Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cu musca pe căciulă

O dată reîntors la Vîlcea, de unde cam fusese împins să plece, Radu Voina a lăsat de înţeles că lucrurile nu-s tocmai în regulă la Oltchim. Ca să salveze aparenţele, n-a spus-o direct. A sugerat-o, iar Voina n-o fi Geniul […]

luni, 14 martie 2011, 5:35

O dată reîntors la Vîlcea, de unde cam fusese împins să plece, Radu Voina a lăsat de înţeles că lucrurile nu-s tocmai în regulă la Oltchim. Ca să salveze aparenţele, n-a spus-o direct. A sugerat-o, iar Voina n-o fi Geniul Antrenorilor, însă e un TIP REALIST, care rareori se înşală. Are fler, are experienţă.

Din păcate, rezervele lui s-au dovedit întemeiate. După surprinzătorul “egal” de la Cluj, 31-31 cu Jolidon, sfîrşitul unui şir de 54 de victorii consecutive obţinute în campionat, Oltchim a pierdut partida cu Buducnost din Liga Campionilor la 11 goluri diferenţă, 21-32, înregistrînd CEA MAI DUREROASĂ ÎNFRÎNGERE din ultimii 15 ani. Ca atare, finalista ediţiei precedente a ratat calificarea între primele 4 formaţii ale Europei şi şi-a întristat suporterii. I-a mîhnit pe toţi românii iubitori de sport.

Comentînd dezastrul de la Podgorica, preşedintele Ion Gavrilescu a admis că “n-am avut nici o şansă pentru că Oltchim e o echipă nepregătită”. Observaţie justă, ce naşte însă întrebarea cine e de vină că vîlcencele s-au prezentat SUB ORICE CRITICĂ, nepregătite, la o întîlnire cu caracter decisiv? Întîi şi întîi, fireşte că jucătoarele înseşi, în eclipsă de formă şi încă marcate de eşecurile din “dubla” cu Itxako Estella, campioana Spaniei.

De acord, dar ne oprim aici? Jucătoarele au hotărît instalarea şi apoi, la scurt timp, demiterea tehnicianului maghiar Peter Kovacs, pe vremea căruia Oltchim, fără să încînte, măcar cîştiga?! Ele au adus-o pe excentrica daneză Anja Andersen, care numai că nu le-a pretins fetelor să stea în cap pe teren şi să arunce la poartă legate la ochi?!

Evident, nimeni nu contestă vechile merite ale preşedintelui Ion Gavrilescu. La fel, nu le neagă nici pe cele ale lui Constantin Roibu, managerul general al societăţii, însă n-ar fi normal să se simtă şi aceştia cu musca pe căciulă? SĂ SE CONSIDERE ȘI EI RESPONSABILI DE DECLINUL ECHIPEI? Împărtăşită de mulţi, părerea e că da.

De bănuit că Gavrilescu va replica în particular, nu şi în public, că Roibu a angajat-o pe Anja Andersen, ciudata care a bulversat într-atît vestiarul încît Oltchim parcă a uitat să joace! Iarăşi de acord, însă schimbă oare amănuntul în discuţie datele problemei? Mai degrabă nu sau le schimbă prea puţin. Iată de ce s-ar impune ca şefii clubului să nu se limiteze la a arăta cu degetul spre alţii, ci s-ar cuveni să se privească în oglindă şi SĂ ÎȘI RECUNOASCĂ PROPRIILE GREȘELI.

În caz contrar, în afara unei analize amănunţite şi lucide, Oltchim riscă să trăiască în curînd doar din amintiri.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

alex (5 comentarii)  •  14 martie 2011, 17:47

Dl Ioanitoaia, cu tot respectul, cand spuneti urmatorul lucru „ciudata care a bulversat într-atît vestiarul” faceti 2 greseli:
1. „Ciudata” aceasta a fost, probabil, cea mai mare jucatoare de handbal, dar si un antrenor care a castigat 3 (TREI) ligi ale campionilor. Pe langa antrenorii romani, gen Stanga, Tadici, chiar si Voina, care au fost mari jucatori, daneza a supra-confirmat in calitate de antrenor.
2. Vestiarul nu era bulversat deloc, dimpotriva, jucatoarele pareau foarte apropiate de antrenoare (vedeti declaratiile lor vis-a-vis de precedentii antrenori, Steluta Luca rezumand foarte bine).
Ceea ce se poate spune e ca echipa nu juca grozav cu Anja, dar nimeni nu intelege ca Oltchim fara Neagu e foarte slaba? Adica, de bine de rau, Anja a castigat 2 jocuri fara Neagu. Vedeti ce face Voina fara Neagu – pierde la scor…si o sa mai piarda si in campionat.
Nu cred ca nationalismul unora tine loc de argumente….

BRAVO (17 comentarii)  •  14 martie 2011, 18:41

Corecte observatiile, Alex….A face ciudata o antrenoare care a castigat 3 (trei!!!) ligi ale campionilor este total nepotrivit. Asta dincolo de faptul ca a fost una din cele maimari handbaliste ale tuturor timpurilor. Sa nu o confundam pe Anja ca sportiv si antrenor cu Hagi (la fotbal). Un jucator mare si un antrenor penibil

tandd (79 comentarii)  •  14 martie 2011, 18:45

Am pierdut la scor fiindca nu avem ambele extreme si un inter dreapta de valoare.BUducnost avea un inter dreapta pe bulatovici si a luat si un super inter stanga pe popovici ca sa nu mai zic de extrema dreapta de la ei care ne-a dat gol si de pe extrema si de pe pivot si de pe centru,de unde a vrut ea.Sa-mi spuneti si mie cum s-a intarit oltchim fata de anu trecut?ce transferuri de marca a facut?pe cand uitati-va ce se intamlpa la echipele care erau sub noi,buducnost,larvik,gyor(care au decimat viborg prin transferuri) si chiar si la itxako.Principala problema este lipsa valorii la oltchim nu antrenorul in comparatie cu celelelalte adversare din acest sezon al CL.Anu trecut am ajuns in finala pentru ca restul pur si simplu nu aveau valoare nu ca eram noi foarte bune,era o diferenta uriasa intre oltchim/viborg si restul…..ehhh anu asta nu mai e asha

merlin (1 comentarii)  •  14 martie 2011, 18:55

@alex prietene, esti pe linga total! „Ciudata” (cum inspirat a numit-o autorul), a bulversat complet echipa cu experimentele ei. As fi mai degraba tentat sa dau crezare celor care spun ca a venit cu tema de a distruge 2 echipe dintr-o lovitura-Oltchim+natianala. A reusit.

Ardelean SCARBIT (4 comentarii)  •  14 martie 2011, 18:56

Alex ! 10 !
Sper sa citeasca si nea Ovidiu… si nu este tarziu sa invete…
BRAVO !

melescanu (9 comentarii)  •  14 martie 2011, 19:15

Dupa umila mea parere doar Mircea Lucescu mai poate salva Oltchim.

Aurel (74 comentarii)  •  14 martie 2011, 19:17

Aici nu e vorba despre nationalism. Are dreptate dl Ioanitoaia, daneza era cam dusa cu capul. A fost mare jucatoare, dar Hagi nu a fost si cu ce il ajuta asta in cariera de antrenor? Sau pe Maradona. Anja a castigat Liga de 3 ori, dar nu a mai confirmat dupa aceea si a ingropat chiar cateva echipe, gen Slagsee. De fapt, nu acesta a fost subiectul atacat de dl Ioanitoaia, caruia eu ii dau perfecta dreptate. Roibu si Gavrilescu au zbarcit-o rau.

Alin (626 comentarii)  •  14 martie 2011, 19:19

Adevarat, Roibu si Gavrilescu au gresit grav, asa ca sa faca ciocul mic!

parigi2010 (1 comentarii)  •  14 martie 2011, 19:22

Conducerea oltchim ar trebui sa isi asume raspunderea ptr dezastrul produs de aceasta anja, care si-a batut joc de toata lumea de aici.nu puteam privi decit fara suflare la acest antijoc favorizat de anja.intr o luna de zile a facut dintr o echipa care , practic ,juca singura un lucru de nerecunoscut.ca si jucatoare anja a fost extraordinara, cred ca nu se va naste ca ea prea curind.a venit si ne-a tratat ca pe niste bananieri. CU IMPLICATII ASUPRA NATIONALEI!!!! Atentie: noi am jucat finala!! D-l Roibu si d-l Luca, sotul STELUTEI au adus-o aici si au mai si platit-o ca sa ne bulverseze . ei ar trebui sa plateasca . sper ca d-l VOINA sa le poata aduce pe un fagas bun si in brazilia sa facem un campionat cu rezultate!! Succes

Sorin (6 comentarii)  •  14 martie 2011, 20:14

Subscriu la ce a spus Alex.
Si inca ceva; cum se poate ca doar intr-o singura luna o echipa sa devina „nepregătită”?
Si daca era asa de bine pregatita pe vremea lui Peter Kovacs, de ce l-au mai schimbat?

ahahaha (1 comentarii)  •  14 martie 2011, 20:22

musca si caciula. cine e musca si cine e caciula? :))))))

vali (11 comentarii)  •  14 martie 2011, 20:24

daca Voinea mai pierde 1-2 meciuri va fi dat afara precm Tadici,Kovacs sau Anja??? atunci d-ni Roibu si Gavrilescu au o problema…..parca le-a trecut vremea,despre ganeratia lor Dascalescu,Bobu,Dinca,Postelnicu etc.etc. am inceput sa uitam,voi cind plecati???

Madskills (46 comentarii)  •  14 martie 2011, 20:24

@Alex
Daca Anja era o antrenoare cu o cota asa buna, cum de nu a mai avut oferte de a antrena? Zici ca vestiarul nu era bulversat deloc si ca jucatoarele era apropiate de ea? Sa fim seriosi, una ca Stanca care a jucat ani de zile cu dureri era tinuta pe bara pentru ca joaca doar cine nu este accidentat. Una ca Neagu, nu este lasata sa arunce la poarta, extremele sunt puse pe posturi pe care nu au evoluat in veci, la analiza video se analizeaza Tom si Jerry, etc. Toate astea sunt normale nu? Dar lumea spune uite ca nu suntem noi aplecati spre nou, avem metode anacronice. Pai fratilor, cel mai reputat antrenor din ISTORIA SPORTULUI, Octavian Belu, cu metode anacronice, disciplina DE FIER si MULTA munca, a dus gimnastica unde a dus-o. Cum a plecat el si au primit fetele mult dorita libertate, cum am ajuns sa ne temem pana si de americance. Deduceti voi restu..

Suporter (1 comentarii)  •  14 martie 2011, 20:25

Bravo, Alex ! Nimic in plus de adaugat . Poate, doar, ca ne-ar trebui un presedinte de club cu viziune, care sa lucreze pe proiecte si sa realizeze o organizare nordica.
Domnule Gavrilescu ar fi cazul sa te retragi. Iti dorim pensie lunga si sanatate

filotas (10 comentarii)  •  14 martie 2011, 20:32

D-le Ovidiu Ioanitoaia

Ar fi demn sa va cereti scuze pentru jignirile aduse Anjiei Andersen, una dintre cele mai mari sportive ale istoriei, atat ca jucatoare cat si ca antrenoare; aceasta „ciudata” a castigat, doar ca antrenoare, de 3 ori Liga Campionilor la handbal…nu o data , nu de doua ori, ci de 3 ori…e putin?
de cate ori a castigat voina sau tadici?

dan (1 comentarii)  •  14 martie 2011, 20:48

bravo tandd in sfarsit cineva vede corect. Am citit multe articole dar nimeni nu a vazut asta.Tot respectul

tiby (1 comentarii)  •  14 martie 2011, 20:52

Problema nu e de ce au shimbat-o pe nenorocita aia de antrenoare,a visatoare,rupta de realitate (chiar daca,ca jucatoare insa ,a avut rezulate foarte bune), ci de ce au adus-o si apoi de ce n-au destituit-o imediat.

jan pitesti (88 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:02

speram sa mai avem sport de calitate ca pe vremuri.

Petru (3 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:03

@Alex
Daneza a castigat 3 ligi ale campionilor cu o echipa care ulterior a dat faliment datorita managementului ei defectuos. Si-a format acolo la Slagelse o echipa stelara cu care era si greu sa nu castige, dup care a bagat clubul in pamant. Cu FCK nu a avut nicio performanta cum nici nu a avut cu nationala Serbiei si iata cum la Oltchim a transformat o echipa cotata cu sansa a doua la castigarea trofeului intr-una care pierde la 11 goluri…
Voina cat timp a fost lasat sa faca treaba a facut, Tadici la fel, indiferent de metodele lor, au castigat o Cupa a Cupelor, au facut o finala UCL. Si ma indoiesc ca echipa asta e asa slaba fara Neagu. Totusi Stanca Meirosu Bese Manea Elisei Maier Luca sunt jucatoarele cu atatea turnee finale in spate…

Suporter valcean (3 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:04

Domnule Ioanitoaia, pina si in mult hulitul fotbal autohton al lui Sandu si Mitica au venit antrenori straini, numai in sistemul lui Gatu, Gavrilescu, Tadici si Voina insa nu. Si sa nu uitam ca-i datoram regretatului Goran Kurtes o calificare la Mondiale (el a facut grupul de la Constanta sa joace handbal si nu dl Stanga)
Felicitari, Alex!

gogu (2 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:05

@merlin si tu manaci **** cu gura plina la fel ca si tADICI(cu t mic), a venit aia sa saboteze handbalul romanesc? cat de naivi sunteti, cei doi antrenori vOINA si tADICI vor fi mereu antrenori de locul doi sau trei, niciodata nu vor castiga vreun trofeu.

sf-ghe (9 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:23

Bravo insfarsit,aud si eu de ce nu joaca Neagu!La Itxaco a luat-o in freza A.A.fara briliant!Nu sunt fan Anderson din start!!!Mofturi de vedeta,a reusit sa faca din jucatoare niste superstaruri.Vroia sa -le aduca la nivelul BRILIANT-ei.dar pe departe Valcea a fost COBAY ptr.ea,atat echipa si conducerea!!

Claudiu (343 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:27

Cei care ii tin partea Anjei uita ca nu a avut rezultatele de altadata si ca tot cauta sa schimbe ceva ce nu trebuia schimbat. Vrea sa fie ea piua intai, nu jucatoarele. Nu s-a gresit cand au dat-o afara, ci cand a fost pusa aceasta supervizionara care si-a propus sa joace handbalul exact invers decat se joaca. A experimentat destul, adio si la gara, nu o mai aparati voi de parca ea ar fi descoperit gaura la covrig.

gicucluj (3 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:27

alex are dreptate. Oricum intr-un club profesionist jucatoarele trebuie doar sa joace nu sa se ocupe cu schimbarea antrenorilor (cum se tot vehiculeaza), deci vina cea mare o are conducerea executiva.
Eu le-am vazut la Cluj dar au jucat modest si cauza pare a fi deasa schimbare a antrenorilor (ca si la fotbal dealtfel). Poate nea Ovi o fi fan Tadici !?!

Dan_USA (9 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:31

@alex prietene tu continui sa sustii si sa vb despre niste lucruri despre care ai auzit si tu dar nu e prima data cind o spin si aduc argumente concrete in sprijinul ideii ca anja a fost o mare jucatoare si un antrenor modest spre mediocru.le repet acum si poate veti intelege ;a luat 3 cupe cu slagelse echipa CREATA pt ea echipa care al acel moment avea cele mai bune jucatoare din LUME!! la slagelse nu anja antrena ci asistentul peter jorgensen ,anja era de fapt pt IMAGINE si cind acesta a plecat satul si el de anja echipa a fost distrusa in 2 sezoane de sirena daneze! alta „performanta”notabile ale anjei ca antrenoare a fost s preluarea serbiei pt europenele din 2006 echipa cosiderata la acel moment printre marele favorite !! a reusit un admirabil loc 14 sau 16 nu sunt f sigur..o echipa in care juca Bojana Popovici la mometul ala cea mai mare jucatoare din lume! de curand a ” reusit” ca si copenhaga sa se desfinteze ..si inca ceva crezi tu ca la slagelse jucatoarele se uitau la tom si jerry sau se antrenau 2 zile pe saptamana?? sa fim seriosi sirena daneza habar nu are de antrnorat!!declaratii de genul am pierdut azi pt ca a fost un antrenament care pregateste victoriile cu krim si buducnost te fac sa te intrebi daca este sanatoasa la cap nu daca poate sa antreneze?? ea nu a venit la o ecip obscura unde poe face experimente a venit la vicecampioana europei!!
citdespre stluta luca fata asta a pacali jocul asta toata viata sanascuttalent si moare speranta !! si ast a recunoscut-o ea cind adclarat ca a invatat de la anjaintr-o luna cit de la ceilalti antrenoriin toat cariera !!te desclifiicu asemenea declaratii cit sa invetiintr-o luna sa depaseasca 13-15 ani de cariera???

Sorin (6 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:34

@Aurel
Slagelse este un oras cu 31918 de locuitori.
2000 Slagelse club signed a deal with Anja Andersen to help the club achieve promotion to the premier division [deci, erau in B cand i-a preluat Anja!].
2003, 2005, 2007: Anja Andersen is winner of the Danish Women’s Handball League with Slagelse
2004, 2005, 2007: Anja Andersen is winner of EHF Women’s Champions League with same Slagelse
Poti sa imi spui si mie cum a „ingropat” Anja Andersen echipa Slagelse si care sunt celelalte „cateva echipe” de asemenea „ingropate” de Anja?

[email protected] (2 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:43

In Romania orice performanta exceptionala, egal in ce domeniu, e un produs al intimplarii. In sport, performantele de virf apar numai daca exista o generatie de exceptie sau citiva sportivi iesiti din comun care, in sporturile de colectiv, sint capabili sa duca singuri o echipa la rezultate deosebite. In asemenea conditii, cea mai mica perturbare a mersului lucrurilor duce la o cadere drastica a prestatiei si a rezultatelor. Lucrurile nu se vor schimba si rezultatele bune vor apare in continuare la interval de 15-20 de ani atita vreme cit nu se va muncii serios la toate categoriile de virsta si atita vreme cit federatiile nu vor adopta programe de dezvoltare de lunga durata. Aducerea unor celebritati din alte tari nu aduce nimic. Romanii trebuie sa scoata singuri carul din sant, altfel nu se va construi nimic de durata.

alex (5 comentarii)  •  14 martie 2011, 21:48

@merlin
Poate sunt pe langa, dar nu am crezut niciodata in teorii ale conspiratiei (care mi se par, prin definitie, foarte pe langa orice argument rational). La romani, insa, functioneaza foarte bine teoria conspiratiei, mai ales in lipsa argumentului si asumarii vinei (vedeti, mai ales, comentariile de la cititori in domeniile politice)
@ aurel
Dupa ce castigi 3 ligi ale campionilor cred ca te poti retrage, nu mai trebuie sa confirmi nimic, din punctul meu de vedere. Sunt de acord ca trebuie sa confirmi dupa ce castigi 1 liga, dat totusi, 3 (TREI)!!! Si da, este vorba de un patriotism care pe unii ii „orbeste” sa critice ceva doar pentru ca este „roman/romanesc”. Vezi cazul Hagi, care nu e criticat cat ar trebui pt ce face ca antrenor (tot respectul ca jucator) ci se tot merge pe explicatii de genul „nu are noroc”; „este ghinionist” etc. La fel cum Voina nu a fost criticat destul pentru acest esec, anumiti ziaristi inca mai scriu despre ce facea Anja la antrenamente, echipa, etc, doar pentru a distrage atentia. De fapt, nu am gasit nici un articol critic la adresa lui Voina dupa meci, ciudat, avand in vedere la ce scor a pierdut…

baixinho (2 comentarii)  •  14 martie 2011, 22:00

scăpaţi din vedere un aspect: Oltchim este pe o parte descendentă. vârful de formă a fost finala ligii campionilor de anul trecut. acum urmează regresul. la fel cum s-a întâmplat cu naţionala feminină după ce a câştigat medaliile de argint la mondialul din rusia. mai vorbim peste câţiva ani.

mav (1 comentarii)  •  15 martie 2011, 0:27

nu stiu daca chiar era ciudata. dar uitati-va la jocul oltchimului de anul trecut. nici o schema, nici o idee de joc. trebuia sa fie neagu sau o alta jucatoare + portarita in forma si castiga. si era totul nemaipomenit. dar NU AU SI NU AU AVUT NICI O IDEE DE JOC. joci 6 contra 5… ataci mult in exterior, dai drumul la succesiv si ramane extrema singura pe o treime de semicerc. e simplu si greu de contracarat. dar ele ce joaca? nimic. si cand nu e nici o jucatoare in forma… zero. plus ca echipa asta nu are si nu a avut un centru bun.

Petre (255 comentarii)  •  15 martie 2011, 0:29

Are dreptate dl Ioanitoaia, voi care o aparati pe Anja doar ca sa fiti Gica contra, in rest nu prea aveti argumente!

Leon (25 comentarii)  •  15 martie 2011, 1:21

Dl. Gavrilescu a declarat, la o zi-doua dupa demiterea Anjei Andersen, ca aducerea danezei a fost o greseala pe care conducerea si-o asuma.
Daneza a facut intr-o luna timpenii citi altii intr-o viata. In cazul ei, ca si al altora, trebuie sa lasam argumentele de autoritate la o parte (de genul a cistigat 3 cupe ale campionilor acum 4-5 ani) si sa judecam cu mintea noastra, dupa ce am vazut.

john (22 comentarii)  •  15 martie 2011, 1:36

Dincolo de scenariile aiuriste cu sabotarea intentionata a echipei+nationala,care evident trebuie sa fi cucu sa le crezi ce e tragic e ca nu am citit nici o opinie „specialista” sau nespecialista care sa spuna un adevar simplu si anume ca dupa 4 meciuri si o luna pe banca(la fara frecventa) nu poti sa te pronunti asupra valorii unui antrenor,si atit, restul ca a fost ,a dres , nu intelegem,etc., nu sint decit palavrageli de chibiti in parc.Oare chiar nu avem nici un antrenor sau ziarist(vezi specialistii!!!!) care sa stie asta sau nationalismul nostru de balta e mai puternic decit respectul pentru adevar?
Doi la mina ,domnul Ioanitoaia e diplomat si exprima doar voalat realul si anume ca, conducerea Oltchim e catastrofala,comportindu-se ca miliardarii arabi ce la cea mai mica toana dau afara.Doar ca acestia sint cunoscuti asa si sint tolerati(evident datorita banilor) pe cind ai nostri s-au compromis definitiv in lumea handbalului si adio infuzie de „singe vestic” de acum incolo.Urmarea handbalul feminin o va lua incet incet pe urmele celui masculin(cu bravii antrenori romani la timona) si va disparea si ultimul sport de echipa de top pe care il aveam.
Intrebare pt. domnul Ioanitoaia: daca nea Radu „are fler,are experienta” inchei citatul cum se face ca nu a vazut dezastrul in care a adus Anja echipa NUMAI intr-o luna!!!? si sa fi refuzat preluarea echipei pina dupa cele doua meciuri ramase(va rog nu-mi insultati inteligenta si sa-mi spuneti gogoasa cu patriotismul)?.
Umila mea parere joaca la doua capete, nu crede nici pe departe el insusi tot cea ce declara prin ziare si spera sa vina pe un cal alb sa fie salvatorul lui Olchim.Cel de Sus nu da cu parul.

PS.Tot respectul pt Domnul Ioanitoaia care mi se pare printre cei mai articulati gazetari romani,dar nu mai fiti prea diplomat si impaciuitor,ascutiti bine cutitul si taiati fara frica daca vreti sa fiti cu adevarat mare gazetar(si din nou poate ca nu stiu eu toate secretele culiselor gazetaresti?)

gery76 (54 comentarii)  •  15 martie 2011, 3:42

Sa aduci ca antrenoare pe Anja Andersen detasat cea mai mare jucatoare din istoria acestui sport mi s-a parut o treaba excelenta si cu mari sanse de izbanda pe viitor ,Anja fiind cea mai in masura sa schimbe in maxim 2 ani o mentalitate invechita” construita cu mult har” de oameni ca Radu Voina,un antrenor de care sperasem din tot sufletul sa fi scapat definitiv mai ales ca acest om desi beneficiase in ultimii ani de cel mai bun lot de fete atat la club cat si la nationala si pornisem ca mari favorite in toate competitiile la care am participat ”a reusit” doar un loc trei la europene si acela dupa o conjunctura nesperata [avand trei infrangeri] loc trei asigurat doar prin prestatia de senzatie a lui Neagu si de forma incredibila a rezervei de portar Tolnai.Aceasta sansa de relansare a handbalului romanesc a fost ratata dupa numai o luna prin demiterea danezei desi inclusiv multe din jucatoarele cu experienta de la Oltchim declarasera ca intr-o luna cu Anja au invatat mai mult decat in toata cariera alaturi de Voina si altii ca el adepti ai unicei fraze din vocabularul lor de antrenori:Hai fetelor va rog eu ca se poate,hai mai atente!
Intr-o lume civilizata in care cuvantul ONOARE exista Roibu si Gavrilescu daca nu si-ar da demisia de buna voie si in mod onorabil ar fi demisi fara prea multe explicatii fiindca au fost aruncati pe geam foarte multi bani si intr-un mod foarte putin transparent,iar in tari ca Germania sau statele nordice FISCUL ar fi intrat de mult pe fir.

yoghi (1 comentarii)  •  15 martie 2011, 5:48

domnule Ioanitoie tind sa cred ca ori nu va pricepeti la handbal ori sunteti superficial. daca echipa nu a reusit intr-o luna, timp in care a avut totusi 2 victorii si un meci aproape de egal in Spania, sa isi insuseasca jocul dorit de Anya asta inseamna ca e „ciudata”? A nu se uita ca Neagu nu prea a jucat in toata aceasta perioada. E adevarat ca aceasta conducere e vinovata, insa d-voastra bagati la oala greseli reale,gen demiterea lui Kovaci si a Anyiei, cu altele false, gen aducerea Anyiei. Aducerea Anyei nu a fost o greseala ci lipsa de rabdare a conducerii de tip Becali si chiar a publicului care trebuie sa se autoeduce la randul lui.

iulian (1 comentarii)  •  15 martie 2011, 7:56

tandd cel mai realist comentariu.valoarea jucatoarelor este problema.bulatovici arunca la poarta de unde vroia fara probleme,extremele zburau ca pe copacabana,barbosa se inalta de la 10 metri si inscria fara emoti,si mai sunt multe exemple de la ghyor,larvik etc.de la noi vreun exemplu…..vizitiu doar partial….

cetate (6 comentarii)  •  15 martie 2011, 8:33

PE LANGA DORINTA DE A PERFORMA TREBUIE SA AI SI CULTURA!!!! CULTURA VALORILOR,CULTURA LUCRLUI BINE FACUT CULTURA MUNCII IN PERSPECTIVA ,CULTURA MUNCII TRAINICE ,CULTURA RESPECTULUI FATA DE SEMENI CULTURA COMUNICARII, ….. DIN PACATE NOUA NE LIPSESC ACESTE VALORI MAI ALES IN SPORT !!DE ACEEA CLACAM ADESEA!!!!

valiusha (1 comentarii)  •  15 martie 2011, 8:39

Chiar nu observa nimeni ca:
1.in sezonul asta echipa a fost praf, in primul tur de grupe ne-a batut Randers-ul, ne-a umilit Larvik si am batut greu pe Toulon si din nou pe Larvik cand au jucat cu rezervele.
2.echipa e la 30% fara Cristina Neagu, o putem acuza pe Anja ca s-a gandit la sanatatea sportivei, poate mai bine alt antrenor o lasa sa joace pana i se agrava accidentarea?
3. unele jucatoare sunt deja uzate nu mai fac fata nivelului ridicat din Liga
Poate sunt naiv dar daca Anja era lasata eu cred ca facea treaba, cat despre Kovacs cred ca a fost cel mai slab antrenor al Otchimului de mult timp. Ce uita lumea e ca Anja a spus ca GARANTEAZA CASTIGAREA LIGII LA ANUL !!! Dar la noi totul se gandeste repede si prost… Asta-i Romania. eu sper ca la anu’ sa ne revenim si sa ajungem iarasi in primele echipe din Europa

vasglo (208 comentarii)  •  15 martie 2011, 8:56

Domnule Ioanitoaia,
Atata timp cat echipa nu marcheaza, cronic, in superioritate, ba mai mult, ia goluri cu nemiluita, atata timp cat contraatacuri pe recuperare in aparare sunt irosite constant, atata timp cat indicatiile antrenorului in „time out” nu sunt urmate de gol, ci in pierderea mingii si goluri primite de la adversar, atata timp cat indicatiile antrenorului se limiteaza la:..”hai fetelor, ce naiba, strangeti mai bine si dati odata gol….”, etc., e clar ca problema hanbalului romanesc sunt antrenorii si modul lor arhaic si perimat de a profesa…Ori toate deficientele aratate se repeta de ani de zile in hanbalul romanesc, atat la fete cat si la baieti..

luter (11 comentarii)  •  15 martie 2011, 9:21

raducul ,KANCI valoare de antrenor ;cascheta; KANCI ANTRENOR .acesti doi mameluci au avut pe mana cele mai valoroase loturi in cele doua sporturi ,handbal si fotbal.valoarea lor ,daca aveau ca antrenori se vedea in a castiga ceva .la handbal oltchim are un joc depasit pe toate planurile .cine a vazut meciul cu budu.a putut sesiza diferenta intre ce jucam noi si ele ,ele turbo noi festina lente .

Moshu (18 comentarii)  •  15 martie 2011, 9:53

N-o mai tot dati unii la intors: mare, nemare, Anja nu a facut nicio branza la Valcea, doar a incurcat lucrurile de nu le mai descurca nimeni. Sunt de acord cu dl Ioanitoaia ca Roibu si Gavrilescu au gresit aducand-o pe Anja, dar oamenii au si recunoscut asta. Iar greseala recunoscuta e pe jumatate iertata

Stando (43 comentarii)  •  15 martie 2011, 10:33

Nu avem antrenori, este clar. Se merge pe ideea ca daca Voina sau Stinga au fost mari jucatori – si au fost ! – vor da randament si ca antrenori. Vax ! La fel cu Hagi, ziaristii si cei apropiati lui il iau cu binisorul, in loc sa-i zica franc in fata ca regele e gol ca antrenor. Nu e nici o nenorocire, nici alti mari sportivi nu au ajuns antrenori renumiti, dar la noi e o jena inexplicabila sa-i spui unui fost cunoscut sportiv ca e zero ca antrenor. Apropo, Herbert Muller va spune ceva ? Aud ca e pe locul prim intr-o tarisoara cu handbal subdezvoltat… parca in Germania…

fanhandbal (1 comentarii)  •  15 martie 2011, 11:19

S- a dovedit demult timp ca raducu este un antrenor slab. Partea cea mai proasta este ca toata presa le ia apararea fostilor campioni mondiali, care n-au progresat cu nimic de atunci. Au facut o campanie negativa furibunda la adresa Anyei. Un singur lucru nu i-a spus nimeni Anyei, si anume ca noi suntem romani, ca avem mentalitate de looseri, chiar daca avem potential. Aici nu antrena daneze sau sarboaice ci romance. Roibu a luat decizia fara sa-l bage pe gavrilescu in seama, iar asta s-a razbunat cu varf si indesat. Singura castigatoare este Cristina Neagu, ca daca era dupa astia,acum era rupta in doua. In rest, caracter zero la cateva dintre ele. Nu stiu cum puteti d-le Ioanitoaia sa le luati apararea acestor groapari ai handbalului romanesc!

starchild (32 comentarii)  •  15 martie 2011, 11:35

Nici acum nu-mi vine sa cred ce a putut sa faca Roibu: sa schimbe antrenorul cu 3 zile inainte de sferturile CL (anuland tot stagiul de pregatire de iarna), sa accepte conditile ridicole puse de Anja Anderson (part-time coach) si nici macar sa-i impuna obiectivul de anul trecut, finala.

Nimeni nu intelege ce s-a intamplat, daca se dorea un proiect de reconstructie, atunci de ce i s-a oferit Anjei un contract doar pe 4 luni (doar cu POSIBILITATE de prelungire), de ce au ales in iarna sa semneze contracte foarte constisitoare cu jucatoare precum Cristina Neagu si Ionela Galca, sau sa prelungeasca contractele unor jucatoare precum Steluta Luca. O nebuloasa totala.

Pana la aducerea Anjei, totul la Oltchim s-a facut cu cap, performanta si obiectivele au urmat o progresie logica si premeditata, iar clubul Oltchim a fost pe drept recunoscut ca cel mai profesionist club sportiv din Romania. Au foti schimati antrenori, deasemenea cu cap si nu in contratimp. Sunt de acord ca echipa avea nevoie de un plus de mentalitate marca ‘antrenor strain’, poate chiar nordic, dar chiar trebuia sa testam clovnul antrenorilor din handbalul european si sa acceptam statutul de ‘lab rat’? Handbalul nordic e plin de antrenori seriosi si competenti, trebuia asteptat pana la finalul sezonului, iar daca ungurul rata finala, schimbat atunci.

Lasad la o parte ‘nebunia temporara a lui Roibu’, un antrenor SERIOS nu o sa accepte niciodata un acord in care sa antreneze o echipa doar la meciurile de CL, ori te implici, ori esti in plus.

Iar despre ‘inovatile’ Anjei, sa joaci cu fosta cea mai buna extrema din lume, aka ‘Alice’, la TALIA ei, inter, nu e inovatie, e dementa (una e ca poate sa joace si inter, alceva e unde da cel mai bun randament); sa il lasi pe cel mai bun pivot in tribuna, cand toata lumea stie ca Itxaco joaca aparare avansata de 2 ani incontinuu, iar pe cea mai buna handbalista din lume si golgheterul echipei sa nu o lasi sa traga la poarta; cred ca lumea confunda inovatile cu simptomele psihice. Ce sa mai zic de portari, Tolnai a fost mai mereu al 3-lea portar la Oltchim, loc pe care si l-a muncit si castigat cu gratie (minus ultimul CM); Tereza e mult mai mobila (ma gandeam eu cu ce inovatie poate sa vina Anja in departamentul portarilor).

Am eu o inovatie pentru Anja, sa sara de pe bloc sa testeze daca mai e valabila gravitatia, fac pariu ca nimeni nu a mai incercat. Sa o urmeze si fanclubul, la fel de prosteste si neargumenat cum o urmeaza si pe internet. Asta ar fi cu adevarat un progres de mentalitate, pentru ‘noi romanii’. E plin sportul de culturi, lumanari si blesteme.

Macy (3 comentarii)  •  15 martie 2011, 12:09

Imi poate spune cineva de ce ziaristii ce scriu despre acest subiect nu sunt in stare sa faca o analiza mai ampla a handbalului si arunca cu sageti spre o antrenoare ??? Oare nu este din ce in ce mai evident ca in momentul in care Anja a preluat echipa, aceasta despasise vorma de varf si se afla in scadere ??
Sa sustii despre o asemenea antrenoare ca este ciudata si neinteleasa cand a avut performante clare cu Slagelse ???
Eu cred ca Anja si-a dat seama de scaderea de forma a echipei, tocmai de accea a dorit sa schimbe, realizand ca in actuala formula nu se vor mai face performante; nou, fiind insa noua in handbalul romanesc a incercat mai intai sa vada ce se mai poata salva din actuala echipa inainte de a opta pt aducerea unor noi jucatoare…de aici si schimbarile de posturi ale unora dintre jucatoare; pt a mai reduce din plafonare, a incerca altceva.
Pasul facut de conducere cu aducerea Anjei a fost probabil cea mai buna rocada din istoria clubului, dar daca alegi pt asa ceva atunci pregateste-te pt un traseu mai lung si nu intra in panica dupa o luna !!!
Tja…mentalitatea asta, fira’r sa fie !!! Pacat, pacat, pacat !!
Scriu aceste randuri avand experienta indelungata atat in handbalul romanesc cat si in cel din vest….

stres (41 comentarii)  •  15 martie 2011, 14:32

90% este asa cum spuneti dvs.

Dar, daca Oltchimul castiga meciurile cu Itxako Estella (in primul a avut 6 glouri avans cu 11 minute inainte de final, iar in al 2-lea a avut un gol avans si mingea, in min. 53), deci SE CALIFICA, mai era echipa nepregatita ?

Stim f. bine de prietenia dvs. cu Radu Voina…, dar aceste fete „nepregatite” in meciul fara istoric de la Podgorica, poarta si semnatura R.V.
Fata de finala de anul trecut cu Viborg, cand Oltchimul (cititi R.V.) a fost invinsa de… B. POPOVICI, in acest ultim meci R.V. si-a luat masuri si a anihilat-o pe Popovici, dar a uitat de… Bulatovici.
Sa nu mai punem rataririle monumentale… chiar si de la 7m.
Nu sunt fan al lesbiencei Anderson dar nici R.V. nu m-a impresionat cu nimik.
Poate ca Maria Torok, la fel de tehnica si sclipitoare, ca jucatoare, precum Anja Anderson, ar fi meritat o sansa…

Se aude domnule Gavrilescu ?

starchild (32 comentarii)  •  15 martie 2011, 14:37

Nu mai vorbiti de plafonare si de reconstructie.

1. Se poate plafona Viborg care a castigat cateva CL, Norvegia care a ras tot la turnee finale. Oltchimul mai are de demonstrat; tot ce s-a facut la Valcea a fost cu scopul de a castiga CL si inca nu s-a realizat. Oltchim este printre cele mai bine cotate echipe din Europa, e greu sa urci mai sus, si e greu sa te plafonezi.

2. Reconstructie la ce? Oltchim are 23 de jucatoare in lot, plus cateva gen Tacalie imprumutate sa joace, foarte multe tinere; asta reprezinta un lot IMENS in handbal, si foarte multe solutii de valoare. Desi in lot, Luca si Bese nu trebuie neaparat sa joace fiecare minut, Vizitiu si Sucz le pot inlocui lejer (asta inteleg eu prin inovatie). Echipa se poate ‘reconstrui’ usor din interior, fara sa arate penibil din punct de vedere TACTIC. Vorbim de jucatoare noi, daca tu ca antrenoare demonstrezi ca nu esti paralela. nU poti sa vii la o echipa calificata in 1/4s CL cu obiectiv finala si sa zici ca ‘reconstruiesti’, intineresti putin (ok), dar ‘recontructie’ e un termen extrem si ilogic.

In plus Anja nu a incercat nici sa ‘reconstruiasca’, nici sa ‘reformeze’, a folosit aceleasi jucatoare ‘batrane si iesite din forma’, pe cele care dadeau randament bun si foarte bun, Ardean, Galca, Neagu si-a batut joc de ele, iar cele care chiar aveau nevoie sa stea pe banca Luca, Bese le-a mentinut constant in sistemul de joc, cu aceleasi atributii.

In ce o priveste pe Anja, poate fi doar una din variantele:

1. Sabotaj. Oltchim a vrut-o si in vara, dupa Voinea si in cateva randuri inainte, si a refuzat. De ce ar fi acceptat acum in toiul sezonului in cateva ore? Pe de alta parte dupa eliminarea Viborgului, toate casele de pariuri au dat Oltchim ca a 2-a favorita la castigarea CL, dupa Larvik; Gyor-ul a 3-a. Poate nordici ne-au trimis un ‘cal troian’. Nu exclud nimic, mai ales ca atunci cand ne-a refuzat inainte si nu avea nici angajament (doar o scoala de handbal in Danemarca) a dat de inteles ca nu va veni niciodata in Romania.

2. Poate e pur si simplu paralela cu handbalul; asta ar fi cea mai la indemana explicatie, tinand cont cat de debusolata si chinuita a aratat echipa, in absolut toate meciurile, programul de antrenament total nepotrivit pentru constitutia romancelor, etc. Nu a dat nici un semn ca macar cunoaste handbalul de CL. Toti romanii stiau mai bine ce joaca Itxaco decat Anja, poate s-a rupt de fenomenul CL dupa Slagelse. In plus echipa nu se ducea in nici o directie sau progresie, nici reconstructie, nici obiectiv, doar restaurant, teatru si film. Toata lumea zice ce a facut cu Slagelse, dar nimeni nu vorbeste ce a facut dupa cu FCK Handbold, sau ca ambele echipe le-a falimentat. Un detaliu minor.

3. Poate pur si simplu nu a pus suflet si nu s-a implicat, ceea ce explica ca a acceptat job-ul part-time, de ce statea mai mult in Danemarca, decat in Romania, de ce nu binevoia sa se prezinte la meciurile de campionat, unde intr-adevar putea sa inoveze, etc. 20.000 Euro/luna nu e o suma infina, 80.000 Euro in 4 luni, part-time, doar pentru cateva excursii periodice; ce-o fi o fi.

Macy, daca tu ai ‘o experienta indelungata atat in handbalul romanesc cat si in cel din vest’, inseamna ca suntem toti blestemati. Poti sa scanezi niste file de pe pasaport si sa ne arati vizele? Daca ar fi cum zici tu, ar trebui sa fugim toti de Vest ca de dracu’. Tu crezi ca Vestul a ajuns la acest nivel de trai, prin idiotenie? Nimeni din Vest nu ar importa niciodata o jucatoar(e) sau antrenor(e), part-time, care sa nu creasca valoarea echipei, sau ligii. Daca echipele din vest ar aduce antrenori asa de incometenti si experimentali cum ii adugem si slavim noi in Romania, ai vedea atunci ce inseamna aia demitere ultra-sunet, ai zice ca i-a lovit trasnetul. Din fericire pentru ei, stiu ce sunt alea resurese umane, si stiu sa faca un contract, si stiu ce sa ceara de la bun inceput.

Slava Domnului ca ne-am debarasat de Anja acum, pana se forma un adevarat Cult, cu fanatici gen macy si tacy, ‘new age handball concept’: nici o jucatoare nu are voie sa joace 2 meciuri pe acelasi post ca se plafoneaza, time-out-uri cerute si intretinute de jucatoare, handbalul care incepe si se termina cu reconstructia, taticul tuturor cliseelor pentru looseri si habarnisti; urmeaza proiectele pe termen lung (in curand sa devina termen nelimitat), ‘handbalul jucat de placere’ in comparatie cu ‘sila’ cu care se joaca acum, si jucatoare aduse pe banda rulanta, care sa compenseze cat mai mult mediocritatea antrenorului genial, cine stie poate ca echipa se incheaga singura pana la urma si daca ia cele mai bune jucatoare din lume poate ca in nu stiu cati ani sa si castige CL, nu e imposibil, ce e important e sa jucam de placere pana atunci, restaurant, teatru, film si sute de mii de euro (pentru ‘prostitutia’ de handbal care se joaca fara Anja).

suporter (14 comentarii)  •  15 martie 2011, 15:22

Stiti de ce nu are RO un sport de echipa mai de doamne ajuta? Pentru ca RO are 22 mil de antrenori, ce zic eu antrenorii, genii as spune de nimeni descoperite care nu au castigat in viata lor nici macar la loto, care nu au urmat cursurile vreunei scoli de antrenori renumite, care in marea lor majoritate nu au citit decat instructiunile de la electrocasnice. Dar care se cred cei mai cei fara rezultate… si culmea ai critica pe cei care au sau au avut rezultate!! Care nu au inteles ca jucatorii fara creativitate nu reusesc pe termen lung si creativitatea nu se dezvolta in spirit de cazarma!!! Credeti ca Statele Unite , ca cineva a adus vorba, au ajuns in gimnastica mai sus decat noi prin spirit de cazarma? Nu, cazarma poate castiga cateva batalii dar in final razboiul este gastigat ce cei care creaza, care inventeaza, care gandesc liber!!!

starchild (32 comentarii)  •  15 martie 2011, 16:07

‘Stiti de ce nu are RO un sport de echipa mai de doamne ajuta?’

Avem un sport de echipa la care am luat bronzul la CM, si am jucat finala CL (fara Anja, si fara cazrma, se poate si fara extreme). Se numeste Handbal, iar cliseul (intrebarea retorica) pe care il folosesti pre-dateaza ‘Oltchimul galactic’; folosit acum nu are aceeasi acoperire.

De ce nu avem DOUA sau mai multe sporturi de echipa mai de doamne ajuta? Simplu, n-avem bani. Nici nivelul de trai, dar mai ales nu avem oameni bogati dispusi sa investeasca. Motiv pentru care nu ne permitem sa excelam in mai multe sporturi de echipa, si nici macar in unul cu mai mult de O ECHIPA. Intelegi?

Eu cred ca avem doar 11 milioane de antrenori, restul sunt manageri, administratori, vizionari si proiectanti pe termen lung, care cred ca orice eveniment random care se petrece intr-un spatiu si timp diferit, ar putea sa se petreaca si in Romania, la comanda, totul este sa-ti doresti foarte mult. Acestia de obicei se inchina la statuile si longevitatea lui Alex Ferguson, si nici macar nu considera ca raportul management/performanta pentru MU, e probabil in cartea recordurilor la capitolul penibil.

Nu se mai poate vorbi de regim de cazarma in sportul romanesc de pe vremea lui Octavina Belu, cliseele sunt insa greu de anihilat. Exista sacrificiu si stres, cerinte indispensabile oricarui sport de performanta care presupune competitie. Cine crede ca sportul e numai placere si sentimente pozitive, relaxare, fie se drogheaza in mod constant, fie nu priveste acesta cariera cu mai multa considerare decat un simplu hobby. Ia sa vedeti voi CURATENIE la Viborg dupa ultima eliminare din CL.

@suporter. Pana la urma, totul se rezuma la asta: cand o sa-ti faci tu propria echipa sportiva, o sa ne inveti tu sa balansam, banii cu timpul si cu rabadrea, si libertatea, intr-o ecuatie care n-a fost rezolvata de nimeni pana acum in lume, in afara de tine se pare.

Macy (3 comentarii)  •  15 martie 2011, 16:20

@starchild:
ok, hai sa lamurim cateva chestii: Plafonarea inseamna ca ai atins un anume nivel si mai sus nu poti urca cu resursele pe care le ai la dispozitie, cu alte cuvinte ai atins un plafon ceea ce nu este aceasi chestie cu cucerirea unei Cupe, nu stiu daca intelegi diferenta, in fine… Deci oricine se poate plafona indiferent de nivel.
2. Anja a avut prea putin timp la dispozitie; in plus de unde sti tu ce obiectiv a avut ?? Dupa parerea mea ea nu a avut ca principal obiectiv castigarea CL in acest an!! Vezi, si tu-ti dai cu parerea in legatura cu pozitia jucatoarelor…:) dar asta nu inseamna ca tb sa fie si parerea unui antrenor. Si inca ceva: a folosi cea mai buna tactica inseamna in primul rand a incerca posibilitati…asta a facut si ea, hey, a avut numai 4 saptamani!!! E enorm de putin !! Inca o data, a folosit pt a se orienta. Cei ce cred ca tactica minune se adopteaza in 4 saptamani, se imbata cu apa rece !!
3. Hai sa ramanem totusi in limitele normalului: sabotaj??? right, si twintowers au fost distruse de americani !! 🙂
4. paralela cu handbalul ?? uita-te pe wikipedia te rog inainte de a scrie prostii.
5. nu este chiar asa ca statea mai mult prin Danemarca si nici contract part time nu a avut, informeaza-te te rog mai bine.
6. Nu, vestul a ajuns la nivelul care este prin inteligenta. Munca multa nu inseamna neaparat rezultate, munca inteligenta, da !! Intelegi diferenta ? Vestul nu a ajuns unde este prin „hei rup” ! 🙂 Apropos de antrenori cu joburi duble: ai auzit de Higgins, celebrul antrenor de fotbal olandez? Ei bine in ultimii ani a antrenat paralel echipe nationale si echipe de club, facand, da,da naveta!! Un antrenor cu un job dublu nu inseamna ca este incompetent.
Ahh, sa nu uit: una din cheile succesului chiar si in sport este ca ceea ce faci sa faci din placere, iar un film si distractie cu masura desigur adauga foarte mult la psihicul echipei.

Comentează