Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ioaniţoaia scrie despre patronul Stelei » Gigi e victima propriilor erori

Steaua a învins Rapidul în Giuleşti, după care, împotriva ­oricărui pro­-nostic, a pierdut acasă cu Media­şul!  Ultimul eşec l-a determinat pe Gigi Becali să critice, dar şi să ameninţe. A anunţat că urmează “curăţenia de ­iarnă”, referindu-se însă nu numai […]

luni, 15 noiembrie 2010, 6:20

Steaua a învins Rapidul în Giuleşti, după care, împotriva ­oricărui pro­-nostic, a pierdut acasă cu Media­şul!  Ultimul eşec l-a determinat pe Gigi Becali să critice, dar şi să ameninţe. A anunţat că urmează “curăţenia de ­iarnă”, referindu-se însă nu numai la vestiar, ci şi, spre deosebire de alte prilejuri, la ­banca tehnică şi chiar la loja oficială. Componenții lotului, Lăcătuş şi conducătorii ar trebui să se simtă ÎN PERICOL, a avertizat Gigi.

Se ştie că suporterii îl demonizează pe finanţator. Îl consideră principalul vinovat de ceea ce i se întîmplă Stelei. Îl socotesc CAPUL RĂUTĂŢILOR. În linii mari, au dreptate. Acesta vorbeşte prea mult şi se bagă unde nu-i fierbe oala, inclusiv în treburile antrenorilor.

O asemenea judecată pare însă una ne­nu­an­ţată, otova. Tocmai deoarece, evidenţiind cusururile persoanei vizate, nu ţine cont şi de calităţile ei. De faptul că Steaua e unul dintre puţinele noastre cluburi, poate singu­rul, CARE ÎŞI PLĂTEŞTE JUCĂTORII la zi, ba şi în condiţiile în care oferă salarii foarte mari. Alt exemplu: în vreme ce ­majoritatea echipelor circulă prin ţară, sute şi sute de kilometri, cu autocarul, cea roş-albastră foloseşte în mod regulat avionul, ca să nu obosească băieţii şi să fie proaspeţi! Dar răspunsul lor nu-i cel scontat. Din contră, lasă de dorit, dezamăgește.

Exagerează cei ce-l acuză pe europarlamentar de ZGÎRCENIE. Corect, afectat de criză, a mai strîns şi el baierele pungii. Cînd Piţurcă i-a cerut însă să ia 13 fotbalişti noi, ­n-a ezitat să scoată din buzunar 2,5 milioane de euro. Ulterior, la îndemnul lui Ilie Dumitrescu, a adus alţi 8 de la Urziceni, spre a constata acum că, din păcate, a investit de florile mărului! În loc să-şi zdrobească adversarii, Steaua GÎFÎIE, SE CHINUIEŞTE, iar distanţa de 11 puncte faţă de Oţelul n-are cum să-l mulţumească pe patron. Şi, logic, nu-l mulţumeşte.

Merită împărtăşită ideea că Gigi ­Becali e primul responsabil de parcursul ­inegal al Stelei şi, ca atare, decepţionant. Incon­secvenţa lui, lipsa de măsură şi de răbdare au dus la o PERMANENTĂ ­INSTABILITATE, din cauza căreia rezultatele întîrzie la ne­sfîrșit să apară.

Gură bogată, Gigi va susţine că a acţionat cu bună-intenţie. Probabil, atît că a ­făcut adesea ­lucrurile greșit, gîndind prost sau ­fiind sfă­tuit la fel. Nici el, nici echipa nu vor de­pă­­şi impasul dacă Gigi nu va realiza că, de pildă, Gaz Metan a cîştigat în ­Ghencea şi datorită faptului că Pusztai lucrează la Mediaş de 3 ani şi jumătate, interval în care Becali, crezîndu-se cel mai deştept dintre pămînteni, a rulat 14 antrenori! I-a dat afară ori i-a silit să plece.

Cît timp finanţatorul ei va refuza să înţe­leagă nişte adevăruri simple, Steaua va al­-ter­na victoriile cu înfrîngerile şi va naviga la mijlocul clasamentului. Cine constru­ieşte cu o mînă şi dărîmă cu cealaltă nu tre­-buie să se aştepte la altceva.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

tactic-zone (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 19:02

becali vrea o constructie fara temelie. vrea sa vada un palat inaltat, falnic si nu accepta ca inainte de a inalta semeata constructie, trebuie sa faca niste sapaturi in pamant. cand vine un antrenor care vrea sa lucreze mai intai la temelie (sub pamant, cu ceva mizerie) ,becali ii reteaza entuziasmul spunandu-i ca el vrea repede cladirea ,sa aiba cu ce se lauda, sa o vada „dujmanii” si sa moara de ciuda. nu poti construi un palat, fara temelie, pt ca la primul cutremur, se darama. cu o temelie solida, ai o constructie solida. dar sa lucrezi la temelie inseamna sa ai rabdare, sa sapi, sa te murdaresti, sa rabzi uitandu-te mai intai la gaura din pamant. patronul a incercat sa cumpere o cladire gata construita, unirea valahorum urziceni, dar a asezat-o in locul cladirii sale, unde nu se sapase temelia. iar constructia a cazut ! poate o zideste pe ana lu` manole 😉

Zeke (10 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 19:04

Ciobanul nu va intelege niciodata, e limitat. Lipsa scolii nu poate fi compensata niciodata cu sacose de bani.

Mihai (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 19:18

jiji tot zice ca la iarna va aduce alti jucatori,alti antrenori,ca la steaua daca nu esti pe locul 1 pleci.perfecta dreptate,sunt de acord.dar de ce nu are curajul nici unul dintre ziaristi sa’l intrebe pe jiji ‘Dar tu cand pleci?’asa ar fi normal,sa plece el primu’ acuma.de cand ia ciobanu deciziile exclusiv,steaua ii o echipa ce se face de ras an de an.inainte era mm stoica care mai lua decizii bune.de cand mm a plecat,steaua ii 0.0 trofee,doar cu niste calificari din greseala in ucl.PLEACA JIJI SI TOATA SUFLAREA STELISTA VA FI FERICITA

mos tagartza (14 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 19:22

1. cei doua milioane si jumatate cheltuiti la cererea lui Piturca sunt de fapt bani luati de Gigi de la „oameni” pe diverse intelegeri si imparteli . ca si cazul lui Tanase , cumparat de Giovanni pe banii lui sau mai nou Bogdan Stancu si Gardos . din punctul asta de vedere e foarte distractiv cum se plang dinamovistii de influenta clanului Becali , pe cand stelistii stau foarte linistiti .
2. tranzactia „urziceni” reprezinta o reglare a unei datorii pe care Gigi stia ca are sanse infime sa o recupereze mai ales avand in vedere apartenenta „basesciana” a lui Mitica Bucsaru . asa ca a avut de ales intre a nu avea nimic sau a accepta ce i s-a dat .. lol

si , da …concluzia :

gigi este un manager de doi lei la fel ca marea majoritate a celor care conduc cluburile din divizia A .
atata timp cat tu crezi ca 22-23 de oameni vor muri pe teren pentru tine in timp ce tu ii blestemi in toate limbile , doar pentru ca ii plimbi cu avionul ….. atunci inseamna ca esti cel putin un geniu neinteles

cat despre salarii …. toate aceste „genii” cu gigi in frunte sa se limiteze la ce pot plati , sa plateasca ce isi permit la timp , iar daca nu au , sa lase jucatorii sa plece acolo unde sunt apreciati si platiti …..eeeee , cum suna asta …nu e bine , nu ????….mai bine ii pacalesc cu zeci si sute de mii pe care nu-i au si dupa aia plang ca nu au incasat milioanele din Champions League .

din aceasta logica simple a acestor „genii” inseamna ca in fiecare campionat european ar fi platiti doar fotbalistii celor care au intrat in CL iar restul sa astepte , nu ??? … ca doar ” sunt mercenari fara suflet pentru culori „

Mick (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 19:26

nea Ovi,
a dat atataia bani pe transferuri doar dintr-un calcul meschin, ca va castiga campionatul lejer, datorita valorilor sin echipa.
sa nu fim creduli, pe becali il intereseasa banii, mai putin perfomanta, putin ii pasa….

chris_gali (297 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 19:47

Eu cred ca Becali are perfecta dreptate !!!…cand oferi ceva vrei si ceva in schimb !….si becali ofera salarii , conditii , prime , sansa de afirmare a jucatorilor si primeste in schimb indolenta jucatorilor !!!…cand echipe ca Medias si Otelul care joaca pe cate 2 beri in caz de victorie si te bat si inca la tine acasa e greu sa nu rabufnesti !!!…Becali ofera toate conditiile pt a face performanta la Steaua si performanta nu mai vine…In timp ce aia care joaca pe cate 2 beri isi dau viata pe teren si ai tai platiti un Euroi si rasfatati cu chartere ii vezi ca mimeaza fotbalul te apuca sila !!!…pana si jucatorii Unirii care au venit , cat au jucat la Urziceni erau ca furnicile si acum au devenit….trantori !!!…Iar ideea ca Becali sa nu se ia de jucatori mi se pare o ABERATIE !!!…in timp ce altii care lucreaza pe $100 sau $200 sunt certati de bossi sau patroni daca nu dau randament la munca , jucatorii platiti cu zeci de mii de $$$ de ce n-ar fii !!!???….lupescu cand se ia de jucatorii de la nationala , complet aiurea , fara nicio treaba , fara nicio investitie , asa de draqul de a-si emana prostia , nu se mai face atata caz !…Sa nu uitam totusi ca Becali a aruncat cu milioanele de $$ anul acesta in timp ce alte cluburi se orienteaza doar sa….vanda !

alipapi (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 19:51

WOW nu de mult parca citeam

Eu subsemnatul OVIDIU IOANITOAIA nu o sa mai scriu nichiodata de Jiji Becalii ….

GRAV MOMENT….

cineva (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 19:56

Permiteţi-mi să vă contrazic: Gigi NU este a VICTIMĂ. El este un amator cu o avere care-şi permite să-şi cumpere o oarecare popularitate (inclusiv politică) folosind ca instrument de marketing Steaua. Dacă odată cineva ar face calcule la minutele de apariţie TV şi la suprafeţele de de presă în care apare el, şi ar calcula preţul la zi a acestor spaţii publicitare s-ar putea să iasă un rezultat surprinzător. Nu uitaţi legea americană a PR-ului: nu contează ce se scrie, numai să se scrie despre mine!
În rest totul se poate reduce la o megalomanie născută probabil din complexe de inferioritate. Nu, Gigi nu este o victimă, ci mai mult un dictator, o boală cumplită pe trupul societăţii (sau dacă vreţi a fotbalului, a Stelei, etc). Victima înseamnă o stare pasivă despre care în cazul lui Gigi nici nu se poate vorbi.

IO (11 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 19:59

Mai sunt si alti oameni cu bani …. asta nu-i un argument in favoarea lui Jiji!!!

Stadionu gol, inca 1-2 echipe terminate, 1-2 antrenori terminati si pleaca singur …. e singura solutie!!! NU MAI MERGETI LA STADION!!!!

iulian_78 (26 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 20:01

E doar un nimic care pacaleste credulii ca baga bani in echipa si plateste salariile. Propun ca din retur sa fie ori lasat singur pe stadion impreuna cu lingaii lui, ori contestat mai mult decat in primvara aceasta. Cu el luand decizii echipa nu va mai lua vreun trofeu multi ani la rand, palmaresul intern si punctele in Europa vor fi inghitite incetul cu incetul.

california (349 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 20:03

cind ai antrenori pe bergodi sau piturca nu trebuie sa te bagi; cind ai antrenori pe lacatus sau andone, trebuie sa te amesteci;
marc aurelius cerea trei lucruri zeilor:
1. sa-i dea puterea sa schimbe tot ce poate fi schimbat
2. sa-i dea puterea sa se resemneze in fata lucrurilor care nu pot fi schimbate
3. sa-i dea intelepciunea necesara sa stie cind e prima situatie si cind a 2-a;
din pacate gigi nu se descurca la pct. 3.

iulian_78 (26 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 20:05

Pentru Chris_gali…
„finantatorul” nu ofera conditii si prime , ci doar arunca pastile pentru creduli ca tine. Tu chiar crezi ca el arunca cu milioanele de dolari? Parerea mea e ca el doar are de castigat stand ore in sir la tv, milioanele de suporteri stelisti pierd. Cand ai 5 antrenori pe banca in 15 etape tu oferi conditii de performanta?

adi (180 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 20:10

Ovidiule, iti dau un singur sfat : lasa CFR-ul in pace, vezi-ti de Steaua ta, despre CFR sa scrii la sfarsitul campionatului, cand o sa ia un nou titlu !

Mick (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 21:30

apropo: cate articole ati scris de Grigoras? stiu, ratingul primeaza..pai atunci, de ce sa ne intrebam de involutia fotbalului romaensc?

cristian minculescu (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 21:37

steaua este o afacere . cati dintre voi dati salarii ? locul 7 ? are o gramada de defecte JIJI, da tine la club. problema lui principala e rabdarea. prea multi antrenori ,timp scurt ,rezultate ioc. o gramada de nepoti veri si sfatuitori , = steaua de azi.

gabi (12 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 22:12

Mos tagartza, excelent comentariu care spune tot.

„atata timp cat tu crezi ca 22-23 de oameni vor muri pe teren pentru tine in timp ce tu ii blestemi in toate limbile , doar pentru ca ii plimbi cu avionul ….. atunci inseamna ca esti cel putin un geniu neinteles”

porojao (11 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 22:15

eu tot mai sper sa vanda si Steaua sa devina un business adevarat, asa cum merita. Din pacate semne bune de business exista insa stiti vorba aia „pestele de la cap se-mpute”

DD (76 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 22:17

Mdeah…..mi-e lehamite ! Ce se intampla acum la Steaua, se intampla de muuuuult timp! Ne-am saturat deja ! Whatever…..

Gino (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 22:29

Becali este un escroc…daca ar iubi Staua nu si-ar bate
asa joc de ea…Ei credeau ca daca au batut Utrecht si au
scos Rapidul dramatic din cupa totul este ok….In momentul asta la Steaua toti se lupta sa o distruga fiecare pe felia lui…becali…fani…jucatori ..astia fac intrecere…La lotul Stelei poti lua si un antrenor de pe
strada si cistigai campionatul…Are bani ce produce asta ca si Nicolae are mai multe oi ca el..Cel mai bine pentru Steaua este sa cumpere un antrenor ,,holograma” poate avea orice imagine la fiecare meci …deci alt antrenor ( Capelo,Murihno.Lipii,Petrescu) cu costuri mult mai mici
si la spectatori la fel…Deci apasa doar pe un buton si are alt antrenor si la spectatori la fel…vezi jiji daca te-ai inhaitat cu popi si le dai bani cu sacul..astia te blesteama sa nu-ti mearga bine caci vii mereu la ei cu bani pentru rugaciune…

cristian minculescu (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 22:42

ai dreptate . nu mita , nu favoruri nu arbiraje= faliment. steaua e o afacere. sa aduca un antrenor din divizia C si intr-un an bate tot . da fara patron. ar trebui sa stie ca orice afacere are o perioada pt amorsare. daca avea oameni capabili era departe acum. jucatori de acum sunt visul orcarui antrenor de la noi. trebuie putina rabdare. RESPECT.

cristian minculescu (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 22:46

am vrut sa scriu ,,arbitraje” da e tarziu , si pare banal.

Adi.NYC (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 22:52

@ Dnul Ioanitoaia…

Presa din Romania ii da prea mare importanta acestui LOSER cu doua clase…Gigi Becali; si toata lumea da vina pe ratings. Din pacate, pentru Steaua, fotbalul romanesc, si iubitorii de fotbal din Romania, acest personaj a ajuns sa ne reprezinte pe noi Romanii, iar presa ii canta in struna.

Am mai spus-o, si o repet, atata timp cat avem patroni de club gen Becali, in Romania nu se va face performanta.

Degeaba incercati sa analizati pe Becali si jocul Stelei prin prizma zgarceniei si calitatatilor sau non-calitatilor primului mentionat…va dau eu solutia ptr ca la Steaua si in Romania sa se faca performanta. Scapati de patroni ca Becali, Borcea, Iancu,…etc; aduceti antrenori seriosi de genul lui Dan Petrescu, Dorinel Munteanu, Mircea Lucescu si altii ca ei, si faceti-le contracte pe 3-5 ani; angajati in cluburi profesionisti (este nevoie de oameni care au terminat scoli de business, marketing, finante, management si pe de alta parte oameni care cunosc si se pricep la fotbal…Becali, saracu’, NU intra in nici o categorie!!!), nu veri si alte rude.

Deasemenea FRF este direct raspunzatoare pentru situatia in care este fotbalul romanesc, dar noi continuam sa ne lasam condusi de aceeasi oameni care ne-au adus de pe locul 4-5 pe locul 52 in lume. Se pare ca toata lumea, inclusiv presa sportiva, isi vede interesul personal pe durata scurta, din pacate!!!

Acelasi lucru se intampla si la nivel de tara!!!

Sa aveti o zi buna!

faga (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 23:14

domnu ovi itzi place brinza de oaie?e bunaaaa pe prafu asta

Petre (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 23:19

Steaua are un parcurs la fel de instabil ca si finantatorul ei, nu zice nimeni ca Jiji nu tine la echipa, dar pacat de banii lui daca nu stie sa se comporte, ciobanul tot cioban ramane.

mda (7 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 23:34

aveti dreptate, dar imi aduc aminte ceva din finalul meciului. comentatorul (samuila) a spus ceva in legatura cu ziaristii „…patronul a plecat din loja, este minutul 87, nu stiam de ce se grabesc ziaristii”. ce vreau sa subliniez este ca, nu mai intereseaza pe nimeni fotbalul, ci doar ce zice becali si ce titluri care sa fure ochii prin ziare sa apara. nu cred ca este normal. ca becali nu stie multe, asta am vazut cu totii, ce este mai rusinos este lipsa de profesionalism a unora din breasla dvs. pentru rating ajungeti sa faceti orice. cum o fi el Piti, a avut dreptate, „Steaua nu va mai fi candidatata la titlu cat timp este becali acolo, a revenit la vechile obiceiuri”. solutii nu exista, decat plecarea din ghencea, dar asa ceva este imposibil…din moment ce Steaua este „bunul familiei”.

ghitza (2 comentarii)  •  15 noiembrie 2010, 23:55

DOMNU’ IOANITOIA, NU MAI SCRIETI CU LITERI MARI DE TIPAR PE INTERNET. AM IMPRESIA CA URLATI INCONTINUU

zaria (4 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:03

dj

chris_gali (297 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:09

Adi.NYC @ Loser esti TU , ca numai un loser poate sta in ghetto`ul de NY prin Ridgewood sau Sunnyside , sau prin alt coclau !!!…de ce nu vii tu un „coate goale” sa cumperi Steaua !!!???…ca n-ai nici dupa ce bea apa !!!….Datoria lui Gigi la Steaua este de a finanta echipa si o face la superlativ !!!…a cumparat anul asta cat n-au cumparat celelalte 17 echipe la un loc !!!…Gigi Becali este un component vital al fotbalului romanesc… Este singurul si unicul :)) relizator de performanta in fotbalul romanesc, si vorbesc de realizari europene, nu de nimicnicia campionatului intern…tu vreti sa obligi un asociat unic de la o societate comerciala cu capital integral privat sa-si vanda societatea ????? …Ca si cand eu as cere patronului gogoseriei din colt sa-si abandoneze afacerea pentru ca nu-mi place ca pune presiune pe angajati sa vanda gogosi sau isi schimba prea des directorul :))

dan (4 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:12

vorbiti numai din astia fara un sfant in buzunar,auzi ca nu a dat bani pe jucatorii de la urziceni si ca s-a reglat cu bucsaru,pai si banii de la bucsaru nu ereau ai lui ba desteptule,iar ca urmareste sa faca numai bani tu unde ai trait pana acum,cand face pomeni nu vezi,de profita din astia ca tine

dan (4 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:18

ai toata dreptatea dane dk ar conduce si ei makr un pf-u poate ar intelege da e greu pt ei k nu au nici un venit si isi permit sa isi dea cu parerea de oameni gen becali kre dk se intilnesc cu el kd in genunchi in fata lui si-l pupa peste tot

komo (9 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:20

Nu trece saptamana fara ca intaiul oier al Romaniei sa nu iasa cu ceva in evidenta, de cele mai multe ori facand Steaua de rusine. Am inceput sezonul cu superbul „Proiect Piturca”, care a ajuns de la superb la naspa in doar cateva saptamani, am trecut la „Proiectul Ilie” si, in continuare, ne dam seama ca, de fapt, toate astea sunt parti ale „proiectului becali”.

komo (9 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:23

Clubul de fotbal Steaua Bucuresti seamana in aceste zile cu un butoi de pulbere, un butoi de pulbere pe langa care ploua cu chibrituri aprinse. Dar asta nu e nici o noutate. Situatia e exploziva la Steaua de cativa ani, circul facut de intaiul mascarici al tarii devenind la fel de obisnuit ca rasaritul soarelui.

In fiecare an povestea se repeta. Echipa de fotbal porneste pe un nou drum, cu noi obiective, creditorul promite multe, rade, povesteste, face spectacol ieftin pentru a masca proasta activitate de la club, campionatul se duce incet, incet si totul se termina dezastruos doar pentru a o lua de la inceput in sezonul urmator.

komo (9 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:27

Logica nu este insa punctul forte al creditorului. Pus fata in fata cu posibilitatea de a-i fi luata jucaria(nu Steaua, ci spectacolul ieftin pe care il face el zilnic), becali s-a sucit si si-a aratat din nou fata adevarat.
A aratat ca, atat timp cat el e acolo, nimeni nu va reusi sa faca vreodata ceva. A aratat ca nu s-a schimbat si ca nici nu vrea sa se schimbe. A aratat din nou(oare pentru a cata oara?!) ca pe el nu il intereseaza Steaua ci doar propria-i persoana.

Cu un astfel de om nu se poate realiza nimic. Acest om trebuie indepartat de la echipa.
Banii lui murdari nu sunt necesari Stelei. Asa cum s-a vazut in cazul echipei de handbal, acest simbol national straluceste prea tare pentru a fi ignorat.

Momentul este acum. Nu are rost sa amanam inevitabilul. Nu are rost sa ne tot lungim si sa ne facem singuri viata mai grea. Doar prin plecarea lui becali si prin trecerea clubului in mainile unor stelisti adevarati poate si echipa de fotbal sa renasca. Asa cum a facut-o si echipa de baschet(care acum are ca obiectiv cucerirea titlului, desi a promovat doar in sezonul trecut). Asa cum a facut-o si echipa de handbal.
Asa cum au facut-o multe alte sectii ale acestui maret Club Sportiv al Armatei.

Nu va fie frica de schimbare. Exista viata si dupa creditor, viata mult mai buna.
Acolo unde straluceste Steaua, nimic nu e imposibil!

zaria (4 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:29

ai dreptate nea ovidiu dar dk am fi noi in locul lui oare am avea rabdare cu atitia bani investiti,iar spectatorii ar inebuni de tot si ar injura precum pe dorinel la galati iar acum ii striga numele,traim intr-o lume nebuna si plina de invidie stiti cum ecu vulpea care nu ajunge la struguri

koko (9 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:32

Nu cred ca e o noutate faptul ca presa din Romania se vinde celui care da mai mult si ca minciunile, oricat de mari, isi fac oricand aparitia pe prima pagina daca suma e corecta. Steaua din 2010, o echipa fara bani, o echipa cu jucatori de valoare indoielnica, o echipa care face transferuri in functie de pretul jucatorului si nu de valoarea lui, e prezentata ca o viitoare castigatoare a Champions League-ului. Asta e adevarul?

koko (9 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 0:35

Spirit de lupta
Spirit de lupta
Clubul de fotbal Steaua Bucuresti seamana in aceste zile cu un butoi de pulbere, un butoi de pulbere pe langa care ploua cu chibrituri aprinse. Dar asta nu e nici o noutate. Situatia e exploziva la Steaua de cativa ani, circul facut de intaiul mascarici al tarii devenind la fel de obisnuit ca rasaritul soarelui.

In fiecare an povestea se repeta. Echipa de fotbal porneste pe un nou drum, cu noi obiective, creditorul promite multe, rade, povesteste, face spectacol ieftin pentru a masca proasta activitate de la club, campionatul se duce incet, incet si totul se termina dezastruos doar pentru a o lua de la inceput in sezonul urmator.

Ciudat e faptul ca, desi suporterul stelist de rand iubeste schimbarea, ii place sa vada jucatori noi, antrenori noi, lucruri noi, ii e frica de schimbare. Mai exact, ii e frica de schimbare atunci cand vine vorba inlaturarii creditorului de la echipa.

„Daca pleaca el, ce se alege de echipa?” sau „E rau cu rau dar mai rau e fara rau.”

Cu siguranta multi dintre voi ati auzit/citit aceste fraze macar o data. Asta daca nu chiar le-ati spus/scris chiar voi.
Dar e adevarat? Chiar nu exista viata dupa creditor?

Pele (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 1:28

@Adi. Vrabia malai viseaza! Cat va mai supara pe voi Ioanitoaia cand va spune adevarul in fata! Gata, ati castigat un meci si v-ati luat viteza, va si vedeti campioni! Si e posibil daca titlul se va decerna echipei de pe locul 6 sau 7!

mos tagartza (14 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 2:47

intrebari :

DE CE A PLECAT PROTASOV ???????
NU AVEA GIGI „UNU MILION IURO” PRIN BUZUNARE ???
MAI E BUN OLAROIU ACUM , DUPA LACATUS …. SAU SA VINA INTAI PROTASOV SA-I MAI LASE O ECHIPA „LA CHEIE” CA SA VEDEM CE ANTRENOR MARE E ?????

Che Guevara (363 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 3:33

Trebuie sa renuntam la mitul Steaua 1988-1989. Echipa care castiga 100 de partide consecutiv nu exista. Acolo s-a intamplat ceva. Au fost multe meciuri trucate plus ca au fost cooptati cei mai buni fotbalisti din Romania pentru a juca in echipa lui Ceausescu. Cam acelasi lucru doreste sa faca Becali acum. Cineva ar trebui sa ii explice ca asta nu este posibil. Orice formatie din lumea asta mai si pierde. Nu se poate sa castigi mereu. Pana la urma unde a gresit Dumitrescu? Unde greseste Lacatus? Primul a castigat 5 meciuri la rand. Cand a pierdut unul deja i-a fost aratata usa. Al doilea a luat o echipa debusolata si a incercat sa o puna pe picioare. La primul pas gresit patronul i-a transmis sa isi faca bagajele. Piturca, cel atat de laudat de Becali, a pierdut 1-3 la Tg Jiu si a suferit doua infrangeri consecutive pe teren propriu, dar oltenii il iubesc si il apreciaza fiindca stiu ce inseamna valoarea in sport. Daca ar fi avut aceste rezultate cand era la Steaua, Piturca ar fi fost desfiintat de Gigi-super-specialistul in fotbal.

reloo (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 4:08

Nu o sa plece ciobanu in vecii vecilor amin..a pus mana pe cel mai mare club..are media la picioare..nu e zi sa nu-i apara muflexul pe canalele de sport..si oferte au fost de la niste arabi mai demult si ar fi stai linistit in secunda 2..cand pleaca asta vine alt fomist de media sa o cumpere

nostradamus (7 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 8:12

DUMNEZEU FACE DREPTATE CU ANTIHRISTUL.CU ACEST OM LA PUTERE NU VA MAI FACE STEAUA PERFORMANTA NICIODATA .RUGATI-VA LA DUMNEZEU SA VANDA STEAUA.

DOAMNE AJUTA-NE.

moromete (7 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 8:36

Daca Jiji a facut bani repede crede ca toate se fac batand din palme. Pe la noi pe la Tzaranoaia e o vorba: „Pune vie, bea Marie”, vorba pe care, daca o intarci pe mai multe fete seamana cu „Graba strica treaba”. Este un lucru clar, Jiji nu se pricepe la fotbal. Dar si mai clar este ca nu accepta asta in ruptul capului. Din care cauza se afla intr-o situatie fara iesire. Nu poate angaja un bun meserias pentru ca lumea buna a inceput sa-l ocoleasca din cauza ca, una-doua, isi da in petic. Singur nu poata face fata, mai ales ca in jurul lui s-au strans cateva capuse care nu vor sa-i dea drumul. Jiji e in cadere, ca si Steaua. Cadere libera si iremediabila. Culmea este ca parale se risipesc cu gramada, fiindca orgoliul e intins la maxim. Cu banii astia Otelul ar castiga Liga Campionilor. Dar Jiji nu stie

Costi (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 9:48

Da, asta nu intelege Gigi ca trebuie sa-ti alegi ca antrenor un om in care sa ai incredere totala si sa-i lasi timp sa formeze o echipa de valoare. Eu in locul lui, atunci cand a plecat Ilie Dumitrescu ma suiam pe avion si plecam in Rusia sa tratez cu Dan Petrescu.

Stefan Olteanu (5 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 9:58

Desi tin din copilarie cu STIINTA, am inceput sa simpatizez STEAUA pentru ceea ce reprezinta in fotbalul roamanesc, pentru spiritul STELEI. Gigi nu mai are rabdare. De fapt, a avut vreodata GIGI rabdare? Daca antrenor la Steaua ramanea Piturca sau Protasov, ce ar fi jucat Steaua azi ? Este trist ca echipa cea mai titrata a fotbalului romanesc trebuie sa treaca prin astfel de perioade. Daca vreti sa fiu rau ? Nu vi se pare ciudat ca Steaua este de saptamana trecuta partenera bwin, un mare site de pariuri sportive ?

Cine stie!

gilos (328 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 10:24

Ciobanul asta analfabet a ajuns stapan la Steaua prin schimburi de terenuri cu armata , care au iz penal.
Este clar ca Becali a furat de la MApN ( inclusiv Steaua ) si nu invers.
Minciuna ca el ar „baga” bani este fluturata si intretinuta de jurnalistii-tonomat care se prostitueaza si scriu despre el sau il invita la emisiuni pt balacareala.
Cine ar fi acest oier fara Steaua ? Cine l-ar mai baga in seama ?

lucian82 (37 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 10:33

1.NU sunt fan G.Becali.2trebuie respectat pt. banii pe care ii baga in fotbal.3 O intrebare pt. cunoscatori din cauza lu Becali jucatorii Stelei n-au marcat cu Gaz metan ,cu Bistrita cu Otelul cuUrziceni , el ii opreste pe jucatori sa marcheze 2,3-4 goluri pe meci??!!4.Cum se face ca jucatorii in prima repriza nu pre trag pe poarta??!!5 E normal sa mai pierzi meciuri ,dar conteaza cum o faci.6 Rolul antrenorului e sa-i capaciteze pe jucatori si sa-i motiveze la fiecare meci, nu doar sa-i antreneze.7 cum e posibil ca in meciurile cu Gaz metan si Pandurii in primul sfert de ora STEAUA sa nuse apropie de careul advers???!!! tot Becali e de vina??

dimi (19 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 10:59

Acum i-a fatat mintea si vrea numai antrenor roman !Il vrea pe Pusztai dela Medias ca dupa o luna sa-l dea afara sau sa-l oblige sa plece.Acesta-i Becali si in veci nu se va schimba iar Steaua nu va deveni ce a fost.

dany (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 11:21

corect. ai perfecta dreptate. la un meci ii umfli, dupa, ii faci zob. isi bate joc de banii lui, nu ca ar fi rau intentionat. trebuie sa fie unul linga el, sa stie sa l tempereze, dar nu prea vad care ar fi ala sa lucreze cu becali. daca nu si baga mintile n cap[cea ce nu cred], se alege [usor-usor] praful de tot ce a vrut el sa construiasca la steaua.

autholycus (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 11:45

DAAAAAAAAN PETRESSSSSSSSSSSSCUUUUUUUUUUU.!!!!!!!!
CE NU E CLAR?

Gunner (8 comentarii)  •  16 noiembrie 2010, 12:12

chris_gali: nu imi puteam imagina ca un om cu atatea cuvinte in vocabular le poate aranja intr-un mod atat de patetic… brainless 🙂 stii cartierele NYK ului dar esti comunist pana in maduva oaselor. Bineee… un comunist translatat la capitalism… cum sunt manelistii prienteni cu muzica house din club :)))

Comentează