Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu opriţi galeriile să vină la stadion!

Duminică, 23.269 plătitori şi 10.823 abonaţi au urmărit pe “Dall’Ara” întîlnirea Bologna-Napoli din Serie A, încheiată 0-2. Circa 15.000 dintre aceştia au fost fani ai echipei oaspete, contribuind şi ei la realizarea unei reţete-record de 515.000 de euro. Deşi tifosii […]

luni, 11 aprilie 2011, 5:01

Duminică, 23.269 plătitori şi 10.823 abonaţi au urmărit pe “Dall’Ara” întîlnirea Bologna-Napoli din Serie A, încheiată 0-2. Circa 15.000 dintre aceştia au fost fani ai echipei oaspete, contribuind şi ei la realizarea unei reţete-record de 515.000 de euro. Deşi tifosii napoletani au reputaţia de zurbagii, NU S-A semnalat NICI UN INCIDENT. Ba chiar, la finalul meciului, galeriile au cîntat în cor “O sole mio”!Veţi gîndi că pe simpatizanţii formaţiei locale, aflată la mijlocul ierarhiei, i-a durut prea puţin înfrîngerea. De acord. Veţi mai zice şi că vorbim despre Italia, adică despre un alt nivel DE EDUCAȚIE ȘI DE CIVILIZAȚIE. Despre o altă istorie, din moment ce Universitatea din Bologna, prima ca vechime din lume, s-a întemeiat în 1088, iar cea din Napoli în 1224.

Iarăşi corect, atît că, de-a lungul vremii, suporterii de lîngă Vezuviu au provocat scandaluri răsunătoare. De la un timp însă, ei s-au potolit. Printre factorii ce-au dus la cuminţirea publicului de pe “San Paolo” e şi acela că recent, la partida cu Lazio, au asistat 12.000 DE ȘCOLARI între 10 şi 12 ani, invitaţi împreună cu profesorii lor!

Concret, cei 15.000 nu şi-au putut procura bilete decît de la sediul societăţii napoletane. Ei au fost însă înregistraţi pe computer, pentru ca ulterior, pe parcursul drumului şi pe durata meciului, să fie SUPRAVEGHEAȚI ATENT. Discreţi, stewarzii angajaţi de club n-au ieşit în evidenţă, dar nici n-au lipsit. Organele de ordine au făcut ce trebuia, ordine.

Să-i lăsăm pe italieni şi să ne ocupăm de treburile noastre. Înaintea tradiţionalului derby Steaua-Dinamo, prefectul Capitalei a propus să nu i se admită galeriei roş-albe accesul pe stadion! Fireşte, paza bună trece primejdia rea, numai că IDEEA DE A INTERZICE CEVA LEGAL DERANJEAZĂ. Mai ales că susţinătorilor Stelei li s-a permis să meargă în Ștefan cel Mare la meciul tur şi că LPF, prin vocea preşedintelui Dragomir, dezavuează ideea embargoului. Mihai Atănăsoaie o ţine însă pe-a lui! În ciuda faptului că nu se referă la mii de persoane, ci doar la cîteva sute, nu-i exclus să-şi impună punctul de vedere. Pentru că mereu e mai greu să previi decît să tratezi şi mai uşor să ocoleşti problemele decît să le rezolvi.

Nu-i exclus, la fel cum, conform majorităţii opiniilor, nu-i nici în regulă. Sigur, se mai încaieră suporterii şi în Italia, în Olanda sau în Franţa. Mai sînt şi-acolo galerii care n-au voie să se deplaseze la partidele cu miză, nicăieri nu există pădure fără uscături. Să luăm însă de la alţii ce e bun, nu ce e rău!

Comentarii (36)Adaugă comentariu

AB (1 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 17:29

Probabil domnul Mihai Atanasoaei,adolescent fiind,in timp ce se intorcea cu un autobuz Rocar (ala in care ingheata iarna copiii si pensionarii din vremea noastra) spre casa sa dintr-un cartier muncitoresc al Capitalei,a fost abordat de niste „derbedei” cu pasiune pentru o emblema,pentru niste valori,pentru niste culori…
-Cu cine tii,ma?
-Cu…. :s …..dinamo?(aleasa pur si simplu intamplator)
-Pai de ce ma tutziguraatatralalalala….urmata de niste lovituri sub si peste centura…
Urmarile acelei mici ambuscade se pot vedea in aceste zile:D

Lereter (68 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 17:33

Aveti dreptate Dle Ovidiu.Fotbalul fara spectatori e inutil,iar daca pe un stadion se gaseste un ins fara minte -cum am patit eu,mai de mult,pe Ghencea,cind unul mi-a zis :”ba,tu de ce nu te bucuri ca noi am dat gol?”-,asta e,dar suporterii TREBUIE sa vina la stadion.Eu am fost la Zenica,nu am patit nimic,mai mult,suporterii bucuresteni,dinamovisti au cautat galceava.Dar clubul gazda trebuie sa fie pregatit.Sa controleze,sa identifice,sa aiba inregistrari video,persoane infiltrate intre suporteri si sa elimine DOAR pe cei violenti.Pentru ca la noi asta e greu,mai bine nu-i lasam pe stadion,ca la Cluj.Nu e bine,mergand pe drumul asta,al intolerantei,va fi si mai rau.

Dragos (10 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 17:35

Ar trebui asta sa ii sune si slugii securiste din Gruia, aka Muresan, sa nu mai bage bete in roate la derby-ul de joi. Acceptati realitatea, U=Cluj, nu veniti aici cu tertipuri de genul „suporterii care au insemne cu U nu pot intra decat in sectorul destinat galeriei oaspete”.

Domnule Ioanioata, va rog sa luati pozitie in acest caz (indiferent de ce parere ati avea, as vrea sa o expuneti pe blog). E vorba de unul din putinele derby-uri non-bucurestene, nu ar trebui ignorat acest aspect foarte important: prezenta suporterilor in tribuna.

Pentru cei care intentionat sau nu au memorie selectiva, si o sa bata toba pe incidentul „cameramanul batut”, le pot aduce 100 de alte contra argumente, din care cel mai important e ultimul meci oficial disputat intre cele doua echipe in gruia, unde nu a fost absolut nici un incident… ah, scuze, a fost unul, autocarul lui „U” a ramas fara cateva geamuri, ca urmare a unor pietre bine plasate.

Albert (124 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 17:43

Nea Ovi, aceeasi placa, numai ca noi nu o sa ne ridicam niciodata la nivelul vesticilor. Treaba cu universitatile spune tot. Nu vom invata niciodata nimic, vom fi mereu plini de noi, mandri, invidiosi si refractari.

mihai (5 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 17:48

Da dar in Italia , Spania , Anglia se vede fotbal la noi nimic , meciu Astra-Steaua unul dintre cele mai slabe din acest sezon , Mitica isi merita banii pe drepturile lui de televizare ….

ghenceabogdan (5 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 17:51

Atanasoaie sa-si vada de infractiunile lui..delapidari de fonduri, sustrageri ilegale de fonduri din bugetul prefecturii s.a. Sa ne se bage unde nu-i fierbe oala daca vrea sa-i fie bine pe lumea asta!

Alex K (4 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 17:52

Se tot da exempul vestului, sau al sudului pentru ca de multe ori am auzit sintagma „asa e la greci”.
Da, asa e la greci unde se interzic deplasarile suporterilor dar IN LOCALITATI diferite (de exemplu suporterii din Atena nu fac deplasarea la Salonic).
Majoritatea incidentelor care s-au petrecut in Bucuresti au avut loc inafara stadionului si nu inauntru.
Ba chiar, multe dintre ele in locatii departe de stadion (intersectia Diham, diverse parcuri, etc.), incidente pe care aceasta decizie populista nu face decat sa le aprinda mai rau.
Daca tot vor sa interzica oaspetii, sa mute si locatia, sa nu se joace in Bucuresti pentru ca altfel prefectul si Mitica nu fac decat sa sporeasca violenta.
Am fost in ultimii 4 ani la fiecare meci Dinamo – Steaua pe Stefan cel Mare si niciodata nu am vazut violente in interiorul stadionului dar am auzit mereu de batai in diverse cartiere.

costacurta (36 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 18:00

nu vom lua niciodata ce e bun de la altii, pentru ca nu suntem in stare, suferim prea mult de noi, ii vezi pe toti pe strada prin malluri prin supermarketuri cum sufera, dar ei nu au o chiftea in stomac cum se spune, la noi disciplina, bunul simt, si respectul au disparut demult si nu vor reveni curand decat cu niste legi drastice.

cj1960i (7 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 18:15

MITICA D. O INTOARCE CUM VREA.CRED CA PREFECTUL CAPITALEI SE AFLA PE STATUL DE PLATA A C.F.R. DUPA NEGHIOBIA DE LA CLUJ AU FACUT TOTI UN TAM-TAM ,,,,,,,,,,,ACUM GASESC TOT FELUL DE JUSTIFICARI .RUSINOS!

florin (5 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 18:26

BRAVO,EXCELENT ARTICOLUL

vali (5 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 18:30

acest domn Atanasoaei nu are nici o legatura cu sportul. Lumea vine la stadion pentru spectacol (iar cand cel de pe teren nu exista se creaza in tribune, cel putin la derby-uri). Nu s-au mai semnalat acte de violenta de ceva timp in Romania si ceea ce a fost s-a „tratat” in mare masura. Dupa ce ca nu mai avem fotbal, haideti sa nu mai permitem nici oamenilor sa vina pe stadion…. ca asa vrea Atanasoaie si Dragomir care are ceva de reglat cu cei ce il injura..citeam un articol precum ca Milan-Inter este peste „El Classico” , dar unde? in tribune Domnule Atanasoaie ..la noi se va ajunge sa uitam de sport si sa ne uitam la Zavoranca…asa educatie asa masuri..

dan (2 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 18:44

galerii sunt la competitiile scolare! pe stadioane competitia de pe teren e praf in ochi, VANDALISMUL ce are loc pe strazi si in tribune este interesul!

maccarone (13 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 18:45

atanasoaei, intoarce-te in fundu Moldovei ba baiatule, si lasa bucurestenii sa-si vada de treburile lor!!!

Ramses (2 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 18:50

Dle Ioanitoaia, de data asta aveti perfecta dreptate. Si stima tuturor celor ce iubesc fotbalul. Va luptati insa cu morile de vant. Iar Dragomir care minte ca e de partea suporterilor il va lasa pe prefect sa isi umfle muschii.

io (17 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 19:09

Ei, pe boala. Atanasoaie face asta ca sa nu trebuiasca sa-si miste fundul la meci burtosii si analfabetii da la politie si jandarmi

dani (1 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 19:40

buna seara ….eu sunt in italia de peste 5 ani si stau chiar in orasul bologna …am fost la partida dintre bologna napoli si a fost chiar o atfosfera foarte frumoasa ….in schimb in romania nu a fost niciodata la o partida de fobal pentru ka imi este frica di ceea ce se intampla pe stadioanele din romania …aici nu numai scolari vin …cel mai frumos e sa vezi femei si oameni in varsta care vin si se uita la meci …la noi in tara se intampla prea multe …

Petrica (19 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 19:42

Aveti dreptate, nu inteleg de ce sa se ia astfel de masuri, prefectul e de pe alta planeta, ca de obicei iar Dragomir ii sufla ce are de facut, mi-e sila!

NuConteaza (141 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 20:01

Domnule Ioanitoaia

Suporterii romani sunt considerati scursurile societatii desi foarte multi dintre cei ce activeaza in peluze au sau urmeaza o facultate sau au un loc de munca stabil. Cel putin in deplasari sunt umiliti de niste neica nimeni, analfabeti cu liceul facut la FF sau ID, BAC-ul luat cu plicul samd. Sunt pusi cu mainile pe gard desi nu au aratat nicio atitudine ostila, li se baga mana in pantaloni, sunt pusi sa se descalte si tot felul de trucuri doar sa nu intre cand incepe meciul sau sa izbucneasca intr-un tarziu, fiind „calmati” de „oamenii legii”. Cele povestite mai sus sunt petrcute intr-o deplasare recenta, deplasare la sfarsitul careia galeria oaspetilor a aplaudat echipa gazda si au fost la randul lor aplaudati de acestia. Intr-un final vreau sa subliniez ca mare parte din violentele de pe stadioane vin pe un fond nervos creat de „oamenii legii” sau de tensiuni artificiale create tot de ei.
ACAB.

marius (21 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 20:19

DOMNULE IOANITOAIA VA ROG FACETI PRESIUNI PE LANGA CONDUCEREA CFR-ULUI PT CA INCALCA ORICE REGULA DE CIVILIZATIE SI DE BUN SIMT.
1. CONFORM REGULAMENTELOR SUNT OBLIGATI SA ACORDE OASPETILOR 5% DIN STADION PT SUPORTERII UNIVERISTATII CLUJ.AU DAT DECAT 900 DE BILETE.
2. VAND BILETE DE ABIA DE MARTI SI MARTI NUMAI CELOR CU ABONAMENT(CEI CU ABONAMENT DE CE AR AVEA NEVOIE DE BILET?
3. IN GALERIA OASPETE(U CLUJ) NU AU VOIE DECAT PERSOANE CARE SUNT INSCRISE IN ASOC. SUPORTERILOR.
3. MIERCURI SI JOI SE VAND BILETE LA LIBER DAR NUMAI CATE 1 BUC. PENTRU FIECARE PERSOANA.
4. JOI IN ZIUA MECIULUI CASELE DE BILETE SE INCHID LA ORA 12 (MECIUL E LA 8:30)
5. PERSOANELE CARE AU ASUPRA LOR SIGLA UNIVERSITATII (FULAR,TRICOU)NU VOR AVEA ACCES PE STADION.
VA ROG SA SESIZATI COLEGII DIN PRESA PT CA E INADMISIBIL CA IN TIMP CE INTR-O ETAPA NU VIN SPECTATORI CAT VIN IN GERMANIA IN LIGA 2 LA UN MECI, SA SE PERMITE ASEMENEA ACTE CARE VOR DUCE LA ACTE DE VIOLENTA .
P.S. DACA SE INTAMPLA CEVA JOI MURESANE E NUMAI SI NUMAI VINA SPER SA AI PE CONSTIINTA ASTA.

Franz (406 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 20:23

V-as felicita pentru articol, dar stiu ca nu ne ajuta la nimic. Noi nu luam decat exemole rele.

„U” (1 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 21:07

Vedeti ce se intampla la Cluj, Muresan si Paskany fac tot posibilul ca sa suporterii lui „U” sa nu poata intra la meciul de joi, maine pun in vanzare bilete dar doar pentru abonati(Bilete pt abonati? Asta n-am mai auzit-o, daca ai abonament, de ce sa-ti iei bilet?), iar miercuri se vor da bilete, doar cate unul, si cu buletinul, iar programul caselor de bilete a fost injumatatit, in plus se dau gratis 3000 de bilete la peluza, pentru elevi, adica vreo 15000 de bilete se vand doar cateva ore, cate unul , cu buletinul,iar altele se dau gratis, mai mult daca ai insemne cu „U” nu poti intra pe stadion, oricum circa 10000 de „U”-isti si-au anuntat prezenta la meci, deci va dati seama ce va iesi acolo? In loc sa dea biletele de la tribuna 2 pt „U”, iar ceferistii sa aiba tribuna 1 si peluza, astfel putand separa si controla mai bine cele doua tabere si reducand aproape total riscurile, domnii Muresa si Paskany, au hotarat sa puna paie pe foc(la milan-Inter, Lazio-Roma, oaspetii au cate opeluza si nu iasa scandal in stadion), si nu sunt la prima diversiune de genul asta, amintiti-va de cazul Dinamo! Domnule Ioanitoia, daca cititi ce va scriu, va rog sa faceti un reportaj despre asta , ca macar pe viitor sa nu se mai intaple asemenea lucruri intr-un fotbal si asa in scadere de forma si spectacol, si care de la anul probabil nici nu va mai avea multi bani de la televiziuni, asa ca spectatorii nu merita un astfel de tratament discriminatoriu, iar conducatorii nu pot pune in pericol siguranta spectatorilor(imaginati-va 10000 de „U”-isti, imprastiati in Gruia),doar pentru ca sunt ingamfati si plini de ura! Va multumesc!

Iorgu Iordan (4 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 21:58

Pai daca posturile de conducere sint ocupate de „profesionisti” deveniti ce sint peste noapte, prin gratie divina, e normal sa incerce sa se evidentieze prin a nu face nimic. Cine nu face nimic nici nu face greseli! In loc sa organizeze siguranta spectatorilor, e mai comod sa nu-i lase pe dinamovisti la meci. Asa a ajuns tara unde se afla!

sUporterU (1 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 21:58

Sa vedeti ce porcarii o sa se faca la Cluj la meciul de joi. Cate abuzuri o sa faca „gazdele” pentru a ascunde faptul ca echipa Clujului este „U”.
Ceea ce s-a intamplat la meciul cu Dinamo a fost doar „preludiul”.
Ma intreb daca presa va avea voie sa prezinte toate neregulile sau se va axa pe alte subiecte mai comode.

daniel (8 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 22:14

Buna seara,respect pentru articol cu o singura remarca:nu mai comparati fotbalul,civilizatia,societatea,istoria,nivelul de trai al Romaniei cu alte tari europene;nu face pe total,ca uite cum e la ei…pai sa mergem pe stadioane in Europa si sa vedem ca nu se maninca seminte,nu se scuipa nu se bate nimeni(ex recent de la Benfica),acolo 55 de mii de oameni canta si se uita la spectacol,alte mentalitati.Daca e sa comparam,hai sa spunem si cit e un bilet la meci pe stadioanele astea,o famile cu 2 copii plateste cam 200 de euro pe bilete,mai cumpara 2-3 fulare la 10 euro bucata si merge la meci unde i se ofera protectie si spectacol,,la noi costa 3 euro biletul si vine lume de 3 euro,toti golanii si nenorocitii care injura,scuipa si se bat ca de:e mai ieftin ca la bar,,selectia o faci inclusiv prin pretul de intrare pe stadion.

mihai (1 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 23:09

Vreau sa beau bere pe stadion ca in Germania.Berea sa fie de calitate. Platesc.

sylar_1923 (11 comentarii)  •  11 aprilie 2011, 23:38

in mare sunt de acord cu ceea ce a spus d-nul Ioanitoaia, cu exceptia unui singur lucru: „Veţi mai zice şi că vorbim despre Italia, adică despre un alt nivel DE EDUCAȚIE ȘI DE CIVILIZAȚIE. Despre o altă istorie, din moment ce Universitatea din Bologna, prima ca vechime din lume, s-a întemeiat în 1088, iar cea din Napoli în 1224.”. Nu are relevanta faptul ca acolo sunt cele mai vechi universitati din lume, ca doar nu se educa toti Italienii acolo. eu de cativa ani incoace ma duc frecvent in Italia si pot sa spun ca un procentaj foarte mare din populatia lor sunt foarte neciopliti si rasisti. cu siguranta nu vreau sa lovesc in poporul italian, insa am vrut sa corectez ceea ce a spus d-nul Ioanitoaia (cu permisiunea dansului bineinteles). una peste alta, nici eu nu consider ca e ok sa interzici galeriei sa mearga in deplasare. ar fi doar inca o privare a drepturilor.

Mitu (54 comentarii)  •  12 aprilie 2011, 0:12

A-ti pus punctul pe i, multumesc. Prefectul sa isi vada de gropile din Bucuresti si de cainii maidanezi si sa lase fotbalul ca nu e treaba lui.

Haplo (25 comentarii)  •  12 aprilie 2011, 9:30

Ce legatura are Anastasoaie cu stewarzii angajati de club? A angajat un club stewarzi si s-a opus Anastasoaie? Nu. A venit LPF cu o soultie de compromis? Nu. Am fost la Dinamo – Slovan si am vazut galeria intrand pe teren. Daca va aduceti aminte, se opunea o domnisoara, referentul de marketing al clubului.
Deci , cand cluburile se vor implica cu altceva decat domnisoare referent de marketing, are rost sa discutam. Pana atunci, sa nu uitam tot de suporterii nostri dinamovisti care au facut scandal in avion. Cum au ajuns acolo? Nu cumva cu ajutorul clubului?
Sa-mi garanteze conducerea ca nu mai vad anomalii ca in meciul cu Slovan si apoi discutam despre Anastasoaie. Pana atunci, sa discutam despre Badea si Borcea+Gigi si MM, ei conduc cluburile si ar trebui sa asigure linistea la spectacol ( adica la meci)
Si pentru Dragomir: exista pe net calendare cu ziua in care cade Pastele. Ortodox si catolic. Pana in 2050. Poate il ajuta in programarea meciurilor, sa nu mai fie surprins in fiecare an…

henric al VIII-lea (328 comentarii)  •  12 aprilie 2011, 10:12

Atata vreme cat fotbalul romanesc este condus de golani , infractori si analfabeti gen Dragomir, Becali, Borcea, asa-zisele galerii vor fi de aceiasi factura.
Pe scurt, iubitorii fotbalului educati prefera sa stea de-o parte.

cneius (151 comentarii)  •  12 aprilie 2011, 10:41

Un fotbalist in virsta de 23 ani a murit iar adjuncta de la INMS, nu merita sa-i fie citat numele, da declaratii „uimitoare” cu referire la asteroizi! Lipsa crasa de respect este mai mult decit evidenta. Va rog, scrieti un articol pe tema aceasta. Va multumesc

Buzatu (4 comentarii)  •  12 aprilie 2011, 10:54

Derbi-ul Clujului fara nicio discriminare, fara nicio smecherie! Iar cel mai bun sa castige ca tot nu mai conteaza!

Dalma (1 comentarii)  •  12 aprilie 2011, 11:30

In principiu aveti dreptate, dar nu si cand e vorba despre galeria dinamovista, cea mai rea dintre toate, cea mai agresiva. Fata de ea ar trebui sa fiti precaut pentru ca cainii rosii sunt in stare de orice.

DARA 2501 (50 comentarii)  •  12 aprilie 2011, 11:43

Si aceasta idee sa tina doar pana la meciul din editia din anul urmator cand stelisti vor juca in groapa.
Si inca ceva: Ce se va intampla daca vor juca pe teren neutru maine-poimaine in finala cupei? O varianta destul de probabila. Cer scuze echipelor brasovene si bistritene dar aici este vorba despre echipele din Bucuresti. Deocamdata.Este valabil insa si pentru ele in viitorul destul de apropiat.
Propun sa se desfiinteze toate institutiile Ministerului de Interne astfel. Chiar si ministerul. Astfel vom face o mare economie si deci mai multi bani la bugetul statului. Ele pentru ce sunt create?
Sa se gaseasca alte metode de a se combate aceste aspecte sociale dezaxate.
Dar este mai simplu de a se taia salarii, pensii. Este mai simplu de a eutanasia cainii vagabonzi. Este mai simplu de a gonii bolnvi din spitale cu perfuziile si plostile deja montate unde se „monteaza”.Este mai simplu de inchide portile stadioanelor (si asa goale).
Cateva din ultimile experiente la care ne supun astia de au fost votati. DE UNI NU DE TOTI.

Cypro (1 comentarii)  •  12 aprilie 2011, 13:43

Inainte de a ne arunca in acuze la adresa unora sau altora ar trebui sa facem o analiza a trecutului. Sa nu uitam ca pana acum nimeni nu a facut nimic in privinta fanilor si drepturilor acestora. Dimpotriva s-au dat legi impotriva lor. Dupa cum mai spuneau si altii pe aici cele mai mari incidente s-au petrecut pe strada si nu pe stadion sau macar in imediata apropiere a acestuia. Exemplele sunt de prisos. Ce a facut atunci presa? A dat in cap „bagabontilor” care au avut tupeul de a-si incuraja echipa la un meci in deplasare. Dar despre abuzurile jandarmeriei si tacticile de intimidare ale acesteia cand aveti de gand sa scrieti? Domnule Ioanitoaia, eu, suporter al unei echipe de fotbal, vin cu urmatoarea propunere: infiltrati reporteri sub acoperire in fiecare galerie care urmeaza sa faca o deplasare, sa insoteasca acea galerie la meci si sa scrie apoi despre toate pataniile din acea zi.
Vor rezulta acelasi tip de articole:
In ziua Z la ora H ne-am intalnit in cutare loc si am plecat spre localitatea sau stadionul X. Pe traseu am fost opriti de masini ale jandarmeriei sub pretextul ca trebuie sa fim monitorizati sa nu facem „belele”. Nici o problema pana aici dar acum incepe circul. Se discuta intre liderii galeriei si reprezentantii jandarmeriei despre un popas pentru ca oamenii sa-si satisfaca necesitatile fiziologice. Jandarmii se opun. „Nu oprim la centre comerciale sau benzinarii ca furati de acolo.” „Nu oprim nici pe camp sau in padure ca nu e mosia voastra sau veceu public”. Ajungem la stadion si suntem inconjurati de mai multi jandarmi decat suntem noi si incepe o noua runda de „negocieri”. „Ce ai ba in rucsac?” „Un baner” „Sa-l vad …. Nu ai voie cu el” „De ce? Scrie numele echipei mele favorite intr-un mod stilizat” „Ba tu nu intelegi ca nu ai voie? Nu vrea muschii mei. Ia-l si p`asta d`aci ca comenteaza mult. Du-l la duba. 6 luni suspendare” Cu chiu cu vai se intra si pe stadion dupa ce treci prin 3-4 filtre de pipaieli, descaltari, aratat buletinu’ , deschis rucsac si multe altele. La pauza nu ai voie sa parasesti sectorul in care te afli dintr-un motiv simplu: „nu ai voie” asta chiar daca te-ai inverzit la fata de nevoia la toaleta sau daca ai gura uscata ca unul care traverseaza desertul fara apa. Se termina meciul in care nu s-a jucat nimic si mai esti tinut pe stadion vreo ora sa nu te iei la bataie cu „aia de aici”. pe drumul de intoarcere esti obligat sa mergi in ritmul jandarmilor si pe drumul impus de ei „ca tre’ sa ajungem si noi acasa”.
Am prezentat aici varianta pe scurt a unui suport in deplasare fara a va prezenta adevaratul vocabular al oamenilor platiti din buzunarele noastre.
Dupa toate acestea apare intrebarea: ” de ce sa mai mergem pe stadion?” iar raspunsul il aveti in numarul de spectatori. Multi au renuntat iar celorlati le pasa prea mult de culorile echipei favorite si probabil traiesc cu speranta ca ceva se va schimba.

mihai (7 comentarii)  •  12 aprilie 2011, 18:14

cateva precizari..si in italia sunt interzise frecvent deplasari..in ultima perioada la roma, la derbyuri pt ratiuni de siguranta vand tribuna a 2 a doar la copii femei sau pensionari..deci unt si aici restrictii..faza cu biletul in deplasare nu e valabila doar pt suporterii lui napoli..incepand de sezonul asta suporterii pt a putea lua abonamente trebuie sa obtina tessera del tifoso..care e data de club numai dupa acordul Ministerului de Interne (care e strict legat de un cv ok al fiecaruia; astfel e negat abonamentul si implicit deplasarea)?; bref si in italia sunt introduse restrictionari destul de stricte..care gnereaza si acum catre finalul sezonului protestele acide ale galeriilor (roma si napoli sunt dintre cei mai vocali)

Alex (3 comentarii)  •  15 aprilie 2011, 11:04

mihai
Vreau sa beau bere pe stadion ca in Germania.Berea sa fie de calitate. Platesc.
Foarte tare Mihai. Ai dreptate. Si eu vreau sa vad pe stadioane confortul si educatia din alte parti. De la veceuri salubre pana la produse de marketing. Mai vreau nu 12000 de copii ci macar 1000, eventual cu parintii invitati la meci.
Aveti dreptate, cluburile se plang de lipsa fanilor dar nu fac nimic pentru a crea un minim de conditii. Oficialitatile se spala pe maini si aleg calea cea mai usoara, LPF ul nu popularizeaza fotbalul si nu se implica de loc in atragerea oamenilor pe stadion si in fata televizoarelor. Profesionalism 0, interes minim, respect cu minus – reteta perfecta pentru dezastru. Surpriza … deja e aici.

Comentează