Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

În locul lui Răzvan, mi-aş da demisia!

E trist că am pierdut la Zenica, dar şi mai trist e că am pierdut fără drept de apel. Deşi gazdele s-au desprins abia în minutul 83, golul lor de 2-1 a consfinţit O SUPERIORITATE FIZICĂ ȘI MENTALĂ EVIDENTĂ, ilustrată […]

duminică, 27 martie 2011, 4:04

E trist că am pierdut la Zenica, dar şi mai trist e că am pierdut fără drept de apel. Deşi gazdele s-au desprins abia în minutul 83, golul lor de 2-1 a consfinţit O SUPERIORITATE FIZICĂ ȘI MENTALĂ EVIDENTĂ, ilustrată fidel în caseta tehnică a partidei: 66 la sută posesie, 10-0 la cornere, 7-3 la şuturi pe poartă etc, etc. Din păcate, “tricolorii” au răspuns jocului vînjos al adversarilor printr-unul mărunt şi temător, al cărui scop a părut să fie, sau chiar a fost, obţinerea unui egal. Vorba e veche, însă rămîne actuală, dacă îţi propui puţin, puţin realizezi!

Ce-am remarcat în prestaţia băieţilor noştri? Golul magnific marcat de Marica, jumătatea de ocazie a lui Mutu, care a ezitat o fracţiune de secundă la balonul respins în faţă de Hasigici, precum şi abnegaţia fundaşilor, mai ales a lui Goian şi a lui Raţ. ÎN REST, SECETĂ! O linie mediană incapabilă să păstreze mingea, un Mutu voluntar, dar neputincios, doi mijlocaşi de construcţie, Torje şi Deac, puşi să apere, nu să atace, am reţinut doar imaginea unei echipe predestinate eşecului! În măsura în care i-am găsi totuşi o scuză, singura ar fi aceea că a întîlnit UN ADVERSAR MAI VALOROS, care a căutat şi a ştiut să-şi exploateze calităţile. Nu numai că bosniacii au vrut. Nu, ei au reuşit mai mult pentru că au fost mai buni, s-o recunoaştem!

Cînd s-a retras Hagi, i-am avertizat pe colegii din redacţie că nu prea vor mai avea pe cine lăuda deoarece un talent de clasa acestuia, LIDERUL UNEI GENERAȚII DE LIDERI, nu va apărea în viitorii 50 de ani. Încep să cred că m-am înşelat. Probabil va apărea şi mai tîrziu!

Plecînd de la afirmaţia de mai sus, mă îndoiesc că Răzvan e UNICUL VINOVAT pentru eşecul de sîmbătă. Cum consider că meciul nu s-a pierdut din pricina titularizării lui Florescu, la fel de slab ca şi restul coechipierilor, a înlocuirii lui Torje cu Cociş ori a introducerii tîrzii a lui Zicu. În fond, şi Marica, autorul unui gol superb, aparţine categoriei celor 4-5 care stau pe tuşă la cluburi! Lucescu jr. a ales uneori aiurea, sigur a greşit cu Florescu şi cu Ropotan, însă de unde să fi ales?! Nu din cauza sa, ci a conducătorilor, fotbalul românesc suferă la greu şi riscă să intre în moarte clinică!

O spun cu părere de rău, dar o spun: în locul lui Răzvan, aş demisiona! N-aş suporta ca toate oalele să se -spargă în capul meu, să răspund şi să plătesc în numele tuturor! EL A DEMONSTRAT CĂ E ANTRENOR, NU ȘI SELECŢIONER, ipostazele respective nu trebuie confundate. În plus, dacă pe un tehnician, oricine ar fi şi oriunde ar lucra, îl recomandă rezultatele, numai ele îl ţin în scaun, logic ar fi ca Răzvan să accepte că nu le are şi, dînd dovadă de bărbăţie, de demnitate, să plece! Atît că, altă vorbă veche, fiecare om e alt om.

Comentarii (202)Adaugă comentariu

Albert (124 comentarii)  •  27 martie 2011, 18:32

Sunt de acord cu majori tatea criticilor aduse lui Razvan, desi cred ca unele pornesc din invidie si frustrare, dar nu si cu aceea privind…cercelul din ureche. Unii ii criticati pe comunisti ca aveau limite in gandire si procedati la fel ca ei, ba si mai rau. Rusinica…

tibi (18 comentarii)  •  27 martie 2011, 18:32

Forzza bucatarii! Pariati 0-1, cum va face si antrenorul junior…:)))))))

Andrei 2/3 (11 comentarii)  •  27 martie 2011, 18:33

Marti, echipa Luxembourg`ului va avea cei mai multi suporteri din istorie. Iar eu am sa am onoarea de a ma numara printre ei.

sorin (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 18:33

cel mai slab meci al nationalei pe care l-am vazut in ultima vreme…
sper co sa vedem un meci frumos in derbiul grupei Romania – Luxemburg.
Propun jucatorilor sa-si pregateasca selectia de manele si sa puna berile la rece de-acum sa fie pregatite pe cand incepe Euro, sa nu fie nevoiti sa plece din fatza televizorului si sa piarde ceva din fotbalul adevarat ce se va juca acolo (desi nu cred ca vor intzelege ceva).
Razvanel deschide urechea la ce-ti spune taticutzul tau la cum se joaca fotbal….iar cand faci selectia daca nu te pricepi atunci mai bine cheama pe cineva sa te ajute…
Sau mai bine lasa pe altu’ sa se ocupe de tot si te alatura si tu jucatorilor la o berica rece ca doar tot sunteti prieteni si n-aveti nici o legatura cu fotbalu’

tibi (18 comentarii)  •  27 martie 2011, 18:34

I love Florescu! Hahahaha! Urmatorul „balon de aur”!

tibi (18 comentarii)  •  27 martie 2011, 18:36

Gsp cel mai tare …ceva..de sport! Hahaha!

tibi (18 comentarii)  •  27 martie 2011, 18:43

Chiar, daca, din greseala, castigam cu Luxemburg, ar fi frumos ca „jucatorii”nationalei, impreuna cu „selectionerul”( haha…remarcati gluma?…auzi…”selectioner”…hahaha!), ar fi frumos spuneam, sa faca de 11-12 ori turul de onoare al stadionului, apoi sa fie purtati in calesti pana la Bucuresti, unde sa fie asteptati macar de vreo 100000 de fani…sa fie desfacute 100000 de sampanii…un foc de artificii de vreo…2-3 ore…si sa fie premiati macar cu cate un Lamborghini….
Nu ar fi dragut?

tibi (18 comentarii)  •  27 martie 2011, 18:47

Apropo…pe Burdujan de ce nu l-a selectionat? Ca si el e ca florescu…al nimanui….hahahaha!

LAZIO (4 comentarii)  •  27 martie 2011, 18:50

da sa e

Prazilia (38 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:03

Vonovatii, pentru faptul ca avem acum aceasta Nationala foarte slaba, ar trebui cautati in trecut. De ce pe Iordanescu nu-l trage nimeni la raspundere pentru faptul ca timp de 8 ani de zile , acest om nu a promovat la Nationala decat 2 sau 3 jucatori trecuti si ei de prima tinerete, ca nu s-a sinchisit nimeni sa le caute inlocuitori tineri si de valoare celor din generatia de aur??? Iordanescu a batut moneda pe acelasi „11” timp de 7-8 ani si nu l-a interesat ce va fi maine. Bineinteles, atunci cand toti s-au lasat in bloc de fotbal, „marele” general analfabet s-a apucat de politichie, iar cei care au venit dupa el, si-au rupt gatul rand pe rand cautand sa construiasca de la zero ceva. Iar daca vrei sa pleci la un nou drum, nu pleci cu Hagi la carma. O alta greseala a trecutului pe care noi romanii obisnuim sa o bagam sub pres. Din cauza trecutului fara cap, culegem azi roadele. Si ne meritam soarta.

Vava (6 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:04

Nu prea înţeleg cum de au dispărut jucătorii de valoare exact când a venit Făt-Frumos la naţională. Nu puteau să dispară cu un an înainte, de pildă la scandalosul meci cu Olanda de la CE?

bogdan (7 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:16

Nea Ovi, si in ceasul al 12 lea tot ii iei apararea lui Razvanel, cica sa-si dea demisia, dar vezi Doamne, mai mult asa ca sa nu se sparga oalele in capul lui…mda..Inca ceva, nu inteleg aceasta distinctie artificiala, e antrenor dar nu e selectioner? Oare ce sa fie asta? Pai spuneti, ca selectioner, pe cine, f important, ar fi trebuit sa mai ia in lot si nu a luat? Problema e mai ales ca antrenor, nu stie sa aseze jucatorii in teren, pune mai mult pret pe cit de maleabili sunt unii jucatori cu el decit ce valoare au, nu are respectul unor jucatori importanti din echipa, nu are experienta de acest nivel, nu a fost fotbalist in adevaratul sens al cuvintului, e moale dar incapatinat, iar mentalitatea de antrenor este ai sa ne blocam indiferent unde si cu cine jucam ca sa nu o luam rau si poate avem un pic de noroc…. In rest e excelent… In afara de un sezon bun la Rapid, ce dovada de antrenoarat are acest Razvan? La Brasov a fost mediocru iar la Nationala este cel mai catastrofal mandat din istoria fotbalului nostru, uitati-va la rezultate, daca avem surpriza si cu Luxembourg, tot pe selectie o dati ? Sa fim seriosi, realmente este complet depasit, nu are nici o tangenta cu meseria asta, mai ales la asa nivel, poate la o echipa medie in Divizia A nu va fi mai prost ca multi altii dar la Nationala ?? Imi este realmente rusine pt Mircea, ce-o fi si in inima lui cind vede acest dezastru si ca tata trebuie sa inventeze scuze, ce sa faca? Barimi daca acest mucos ar realiza ce limite are si s-ar consulta cu Mircea nu am fi in aceasta situatie desi evident ca nici aia nu e solutie…dar am ajuns rau de tot, Albania, Bosnia, Israelul, Ucraina, absolut toti ne bat, au mai ramas Faroe si Luxemburg…dar stati asa ca vedem miercuri cit ne-a mai ramas peste Lux…..o rusine totala…Dupa mandatul lui Piturca am zis ca vine Razvan cu un aer nou, modern ca sa aduca schimbarea de generatii…ce am schimbat, tot Chivu, Mutu, Rat, Goian, Marica, etc…vai si amar… Chiar am ajuns sa jucam numai cu rezervele sau jucatorii fara echipa?

Cipri77 (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:20

Domnu’Ioanitoaie,

Torje si Deac – mijlocasi de constructie??? Poate de constructie de sosele…
mereu se spune ca in tara asta sunt 22 de mil de selectioneri…posibil sa fie asa, insa cu certitudine niciunul din cei 22 de mil de selectioneri nu ar fi avut ochi pentru florescu, alexa, maftei…

criu (50 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:22

d le ioanitoaia l ati tot sustinut p razvanel si kiar in acest moment i l sustineti…ii facetzi caderea usoara…si d ati vina p jucatori …si tot feluri de jocuri de cuvinte ….tot scriem aici ca s a scufundat corabia…faci scarba

ddt (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:41

e clar ca au fost mai buni, s-a vazut de la o posta. dar afirmatia ca jucatori talentati, asta e categoria Hagi, nimic mai mult, nu apar decit la 50 de ani, e o exagerare. ce-ar fi sa incepem sa MUNCIM in fotbal? adica sa producem fotbalisti cu calitati fizice evidente care cistiga duelurile unu la unu, sint scoliti tactic si au tehnica. jucatori din astia trebuie selectionati, instruiti, antrenati, asistati, adica trebuiesc investiti bani si munca.ei nu cad din cer, o data la 50 de ani, cum a fost anuntata redactia. nu vor cadea niciodata, daca nu se munceste in fiecare zi cu un tel inaintea ochilor. inchei, in speranta ca rominul e muncitor. trebuie sa recunosc insa, ca nu toate sperantele mele au fost indeplinite.

arh. Gherghe Petrescu (486 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:48

RAZVAN LUCESCU NU A INVATAT UN LUCRU ELEMENTAR IN FOTBAL SI ANUME CA, UN MECI DE FOTBAL, ARE „DOUA” REPRIZE NU UNA. IN REST NU MAI CONTEAZA. DUPA MINE FRF GRESESTE SI ACUM. NOI ROMANII AVEM VALOARE, INDIFERENT UNDE SANTEM PE PLANETA PAMANT, NUMAI CA DEPINDE DE CUM STII SA PUI IN VALOARE JUCATORII. AICI ESTE PROBLEMA. IAR CONDITIA FIZICA ESTE O A DOUA ARMA A SUCCESULUI IN FOTBALUL MODERN. ASA CA RAZVANE, TI-AI BATUT JOC DE TOTI ROMANII DE PRETUTINDENI SI MAI ALES DE CEI DIN TARA. ACEST LUCRU DOARE RAZVANE. NIMENI NU CRED CA ARE CEVA CU PERSOANA TA, DAR MENTALITATEA PE CARE O AI LA ORA ACTUALA IN MATERIE DE FOTBAL, ESTE LA NEGATIV. FRF A GRESIT DUPA MECIUL CU ALBANIA CAND TI-A DAT UNDA VERDE. ATUNCI, „EU TE DADEAM AFARA”. ACOLO AM PIERDUT CALIFICAREA DEOARECE, NU AI FOST IN STARE SA PUI IN VALOARE „VANA” FOTBALULUI ROMANESC. SA TII MINTE CA ROMANUL ARE SI STIE FOTBAL, NUMAI CA, TU NU STII SA ALEGI CE TREBUIE SI CINE SA JOACE IN ECHIPA NATIONALA. NU AI ACEASTA CAPACITATE DE A DISCERNE CE SOLUTIE DA ALEGI. NU AI AVUT SI NU AI O STRATEGIE DE A INVINGE. NU AI NUANTA DE INVINGATOR LA ECHIPA NATIONALA A ROMANIEI. ACUM POTI SA RAMAI LA ECHIPA NATIONALA CACI ZARURILE AU FOST ARUNCATE. AVEAM NEVOIE DE UN SASE, SASE, SI TU AI PREGATIT JUCATORII PENTRU UN DOI, UNU LA ZAR. SANATATE ITI DORESC SI FA TATA ALTCEVA CA LA FOTBAL ESTI UN „NIMENI” PRINTRE GIGANTII FOTBALULUI ROMANESC. LA REVEDERE………!

utaaradan (75 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:50

despre sandu si dragomir, nimic ? adevaratii vinovati ei sint,nu lucescu jr.! nasul si corleone au patronat blaturile,ba si incurajat,vedeti mai ales declaratiile lui corleone..nu degeaba au porecle mafiote
aveam dreptate in comentariul la articolul de ieri ,pe care vad ca v-ati grabit sa il stergeti,cu toate ca nu am adus injurii nimanui.

petru (43 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:55

Conducator la LIGA ,anacronic,antrenor la NATIONALA,FARA EXPERIENTA ,PALMARES SI CONSECVENTA IN BINE…Cu jucatori selectionati dupa partie-pries-uri , vezi APOSTOL,MARA,NICULAE,DANCIULESCU,FLORESCU,SURDU,ROMAN,care nu au valoare pentru a mai fi selectionati ACUM in echipa nationala…Acum i se puse pata lu mititica pe CRAIOVA si cica se duce in B..SA VEZI ATUNCI CAMPIONAT NATIONAL CU 4 ECHIPE SATELIT STEAUA, 7 ECHIPE SATELIT DINAMO, SI NU MAI MULT DE 2000 DE SPECTATORI IN TRIBUNE…CICA SE VA NUMI SI IN CONTINUARE TOT LIGA LU MITICA…VARZA ,VARZA,VARZA..

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  27 martie 2011, 19:57

DOUA PERSOANE TREBUIE SA ZBOARE DIN FOTBALUL ROMANESC, IONUT LUPESCU SI RAZVAN LUCESCU. HAI ROMANIA !

petru (43 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:00

COMISIILE JURISDICTIONALE ALE LU MITITICA MILITICA VOR DA UN DECRET CA MECIUL SA FIE DECLARAT CASTIGAT DE NATIONALA LUI RAZVAN…APOI SE VA DESFIINTA STIINTA TOT PRIN DECRET LIGAL MITICAL…

Danutz (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:02

Fara scuzele de rigoare, pe care le tot invoca unii, nu sunteti in locul lui Razvan Lucescu! Exprimare perversa denota atitudine asemanatoare, nu? Cum adica daca ati fi in locul lui? Se poate? Ar fi posibil? Doar daca invingem ceva legi ale fizicii …
Parca la instalare erati cu el, nu? Va deziceti de parerile bune de atunci?

Sunt de acord ca mandatul pe care Razvan il are in mapa este un esec pentru echipa nationala, dar asta nu inseamna ca este un esec si pentru el; depinde de scara valorilor.
Sunt de acord ca ar fi o idee buna ca el sa renunte, dar pe cine aduce FRF in loc? Numiti, va rog, pe unul MAI bun, MAI ieftin (ca deh! federatia nu-si permite un Mourinho) sau macar la fel de ieftin si care munceste cel putin la fel de mult. Nu mi-as dori unul la fel de incapatanat (vedeti aici cazul Florescu), dar unul mai orgolios! Dorinel Munteanu, Dan Petrescu sunt solutii pentru nationala de fotbal, dar nu cred ca ar accepta, atat timp cat riscul este de 99% sa nu aiba succes! De unde baza de selectie? Din Liga I-a? Pai, in afara de Dinamo si Timisoara restul echipelor puteau sa-si vada linistite de meciurile din cadrul campionatului. Sanchi pauza pentru nationala …

De ce a jucat Mutu? Ce cautau in lot Deac si Florescu? Nici Marica nu a fost multumitor! Un gol … pe care nu-l comentez fiindca sunt SIGUR ca ca o sa spuneti ca imi dau cu parerea din carti! (nici el nu se astepta sa dea pe spatiul portii, mai ales gol! din cauza asta se bucura asa de tare!) De ce nu a jucat Zicu de la inceput. Ce s-a intamplat cu Torje de a fost schimbat? Daca tot a intrat in teren Mutu ca si titular, de ce nu a fost schimbat la pauza? Am jucat cu un om in minus! Dar Tamas! De ce in primul 11 si de ce capitan?!
Lucrurile de mai sus sunt probleme pe care oamenii de fotbal din lumea intrega nu cred ca le-au inteles (ma refer la cei care au incercat sa priceapa meciul cu Bosnia) si se cade ca Razvan sa le explice. Poate in loc de acuze o sa primeasca aplauze. Cine stie?
Demisia nu cred ca este o solutie pana dupa meciul cu Luxemburg. Iarasi, dupa meciul ce urmeaza nu vad niciun motiv pentru care selectionerul sa NU fie schimbat. Macar sa incerce un altul o alta calificare …

Rezultatele echipei nationale de fotbal reprezinta un efect al mediului fotbalisitc romanesc, o bucatarie proaspat varuita cu mult mucegai prin dulapuri! Dinamica valorilor fotbalisitce romanesti nu mai include juniorii sau valori intrinseci, ci doar amintiri prafuite si vise improbabile.

Va multumesc pentru atentie …. buna seara!

waingro (4 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:06

Eram junior, sincer nu am excelat, la mijloc cu munca ! Dar aveam un coleg Haidu Nicolae genial, stangaci, dribla doar in regim de viteza , lua mingea de la mijlocul terenului scotea doi ,trei usor din joc, finaliza … senzatie . I a spus antrenorul ” Mai, copile ai 2 sanse in viata, una sa ajungi fotbalist a doua la mititica ??” va e clar unde a ajuns . Daca se nastea in alta tara eu va garantez ca era la televizor. Asta e doar unul din cei multi pierduti datorita ” bunului sistem ” condus de Mircea Sandu and company …
Careva a pus un comment legat de ligile inferioare, sunt multi care raman acolo , nu e nimeni sa ii vada ! Nu ne mai bucura nimic …. cat era petrescu, hagi, popescu si restul, pt o seara ne faceau sa uitam de necazuri si probleme .
Ca acuma sa fim facuti tigani de …. muream pe teren , la gatul lor dar asa nu pierdeam.

claustrofobus (51 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:10

d-le ioanitoaie vad ca ziceti ca e vina conducatorilor dar nu spuneti care? sa fie conducatorii de tramvai? sau cei de tren? sau cei ai cluburilor din liga 1? sau cei ai cluburilor din liga 2 sau 3? sau poate vreti sa trecem la urmatoarea intrebare si al carui raspuns este mircea sandu, care culege acum ce a semanat in interesul cooperativei in anii 90!

gabi (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:12

va rog fiti obiectiv!!!!!!!!!!!

sundance (294 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:12

Au trecut 24 de ore de la meci dar nici acum nu mi-am revenit . In prima repriza chir si dupa ce am deshis scorul chiar nu am avut nici o teama desi aia ne dominau iar noi am raspuns bagind capul la cutie !!! Dupa pauza am avut acel moment de teama . Nu stiam ce tactica va adopta baiatul lui tata si nici daca ai nostrii vor reusi ceva . In a doua repriza am vazut cel mai slab mijloc al nationalei de cind ma uit eu la fotbal. Deac ala alerga ca bezmeticul si nu-i reusea nici un dribling, nimic. Torje nici el departe de Deac dar macar a dat sutul ala de unde Mutu putea sa bage in „atze” !! De Florescu nici nu vreau sa mai amintesc . Desi nea Ovi spune ca Rat a jucat cit de cit mie mi sa parut slab de tot. Un plus pentru Goian si cam atit . S

sundance (294 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:15

Se poate sa urmeze o perioada lunga de criza a Nationalei si daca nu batem Luxemburugul putem ajunge pe locul 80 in ierarhie usor de tot. Calificarea e compromisa desi puteam sa avem 10000 de romani in Ucraina la meciuri…pacat !!

cneius (151 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:22

E adevarat ca am jucat execrabil dar sansele la locul 2 au ramas, totul e sa schimbe ceva la echipa. Nu uitati ca toti au jucat cu Luxemburg, noi nu. Albania si Belarus si-au impartit punctele 3-3, noi daca le batem pe amindoua le luam cite 4! Bosnia a pierdut acasa cu Franta, noi in deplasare! Noi trebuie sa-i batem pe bosnieci acasa dar foarte importanta e si dubla Bosnia-Belarus. Daca-si impart punctele e perfect iar locul 2 poate fi al nostru. Cu conditia sa schimbam totusi ceva in jocul echipei.

drflo75 (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:26

ce tot va lamentati/ne lamentam…suntem cei mai tari la palavrageala. cand este vb de fapte si de luat taurul de coarne..de strans de gat pe careva din FRF…toti ciocul mic ca ne bate mamica…la asa natie asa echipa de fotbal….
halal atitudine….sa ne fie rusine ca popor de ce am vazut ieri seara…

sorin (45 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:34

De acord cu CRIU.
Din titlu chiar credeam ca ii vreti demisia. Cine face startegia?(egal). Cine face tactica?(mingi bubuite). Cine face selectia pentru amindoua?
Ce tot o frecati ca nu-s centre de juniori, baza de selectie etc. (adevarat)/ Dar sa alegi pe cei mai prosti din cei prosti e un mare talent. Pe care numai R.L il are.

sorin (45 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:42

chiar acum am mai auzit o perla R. Lucescu.
La 1-0 am avut victoria in mina. Ai avut…in mina. Tot aia ai avut-o tot timpul in mina. R.L ori e prost ori nu a auzit ca a-ti recunoaste greseli e un semn de inteligenta. Dar el nu da astfel de semne. El nu isi reproseaza nimic. Doua lucruri sint eterne, spunea A.Einstein Universul si Prostia.
RL este unul dintre ele.

Petrica (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 20:58

Un lucru e clar : nu putem sa protejam mingea, nu avem jucatori cu un fizic capabil de a juca in Europa. Alexa e o sperietoare a adversarilor in Liga I, dar aseara era ca un pui de gaina alergat de uliu. Daca Dan Alexa si Deac (care sunt recunoscuti ca au intrari dure) erau tavaliti pe jos si aruncati cit colo la fiecare duel, atunci ce sa mai ceri posesie a balonului la ceilalti ? Sa recunoastem ca nu avem atleti in primul rand. Unde a fost Mutu ? Asta barem joaca intr-un campionat „tare”, dar nu s-a vazut asta deloc. Nu avem sange in instalatie. Din pacate e adevarat ce spunea mai demult Boloni.

serevrodut (12 comentarii)  •  27 martie 2011, 21:13

Dar maretul, neegalatul,cel mai bun, mai tare si mai mare ce a zis dle Ioanitoaia, ca sint sigur ca ai vorbit cu el la telefon? Ma refer la prietenul tau Mircea, inventatorul fotbalului modern. Hai spune-ne si noua ca murim de curiozitate.
Daca antrenorul Nationalei de acum ar fi fost un fost un altul, oricare altul decit cel de acum, prin cite sedinte il bagai si in citi pereti dadeai cu el pina acum? Prietenul la nevoie se cunoaste, nu-i asa?
Articolul asta e asa o aiureala ca mi-ar trebui prea mult sa-l disec punct cu punct si sa va raspund la el cum ar trebui. In acelasi timp mi-ar fi si sila.
Una peste alta cred ca ar trebui sa aducem vorba de demisii si prin presa romaneasca …..

Giovani (10 comentarii)  •  27 martie 2011, 21:16

Dle Ovidiu,am fost la Zenica,l-am intalnit acolo si pe Dl Geambasu-am stat la acelasi hotel-,vreau sa va spun ca am fost la multe deplasari-peste 2o-in strainatate.La Zenica an fost oripilat,m-am simtit umilit de tot,si de toti.Adversarul ne-a umilit,dominindu-ne teribil,Lucescu m-a umilit facand cea mai slaba linie de mijloc,din istorie,spectatorii romani-in special ce dinamovisti,m-au umilit aruncad cu petarde arzatoare in tribuna gazdelor,scandand acolo „Serbia”,punandu-ne in insecuritate,am primit pietre in cap, apoi,pina la urma am ajuns acasa intreg,dar trist.Vinovatul esential a fost Lucescu,care a pregatit meciul penibil: din min 3 Pantelimon intarzia jocul,flancurile-cel drept mai ales,au fost total ineficiente,Deac si Torje au fost penibili,nu au facut un dribling, tot meciul.Florescu a fost lipsa la apel,prezent pe teren,absent in joc. S-a „bubuit” din greu,stoperii au tinut jocul.Mutu nu a primit nici o pasa,Marica slab,dar a dat un gol,noi neavand nici o ocazie. Cam asta a fost. Lucescu Razvan nu poate,nu stie face joc de constructie. Nu poti sa-l pui pe banca pe Zicu,unul tehnic,sau pe Muresan (ca sa joace Alexa,acceptabil totusi,si Florescu ),nu poti sa nu te asiguri la Dzeko,punind acolo,fundas dreapta, un copil nepriceput,plus pe Torje un incapabil in aparare.Singura parte buna dupa meci ar fi ca, daca are minim de demnitate, Lucescu Razvan ar trebui sa plece. Are 2 ani,ne-a propus doar fraieri tip : Cocis,Florescu,Costantin ,Mara etc,etc.N- a construit nimic.Nu are valoare,asta e trist. Cam asta am constatat la Zenica unde am pierdut 3 zile,bani,am castigat doar nervi.Spun asta abia ajuns acasa,dar cred ca tristetea mea ar fi stearsa doar de demisia acestui pseudo selectioner.In rest,si de acord ca aria de selectie e redusa,ca unii jucatori nu pun osul,dar in principal jucatorii extracomunitari ar trebui restransi la numar,iar in B din nou juniorul sa fie obligatoriu in primul 11,in Liga 1 sa fie obligatoriu 2-3 tineri sub 23 de ani. Asta ca sa obligam sa fie bagati tineri care sa poata progresa.Nu e mai putin adevarat ca atata timp cit Steaua,Dinamo,Craiova etc sint conduse de oameni cu inteligenta redusa, va fi greu sa progresam,dac echipele importante au o politica duplicitara. Salutarile mele.triste.

claudiu (3 comentarii)  •  27 martie 2011, 21:38

nationala romaniei pt mine a ajuns un subiect neinteresant
imi este scarba ca sunt roman!!!
avem numai oameni mandri in footbal!!
fotbalul di romania e praf la toate capitolele
noapte buna

Oli (15 comentarii)  •  27 martie 2011, 21:39

Hai sa-l ajutam pe Razvan. Dace e SELECTIONER iseamna ca treaba lui e sa selecteze. Atunci hai sa o faca statistic. Pt fiecare jucator roman ar trebui calculat un indice statistic care sa cuprinda:
– valiarea campionatului in care activeaza (are UEFA date)
– locul echipei in acel campionat
– suma notelor adunate (nu media ci suma, caci atunci vor conta si numarul de meciuri).
Dupa care poate sa-si alege jucatorii…
Ma indoiesc ca un Florescu ar mai intra in lot.
Poate un ziarist istet va face acest top, sa vedem ce iese…

fata morgana (39 comentarii)  •  27 martie 2011, 21:42

O, Incantare, numele tau e Ioanitoaia…. ne-a spus, ne-a avertizat, el a stiut si nu a tinut pentru sine, doar ca, in exces de zel si pupaturi de cur a lustruit doasul lui Razvanel pana i s-a luat pielea dupa el. Cata lipsa de caracter sa fie intr-un om incat sa se dezica stfel de cel pe care, pana ieri, nu obosise a-l lustruii pe la ingheieturi? cat de marsava sa iti fie firea? Opreste-te Ioanitoaia, ai macar decenta sa taci si lasa-i pe derbedeii si alienatii nepupincuristi pe bani sa isi expuna frustarea…. Tu nu ai asa ceva, tu nu cunosti trairea dezinteresata, pentru tine totul se traduce in bani. Lasa-ne pe noi, cei vechi strigatori in van,sa fim nemultuliti… tu ia-l pe Piti si Razvan si numarati-va euroii din cont.

Leo (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 21:52

Nea Ovi , nu sunt de acord cu dta scuza-ma ! Cum este posibil sa spui ca nu ai de unde alege? Asta este scuza principala a oricarui antrenor neputincios .Hai sa aducem un antrenor strain sa vedem are arie de selectie ?!!O sa aiba te asigur ptr ca acel antrenor va veni sa castige cu orice pret nu o sa vina sa se apere , o sa vina sa aduca valoare si atitudine in teren , o sa aduca o formatie care sa faca un fotbal modern !Dar nu …noi suntem mai nationalisti ca nemtii care au naturalizat negri!! In al doilea rand …ce inseamna pentru dta o echipa valoroasa? Astazi in fotbalul modern ce a jucat echipa Bosniei in aceasta sambata se numeste fotbal total , fotbal modern pe care noi indiferent de antrenorul care ne-a antrenat nu l-am prestat niciodata . Acum fie vb intre noi cu ce echipa am mai putea sa jucam fara sa o consideram valoroasa?

Petre (255 comentarii)  •  27 martie 2011, 21:55

Bai nene asta cu nume imposibil, serevrodut, ia nu mai comenta tu marele priceput ca poate si noua ne e sila de tine si de porcariile pe care le debitezi, ai probleme grave la mansarda!

Leo (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 21:58

Plus de asta …hai sa naturalizam straini…sunt multi carora le-ar face o deosebita onoare sa joace pentru Romania ! Dar va rg ….sa nu naturalizam „inchizatori ” si fundasi ca suntem satui. Toti antrenorii romani merg pe ideea eterna” sa nu primim gol” .Fratilor dar de fotbal de caliate ati auzit (ma refer la antrenori)? La scolile la care se duc , la cuesurile care le fac nu au auzit de atac , de dat goluri , de fotbal total, de fotbal in viteza? lucescu junior mai avea puitn si selectiona toti inchizatorii din tara .

chris_gali (7 comentarii)  •  27 martie 2011, 21:59

mi se pare PENIBIL sa-l comparati pe florescu cu Marica si sa spuneti ca sunt in aceeasi oala ca nu joaca !…florescu nu joaca ca l-a aruncat ca pe-o masea stricata on echipa de lica a 2 a anonima din Rusia in timp de Marica nu joaca pt faptul ca e pedepsit ca si-a dat cu parerea la club.Marica e jucator de clasa care e evaluat la 6-7.000.000$ in timp de florescu e cel mai slab jucator convocat , evaluat la 700.000$ !!!…cand iti bati joc de Muresan si-l tii pe bara ca sa joace florescu cred ca n-ai nicio treaba cu antrenoratul.razvan lucescu e SINGURUL vinovat de umilintele indurate in ultimii 2 ani , umilinte cu care nationala nu s-a mai intalnit vreodata !!…in intreaga istorie a fotbalului romanesc n-am avut rezultate dezastruase ca in timpul mandatului lui razvan lucescu !!…Daca in urma cu 2 ani bateam Olanda si ne calificam inaintea lor la Europene unde am remizat cu Italia si Franta , acum dintr-o data nu mai avem arie de selectie !!….chiar asa !!!???…chiar nu inteleg de ce nu se da cu razvan lucescu de pamant dupa cum merite !?…toti doar evita sa-i spuna ca daca nu era baiatul lui Mircea Lucescu n-ar fi ajuns intr-o 1000 de ani razvan lucescu la nationala !!!….nationala a ajuns ca un bun de familie unde se promoveaza „nepotismele” in frunte cu razvan lucescu….cu razvan lucescu Romania si-a pierdut milioane de fani carora le e lehamite sa mai urmareasca nationala !!!!…am ajuns sa urmaresc meciurile nationalei ca si cum as urmari meciul dintre 2 tari africane sau din Oceania,adica INDIFERENT !!!

ionut (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 22:13

in general nu sunt de acord cu tonul de conciliant (si cuminte) al d-lui ioanitoaia. nici acum nu sunt, doar ca in articolul de mai sus nimereste si unele aspecte adevarate (spuse, totusi, tot intr-o stilistica monotona, sa nu supere cumva – mai curand sa nu deranjeze pe seniorul tata al actualului selectioner).

lucescu jr. e antrenor, dar nu are veleitati de pedagog: el e mai intai prieten cu jucatorii (printr-o coincidenta a varstei, demonstrata si la „rapid”), insa nu si-a exersat meseria de pedagog. or, intr-un rol de selectioner + antrenor, mandatul sau ar fi trebuit sa inceapa ca pedagog (sever si impartial) si abia apoi se va fi apropiat prieteneste de jucatori.

in al doilea rand, cu toate lipsurile fotbalului romanesc, antrenorul ar fi trebuit sa mizeze pe jucatori activi, nu pe ne-jucatori cu legitimatie de fosti fotbalisti. insa pentru ca lucescu jr e mai intai prieten, nu a lasat deoparte afectele incompatibile cu statutul de selectioner.

si eu cred ca e nevoie de alt antrenor. nu am o antipatie oarba fata de lucescu jr., insa trebuie sa fim inteligenti (altfel decat smecheria istorica a poporului roman) si sa mergem pe profesionalism, meritocratie (jucatori selectati pe performante active, nu pe amintiri) si sa eliminam sentimentalismul (un defect cultivat de secole, ca in flmele trucat-istorice ale unor regizori rromani).

vreau, ca si in cazul proaspat denuntatului severin (euro-parlamentar severin), sa ne departam de incompetenta melancolica si sa avem curajul sa fim competenti, corecti, profesionisti si intrasigenti cu noi insine. sa ne fim pedagogi (inainte de a ne iubi si de a fi prieteni cu noi insine si cu altii) si sa facem performanta. ma tem, insa, ca e un gand romantic. nu putem incepe cu echipa nationala ceea ce am neglijat secole la rand.

toni (17 comentarii)  •  27 martie 2011, 22:20

Sunt surprins de sprijinul ziaristilor fata de Lucescu jr. Cu orice alt antrenor ati fi dat cu el de pamant pana acum, dar asa datorita numelui abia se pronunta cuvantul magic: DEMISIA. Inteleg ca federalii incearca o reparatie morala fata de Lucescu senior dar voi presa ar trebui sa fiti mai decenti in slugarnicie. Tat-su a avut ochi pentru jucatori noi, el l-a inventat pe Florescu mai mult nu e de continuat ca as deveni penibil. Sunt surprins cum de niciun ziar specializat nu a demarat o petitie clara” Razvan Lucescu trebuie sa-si dea demisia”

RedBlackWhite (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 22:24

@chris_gali tot stadionul din P.Neamt ar trebui sa strige „demisia„….risc sa ma injure o gramada de lume…dar Razvan nu are treaba cu meseria de selectioner…cum sa joci cu Florescu?…cine e? unde joaca?….DEMISIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA refuz sa cred ca nu avem jucatori capabili sa bata Albania,Belarus si Bosnia cu tot cu Dzeko,Pjanic si altii….DEMISIA…si HAI ROMANIA

ionut (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 22:26

sunt de acord cu chris-gali (cu exceptia unor greseli gramaticale). rusinea de a urmari echipa nationala in ultimii 2 ani e sinonima cu jena pe care o aveam cand nimeream din greseala emisiunea (la fel de longeviva) „iarta-ma”.

scama (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 22:46

Ce pretenti sa avem cand la noi primi care isi dau cu parerea sunt patroni de cluburi si nu cei in tema (antrenori), eu unu nu am vazut dupa meci sa se faca o analiza a fiecarui jucator in parte,conducatori de cluburi ar trebui sa fie mai peocupati de bazele pentru copii si juniori ,meciul de la Zenica a fost unul normal, tinand cont de valuarea individuala a fiecarui jucator in parte,ne doare ca suntem ROMANI DA ASTA ESTE ADEVARUL la ce conditi sunt asa rezultate ,si sa vad si eu un jucator ROMAN care sa alerge tot MECIUL cum au jucat BOSNIACI ,SPIRITUL DE LUPTA ESTE SI VA FI DOAR LA SARBI,SLOVENI ,CROATI,BOSNIACI,SI MUNTENEGRENI,la noi INTERESE SI DUPA………….Domnule Ioanitioaia va rog sa urmariti emisiunile sportive,de afara si veti vedea ca nici un patron de echipa nu face atat scandal ca la noi,dupa un meci al NATIONALEI si doar cei abilitati

ion vasile (8 comentarii)  •  27 martie 2011, 22:49

Ar trebui ca pentru postul de antrenor al echipei nationale sa fie intocmita o grila de competenta, in care sa fie specificate : experienta de antrenor, nivelul la care a antrenat, rezultatele avute, pregatirea de specialitate, tipul de fotbal care il promoveaza, etc.
Daca nu sunt candidati din Romania care sa treaca de aceasta grila, Federatia Romana de Fotbal se poate orienta si in strainatate, catre oameni mult mai obiectivi.
Ghidandu-ne dupa numele Lucescu (care intre noi fie vorba nu prea a revolutionat fotbalul romanesc) degeaba speram ca rezultatele ucrainienilor sa influenteze si rezultatele noastre.
RUSINE CONDUCATORILOR FEDERATIEI ROMANE DE FOTBAL CARE ACCEPTA SCUFUNDAREA IN PENIBIL!

Filimon (5 comentarii)  •  27 martie 2011, 22:55

Bai frustratilor si prea desteptilor, care n-ati facut voi nimic in viata, nu ii mai inventati proces de intentie dlui Ioanitoia ca e mai corect decat toti. Si de data asta are dreptate.

dna (37 comentarii)  •  27 martie 2011, 23:00

lucescu jr e slab, mircea sandu e o canalie…

Marius (3 comentarii)  •  27 martie 2011, 23:02

Nu Razvan Lucescu e principalul vinovat pentru situatia aceasta. Pe un selectioner il tin in functie jucatorii lotului national. Nici Anghel Iordanescu n-a mai facut mare branza cand s-au retras cei din generatia de aur(amintiti-va). Oricine ar fi acum selectionerul Romaniei n-ar putea sa faca mai mult decat R.Lucescu pentru ca nu are de unde selecta. Probabil ca exista diferente de valoare intre Florescu si Muresan sau intre Zicu si Deac, dar sunt foarte mici si irelevante.
Principalul vinovat pentru situatia in care a ajuns fotbalul romanesc este FRF,implicit Mircea Sandu. Oare exista vreun proiect mai amplu de reconstructie al fotbalului romanesc propus de Mircea Sandu si noi nu stim?! Sa se inceapa domne cu reguli noi,inca de la centrele de copii si juniori, de la cluburile mici, sa se modifice legislatia, sa se preia un model(gen Germania,Italia)…sa se faca ceva.
Se poate introduce in regulamente si interdictia ca niciun club din Liga1 sa nu mai transfere straini decat daca au un numar de selectii la nationala tarii din care provin sau obligatia sa foloseasca in „primul 11” unul sau doi jucatori sub21 de ani… Idei sunt multe, important e sa se doreasca sa se puna in practica un proiect bun de redresare al intregului fotbal romanesc, astfel si echipa nationala va avea alta fata… sau cel putin vom avea sperante. In momentul asta, analizam si ne dam seama ca ne-au murit si sperantele.

adi (180 comentarii)  •  27 martie 2011, 23:22

Ovidiule, de ce tot ii suni pe Victor/Ioan Becali la Recurs ? Nu vezi ca n-au pic de bun simt ? Ei sunt inculpati in doasrul transferurilor, n-au nici o legatura cu bunul mers al fotbalului romanesc, si-i tot bagi in seama. Clanul Becali trebuie ignorat !

Comentează