Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Balamucul de la Craiova

De scandalul din jurul Universităţii Craiova sînt vinovaţi atît Mititelu, cît şi Piţurcă. AMBII AU ÎNTRECUT MĂSURA, dar mai ales primul ,atunci cînd i-a interzis ex-selecţionerului şi staff-ului său intrarea la cantonament! Indiferent de argumente, aşa ceva nu se face. […]

duminică, 16 ianuarie 2011, 4:00

De scandalul din jurul Universităţii Craiova sînt vinovaţi atît Mititelu, cît şi Piţurcă. AMBII AU ÎNTRECUT MĂSURA, dar mai ales primul ,atunci cînd i-a interzis ex-selecţionerului şi staff-ului său intrarea la cantonament! Indiferent de argumente, aşa ceva nu se face. În loc să discute şi să caute soluţii, patronul a folosit forţa, jignindu-şi partenerul, ba şi umilindu-l. Ca atare, Mititelu e cel care a transformat cearta în război şi a ucis orice variantă de dialog. Implicit, şi de împăcare. Deoarece intuia, cum intuia o lume întreagă, că un tip cu personalitatea lui Piţurcă nu va accepta asemenea ofensă. Dacă asta a urmărit, Mititelu îşi poate savura succesul, şi-a atins scopul.

După mine, principala culpă a antrenorului constă în uşurinţa de a fi luat de bune promisiunile că nu vor exista probleme financiare la Universitatea. Întrucît naivitatea se plăteşte, nu i-a trebuit mult să descopere că s-a aruncat cu capul înainte ÎNTR-UN BAZIN ÎN CARE NU ERA APĂ. Aici trebuie să ne mirăm în ideea că ce ştia tot satul, că prin buzunarele lui Mititelu suflă vîntul, n-a ştiut tocmai atît de calculatul Piţurcă!!!!

Persistă însă cîteva aspecte controversate în privinţa unui tehnician ce şi-a dovedit competenţa de-a lungul anilor. Dincolo de calităţile şi meritele lui, a surprins din nou modul în care Piţurcă a cerut garanţii din partea Craiovei cînd în fotbalul competitiv, cu rare excepţii, Manchester United, Arsenal şi alte cîteva, lucrurile se prezintă exact invers. CLUBUL PUNE CONDIŢII, NU ANTRENORUL. Ultimul răspunde de pregătire şi de rezultate, are un cuvînt greu, dar patronatul (acţionariatul) e cel care conduce, care decide.

Lui Piţurcă ar trebui să-i dea de gîndit, chiar să-l îngrijoreze, faptul că A EŞUAT LA DOUĂ ECHIPE, la Steaua şi la Universitatea, în doar jumătate de an! Că a renunţat din proprie iniţiativă ori a fost împins să plece contează mai puţin. Fireşte că Piţurcă poate oferi explicaţii plauzibile, menite să-i mulţumească pe fanii lui. E însă dureros pentru el, şi alarmant, că n-a reuşit, înseamnă că e ceva în neregulă, că greşeşte undeva. Teamă mi-e, îmi asum riscul de a mă repeta, că nu antrenorul Piţurcă poartă vina înfrîngerilor, căci ce altceva sînt?, cît omul cu acelaşi nume, teribil de pretenţios, cu un orgoliu nemăsurat.

Cert e că această zarvă vecină cu balamucul nu i-a adus Craiovei vreun serviciu, dimpotrivă. S-a vorbit despre ea, dar urît, cu acuzaţii menite să-i ştirbească pînă şi dramul de glorie ce i-a mai rămas. La fel de sigur e că SUPRAVIEŢUIREA „ŞTIINŢEI”, una dintre cele mai iubite echipe româneşti, a devenit de-acum, o dată cu ieşirea lui Piţurcă din scenă, misiunea lui Mititelu, a lui şi numai a lui, demers de care destui se îndoiesc. La şansele investitorului de a redresa o corabie ameninţată cu naufragiul, ca şi la erorile comise de Mititelu, mă voi referi în articolul de mîine.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

jan pitesti (88 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 16:12

balamuc este la toate echipele din provincie in afara de cluj unde guverneaza bok,speram sa mai vedem fotbal de calitate pe viitor ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu.

claustrofobus (85 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 16:14

ma mir ca nu v-ati referit in text la faptul ca piturca vrea sa faca o noua echipa numita stiinta craiova. cand acest plan se va realiza cu care veti tine? cu universitatea sau cu stiinta craiova?

suporter (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 16:19

e corecta pozitia dvs. dar stau si ma intreb daca piturca avea alta solutie. cu un astfel de patron. numai daca ne gandim la politica salariala – ce salarii au jucatorii craiovei, fara nici o legatura cu performanta (aud ca le-a marit iar …), sau la atitudinea sa de „tatuc” al vedetelor echipei.
becali alt gen de patron – fatul ca a pierdut 5 mil de euro pe lotul urziceni spune multe (apropo, mai bine dadea cele 5 mil de euor garantie lui piturca!).
mai mereu veniti cu ideea „sunt banii lor” … asa e. atunci nu va mai mirati ca nu exista performanta?
nu imi vine sa cred ce am citit azi despre lita dumitru … chiar nu mai este nimic de comentat.
sincer, il consider pe piturca un revolutionar in atare conditii.

kroco (4 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 17:24

Atita timp cit familia mititelu va fi la cirma Stiintei, la Craiova va fi balamuc si umilinte. Ce realizari sau decizii bune a luat mtititelu in 5 ani? Poate doar una, cu care ne scoate ochii, ca el nu vinde jucatori in Bucuresti, e si ce mare scofala. Din 5 ani 4 ne-am batut la retrogradare.

nustiucesascriuaici (18 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 17:33

NICI UN SUPORTER NU ESTE ALATURI DE MITITELU! IERI S-AU IMPARTIT MANIFESTE IN CRAIOVA CU INLATURAREA BRUTARULUI SARAC LIPIT! MITITELU ESTE CANCERUL FOTBALULUI CRAIOVEAN! NU L-AM SUPORTAT NICIODATA PE NETOIU, DAR AM ANALIZAT CEVA: CU NETOIU NU STIAM CE E AIA RETROGRADARE SI AM FOST SI IN CUPA UEFA. CU MITITELU AN DE AN SUNTEM APROAPE DE DIVIZIA B. BOALA LUNGA = MOARTE SIGURA! ABIA ASTEPT CA NOI SUPORTERII SA AVEM NOUA ECHIPA SI SA JUCAM PE ION OBLEMENCO! DOAR UN OM SLAB LA MINTE MAI POATE FI ALATURI DE MITITELU ACUM!!! NE-A TERFELIT PE TOTI, SI-A BATUT JOC DE FOSTELE GLORII ALE CRAIOVEI, OAMENI CE SI-AU RUPT PICIOARELE IN TRECUT PT OAMENII CE UMPLEAU STADIONUL CU 12 ORE INAINTE DE INCEPEREA MECIURILOR! MITITELU VA PLECA MAI DEVREME SAU MAI TARZIU CU COADA INTRE PICIOARE.

Dan (273 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 17:35

Ca deobicei sunteti echilibrat, apreciind corect in privinta lui Piturca. Vreau sa vad continuarea ca sa ma pot pronunta. Cred ca nu credeti in proiecul unei a daua Stiinte. de aia ati si ignorat subiectul. Si mai cred ca aveti dreptate cand discerneti si va deosebiti de cei care il invinovatesc numai pe Mititelu. E limpede ca a gresit si Piturca cand a cazut in capcana intinsa de Mititelu. Daca vrei milioane si milioane de euro ai gresit fotbalul, cel romanesc nu poate oferi ce viseaza Piturca.

nicuvegas (71 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 17:50

Craiova este o echipa foarte iubita care a ajuns sa fie condusa de un om foarte Mititel. Craiova are nevoie de un om de afaceri care are bani si poate sa tina pe Craiova in viata.
Piturca este un antrenor bun dar cum se stie este foarte orgolios si il strica ca om ca antrenor, pacat .
Un articol foarte bun, mr. Ioanitoaia sper si eu pentru Craiova sa fie savata din mizerie.

ovidiup. (19 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 17:52

exista doua planuri ale discutiei cu care sunt de acord si din care, unul este definitor pentru fotbalul romanesc.
astfel, mititelul e ceva la nivel de dementa, de balamuc, ceva care tine de psihiatrie. sa schimbi 15 antrenori in 5 ani cred ca are a face mai degraba cu medicina decat cu managementul sportiv. aceasta situatie este din pacate una in care se scalda tot fotbalul romanesc cumparat de niste oameni care nu au nimic in comun cu managementul sportiv. tocmai de aici uimirea sau unirea urziceni este exceptia care confirma regula.
al doilea plan se refera la omul victor piturca. vrem nu vrem, traim vremuri grele pentru toti, in care banii se fac din ce in ce mai greu. a cere garantii financiare in astfel de vremuri e mai degraba o obraznicie decat o dovada de profesionism. omul victor piturca trebuie sa invete ca dincolo de latura sportiva a unui club, exista si una economico-financiara, in care banii se mai si fac nu numai se cer. cred ca daca victor piturca ar fi avut 1% din capacitatile manageriale ale lui mm stoica ar fi fost cu adevarat mare, asa e doar un antrenor bun.

eugen76 (7 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:10

Frati olteni!A venit momentul sa-l ridicam pe gunoiul de mititelu in cea mai lunga teapa!Daca mai simtiti ceva pt clubul nostru..va rog sa va alaturati suporterilor adevarati alb-albastri in lupta pt inlaturarea gunoiului infect din istoria noastra!Va multumesc si Dumnezeu sa ne ajute!

Petre (255 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:18

Piturca este un tip orgolios si s-a aruncat cu capul inainte la Craiova dar nici cu Mititelu nu imi e rusine, s-a comportat inadmisibil iar toate acestea nu fac decat sa traga in jos echipa, asa se intampla cand interesele personale si orgoliile absurde sunt puse mai presus de bunul mers al echipei.

Tex Gambino (13 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:21

Daca eram In locul lui mititelu,il luam pe piturca stelistu de breton si pe
camataru dinamovistu de urechi si ai bagam cu capetele intr-o tigaie,iar
prietenului lor netoiu ai dadeam un sut in fund si-l aruncam in
cuptor(precizez cuptorul ar fi fost aprins) :)) parca vad la noua lor
echipa cfr gaz metan podari stiinta jocuri de noroc Craiova circa 400 de
spectatori aia din galerie,ca isi vand sufletele pe 3 lei,ba
nebunilor,Craiova este una singura!Nu iubesc fc mititelu,iubesc
U.Craiova.piturca asa a ajutat Craiova la luat pe radoi si raducanu de
aici sa-i faca stelisti la bucuresti,piturca in loc sa plece afara sa
demonstreze ca e antrenor capabil,el sta pe aici sa tulbure apele,sa dezbine suporterii,el e
bun ca selectioner,la echipa de club e panarama,ma bucur ca 90% dintre
fani raman alaturi de U.Craiova chiar daca este condusa de aiuritu asta
de mititelu,am multe sa-i reprosez si astuia,dar nu e cazut sa nu-l lovesc
acum,ca e cazut,acum la greu sa fim alaturi de achipa asa cum am mai fost de-a
lungul istoriei,piturca urca-te in primul autobuz,i-al si pe fiul tau ca
nu e bun de nimic,ia-ti tovarasii netoiu si camataru dinamovistii.baga-l in portbagaj si pe florin flocea marin si
duceti-va unde a intarcat mutu iapa,pe la firenze :)) aici sa nu mai
veniti,nu sunteti bine primiti(poate decat de 400-500 de copilasi din
galerie,forza Craiova,pt noi Craiova este unica,este una singura,o iubim
neconditionat,nu avem nevoie de o echipa hibrid in Craiova,noi traim ca sa fim doar Craiova,piturca este cel mai parsiv om,un barbugiu,daca ar fi dupa el ar schimba regulile jocului,in loc de minge fotbalul s-ar juca cu zaruri,te-a luat mititelu de guler si te-a azvarlit afara ca pe o masea stricata :))
piturca vrea sa dezbine suporterii,acum arata lumii ce caracter infect are,netoiu va face parte din actionariat %,poate din umbra,baga vreun pacalici in fata,dar banii vor fi ai lui,apare camataru dinamovistu,cel care sta in loja la dinamo si face parte din delegatia lui dinamo in deplasari,la meciuri de europa league,oricum 90% dintre fani vor tine cu actuala U.Craiova,cea care are palmaresul,cativa gura casca,si oameni care isi vand sufletele pe 2,3 lei vor tine cu noua echipa fc netoiu stiinta craiova,oamenii care au demnitate vor iubi neconditionat U.Craiova,personal nu-l suport pe mititelu,dar asta este nu tin cu fc mititelu,acum la greu trebuie sa fim uniti,asa cum am mai fost de-a lungul istoriei,ca daca nici noi fanii Craiovei nu am avut viata grea,atunci nu a avut nimeni,de aceea suntem asa puternici,ca stim ce este mandria si suferinta,sunt anti mititelu dar pro U.Craiova

fuller (19 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:28

Articolul dvs este echilibrat, si va dau dreptate. Exista insa sentimentul, confirmat de eltimele evenimente, ca piturca e din ce in ce mai putin interesat de antrenorat, cat mai degraba sa devina investitor si proprietar. Raman la impresia ca pasii pe care i-a facul la Craiova au fost mici dar calculati – dintr-o data dupa cearta cu Mititelu au aparut niste nume mari de sponsori (Prada) sau investitori pentru un nou club. Asa ceva nu apare dupa noapte, ci necesita pregatiri lungi, mai lungi decat intervalul intre a i se inchide portile in nas si timpul prezent. Din pacate oricum Mititelu si-a dovedit de multe ori incompetenta ca manager – nu exista nici o sansa sub conducerea lui ca sa vedem clubul mergand inainte. Este o minune ca nu au retrogadat inca, cu 15 antrenori in 5 ani. Asta inseamna ca cel putin exista destul talent acolo, sa compenseze pentru multele greseli.

california (349 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:32

Citez: „CLUBUL PUNE CONDIŢII, NU ANTRENORUL. Ultimul răspunde de pregătire şi de rezultate, are un cuvînt greu, dar patronatul (acţionariatul) e cel care conduce, care decide”…
Da, conduce si decide respectind termenii stabiliti prin contractul cu managerul sau antrenorul, plus ca are si bani ca sa aiba drept de comanda; ori aici unde e patronatul sau actionariatul? mititelu cu „rudile”, becali cu „rudile”, copos cu miloaga, iar la dinamo atitia sunt ca nici nu mai sti la ce ora e programat pt. comanda fiecare; au obtinut cluburile pe mai nimic in era „capitalismului salbatec”, iar acum cind nu au cu ce si nici nu sunt in stare, se inclesteaza de club ca milogul de gard si nu vor sa lase nici pe altii mai breji sa faca ceva; patronii aia adevarati, ori au cladit ei sau familia clubul, ori l-au cumparat pe bani adevarati, nu pe tot felul de pacaleli cum s-a intimplat la noi;
mai comenta cineva acum citeva zile, spunind ca patronul face ce vrea cu proprietatea lui, ca daca vrea da foc la casa, la masina, etc.; eu l-as sfatui pe respectiv sa incerce sa vada in ce belele intra, chiar si in romania; cu atit mai mult un club cu traditie nu poate fi jucaria unor „patroni” impotenti si analfabeti;
intr-o tara civilizata, autoritatile ar interveni in asemenea situatii; si nici nu stiti ce posibilitati de convingere pot sa aiba, cu cit tara e mai democrata.

tactic-zone (2 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:40

cred ca am asistat nu la esecul lui piturca, ci la esecul unui model. anume modelul in care managerul se ocupa de tot, contractele si proiectele sunt pe termen lung, iar patronatul asigura DOAR finantarea. de acum este clar ca acest model nu este functionabil in romania, asadar vom continua sa asistam la patroni ce se amesteca in chestiunile tehnice, contracte pe termen de patru luni, cu drept de a te da afara la buna placere a propietarului clubului, antrenori angajat fara proiect ,ci doar pe baza de servilism (vezi cazul lita d-tru, cu tot respectul pt el) etc.

ironnick (4 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:41

Cei care o tot fredoneaza cu plecarea lui Mititelu si venirea unuia cu bani stiu pe cineva (sau cred pe cineva) care are bani si vrea sa investeasca la Universitatea ? Nu am vazut nici un nume clar si, ca suporter, nici nu l-as crede pe cel care ar afirma ca vrea sa investeasca. Au fost atitea cazuri si la Craiova si la alte echipe… M-am saturat de-alde Copos, Mittal, Netoiu si alti parveniti, capuse pe spinarea jucatorilor! Cel putin stiu ca Mititelu tine la jucatori si la numele echipei. De aceea sint de partea lui, desi a facut si va mai face multe greseli… Chiar daca nu-l suferiti ca om, recunoasteti-i meritele de investitor si incercati sa-l ajutati pina apare altul cel putin la fel de devotat !

Somn usor (38 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:43

Prin plecarea lui Piturca, s-ar putea ca Universitatea sa fi castigat ceva in plan sportiv: Nicolo Napoli si sistemul 4-3-3 care se joaca peste tot in fotbalul modern. Cu acest om, Craiova juca cel mai spectaculos si eficient fotbal din Romania. Multe ocazii si multe goluri.Daca sunteti tristi din cauza plecarii lui Piturca si a fotbalului batranesc (4-1-4-1) pe care il juca echipa, bucurati-va de ceea ce ar putea fi in viitor, DOAR PE TEREN. Ca in plan managerial, este DEZASTRU.

MIKI II (181 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:48

Mititelu, la fel ca Becali, Copos, Iancu, Borcea sunt toti de aceasi calitate. Oameni aterizati in fotbal cu scopuri numai de ei stiute. Sunt niste infivizi greu de digerat si sunt convins ca fara ei treburile in fotbal ar fi mers mai bine. De ce au aparut ei in fotbal, ptr. ca nu s-a inghesuit niciun om serios, cu bani, sa se aventureze in coperativa lui Mitica. Totusi, pescuitorii astia in ape tulburi au investit niste bani, asa ca pot pretinde ca au drept de decizie. De pe margine se striga, la fel ca in toate cazurile din Romania, sa fie indepartati, sa plece, sa fie trasi in teapa, dar nimeni nu spune, cum ar fi normal, cine sa le i-a locul. Adica cine e dispus sa-si asume raspunderea atat de menegement cat si financiara. Se pare ca este usor sa strigi afara cu ei, dar greu sa vii cu solutii concrete. In ceea ce il priveste pe Piturca, ca antrenor a avut si rezultate bune. Ca om si mai ales caracter nu se deosebeste cu nimic de Mititelu.
Amandoi sunt bisnitari de profesie. In plus, Piturca, le mai are si cu jocurile la casinou. Nu uitati ca si pe astia a vrut sa-i traga in teapa.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:52

Sunt suporter U,am fost la meciul cind era sa cistige FC National,campionatul,dar a luat bataie la Craiova,unde patron era Netoiu si titlul a mers la Dinamo…A fost ultima etapa a lui Netoiu ca patron la U…Cu toate ca U juca acasa,tot stadionul peste 35000 a scandat impotriva lui Netoiu si a echipei Craiovei,care s-a si mutat ca efectiv la Dinamo,imediat dupa…Daca sunt voci care zic ca Netoiu era mai bun decit Mititelu si cam au dreptate:atunci Craiova prindea lejer UEFA,era chiar obligata sa bata Steaua si Rapid ca adversare al lui Dinamo in primul rind,dar obligata sa ia bataie de la Dinamo acasa si-n deplasare,datorita Patronului Netoiu,atunci problema este ca Mititelu ar trebui alungat cu PIETRE nu numai din Craiova,dar din toata OLTENIA…Nu exista alta posibilitate….

11 metri (38 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 18:58

Intr-o tara in care toti ne pricepem la toate indiferent de pregatirea fiecaruia, nici cei care conduc acum Craiova nu fac exceptie de la regula. Ascultati-i pe Mititelu, Ticleanu si Reghecampf vorbind si va veti da seama ca cine a zis ca …”mult e dulce si frumoasa limba ce-o vorbim…..” a avut perfecta dreptate! Cand un om vrea sa-ti transmita ceva, dar uita sa foloseasca subiectul si predicatul sau repeta la nesfarsit un cuvant te lamuresti ca un astfel de om NU POATE CONDUCE OAMENI!Ca sa nu mai zic ca nici macar unul nu stie ce este acela MANAGEMENT, MARKETING…..etc. Totul se face dupa ureche. Drum bun Craiova spre „B”!

tardino (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 19:30

Hm!
Se pare ca de aceasta data nu ati fost prea atent la evenimente.As avea cateva explicati:
1.Piturca ,asa cum a banuit Mititelul,urma sa retrogradeze Craiova.In 7 jocuri nu iei decat un singur punct.. cu un lot in care se afla:Lung,Stoica,Gaman,Dananae,Barboianu,Prepelita,Gangioveanu, Wobay,M si Fl Costea.Juca cu linia de fund la 45 m de poarta,atacand tot timpul cu fiul sau varf inpins si cu Stanca mai tot timpul iesit din poarta.Alex nejucand nimic si Stanca gresind de fiecare data
2.Piturca stia de situatia financiara a Universitatii si incerca,astfel sa-l indatoreze pe Mititelul,fara posibilitate de iesire
3.Procesul dintre Camataru si Mititelul nu are sanse de reusita,dar intarzie venirea banilor de la fondul Proprietatea si astfel echipa sa nu primeasca licenta si sa ajunga in B
4.Faptul ca Piturca a facut acea conf de presa intr-un moment nefericit,a fost calculata minutios
5. Daca Piturca a imprumutat clubul, nu era corect sa faca si camatarie, stiind ca este intr-o situatie dificila
6.Piturca este un antrenor bun,dar vrea sa fie dictator pe banii altuia,fara sa dea vre-o socoteala cuiva.Daca suntem corecti si privim cu atentie in urma constatam ca nu e chiar scula de antrenor;amintiti-va de meciul cu Olanda de la Campionatul Europei,cand „ne invitau la vals” si noi nimic.Piturca se apara cu disperare nu juca cu fundasii la centru.In meciul de la Costanta cu Olanda si-a creat o singura situatie de off-side din care a reusit sa inscrie, si astfel a calificat nationala.Cate titluri de campion a castigat? Unu? Prea putin!
7. Trebuie sa ne obisnuim sa respectam proprietatea.Nu poti sa faci ce vrei cu bani acelui om fara sa dai socoteala ce ai facut cu ei, si nici sa nu mai raspunzi la telefon timp de o luna de zile
8. Prezenta „vulturului plesuv”{G Netoiu} in zona, demonstreaza ca e vorba de un puci de care nu-i tocmai strain. Iese pe o televiziune locala si se cearta cu Mititelu in direct,reprosand-ui ca nu face performanta. Nu trebuie sa amintesc despre performantele facute de Netoiu in fotbal.Cate echipe a distrus? De ce nu a ramas la Dinamo?Simtea , cumva, miros de hoit in aer si a venit si el sa rupa o halca din „hoitul” Craiovei!.
9.Virulenta cu care „flegma” sau geamgiu’ de la Basel,prieten a lui Netoiu,ataca Craiova,demonstreaza ca lucrurile erau bine regizate.Chiar isi ataca si fostii coechipieri pentru c-au venit langa club in momente grele. Ce performante a avut antrenorul Cartu in afara de Craiova? Cred ca-i este dator cat va traii.Nu cred ca facea performanta ca jucator in alta parte si-n alta conjunctura,tinand cont de labilitatea lui psihica.Daca nu poti s-ajuti, macar sa nu dai cu pietre! Felicitari lui A Ticleanu si celor care au stat la distanta de conflict.Cativa dintre ei au si bani si puteau sa imprumnute clubul care i-a facut oameni, nu pe Mititelu.Asa fac marile caractere
10.Piturca, ca si Cartu, nu mai au unde sa antreneze in tara si se agata cu disperare de Craiova. Fusese de seara anuntat ca este suspendat, dar a vrut sa se erijeze in salvatorul Craiovei.S-a vazut la Tv cati suporteri venisera sa-l sprijine-sa tot fi fost cca 2-300 pers., majoritatea elevi
11. Cum de s-au gasit 2 sponsori atat de importanti ptr o noua echipa{ si asta in 24 ore} daca nu era ceva din timp pregatit. Piturca e mare manager,domnule!
12.Piturca,Camataru,Cartu si comandantul lor voiau sa-l termine pe Mititelul,dar l-au subestimat.Daca Piturca ajungea in vestiar, lucrurile erau terminate ptr Mititelu

victor L (169 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 20:07

Mititelu o fi vinovat ca nu s-a lasat tras in piept de Piti.
In rest, sa fie la ei acolo si sa le creasca prazul.

nelu (2 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 20:16

Mai fratilor , nu v-ati dat seama ca in Craiova sunt doua tabere, una alaturi de Mititelu care de bine de rau face si el ce poate in ziua de azi si alta formata din Netoiu , Camataru,Cirtu et comp,care numai cand ii auzi vorbind la tv iti dai seama cata oftica au in ei pe Mititelu. Daca doreau binele Craiovei se implicau in proiecte viabile, ca slava domnului in Oltenia sunt talente garla. La tv folosesc un limbaj vai de mama lor, care nici la carciuma unde bea Cirtu bere se mai aude. Pacat de D-l Usturoi socrul dansului (care acum se rasuceste in mormant )nu l-a invatat sa vorbeasca. Iar despre Piturca ce sa mai spun , l-am vazut la tv si in dialogul cu Iancu de la Timisoara care cu nimic n-a fost mai prejos de cel cu Mititelu. Deci asta-i stilul lui de mare manager care se pretinde , dar cu ideile lui manageriale da kics pe unde merge. Coboara d-le pe pamant, nu vezi ca nu te mai crede nimeni.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 21:40

@Tardino. Ai putea sa juri ca Piturca dorea retrogradarea Craiovei?! De unde pana unde ai tu autoritatea sa te erijezi in antrenor si sa dai sfaturi?! Cheia problemei consta in faptul ca Mititelu a zis ca are bani si s-a demonstrat ca nu are. Daca ar fi avut de ce mai era nevoie sa se imprumute de la Piturca? Nici povestea cu Netoiu, cu toate bubele lui, nu merge. Ce e vinovat Netoiu, care se baga ca musca in lapte, aici sunt de acord, ca Mititelu a dus echipa la faliment?

claustrofobus (85 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 21:43

ehe mari olteni, ati ras de timisoara cand nenorocitul de zabon a fugit cu istoria, palmaresul si numele timisoarei. iata ca acum noi ne-am recapatat numele si onoarea iar voi sunteti in mare rahat. cine rade la urma rade mai bine se pare. dar eu numai pentru ce a fost craiova maxima n-o sa ma bucur de rau vostru asa cum ati facut-o voi de raul timisoarei. sa va fie rusine si va meritati soarta, dar pentru ce a insemnat craiova inainte de 1989 in fotbal sper sa nu dispareti, sau macar nu inainte de a disparea steaua sau dinamo.

Nick Kuwait (11 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 21:49

Trebuie sa ne aducem aminte dezastrul la care Piturca a adus nationala. Dupa 0-3 cu Lituania a decalarat ca asta ne era valorea. Am pierdut in Austria 1-2, s.a.m.d Selectia lui a fost chiar stupida. Cand il aud ca isi da asa aere,spunind cateva zile in urma.. „la nivelul meu…”(care nivel Piturca?), uitind cu o usurinta uluitoare trecutul sau apropiat la nationala, Steaua si Craiova, rezultatele lui fiind chiar demne de uitat.
Eu sper ca Regenkampf, Aurel Ticleanu si Napoli vor aduce echipa la un nivel care sa-i satisfaca pe suporterii olteni. Nu sunt suporter al Craiovei dar apreciez pe cineva acolo.

neutru (5 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 21:58

„CLUBUL PUNE CONDIŢII, NU ANTRENORUL…”

Ce repede uitam contextul romanesc al problemei…de parca patronii de la cluburile mari sunt la fel de ‘talentati’ la fotbal ca si cei din liga lui Mitica.

Unul dintre motivele pentru care Piturca a preluat Craiova a fost sa se razbune pe Becali. Pentru asta ii trebuia mai intai o echipa, cu care sa mearga si sa-i sufle titlul Stelei. Pentru el optiunea Craiova a fost una secundara (Mititelu incercase de f. mult timp sa-l convinga) dar singura viabila sa-si atinga planul. De aici si conditiile pe care i le-a impus mititelului, de aici si banii pe care i-a pus pe masa sa faca lucrurile sa mearga.

Iar lucrurile ar fi mers…doar ca mititelu a inceput sa aiba indoieli in ce-l priveste pe noul manager. Patronul trebuia sa mai faca un efort financiar, insa rezultatele nu erau incurajatoare iar metodele noii echipe nu-i erau pe plac, poate nici mutrele lor. Cere-i mititelului rabdare…

De aici si circul…partea hazlie e ca in timp ce majoritatea echipelor se lupta pentru titlu, un loc in Europa sau pentru evitarea retrogradarii, oltenii continua sa se razboiasca intre ei:)

Iancu cel Mare (6 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 22:07

1 punct din 21 posibile … ESTE CLAR … au vrut sa retrogradeze si sa puna ei mana pe echipa !
Haideti sa nu ne mai facem prosti ….

pif (4 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 22:17

„domni” astia de la Craiova nu merita articole editoriale. normal ar fi o tacere jenata de ce se intimpla acolo. daca te gindesti ca piturca a fost selectionerul Rominiei ani de zile te infiori.

Ralter (2 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 22:46

Domnule Ioanitoaia, imi amintesc o emisiune de-a dumneavoastra, acum ceva ani, cu foarte putin timp inainte de preluarea Universitatii Craiova de catre Adrian Mititelu. Erati in studiou, vag parca mi-l amintesc si pe Dinescu, Mititelu la telefon, si radeati de el, ca nu poate prelua echipa si astfel de chestiuni. Acest om a dat inainte! A preluat echipa! Ca manager, conducator, patron, ce-o vrea el sa fie, e 0! A luat cativa jucatori ok, a avut cateva numiri bune, gen Stoica, sau Napoli, poate ar fi mers echipa si cu Wotte, poate si cu Ticleanu, pana la urma, ca sa construiesti o echipa de cursa lunga ai nevoie si de timp. Timp, pe care Mititelu nu l-a acordat, si aici este cea mai mare greseala a lui, sportiv! Financiar, nu pot sa ma pronunt, nu cunosc foarte bine toata situatia. Probleme financiare nu are doar Craiova, ci mai mult de jumatate dintre cluburile europene, asa ca sa renuntam la argumentul asta. Vine altul mai bun si alte rahaturi. Aratati mie patron in Romania care nu e interesat doar de castigul financiar. Nici un investitor nu investeste de dragul de a arunca niste bani pe fereastra. Totusi, Mititelu asta, inceompetent ce-i drept, nu s-a apucat sa vanda in stanga si in dreapta, sa nu uitam acest lucru! A tras de jucatori, si de bine de rau, inca nu am murit, domnule Ioanitoia. Dar bine, lucrurile astea au mai fost spuse si de altii. Pana la urma, Craiova nu o sa moara! Asa ceva, absolut niciodata! Un mit, o stare de spirit, nu dispare niciodata! Dar intrebarea mea este, domnule Ioanitoia, nu cum se poate salva Craiova, dar ce puteti face dumneavoastra , macar din punct de vedere moral, ca sa ajutati aceasta echipa? Iar asta este, si va ramane, o intrebare la care dumneavoastra nu aveti raspuns! Si stiti de ce? Orice scandal e tiraj, orice scandal e trafic, suntem romani, si a da din gura este unica noastra arma, fiindca daca am avea si altele nu am fi aici. Dovada? „La şansele investitorului de a redresa o corabie ameninţată cu naufragiul, ca şi la erorile comise de Mititelu, mă voi referi în articolul de mîine.” Ca reclama ieftina a unui film…

tataru2006 (28 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 22:54

Nea ovi..am si io o intrebare pt matale apropo de ce zisasi”Ultimul răspunde de pregătire şi de rezultate, are un cuvînt greu, dar patronatul (acţionariatul) e cel care conduce, care decide.”
Daca te hotaresti sa te angajezi la taraf tv ..si cand te duci acolo ti se pune un scaun fara masa si mai vine si Bahmuteanca si iti zice ca nu esti in stare de nimic ce te faci?

portugalia (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2011, 23:19

Echipa noastră trăieşte în aceste luni o nouă etapă de o importanţă extremă în istoria sa. Tiranul care a pus labele sale unsuroase pe acest club pune în practică o nouă regie, a câta oare dintr-un nesfârşit şir, prin care îşi bate iarăşi joc de suporterii şi de istoria Ştiinţei. El vrea să-l dea afară pe Victor Piţurcă, cel mai valoros antrenor român şi singurul profesionist veritabil care a ajuns în ultimii cinci ani şi jumătate pe banca tehnică. Nimeni altcineva, nici chiar Nicolo Napoli, în dreptul căruia reţinem cea mai bună clasare din “mandatul” boovean, după o continuitate de un an şi jumătate, nu a putut să-l pună la respect pe Mărin aşa cum a făcut-o Victor Piţurcă. Să-l pună la respect însemnând, în cazul ospătarului, să-l facă să se comporte normal, adică să stea departe de deciziile tehnice şi să aibă o atitudine decentă faţă de puterea de decizie a stafului tehnic, aşa cum a promis.

Dar, deşi a garantat că nu se va mai implica şi îşi va vedea de afacerile sale (inexistente!!!), nemernicul nu a putut suporta să nu mai facă pe dictatorul, iar acum vrea să-l gonească de la Craiova pe Piţurcă, deşi tot oraşul e de partea managerului, un adevărat Mesia pentru cei care iubesc această echipă. Nu mai e nevoie să amintim că am prevăzut asta încă de la început.

Nu e o laudă de sine, dar CRAIOVASPORT v-a spus, în tot acest timp, mutările pe care ospătarul le va face cu cel puţin o lună de zile înainte. Pentru că am mai văzut acest film. Un cincinal cu acest necioplit ne-a fost de-ajuns. Nu mai contează însă acum. Important este în aceste momente, ca noi toţi să schimbăm istoria acestei echipe, să facem tot ce depinde de noi ca ea să redevină acel simbol cu care toţi ne mândream oriunde-n lume.

De aceea, facem un apel disperat la autorităţi să se implice în salvarea acestui club. Primăria trebuie să se implice, odată pentru totdeauna! Nu se mai poate merge nicăieri în această formulă, cu Minciunelu patron de carton al unui club atât de iubit şi cu istoria căruia mitomanul troglodit nu are nimic în comun. Istoria recentă, adică “mandatul” boovean, e de o mediocritate crasă. Fără să realizeze nimic, chelul a folosit clubul în toate războaiele pe care le-a avut până acum. Dar l-a folosit în interesul propriu, aşa că de fiecare dată a pierdut, pentru că nimeni nu i-a sărit în ajutor. Oamenii nu sunt proşti, simt când un impostor încearcă să se folosească de ei. Doar că manifestarea lor n-a fost violentă, ei au golit stadionul în semn de protest faţă de politica tembelă a booveanului.

Primăria Craiovei trebuie să-şi facă datoria în sfârşit şi să se solidarizeze cu Piţi şi cu suporterii Ştiinţei. E imperios necesar un plan clar de a salva Universitatea Craiova. Iar salvarea acestui club nu poate însemna decât recuperarea sa din ghearele acestui parvenit submediocru.

E clar că posibilităţile sunt două: autorităţile, împreună cu Victor Piţurcă şi suporterii Craiovei trebuie să încerce prin orice mijloace să preia clubul de la ticălosul cu mască de sudor pe ochi. Nici un efort nu merită precupeţit pentru acest ideal, pentru a elibera clubul nostru de sub tirania booveană.

Nu mai putem suporta s-o luăm de la capăt cu aceleaşi jocuri mizerabile ale lui Mărin, cu antrenori de 2 lei trimişi pe bancă de faţadă şi cu argaţi penibili care să ţină telefonul la ureche pentru a fi sunaţi de Mărin de la oficială, ca să facă schimbările pe care le- a dictat satrapul. Nu mai putem suporta să vedem stema clubului nostru pe afişe electorale, doar pentru că aşa are, la un anumit moment, interesul Mărin. Ceea ce Dinel doar a brevetat, Ajică a dus la perfecţiune. Nu mai suportăm să auzim aceleaşi minciuni ordinare şi scuze ridicole din partea unui mitoman notoriu, care nu a investit nimic în comparaţie cu câţi bani i-au intrat în buzunare. Mărin poartă doar numele de patron, pentru că în realitate el nu face nimic din ce ar face un om care deţine rolul de patron. El e cel întreţinut de echipă, nu invers. De aceea e nevoie ca măcar acum, în al 12-lea ceas, Primăria Craiovei, dacă are un minim de respect pentru cetăţenii acestui oraş, să se implice cu adevărat şi să le redea simbolul pe care Mărin s-a aşezat cu curul şi de pe care nu vrea să se ridice cu nici un chip.

Iar dacă, prin absurd, momentan nu se va putea rezolva acest diferend pe căi legale, trebuie pornit de la zero până când ne vom recupera numele, sigla şi palmaresul originale. Se poate realiza acest lucru, a dovedit-o clar exemplul Timişoarei lui Iancu. Acesta e un precedent de o importanţă extremă. Un exemplu care, în caz de forţă majoră, trebuie urmat şi de Craiova. Suporterii Craiovei nu se mai pot identifica de-acum înainte cu FC Minciunelu Booveni. Dacă acest individ fără scrupule, care repetă cu orice prilej că iubeşte Universitatea, spune şi acum, când a târât clubul în acest dezastru, că echipa îi aparţine lui şi familiei lui, adică lui şi cocalarului său plod, atunci această echipă nu mai poate fi a noastră. Nu ne mai reprezintă, nu ne mai identificăm cu ea. Poartă ilegal numele Universitatea Craiova. Aşa cum era echipa lui neţoiu, huiduită de 30.000 de oameni când juca pentru dinamo, chiar dacă purta stema Ştiinţei.

Dacă Mărin nu va accepta că nu poate subjuga un simbol pentru a-şi face el imagine, Primăria Craiovei împreună cu Victor Piţurcă şi cu toţi factorii care au cuvânt de spus în acest oraş, inclusiv Universitatea din Craiova, al cărei nume Mărin nu ştim cu ce drept îl foloseşte, trebuie să acţioneze. Minciunelu şi-a dat în aceste ultime 4 luni examenul final. Nimeni din Bănie nu mai are încredere în el şi nu mai poate merge pe mâna sa. Toţi naivii au avut acum posibilitatea să-i vadă adevărata faţă.

Acceptăm ca, într-o situaţie extremă, s-o luăm de la capăt, pe un nou drum. Vrem o echipă care să fie a noastră. Vrem o echipă care să fie a suporterilor. Gândiţi-vă ce-ar însemna 500.000 de acţiuni ale unui nou club, care să se vândă cu 10 euro acţiunea. Orice oltean şi-ar cumpăra măcar 7-8 acţiuni la clubul pe care-l iubeşte, pentru a avea onoarea de a fi socios al Ştiinţei! Sunt 5 milioane de euro, care ar putea reprezenta, să spunem, 60% din totalul de acţiuni, restul putând fi contribuţia Primăriei oraşului. Ar fi un buget cu care se poate crea cu siguranţă o echipă puternică, dar care să reprezinte acest oraş, nu să fie jucăria lui Minciunelu. Ar fi varianta ideală, atunci am fi cu adevărat la fel ca legendarele cluburi spaniole din punct de vedere organizatoric.

Fanii ar deveni socios în adevăratul sens al cuvântului, ar avea un cuvânt de spus în viaţa echipei şi ar fi cu siguranţă lângă ea. Iar Piţurcă trebuie să fie liantul care ar putea coagula aceste forţe încă latente, dar capabile să refacă spiritul mutilat de Mărin şi predecesorii săi şi să redea Craiovei gloria de altădată. Cu timpul, în maxim 1-2 ani, sigla şi palmaresul Craiovei fotbalistice vor fi recuperate fără îndoială. Un paranoic boovean nu poate păcăli şi subjuga la nesfârşit un oraş şi un club cu milioane de suporteri, simbolul unei întregi regiuni. Minciunelu nu poate fi Universitatea Craiova, aşa cum se visează în demenţa lui incurabilă.

Ce-ar însemna ca, de exemplu, Mărin, care oricum nu are nici o afacere, deci nu are nici o sursă de venit (cu excepţia echipei de fotbal), să ducă peste 2-3 ani clubul în liga a 2-a sau a 3-a? În nebunia lui, perversul ahtiat după mediatizare n-ar vinde niciodată clubul. Ce am face în acea situaţie? Nu, Minciunelu nu este Universitatea Craiova! Nu are nici o legătură cu gloria acestei echipe, el doar câştigă bani frumoşi din imaginea clubului nostru şi jigneşte pe oricine îi spune, cu argumente, cât de mult greşeşte.

FC Booveni nu trebuie să mai aibă permisiunea de a disputa partidele de pe teren propriu pe Stadionul “Ion Oblemenco”. Minciunelu să-şi mute echipa familiei sale la Booveni. Oraşul Craiova merită o echipă curată şi neatârnată, care să nu mai cedeze punctele în faţa ciobanului pentru că un ospătar chel şi incult are nevoie de bani.

REDAŢI-NE MÂNDRIA !
Salvaţi UNIVERSITATEA CRAIOVA !

decebal (7 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 0:02

Liga 1 cu 10 echipe cu tur play off. Restul vine de la sine, credeti ca daca avem 18 echipe in liga promovam fotbal? Nu avem nici bani, nici fotbalisti de valoare ptr. 18 echipe, nici stadioane ptr. asa ceva (ex Urziceni, Otopeni, Falticeni, Curtea de Arges, Mioveni -aste nici nu sunt macar orase adevarate) nici suporteri, nimic. Nu avem nimic. Exista o singura solutie, 10 echipe POTENTE si atat, restul vine de la sine. Mitica zice ca sunt echipe ce nu pot lua licenta, FOARTE BINE, NU CORESPUND RIGORILOR LIGII A, acum este momentul ptr. 10 echipe in ligaA, si primavara sistem play off.

Sil (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 1:13

Da domne, amandoi sunt de vina, de fapt intotdeauna e simplu sa nu ai coloana si sa vorbesti vag ca sa nu superi pe nimeni. Mentalitate greseta, un vinivat exista intotdeauna, doar curajul lipseste unor ziaristi…

Jugaru Lucian (37 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 6:23

Nimeni nu intelege ce spune Piti, si anume faptul ca nu exista patronat cu care sa poti face treaba in Romania(si regula e valabila nu doar la fotbal).El stie de la inceput ca orice patron din Romania nu te va lasa sa-ti faci treaba, va cere performanta in conditiile in care el nu e in stare sa plateasca nici salariile la club, si daca faci performanta chiar si in conditiile astea nu se va multumi sa te faca cu ou si cu otet in presa(nu in fata si la club) ci te va da pana la urma afara.
Cele mai bune exemple sunt demiterile de la Timisoara: Uhrin de pe primul loc in tur, probabil cea mai buna performanta din istoria clubului(patronul afirmand si ca nu se mai putea, era dezastru), apoi Balint si acum Contra in conditii asemanatoare. SI acelasi lucru il intalnim la toate cluburile, Roamania fiind de departe tara in care se schimba cel mai des antrenorii. Gigi Becali cu gura lui a spus ca Ferguson n-ar fi rezistat mai mult de un sezon la Steaua.
Si atunci, ce este nelalocul lui, cand Piturca cere niste garantii. El acum a aflat ca nici o performanta si nici un fel de garantie nu-ti asigura postul in Romania, si in perpectiva a ceea ce a patit a cerut semnarea unui contract din care sa se aleaga macar cu ceva bani, sau patronul cu ceva emotii, caci eu nu cred ca va primi ceva si nici ca Mititelu va fi sanctionat.
Pana la urma Craiova va merge in B si va sta multa vreme acolo, singurile sanctiuni pe care le va primi Mititelu vor veni un pic mai tarziu pentru ca nu va mai plati mai mult de doua luni salarii si nici o datorie la stat sau in alte parti.

yaruk (43 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 9:59

Se pare ca la craiova va continua sa nu existe fotbal ci doar copii foarte talentati.
Cand talentul managerial va egala talentul sportiv nativ al oltenilor atunci vom vedea la craiova un mare club.
La craiova doar trecutul si viitorul arata bine.

Cristi (102 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 11:14

Daca vi se pare normalitate ce se intampla in momentul de fata in Romania la nivel de club, atunci Piturca e un idiot. Dar la noi patronii isi demit antrenorii la TV, cu ei se fac emisiunile de „sport”, fac tactica si anunta viitoarele transferuri in prime-time. Antrenorii sunt umiliti, sunt considerati niste carpe, munca lor nu conteaza. Piturca a venit cu un plan si dorea doar 2 lucruri: liniste(Becali nu i-a promis-o) si salariile platite(mi se pare jignitor pentru un patron ca antrenorul sa plateasca jucatorii din banii lui) doar ca in Romania nu se poate garanta asa ceva. Noi am ajuns sa consideram normalitate ce in campionatele mari ale Europei reprezinta drumul catre faliment. Echipa nationala e pe locul 56, iar liga 1 e pe 28 si noi am ajuns sa dam intr-un om cu performante ca antrenor atat la nivel de club cat si la echipa nationala.
Marele nostru defect e ca ne pricepem la toate, romanul e expert in fotbal, politica, fizica nucleara, etc. Deja prin comentatorii acestui articol vad cativa fini tacticieni care discuta diferite scheme de joc si scot in evidenta greselile de tactica ale lui Piti. Numai specialisti…

Patrut (1338 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 11:15

Daca nui place lu mititelu de pi?urca sa se puna el antrenor

Dan (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 12:22

Nu cred ca ce se intampla in acest moment este benefic pentru fanii Stiintei(multi – putini ,cati mai sunt), dar este cert ca Mititelu a gresit ,atunci cand l-a contactat pe Piturca, un bun profesionist ,dar si pretentios in acelasi timp, de asemenea greseste cand crede ca de unul singur va putea aduce performanta la Craiova.Pe langa toate acestea ,mai aduce si un manager ,lipsit total de experienta si rezultate ,acest Reghecamf, pe care nu il poti compara in nici un fel cu Piturca.Raman la parerea pe care mi-am format-o : hal de PATRON -hal de PERFORMANTA !!!!!!

Dan (1338 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 12:22

Nu cred ca ce se intampla in acest moment este benefic pentru fanii Stiintei(multi – putini ,cati mai sunt), dar este cert ca Mititelu a gresit ,atunci cand l-a contactat pe Piturca, un bun profesionist ,dar si pretentios in acelasi timp, de asemenea greseste cand crede ca de unul singur va putea aduce performanta la Craiova.Pe langa toate acestea ,mai aduce si un manager ,lipsit total de experienta si rezultate ,acest Reghecamf, pe care nu il poti compara in nici un fel cu Piturca.Raman la parerea pe care mi-am format-o : hal de PATRON -hal de PERFORMANTA !!!!!!

AUREL (71 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 12:55

Ovidiule ,marturisesc ca am c aticolul tau ,insa da mi voie sa ti spun ca ma surprind ,constatarile tale .Stiu ca ai Craiova in sange ,si ca esti animat ca lucrurile de acolo sa intrii pe un fagas normal .Numai ca ,NU AI SURPRINS ,corect ,realist ,situatia de acolo -si am sa ma explic de ce :
Situatia finaciara f critica a clubului nu se datoreaza exclusiv lui Mititelu .Cauzele acesteti situatii o gasim in proasta gestionare a clubului din perioada Staicu -Netoiu .NU UITA dle ioanitoaia ca Universitatea a suferit cea mai cumplita SFATECARE DE LOT din istoria ei fapt care a avut drept consecinta RETROGARADAREA .
Desi unii se grabesc sa afirme ca Mititelu a preluat clubul la un pret modic ,nu putem scunde faptul ca preluarea sa facut in conditii extrem de riscante pt el.Era vizibil pt toata lumea ,ca predarea sa facut in conditii de dezastru finaciar si criza de lot .Finantatorul ,a dat dovada de un CURAJ NEBUN preluand clubul in asemena conditii .Toti cei care gandim,ne putem da seama ce riscuri a preluat cu dinsul finantatorul .Cei care gindesc isi pot da seama cat de greu a fost momentul acela pt soarta clubului .La acea data Craiova a fost ucisa .Mititelu a preulat clubul in moarte clinica !!!.
Ceea ce va determinat insa sa concluzionati ca Mitielu este de vina pt SITUATIA DE AZI a Craiovei este faptul ca Mitielu este falit .Nu sunteti primul care sustineti acesta idee .Si alti ziaristi care si au dat parerea deprte Craiova au facut asta .Sunteti lasi cand afirmati acest lucru .Mitielu NU ESTE FALIT .ACESTA POSEDA AVERE .Ceea cei lipseste lui sunt doar LICHIDITATILE ,iar acest lucru il stiti f bine .Dar fara sa va dati sema v ati lasat dusi de galagia interminabila de la Craiova alimentata constat de opozantii lui inversunati ,care EXPLOATEAZA slabiciunea de moment al finatatorului .Starile lui colerice sunt pe deplin INTEMEIATE .Acesta a investit succesiv bani la echipa in CEA MAI GREA PERIOADA DIN VIATA CLUBULUI, FAPT UITAT F USOR DE CEI CARE II VOR CAPUL ACUM .E cit se poate de firesc sa fii stresat si nelinistit cand stii ca AI INVESTIT PT A SALVA CLUBUL DE LA PIEIRE .Cati din cei care azi il contesta vehement pe Mitielu si ar fi asumat raspunderea preluarii echipei cu bani adusi de acasa nu cu cei inexistenti de la club ??
Intrebarea este valabila si pt ovidiu ioanitoaia cat si pt toti editotialisti care isi dau cu parerea despre UNIVERSITATEA CRAIOVA !!!!

AUREL (1338 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 12:55

Ovidiule ,marturisesc ca am c aticolul tau ,insa da mi voie sa ti spun ca ma surprind ,constatarile tale .Stiu ca ai Craiova in sange ,si ca esti animat ca lucrurile de acolo sa intrii pe un fagas normal .Numai ca ,NU AI SURPRINS ,corect ,realist ,situatia de acolo -si am sa ma explic de ce : Situatia finaciara f critica a clubului nu se datoreaza exclusiv lui Mititelu .Cauzele acesteti situatii o gasim in proasta gestionare a clubului din perioada Staicu -Netoiu .NU UITA dle ioanitoaia ca Universitatea a suferit cea mai cumplita SFATECARE DE LOT din istoria ei fapt care a avut drept consecinta RETROGARADAREA . Desi unii se grabesc sa afirme ca Mititelu a preluat clubul la un pret modic ,nu putem scunde faptul ca preluarea sa facut in conditii extrem de riscante pt el.Era vizibil pt toata lumea ,ca predarea sa facut in conditii de dezastru finaciar si criza de lot .Finantatorul ,a dat dovada de un CURAJ NEBUN preluand clubul in asemena conditii .Toti cei care gandim,ne putem da seama ce riscuri a preluat cu dinsul finantatorul .Cei care gindesc isi pot da seama cat de greu a fost momentul acela pt soarta clubului .La acea data Craiova a fost ucisa .Mititelu a preulat clubul in moarte clinica !!!. Ceea ce va determinat insa sa concluzionati ca Mitielu este de vina pt SITUATIA DE AZI a Craiovei este faptul ca Mitielu este falit .Nu sunteti primul care sustineti acesta idee .Si alti ziaristi care si au dat parerea deprte Craiova au facut asta .Sunteti lasi cand afirmati acest lucru .Mitielu NU ESTE FALIT .ACESTA POSEDA AVERE .Ceea cei lipseste lui sunt doar LICHIDITATILE ,iar acest lucru il stiti f bine .Dar fara sa va dati sema v ati lasat dusi de galagia interminabila de la Craiova alimentata constat de opozantii lui inversunati ,care EXPLOATEAZA slabiciunea de moment al finatatorului .Starile lui colerice sunt pe deplin INTEMEIATE .Acesta a investit succesiv bani la echipa in CEA MAI GREA PERIOADA DIN VIATA CLUBULUI, FAPT UITAT F USOR DE CEI CARE II VOR CAPUL ACUM .E cit se poate de firesc sa fii stresat si nelinistit cand stii ca AI INVESTIT PT A SALVA CLUBUL DE LA PIEIRE .Cati din cei care azi il contesta vehement pe Mitielu si ar fi asumat raspunderea preluarii echipei cu bani adusi de acasa nu cu cei inexistenti de la club ?? Intrebarea este valabila si pt ovidiu ioanitoaia cat si pt toti editotialisti care isi dau cu parerea despre UNIVERSITATEA CRAIOVA !!!!

Sorin (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 13:10

E trist domnule Ioanitoaia ca ca un strop de normalitate ( Piturca ), inconjurat de incompetenta si circ ( patroni in general )a ajuns a sfie privit ca ….ciudat .
,,Gresiti pe undeva domnule Piturca….”
Nu, nu el greseste , el nu a cerut decat on buget cat de cat stabil si sa fie lasat sa-si faca treaba
Conditii by default oriunde afara dar de neconceput la noi …..

Sorin (1338 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 13:10

E trist domnule Ioanitoaia ca ca un strop de normalitate ( Piturca ), inconjurat de incompetenta si circ ( patroni in general )a ajuns a sfie privit ca ….ciudat . ,,Gresiti pe undeva domnule Piturca….” Nu, nu el greseste , el nu a cerut decat on buget cat de cat stabil si sa fie lasat sa-si faca treaba Conditii by default oriunde afara dar de neconceput la noi …..

eden (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 13:58

Asa mai da! Un articol perfect realist si obiectiv.

eden (1338 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 13:58

Asa mai da! Un articol perfect realist si obiectiv.

aurel (71 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 14:54

raspuns pt Cristi .
Nu uita ca si in eurpoa de vest sunt cluburi cu salarii restante .Ceea ce nu vrei sa spui intentionat este faptul ca nci Mitielu nu a cerut multe , pt prerogativle care i lea dat :DOAR REZULTATE si atata tot .Cat despre „metodele”menegeriale puse in practica de Piturca iti sugerezi sa astepti putin .Probail o instanta civila va dovedi totul!!!

aurel (1338 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 14:54

raspuns pt Cristi . Nu uita ca si in eurpoa de vest sunt cluburi cu salarii restante .Ceea ce nu vrei sa spui intentionat este faptul ca nci Mitielu nu a cerut multe , pt prerogativle care i lea dat :DOAR REZULTATE si atata tot .Cat despre „metodele”menegeriale puse in practica de Piturca iti sugerezi sa astepti putin .Probail o instanta civila va dovedi totul!!!

Cannaveral (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 15:11

Tot vad mesaje gen „Salvati Craiova” sau „redatin-ne mandira”.

Nu intelegeti ca NOI avem puterea? Noi masa asta de 20000 de oameni daca iesim in strada AVEM PUTEREA!
Ne laudam ca suntem cei mai buni suporteri din tzara ca facem ca dregem. Daca era dezastrul asta la Timisoara va garantez ca pe strazi era masacru total! VENITI LA PROTEST NU MAI COMENTATI PE NET CA NU NE AJUTAM CU NIMIC ECHIPA!!!

Cannaveral (1338 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 15:11

Tot vad mesaje gen „Salvati Craiova” sau „redatin-ne mandira”. Nu intelegeti ca NOI avem puterea? Noi masa asta de 20000 de oameni daca iesim in strada AVEM PUTEREA! Ne laudam ca suntem cei mai buni suporteri din tzara ca facem ca dregem. Daca era dezastrul asta la Timisoara va garantez ca pe strazi era masacru total! VENITI LA PROTEST NU MAI COMENTATI PE NET CA NU NE AJUTAM CU NIMIC ECHIPA!!!

starchild (3 comentarii)  •  17 ianuarie 2011, 16:42

Cand Piturca a decis sa nu se prezinte la meciul Brasov – Steaua in etapa 3, credeti ca a ‘intrecut masura’? Sau ramane la latitudinea antrenorului cand trebuie sa se prezinte la meci si cand nu? Apropo, credeti, ca o victorie a Stelei cu Brasov, i-ar fi servit mai bine decat egalul de la final? Fiecare cu proprile intrebari si dileme, asta e a mea.

Piturca o sa trebuiasca sa se obisnuiasca cu porti inchise in nas, pentru ca daca dupa Steaua nu erau sigurii, acum toti patronii au vazut ca nu se poate lucra cu ‘coloana vertebrala’ a lui Piturca, decat daca renunta ei la propria coloana vertebrala si devin nevertebrate. Ca sa citez din filosofia lui Piturca ‘daca esti patron, dai bani si taci’ … din pacate pentru el filozofia asta nu se preda inca in scoli, doar in presa.

Imi pare rau pentru presa, dar utopia in care ati vrea voi sa traiti, antrenori nesimtiti (in argou gazetaresc ‘vertebrati’), care sa taie si sa spanzure pe banii ‘nevertebratilor’ nu o sa vedeti niciodata, pentru ca lucrurile nu functioneaza asa, iar ca sa fie ghinionul si mai mare, oamenii care au facut banii multi in Romania (spre exemplu patronii de cluburi) au inteles capitalismul mai bine decat il intelege presa.

In rest bafta cu procesul de deconstructie si defaimare al patronilor, sper ca stadioanele goale va servesc la promovarea fotbalului de care va ‘ocupati’. Cine stie in 10-20 de ani, poate ‘vertebrati’ numiti de presa ca Piturca vor avea puterea sa numeasca la randul lor investitori dupa teste de MISS si IQ, preselectii, licitatii. O utopie ideologica in care toti vrem sa traim, desigur: nu trebuie sa faci bani, trebuie doar sa administrezi banii altora.

Comentează