceasta declaratie complet stupida. El nu este in masura sa comenteze ceva in legatura cu Piturca, valoare si performantele sale nu il califica!

lereter (68 comentarii)  •  18 iulie 2011, 21:31

Piturca,antrenor de club nu are nu stiu ce rezultate-la Steaua nu a rupt gura targului,la Craiova a beneficiat de momentul postrevolutionar,cind echipele de minister erau mai hulite.Zenga a antrenat si el Steaua,in anul cind a fost campioana,apoi Progresul,si daca stiu bine are in palmares si Steaua Rosie Belgrad si o echipa din liga I italiana.Piturca a fost la un turneu final-in Elvetia,unde am fost si eu,unde am stat cu fundul in poarta ca disperatii,stand la mana lui Mutu.Afara ,ca antrenor de club Piturca a jucat doar pocher.Per global intre ei nu e nu stiu ce mare diferenta.Zenga a spus un lucru real :doar la noi,in Romania se readuc cei dati odata afara -Iordanescu,Piturca,Jenei,in speranta ca „recasatoritul dupa divort cu aceiasi persoana e solutia optica”.In occident asaceva e rara avis,sau chiar deloc,vorbesc de fotbalul de elita,nu de tari de mana a treia.In fapt am auzit interviul lui Zenga,decent,realist,just.De aceeea ma mir ca Dl Ioanitoaia zice „Zenga nu are acoperire” Are,dar,lipsit de acoperirea bunului simt e raspunsul aceluiasi Piturca,un om de calitate indoielnica.De fapt Piturca dupa plecarea de la Natioanala a castigat din fotbal 7 milioane de Eu.Cum ? Stie Dl Ioanitoaia,si ar trebui sa fie dansul mai realist cind se baga intr-o discutie,in care trebuia sa taca.

Ardeal (73 comentarii)  •  18 iulie 2011, 21:38

Eu imi amintesc ca Piturca a chinuit Steaua 3 ani de zile in perioada 200-2003; ne mai amintim cu totii scandarile „Piti, lasa-ne”. Dupa care a venit Zenga si, cu acelasi lot, a facut o figura frumoasa in cupa UEFA si a luat si campionatul… Asa ca intre cei 2 , e greu de spus ca Piti e mai valoros

cinva (1 comentarii)  •  18 iulie 2011, 21:42

Stimate domnule Ioaniţoaia, ţin să cred că Zenga totuşi are dreptate. Şi nu pe bază de comparaţie a CV-urilor (by the way, cred că nici din această comparaţie n-ar ieşi învins), ci din prizma faptului că Piţurcă nu e un mare antrenor. Şi nici nu cred că reuşitele de la Naţională i se datorează lui. Iar când şiruiţi aceste reuşite să nu uitaţi nici de eşecurile lui. Nu fiţi ipocrit. Nu şi Dumneavoastră!

Pohfala (6 comentarii)  •  18 iulie 2011, 22:01

Zenga a vorbit elegant despre un adevar clar pt toata lumea; vom vedea iar meciuri in care in primele 5 minute vom incerca sa piscam pe contratac si apoi cu dosul in poarta tot meciul;

Marc (64 comentarii)  •  18 iulie 2011, 22:22

Daca Zenga, care nu traieste sau antreneaza in Romania si mai este si italain pe de-asupra, e luat pe sus si de sus pentru o parere, zic eu pertinenta, oare ce s-ar fi intamplat cu unul de-ai nostri?! Arsice il faceau…! he, he

Vis-a-vis de subiect, singura modificare notabila, cred eu, este, ca omul negru si in negru a inceput sa vorbeasca si nu ca s-a schimbat, ci doar pentru ca in ultimul timp era intr-un con de umbra pe plan sportiv prin prisma rezultatelor de la Steaua si Craiova.
Ia sa aiba niste rezultate, sa vedeti ce nu-i mai ajungeti la nas. Lupul isi schimba…

Totusi nu ma surprinde pozitia lui Ioanitoaia. Cititorii trebuie sa aiba deprinderea de a citi printre randuri in presa. E subiectivism cat incape. Unu, pentru ca exista o politica editoriala care spune sa cauti subiecte controversate pentru a starni polemici si a se vinde ziarul. Uneori nici redactori nu cred sincer in ceea ce spun. Iar pe de alta parte, si Ionitoaia e om si supus subiectivismului. Si-a spus omu` o pararea care nu poate fi tot timpul de la Dzeu, adica dreapta.

In rest, in locul sau m-as rezuma sa prezint cele doua variante, pro si contra puse in discutie si nu sa ma prelevez de dreptul editorialistului care poate face si judecati de valoare, strambe uneori, in virtutea dreptului la opinie.

caracal (6 comentarii)  •  19 iulie 2011, 0:49

PITURCA … ANTRENOR DE FOTBAL ?!? … HA! HA! HA! V-a luat necuratul mintile ?!?

un om (6 comentarii)  •  19 iulie 2011, 0:56

MULTUMESC !

Vali (6 comentarii)  •  19 iulie 2011, 7:20

Noi cand eram mici, si jucam fotbal, ala care era in poarta spunea ca e ori Zenga ori Zubizaretta. Mijlocasi Hagi, iar atacanti Lacatus sau Mateut.

Nimeni nu vroia sa fie Piturca.

suporter (14 comentarii)  •  19 iulie 2011, 9:48

Ciorba reincalzita de 2 ori are sanse 90% sa se strice! Noi nu o sa ajungem nicaieri, in nici un sport si in nici un domeniu pentru ca ne fixam obiective minuscule, auzi, mare realizare:”calificarea la un turneu final…”, degeaba te califici daca te opresti acolo si nu incerci sa ajungi mai sus! Singurul antrenor roman care are rezultate este Mircea Lucescu! Restul au avut odata o sansa si nici atunci nu au stiut sa o fructifice!

Anghel (107 comentarii)  •  19 iulie 2011, 9:57

@Marc. Zau, si ce daca Zenga e italian, inseamna ca e cel mai destept si cel mai frumos? Dl Ioanitoia are dreptate. Zenga e nimeni ca antrenor.

Haplo (25 comentarii)  •  19 iulie 2011, 10:00

Eu imi aduc aminte de dialogul lui Piturca cu Marian Iancu (nici el usa de biserica, dar parca Piti nu trebuia sa se coboare). Sigur, conteaza rezultatele, dar Zenga are stofa de gentelman, Piturca …

jack sparrow (8 comentarii)  •  19 iulie 2011, 11:17

Zenga s-a exprimat elegant si onest , reactiile de dupa ne arata ca suntem uituci si inghitim tot ( nu ma refer la ce se gandesc obsedatii ) Piturca a raspuns isteric in primul rand pt ca atata poate .Am zis ca suntem uituci pt ca nu vrem sa ne amintim ca piti este singurul antrenor demis de la nationala care a dat federatia in judecata ! ADICA NU JUCA NMK , IL FLUIERA LUMEA ,AROGANT CAT CUPRINDE , DA EL RAIOS , TOT CEREA BANII DE PE CONTRACT ! TIPIC OLTENESTE ! CE-I IN MINTEA TA nASULE ?kkt ?

Comentează