Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR să se uite în oglindă!

Marea surpriză a „sferturilor” Cupei, veritabil şoc, s-a consemnat în Gruia, unde Gloria Bistriţa a venit pe post de victimă sigură şi, împotriva tuturor pronosticurilor, a plecat învingătoare!!!! Nimeni nu se aştepta ca deţinătoarea trofeului, ba şi cîştigătoare a precedentelor […]

vineri, 12 noiembrie 2010, 5:51

Marea surpriză a „sferturilor” Cupei, veritabil şoc, s-a consemnat în Gruia, unde Gloria Bistriţa a venit pe post de victimă sigură şi, împotriva tuturor pronosticurilor, a plecat învingătoare!!!! Nimeni nu se aştepta ca deţinătoarea trofeului, ba şi cîştigătoare a precedentelor 3 ediţii, să clacheze în condiţiile în care, gîfîind în campionat, spera să salveze întregul sezon prin păstrarea Cupei. Ştiţi bine că unii au pus eliminarea CFR-ului pe seama brigăzii de arbitri. Inclusiv conducătorii clubului someşean, mai ales ei, l-au învinovăţit pe asistentul Adrian Vidan că l-a determinat pe Cristi Balaj să dicteze 11 metri, iar „centralului” băimărean i-au reproşat anularea unui gol marcat de Traore, pasămite regulamentar.

Dificil de spus în ce măsură acuzatorii au sau nu dreptate. În opinia mea, mai degrabă n-au. Întîi, pentru că nu se poate stabili exact cînd şi unde a încetat Tony să-l mai tragă de tricou pe Băjenaru, în afara careului, pe linia acestuia ori în interiorul suprafeţei de pedeapsă? Din păcate, analiza video nu lămureşte lucrurile pe deplin şi, ca atare, lasă loc de interpretări. Conform capturilor din Gazeta de ieri, n-ar fi fost penalty. Am văzut însă şi stop-cadre din care rezultă că bistriţeanul se afla PE LINIA CAREULUI şi Tony continua să-l ţină de tricou, deci 11 metri!

Apoi, deoarece Balaj nu le-a anulat gazdelor un gol valabil. EL A FLUIERAT ÎNAINTE ca Traore să se desprindă de Szukala şi să marcheze, purtătorul ecusonului FIFA apreciind că ivorianul a faultat în atac. Discret, dar a faultat, a împins cu mîna. Deşi reluările nu conving nici de data asta, mă îndoiesc că Balaj, foarte bine plasat, ar fi scos din burtă o infracţiune care n-a existat. În general, n-ai cum să condamni un arbitru pentru o fază asupra căreia nu reuşeşti să te pronunţi ferm nici după ce ai urmărit 10-15 înregistrări!!!!

Întrucît CFR a stăpînit meciul şi l-a dominat autoritar, eşecul l-a făcut pe Cîrţu să-şi iasă din pepeni. Nu-s de acord cu răbufnirea celui ce a fugit după Vidan la cabine, dar subscriu declaraţiei lui că: „Putea să dea şi Balaj gol, dacă noi nu ne băteam joc de ocazii, n-aveam cum rata calificarea!”. Corect, observaţie justă. Tocmai de aceea, pînă să arate cu degetul spre arbitri, clujenii ar trebui să se privească în oglindă, să vadă bîrna din ochii proprii, nu paiul din ai altora! Pentru că nu Bistriţa, care n-a ameninţat în nici un fel poarta adversă, a cîştigat partida de joi seara, ci CFR A PIERDUT-O irosind, vorba lui Cîrţu, o căruţă de ocazii, una mai clară decît cealaltă. Sigur că momentul e delicat în Gruia şi eliminarea din Cupă nu se digeră uşor, dar adevăratele caractere la greu se cunosc. Mai ales la greu.

Comentarii (125)Adaugă comentariu

Vox (36 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:04

Pacat ca obiectivitatea e valabila doar cand CFR-ul e faultata, altfel sa te tii demonizare chiar la faze care nu sunt clare nici dupa 100 de reluari.

adi (180 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:05

Fals ! Daca arbitrul nu e sigur ca e penalty, atunci nu trebuie sa-l dea ! Iar la Traore, intr-adevar, nu a fost anulat un gol, dar n-a fost nici fault, asa ca, faza trebuia lasata sa continue, iar Traore avand atunci o mare sansa sa inscrie !

Tudor (56 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:06

iar despre arbitraj…cfr-ul a pierdut pe mana lor, insa de aici si pana a spune intr-un paragraf ca nu a fost dupa care sa continui cu „poate a fost”, si sa spui ca desi nu se vede nimic la reluare, balaj nu ar fi scos din burta o infractiune….
cu toate sunt de acord, doar ca tonul folosit in ceea ce priveste alte echipe e cu totul altul, iar arbitrii sunt infierati mai rau ca sclavii inainte de razboiul de secesiune…
va credeam totusi impartial

Clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:12

De la ”maestru” nici nu ma asteptam la o parere obiectiva. Si ce inseamna ”pasamite” ???

Nea Vanea (170 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:15

O scriere obiectiva, felicitari!

cumnatu (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:17

scrieti articole dintr-astea si va mai si intrebati de ce va numim mitici

va (10 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:17

@Clujeanul din Atlanta:
Pasamite e un cuvant care se invata la Stefan Gheorghiu pe vremuri…

ion (4 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:18

In sfirsit avem semifinale de cupa fara echipe concepute in eprubeta ca timisoara si cfr. Hai Steaua, hai Dinamo, hai Bistrita si Brasov, bravo.
Hai Craiova!

3d (37 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:19

cfr a dat cupa pe campionat. bistrita va pierde in etapa in fata cfr ca sa le intoarca serviciul. ma mir ca nimeni nu s-a prins pana acum. chestia cu arbitrii e doar de ochii lumii ca sa nu vorbeasca lumea de blat. bistrita si cfr sunt cele mai bune prietene. o sa vedeti in etapa ce se omoara bistrita in fata cfr-ului.

isac (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:23

un sibian va spune ca dumneavoastra vedeti numai ce doriti . Nu stiu timpul , interesul sau alte lucruri va ajuta sa faceti anumite declaratii care sunt impotriva evidentei. Tiyul meu de caine rosu va defineste pe toti bucurestenii inclusiv pe baciu care scarma caiere de scadal (ca si dumneavoastra)pentru ceva vizibilitate. Pacat . ar trebui sa fim cinstiti . Parerea dumnevostra care este …. nu va onoreaza . Clujul va bate pe toti bucurestenii impreuna, fara cel mai mic efort si la discurs. aveti o varsta si vo respect , altfel vai mama nostra de de dambovita

fan fotbal (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:32

domnule ioanitioaia dar mult puteti uri CFR-ul si clujul odata nu ati fost fair play fata de noi numai articole negative .si vorbiti de ADEVARATE CARACTERE ,declaratiile sefilor din GRUIA au fost cu clasa nu ca alte echipe si dumn.stiti asta doar nu vati nascut ieri.dar din pacate ura ,gelozia,frustrarea fata de CFR e mare.din pacate va nivelati la valoarea ziaristilor din ziua de azi!!!ce ati fost si ce ati ajuns mare pacat!!!

daniel (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:36

Nu este primul articol in care D-l Ioanitoaia exulta imediat la infrangerea CFR-ului. E pasamite logic, ca dupa 3 ani, alte echipe mai apropiate de sufletul domniei sale sa castige trofeele interne.Este regretabil ca decanul intelectualitatii fotbalistice interne,altfel un tip echilibrat din ce se vede si se aude la televizor, sa manifeste o asemenea bucurie „prescolara” la FIECARE pas gresit al campioanei

Ceferist Roman III (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:40

Mai cititi o data titlul si apoi comentati. Nu arbitrii au pierdut meciul , nici Bistrita nu l-a cistigat ci CFR a pierdut pe mina lor. Arbitraj potrivnic vor avea mai ales ca toti au acuzat ca s-au folosit de arbitrii sa cistige trofeele precedente iar acum toti vor fi mai duri cu ei ca sa arate ca sint drepti. Echipa trebuie sa cistige chiar si impotriva arbitrilor.

adi (180 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:40

Domnu Ioanitoaia, uitati-va dumneavoastra (si colegii dumneavostra) in oglinda si analizati felul in care tratati clubul CFR, in comparatie cu alte cluburi !

sorin (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:40

Perfecta dreptate. CFR a pierdut pe mana lor. Echipa mai buna trebuie sa castige indiferent de situatie si sa nu caute scuze gen arbitrul, vremea, terenul sau mai stiu eu ce…. Dar roata s-a intors si poate ca arbitrul a gresit de data asta in defavoarea lor dar cand a gresit in trecut in favoarea lor au declarat ca nu comenteaza arbitrajul 🙂
Cum nu poate sa fie decat o singura castigatoare CFR trebuie sa treaca peste infrangere si sa mearga mai departe. Au echipa destul de buna si se pot bate in campionat in continuare si chiar si in Europa au sanse sa ajunga in primavara…

CSS (7 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:42

ha ha ha…penibil . Pana acum ni se explica, cum ca unde incepe „infractiunea”,acolo se da fault.Altfel nici nu are logica !!! Adica daca bistriteanul,baiat puternic alearga cu micutul Tony in carca de la centrul terenului pana in careu se da 11 m ??? NU,maestre !!! In momentul in care Tony se agata de tricoul adversarului, e fault si daca fluieri,o faci atunci..nu astepti sa ajunga in careu..sau,de ce nu la vestiare???

Oby (33 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:44

Cum pot CFR-istii afirma ca au avut gol valabil anulat? Traore a sutat la poarta dupa ce in prealabil Balaj fluierase fault in atac si toti jucatorii Bistritei se oprisera (inclusiv portarul, care a privit impasibil mingea scurgandu-se pe langa el).
Si sa nu-ndrazneasca sa-l acuze pe Blaj de rea credinta, cand stim toti foarte bine ca el e „arbitrul de casa” al clujenilor. Balaj saracu’ a venit cu lectia invatata, a inchis ochii la faultul lui Tony si nu ar fi dat nici macar lovitura libera de la marginea careului de 16 metri. Plus ca a tolerat jocul dur al clujenilor (cel putin Cadu era indreptatit la un rosu). I-a ajutat pe cat a putut ca si in nenumarate alte dati… Vidan in schimb a luat o decize la limita ce inclin a crede ca a fost corecta dupa ultimile fotografii stop-cadru publicate. Adevarul este ca CFR-istii, siguri de victorie, i-au luat cam de sus pe Bistrita, neluand in seama avertismentul din meciul Bistrita – Steaua.

onu (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:46

Cata ura mai incape oare? Nu stiu!

uzu (24 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:48

„Dificil de spus în ce măsură acuzatorii au sau nu dreptate. ” … maestre… . e dificil daca nu vrei sa vezi. ati vazut voi cu 7 miii de stop cadre sa tinerea a ajuns si pe linie … bravo. tusierul de la 70m a vazut mai bine decat voi intr-o fractiune de secunda, nu ?
ma rog. ai fost intotdeauna „impartial” in ceea riveste CFRul …
de-aia are valoare ziaristica de sport din romania … sau n-are ?

adi (180 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:51

Dumneavoastra si colegii denigrati imaginea unui club de fotbal, in ultima vreme doar articole negative la adresa CFR-ului !

uzu (24 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:54

@Clujeanul din Atlanta
inseamna pesemne, probabil, se pare, se vede că..
este corect literar in limba romana.
asta nu face comentariul cu nimic mai bun. este subiectiv si la comanda.

Bufi (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 18:54

Sincer s-a cam intors roata. CFR-ul a uitat cum s-a calificat in dauna Vasluiului in editia trecuta a Cupei? Tot pe mana arbitrilor. Si n-a fost singurul meci. Aduceti-va aminte ca CFR-ul este CEA MAI AVANTAJATA echipa din ultimii ani. Nu o spun eu ci statisticile (celor de la gsp si nu numai). Asa ca dragilor v-a venit si voua randul sa tipati ca pierdeti pe mana arbitrilor ………..

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:00

De ce nu-i dati credit echipei castigatoare ? Nu Bistrita a castigat cu 1-0 ? Atunci de ce se formuleaza ca Bistrita nu a castigat meciul , ci a pierdut-o CFR ? Nu sunt suporterul nici unei echipe, dar trebuie dat creditul echipei castigatoare, si de aceasta data a fost Bistrita. Asa este fair play.

k2 (7 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:00

Domnule Ioanitoaia, sunteti subiectiv. Se simte la Dvs. frustrarea de giurgiuvean mediocru. Aveti posibilitatea de a scrie articolul din gsp doar prin faptul ca existati, nu prin prisma unor judecati de valoare pe care ati vrea sa le emiteti. Traore a dat gol valabil, degeaba dati circumstante arbitrului. Faza penaltiului impotriva cfr este neesentiala, desi tony a gresit flagrant, in sau in afara careului. Incercati sa fiti obiectiv.

Vali (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:02

Mare paguba-n ciuperci ca CFR a pierdut…Probabil nici nu le pasa prea mult. Au castigat in ultimii cativa ani o multime de trofee, cat alte echipe la un loc, in zeci de ani.
Se intampla uneori ca echipele slabe sa invinga… sa le fie de bine, ca-s ardeleni de-ai mei.

semoa (31 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:05

Intradevar,sunteti cel mai „echidistant si obiectiv” jurnalist de la GSP,dar numai cand este vorba de Cluj.Sa fi fost CFR,echipa din Prahova,Ialomita sau oricare alt judet din sudul tarii,sunt convins ca,cu totul alta ar fi fost tonul acestui editorial. Aveti dreptate doar intro singura problema.CFR a pierdut acest meci la fel cum a pierdut si meciuri din campionat,datorita propriilor jucatori si datorita antrenorului,care fie vorba intre noi,nu are fata de o echipa ca CFR.Arbitrii au fost cireasa de pe tort si in aceasta partida si in alte cateva din campionat.

dorin (166 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:08

De la un Ioanitoaia nu ai la ce sa te astepti. Nu am vazut niciodata sa laude echipa, e mincinos, patimas si nu in ultimul rand un gazetar slab. Faptul ca are o varsta nu inseamna ca e bun. Din pacate cei ce vin din urma sunt la fel de slabi ca si Ioanitoaia. Daca CFR rateaza ambele obiective nu e nimic. Puteti voi cei din Bucuresti sa va calcati in picioare, voi cei care le stiti pe toate si care ati ajuns unde ati ajuns prin familia Ceausescu. A format 2 echipe, la revolutie le-a prins cu cei mai buni jucatori si au trait pe spatele lor ani de zile. Dinamo, Steaua, Rapid…spuneti domnule Ioanitoaia cat au investit in stadioane? Va spun eu nimic. Daca Paskany a facut ceva pt orasul asta a creat invidie si rautati. Citim despre CFR in pagina 6 a editiei de Transilvania. Nu va e rusine deloc!!!! Nu meritati nici macar sa va raspundem

7 metri (38 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:19

S-a intors roata si pentru CFR. Cati suporteri ai altor echipe s-au simtit furati in sezoanele anterioare prin arbitrajele pro CFR? Oare d-ul Muresan a uitat hotiile din trecut? Despre Craiova-CFR 0-1 din Cupa de anul trecut ce ar avea de spus? Toate in viata se platesc mai devreme sau mai tarziu. D-zeu exista.

stres (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:19

Oare s-au dus vremurile cand cfr castiga meciuri, cupe si campionate pe mana arbitrilor ?

La o prim vedere asa se pare.

Intrebare: cfr mai are imprumutati jucatori la alte echipe ?

In cazul unui raspuns negativ tare ma tem ca vom scapa, macar un an, de POMANA cfr.

Asa sa le ajute Dumnezeu: B-ul !

mihai (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:19

Nimeni nu vede ca Balas nu si-a mai luat dreptul? Pana acum un an manca gratis la Liga, era arbitrul lor. Probabil ca Arpi a considerat ca i-a dat destul pana acum, iar Balas n-a fost de acord…

conasu (79 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:19

…oare cum poate CFR sa spuna (culmea ) ca ei au fost dezavantajati de arbitrii !!!! ???? Singura data cand asta s-a intamplat in ultimii 5 ani a fost acel meci cu Steaua cu Tudor parca la centru ! In rest sa taca CFR asa cum celelalte au suferit si ei au iesit campioni 2 ani ! Anul trecut Dinamo a avut penalty la Andrei Cristea in cupa dar de’, trebuiau ei sa i-a eventul ! Sa se mai uite si la tv. ! In rest aroganta cat cuprinde, sa fie mai modesti ca lumea nu a inceput in „Gruia” !

BB (155 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:20

Ioanitoaia era parfum acum 2-3 saptamani cand va lauda si va caina dupa meciul cu Bayern. Acum, ca va spune adevarul in fata, nu va ma place, a devenit dusman. Iar e stelist ori dinamovist ori craiovean ori rapidist, nu? Si mai vreti sa va respecte lumea! La voi, stiti voi care, nu conteaza decat interesul. In functie de el si impartiti lumea.

2464 (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:32

Domnule Ovidiu eu cred ca ne prea chinuim sa scoatem si noi un arbitru bun. Intai a fost Tudor mare speranta acum Balaj. Dupa zeci de reluari nu se vede nimic la Traore, sunteti si dv de acord cu asta. De ce trebuie sa-l credem pe Balaj si de ce sa nu luam explicatia cea mai simpla. Respectiv daca nu se vede nimic inseamna ca cel mai probabil nu e nimic. De ce?
E bineinteles o intrebare retorica.

ccc (19 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:33

Un articol in linia obisnuita, nimic nou sub soare, si va mai mirati presa din Bucuresti de atitudinea din tara….

2464 (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:42

Dv nu faceti decat sa-l ajutati pe Paszkany. Ura ardelenilor fata de capitala pornita si alimentata zi de zi de cel mai vizitat site din Ro nu face decat sa-i ajute planului.

Carlos (5 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:43

Vai dar ce ati mai sarit cu gura stimabili provinciali, e mare rau complexul, nu? Articolul este obiectiv dar pentru ca nu va convine incepeti imediat sa improscati cu noroi in domnul Ioanitoaia care era bun numai cand va lauda echipa voastra mediocra.

Steaua1986forever (15 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:44

fan fotbal….esti doar „fan fotbal”…nu si „fan limba romana”. Ba chiar as putea sa zic ca limba romana iti e dusman veritabil. Si nu….nu e vorba de o greseala facuta de la „scris in viteza”…este o greseala care arata o profunda necunoastere a gramaticii limbii romane. Plus ca esti certat rau de tot cu virgulele.

Despre continut….nici nu mai am ce sa iti reprosez. stim povestea: toti au ceva cu voi. Probabil urmeaza sa spui ca „nea ovi” este stelisto-dinamovist-becalist-borcisto-miticist. Surpriza: nea ovi este fan Universitatea Craiova.

bistriteanu (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:47

bistrita merita sa joace finala.cu bani putini am reusit lucruri mari.
nu fiti invidiosi.

kirilov (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 19:50

@adi – noi nu suntem siguri ca a fost penalty, cine a zis ceva de cat de sigur ar fi fost arbitrul

@cumnatu – ii numiti „mitici” pt ca sunteti niste papagali fara imaginatie, ati auzit ceva si o tot repetati obsesiv

@isac – se ia o foaie de hartie, se scrie mesajul pe care vrei sa-l postezi- preferabil in limba romana ( de ex : vo nu exista in romana – desi asta e cea mai mica dintre problemele postului tau ), se sterge si se scrie din nou, si tot asa pana iese ceva cat de cat inteligibil , daca iese…

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 20:04

CFR a avut multe ocazii si in acest context infragerea pare nemeritata. Penalty-ul a fost la limita. Daca s-a dat, asta e. Nu cred ca era acuzat nici daca nu dadea. Ramane la latitudinea arbitrului. Oricum, infractiunea a inceput in afara si a continuat in careu, cred ca arbitrul are acoperire. La Traore nu mi s-a parut fault, dar e drept ca arbitrul a fluierat devreme, cu cateva secunde inainte ca Traore sa inscrie. Dupa fluier bistritenii s-au oprit. Deci nu se pune problema sa poata fi considerat gol valabil. Daca la Galati fluierul arbitrului s-a auzit aproape concomitent cu sutul, acum faza a fost oprita mult mai devreme, doar Traore a continuat-o.
E bine ca mai pierde si CFR, doar n-or sa ia ei mereu toate trofeele din Romania. Le ajunge cu varf si indesat ce-au castigat pana acum, sa nu se mai lacomeasca. Vad ca prin Europa nu fac mare branza.

Sorin (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 20:16

Marele ovidiu urmareste fotbal de vreo 50 de ani si nu stie ca la o infractiune conteaza locul unde incepe nu unde se termina. Poate sa se termine si la Peris sau chiar Giurgiu (localitati de referinta din viata „marelui” gazetar). E greu sa fi obiectiv atunci cind ai alte interese. Odata cu regretatul Chirila s-a cam terminat cu presa sportiva

alexutzu83 (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 20:22

cum adica? balaj din 5 metri nu da penalty, iar tusierul de la 30 de metri si mai bine zice da.
Ce ecuson Fifa?
ori dai din prima ca esti la 5 metri si vezi, ori nu dai.
cum poti sa dai penalty daca asistentul are vizibilitate mai proasta decat tine?
nici nu mai conteaza daca a fost sau nu. balaj avea prim-planul. aici e problema.

arbitrajul a fost mai mult impotriva CFR-ULUI.
Vina a fost si a echipei evident, deoarece bistritza nu a jucat nimik, iar CFR a ratat intr-o veselie.

Dar domnule Ioanitoaia nu ne asteptam sa ne dati credit tocmai dumneavoastra, mai trebuie sa faci o declaratie publica ca sunteti impotriva CFR-ului si e totul fair-play. nu ne mai ascundem dupa cuvinte.
Gsp oricum e o televiziune unde becali borcea si jabba au intaietate , ratingul e facut doar de ei si de stirile can-can. in niciun caz nu se poate numi televizune sportiva.

tarzan (14 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 20:29

Apropos de oglinda, maestre, matale cind te-ai uitat ultima oara? Oare nu ti-e rushine ce vezi?

[email protected] (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 20:41

Nea Ovidele, numai impartial nu poti sa te numesti… de fapt toti cei de la gsp, inclusiv redactia de la cluj are tema de casa de la clanul becaliotilor sa scrie de rau despre cfr …sau orice alta echipa care nu aduce vanzari fituicii voastre de doi bani (la fel de bine ar putea fi si u cluj, gloria sau timisoara ….).

eusebiu camilar (20 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 20:42

Fiecare articol despre CFR scoate la suprafata frustrarea patologica a „domnului” Ioanitoaia… Acest „domn” pentru care lasarea pe dinafara a unei galerii de huligani e subiect de prima pagina in timp ce desfigurarea unor persoane de catre aceeasi galerie e un „amanunt”… Acest „domn” pentru care prezenta in emisiune a mafiotilor din fotbalul romanesc e mai presus decat solidaritatea cu colegii de breasla…
Nu va faceti griji „domnule”, pe termen lung tot civilizatia si profesionalismul invinge.. oricata revolta provocati impotriva celor care v-au interzis mancarea favorita pe stadion: semintele !

Acelasi Ioanitoaia la un moment dat afirma ca nici la Timisoara nu e fair-play pentru ca „s-a huiduit”… Pentru el huiduitul era sinonim cu incendierea tribunelor si bataile de strada marca buCUResti !
„Domnule”, despre jocul brutal al lui dinamo in meciul cu CFR nu arunci nici o vorba ? Orice faza la limita o judeca impotriva CFR sau Poli si pro prietenii lui certati cu legea si cu.. cartea.

Pace tie „domnule” !

andrei (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 20:48

interesant cum de data asta e valabila o afirmatie de genul : „În general, n-ai cum să condamni un arbitru pentru o fază asupra căreia nu reuşeşti să te pronunţi ferm nici după ce ai urmărit 10-15 înregistrări!!!!”, dar in 100 de alte cazuri precedente, ati concluzionat fara ezitare ca arbitrii au ajutat CFR-ul de fiecare data cand faza era la limita. sa luam ca exemplu doar meciul din prima etapa de la Craiova in care ati afirmat ca arbitrul a tras tare pentru CFR desi singura faza incriminata era exact o faza din care nici dupa 10-15 inregistrari nu poti sa-ti dai seama daca Panin l-a faultat sau nu pe jucatorul craiovean.

de acum astept sa adoptati aceeasi atitudine ca cea sugerata de fraza citata mai sus de fiecare data cand analizati greselile de arbitraj in favoarea CFR-ului. sunt convins insa ca asta nu se va intampla.

Alin (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 20:48

D-l ioaniţoaia, d-voastra, va ma uitati in oglinda? Si ce vedeti? Ati fost sincer si onest intodeauna? Va credeam un ziarist, dar se pare ca sunteti un salariat.

amusement (17 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 21:17

:)) esti penibil domnule Ioanitoaia,n-ar mai trebui sa scrii despre CFR,e clar ca urasti aceasta echipa din tot sufletul tau. Ei bine eu nu o sa fiu ca tine,nu urasc nicio echipa din liga 1 desi tin cu CFR. le respect pe toate. Dumneata ta insa ai face bine sa scrii asemenea articole si cand CFR va fi avantajata de arbitrii,observ ca acum iei apararea arbitrilor,cand toata lumea striga ca arbitrii au gresit in defavoarea Clujului,insa sunt ferm convins ca daca ar fi gresit in favoarea CFR-ului ati fi setat un titlu de genul: ”CFR,din nou ajutata de arbitrii” si ati fi distrus practic aceasta echipa prin cuvinte,ajungand din nou de la CCA,FRF,LPF pana la Emil Boc sau DNA sau mai stiu eu unde. Observ ca atunci cand Steaua sau alte echipe bucurestene sunt ajutate de arbitrii dumneavoastra nu va dati cu parerea,desi sunt antecedente,mai ales in cazul Stelei,in multe campionate desfasurate pana acum in Romania.

Christian (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 21:23

Sa-i explicati lui Muresan si lui Paskani regulamentul … Amandoi tipau ca faultul a inceput in afara careului si ca dupa parerea lor nu a fost penalty … CFR-istii nu stiau ca daca infractiunea continua pana pe linia de 16 sau in interiorul careului, se acorda lovitura de pedeapsa de la 11 metri.

doru de la cluj (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2010, 21:26

perfect nea Ioanitoaia, hai te simti bine acum; pe bune, te simt ca e de mult mocnita si pasteurizata ! vezi matale ca zicea ceva 3d in comentariu, eu zic sa nu uitati asta ! daca cistiga CFR campionatu’ dai cu basca de pamint ?
apropos, a mai fost o faza cind Cadu l-a lovit cu fata in cot pe fundasul bistritean ! bine ca a scapat de cartonas !!

ceva de ieri cu echipele de suflet, chestia cu focul, ceva petarde, nitica bataie, putintel joc intrerupt … ? hai ca la problema buletinelor de la cluj matale ai fost foarte agresiv …

Comentează