Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ioaniţoaia împotriva FRF: «Din vina Federaţiei»

Steaua are motive să protesteze deoarece se vede obligată să joace două meciuri oficiale în decurs de 48 de ore, luni cu Pandurii în Ligă şi miercuri cu Sportul în Cupă. Deşi Lăcătuş dispune de un lot amplu, nu-i normal […]

luni, 25 octombrie 2010, 6:09

Steaua are motive să protesteze deoarece se vede obligată să joace două meciuri oficiale în decurs de 48 de ore, luni cu Pandurii în Ligă şi miercuri cu Sportul în Cupă. Deşi Lăcătuş dispune de un lot amplu, nu-i normal ce se petrece, fot­baliştii nu merită trataţi ca nişte maşini! E regulamentar, dar nu şi normal, asemenea programări sînt de evitat. Ele nu servesc progresului.

Gazeta a descris ieri cum s-a ajuns la această situaţie nefericită. Din vina FRF, organizatoarea Cupei, for care a ignorat solicitarea înaintată de ProTV, în numele Stelei, ca partida amintită să se desfăşoare o zi mai tîrziu. Într-adevăr, gruparea din Regie s-a opus, dar ea nu-i de condamnat. Fireşte, Sportul dorea ca întîlnirea să se joace cît mai repede şi adver­sa­rul să fie cît mai obosit.
Greu de crezut însă că un alt club ar fi dovedit mai multă înţelegere, să nu ne amăgim că trăim într-o lume caracterizată prin fair-play  În fond, s-o recunoaștem, fiecăruia îi e mai aproape propria cămaşă, mai drag propriul interes.

Mircea Sandu i-a atribuit eroarea lui Ionuţ Lupescu, în ideea că directorul general al FRF n-a găsit vreme să citească şi să analizeze mail-ul prin care ProTV, postul ce urma să transmită partida, a cerut amînarea. Explicaţia preşedintelui nu rezistă pentru că, s-a grăbit Dumitru Dragomir să toarne gaz peste foc, “programul Cupei se putea schimba şi luni”. De fapt, Lupescu ar fi putut interveni, dar e de presupus că n-a vrut. Forţînd nota, să admitem că directorul general, cu agenda teribil de încărcată, n-a avut timp să se ocupe de chestiunea respectivă. Numai că, atenție, din momentul înce­perii negocierilor privind amînarea, s-au scurs cel puţin două săptămîni

Personal, nu zic că fostul dinamovist Lupescu a căutat să-i pună Stelei beţe în roate. Dar suporterii roş-albaştri au dreptul să gîndească aşa?!

Nu contează numele echipei ce trage ponoasele din cauza superficialităţii unui înalt oficial federal sau, pretind unii, a ambiţiei acestuia de a demonstra cîtă putere are. E vorba despre Steaua, însă la fel putea fi nedreptăţit oricare club. Practic, discutăm pe marginea unui caz, dar şi, lărgind cadrul, a unui principiu, încălcat din neglijenţă, ori chiar cu intenţie, de unul dintre conducătorii fotbalului nostru.

Ne-am lămurit încă o dată că, din păcate, la Federaţie nu ştie stînga ce face dreapta şi invers. Dar se mai ridică o problemă: dacă o grupare greşeşte, e trasă imediat la răspundere şi plă­teşte. Cînd însă greşeala aparţine Federației înseşi, ce se întîmplă? Nimic, viaţa merge înainte, iar la iarnă va fi frig!

Comentarii (57)Adaugă comentariu

nime.n.lume (36 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 18:24

si la vara va fi cald?
Daca da, atunci e bine cand se termina cu bine.
Daca castiga Steaua, e de bine, daca nu, atunci e scandal.
Dar peste tot dl Ioanitoaia are drepate: Asa ceva nu e corect (legal e daca legea nu e nici ea corecta).
Norocul romanilor ca restul lucrurilor in Romania sant si legale si corecte (chiar si morale)!
haah!

catalin (84 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 18:32

lasa nea ovidule, nu le mai plange de mila celor de la steaua, din cum ii prezentati prin ziare rezulta ca sunt super fotbalisti, deci nu-i omoara tocmai pe ei 2 meciuri in 3 zile.
daca-mi aduc bine aminte acum 3-4 a fost un caz similar, craiova jucand in campionat la caracal (avea terenul suspendat) cu pandurii la 48 de ore dupa un meci de cupa si nimeni de prin presa scrisa sau audiovizuala nu s-a ingrijorat de soarta stiintei.
in schimb, cand e vorba de steaua, sariti toti sa le luati apararea, desi nu e cazul: echipele valoroase joaca mereu la 3 zile si nu se vaieta cum fac stelistii……

Stefan Cel Mic (5 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 18:45

Ar fi fost corect daca si meciul Sportul-Rapid s-ar fi jucat tot azi. Astfel atat Sportul cat si Steaua ar fi fost egal dezavantajate. Atunci Sportul ar fi acceptat decalarea cu 1 zi. E jenant ca s-a ajuns aici. Vina e a federalilor si a faptului ca nu exista reguli bine definite dupa care sa se ghideze (exemplu: intre doua meciuri sa existe minimum de 72 de ore interval). Pe urma sa-si faca televiziunile aranjarile in functie de cine si cum transmite. Jale FRF! Basta!

zica (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 18:50

cataline esti un fraier sant un sustinator al fotbalului in general dar nu-i corect cand mai ai doar doua echipe care mai pot aduce puncte uefa le ajuti cu programarile ca cupa romaniei nu este cupa mondiala dar lui lupescu ii s-a ridicat la cap ca-i noul mesia din fotbalul romanesc

stelistu` (56 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 18:58

nea cataline 48 de ore nu inseamna 3 zile

Jiji B. Good (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:02

Nea Ovi, te-am prins cu mita-n sac: esti stelist. Te-ai indignat de lipsa de reactie a federatiei, dar nu te-ai indignat de povestea cu Andrei Cristea si suspendarea-nesuspendarea lui inaintea derby-ului sau controlul anti-doping de dupa acelasi meci! Ori ocaua mare, ori ocaua mica dar pt. toti!

fuller (19 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:02

Nu prea inteleg cum stau lucrurile, caci si regulamentele sant neclare. Este ProTV imputernicita sa reprezinte clubul Steaua in asemenea probleme? De ce presedintele clubului nu s-a ocupat de asta, si stabili el insusi un dialog cu federatia? Nu inteleg de ce lucrurile se aranjeaza intotdeauna pe la spate, in locul unor contacte directe. Nu ii iau apararea FRF-ului, insa este una daca clubul dezavantajat face plangere directa, si alta daca foloseste intermediari acre nu sant nici macar evidenti. Este poate doar balcanismul nostru de toate zilele, ca sa avem motive apoi sa ne plangem de nedreptate.

Eu (8 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:08

Ce ma frapeaza pe mine este modul cum se comunica cu cel mai inalt for fotbalistic din Romania. Emailul trimis de ProTV n-ar fi ajuns, intr-o tara normala, la Lupescu, ci la un departament care se ocupa de astfel de cereri, ar fi trecut apoi prin mana unor manageri si abia apoi ar fi ajuns pe biroul lui Lupescu. In plus de asta, comunicarea in astfel de situatii n-ar trebui facuta prin email, ci prin intermediul unui site al federatiei unde iti poti uploada cererea, si automat cei responsabili primesc sarcina de a rezolva cererea respectiva, eventual cu un anume termen limita impus tot de sistem. Structura organizatorica de la noi e jenanta.

X (8 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:10

Sunt multe de spus aici. Steaua a mai facut asta in 2006 parca, dupa meciul de la Sevilla de joi daca nu gresesc a jucat sambata la Farul. Fara sa protesteze deloc. Asta deoarece meciul era aranjat si Farul s-a dat la o parte, Steaua cica obosita a zburdat pe teren. De atunci astept eu Farul la cotitura, iar daca ar fi sa mai mearga un esalon in jos, nu m-as supara. Ma rog, impreuna cu Ceahlaul, Pandurii si alte carpe de serviciu din Liga 1. Acum normal ca fac scandal fiindca se joaca pe bune si trebuie sa transpire pentru calificare.

Alt lucru care merita spus altfel decat a facut-o domnul Ioanitoaia in articol: daca pana si lui Steaua i se intampla, pai ce sanse au echipele mici? Daca astia fac bascalie de Steaua, care are cei mai multi fani si o buna parte din presa alaturi, care este cea mai mediatizata echipa…Pai atunci ce sanse are Branesti? Ce sanse are Sportul? Ce sanse are Targu Mures?

Da, fanul stelist e indreptatit sa creada ca dinamovistul Lupescu i-a lucrat. Si sa vezi tu distractie daca vreodata Dinamo mai solicita vreo amanare sau vreun favor. Ca pana acum ce au cerut li s-a dat.

Domnul Ioanitoaia intreaba de responsabili cand FRF greseste. Azi toata lumea tare si a dat totul sub pres insa cum ramane cu palmaresul Politehnicii Timisoara? Din pacate Iancu are de scos si de spalat parale din fotbal, are prieteni la alte echipe…Caci un alt sef actiona de mult in civil, cu riscul dezafilierii FRF. De altfel cred ca asta e singurul lucru care ar mai salva fotbalul nostru. Nasul nu e decat un mini-despot, mare smecher pe tarlaua lui. In acelasi timp unul dintre groparii fotbalului romanesc.

Alin (626 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:10

Lucrurile sunt la mintea cocosului: Lupescu, fost jucator la Dinamo, si Sandu, fost jucator la Sportul, ar fi incantati sa nu se califice Steaua, ci Sportul. De aia au si facut aceasta magarie.

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:20

Pentru @Jiji B. Good: Aveţi dreptate, sînt stelist din fragedă pruncie şi o să mă mai fac, asta s-a văzut şi din cît de tare am lăudat-o pe Steaua după egalul de la Utrecht! Cît despre observaţia privitoare la suspendarea-nesuspendarea lui Andrei Cristea, răspunsul e simplu: nu pot scrie eu despre tot ceea ce se întîmplă în fotbalul românesc. O seară bună

Petre (27 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:30

Pai normal ca Lupescu a vrut sa puna bete in roate Stelei, hai sa fim seriosi, o face mai mult pe ocupatul decat e, a facut intentionat si se crede mai smecher decat e!

lereter (13 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:41

Nea Ovidiu,aveti dovada ca cei de la Steaua nu mint ? Eu unul nu-i cred.Astfel de apelari se fac oficial nu pe blog sau adresa de email,a cuiva.Se fac eventual pe adresa oficiala a FRF.Nu cred ca e bine sa vreti sa impartiti dreptatea cind e vorba de Becali si acolitii sai. Nu ca Lupescu ar fi mai breaz,dar parca ceva nu se leaga.In rest sanatate.

luckas4 (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:42

Craiova a jucat acum 4 ani,miercuri cu Ceahlaul in Cupa la Brasov,iar vineri cu Pandurii la Caracal…Nimeni nu a urlat atuncio,cum o fac unii acum…Stelistii joaca la interval de 48 de ore,insa in Bucuresti,oltenii au facut-o la distanta de sute de km…Deci stelistii,mai usor cu protestele…

sebby (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:49

LERETER..tu ori nu stii sa citesti ori faci pe prostul..in articol se scrie clar ca ProTv a trimis email-ul la federatie…nu steaua

u.s.a (4 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:55

„…..solicitarea inaintata de PROTV,in numele Stelei…….”Hm cam aiurea ,si chiar daca ar fi citit acel e-mail,Lupescu…… Ma rog ce are su….. cu prefectura…?Daca oitele voiuau decalarea meciului ,nu trebuiau decat sa-l trimita pe maestrul Argaseala ,si…..atat.Mare tam-tam pentru nimic.

mexic85 (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:16

Pentru banii aceia, eu as juca 24 de ore incontinuu…E o fortuna sa iei atatia bani doar jucandu-te cu o minge…Eu lucrez 24/48, pentru 880 roni net, iar altii castiga sute de euro per 90 de minute, doar jucandu-se cu o minge, ci nu muncind la propiu, stimate domnule „deontolog” ovidiu…Nu mai punem ca multi nefotbalisti: „fomisti” poate ar manca pamantul pentru banii aceia, ar face mai multe in teren decat multi asa-zisi fotbalisti sau fotbalistii romani lui peste…Sigur, o sa fiu acuzat ca nu m-a facut mama fotbalist, ci nu „oltean”…Scuze de „text”, dar dintr-un limbaj direct se desprinde esenta…

Gino (513 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:24

@Lucas. Esti in eroare. Imi amintesc perfect cazul, dar si faptul ca dl. Ioanitoaia a atacat atunci programarea ca si azi. Documenteaza-te si abia apoi, daca ai argumente, acuza. Omul si pleaca de la caz ca sa ajunga la principiu si are dreptate.

mucea lucescu (15 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:41

Mr. Ioanitoaia , sunteti in criza de inspiratie ?
In cel mai rau caz ,subiectul ar fi trebuit sa fie de ce un club ca Steaua trimite o solicitare oficiala si importanta pe e-mail si , mai ciudat , directorului general si nu departamentului care ar fi trebuit sa analizeze solicitarea .
Daca directorul era in vacanta sau in deplasare sau la cules de struguri , facea toate acestea pentru ca este antistelist ?
Hai sa fim seriosi , este un articol pentru care si un incepator ar merita tras de urechi !

Tudor (56 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:43

vai de noi daca am ajuns sa ne vaitam pentru asa ceva…si dupa aia vrem sa ne luam la tranta fotbalistic cu adevaratele echipe de fotbal…:)))
adica in anglia si in ligile inferioare joaca aia poate cu 50% mai multe meciuri decat cea mai solicitata echipa romaneasca, insa nu-i auzi vaitandu-se astfel…si cu ajutorul mass-media…
in lipsa de subiecte, mai si creem…

adrian p (9 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:44

asa si?????????

X (8 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:54

Sunt multe de spus aici. Steaua a mai facut asta in 2006 parca, dupa meciul de la Sevilla de joi daca nu gresesc a jucat sambata la Farul. Fara sa protesteze deloc. Asta deoarece meciul era aranjat si Farul s-a dat la o parte, Steaua cica obosita a zburdat pe teren. De atunci astept eu Farul la cotitura, iar daca ar fi sa mai mearga un esalon in jos, nu m-as supara. Ma rog, impreuna cu Ceahlaul, Pandurii si alte carpe de serviciu din Liga 1. Acum normal ca fac scandal fiindca se joaca pe bune si trebuie sa transpire pentru calificare.

Alt lucru care merita spus altfel decat a facut-o domnul Ioanitoaia in articol: daca pana si lui Steaua i se intampla, pai ce sanse au echipele mici? Daca astia fac bascalie de Steaua, care are cei mai multi fani si o buna parte din presa alaturi, care este cea mai mediatizata echipa…Pai atunci ce sanse are Branesti? Ce sanse are Sportul? Ce sanse are Targu Mures?

Da, fanul stelist e indreptatit sa creada ca dinamovistul Lupescu i-a lucrat. Si sa vezi tu distractie daca vreodata Dinamo mai solicita vreo amanare sau vreun favor. Ca pana acum ce au cerut li s-a dat.

Domnul Ioanitoaia intreaba de responsabili cand FRF greseste. Azi toata lumea tare si a dat totul sub pres insa cum ramane cu palmaresul Politehnicii Timisoara? Din pacate Iancu are de scos si de spalat parale din fotbal, are prieteni la alte echipe…Caci un alt sef actiona de mult in civil, cu riscul dezafilierii FRF. De altfel cred ca asta e singurul lucru care ar mai salva fotbalul nostru. Nasul nu e decat un mini-despot, mare smecher pe tarlaua lui. In acelasi timp unul dintre groparii fotbalului romanesc.

SireHD (25 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 20:57

eu nu vad care e problema…n-au timp sa se refaca 48 de ore??? doar joaca ambele meciuri la Bucuresti. de-aia i-au fugarit cei de la Utrecht, ca n-au avut timp sa se odihneasca. UEFA ar trebui sa-l intrebe pe Gigi cum stau jucatorii cu odihna, nu?

Adi (110 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 21:08

de 15 de ani, fotbalul din Romania e tot in cadere, dupa mondialul din 1994, cand au ajuns in sferturi cu Hagi capitan. FRF era condusa de aceeasi echipa ca azi, si din cauza succesului de atunci, ei si azi sunt la putere, desi n-au mai reusit nimic similar, doar au scazut constant. Oamenii astia chiar trebuie sa stea lipiti de scaun? Performanta din 2-3 ani nu ar trebui sa le scuze esecurile din 15 ani!!!

depinde de echipa (18 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 21:18

Cu dinamo nu s-ar fi inamplat niciodata asa ceva. Dispun de o „logistica” foarte buna…. la nivel de federatie & comisii.

mrn (40 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 21:19

daca e vorba de 2 saptamani, de ce steaua a inceput scandalul abia de 2 zile? Din cate am inteles Steaua a modificat data disputarii meciului de campionat si asa s-a ajuns in situatia asta.

Albert (124 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 21:31

Mucea Lucescu, chiar esti cum te cheama. Faqci pe desteptul, dar ocolesti esenta: s-a gresit sau nu in cazul discutat? Si daca s-a gresit, pt ca se joaca asa, cine e de vina? Asta intereseaza, nu faptul ca tu iti dai importanta si te crezi gaura de la covrig.

sile (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 21:35

Nea ovidiu pe vremea lui ceausescu se stia de steaua ca era echipa lor .acum se stie ca e echipa lui becali .de nu exzista nici o mica diferenta .ca si atunci ca si acum sef era MIRCEA SANDU .asa ca steluta trebuie sa joace fotbal ca sa stie de ea asa ca 20 de ani PA.PA.PA.PA.PA.PA. HAI JUDETUL.

dinARAD (167 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 21:59

Hai dom’le sa fim seriosi. Si cu Pandurii dar MAI ALES cu Sportul, va fi meci amical. Sportul si-a dat sufletul in meciul cu Rapid (nu, NU SUNT rapidist), iar cu Steaua in campionat au facut figuratie. Gigi stie de ce.

gheorghe (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 22:20

nu -i mai plangeti sant fotbalisti profesionisti.daca nu sa mearga in uzine

Hink (7 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 22:26

Domnule Ionitoaia,
m-ar bucura un raspuns din partea dumneavoastra!
V-am apreciat foarte mult in tinerete, acum am 32 de ani, tot tanar sunt, dar sunt un cititor destul de vechi si frecvent.
Am inceput constient sa va citesc, in Sportul Romanesc.
Eram incantat! Incantat de ceea ce scriati si de echipa dumneavoastra care mi se parea la momentul respectiv un inceput de presa moderna si parca mai altfel decat monotonia de pana atunci.
Am continuat loial cu dumneavostra citind ProSport, paralel au venit emisiunile dumneavostra care imi strica ziua de luni, datorita duminicii prelungite pana la ora 1 in noapte. Din echipa aceea imi placea Tolontan, Buzarin si altii.
Intre timp am plecat la studii in Germania si am ramas acolo, unde ma aflu si momentan. oate vad lucrurile asa, fiind de 10 ani farte obisnuit cu fotbalul din Bundesliga si cu un alt stil de societate.
Citesc si azi prea sportiva pe internet, nu cu acea placere ci probabil din cauza ca mi-a intrat in obisnuninta ca si un drog.
Momentan vad lucururile altfel. Buzarin mi se parea pana anul trecut posedat de placeri proprii- fara a mai putea fi neutral si degajat.
Tolontan imi place si azi, desi parca ar putea sa fie mai bataios.
Iar dumneavoastra mi se pare ca repetati foarte mult si nu ma mai surprinde nimic in ceea ce scrieti. Poate sunt obisnuit prea mult. Schimbati subiectul, trecandu-l prin acelasi stil.
Stiti prea multe din fotbalul romanesc, cat e de mizerabil si cat de putin a evoluat din 90 incoace…
Nu v-ati saturat sa scrieti si sa repetati niste nimicuri care nu sunt auzite de nimeni sau de cine nu trebuie.
Nu v-ati saturat de acelasi sistem al conducerii fotbalului Sandu- Dragomir?-prin asta vreau sa spun ca nu vi se pare ca rolul dmneavoastra ca presa intr-o evolutie a contat prea putin sau poate contributia adusa a fost minuscula? Ce multumiri profesionale ca ansamblu aveti in ultimii 15 ani ca si lider in presa sportiva…E aceiasi mocirla, arbitri dubiosi, meciuri dubioase? Dumneavostra luati interviuri fantastice lui Dragomir si lui Sandu+ bonus au aparut niste pioni mai interesanti Gigi, Borcea samd. Conduceti un ziar care publica fiecae declaratie a lui Gigi, Borcea si compania- dupa de ani de jurnalism „profesionist” in „democratie”
Mi se pare ca povestea furmoasa a echipei Sportului Romanesc a „evoluat” fara a creste si fara a avea rezultate, exact paralela societatii!

M-ar bucura sincer un raspuns…
Sanatate si Salutari din Stuttgart!

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 22:26

Mai putine vorbe si mai mult sport, atat in presa scrisa cat si la televizor

ciprianm (22 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 22:33

Oameni buni….2 lucruri spuse clar: 1)fair-play in cazul programarilor pentru Steaua si Cluj care joaca in cupele europene si 2) daca FRF greseste, cine plateste-raspunde? Afinitatile Sandu-Sportul si Lupescu-Dinamo…poate o cauza. Dar in fond o fac pentru ca pot si-atat.
Sa amintim aici urmarea calatoriei lui Doru Neagu (presedinte Comisie de Disciplina a LPF) cu CFR la Bayern la invitatia celor din urma- deci: CFR-Urziceni eliminare Rusescu in min 22.
Sa aveti sanatate toti!

112 (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 22:34

@mexic85 : tu consideri ca muncesti mai mult ca ei?Ma indoiesc,toate cantonamentele si antrenamentele care le fac si de la tot ce sunt retinuti si nu au voie sa manance ,crezi ca e asa usor?da sunt de acord cu tine castiga foarte mult,poate mult prea mult dar prost e ala care da nu ala care cere.asa ca mai bine analizezi inainte de a vorbi.viata de fotbalist nu este usoara,daca te vaiti de ce nu te-ai facut fotbalist.

si pentru toti cilalti ,este ok sa aveti o opinie contra,doar sunteti dinamovisti,rapidisti,timisoreni etc etc,maca fiti demni de echipa cu care tineti si cand postati nu mai spuneti ca nu sunteti fanul echipei x.
pacat ca astfel de echipe au parte de asemenea fani.
Eu sunt stelist si nu mi se pare normal ca s-a luat o astfel de decizie,de ce dinamo a beneficiat mereu de decizii favorabile?de ce toti comentatorii sunt anti-stelisti(in afara celor de la protv care sunt neutri si sunt cei mai buni)
Cel care spunea in post ca ne vaitam ca in anglia se joaca nustiu cum,pai noi ne ridicam la nivelul lor,ca vrei sa te iei la „tranta” cu ei este o speranta si noi cu speranta o sa murim,intai sa ne schimbam mentalitatea si la urma caracterul .

Toate cele bune.

redsef (59 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 22:44

Manchester in sezonul acesta a jucat DUMINICA in campionatul Angliei si MARTI in Liga Campionilor! Tot Lupescu a facut si programarea aia, stelistilor??? Iar adversarii nici nu are rost sa ii comparam cu cei ai becalienilor, Pandurii si Sportul, adica blatistii de serviciu Condescu si Siman… Diferenta e ca Manchester e o echipa de FOTBALISTI si Steaua una de papagali, asta e singurul adevar, restul sunt behaieli ros-albastre pe care nici un om serios nu le mai baga in seama demult!

Veverita Catalin (11 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 22:55

Steaua de ce n-a facut demersurile oficiale si s-a lasat la mama unui e-mail adresat lui Lupescu de catre Pro TV ? Ce pazesc cei platiti la Steaua sa se ocupe de aceste treburi ? Scrieti un articol despre programul acestor angajati ai clubului Steaua, despre ceea ce fac toata saptamana si cati bani le intra in conturi nemeritat ! Va saluta un rapidist ! Hai Craiova ! (Stiti de ce !)

catalin (84 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 23:08

@ stelistu’
nea stelistule, utrecht a jucat joi cu steaua in europa league, iar duminica au avut meci de campionat, ei cum nu au obosit, au cumva 3 picioare si nu stim noi???
@zica
intai invata sa scrii corect si abia apoi apuca-te sa comentezi pe blog-uri.
ce treba au ipoteticele puncte care ar putea fi aduse de steaua din europa league cu meciul din cupa romaniei? adica din moment ce steaua reprezinta romania intr-o cupa europeana, trebuie ca toate echipele din competitiile interne sa se dea la o parte, iar liga si federatia sa-i favorizeze?

vali12 (16 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 23:14

Cata frustrare la unii dintre cei care posteaza pe aici.Au ajuns sa fie deranjati si atunci cand Steaua este aparata pe drept.Pai ciori-le si javre-le habar nu au ce inseamna sa fii angrenat in 3 competitii in acelasi timp.Ei joaca doar in campionat pentru ca fotbalul adevarat,cel din Europa,le este interzis.Hai marsh,frustratilor!

Vasi Alexandrescu (4 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 0:14

FRF e „praf” de 20 de ani.Mircea Sandu a castigat ultimele alegeri cu ajutorul lui Gheara, asa cum anterior le castiga cu ajutorul fratilor Becali.Macar aceia erau inconjurati de jucatori de valoare si de adevarate caractere, nu de prostituate.Sindicalistii Lupescu si Prunea au trecut de partea puterii.Halal federatie.Aceasta institutie cu reprezentantii ei din ultimii 20 de ani este de fapt cancerul fotbalului romanesc si la nivel national si international.

yoz (42 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 0:26

O parte buna dintre voi sunteti penibili. Faceti comparatie cu Anglia sau alte campionate puternice si uitati un lucru – nu sunteti Anglia. Dl. Ioanitoaia vorbeste de principiu, nu de corectitudine. In conditiile in care o echipa iti aduce singura 1/3 din coeficientul de tara, macar respect fata de acest lucru sa ai. Tocmai pentru ca nu este o competitie cu multe meciuri, ar trebui sa fie mai usor de evitat acest tip de programare. In rest, puteti sa visati si sa va comparati cu cine vreti voi, cu orice campionat sau echipa, dar va sfatuiesc sa va treziti si sa vedeti ca sunteti inca in Romania. La noi, asa cum a aratat istoria de pana acum, nu prea exista masuri „ciudate” fara un interes ascuns, fie ca vorbim de fotbal, fie ca vorbim de politica sau orice altceva. Va propun sa va ganditi la un singur lucru, pentru ca majoritatea sustineti ca sunteti satui de Sandu, ce o sa faceti daca vi-l scoate pe Lupescu presedinte, vorba aceea – „important este cine numara voturile, nu cine este votat” …

Gladiator (1 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 1:02

Hai sa judcam ce a scris x si altii, lui Dinamo i s-ar fi putut intampla vreodata asa o stramba? Nu, iar prietenii stiu de ce…

titidinmagura (7 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 1:09

Ce-ar fi sa observati ca si sa va intrebati de ce NUMAI IN ROMANIA SE DESFASOARA MECIURI IN FIECARE ZI A SAPTAMANII !??! Iar aceasta nedreptate ne face sa gandim ca n-ar fi rau sa mai adaugam si a 8-a zi in saptamana !! Macar din cand in cand.

Che Guevara (35 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 1:21

Are doua meciuri usoare Steaua. Nu se omoara echipele mici cu ei. Iar echipele cu putere financiara, atunci cand ies din carti pentru anumite obiective se predau in fata Stelei. Gigi aduna in fiecare campionat cel putin 15 puncte in acest fel.

diaφilm (6 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 1:34

Domnu’ Ioanițoaia, dar englezii cum joacă și în ziua Anul Nou sau în ajun? Eu cred că fizic e posibil să faci un astfel de efort în 24 de ore, însă poate aveți dreptate, poate nu avem încă psihicul pregătit pentru așa ceva.

florin (43 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 1:38

Ionut Lupescu „inalt oficial federal”?!?
„Inalt”, pentru ca asa e functia. „Federal”, pentru ca in astfel de functii ajung toti – indiferent de domeniu – cei care au avut, vremelnic, in mina, ciolanul sindical.
Fara aceste doua atribute, Ionut Lupescu este un nimic, un apendice prin care Sandu isi face mendrele in fotbalul romanesc si isi conserva scaunul la Bucuresti, dar mai ales isi pregateste fotoliul de la Nyon.
Fereasca-ne Dumnezeu şi pe noi, romanii, dar mai ales fotbalul european, ca un astfel de om sa ajunga vice acolo!

Serban (147 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 8:22

O concluzie: Este cazul sa se revina la intelegerea de dinainte de ’90, respectiv FARA FOSTI STELISTI SI DINAMOVISTI la Federatie!
Trioul de la Sportul si-a facut datoria. Ofensiva dinamovista + fratii Becali si-a atins scopul. Un prim rezultat este „cazul Prunea”, cazul Lupescu a scos dce pr rol, desi individul face delegarile arbitrilor, cu niste consecinte pentru care nu s-a facut caz!
Domnule Ioanitoaia cui cereti dumneavoastra sportivitate?!

silvian (6 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 9:54

cand acelasi lucru ,s-a intamplat oltenilor, nu s-a mai facut atat tam-tam dar acum toata mass-media s-a revoltat …. si mai ziceti ca sunteti echidistanti!!!!!

Cristi (102 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 10:51

Sa fim seriosi, asta e motiv care sa va faca sa atacati federatia? Ca saracii jucatori au joaca o data pe an un meci la 2 zile pe cand Messi, Xavi si altii joaca cam 60 de meciuri pe an, iar cei din Anglia nu au nici vacanta de sarbatori?
De ce nu tipati ca nu se cresc tineri in Romania, ca Federatia nu face nimic si vedem africani, brazilieni veniti moca din ligile inferioare a altor tari dar cu care vrem sa defilam in europa? Asta nu va deranjeaza, nu?
Am ajuns groapa de gunoi a Europei in materie de fotbal, primim toti lesinatii pe post de vedete si ne mai miram de nu putem bate albania si belarus, de ce am ajuns pe locul 50 in clasamentul FIFA, de ce n-o sa mai avem echipa in CL. Aruncati un ochi pe echipele Rapidului si Stelei in acel sezon si vedeti cati straini au avut in lot. Dar nea Ovi s-a suparat ca o sa fie surmenat Tanase de ce program infernal are.

victor L (169 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 10:58

„Mircea Sandu i-a atribuit eroarea lui Ionuţ Lupescu, în ideea că directorul general al FRF n-a găsit vreme să citească şi să analizeze mail-ul prin care ProTV, postul ce urma să transmită partida, a cerut amînarea”.

Ei bine, ori sinteti confuz ori spuneti-ne de cind posturile tv fac organigrama desfasurarii meciurile.
Sau Steaua nu mai e un club aparte condus de Becali, ci apartine postului PRO tv.

Meka (11 comentarii)  •  26 octombrie 2010, 11:21

Mafioti ca Lupescu si compania nu mai au ce cauta la FRF. EI nu mai au ce cauta de mult acolo dar se tin cu japca de scaune. FRF nu si-a indeplinit nici un obiectiv in ultimii 10 ani si totusi avem aceeasi conducere, acceasi reavointa, aeeasi neglijenta si aceleasi rezultate de doi lei. Jos mafia FRF!

Comentează