Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ioaniţoaia despre transferurile Stelei » Strategie de club sărac!

Aplicînd proverbul că bunul gospodar îşi face iarna car şi vara sanie, Steaua a declanşat campania de achiziţii pentru viitorul sezon ceva mai devreme ca de obicei. Pare să fi învăţat din greşelile anterioare. I-a şi luat, sau urmează să-i […]

joi, 19 mai 2011, 3:49

Aplicînd proverbul că bunul gospodar îşi face iarna car şi vara sanie, Steaua a declanşat campania de achiziţii pentru viitorul sezon ceva mai devreme ca de obicei. Pare să fi învăţat din greşelile anterioare. I-a şi luat, sau urmează să-i ia, pe G. Matei de la Pandurii, pe D. Popa de la Brăneşti, pe Rusescu de la Urziceni, pe M. Costea de la Craiova, eventual, pe Dănănae şi Prepeliţă, iar din Portugalia pe Tatu (Beira Mar), pe Amaro (Nacional Madeira) şi pe brazilianul Wires (Rio Ave). Cu excepţia lui Prepeliţă, ceilalţi jucători din competiţia internă au în jur de 23 de ani, G. Matei chiar 21, deci promit. Merită consideraţi de perspectivă.

Se impune însă observaţia că toţi provin, mai puţin acelaşi G. Matei, de la formaţii care tocmai au retrogradat în eşalonul secund! Veţi zice că n-a fost vina lor şi că, mutaţi în Ghencea, vor şi demonstra asta. Posibil, dar observaţia rămîne.

Referitor la străini, urmăriţi la lucru şi recomandaţi de Mihai Stoica, ei sînt mai vîrstnici, 28-29 de ani, de unde presupunerea că a contat în favoarea lor şi plusul de experienţă. Doar că, din păcate, aceştia n-au impresionat pe parcursul stagiunii recent încheiate, ci mai degrabă au dezamăgit. Pe lîngă detaliul că au evoluat în echipe modeste, clasate între poziţiile 6 (Madeira) şi 13 (Beira Mar), au ieşit rar în evidenţă ori n-au ieşit deloc! De pildă, mijlocaşul Wires n-a înscris nici măcar un gol în 4 sezoane petrecute la Rio Ave!

Într-adevăr, vor replica unii, dar cei 3 sosesc dintr-un campionat puternic, care a furnizat deunăzi finalistele din Europa League, pe Porto şi pe Braga. Corect, însă cu obiecţia că, în afara echipelor amintite mai sus, cărora li se adaugă Benfica, Sporting şi Guimaraes, restul competitoarelor din Portugalia se rezumă la rolul de sparring-partners, de şi alţii!

O fi liga lusitană superioară celei româneşti, de acord, dar permiteţi-mi să mă îndoiesc că în aşa măsură încît s-o privim ca pe un pămînt al făgăduinţei, ca pe o piaţă nesecată de valori!

Totuşi, nu l-aş trage de mînecă pe Mihai Stoica pentru transferurile anunţate. Judecînd la rece, a încercat să se descurce în condiţiile în care patronul i-a cerut să se orienteze exclusiv spre jucători liberi de contract ori foarte ieftini. Care să se şi încadreze într-o grilă de salarizare sub 10.000 de euro pe lună. Deoarece fotbaliştii cu clasă sînt scumpi şi exigenţi, rezultă că Steaua se va mulţumi din nou cu străini de mîna a doua, nebăgaţi în seamă de alţii, căzuţi la export!

Concret, degeaba se laudă Gigi Becali pe micile ecrane că e dispus să umble adînc la buzunar dacă n-o şi face. Evident, fiind banii lui, îi scoate sau nu, hotărîrea îi aparţine, el şi numai el decide.

În cazul în care nu-i scoate, cum se întîmplă şi acum, pretenţiile lui de mărire nu prea se justifică. Sau nu se justifică deloc.

Comentarii (72)Adaugă comentariu

Gigi Becali (9 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:01

Foarte bine spune-ti , sunt sarac dar pacalesc si eu lumea

misu (27 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:01

Incepe sa fie din nou simpatic si realist domnul Ioanitoaia.

MM Stoica (1 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:03

Doar anul trecut Wires a marcat 4 goluri pt Rio Ave, in conditiile in care e inchizator…

Leandro Tatu este golgeterul lui Beira Mar si al 8-lea al Portugaliei…

Amaro e inventia presei…

M Costea a costat 1,400,000 si G Matei 600,000…

Dananae si Prepelita sunt inventii ale presei…

Cu respect,

MM Stoica

dan_USA (9 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:11

Cu observatia ca aseara in finala 18 jucatori din cele 2 echipe erau straini ..asa ca mai usor cu portughezii..iar jucatorii care fac cu adevarat diferenta (aseara a facut-o Falcao) costa bani si au salarii de milioane nu 10 mii pe luna..la 10 mii vin rezervele rezervelor..nu fotbalisti adevarati..dar Becali nu va intelege asta niciodata acum o da cu jucatorii crescuti de Barca dar si astia au milioane salarii ca o fii Barcelona marea iubire dar daca ii platea 10 mii pe luna semnau a doua zii cu Real (si asta e valabil pt toti) ca de aia se cheama JUCATORI PROFESIONISTI asta fac pt asta sunt platiti

Dacia Logan (9 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:13

Gigi are bani doar in Valize !

Ionut (2 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:14

Adevarul este ca Gigi Becali nu mai are bani…pe vremea cand erau bani se lauda,se lafaia,dadea cu bani in stanga si in dreapta,etc..acum nici macar ajutorul pentru Sames nu cred ca s-a materializat…poate face domnul Ioanitoaia un articol pe tema asta sa vedem daca sa tinut de cuvant Gigi Becali

mario (1 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:15

Dureros dar acesta este adevarul nu minciunile pe care le spune ciobanul la tv, investesti 2 lei faci performanta de doi lei. Gigi viseaza frumos dar cand se trezeste contul e cam gollll (VRABIA MALAI VISEAZA)

Imperator (9 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:20

Domnule Ioanitoaia aveti dreptate , dar in primul rand iti trebuie si un antrenor care sa vada fiecare jucator in parte ce calitati are , pe cand la Steaua se aduc doar antrenori pe care sa-i comande Gigi sau acum MM , cu un asa sistem nu poti avea performanta.

fargo (19 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:20

Asta e situatia in momentul de fata in Romania,niciun club de fotbal din Romania nu-si permite un buget anual mai mare de 4-5 mil de euro,nu avem patroni asa bogati ca cei din Rusia,Ucraina,Turcia ori daca acestia sunt cativa in toata tara nu se implica in fotbal…asa ca defilam cu ce avem..

gorea (1 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:21

de unde bani la cioban ca el e in curul gol dar se da mare.eu nu cred ca mai are bani .

stefan (16 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:21

nu stiu ubde ai fost dar echipele romanesti fac dde mult timp aceste achiziti de saraci

kristea (4 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:22

ma mir cum de ati deschis ochii

kristea (4 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:23

numai vorbe la becali

cristi (4 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:25

bine ati revenit domnule Ioanitoaia ! Multumim pentru complicitate si intelegere.

sorinescU (7 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:28

totusi Steaua e pe 7 / 6 intr-un campionat mediocru… „mediocrii in mediocritate” era mai potrivit ca titlu…

adevarat:)) (84 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:28

Chiar il vrei la steaua?

adyadi (1 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:30

si care e problema ta ,la ce transfera STEAUA?sau ar trebui cumva sa-ti ceara parerea mm sau jiji?

cristi geambasu (1 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:34

sefu ,

va grabiti ! pana acum steaua lui becali nu a transferat niciun jucator ! aveti putintica rabdare .
sau va faceti publicitate ?
de ce nu va dati cu parerea despre otelul ca a castigat campionatul .
toti scrieti despre steaua lui becali …
daca este echipa de pluton si saraca de ce ii bagati in seama ?

mog (2 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:38

@MM Stoica

si vi se pare mare achizitie un jucator de 29 de ani, a l 8 lea golgheter al portugaliei?
mie nu…e un fel de litu de la gaz metan…pe el l`ati lua la Steaua?

Marius (1 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:40

Dupa spusele dumneavoastra jucatorii de la echipele care retrogradeaza sunt slabi, dar nu sunt de aceeasi parere ! Daca un jucator e valoros si nu are cu cine sa joace ce sa faca ?
Ex: La Sportul sunt multi jucatori buni dar uite ca nu au mers, sincer mi se pare ca incercati sa blamati doar desi nu e usor sa cheltui milioane de euro fara sa castigi nimic si dupa sa cheltui iar … multi vb de bani si de transferuri dar nu stiu ce inseamna sa pierzi atat si cu siguranta nu vor afla niciodata !

nick (5 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:43

adica atunci cand wesley a venit in romania era un mare „jupan” in portugalia? sau cand tiago a aterizat de la estrella amadora la steaua tot asa era o confirmare? n-as prea crede….. abordarea articolului este vadit partinitoare si incearca sa incite. mihai stoica se pricepe suficient la fotbal si stie ce trebuie de facut. daca el a recomandat fotbalistii respectivi dupa ce i-a vizionat in mai multe jocuri inseamna ca au calitate. restul sunt doar vorbe smecheresti……

doze (29 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:51

adevarat. Politica celor din Ghencea e proasta.Singurii jucatori buni sub 10mii de euro salar lunar, ar fi cei foarte tineri . Dar cine are rabdare?

Ciolanus (28 comentarii)  •  19 mai 2011, 16:58

Nu au invatat nimic din trecut, nici de la altii.
Cum faci tu transferuri fara antrenor? Iar apuci un antrenor de picioare si-i spui descurca-te cu ce ai, dar trebuie sa joci cu ala si cu ala, etc. Atunci la ce mai iei antrenor?
Daca nu dai bani, atunci te multumesti cu mana a treia, ca mana a doua prefera sa stea pe banca de rezerve si tot mai apuca si ei niste minute de joc.

manymany (13 comentarii)  •  19 mai 2011, 17:03

Ca de obicei, concis si la obiect, singurul jurnalist sportiv profesionist, pune punctul pe ‘i’!
Oare chiar nimeni nu vrea sa-i calce pe urme si se lasa toti amagiti de fosnitul banilor ce-si cauta tonomatele?!

Mefisto (6 comentarii)  •  19 mai 2011, 17:05

@cristi geambasu. Te citesc si ma minunez pentru ca Ioanitoaia a scris numai saptamana asta doua articole dedicate Otelului. Cat oi iubi tu echipa galateana, ce ai vrea, sa scrie Ioanitoaia si Gazeta numai despre ea? Amice, ma amuzi.

Alex (6 comentarii)  •  19 mai 2011, 17:16

Nea Ovidiu are perfecta dreptate si ii tine partea lui MM tocmai pentru ca Gigi l-a pus iar pe acesta intr-o postura ingrata. Cum sa cumperi caviar daca nu ai bani decat de ridichi? Gresesc cei care au inteles ca il ataca pe MM, il vizeaza doar pe Gigi si in mod corect. Cat despre tipii care ii reproseaza lui Ioanitoaia ca se ocupa de transferurile Stelei, astia sunt niste frustrati. De ce ar trebui sa se ocupe un ziarist daca nu de asta? Articolul e obiectiv tocmai pentru ca perspectiva Stelei nu e incurajatoare. Parerea mea.

kamikaze (1 comentarii)  •  19 mai 2011, 17:19

In sfarsit am gasit pe cineva care sa spuna lucrurilor pe nume! RESPECT DOMNUL IOANITOAIA!

Macovei Florin (52 comentarii)  •  19 mai 2011, 17:22

@Nick. Ma lasi frate cu Wesley si cu Adailton care au dus Vasluiul pe locul 3 desi incaseaza o caruta de euroi. Pai asta vor Gigi si MM, locul 3 ori titlul si sa ia maul Europei? Daca vor doar locul 3 atunci dl Ioanitoaia a gresit. Daca vor mai mult, dl Ioanitoaia are dreptate. A pus degetul pe rana, de asta i-a si enervat pe sclavii oierului.

stresu (41 comentarii)  •  19 mai 2011, 17:46

Un articol, in mare parte adevarat.

Domnule Ioanitoaia…

Stiti bancul cu EVA ?

E valabil si pt. altii nu numai pt. G.B.

vlad (140 comentarii)  •  19 mai 2011, 18:01

Aveti mare dreptate…. cel mai bun exemplu este Tibi Balan….. nu a vrut sa-i dea salariul, desi baiatul era dispus sa negocieze, a spus-o chiar el. Pentru al 3-lea marcator din Romania, un salariu de 200.000 de euro pe an nu mi se pare mult….. e mai putin decat primesc Zicu, Wesley sau Adailton…. iar Balan a dat 13 goluri la ultima echipa din Romania si in general reusite individuale, pentru ca nu avea cine sa-i paseze.

Franz (406 comentarii)  •  19 mai 2011, 18:02

De acord cu Ioanitoaia si cu Macovei Florin. Spre deosebire de ei, sunt sigur ca JJ vorbeste mult si face putin. Lui ii place sa se vada si sa se auda, nu sa rezolve.

lucian (3 comentarii)  •  19 mai 2011, 18:07

vb in vant cade obicei

fratica (8 comentarii)  •  19 mai 2011, 18:25

Hai nea Ovidiu, incet-incet dar … tot cu stoaia tii !!!
Ce zici de transferurile Astrei, dar de ale Gazului????

calinescu_ (46 comentarii)  •  19 mai 2011, 18:29

GIGI SE LASA PE MINA LUI MIMI ….!!!!!!!
ALTA GRESEALA ……!!!!!!!!!
SAU POATE VREA CA ASESTA SA-I RUPA GITUL CA ALTFEL NU SE POT ARGUMENTA PSEUDO TRANSFERURILE FACUTE !!!!!!!!

stelist pur-sange (97 comentarii)  •  19 mai 2011, 18:39

de acord cu Dvs, ati pus punctul pe i

starchild (32 comentarii)  •  19 mai 2011, 18:44

D-le Ioanitoaia, ce inseamna acela ‘club bogat’?

Trebuie sa facem distinctie intre ceea ce inseamna ‘averea lui Gigi Becali’ si ceea ce produce clubul Steaua anual, intr-un sezon in care termina pe 5 sau pe 6 … > vad ca nimeni nu mai trage la raspundere antrenorii (cliseul ala cu ‘tragem linie la finalul sezonului’ e apa de ploaie, cum stiam ca este) <

In 2011, clubul Steaua este un club sarac, iar Otelul este un club foarte bogat. Daca termina pe 5/6 Steaua ia 2.000.000 de euro din drepturi TV, iar Otelul ia 3.200.000 de Euro; DACA ajunge in ELGS Steaua se poate baza pe 1.000.000 Euro (echivalenta vechiului drept de a-si vinde meciurile la TV pe cont propriu) … castig viitor, in timp ce Otelul se bazeaza pe cp 15.000.000 de Euro (bonusuri de acces direct si drepturi TV in CL) plus ce puncte mai poate sa scoata de acolo … o victorie si un egal inseamna in jur de 2 mil; acelasi performante in EL inseamna cca 300.000 Euro. Otelul a jucat aproape fiecare meci cu stadionul plin, fata de Steaua, ceea ce inseamna ca si castigurile lor au fost mult superioare, avand in vedere si chiria de 300.000 de euro pe care Becali o plateste anual la stadionul Ghencea. Sunt vremuri si vremuri, vremea metaforelor si vremea matematicii.

Nu stiu ce jucatori aduce Steaua si nu mai fac prezumptii ca m-am saturat. Stiu doar ca daca o echipa cu salarii de 2-3 ori mai mici te depaseste cu 4-5 locuri in clasament (indiferent de circumstantele pe care le stim), lotul trebuie schimbat MASIV si nu ne petrmitem sa mentinem acelasi nucleu de jucatori doar de dragul stabilitati, cum zice Marele Lacatus … total imperceptibil la nuante: stabiliatatea poate fi si in mediocriate (cum s-a intamplat la Craiova). Ce am invatat eu e ca o echipa care a esuat lamentabil, indiferent de talent, nu mai are puterea pshica sa se redreseze si in mod logic trebuie redefinita.

Rilu Rilu (3 comentarii)  •  19 mai 2011, 18:52

Trist, dar adevarat. Steaua iar o ia pe aratura. Vinovati sunt Becali si cei care ii canta in struna in ciuda aiurelilor pe care le face.

Marius Betean (2 comentarii)  •  19 mai 2011, 18:55

Subscriu aproape in totalitate la ceea ce a spus @starchild (care lasa impresia ca nu e departe de lumea fotbalului) cu observatia ca, acum, Stelei nu i-ar face deloc bine o remaniere totala ( sau in mare parte ) deoarece nu se pliaza deloc pe stilul de management al clubului, care cere rezultate imediate + instabilitate la nivelul bancii tehnice. Mai degraba s-ar aduce 2 jucatori pe bani frumosi, bineinteles un mijlocas si un varf adevarat, cu salarii mari dar care isi vor face meseria.

As prefera un mercenar adevarat ( vezi Adailton ), platit jenant de bine dar care AJUTA!

Cred ca va fi un nou sezon penibil pentru echipa mea de suflet, la ce boala avem acolo, e greu sa ne revenim rapid. E un fel de recesiune fotbalistica, care necesita timp.

Multa bafta si spor in toate!

starchild (32 comentarii)  •  19 mai 2011, 19:04

Sa nu uit, promisiunile pe care le face Becali … in momentele de luciditate (deci nu la nervi), sunt pentru acei stelisti ‘pur-sange’ (peluza sud, AISS) care isi scot calitatea de stelist la licitatie in fiecare an. Sa nu confundam promisiunile cu licitatile pentru loialitate; au mers cativa ani, acum nu prea mai prind nici printre peluzari, si fara un asfel de incentiv ‘riscam sa-i pierdem’. Ne trebuie urgent o tinichea, altfel ramanem fara ‘peluza Elton’ sau Sud cum ii zice …

V.P. (1 comentarii)  •  19 mai 2011, 19:23

Oameni buni, o campanie de transferuri se face in functie de strategia antrenorului, echipa pe care vrea sa o formeze, jucatorii de care are nevoie si cei care pleaca, sistemul in care va juca echipa, adaptarea noilor veniti la echipa, lotul in ansamblu de care are nevoie, etc.. Bun, dar cine este antrenorul care face aceasta strategie? Virgil? Gigi? Mache? Toti? 0 strategie, 0 oamnei adevarati de fotbal, 0 rezultate.

daniel (1 comentarii)  •  19 mai 2011, 19:32

domnule ionitoaia sustineti niste tampeni,MM nu a anuntat nici un trasfer din portugalia ci doar mincinosi gazetari ai dumneavoastra.cea ce sustineti sunt imnepti rusinica

Andu (56 comentarii)  •  19 mai 2011, 19:47

Domnule Daniel, dumneavoastra sustineti niste tampenii si nu mai e nevoie sa va explic eu de ce. Ajungea sa va uitati mai atent pe acest blog si ati fi aflat care e treaba si ce a anuntat MM. Stiti povestea cu ala care nu e doar fudul?

Adi.NYC (4 comentarii)  •  19 mai 2011, 19:53

Dle Ioanitoaia…

Nu-mi vine sa cred ca lumea inca mai asculta la prostiile lui Becali si mai spera ca Steaua sa se redreseze. Steaua este o echipa terminata!!! „Viziunea” de a forma o echipa de valoare a lui Becali este exact reteta de cum sa distrugi un club si chiar tineri jucatori de perspectiva.

Cati antrenori a avut Steaua sezonul asta sau in ultimile 2-3 sezoane si cati a avut Braga?…Am mentionat Braga ptr ca nu au avut cine stie ce investitii.

Steaua vrea sa faca performanta fara investitii, fara un bun management si fara stabilitate (ma refer aici la antrenor), adica total opus cu ce vedem la echipele care au rezultate.

1. Pai de la managerul Becali ce pretentii sa avem?…Sa fim seriosi!!!

2. Mai are rost sa vorbim de stabilitate la Steaua?…Suna ca o gluma proasta.

3. Se pare ca si fara investitii prea mari se pot face cat de cat ceva performante (aici nu vorbim de Liga Campionilor), dar CONDITIA NECESARA este sa existe bun management si stabilitate.

Becali a incercat sa copieze proiectul Urziceni, dar fara stabilitate si management…

…si uite asa a ajuns Steaua sa se bata ptr locul 6 in campionat…

Cam asta-i treaba la Steaua…Gigi e un circar care se lauda de dimineata pana seara cu „palatul” lui si se cocota pe masina ca-l „iubesc fanii.

fibra (150 comentarii)  •  19 mai 2011, 19:54

Aceeasi observatie am facut-o si eu apropo de dorinta de a lua titlul cu jucatori de la echipe retrogradate sau straini expirati,deoarece numai acestia se pot incadra la 10.000 euro pe luna.In situatia aceasta Steaua trebuie sa aiba obiectiv locurile 10-12.Cu un asemenea conducator oier-europarlamentar,echipa pierde suporteri intr-un ritm ridicat si va fi greu sa-i recupereze.Asta e cind capriciile unuia lipsit de educatie trebuie suportate de milioane de oameni.

Daniel (5 comentarii)  •  19 mai 2011, 20:01

Nea Ovidiu, matale umpli pagina fără să zici nimic, la fel ca de obicei, şi ştii foarte bine cine trebuie să plece ca să abie Steaua o strategie de club bogat. Iar strategie de club bogat nu-nseamnă să dai ca descreieratul 1 mil € pe de-alde Semedo sau Tănase.

Richelieu (3 comentarii)  •  19 mai 2011, 20:14

Nu inteleg de ce toti ii dau cu „Gigi baga mana in buzunar”. Jucatorii sunt transferati din bugetul clubului, nu? Sau intre buzunarul patronului si bugetul clubului nu e nici o diferenta? (Apropos, asta este ilegal in orice societate comerciala)

andrei (1607 comentarii)  •  19 mai 2011, 20:49

In tara in care nu mai merge aproape nimic ne gasim noi sa dam in cap celor care mai incearca…Steaua e urita de multa lume deoarece e asociata cu epoca comunista in care se spune ca de multe ori cistiga cine trebuia.Acum,cind credem ca am scapat de acele timpuri vrem totusi performantele de atunci…oare de fapt nu noi suntem cei care gresim?Zilele acestea se vorbeste dinnou de valize,unul chear afirma ca Gigi se joaca cu DNA-ul,dar nimeni nu i-a foc la declaratiile aceluiasi individ care-l face pe ,,Lord,, senil cind a afirmat ca Gloria nu mai face blaturi de 4 ani.Desigur ca acesta aluat foc deoarece era si el la Gloria in acea perioada…Putem trage o concluzie-sa fim atenti pe cine facem sfint…

Andu (56 comentarii)  •  19 mai 2011, 20:58

Domnule Daniel, desi ati mai schimbat tonul, continuati sa debitati prostii. De ce e treaba lui Ioanitoaia cine conduce sau ar trebui sa conduca la Steaua? El, ca ziarist comenteaza ce se intampla, isi da cu parerea. Nu se bucura si nu sufera. Asta fac suporterii.

TANO (10 comentarii)  •  19 mai 2011, 21:02

nea’ ovidiu, cand pe un jucator plin de fite precum m.costea dai 1,2 mil pentru 50% e normal sa pleci sa faci cuparaturi din portugalia. wesley a venit de la leixoes, didi de la pacos fereira, spadacio de la nacional madeira, echipe mediocre, dar jucatorii au fost printre vedetele campionatului nostru

Neil (12 comentarii)  •  19 mai 2011, 21:15

Varza!… asta e Steaua… si asa va fi… e ca o gradinita… vin fotbalisti… se joaca cu mingea un an… apoi pleaca pentru ca termina stagiul…. vine alta grupa… si asa mai departe… ce bine e la Otelul! Oameni de fotbal cu capul pe umeri! saraci da buni meseriasi…majoritatea din staf sunt fosti fotbalisti al clubului… asta insemna continuitate… si ce bine ca am scapat si de MM, de retogradarea de atunci!

Comentează