Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Finala lui Avram

Ultimul act al Cupei a început conform previziunilor, fiecare echipă făcînd ce ştie mai bine. Dinamo a stat la pîndă în speranţa lansării unor şarje letale, iar Steaua a pasat, urmărind să-şi macine încet-încet rivala, s-o toace. Cum jocul de […]

miercuri, 25 mai 2011, 11:09

Ultimul act al Cupei a început conform previziunilor, fiecare echipă făcînd ce ştie mai bine. Dinamo a stat la pîndă în speranţa lansării unor şarje letale, iar Steaua a pasat, urmărind să-şi macine încet-încet rivala, s-o toace. Cum jocul de posesie s-a dovedit superior celui de aşteptare, garnitura din Ghencea a controlat autoritar prima jumătate de oră. Ea era OK, iar adversara KO, inertă, parcă lipsită de reflexe.

Superb, golul înscris de Dică din lovitură liberă a căzut logic şi a răsplătit o prestaţie mai inspirată şi mai insistentă. Întrucît Dinamo părea fără reacţie, unii şi-au zis că finala s-a şi încheiat. Impetuosul Torje, de departe omul numărul1  al „cîinilor”, a ţinut să-i readucă însă pe suporterii stelişti cu picioarele pe pămînt. A transformat şi el o lovitură liberă, gol la fel de frumos ca al lui Dică, realizare care a echilibrat partida. Rolurile s-au inversat şi încheierea primei reprize i-a aparţinut lui Dinamo.

După reluare, a crescut ritmul, dar şi spectacolul, devenit pe alocuri captivant. Nefericitul Bărboianu a trimis mingea în proprie poartă, după care întîlnirea a continuat pe contre, cu ratări de ambele părţi. Tabela de marcaj nu s-a mai modificat, ea consfinţind succesul meritat al Stelei.

Se poate spune că victoria Stelei a însemnat şi norocul lui Marius Avram, salvarea unui arbitru care a dezavantajat-o de cîteva ori pe cîştigătoarea Cupei în debutul partidei, dar şi o dată, spre final, pe învinsa acesteia. Întîi, „centralul” i-a refuzat Stelei un penalty cînd Moţi l-a agăţat în careu pe Nicoliţă. Apoi, s-a mulţumit să-l avertizeze pe acelaşi Moţi, deşi se cuvenea direct cartonaşul roşu pentru o intervenţie violentă asupra lui Bilaşco. Adăugînd că Avram a greşit şi în faza dinaintea golului egalizator, pentru că n-a fost fault, ci Torje a căutat şi a provocat contactul, deducem cît de grav a gafat Marius Avram. El a comis-o şi atunci cînd, în prelungiri, i-a refuzat şi lui Dinamo un 11 metri, la henţul lui Emeghara. Penalty mai puţin clar decît la Moţi, dar tot penalty.

Ca să-l recompenseze pentru că, pe lîngă alte arbitraje ezitante, a făcut praf duelul CFR Cluj – Timişoara din Liga 1, preşedintele CCA nu s-a sfiit să-şi delege băiatul la finala Cupei, ingorîndu-i pe Balaj, pe Tudor, pe Deaconu sau pe R. Dumitru. Vasile Avram a cules ce a semănat, dar despre asta vom mai discuta.

Comentarii (71)Adaugă comentariu

Andrei (2 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:18

Respect Domnu` Ovidiu, dar greselile de arbitraj au fost de ambele parti . Steaua a meritat sa castige !!

J o h n s o n (4 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:20

Tatal si fiul ar trebui exclusi din fotbal…Dar au spatele acoperit de Dragomir cel care dupa finala s-a grabit sa laude arbitrajul…Ne mai facem vreodata bine cu asemenea personaje la butoane ?

DD (2 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:21

Perfect de acord cu dumneavostra,domnule Ioanitoaia! Mai bine de atat, nu se putea spune in cateva cuvinte, exact ce s-a intamplat la finala! Scurt, la obiect si foarte,foarte corect ! Forta Steaua !

SM 237 (2 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:21

Domnule Ioanițoaia, vă rog să urmăriți faza în care Dvs. considerați că a fost penalty la Emeghara. Poate refaceți comentariul.
Vă mulțumesc.

Agigea (2 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:22

Toate observatiile corecte, baiatul lui tata e varza! Corleone insa ii da 9+!!!, iata una din cauzele care duc de rapa fotbalul nostru. Nepotismul si blatul.

cristachitza (13 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:22

Asta cu arbitraju deja mi se pare o exagerare penibila. Avram s-a descurcat chiar foarte bine, tinand cont de presiunea existenta. Din pacate prea putini se pun in locul lui. Sa fi nevoit sa iei decizii intr-o fractiune de secunda cand stii ca sunt mii de oameni la cativa metri de tine care iti pot pune viata sau sanatatea in pericol. In rest … finala slaba, greseli mari de portari la primele doua goluri, sut foarte bun al lui Barboianu la golul 3, nu cred ca Surdu putea sa trimita atat de plasat, la coltz, si o faza care a pus cireasa pe tortul penibilului din fotbalul romanesc, torta aruncata de dinamovisti pt a-l opri pe Torje, unul d-al lor, intr-o faza care se anunta extrem de periculoasa.

panconecaca (16 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:23

Eu nu cred ca arbitrul a gresit intentionat…a gresit datorita faptului ca este unul dintre cei mai slabi arbitrii romani ai momentului. A ajuns sa arbitreze acest meci ft ca este „baiatu’ lu tata” (situatie intalnita la noi si la nationala). S-a vazut din primele 10 minute ca dinamo n-are nici o sansa sa castige meciul…deci chiar n-avea rost

Mate (1 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:25

Buna seara, Ovidiule cum adica „..n-a fost fault, ci Torje a căutat şi a provocat contactul..” tu ce faceai in postura de arbitru acolo?? hai sa nu mai umbla cu cioara vopsita, stiu ca esti stelist dar fii obiectiv. Asta e, alta data castiga DINAMO, din pacate nu in seara asta. NUMAI BINE

cosmin-dany (6 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:27

era clar ca fiul lui Avram va arbitra finala dupa ce are cele mai multe delegari in acest sezon chiar daca unele meciuri le-a facut praf………………..Da totul se sterge ca e baiatul lu tata………o rusine!!!!!!acest fost tusier care conduce CCA-ul

panconecaca (16 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:28

Eu nu cred ca arbitrul a gresit intentionat…a gresit datorita faptului ca este unul dintre cei mai slabi arbitrii romani ai momentului. A ajuns sa arbitreze acest meci ft ca este „baiatu’ lu tata” (situatie intalnita la noi si la nationala). S-a vazut din primele 10 minute ca dinamo n-are nici o sansa sa castige meciul…deci chiar n-avea rost WTF?!?

Lila (47 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:28

da,insa nu vede cine trebuie!? la originea dezastrului din fotbalul nostru sunt cei ce nu vad aceste „masinarii” si le iau apararea!

full_haos (1 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:31

De acord la greselile lui Avram… mai putin la golul lui Dinamo. a fost fault, s-a vazut la prima reluare contactul. si comentatorul s-a grabit sa spuna ca nu a fost.

as vrea sa mai fac o observatie… conducatorii fotbalului tot apar la tv criticand fanii care aprind torte, fumigene, dau amenzi si suspendari.. dar ce pregatesc dansii pt finala cupei (show-ul de la pauza)??? SPECTACOL PIROTEHNIC!

Franz (406 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:32

Nu mai incercati sa il scuzati pe moftangiul de Avram ca a fost tensiune! Pai ce vreti sa fi fost? Daca se ferea de tensiune trebuia sa se faca frizer sau contabil, nu arbitru! Daca cand ia barem la un meci cat salariul unui medic stagiar pe luna nu mai simte tensiunea?

Tristar (8 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:33

Maniera PRO DINAMO evidenta. Nu pot sa cred ca fiul lui Avram poate fi atat de nemernic. Rusine!

priceputul (6 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:34

Dwmitrw Dracmir e mare pervers!A lawdat pe Avram arbiitrwl ticalws ce a tinwt vizibil cw Dinamw ! Sa nw witam ca el a fwst sef la echipa Victwria care era echipa dimamwvista ! Nw va dwrmi la nwapte de necz ca a lwat Steawa Cpa Rmaniei !

drak (1 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:38

@cristachitza nu poti sa spui ca a fost un arbitraj bun decat daca esti dinamovist

@panconecaca 100% a gresit voit nu se poate sa gresesti in 3 meciuri flagrant impotriva aceleias echipe avantajand-o pe cealalta

@Mate normal ca dinamovist nu poate vedea niciodata realitatea, in primul rand Torje sa aruncat peste piciorul lui gardos dupa ce si-a facut mingia prea lung si in al doilea rand NICI NU LA ATINS se vede din avion dar ca de obicei dupa meci VOI SUNTETI DEZAVANTAJATI DE ARBITRI DUPA CE FURATI CU AMBELE MAINI citez Borcea”a fost ghinion nu ne-a acordat penalti in minutul 95″

Giorgiana (1 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:38

Punctat la fix, obiectiv. Dar am o intrebare: ce ar mai fi zis atotstiutorul Corleone daca ar fi castigat Dinamo? Pe unde ar mai fi scos camasa Avram tata si fiu? Din cauza astora si al lui Mircea Sandu a ajuns fotbalul in fundul gropii.

Aly (2 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:43

Abia astept sa il manance si pe Avram senior puscaria, poate doar asa scapam de catastrofa asta d fi-su. Si in tur a arbitrat tot el si a facut meciu praf. Chiar nu vede nimeni??

RazvanC (2 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:44

Dar cele 5 min de prelungiri vi se pare corecte? Poate in compensatie la tragerile de timp dinamoviste din derbyul din campionat. felicitari Steaua! Ulciorul nu putea merge mult la apa pentru dinamo.

spartanuss (1 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:45

balanta lui avram jr. este stramba , in stefan cel mare a vazut si a dat 2 penalty-uri in 4 minute , acum a incercat sa echilibreze finala si si-a facut temele perfect , inadmisibil cum acest miklos nagy nu vede la 15 m , dar vede perfect la 50 m cotul lui Thereau … multumim , Barboiene , si multumim , Mititelule , ca le-ai bagat calul troian in curte

RazvanC (2 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:45

* vi se par…corecte. Rectific

Pituru (3 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:47

Dinamo+Avram+Lupescu+Mircea Sandu+Borcea 1 – 2 Steaua Dumnezeu nu culcate!

Pavel (12 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:49

Scrie un fraier pe blogul lui Tolo, probabil unul nascut ieri ca pe Ioanitoaia nu il mai citeste nimeni. Ioanitoaia nu face floricele, dar emite pareri si majoritatea lor sunt corecte, neutre, obiective si de aceea se si tine cont de ele. Vad ca Ioanitoaia e mai urmarit pe blog ca multi tineri ziaristi. Pentru mine ramane un exemplu.

manymany (13 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:56

Pacat de Torje, saracul incerca sa continue faza, desi o petarda aruncata de ai lui, putea sa-l lase fara vedere.
Era cea mai crunta demonstratie despre huliganii ce se pretind dinamovisti.
Blestemele oltenilor au inclinat balanta prin autogolul lui Barboianu-Brutus!

Radu C. (11 comentarii)  •  25 mai 2011, 23:57

Desi sunt dinamovist, nu pot contesta succesul stelei. da, a stiut cum sa gestioneze meciul, olaroiu a fost inspirat. andone, sincer, de data asta a fost depasit de situatie, nu am ce zice.
in privinta arbitrajului, chiar daca s-au facut unele greseli, nu trebuie sa exageram. la emeghara nu a fost hent si nu trebuia dat penalty. nu mai tin minte cum a fost faultul la torje, deci nu ma pronunt. la nicolita nu stiu cati arbitri ar fi dat penalty pentru ca, desi a fost agatat, si-a lasat si el putin piciorul in spate si nici macar nu a stiut cand sa cada, ca s-a aruncat dupa o secunda de la contact (deh..gitanu tot gitan) plus ca nu era in situatie de gol. Arbitrii trebuie sa arbitreze si in spiritul competitiei, a jocului, un lucru recomandat foarte clar si de forurile internationale, UEFA si FIFA. Cine ar fi vrut sa fie 1-0 pt Steaua din minutu 4 si Dinamo sa ramana in 10? Unde ar mai fi fost spectacolul finalei cupei romaniei? Toti vrem sa vedem spectacol la un meci de fotbal, iar rezultatul trece pe locul 2, dar fara sa isi piarda importanta.

tandd (79 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:01

balanta lui avram jr. este stramba , in stefan cel mare a vazut si a dat 2 penalty-uri in 4 minute , acum a incercat sa echilibreze finala si si-a facut temele perfect , inadmisibil cum acest miklos nagy nu vede la 15 m , dar vede perfect la 50 m cotul lui Thereau … multumim , Barboiene , si multumim , Mititelule , ca le-ai bagat calul troian in curte

.Vrei sa spui ca alea 2 penalty nu au fost?Daca spui ca nu,deja postez sa ma aflu in treaba,nu vad cum poti compara 2 penalty pe care le dadeai si tu ca fiind suporter stelist cu faptul ca nu s-au dat acum inca 2 penalty perfect corecte.Diferenta se face ca unul a fost in min3 si unul in min 93,oare cu cine a tinut avram???

Radu C. (11 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:02

@RazvanC – prietene, trebuiau date vreo 10 minute de prelungiri, pentru ca s-au efectuat 5 sau 6 schimbari si pentru fiecare schimbare trebuie dat 1 minute de prelungiri. Asta e regulamentul. Apoi au mai fost intreruperile de cateva minute cauzate de torte, apoi celelalte intreruperile de joc.
Dar oile nu gandesc. ele aplauda si il au ca model de viata pe becali.

r.gabi (17 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:03

Din nefericre,fotbalul romanesc ,colcaie in continuare de mizeria nationala creata de diriguitorii lui si de conducatorii de cluburi, „uniti in cuget si simtiri” in tot ce reprezinta partea pestilentiala creata chiar de ei.
Uniti in in obtinerea de foloase imediate,acesti „imprumutatori” , nu fac altceva decat sa isi bage in buzunare mai mult decat dau.
Avram ,imi aduce aminte de militienii sefi de post comunal din vremuri apuse ,prin vocabular si prin atitudine.
De fapt el,mai mult in calitate de tata de arbitru ,decat de sef al arbitrilor(pentru ca postul de conducator al acestui for i se potriveste mai putin decat cel de sectorist de mahala) a creat din fiul micut si razgaiat al lui „taticu” ,o imitatie de arbitru,posesor al unor gesturi teatrale ale unui actoras de provincie
De fapt, arbitrii in mare lor parte,nu sunt altceva decat copia fidela a sistemului din care fac parte.
Imi pare rau de plecarea lui Olaroiu,care era singurul care putea face ceva.
Probabil,venirea ,fostului enorm jucator Hagi , dar antrenorului nul cu acelasi nume, va mai fi inca o piedica enorma in contructia unei echipe.
Calitatile de demolator si incompetent se pare ca sunt indipensabile in „devenirea” unui conducator in fotbalul romanesc

DD (2 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:03

@Radu C. : de acord cu tine. dar daca ar fii castigat Dinamo ? Fotbalul e fotbal si are un regulament, iar regulamentul trebuie respectat ! De aia este fotbalul frumos afara! Acolo daca in secunda 20 e penalty si eliminare, pai asta se da ! De aia sunt aia unde sunt !

Oricum, esti unul din putinii care sunt cat de cat obiectivi ! Felicitari !

Dan (2 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:05

Daca nu va deranjaza puneti caseta meciului si o sa vedeti (imi cer scuze nu mai stiu exact minutul ) cam dupa minutul 60 sa fi fost 63 64 cam asa este o centrare de pe partea dreapta la care sare Liviu Ganea la cap dar nu pote juca balonul ca este tras evident de tricou …..in opinia dvs . tragerea de tricou se sanctioneaza cu lovitura libera , respectiv penaly ? poate nu ati vazut bine faza dar va rog sa va uitati ca pana acum nu a vazuto nimeni ……………Numai BIne !

Pelican (2 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:07

Mingea s-a dus spre mana si nu invers!
Emegara a incercat cat a putut sa-si retraga bratul, in momentul cand mingea loveste bratul deja jucatorul are bratul mult spre spate ca sa se fereasca, sa dai penalty acolo… puneai bomboana pe coliva!

Gino (513 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:10

@Radu C. Tu glumesti? Daca era penalty in secunda 1, arbitrul trebuia sa il dea. Nicolita nu si-a lasat piciorul in spate ca Torje, lui Nicolita i s-a agatat piciorul, 11 metri fara discutie. Iar Ioanitoaia daca era stelist cum zice unul, se facea ca ploua la hentul lui Emegara.

peppe (21 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:14

in mare parte aveti dreptate,dar tanase merita vreo 2 crtonase galbene,pt faulturi sii proteste,aici nu vad comentariu,sii surdu rosu direct,ms

Dan (2 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:14

eu zic ca a fost penalty la emegara tinand cont de distanta de la care venea mingea …nu ia venit de la 1 metru in mana ……

Pelican (2 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:17

Pentru cine zicea ca strica spectacolul daca elimina jucatori…
De ce nu se gandesc jucatorii ca strica spectacolul daca sunt eliminati si nu arbitrul sa se gandeasca la asta!

skile (3 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:23

@Radu C: fiecare schimbare inseamna 30 sec de prelungiri. de pe ce planeta ai cazut? nu mai vorbiti cand nu trebuie…

skile (3 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:28

si inca o data pentru Radu C: priveste inca o data faza penalty-ului la nicolita. daca ti-a pus cineva vreodata piedica la piciorul aflat in aer in timp ce alergi iti dadeai seama ca miscarea lui nu are nicio legatura cu simularea. nu exista acel pas in plus pe care il arati tu cu degetul, nicolita cade „natural”, nu cauta faultul si nu „intarzie” caderea.

alin (1 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:39

2 penaltiuri clare la tragerea de tricou a lui ganea si hentul lui emeghara dar fc bricheta is reloaded!!!
numai stelistii se puteau bucura la o cupa cistigata pe furaciune!!!
halal echipa,halal suporteri!!!

flo_ax (44 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:42

Arbitrul numarul 1 in topul greselilor din sezonul asta, dublu fata de locul 2, a primit aceasta onoare ca rasplata pentru ce? Domnilor, e pe fata! Nici bunul simt sa incerce o musamalizare! Cel mai praf arbitru din istoria Romaniei, la mare concurenta cu cel din episodul sangeros de la Bistrita!

x (18 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:45

@Radu C.
„Prietene” ia regulamentul si mai citeste-l odata… ia vezi acum, cate minute se dau pentru 6 schimbari ? Nu cumva 3 minute, insemnand 0.5 min/schimbare ? Minutele de prelungire au fost date corect 5 (poate chiar prea multe avand in vedere doar cele 2 intreruperi scurte, cauzate de torte)… urmareste mai mult meciurile internationale/intercluburi sa vezi cam cum se dau aceste minute de prelungire.
Asta depasind problema inacapacitatii ofensivei dinamoviste care si cu cele 10 minute invocate de tine nu reuseau sa dea inca 1 gol, ocaziile fiind cu mult in favoarea Stelei, atacul dinamovist fiind pe intreaga partida robust si pueril nereusind decat 3 ocazii de gol in tot meciul.
Toate bune!

DIXIT (2 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:46

dinamo nu se dezminte.a venit porcea si a rezolvat-o cu arbitrii! deh greu de dezvatat de obiceiurile vechi! poate asta e si motivul pentru care dinamo nu ajunge in CL. DUMNEZEU NU DOARME!

Relu (2 comentarii)  •  26 mai 2011, 0:52

Ma bucura foarte mult tema articolului. Chiar nu trebuie trecut la capitolul „detalii” modul in care a arbitrat Avram. De asemenea de retinut e si declaratia de dupa meci a lui Avram tatal si anume ca „l-au felicitat prietenii pentru prestatia fiului din aceasta seara”. Poate prestatia a fost cea „care trebuia sa fie” dar ce ne facem daca acest arbitraj a fost unul „gresit” neintentionat, ca asta doare si mai rau si ca reavointa e corijabila dar non valoare nu prea cred

anti ioanitzoaia (21 comentarii)  •  26 mai 2011, 1:07

pai nu vede penalty la nico;litza [care fie-mi iertat mai face 2 pasi si se arunca ca gasca in apa] si nu vede penalty la emegara in min 93?..ce mai e de zis despre mocirla in care se zbate fotbalul romanesc

Dario (1 comentarii)  •  26 mai 2011, 1:09

A fost cate un penalty neacordat de ambele parti si loviturile libere de 1-0 si 1-1 in care eu nu as fi fluierat niciodata pentru ca n-a fost fault la niciuna,sunt dinamovist dar stelemeaua a dominat meciul…e vina lui Andone,Avram oicum e praf si n-avea ce cauta el ca arbitru la finala cupei !Asta este……fotbalul romanesc a murit de mult…degeaba il mai dezgropati voia acum sa-i spalati scheletul……Romania a ajuns de rusine pe acest plan sportiv in Europa!!!

jean (3 comentarii)  •  26 mai 2011, 1:49

Steaua a meritat sa castige.Dinamo are aparare slaba.Nu pot pricepe de ce Steaua nu a continuat sa atace tot meciul.Parca am impresia ca scrie in regulament :”In Romania , echipa care conduce e obligata apoi sa se apere „.Dl Olaroiu, nu a invatat nimic dupa semifinala pierduta in cupa UEFA .Sunt stelist si tocmai de aceea vreau Steaua sa joace fotbal ofensiv si nu sa se apere strategic.Aceasta conceptie e falimentara(vezi rezultatele echipelor din Italia si compara cu rezult echipelor din Spania sau Anglia).Lucescu jr. nu are ce sa faca cu jucatori obisnuiti doar cu anti-joc.Dica e un fotbalist care stie sa loveasca corect mingea.I-ti multumesc Dica in numele tuturor stelistilor.Rusine,d-le Becali pt ce ai lasat sa se inteleaga despre cel mai bun jucator al finalei si care ne-adus un trofeu.RUSINE !

aham (140 comentarii)  •  26 mai 2011, 2:31

o singura observatie imi permit. golul lui torje a fost mai degraba o mare greseala a lui tatarusanu , sutul n-a fost deloc grozav spre deosebire de cel a lui dica. cat despre arbitraj.. total de acord, sunteti chiar bland. acest avram e o rusine, dinamo a fost practic impinsa de la spate, exceptand ultima faza. acolo s-a demonstrat ca nu era hotie, doar amatorism, altfel as fi pariat ca a fost cumparat

hehe (23 comentarii)  •  26 mai 2011, 4:47

tanase rosu direct minutul 1. nea ovi, ai omis cate ceva…

asda (1 comentarii)  •  26 mai 2011, 4:53

eu nu cred ca a gresit intentionat… sunt convins ca e prost ! si mic …si chel si urat …si mai ales complexat!!! ….. Cat de bine seamana cu fotbalul romanesc !!! 🙂

stefan (16 comentarii)  •  26 mai 2011, 5:20

un meci de liga3 in care amandoua echipe si etalat neputinta si de ce nu este fotbal in romania

Luca (28 comentarii)  •  26 mai 2011, 5:53

Stiti ce este si mai grav si in acelasi timp dubios ?Faptul ca TATA declara ca FIUL a avut o prestatie extraordinara ! Si ca a fost felicitat pentru asta !!! Chiar ne ia de prosti ??? Parca e Boc 2 . Se pare ca nici la anul nu vom avea un campionat curat … Ar trebui interzisi ca fii oficialilor sa mai arbitreze

Comentează