Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua la Mogoşoaia

Gigi Becali a acţionat din trufie, dar şi de nevoie

Aşadar, Steaua a decis să plece la Mogoşoaia. Se va antrena în complexul federal şi, pînă se va inaugura Naţional Arena, va disputa meciurile la Buzău. Gigi Becali a procedat […]

vineri, 17 iunie 2011, 1:10

Gigi Becali a acţionat din trufie, dar şi de nevoie

Aşadar, Steaua a decis să plece la Mogoşoaia. Se va antrena în complexul federal şi, pînă se va inaugura Naţional Arena, va disputa meciurile la Buzău. Gigi Becali a procedat aşa spre a le demonstra celor din MApN că poate trăi în alt loc, dar şi ca să-şi diminueze cheltuielile. A acţionat din trufie, dar şi de nevoie.

Într-adevăr, şederea în Ghencea îl costa, nu glumă! Pe lîngă o chirie usturătoare, suporta plata impozitelor, a personalului, a utilităţilor, a întreţinerii, a reparaţiilor etc. Comparativ cu Rapid ori cu Dinamo, şi ele găzduite în baze sportive ministeriale, nu scotea din buzunar dublu, nici măcar triplu, ci de vreo 15-20 de ori mai mult!!!! Probabil că s-ar fi descurcat în continuare, însă n-a mai vrut. A răbufnit, deranjat de faptul că e luat de fraier, iar din acest punct de vedere chiar merită înţeles. Nimănui nu-i place să joace la nesfîrşit rolul vacii de muls! E puţin spus că MApN, mărindu-şi pretenţiile cu fiecare an, a întins coarda foarte tare. Pur şi simplu, a depăşit orice limită.

Pe de altă parte, pare greu de crezut că decizia în discuţie va ajuta bugetul clubului. Mai degrabă nu, deşi costurile vor fi mai mici la Mogoşoaia. Dar va trebui amenajat acolo un sediu destinat birourilor şi, printre altele, un teren de pregătire pentru grupele de juniori. Ar urma să fie dizlocată nocturna din Ghencea, dusă şi adusă echipa, bani şi oboseală! În plus, consecinţă a desfiinţării magazinului de prezentare şi a departamentului de marketing, se vor reduce încasările. Gigi Becali va ieşi în cîştig, dar nu cît îşi imaginează. Va economisi cu o mînă şi va cheltui cu cealaltă.

Sub aspect sentimental, al tradiţiei, mutarea însă nu se susţine, dovadă că numeroşi suporteri o regretă, ba o şi dezaprobă. Nu se justifică deoarece, vorba lui Lăcătuş, „Ghencea e casa Stelei”, de stadionul respectiv fiind legate toate izbînzi roş-albastre din ultimii 37 de ani, inclusiv cucerirea Cupei Campionilor Europeni 1986. Întrucît majoritatea spectatorilor Stelei provin din cartierele Ghencea, Drumul Taberei şi Militari, de presupus că aceştia n-o vor mai însoţi în masă la Buzău şi nici pe Naţional Arena. În măsura în care, contestat vehement de unii dintre fani, europarlamentarul a urmărit asta, n-a calculat greşit. Cu certitudine însă că echipa va suferi.

Ideal ar fi ca Gigi Becali şi reprezentanţii MApN să reia dialogul pentru ca, scuturîndu-se de orgolii inutile, să ajungă la un acord. Şefii Apărării ar trebui să accepte că, părăsită de Steaua, baza din Ghencea va fi în pericol să devină o ruină şi, ca atare, să mai lase de la ei. Altminteri, ambele tabere vor pierde.

Comentarii (52)Adaugă comentariu

flavius (1 comentarii)  •  17 iunie 2011, 13:41

Nuse poate asa ceva numai in tara asta e posibil. dupa ce ca a investit in stadion si in infrastructura nemernicii astia vor chirii exorbitante. In alte tari municipalitatea investeste in bazele sportive si la noi in loc sa faci ceva pentru sport ii incurci si pe cei care vor sa faca ceva
. pt ce vor ei bani de chirie Mapn sa isi umfle buzunarele marii generali comunisti sa lase echipa in pace sa joace unde ii este locu pt ca Ghencea este casa STELEI. Si voi presa nu faceti nimic cand vedeti nedreptatile facute impotriva Stelei daca era alta echipa sareati toti dar cand e vorba de raul Stelei si implicit a lui jiji e ok. Rusine ca cea mai importanta echipa de fotbal din romania nu are unde sa joace sa se antreneze din cauza unor lipitori care vor numai bani

Daniel (1 comentarii)  •  17 iunie 2011, 13:44

Atata timp cat acolo se afla generali de teapa lui Zisu, nu cred ca Steaua are sanse sa joace iarasi pe Ghencea.
Zisu, cand era in Scoala Militara se credea Dumnezeu (intr-o zi l-a dat afara de la masa chiar pe fratele sau pe motiv ca nu a facut liniste cand a intrat el in sala de mese).

alex (5 comentarii)  •  17 iunie 2011, 13:47

de ce nu cumpara stadionul becali ,decat sa plateasca asa suma pe an sau nu e de vanzare stadionul ,a intrebat macar ,ori vrea totul pe nimic fara sa bage vreun ban

ics (6 comentarii)  •  17 iunie 2011, 13:48

MApN lua chirie nu doar pentru stadionul în sine, ci pentru tot complexul Ghencea, care e el singur cât un cartier întreg. Suma cerută era aproximativ egală cu chiria cumulată pentru apartamentele dintr-un bloc oarecare de locuinţe, de mărime mijlocie.
Rapid plăteşte puţin fiindcă stadionul e mic, sărăcăcios, şubred, n-are niciun fel de spaţii anexă. Chiria e doar pentru meciurile jucate acolo, echipele clubului se pregătesc la Pro Rapid.
MApN n-avea în definitiv niciun motiv să fie generos cu Becali. I-au cerut o chirie corectă.

Tudor (2 comentarii)  •  17 iunie 2011, 13:50

Corect ceea ce scrie mai sus. Eu locuiesc in cartierul Dr Taberei, as merge cu echipa pe arena noua, dar nu o sa mai fie niciodata la fel cum este acum in Ghencea. Cum se spunea pe vremuri” Steaua avea al 12-lea jucator” , suporterii, stadionul. Esti mandru ca ajungi sa iti vezi echipa de suflet pe un stadion crescut cu performanta si dragoste si in care zace istorie.
Vad ca multi il injura pe Gigi, dar si altii care il sustin, dar ECHIPA trebuie sustina tot timpul.Un suporter adevarat isi sustine echipa si la bine si greu. Este normal sa fii mahnit cand pierzi 1 joc, 2, 3, dar cu ajutorul suporterilor, antrenorului, staff’ului te ridici de jos si mergi mai departe.
Vreau sa mai spun, degeaba o sa strige „Gigi, pleaca din Ghencea”. Nu o sa plece de la echipa Steaua, este pasiunea lui si trebuie sa ne adaptam la situatie. Sa l facem sa inteleaga ca performanta se poate face in scurt timp, dar atunci cand este greu nu trebuie sa fie „dai” in jucatori si antrenori.
Va multumesc !

cezar prusac (21 comentarii)  •  17 iunie 2011, 13:56

parasita de echipa – complexul sportiv ghencea va deveni un foarte bun loc pentru a construi un cartier rezidential avandu`l ca protagonist pe generalul care a comandat doar mici si bere si care a numarat din greu izmene in cazarma – eh dar el e general cu 5 stele – chiar daca pensiile „nesimtite” s-au taiat – de ce nu se aplica asa ceva si la generalii deveniti peste noapte generali – sa li se ia stelele, nu se poate?!

Mai batran (1 comentarii)  •  17 iunie 2011, 14:01

Tot vorbiti de cat e chiria aia. CSA-ul are multe sectii aflate pe moarte din cauza banilor. Baza aia sportiva e singurul lucru pe care il mai pot exploata ca administratori sa mai poata sa genereze un ban sa tina restul in viata.

Suporter (20 comentarii)  •  17 iunie 2011, 14:02

cand a facut celebrul schimb de terenuri cu armata ptr care e cercetat penal, Becali nu a rabufnit, i-a convenit foarte tare pretul.A vandut terenurile , s-a imbogatit si acum se ofuscheaza „sarcautul de el” ca e „jefuit” de armata. Cat o sa mai aparati aceasta lichea, cel mai absent europarlamentar? a luat banii grei din grupele Ligii si ce a facut cu ei? i-a bagat in buzunar iar acum ii plangem de mila SARACUL hot jefuit

ochiul_critic (3 comentarii)  •  17 iunie 2011, 14:25

Foarte corect, bine punctat de nea Ovidiu!
Cu siguranta ca Gigi joaca acelasi joc pe care l-a jucat atata timp MApN-ul. Adica forteaza. Cand isi vor da seama ca nu mai e „vaca de muls” vor accepta mai putin „lapte” decat deloc.

Suporter (20 comentarii)  •  17 iunie 2011, 14:54

Becali vrea sa plateasca la fel ca Dinamo..pai se compara complexul din Ghencea cu groapa din Stefan cel Mare?eu dau 3000 de eur chirie ptr 50 mp iar el la un complex ar vrea sa dea 30 mii?!! pai in 3-4 meciuri acasa a scos banii de chirie…

Aurel (74 comentarii)  •  17 iunie 2011, 15:08

Ca de obicei, un articol realist, care explica pe intelesul tuturor cum se prezinta situatia. Ca unii nu vor sa inteleaga si il injura pe Becali ca asa e moda nu mai e treaba domnului Ioanitoaia. Maurul si-a facut datoria.

dac (1 comentarii)  •  17 iunie 2011, 15:22

Dobrine nu fi trist
Ca Pendiuc este stelist,
Pe tine te-om razbuna
Si noi nu il vom vota.

hahaha (6 comentarii)  •  17 iunie 2011, 15:39

nu inteleg totzi ziarishtii astia capete-patrate au doar burete in cap cred ca becali e persecutat?rapid si dinamo au bazele proprii de pregatire ei platesc doar pt jocuri ciobanezu in megalomania lui a luat full option sute de mii de metrii patratzi!i-au pus generalii pistolu`la cap sa semneze?

Alex (2 comentarii)  •  17 iunie 2011, 15:50

Spuneti ca terenul din complexul ghencea e de nu stiu cate ori mai mare decat al rapidului sau al lui dinamo dar nu uitati k becali a modernizat complexul ghencea a si bagat bani acolo nu a platit numai chirie si a avut totul de-a gata.E ca si cum ai sta cu chirie intr-un apartament si pe langa faptul ca platesti chirie proprietarul are pretentia sa mai si modernizezi apartamentul ca sa fie mai frumos atunci cand te da afara.

petre stelistu (51 comentarii)  •  17 iunie 2011, 15:56

Eu vreau ca Ciobanul sa plece de la Steaua,indiferent de sacrificiile care trebuiesc facute.Steaua doar pe Ghencea are ceva special.Ceva ce i-i lipseste ciobanului pentru a fi persoana publica si politica.

Hanibal (3 comentarii)  •  17 iunie 2011, 16:09

Bine punctat, trebuie gasita o solutie pentru ca locul Stelei e in Ghencea. Ministerul sa mai scada din pret, dar si Becali sa isi plateasca restantele. Bun articol.

DD (1 comentarii)  •  17 iunie 2011, 16:15

Vai ce amarat e gigi! Isi joaca rolul foarte bine, acela de persecutat! Dinamo si Rapid platesc doar pt meciuri…..gigi in grandomania lui a inchiriat TOT complexul Ghencea ! Pai 1500 – 2000 euro e un apartament in centru la fantani la Unirii chiria pe luna ! Cum sa dea 2000-3000 pe luna la ditai complexul ?
Multi vorbesc pe aici ca a bagat bani in echipa! A castigat zeci si zeci de milioane de euro din transferuri,drepturi de televizare,sponsori etc…si ce a facut cu ei? A cumparat jucatori buni, scumpi? A inceput construirea unui nou stadion ? Ca asa a facut Arsenl, saualtii…cum spunea zdreanta de meme…ca au plecat…au plecat pt ca si-au facut alt stadion !

Gigi Becali sa plece cu tot cu echipa….poate cu ocazia asta ii cere si palmaresul si am scapat de el!

Eu sunt suporterul Stelei, nu al echipei lui gigi becali ! Sa-ii dea palmaresul din 2003 incoace si sa ne lase!

O data cu plecarea Stelei din Ghencea a disparut si ultimul motiv pt care care mai tineau suporterii adevarati cu aceasta Steaua a lui gigi !

Sa-i ceara si palmaresul si poate sa joace in premier league sau in botswana!

Alin (626 comentarii)  •  17 iunie 2011, 16:20

Oierul sa mai lase fartitiile si sa isi achite datoriile. Ministerul sa mai scada chiria si asa se vor rezolva lucrurile. Steaua are nevoie de Ghencea, dar si Ghencea de Steaua.

gilos (328 comentarii)  •  17 iunie 2011, 16:40

Cand a „preluat” Steaua, suma era corecta si nu s-a plans la nimeni. Nu mai spunem ca averea ciobanului este facuta din schimbul de terenuri cu armata…

Cum de are nesimtirea sa ameninte cu plecarea din Ghencea ? Sa plece el si sa lase echipa si palmaresul ! N-are decat sa-si faca FC Mioritza Pipera si sa joace unde pofteste !!!

Barbu (100 comentarii)  •  17 iunie 2011, 16:55

Remarc ca dl Ioanitoaia nu il mai injura pe Gigi cum obisnuia. E un om drept pentru ca are si Gigi dreptate. MAPN vrea sa se imbogateasca pe seama Stelei, ceea ce nu e corect. Corect e ca Steaua sa ramana in Ghencea.

mircea (4 comentarii)  •  17 iunie 2011, 17:10

Ovidiu,
Vreau sã cred cã nimeni nu e atât de naiv ca sã nu stie cã „chiria” pe care o plãteste Gigi pentru Complexul STEAUA (si nu doar pentru stadion, ca Rapid sau Dinamo !!!) este, de fapt, „rambursarea” deal-ului fãcut de acesta cu MApN când cu „schimbul” de terenuri din ’99.
Deci toatã discutia e inutilã atâta timp cât problema priveste o afacere discutabilã. Cã din toatã aceastã tãrãsenie are de suferit o echipã de fotbal, fie ea si Steaua, cu suporteri cu tot, asta e o altã problemã.
As aprecia un rãspuns, chiar privat pe adresa mea e-mail, în caz cã subiectul e prea delicat…

fane dediu (53 comentarii)  •  17 iunie 2011, 17:54

Nea Ovi, matale „uiti” ca oierul becali a fost de acord cu chiria asta de 22.000 de euro pe luna in decembrie 2009, cand s-a semnat contractul.
„Uiti” si ca echipa oierului a jucat gratis in Ghencea in sezonul trecut pentru ca CSA nu a mai primit bani pe chirie din 1 iulie 2010.
„Uiti” sa ne spui, comparativ, cam ce suprafata inchiriaza dinamo si rapid de la ministere si ce suprafata avea oierul in Ghencea.
„Uiti” sa spui ca Oprescu a anuntat acum 5 luni ca National Arena va fi inchiriat cu peste 200.000 de euro pe luna (el vorbea atunci de maxim 400.000 de euro lunar).
„Uiti” cam multe, si la varsta asta te mai prostituezi pentru o ciosvarta aruncata de un cioban analfabet?

Franc (36 comentarii)  •  17 iunie 2011, 18:12

Nea Ovi, problema principala o reprezinta suporterii ,,bagabonti” cum le spune Nea Gigi. Cu cat distanta creste va scade si numarul lor, eventual Pitesti. Mapn a ramas doar cu numele si gradele ruginite. prea mare tam-tam pt. nimic, o cirie de 2 bani ! Cat despre calitatea de Europarlamentar, nu-l mai lauda ca nu stie nici o limba straina, e cel mai mare chiulau inregistrat la Bruxell. Nea Ovi, nu mai suferi atat din cauza Stelei, zau !!!!! Sau poate a lui Gigi ?????

Claudiu (343 comentarii)  •  17 iunie 2011, 18:30

@Mircea. Indraznesc sa iti raspund eu in locul lui Ovidiu si daca esti Mircea Lucescu (ceea ce nu cred). Speculatia ta nu rezista pentru ca in ‘ 99 era un alt ministru la Aparare si de alta culoare politica. Daca atunci s-a facut o smecherie, fii sigur ca nu se semna nici un act care sa prevada in timp o compensatie din partea lui Becali. Banuiesc ca asa ar suna raspunsul si nu vad de ce chestiunea ar fi asa delicata.

marian (45 comentarii)  •  17 iunie 2011, 18:45

dar de ce nu-l intrebi domnule ioanitoaia pe acest dinu paturica de ce nu face el un stadion nou pentru aceasta echipa?

Cristy (42 comentarii)  •  17 iunie 2011, 20:58

Unii nu inteleg problema: pe gig nu il deranjeaza chiria, ci impozitele si taxele legate de ea. Asta nu vrea el sa plateasca, fane dediu, cu chiria a fost de acord si a achitat-o.

adra (29 comentarii)  •  17 iunie 2011, 21:10

cand national arena va fi administrat privat vom afla daca chiria in ghencea e mica sau mare… vom afla cat i se va cere doar prentru 2 zile pe luna si doar pentru stadion, nu pentru un complex intreg, vom aduna cheltuielile cu terenurile de antrenament… e clar ca administratorii vor lua un tarif unic , atat pentru meciuri , cat si pentru alte spectacole….si tare as vrea sa vad daca organizatorii unui concert cu mari vedete internationale vor plati doar 2000-3000 de euro chirie intr-o seara

vlad (140 comentarii)  •  17 iunie 2011, 21:50

Oh domnule Ioanitoaia…. eu nu regret deloc mutarea, National Arena este mult mai modern, mai frumos, atmosfera o sa fie dementiala in cupele europene, cu stadionul plin. Aveti dreptate cu muzeul si magazinul oficial…. Pentru muzeu nu am solutie, insa ar putea negocia cu MApN-ul sa ramana in Ghencea, pentru ca mare parte din istorie este si a armatei…. cat despre magazin, e loc suficient in noul stadion…. (asta daca iau initiativa constructorii sa si amenajeze niste spatii comerciale…. deocamdata nu fac asta).

O sa piarda niste suporteri din vestul capitalei, e clar… insa cei patimasi o sa vina si pe National si o sa castige mult MULTI suporteri din Titan, Salajan, Pantelimon, Iancului (care sunt majoritar steliste, desi impresia e ca ar fi dinamoviste… stiu ce spun ca doar sunt cartierele unde am trait toata viata :)) )

gigi (5 comentarii)  •  17 iunie 2011, 21:52

mai nea ovidiu toti ziaristii aveti ceva cu becali dar prin el loviti steaua care a adus puncte fotbalului romanesc ce a adus ministerul apararii tarii in afara de corupti si oameni de nimic care cosuma si nu produc nimic nu zic ca nu trebuie platita o chirie dar ministerul cu banii de pe inchiriere ce a facut in stadionul ghencea orice proprietar face ceva ca chiriasului sa fie mai bine asa ca ar trebuii presa de sport sa ajute steaua sa ramana in ghencea nu sa rada ca steaua se antreneaza la mogosoaia. RUSINE M.A.P.N

somn (4 comentarii)  •  17 iunie 2011, 21:57

D-le Ioanitoaia eu cred ca cel mai bine pentru STEAUA este sa joace pe National Arena unde sunt sigur ca suporterii vor veni.
Cel mai bine ar fi ca cei din galerie sa ramana in Ghencea, ca si asa au facut destul rau echipei, (vezi suspendarile terenului ) ce vina am eu sa nu vad echipa din cauza unor descreierati.
Ar fi bine sa se faca diferenta intre suporterii adevarati si o parte din galerie care numai binele STELEI nu-l vor.
Oricum STEAUA pana in 1974 a jucat pe stadionul Republicii si banuiesc ca stiti ce suporteri avea si ce echipa de care nu prea se mai vorbeste azi verzi Hlmageanu;Sorin Avram;Pantea:Satmareanu s.a, aia oare nu a fost echipa adevarata si nu a jucat in Ghencea.
Asa ca vezi chipurile STEAUA isi pierde identitatea daca pleaca din Ghencea este fals, STEAUA este acasa in toata Romania.

somn (4 comentarii)  •  17 iunie 2011, 22:03

STEAUA a ajuns unde a ajuns si din cauza unora ca FANE DEDIU care sunt sigur ca e t…. si are el treaba cu STEAUA cum am eu treaba cu Sachira.
Astia ca el ar fi bine sa mearga la Rapid ca se aseamana la culoare.

somn (4 comentarii)  •  17 iunie 2011, 22:11

Cel mai simplu lucru ca cei din Ghencea sa scape de oier, este ca acesta sa se mute pe NATIONAL ARENA, iar galeria sa-i cante CUCUVELEI in Ghencea, ca si asa stadionul ala este pe stil comunist, vai de mama lui.

somn (4 comentarii)  •  17 iunie 2011, 22:15

In ce priveste galeria STELEI mai ales cei care se numesc SUD, uitativa la FIGURILE lor si asta spune totul.
Mai bine s-ar numi FERENTARI SUD via ZABRAUTI

radu (10 comentarii)  •  17 iunie 2011, 22:34

bravo DD , bine ai spus.
sa plece ciobanul cu turma lui si sa lasa palmaresul asa cum era din 2003.
oricum a luat clubul printr-o smecherie si din pacate nimeni de sus nu se sesizeaza,

SS (17 comentarii)  •  17 iunie 2011, 22:49

Auzi, nea Ioanitoaia, da’ suporterii ca mine, care n-au nicio treaba cu AISS-ul, Peluza Sud sau alti aiuriti din astia, dar care il urasc din suflet pe cioban, il considera un microb, un virus pentru acest club si isi doresc doar sa-l vada plecat de la Steaua, suporterii astia cu ce raman? Eu sunt suporterul ala care nu s-a mai dus pe stadion de cand s-au umflat muschii pe cioban, ala care e facut „samantar” de capetele luminate care isi baga petarde in dos (desi a rontai „bomboane agricole” mi se pare un obicei rural pe care nu-l practic)… Doar n-oi fi eu singurul de genul asta.

Gica Contra (13 comentarii)  •  18 iunie 2011, 0:21

La cata faima i-a adus Steaua si la cati bani i-au intrat in buzunare oierul sef ar trebui sa taca si sa plateasca. Sigur si sa lase Steaua in Ghencea daca nu vrea sa o lase de tot.

romanescu (47 comentarii)  •  18 iunie 2011, 0:52

Dom’le!! Da’ mai slabiti-ne cu Steaua asta!! Nu vad alte stiri in afara de toate „ridiculitatile” despre aceasta „grupare”,care, nici macar nu se aseamana cu „frumoasa si feerica echipa a anilor ’80” . Nu vreau sa supar adevaratii suporteri stelisti,dar ,”m-am saturat ca de hrean ” de becalisme, becaligeni, oligofreni, arborigeni, imbecalizare si….ce vreti sa mai adaugati ! Va numiti „Gazeta Sporturilor” ,si nu, „gazeta stelei pastorale”. Offf, mi-e groaza si sa deschid „site-urile” de sport romanesti …!!!! De fapt, nici nu le mai deschid. Mi-e rusine sa spun prietenilor si rudelor de alta nationalitate,aici ,unde traiesc, ce se intampla in Sportul Romanesc.Da’… , sunt sigur ca o sa ma „banatzi”…..!!!!!!!!!!

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  18 iunie 2011, 6:07

PROBLEMA ESTE PE CAT DE BIZARA, PE ATAT DE CINICA. STIE CINEVA CE SUPRAFATA ARE COMPLEXUL STEAUA? PAI ARE DINAMO SAU RAPID CE ARE STEAUA? SA JUDECAM PUTIN SI APOI SA VORBIM. STEAUA ARE ISTORIA EI IN GHENCEA SI NU SE POATE MUTA. ORICE MANEVRA IN SENSUL ACESTA VA ESUA. SIGUR, M.A.N. A DAT ECHIPA DE FOTBAL STEAUA UNUI NEPRICEPUT. ASTA O STIM CU TOTII. mielul din GHENCEA, gigi becali, A CALCAT IN PICIORE ORICE SENTIMENT DE IUBIRE PENTRU ACEST CLUB, STEAUA BUCURESTI. SA NU NE MIRE CE FACE mielul DIN GHENCEA, gigi becali. DAR MAI SUS DE TOATE, EU CRED CA LA NIVELUL M.A.N., PARLAMENTUL ROMANIEI SI NU IN ULTIMA INSTANTA, ADMINISTRATIA DE LA BUCURESTI CONDUSA DE PRESEDINTELE TRAIAN BASESCU, VOR LUA MASURI DE FORTA. SANT CONVINS CA STEAUA VA JUCA IN GHENCEA DIN NOU. NU-MI FAC PROBLEME, DEOARECE SI M.A.N. O VA LASA MAI MOALE IAR mielul gigi becali VA CEDA PSIHIC MAI MULT CACI, S-A SATURAT DE TOT CE S-A INTAMPLAT IN ULTIMA PERIOADA DE TIMP. NUMAI BLESTEME PE CAPUL LUI gigi becali. CE SEMENI AIA CULEGI. ASA CA, STEAUA VA REVENI DIN NOU IN GHENCEA, SI VOM STRIGA, HAI STEAUA!

HANMOCAR (42 comentarii)  •  18 iunie 2011, 7:21

FORZA STEAUA ! FORZA GIGI !

Dav (35 comentarii)  •  18 iunie 2011, 8:08

Ce aiureala!
Ce-mi pasa mie unde joaca Steaua?!
Sa revina la jocul-spectacol si e ok!
De ce sa fie obligat sa stea si sa platesca cat nu face?
Se poate observa ca sunt multi cei cu pretentii de propietar la Steaua,inclusiv cei care comenteaza pe aici.
Unii cer chiar „moarte!” au soareci in cap?
E o propietate privata iar cine are suspiciuni sa merga in instanta,nu sa adopte mentalitate de talhar.

Aiurel (1 comentarii)  •  18 iunie 2011, 11:53

@franc. Esti autorul celei mai mari aberatii dintre cele aparute aici: ca Ioanitoaia ar muri de grija lui Gigi! Lui nu ii pasa nici de Steaua, daramite de gigi, omul vrea sa isi vanda ziarul si sa faca trafic pe blog! Cine nu pricepe acest adevar simplu nu intelege nimic!

r.gabi (17 comentarii)  •  19 iunie 2011, 0:48

In principiu si pe o anume logica dl.arh.Petrescu are dreptate.
Eu nu sunt un fan al patronului Stelei si altor neaveniti implicati distrugerea unui brand,in primul rand prin lipsa intelegerii fenomenului numit fotbal,apoi printr-un management defectuos(facut de ciobani,covrigari,contabili de pe la diferite CAP-uri ,ulterior imbogatiti si de alti neaveniti din jurul patronului,tinuti acolo pe motive de rudenie sau de prietenie).
De aici si pana la pretentiile exagerate ale MAp.N-ului care au la baza,ca mai toate „pataniile” conducatorului stelist,iresponsabilitatea ,incultura si gura sloboda ale acestuia, este distanta mare.
Si eu cred ca acea chirie,in cuantumul stabilit este exagerata.
Problema cred eu este ca ea a fost de la inceput stabilita,fara a fi negociata de oameni competenti,eventual juristi si economisti.
Cred ca organele de stat,ar trebui sa intervina macar pentru brandul Steaua,care ,intr-adevar se afla vremelnic in mainile unor oameni care nu au prea multe in comun cu fotbalul.
Nu pledez in niciun caz in favoarea patronului Stelei sau a celor din jurul sau,persoane care au facut mult mai mult rau decat bine echipei si renumelui sau,ci pledez pentru respectarea unor principii,dar mai ales pentru mentinerea unor traditii sportive.
Cu privire la construirea unui nou stadion,pentru ca tot a fost „aruncata” o intrebare fara rost,pentru un sondaj fara rost,ca urmare a unei replici data in vant de presedintele FRF, sa ii intrebam la randul nostru pe cei care au pus-o sau pe cel care a avut ideea aceasta:
Cu banii cui domnilor ?

flo_ax (44 comentarii)  •  19 iunie 2011, 3:08

parerea mea e ca orice echipa daca gaseste un stadion mai bun, mai mare si mai frumos, trebuie sa se mute. Istoria nu sta in niste cladiri, desi au si ele aportul lor sentimental. Istoria sta in palmares si in inima suporterilor

dragos (1 comentarii)  •  19 iunie 2011, 4:04

infiorator limbaj de lemn. nu cred ca exista un ziarist mai plictisitor in momentul de fata care scrie, dar nu spune nimic

Luca (28 comentarii)  •  19 iunie 2011, 7:37

Majoritatea suporterilor habar nu au unde se afla Ghencea sau Mogosoaia ! In articol e omis un aspect ! Acela ca stadionul din Ghencea e vechi , si demodat . Dupa 3 meciuri pe National Arena o sa le multumim Generalilor ca sunt asa limitati !

ghothe (3 comentarii)  •  19 iunie 2011, 7:59

Daca Gigi va lasa palmaresul si emblema echpei … ce fac cei de la AISS cu ele? Astept un raspuns ca sunt tare curios … unul din raspunsuri va fi acela ca vor aduce antrenor si jucatori … cu ce bani?

strsu (41 comentarii)  •  19 iunie 2011, 8:36

Domnule Ioaniţoaia, aveţi şi nu aveţi dreptate…
Dar asta e o altă discuţie.

Totuşi aş avea de pus o întrebare: S-a pus problema vânzării / cumpărării complexului de fotbal Ghencea ?

Dacă s-ar materializa această problemă toate neînţelegerile legate de această temă ar dispare.

DD (2 comentarii)  •  19 iunie 2011, 12:55

@ghothe: o sa vina un alti investitor cu siguranta. S-a gasit pt cfr cluj, pt u cluj, pt vaslui, echipe fara palmaresul Stelei si nu se gaseste pentru Steaua? Stai linistiti, o sa fie coada de investitori

Agamitza (13 comentarii)  •  19 iunie 2011, 13:02

Vulgul needucat zbiara de vreo cinci ani „Becali afara din Ghencea”. Acum cand si-au gasit aliati de nadejde cativa analfabeti din minister pseudo-stelistii au ajuns la concluzia ca Ghencea e casa Stelei. Acesti cioflingari care n-au habar daca Creiniceanu a fost filozof, bucatar sau fotbalist asteapta indicatii sa vada ce sa mai urle. Chirurgul croitor Oprescu cel care le-a dat autorizatie sa faca demonstratie in fata unei case particulare, caz unic in lume, abia asteapta sa vina boschetarii pe National Arena sa-i rupa scaunele. Becali e o problema mult mai mica decat acesti terchea-berchea care trebuiau pusi cu botul pe labe cu cinci ani in urma.

DD (2 comentarii)  •  19 iunie 2011, 13:12

Vad multi aici care spun ca National Arena e mai frumos, mai mare, conditii mai bune,etc….mai fratilor, erau 1500 de insi pe Ghencea care are 28 000 si se vedea aiurea , era penibil! Va dati seama cum o sa se vada 1000 de insi pe NAtional Arena care are 55000 de locuri?

Sunt suporter al Stelei, nu al echipei lui Gigi Becali ! Sa lase palmaresul si sa plece cu toata glica lui de acolo…jucatori,levy,meme,make,teia, etc…..

Comentează