Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

În locul lui Răzvan, mi-aş da demisia!

E trist că am pierdut la Zenica, dar şi mai trist e că am pierdut fără drept de apel. Deşi gazdele s-au desprins abia în minutul 83, golul lor de 2-1 a consfinţit O SUPERIORITATE FIZICĂ ȘI MENTALĂ EVIDENTĂ, ilustrată […]

duminică, 27 martie 2011, 4:04

E trist că am pierdut la Zenica, dar şi mai trist e că am pierdut fără drept de apel. Deşi gazdele s-au desprins abia în minutul 83, golul lor de 2-1 a consfinţit O SUPERIORITATE FIZICĂ ȘI MENTALĂ EVIDENTĂ, ilustrată fidel în caseta tehnică a partidei: 66 la sută posesie, 10-0 la cornere, 7-3 la şuturi pe poartă etc, etc. Din păcate, “tricolorii” au răspuns jocului vînjos al adversarilor printr-unul mărunt şi temător, al cărui scop a părut să fie, sau chiar a fost, obţinerea unui egal. Vorba e veche, însă rămîne actuală, dacă îţi propui puţin, puţin realizezi!

Ce-am remarcat în prestaţia băieţilor noştri? Golul magnific marcat de Marica, jumătatea de ocazie a lui Mutu, care a ezitat o fracţiune de secundă la balonul respins în faţă de Hasigici, precum şi abnegaţia fundaşilor, mai ales a lui Goian şi a lui Raţ. ÎN REST, SECETĂ! O linie mediană incapabilă să păstreze mingea, un Mutu voluntar, dar neputincios, doi mijlocaşi de construcţie, Torje şi Deac, puşi să apere, nu să atace, am reţinut doar imaginea unei echipe predestinate eşecului! În măsura în care i-am găsi totuşi o scuză, singura ar fi aceea că a întîlnit UN ADVERSAR MAI VALOROS, care a căutat şi a ştiut să-şi exploateze calităţile. Nu numai că bosniacii au vrut. Nu, ei au reuşit mai mult pentru că au fost mai buni, s-o recunoaştem!

Cînd s-a retras Hagi, i-am avertizat pe colegii din redacţie că nu prea vor mai avea pe cine lăuda deoarece un talent de clasa acestuia, LIDERUL UNEI GENERAȚII DE LIDERI, nu va apărea în viitorii 50 de ani. Încep să cred că m-am înşelat. Probabil va apărea şi mai tîrziu!

Plecînd de la afirmaţia de mai sus, mă îndoiesc că Răzvan e UNICUL VINOVAT pentru eşecul de sîmbătă. Cum consider că meciul nu s-a pierdut din pricina titularizării lui Florescu, la fel de slab ca şi restul coechipierilor, a înlocuirii lui Torje cu Cociş ori a introducerii tîrzii a lui Zicu. În fond, şi Marica, autorul unui gol superb, aparţine categoriei celor 4-5 care stau pe tuşă la cluburi! Lucescu jr. a ales uneori aiurea, sigur a greşit cu Florescu şi cu Ropotan, însă de unde să fi ales?! Nu din cauza sa, ci a conducătorilor, fotbalul românesc suferă la greu şi riscă să intre în moarte clinică!

O spun cu părere de rău, dar o spun: în locul lui Răzvan, aş demisiona! N-aş suporta ca toate oalele să se -spargă în capul meu, să răspund şi să plătesc în numele tuturor! EL A DEMONSTRAT CĂ E ANTRENOR, NU ȘI SELECŢIONER, ipostazele respective nu trebuie confundate. În plus, dacă pe un tehnician, oricine ar fi şi oriunde ar lucra, îl recomandă rezultatele, numai ele îl ţin în scaun, logic ar fi ca Răzvan să accepte că nu le are şi, dînd dovadă de bărbăţie, de demnitate, să plece! Atît că, altă vorbă veche, fiecare om e alt om.

Comentarii (202)Adaugă comentariu

Dan (37 comentarii)  •  27 martie 2011, 23:49

Cine Vine? Hagi e „0”, este sub Razvan, cel putin Razvan a aratat ceva la Rapid, Brasov. Pitzurca stim cine e, a aratat, ce poate. Stie doar sa se eschiveze. Vedeti Nationala inainte de Razvan, Steaua , Craiova, stie sa mascheze greselile lui, prin scandaluri, discordie. Olaroiu? Boloni? nu cred, Dan Petrescu cred ca e la fel ca Razvan, nu va face fata la Nationala, Faci echipa cu ce antreneaza altii, …… Deci cine? ca in conditiile actuale nu il mai vad pe Razvan sa continue, De fapt am stiut ca asa se va termina, prea multi nu l-au vrut de la inceput. Vad fotbalul nostru in Cadere libera, similar cum au avut Ungurii. Trebuie un antrenor in varsta cu experienta, cu personalitate puternica, Ceva gen Hizo, zic asa, dar nu el e potrivitul….

razvan (15 comentarii)  •  27 martie 2011, 23:51

cit despre Razvan Lucescu eu sint convins ca va demisiona miercuri sau oricum, in zilele astea. Nu de alta dar se trezeste si el facut infractor de becali, doar si el a fost portar si cine stie ce goluri a luat.. lumea nu poate intelege si nulitatile alea doua si mai putin ca un jucator are si zile si momente proaste, in care greseste. Azi parezi un penalty si dai gol decisiv in min 90 maine ratezi penalty si scapi o minge in picioarele adversarului. Toate fac parte din viata fotbalistilor si o stiti mai bine ca multi, m-a mirat lipsa de reactie din studio. Ce a avut de demonstrat oricum Razvan a demonstrat la Rapid si va mai demonstra ca antrenor de club acolo unde va ajunge.

schoenbirk (5 comentarii)  •  27 martie 2011, 23:51

Gresesti dl Ioanitoaia!Lucescu atat poate! de vina sunt cei ce l-au numit in aceasta functie! Altfel sunt doi ani de cand nu mai urmaresc meciurile nationalei sau ale echipelor romanesti.Consider ca nu merita sa-mi stric o seara pentru niste fatalai increzuti,umflati la cote aberante de o presa focusata mai mult pe dosul „bombelor sexy” si pe ragaielile lui gigi ,iancu ,porumboiu,mititelu sau borcica.O sa muriti cu ei de gat!Voi i-ati creat,ei va vor ingropa!D-voastra ,presa purtati o mare vina pentru dezastrul in care s-a ajuns!D-voastra personal, prin formatul „Recursului etapei” ati lansat in media romaneasca un model profund daunator mediului fotbalistic romanesc!Circul nu va fi niciodata egal cu gazetaria!Priviti macar odata,intr-o sambata seara emisiunea „Sportschau”de pa canalul german ‘DAS ERSTE”,PENTRU A INVATA CE INSEAMNA CU ADEVARAT SA PREZINTI O RETROSPECTIVA A ETAPEI INTR-UN FOTBAL CIVILIZAT!!!

Aburel (7 comentarii)  •  27 martie 2011, 23:56

Fara indoiala, Razvan nu e selectioner. Poate ce a vrut el sa faca nu se poate face in Romania, dar asta nu ne ajuta cu nimic. El a fost contestat de la bun inceput si problemele care le are cu numele de familie ii face sarcina si mai grea! Cei ce vor sa naturalizeze brazilieni sa se intrebe daca nu e mai bine sa se creeze conditii optime copiilor si juniorilor, sa fie dati pe mina unor oameni responsabili si priceputi, buni pedagogi si oameni de fotbal. Astfel ai o pepiniera care nu dispare in citiva ani cum a disparut Hagi. Hagi a fost o exceptie si fotbalul romanesc a avut o ascensiune nemeritata, dovada fiind situatia actuala. Oricum cu ai lui Becali in fotbal ne ducem de suflet si cind zic Becali ma refer la toti. Tare mi-e teama ca nici Dan Petrescu n-ar fi omul potrivit, fara un pic de diplomatie nu poti face mare lucru la conducerea nationalei. Sint prea multe interese in joc si el numai diplomat nu e! Trebuie adus un antrenor olandez care sa supervizeze fotbalul in general. In Romania nu exista antrenor care sa nu intre in gura plebeilor de pe margine sau de la „oficiala” stadioanelor!

Toni (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 23:57

Sa vina un selectioner (strain) profesionist cu staff cu tot…sa ia nationala din mers…ca sa-si faca o ideie pana in vara. Calificarea oricum am pierdut-o (sa lasam matematica). Nu merita „obraznel” fara onoare sa fie pe banca la meciurile cu Brazilia si Argentina. Dau un exemplu Rehhagel, la greci era o echipa de 2 lei, care era ciuca batailor a iesit campion si s-a calificat la FIECARE turneu…DE CE NU? ce avem de pierdut? Razvan nu este SELECTIONER nici cand face schimbari nu-i inspirat!

razvan (15 comentarii)  •  28 martie 2011, 0:03

si inca un lucru: atunci cind cei plecati afara nu au profilul asta la un nivel prea bun iar din campionatul intern remarcatii postului de mijlocas central sint Spadacio si Eric, poate si Wesley, bine ar fi sa incerci un demers de naturalizare macar cu unul din ei daca nu si cu alti straini ce confirma. Cistigi calitatea lor nativa si rezolvi o problema esentiala pentru nationala. Poate si asta ar trebui analizat pentru ca in mod evident nici unul din brazilienii ce joaca in Romania nu-i pot scoate din lot pe un Elano sau Hernanes, nu mai zic de Robinho sau Kaka. Si atunci trebuie folosita aceasta conjunctura si valorificata inclusiv prin cresterea vreunui junior cu un asemenea model. E una din putinele sanse de revenire pe care le avem pentru posturile deficitare. De cei care nu stiu sa vada jocul cred ca ne-am saturat deja!

IO (228 comentarii)  •  28 martie 2011, 0:40

Domnule Ioanitoaia, apreciez ca ati fost in barca lui R. Lucescu inca din momentul in care acesta a devenit antrenor. Apreciez deasemeni consecventa dvs de a ramane in barca, asta chiar in cazul in care cocolositul pe care il practicati la adresa antrenorului este putin „in your face, you morons”.
Am observat ca in ultima vreme se face deosebire intre notiunile de selectioner si de antrenor si cum ca nu orice antrenor poate fi selectioner. Refuz aceste argumente indiferent din ce parte vin. Ca selectioner ai posibilitatea sa alegi tot ce este talent, tot ce este mai in forma, tot ce este pe ideea ta de joc. Ca antrenor de club ai un lot definit cu putine optiuni in selectie, prin urmare iti dezvolti un stil de joc in functie de ce ai la indemana. Ca selectioner poti sa-ti dezvolti ideea ta de joc, daca ai vreuna.
Aria de selectie restransa de care se plage R. Lucescu, si dvs odata cu el, este doar un pretext al neputintei sau mai bine zis al nestiintei. Nu-mi spuneti ca nu exista un mijlocas selectionabil mai bun decat Florescu sau Cocis (doar doua exemple) , stiti ca nu este adevarat.

Theodor (2 comentarii)  •  28 martie 2011, 0:51

Aveti drepate domnule Ioanitoaia, din pacate la fel cum nu s-a produs un schimb real si constructiv, de generatii de fotbalisti, in aceeasi situatie se afla si antrenorii, adica nu mai avem antrenori cu experienta, care sa stie sa reconstruiasca o echipa, am ramas numai cu o serie de antrenori tineri care n-au confirmat insa pe plan international. Razvan poate antrena orice echipa de liga a 1-a, dar nu e de nationala.

Theo

ungar stefan (1 comentarii)  •  28 martie 2011, 1:42

Fotbalul european creste europa creste doar noi stam pe loc ce sa mai asteptam un marica care plange un mutu care asteapta o pasa 90 de minute si poate o primeste la antrenament dar speram sa batem Luxemburg ca avem valoare nici un 10-0 nu ne ridica din contra ne umileste deja sa castigi si in faata Luxemburgului dar ce conteaza poate la anu vorba romaneasca…..Lucescu lasane….Lupescu lasane…..Mirce lasane ca poate e mai bine..:((((((

virus (15 comentarii)  •  28 martie 2011, 2:19

Daca puradelu a ajuns selectioner e si meritul dv.d-le ioanitoia si cam majoritatea celor dim presa .Scrieti ca a gresit in acest meci ,ceea ce nu e adevarat ,gresala este de 1 an si ceva pentru ca aducea pilele la nationala nu tineri de perspectiva( Grigore.M.Constantin.Roman.Maftei,Nicolaie.Mara toti de la rapid mai vechi si mai noi.APOSTOL,PANIN /era sa-l uit pe inegalabilul? MAZILU) pai asa se construieste o echipa>??????????????????

Elvetianu` (1 comentarii)  •  28 martie 2011, 2:26

Vinovatul nu e Lucescu ci Ggigi Becali care a ditrus Steaua! Steaua a fost din 1986 rezervorul echipei nationale, dar acum nu mai poate da nini un jucator cu 4 antrenori pe sezon. Din nenorocire nimeni nu e dispus sa tina Steau cu exceptia lui Becali.
PS: Calitatile lui Lucescu? A jucat un sfert Uefa pt ca Arbitrul a anulat un gol valbil Stlei pe Giulesti si pentru ca pacaliciul lui Meme Carlos a scapat mingea din mana! Daca nu returul de pe National care a facut din Lucescu marele antrenor ghinionist incepea de la 2,3-0 pt. Steua si nu avea istoric.

vasco (363 comentarii)  •  28 martie 2011, 5:21

@petre,
tu mai asta cu nume foarte posibil de pronuntat,ce te-a deranjat la serevrodut?
@fata morgana,
eu nu mai am de zis nimic,ai zis tu tot.Subscriu.
Ma bucur ca ne-au batut,era firesc,in ograda noastra putem fura cit vrem ,ce vrem,chiar intre noi,chiar propriile caciuli,putem sa-l slavim pe lucescu cel mic care fara tac-su n-ar fi avut nici o treaba cu fotbalul,dar cind e sa iesim afara o luam imediat peste bot .Si asa patim in orice domeniu,pentru ca astia suntem,niste smecheri care vrem sa pacalim pe oricine dar reusim doar sa ne pacalim pe noi insine.Uite unde am ajuns dupa douazeci de ani de „libertate”……

marin (98 comentarii)  •  28 martie 2011, 7:59

jucatorii au aplicat tactica „antrenorului” lucescu jr.!!! nu ii mai bagati in cap ca este antrenor!!! cu Rapid a realizat o performanta datorita DARUIRII ECHIPEI si nu a supertacticilor sale defensive! (apropo, sunt stelist…); este incredibil sa continuui sa faci echipa cu jucatori care nu joaca – reincercand la infinit acest lucru!!!

boolibasha (5 comentarii)  •  28 martie 2011, 8:14

Haoleu,dar cum puteti crede ca va renunta!?Nici un impostor nu renunta de buna voie,doar stie ca niciodata nu va mai prinde asa o ocazie.Fara tac-su nu ar fi avut nici o treaba cu fotbalul,poate pina prin clasa a patra cind nici in poarta nu-l mai lasau colegii,era prea mediocru.

jan (5 comentarii)  •  28 martie 2011, 8:17

Dupa ratarea acestei campanii de calificare este destul de clar ca fotbalul romanesc a cazut intr-un con de umbra de unde va fi imposibil de iesit in urmatorii ani. Este de neanteles cum nu am profitat de experienta greilor din generatia de aur:Hagi,Popescu ,Dan Petrescu,Balint etc.lasand destinele fotbalului pe mainile lui Mircea Sandu, Dragomir,Borcea,etc.Eu sincer cred ca vinovati sunt acesti baroni ajunsi in fotbal,fara sa fi jucat vreodata,fara minimul de cunostinte despre fotbal,cu bani picati din cer,fara nici un dram de cultura,fara principii ,doar cu interese si fite.Nu avem o baza de selectie,nu avem campionate scolare,nu avem juniori,nu avem tineret.Este mai usor sa cumperi niste straini ,niste mercenari deact sa cresti copii ,sa-i educi si sa-i formezi pentru a lupta pentru glorie si tara.Despre Razvan pot spune ca este un antrenor fara noroc.A selectionat niste amatori ,niste jucatori de Dorobanti ,niste fitosi, fara fibra,fara vointa,niste saci de calti cu jambiere si crampoane. Ce cauta Torje in nationala mare cu statura sa de pitic.Cine a vazut fotbalistul din Florescu sau Ropotan. Alexa este un dur ,dar nu a rezistat la tavaleala cu bosniacii.Singurii luptatori au fost Pantilimon,Goian, Tamas si pe undeva Marica.Mutu adus pe post de salvator al natiunii si-a dat masura talentului ,intalnindu-se cu mingea arareori fara a putea face un dribling, o pasa de gol ,o recuperare.Cam asa avem si doar asa putem sa dansam.In orice grupa vom fi ,de acum inainte cam un urna a IV.

Nea Caisa (222 comentarii)  •  28 martie 2011, 8:27

In sfirsit, dupa ce ieri Tolontan a tot driblat prin cabina telefonica reusind sa nu pronunte numele si sa nu afirme vinovatia lui Lucescu, Ovidiu Ioanitoaia scrie ceva de parca ar zice-o in barba, ori in soapta. Da, Lucescu nu este unicul vinovat, dar este unul principal. Istoric vorbind, prabusirea nationalei a inceput cu marii smecheri batatori cu pumnul in piept Prunea si Lupescu. Mai tineti minte in ce urlete ale presei si ale unor zisi oameni de fotbal, cu ce promisiuni s-au cocotat ei in fruntea federatiei, la bugetele FRF? Razvan Lucescu este o urmare fireasca: venit si el in galagie mare ca antrenor la nationala, a avut parte cam de tot ceea ce si-a dorit, inclusiv de o perioada de acomodare si rodaj, fara obiectiv – si de o presa favorabila. Cum raspunde? Nu doar cu o contributie tehnica si tactica la dezastru, dar si cu nesimtirea de a nu pleca de la nationala cit timp sansele de calificare nu sunt total, adica inclusiv teoretic, compromise, trebuie sa turteasca el tot. Nu care cumva sa vina vreun antrenor in locul sau care, pornind de la o sansa teoretica, sa se bucure de vreun noroc. Nu, trebuie facut totul praf. Dar sa nu ne iluzionam, Razvan Lucescu va pleca atunci cind va dori el. Eventual sa incercam a profita de cuceririle comunicatiilor moderne si sa transmitem in direct meciurile fiului catre tata. De la tata ar putea veni, pe sunet duplex, indicatiile in timp real catre fiu. Reclama cu Chivu tele-conducind piticii resiteni ar putea prinde viata la nationala.

Lucian (2 comentarii)  •  28 martie 2011, 8:37

Domnule Ioanitoaia,va inselati! Poate ca exista jucatori mai buni ca Florescu si Ropotan,insa Razvan nu ii selectioneaza.De ce nu incearca sa aduca la nationala si jucatori noi,jucatori care joaca la echipa de club.CAT TIMP NU INCEARCA,NU ARE CUM SA II DESCOPERE.
El a selectionat doar un anumit grup de jucatori si cand a incercat altii,a adus doar jucatori pe care credea ca ii cunoaste(cum ar fi cei de la Brasov/Rapid…)
Din pacate,cred ca orice antrenor ar veni,ar face selectia doar pe „interesele” grupului care l-a propulsat la nationala.Poate Olaroiu sa nu aiba un astfel de „grup” in spate,insa pe Olaroiu mi-e greu sa cred ca il vor alege!

marin (98 comentarii)  •  28 martie 2011, 8:40

„Ca acuma sa fim facuti tigani de …. muream pe teren , la gatul lor dar asa nu pierdeam.” CORECT! chit ca ramaneam in 5 jucatori si pierdeam cu 0-3….. DESTEAPTATE ROMANE!

Lucian (2 comentarii)  •  28 martie 2011, 8:42

….Revin: pe Gabi Muresan,de ce nu l-a bagat in echipa?? Il selectioneaza constant si chiar daca vede ca meci de meci mijlocasii centrali sunt problema,tot nu il introduce si pe el in echipa…macar ca rezerva!!! Asta ma face sa cred,ca are anumite interese.Daca nu schimbi ceva cand nu merge bine echipa,esti ori prost,ori prost-intentionat. Alegeti dumneavoastra ce i se potriveste lui Razvan Lucescu Jr,eu unul sunt total deceptionat.

momo (143 comentarii)  •  28 martie 2011, 8:43

Cu razvan lucescu antrenor a ajuns sa ne fie frica de Luxemburg. Ar trebui sa ne fie frica si de o echipa de cartier, pentru ca nationala Romaniei arata ca 11 oameni care se aduna sambata si joaca fotbal in curtea scolii, care pleaca de acasa sa scape de neveste, batut covoare, cumparaturi etc. Asa este si la nationala: unii vin ca mai agata cate o pipita la mall, mai fug din cantonament la un masaj…Dl. Mircea Sandu are vreun program ca sa creasca atractia fotbalului in randul publicului? Ma tem ca la cum evolueaza fotbalul in R. vom pierde si bruma de spectatori platitori pe care o mai avem. Nu se poate trai din amintiri la nesfarsit. La noi, incepe sa se cam asterne praful peste ele…Statisticile nu mint.

ulyse (14 comentarii)  •  28 martie 2011, 8:51

Un dandy infumurat care a avut noroc cu un grup unit la Rapid si sansa ,se crede mare antrenor.
Daca s-ar mosteni genetic si cunostintele, flerul ,geniul …ar fi ceva ; Razvan nu a mostenit decat aroganta si incapatanarea de la senior Luce.
Nimic , absolut nimic din ce a facut nu-l recomanda pt a fi antrenor nici in Liga a-III-a.
Iar presa…cu toata stima fata de dv Domnule Ioanitoaia ( ne cunoastem, am stat de vb de multe ori ) a compus cantece pt acest ”nimeni” doar pt ca avea toate cuvintele la el, ca era sarmant dar MAI ALES PT CA ERA BAIATUL LUI MIRCEA…
Doi ani in care a facut de ras o generatie, o tara, in care nu a batut pe nimeni, in care ne-a adus sub nivelul Albaniei…si el, nu are demnitatea de a pleca…
Ar tb sa spuna ca nu stie sa piarda , dar mai ales ar tb sa inteleaga ca NU are demnitate, onoare si nu mai vb de cunostinte de selectioner.
Rusine…pt el si pt cei care l-au pupat in dos.
Cred ca nea Mircea ar tb sa-l traga de maneca si sa-i spuna ca „ajunge…”, hai acasa ca-ti cumpar alta jucarie noua !

marin (98 comentarii)  •  28 martie 2011, 8:58

„Pacat ca sansa de a juca cu Brazilia si Argentina revine unor jucatori care n-au nici o treaba cu fotbalul. De cind a venit Juniorul la Nationala am asteptat zadarnic schimbarea in bine. Ar fi bine ca momentul amicalului cu Brazilia sa reprezinte al fotbalului romanesc. Ar fi singurul cistig ce l-am putea avea in urma acestui meci, ca fotbalistii nu vor pricepe oricum mare lucru din ceea ce se va intimpla pe teren. Mai bine aducem Brazilia si Argentina sa joace impreuna si cei interesati sa ia notite din tribune, vorba unui ziarist…
” – nu este timpul pierdut!!! atentie sponsori!!!

tavi (2 comentarii)  •  28 martie 2011, 9:10

apararea foarte buna. toti au fost la inaltime, dar cat sa reziste si ei? mijlocasii centrali au fost varza amandoi, s-au vazut numai la ingramadeala, cand a fost vorba sa ineparteze o minge din fata careului nostru. nici nu se pune vorba sa fi construit ei ceva. departe gandul asta. aripile au jucat prea retras, prea pe aparare. 2 atacanti de valoare, dar cine sa-i puna in valoare? mama?

tavi (2 comentarii)  •  28 martie 2011, 9:19

si inca ceva! pe langa antitalentul de florescu, sunt de parere ca nici alexa nu are ce cauta la echipa. nu am vazut o pasa!. iar deac, e cel mai rau dintre toti mijlocasii!! ati vazut voi o pasa de la el? tot ce facea era sa returneze mingea care tocmai i-a fost pasata. a facut-o de nenumarate ori. zicu era mult mai potrivit. din linia de mijloc doar torje merita sa joace

radu man (1 comentarii)  •  28 martie 2011, 9:28

asta este valoarea noastra …..nu trebuie sa ne suparam….uitati-va ce este la steaua si la dinamo..la rapid …de unde fratilor…de unde

dan toma (5 comentarii)  •  28 martie 2011, 9:39

D-le Ioanitoaia,
Dvs va mai uitati din cind in cind peste comentariile trimise de noi,prostimea,la articolele dvs….
Daca da,va rog eu frumos,ca la scoala,sa-mi raspundeti mie,de data asta,pe mail-ul susmentionat….atunci voi sti ca intr-adevar mai contam si noi in ecuatia asta numita fotbal…! sau raspundeti-mi in cadrul emisiunii Recursul Etapei,ma rog….
Sa stiu si eu daca merita sa ma mai „obosesc” sa-mi scriu parerea aici….sau noi scriem doar ca sa ne certam intre noi,fiecare cu parerea lui si cu preferinta lui(era sa scriu interesul lui)..
Vad acum echipa probabila pt maine cu Luxembourg…cu Florescu si Muresan in teren…D-le Ioanitoaia,cu tot respectul pt tatal lui,Razvan tre sa mearga la doctor,dom’le…!
Transmiteti-i va rog urmatoarea formatie si daca nu batem cu 3-0,eu imi cer scuze public!
Pantilimon-Rat,Gardos,Goian,Ripa(ca altul nu-i)-Zicu,Muresan,MUTU,Torje-Marica,Stancu…..
Ce sa caute Mutu virf..?
Va asigur de respectul meu,al unuia care si-a rupt oasele ceva ani pe terenurile din Romania,si astept o comfirmare ca intereseaza pe cineva ce tot behaim noi aici…
Va doresc numai bine…Dan Toma-Freiburg,Germania

oprean tudor (3 comentarii)  •  28 martie 2011, 9:49

Dl Ioanitoaia nu inteleg de ce tot ii sunati pe respectabilii FRATII BECALII ca eu nu inteleg sincer.De ce le cereti sa isi spuna pct de vedere fata de RAZVAN LUCESCU.Sincer nu inteleg.Ce sunt ei antrenori,fosti selectioneri.La o astfel de problema ar trebui sa il puneti pe Razvan in antiteza cu Piturca,Beloni,cei care au fost selectioneri.
Sunt de acord ca Razvan ar trebui sa plece pt ca din pacate nu are rezultate desi omul chiar stie fotbal,prin urmare a confirmat in acest sens.
Eu il sustin pe acest DOMN RAZVAN LUCESCU,intelectual,care a urcat scara valorilor sociale intr-un mod corect nu a sarit 10 trepte ca si in cazul DL BECALII,niste academicieni de prima mana care gasesc certitudinile mereu.
ASADAR va spun sincer ca e bine in viata sa te feresti de oameni care au intodeauna certitudinile in buzunar.
Cred ca interesele sunt mari la mijloc iar Dl resedinte Sandu trebuie sa il protejeze si sa il lase pana la finalul campaniei pentru ca nu e om pe lumea asta care sa nu greseasca.
Oricum Razvan singur va pleca nu tre sa ii cerem noi demisia pentru ca acest Domn are demnitate pentru ca face parte din categoria oamenilor care are coloana vertebrala,asta inseamna un om de valoare in vremurile de astazi.
Mai mult sunt convis ca jucatorii sunt apropiati de Razvan si incerca atunci cand joaca ,sa joace si pentru el insa din pacate nu este valoare, asta e problema.
In consecinta Dl Ioanitoaia consider ca trebuie sa luptam pentru a castiga si proteja valorile noastre,si nu sa protejam marile valori ale tarii,si stiti la cine ma refer,la oameni care din pacate dca traiau in SUA unde exista dicatura legii si un sistem de fisc perfect circulau cu trabantul.
In incheiere nu stiu cat conteaza umila mea parere insa ar fi bine sa ne protejam valorile si sa il lasam pe RAZVAN LUCESCU sa isi duca mandatul pana la capat pentru ca el nu tine de scaun si va pleca singur pentru ca este un om absolut si indiscutabil de mare caracter.
Cu stima.

oprean tudor (3 comentarii)  •  28 martie 2011, 9:53

este trist ce se intampla

edy – farul (1 comentarii)  •  28 martie 2011, 9:54

da, nu avem jucatori….vina este a „ligii”…promovam jucatori ce nu au loc in ligile 2 sau 3 din europa….fara juniori cine sa vina din urma ?… cred ca nu trebuie promovate echipe fara tineret si sa pune accent pe tinerii pe care ii crestem….fara diamante smaralde sau alte nestemate de carton create de cancan de presa,cred ca trebuie create campionate de „scandal de disco” imi pare rau ca vad premiamnti la scandal nu la fotbal

John (18 comentarii)  •  28 martie 2011, 10:37

Am fost un sustinator constant al selectionerului Razvan Lucescu, am crezut ca are toate calitatile necesare, educatie,tinerete,entuziasm,cateva realizari profesionale frumoase si cel mai important, un capital de incredere din partea publicului si a mass-media mult mai mare decat predecesorii sai.Constat acum dupa doi ani, cu tristete,ca m-am inselat !Razvan nu este asa cum am crezut,nu are si nu a avut un proiect clar, bine definit, cu etape si obiective de parcurs,perceptia din exterior este de lucru facut mereu in pripa , mereu la intamplare,neprofesionist.Confuzie, este cuvantul care defineste cel mai bine mandatul lui Razvan,cautari si iar cautari, fara orizont, fara finalitate !Cred sincer ca ar trebui sa se opreasca aici, cine stie poate intr-o zi se va intoarce mai puternic , mai bine pregatit,capabil sa duca mai departe , cu cinste numele Lucescu ! Multumim Razvan !

ulyse (14 comentarii)  •  28 martie 2011, 10:38

Domnului Oprean Tudor,
Nu mi-am propus sa polemizez cu cei care posteaza aici, dar vad la romani ipocrizia e confundata cu prostia.
Domnule drag, ( nu cu ”D” mare cum e maaaarele erudit si modelul de civilizatie numit Razvan ) NIMENI nu are dreptul de a-si bate joc de speranta a milioane de oameni, NIMENI nu tb sa uite ca reprezinta o tara si nu un cartier, NIMENI nu tb sa se creada vesnic dar mai ales , in acest post NIMENI nu ar tb sa ajunga decat daca are cunostinte footbalistice,aptitudini de selectioner, fler si ( de ce nu ) noroc.
Treaba cu „un Domn” si cu cat de bine imbracat e Razvan…ma lasa rece.
Aici nu-i concurs de bune maniere si nici de top model, e footbal Domnule !!!
Ma cuprind toate alea cand vad ca mai exista si tupeisti care-i iau apararea lui Razvan invocand faptul ca e un ”Domn”…pai ce, Ilie Dumitrescu nu-i un domn ? …si ?
Nu de „domni ” avem nevoie ci de meseriasi, de oameni care stiu ce sa faca si cum , si cand !
Va p….ti contra curentului, „domnule draga ” !!!

vasea (3 comentarii)  •  28 martie 2011, 10:42

Declaratiile lui Razvanel dupa meciul cu Luxemburg:
1. Daca batem: „Romania a depasit momentul greu de la Zenica si iata ca am inceput sa ne revenim. Este un meci care ne da sperante pt meciul cu Bosnia de la Bucuresti.”
2. Daca facem egal: „Am resimtit lipsa lui Chivu din aparare si a lui Tamas care s-a ccidentat. Cu siguranta altul era rezultatul daca la faza in care Marica a ratat de putin deschiderea scorului, nu era urmata de acea faza fixa la care am luat gol dupa un fault incorect acordat luxemburghezilor”.
3. Daca pierdem: „Incredibil cat de ghinionista poate fi aceasta nationala!!! Am controlat jocul, dar am primit un gol stupid la inceputul reprizei secunde care ne-a demoralizat. Nu am mai avut coerenta si asta s-a simtit in joc. Cu timpul vom intelege ca atat poate aceasta nationala!”

ciclopentanoperhidrofenantren (2 comentarii)  •  28 martie 2011, 11:24

Sa recapitulam :
Radoi – mijlocas central – sunt mai importante micile ambitii personale decat interesul national;
Chivu – poate juca si mijlocas central – accidentat(sunt sigur ca joaca in urmatorul meci la Inter…);
Costin Lazar – mijlocas defensiv – desi n-a jucat in ultima perioada, ca si Florescu, este oricum mult mai valoros decat acesta si Alexa;
Gabi Muresan – mijlocas defensiv – nefolosit;
Dorel Stoica – mijlocas defensiv – neconvocat;
Ovidiu Herea – mijlocas ofensiv, de creatie – neconvocat;
Ghioane – mijlocas central ofensiv la vicecampioana Ucrainei – neconvocat (sa ne amintim ce i-a facut Stelei…);
Lucian Sanmartean – mijlocas central ofensiv – cel mai bun coordonator de joc si pasator roman al campionatului – neconvocat;
Iulian Apostol – mijlocas central ofensiv – neconvocat.
In opinia mea, toti cei de mai sus (in afara de primii doi) erau alternative mult mai bune decat mijlocasii centrali pe care i-am avut la meciul cu Bosnia, care au fost VARZA!
Meciul s-a piedut la mijloc, cu asta este de acord toata lumea. Cu cine sa te aperi, cu cine sa ataci, cine sa intre in combinatii si sa coordoneze jocul, cine sa dea pase utile catre atacanti? Florescu si Alexa ? Concluzie: draga Razvanel, ia-l frumusel de manuta pe preferatul tau Florescu (care nu ar avea loc nici in primele 7-8 echipe din campionatul nostru) si fa-ne sa ne fie dor de voi…

zimbrul (1 comentarii)  •  28 martie 2011, 11:32

Bai nene un talent nu e de ajuns el insusi pentru a ajunge o vedeta reala in sport. Vezi Hagi. versus Mutu sa zicem. Hagi: un exemplu fotbalistic si sportiv, Mutu pe cealata parte, o contra-exepmlu de cum NU trebuie sa fie un fotbalist. Cei de azi sunt de teapa lui Mutu: neseriosi, mistocari, clubari discotecari samd. Bumbescu nu era stralucit dar era muncitor si a facut performanta. Nu mai zic ca o echipa de fotbal nu sta intr-un singur jucator. Cum te astepti sa castigi meciuri de fotbal cand tu stai in zurbagiu de Mutu sa-ti aduca victoria?
Ma intreb eu: da Mircea Sandu nu se simte sa se ceara afara? Ca el e presedintele federatiei de fotbal si dupa cum se vede nu reuseste sa managerieze nici echipa nationala nici fotbalul in general care a cazut de la nivelul Hagi-Gica-Popescu & Co. la nivelul clubarilor de azi.

dragos (12 comentarii)  •  28 martie 2011, 11:35

Lucescu Jr nici nu se gindeste la demisie. Dovada ca se gindeste la meciul cu Romania-Bosnia! 🙂 Penibil, omul asta il arunca in derizoriu si pe competentul sau tata prin disperarea cu care se tine de scaun. Sa nu credeti ca pt el nu conteaza clauza de reziliere. El asteapta sa FIE DEMIS ca sa incaseze niste sute de mii de euro. MUNCITI, ca doar vedem rezultatele nationalei

dragos (12 comentarii)  •  28 martie 2011, 11:38

Nu intimplator oamenii din presa nu explica si care este profilul jucatorilor folositi. Lucescu a jucat cu o formula ultra-defensiva.Nici nu s-a gindit la victorie! El a si declarat inainte de meciul Bosnia-Romania ca si un egal este un rezultat bun.
Pilosul asta nu realizeaza ca demoralizeaza echipa cind le sugereaza ca si egalul este bun.

mad max (2 comentarii)  •  28 martie 2011, 12:02

Atata timp cit Sandu si Dragomir se fac ca dirijeaza fotbalul romanesc si atata timp cit voi ziaristii va preface-ti ca ii criticati ,fotbalul romanesc va fii sufocat. Nici ”big one” nu poate face echipa la noi.

GIGI (3 comentarii)  •  28 martie 2011, 12:34

DEMISI SI-O VA DA DUPA MECIURULE CU BRAZILIA SI ARGENTINA. VREA SA LE AI AIBA IN CV…….

der (2 comentarii)  •  28 martie 2011, 12:50

asa se intimpla cind incapabilii ajung unde nu trebuie! daca sint mai multi se vor sustine unul pe altul iar distrugerile vor fi greu de inlaturat si vor cere un timp mult mai lung. deci nu numai juniorul este vinovat ci si cei care l-au instalat in acesta functie si-l sustin in ciuda evidentelor care ne arata ca este cel mai prost antrenor din istoria nationalei. varianta cu aria mica de selectie este gaselnita incapabililor care trebuie sa-si acopere cumva incompetenta. datele tehnice ale meciurilor ne arata insa ca jocul nationalei reprezinta jumatate din media a ceea ce se joaca in liga nationala iar asta inseamna ca motivul nu poate sta in picioare. juniorul ne-a dovedit prezenta unor lacune serioase si in ceea ce priveste gindirea simpla iar dovada sta in haosul jocului prestat de echipa dar si in ceea ce priveste selectia jucatorilor care nu ne lasa sa vedem nici macar un singur criteriu cit de cit logic. ca stil de joc va ramine in istorie pt inventarea sistemelor 1-7-0-2 respectiv 1-10-0-0. prin neprezentarea demisiei omul ne dovedeste ca este genul de prost fudul fara onoare demnitate si respect fata de ceilalti. in ceea ce-l priveste pe senior este de remarcat ca cele relizate n-au fost pt romania ci pt alte tari. multumirile si aprecierile sa le astepte in consecinta de la strainii pe care i-a servit.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  28 martie 2011, 13:12

De acord cu ciclopenta…
E adevarat ca nu mai avem valorile de altadata, dar si pe-alea de le avem le tinem pe tusa ca sa-i facem loc lui Florescu… Cu Muresan interen plus Zicu de la inceput, cred ca reuseam sa tinem mai mult de minge. Lucescu a sperat in iluzia unui egal care l-ar fi mai mentinut in functie, fara dureri de cap, inca 3 luni. Sa nu ai un corner tot meciul, asta spune multe! Am crezut la inceput ca Lucescu e omul potrivit, dar dupa vreun an mi-am dat seama ca e un antrenor bunicel pentru echipa de club, dar nu un selectioner de care avem nevoie in aceste vremuri.

andy (52 comentarii)  •  28 martie 2011, 13:13

Cum nu avea alternative in locul lui florescu? Da muresan de la cluj ce e? Macar daca il baga in min 76, pe el nu pe ropotan de care s-a lovit mingea in careu la golul al doilea al bozniacilor. Dupa ce ca e prost, e si incapatanat. Macar piturca era incapatanat dar nu era prost.

ulyse (14 comentarii)  •  28 martie 2011, 13:26

Cand un om isi pierde demnitatea, ramane fara nimic.
A nu realiza ca ai pierdut, ca nu esti la locul potrivit, ca aduci o tara in culmea disperarii inseamna ca ori esti prost, ori cei doi neuroni au incetat sa faca sinapse.
E trist sa aud ca Razvan se tine de scaun, ca nu demisioneaza.
Poate ca asteapta sa se faca o comisie(tipic romanesc), poate ca el crede ca e o victima,poate…e trist insa ca 99,9% vad altfel.
Lapusneanu cu acel „daca voi nu ma vreti, eu va vreau ! ” a lasat urme adanci in ADN-ul unora.
Picam in ridicol, suntem ridicoli si ridiculizati.
Nu ca ar fi footbalul domeniul in care se transeaza viata de moarte , nu ca toate ar merge bine in tara asta; dar sa te incapatanezi in prostia ta, sa ridiculizezi o tara intreaga ( am auzit ca Florescu este iar titular…Doamne freste-ma…) inseamna a desconsidera pe toti purtatorii de creer din tara asta.
Lasa-ne Razvane, du-te si cutreera molurile , cantonamentele echipelor puternice recomandata de tata dar in drumurile tale cauta pe cineva care sa-ti predea o lectie elementara pt a convietui la standarde catusi de putin normale in viata : LECTIA BUNULUI SIMT !!!

romeo77 (1 comentarii)  •  28 martie 2011, 13:30

1 ulyse on 28.03.11 at 10:38 am
Domnului Oprean Tudor,
Nu mi-am propus sa polemizez cu cei care posteaza aici, dar vad la romani ipocrizia e confundata cu prostia.

Ma vad nevoit sa ii dau dreptate domnului ulyse DAR sa-l atentionez ca el este primul care face acest lucru si nu d-l oprean tudor.
Atat timp cat vor exista oameni ca beeecali(toti cei cu acest nume),dragomir, sandu, iancu care sa conduca fotbalul din romania, ca atat timp cat otelul(echipa mea de suflet), timisoara, vaslui se vor bate la titlu(desi niciuna nu joaca fotbal) nu vom putea sa ridicam capul si sa avem mai multe pretentii, pentru ca, sa recunoastem, nu avem jucatori ci doar niste marionete.

ulyse (14 comentarii)  •  28 martie 2011, 14:09

romeo 77:

Nu vad nici o legatura cu ce am spus eu si raspunsul dv.
Daca doriti sa ma faceti prost, accept = e dretul dv.
Eu vb de cei care ridica osanale lui Razvan si nu despre Becali , e cu totul alt subiect.
Toti cei din footbal care nu intra pe teren ( si multi din cei care intra !!! ) sunt creatiile ( monstruase uneori ) exclusive ale presei care…vrea sa vanda.
Daca „p**imea ” vrea Becali, tate ,Borcea, Turcu sau Sfinxul de Iancu…asta li se da , in exces .
Si bautura in exces provoaca voma.
Nu inteleg cu ce sunt eu de vina pt asta , ma rog .
Mai cititi odata ce am postat si apoi poate va retractati cuvintele.
Nu-i obligatoriu, suntem o tara libera= prea libera chiar.
Nu am vrut sa jignesc pe nimeni , doar m-a indignat ca se mai gaseste cineva care sa-l apere pe Razvan.

acum sincer (1 comentarii)  •  28 martie 2011, 14:43

De ce sa nu recunoastem ca nici jucatori nu avem. E adevarat, poate Lucescu nu e la timpul potrivit, selectioner, dar poate deveni in timp. La fel de adevarat ca cel mai indicat ar fi sa incerce cu o echipa mica si de acolo sa urce. Dar…daca nu joaca Mutu, Chivu, Rat, Tamas…si in locul acestora ar fi jucatori din Liga 1…tot nu ar fi ok! ca de ce joaca aia si nu cei mai sus mentionati. Parerea mea…ca avem jucatori in Liga 1…cu care am putea face performanta. Torje, Tanase, Gardos, Alexa si lista poate continua. Aici e vb de conflict de interese. Sa joace ala ca e impresariat de ala. daca nu joaca…selectionerul e de vina. Repet, nici Lucescu nu e cel mai potrivit…dar nici solutia ideala nu o avem. Uitam de Euro…ne pregatim pt CM…dar hai sa vina cei „mici” din tara sa o faca.
Un articol pe masura autorului, respect d-nul Ioanitoaia, ca de obicei, o placere sa citesc asemenea articole.

pavarotti (2 comentarii)  •  28 martie 2011, 15:14

Domnule Ioanitoaia,cu respactul cuvenit vreau doar sa va readuc in atentie un lucru ,,nesemnificativ”Atit Razvan Lucescu et & cit si un caz similar deja celebru (Adrian Severin)Reprezinta??????Romania si vreo 22 de milioane de romani.Nu poti sa faci de rusine o tara intrega sa jignesti o natiune sa o umilesti prin prestatia ta si sa ramii linistit pe scaunul de tortura.(o fi sado-maso?)Toti fara exceptie sunt vinovati(incepind cu ,,nasul” de decaderea totala a fotbalului romanesc.Si toti ar trebui sa plece imediat de acolo si sa lase locul unor adevarati profesionisti si ADEVARATI ROMANI!Din nefericire asta nu se va intimpla pe aceste meleaguri mioritice si noi mai avem de sorbit amarul din cupa neputiintei pusa pe masa poporului roman de niste MUTANTI.Cred ca asta e titlul potrivit pentru ziarul de miine ,, MUTANTII FRF”

savehof (3 comentarii)  •  28 martie 2011, 15:18

bai ‘nea ovidiu, ce-i bre cu reclamele astea, ca inebunesc oamenii, incercand sa citeasca ceva??? te-ai exprimat gresit: eu, in locul lui razvan mi-as da demisia! trebuia scria asa: eu, in locul lui razvan, baga-mi-as demisia!!! hai la piatra-deutsch, sa respiri aer curat si sa vezi stadion frumos…………

Tot Nea Caisa (222 comentarii)  •  28 martie 2011, 15:37

Domnule Ioanitoaia, sincer, cine credeti ca va invinge, chelnerii (adica jucatorii luxemburghezi) sau consumatorii (adica jucatorii romani)? Credeti ca Razvan Lucescu va sfirsi prin a cadea sub masa?

Laura (3 comentarii)  •  28 martie 2011, 16:06

Daca tot mergem din esec in esec, eu zic ca echipa nationala de fotbal sa se desfinteze pur si simplu in cazul in care nu invingem nici Luxemburgul. De ce? Pentru ca si-a dovedit amatorismul si o echipa de amatori nu poate sa se califice la un Campionat European al profesionistilor. Si pentru ca nu are rost sa ne imbolnavim noi si sa suferi atat pentru niste figuranti penibili. Credeam ca Lucescu Jr. are demnitate, dar dovedeste ca nu are nici macar respect fata de noi toti. Daca nu are decenta sa isi dea demisia, ar trebui ca FRF sa intervina si sa il demita. Pentru ce sa mai stea? Ne-am lamurit cu totii ce „selectioner” mare este!

dan (34 comentarii)  •  28 martie 2011, 16:43

In locul lui Razvan m-as fi gandit la urmatorii:Sanmartean, Cernat, Paraschiv,Herea, Keseru, Alibec, Bicfalvi, Radut, Latovlevici, Alexe, Liviu Ganea, Gabi Muresan, Costin Lazar, Gigel Bucur, Rusescu,Goga …si mai sunt…pai daca il baga pe Florescu titular, de ce nu-l aduce si pe Plesan, ala macar joaca la rusi?

Comentează