Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

E destul, opriţi-vă!

Obişnuit cu scandalurile ca peştele cu apa, fotbalul nostru nu se dezminte, continuă să le producă pe bandă rulantă! Într-unul, Mihai Stoica şi Victor Piţurcă au depăşit stadiul miştourilor balcanice ca să se aventureze pe teritoriul jignirilor şi al ameninţărilor. […]

joi, 10 martie 2011, 6:49

Obişnuit cu scandalurile ca peştele cu apa, fotbalul nostru nu se dezminte, continuă să le producă pe bandă rulantă! Într-unul, Mihai Stoica şi Victor Piţurcă au depăşit stadiul miştourilor balcanice ca să se aventureze pe teritoriul jignirilor şi al ameninţărilor. Atît “coana Miţa”, cît şi “ţaţa Vica” arată cu degetul în direcţia opusă şi scuipă!

Mai contează cine a început? Important e că gîlceava a degenerat într-un spectacol penibil. Pentru că oricît te-ar deranja ci­neva, ori de-a dreptul te-ar călca pe nervi, numai pierderea controlului şi lipsa măsurii te pot împinge să amesteci în discuţie pînă şi familiile! Un bărbat adevărat nu procedează aşa. Onoarea îl obligă să se opreas­că la un moment dat.

Mai descoperit pare Meme. Acesta a anunţat că, dacă va veni Cîrţu în Ghencea, el va pleca imediat. Apoi a întors-o şi nu şi-a ţinut cuvîntul. Altminteri, refuzînd să răspundă ironiilor lui Tudorel Stoica, nici ele unt pe pîine, managerul general a de­clarat că nu vrea să se ia la harţă cu una dintre glorile Stelei de odinioară. Frumos, lăudabil, atît că Piţurcă nu intră în aceeaşi categorie?!

N-a contribuit şi Piţurcă, golgeterul for­maţiei pe parcursul campaniei respective, la cîştigarea Cupei Campionilor Europeni 1986? Evident că da. Totodată, deoarece a reuşit să califice “naţionala” la două tur­nee finale, i s-ar cuveni mai mult respect din partea tuturor. Implicit şi a lui Mihai Stoica. Dincolo de cusururile sale, ex-selec­ţio­ne­­rul chiar a făcut ceva pentru fotbalul românesc. Meritele lui sînt imposibil de tăgăduit.

Nu văd nici o raţiune ca să-l compar pe Meme cu Piţurcă şi invers, cui ar folosi? Fie­care om e alt om. Tocmai în ideea că-i preţuiesc pe amîndoi, îi rog să se opreas­-că! Să înţeleagă că au mers prea departe, că un asemenea război al orgoliilor şi al
insultelor nu serveşte nimănui. Iar lor, cel mai puţin. Ce e mult, şi acum s-a umplut paharul, strică totdeauna.

În celălalt scandal, Ion Crăciunescu îl acuză pe Vasile Avram că l-a lovit cu pumnul! Fireşte, Avram neagă şi, cunoscînd vechea duşmănie dintre cei doi, unii îl cred. Şi dacă admitem că fostul mare arbitru dramatizează, deşi martorii oculari îi confirmă afir­maţiile, gestul îl pune într-o lumină proastă pe şeful CCA, îl descalifică.

Pentru că incidentul s-a petrecut chiar în sediul FRF, unde Crăciunescu, convocat la Comisia de Disciplină, nu se afla în cali­tate de analist TV, cu care putem admi­te că Avram avea ceva de împărţit, ci de pre­şedinte al Chindiei Tîrgovişte! Cîtă vreme un înalt oficial federal îşi permite să-l agreseze pe reprezentantul unui club şi nu pă­­ţeşte nimic, cum probabil se va întîmpla, fotbalul nostru nu se va însănătoşi. Nici­odată.

Comentarii (62)Adaugă comentariu

Albert (124 comentarii)  •  10 martie 2011, 19:50

Doi golani, dar Piti macar are si valoare. Cat despre ailalti, Craciunescu un nebun si Avram un impostor, traiasca si infloreasca minunatul nostru fotbal! Amin!

Petre (255 comentarii)  •  10 martie 2011, 20:38

Degeaba le cereti sa se opreasca, sunt niste tate needucate si mahalagioaice, niste oameni care nu gandesc inainte sa deschida gura si sunt dominati de instinct.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  10 martie 2011, 20:48

D-le Ioanitoaia, cu tot respectul ptr cariera d-voastra de ziarist, cu tot respectul ptr civilizatia pe care-o cultivati, v-as intreba doar atat: cine le-a inlesnit acestor prost-crescuti scenele de mitocanie la care au ajuns? Cine si-a umplut buzunarele de bani ptr ratingurile facute la emisiunile respective de aceste scandaluri???
Sunt tare curios daca acest mesaj va trece de celebrul „moderation”…

mihnea (13 comentarii)  •  10 martie 2011, 20:56

despre cele doua cucoane nu e prea mult de spus… cum v-ati astepta sa se ciondaneasca un barbugiu cu un golan?!

GentleGiant (10 comentarii)  •  10 martie 2011, 20:56

Nea Ovi, da’ de pe ce planeta picasi? Nu si ziarul asta toarna gaz peste foc in fiecare zi? Sau nici usturoi nu mancasi…

gabi (5 comentarii)  •  10 martie 2011, 20:59

tardiv …

Mymy (76 comentarii)  •  10 martie 2011, 21:02

Nea Ovi, scrii degeaba despre excrocul de VA, Nasu nu o sa-l miste in veci de la CCA. Cine i-ar mai face lui si lui Lupescu jocurile? Nu te supara, cainii latra, caravana trece.

Nicolae Petre Mihai (39 comentarii)  •  10 martie 2011, 21:08

Revin la vechea poveste. Unde s-au balacarit cei doi? Daca se certau in ograda lor si nu erau bagati in seama nu era nici o problema. Dar nu, voi a trebuit sa televizati fiecare cuvintel al celor doi. Unde dadeai pe asa-zisele posturi de sport nimereai indubitabil peste injuriile celor doi. Nu imi vine sa cred cata ipocrizie se afla in mass-media sportiva romaneasca. Va vaitati ca aveti parte numai de scandaluri, desi voi sunteti cei care le mediatizati. Lasati-i domnule sa se certe pe tarlaua lor ca daca nu sunt bagati in seama se vor plictisi de atata scandal si poate se vor pune si pe treaba. Dar cand vad ca televiziunile si ziarele le sorb fiecare cuvintel care le iese pe gura incep sa se creada semizei si vor ca pamantul sa se opreasca din rotatie ca sa le asculte ineptiile. Sunt atatea competitii, chiar non-fotbalistice care se desfasoara si despre care lumea habar nu are pentru ca ABSOLUT toate stirile sportive contini informatii NON-SPORTIVE. Ce ma intereseaza pe mine ca Becali l-a chemat pe Cartu la palat, ca Meme l-a facut țată pe Pițurcă, ca Avram l-a lovit pe Craciunescu, ca Iancu spune verzi si uscate despre oricine? Vi se par cumva astea STIRI SPORTIVE??? Nu, pe mine m-ar fi interesat sa aflu de la TV ca Eva Tofalvi s-a clasat pe locul 15 in lume la sprint la Campionatul Mondial de Biatlon. Pardon, biatlonul asta nu are Gigeii si Miticii ei, deci nu este de interes pentru voi. In momentul in care va veti rupe de aceste PROSTII, poate vom incepe si noi sa apreciem calitatea in sport. Vi se pare normal sa il dati pe Becali toata ziua la TV si apoi sa va plangeti ca Becali e omniprezent la TV??? Vi se pare normal sa dati la TV scandalul dintre MM si Piturca si apoi tot voi sa va plangeti ca aveti parte numai de scandal. Sunteti ca sinucigasul care isi taie venele si apoi se plange ca isi pierde sangele.

Toma (148 comentarii)  •  10 martie 2011, 21:37

D-le Ioanitoaia, mi-e teama ca va raciti gura degeaba. De-a lungul timpului aceste personaje ne-au aratat ca la capitolul caracter nu stau prea bine. Din pacate asta afecteaza enorm latura profesionala si se pare ca cei direct implicati nu tin cont si continua circul.

dan crisan (6 comentarii)  •  10 martie 2011, 21:41

nu o mai faceti pe justitiarul. ati creat fenomenul si acum va hraniti de pe urma lui. articolele pe care le postati nu mai au nimic comun cu cronica sportiva. totul este un fake. va doresc multe subiecte de scandal, ce va vor aduce sa umpleti site-urile, ziarele de sport si emisiunile de la televizor cu otrava. de fapt, aveti dreptate, oricum sport nu mai exista in tara asta. NE-ATI INVINS.

gery76 (54 comentarii)  •  10 martie 2011, 21:58

Toate articolele domnului Ioanitoaia sunt foarte pertinente si in cele mai multe cazuri foarte obiective cu o singura mare exceptie ,atunci cand produce adevarate osanale la adresa prietenului dumnealui de o viata Mircea Lucescu.Dar avand in vedere procentul mult mai mare de articole foarte valoroase si pertinente in detrimentul osanalelor de inteles pana la un moment dat,domnul Ioanitoaia continua sa fie unul din liderii marcanti ai breslei jurnalisticii romanesti.Cat despre scandalul dintre Mihai Stoica si Piti este unul urat din care Stoica nu poate iesi niciodata invingator deoarece pentru Piturca rezultatele si ca jucator si ca antrenor vorbesc de la sine.Piturca va ramane in cartea de istorie a fotbalului romanesc indiferent de aberatiile rostite de ”regele tupeului”din fotbalul romanesc Mihai Stoica.

FC (2 comentarii)  •  10 martie 2011, 22:06

Domnu’ scriitor!, pai cine cauta, incepe si intretine toate mizeriile astea? nu voi, „gazetarii”?
Va imaginati ce povestesc despre Romania si romani toti jucatorii straini care activeaza aici?
Il urmaream zilele trecute pe colegul dvs., Samuila, in timp ce vorbea cu Piturca…ce intrigant! Pe de-o parte zicea „hai dl. Piturca, terminati cu astea ca nu-i frumos…”, iar pe cealalta nu stia cum sa-l mai imbarlige. Orice jurnalist civilizat ar fi intrerupt convorbirea instantaneu.
Restul e bla,bla.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  10 martie 2011, 22:17

Sigur nu se va insanatosii chiar daca ar disparea scandalurile

mitroi (19 comentarii)  •  10 martie 2011, 22:24

Nu credeam ca Piti poate cobora sub Iancu, care l-a facut gay, dar vad ca se poate!
Intrezaream in MM o tarfulita, dar nu credeam ca poate fi atat de mizerabila!
Se vedea, de la o posta, ca Avram e o jigodie si se stia ca cei asemeni lui au succes la Sandu si la Dragomir (tot mai cred ca locul lor e la puscarie), dar cred ca va fi tras pe linie moarta, macar de rusine fata de milioanele de microbisti din tara asta!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  10 martie 2011, 22:26

Nea Ovidiu, dar unde se certara baietii, nu la tv? Matale nu ii mai inviti si bine faci, dar Samuila si Naum (ca sa vorbesc numai despre GSPTV) i-ar lua si acasa. In loc sa ne explici noua, mai bine i-ai lamuri pe ei sa nu il mai scoata la rampa pe JJ de dimineata pana noaptea.

Victor Manu (167 comentarii)  •  10 martie 2011, 22:32

Ma mir de MM care e un baiat cu carte cum nu isi da seama cat pierde in ochii stelistilor injurandu-l pe Piti care a ramas in sufletul suporterilor macar pt ca l-a lasat pe Becali cu ochii in soare.

MIKI II (181 comentarii)  •  10 martie 2011, 23:27

Superb articol. Am ochii plini de lacrimi. Dupa ce presa si TV-ul a declansat toata aceasta nebunie a senzationalului cu orice pret, acum ne spune-ti sa ne oprim. Cine a promovat ca subiect de senzatie pe Giovani, Gigi, Corleone, Iancu, Savarina, Butelie, MM, Piti si toata golanimea din jurul fotbalului? Ziaristi dle. Ioanitoaia. Sa va mai aduc aminte ca pana si „Procesul Etapei” nu putea sa inceapa fara 2-3 indivizi de senzatie?
Ziaristi si TV-ul i-au lansat, tot ei sa-i si scoata. Nu ne mai intoxicati cu stupiditatile care le debiteaza acesti indivizi lipsiti de o educatie elementara.

gicacontra (3 comentarii)  •  11 martie 2011, 0:39

E destul, opriti-va! D-le Ioanitoaia, asta e mesajul nostru pentru ziaristi. Daca toata ziua ii invitati la emisiuni si ii atatati pe acesti ”oameni de fotbal”, ce pretentii mai aveti? Articolul asta are un pic de iz de ipocrizie, mai ales ca in urma cu putina vreme era blamata conducerea ”sport.ro” pentru ca a scos din program o emisiune la ordinele lui Jiji. Nu ii mai aduceti in prim plan, chiar daca nu veti mai avea acelasi rating. In goana tot mai apriga dupa senzational, d-voastra, ziaristii, ati intrecut orice limita. Inca, pe GSP este oarecum ok, dar pe site-ul pomenit mai sus totul este ”uluitor”, ”super”, ”demential”, ”superb”.

Chris (1 comentarii)  •  11 martie 2011, 1:10

Stimate Domnule Ioanitoaia,
Dati-mi voie sa comentez articolul dumneavoastra, utilizand chiar titlul acestui articol: „E destul, opriţi-vă!”. E valabil si pt dumneavoastra ca individ si ca breasla. Ati incurajat aceasta atmosfera si ati crescut in jurul dv o sleahta de „jurnalisti” care in afara de scandal nu stiu sa faca nimic. Exista si cateva exceptii, in fata carora imi ridic palaria, dar majoritatea sunt nuli. Iar dumneavoastra ii girati si acum pe toti. Doriti sa se opreasca? Opriti-i. Nu ii mai mediatizati pe cei pe care ii incriminati (presedinti si alti scandalagii) si nimeni nu le va simti lipsa. Chiar credeti ca se mai face rating prin scandal? Lumea e deja satula. Poate cei ce sunt in media adora acest lucru. Mitica, Gigi si altii ca ei sunt importanti doar pt ca ii faceti sa fie asa, pe niste nulitati parvenite. Ma consider un om din majoritate, iar noi dorim doar lucruri normale, in cazul de fata doar sport si analiza lui. Nu analiza unor oameni si a faptelor lor din afara stadionului. Cerem prea mult? Jurnalistii sunt cei care trebuie sa se schimbe, nu consumatorii de media. Noi doar vom inchide tv-ul sau vom schimba postul si nu vom mai citi ziarele. Dar cel mai grav e ca nu vom mai merge pe stadion sau in salile de sport. Vreti sa fie altfel? Raspunsul e simplu: „E destul, opriţi-vă!”.

Faur (15 comentarii)  •  11 martie 2011, 1:42

Daca are martori Craciunescu de ce nu il actioneaza in justitie pe Avram? Smecherului care conduce cca dupa cum vor muschii lui tot i se va infunda o data si o data. Ulciorul nu merge la nesfarsit.

r.gabi (17 comentarii)  •  11 martie 2011, 3:42

Nu voi apara pe niciunul dintre cei doi”beligeranti”,dar mi se pare interesanta maniera de a nu lua in seama de catre o mare parte apresei „avertsmentul” de tip mafiot dat de fostul selectioner cu referire la fiica lui Mihai Stoica.
Probabil,din dragoste pentru familia”domnitoare” a fotbalului romanesc,care simpatizeaza cu Piturca,nimeni nu a luat in seama aceasta amenintare facuta tocmai la adresa unui copil.
Eu cred ca aici se afla realul pericol al acestei „mahalale” televizate.
Schimburile de replici dintre cei doi au fost de cele mai multe ori suburbane sau purtate in limbajul „smecherilor de mahala”,astfel cum este atmosfera din fotbalul romanesc ,plin de golanisme,de persoane cel putin dubioase,multe dintre ele mai avand paturile inca calde pe la diverse asezaminte penitenciare.
Intre cei doi fosti presedinti ai arbitrilor ,din nou unul dintre acestia simpatizat si nu numai de aceasi „familie domnitoare”,chiar daca acesta pare mai doct,chiar daca are performente in arbitrajul mondial,fostul presedinte Craciunescu are si el destule umbre in aceasta activitate,iar „adversarul”sau semana mai mult cu un sef de post de militie comunala dintr-o perioada uitata.
Eu cred ca interesele partizane dintr-o parte a presei,stipendiile unora,dar si dorinta realizarii unui”senzational” ieftin au dus in derizoriu mult aceasta profesie,care mai mult a ajuns sa fie tabloidizata din considerente vadit comerciale.
Cred ca trebuie schimbat modul de a scrie un articol din orice fleac sau de a gasi modalitatea de a-i face pe oameni sa inteleaga macar fotbalul la care se uita.
Sunt convins ca o importanta mai mica data „familiei domnitoare”,cancanurilor ieftine ar ajuta enorm la reducerea acestei balacareli,pana la urma facuta de”actori”mai priceputi in scandaluri,barfe ,intrigi si zvonistica.
Da,dle Ioanitoaia,mai trebuie sa potoiliti pe unii dintre redactorii dvs sa nu mai alerge stiri si interviuri,pe la anumite personaje,care nu fac altceva decat sa pateze si sa intineze cam tot ce se afla in jurul lor.
Jurnalismul real de multe ori este transformat intr-o balacareala si este pacat.

Un Iobag (16 comentarii)  •  11 martie 2011, 4:21

Stati ma copii, voi n-ati inteles… Ii tot dati inainte cu ziarele, tembelizorul, etc. care ni aduc in fata pe acesti capi ai fotbalului. Eroare. Dl. Ioanitoaia le spune sa se opreasca prietenilor sai pe care ii aprecieaza, meme si piti, nicidecum ziaristilor care ne transmit aceste minunate momente poetice. Pentru ca, asta trebuie inteles bine, personajele inalte din fotbalul romanesc sunt prieteni cu domnii gazetari. Nu cu toti si nu in toate directiile dar cu cu multi. Deh, combinatii de cinci luate cite sase…
Si acum Dl. Ioanitoaia, ma intreb eu, cu tot respectul datorat carierei dumneavostra, cum faceti pentru a fi prieten cu un tip ca piturca? Nu spun nu, a avut rezultate ca jucator si chiar ca si antrenor, dar pare un personaj realmente scabros… Rau intentionat, ipocrit, inchis si foarte probabil vinovat de multe infractiuni. Iar meme e cel ce, pe linga multe altele, a tras un pumn bine filmat in figura unui tip la stadion. Asta in conditiile in care era bine incadrat de o haita de matahale. Un act teribil de las.
Trist, foarte trist…

Iasi (12 comentarii)  •  11 martie 2011, 6:36

Dupa revolutie, romanii si-au pierdut onoarea si bunul simt. Ce e fain e ca dumneavoastra faceti morala si atentionati ca s-a depasit limita dar in timpul emisiunilor de la postul dumneavoastra de abia se asteapta ca sa se injure lumea. Eu unul in afara meciurilor (si alea tot mai putine) numai am treaba cu canalele de sport caci talk show-rile acum sunt model tiganesc

Oli (15 comentarii)  •  11 martie 2011, 6:50

E destul, opriti-va!
Domnule Ioanitoaia va multumesc ca m-ati facut sa rid cu pofta.
Cum sa-i ceri fetei sa se opreasca? E bolnava.
Deci: E destul, opriti-va!

Nicolae Petre Mihai (39 comentarii)  •  11 martie 2011, 6:57

Degeaba ne obosim noi degetele sa scriem aici mesaje pentru ca acest fenomen al tabloidizarii sportului nu va inceta. Pana la urma, de ce sa isi bata capul jurnalistii ca sa munceasca in adevaratul sens al cuvantului, sa faca analize, cercetari, statistici, sa stea sa isi bata capul sa scoata niste articole valoroase? Mai bine cheama cativa escroci, ii atata putin, incepe scandalul si gata, si-au facut treaba fara sudoare. O alta problema e ca noi, cei care suntem impotriva acestui fenomen suntem putin, dar cei carora le plac astfel de scandaluri sunt extrem de multi. Dar aici e tot vina mass-mediei pentru ca nu e in stare sa ne aduca valoare si calitate prin munca lor. Daca nu vor mai exista astfel de tampenii la TV sau in ziare, oamenii vor invata sa urmareasca si programe de calitate, nu numai scandaluri. E exact ca la scoala, prostii ti se va preda, atunci prostii vei invata. RENUNTATI DOMNILOR JURNALISTI SPORTIVI LA TABLOIDE SI REVENITI LA SPORT!!!

adytzu (97 comentarii)  •  11 martie 2011, 8:10

Nea Ovidiu, e penibil ca sa cereti lucrul asta, dupa ce ani de zile ziarul/postul TV pe care-l conduceti numai de asta s-a ocupat. Acum sunteti bucurosi ca aveti 2 saptamani subiecte…

nicole (6 comentarii)  •  11 martie 2011, 8:17

ovidiule,culegeti ce ati semanat.fuga dupa senzational va joaca feste nefaste.in procesele etapei nu aveti o tinuta profesionista atunci cand dialogati cu gunoaiele fotbalului.de exemplu acest baiat care isi da cu briliantina pe par si s-a trezit peste noapte analist,filozof in fotbal,manager general care isi aroga meritele unor victorii in spatele carora stau numai jucatorii si antrenorii pregatiti de ei,chiar si conducatorii care imping bani seiosi,este creatia bolnavicioasa a massmediei.iata exemplul cel mai recent,la digitv un ziarist talentat,niculescu,il aduce pe sticla pe acest infam si vipera MM ca sa-si dea cu parerea despre fotbalul european,cand el nu este bun decat a fi dus la circ.aproape toti cei care si-au postat parerile pe marginea articolului tau au spus numai adevaruri despre acest eveniment care mai adauga o pata pe fotbalul romanesc.punewti-va cenusain cap toti si nu-i mai bagati in seama toate scursurile fotbalului nostru.daca nu ma inseala memoria cu ani in urma cand piturca fiind selectionerul nationalei romaniei,cu care a obtinut succese notabile dupa care tanjim acum a fost pus la zid de niste neica nimeni in ziarul pe care il conduceai la vremea respectiva,mergand pana acolo incat i-ai publicat fotografia lui piti de o pereche de zaruri cu sase-sase aruncate pe pagina punand gaz peste foc pe ste acel scandal in care il invinuiati,dupa un esec al echipei,ca piti nu este altceva decat un jucatori de cazinpou,de ruleta si cate si mai cate.acest lucru a dat apa la moara generatiei de revolutionari in ale scrisului,unii dintre acestia fiind mituiti bine ca sa scrie despre oier si fasurile lui de la palat,acolo unde multe fufe sunt in stare sa-i bage microfonul pe gat acestuia.in massmedia noastra,scrisa,auzita,vazuta,din pacate, este ca in politica, multi parveniti si lipsiti de coloana vertebrala si-a gasit un culcus cu saltele si perbe umplute cu euroi.mai este ceva oare de comentat in plus?

vasile (1 comentarii)  •  11 martie 2011, 8:19

o mare parte din vina apartine si ziaristilor..unde sunt cronicile de altadata pline de profesionalism si de continut??..in fotbalul romanesc si-au facut loc toate mediocritatile…rezultatul???..le vedeti la echipele de club..si la echipa nationala…in rest numai de bine

Bimbo (206 comentarii)  •  11 martie 2011, 8:35

Faptul ca nu mai invitati la Recurs asemenea indivizi e un semn ca v-ati trezit. Ati receptionat mesajul opiniei publice satule de certuri si injuraturi. Dar nu e prea tarziu? Si nu e prea putin? Cu o floare…

costy0007 (3 comentarii)  •  11 martie 2011, 9:02

nea ovidiu nu prea mai are ce sa scrie , dar lor le plac scandalurile de ce ? pt ca sant create de ei ziaristi astia de 2 lei , care intorc cuvintele cum vor ei , asa ca nea ovidiu ciocul mic , si joc de glezna :)))

vasglo (208 comentarii)  •  11 martie 2011, 9:07

Domnule Ionitoaia,

Ar trebui sa va puna serios pe ganduri replicile majoritatii celor care au postat pe marginea articolului dvs! O vor face oare? E pregatita presa noastra sportiva sa traiasca altfel decat din scandaluri si conflicte? Rapunsul este categoric, NU, pentru ca majoritatea jurnalistilor, moderatorilor si comentatorilor sportivi sunt slab pregatiti in fenomenul sportiv, in general si in fotbal, in special. Ei nu stiu decat sa exploateze tarele comportamentale si carentele de educatie ale personajelor implicate in sport. Daca nu va place balacareala, injuria si marlania in sport, de ce le relatati in presa si le difuzati pe micile ecrane, zile de-a randul? Si mai grav este ca acesti asa-zisi jurnalisti sportivi, le provoaca, intind „nade”, manipuleaza, instiga. Chiar nu v-ati convins ca nu asa se exercita „rolul educativ” al presei si jurnalistului? Cu regret trebuie sa va spun, si asta se vede cu ochiul liber, media noastra sportiva, ziare si TV, este TABLOITIZATA. Oh, vai, jurnalistule sportiv, IPOCRIZIE e numele tau!…..

oddin (5 comentarii)  •  11 martie 2011, 9:26

trebe sa va numiti gazeta mondena sau descandal este o onoare pentru voi numele de GAZETA SPORTURILOR

parinte (1 comentarii)  •  11 martie 2011, 9:30

De acord cu cei de mai sus…presa sportiva…nu mai e ce a fost odata. Nici macar de „scandal” nu poate fi vorba, totul devine pe zi ce trece o cocina mareata. Aaaaaa, totusi ceva bun s-a intamplat prin toata aceasta mediatizare, vedem personajele exact asa cum sunt. Cine conduce fotbalul si cluburile din Romania. Cum va ganditi dle Ioanitoaia, ca parintii sa-si indrume copiii catre fotbal in special cand se vede de la o posta ce mizerii de oameni reprezinta acest sport. Ce incredere sa am eu ca si parinte ca de copilul meu se va ocupa unul ca MM, sau va ajunge sa joace pentru patroni ca cei mediatizati de Dvs. Va rog sa porniti de aici orice analiza pe care o veti face privind viitorul fotbalului romanesc

un oltean (5 comentarii)  •  11 martie 2011, 10:05

D-le Ioanițoaia, să-mi fie cu iertare, dar prin acest articol ați atins culmile ipocriziei! Vă rog să analizați conținutul Gazetei din momentul declanșării acestui scandal, n-ați fi putut chiar dvs. să vă opriți? GSP TV n-ar fi putut opri transmiterea conferinței de presă a lui MM?
Vă știam drept un om de bun simț, dar cred că inclusiv acest articol are drept unic scop ratingul. Dacă ați fi dorit intradevăr să se oprească, ați fi mediatizat mai putin aceasta mascaradă oribilă și ați fi vorbit personal cu cei implicați. Dar în acest fel nu v-ați mai fi atins obiectivele, nu-i așa?
Cred și eu, ca și alții care au postat comentarii, că există o nișă a nonconsumatorilor de scandal, pe care nu dorește nimeni să o acopere. Păcat!

IULLEX (1 comentarii)  •  11 martie 2011, 10:07

Este pentru prima data cand postez un comentariu la un articol. Si cred ca si ultima… Am citit cateva opinii de inalta tinuta, cu privire la articolul in cauza. Da, este adevarat, asa- numitii jurnalisti sunt cei care au propulsat aceste nulitati absolute. Dar, pe de alta parte, nu trebuie sa uitam ca acestia nu sunt decat niste simpli angajati( e adevarat, bine platiti!) ai unor trusturi conduse, de asemenea, de parveniti. Sigur nu te poti astepta la atata ura si inversunare in sport, dar si la aceste posturi(asa numite de sport), e ca la Antene si RTV, unde de dimineta pana noaptea tarziu nu auzi si vezi altceva decat scandal( unii au facut o profesie din asta!) si incitari. Ca si cum, in politica, asemeni fotbalului, de 20 ani in jurul acestor fenomene nu se invart aceasi indivizi ( derbedei si neaventi). Iar daca acestora li se adauga si patronii de televiziune care cred ca numai scandalul si defaimare le aduc profit, ACESTA ESTE REZULTATUL! BRAVOS NATIUNE. HALAL SA-TI FIE!

Victor Manu (167 comentarii)  •  11 martie 2011, 10:46

Craciunescu trebuia sa-i traga o smetie lui Avram sa nu se vada, dar a facut mai bine ca s-a abtinut. Avram e o jigodie de nedescris.

laurentiu (50 comentarii)  •  11 martie 2011, 10:52

aveti dreptate,domnule ioanitoaia,dar cand avem asa zisi ziaristi si „moderatori” gen samuila,naum,cozma,beldie,chican,udrea,banu,radulescu,stucan,moraru,ivanovici,nu mai putem vorbi de civilizatie.respect pt andrei vochin,cristi geambasu,dumneavostra si alti cativa(din pacate,fff putini) ca sunteti normali.

Vasile (21 comentarii)  •  11 martie 2011, 10:57

Bla, bla, bla…Parole, parole, parole…Vorbe, vorbe, vorbe…
Nea Ovidiu, va de obicei aricolul d-vs. e la obiect, pertinent, dar atrage atentia in zadar. Media noastra de multa vreme cultiva si promoveaza senzationalul ieftin si murdar,marlania, jignirile, ofensa, elementele marginale ale vietii. Media sportiva, nu mai e de specialitate, nu mai analizeaza fenomenul specific al fiecarui sport ci, vehiculeaza zilnic in paginile ziarelor si in imaginile tv, vorbe fara noima, impresii, opinii, intamplari ale unor indivizi, persoane ce murdaresc si otravesc spatiul public autohton. M.Sandu, Dragomir, Gigi Becali, Stan, Mititelu, Iancu, Paskany, fratii Becali , Craciunescu, Avram, M.M s.a., sunt principalii actori negativi pe care Horia Ivanovici, Samuila, Naum ii promoveaza ostentativ in articolele, reportajele, interviurile,emisiunile pe care le realizeaza. Deci vinovati pentru scandalurilor din media sportiva se imparte pe jumatate : falsii lideri din sport au aparut firesc din mocirla tranzitiei, in vreme ce moderatorii amintiti, s-au format si au crescut in gradina breslei ziaristilor sportivi. D-vs. d-le Ioanitoaia i-ati indrumat si obladuit parinteste, asa ca, daca taceati…
Corectati-ii, opriti-ii pana nu-i prea tarziu !
Puteti ? Va urez succes.

adain (2 comentarii)  •  11 martie 2011, 10:59

cat timp a fost selectioner se ferea de relatiile cu presa (si bine facea) dar de prin vara trecuta a inceput sa-si dea drumul la vorbe si ce vorbe!!!! la conflictul cu Iancu am zis ca a fost o intamplare, la „meciurile” cu Mititelu am zis ca e vorba de sume mari de bani si nu se poate controla dar in ultimele saptamani si-a pus „poalele” in cap si si-a dat arama pe fata….. CUM A PUTUT UN ASEMENEA CARACTER sa fie selectionerul nationalei atatia ani de zile!!!!!

Raul (Arad) (1 comentarii)  •  11 martie 2011, 11:02

tace-ti d-le. Ioanitoaia ca doar va plac scandalurile !!! sunte-ti foarte amuzant ca va prefaceti intr-un om care ganditi ponderat.

johnneil (50 comentarii)  •  11 martie 2011, 11:13

Doi dintre mahalagisti care cu mare grija au tot fost promovati (audiati, vizionati, fografiati, inregistrati, etc) inclusiv de domnia TA. Rusine MASS MEDIA!!!!!

nelu (11 comentarii)  •  11 martie 2011, 11:27

D-le Ioanitoaia, acesta este INCEPUTUL,daca dumneavoastra mai continuati ca asemenea insi sa mai apara la TV,veti vedea ca se va ajunge si la batai in DIRECT.Aceasta va fi cireasa de pe tort!

montgomerry (60 comentarii)  •  11 martie 2011, 11:33

Chiar va-ti saturat de scandaluri? Nu-mi vine a crede. Dar poate, cine stie, va veni o vreme cand vom citi in gazeta numai informatii strict de sport. Nu ce a facut sau ce mai face Jiji, MM etc. Pai astia doi, sunt creatia exclusiva a presei. Sa spunem ca Gigi sustine clubul din punct de vedere financiar, celalalt ce face?Hai sa fim seriosi, niciodata nu a fost mediatizat in presa un conducator cum a fost si este acest infam MM. Oare de ce?pentru ca in el vedeti un potential scandal de cum deschide gura? Pentru ca e un tip conflictual? Ca nu are doua vorbe la un loc, ce a spus ieri, nu mai e valabil azi. E atat de lipsit de bun simt,incat isi da cuvantul pe care oricum nu-l are, spunand ca el niciodata nu s-a bagat peste antrenor.Sa admitem ca asa e, cine il mai crede? Si chiar, cine va crede ca va-ti saturat de circ?

adi (1 comentarii)  •  11 martie 2011, 12:00

ziarul asta e deja bataie de joc
trebuie sa caut cu lupa articole de sport
incepe cu videoclipuri ,reclame,pariuri
inteleg ca ai nevoie de reclama,dar deja exagerati,frate
ce treaba are viceoclipul cu sport?

laurentiu (8 comentarii)  •  11 martie 2011, 12:42

Domnule Ioanitoaia,NICIODATA Piturca nu va putea fi comparat cu TUDOREL STOICA.Piturca NU ESTE O GLORIE A STELEI.El a fost UN JUCATOR la Steaua si a avut niste performante.Nu putem face o comparatie intre T. Stoica,nascut STELIST (si demonstrat)si un oarecare jucator adus la Steaua printr-un troc pentru a nu face puscarie.Nu putem compara UN DELICVENT cu capitanul Stelei 86.Piturca a fost un bun jucator si un bun antrenor,dar cu un CARACTER INFECT. Nu este IUBIT de suflarea stelista ci mai degraba perceput ca un GICA CONTRA in relatia cu Becali.Deci atentie la detalii domnule Ioanitoaia. Piturca NU A FOST, NU ESTE si NU VA FI niciodata O GLORIE a STELEI.Gloriile Stelei au fost: ILIE SAVU APOLZAN ALEXANDRESCU,VOINESCU,CONSTANTIN,TATARU, JENEI ,IORDANESCU,M. RADUCANU,DUMITRU, SAMES T.STOICA,LACATUS….. .Vi se pare ca Piturca are ceva in comun cu aceste nume?

Florin (215 comentarii)  •  11 martie 2011, 13:03

@Raul(Arad). Cat timp nu cunosti cum se scrie corect romaneste si comiti greseli elementare de ortografie, nu ai calitatea si nici dreptul sa faci pe moralistul. Eu remarc sensul articolului si m-as bucura sa asistam la inceputul unei schimbari de atitudine. Dl Ioanitoaia chiar gandeste mai realist decat mai tinerii sai colegi, mai matur, iar ironiile si acuzele unora dintre noi trebuie indreptate intr-o alta directie.

liviu (33 comentarii)  •  11 martie 2011, 13:24

D-l Stoica Mihai, nefiind mare lucru de capusorul lui, a reusit sa termine Facultatea de Metalurgie, caci taticul
lui lucra prin combinat,si-l angaja pe la sectoarele calde. Dar soarta l-a facut sa se creada un mare erudit(fata de gigi) sa sa-si bata joc de oameni care nu meritau acest lucru.Valoare morala zero,este produsul GSP+PROSPORT care de abia asteapta sa mai puna de un scandal. INTREBARE: pe ce loc trebuie sa ajunga Steaua, ca sa nu sa-i mai vedem pe la TV ?

Vladpc (1 comentarii)  •  11 martie 2011, 13:31

Domnule Ioanitoaia, sunteti un pic ipocrit. Zice-ti ca v-ati saturat de scandaluri, dar in acelasi timp voi presa creati aceste scandaluri, le alimentati. Atata timp cat presa nu stie sa faca presa ci doar sa caute senzationalul si scandalurile, nici sportul nu isi va reveni. Pentru ca voi presa nu il lasati. A scris cineva ceva despre campionatul national de ping pong care s-a desfasuare saptamana trecuta? NU! in schimb am tot citit despre revolutiile lui Becali, certurile dintre MM si Piti cu litere de-o schioapa.
Deci, revenind la ideea acestui articol, domnule Ioanitoaia sunteti un Ipocrit.

yaruk (43 comentarii)  •  11 martie 2011, 13:51

cum e fotbalul asa e si presa adica niste imense wc-euri
piblice. RUSINE VOUA !
Sper sa nu deveniti nici unii nici altii idolii copiilor nostri !!!!!!!!!!!

BYO (3 comentarii)  •  11 martie 2011, 13:55

„…fotbalul nostru nu se va însănătoşi. Nici­odată.” Care fotbal…?

Comentează