Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cu Rădoi şi cu Mutu!

Nu mă sfiesc să scriu că, ­aflată ­într-o postură delicată, dacă nu şi limită, echipa naţională CHIAR ARE NEVOIE de ­Rădoi şi de Mutu. Pe de-o parte, ­pentru că n-a mai învins de 7 meciuri şi, pe de ­alta, deoarece […]

vineri, 11 februarie 2011, 6:42

Nu mă sfiesc să scriu că, ­aflată ­într-o postură delicată, dacă nu şi limită, echipa naţională CHIAR ARE NEVOIE de ­Rădoi şi de Mutu. Pe de-o parte, ­pentru că n-a mai învins de 7 meciuri şi, pe de ­alta, deoarece partida cu Bosnia va fi cu adevărat crucială. În eventualitatea în care, Doamne fereşte!, ea va pierde în Bosnia, va spune adio calificării la Euro 2012, adică va fi măcinat în gol vreme de 2 ani!

Tocmai de aceea merită depus ­ORICE EFORT pentru ca “naţionala” să alinieze la Zenica, peste 6 săptămîni, tot ce are mai bun fotbalul nostru. Deşi formula cu toate eforturile sună a hei-rup, mi-o asum. Chiar ne-a ajuns cuţitul la os, ori apa la gît, aşa că n-ar trebui să ne mai minţim, amăgindu-ne că “tricolorii” sînt alţii decît sînt şi pot mai mult decît pot! Nu mai e loc nici de prejudecăţi, nici de orgolii, a sosit timpul să strîngem rîndurile, să ne unim forţele.

Susţin reintegrarea lui Rădoi şi a lui Mutu din considerentul că aceştia prezintă avantajul unei VALORI DEMONSTRATE. Ca atare, ei ar fi de un folos real şi imediat. ­Cazurile diferă, însă merită presupus că, dîndu-se dovadă de tact şi de înţelegere, se va ajunge cu amîndoi la un numitor comun. Evident, reactualizarea lui Rădoi şi a lui Mutu n-ar însemna automat victorie în Bosnia.

Ar însemna însă, indiscutabil, O ȘANSĂ ÎN PLUS, una pe care n-avem voie s-o ignorăm. Cu ei în teren, reprezentativa României ar căpăta mai multă încredere în forţele sale, mai multă calitate şi mai mult curaj.

Nu pare greu, iar imposibil nici atît, să fie determinat Rădoi să revină asupra ­deciziei de a se retrage. Cîteva cuvinte aruncate anapoda l-au jignit, doar că, luptător fără cusur, ex-stelistul e şi UN MARE SUFLETIST. Sînt convins că, explicîndu-i-se situaţia şi apelîndu-se insistent la el, n-ar rămîne indiferent. Dimpotrivă, probabil că s-ar urca în primul avion.

Cu Mutu lucrurile se complică ­deoarece el e singurul vinovat, ca şi la Florenţa, pentru ce i se întîmplă. Și-a făcut-o cu mîna lui. Dar ­dacă l-a iertat Mihajlovici, DE CE N-AR uita ȘI RĂZVAN? Adresată selecţionerului, întrebarea nu se referă la omul Mutu, din păcate, de nevindecat, ci la fotbalistul Mutu, capabil să ajute “naţionala” într-un moment dificil pentru ea, dar şi, în egală măsură, pentru el. Totuşi, nu judecăm caractere, apreciem realizări.

Altminteri, pe lîngă bănuiala c-ar fi jucat pe dos la 0-5 cu Serbia, Răzvan l-ar fi scos din lot şi din pricină că nu l-ar mai vrea unii “tricolori”, sastisiţi de fiţele de vedetă ale Briliantului. Nu-i exclus, atît că aceştia sînt datori să priceapă că echipa ar arăta altfel cu Mutu. AR CÎȘTIGA ÎN SUBSTANȚĂ ȘI ÎN ÎNDRĂZNEALĂ. Bref, în varianta în care se va reîncadra la Fiorentina şi va da randament, Mutu ar trebui rechemat la “naţională”. ­Între altele, cum ziceam, şi pentru că nu mai e timp de orgolii.

Comentarii (69)Adaugă comentariu

sandu2010 (22 comentarii)  •  11 februarie 2011, 19:01

Mutu ar fi eroul nationalei daca s-ar conta pe el, din pacate eroul e lasat pe dinafara, asta este, nu cred ca vom scapa neanfranti la bosnieci acasa in conditiile astea.

Basarabeanul alb-visiniu (38 comentarii)  •  11 februarie 2011, 19:07

Mutu – da!!! Bineînţeles!
Dar Rădoi???????
Ăla e PRAF, nea Ovidiu!!! Joacă de 2 ani la Al-Hilal şi asta spune totul.
Să fim serioşi…
Nu mai e ce a fost!!!
(dacă a fost…)

bogdan (8 comentarii)  •  11 februarie 2011, 19:34

Problema nene Ovidiule este ca Mutu nu mai este fotbalist si asta cam de mult. Nu are meciuri in picioare, nu mai are nimic, este din pacate doar o reactie Pavloviana cauzata de panica. Nu mai avem valori iar Mutu a fost o valoare, dar trebuie sa intelegeti cu totii ca nu mai e. Nu ne calificam nicaieri nici cu nici fara Mutu sau Radoi, pricepeti? Problemele Nationalei sunt mult mai mari decit un jucator batrin macinat de scandaluri. Nu avem un antrenor de asemenea nivel, nu avem nici valori individuale, nu avem echipe de club puternice, stranieri abia joaca prin campionate de doi bani si matale o tot dai cu alde Radoi, Mutu si Chivu. Trebuia sa intelegem de mult ca nu ne calificam si barimi sa fi inceput o schimbare de generatie, asa suntem cu fundul in doua luntrii ca de obicei, in preajma meciului decisiv si dupa doi ani de mandat, Razvan experimenteaza cu pusti care habar nu au ce se doreste la Nationala, nu e vina lor, e vina antrenorului si a FRF de a nu avea un program clar. Cu regret, avem nevoie de infringere clara in Bosnia si ratarea calificarii pt a face schimbarile drastice care trebuiau facute acum 2 ani. Un antrenor solid care sa se poate impune atit profesional cit si uman asupra jucatorilor experimentati, un plan clar, public, de progres, definit un lot largit de fotbalisti pt lotul national, obiectiv clar, etc. Ne trebuie un plan pe termen lung care sa includa cresterea de valori tinere pt lot si cluburi, nu mai putem continua in acest haos total. Sa ma iertati, inteleg ca vreti sa ajutati in ceasul al 11 lea dar sarada asta cu Radoi si Mutu nu ajuta la nimic. Radoi e major si vaccinat a luat o hotarire clara si trebuie sa i-o respectam ca sa nu mai vorbim ca nu e Hagi pt care sa merita sa aruncam totul in aer. Cit despre Mutu, cu cit mai putin cu atit mai bine, intr-o schema noua, cu un nou antrenor poate fi considerat inca, ca o optiune pe termen mediu, daca incepe sa joace regulat si eficient la Fiorentina dar sa stam acum in cap pt el ar fi o prostie fara margini si ar demonstra ca nu avem nici un plan, nici o regula, doar disperare dupa vreo Fata Morgana….apropos, daca ne-am califica, prin absurd, car ar fi marea gaselnita ? Cu acest lot si antrenor avem fata sa facem cit de cit o figura frumoasa ? Ginditi-va…. terminati cu politica meschina a asa zisilor conducatori de cluburi care nu vor decit sa-si vada baietii pe la loturi ca sa-i marite pe bani mai multi….nu asta e rolul Dvs.

aly_dinamo (3 comentarii)  •  11 februarie 2011, 19:36

De Mutu are nevoie….de Radoi in nici un caz…si Ropotan si Gabi Muresan..chiar si Alexa sunt peste…

ahil peleianul (1 comentarii)  •  11 februarie 2011, 19:40

intru totul de acord cu acest text.

sundance kid (294 comentarii)  •  11 februarie 2011, 20:23

Nu cred ca va mai amintiti toate comentariile dar eu unul am avertizat demult imediat dpa ce Piturca sa despartit de nationala . Acuma el singurul care ar mai fi putut face ceva in viitor a fost umilit de cei 2 „mari” patroni dar mai ales de Mititelu . Am avut grija sa il terminam si pe Piturca . Cit despre ce spuneti dumneavoastra DA aveti dreptate dar cine il mai convinge pe Radoi ca lui ala ii pasa numai de bani nu il mai intereseaza ca e Oltean si deci Roman ! Eu unl l-am ghicit si pe Marinescu…Am spus ca va fi unul dintre cei mai buni din lotul Urziceni si desi a luat ceva timp am avut dreptate. De Mutu nu stiu cer sa spun caci e cel mai neserios caracter din istoria fotbalului romanesc din toate timpurile !!!!!

beep (63 comentarii)  •  11 februarie 2011, 20:36

tipic romanesc! invata greu si uita repede! daca si oameni ridicati pe niste pedestale precum d-l ioanitoaia judeca la 2 m in fata ochilor…
pai nu mutu e ala dat afara de la chelsea ca s-a drogat? nu mutu e ala bla bla multe altele? baiatu asta nu mai joaca fotbal de 2 ani, dar e marea noastra speranta!
ce invata oameni seriosi, jucatori nebetivi, nedrogati, necurvari, titulari meci de meci, oriunde ar juca ei, daca un rasfatzat putred de bogat scuipa pe oricine si tot el e RUGAT, culmea, sa vina sa ne salveze?
sa nu mai spun de radoi, un fotbalist foarte bun la steaua, care joaca cu amatorii aia p’acolo de vreo 4 ani…
scopul poate scuza mijloacele in multe, dar nu in sport! niciodata in sport! mens sana in corpore sano, d-le ioanitoaia.
nu de mult il criticati pe „d-l” funeriu pt lipsa de interes pt sportul scolar, iar acum renuntam oleac la principii, doar un meci, dar le reluam dupa…

emil c. (3 comentarii)  •  11 februarie 2011, 20:46

Imi pare rau dar treceti pe linga cu articolul dvs..in plus puneti o presiune inutila pe selectioner…Noi avem nevoie de o revolutie in fotbal, ca sa construim ceva pt viitor, …dvs sugerati sa peticim…

Dvs si ziarul dvs poate folosi opinia dvs in a induce o stare de emulatie pt a schimba eventual temeliile acestui sport, nu de a sugera, readucerea unor terminati sportiv dupa cum nu demult spuneati despre Radoi..despre Mutu ce sa mai vorbim…Nu stiu daca dvs faceti angajari la GSP, dar ma intreb daca ati face, si ati afla spre ex ca Vochin ar fi facut ce a facut Mutu in ultimii 2 ani, l-ati chema inapoi dupa ce l-ati fi dat afara?

Daca vreti sa sugerati ceva, sugerati ca sa plece Mircea Sandu, ca mai are un pic si o sa ajunga ca Moubarak…

liviu (2 comentarii)  •  11 februarie 2011, 20:54

De acord domnùle Ioanitoaia doar cu corectia ca Mutu nu este nicicum un nevindecabil `ca om`, este o formulare nefericita, tocmai de calitatile lui umane avem nevoie, el este de fapt adevaratul liant, in jurul lui trebuie facuta echipa si nicidecum adus ca un prestator de serviciu ca o sa iasa toate pe dos, pe scurt SA-I DAM CEZARULUI CE ESTE AL CEZARULUI si rezultatele v-or veni de la sine, eu daca as fi selectionerul nationalei l-as aduce si i-as da banderola de capitan ori de cate ori va veni sa ne rerprezinte .
Suna un pic acid dar asta este purul adevar…

RUSINE FRF (1 comentarii)  •  11 februarie 2011, 20:59

Max Nicu e titular meci de meci la Freiburg in Bundesliga. Lucian Sanmartean, e lider cu noua assisturi in primul tur de campionat (nu-l vede nimeni). Florin Cernat acum accidenat, urmeaza sa revina in scurt timp, are evolutii impresionate pe unde a jucat in ultima perioda da pase, da goluri, inscrie din lovituri libere (nu-l vede nimeni). Lasa ca sunt mai buni Florescu, Roman sau Zicu (greu sa-si revina). Rusine Staff-ului nationalei.

Fabio (1 comentarii)  •  11 februarie 2011, 21:34

Nationala asta are nevoie strict de jucatori cu experienta, care au jucat la un nivel inalt..daca dorim sa ne mai calificam. Nu poti sa te bazezi mereu pe jucatori cu care ai lucrat la Rapid si Brasov, sau pe tinerii astia adusi de Razvan, care sunt lipsiti de valoare la un asemenea nivel.

florin (1 comentarii)  •  11 februarie 2011, 21:45

Domnule,

nu contest adevarul sau neadevarul acestui articol.
m-am saturat de toate discutiile,fara rezultate in clasamente si calificari.sa faca toti dupa cum e capul lor si gata.de calificat ne vom califica vreodata,la voia Domnului.:((((((((((((((((((((((((((((((
dar nu pot sa nu sesizez formularea „Nu-i exclus, atît că aceştia …”….pai din gramatica pe care o stiu eu s-ar scrie //Nu-i exclus,doar ca acestia….//oare ne manelizam cu totii????stiu ca in bucuresti sunt uzuale formulari de genul : avem DECAT unul….dar sa nu le propagam in tot mediul romanesc.
ma scuzati…va multumesc

un roman (2 comentarii)  •  11 februarie 2011, 21:55

La cat suntem de sus in clasamentele FIFA,EXCT ORGOLIILE NE LIPSESC. Despre Mutu, chiar in situatia in care se afla, s-ar putea sa refuze si el convocarea.
Din ceea ce am vazut pana acum, habar nu am ce formula de echipa se contureaza. Cred ca ne indreptam cu pasi siguri spre drumul pe care a intrat Ungaria,in urma cu mai multi ani. Ei parca dau semne ca incep sa-si revina.

Dragos C. (78 comentarii)  •  11 februarie 2011, 22:08

Domnule Ioanitoia,
Am vazut ca s-a dat publicitatii noul clasament pe natiuni. Am ramas siderat!
Norvegia este pe locul 5, inaintea Italiei iar Muntenegru este in grupa a 2-a, inaintea Frantei???? Bulgaria si Ungaria sunt inaintea noastra desi nu s-au mai calificat la un turneu final de peste 10 ani iar noi jucam la Europene acum 3 ani!!!
Dupa ce criterii se fac aceste clasamente??? Este aiuritor sa pui Norvegia pe locul 5 la fotbal in Europa!!! Se joaca pe schiuri si noi nu stim??? Am crezut ca este clasamentul la hndbal nu la fotbal!
Este jignitor si ridicol de-a dreptul! ce parere aveti de acest clasament?

flocea (1 comentarii)  •  11 februarie 2011, 22:19

Nea Ovidiu,

respectele mele pentru anii dumneavoastra si colosala experienta gazetareasca din prea venerabila dumneavoastra carca!. dar dom’le draga lasa-ti-ma cu „quitte ou double” -ul asta din articolele dumneavoastra ca mi-ati nivelat toate circumvolutiunile cu el. adica da-o-n fasole(academic vorbind), mata nu poti sa eviti utilizarea aceleiasi expresii perimate (de Cazinou unde umbla jiji mulgatoru’) in 2 articole consecutive. atentie la Adrian Georgescu si (nu neaparat in ordinea asta, Catalin Oprisan) ca „bajetii” astia „scriu adanc” vorba lu’ nea Iancu’ . In rest, numai de bine!:)

P.S. Cu Mutu/fara Mutu tot o nationala fara viitor in urmatorii 4-6 suntem . cand era Hagi ziceati ca e agramat si sincrezut, dar macar Gica era GENIU fratilor pe patratica/domeniul lui. Cati dintre noi se pot lauda cu asta. Ca doar nu-i cerea antrenorul demonstrati teoremei Leibnitz-Newton!. V-am pupat. Sanatate,Doamne ajuta

john (1 comentarii)  •  11 februarie 2011, 23:20

„in eventualitatea in care Doamne fereste”???cred ca sunt alte lucruri de care am vrea ca Dumnezeu sa ne fereasca..in general, ca natie dar si individual…decat sa nu piarda echipa nationala de fotbal in meciul cu Bosnia….

Vlad (309 comentarii)  •  11 februarie 2011, 23:43

Sunt absolut de acord. Nu imi place caracterul lui Mutu nici mie, dar Nationala nu are niciun jucator de valoarea lui. Ar trebui sa inteleaga si Razvan si sa nu se mai incapataneze.

fane (3 comentarii)  •  11 februarie 2011, 23:46

nu se vrea calificarea la euro de asta e razvanel selectioner ca sa nu ne mai calificam de acum in 50 de ani

mariusic (1 comentarii)  •  12 februarie 2011, 0:12

„Totuşi, nu judecăm caractere, apreciem realizări.” Mult bun simţ în aprecierile domnului Ioaniţoaia. Lăsând patimile deoparte, aceasta este calea de urmat pentru actuala echipă naţională.

ilie (1 comentarii)  •  12 februarie 2011, 1:42

domnule florin,invata gramatica si apoi sa faci asemenea observatii;

Bubulul Troian (2 comentarii)  •  12 februarie 2011, 1:52

Nu cred ca Mutu si Radoi sunt necesari la echipa.
Echipa este in proces de intinerire, iar Mutu este un exemplu rau pentru oricare dintre jucatorii tineri. Una e sa fi agramat dar stapan pe tehnica fotbalului si alta e sa fi bataus si indisciplinat in teren si an afara lui, dar cu un mare talent, pe care il arati cand si cand. Sportul inseamna si disciplina. Daca ne facem frate cu dracu’ ca sa trecem puntea, atunci tot fotfalul asta e doar o mascarada ieftina, praf in ochi, paine si circ pentru plebe.
Radoi a RENUNTAT la echipa nationala. S-avem pardon, dar la o asemenea onoare nu se renunta. Chestia cu „retragerea” este doar praf in ochi. Daca-i renuntat, salut si n-am cuvinte.
Mai vedem dupa meciul cu Bosnia…

gery76 (54 comentarii)  •  12 februarie 2011, 2:20

Ce autoritate poate sa aiba Razvan Lucescu cand orice tanar venit la lot se tutuieste cu selectionerul ,iar acesta zambeste strengareste.Ce pretentii putem avea la calificare cand Luxemburgul invinge Slovacia ,iar noi aplicam impotriva Ciprului tactica apararii aglomerate si a contraatacului de parca jucam impotriva Braziliei ,iar in privinta onestitatii selectionerului am mari dubii mai ales dupa ce a spus ca trebuia sa invingem cu 5-0 cand de fapt cipriotii au avut cele mai mari si clare ocazii la finalul primei reprize ,noroc cu Tatarusanu altfel surpriza era si mai mare. Acum nici un an spunea ca Torje este net inferior lui Roman ,iar acum ne spune ca este remarcatul sau ,de Stancu spunea ca este umflat de presa ,iar acum il lauda desantat deci in concluzie intreg mandatul lui Razvan este un mare esec marcat de niste premiere negative de care nici in cele mai negre vise nu ne gandeam sa ajungem .De vina au fost pe rand :arbitrii,ratarile [desi nu avem ocazii],terenul,Mutu,Herea,ghinionul si acum blestemele,scuze specifice oamenilor marunti ,fara personalitate si fara coloana vertebrala.Singura solutie onesta ar fi demiterea urgenta a acestui selectioner de toata jena impreuna cu protectorii sai Mircea Sandu si Ionut[pasa de doi metri]Lupescu.

Chris (53 comentarii)  •  12 februarie 2011, 2:31

Daca nationala noastra arata neputincioasa e doar „meritul” lui razvan !!!…cu aceeasi arie de selectie in urma cu 2 ani 1/2 Piturca ne-a calificat la Europene de pe PRIMUL loc , inaintea Olandei VICECAMPIOANA MONDIALA !!!….sub mandatul lui razvan am ajuns sa tremuram pana si cu Cipru !!!…Nu sunt absolut deloc de acord ca nu avem jucatori ci doar ca NU AVEM ANTRENOR !!!….razvan are o selectie numai de el inteleasa , cu toate ca eu cred ca nici el macar n-o intelege !!!…am ajuns sa nu ne cunoastem si sa nu ne stim echipa nationala !!!!….nu are 2 meciuri cu aceeasi titulari !!!….n-a existat niciodata o nationala in care sa nu ne stim TITULARII !!!…in afara de Chivu eu unul nu stiu niciun alt titular din mandatul lui lucescu !!!!

sorin (95 comentarii)  •  12 februarie 2011, 2:45

Dle.Ioanitoaia,

eu sper ca daca nu ne calificam nici suporterii sa nu fie intelegatorii cu Lucescu Razvan, pentru ca nici el nu a fost cu Mutu.
Asadar, nu poti cere suporterilor compromisuri atata vreme cat tu, Lucescu Razvan, nu faci. Trebuie aplicata acceasi lege si in cazul sau.
Deci, ne califica Dl. Lucescu Razvan, sau pleaca!!!

Dutescu (2 comentarii)  •  12 februarie 2011, 3:45

Ar însemna însă, indiscutabil, O ȘANSĂ ÎN PLUS

adevarat 100%, avem nevoie de jucatori cu atitudine, cu vointa, si asta ar fi radoi la mijloc. mutu in atac nu are egal actualement in fotbalul european si suntem prea mici pentru a avea orgolii de genul. dar stiti cum se spune, prostul pana nu e si fudul nu e prost destul, si nu vorbesc de razvan lucescu si de grosso modo de toata romania. dealtfel nici sapunaru nu trebuie sa lipseasca, a facut un meci mare cu franta sper ca va fi apt de joc pana atunci ca nici maftei nici rîpa nici salageana sau cum il cheame pe baiatul de la otelul ne se ridica la nivelul actual. plus sunt sigur ca mutu, cu ambitia si incapatanarea lui, va da totul ca sa inchida multe guri. la fel si un torje pe aripi, genul de jucator ca mutu ii va motiva pe cei tine sa joace cat mai bine fara sa faca nimic, doar prin prezenta. sper sa ii avem pe chivu, mutu, radoi, rat, sapunaru la lot!

maxim (1 comentarii)  •  12 februarie 2011, 6:26

Am mai spus-o si alta data: O.Ioanitoaia a imbatranit degeaba, cu o asemenea judecata in privinta lui Mutu si nu numai.Daca analizam d.p.v. al pedagogului ce este de fapt O.I. , atunci il intelegem, dar aici este vorba de oameni seriosi si nationala Tarii, Ioanitoaia. Oare de cand si cum ar putea incepe o era noua in fotbalul acestei tari dupa mintea dumitale? tot facand temenele unui individ ratat sau umbland la esenta: FRF si selectioneri.
Oare nu ne spune nimic cazul Franta care dupa rateul de la mondiale recent bate Brazilia? De ce la ei se poate si la noi nu? Dar la Otelul de ce se poate loculI cand nu au investit nici pe departe sumele asazisilor granzi ?
Dar daca ne place asa mult de M.Sandu si gasca de la FRF nici peste alti 20 ani nu ne vom reveni, pentru ca nu au facut si nici nu fac nimic pt.fotbal decat pt.ei.
Iar d-ta O.I. ai face bine sa te retragi cat mai repede, (caci in prim-plan sunt condee mult mai obiective), tot spre binele fotbalului nostru! Amin!

lmao (106 comentarii)  •  12 februarie 2011, 6:50

Fara Mutu, Radoi si Lucescu avem sanse mari sa ajungem in primii 40 din lume. Cu astia trei, tot inainte spre locul 70.

Albert (124 comentarii)  •  12 februarie 2011, 6:57

@Flocea. Esti nedrept pt ca ai retinut singura eroare dintr-un articol scris excelent si curajos. Si mai uiti amanuntul ca Ioanitoaia si Tolontan sunt singurii de la GSP care scriu zi de zi, desi Tolontan lipseste de cateva zile. Nu ii contest pe AG si pe Oprisan, mai spumosi decat Ioanitoaia, dar scriind mult mai rar si atacand mai putin sau deloc subiecte la zi. Dupa parerea unui om care citeste presa sportiva zilnic de 2O de ani Ioanitoaia si Tolontan sunt cei mai buni editorialisti, urmati la mica distanta de Geambasu.

nicuvegas (6 comentarii)  •  12 februarie 2011, 7:59

Foarte adevarat Mr. Ioanioaia, daca ai fi antrenor la o echipa de club si patronul ti-ar oferi $20 de milioane sa ii cumperi pe Mutu si pe Radoi cum sa ii refuzi mai ales cand echipa ta este la scufundare. Echipa nationala trebuie sa foloseasca cei mai talentati jucatori chiar daca au ei pofturile lor.
Wake up Mr. Razvan Lucescu.

sandu2010 (22 comentarii)  •  12 februarie 2011, 8:05

Daca ne bate Bosnia riscam sa ne ducem chiar si in urna a 5-a:))

california (349 comentarii)  •  12 februarie 2011, 8:16

cine sa depuna orice efort? cine sa medieze intre mutu si razvan? noi astia care chibitarim pe blog?
poate presa care l-a instalat pe razvan la nationala desi nimic nu-l recomanda pt. functie si mircea sandu si lupescu, cei care l-au numit, desi acum e tirziu; in plus sandu prefera statu-qvo, nu face valuri, nu supara prea tare pe nimeni, pt. a-si prelungi domnia la nesfirsit;
conform unuia dintre principiile lui peter, orice lucru care incepe prost, se termina si mai prost; cind a fost inlocuit piturca, antrenor cu rezultate demonstrate, trebuia numit unul mai bun decit el; ori federatia a preferat unul comod si ascultator; asa zisele lui rezultate cu rapid nu erau edificatoare, pt. ca la preluare, rapid era o echipa deja formata, cu un stil de joc consacrat; creatia lui razvan a fost brasovul care insa nu-l stiu sa se fi clasat mai sus de locul 10; unii mai naivi credeau ca odata cu razvan il vor avea si pe batrin; chiar cu seniorul la nationala, nu cred ca depaseam rezultatele pe care il luce le-a avut in precedentele sale mandate; seniorul este un antrenor foarte bun pt. a forma si lansa jucatori sau mai ales pt. a relansa pe cei ce sunt pe panta descendenta; dar nu este un antrenor care sa stie sa lucreze cu virfuri, cu vedete; de aceea nu a rezistat la inter; el se simte bine, iar razvan procedeaza ca si el, sa lucreze cu jucatori ascultatori, eventual de la formatiile unde a activat; imi aduc aminte ca in primul sau mandat, nationala avea 9 jucatori de la corvinul, iar in perioada de glorie a stelei, campioana nu dadea niciun jucator nationalei; asa ca nu cred ca sfaturile batrinului, sfaturi pe care in mod sigur i le-a dat, l-au ajutat pe jr.
iar apropo de mutu si radoi, buni altadata, acum sunt iesiti din circuitul performantei;
si sa zicem ca batem in bosnia; din cite stiu eu mai sunt ceva meciuri de jucat iar increderea in formatiile lui razvan, diferite de la meci la meci, e compromisa.

tavi (4 comentarii)  •  12 februarie 2011, 8:42

Domnule Ioanitoaia, ati fost unul dintre cei mai zgomotosi sustinatori ai selectionerului ; de doi ani , cuvinte ca :
schimb de generatie, sange proaspat, licare speranta , bla-bla , am tot citit in scrierile dvs . Acum , tot Mutu si Radoi va fac cu ochiul .
Nu ar fi mai corect sa recunoasteti public esecul acestui antrenor dupa ce a distrus palmaresul nationalei, locul in clasamentul UEFA, fara a forma o noua echipa ? Ce antrenor a mai avut atata timp ( DOI ANI !!!) fara nici un rezultat?
Ar fi corect – dincolo de prietenia ce va leaga de tatal sau – sa recunoasteti , public, esecul . Deasemenea, si ceilalti aplaudaci din zona GSP/GSPTV .

alx (141 comentarii)  •  12 februarie 2011, 9:01

Bravo…Radoi intradevar merita convocat fiindca este singur jucator roman care merita sa poarte banderola de capitan al nationalei in acest moment…si pe deasupra are si calitatile necesare pentru a inchide mijlocu terenului

mihai (3 comentarii)  •  12 februarie 2011, 9:44

Praf sunt ambii si amandoi, din pacate! Puneti-i la o cura de slabire pe alde Balaci, Hagi sau Piturca si introduceti-i pe fiecare timp de 30 de minute, si nu mai avem nevoie nici de Mutu, nici de ma-sa si nici de ta-su! Ce-a demonstrat prafuitul asta, si la propriu si la figurat? Nici macar curajul sa marcheze din 11 m cu Italia n-a avut! Radoi? Intrebati-l de autogolurile cu Rosenborg! De Gaman ai auzit, nene Razvane, sau te jeneaza cerceii din urechi?

fibra (150 comentarii)  •  12 februarie 2011, 9:45

Indiferent ce minune se va intimpla cu nationala,sint convins ca nu ne vom califica.Nici daca ar fi in locul lor jucatorii din 1994 nu ar mai putea califica echipa.Cit de optimisti am fi,cite sperante ne-am pune,realitatea spune altceva.Si daca batem Bosnia de doua ori,ne incurca Luxemburg sau Belarus sau Albania.A fi optimist dupa fiecare esec sau egal,ca teoretic mai sint sanse,chiar ca e o mare prostie.Adio Campionat european! Daca noi am juca un fotbal de calitate,as zice,dar cum de cel putin 2ani e o brambureala generala pe teren,nici o sansa.

johnnie din giurgiu (2 comentarii)  •  12 februarie 2011, 10:18

meciul cu cipru il incep cu ,bornescu,, chivu, radoi, rat,sapunaru,,, la mijloc,mutu,, varga,,alexa,florescu,, atac,, marica,, stancu,,, tactica? pe ei,, pe poarta lor,, cred ca la pauza avem 3-0,, bun ,,incepe meciul,, min 1 ,, 1-0 pt ei,, ce naiba jucam ,mai,, suntem echipa standard,, hai,, pe ei, hai baieti,, de geaba ,, meciul se termina 3-0 pt cipru,,, sa vezi acum critici in , tara,,mama ,, mama,,, mai bine nu ma mai intorc. stai a sunat ceasul,, m-am trezit,, uff, ce vis urat,, rad,, in realitate nu ne-au batut cipriotii,, egal,, si victorie la 11 m,, bun,, ma intorc in tara,, pot da piept cu toti contestatarii. vedeti ca nu am luat bataie?

hasan (8 comentarii)  •  12 februarie 2011, 10:40

Deacord cu tot ce s-a scris mai sus.Deacord ca MUTU ca fotbalist este deasupra tuturor DAR ce ne facem daca il convocam pe DOMNUL MUTU la nationala si-l asteptam la meci dar nu ajunge ca mai are de ciocnit cu niste gagici ce ne facem cu el daca ramane inzapezit ce ne facem cu el daca printr-un miracol ajunge la meci inscrie ,castigam ne bucuram si dupa proba de urina iese ca s-a DROGAT.De ce sa primeasca DOMNUL MUTU mai multe sanse in viata decat orice alt om de pe pamant?
CU MULT RESPECT

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  12 februarie 2011, 11:23

@flocea: Observaţie justă, scăpare de-a mea. M-am conformat. O zi bună.

al (13 comentarii)  •  12 februarie 2011, 11:23

e simpla ecuatia… daca il baga pe mutu si nu da 70 de goluri in meciul cu bosnia s-a gasit tap ispasitor, ca asa e romanu` vesnic nemultumit. fotbalul romanesc si in general sportul romanesc e plin de orgolii prostesti care ne aduc numai rezultate „notabile”. eu m-as bucura sa`l vad pe mutu jucand , ca stelist ce sa spun despre radoi? daca lucescu senior l`ar vrea la nationala e clar ca razvan il va rechema dar NU VA FI DECAT ALT TAP ISPASITOR in caz de`o infrangere;) asa ca nea ovi de ce avem nevoie acum de determinare , experienta si fantezie sau de 2 tapi ispasitori ?

Gino (513 comentarii)  •  12 februarie 2011, 11:33

Domnule Ioanitoaia, aveti suta la suta dreptate, cum necum trebuie trecut acest moment dificil datorat nu numai lui Razvan dar si lipsei de valori cu care se lupta fotbalul romanesc. Fac unii trimitere la Franta, dar la ce capitol ne comparam noi cu Franta? Noi nu avem nici scoala, nici bugetul, nici mentalitatea lor. Nu puneti la suflet criticile venite din partea unor pusti care nu au facut nimic in viata decat sa isi dea importanta si sa creada ca tot ce zboara se mananca. Avem nevoie in continuare de scrisul Dv, unul dintre cele mai obiective chiar daca initial ati exagerat cu simpatia pentru Razvan.

mihnea (13 comentarii)  •  12 februarie 2011, 11:51

de acord total cu dvs la partea cu mirel. acordul este insa numai partial in cazul mutu. e foarte adevarat ca nu mai e vremea orgoliilor, dar lucrul asta trebuie inteles de amandoua partile… adrian, din pacate, in fiecare punct al sinusoidalei care-i reprezinta cariera, a demonstrat ca lupul modern, cat de albi si ascutiti ar avea dintii, isi schimba doar freza.

criu (50 comentarii)  •  12 februarie 2011, 12:27

imi sa rad! care mutu care mirel. haidetzi domnule sa i dam inainte nu inapoi. pai … sunt maini moarte . mutu mai ales e terminat , a fost iertat la fiorentina din alte motive ,financiare fiind. ma asteptam la articole mai bune d le ioanitoaia nu dezamagiti fanii acestui ziar va rugam. nationala trebuie sa revina la oameni de caracter nu la drogatzi si fitzosi. vreau sa ma uit la o nationala nu la o ekipa de mercenari care vin in scarba iar la meciuri in loc sa alerge se plimba.

durden (338 comentarii)  •  12 februarie 2011, 12:43

nu sunt de acord…parerea mea este echipa nationala nu sta in genunchi sa roage pe nimeni!ar trebuie sa fie o mandrie pt jucatori sa vina la nationala,nu sa se roage selectionerul de ei.nu mai pot eu de spiritul de luptator al lui radoi…prin ceea ce face acum de dovada de mai multe fite si impresii decat a dat vreodata mutu.asa ca va rog eu,lasati-ma cu cvasi-fotbalistul asta arab…

OLTEAN100 (204 comentarii)  •  12 februarie 2011, 12:48

Maestre ai dreptate..Dar Rasvan are alta optica..o scalda ca Radoi refuza,Mutu…nu stiu ce..R.Lucescu a fost portar nu stie jocul…taticul lui ii spune ca e selectioner si el crede..RASVANE fii barbat..DEMISIA .ajunge au trecut 2 ani -Rasvaneeeeeelasa-ne…!PITI vino inapoi!

cluj (22 comentarii)  •  12 februarie 2011, 13:10

Radoi …da avem nevoie, dar daca el nu vrea,daca el nu mai simte ca este dator nationalei si ca ar trebui sa joace neconditionat,Razvan ce sa faca? A incercat sa-l readuca si nu a vrut. Cat despre MUTU….este o mare dezamagire!!!! Nu avem nevoie de el, este un exemplu prost pentru toti tinerii din nationala, sa nu uitam ca viata extrasportiva a unui fotbalist conteaza foarte mult in evolutiile de pe teren. nu avem nevoie de un fotbalist care a facut tara de rusine

Dorel (18 comentarii)  •  12 februarie 2011, 13:56

Domnule Ioanitoaia ! Romania are nevoie de un antrenor adevarat inca de astazi ! De ce omiteti sa spuneti acest lucru ? Jucatori sunt destui si chiar cei convocati pot face fata cu brio ! Multi jucatori nu vor sa auda de nationala pentru ca nu le place ANTRENORUL ! De ce credeti ca jucatori supervalorosi ca Radu sau Sapunaru se dau accidentati ! De ce credeti ca nu mai vrea Radoi , care , dupa mine , nu lipseste nationalei in nbici un fel ! De ce nu cheama „antrenorul ” la lot un NICU , titular in bundesliga , un Ianu , titular si unul dintre cei mai buni atacanti din campionatul Elvetiei ?! Cu acest antrenor nu vrea sa lucreze nimeni cu drag pentru simplul motiv ca NU ARE HAABAR ! 90 % dintre fani vor un antrenor si nu un copil de antrenor

Nea Caisa (222 comentarii)  •  12 februarie 2011, 15:51

Cea mai buna solutie: un contract al FRF pe 48 de ani cu Razvan Lucescu, cu unic obiectiv calificarea nationalei la Euro 2060. Daca acest obiectiv va fi compromis, atunci FRF il va putea concedia pe Razvan Lucescu, in anul 2059, pe loc.

Tristar (8 comentarii)  •  12 februarie 2011, 16:22

Am urmarit un sfert de ora, din meciul cu Ucraina, asa-zisa nationala a lui Razvan Lucescu. Apoi, am schimbat canalul. Nu se lega nimic. Culmea, comentatorii au spus ca in a doua repriza am jucat prost. Deci….La meciul cu Cipru, nici nu am incercat sa mai privesc. Era desarte. Selectie dupa ureche, fara nici un fel de criteriu. Pur si simplu, Razvan nu asculta de nimeni (poate de marele tehnician Ionut Lupescu…Sic!) si se ghideaza dupa niste criterii incompatibile cu realitatile fotbalistice de astazi. Aduce la lot jucatori foarte modesti, fara calitati fizice, fara alura, fara inteligenta si tehnica, fara perspective. Formulele de echipa incercate nu au consistenta si omogenitate, pentru ca antrenorul schimba jucatorii precum perechile de ciorapi. Sa se hotarasca odata, ce vrea sa joace!?! El are impresia ca va fi lasat 10 ani la conducerea echipei si face experimente la fiecare meci. Razvane, tata, daca ai pierdut cu Bosnia, iti spun eu, vei fi schimbat, pentru ca nu ai aratat nimic pana acum. Imi pare rau sa o spun, dar asta e! Hai, la portari si fundasi avem solutii, dar mijlocul si atacul sunt la pamant! Un Herea pe stanga, un Mutu coordonator in centru (nimeni n-a incercat-o, dar e o solutie, va spun eu, viabila. Mutu a ajuns la o varsta si nu va mai putea sa forteze patrunderi. In schimb, are simtul jocului si poate pune in valoare, prin pase abile, patrunderile/ruperile de ritm ale lui Stancu sau Torje, demarcarile lui Marica), un Radoi sau un Ovidiu Petre, la inchidere (nu Alexa, nu Ropotan, nu Muresan=astea-s experimente desuete, din start, jucatori fara clasa) si un Torje sau Roman pe dreapta, ar fi o formula mai valoroasa de 1000 de ori decat oricare alta (cu Florescu, cu Zicu, cu Ad. Cristea si alte hahalere, care sunt inconstanti de la un meci la altul). In atac, mai poate intra in calcul un Andrei Cristea, cel plecat afara, serios si aplicat cauzei. E o varianta mai buna decat oricare alta, nu credeti?! Abia pe urma poate sa incerce cate un jucator tanar, de perspectiva….

Tristar (8 comentarii)  •  12 februarie 2011, 16:46

Putina „istorie”… Mircea Lucescu a mers , la vremea lui, pe mana „copiilor sai de suflet”, jucatorii Corvinului. Si a avutn o serie de succese, la club sau la nationala. Ceea ce n-a inteles Lucescu senior, atunci, a fost faptul ca trebuie sa „updateze” permanent. Cand Steaua a inceput sa defileze prin Europa, seniorul s-a incapatanat sa joace cu „sufletul”, nu cu „mintea”, si a fost schimbat cu Jenei, pe buna dreptate. Chiar daca in meciul cu Austria a bagat mai multi stelisti, castigand cu 4-0, era tarziu, a fost dat la o parte de istorie. Mai nou, se spune ca el – ATOATESTIUTORUL si ATOATEFACATORUL TUTULOR TIMPURILOR din FOTBALUL ROMANESC- „ar fi revolutionat fotbalul italian”, dar acest lucru nu l-am aflat atunci (sa-l revolutionam si pe cel autohton, de la scoala PRO, a prietenului Mircea), ci abia peste 15 ani….Sic!
Intocmai ca tatal sau, „RAZVAN UMBLA DUPA „COPII DE SUFLET” SI FACE O MARE GRESEALA! Trebuie sa selectioneze valorile momentului. SI ACESTEA SE CUNOSC BINE…

utaaradan (75 comentarii)  •  12 februarie 2011, 17:30

intradevar,doar cu cei doi,romania are sanse la noi titluri mondiale si europene,pe noi culmi ale performantelor mondiale,tovarasi…

Comentează