Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR să se uite în oglindă!

Marea surpriză a „sferturilor” Cupei, veritabil şoc, s-a consemnat în Gruia, unde Gloria Bistriţa a venit pe post de victimă sigură şi, împotriva tuturor pronosticurilor, a plecat învingătoare!!!! Nimeni nu se aştepta ca deţinătoarea trofeului, ba şi cîştigătoare a precedentelor […]

vineri, 12 noiembrie 2010, 5:51

Marea surpriză a „sferturilor” Cupei, veritabil şoc, s-a consemnat în Gruia, unde Gloria Bistriţa a venit pe post de victimă sigură şi, împotriva tuturor pronosticurilor, a plecat învingătoare!!!! Nimeni nu se aştepta ca deţinătoarea trofeului, ba şi cîştigătoare a precedentelor 3 ediţii, să clacheze în condiţiile în care, gîfîind în campionat, spera să salveze întregul sezon prin păstrarea Cupei. Ştiţi bine că unii au pus eliminarea CFR-ului pe seama brigăzii de arbitri. Inclusiv conducătorii clubului someşean, mai ales ei, l-au învinovăţit pe asistentul Adrian Vidan că l-a determinat pe Cristi Balaj să dicteze 11 metri, iar „centralului” băimărean i-au reproşat anularea unui gol marcat de Traore, pasămite regulamentar.

Dificil de spus în ce măsură acuzatorii au sau nu dreptate. În opinia mea, mai degrabă n-au. Întîi, pentru că nu se poate stabili exact cînd şi unde a încetat Tony să-l mai tragă de tricou pe Băjenaru, în afara careului, pe linia acestuia ori în interiorul suprafeţei de pedeapsă? Din păcate, analiza video nu lămureşte lucrurile pe deplin şi, ca atare, lasă loc de interpretări. Conform capturilor din Gazeta de ieri, n-ar fi fost penalty. Am văzut însă şi stop-cadre din care rezultă că bistriţeanul se afla PE LINIA CAREULUI şi Tony continua să-l ţină de tricou, deci 11 metri!

Apoi, deoarece Balaj nu le-a anulat gazdelor un gol valabil. EL A FLUIERAT ÎNAINTE ca Traore să se desprindă de Szukala şi să marcheze, purtătorul ecusonului FIFA apreciind că ivorianul a faultat în atac. Discret, dar a faultat, a împins cu mîna. Deşi reluările nu conving nici de data asta, mă îndoiesc că Balaj, foarte bine plasat, ar fi scos din burtă o infracţiune care n-a existat. În general, n-ai cum să condamni un arbitru pentru o fază asupra căreia nu reuşeşti să te pronunţi ferm nici după ce ai urmărit 10-15 înregistrări!!!!

Întrucît CFR a stăpînit meciul şi l-a dominat autoritar, eşecul l-a făcut pe Cîrţu să-şi iasă din pepeni. Nu-s de acord cu răbufnirea celui ce a fugit după Vidan la cabine, dar subscriu declaraţiei lui că: „Putea să dea şi Balaj gol, dacă noi nu ne băteam joc de ocazii, n-aveam cum rata calificarea!”. Corect, observaţie justă. Tocmai de aceea, pînă să arate cu degetul spre arbitri, clujenii ar trebui să se privească în oglindă, să vadă bîrna din ochii proprii, nu paiul din ai altora! Pentru că nu Bistriţa, care n-a ameninţat în nici un fel poarta adversă, a cîştigat partida de joi seara, ci CFR A PIERDUT-O irosind, vorba lui Cîrţu, o căruţă de ocazii, una mai clară decît cealaltă. Sigur că momentul e delicat în Gruia şi eliminarea din Cupă nu se digeră uşor, dar adevăratele caractere la greu se cunosc. Mai ales la greu.

Comentarii (125)Adaugă comentariu

fotbalfan (24 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 21:31

pt ca nu arbitrajul a fsot problema principala ieri(desi am vazut tenta clara la cele 2 faze amintite in articol,la cele 2 11m neacordate la cadu si edimar,la multimea de lovituri libere din preajma careului bistritean si la prelungirea meciului doar cu 3 minute) n uma leg prea mult de el. domnul Ioanitoaia are dreptate in articol, problema e in curtea proprie, la iarna trebuie schimabri incepand dn varf! doar o rugaminte: sa se analizeze si fazele i ncare se zice ca cfrul este ajutat de arbitri cu aceeasi moneda(au fost multe faze in care dupa 10-15 reluari, cum se zice in articol, ne putem forma o opinie …intelegeti ideea….)

cristi p (8 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 21:35

Eu n-am vazut meciul dar din cum povesteste dl. ioanitoaia inteleg ca fundasul incepe sa-l traga de tricou inainte sa intre in careu. Daca nu ma inseala memoria faultul se da in locul unde incepe infractiunea si nu unde se termina. Dar ma rog, nu ma bag, ca n-am vazut meciul. Dar ceea ce pot sa spun cu siguranta e ca scuzele CFR-ului sunt patetice. Facem ce facem si ajungem si ciuca batailor in Europa. Nimeni n-o sa mai tina minte cit de aproape s-au tinut ei cu Roma sau cu Bayern dar cind o iei acasa cu 4-0 ramine pe retina – ca e Cupa Campionilor si nu a Afonilor.

nicu (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 21:42

Domule Ioanitioaaaia a, va simtiti confortabil cand pierde CFr-ul, nu?

atomix (6 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 21:46

Mai copii, dar partinitori mai sunteti.Dar ce cele doua editii de campionat castigate cu largul concurs al (acelorasi cu mici diferente) arbitrii ati uitat sa spuneti ???.
Sa nu va suparati daca voi accepta titulatura de „mitic” numai de la acela dintre d-voastra care este detinatorul adevarului absolut(credeti cumva ca este vorba despre CEL DE SUS? – bineinteles). Nu va suparati pe mine stimati utilizatori ai acestei deja perimate expresii „mitici” dar in vremuri nu foarte indepartate acest „mitici” avea valoare de adevar, insa atita timp cat majoritatea utilizatorilor acestei expresii ajung la Bucuresti si se comporta ca unul (mitic – bineinteles) isi pierd dreptul de a o folosi. Cu stima (mai ales pentru aceia dintre d-voastra care inca mai apreciaza aceasta expresie la justa ei valoare).

adi (180 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 22:00

Uita-te in oglinda, Ovidiule, inainte sa scrii (inca) un asemenea articol despre CFR !

cineva (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 22:02

Mare adevăr aţi zis cu plasamentul perfect al purtătorului ecusonului FIFA. Da, Balaj s-a plasat perfect şi la faza penaltyului la care a dat semn ca jocul să continuie. Atât despre plasamente şi corectitudine. În ceea ce priveşte penaltyul, stimate domn Ioaniţoaia de când contează locul unde cade atacantul? El a fost faultat clar în afara careului, a mai fugit puţin trăgând cu el pe Tony după care ajungănd la adresă, a căzut. S-a produs UN SINGUR fault (să folosesc şi eu majusculele atât de iubite de Dvs.), aceea în AFARA careului şi nu două din care prima să fi fost trecută cu vederea de arbitru.
Da, aveţi dreptate, CFR a jucat prost. În rest, nu-l mai spălaţi pe Balaj, că a greşit GRAV, INFLUENŢÂND CLAR rezultatul final. Merită o suspendare de cel puţin câteva etape. Până când unii arbitri nu vor fi pedepsiţi, ba chiar sunt spălaţi de păcate (vezi şi meciurile deosebit de proaste ale lui Crăciunescu jr. din acest tur), ei niciodată nu vor simţi responsabilitatea lor. Un antrenor poate fi iertat, un jucător la fel, chiar şi un portar – dar un arbitru NICIODATĂ. Aşa cum nici un ziarist nu poate fi iertat de cacialma, minciună, parţialitate.

stelistul 51 (4 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 22:14

cfr ul este un motor gripat,mai schimbati pistoanele,chiulasa,segmentati putin lotul caci e cam uzat si arbitrajul v a intors putin spatele,,probabil nu v ati onorat promisiunile,,,,in rest pastrati l pe cartu ,nu l concediati ,cumparati distonocalm la fiecare meci si ,,b ul,,va cheama innapoi precum pe ,,unirea,, multa bafta.

aureltg (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 23:06

@clujeanul din atlanta:PÁSĂMITE adv. (Pop.) Pesemne, probabil, se pare, se vede că…; într-adevăr. Păsa1 + mite (înv. „darămite”, et. nec.). mai pe scurt: ai plecat cam prostovan, ai ajuns un dobitoc.

atari (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 23:07

E limpede ptr multi ca orice infrangere a CFR-ului e sarbatorita de toate ziarele de sport din Bucuresti dar mi-e la fel de clar ca la un moment dat vor realiza ca CFR e aici si va ramane aici si ca Bucurestiul nu mai e singurul centru de putere in fotbalul romanesc. Cand se va intampla acest lucru vom vedea materiale obiective, editoriale care nu vor fi ranchiunoase la victoriile sau festive la infrangerile CFR-ului. Va rog, treziti-va!

CSS (7 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 23:15

curios discursul d-lui „scriitor”..de ce atunci cand s-a gresit in favoarea CFR-ului nu a avut acelasi discurs?? de ce NICIODATA nu a indemnat adversarii clujenilor sa priveasca in oglinda ??? mereu i-a hulit pe CFR,chiar daca a castigat cu 4-1 in Giulesti sau 3-0 finala cupei cu Timisoara..si chiar aveau adversarii ce vedea in oglinda. A preferat sa acuze CFR,chiar daca Rapidul a marcat singurul gol in acel meci dintr-un offside urias, iar in finala cupei, TM cerea un 11m,dar a luat 3 boabe.. putin echilibru,v-am ruga,maestre..daca se poate..

melone (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 23:26

se-ntelege bine d-le ioanitoaia antipatia fata de CFR, nu-ti sta bine (iubesc tradare dar il urasc pe tradator zicea un ilustru personaj)ar fi corect sa judeci echidistant ,ma asteptam la mai mult de la unul ca dv.

Alex (5 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 23:50

Chiar ma intrebam ce va scrie maretul, impartialul si obiectivul Ionitoaia? Dl ziarist, nu-i asa ca adevarul este doar cel care va convine? Chiar nu vedeti cat de evident este faptul ca judecati cu doua masuri in functie de preferintele voastre fotbalistice? Chiar nu va e rusine sa scrieti genul asta de articole pe banda rulanta? Nici nu va mai obositi sa va ascundeti frustrarile adunate pe parcursul celor 3 ani.

Nu ma astept sa luati apararea unei echipe care va creaza indigestie, nu caut scuze doar in arbitraj, dar e suficient sa admiteti un lucru cand acesta este evident.
Nu e ciudat faptul ca anul acesta greselile grave de arbitraj sunt mai multe ca niciodata? Cum putem sa ne mandrim cu astfel de prestatii ai arbitrilor nostri care mai poarta si ecusonul FIFA? Cum ati reactiona atunci cand echipa voastra favorita sau chiar nationala ar fi calcata in picioare in halul asta?

Voi, ziaristii damboviteni, sunteti cei care ati creat mitul „CFR-ul ajutat de arbitri” (indoctrinand docilii cititori) si tot voi sunteti cei care ii ‘educati’ sa creada ca ‘se intoarce roata’ celor ce au fost ‘avantajati’ in trecut.
Sa nu va mire ca ‘educatia’ pe care o dati prin dezinformarea voastra, produce monstri ce golesc stadioanele si infunda fotbalul romanesc precum talentul vostru de a scrie.

costan (20 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 0:02

Dragii mei conducatori CFR-isti,sunt bistritean si-mi pare rau sa constat,ca la FIECARE INFRANGERE,gasiti alti vinovati,dar cand aveti avantaje injuste de la arbitrii taceti chitic si spuneti ca nu comentati arbitrajul,nu-i asa domnul Muresan.Poate va aduce-ti aminte cand a jucat CFR la Bistrita si Fabiani,s-a dat accidentat,iar arbitrul a dictat 11 m.cu care ati egalat,ati tacut chitic.Asa ca nu va mai victimizati,mai nou nu jucati nimic.

Pesici (7 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 1:15

Hai ca sunteti varza, cand va lauda era bun, acum v-ati trezit toti complexatii si analfabetii sa injurati, bai baieti voi chiar credeti ca vi se cuvine totul? Voi si echipa vostra de doi lei va meritati soarta!

CFRRR (26 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 1:20

Mister, uitati-va in oglinda si spuneti daca vedeti un ziarist corect si impartial sau un suporter stelist????!
„În general, n-ai cum să condamni un arbitru pentru o fază asupra căreia nu reuşeşti să te pronunţi ferm nici după ce ai urmărit 10-15 înregistrări!!!!”…probabil reluari ! Deci nu se vede fault dar arbitrul nu a gresit…atunci dv.sunteti gresit intr-o functie gresita.

Vlad Dracul (10 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 2:07

Îmi fac probleme pentru Sorin Cîrţu, serios vorbind.

Eu am o părere extrem de bună despre el atât ca jucător, în perioada Craiovei Maxima, cât şi ca antrenor, nimeni nu poate uita că ultimul event al Universităţii s-a petrecut în 1991 sub comanda lui Sorin Cîrţu.

DAR… şi aci îşi are locul un mare şi dureros dar…

Ei bine, după vreo 15 ani de autoexil la echipe mici şi mijlocii (autoexil întrerupt de câteva reîntoarceri în Bănie), unde a fost specialist în transformarea fecalelor în bici, făcându-le deseori să mai şi pocnească, iată-l revenind la cârma unei formaţii de prim-plan. Ce-i drept, preluând echipa din mers…

Însă până acum rezultatele nu confirmă deloc părerea mea despre valoarea antrenorului Sorin Cîrţu.

Ceva nu-i în regulă. Iar acest „ceva” tinde să se transforme în „multe”. Iar verbul să fie conjugat la plural.
Sigur, scântei ale geniului s-au văzut (Alin Rada – aşa-i spun prietenii din Romaneşti fundaşului craiovean cu care acum 10 ani frecventam aceleaşi cercuri – poate depune mărturie în acest sens), DAR…

În campionat, Piţurcă (cu o trupă de mânji talentaţi dar care au nevoie de mult mai multă muncă şi disciplină tactică) îi peste el, la jumătatea clasamentului. Echipa campioană la jumătatea clasamentului…
În Cupă, echipa care câştigase trofeul în ultimii ani eliminată în sferturi, şi asta spune tot.
În Liga Campionilor, sigur, teoretic mai sunt şanse de calificare (personal, sper într-o minune), dar sincer mă-ndoiesc de reuşită… Ce-ar fi cel mai trist, ca Sorin Cîrţu să se gândească „numai în trening pot câştiga în CL”

Îmi fac griji pentru Sorin Cîrţu…

sundance kid (294 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 2:46

Ce pacat ca citim ultimul articol despre Cfr ! In ziarele bcurestene vor apare din ce in ce mai putine informatii despre Cfr. Si va fi si mai pacat daca Cfr-ul nu va lua campionatul la anul ! Pacat.

levi (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 2:50

Mai Ioane tioana.Cat au furat Steaua si Dinamo in decursul a 4 decenii.Sau ai memoria scurta???Arpi sa-si ia cetatenia maghiara si sa inscrie clubul in campionatul maghiar.Nu se mai poate.Frustrarea la bucurmitici e mare.Dupa aia potopul…sa vedeti cate echipe din provincie vor mai „tine piept” cu furturile miticilor.dinamo si steaua vor fi campioane vesnice iar ceilalti contributori neti la trofeele obtinute de acestia.

Clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 2:50

@aureltg
Mai baiete , eu nu cred ca am jignit pe cineva. Cuvintele tale spun multe despre educatia ta. Cat despre ultima ”opera” a ”maestrului ” …nici nu are rost sa imi exprim parerea .Urla din el ura impotriva Clujului, subiectivism bolsevic cat cuprinde si nici macar nu raspunde la postari. Vorba unuia de mai jos ,daca dupa 50 de ani de activitate nu a aflat ca lovitura libera se da din locul unde a inceput infractiunea atunci …no comment.

BB (155 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 3:02

Sorine, nu te da mai destept decat esti! Conform regulamentului, nu conteaza unde incepe infractiunea, ci conteaza -daca ea continua – locul in care se termina. Asa scrie la carte, fie ca vrei tu sau nu vrei.

M. Florin (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 3:33

Să vorbim de cfr: o echipă anonimă, scoasă de un ungur cu bani, mulți făcuți cel puțin dubios, din anonimat și ajunsă astăzi un club important în România; campioana, câștigătoarea cupei și a supercupei nu e ăn stare să bată pe Gloria, locul 14 azi în clasament si cam la fel anul trecut. Cât de penibil să fi? Ar fi fost mai bine ca acum 4 ani, să fi jucat Gloria cu juniorii??? Doar atât puteți impotenților???
Cinste bistrițenilor.
Trăiască Clujul și Ardealul ROMÂNESC!!!

DD (76 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 3:36

Nea Ovidiu, dupa meciul cu Bayern cand ii ridicati in slavi, erati cel mai bun ziarist roman, erati impartial, echidistant si obiectiv !

Acum, daca spuneti un alt adevar, dar care nu le convine lor…cfr-istilor….esti manelist, mitic, stelist,dinamovist,becalist, urasti clujul,urasti cfr-ul
etc…..deh…..

Intrebare Intrebatoare (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 3:56

‘Deşi reluările nu conving nici de data asta, mă îndoiesc că Balaj, foarte bine plasat, ar fi scos din burtă o infracţiune care n-a existat’

Gresit, in opinia mea, o miscare nefireasca a fundasului care m-a pus pe ganduri la o prima vedere, parerea MEA este ca la o ‘batuta pe loc’ de 180 grade, e absolut naturala miscare aceea ‘nefireasca’…de ce i-am da credit aceluiasi arbitru de data aceasta, din moment ce la penalty a avut nevoie de asistent?

Vad ca aveti, asemenea multor alte persoane(de la arbitri la ‘patroni’)ocaua mare si cea mica cand e vorba de CFR

PS parerea mea e bazata pe acea reluare de pe 16m, unde atacantul CFR-ului pare a se deplasa la 1m pe langa fundas

Mircea R – Canad (57 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 6:20

Domnu Ioanitoaia,
pe unii batranetea ii innobileaza,pe altii …. nu prea! ba chiar ii ajuta sa dea in mintea copilasilor!

asta e…speram la mai mult

geo (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 6:45

După ce a LUAT DOUĂ CUPE CU JAPCA, ÎN MOD SAMAVOLNIC, SUPORTERII ECHIPEI LUI BOC, BOCCIII, STRIGĂ HOŢII. APOI , FRAIERILOR, NU UITAŢI CĂ OVIDIU E VEKI AMIC CU CÂRŢU, NU-L MAI ACUZATI DE SUBIECTIVISM. SUBIECTIVI SUNTEŢI VOI, ALB-VIŞINII „CEFERIŞTI” MAGHIARI DE LA 1907, SPERJURILOR!

zorro (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 8:24

Din pacate, aveti dreptate d-le Ioanitoaia, chiar daca in general, opiniile Dvs, sunt in orice imprejurare impotriva CFR-ului, dar nu ai cum sa castigi un meci ratand ocazie, dupa ocazie !

dan (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 8:29

bine zis, alex
Schimbare totala de optica. Pai nu au trecut decit citeva saptamini de cind numara secundele de prelungire acordate de arbitru la Steaua-Napoli de parca jucam basket. Atunci nu acuza echipa gazda ca nu a putut gestiona un avantaj de 3 goluri, ci socotea ca s-a marcat in min 6:58 si trebuia sa fie doar 6:53 min de prelungire. Ca sa fiu exact, a mentionat ceva la sfirsitul articolului, cum ca e si vina Stelei, dar accentul era pe gresala arbitrului. In cazul CFR-ului, trece cu gratie peste greselile arbitrului (pe care le admite, dar le minimalizeaza importanta). Eu sint rapidist, dar m-am saturat de articolele anti-CFR ale lui „Scrie ca sa vanda” Ioanitoaie.

porojao (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 8:37

cfr cluj au fost obisnuiti numai cu blaturi si cadouri de la arbitrii, asa au luat primul campionat si inca vreo 2 cupe, cu arbitraje scandaloase, furturi. au fost umflati cu pompa de presa, frf, cca, si cand colo ei sunt o prezenta meteorica, gen urziceni. oricat vor ei sa devina un brand daca nu ai devenit in 100 de ani e greu sa-l faci in 5…le mai trebuie 50 ani, minim…

Poganu (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 8:57

Chestiunea arbitrajului in fotbalul romanesc este una acuta, pentru ca desi s-au luat masuri, cativa dintre fluierasi au fost trimisi si dupa gratii caci au fost prinsi cu ocaua mare, totusi nimic nu s-a schimbat, se fluiera in continuare dupa cum le este dictat, nu se stie de catre cine, nu vad infractiuni care pot fi vazute din tribune, dar observa si sanctioneaza pe cele determinate de angajamentul din joc…Intrebarea se pune, nu este oare identica aceasta chestiune cu mocirla din sistemul juridic romanesc, unde nu se stie si nu se respecta nicio ierarhie, nu se stie care-i lege, care-i sudalma care-i blestem iar totul este chioras de sus si pana jos si totul numai si numai pentru ca la mijloc este ochiul dracului si si pana nu va fi vindecata aceasta rana, nu va fi nici corectitudine, nici arbitraj, nici ordine si cloaca va puti…pe mai departe!

un_om (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 9:23

e o nesimtire curata cum e acuzata CFR ul au castigat si ei cateva meciuri „ajutati”cum spuneti voi de arbitrii dar cei din capitala de cate ori au fost ajutati?aia nu mai conteaza asa-i?multumim pt articol dar mai bine doremeai dl e ioanitoaia in timpul asta cat ai scris articolul.erai mult mai castigat

nircea (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 10:12

ca oameni ,sunteti zero…in frunte cu pufaitorul….

Radu (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 10:47

Este urata si evidenta aceasta pica pe care gsp si gsptv (chiar si prosport dar acolo mai cu bun-simt totusi) o au fata de cfr.

1. Parca regula era ca faultul se da acolo de unde incepe infractiunea nu unde se termina …
2. Daca trebuie sa te uiti de 15 ori ca sa vezi un fault e foarte probabil ca nu ai ce fault vedea.
3. A mai fost o faza de penalty in careul Gloriei, de data asta chiar in careu, de care nici nu se aminteste in articol (la Traore in repriza a 2-a).
4. Balaj a arbitrat ca si cum a vrut din rasputeri sa-i enerveze pe jucatorii cfr-ului.
5. Au fost cred 2 semnalizari de off-side incorecte impotriva cfr …

Pe ansamblu, arbitrajul a decis echipa calificata mai departe … nu jocul din teren si nici macar norocul.

ceferist visiniu (6 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 10:58

comentariu impartial ?
ha.
nu domnilor
la traore a fost gol clar si anulat , iar tony a luat mana de pe jucatorul bistritei inainte de a intra in careu. doar orb sa fii sau partinitor ca sa zici ca nu ai vazut.
cu asa comentari subiective nu faci decat sa te afunzi si mai mult in mocirla domnule cronicar.
cat despre fituica pe care o administrezi… no cumpar si no citesc niciodata din respect pt intelectul meu

Giovani (10 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 11:09

Din nou,Nea Ovidiu derapeaza.Dumnealui „vede” trasul de tricou pe linia careului.Un lucru e clar :Nea Ovidiu se tine bine de cei tari.Acum „trendul
” CFR-ujui e in scadere,si o eliminare din Cupa (ca si la Poli) ar mlasa liber unei dorite concurente ,pe placul lui Nea Ovidiu,intre Steaua si dinamo. La GSP se calculeaza erori de arbitraj posibile,potentiale,probabile,toate pentru a ne arata ca Dinamo@Borcea sint furati,iar CFR si Poli sint beneficiari.O mai mare prostie si rusine nu este posibila.Anii trec,Nea Ovidiu nu se schimba adica sta ,cugeta dar pina la urma judeca tot pentru Steaua&Dinamo. Deh,vechile preferinte sint de nelapadat !

Jiji B. Good (4 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 12:02

Mitici si nemitici. Urla foamea-n voi, mitici sau nu, traiti intr-o tara de ris, mitici sau nu, sinteti vazuti in Europa ca turci de categoria II-a, si voi in loc sa va ocupati de lucrurile importante, va injurati pe net! Poate vine cineva din strainatate sa va rezolve problemele! Numai gura de voi, mitici sau nu!

alexsilva (9 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 12:05

Tragerea de tricou a continuat in careu, acest lucru este indubitabil, daca nu era asistentul Vidan mai consemnam un mic furtisag al CFR-ului. Mentalitatea lui Pasckany este asemenea celei lui Porumboiu, in fata unui arbitraj impecabil prestat ieri (cu exceptia neacordarii unui penalty pentru Astra la o dubla impingere in careu), probabil fata de faptul ca arbitrul n-a cazut in plasa simularilor lui Wesley, Porumboiu n-a gasit lipsurile la propria echipa ci, bineinteles, la arbitraj. Cam asa inteleg acesti influenti domni sa justifice un arbitraj care nu vrea sa mai traga cu ei!

vasi (27 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 12:08

nea Ovi,bine”graiesti…sa vada editiile anterioare ale cupei castigate de ei prin „orice fel de mijloace”….dupa aceea sa vorbeasca…remember Pandurii,Timisoara etc

Jiji B. Good (4 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 12:15

Clujenii au complexe de multa vreme, e stiut, declaratiile imberbilor, agramatior etc. nu fac decit sa confirme fondul problemei. A venit „Arpi” si v-a oferit posibilitatea sa va bateti cu caramida-n piept datorita rezultatelor CFR-ului. Criza l-a lovit si pe el, nu mai baga atitia bani in echipa! Si acum? Fara CFR sinteti zero. Abia acum v-ati dat seama ca nu contati fara „Arpi” si crizele voastre de personalitate s-au risipit ca fumul. Stati in banca voastra!

radu (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 12:20

Ca profesor ma simt dator ca uneori sa aplic cate un sondaj de opinie elevilor, pentru a afla daca prestatia mea didactica are sau nu calitate. Cred, domnule ziarist, ca replicile celor care v-au citit articolul v-au convins de calitatea demersului dumneavoastra editorial. Si constat faptul ca este un adevarat dezastru. Numai bine de la Cluj !

stresu (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 12:32

Domnule Ioanitoaia,

Articolul de fata, „CFR să se uite în oglindă!” este unul mai mult decât blând, este unul care are trase multe „perdele”.

2 campionate, 3 cupe, 2 supercupe = FURT LA DRUMUL MARE.

În aceşti 3 ani au întrecut, cu vârf şi îndesat, hoţiile tandemului Steaua+Dinamo din anii comunismului.

În aceşti 3 ani POMANA cfr s-a folosit de arbitrii, de jucătorii proprii împrumutaţi pe la alţii, de jocuri de culise etc.

Acum, când nu mai sunt ajutaţi de jocuri murdare, acum când sunt arbitraţi corect sau se mai şi greşeşte împotriva lor sunt puşi pe scandal (ba să intervină DNA-ul sau alte enormităţi).

Nu de puţine ori, EU, v-am reproşat în acei trişti ani de „hoţie ceferistă”, faptul că ridicaţi în slăvi o echipă „de pomină”, că le atribuiţi merite ce nu li se cuvin.

Doresc, acum când articolele dvs., legate de cfr, respectă realitatea, să păstraţi aceiaşi obiectivitate faţă de toată „lumea”.

O zi bună !

vali (8 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 12:57

Stimate domnule Ioanitoaia,
Ura viscerala impotriva cfr-ului va face sa continuati campania de denigrare a acestei echipe. Se pare ca Traore n-are voie sa dea gol in Romania-vezi episodul Otelul din etapa trecuta, vezi meciul cu Gloria. Mi-aduc aminte de Fabiani atunci cand echipa a luat primul titlu! Cum ajungea mingea la el, cum se fluiera. Campania furibunda a gsp impotriva cfr-ului din ultimii ani da roade: arbitrilor le e frica sa fie obiectivi si fluiera impotriva echipei. Sa ne amintim de finala cupei cu Poli Cimisoara, cand, cu toate ca scorul a fost 3-0, Iancu a urlat din rarunchiilui mari ca Balaj este arbitrul de casa al cfr-ului. Acum Balaj vrea sa demonstreze ca nu este asa si arbitreaza in consecinta. Presa este impotriva unui club in care se investeste mult, pentru binele fotbalului romanesc. Iar voi ce faceti? Numarati suporterii si ajungeti la concluzia ca Steaua si Dinamo au cei mai multi!!! Poate cei mai multi huligani, altfel uitati-va pe stadioanele lor si uitati-va la cfr sau Craiova, apoi comparati!!! JENANT DOMNULE IOANITOAIAiii

sundance kid (294 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 13:02

@ stresu : Stai linistit nu te mai impacienta ca nu o sa mai auzi de astia in curind ! Si asa presa din bucuresti nu prea le acorda spatii ! Asa ca bye, bye..sa-si faca site pe un ziar regional si sa se consulte, eventual sa se felicite acolo !!! Daca dupa cum scria unu mai jos vor sa se inscrie in campionatul maghiar sa o faca ca nu ii regreta nimeni . Eu unul nu as mai putea de grija lor……Avem U’Cluj si e deajuns ..hehehe !

Bucuresteanul (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 13:07

Pentru toti suporterii CFR-ului, mai ales pentru imberbii bubosi. Sustineti ca Ioanitoaia uraste CFR cand de fapt va doare pentru ca va spune adevarul in fata. Ca sa va demonstrez ca bateti campii si nici macar nu cititi, iata cateva citate din articole recente ale lui Ioanitoaia referitoare la CFR si culese de pe blog-ul lui.
22 oct 2010: „CFR a avut ghinion la Munchen, iar Steaua sansa la Utrecht. Desi invinsa, formatia ardeleana a jucat mai bine. Cu un plus de corenta, de indrazneala”
2O oct 2010:”Rareori am vazut o echipa care sa aiba atata nesansa cata a avut CFR pe Allianz Arena…Nenorocul s-a tinut scai de echipa lui Cartu”
29 sept 2010:”Am redescoperit o echipa a CFR stapana pe sine, curajoasa si organizata, cu caracter”
15 aug 2010: „La 2-2 acasa cu Astra, Teo Craciunescu a nedreptatit flagrant formatia campioana…Presedintele clujean a avut suficiente motive sa reclame prestatia arbitrului valcean”
27 mai 2010:”CFR a cucerit Cupa in maniera in care a luat si campionatul. N-a impresionat, n-a sedus, dar a demonstrat echilibru, stapanire de sine, seriozitate. Intr-un cuvant, valoare. I se cuvin felicitari”
11 mai:”Luptand pana la sacrificiu 10 contra 11, ba si impotriva publicului, CFR a dovedit unitate si ambitie. Venind de la 0-2 la 3-2, a convins ca merita sa ia campionatul” etc etc etc
Astea ce sunt, critici sau ce? Pe voi insa, suporterii CFR-ului, nu clujeni, ca mai multi tin cu U, va roade la inima cand nu vi se canta in struna si nu vi se spune cat sant Arpi, Muri si ceilalti cei mai destepti. Il luati peste picior pe Ioanitoaia ca e din Giurgiu, iar asta va supara ca orasul nu se cheama Djurdzosvar! Cititi randurile de mai sus ca sa intelegeti cine sunteti si cat puteti. Dupa ce le cititi luati-va la palme!

dan cluj (19 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 13:24

bucurestenii sufera ca nu mai sunt acolo sus in clasament.Nu vor fi nici anul acesta.Aceasta este cea mai mare bucurie a noastra a provincialilor.

szebi (16 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 13:26

vaaaaai…zici ca a scris pentru copii…foarte slab editor!!! dupa un asa articol mi-am permis si eu sa scriu parerea!!!

ion ghica (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 13:30

Dom’ specialist, daca un fault incepe in teren si se termina pe pista de atletism, se da fault de pe pista ? Intreb si eu…

corvineus (6 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 13:37

Hahaha! respect, Bistrita!

NOI CU JUNIORI U-ISTI, EI CU TELENOVELISTI!

Levente (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 14:24

@radu. Ce fel de profesor oi fi mata daca „aplici sondaje”?! Ce nestiinta predai?! Bine ca recunosti ca esti din Cluj ca sa ne edificam cum stau lucrurile.

mmm (51 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 14:38

bai nimeni pe lume, cfr a fost furata clar iar tu esti prea aservit ca sa o recunosti. intotdeauna cand vorbesti de faptul ca a fost dezavantajata cfr, tu ai aceeasi replica „nu prea ne putem da seama”. sfatul meu este sa nu mai vorbesti despre cf daca nu poti sa-ti dai seama. ok???? nimeni pe lume in fotbal isi da cu parerea.

DD (76 comentarii)  •  13 noiembrie 2010, 15:51

Dar de faptul ca supercupa trecuta nu trebuia sa se mai joace deoarece cfr castigase si cupa si campionatul nu spune nimeni nimic? Supercupa se joaca intre castigatoarea campionatului si cea a cupei nu ? Si daca o echipa le castiga pe amandoua, supercupa nus e mai joaca. Dar Clujul a jucat-o…..ca sa i se umple vitrinele cu cat mai multe trofee ! Sau cate cupe a castigat cfr pe furaciuni ? TOATE ! Si cate campionate a castigat pe furaciuni ? TOATE !

Si acum se ridica cu pretentii ?

Comentează