Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

În locul lui Răzvan, mi-aş da demisia!

E trist că am pierdut la Zenica, dar şi mai trist e că am pierdut fără drept de apel. Deşi gazdele s-au desprins abia în minutul 83, golul lor de 2-1 a consfinţit O SUPERIORITATE FIZICĂ ȘI MENTALĂ EVIDENTĂ, ilustrată […]

duminică, 27 martie 2011, 4:04

E trist că am pierdut la Zenica, dar şi mai trist e că am pierdut fără drept de apel. Deşi gazdele s-au desprins abia în minutul 83, golul lor de 2-1 a consfinţit O SUPERIORITATE FIZICĂ ȘI MENTALĂ EVIDENTĂ, ilustrată fidel în caseta tehnică a partidei: 66 la sută posesie, 10-0 la cornere, 7-3 la şuturi pe poartă etc, etc. Din păcate, “tricolorii” au răspuns jocului vînjos al adversarilor printr-unul mărunt şi temător, al cărui scop a părut să fie, sau chiar a fost, obţinerea unui egal. Vorba e veche, însă rămîne actuală, dacă îţi propui puţin, puţin realizezi!

Ce-am remarcat în prestaţia băieţilor noştri? Golul magnific marcat de Marica, jumătatea de ocazie a lui Mutu, care a ezitat o fracţiune de secundă la balonul respins în faţă de Hasigici, precum şi abnegaţia fundaşilor, mai ales a lui Goian şi a lui Raţ. ÎN REST, SECETĂ! O linie mediană incapabilă să păstreze mingea, un Mutu voluntar, dar neputincios, doi mijlocaşi de construcţie, Torje şi Deac, puşi să apere, nu să atace, am reţinut doar imaginea unei echipe predestinate eşecului! În măsura în care i-am găsi totuşi o scuză, singura ar fi aceea că a întîlnit UN ADVERSAR MAI VALOROS, care a căutat şi a ştiut să-şi exploateze calităţile. Nu numai că bosniacii au vrut. Nu, ei au reuşit mai mult pentru că au fost mai buni, s-o recunoaştem!

Cînd s-a retras Hagi, i-am avertizat pe colegii din redacţie că nu prea vor mai avea pe cine lăuda deoarece un talent de clasa acestuia, LIDERUL UNEI GENERAȚII DE LIDERI, nu va apărea în viitorii 50 de ani. Încep să cred că m-am înşelat. Probabil va apărea şi mai tîrziu!

Plecînd de la afirmaţia de mai sus, mă îndoiesc că Răzvan e UNICUL VINOVAT pentru eşecul de sîmbătă. Cum consider că meciul nu s-a pierdut din pricina titularizării lui Florescu, la fel de slab ca şi restul coechipierilor, a înlocuirii lui Torje cu Cociş ori a introducerii tîrzii a lui Zicu. În fond, şi Marica, autorul unui gol superb, aparţine categoriei celor 4-5 care stau pe tuşă la cluburi! Lucescu jr. a ales uneori aiurea, sigur a greşit cu Florescu şi cu Ropotan, însă de unde să fi ales?! Nu din cauza sa, ci a conducătorilor, fotbalul românesc suferă la greu şi riscă să intre în moarte clinică!

O spun cu părere de rău, dar o spun: în locul lui Răzvan, aş demisiona! N-aş suporta ca toate oalele să se -spargă în capul meu, să răspund şi să plătesc în numele tuturor! EL A DEMONSTRAT CĂ E ANTRENOR, NU ȘI SELECŢIONER, ipostazele respective nu trebuie confundate. În plus, dacă pe un tehnician, oricine ar fi şi oriunde ar lucra, îl recomandă rezultatele, numai ele îl ţin în scaun, logic ar fi ca Răzvan să accepte că nu le are şi, dînd dovadă de bărbăţie, de demnitate, să plece! Atît că, altă vorbă veche, fiecare om e alt om.

Comentarii (202)Adaugă comentariu

MARIUS CAVNIC (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:08

nu cred ca are personalitate!!!oriunde in lume ,un antrenor dupa atitea esecuri isi da demisia singur!!!!noi mai astepteptam citeva umilinte!!!!!!soporteri nu merita asa ceva,nici nu ar trebui sa se prezinte la stadion miercuri!!!!sa le fie rusine!!!lucescu,lupescu,florescu si mircea sandu!!!

cezar prusac (21 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:15

daca ati fi fost in locul lui razvan cu siguranta nu ati fost pus in situatia de-a va da demisia …

jocul modest (inexistent as spune eu) se datoreaza IN PRIMUL rand SELECTIE. cine a facut selectia, selectionerul? aha atunci bine.

costel pamblica (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:16

in mare aveti dreptate

marius (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:22

Asa ceva numai in cele mai sumbre vise…l atragerea l asorti ne gandeam care dintre echipe va juca barajul,noi sau Franta..acum ne luptam cu bucatarii din luxemburg sa nu „picam” pe ultimul loc..hai sa lasam sa faca si ei niste puncte,ca daca le luam noi nici nu mai conteaza!!!!

eu (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:22

nea ovi…il cheama hasagic

alwn (3 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:23

si cu asta nea ovidiu lunga ta prietenie cu mircea lucescu a cam luat sfarsit.. Iti cam ia pixul pe dinainte :))

marius (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:23

Asa ceva numai in cele mai sumbre vise…la atragerea la sorti ne gandeam care dintre echipe va juca barajul,noi sau Franta..acum ne luptam cu bucatarii din luxemburg sa nu „picam” pe ultimul loc..hai sa lasam sa faca si ei niste puncte,ca daca le luam noi nici nu mai conteaza!!!!

luka (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:24

dar lu’ Sandu nu i-o cere numeni, omul manageriaza o echipa nationala falimentara….suntem pe fundul prapastiei….dar asta nu conteaza, omul e ales in unanimitate, ca ceausescu, mai are vreo 4 ani si-l intrece in longevitate

andrei (6 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:26

Unde esti tu jucatorule Hagi? Poate peste 20 de ani o sa ne calificam si noi pe undeva….

Alex1983 (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:26

sunt interese…sa nu-si dea demisia,pt. ca Lupescu…singuru` barbat coafat…nu poate lucra cu oameni din cealalta tabara

dan (195 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:26

Nu cred ca a demonstrat ca este nici antrenor, la Brasov, cu un lot de primele locuri, a facut o echipa de locurile 8..10

p.rares (29 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:27

Lucescu si Lupescu sa plece. Nu-mi vine sa cred ca au obrazul asa gros,chiar nu le este rusine,numai in Romania se poate intampla asa ceva,intr-o tara civilizata erau demisi cu luni in urma.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:29

e bine ca s-a avut rabdare cu razvan dar ajunge! in plus va rog sa nu uitati ca Piturca n-a beneficiat de atata bunavointa.
in alta ordine de idei, meciul s-a pierdut pe mana lui alexa si florescu. alexa a fost catastrofal.

tibi (18 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:30

Nu va demisiona. Si asta deoarece nu are caracter…nu e barbat! Cand 99% dintre romani nu te mai doresc…nu e logic sa te dai la o parte? Dar nu, m uce jr nu o va face…ne va sfida in continuare cu „explicatii” dupa fiecare esec. FORZZA LUXEMBURG! Hai cu ultimul loc m uc cel mic!

Alin (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:34

Nimeni nu se intreaba de ce nu l-a convocat pe Codrea pe post de mijlocas la inchidere, joaca la ultima clasata in Italia, dar macar joaca intr-un CAMPIONAT…florescu nu joaca nici in rusiaII…avea loc in primul 11, e mai bun si decat ropotan

silviu (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:34

Sincer acum…voi vedeti vreo diferenta intre meciul asta si cele cu…Ungaria, Austria, Lituania, Israel, Albania, Belarus si celelalte meciuri de cand e Lucescu antrenor ?….eu nu vad…asta e stilul nostru acum…BUFA-BUFA, TOTI IN APARARE SI MINGI LUNGI PE UNUL LASAT PE LA MIJLOCUL TERENULUI…JALNIC…SI LUXEMBURGUL A JUCAT MAI INDRAZNET CONTRA FRANTEI. E adevarat ca nu prea avem jucatori de valuare, dar nici mai slabi decat jucatori cum au Bosnia, Albania, Belarus….si totusi…

AS Roma (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:36

Mult adevar in editorial d-le Ioanitoia! Slab selectioner Razvan insa de departe, mult, mult mai slabi jucatorii romani pasibili de o selectie la nationala. Nu exista un mijlocas ofensiv roman , Ropotan, Alexa, Florescu, Muresan, etc… te bufneste rasul gandindu-te ca tre sa speri ca cestia sa fie dominanti in atacul echipei. Daca ar fi ramas pe banca sau neselectionati jucatori de talia lui Hagi, Dorinel Munteanu, Lupescu, Lupu, Panduru, Sabau, ar pute fi culpabilizat exclusiv Razvan.

Hawks (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:38

E bine asa! Nu are rost sa le cerem demisia unor Nasi si Mitici, ca astia chiar conduc fotbalul romanesc fara cusur! Pai sa ai in acelasi an 2 echipe romanesti si in finala Champions League si in finala UEFA Cup nu e putin lucru si Mircea Sandu si Mitica si-au facut treaba si uite ca anul viitor asa va fi! Fotbalul nostru este cu mult peste alea din Spania si Anglia la un loc, dar nu prea isi dau seama prea multi!

Pleaca si actualul selectioner, asa, si????? Ce ramane? Praful si pulberea!! Poate veni oricine, ca daca ii dai unuia o masina fara roti, volan si caroserie, e mai greu sa conduca, oricat de bun ar fi ca sofer. Ne vedem in Brazilia 2016 sa-i invatam pe brazilieni fotbalul pe Copacabana. Cu Chivu, Principal si Mutu, director general, si, normal, cu Nasul si Mitica, tot in frunte. Of, ce ti-e si cu dictatura asta. Poate cand termina aia prin Libia, vin si la noi si ne scapa de dictatorii fotbalului romanesc.

vlad (140 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:38

Cam bland articolul la adresa unui antrenor care nu a realizat nimic in 2 ani, nu a facut absolut nimic. Si as mai avea o observatie…. cum a demonstrat ca este antrenor? a aratat ca poate este valoros prin sfertul UEFA, insa daca nu confirmi si mai departe….. la Brasov a facut o echipa ULTRA defensiva, peste orice a facut Cartu, si a terminat pe 6,7?? La Rapid a avut vreun trofeu? poate o Cupa, nu tin minte exact…. Trebuie adus un selectioner experimentat, exista destui, toti straini. Romani nu avem de unde sa aducem, Iordanescu, Piturca sunt compromisi pentru Nationala… oricare altii ar fi experimente.

razvanel (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:38

razvanel inca nu e antrenor, mai are de demonstrat. Hai sa luam antrenorii din romania: ioan andone, (titlu cu dinamo apoi a demonstrat la cluj ca stie), rednic (titlul cu rapid apoi titlu cu dinamo), dan petrescu (locul 3 cu sportul apoi a confirmat la unirea-> titlul, dan petrescu a facut performanta cu echipe mici asta e si bun), olaroiu(national locul 2 apoi a confirmat la steaua -> titlul) victor piturca(craiova locul 2 apoi calificare euro 2000 apoi calificare euro 2008), lucescu tatal (foarte multe confirmari), iar RAZVAN LUCESCU (rapid locul 2 si confirmare pas <>), deci razvan lucescu nu este inca antrenor roman de valoare, mai are de demontrat

amicu (17 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:41

Domnule Ioanitoaia!
Este drept, Razvan Lucescu este omul scos in fata de un sistem defect. El nu a avut puterea sa se impuna si sa reuseasca sa construiasca un lot sudat, asa cum a facut la Rapid si Fc Brasov.
Indiferent cine vine la nationala, el va avea mereu presiuni in alcatuirea lotului. Asa cum a devenit o moda la noi in fotbal, interesul banesc este mai presus de interesul national. Jucatorii aflati in situatii grele la echipele de club vor fi mereu impusi la nationala. Razvan Lucescu nu a avut taria sa opreasca acest lucru. Nu are puterea sa sa opuna acestui sistem, pentru ca el oricum v-a fi mereu pierzator, indiferent ce decizie va lua. Nationala Romaniei de fotbal, a devenit casa de ajutor sau ultima salvare a jucatorilor aflati in criza la echipele de club. Cei care sunt realizati la echipele lor, isi permit sa refuze nationala sau sa isi bata joc de orgoliul suporterului de rand.
Atata timp cat un selectioner nu este lasat sa isi faca treaba cum trebuie, la turneele finale o sa ne alegem mereu alte tari cu care sa tinem.
Un antrenor strain, cu un staf nou tehnic si o noua conducere la FRF.
Sa scapam de dictatorii de la FRF si LPF. Daca nu, Luxemburg-Romania v-a deveni ETERNUL DERBY!

razvanel (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:42

solutia e doar in mainile lui mircea sandu, si consta in aducerea unui „selectioner” de valoare STRAIN -> otto rehhagel, guus hiddink, in loc sa-l plateasca pe razvan cu 600 000 pe an iar pe lupescu cu 200 000 pe an mai bine ii da unuia strain 1000 000 si face treaba, fara interesele si ambitiile antrenorilor romani

Horatiu (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:42

Nu o sa demisioneze nimeni, interesele sunt mult prea mari ca Lucescu sa ramana.Chiar daca ar protesta 50,000 de oameni in fata federatiei nici Sandu si nici Lucescu nu ar pleca la fel cum nici Gaddafi sau Mubarak n-au plecat. Imi doresc sa-l vad pe Dan Petrescu antrenor al nationalei dar sunt constient ca asta o sa se intample peste multi ani de zile…

Ipse (4 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:42

A demonstrat RAZVAN LUCESCU ca este antrenor !? Unde ..si mai ales, cand ? A demonstrat RAZVAN ca este antrenor asa cum a reusit HAGI la GALATA ! Prima parte a comentariului dvs. a atins in mod direct problema fotbalului romanesc si mai ales a aspiratiilor acestui popor. Suntem in viata cum suntem si in sport, mici cu aspiratii si mai mici si gheboase. Pana nu invatam sa formam o echipa care sa joace un *fotbal de echipa*, sa stie sa piarda frumos, demn, fara a avea un lider dupa care tanjim inutil, pana atunci, cum spuneam, sa fim sanatosi sa sa privim alte tari cum joaca fotbal, DAR SA NU INVATAM NIMIC. Caci se pare ca si asta atarna ca o piatra de moara de gatul nostru. STIMA!

Marinescu Daniel (4 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:43

Oameni buni, ce ziceti de o nationala aratand in felul urmator: Lobont – Sapunaru, Tamas, Goian, Rat – Torje, Chivu , Radoi, Varga – Mutu, Marica, iar rezerve: Pantilimon, Stancu, Zicu, Radu Stefan, Bucur, Bourceanu, Rapa? Eu unul zic ca ar fi sanse. Voi?

bodola (6 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:44

Nu inteleg de ce credeti ca Lucescu jr. nu este singurul vinovat.Nu ma intereseaza daca x sau y joaca la club sau nu,daca au echipa sau nu,ma intereseaza jocul,modul cum selectionerul ii pune in teren,modul in care te uiti,vezi,si intelegi ceva din ce vezi.Stupoare!!! Parca m-am vazut pe mine acum 26 de ani jucand cu o echipa de juniori a Farului.”Baieti nu va baga-ti cu fundul in poarta,pe ei,urcatii pe garduri!” ne incuraja antrnorul????? Noi, bubuieli si prosteli,nici o pasa,la uraaa,fara orizont,nimic.Rezultat :11-0 pt.ei.Aseara am avut noroc,pt ca scenariul acelasi,la uraaaa!!!!!

jeles (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:44

ehee … ce au tras englezii cu ericsson, ce o sa tragem noi cu lucestii 🙂

Marius@phpVibe (10 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:45

Prea bland, mult prea amical, mult prea subiectiv.

Razvan Lucescu are acele premise/scuze insa a dovedit ca este un selectioner slab, poate cel mai slab selectioner pe care l-am avut vreodata!

A fost adus prea repede la nationala de niste dubiosii pusi in functie de alti dubiosi, a facut perfoemanta DOAR la Rapid unde a apucat un lot foarte valoros si un moment prielnic.

E slab, e limitat, e fixist si nu are nici cea mai mica trasatura care sa-l recomande ca selectioner.

Florescu ar fi bun la cules flori.

Nu exista solutii? Pai hai sa vedem pe cine a luat dintr-o nationala de tineret promitatoare in meciurile oficiale si subliniez oficiale:

1. Lung Jr 0
2. Rapa 1
3. Pap 1 (acum cu Lux)
4. Gaman 0
5. Barboianu 0
6. Neagu 0
7. Bicfalvi 0
8. Torje 2 (cu Lux)
9. Hora 0
10. Alexe 0
11. Ionita 0
12. Mihai Costea 0
13. Radut 0

pana la 20 numai 0-uri vor fi.

Pai 2-3 oameni tineri nu inseamna si nu va insemna niciodata reconstructie!

cfrescu (24 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:45

oare sa nu realizeze nimeni pe-aici ca nu exista la ora asta un vreUN jucător ROMAN care sa fi putut schimba cu ceva ieri „fata” jocului nostru? Ca la ora actuala singura noastră șansă împotriva marilor echipe e acest joc disciplinat la distrugere și la ciupit pe contraatac? Ca ar fi fost totuși mari șanse sa fi câștigat sau sa fi scăpat doar cu un 1:1 cu Chivu, și / sau Mureșan sau Radoi sau Săpunaru în zi buna, dar raportul de ocazii, șuturi, posesie, driblinguri si pase reusite, etc. ar fi fost cam tot pe-acolo! Băieții au dat tot ce-au avut mai bun, a fost ca la Mărășești, mai puțin Mutu, poate și nerefăcut complet… Ca problema a fost una de conjunctura nefavorabila, mare ghinion cu problemele lui Mutu, Chivu, Marica, Deac, Tamas, Săpunaru, Radoi, etc., cu faptul ca nu s-au putut juca măcar 3-4 meciuri contra unor echipe valoroase în aceeași formula, și ca ieri datorita tehnicii lor mult superioare ne-am aparat cu 8 contra 4 sau 5, si n-am avut linie de mijloc care măcar sa tina mingea, dacă nu sa construiască o faza de atac. Bosnia a fost peste Serbia de la 0-5, dar cu și mai multa dăruire am fi putut scoate un egal. S-a mizat prea mult pe Torje și Deac, care deși au muncit și ei enorm, nu au avut timp și plămâni sa facă și faza ofensiva – alții mai buni însă nu prea exista. Înlocuirea lui Răzvan nu ar aduce nimic bun în concluzie, ba chiar dimpotrivă. Singura noastră șansă sa ajungem sus ar fi sa învățăm sa ne creștem cu mare grija adevăratele talente… se aude Craiova, Pitești?

brandon (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:47

becali pleaca din ghencea!!!!!

Serghei (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:47

Nici Razvan nu-i mare profesionist dar acum si toanta lumea il vor spanzurat! Joaca el in teren sa-si dea demisia?? Oanitzoaia nu vrea si 2 dupa ceafa?

Cioran Claudiu (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:47

nu conteaza valoare, conteaza antrenorul, fiindca degeaba au brazilieni valoare daca nu au antrenor, se vede clar mana unui antrenor, de exemplu la Moldova, jucatorii lor sunt vai s-amar, dar Balint a reusit sa ii faca sa lupte, sa joace ca o echipa, sa fie mai organizati si astfel a adus Moldova peste Romania si nu cred ca aberez cand spun ca ne-ar bate. Cel mai mult, lipsa de antrenor se vede la echipele din africa, unde numai Ghana se poate mandri cu si cu valoarea, dar si cu organizarea.

Ionut (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:49

NU MAI DATI VINA PE FLORESCU!!!! Baiatul nu are nici o vina! Voi la ce v-ati uitat? Baiatul a fost inchizator, s-a zbatut, s-a luptat cat a putut. Bravo lui. Nu el e de vina ca in poarta avem un Papagal, pe banca un Nimeni ca selectioner si un fotbal mai slab ca Luxemburg!

dubluw (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:49

In primul rand ar trebui sa-si dea demisia Mircea Sandu, principalul raspunzator al halului in care a ajuns fotbalul. Conform proverbului: Pestele de la cap se impute! Cat de multe lucruri se pot schimba daca isi da demisia doar Razvan Lucescu?

amicu (17 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:51

@VLAD
Razvan Lucescu la Rapid a creat o echipa.
-a luat o cupa
-supercupa a luat-o aceeasi echipa creata de el
– a fost la un pas sa castige un campionat.dar nu a fost lasat de cineva de la palat Se stie cum steaua castiga ca pe timpul lui ceausescu : sportul,fc arges,jiul petrosani, farul…..
-o calificare in sferturile de finala trecand peste : Feyenoord,Shaktior,Reanes,Paok,Herta,Hamburg.
-o calificare in primavara europeana. Si o eliminare in grupe fara sa piarda: 2-2 la Tel-aviv, 1-1 acasa cu Mlada, 0-0 acasa cu PSG, 0-0 la atena cu panatinaikos
-a creat o echipa la Brasov cu care a promovat si acum formeaza grosul Rapidului.
si o sa faca treaba unde va merge si va fi lasat in pace

LAZIO (4 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:51

cum nea ovi dar tu esti nasul lui il luce nu te rusine sa ii ponegresti fiul ori cum nu e selectioner da piti cea facut in AUSTRIA SAU CU LITAUNIA 0-3 DA DE AIA NU VORBESTI? CINE CREZI MATA CA E BUN ….SELECTIONER HALAGIAN EU UNUL SAND DE ACORD NUMA CU UN SELECTIEONER STRAIN DAR NU PANARAME GEN MO’LER SAU ZENGA CI UNUL CU STAIF GEN GARATS ERIK FOST OMARSEIILE SAU WALER MAZARI II DAI OMULUII 2,3 MIL DE EURO CA SI ASA PRIME LA JUC LE DAI DEGEABA MAI BINE NU LE DAI DELOC SI III DAI SELECTIONERULUI SALARIU OR CRED CA AR MERGE UN MAZZARI CARE ORICUM E MAI BUN CA LUCE SAU HALAGIAN PARALEL CU NAPOLI SI ROMANIA SAU DACA IL DA AIA AFAR A DOAR NOI ATI VAZUT DE LA 3-0 3-3 PAUZA CAND VA FACE ASTA UN ROMAN IN EUROPA CE ZICETI MAR INTERESA RASPUNMSUL DVS

Nicholass (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:52

Dragi cititori ai acestui editorial si stimate domnule Ioanitoaia,
Sunt un microbist impatimit, sunt de acord ca jucatorii romani nu au existat (cu infum de mici exceptii), dar sa nu uitam ca in teren au fost bagati de catre antrenor. Nu poti lasa pe banca, in conditiile in care nu prea ai jucatori de valoare si sa-l introduci in teren abia in minutul 85 pe golgheterul la zi al campionatului, Zicu, iar cand te hotarasti intr-un final sa scoti rebuturile de Florescu si Deac, ii inlocuiesti cu un jucator ca Ropotan, ca si cand ai vrea sa tii de un rezultat care era deja 2-1.
Poate nu sunt cel mai indreptatit sa comentez, insa sunt roman si ma doare inima cand vad ca sunt tinuti in functie oameni ca Lucescu jr. si Lupescu.

Balamook (4 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:52

E mai ignorant decat Adrian Severin. Ca atare, nu va demisiona niciodata!

Marius@phpVibe (10 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:52

@cfrescu esti intr-o mare eroare prietene! S-o tinem una si buna ca nu avem cu cine e prostie pura!

Otelul are cu cine? Stii 3 fotbalisti de la Otelul??? Eu stiu 2 si aia pentru ca au fost la nationala, aia cum pot sa alerge si sa compenseze in meciurile cu echipe mult mai valoroase? Alte nationale cum au putut? Cu Olanda cum s-a putut??? La euro cum s-a putut sa nu ne bata nimeni? Nu poate nationala lui Razvan, asta e altceva!
Nu avem cu cine? Pai…pe cine am testat? Ca a testa nu inseamna a insista pe aceeasi fotbalisti care tot dau rateuri!

Marius (2 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:53

Ceea ce spune dl Ioanitoaia este doar o constatare blanda, strict legata de ultimul dezastrau national. Firestorm, ca si ceilalti romani si eu m-am simtit mai umilit ca niciodata de „performanta” de aseara si pot spune ca am avut (suna rau dar este adevarat!) norocul de a nu-l putea folosi pe Chivu, cu acesta in teren ar fi fost un scor de proportii, Goian l-a anihilat perfect pe uriasul Dzeko, lucru care i-ar fi fost imposibil lui Cristi, de altfel cel mai bun fundas roman, fara doar si poate.

Despre meci … nu sunt multe de spus, probabil ca actuala „generatie indolenta” doreste sa realizeze echivalentul in umilinta a performantelor celorlalte generatii, luate cate una altfel nu exista o explicatie logica ptr aportul lor, daca nu valoric ci emotional. Ei vin la nationala cum ne ducem noi la un gratar, nu exista pic de respect ptr culori si conationali, constienti fiind de faptul ca zicala „Cainii latra, ursul trece!” se aplica cu succes in cazul lor, valurile mass-mediei si ale microbistilor romani risipindu-se in scurt timp dupa fiecare insucces al domniilor lor.

Ca sa inchei cumva, desi ar mai fi de scris romane de impresii inecate in lacrimi, trebuie odata pentru totdeauna sa ne schimbam mentalitatea si MACAR ACUM sa incepem o adevarata reconstructie. Daca putem vorbi de ceva bun dupa tot dezastrul asta, este faptul ca putem incepe sa contruim CEVA, orice altceva decat ceea ce avem acum!

Nu muri Romania!

Marius@phpVibe (10 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:55

@LAZIO oricat de mult m-am chinuit sa inteleg ce vrei sa zici, chiar trecand peste analfabetismul tau grav, nu am reusit!

groparu (52 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:55

Demisie e un cuvint blind. Lucescu jr trebuie dat afara pentru lipsa rezultatelor. In meciul cu Bosnia a perseverat in aplicarea jocului defensiv jucind cu doua perechi de fundasi laterali si cu inchizatorii retrasi pina la limita careului de 16 m. A rezultatat o falie mare intre aparare si atac invitindu-i astfel pe bosniaci sa atace. A abordat aceasta tactica deoarece Razvan e adeptul obtinerii punctului de aur dupa care poate sa zica linistit „ati vazut ca nu ne-au batut ?” Deci el se gindeste sa nu piarda un meci si nu cum sa il cistige. Cu astfel de mentalitate chiar daca va mai ramine la Nationala echipa va juca la fel. Personal cind l-am vazut pe Mutu si Marica in zona propriului careu de 16 m am stiut ca vom pierde mai ales ca Razvan urla tot timpul”coboara, coboara!!!” Fara a realiza ca de fapt odata cu coborirea atacantilor in jumatatea proprie bosniacii veneau cu toata echipa peste noi. Mutu nu a starlucit dar cit timp a stat in jumatatea adversa doi jucatori au ramas linga el la marcaj. Cu Marica la fel. Razvan a judecat strimb, tactica adoptata fiind aceea de a scoate un meci egal acre pentru el era cel mai bun. Pina la urma tactica lui a fost falimentara. Din pacate a bagat si nationala in faliment.

razvan (331 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:55

nea ovi , cu tot respectul…incepi sa ne aduci aminte de nea imi …vorbesti mult , politicos , ne reciti proverbe …dar NU SPUI NIMIC!
lucescu jr e un mediocru , nu are nicio idee tactica , nicio strategie , nimic …nasu’l-a ales sperand la tac’su si acum isi musca pumnii in off , lasandu-l pe lupescu sa iasa si sa bata campii !
cel mai bine il descrie pe lucescu jr scena din mondenii cand ii suna tel lui lucescu sr si se aude juniorul smiorcaindu-se !
in rest..florescu…ropotan…alexa…cocis !

adelin (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:57

eu nu pot intelege cum poate fi demisia o dovada de barbatie si demnitate .

Valentin (1 comentarii)  •  27 martie 2011, 16:58

Care dintre voi ati fost vreodata la un meci din diviziile inferioare, judeteana sau D?
Sunt foarte multi jucatori talentati, n-or avea ei o conditie fizica foarte buna, ca ei nu traiesc din fotbal, dar cu putin efort, se rezolva si asta.
De ce nu-i urmareste nimeni?

Ovidiu (53 comentarii)  •  27 martie 2011, 17:00

Problema e ca trebuie schimbat tot incepand cu conducatorii, cu selectionerul, cu jucatorii, cu atitudinea, unii vin la nationala doar sa mai bifeze inca un meci international, caci numai asa, conlucrand toti factorii, se va putea iesi din criza asta profunda a fotbalului si in general, a sportului romanesc. Sigur, asta presupune rabdare, sacrificii, etc, dar cine mai e dispus azi de sacrificii in Romania? Cum sa se sacrifice nasul, Corleone sau Becali, Borcea, Iancu, Mititelu, etc?

cata (12 comentarii)  •  27 martie 2011, 17:00

barbatie, demnitate… ca i se cere demisia lui razvanel si conducerii slabe a federatiei… ca i se cere unui boc…. sau lui ionel nelu botis sau mai stiu eu cui… ce cere si gata. nu exista la noi in momentul de fata nici o conducere in nici un domeniu care sa dea dovada de barbatie sau demnitate… ce e mai grav e ca pare ca ne meritam soarta… mediocritatea, resemnarea si asteptarea sunt la putere… daca eram ca popor jumatate din cum sunt grecii, nu existau panarame de astea la conducere (in orice domeniu) decat pt.foarte scurt timp…accidental

Raul Emilian (6 comentarii)  •  27 martie 2011, 17:01

Adevarul este ca nu avem fotbalisti de valoare.
Oricne ar fi fost selectioner nu avea de unde sa aleaga.Aveam in tara jucatori mai buni decat:Marica,Deac,Cocis,RopotanFlorescuetc?NU.Atunci!
Sa avem rabdare.
Raul

Francisc (107 comentarii)  •  27 martie 2011, 17:03

Haida de, acum ii vreti pe Bicfalvi, pe Radut si pe Hora! Cand nu il chema pe Deac, tipati ca din gura de sarpe, ca l-a chemat si nu joaca nimic, nu mai reclamati! In urma razboiului multi viteji…

Albu (88 comentarii)  •  27 martie 2011, 17:07

@Serghei. Nu esti departe de adevar: Lucescu si Lupescu ar merita si doua dupa ceafa!

Comentează