Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Unde a greşit Lăcătuş

Lăcătuş a pregătit atent meciul de pe San Paolo, minuțios. Apărîndu-se sus, aglomerînd zona centrală şi încercînd pe contraatac, Steaua a izbutit s-o ţină în şah pe Napoli 92 de minute. E drept, conform obiceiului, Napoli n-a strălucit în faţa […]

joi, 16 decembrie 2010, 4:28

Lăcătuş a pregătit atent meciul de pe San Paolo, minuțios. Apărîndu-se sus, aglomerînd zona centrală şi încercînd pe contraatac, Steaua a izbutit s-o ţină în şah pe Napoli 92 de minute. E drept, conform obiceiului, Napoli n-a strălucit în faţa propriilor suporteri. Era însă de aşteptat deoarece, în lipsa lui Lavezzi, formaţia de sub Vezuviu sugerează un pistol cu capse. Care scoate zgomot, dar nu ucide. Nici măcar nu răneşte.

La întrebarea dacă Marius Lăcătuş putea mai mult?, aş răspunde cu nu. În ideea că, din pricina absenţelor lui Tănase, Nicoliţă şi Kapetanos, s-a văzut silit să improvizeze în apărare şi la mijloc. Astfel s-a constatat că posedă un lot satisfăcător pentru campionatul intern, însă n-are suficiente valori pentru Euroligă. Nivel la care pretenţiile sînt infinit mai mari. Cînd banca de re-zerve îi cuprinde pe C. Lungu, Emeghara, Abrudan, Bicfalvi, C. Matei şi Răduţ, promisiuni, nu certitudini, doar o minune îţi poate aduce altceva. Cît ar fi de iscusit, nici un croitor nu va fi capabil să confecţioneze un frac din stambă!

În cazul în care Ricardo şi Geraldo reuşeau să deschidă scorul, ­probabil că Steaua ar fi obţinut calificarea. În plus, accidentarea lui Gardoş a dere­glat sistemul gîndit de Lăcătuş. Dar e­şecul nu trebuie pus numai pe seama neşansei, deşi orice echipă învinsă în ­minutele de final, indiferent de numele ei, se poate socoti ghinionistă. Mai ales cea din Ghencea, egalată în prelungiri la Bucureşti după ce a condus cu 3-0, apoi bătută în prelungiri şi la Napoli!

Insistînd asupra ghinionului, unii ­uită însă că Steaua a egalat in extremis la Utrecht, ba şi cu ajutorul unui adversar, la fel cum, în returul de-acasă cu Liverpool, a primit cadou un gol de la gafeurul Reina. Ca atare, logic e să recunoaştem că roş-albaştrii au împletit norocul cu nenorocul. Corect, nu ­s-au făcut de rîs, au ieşit din cursă fără să fie umiliţi. Din păcate, au ieşit şi au arătat iar că Europa rămîne pentru ei o ţintă greu de atins.

Există un punct în care mă despart de Lăcătuş. L-am auzit ­declarîndu-se entuziasmat de atitudinea băieţilor săi şi consider că a exagerat. Pentru că unii nu meritau elogiaţi, dar şi pentru că atitudinea reprezintă datoria tuturor fotbaliştilor . La urma ­urmei, fiind profesia lor, fiind pîinea lor, e subînţeles că au obligaţia să se impli­ce, să transpire, să lupte. Alt­min­teri, de ce-ar mai intra pe teren?!

A lăuda un jucător pentru atitudine e ca şi cînd ai lăuda pe cineva că merge la serviciu! Iată de ce cred că, ridicînd normalitatea la rang de eveniment, de excepţie, Lăcătuş a gre­şit. ­La o înfrîn­gere, fie ea şi onorabilă, reco­man­dabil e să nu-i feliciți pe învinşi.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

alex (25 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 16:48

Ne-am saturat de incompetentul de antrenor numit Lacatus pt. ca pierde tot; nu a fost capabil sa bata Dinamo in campionatul in care Steaua avea nevoie de un meci pentru merge in LC, a pierdut la Napoli in minutul 93, el avand inca o schimbare pe care refuza sa o faca…….etc….vor urma si ale gafe de antrenor…..este un looser de antrenor…cu el Steaua nu are viitor.

dany (1 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 16:51

Nu incerc sa il scutesc de critici pe Lacatus, dar….

In momentul in care noi ne plangem ca ii platim prea mult lui kapetanos 200.000E pe an , iar un jucator de la Napoli, are un salatiu de 1-2 Mil. E per an … de ce aspiram sa le fim egali … Este ca si cum un roman cu un salatiu de 550 Ron per luna ar vrea sa manace precum un francez cu un salatiu de 2500E per luna ….

Sa lasa domnul Becali vrajeala… si sa aduca an de an cate un jucator de valoare … sa ii plateasca lui 1 mil .. pe an …decat 5-6 ciuperci autohtone … iar in 3-4 ani de zile.. o sa vada ca are si echipa de Champions League … sa urmeze exemplul lui Il Luce …ca nu-i chiar un prost…

Cat despre aspiratiile noastre fotbalistice (semifinale, finale …pe care le tot visam de ani de zile – exceptie fiind 2005-2006 , de altfel un accident)… cred ca vorbim mai mult precum omul beat …. noi romanii suntem mici de mii de ani … si mici vom ramane la toate capitolele si in continuare … avea dreptate Razvan …. suntem un popor cu mentalitate de looseri … pe mine nu ma jignit cand a facut afirmatia respectiva …pentru ca nu ma supara adevarul

Va multumesc

kappa (13 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 17:20

Nu sunt de acord cu dumneavoastra. Lacatus a incercat sa-si incurajeze jucatorii dupa a o infrangere dureroasa. Au dat tot pe teren, au fost organizati si disciplinati, au avut atitudine; dar din pacate tot au pierdut.

Jucatorii s-au autodepasit, dar tot au pierdut.
Adica diferenta de valoare pana la urma si-a spus cuvantul. Inaintea meciului, ma gandeam ca o sa pierda cam cu trei la zero – cam acolo era diferenta intre loturi/organizarea clubului etc. Insa, spre lauda lor au reusit sa-i tina pe italieni in sah pana in minutele de prelungire – asta a fost marea lor realizare.

Noi, romanii, tot asteptam miracole de la fotbal. Alte cluburi investesc mai multi bani, se organizeaza mai bine si incearca sa tina miracolele care se pot intampla impotriva lor in frau.

Cand vezi prin ce degringolada a trecut clubul in ultimele 6 luni, miracolul este ca au ajuns sa-si joace sansele pana in ultimul meci. Mai mult nu stiu ce asteptam. Au nu stim noi cu adevarat la ce nivel fotbalistic (organizatoric, financiar si valoric) suntem ?

eu… (11 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 17:21

„Din păcate, au ieşit şi au arătat iar că Europa rămîne pentru ei o ţintă greu de atins.” – d-le, scuze, insa daca pentru Steaua e greu de atins Europa pai pentru restul…care doar au privit la EA, an de an, jucand in Europa…Total aiurea afirmatia respectiva , lipsita de logica…Sanatate !!!

MIKI II (181 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 17:26

Imi place foarte mult fotbalul, dar nu ma pot considera un specialist. Specialisti sunt Gigi, Corleone, Borcea, Iancu, Savarina si toti cei care dau verdicte dupa meci.
Nu sunt fan Steaua, nici a lui Lacatus. Singura echipa din Romania pe care nu o suport e Dinamo. Ceilalti imi sunt egali la simpatie.
Parerea mea nu este ca Lacatus e vinovat de jocul Stelei. Nici jucatorii. Lacatus face ce poate cu materialul pus la dispozitie de patron. Lacatus nu este un magician si nu poate face performante peste noapte.
Lui Lucescu i-au trebuit ani buni sa ajunga la performante europene cu Sahtior. Asta nu inteleg specialistii mentionati mai sus. Vreti vinovati, foarte bine. Atunci, aveti curaj si aratati-i pe adevaratii vinovati.

california (349 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 17:29

sa recunoastem totusi ca nu intilnesti asemenea atitudine la echipele din liga 1; de pierdut au pierdut pt. ca mai trebuie si un plus de valoare personala; si inca ceva care tine de abc-ul fotbalului: trasul la poarta; pun pariu ca daca s-ar fi putut schimba rezultatul meciului prin executarea de lovituri de la 11 m, pierdeam si asa; am mai spus si altadata ca nu poti bate un jucator de 20 mil. cu unul de 2 mil.; cu patroni faliti insa precum gigi nu poti avea jucatori scumpi; vad ca gigi (sfatuit de inteligentul giovani) nu vrea sa dea nici macar 1 mil. pe moraes; cred ca „bistriteanul” impreuna cu bazilianul de la medias sunt la aceasta ora singurii jucatori disponibili si totodata de valoare pe piata transferurilor din romania.

Anghel (107 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 18:03

Nea Ovi, iti dau dreptate, ba chiar cred ca ai fost prea amabil cu Lacatus. Acesta nu va fii niciodata un mare antrenor si, deci, nici antrenorul dorit de Steaua. Ca el a vrut sa isi incurajeze jucatorii pot intelege, dar trebuia sa o faca in cabina, nu la televizor. Acolo vorbea pentru publicul larg, nu pentru Martinovici ori Stancu. Cu declaratiile lui care m-au surprins si pe mine, cu atatea felicitari a distorsionat realitatea din teren. Ne-a mintit.

submarina (32 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 18:14

orice antrenor greseste ceva la un meci, dar aceste greseli sun compensate de valoarea jucatorilor, din pacate steaua la moment nu dispune de asemenea jucatori. Lacatus a pregatit meciul in baza materialului care la avut, omul are nevoie de timp pentru a crea o echipa puternica, dar cu degringoladele care au loc permanent la acest club, normal ca e imposibil, si la Mircea Lucescu n-a fost tot timpul perfect.

Jiji B. Good (3 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 18:21

Fara mentalitate de invingator nu poti avea rezultate. Se spune mereu ca in fotbalul international, orice greseala e pedepsita! Pt. ca toti vor sa cistige. Asta trebuie sa invete romanii. Apoi vorbim de tactica si de rest. Cuvintul magic este cojones! „Fotbalul e dracu nu e D-zeu!”. Comentar facut de o persoana extrem de ingusta la minte si cu mari carente intelectuale!

Dorin (6 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 18:25

Eu…tu nu ai inteles sensul formulei folosite de Ioanitoaia. Europa in sens de performanta europeana, ce Steaua nu a Mai reusit demult. Ce mare branza ca s-a calificat daca a si uitat de cand nu a Mai ajuns in primavara. Oi iubi tu Steaua dar nu lauda ce nu trebuie laudat!

cico (1 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 18:31

lacatus este un looser,un ghinionist pe langa faptul ca e un antrenor de pluton,steaua nu va lua nici cupa si nici nu va prinde un loc de uefa daca va ramane in continuare antrenor.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 18:40

Dar te-ai gindit ca daca-i injura isi punea vestiarul in cap?Si asa situatia lui Lacatus la Steaua nu e prea roz…Cit despre meci s-a calificat cine a fost mai bun -adica Napoli.Europa este din pacate f.departe de noi si nu numai in ce priveste Steaua sau fotbalul romanesc cit toata societatea in sine…Toti isi fac planuri la inceput dar se cam stie in proportie de 90% ca nici o echipa nu se va mai califica mai departe.Si va fi din ce in ce mai greu datorita coeficintului de tara la UEFA si mai ales din cauza valorii ligii lui Mitica.

abelardo (2 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 18:47

Romanii trebuiau sa invete inca de la Euro 2008 ca fotbalul e castigat de cei disciplinati,valorosi si hotarati sa lupte pana cand se fluiera finalul meciului.Atunci,Turcia a oferit o astfel de mentalitate.Acum,de vreun an de zile,Napoli este singura echipa europeana care ofera,aproape saptamanal aceasta reteta-lupta pana in final si goluri marcate cand adversarii cred ca meciul s-a terminat.
Sunt fan Napoli din 1988,la bine si la greu si am fost fericit aseara cand taranoii agramati de la steaua au fost distrusi in final.Meritat.
Napoli e un proiect inceput de 5 ani si care isi arata roadele.Vor veni si trofee,pentru ca au tot ceea ce trebuie-un antrenor stralucitor ca tactician,un lot valoros,care va fi intarit an de an,tinerete si forta psihica si fizica.In plus,un buget formidabil,peste Juve,sau Inter,condus de un adevarat conducator-Aurelio de Laurentiis.
Despre lacatus…un pic mai bun decat hagi ca antrenor,adica tot antrenor de categoria a 3-a.

Alex (5 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 18:50

Salutare,
Este adevarat, daca nu tintesti undeva sus nu o sa realizezi mai nimic dar totusi acum dupa ce am terminat cu Europa ar fi cazul sa privim realitatea in fata, Steaua a jucat cu echipa de pe locul 2 in Italia!!! A jucat contra unor jucatori cotati la zeci de milioane si parerea mea este ca nu s-a facut deloc de ras.
Altii si nu imi e rusine sa ii nominalizez: Dinamo, Rapid, Timisoara, Vaslui stau de ani buni si mananca floricele uitandu-se la meciurile Stelei, Steaua JOACA an de an in Europa fara sa se faca de ras. Eu stiu ca noi vrem sa batem tot dupa filosofia unora si e usor sa iesi pe posturile TV si sa spui platitudini de genul „si ei au tot 2 maini si 2 picioare”. Iar daca partida de aseara se termina 0-0 si Steaua ajungea in primavara, Lacatus era pupat si in fund si era facut cel mai mare antrenor si laudat de toti. Parerea mea este ca jucatorii au jucat la un nivel mult peste ceea ce este in campionatul intern si trebuie felicitati exact cum a facut Lacatus.
Haideti sa nu mai visam cai verzi pe pereti, sa speram ca data viitoare o sa fie mai bine si sa speram ca data viitoare o sa mai fie…..

arh. Gherghe Petrescu (486 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 18:53

Steaua a demonstrat inca odata ca nu e de EUROPA. Jucatori are dar, daca nu stii ce sa le ceri, nu castigi. In fotbal e nevoie de o singura neatentie si te distruge. Steaua inca nu are suflu de invingator. A fost o chinuiala bolnava traseul Stelei in aceasta competitie. Sa fim lucizi. Mielul gigi becali face declaratii impotriva lui si a clubului din Ghencea, iar Lacatus, se sbate intre putinta si disperare. Dupa mine, nu e antrenorul care sa aseze Steaua acolo unde trebuie sa fie. Meciurile cu Bistrita si cu Medias, m-au scos din sarite. O echipa care vrea sa fie competitiva, trebuie sa invinga totul, nu cu jumatati de masura. La lotul care-l are si la investitiile facute, gigi becali, trebuia sa danseze in campionat si in Cupa a doua Europeana. Pacat, n-am nimic cu Lacatus, a fost un mare jucator dar, ca antrenor nu POATE MAI MULT. Asta este, e bine sa judecam acum la rece nu mai tarziu. Steaua a pierdut meciuri „AIUREA”, meciuri ce daca erau castigate, o propulsau in „FRUNTEA CAMPIONATULUI”, si chiar in EUROPA. Asa, traim cu o speranta care va muri si ea, intr-o buna zi. Steaua nu are bani pentru un antrenor de calibru si atunci, sa nu ne miram ca, santem unde santem in fotbalul de performanta. HAI STEAUA!
LA MULTI ANI!

Hop si Eu (120 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 19:07

D-le Ioanitoaia,

Vad ca aproape toti comentatorii(mai ales cei ce tin cu steaua) plang dupa ocazia lui Richardo sau a lui gardos. „Daca ei ar fi inscris, poate altul era rezultatul final ” a devenit deja o fraza sablon. Nici unul dintre acesti comentatori nu a luat in seama si ocaziile de la poarta lui Tatarusanu si asta este deja o mostra relevanta privind mentalitatea echipelor noastre: se lamenteaza ca n-au fructificat o jumate de ocazie si trec sub tacere 5 ocazii ale adversarilor. Steaua a jucat prea defensiv si asta a influentat jocul sub doua aspecte:
1) pe de o parte, aglomerand jocul in apropierea careului propriu, a impiedicat deschiderea scorului mai devreme si, implicit, majorarea acestuia;
2) pe de alta parte, veleitatile ofensive ale stelei au fost sublime, dar au lipsit cu desavarsire, vorba lui nenea Iancu Caragiale. Nu poti avea pretentii la calificare cand tu sutezi pe spatiul portii doar de 2 ori, in cele peste 90 de minute. Steaua si-a dorit un 0-0 dar nu a facut altceva decat sa aplice „metoda introducerii autobazei in poarta”, ori asta poate tine in liga lui Mitica, nu si in Europa League.
Asa cum ati aratat si dvs, steaua nu are dreptul sa invoce ghinionul: calificarea in grupe s-a realizat prin noroc imens cu elvetienii(gol anulat gresit de arbitri), plus ratari ca in curtea scolii din partea elvetienilor, ca sa nu mai vorbim de primele doua goluri marcate cu Napoli la Bucuresti, egalul de la Utrecht, egalul cu Liverpool la Bucuresti. Si, sa nu uitam ca primul gol al stelei in meciul cu Utrecht la Bucuresti nu a fost corect acordat: portarul lor a prins mingea, dar atacat de un stelist a cazut dincolo de linia portii si asa s-a validat un gol, in loc sa se fluiere atac la portar. Chiar va rog sa revedeti faza.
Lacatus nu prea avea ce sa faca, nici daca ar fi intrat el in teren ca sa fie mai aproape de jucatori si sa-i ghideze, nu ar fi putut face mai mult. Trebuie schimbata mentalitatea ciupelii, care domina filosofia mioritica: dai un gol si apoi te aperi cu toata echipa in propriul careu, sau tragi la 0-0 si faci aceeasi figura de anti-fotbal.
Eu sunt convins ca daca steaua iesea la joc, poate ar fi dat si ea vreun gol, dar ar fi primit cel putin 3. De altfel, intr-o prinsoare cu cineva am indicat 3-1 pentru Napoli, iar interlocutorul meu a indicat un 1-1, mai mult din patriotism.
Aceasta eliminare ii face mai mult bine stelei: se poate pregati linistita pentru retur, nu va mai fi presata de patron sa intre in forma maxima la inceput de sezon si , in plus, va disputa mai putine meciuri, deci riscuri minime de a se accidenta jucatorii inainte de reluarea campionatului si de a obosi…..
Daca iar se schimba structura lotului si formula de start e tocmai bine pentru adversarele stelei la titlu…..

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 19:50

Toate echipa este de vina cu tot stafful. Nu se poate ca un club cu renume in Europa ca Steaua sa cedeze in fata lui Napoli

Petre (255 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 19:59

Toata echipa a gresit, in frunte cu Laca, nu este un atrenor bun, nu are mentalitate de invingator iar echipa este bulversata.

B din L.A. (148 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 20:00

D-le Ioanitoaia, vreau sa va spun cum vad eu din strainatate problema fotbalului romanesc. Apreciez drumul scurt pe care il parcurg echipele romanesti in campionatele europene sau mondiale, dar din pacate rezultatul final, necalificarea sau ajungerea doar intr-o faza destul de joasa, nu este deloc incurajator. Romanii inca mai traiesc cu imaginea unor jucatori ca Hagi sau Popescu, si inca mai viseaza ca cel putin sa echivaleze rezultatele aduse de acestia. Cat despre Lacatus, se pare ca el si-a avut locul pe teren, si nu prea are ce cauta pe banca tehnica.

HANMOCAR (42 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 20:18

Evident Steaua duce lipsa atit de antrenor cit si de cel putin un (unul !)meserias la mijloc, asta ca sa nu mai amintim ca n-are un suteur bun , un bun executant al loviturilor libere,un virf cu personalitate care sa ia si actiuni pe cont propriu in ultimii 30 de metri, etc. Perfect adevarat, laudele lui Lacatus adresate jucatorilor sint cel putin ilare, sau or fi pentru prezentare la meci ! ?

Vlad (1 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 20:18

Mai avem mult de munca.Dar partea grava este ca nu intelegm tocmai acest lucru.

eu (12 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 20:32

ce-i cu miorlaiala asta ca napoli are superjucatori platiti cu nu stiu cate milioane…uitati-va prin europa sa vedeti cate echipe sub rangul stelei s-au calificat…si daca voi credeti ca e.l. e o caciula prea mare pt echipele rom.hai sa-i lasam pe altii care pot…si sa nu mai tanjim dupa nu stiu ce puncte magice in clasamentul lui peste prajit…da lacatus ce sa zic…antrenor mai fricos ca el nu am vazut…

Philip (44 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 20:48

Da, Steaua a tot jucat in Europa dar asta nu e un motiv de lauda intru cat a facut in 3 ani atatea puncte cat Unirea Urziceni in unul singur. In loc sa se rusineze suporterii ei se lauda cu un bilant zero. Halal.

Smart O (51 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 20:57

Si la rece si la cald , infringerea si mai ales necalificarea se explica printr-un singur cuvint – Kapetanos . Nu mai trebuie adaugat absolut nimic . Dupa gestul inutil si eliminarea lui s-a sfirsit cu moralul totul s-a scufundat in mediocritatea tipica saracului batjocorit mereu de cel bogat chiar daca nu ii este superior cu nimic . In rest doar asa ne vedem „egalii” celor bogati de la noi oricit de saraci si de mizera ar fi soarta noastra.

jan pitesti (88 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 20:57

deocamdata nu avem fotbal de calitate sa jukam ku echipe din europa occidentala.speram pe viitor sa vedem fotbal ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu.

mihnea (13 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 20:57

eu as da vina pe conducerea cretinoida… care aduce jucatori dupa ureche si ii lasa sa plece tot la fel.
intreb si eu acum: era bun apostol sau nu???
iar lacatus cred ca a facut cateva greseli, chiar de la bun inceput. stiind ca anghelov nu rezista decat o singura repriza, ideal era sa fie folosit in a 2a repriza, cand era evident ca la 0-0 ei vor face schimbari ultra-ofensive. cealalta greseala pe care i-as reprosa-o eu ar fi schimbarea lui gardos. in sensul ca nu radut trebuia cel care sa intre pe teren (sau sa intre in locul lui szekely), ci abrudan…
si o ultima opinie: cred ca de acum surdu nu ar trebui jucat decat ca mijlocas ofensiv. face pressing foarte, foarte bine, alearga la fel de bine, dribleaza si deschide. cu un pic de atentie din partea lui, ar putea fi veriga lipsa de la constructia stelei.
felicitari stelei pentru ca a reusit sa ne tina in priza pana acum, de multa vreme nu am mai trait asa un meci de fotbal…

sames (13 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 21:11

sa nu ii feliciti dar sa -i respecta

Gellu (26 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 21:25

Buna seara! Ma rog, la altii buna, dar nu la noi.Lacatus a gresit ca este antrenor, la Steaua era un simbol ca jucator, nu ca antrenor, cu tot respectul , si despre Hagi se poate spune la fel.Apropos, mai i se zice „Regele” de catre fanii Galatei?
Nu vreau sa fiu malitios, dar care sunt performantele lor ca antrenori?
Despre jucatorii adusi la Steaua am doua mari nedumeriri: cine a luat comisioane pentru ei si cati jucatori foarte buni ar fi putut fi adusi, ce-i drept pe mult mai multi bani? Decat multi si…, mai bine mai putini dar buni.
Nu sunt decat un simpu suporter, dar cred ca pot sa-mi dau cu pararea si despre calitatea jucatorilor nu a fotbalistilor de la Steaua. Au auzit de cultura fotbalului, de pregatirea psihologica, de devotament si daruire (toata stima pentru Martinovici)?
Sufar in continuare pentru Steaua si poate ca voi reusi odata sa inteleg ce fotbal joaca: Szekeli, Bogdan Stancu, Bilasco, Kapetanos, Bicfalvi, ca despre Banel si Surdu am inteles ca ei joaca…atletism, alearga foarte mult.
Va sugerez sa asteptam sa vedem pe cel putin unul dintre ei vandut si la ce pret, iar apoi vom afla si valoarea lor reala.

cornel (6 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 21:51

Oameni buni ,
Stiu ca sunteti suparati pentru esec , dar eu nu sunt de acord sa-l gasiti vinovat pe Lacatus . Nu o fi el mare antrenor dar eu cred ca Lacatus a fost la inaltime . Tinind cont de lot , de indisponibilitati si de diferenta de valoare dintre echipe , de faptul ca Steaua juca in deplasare Lacatus a ales varianta cea buna . Daca i-am fi atacat luam 3-4 , cu siguranta . Golul italienilor a venit din intimplare . Putea sa nu vina si toata lumea il omagia pe marele strateg. Aceeasi strategie a folosit-o si Mourinio cind a invins Barcelona anul trecut (tineti cont ca Interul acum este pe locul 7 ) si cind a atacat cu Realul a luat 5 goluri !!!!
Cit despre faptul ca Lacatusi nu trebuia sa-si incurajeze jucatorii dupa infringere iar nu sunt de acord . Jucatorii si-au dat viata pe teren au muncit mult . Surdu deposeda in careul nostru ,Sekelli il ajuta pe Bonfim , Gardosi a facut intindere , Martinovici si-a spart arcada si tu zici sa nu te uiti la ei ca la un ciine ?

abelardo (2 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 22:16

@Gyerko Szabolcs- Laszlo

inca de dinaintea acestui meci iti citesc aberatiile si ma intreb..ai sub 18 de ani??pentru ca,numai asa ar fi explicabila ignoranta ta in materie de fotbal.odata ai spus ca valoarea echipei steaua este peste cea a lui napoli.unde si la ce?poate la zaruri.baiatule,Napoli are lot estimat la 150 milioane dolari,in timp ce al stelei ,cu tot clubul nu face 50 milioane ..
mai aiurezi si de „renume”.amice,Napoli este si va ramane intotdeauna echipa la care a jucat Maradona.asta inseamna mai mult decat toata istoria hunilor,ungariei si tarilor romane la un loc adunate.ai auzit,cumva si ca Napoli in anii 80 matura cu Inter,Milan,Juve la orice ora din zi si noapte?probabil ca nu erai nascut.lasa comentariile idioate,steaua ta e o mizerie comparabila cu lombard papa,nicidecum cu Napoli.

sundance kid (294 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 22:52

Interesant articol . Lasind la o parte traseul poticnit al Stelei in Europa si al celorlalte formatii romanesti care sa facut si mai mult de ris as vrea sa mai mentionez un lucru care are mai mult de a face cu campionatul intern . Echipa care il va lua pe Eric se va intari considerabil . Eric este de departe cel mai bun jucator de Romania. Culmea e ca desi Brazilian mi sa parut foarte altruist pina acuma !!! Inca o data multumesc lui Nea Ovi pentru editorial.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 23:42

europa ramane o tinta greu de atins… treaba de 2 minute si ne calificam.
nu e nimic ancestral … steaua cu o echipa in formare s-a batut de la egal la egal cu o echipa fruntasa din italia si peste una din olanda…
pentru dvs, a fost o seara frumoasa… atatia ani de divizia b cu napoli si cu craiova v-au amarat destul. a venit soarele si pe str. dvs.

petre stelistu (51 comentarii)  •  16 decembrie 2010, 23:49

Cei cel critica pe Laca,nu prea se pricep,dar asta e viata.In primul rand,Laca nu a avut parte de liniste,atat in primele mandate cat si acum.In al doilea rand,mai aveti si voi rabdare.E inadmisibil sa-l critici,odata ce a venit la echipa acum 2 luni.Pana in vara,el trebuie sa-si formeze un lot,fara a fi deranjat de MM si cioban.Apoi,in pauza din vara sa pregateasca echipa asa cum stie el,pentru noul an competitional.Daca in tot acest timp are liniste,atunci,la sfarsitul returului poti trage linie si vezi ce valoare are antrenorul.Daca echipa e in calcule pentru castigarea campionatului si a cupei,atunci antrenorul trebuie lasat pana in vara.Astfel,un club profesionist i-si desfasoara activitatea.La noi,toti ciobenii si incopententii i-si dau cu parerea.Cine a fost la Napoli cu echipa?Ianuli,verii lui Becali si alti interlopi ce habar nu au de fotbal.Unde sunt fostele glorii?Acasa,fiindca STEAUA a ajuns o stana.Avem valoare,cu mentalitatea stam mai rau,dar am dovedit in trecut ca putem,singurul lucru e ca ne lipsesc oamenii profesionisti.In Romania sunt bagati in seama cei ce au tupeu,nu cei ce au valoare.

COSTIN_EL (3 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 1:07

Sa vina Dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

COSTIN_EL (3 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 1:16

Nu m-am putut uita la meci din cauza tensiunii.Cu Petrescu sau cu Oli as fi linistit. Trebuie disciplina 1000% . La cum se joaca in zilele noastre nu este suficient talentul si daruirea ,mai mult conteaza inteligenta.Daca am ajuns sa tremuram la un amarat de meci din campionat…………………….

Tavi (3 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 3:45

Sper sa cititi acest mesaj…Inteleg nevoia de publicitate,insa deja ma chinui sa accesez GSP.RO .Nu exista pagina pe care sa nu trebuiasca sa „alerg” cu cursorul dupa un x de unde sa opresc un laptop,o masina sau altceva care imi acopera imaginea sau textul.Sau o reclama care are scris mic,discret ,deasupra „Click pentru a accesa pagina dorita”.Deja dadusem click pentru pagina dorita.Doar ca mi a aparut o reclama nedorita,sau poate,dorita in alte conditii.Eu zic ,pentru advertiserii cu astfel de idei,sa mai citeasca,sunt multe lucrari pe acest subiect,bune si foarte bune.E un subiect vast,pe care nu am sa l tratez aici.Dar pentru cei care se ocupa de site…E obositor.E pur si simplu neadecvat.Pentru advertiseri,faceti un research la orice nivel,pentru orice target si veti vedea,nu da rezultat,e o pista falsa.Inchizi si iti promiti ca nu vei achizitiona produsul.Repet,inteleg nevoia de finantare.Poate ca daca s ar adauga mai multa clasa ar fi mai usor pentru noi.Multumesc,an nou minunat!

neutrul (15 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 6:06

totusi la lacatus este vorba si de INCAPACITATE PROFESIONALA,nu poti sa dai vina numai pe ghinion 10 ani in care nu cistigi nimic,s-a pregatit profesional in plus fata de scoala de antrenori?=NU,are notiuni de psihologie si pedagogie=NU,cunoaste bine cel putin limba engleza?=NU,stie sa promoveze tinerii?=NU,SI ATUNCI DE UNDE PERFORMANTE,TROFEE ?lui ii mai trebuie STIINTA FOTBALULUI la echipe de talia stelei

israelian (73 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 7:48

Domnule Ioanitoaia,cu respect ,esecurile echipei steliste are un singur nume drept cauza:BECALI. Acest individ face ca orice meci sa se desfasoare sub o presiune incomensurabila.Toti sun crispati,nervosi,cu nervii intinsi la maximum.Nu le iese mare lucru pe teren iar Mobilul antrenorului suna mereu cu variantele gandite din podul curului de mester!iN REST, SA FIM SANATOSI ,CA ,UITE, VINE UN AN NOU LA DVS.

Un roman (5 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 9:25

Ne place sa ne auto-balacarim cu „mentalitatea”, „cultura fotbalistica”, bla, bla, bla … complet fals.
Ieri, juma din echipa era straniera: 3 fundasi+2 mijlocasi, adica miezul pt un 0-0.
Legiunea straina CFR(ma refer la originea jucatorilor), dupa ce a furat-o de la Bayern cu 4-0 acasa si apoi de la Basel, in comentarii era invocata tot mentalitatea romaneasca.:)
Clisee penibile intr-un limbaj de lemn Tanase.

Cand alta echipa din Romania va face performantele Stelei in Europa, numai cele din ultimii 6 ani, atunci sa se vorbeasca depreciativ fata Stelei in Europa:
-seria consecutiva de: 1 grupe UEFA, 3 grupe in CL si 2 in EL, nu moka(direct) ci toate prin calificari.
-1 Saisprezecimi, 1 Optimi de finala si 1 Semifinala UEFA.

A spune ca Steaua n-are fata de Europa e dovada de obtuzitate. Fratilor, Steaua era in grupele EL, nu in primul tur preliminar, ca altele!
A pierdut, la mustata, calificarea in Saisprezecimi. A pierdut pe mana ei si „ajutata” de 2 ori de arbitraj.
Evident, se poate spune ca n-are fata de finalista, sau sa emita pretentii la trofeu, dar asta-i altceva!

Multi uita ceva esential.
Echipa de azi este incropita, „peste noapte”, cu 14+7 jucatori noi + 4 antrenori in 4 luni!
Chiar a facut minuni anul asta in EL, in raport cu instabilitatea lotului si staff-ului!

Cu cine a jucat aseara Steaua?
Cu Martinovici adus pe ultima 100 de la Steaua II, Gardos de la Chiajna, Anghelov, Szekely si Radut fara meciuri in picioare, etc … Cu 5 pe banca, in loc de 6 …
La fel a fost si cu Liverpool, dar toti au sarit cu zeflemeaua, ca aia au jucat cu „rezervele”, bla, bla, bla, de parca noi am jucat cu toti titularii de facto, toti unul si unul, de zeci de milioane de Euro bucata, ca „rezervele” engleze.

Zau asa, parca ne-am pierdut simtul masurii in placerea de a calca in picioare si ceea ce mai avem reprezentativ in Europa fotbalistica.

vasglo (208 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 9:28

Nea Ovi,
Hai sa fim seriosi! Ce jurnalist sportiv ar fi spus ca Steaua va pierde greu la Napoli, cu gol luat in prelungiri? Niciunul.. Toate cronicile dinaintea meciului lasau sa se intrevada un adevarat dezastru pentru Steaua la Napoli, o infrangere categorica la multe goluri diferenta.. Cred ca sunt multi fanaticii antistelisti care priveau cu „groaza” cum echipa asta rezista, rezista si era cat pe ce sa se califice in primavara, rasufland usurati cand italienii au inscris in prelungiri…Cat despre meciul in sine, nimic special de zis. Era normal ca jucatorii lui Napoli, care valoreaza cat 5-6 echipe ca Steaua, sa castige in final..
Si acum, o mica „rautate”.. Pe cand o cronica similara despre echipe ca Poli, Vaslui, CFR, Otelu’, care ar rata „la mustata” primavara europeana? La Sfantu-Asteapta, nu-i asa?…

andrei (3 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 9:28

antijoc?
sunt stelist incurabil,dar asta e o calitate adaugata starii de fapt-sunt roman in primul rand si mai nou,cetatean comunitar…
fotbalul practicat de noi,romanii in general si steaua in cazul de fata nu poate iesi din papastia mediocritatii fara a se rupe de niste obiceiuri proaste… „ghinion”,”sansa”,”arbitri”,”DACA”-sunt cuvinte care ar trebui scoase din vocabularul cuiva care vrea sa faca performanta…noi avem nevoie de barbatie,avem nevoie de onoare,demnitate,iar aceste calitati nu le vom obine niciodata fara lupta…
sunt atatea de spus …am sa comprim spunand doar ca gestul lui MARTINOVIC(i) din final de meci e un exemplu de DARUIRE,DEMNITATE si ONOARE…aceste calitati trebuie cautate/dezvoltate la jucatori inainte de a-i lasa sa dea cu spitul in minge…

andrei (3 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 9:35

pt alex
nu generaliza,eu nu m-am saturat de Lacatus…
echipa o incurajezi?mergi pe stadion?la napoli ai fost?
critica ta e pertinenta?justificata?

Un roman (5 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 9:52

PS
1) Marele Il Calcio, seria A. Din 4 echipe in EL s-a calificat doar una si aia vai de mama ei cum a facut-o…cu noroc si arbitraje.

2) Nici daca meciul asta s-ar fi jucat in Ghencea, cu acelasi final, nu aveam dreptul moral sa o judecam asa de nedrept pe Steaua sau pe Lacatus. Auzi, pentru ca si-a laudat jucatorii invinsi! Probabil jubilati daca stergea pe jos cu ei, dupa modelul Becali.

SIM (56 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 9:55

1. Tatarusanu a fost penibil. La toate cornerele lasa neacoperit coltul scurt!!!. Asa a venit si golul. El a pierdut meciul.
2. Lotul Stelei este foarte slab. Am urmarit un jucator, S. Absolut toate mingile care treceau pe la el le-a pierdut. A fost absolut inutil. La fel ca si alti jucatori.
3, Lacatus a pregatit bine tactica. Meciul l-au pierdut jucatorii. Jenant de slabi.

un neutru (3 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 10:03

de cati ani e domnul Becali la Steaua? unde este constructia solida care trebuia sa fie?

cand o firma depinde de vointa, toanele si nazurile patronului ea este condamnata la disparitie!

de ce ar face exceptie clubul Steaua?

domnului Becali ii lipseste gandirea strategica! domnia-sa este un capitalist al loviturilor, nu al constructiei!

Brian (2 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 10:25

In general nu prea comentez articolele … imi traiesc viata aici in Canada si-mi mai clatesc ochii pe siturile romanesti. Acum ca am vazut articolul dumneavoastra, as vrea sa va spun cateva lucruri elementare pe care un antrenor, manager si patron are trbui sa le faca:

1. niciodata sa-si critice jucatori in public. Presiunea publica in general nu ajuta la nimic. Daca au ceva cu un jucator, se rezolva la antrenamentele si sedintele inchise.

2. Intodeauna este bine sa-ti lauzi jucatorii in public. Iei presiunea de pe ei si mai mult decat atat, incerci sa scoti in evidenta ce a fost bun.

3. Antrenorul este intodeauna devina pentru infrangeri si jucatorii au intodeauna meritul pentru victorii (asta trebuie sa fie facut public prin caile de comunicare ale clubului). Doar asa reusesti sa creezi mentalitate de invingatori si sa ai o echipa unita.

4. Niciodata jucatorii nu trebuie sa vorbeasca cu presa intr-un cadru neorganizat (gen: in parcare, din masina etc.), fara acordul clubului si supervizat the ofiterul de presa.

5. Cel mai important lucru: Romania nu are presa de sport reala … atunci este de inteles amatorismul ideilor si actiunilor unor colegi de breasla ai dumneavostra. Sa ai o parere in jurnalism, te face analist. Sa fi analist, asta nu inseamna ca esti si jurnalist.

Cu stima,
Brian

Brian (2 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 10:54

Inca un mic amanunt:

Aduceti-va aminte imaginea lui Chivu cand striga la Benitez ca nu face nimic si echipa pierde!

Pai credeti ca Mou. cand era la Inter iesea in public si ii arata cu degetul ca nu au jucat bine si de asta au pierudut? Chivu si compania stiu de pe vremea lui Mou. ca daca echipa pierde e vina antrenorului, iar cand echipa castiga jucatorii isi iau laurii.

In cazul nostru e clar … echipa a pierdut, jucatorii si-au facut treaba, iar antrenorul a gresit. Lacatus stie foarte bine sa-si atraga presiunea pe el, insa GIGI nu prea intelege asta si se atinge de jucatori dupa infrangeri.

Gigi are mereu cate o replica de genul … pai sunt banii mei si vorbesc despre angajatii mei cand vreau, iar ei trebuie sa ma asculte. GRESIT! Vorbesti despre investitiile tale ca si patron, despre conditiile pe care le oferi angajatilor … insa nu poti sa iesi public sa vorbesti de rau un jucator daca vrei:

1. Sa nu-i scada cota … tot ce apare public negativ despre un jucator … ii trage valoarea pe piata in jos. Deschizi gura … platesti.

2. Poti sa ai o discutie cu usile inchise cu fiecare jucator in parte sau impreuna unde sa-ti prezinti supararea.

3. Daca vorbesti de rau un jucator in public (iar publicul are alta parere despre jucator), ca si patron iti atragi antipatia. Gigi e numarul 1 aici. Ia sa mergi ca si patron la televiziuni si sa spui cati multi bani investesti, ce buna conditii le oferi angajatilor de la club, ce jucatori extraordinari ai tu la club (ca de asta au semnat cu Steaua) etc. Sa vezi atunci ce stadion plin o sa aibe. Daca vi si spui ca i-am cumparat pe cei de la Urziceni dar doar 1-2 au confirmat, atunci valoarea celorlanti scade dramatic (Gigi iar pierde bani), creezi senzatia ca la Club nu este un managment adegvat si atunci iti ui suporteri in cap.
Daca chiar este o problema cu cativa jucatori, iesi la televiziuni si spui ce jucatori extraordinari ai tu la echipa, insa cativa dintre ei vor trebui sa plece, pentru ca deja acolo ai posturile acoperite de alti doi jucatori, care au confirmat, la fel de buni … si nu e nevoie de al 3 lea. Sau ca nu mai intra in vederile antrenorului, din moment ce sistemul de joc se va schimba din retur …. Asa le pastrezi valoarea de piata a jucatorile si ii vinzi mai scump decat i-ai cumparat, pentru ca pleaca de la Steaua iar asta trecut in CV unui jucator in Romania… ar trebui sa-i ridice pretul.

Concluzia: Gigi este un personaj simpatic, insa care nu ar trebui sa fie patronul unui club de fotbal. Are inima mare, insa anturajul in care traieste ii creaza un mediu in care el nu este decat o „banca” de jefuit. Cumpara scump …. anturajul il intarata vis-a-vis de un jucator … il vinde apoi ieftin … anturajul isi face partea cu cei care-l cumpara pe jucator.

In fotbal sunt bani murdari, pe sub masa platiti … iar Gigi nu poate sa iasa din acest anturaj … caci mainile nu-i sunt atat de curate.

Este mai usor sa te stergi de haine decat sa te speli cu sapun pe maine!

bertoldino (2 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 10:57

Noi cu povestile … ei cu football-ul , al lor antrenor a zis ca se va juca pana in minutul ’95… probabil si la vestiar ia anuntzat pe ai lui ca au 15 minute de football si 80 de povesti…

Lereter (68 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 12:07

Vorbind de Lacatus-antrenorul,fara a tine seama de jucatorul Lacatus,putem constata ca este un antrenor slab,dar ambitios,cu caracter,dar fara stiinta constructiei jocului,care joaca doar cu experimentatii,exclude riscul,care joaca cu 2 inchizatori,care nu stie scoate aparatorii din careu lui.Echipele lui Lacatus joaca incrancenat,construiesc cu pasa lunga,ocaziile de gol sint rare,schemele la faza fixa periculoase la poarta proprie,fara efect in atac.L-am urmarit de mult.Conditii ca la UTA nu va mai gasi:banii pe mina,sa aduci ce vrei,sa nu se bage nimeni la tine,dar rezultatele au fost dezastru.A adus ineficieti,mincatori de bani-Miu,Sabin I,Chirita,Oprita,Zaharia,vreo 35 de jucatori noi,in 2 ani- si a lasat dezastru in urma,retrogradare,jucatori liberi,financiar haos.La Steaua ,unde banii lui Gigi estompeaza unele chestii,nu se vede,dar jocul echipei e la fel DEZASTRUOS.Asta e Lacatus,idolul,antrenorul,un antrenor cu raspundere si valoare limitate.Un salariu de citeva zeci de mii de Eu.la wl este inaintea a orice,nu se refuza.Accepta paruiala lu Gigi,vorbeste frumos,da nu produce.Asta e.

Philip (44 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 13:34

Articol corect si bine venit. Ma indoiesc insa ca etern perdantul Lacatus va intelege ceva din el. Parerea mea.

Comentează