Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Șansa lui Neşu

Mi-aduc aminte de partida Rosenborg-Steaua din august 2005. După 1-1 la Bucureşti, Protasov a decis să-şi surprindă adversarul, aşa că l-a urcat pe fundaşul lateral Neşu în linia mediană, iar pe mijlocaşul Boştină l-a împins un fel de al doilea […]

vineri, 13 mai 2011, 2:53

Mi-aduc aminte de partida Rosenborg-Steaua din august 2005. După 1-1 la Bucureşti, Protasov a decis să-şi surprindă adversarul, aşa că l-a urcat pe fundaşul lateral Neşu în linia mediană, iar pe mijlocaşul Boştină l-a împins un fel de al doilea vîrf! Din păcate, experimentul a eşuat: gazdele au învins cu 3-2 şi roş-albaştrii au pierdut calificarea în grupele Champions League. Prezent la meci, am criticat atît iniţiativa antrenorului, cît şi prestaţia celor doi, numai în parte scuzabilă prin prisma folosirii lor pe posturi neobişnuite.

Cînd critici evoluţia unor fotbalişti, nu prea îţi face plăcere să-i întîlneşti pe cei vizaţi. Nu ştii cum reacţionează, unii se prefac că nu te-au văzut, iar alţii chiar te iau la rost. Iată de ce nu m-am bucurat dînd ochii întîmplător, la cîteva zile după meciul din Norvegia, cu Mihai Neşu. Surprinzător însă, nu m-a ocolit. S-a apropiat şi, scuturîndu-şi chica blondă, mi-a spus “Aţi avut perfectă dreptate, am jucat foarte slab la Rosenborg!”.

Din clipa respectivă, convingîndu-mă că e un tip puternic, cu caracter, l-am apreciat şi mai tare. L-am preţuit altfel.
În zilele acestea, în care nu numai cariera lui Neşu pare în pericol, ci chiar viaţa lui, am evitat să scriu despre cumplitul său accident. Ce să fi scris, că sînt, asemenea tuturor celorlalţi, tulburat de drama prin care trece şi să mă declar solidar cu el? Considerînd că, oricît ar împărtăşi-o unii, o astfel de nenorocire rămîne a omului lovit de soartă şi a familiei sale, am preferat să tac. În mintea mea, marile tristeţi cer muţenie, nu zgomot. Iar pentru a le depăşi, e nevoie să te rogi şi Dumnezeu să te audă.

Scriu acum deoarece am aflat că Neşu a fost operat pe coloană, cu succes, într-o reputată clinică olandeză, ale cărei fonduri anuale, cifrate la 900 de milioane de euro, rivalizează cu bugetul -întregului Minister al Sănătăţii din România! Funcţionînd pe lîngă Universitatea din Utrecht, înfiinţată în 1636, acest centru medical, cu peste 10.000 de angajaţi, e printre cele mai dotate în specialişti şi echipament din Țara Lalelelor, ba şi din Europa şi din lume.

Nu-i momentul, fireşte, să continuu nişte comparaţii care, oricum le-am interpreta, nu ne avantajează. Ele ne obligă să recunoaştem, parcă resemnaţi, ce distanţă astronomică ne desparte de alţii! Fără exagerare, ea se măsoară în ani-lumină.

Tocmai de aceea şi îndrăznesc să judec că, deşi victima unui destin vrăjmaş, Neşu a avut în nefericirea lui şi un dram de noroc, care îi îngăduie să spere că nu-şi va petrece restul vieţii ţintuit, de la 28 de ani, într-un scaun cu rotile. Zic asta pentru simplul motiv că, dacă ar fi suferit acelaşi accident aici, nu ar fi avut nici o şansă să-şi revină vreodată. Nici cea mai mică. Regret s-o spun, dar simt nevoia s-o spun.

Comentarii (47)Adaugă comentariu

st3ph3nz (2 comentarii)  •  13 mai 2011, 15:06

ce sa mai spunem despre Nesu…este un baiat extraordinar care merita sa traiasca o viata linistita…macar sa isi revina si sa fie sanatos…gaseste el ce sa faca…dar macar sa se poata misca ….sanatate multa Nesule…cat despre a 2 parte a articolului…domnul Ioanitoaia…..va spun decat atat…Traim in Romania….Si asta ne ocupa tot timpul…( M.B.)

rsn (6 comentarii)  •  13 mai 2011, 15:27

credinta face totul posibil dle ioanitoaia: chiar si in romania

anghel (107 comentarii)  •  13 mai 2011, 15:37

Va dau dreptate si eu gandesc la fel. Sa-i dea Dumnezeu sanatate lui Nesu desi inteleg ca situatia lui e mai grava decat parea la inceput. Sa fie tare si sa lupte!

Mircea (663 comentarii)  •  13 mai 2011, 15:40

Domnule Ioanitoaia, e trist ce scrieti in final, dar din pacate adevarat. In Romanica ar fi murit cu zile. Acolo, cum spuneti, exista o sans cat de mica sa se puna vreodata pe picioare. Asa sa dea Dumnezeu!

adrian (3 comentarii)  •  13 mai 2011, 15:46

Aveti perfecta dreptate domnule Ioanitoaia.In prezent locuiesc in Londra si in urma cu trei luni mi s-a indepartat cu succesc o tumoare de pe creier.Mereu vorbesc cu prietena si familia mea ca daca as fi fost in Romania nu as fi avut niciodata sanse sa fiu din nou sanatos cum am avut aici.Din pacate pentru toti romanii care traiesc in Romania suntem in urma cu atatia ani incat nu vad cum am putea ajunge macar pe sfert la nivelul tarilor civilizate.Intr-o tara in care toti oamenii bogati se trateaza numai in strainatate iar toti oamenii saraci merg la doctor cu buzunarele pline pentru spagi….Ma rog Domnului si parintelui Nectarie sa-l ajute pe Mihai la fel de mult cum m-am rugat sa ma ajute si pe mine.Doamne ajuta!

vladimir (1 comentarii)  •  13 mai 2011, 16:02

Citesc printre randuri, sugerati dv, ca situatia lui Nesu e foarte grava, ca nu se mai pune problema sa revina vreodata pe teren. Oare stiti ceva mai mult si nu vreti sa spuneti? V-as ramane dator daca mi-ati raspunde.

Polistul (8 comentarii)  •  13 mai 2011, 16:42

D-le Ioanitoaia , am citit un interviu cu portarul lui Utrecht , el spune ca Nesu dupa lovitura a incercat sa se scoale , pai daca a facut asta 100% nu-i afectata maduva , oare nimeni nu s-a sesizat pana acum ?

Mephisto (4 comentarii)  •  13 mai 2011, 16:53

DOMNULE IOANITOAIA!
sa-i uram insanatosire lui Nesu dar sa nu uitam ca exista si minuni. De aceea eu nu cred in remarca D-voastra ca Nesu are norocul de a fi intr-un spital din Olanda. Da, intr-adevar un spital olandez si mentalitatea olandeza nu se compara cu balcanismul dimbovitean insa sa nu uitam ca in ziua de AZI ACESTE SPITALE, APELEAZA DES LA MEDICI DIN ROMANIA SAU UNGARIA. Si nu in ultimul rind ca o persoana credincioasa cred ca eceste lucruri SUNT DECISE DE DIVINITATE. Sper ca DUMNEZEU SA-AIVE IN MIINI PE MIHAITA NESU.

Piticu (8 comentarii)  •  13 mai 2011, 17:20

Mephisto, iti dau dreptate. Asa buni sunt medicii nostri ca toti romanii cu bani, inclusiv Basescu, dau navala sa se opereze in tara! Si daca sunt buni, dispun de a tehnologie depasita cu 20-30 de an. Hai sa fim seriosi:

dacul (2 comentarii)  •  13 mai 2011, 17:34

vreau doar sa fac o mica observatie, referitor la tanarul de 19 ani care a murit dupa accidentul de rugby. ar fi avut o sansa daca ar fi avut personal calificat in jurul lui dupa accident ; am ramas socat vazand imaginile in care coechipierii l-au luat pe sus ca un sac de cartofi dupa accident…da, conditiile sunt precare dar putina eduatie in ceea ce priveste primul ajutor ar fi evitat acea tragedie
Insanatosire grabnica Mihai!

bogdanjb (1 comentarii)  •  13 mai 2011, 17:39

mari cuvinte (cateva din ele) spuse de dvs!!

johnnyb (30 comentarii)  •  13 mai 2011, 18:22

Si eu am sansa sa locuiesc intr-o alta tara mai dezvoltata ca Romania. Am avut ocazia sa vizitez vreo cateva spitale de aici si chiar sa am de-a face cu medici. Ce sa zic, diferenta cu Romania e imensa, dar cred ca noi romanii nu am fost educati in familii, scoli, biserici, media cum sa avem grija de tara noastra. Cine-i opreste pe romani sa faca munca de voluntariat in spitalele romanesti, cine-i opreste sa cumpere cateva kile de vopsea si intr-o zi sa zugraveasca saloanele alea infecte sau sa doneze fiecare familie cate-un scaun confortabil. Ar fi atat de multe de spus… Prin gesturi din astea medicii s-ar simti mai responsabili, la fel si ceilalti lucratori; cred ca s-ar schimba ceva. Romanii stiu sa se planga si atat! Cand e vorba de facut ceva, chiar daca stiu ce-i de facut, dau vina unii pe altii. Dar asa sunt de destepti… se pricep si la fotbal si la politica si la visat cai verzi pe pereti.

Ion Ion (28 comentarii)  •  13 mai 2011, 19:11

Nu cumva va contraziceti? De aceea ati trimis reporter special pentru ca apreciati linistea in preajma nenorocirii?

Lucifer (4 comentarii)  •  13 mai 2011, 19:33

Mephisto, te-asteapta o pedeapsa crunta cand vii la raport…

ralu (1 comentarii)  •  13 mai 2011, 19:41

doamne!ne rugam pentru sanatattea acestui copil inimos.
Ajuta-l Doamne ,sa ajunga iarasi pe terenul de fotbal,langa colegii lui.gigi Becali,arata acum cat de credincios esti!

novv (1 comentarii)  •  13 mai 2011, 20:00

un articol bun …in prima parte! in a doua se observa clar ideea ca ce tara de … avem, ce oameni, ce aparatura etc. bla bla-uri de-alde antena 3 si realitatea. mai iesiti si voi jurnalistii pe afara si prin ROMANIA si dupa dati-va cu parerea si chiar daca vi s-a intamplat ceva rau in tara nu generalizati. aveti impresia ca afara e raiul pe pamant. daca e asa de ce nu plecati voi, jurnalistii, sa beneficiati de toate conditiile „extraordinare” de care tot vorbiti?
Oricum sanatate lui Nesu cat cuprinde!

Tudor (301 comentarii)  •  13 mai 2011, 20:08

@novv. Da, prietene, subscriu. Bine ca ii spui lui Ioanitoaia sa mai iasa pe afara ca nu a vazut saracul decat vreo 120 de tari. Unii dintre voi, probabil imberbi, chiar va faceti de rasul curcilor.

claudiu (14 comentarii)  •  13 mai 2011, 20:44

problema romaniei e dotarea si un pic de educatie, plus conducerea. e clar ca bani sunt, daca s-ar baga in salarii si dotari in sanatate si celelalte ministere importante ar fi bine. specialistii au acces in general la aceleasi informatii in facultati, problema e cum sunt tratati de stat si ce aparate au la dispozitie

Emiru (91 comentarii)  •  13 mai 2011, 20:46

novv
imi pare rau ca te contrazic, dar trebuie s-o fac. Si nu pentru ca il apar pe nea Ovidiu, pt ca se poate apara si singur, ci pentru ca am trait 2 ani in Olanda si stiu foarte bine cum functioneaza sistemul sanitar acolo.
Nu e nici-o exagerare cand nea Ovidiu evidentiaza distanta dintre noi si Olanda. Olanda are vreo 10 ani inaintea Germaniei, crede-ma, nu e nici-o exagerare.
Nu e nici locul, nici momentul sa ne lansam in polemici pe acest subiect. Trebuie sa privim inainte la ce trebuie facut pentru a ajunge acolo, nu la a cauta vinovati.
Daca ne vom uita mereu in urma, nu vom ajunge nicaieri. Poate cel mult inapoi in comunism.

Petre (1 comentarii)  •  13 mai 2011, 22:09

Aveti perfecta dreptate, in tot ghinionul Nesu a avut si un dram de noroc si anume ca nu este in Romania unde cu siguranta nu ar mai fi fost viu pana acum. Sper ca si dv sa isi revina si chiar daca nu va mai juca niciodata, macar sa ramana un om intreg.

gsp = cancan (97 comentarii)  •  13 mai 2011, 22:17

Nea Ovidiu, diferenta este uriasa in toate domeniile, noi suntem coada si rusinea europei… Si este valabil si in presa, vedeti l’equipe si va rog sa faceti o comparatie corecta cu gazeta…vedeti site-ul lor si comparati cu gsp. Rusine pentru ce serviti si ce educatie dati in romania, toate „fetele” (ca sa fiu politicos) si toti presedintii sau patronii analfabeti pe prima pagina.
Cat despre Bicho, sa dea Dumnezeu sa fie bine! Pentru voi, sa tratati subiectul corect fiindca mi-e scarba de „senzationalul” vostru

Flaviu (86 comentarii)  •  13 mai 2011, 22:29

novv, nu te supara, dar esti pe dinafara. Sustii niste prostii de ma doare capul, ca nu mai zic ca nu esti in masura sa ii dai lectii dlui Ioanitoaia, care chiar stie despre ce vorbeste. Oricat ai fi de patriot, nu poti compara Olanda cu Romania la niciun capitol. La sanatate si mai putin.

cristi (1 comentarii)  •  13 mai 2011, 22:32

Da Emirule. Dar nu mi se pare corect sa critici tocmai un sistem medical care, desi la pamint, subfinantat, etc, are darul de a face totusi, minuni supraomenesti. Fara dubiu avem unii dintre cei mai buni specialisti din lume care au invatat, ca orice roman, sa..improvizeze. N-as „da” tocmai in sistemul sanitar, dincolo de magariile si spagile care se iau. Desi padurea e mai mult cu uscaturi, totusi e un domeniu unde inca oamenii mai fac minuni si un domeniu in care mai suntem recunoscuti. Nu stiu, poate sunt eu prea .. nationalist. Dar in orice caz asta e parerea mea.

DD (1 comentarii)  •  13 mai 2011, 22:54

Frumos scris ! Multa sanatate Mihaita ! Romania e cu tine !

Perfect Stranger (2 comentarii)  •  13 mai 2011, 23:21

1. sunt oradean, il stiam pe Mihaita inainte sa se stie despre el in tara, dupa ce a ajuns la Steaua, asa ca ii doresc din toata inima insanatosire grabnica si sper sa mai poata juca fotbal pentru ca stiu ca asta ii place.
2. locuiesc in strainatate, nu in Olanda, dar tot in vest si avand sotia medic pot sa va spun ca in afara de cele cateva spitale de elita care exista in orice tara – chiar si in Romania – sistemul de sanatate desi mai functional ca la noi nu e cu mult mai performant, intamplandu-s e si aici grozavii difuzabile la stirile de la ora 5. Norocul lui Mihaita e ca a fost intr-un loc cu un spital pus la punct, pentru ca la fel de bine se putea intampla ca medicul care ar fi trebuit sa-l opereze sa nu fi ajuns inca din Romania la spitalul cu hiper-echipamente, insa lipsit de medici. Domnule Ioanitoaia nu cred ca medicina romaneasca e mai jos decat fotbalul, asa ca incercati sa faceti referiri numai la subiectele pe care le stapaniti intr-adevar.

Roman (1 comentarii)  •  13 mai 2011, 23:25

Nea Ovidiu, te hazardezi. Multumeste-i lui Dumnezeu ca nu ai avut nevoie de interventii chirurgicale de genul celei a lui Mihaita, dar sa stii ca sunt si la noi, asa inapoiati cum suntem, genii care pot sa faca lucruri aparent imposibile. La fel ca in orice domeniu, dincolo dw scule, mai importanti sunt oamenii, cei cu manopera, adica. Si aici nu stam asa rau cum pare.

Bimbo (206 comentarii)  •  13 mai 2011, 23:43

L’Equipe arata bine pentru ca se adreseaza francezilor, care vor sa citeasca si sa vada altceva decat romanii. Si costa de 3 ori mai mult decat Gazeta, care e facuta pe gustul romanasilor. Degeaba se cred unii ca sunt altfel, asta le place sa citeasca si asta li se ofera. Presa face publicul, dar si publicul presa, amandoua sunt la fel.

Underbanat (24 comentarii)  •  14 mai 2011, 0:00

…desi Dumnezeu nu are treaba cu o superficialitate numita fotbal, sunt convins ca nu va lasa sa piara un tip dedicat, care si-a tratat cu seriozitate slujba, cu atat mai mult ca este roman, adica predispus shacalismului si ratarii! Eu am incredere in Dumnezeu, doar El stie ce e bine si ce e rau in viata fiecaruia!

veronel86 (1 comentarii)  •  14 mai 2011, 0:09

Multa sanatate si noroc lui Mihaitata, Dumnezeu sa ne auda rugaciunile si sa-l tina sanatos. Un articol foarte bun, felicitari domnule ioanitioaia, nu sunt un fan al dumneavoastra, dar aici chiar aveti dreptate.

Cristi (1 comentarii)  •  14 mai 2011, 0:36

nu ai scris pana acum… ca ai strans date pentru comparatie. Doar asta aveti in cap.. pana si din drama unui om voi faceti un intreg show. Chiar crezi ca cei care sunt intersati de soarta lui Nesu sunt intersati ce buget are spitalul la care a fost operat? Maine poimaine ne prezentati si spitalul in intregime.. cum a’ti facut si cu huidu… 10 minute stirea, 1 minut huidu, 9 minute cat de frumos/bun/dotat era spitalul in care se trata.

Daca nu va place in Romania nu va obliga nimeni sa stati aici. Am intrat in UE sunteti liberi.. go away (pe intelesul vostru de oameni cu „carte”), dar nu plecati… de ce? ca nu va mai da nimeni banii care ii luati in tara pentru ceea ce faceti NICAIERI IN LUMEA ASTA „BUNA”.

Romania- un popor de suferinzi cu aspiratii mari, gandire comunista si munca „las’o mah ca merge asa”

Sorin (1 comentarii)  •  14 mai 2011, 0:50

Imi amintesc de Nesu cel pe care la inceput cu totii il consideram degeaba la Steaua. apoi de baiatul acela plin de viata, iar gandul mi se opreste la imaginile cu el jucand cu pansament pe cap si plin de sange. Este un adevarat exemplu, nu o domnisoara pe terenul de fotbal, este un alt Chivu acum, dar mai intai de toate este dependent de o masca de oxigen. As vrea sa revina pe teren, merita, niciodata nu am vazut om mai daruit jocului sau, care sa joace chiar cu atitea accidentari si intrarile dure sa-i fie familiare…
MULTA SANATATE NESU, REVINO CAT MAI REPEDE! NE E DOR DE TINE!

Sportescu (6 comentarii)  •  14 mai 2011, 1:36

D-le Ioanitoaia, mai pe ocolite, vad ca dati cu noroi in comunistii neRomani ce au distrus Romania si cultura Poporului Roman. Bine faceti ! Acesti creti’ni nu au scrupule nici in ziua de azi, ce au pus mana lor mizzerabila pe tot: Tara, Cultura, Traditie, Religie, etc. Dar, vinovati de starea Romaniei sunt si Romanii indiferenti si puturoshi ce nu s-au interesat de valoarea votului Lor, in ceea ce priveste viitorul valorilor Romanesti. Eu cred ca Mihaita Nesu o sa treaca cu bine acest accident, datorita nebolshivizarii Olandei. Ingerii Bunului Dumnezeu sa-i aline durerea si sa-l insanatosesca cat mai repede. De un OM ca El Romania are nevoie.

alex (2 comentarii)  •  14 mai 2011, 4:05

Un accident asemanator a avut si tata si de 10 ani e in scaun cu rotile. Norocul lui a fost ca maduva nu a fost sectionata ci doar tasata si intepata de fragmentele osoase si astfel dupa 6 luni a miscat primul deget, iar dupa 5 ani a reusit sa manance si sa se barbiereasca. Recuperarea este extrem de grea si inainte de toate trebuie sa ai un psihic, nu tare, ci extraordinar de tare. Medici avem si noi in Romania, dar nu avem dotarile olandezilor. La Nesu situatia e neclara.. Cu durere o spun, stelist fiind(si stiu cat s-a daruit el la Steaua), nu numai ca nu va mai juca fotbal vreodata, ci ca in orice moment acum poate intra in stop cardio-respirator si poate muri. Dupa cateva luni isi vor da medicii seama daca maduva e sectionata(nu va mai misca deloc) sau doar tasata/intepata(vor aparea mici miscari ale degetelor). Dar cu toate astea, om pe picioare nu va mai fi niciodata, stiu de la tata si de la zecile de astfel de cazuri pe care le-am vazut cat a fost el in spital. Fii tare Nesule!

eu (4 comentarii)  •  14 mai 2011, 4:16

Cristi, nu mai fi atat de obsedat, iar incepem cu super specialistii nostri? Oricum nu am auzit pe cineva sa spuna ca nu ar fi oameni de valoare, dar echipamentele? In primul rand de asta este vorba! Si mai sunt si salariile – punem pariu ca nu a dat nici un plic dupa operatie? Nu ii condamn pe medici ca iau bani, e normal la ce salarii au, ii condamn pentru ca majoritatea (nu toti) conditioneaza operatiile, iar asta e grav. Problema e cam asa: degeaba ai medici daca nu ai echipamente si degeaba ai echipamente daca nu ai bani; as mai adauga si ca degeaba ai specialisti daca ii tii muritori de foame, ce se intampla la noi numai medicina nu este! Dar olandezii au de toate – oameni, echipamente, salarii pentru toti angajatii… le lipsesc plicurile… In rest tu sa fii sanatos, ca daca ajungi in spital nu te vad bine, cat esti tu de doctor, de spaga tot nu scapi!

eu (4 comentarii)  •  14 mai 2011, 4:19

Cristi, nu mai fi atat de obsedat, iar incepem cu super specialistii nostri? Oricum nu am auzit pe cineva sa spuna ca nu ar fi oameni de valoare, dar echipamentele? In primul rand de asta este vorba! Si mai sunt si salariile – punem pariu ca nu a dat nici un plic dupa operatie? Nu ii condamn pe medici ca iau bani, e normal la ce salarii au, ii condamn pentru ca majoritatea (nu toti) conditioneaza operatiile, iar asta e grav. Problema e cam asa: degeaba ai medici daca nu ai bani si degeaba ai bani daca nu ai medici; degeaba ai specialisti daca ii tii muritori de foame, ce se intampla la noi numai medicina nu este! Dar olandezii au de toate – oameni, echipamente, salarii… ce e drept, le lipsesc plicurile… In rest tu sa fii sanatos, ca daca ajungi in spital nu te vad bine, cat esti tu de doctor, de spaga tot nu scapi!

pandele nicu (1 comentarii)  •  14 mai 2011, 8:47

hazardul nu tine cont de loc,de tara…ghinionul este la fel indiferent de unde ne-am afla.daca eu ma aflam in alta tara nu cred ca as fi scapat teafar.am fost intubat si ranit in gat de tub.s-a infectat si am avut o bila de puroi in gat.le-am spus la 2 stagiari si sefei lor si au luat masuri urgente dupa ce sefa s-a edificat ca este real ceea ce spun

@ADRIAN (2 comentarii)  •  14 mai 2011, 9:05

Voi cei care TRAITI in alte tari, imi provocati sila cateodata. Cum este si cazul tau! Traiesti in Londra, WOW, felicitari. Mai treci prin tara si intereseaza`te de spitalele si clinicile private si dupa iti dai cu parerea despre, ca sa zic asa, o parte din sistemul medical din tara. Lucrez intr`un spital privat din capitala, unul foarte bun, si am placerea sa intru in contact cu cativa dintre cei mai buni doctori din tara. Neurochirurg care opereaza pe creier copii de cativa ani. Ginecologi care depisteaza tumori care nici nu au aparut inca (cu ghilimelele de rigoare). Stii vb aceea dai un ban dar merita? Ei bine…asta e sistemul privat. Si bogatii nu se trateaza doar in afara. Sau ai vrut sa ne spui ca ai bani ?

Ioan (1 comentarii)  •  14 mai 2011, 9:57

Aveti dreptate d-le Ioanitoaia. Va spune acest lucru un tata de sportiv de performanta, care in urma cu 3 ani si jumatate a suferit un accident similar, in urma caruia fiindu-i fracturata o vertebra, tot in zona cervicala, a ramas tintuit intr-un scaun cu rotile, si numai bunul Dumnezeu stie daca va mai merge pe propriile picioare. Va dau dreptate pentru ca si acum noi, cei din familie, suntem convinsi ca daca ar fi fost operat imediat dupa accident, ar fi reusut sa se refaca, macar atat cat sa se poata sprijini pe propriile picioare. Din pacate a fost operat dupa aproape patru saptamani de la accident. si tot din pacate nu ne-am permis sa il ducem la operatie in strainatate, din lipsa de fonduri, si din lipsa de interes si ajutor din partea celor in drept sa o faca, avand in vedere ca accidentul s-a produs in timpul unei competitii sportive, nu in alte imprejurari. In ce-l priveste pe Mihaita Nesu ii doresc multa sanatate,multa putere de munca in timpul recuperarii, care nu este nici usoara nici scurta. De asemenea sunt alaturi de familia sa si mai cu seama de tatal sau, Mircea Nesu cu care am arbitrat impreuna, Mircea stiind mai bine decat noi toti care este situatia, el fiind medic de recuperare. Doresc multa sanatate si multa vointa in timpul recuperarii atat lui Mihaita , baiatului meu, precum si tuturor celor care sufera in urma unor astfel de cumplite accidente pe terenurile de sport. Doamne ajuta.

Emiru (91 comentarii)  •  14 mai 2011, 10:20

cristi
ceea ce spuneam e ca trebuie sa privim inainte, nu inapoi. Nu dau in sistemul medical din ROmania, si in acelasi timp, nu confund sistemul cu medicii din sistem. Minunile de care vorbesti sunt facute de medici, nu de cei ce conduc sistemul sanitar.
Nici macar nu vreau sa stiu de ce suntem aici. Vreau doar sa trecem peste prapastia asta si sa intram in rand cu lumea.
Cand insa nu acceptam locul pe care ne aflam si ne supraevaluam realitatea ce ne macina, inseamna ca avem o problema, iar de progresat nici pomeneala.

Si poate da, trebuie inceput de la educatie si sistemul de invatamant. De acolo trebuie inceputa reforma, pt ca si politicienii, si medicii sunt produsul aceluiasi sistem de invatamant, poate cel mai pagubos din Europa.

Belial (10 comentarii)  •  14 mai 2011, 11:48

Se pare,din pacate,ca va ramane tetraplegic,desi minuni exista.In alta ordine de idei,d-le Ioanitoaia,stiti ca exista vorba aceea-„la fotbal,politica si medicina se pricep toti”-ocupati-va de fotbal,fara sa cadeti in ridicolul aprecierii medicinii-sunt neurochirurg si stiu ce i s-a facut lui Nesu-decompresiune,implant,placi si suruburi,lucruri care se fac si in spitalele din Romania.Din pacate,asta doar stabilizeaza coloana si nu impune prognosticul viitor,determinat doar de severitatea leziunilor neuronilor cervicali .In discutii permanente cu Marian Iancu si Gigi Becali-m-as fi mirat sa nu esuati lamentabil.Sic transit…

Mambo (5 comentarii)  •  14 mai 2011, 13:03

@belial. Daca doctorii Romani sunt asa scule, de ce pleaca toti pacientii sa se opereze in strainatate?! Nu cumva va credeti voi mai destepti decat sunteti? Si daca sunteti, nu cumva nu dispuneti de aparatura necesara?

Belial (10 comentarii)  •  14 mai 2011, 15:18

pentru ca ISI PERMIT .Tu iti permiti?Sau daca esti urgenta,mai ai timp?Nu cumva cauta curatenie,televizor si AC in camera?Poate trebuie putin rectificat-exista cel putin 5 spitale in Romania care pot face aceeasi treaba.Chiar crezi ca nu se mai opereaza fracturi cervicale sau ca toti pacientii operati de fracturi cervicale ne mor?!?

Tivadar (2 comentarii)  •  14 mai 2011, 17:02

Belial, v-au murit laudatorii? Eu cred ca mai degraba v-au murit pacientii. Ioanitoaia a scris ca Nesu are mai mare sanse de reusita pentru ca s-a operat in Olanda, iar tu sustii contrariul. Te rad si curcile…

ALEX (144 comentarii)  •  14 mai 2011, 19:53

Beei, pentru carlanii de azi: la Flacara lui Paunescu, Ioanitoaia s-a ocupat vreo 10 ani de medicina, a facut cateva interviuri antologice cu mari profesori (Arseni, Burlui, Sarbu, Setlacec etc), iar pe unele le-a publicat si in carti. Stiu sigur ca tatal sau e medic, asa ca nu va pacaliti voi ca nu se pricepe. In plus are si dreptate, degeaba se supara unii ca a pus punctul pe i. Majoritatea spitalelor nostre arata jalnic, bolnavii stau cate 2 in acelasi pat, iar patul pe culoar!!!!

Belial (10 comentarii)  •  15 mai 2011, 8:22

@tivadar:”Zic asta pentru simplul motiv că, dacă ar fi suferit acelaşi accident aici, nu ar fi avut nici o şansă să-şi revină vreodată. Nici cea mai mică.”Nu e nimic relativ in asta.Nu ma laud,asta ne e meseria,dar nu orice scarta-scarta trebuie sa aprecieze.Am spus ca se putea face si in Romanai,nu ca noi avem 4 testicule fata de cei din Olanda.Este o discutie stupida,monser…

jan pitesti (88 comentarii)  •  15 mai 2011, 10:59

pacat ca sa intimplat asa ceva,cam greu sa mai joace.speram sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu..

Tivadar (2 comentarii)  •  15 mai 2011, 13:00

@Belial. Stupida, dar tu ai provocat-o, iar faptul ca incepi sa dai inapoi ma face sa cred ca nu ai decat in parte dreptate.

Comentează