Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mai catolici decît Papa!

Dacă o serie de cluburi au necazuri cu licenţierea, ultimul fiind FC Bihor, explicaţia constă în neputinţa lor financiară sau în superficialitatea, la fel de condamnabilă, cu care au tratat problema. Crezînd că merge, au amînat sine die rezolvarea ei. […]

miercuri, 8 iunie 2011, 1:26

Dacă o serie de cluburi au necazuri cu licenţierea, ultimul fiind FC Bihor, explicaţia constă în neputinţa lor financiară sau în superficialitatea, la fel de condamnabilă, cu care au tratat problema. Crezînd că merge, au amînat sine die rezolvarea ei. Mai există însă un motiv, de care se face vinovată chiar Federaţia. Din exces de zel, aceasta a preluat ad litteram cele 5 puncte din Manualul UEFA de licenţiere şi le-a aplicat tuturor grupărilor din eşaloanele 1 şi 2, în ciuda faptului că indicaţiile forului continental priveau exclusiv echipele cu drept de participare în cupele europene!

În loc să opereze o diferenţiere logică, absolut necesară în condiţiile în care fotbalul nostru traversează criza gîfîind, FRF a băgat toate cluburile în aceeaşi oală. Concret, le-a pretins unora mai mult decît le-a pretins însăşi UEFA, adică a exagerat, a întins coarda prea tare!

Primul dintre cele 5 puncte care ar merita analizat, ba şi abolit, se referă la taxe şi impozite. Renunţarea la el se justifică şi în ideea că, reprezintînd o societate non-profit ce se autofinanţează fără a apela la banii publici, FRF n-ar trebui să se preocupe de datoriile membrilor ei faţă de stat. E normal s-o intereseze în ce măsură un club nu şi-a onorat obligaţiile faţă de propriii jucători, de ceilalţi angajaţi, de alte cluburi şi de terţi, dar nu şi în raport cu statul. Asta-i altă gîscă în altă traistă!
Nu zice nimeni ca impozitele să fie ocolite. Nicidecum. Pe de altă parte însă, nu-i treaba Federaţiei să se implice în chestiuni de ordin financiar, ci ea ar trebui să decidă în funcţie de criteriul sportiv, strict competiţional. La urma urmei, dacă are de încasat unele sume, mai mari sau mai mici, statul posedă numeroase mijloace legale ca să le recupereze. Destule instrumente, suficiente pîrghii. În fond, zău aşa, bietul stat se descurcă singur, nu-i nevoie să-i plîngem noi de milă şi nici să-l ajute FRF!

Cazul Gloriei Bistriţa pare cel mai elocvent. Deşi şi-a plătit la zi jucătorii, salariaţii etc., a rămas cu o restanţă de circa 100.000 de euro la stat, din pricina căreia i s-a refuzat licenţa. Şi pe considerentul că Gloria a deschis acţiune în Justiţie, cu atît mai puţin era şi e de competenţa Federaţiei să apere cauza statului. Întrucît acesta poate oricînd executa silit gruparea bistriţeană, blocîndu-i conturile ori instituindu-i sechestru pe bunuri. Cel mai la îndemînă, pe autocar.

Tocmai pentru că misiunea FRF e să sprijine cluburile, nu să le pună beţe-n roate, s-ar cuveni ca ea să revizuiască urgent Manualul de licenţiere şi să ceară respectarea punctului amintit, ca şi UEFA, doar de către participantele din cupele europene. Desigur, se recomandă să fim exigenţi.însă nu mai catoclici decît Papa!

Comentarii (57)Adaugă comentariu

UltraMihai (5 comentarii)  •  8 iunie 2011, 13:38

pai si mioveniul lui netoiu cum mai intra in A ?

denvery (6 comentarii)  •  8 iunie 2011, 13:41

Pe de alta parte…. Regulile jocului nu se pot schimba in timpul jocului. Altfel ar insemna sa-i nesocotim pe cei care au diminuat bugetul pe anul care urmeaza si au platit datoriile catre Statul Roman… Ar insemna sa avantajam anumite echipe in comparatie cu altele… Si iarasi nu ar fi corect.

geocluj (40 comentarii)  •  8 iunie 2011, 14:09

Eu nu sunt de acord cu dumneavoastra. in Romania unde datoriile catre stat se pot amana la nesfarsit prin tot felul de mijloace aflate la indemana „marilor patroni” gen Becali, Borcea, Badea , Copos sau Iancu chiar este necesar sa fim mai catolici decat papa. Altfel echipele mici care chiar isi platesc datoriile catre stat ajung sa fie nesocotite. Adica de ce sa plateasca de exemplu Gaz Metan sau Tg Mures daca stiu ca Poli nu plateste de ani buni folosind tot felul de manevre.
Este foarte bine sa se impuna criterii cat mai dure si sa lovesti pe cei ce nu platesc acolo unde ii doare mai tare : cu nelicentierea. Altfel fiti siguri ca nu vor plati niciodata. Pana sa se ajunga la executie exista mijloace de amanare si tergiversare la nesfarsit si cred ca stiti bine asta

FCVS (1 comentarii)  •  8 iunie 2011, 14:31

DIVIZARE !
RESTANTE DE 8 LUNI LA JUCATORI !
COMPENSARE REFUZATA !
pentru fulgerul bragadiru …
deci sa nu dam o tenta inutila articolului !

Beeswax106 (3 comentarii)  •  8 iunie 2011, 14:38

pai si hai ca toate echipele sa fie luate la puricat atunci………sa vedem cate echipe vor lua licenta pe bune!

calin (20 comentarii)  •  8 iunie 2011, 14:48

Eu cred ca toate cluburile in afara de Vaslui sunt in mare neregula, insa doar Iancu s-a luat in gura cu Sandu si nu a respectat omerta. Ceilalti l-au lingusit si/sau i-au dat spaga. Nu-i nimic, mergem in B, si poate scapam de Iancu si o sa revenim mai puternici. Hai Poli.

Giurgiuveanul (1 comentarii)  •  8 iunie 2011, 14:48

D-le Ioanitoaia,si daca fiscul incearca sa sa recupereze datoriile cluburilor catre diversele institutii ale statului,atunci incepe Federatia si Liga sa tipe de imixtiuni in activitatile lor,amenintand cu UEFA si FIFA.
Corect ?

petschovschi (30 comentarii)  •  8 iunie 2011, 14:50

Domnule Ioanitoaia, nu aveti dreptate.

Datoriile catre stat trebuie luate in seama. Va dau un exemplu:
– clubul A are datorii de citeva milioane de euro la stat si nu plateste. Cu acei bani cumpara jucatori cu care cistiga titlul in Romania si patrunde in grupele CL
– clubul B plateste acele milioane la stat dar nu mai are bani sa-si cumpere jucatori astfel incit sa lupte pt. titlu cu clubul A.

In aceasta situatie clubul A cistiga titlul si primeste multe milioane de euro din participarea in CL desi nu a platit banii pe care ii datora statului, asa cum corect a procedat clubul B. Vi se pare corect ?

Banii datorati sunt tot bani datorati indiferent cui ii datorezi…

Alin (626 comentarii)  •  8 iunie 2011, 14:59

Intru totul de acord cu dv. Statul sa se descurce singur ca si asa ne jecmaneste destul. Sa isi rezolve problemele pe caile sale, nu cu ajutorul federatiei.

gesia (4 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:01

Dl Ioanitoaia, imi pare rau, sunteti total pe langa subiectul „societati non -profit”. O minima decenta profesionala ar fi trebuit sa va faca sa cititi ce este o societate non profit. Si ati fi avut multe surprize,cea mai importanta fiind realizarea faptului ca un club de fotbal in ziua de azi este o societate comerciala pura. Decat sa spunem sa nu fim mai catolici decat papa, mai bine sa spunem sa nu fim ipocriti. Iar darile catre stat trebuie platite de toata lumea , nu doar de catre cei prosti

Laur (111 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:06

Ia de te uita ce mai moare FRF de grija statului roman, care nu mai pridideste sa ne bage mana in buzunar. Ati pus corect problema, statul sa isi rezolve problemele ca are cum. Nu trebuie facute diferentieri intre cluburi si toate sa fie tratate la fel, asta e treaba fedratiei, nu sa faca pe perceptorul si pe executorul judecatoresc. Daca e cazul sa ii ia Bistritei autocarul si ce o mai avea, dar nu sa o retrogradeze daca a castigat acest drept pe teren. Padureanu ar merita asta, dar nu echipa si orasul.

soso (10 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:14

fc bihor a cazut si ea in scandalul razbunarii frf fata de timisoara, fc bihor nu are datorii decat la stat ,aceste datorii au primit acceptul ANAF-ului pt a fi reesalonate pe 3 ani.ANAF a si trimis un document oficial la frf prin care se arata ca fc Bihor are datoriile reesalonate si este cu plata ratelor la zi ,dar acest document nu a fost luat in considerare de duru…..oare de ce? speram ca FRF sa indrepte lucrurile pt ca altfel va fi un scandal de proportii.

Albusibiu (95 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:15

Stau si ma intreb daca un regulament poate fi aplicat doar partial, interpretat doar cum ne convine. Datoria este datorie, indiferent fata de cine este, iar in momentul in care esti executat rezultatul este acelasi. Daca vrem sa avem in continuare campionate schioape, in care cate 3-4 echipe sa se retraga, putem continua ca pana acum. Sezonul trecut a fost dezastru in B, anul acesta ar fi urmat, nu ma indoiesc, si in A, la fel. Trebuie sa avem certitudinea ca echipele care se inscriu intr-o competitie ajung sa o si termine, sa nu mai avem cate 10 jucatori cu memorii la Federatie in iarna, sa nu mai existe aceasta batjocura generala fata de termeni, reguli, contracte. Nu avem decat 8-10 echipe capabile sa suporte financiar rigorile? Foarte bine! Atunci sa ramanem cu campionat de 10 echipe, ca in Scotia, dar spectacolul sa fie unul de mai buna calitate, mai gustat de public. Meciuri mai putine dar cu mai mult interes focalizat pe ele. Si chiar trebuie sa avem cluburi care sa arate a fenomen profesionist. Sunt satul de echipele ajunse in A dar care nu au stadion, fara nocturna sau cu gazoane de aratura. Daca dumneavoastra, domnule Ioanitoaia, promovati mediocritatea, inseamna ca intr-adevar sunteti nu sunteti mai catolic decat papa (cum va place atat de mult sa afirmati) ci doar…ortodox.

Franz (406 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:15

In principiu cred ca aveti dreptate, dar nu l-as apara pe Padureanu la cate nenorociri a facut. @gesia. Ioanitoaia nu greseste, FRF chiar e societate non profit. Nu si cluburile, insa vorbim despre altceva. Ioanitoaia nici nu cere sa nu se achite darile la stat, doar sa nu se bage federatia in chestiunea asta, sa o rezolve statul. Tocmai de asta inclin sa ii dau dreptate, desi ar fi multe de discutat.

Chianti (4 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:21

Stimate domnule Ioanitoaia,

Argumentul este un sofism, cita vreme in aceasta situatie sunt doar 2 cluburi din prima liga: Timisoara si Bistrita. Criteriul financiar este instituit pt ca un club de fotbal sa fie o societate valida financiar, adica sa nu fie in incapacitate de plata a propriilor datorii. Or stabilitatea financiara nu presupune ca faci diferentieri intre creditorii unei societati.

Ba mai mult, as spune ca intr-un fotbal unde regulile nu mai inseamna nimic (vedeti propunerea halucinanta de a schimba ex-post criteriile de licentiere!), un set de reguli mai dure nu poate fi decit in beneficiul stabilitatii competitiei.

In plus, nu este prima data cind Timisoara incalca flagrant regulile sportive si financiare. Buna credinta nu poate fi prezumata cita vreme un club (oricare) apeleaza la divizari pentru a-si masca datoriile. Cita vreme nu vom fi in stare sa instituim un set de criterii normale pentru competitie, vom aspira degeaba la un mediu superior de performanta sportiva.

Gigi (152 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:21

@UltraMihai. Vorbesti ca sa te bagi in discutie. Netoiu nu mai e demult la Mioveni, echipa va promova, da o fi, fara el. Iar Argesul lui Dobrin nu crezi ca ar merita o echipa in A? Sau merita Branesti si Chiajna?

yan (10 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:23

domnule ioanitoaia aveti mare dreptate !!! ar trebui ca ziaristii de valoare din ceasta tara si toti oamenii de sport sa puna la punct si sa distruga aceasta mafie care sa instaurat la frf.nu poti sa-i iei dreptul unui club ,unei echipe,unor jucatori care au castigat pe plan sportiv dreptul de a juca la un nivel inalt in fotbalul romanesc ,doar ca cineva din frf are interese ascunse. acest individ numit duru nu mai are ce cauta in fotbal, a dovedit ca este incapabil si are anumite tendinte si oricat echipele de fotbal se vor lupta pe plan sportiv ,acest mascarici promoveaza si retrogradeaza dupa bunul sau plac.de ce nu sa luat in considerare actul trimis de anaf prin care se dovedeste ca bihorenii nu probleme cu statul?in cazul bistritei se putea si altfel ,puteai sa le dai un termen sa plateasca la fel si timisoarei.dar din pacate la noi in FRF mafia si interesele primeaza inaintea criteriului sportiv.

vlad (140 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:27

Va inselati dl Ioanitoaia, procesul de licentiere a aparut pentru a asigura ca echipele care o sa participe la competitie in anul urmator sunt sanatoase. Scopul licentei nu este sa apere statul, nici vorba, de fapt nici macar pe ceilalti jucatori sau echipe….. ci sa se asigure ca echipa in cauza poate duce la capat campionatul urmator. Or, o echipa cu datorii la stat, este profund nesigura…. tocmai pentru ca statul are foarte multe parghii sa-si recupereze banii. Sa dau exemplu Urziceniul?? Statul a pus sechestru si a confiscat portile si nocturna…. mai pot juca? :). La fel se poate pune sechestru pe unii jucatori si treaba asta poate sa fie un atac la competitie….. mi se pare mai mult decat normal ca un club cu datorii sa nu primeasca licenta, indiferent cui le au de platit. Daca vor sa usureze procesul de licentiere, mi s-ar parea logic sa accepte o anumita marime a datoriilor…. ceva de gen 10% din bugetul pe sezonul urmator, insa nu sa se ignore complet ce e de dat la stat, pentru ca este periculos!!!

dani.p (3 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:29

Pai si atunci ce facem cu Universitatea Craiova care a fost lasata fara licenta inca din timpul desfasurarii campionatului ??? Cei de la Craiova pot cere explicatii ptr asta. Pot chiar invoca ca fiind unul dintre motivele retrogradarii.
Toate cele bune!

yan (10 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:33

domnilor ! daca aveti ceva cu domnul padureanu sau cu domnul iancu asta nu inseamna ca trei orase mari ale Romaniei aici o includem si pe Oradea trebuie sa sufere si sa le luati dreptul sutelor de mii de suporteri de a beneficia si de a se bucura impreuna cu jucatorii echipelor ,drept pe care acesti jucatori si-au castigat-o pe teren. este indmisibil sa gandesti ca daca Padureanu sau Iancu sant antipatici sa te razbuni pe altii. toti cei care ganditi in felul asta nu santeti decat niste paraziti,obisnuiti sa traiti pe spatele altora ,niste ofticati mereu clasati in urma altora !aceste echipe au dreptul sa joace in liga 1 si va juca in liga 1,asa este omenesc si corect.restul castigati-va si voi acest drept si atunci veti avea tot respectul celorlalti.

Chianti (4 comentarii)  •  8 iunie 2011, 15:54

Dle Yan,

Nu este nici o razbunare pe respectivele orase. Pur si simplu aceste echipe au incalcat niste reguli de licentiere considerate necesare pentru fotbalul profesionist.

Cred ca nu se poate sa faci un fotbal profesionist cu echipe care nu pot/vor sa isi plateasca datoriile. Nu stiu cum au facut celelalte cluburi, dar se pare ca au putut rezolva aceste criterii pe care unii le prezinta ca si cum cine stie ce s-ar cere.

E simplu: ai venituri de 3mn de euro anual, trebuie sa ai grija sa nu cheltui mai mult de 3. Daca cheltui, trebuie sa gasesti surse de finantare. Ca sa cheltui 10mn de euro in speranta ca te califici in ChL sa iei bani de acolo si apoi sa esuezi si sa nu platesti cele 6mn, este comportament iresponsabil. Indiferent ce s-a intimplat pe teren.

viorelgh (16 comentarii)  •  8 iunie 2011, 16:29

sa nu uitam ca si sportul studentesc a fost retrogradata tot pe aceleasi criterii numai ca a facut dovada plati a 2 a zi ,era pe locul 4 ,a fost retrogradata,si nu sa mai facut atita tam-tam ,la bruxel .in parlamentul romaniei ,timisoara are datorii la jucatori de 8 luni neplatite (sepsi 37000 euro dat de comisii) neplata transferului catre benfica de 1 mil euro,divizare cu sume de plata catre bkp care nu le accepta ,poli are multe incalcari ale regulamentului si trebuie sa se duca in liga 3 ,practic si-a batut joc de regulamentul frf

sisi (10 comentarii)  •  8 iunie 2011, 16:37

de ce nu au fost anuntate din timp aceste echipe ca au probleme? decizia in cazul bihorului sa luat o data cu celelalte decizii deci cu cateva zile inainte de ultima etapa,oare de ce nu au fost anuntati????? va spun eu .FC Bihor avea licenta dar sa asteptat sa se joace si ultimul meci poate,poate nu castiga pe plan sportiv si atunci le mentinem licenta….dar din pacate pt ei nu mai au ce face cu ea !!!!!!!! asa ca oradea si-a castigat dreptul de a juca in liga 1 pe teren au venit repede si au anuntat ca li sa retras licenta. oare nu aceasi comisie ,acei oameni care ia-u retras licenta iau si acordat-o clubului fc bihor??? ba da domnilor ,au fost aceasi oameni numai ca initial nu credeau ca aceasta echipa de pusti este in stare de promovare si erau sigur ca nu au cum sa incurce anumite interese si mai ales pe cei de la mioveni.acesti pusti le-au stricat planurile asa ca sa recurs la mafie si la lucruri necurate.daca bihorul era atat de neregulamentar trebuia sa se aplice legea in prima faza si atunci ”mascau” interesele mafiote pe care le are acest duru in privinta echipelor promovate.

frey (6 comentarii)  •  8 iunie 2011, 16:39

Licenţierea este un proces care urmăreşte să certifice capacitatea cluburilor de a participa la competiţie. Sigur că e treaba statului să execute silit un club datornic… dar atunci clubul respectiv poate ajunge să îşi întrerupă activitatea în mijlocul campionatului. Iar asta, da, e treaba FRF şi LPF, nu a Fiscului.
De aceea regulile de licenţiere sunt foarte bune aşa cum sunt: Dacă un club are datorii la stat, nu e un club viabil şi deci nu e prudent să-l laşi să ocupe un loc în competiţie. Nu de dragul statului, ci de dragul campionatului.

sisi (10 comentarii)  •  8 iunie 2011, 16:59

fotbalul din romania va fi mult mai curat atunci cand se vor spune lucrurilor pe bune si nu se vor mai ”onora” anumite datorii pe care le au cei care iau deciziile fata de anumiti indivizi dubiosi care misuna in preajma fotbalului.oare de ce nu se mai pot ataca aceste decizii la nici un tribunal sportiv sau civil? pt ca daca ar fi atacabile sa-r descoperii toate magariile si atunci ar iesi la suprafata toate aceste ”afaceri”

cosmin (1 comentarii)  •  8 iunie 2011, 17:05

sunt din oradea, dar Ioanitoaia nu are deloc dreptate. Problema ca ca aceste cluburi au patroni care sa plateasca banii respectivi dar nu o fac, tepuind statul. Si sa nu uit… tepuind statul, ne tepuiesc pe toti!

La oradea chiar e putin diferita problema, deoarece aici pana sa preia Vizer echipa, clubul a fost administrat de Primarie, deci Primaria a facut datoriile la ANAF. Vizer chiar nu a facut datorii…

sisi (10 comentarii)  •  8 iunie 2011, 17:06

frey tin sa te anunt in cazul in care nu stiai ca si alte cluburi mult mai mari din europa au datorii la stat de ordinul zecilor de milioane de eruro si nu sant oprite de federatii sa nu participe in competitii .nimeni nu se teme ca un club isi poate opri activitatea in timpul campionatului asta datorita faptului ca cluburile nu-si ”permit” acest ”lux”.iar daca nu mai pot continua ,doar cluburile respective pierd ,restul nu au nici o problema ca stau o etapa samd.asa ca nu mai incercati sa dregeti busuiocul ca nu aveti dreptate ! o echipa care si-a castigat drepturile pe plan sportiv nu poate fi oprita de interesele unor persoane rau intentionate.sper ca santeti de acord cu mine ca in Romania nu sa aplicat nu se aplica si nu se va aplica niciodata corect aceste regulamente.totul merge pe interese de stil mafiot.CLAR.

chimir sen (39 comentarii)  •  8 iunie 2011, 17:07

O fi Duru mai catolic dacat papa , insa acel papa o fi emis o bula in ceea ce-i priveste pe militienii de la dinamo ? Au datorii de nu le pot duce , atat la stat cat si fata de jucatori sau terti dar la ei nici macar nu s-a pus problema sa nu ia licenta . Daca-i lege , sa fie lege pentru toti …

BIHORELU (7 comentarii)  •  8 iunie 2011, 17:10

stimate d-le frey. ai perfecta dreptate. DAR doar in principiu. Spune-miu te rog care este diferenta intre o echipa ce si-a a fost la zi cu plata datoriilor catre stat la 31.12.2010 sau la 31.05.2011. Care este mai solvabila???. Te anunt ca Bihorul nu a primit licenta pentru ca a ajuns la zi cu plata datoriilor catre stat la 31.03.2011. Acum este la zi!!!! PE DE O PARTE. Pe de alta partein conformitate cu toate normele de drept in vigoare o datorie contestata in INSTANTA nu mai opereaza de drept pana cand instanta nu se pronunta printr-o hotarare DEFINITIVA SI IREVOCABILA. De unde stii ca BISTRITA nu are dreptate in litigiul cu statul roman??? Eu nu stiu si nici federatia nu este organ judecatoresc sa hotarasca. DECI ai dreptate in principiu, dar in cazurile concrete de fata SE COMITE UN ABUZ DE TIP MAFIOT-COMUNISTOID (de Timisoara nu ma pronunt ca nu cunosc speta)

KID (294 comentarii)  •  8 iunie 2011, 17:42

Cam asta vroiam sa spun si eu ce a scris mai jos cel cu nick-ul pestchovschi…nu numai atit dar Iancu a dus-o si mai departe cu cazul Benfica Lisabona adica hai sa pacalim pe cine putem cit putem pina luam campionatul ! In plus sa fim drepti „domnul” Iancu s-a comportat foarte urit dar dumneavoastra domnule Ioanitoaia niciodata nu-i interziceti pe EI ci pe noi astia mici asa cum era si pe timpul raposatului !!

Pro Romania (1 comentarii)  •  8 iunie 2011, 17:43

Pai atunci Steaua, Dinamo si Rapid…cum de nu sunt in Liga 2 !? Pai se pare ca mai sunt si acte de inteligenta facute pe genunchi…

utaaradan (75 comentarii)  •  8 iunie 2011, 17:51

ce catolici ?ce papa ? poate lapte .de ce nu amintiti si de celelalte cluburi cu datorii ? sau aveti tema data la articolele pe care trebuie sa le scrieti ?

Mitica (2 comentarii)  •  8 iunie 2011, 18:15

Vreau sa vad un ziarist care trece toate echipele de fotbal din A, ce DATORII au la stat si la jucatorii si angajatii+firme .

Mitica (2 comentarii)  •  8 iunie 2011, 18:25

STEAUA are datorii la ARMATA! si cum de a primit licienta?,are doua perechi de oua?.D-le IOANITOAIA datine 3 echipe din prima DIVIZIE care nu au DATORII.

john (9 comentarii)  •  8 iunie 2011, 18:36

Deci lasati-ma sa inteleg, e ok ca are datorii la stat, sa le dea banii la baieti si gata, sa nu plateasca nici un ban la stat , mai fac ei un litigiu ceva si se rezolva. Sa plateasca fraierii care n-au bani de avocati sau sa scada pensiile ca lumea vrea fotbal. Cat de mici au ajuns ziaristii in ziua de azi , cat ma costa sa ma sunati in direct? :)))))) A da nu ma mai intereseaza, RCS a renuntat sa va mai transmita postul TV :)))))

Liviu (333 comentarii)  •  8 iunie 2011, 20:16

@cosmin. Dar FC Bihor de cine e patronata de nu primeste licenta din pricina datoriilor? Ti se pare normal ca Bihorului sau altei echipe sa i se refuze un merit castigat pe teren intr-un intreg campionat? Daca da, atunci nu ii dai dreptate domnului Ioanitoaia.

Georgel (21 comentarii)  •  8 iunie 2011, 20:21

aradane, la ce cluburi te referi? Ai tu vreo lista de cluburi cu datorii sau esti fericit de retrogradarea Timisoarei?

Mircea Sandu (663 comentarii)  •  8 iunie 2011, 20:55

Toate echipele au datorii si scapa numai cele care vor muschii mei si ai lui Duru. Adica tot ai mei.

Spanac (1 comentarii)  •  8 iunie 2011, 21:15

Nu il cred pe Nea Ovidiu naiv, asa ca ma intreb ce a urmarit cu articolul acesta. Vrea sa o salveze pe Bistrita, pe Timisoara ori pe amandoua. Bate saua sa priceapa…Mircea Sandu sau a aflat ceva si nu vrea sa spuna.

MIKI II (181 comentarii)  •  8 iunie 2011, 21:18

Situatia creata se datoreaza unor incompetenti ajunsi aciuiti pe la FRF si LPF cu ajutorul lui Corleone si a lui Nasu. La umbra celor doi presedinti viageri, nu gandesc mai mult decat gandeau inainte de ’90. Adica totul la dorinta sau presupusa dorinta a celor doi mahari. Pestele de la cap se impute. Asa ca pana nu taiati capul pestilor nu veti scapa de caracatitza.

claustrofobus (51 comentarii)  •  8 iunie 2011, 23:24

domnu ioanitoaia ati uitat si romaneste? adica cele din cupe europene sa fie retrogradate si alea care nu sunt in cupe europene sa scape? nu intelegem!

IO (228 comentarii)  •  9 iunie 2011, 0:32

Oare de cate ori trebuie sa le spui unora ca nu faptul ca ai datorii este problema, ci faptul ca nu vrei sa le platesti.
Cat despre „nu trebuie sa plangem statul”, cred ca glumeste autorul articolului. Ar vrea domnia sa sa-l plang pe Iancu?
Oricum, un articol cu tenta polista, de joasa morala. Pacat.

reality (4 comentarii)  •  9 iunie 2011, 6:58

Nati-o franta ca ti-am dres-o, poi de ce nu sunt amintite in ecuatie echipe ca Dinamo care nu si-a platit jucatorii de xxxx zile sau Steaua care nu a platit chiria la stadionul pe care a jucat ani de zile si recent a desfiintat echipa de tineret. Bine ca „granzii” umflati cu pompa de GSP si Prosport nu sunt vazuti dar toti se leaga de Timisoara, Oradea, Craiova, Bistrita si pana nu de mult inclusiv de Vaslui(nici acum nu au drept la transferuri, si tot Duru cred ca „le-a turnat apa in galosi”, probabil nici Porumboiu nu platise taxa de protectie la Nasu Sandu). Poi in aceste conditii cum vreti sa progreseze si sa creasca fotbalul in Romania? Asa o sa ne calificam la un turneu final cand o sa zboare porcii la ComTim.

flaviu (13 comentarii)  •  9 iunie 2011, 8:29

cred ca referinta la catolicism si la Papa este inutile, este suficient sa spunem D-nule Ioanitoaia ca sunteti roman pana la capatsi, cu scuzele de rigoare, unul in varsta, care are impregnate in constiinta mentalitatile din perioada comunista…
sunteti din aceeasi perioada cu d-nul Dragomir si acelasi mod de gandire: MERGE SI ASA…
regret nefericirea Timisoarei si a celor de la Oradea, dar sustin cu toata taria introducerea unor criterii dure, poate peste ce se cere in strainatate, pentru ca doar asa vom putea evolua, limita distantele care nesepara…
un prieten spunea: „facand acelasi lucru, nu te poti astepta la alt rezultat”…

cand vom schimba si noi ceva, cand va arata fotbalul ca o competitie si nu ca o negociere, cand vom inceta sa ne mai tocmim si sa cerem dispense?
reglementarile au existat, rele sau bune, si trebuie aplicate. PUNCT

ตู้เติมเงินออนไลน์ (1 comentarii)  •  9 iunie 2011, 8:45

Thank you for sharing content.

gilos (328 comentarii)  •  9 iunie 2011, 9:20

Licentierea sa se faca transparent, pe criterii clare , si atunci nu vor mai exista discutii.
Cine nu indeplineste conditiile, retrogradeaza in ligile inferioare indiferent de numele echipei . Simplu.

Daca Milan sau Juventus au putut fi retrogradate pe alte criterii decat pe teren, de ce la noi nu se poate ?

pavel (1 comentarii)  •  9 iunie 2011, 10:22

propun schimbarea siglei „frf” in federatia romana de fotbal si fisc

manymany (13 comentarii)  •  9 iunie 2011, 10:38

FRF si LPF, pur si simplu nu recunosc Codul Fiscal, care prevede posibilitatea contribuabilului sa atace in instanta creantele catre Stat si care prevede ca pana la o solutie definitiva irevocabila si executorie, nu exista debitele respective.
O tara, doua sisteme juridice.
Pacat de FC Bihor, cred ca jucatorii sunt daramati.

Ciprian STANCIU (1 comentarii)  •  9 iunie 2011, 11:00

Domnule Ioanitoaia, in cazul Sportul Studentesc oare de ce a fost valabila decizia FRF/LPF privind neprogramarea pentru neplata unei diferente din transfer? Acum cand in cauza sunt cluburi mai potente financiar si „vocal” s-a gasit scuza ca „UEFA recomanda…” Vorbim cu totii despre o necesara si imperioasa curatenie in fotbalul romanesc, pe care totusi o amanam „sine die” pana la momentul in care mai apare o echipa mica pe care sa o dam exemplu tuturor… Pacat! Chiar zilele trecute dl. Porumboiu spunea ca se bucura totusi de ramanerea lui Poli Timisoara in Liga 1 (mai ales ca ar putea sa nu aiba drept de joc in cupele eruopene – deci un adversar in minus pentru vasluieni) deaorece aduce mai multi spectatori la stadion. Cu astfel de argumente – Ura si la gara! Dovada chiar ovbiectivul fixat pentru HAGI – 2016?!?

SKB (11 comentarii)  •  9 iunie 2011, 11:28

Nu sunt de acord cu d-l Ioanitoaia. Si datoriile la stat sunt tot datorii.

Ce-mi displace mie in acest scandal e:
1. Se tot zvoneste ca si alte echipe au datorii, probleme, etc. N-am citit inca un demers jurnalistic coerent, pe prima pagima, care sa ma lamureasca in aceasta privinta. Nu am vazut un tabel, citesc doar opinii, zvonuri, susanele.

2. Fatarnicia comisiei de liceentiere. Care este interesul ? Sa aiba o competitie curata sau sa-si incoarde muschii? Putea d-l Duru sa iasa la televizor INAINTE de scandal. Sa spuna: „am introdus RECURS, fiindca xxx. Ca urmare, Timisoara risca yyy, daca in termen de tz zile nu rezolva problemele xxx.”
Puneau suporterii viola presiune pe Iancu, sa se rezolve problemele.

Orice institutie trebuie sa ofere sansa „paratului” sa se apere. Interesul e REMEDIEREA problemei, nu PEDEPSIREA „vinovatului”.

Parerea mea: scandal tipic romanesc. Nu stim de la ce a pornit, cat va dura si cum se va termina. Legea si regulamentele sunt irelevante, fiindca asa-s romanii.

Comentează