Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cehul Uhrin, care Uhrin?!

Răspunzîndu-i lui Marian Iancu, Cosmin Contra a greşit. Indi­fe­rent ce carte de vizită şi ce calități are un antrenor, ­nu-i serveşte să se ia în gură cu patronul. Pentru Contra era cu atît mai puţin recomandabil să-l înfrunte pe Iancu […]

luni, 6 decembrie 2010, 6:00

Răspunzîndu-i lui Marian Iancu, Cosmin Contra a greşit. Indi­fe­rent ce carte de vizită şi ce calități are un antrenor, ­nu-i serveşte să se ia în gură cu patronul. Pentru Contra era cu atît mai puţin recomandabil să-l înfrunte pe Iancu cu cît acesta e recunoscut ca foarte exigent, dar şi foarte orgolios. Nu suportă ca ­vreun subordonat să iasă din cuvîntul lui. Întrucît a mişcat în front, Contra a devenit victima propriei nesăbuinţe. Obişnuit cu fotbalul spaniol, în care a jucat pe parcursul a 11 sezoane, a comis eroarea de a-l confunda cu cel românesc, unul ce se conduce după aceleaşi legi, pe care destui le interpretează însă cum le convine!

Ca să-l înveţe minte pe “rebel”, ­Iancu a anunţat prompt că-l va înlocui cu Dusˇan Uhrin junior, a cărui numire se va oficia­liza probabil curînd. Cehul a ­părut încîntat să se întoarcă la Timişoara, ­unde a mai ­lucrat un an şi jumătate. Dar ­graba cu care a zis da a contrariat, ştiut fiind faptul căa fost dat afară în noiembrie 2008 chiar de Marian Iancu, ba încă într-un moment în care “Poli” trăgea la titlu!

Ocupa locul 3 din pricină că UEFA îi ­luase 6 puncte în urma conflictului cu Zambon. Cu ele, pe care le va reprimi ulterior, s-ar fi aflat în fruntea clasamentului la ora demiterii lui Uhrin! Pe Iancu nu l-au deranjat rezultatele, cum să-l fi deranjat?! În schimb, l-a ­enervat bănuiala că Uhrin ar fi început să trateze în secret cu Steaua, zvon ce nu se va confirma. El va continua în România, însă nu în Ghencea, ci în Gruia. Va pleca de la CFR după numai 5 etape.

Să spunem că Uhrin trebuie înţeles. Demis de AEL Limassol, actuala formaţie a lui Stoichiţă din Cipru, era pe liber, fără angajament. Iar dacă eşti şo­mer, nu mai faci fasoane, accepţi ce ţi se oferă. Mai ales că, a mărturisit-o el însuşi, s-a simţit ca şi acasă în oraşul depe Bega pînă cînd i s-a arătat uşa ­pestenoapte! De presupus că a uitat ­repede afron­tul. Vorba lui Churchill, ­nu-s permanente nici prieteniile, nici duşmăniile, doar interesele.

E dreptul oricărui investitor, deci şi al lui Marian Iancu, să pună ce antrenor pofteşte şi, din păcate, să-l destituie de cîte ori i se năzare. Cît timp problema stabilităţii tehnicienilor nu se va rezolva, fotbalul nostru va suferi, dar asta-i altă poveste. şi totuşi, în acest context, se ridică întrebarea pe care Uhrin îl vrea patronul lui “Poli”, la care se gîndeşte? La cel pe care l-a ­mazilit cu seninătate în 2008 sau la cel de la ­care aşteaptă să cîştige campionatul? Să aibă oare decizia readucerii cehului și un sens autocritic?

Comentarii (87)Adaugă comentariu

Potigrafu (19 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 18:16

Bine i-a facut Contra lui Iancu si asa ar fi trebuit sa faca si altii vizavi de Becali, Mititelu, Porumboiu, Paszkani si alti patroni neamuri proaste. Poate asa s-ar civiliza si umflatii aia, si suporterii si gazetarii.

niculae (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 18:20

Domnule Ioanitoaia, in tara asta nu mai sunt reguli si nici bun simt. Chiar un patron este D-zeu?Nu mai sunt contracte de munca , iar patronul isi poate permite sa fie deranjat ca un sclav isi permite sa raspunda. Suntem de speriat.

Dani (1 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 18:46

@Potigrafu, as vrea sa incerci ce tara iti doresti tu, si dupa 5-6 luni sa intorci vorba patronului care te PLATESTE.
In orice tara civilizata, angajatul e de acord cu patronul (in cazul lui M.Iancu chiar are dreptate, echipa joaca jenant de prost, iar antrenorul se ia la cearta cu arbitrii). Contra nu ar fi trebuit sa reactioneze verbal si punct. Putea in schimb sa reactioneze cu echipa pe teren in retur.

blyzz3d (1 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 18:48

De ce nu a procedat bine Contra? Pentru ca a avut curajul sa scoata capul de sub papuc? Sclavia a apus de mult in Romania !

tactic-zone (2 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 18:49

–despre contra,nu are rost sa glosam. dl iancu nu l-a dorit niciodata, l-a numit pt ca ,in plin campionat,ramasese fara petkovic . demiterea sa pe motiv de „e tare in gura” ,nu-i decat un pretext.
–numirea lui uhrin este ilogica,pt ca este acelasi gen de antrenor ca sabau, criticat pt lipsa de spectaculozitate,riguros, dar ,cum spun suporterii banateni „de acum, jocul nostru ofensiv va fi cu mingi de la luchin ,direct catre axente. linia de mijloc devine fileu.”
–demitandu-l pe uhrin, apoi acceptand fara regrete demisia lui sabau (doi antrenori cu acelasi stil) ,ca apoi sa te intorci la uhrin, arata ca acest club este condus dupa ureche !! NU EXISTA STRATEGIE, EXISTA DOAR DESPOTISMUL FRAZEI „ASA AM EU CHEF ,CA IO DAU BANII !”

calin (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 18:56

Presa este incredibila!!Cica tot Contra e de vina?Sunteti la fel ca si naum samuila si toti ceilalti…cautati doar scandaluri…in ce hal a ajuns presa sportiva…mi-e lehamite sa ma mai uit si la meciuri din liga 1 daramite la emisiunil dvs de 2 lei..in curand o sa renunt si la a citi ziare….sa traiti linistiti in mic dvs romanie

zen_cfr (14 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 18:58

Dle Ioanitoaia… permiteti-mi va rog sa va spun ca articolul dvs este unul dintre cele mai penibile pe care le-am citit vreodata.
Atitudinea pe care o sugerati dvs este de umilinita, dvs va umiliti in fata patronului dvs? daca va pune sa spalati toaleta o faceti? sau daca intr-o seara cand iesiti de la munca va arunca niste jigniri si va zice sa sunteti un incompetent? dvs , conform articolului, atunci faceti o plecaciune, va cereti scuze ca sunteti un vierme mic si amarat si ii pupati picioarele celui care va umfla conturile. Dl Ioanitoaia, eu inteleg ca sunt vremuri grele si ca multe dintre valori sunt date peste cap din cauza banilor (lipsa), dar sa stiti chiar si pe aceasta vreme, mai sunt oameni cu onoare si cu coloana vertebrala…. nu v-ati gandit un moment la asta.. si stiu si de ce. pt ca dvs nu aveti.
Sunt tare curios daca se va posta acest mesaj

vlad (13 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:00

Contra a fost un idiot. Si sunt bland. Cum adica sclavia??? Prin ce anume a fost el sclav acolo? a venit Iancu la antrenamente??? nici vorba. Ba mai mult, el un oarecare, un fotbalist, fara nicun fel de rezultate a fost creditat ca antrenor la Timisoara…. a primit o uriasa sansa, pentru care trebuia sa fie extrem de recunoscator!!! Nu e prima oara cand isi permite sa tipe la Iancu, sa-l contreze…. scuza-ma, dar oricine face asta cu patronul unde este angajat, o sa fie dat afara!!! Contra nu era nici macar direct subordonat lui Iancu, era vreo 2,3 nivele mai jus, sub Stanciu, sub Chivorchian. Nu si-a stiut lungul nasului, nu a reusit sa scape de nesimtirea acumulata ca jucator…. pacat de el.

In opinia mea, schimbarea lui era oricum necesara, Timisoara nu a jucat mai nimic sezonul asta, desi este pe locul 2. Fara sclipirile lui Zicu probabil ar fi fost pe la mijlocul clasamentului.

atdi (1 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:04

@Dani sa stii ca nu e asa in vest. Exista respect reciproc si patronul nu se baga peste munca ta, nu vine sa-ti spuna cum sa-ti faci treaba sau sa-ti spuna ce strategie sa alegi pentru ati treaba bine si la timp, pentru ca pur si simplu nu e treaba lui si de aia te-a angajat. Exista chiar contradictii dure intre ierarhii, dar nu-ti taie nimeni capul ca ai tupeul sa-ti contrazici superiorul atata timp cand vii cu argumente si iti faci cum trebuie treaba. Iancu sta numai la televizor si e specialist in toate ca majoritatea patronilor romani (nu toti sunt asa).

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:07

Contra a devenit victima prorpriei nesabuinte ? Cum adica ? Nu toti vroiau ca patronii sa lase pe antrenori in pace ? Acum se vine cu acuzatia ca antrenorul n-ar fi trebuit sa-i raspunda ? Dar ce sunt acesti patroni, ca nimeni n-are dreptul sa spuna unele lucruri ? Eu zic sa joace patronii, sa antreneze patronii si sa ia si banii patronii, si gata…….Oricum in o multime de stiri de sport apare numai ce a spus un patron si ce a spus altul, asa ca …..

sa (1 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:09

intr-o societate comerciala patronul poate sa fie dictator. el da banii, el hotareste. ganditi-va ca aveti o firma, iar angajatii sunt obraznici, ce faceti?

Albert (124 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:17

De la o vreme Iancu face mai mult rau decat bine Timisoarei. Dar si Contra, sunt de acord cu dv., a cautat-o cu lumanarea. Daca te plateste Iancu si nu putin, nu il infrunti la TV, ci intre patru ochi. Asa ce a realizat? S-a dat afara! Aia care va dati moralisti pe blog, ia ganditi-va cam ce curaj ati avea voi sa va luati de patroni. E usor sa te dai mare sub anonimat, dar in realitate cati dintre voi stati sluj?

Gruita (22 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:18

Catahreză
Nu înţeleg de ce nu mă înţelegeţi că vă înţeleg că mă-nţelegeţi, dar vă-nţeleg că mă-nţelegeţi când nu vă înţeleg de ce nu mă înţelegeţi. Mă înţelegeţi?
Ce ţi-e şi cu înţelesurile astea? Mai ieri îi sărea lumea în cap lui Şumudică pentru că a folosit forţat termenul „fortuit”. Întâmplător mai alaltăieri nici ei nu ştiau sensul corect al cuvântului. Noroc cu reclama pentru nu ştiu care cognac care i-a dumirit. Pe mine cuvintele încrucişate m-au salvat de la o asemenea catahreză cu ani în urmă. Piaţa de vechituri din cotloanele minţii mele v-ar putea plictisi cu alte şi alte forme de înţelesuri transferate, dar nu cred că au foarte mare legătură cu fenomenul sportiv.
Ce-aţi zice să disecăm termenul suporter? Oare nu vine de la a suporta? Cine să suporte? Noi care trebuie să ascultăm o sumedenie de injurii şi necuvinte din partea turmelor de.. (era să spun suporteri)? Ei care găsesc cu cale că refularea de la meciuri nu mai constă doar în mâncatul de seminţe şi stuchitul cojilor pe gulerul celui din faţă? Telespectatorii care dau sonorul mai încet atunci când portarul oaspeţilor trebuie să degajeze o minge de la 6 m? Eu credeam că suporterul trebuie să suporte doar nerealizările echipei favorite. Să o încurajeze. Să treacă peste ele. Să viseze că mâine va fi mai bine şi să se bucure din ’67 şi până în ’99 o singură dată. Cârcotaşii o să-mi spună că Rapidul a luat campionatul şi în 2003. Toate regulile au şi excepţii.
Aşadar avem vacanţă. O vacanţă care mă face să slalomez printre clasamente. Părerea mea este că Brăneştiul nu este destul de jos şi că Năvodariul şi Chiajna sunt prea sus. Asta e! De când tot scriu despre ruralizarea fotbalului prietenul meu, Alin Buzărin, nici nu mai îmi răspunde la telefon. Voi suporta asta. Ceea ce nu voi suporta este gândul că iar vom avea meciuri de prim rang, uneori jucate nu numai îndârjit, ci chiar frumos, spectacular, în faţa unor gradene cu maxim 2-3000 de spectatori. Titlul câştigat de Urziceni acum un an este o înfrângere a fotbalului românesc. Mă înţelegeţi?
Cât urăsc întrebarea asta, mă-nţelegi!?

[email protected] (44 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:24

n-a fost infrant, dar nici n-a infrant pe nimeni. Ce preferati din 10 meciuri? 10 egaluri, adica 10 puncte…sau 5 infrangeri, 5 victorii, adica 15 puncte?
Pana la urma, ce-l recomanda pe Contra ca antrenor? Ce scoli a facut? Pe la ce mare antrenor a fost asistent sau secund? La noi e moda tampita sa luam direct un jucator mare si sa-l consideram un super talentat antrenor de perspectiva! Ca si Hagi, Viorel Moldovan, Lacatus, Maradona, Cosmin a sarit niste etape. Nu uitati caMourinho a carat notitele si mingile unor mari antrenori gen Sir Bobby Robson si Van Gaal, de la care a furat meseria , apoi si-a pus propriile idei in practica. Guardiola a antrenat echipa secunda cativa ani buni. D-l Contra e totusi prea inteligent si talentat ca sa aiba nevoie de asa ceva, direct trebuia pus selectioner. Cand te egaleaza Bistrita de la 3-1, e clar ca echipa e varza

Alexandru_ B (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:31

Pot, s-au am voie sa intreb…, Oare cine sunt acesti „patroni?” ce isi permit sa incalce legile tarii, sa nu plateasca jucatorii timp de 2 1/2 luni, ori… multe alte farade legi? ‘Vezi M. Lacatus, in momentul de fata si un macaragiu cistiga mai mult”in acte” decit domnia sa.
Si intreb din nou „Cine sunt ei si de ce sunt peste LEGE?
Multumesc.

valer (10 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:40

Nea Ovidiu, indraznesc sa va contrazic nitzel.Patronii nostri nu sunt,asa cum cred ei si cum,din pacate ii mai consideram uneori,niste Dumnezei pe pamint,ale caror competentze cresc sau scad, se extind sau se restring direct proportional cu „grosimea” contului.Dimpotriva, as spune.Departe de a fi niste zei (sfinti cu atit mai putin),patronii sunt simpli muritori (ah,daca s-ar putea cumpara nemurirea…!),competenti atit cit le permite pregatirea,orgoliosi cit le permite cultura si tzifnosi cit le permite educatia cea simpla dar sanatoasa,de-acasa.Exceptiile – prea putine,din pacate – nu fac decit sa confirme o realitate greu de combatut de vreme ce zilnic se gasesc „zei” patroni de competentze.Am sa-l numesc acum pe Iancu de Timisoara,caci el este zeul momentului,de cind s-a-mproprietarit cu dreptul de a-l terfeli pe unul dintre cei ce-au purtat competent si cu onoare tricoul Nationalei de fotbal a Romaniei.De Cosmin Contra am auzit odata ce-a ajuns sa practice fotbal la cel mai inalt nivel,facind astfel dovada ca,desi nu a apucat sa-l inventeze,gasindu-se altii,mai iuti cu vreun secol,a reusit sa inteleaga fotbalul suficient de bine incit sa ajunga sa-l practice,ca meserie,in Italia si Spania – pe unde Iancu ajunge doar in concedii. Despre Iancu am auzit doar dupa ce a reusit sa-si cumpere un loc in fotbal,nicidecum pentru ca ar fi facut ceva memorabil in fotbal.Nici posibilele sale competentze in alte domenii nu l-au scos pe acest Iancu din anonimat – desigur,daca omitem niste materiale de presa legate de RAFO s.a.m.d. Si-atunci,de unde a rasarit muntele de competentza fotbalistica ce raspunde (cind are chef,desigur) la numele Iancu si prenumele Marian?Este de la sine inteles ca si daca nu si-ar fi cumparat locul in fotbal ar fi avut dreptul la opinii despre jucatori,antrenori ori despre fotbal in general.Poate spune ca unul sau altul nu joaca bine,ca nu antreneaza bine,ca nici unul nici celalalt nu sunt pe placul sau etc.La fel si Contra,de exemplu,are dreptul sa spuna bunaoara despre petrolisti ca sunt murdari,poate chiar mizerabili,dar nu are dreptul sa spuna,in zeflemea,ca au inventat petrolul,numai pentru ca nu su8nt la fel de buni ca texanii.La fel nici Iancu nu are dreptul sa se umfle in pene si sa-si bata joc de competenta lui Cosmin Contra in materie de fotbal.Cosmin n-a inventat fotbalul,dar l-a practicat la nivel atit de inalt incit a devenit un nume mare in fotbalul european.Iancu,oriciti bani aar avea,ramine doar un tip mare din jurul fotbalului romanesc.N-o fi Contra un mare antrenor (deocamdata),dar cit de competent trebuie sa fii sa-l iei peste picior dupa ce tot tu l-ai angajat?Nu, nea Ovidiu,M. Iancu emana tzifna,nu orgoliu si este lipsit de bun simt,nu exigent (sper sa apreciati eleganta expresiilor,in vadit contrast cu persoana despre care este vorba).Iata de ce cred cu tarie ca nu a gresit deloc Cosmin Contra atunci cind i-a raspuns lui M.Iancu.Nici un aptron nu ar trebui lasat sa-si bata joc de angajatii lui sau ai altcuiva ori chiar sa-i umileasca,doar pentru ca au bani,pentru ca sunt patroni de firme,de afaceri,nu de constiinte.

alen (3 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:40

in primul rand contra a terminat neinvins in campionat. pe urma chiar nu era sa se lase calcat in picioare doar fiindca in romania patron/angajat este inca una medievala. Pe urma nu stiu cum are iancu asta drepturi sa faca ce i se nazare, pana la urma consiliul judetean si consiliul local dau cam 2 milioane de euro anual iar echipa foloseste stadionul proprietate publica . Sa inteleg ca noi toti suntem suntem obligati sa-i finantam dl iancu joaca de-a patronul unui club de fotbal care face „ce i se nazare”?

florin (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:42

Contra a facut f.bine bine ca l-a infruntat pe Iancu…in conditiile in care echipa e neinvinsa de 18 etape, si s-a trezit Iancu vorbind la televizor si dand aiurea i toata lumea lumea…Bravo Cosmin ..Timisoara e cu tine !!

Stefan (17 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:42

O regula de bun simt, in special pentru patroni este de a vorbi cu angajatul tau intre 4 ochi si nu al face troaca de porci fata de toata lumea. Patronul poate sa ma dea afara, sa imi taie salariul sa ma umileasca intre 4 ochi dar nu sa imi calce demnitatea in picoare in public. Bravo Contra. Cam imi dau seama ce fel de patron este Iancu si cit este de urit de angajati lui din compania sau companiile pe care le conduce. Am lucrat afara dar si daca am gresit nu am fost jignit. Am fost dat afara politicos. Cind l-am intrebat de ce nu ma jigneste, ca in Romania, mi s-a raspuns ca sint om iar el patronul este si el om.

Stefan (2 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 19:55

Salut tuturor! Timisoarean fiind chiar as fi interesat sa stiu cam cat a investit „net”acest om numit patronul lui Poli. Din cate stiu, autoritatile locale „sprijina” frumos clubul…Stiu ca „fotbalul e o afacere”, dar chiar asa sa faci albie de porci pe cine, cum si cand vrei? Ori tu stai la coada pt drepturile de televizare, reclame, pt participarea in cupe(sume luate de club, nu-i asa? si nu numai de Iancu?) Nu platesti jucatorii cu lunile si te pretinzi ceea ce esti?…in fine mi-e greatza de ce se intampla in fotbalul romanesc ingropat de neocomunisti, personaje obscure si neputinta…

cipi (2 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 20:18

Faceti o greseala cand scrieti motivul demiterii lui Uhrin de acum 2 ani. Ma mir pentru ca in acea vreme in Gazeta s-a scris motivul real al demiterii si anume faptul ca Uhrin a indraznit sa-l infrunte pe Iancu pentru ca l-a dus cu zaharelul si nu a platit banii jucatorilor desi ii promisese acest lucru. Asadar Iancu are acest obicei prost si in alt context poate gestul lui Contra era considerat gresit(cum afirmati si dumneavoastra) dar in aceasta situatie Contra a reactionat asa cum trebuia. Pacat doar ca nu va putea sa-si duca munca la capat si probabil pe viitor va fi scarbit sa mai lucreze in Romania cu asemenea patroni.
Iancu incerca acum sa scape de furia suporterilor care s-au saturat de el si mizeriile lui, mizand pe afinitatea acestora pentru Uhrin jr.

Petre (255 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 20:25

Degeaba se trezesc multi vorbind, patronul da banul si trebuie ascultat, iar vorba dulce mult aduce, cred ca daca nu era atat de incapatanat si orgolios Contra avea mai mult de castigat. Luandu-se in gura cu Iancu nu a reusit nimic, doar a fost data afara, asta sa ii fie invatatura de minte.

Dan (37 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 20:32

Am mai spus-o si o repet, Contra este antrenorul de care echipele romanesti ai nevoie, iar Iancu este presedintele, (spun presedintele, ca dupa cite am inteles eu, este presedinte nu patron) de care fotbalul ronanesc nu are novoie. Iancu a inceput toata abureala in public, deci cind echipa i-ti este neinvinsa 18 etape, faci iesiri din astea, faci troaca de porci tot ce e sub tine. Intradevar, se vede lipsa de concentrare, in jocul Timisoarei, si cred ca si Contra, suporterii, chiar si jucatorii, nu sunt multumiti de asta, dar sa faci ce a facut Iancu, nu are nici o logica, se putea discuta si altfel. Iancu, cred ca mas media l-a pus in aceiasi oala cu Gigi Becali, desi este mai citit ca el, ” no question” dar apucaturile giulestene il tin acolo. Iar Contra este asemuit cu Dan Petrescu, ceea ce nu este rau deloc, zic eu. Si dorinel Munteanu, alt antrenor de referinta al momentulei, a avut probleme cu Steaua ca jucator din cauza banilor si in final a cistigat, nu-i asa? Deci in concluzie, Iancu a pornit totul, poate chiar stiind Contra va riposta. Ce ar fi facut Dan Petrescu in locul lui Contra? Deci Iancu sa se orinteze catre antrenori mai mediocri, mai cu pupaturi de mina, dar sa nu plinga dupa rezultate, ca nici un antrenor care stie ce face, nu o sa inchita ragaielile. Parerea mea Uhrin nu va veni, doar daca a ajuns la fundul sacului, dupa cum a plecat?!?! Oricum cu Uhrin, Iancu sa-si asume rezultatele si Esecurile, ca nu are bani sa faca performanta oricum. Bravo Contra! Hai Poli! Tot Banatu-i Fruncea tarii!

leo (23 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 20:35

Hai nea Ovi las-o incolo de catea….acest marian iancu este cel mai slobod la gura asa zis patron din fotbalul romanesc ,il intrece in prostie si in injective pe becali.
patron? ce este aceasta titulatura la noi in fotbal? un individ obscur cu IQ-ul minim, asa zis orgolios, caruia toti trebuie sa se inchine la picioarele lui, un tip care se crede stapanul fotbalistului si al antrnorului. Angajat dar nu sclav…Bravo Contra!

Vlad (2 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 20:36

Din nou,un articol foarte bun din partea dumneavoastra.

Animatul (1 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 20:38

Alo, domnii timisoreni, nu va mai credeti feti-frumosi, celebra voastra echipa e tinuta de un giulestean si, de fapt, care e ea? Fulgerul Bragadiru, nimeni alta.

cmd_happy (8 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 20:40

Tuturor celor care posteaza pe site, cateva observatii:
1. Oare finantatorul unei echipe nu are dreptul sa se declare nemultumit de jocul echipei pe care o finanteaza?
2. Antrenorul echipei antreneaza pe banii lui de crede ca poate face ce vrea la echipa fara sa catadicseasca sa dea un raspuns de bun simt la intrebari legate de jocul echipei
3. Oricat de mare jucator a fost Contra (si a fost un mare jucator) cum poti sa sfidezi finantatorul echipei spunandu-i sa antreneze el echipa. Marian Iancu trebuia sa-i spuna lui Contra sa finanteze el echipa.
4. Adevarul este ca Poli joaca slab, fara conceptie si organizare a jocului. Venit din vestiar, Contra a stiut sa adune jucatorii in jurul lui dar este complet lipsit de diplomatie si inca necopt in aparitiile publice. Are cert un viitor ca antrenor daca va invata sa se controleze.
5. Povestea cu invincibilitatea este pur gazetareasca. Am fi preferat in loc de 10 egaluri, 5 victorii si 5 infringeri si aveam acum mai multe puncte in clasament.
6. Chestia obsedanta si absolut hilara, care a fost lansata de Contra este neplata salariilor pe 2 luni si jumatate. Nimeni nu stie ca in tara asta salariile se platesc o data pe luna???
7. Comentariile de tipul „bine i-a facut X lui Y „finantatori neamuri proaste, etc. dovedesc o logica rudimentara. Intradevar Iancu, Paskany, Porumboiu si altii trebuie sa finanteze echipele de fotbal, pentru ca o multime de oameni sa aiba ocazia sa-si bata joc de ei.
8. Domnule Ioanitoaia de ce nu finantezi dumneata o echipa de fotbal, ca esti toba de fotbal si om de lume

stiintza4ever (78 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 20:46

Contra a grestit primul. In orice tara din lume sunt si patroni care fac cum a facut Iancu. Dar daca tu ca angajat (si om civilizat) te simti lezat, trebuie sa-l infrunti direct dar intre patru ochi. Sa-i spui ce nu te multumeste, chiar sa-i dai ultimatum „imi dau demisia daca mai faci asta”. Dar in nici un caz sa faci afirmatii publice care au efect direct asupra clubului la care lucrezi. Comportamentul lui Iancu e alta discutie. Contra a gresit cum a reactionat la comportamentul lui Iancu. Cel mai bun exemplu: Piturca. A vorbit cu Becali, i-a spus cerintele, Becali le-a ignorat, Piti a plecat. Simplu, civilizat, fara scandal.

jan pitesti (88 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 20:54

speram sa mai vedem fotbal de calitate pe viitor ca pe vremea lui dobrin si hagi.

baias.sorin (1 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:02

E neplacut ,mai ales pentru suporteri ca la aniversarea celor 89 de ani de existenta a clubului in loc sa sarbatoresti clasarea(temporara) pe locul 1,sa asistam la un asemea scandal.Si mai rau este ca rufele au fost spalate in public.Amandoi au gresit.

BB (155 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:03

Nea Ovidiu, te contrazic. Eu sunt convins ca amandoi au gresit, fiecare in felul lui.

Dan (37 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:03

Citesc pe unii de mai jos, si nu i-mi vine sa cred, de fapt si in articol se sugereaza ideea! Probabil asa e mentalitatea Romaneasca, Seful (patronul) poate sa faca tot ce vrea cu tine. Ei bine fratilor. atunci Romania i-si merita soarta, de aceia merge treaba cum merge. Nu vedeti ca majoritatea cluburilor nu pot sa sustina performanata? Daca ai performanta nu o pot sustine material. Dau din gura ca vor performanta si cind au, nu o pot sustine material. Poate multi nu stiu ce s-a intimplat in liga de hockey NHL Canada si USA. Nu s-au jucat un sezon intreg meciurile, pentru ca nu s-au inteles patronatul cu jucatorii. Acolo sunt echipe care mai dau si faliment, daca nu pot platii contractele, cum de altfel sunt si in tarile cu fotbal adevarat. Ori la noi a ramas vorba, „Noi ne facem ca jucam si ei se fac ca ne platesc” mai de mult era zicala, cu muncitul si platitul. Dar oricum toata lumea e fericita cind cumparam si citim ziarele, treaba merge inainte, nu-i asa d-le Ioanitoaia. Cred ca ar fi mai benefic un campionat cu 10 echipe, decit caricatura asta ce este acum.

cmd_happy (8 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:11

Pentru „Timisoreanul” Stefan: daca ai vrea sa stii cat a investit finantatorul lui Poli, nu trebuie sa faci decat efortul minim sa te uiti pe Site-ul oficial. Poli este singurul club din Romania care a facut publice veniturile si cheltuielile clubului. Atunci ai fi scutit riscul de a face de postari ridicole

tam11 (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:15

pt cmd_happy.Nu mai spun nimic.Sunt perfect de acord cu tine

valer (10 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:23

@cmd_happy
Alte citeva observatii…
1.Finantatorul are dreptul sa se declare nemultumit de echipa (joc,atitudine,echipament etc.),dar nu are dreptul sa injoseasca echipa sau pe vreunul dintre membrii echipei.Si, mai ales, sa n-o faca in public.
2.Antrenorul echipei are dreptul sa faca ce vrea si ce stie cu echipa,ca de-aia a fost angajat,nu sa antreneze pe baza de colocvii sau seminare publice. IAr raportul de activitate se da in alt cadru decit in direct la tv…
3.Oricit de mare ar fi Iancu (si este mare!) si oricit de finantator (chiar, cit de finantator este raportat la Primarie,Cons judetean…?) cum poate sa sfideze unantrenor pus de el spunind ca se poarta de parca ar fi inventat fotbalul?Contra putea sa-i raspunda cu o intrebare: da’ ce, l-a inventat Iancu?
4.Necopt in aparitiile publice…?Pai, Cosmin Contra avea aparitii publice cind Iancu umbla descult prin Giulesti si doar visa la JAFO,pardon, RAFO… Confunzi atitudinea, curajul opiniei, cu lipsa de experienta sau de tact.Contra a avut curajul sa spuna unele adevaruri despre arbitraj si despre Iancu.Pe buna dreptate, zic eu, gresit zic arbitri, Iancu si tu…
5.Apropo: cine o fi acest Iancu de a avut tupeul sa-i spuna lui Contra sa nu mai vorbeasca despre arbitraje?
6.Povestea cu invincibilitatea o fi gazetareasca,dar cu ea nu s-a laudat Contra, ci Stanciu si tocmai Iancu,cel care, de altfel,a si lansat ideea cu nu stiu cite meciuri pierdute in locul egalurilor (asta,dupa ce s-a umflat in pene cu performanta asta,neegalata de nu stiou cite decenii).
7.Chestia cu salariile platite doar la 2 luni si jumatate n-ai inteles-o,dar a fost tare observatia ta cu plata salariilor la o luna! 🙂
8.Tu chiar crezi ca „Iancu, Paskany, Porumboiu si altii” investesc in fotbal de dragul multimilor care,iata,devin nerecunoascatoare si ii injura pe bietii Mecena? Doamne!,chiar exista astfel de naivi in lumea fotbalului?
9.Fara suparare,dar invitatia lansata lui Ovidiu Ioanitoaia nu depaseste nivelul logic, intelectual, cultural si educational al zonei ultras…

mihai (6 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:26

Domnule Ioanitoaia,

Contra si-a asumat riscul de a-i replica patronului si bravo lui ca a facut asa. L-a dat afara si cu asta basta, care-i problema?

Dupa mine Iancu greseste substantial. Atit el cit si Contra cind dau declaratii despre Poli reprezinta clubul si nu pe ei insisi, deci Iancu greseste foarte tare cind zice ca nu trebuie sa i se dea replica pe banii lui din 2 motive:

1. nu replica i se da pe banii lui, ci munca antrenorului la schimb cu banii lui; ducind logica la extrem, asa poate sa zica si Contra ca nu este normal sa i se dea replica pe munca lui.
2. in cazul acesta nu e vorba de banii lui Iancu, ci de banii clubului poli care este un lucru diferit.

Io mai degraba cred ca Iancu a provocat totul prin declaratiile lui initiale ca sa aiba motiv sa-l concedieze pe Contra. Asa ca fie ca antrenorul tacea sau nu, zilele ii erau numarate si mai devreme sau mai tirziu tot ii casea nod in papura.

Bravo Contra! Fa la fel oriunde dar nu uita ca trebuie sa fii rezonabil tot timpul.

utaaradan (75 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:30

respectul trebuie sa fie reciproc, nu e permis tu sa ma injuri si eu sa-ti spun saru’mina !nu confundati angajatul cu sclavul . iancu nu aluat si nici nu o sa cistige vreun titlu cu POLI,pt ca nu doreste asta,doar ii amageste pe timisoreni ,cei m-ai buni jucatori si tineri promitatori au fost dati la echipele din bucuresti,restul e bla…bla..

cyrus smith (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:31

Marian Iancu este cel mai urat personaj din fotbalul romanesc. Toti nenorocitii care s-au perindat prin fotbalul nostru au avut cate ceva pitoresc , Iancu nu are nimic : e un personaj sterp , trist si nervos.

Bogdan C.F.R. (3 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:49

Bravo, Contra!
Succes, Iancu & Bragadiru!

Dan (37 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 21:53

Un raspuns lui „cmd_happy” daca nu e cu suparate?

1. Oare finantatorul unei echipe nu are dreptul sa se declare nemultumit de jocul echipei pe care o finanteaza?

Ba are, dar nu cum o fac majoritate, citeva nume de referinta Iancu, Jiji Becali, Porumboiu, Mititelul a lasat-o mai moale, de cind e Pitzurca. Ar trebui sa se uite si ei la CFR Cluj, care nu sta deloc bine in clasament, maniera cum l-au dat afara pe Cirtu? Cred ca e o diferenta mare in comportament, intre Cluj si majoritatea. Fratilor in lumea civilizata rufele se spala in familie. Contra doar s-a adaptat (aparat la acuzele aduse in mod public)
2. Antrenorul echipei antreneaza pe banii lui de crede ca poate face ce vrea la echipa fara sa catadicseasca sa dea un raspuns de bun simt la intrebari legate de jocul echipei

Si crezi ca, Contra si jucatorii au fost multumiti de jocul lor? Hai sa fim seriosi. Numai cine nu avrut sa vada nu avazut-o
3. Oricat de mare jucator a fost Contra (si a fost un mare jucator) cum poti sa sfidezi finantatorul echipei spunandu-i sa antreneze el echipa. Marian Iancu trebuia sa-i spuna lui Contra sa finanteze el echipa.

Nu Iancu sa-si ia jucariile si sa plece, daca nu e in stare sa faca ordine in Club in mod civilizat, ca de giulestisme suntem satui.
4. Adevarul este ca Poli joaca slab, fara conceptie si organizare a jocului. Venit din vestiar, Contra a stiut sa adune jucatorii in jurul lui dar este complet lipsit de diplomatie si inca necopt in aparitiile publice. Are cert un viitor ca antrenor daca va invata sa se controleze.

Jocul lasa de dorit, am spus-o si mai sus, dar care echipa joaca frumos in campionatul nostru? Si are rezultate. Poli e pe locul 2, nu pe 8?
5. Povestea cu invincibilitatea este pur gazetareasca. Am fi preferat in loc de 10 egaluri, 5 victorii si 5 infringeri si aveam acum mai multe puncte in clasament.

Tu preferai asta, Poli era pe locul 1, Dar nenea Iancu tot spunea vrute si nevrute la meciurile pierdute, nu crezi?

6. Chestia obsedanta si absolut hilara, care a fost lansata de Contra este neplata salariilor pe 2 luni si jumatate. Nimeni nu stie ca in tara asta salariile se platesc o data pe luna???

Nu, Contra a lasat sa se inteleaga, ce se intimpla nu e in regula, cum joci, cum nu joci si pe locul 2, deci trebuie sa joci ca Barcelona? Si chiar atunci? S-ar plati salariile la timp? Au patronii bani sa plateasca performanta?
7. Comentariile de tipul “bine i-a facut X lui Y “finantatori neamuri proaste, etc. dovedesc o logica rudimentara. Intradevar Iancu, Paskany, Porumboiu si altii trebuie sa finanteze echipele de fotbal, pentru ca o multime de oameni sa aiba ocazia sa-si bata joc de ei.

Ei se fac primii de ras daca ies si au iesiri de genul, Iancu, JIJI, i-si arata neputinta lor de conducatori, exact cum Cirtu a spart geamul aratind neputiinta, n-ai inteles?

8. Domnule Ioanitoaia de ce nu finantezi dumneata o echipa de fotbal, ca esti toba de fotbal si om de lume

Lasal pe nea Ioanitoaia, el o duce bine cu patroni din astia, ziarul(taitungul) merge, televizorul e aprins, ce-i drept e cam nemultumit, ca nu este performanta, ca vorba aia: “si cu mindra si cu draga nu se poate” deci cu asa patroni asa performanta, in primul rind ei sunt de vina ca nu sunt in stare sa-si gestioneze ograda. Auzi ce zice Iancu: “ Eu nu l-am vrut pe Contra ci Staciu si etc. Eu bine adu-l pe Uhrin, ca-l vrei tu (daca vrea sa vina? ca stim cum a plecat) si daca nu ai performanta Iancule esti singurul VINOVAT.

Sa auzim de bine!

Toma (148 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 22:02

Felicitari pentru articol, d-le Ioanitoaia! va impartasesc intrutotul opinia. Sa aveti un Mos Neculai imbelsugat!

Dan (37 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 22:26

Oricum se pare ca, conflictul banatean sa aplanat in maniera occidentala, exact cum a spus si Contra, ” d-nul Iancu sa nu ma mai atace in public, ca spun mai multe. Pe linga ca pleaca neinvins de pe Bega, Contra mai are o realizare, i-a inchis gura lui Iancu! Te asteptam inapoi Cosmine! Hai Poli!

ddt (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 22:32

echipa asta e rezultatul hobbyului lui iancu: sa aduca jucatori cu care antrenorul, egal cine o fi, trebuie sa aiba succes. asa au venit aliuta, cutean, goga, tibi balan, jucatori care nu se integrau in conceptul antrenorului. iancu a insistat vehement pentru titularizarea fiecaruia. asa a rezultat o echipa inceata si rupta ce care nu prea poti cistiga nimic, plus isteria permanenta a finantatorului care imparte antrenorii in doua categorii, cei ca Sabau care cer voie sa joace cu anumiti jucatori si cei ca Uhrin, Contra si Balint care nu-l prea intrebau. cei din categoria doua au stat mai putin. alegerea lui Uhrin la ora actuala e mai mult tactica. pentru ca are nevoie de banii orasului si a judetului, care sint clar de partea lui contra il aduce daca poate pe Uhrin, un fost preferat a orasului. in articol se vorbeste de finantatorul iancu, de fapt ar trebui spus jumatatea de finantator, ca jumatatea cealalta o da orasul. si pentru jumatatea asta isteria sa e prea mare. orasul trebuie sa-si caute alt partener.

Dr. Victor Stanculescu (19 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 22:41

Maestre, O.I.

Problema interelatiilor: PATRON Vs. ANTRENOR, ESTE o tema fundamentala a fotbalului romanesc: posibila, necesara si mai ales obligatorie pentru viitorul pozitiv si al fotbalului romanesc:

1. Referindu-ne la tripleta: Poli – Iancu – Ogararu, a fost o mare greseala a patronului fortand mana unui jucator care a jucat si antrenat, dar mai mult n-a facut nici una nici alta, sau, si din una si din alta, dar neconvingator pentru performanta, din niciuna!

2. D-l patron Iancu a gresit punand un jucator fara scoala de antrenori si carnet official, incalcand regulile jocului profresionist si prestigiului unui patron si jucator de fotbal de performanta!

3. D-l patron Iancu ca toti falsi patroni face acte neprofesioniste:
* Nu plateste jucatorii la timp si pretinde ca echipa sa joace si sa castige fiecare joc, in orice conditie, oriunde se joaca, orcine este adversarul, iar toti arbitrii trebuie sa fie correcti si sa-l ajute numai odata in fiecare joc!

4. Una dintre cele mai mari lipse ale unei personalitati necompensate este ca numele sau, nu este identic cu personalitatea sa, cu caracterul sau, cu strategiile si respectul tuturor pentru ca primeasca respectful pe care-l cere! Este imprevizibil, este lipsit de profesionalitate-sportivitate, este un megafon care daca are ceva de trasmis, atunci il spune in ziar (injurandu-te), inainte de-a discuta cu antrenorii sau jucatorii! (La noi in Giulesti se numesc mahalagii)!

5. Din ultimele isprave care arata lipsa de cultura sportiva, prin dialogul la telefon cu antrenorul Piturca, arata cat de lipsit de scrupule este d-l iancu!

* L-a scuipat pe presedintele FRF, i-a bascalit pe toti, cum i-a venit la gura si nimeni nu are dreptul sa-i spuna ca este “asa de fapt cum este”!

6. D-le iancu., D-ta esti un sadic! Esti impotriva oamenilor destepti, pentru ca vrei ca toti sa creada ca D-ta esti cel mai destept si frumos! * I-ai schimbat pe toti antrenorii fara pic de buna cuviinta pentru prestigiul unor oameni pe care i-ai angajat, te-ai folosit de ei si le-ai dat cu piciorul in spate! De ce?

*Dintr-un sentiment de dedublare a personalitatii, care au facut din D-ta un urmas al celbrului personal istoric DRAKU-LA DE TIMIS!

7. Din nefericire, aceasta este realitate si nimeni n-o poate schimba (pentru un moment)!

8. In sfarsit, o mare parte din vina este si a tanarului jucator-antrenor (un surogat nereusit pentru nici-una dintre cele trei variante: 1. Jucator ( nu mai este tanar); 2. Antrenor (nu a fost si nu este fara licenta, in nici-o parte din lume, exceptand in Romania), iar 3: jucator-antrenor, nu se primeste decat la categoria FOOTBALL MIC!

9. Si ca sa inchidem cercul slabiciunilor, poate cea mai mare dintre nenorocirile acestei situatii este lipsa de profesionalitate a lui Mircea Radulescu, care nu are nici-o legature cu antrenorii, el acceptand toate aceste “ZMEKERII ALE ZMEKERILOR FOTBALULUI ROMANESC” , DEVENIND EL INSASI UN zmeker-de-profesionalizat, incapabil de un asemenea job si misiune isotrica-profesionala-fotbalistica in secolul al 21-lea pentru Romania!

10. Sigur, nu putem trece peste factorii de decizie ai fotbalului romanesc: Mircea Sandu si Mitica Dragomir, care au obligatia de-a spune NU, ORCAREI NEREGULARITATI, care produc rupture si slabiciuni ale familiei fotbalului de performanta!

Acesta este cercul slabiciunilor fotbalului romanesc de mare performanta! Cum sa facem sa-l reparam? Simplu!

1. Profesionalism pentru toti factorii;
2. Respectarea regulilor pentru toti;
3. Restul este Istorie si Glorie si pentru fotbalul romrnasc

PS: – Imi amintesc de o declaratie a maestrului Mircea Radulescu, in ziar prin care indraznea sa anunte ca a gasit Solutia pentru redresarea fotbalului romanesc: “trimite antrenorii la controlul psihologic pentru atitudini ne-tovara-sesti si e-partinice!

* Dar, tov. mircea radulescu, de ce nu mergi D-ta la doctor de profesionalitate fotbal, sa vezi daca raspunzi la toate intrebarile profesionale ale unei responsabilitati prin care ai pus in pericol generatii intregi de antrenori pe care i-ai distrus, in cunostinta de ne-cauza, adica ignoranta si handicap professional, blat general, incapacitate de decizie in momentele critice ale promovarii jucatorilor la rangul de antrenor, fara sa fie instrutiti!

*Este ca si cand dai pe mana unui mechanic de avion, un avion (un excellent mechanic, care n-a condus niciodata un avion, in a carui mana stau alte vieti (cititi ale jucatorilor si suporterilor- Fotbalului romanesc!)

* Acesta este lantul adevarat al slabiciunilor pe care numai presedintele FRF si presedintele Ligii pot sa le resolve, dar?

*Cine are interes sa fie ordine, cad daca este o ordine dezorganizata nu intreaba nimeni nimic!?

Success!

PS! O ultima intrebare pentru D-l Iancu (sau – si – patronii de cluburi de fotbal): Tuturor celor care farseaza ca investesc si platesc din banii personali: “Stiti de ce nu pleacati D-vs. de la Fotbal? Pentru acelas motiv pentru care cainii nu pleaca de la macelarii”? (ti-am transmis aceasta vorba mare din Literatura si marea profesionalitate si caracter al profesorului Valentin Stanescu)!

Dr. Victor Stanculescu
* FIFA Instructor pentru antrenori
* Fondator al Asociatiei Antrenorilor fara Fronteire
* Din Dubai
Victor@SoccerAcademyofAmerica.com

MIKI II (181 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 22:49

Guritza daca tacea, antrenor ramanea. Ca sa spun drept, mie m-ia placut ca Iancu si-a gsit nasul.
E adevarat ca un salariat nu e bine sa se i-a in gura cu patronul, cu atat mai mult cand patronul e orgolios si coleric. Eu asi mai adauga si nesimtit. Ptr. ca numai un nesimtit nu-si plateste salariatii cu lunile. Nesimtiti au fost si indivizii care au scos regula ca un jucator nu se poate plange de neplata salariului decat dupa 3 luni neplatite. Tot acei nesimtiti nu au stipulat ca neplata imediata a salariilor duce la sanctiuni imediate. Asa ca Iancu, poate fi in continuare nesimtit. Sunt curios cand o sa-si vada Contra cei 70.000 de EURO pe care Iancu ar fi trebuit deja sa-i plateasca. Daca nu ai bani sa-ti conduci afacerea, o vinzi sau dai faliment. La Iancu & Co. nu se pune ca astia sunt toti baieti de baieti.

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 22:50

Se pare ca la noi daca un antrenor sta un sezon la o echipa, face istorie…..

pif (4 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 22:55

pe linga tot ce scrie mai sus, un adevar: iancu are nevoie de Contra si nu Contra de iancu. cel ce da bani vrea sa aiba ce e mai bun pe piata si pentru 10 000 € investiti a primit mai mult de atit. Contra si fara scoala de antrenori e cel mai recent, sub jumatate de an, jucator care a jucat in Primera. pe linga asta a mai fost pe la citeva cluburi si a mai vazut citva antrenori, chiar celebri. diferenta dintre el si iancu e ca ancelotti a auzit de contra si de iancu nu va auzi niodata. si pentru asta merita banii cu virf si indesat. dealtfel maria sa nu-si plateste niciodata datoriile, in cazul lui Balint si Ganea si altii a fost obligat de tribunal. unpatron jalnic care nu are ce cauta la Timisoara. cred ca puterea locala ar trebui sa se gindeasca la o solutie de despartire.

vlad (108 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 22:56

Problema e a lui Iancu. Si in general a „patronilor” care nu au habar de management chiar si de club. Faptul ca au fost buni sa puna mana pe un club nu_i face nici mai destepti si nici mai priceputi la management. Marea majoritate a asa-zisilor nostri „oameni de afaceri”, ca si Iancu nu stiu sa fie manageri nici sa-si angajeze unii. Comportamentul este anti-business, chiar prostesc adeseori, iar rezultatele sant cele pe care le vedem. Sa reactionezi asa arata o lipsa de control ingrijoratoare. Doar daca nu intervine alta varianta: ca si in cazul Uhrin cand un antrenor are prea multe succese si risca sa devina mai popular decat patronul si atunci mai bine il dai afara chiar cu citeva etape inainte de castigarea campionatului. sau antrenorul are prea multe succese si risca sa ceara mai multi bani si el si jucatorii si atunci il dai afara. oricare din variante comportamentul lui Iancu il descalifica ca om de afaceri si ca leader. Dar in Ro asa ceva n-are importanta. cel mai important e sa fii tare si mare in orgoliu. Penibil .

Gopo (8 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 23:01

Mai nea Ovi!! Te-ai ramolit de tot. Cum sa nu raspunda antrenorul atunci cand finantatorul e nemultumit de jocul echipei?? Sa-i raspunda ! Dar nu ca un GOLAN , asa cum din pacate se comporta cei mai multi dintre fotbalisti nostri cam nedusi la scoala

patrick (1 comentarii)  •  6 decembrie 2010, 23:20

nea ovidiu nu mai incurajati sclavia,lasati sa vorbeasca si antrenorul la adresa patronului.voi ziarisitii mai incurajati antrenorii sa nu plece capul la ce spune iancu de exemplu…………el e in fotbal de 6 ani …nu a apucat sa vada atatea meciuri cate meciuri a jucat cosmin contra…sa stea linistit si sa faca echipa ca inainte de a fi si pertrovic…..

Comentează