Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua boantă

Cum îl cunosc pe Mihai Stoica, mă îndoiesc că a acceptat să se întoarcă la Steaua pe post de figurant, de umplutură. Dorinţa sa de a reveni în prim-plan a cîntărit greu, însă merită presupus că patronul i-a făgăduit un […]

vineri, 28 ianuarie 2011, 5:39

Cum îl cunosc pe Mihai Stoica, mă îndoiesc că a acceptat să se întoarcă la Steaua pe post de figurant, de umplutură. Dorinţa sa de a reveni în prim-plan a cîntărit greu, însă merită presupus că patronul i-a făgăduit un ROL IMPORTANT. Numai că promisiunile lui Gigi Becali s-au dovedit adesea, vorba poetului, jurăminte pe apa unui rîu! Oricum, legitimarea lui Dică la insistenţele lui MM demonstrează că acesta continuă să aibă un cuvînt de spus.

Indiferent cine pilotează corabia roş-albastră, un lucru sare în ochi: din pricină că s-a despărţit de B. Stancu şi de Kapetanos, echipa A PIERDUT DIN FORȚA OFENSIVĂ. Afirmaţia se bazează pe amănuntul că atacanţii amintiţi au înscris în toamnă peste jumătate din totalul golurilor realizate de trupa lui Lăcătuş, mai exact 56 la sută. Dacă Stancu a marcat în actuala stagiune de 13 ori, de observat că în campionatul anterior, grecul a făcut-o de 15, ajungînd vicegolgeterul Ligii I.

Veţi zice că, pe lîngă Bilaşco şi Surdu, Steaua aşteaptă în primăvară goluri şi de la Dică, deşi unii îl consideră pe noul venit obosit, ba şi expirat! Personal, nu împărtăşesc o astfel de opinie şi ne vom lămuri curînd dacă greşesc sau nu.

Pe de altă parte, Nicolae Dică nu-i un vîrf autentic, de careu. El e mai degrabă CONSTRUCTOR, NU PUNCHER, de unde şi întrebarea la care suporterii cuută răspuns: cine va aduce golul? Logic, fanii se gîndesc, înaintea tuturor, la Bilaşco şi la Surdu. Pare însă puţin probabil că ei, fiecare cu cîte doar 3 reuşite pe parcursul sezonului autumnal, vor putea suplini absenţa marcatorilor plecaţi din Ghencea. Există riscul ca atacul Stelei să semene cu un ac bont, incapabil să înţepe.

Să nu se înţeleagă că de Stancu şi Kapetanos trebuia ţinut cu dinţii, indiferent de preţ. Pe “Motan” s-au luat BANI FRUMOȘI, chiar peste cota pieţei, în timp ce grecul nu prea mai justifica salariul substanţial, cel mai mare la nivelul lotului. În situaţia în care Kapetanos îşi reducea pretenţiile, s-ar fi recomandat păstrarea lui, dar discuţia e de-acum închisă şi nu mai ajută la nimic s-o lungim. Totdeauna se vede mai bine din afară decît din interior, nu?

Tocmai pentru că a încasat o sumă considerabilă pe Stancu, s-ar impune ca Steaua să-şi întărească atacul, să achiziţioneze MĂCAR UN VÎRF DE VALOARE, măcar unul! Nu-i timpul trecut, însă la fel de adevărat e că timpul presează. Dacă nu va proceda aşa, înseamnă că Gigi Becali nu vrea să umble la buzunar, dar şi că ascultă de Stoica şi de Lăcătuş numai atunci cînd aceştia nu-i cer să ia jucători! În cazul în care patronul se va mulţumi cu ce are, Steaua nu va depăşi condiţia de outsider în lupta pentru titlu, iar Becali va fi, evident, primul responsabil de încă un eşec.

Comentarii (33)Adaugă comentariu

california (349 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 18:28

e greu sa ni-l imaginam pe stoica un tip integru; a venit la steaua doar ca sa se poata intoarce acolo; cu atit mai mult se sustine ce spun, cu cit inainte de sosire, gigi spusese ca daca stoica vrea intoarcerea, nu poate pune conditii; apoi sa nu uitam ca mm era pe nicaieri, adica mai comenta si el din cind in cind pe la marele post gsptv;
kapetanos, cu toate golurile, e un jucator prea lent pt. ce doreste steaua sa realizeze;
stancu ar putea fi inlocuit cu brio de moraes, dar brazilianul nu e nici sub contract cu „giovani” si are si defectul ca nu a jucat la urziceni; de aceea chiar la 1 mil., e prea scump…
in ce-l priveste pe bilasco, e un jucator prea simplist in exprimare, repet, fata de ce isi propune steaua;
surdu e bun, dar are nevoie ca apararile adverse sa se concentreze in principal pe altcineva ca el sa-si poata face numarul;
oricum, consiliat de varul impresar si de ranchiunosul stoica, nu-l vad pe gigi luind decizii prea intelepte; e drept ca si neconsiliat, tot nu se descurca.

paul ucj (2 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 18:45

eu nu pot sa inteleg cum de ani buni echipa asta termina pe 5-6, nu face investitii mai deloc si totusi non-stop indiferent pe ce loc e, se pune problema ca se lupta la titlu. Mai sunt campioane moarte, lasati-o si pe steaua asta sa moara odata. Repet puteti scrie cate articole despre ea pe zi vreti dar nu o mai tot bagati in lupta pentru titlu.

bibanu (1 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 19:18

paul ucj..esti cretin dea dreptul. cum poti sa spui ca steaua nu face deloc investitii cand in ultima jumatate de an a cuparat aproape 20 de jucatori (la o parte a renuntat deja dar a tinut spuma). si mie desi sunt stelist, nu-mi palce sa se scrie atat de steaua pt ca in 90% din cazuri sunt minciuni, dar doar din motive pur economice se insista atat de mult, pt ca steaua vinde. si in lupta pt titlu stai tu linistit ca si cfr mai are sanse avand in vedere circumstantele, si steaua le are chiar justificat avand in vedere parcursul si rezultatele din europa ligue, competitie in care steaua ii singura de la noi care a reusit sa accede in grupe. si nu a jucat deloc rau.

BB (155 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 19:25

O fi Kapetanos lent, California, dar tot e mai bun decat…nimeni! Observatia dlui Ioanitoaia e corecta, daca Steaua nu se intareste in atac adio vise. Vinovat e JJ, care stie sa ia, nu sa si dea. Cata vreme Steaua nu va scapa de el nu are nicio sansa sa ia vreun trofeu.

Chris gheorghe (14 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 19:30

S-a dovedit de multe ori in trecut ca Gigi Becali nu are
o inspiratie de invidiat din contra (vezi lotul Urziceni) asa ca sunt de parerea Dlui Ioanitoaia ca Gigi ar trebui sa sacrifice o parte din suma luata pe Stancu si sa il ia
pe Moraes cu un milion de la Bistrita de ce se scumpeste la tarite pentru 300000 de euro Fara un virf
autentic Steau va suferi foarte mult.

dingauanu din Canada (57 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 19:38

Mai mult ca niciodata sa vede faptul ca gigi e interesat prima data de bani apoi de performantza.
si el si verii lui
Apoi, mm a venit la steaua ca sa-l ajute pe gigi si pe el insusi.
in rest doar politica si bla bla
hai cfr (unde parca ar fi mai multa seriozitate)
week-end bun tuturor

Cornelius (14 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 20:13

Eu cred ca Steaua trebuie sa-si faca o strategie de lunga durata…precis nu spun eu un lucru nou…dar deja se repeta a nu stiu cata oara scenariul …ne trebuie un varf, ne trebuie un portar etc. Este adevarat sunt necesitatile momentului…eu as insista mai mult pe intarirea echipei secunde , de tineret chiar pe copii…aici ar fi dupa mine viitorul Stelei …in propria pepiniera …anul asta e deja slab pentru Steaua…nu cu un varf deosebit vor castiga campionatul…ar trebui acceptata aceasta faza si investit pe termen lung.

mika18 (5 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 20:13

Steaua tine mereu prima pagina a ziarelor sportive desi de ani buni nu reprezinta nimic special fata de celelalte echipe. E mereu sustinuta de presa, bagata in seama artificial si probabil face abuz de influenta pe care conducatorii ei o au asupra presei. Constat din nou (dupa CFR Cluj si Unirea Urziceni) ca si Otelul, desi campioana incontestabila a turului, nu reprezinta un subiect demn de atentia gazetei, cum s-ar cuveni. Iubitorii fotbalului si al sportului in general sunt plictitsiti si de multe ori dezgustati de subiectivismul, slugarnicia mediei bucurestene. Suntem satui pana peste cap de steaua si de tot ce se intampla in Ghencea. in afara de fanii ros-albastri, nu mai intereseaza pe nimeni, ce fac si spun clanul becali, mm si ceilalti. articolele decente, cum este si acesta, cad in derizoriu prin hatisul de zvonuri, can-can uri si declaratii fara nici o valoare de jurnalism sportiv. Am ajuns sa fac alergie la cuvantul steaua, desi n-am nimic cu echipa sau clubul. consider ca o reorientare a felului in care este vazut fenomenul sportiv este demult necesara, iar articolele cu titluri provocatoare si lipsite de continut sa se rareasca.

Dorin333 (13 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 20:40

Correct, oierul tine de bani, are arici la buzunar, e un fel de Mititelu din Ghencea, doar ca olteanul ar fi mai generos daca ar avea de unde.

Claudiu (343 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 21:44

@Mika18. Te miri si te indignezi degeaba. Sigur ca presa sportiva scrie mult si des despre Steaua din motivul ca e echipa romaneasca cu cei mai multi suporteri. Cand o sa aiba Dinamo, CFR sau Rapid la fel de multi simpatizanti o sa se scrie si despre ele. Pana atunci suporterii altor echipe trebuie sa accepte sefia Stelei in mass media si sa faca ciocul mic. Ce e asa de neclar?

motanul incaltat (603 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 21:46

Sunt fan U si incep sa vad ca Universitatea Craiova e ca un fel de deschizator in fotbalul romanesc.Prima data,din fericire ca prima echipa romaneasca care s-a impus in Europa,apoi din nefericire,prin declaratii fara nici un fel de acoperire ca va lua iar campionatul.Dinamo si Steaua il copiaza pe Mititelu si se bat in fiecare an la titlu…Eu ,sincer cred ca daca ar fi un retur,fara „greseli de arbitraj” ,s-ar pastra locurile respective pt.Steaua si Dinamo….poate nu in ordinea actuala….

X (28 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 21:57

@ Bibanu

Paul cam are dreptate. Investitii mari au fost 2 jucatori, Radut si Tanase, care inca n-au confirmat. Lotul Urziceni a fost luat en-gros si s-a vazut ce bine a facut echipei. Anul trecut echipa a jucat prost, doar circumstantele au facut-o sa fie acolo in primele 4 sau 5. Acu’ 2 ani mai slab, locul 6. Acum locul 7. Cfr are cam aceleasi sanse, tinand cont ca intre ea si Steaua sunt 2 puncte. Ce mi-s 10, ce mi-s 12, atatea cate mai sunt pana la locul 1. Visati la locul 1 insa pana acolo mai e de trecut peste Dinamo, Rapid, Gaz Metan, Vaslui, Timisoara si Otelul.
Lucrurile trebuie luate incet si pe rand.

Explica-mi de ce multi jucatori ajung la Steaua si nu fac nimic? Se pierd. Stancu a venit de o vreme si abia in acest tur a jucat consistent. Tanase cand o sa joace ceva? Vad ca e votat intens ca cel mai bun mijlocas stanga…Ce meciuri impresionante a facut in campionat? Radut cand o sa confirme?

Toma (148 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 21:59

Pe Jiji il intereseaza doar faima si banii, nu si performanta. M-as mira daca ar baga mana adanc in buzunar pt a imbunatati lotul echipei. Ii doresc bafta lui Mihai Stoica cu oierul, dar din pacate nu prea il vad bine.

Marmorosblanc (2 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 22:14

@Mika18

Perfect de acord cu tine, si zic asta ca bucurestean.

Dragos C (78 comentarii)  •  28 ianuarie 2011, 22:54

NEA OVIDIU,

Steaua nu are ANTRENOR!!! Are lot foarte bun, are si atacanti, vreo 3-4 in lot, dar degeaba! Credeti ca Moraes va fi la Steaua senzational??? Pai Steaua este Bistrita sa joace toti pentru el???? Apoi, orice adversar care joaca cu Steaua isi ia alte masuri de precautie, nu la fel ca si cu Bistrita…. Moraes este firav si mingicar ca orice brazilian. Cand o sa intre la el adversari gen Alexa, Margaritescu, N’Doye, Dorel Stoica sau Maftei va asigur ca nu mai misca! Daca as fi in locul lui Gigi nu asi da mai mult de 500.000 pe el. A, da marcheaza 12 goluri in retur pentru Steaua, da, atunci as mai achita inca 200.000. 1 milion +TVA???? Este o aiureala! Ii pune o talpa pe tibie unul de la Craiova in prima etapa, face o fractura si nu mai joaca pana la toamna! Ramane Gigi sa fluiere a paguba! Asa cum face cu Emegara! Credeti ca daca ar fi asa de bun Moraes, nu l-ar fi luat Hagi la Istambul sau Lucescu la Sahtior? De ce ar fi dat turcii 5 milioane pe Stancu si nu ar fi dat 1 milion pe Moraes???? Ce inseamna 1 milion pentru Lucescu si Ahmedov la Sahtior? Nu l-ar fi luat ei pana acum??? E clar ca-i umflat!

marius (8 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 9:32

D-le Ioanitoaia?
Dvs daca vi se reduce salariul va convine?
„În situaţia în care Kapetanos îşi reducea pretenţiile,
s-ar fi recomandat păstrarea lui”. De ce sa fie asa? (c.m.d.a.)

simescu (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 9:41

Intradevar asa cum zic mai multi cititori, ar fi cazul sa ne mai slabiti cu steaua asta, care nu arata nimic de ani buni. Daca steaua traieste din amintiri nu-i inteleg pe ziaristii care canta in struna unei echipe anonime , de duzina . steaua este o marca expirata , fara valoare , e un fel de auto „trabant” care fiind inca in trafic starneste doar un interes ironic ca „antichitate” , piesa de muzeu. In RO mai sunt si alte echipe nu numai cele din Buc. , chiar nu vedeti peste gard ?

Liviu (333 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 11:45

Alo, astia care tipati ca se scrie prea mult despre Steaua n-aveti decat sa nu cititi! Vorba aceea, schimbati canalul! In rest, analiza lui Ioanitoaia e pertinenta ca deobicei, doar ca atitudinea lui Gigi nu mai e demult o noutate. Daca va continua sa se bage el neglijandu-i pe Laca si de Meme se va alege praful de tot!

Casa de carton/Ochii oilor (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 13:01

Dica s-a intors pentru ca avea o datorie de 130 de mii de euro la creditorul Becalui, nu prin interventia lui Michelle care a fost adus doar de papagal, sa-i prosteasca pe toti fraierii cu 4-5 fraze studiate si repetate in oglinda.
Nu stiu cum il cunosti dumneata pe Mihai Stoica, dar oamenii de buna-credinta il cunosc asa cum este, de fapt: un om fara niciun caracter, care linge unde a scuipat si care pupa unde a defecat.
Michelle, in orice societate normala – prin tot ce-a spus si facut, in timpul vietii – ar fi trebuit sa fie un om compromis.
Numai la noi se reseteaza totul, luand-o de la capat cu niste curve in rol de virgine, pentru ca interesul bate…tot.

malex. (10 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 14:09

am scris comentarii la trei dintre colegii d-tra. le-au taiat pe toate, de trei zile. nu am folosit injurii si cu atit mai putin jigniri personale. poate m-am saturat de atita servilism ieftin coroborat cu lipsa crasa de profesionalism. ce am inteles din gestul colegilor d-tra prin taierea comentariilor mele este faptul ca doar ale voastre conteaza. stergeti creierele la cine vreti dar nu si mie. ati scris editoriale si asteptati comentarii, atunci suportatile asa cum si noi vi le suportam pe cele care au o singura „calitate”, sint nule, cu exceptia celui scris de tudor octavian. am citit mai multe comentarii prin care cei ce le scriu va roaga sa nu mai scrieti atita de steaua si dinamo, pentru ca locurile pe care le ocupa nu reprezinta interes de discutii. ei nu au inteles de ce. eu stiu si va spun si d-tra. faceti acest lucru pentru ca atunci cind scrieti de cele doua cluburi o faceti in genunchi in fata clasamentului, prin asta va dovediti servilismul fata de cele doua foste echipe importante. stind in genunchi va ridicati privirea pina unde vi se permite, iar cimpul vizual ajunge doar pina in dreptul locurilor 6 si 7, locuri ocupate, ghici, tocmai de cele doua foste echipe cindva importante, crezind ca de fapt de acolo incepe clasamentul. va sugerez sa va ridicati o data in picioare si veti vedea cum ar trebuii sa fiti, adica de „otel”, ca cei de pe primul loc, iar pe urma va rog sa fiti mai „polivalenti” in analize, culmea iar o coincidenta, ca cei de pe locul 2, adica poli timisoara, viteji ca ostenii lui stefan cel mare la vaslui, adica locul 3 si in fine, sper, destul de rapizi ca locul 4. domnule ioanitoaia, nu va cutremura gindul ca romania este reprezentata in consilul europei de copilul nascut de presa, in special de cea sportiva, si botezat de vadim tudor. inteleg ca sinteti parinti si nasi grijulii, dar nu o mai faceti pe banii si nervii nostri.
taiati va rog si comentariul acesta. (admin: acuzaţiile nefondate au aceeaşi pondere ca şi injuriile sau spamul. multumesc)

LEFTER POPESCU (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 14:12

Toata lumea stie ca Mihai Stoica nu este decat o portavoce sau mai nou ,o vuvuzela . Nu are voie decat sa faca mult zgomot la Televiziuni , in rest ,ca prieten al fotbalistilor, inca este in perioada acumularilor . Inca poarta la el cheile camerelor de hotel in care sunt cazati fotbalistii . La niciun club nu a avut drept de semnatura pentru ca nimeni nu a avut incredere in el . Echipa de la Urzicieni a fost facuta de DAN PETRESCU si fratii BECALI care i-au adus primului cam tot ce a vrut . Stoica ,tot cu cheile camerelor la brau si cu mult zgomot la TV.

Liviu (333 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 15:12

@malex. In principiu ai dreptate, dar nu si in cazul Ioanitoaia, singurul care a scris de 4-5 ori in gsp despre Otelul si despre Dorinel, ca si despre Craiova si CFR Cluj. Ultima oara chiar acum cateva zile despre gestul cu gimnasta. Te strofoci degeaba si gresesti cand tipi ca ti se sterg comment-urile. Eu pe Ioanitoaia l-as acuza nu de servilism, ci de alceva: il doare in basca de ce scriem noi aici, raspunde odata la 20 de editoriale si atunci doar un rand, maxim doua. Dar e mai echilibrat, mai abil decat ziaristii mai tineri, stie sa le ghidoneze.

rapi (2 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 16:38

Ca TOATE editorialele domniei sale, duplicitar. Daca il citim peste cateva etape din retur si Dica markeaza :”Dică, deşi unii îl consideră pe noul venit obosit, ba şi expirat ,personal, nu împărtăşesc o astfel de opinie şi ne vom lămuri curînd dacă greşesc sau nu.” Daca steaua are probleme in atac:”Indiferent cine pilotează corabia roş-albastră, un lucru sare în ochi: din pricină că s-a despărţit de B. Stancu şi de Kapetanos, echipa A PIERDUT DIN FORȚA OFENSIVĂ. Afirmaţia se bazează …” Sper ca m-ati inteles… Altfel, toate bune…

starchild (3 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 21:23

Ce-i trebuie Stelei este un antrenor, nu alti jucatori care sa fie stricati de Lacatus. Un antrenor competent ar putea sa faca din lotul Stelei 2 echipe care sa ternmine pe 1 si 2 in Liga 1.

Asa caracteristic presei sa inventeze scuze antrenorilor si tot felul de bube patronilor, devine jenant. Pana la urma Romania e cel mai mare exportator de antrenori din Europa; am calculat cati antrenori am exportat noi in Europa ultimii 20 de ani, exceptand ‘pilele’ si am ajuns la super cifra … 0.

HANMOCAR (42 comentarii)  •  29 ianuarie 2011, 21:25

FORZA STEAUA ! FORZA GIGI ! Dom’ Profesor ! Dom’le mata ai ce ai cu GIGI ! Da si mata 3000 de euro din partea GSP pentru colegul de breasla care si-a pierdut bratul sting in acel blestemat accident feroviar si lasa fotbalistii cu fotbalistii si profesorii cu profesorii !

diss (50 comentarii)  •  30 ianuarie 2011, 3:08

Nea Ovi!
Dvs. aveti ,in mare parte dreptate, dar sa nu uitam ca Gigi si-a schimbat total atitudinea: acum chiar taie si spanzura la Steaua!
Asa ca ,ii place sau nu, MM chiar nu are niciun cuvant de spus, a facut o mare gafa iar Gigi nu il va cruta la primul derapaj ilva trimite din nou la cutia de carton!
Un om cu o educatie precara,precum Gigi, nu poate sa treaca niciodata peste un afront asa de mare ca cel pe care i l-a adus MM: pai cum ,el, ditamai latifundiarul, sa fie infruntat ( cica MM a incercat chiar sa il „infunde” pe Gigi!) de un slujbas? Ve-ti vedea il va curata pe MM ca la Nufarul!
Sa nu uitam ca Dica a venit gratis, cica ii datoreaza si bani lui Gigi asa ce de fapt Steaua nu a facut niciun transfer! In plus un jucator care timp de trei ani schimba trei echipe,nicaieri nu se adapteaza si joaca 5 meciuri este ,clar, scos din circuit! Dica nici mental nu mai are starea aceea de competitie incat va fi o umbra a fostului nr.10 din Ghencea!
In rest, nu inteleg de ce unii sunt asa de incrancenati : ba ca scrieti numai de Steaua, ba ca le stergeti comentariile ( de parca ar fi niste mici „ciorani” si murim noi daca nu citim tampeniile lor!) ,ba ca sunteti vanduti nu stiu cui!
Oameni buni citi-l pe Essenin, pe Balzac, pe Cioran ( ca tot am amintit de el) sau pe alti „grei” ,aici e presa sportiva si atat!
Articolul este scris cu mult echilibru, ca de obicei!
Felicitari maestre!

vali (4 comentarii)  •  30 ianuarie 2011, 5:37

Nimic nou pe planeta si nici in editoriale. Sa descriu ce e evident sunt si eu capabil. Steaua incearca sa aduca un atacant sau doi pentru-ca pana si pentru Becali e evident ca e necesar. Ca va fi Moraes sau un altul, bun sau rau, unul sau doi, cu banii de pe Stancu sau nu, tot este o tranzactie obligatorie. E un articol de umplutura maestre. Incearca sa ne luminezi in ceea ce priveste problemele ascunse sau mai putin vizibile si nu in ceea ce este evident. Merci.

DD (76 comentarii)  •  30 ianuarie 2011, 10:32

mika18: uita-te la articolele despre cfr…sunt care 1-2 comentarii…la dinamo si rapid ceva mai multe….nu mai vorbesc de vaslui otelul sau timisoara…..dar la articolele despre steaua, sunt mereu cateva zeci cel putin…sunt articole steliste” cu cate 300-400 de comentarii. Doare aaa ?

stresu (57 comentarii)  •  30 ianuarie 2011, 10:55

„Numai că promisiunile lui Gigi Becali s-au dovedit adesea, vorba poetului, jurăminte pe apa unui rîu! Oricum, legitimarea lui Dică la insistenţele lui MM demonstrează că acesta continuă să aibă un cuvînt de spus.”

Intentionat, sau nu, dle Ioanitoaia, ati omis sa remarcati faptul ca Dica are contract doar pana in vara.
Ca si in cazul Lita Dumitru si pt. Dica, Becali a intins o mana de ajutor.
In privinta lui MM stati linistit: ARE ROL aproape DECORATIV !

malex (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2011, 13:37

admin, eu nu am acuzat, am constatat. totul in viata este procentual, profitul unei firme, evolutia unui jucator, sansele la medic in vindecarea unei boli si chiar reitingul vostru, totul este transferat la final in procent. din 5 comentarii (ale mele), ati publicat unul, adica 20%. 95% din ce scrieti este legat de fotbal, dar va numiti gazeta „sporturilor”, gsp transmite si face emisiuni pe subiect fotbal 90% dar va numiti „gs(port)p”, chiar daca in componenta acestor cuvinte nu gasim litera „f” de la fotbal. sa nu ma intelegeti gresit, nu am nimic contra (si nu e vorba de cosmin) fotbalului, ci doar a modului in care scrieti si mai ales de cine.
adica scrieti si vorbiti 95% despre fotbal si pastrati acest procent ca si linie, si in analiza altor sporturi. cum iti permiti cristi geambasu, sa scri cum ai scris de handbal, locul 19 la campionatul mondial (restul se afla in comentariile pe care nu leati publicat), apropo, noi trebuie sa scriem dupa regulile, cele 8, dar nu le-ati facut publice pe cele dupa care scrieti voi. chiar este nefondata constatarea ca voi, presa, si in special cea sportiva, sinteti creatorii lui al-becalii, nu va ingrozeste ce ati creat, nu va irita idea ca a devenit un formator de opinie, va-ti dorii sa fie un model pentru copii vostri, cum va-ti simtii sa ajunga un copil al vostru (dupa ce ati avut grija sa fie educat) sa fie tratat in direct cu jigniri, injuraturi, scuipat facut prost sau tirfa, dumnezeule MARE, si de cine? voi ati transmis pomana porcului de la ei, nu eu. vreti sa fiu orb ? pina unde vreti sa ajungeti ? astea sunt acuzatii nefondate, faptul ca am constatat, ca ati creat niste retardati social.
eu nu mai suport aceste atentate la inteligenta mea, si nu puteti sa-mi spuneti „muta canalul, pentru ca platesc o firma de cablu”, iar copiii au voie sa se uite si sa-si aleaga modele atit dintre realizatori, presedinti sau actori ai dreptunghiului sau alte forme geometrice, indiferent de disciplina, cit si din alte domenii. nu intelegeti ca progresul apare la urmasi in functie de modelele pe care le au. in fotbal ati creat „involutie” nu EVOLUTIE.
nu va ajuns, nu va-ti saturat, vreti ca si handbalul sau alte sporturi sa fie „judecate” tot dupa modelul al-becalii?
dupa meciurile nationalei la-ti sunat pe becali si borcea pentru pareri. ma doare capul. ce pregatire profesionala sta la baza parerilor lor ? nici macar cea manageriala, pentru ca uite in ce stare se afla cluburile lor.
mitica dragomir, intr-o emisiune in direct catre al-becalii : „ba incultule, cite carti ai citit in viata ta in afara de cea de telefon”. nimic de comentat, omul are dreptate 100%. dupa citeva luni din nou prieteni. mie greata. mi-am revenit si intreb, cine sau ce este „mitica dragomir”? cind aflati „VOI” raspunsul, pentru ca eu il stiu, ati rezolvat si problema fotbalului. intre timp poate rasfoiti si cursurile facultatii de jurnalism, alea legate de deontologia profesionala. va cer prea mult daca va spun „RESPECTATIVA” si implicit va fi, si pe „NOI”.

va propun un test
supuneti dezbaterii acest comentariu.
o zi buna admin, indiferent citi ati fi in acest departament. TREZITIVA !

malex (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2011, 14:43

salut liviu. important este ca in principiu am dreptate. el este cel mai important, adica principiul. te intreb: exista o grupare care fura si este pastorita de un lider. cine este vinovat 75%, hotii sau pastorul ? eu cred ca pastorul iar la gsp ionitoaia este seful. de ce a permis sa se stearga comenteriile, iti spun eu pentru ca contin multe, multe adevaruri. nu tip, spun, iar daca ai fi putut citi ce am scris, era in principal de ce a scris geambasu de handbal nu legat de ioanitoaia. sint convins ca daca ne-ar accepta comentariile, si am face schimb de idei ar progresa si ei citindule, nu din punct de vedere literar ci ideologic. noi umplem tribunele si platim bilete, ei intra pe gratis, ei vor sa ne cunoasca parerile creind aceasta modalitate, adica de comentarii, si daca spui ce gindesti si nu le convine te taie. sti ce este culmea, ca cei care urla si tipa cel mai tare de libertatea presei sint tocmai ei cei care au taiat comentariile, ma refer la ziaristi in general, sau trebuie sa inteleg ca e vorba doar de libertatea „lor” de exprimare.
liviu, nu mai analiza ce scriu, nominal, problemele
sint din pacate destul de generalizate.
salut

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  30 ianuarie 2011, 17:55

Pentru @malex: Te rog să postezi aici comentariul despre care susţi că ţi-a fost şters. Numai aşa putem discuta în cunoştinţă de cauză. O seară bună

malex (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2011, 22:57

nu mai sint de actualitate, era mai simplu sa va intrebati adminul, au fost doua la geambasu, unul la tudor octavian si ultimul la nanu. toate au fost decente. singurele afisate au fost pe blogul dumneavoastra. multumesc. am fost foarte suparat de editorialul lui geambasu. luatii sabia din mina si esarfa de pe ochi. am facut cindva parte din lumea pe care el o acuza. apoi sa luat de federer,motivul, ca si el tine o racheta in mana de 30 de ani, raspundea la mai multe comentarii care nu au fost de acord cu editorialul. ii spuneam printre altele ca important este ce faci cu ea in mina ca de tinut o poate tine aproape oricine, numai ca pe el il incurca la scris. la editorialul lui tudor octavian apreciam profesionalismul de care da dovada. in scimb la nanu nu am inteles cum de accepta sa fie jignit in asa hal de acesti becali, a stat pe bancile scolii mai mult de cit au stat becalii la un loc. daca nu transferi in practica de zi cu zi ce ai invatat in atitia ani de scoala, ai fost degeaba acolo. cam asta a fost linia pe care am avuto.
sper ca pe viitor sa nu mi se mai taie comentariile.
va multumesc.

Comentează