Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR: nenoroc, dar şi greşeli

Rareori am văzut o echipă care 
să aibă atîta neşansă cîtă a avut CFR pe Allianz Arena, unde a înscris de 4 ori şi a cedat cu 2-3! Însuşi Van Gaal a recunoscut că “am fost norocoşi”, ceea ce înseamnă, […]

miercuri, 20 octombrie 2010, 3:14

Rareori am văzut o echipă care 
să aibă atîta neşansă cîtă a avut CFR pe Allianz Arena, unde a înscris de 4 ori şi a cedat cu 2-3! Însuşi Van Gaal a recunoscut că “am fost norocoşi”, ceea ce înseamnă, reversul monedei, că pe clujeni chiar i-a urmărit ghi-nionul. Cu precădere în prima repriză, 
cea a autogolurilor lui Cadu şi Panin, pe parcursul căreia CFR a deschis scorul, iar Bayern nu şi-a creat NICI O OCAZIE DE GOL. În schimb, Piccolo şi Traore au ratat din poziţii ideale, ultimul trimiţînd balonul în bară.

Aspectul întîlnirii s-a schimbat după pauză. Pe măsură ce De Zerbi, omul numărul 1 al ardelenilor, n-a mai izbutit să păstreze ritmul, bavarezii s-au mutat în jumătatea adversă şi, pasînd abundent, au rămas acolo pînă la sfîrşit. Deşi lipsită de serviciile lui Van Buyten, Contento, Robben, Van Bommel, Ribery, Olici şi Klose, indisponibili, nu menajaţi, Bayern a dominat autoritar, dar steril. Dovadă că a avut nevoie de încă UN AJUTOR din partea CFR-ului pentru a se desprinde la 3-1: mingea degajată de Cadu a lovit întîmplător piciorul lui Gomez şi s-a strecurat în gol!

Putem afirma că nenorocul s-a ţinut scai de echipa lui Cîrţu, care a jucat minute în şir de la egal la egal cu prestigioasa campioană a Germaniei, ba şi pe terenul acesteia. Totuşi, în lumina unei posesii net superioare, de 68 la sută, se poate spune că Bayern a meritat victoria. CFR a lăsat 
o impresie frumoasă. A pierdut greu şi onorabil, practic, PE MÎNA EI, DIN cauza PROPRIILOR ERORI, numai că, din păcate, a pierdut. Dar ăsta-i fotbalul, nu-i iartă pe cei care greşesc. Mai devreme sau mai tîrziu, îi pedepseşte.

Ne-am îmbăta cu apă rece dacă am pune eşecul suferit la München exclusiv pe seama ghinionului. N-am fi nici realişti, 
nici corecţi. Am omite, de pildă, desele NESINCRONIZĂRI din apărarea clujeană 
şi randamentul sub aşteptări al mijlocaşilor Kivuvu şi Bastos. Aceştia au alergat ca nişte maratonişti, dar cu folos minim. Intră în discuţie şi ratările amintite.

“Nu sînt supărat pe Traore. E de apreciat faptul că ajunge în situaţii de a marca. Alţii nu reuşesc nici măcar atît”, a declarat preşedintele Mureşan după fluierul final. Normal era însă să se supere întru-cît tînărul atacant ivorian, de al cărui talent nu se îndoieşte nimeni, a irosit şi 
marţi seara o ocazie imensă, monumentală. Fructificată, ea PUTEA SCHIMBA SOARTA PARTIDEI.

Tocmai în ideea că istoria se repetă în mod nefericit, Traore n-ar trebui înţeles şi, cu atît mai puţin, cauţionat la infinit, ci făcut să priceapă că datoria lui e să dea goluri, nu să rateze singur cu portarul meci de meci! Răbdarea e bună, e recomandabilă, dar are şi ea limită.

Comentarii (45)Adaugă comentariu

ciprianm (22 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 15:45

Subscriu comentariului dvs. – Legiunea a lasat o impresie frumoasa in Europa…meci in care s-ar fi putut macar un egal. Ocazie ca asta se intampla o data la o mie de ani…Multa sanatate!

Nic (4 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 16:05

Ce e nou? Aceleasi lamentari de dupa meci „am fost buni, am avut ghinion, ne-au furat arbitrii, etc… „

california (349 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 16:34

si ce trebuia aseara sa faca traore? sa nu traga in bara? doar asta ar fi vrut si el? iar dojenelile si iertarile in curind nu o sa mai aiba adresa pt. ca il vad pe traore la o echipa europeana mai mare decit cfr; de asemenea cred ca ar trebui „redefint” termenul de ratare sau ocazie imensa; te uiti la un meci in care un jucator dupa ce se lupta sa-si dribleze si sa-si depaseasca in viteza adversarul direct, ajunge intr-o pozitie aproape imposibila de a marca dar cu toate acestea suteaza in bara sau la 10 cm pe linga, moment in care baietandrii comentatori se lamenteaza de ce ocazie imensa a ratat respectivul!…pe vremea cind am inceput eu sa ma uit la fotbal, ocazie mensa era doar daca jucatorul rata dintr-o pozitie din care nu avea voie sa rateze;
despre ghinion: pe cirtu il urmareste „ghinionul” cam de cind il stiu, iar la cluj de cind a inceput sa arunce in mandorlini si sa incerce sa demnstreze (vezi si titularizarile lui bastos si kivuvu) ca italianul nu se pricepe…
eu zic ca mai degraba decit sa ne lamentam cu ghinionul de la munchen, sa ne aducem aminte de „ghinionul” de la vaslui, sa comparam fotbalul nostru cu cel jucat in cupele europene de echipe socotite modeste si atunci o sa constatam ca suntem destul de slabi, incit si atunci cind avem norocul sa dam peste un adversar incapabil sa ne dea goluri, ni le dam singuri!

biancorossi (60 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 16:36

au fost de fapt 3 autogoluri. golul 3 al lui bayern este tot autogol. din fundas mingea se duce in gomez ricoseaza inapoi in piciorul stang al fundasului, isi schimba traiectoria si…yes !!! era 3-1.. cfr a intrat in istoria UCL: singura care a marcat 5 goluri dar a pierdut cu 3-2…

Cristi (102 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 16:50

Asta e drama fotbalului romanesc: altii sunt de vina, ghinionul nu-l poti antrena, etc. CFR a luat 3 goluri pe 3 greseli de aparare, iar cu echipele mari orice slabiciune conteaza. Avem in istoria noastra cam multe meciuri in care am murit frumos. Sau cel putin asa ne place noua sa vedem lucrurile.

grobianul (1 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 16:58

autogolul lui cadu si mai ales al lui panin este datorat unui fapt pe care vad ca antrenorii nu-l sesizeaza, cu toate ca este asa de evident: la fazele fixe(corner si lovituri libere de la aprox.30 m.) jucatorii din aparare NU URMARESC MINGEA, ci doar adversarul direct, Asa s-a intamplat mai ales la autogolul lui panin, cand mingea s-a lovit de el , Panin uitandu-se doar la adversarul lui

sim (56 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 17:11

iertati-ma, dar impresia mea a fost ca clujeanii au jucat ca o echipa care demonstreaza ca poate invinge , dar…ca i s-a cerut sa piarda. Si asta s-a vazut cel mai bine la golul 2 la care portarul nici nu a incercat sa intervina.
Hai..un autogol, hai doua, dar….trei??!!!
Iar zambetul subanteles al nemtilor dupa gol m-a dat gata.
Intr-o lume in care multi patroni de cluburi au datorii imense catre fisc…intrebarea asta ma chinuie…

CLUJAN (22 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 17:12

Aseara am fost 1500 de suporteri plecati din Romania care am cantat pt CFR….cu mare regret in suflet am parasit stadionul, DAR AM FOST MANDRI ca suntem CFR-ISTI !!!! Speram la victorie….dar sa nu uitam ca am jucat cu finalista ucl de anul trecut….sunt peste noi cu mmult..nu se compara valoarea, dar a bucur ca CFR-istii au incercat cat au putut…si pt ASTA LE MULTUMIM !!!!! CFR CAMPIOANA SUFLETULUI NOSTRU !!!!!

suporteri (22 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 17:14

LUPTA CFR
LUPTA PT NOI
SUNTEM MEREU ALATURI DE VOI
Atmosfera superba pe Allianz…pacat ca nu am resusit sa egalam la sfarsit…dar sa nu uitam totusi cu cine am jucat….FORZA CFR !!!!

Jiji B. Good (6 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 17:19

Pacat, pt. ca CFR e singurul club profesionist din liga. Vasluiul face pasi mari in directia corecta. Restul sint O! Aviarii se vor bate in retur sa evite retrogradarea, asa ca: pe burta!

Gyerko Szabolcs- Laszlo (48 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 17:35

De ce sa zicem ca a fost ghinion? Ar trebui sa spunem ca Bayern-ul a fost mai buna. Atat, asa este fair play !

Bogdan (7 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 17:41

Grobiene, nu zic nu, ai si tu dreptatea ta, dar la o faza de mare viteza, cum se joaca acuma, daca te uiti dupa minge si apoi dupa adversarul direct sau numai dupa minge…n-ai facut nimic, n-apuci sa misti la timp. Eu zic ca Stancioiu trebuia sa o prinda, portarul intr-adevar trebuie sa urmareasca mingea la o faza de asta. Stii sunt faze fixe la care portarul iese si boxeaza mingea cu tot cu capul jucatorului care vrea sa o joace. Uneori chiar atacand jucatorii proprii, asta pt ca el chiar se uita numa dupa minge. Fundasii tre sa tina omul…

durden (338 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 17:56

imi pare sincer rau pt cfr,chiar nu merita sa piarda…

in alta ordine de idei,eu pe traore l-as baga intr-o sedinta sa mai iasa abia la anu…pai cum e posibil sa ratezi din pozitia aia?!trebuie ori sa ai fite si sa ti se rupa sau (cel mai probabil) sa iti arati limitele ca fotbalist.prea il ridica toata lumea in slavi pe traore asta.e bunicel dar nici pe departe nu merita reclama care i se face…

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 18:19

La Roma, cu cele 2 bare ale lui Traore, se poate vorbi de ghinion. La Munchen, cu doua autogoluri si jumatate, plus bara lui Traore, plus ratarea lui Piccolo, deja totul intra in sfera paranormalului, nici macar termenul de ghinion nu mai este suficient. E o ciudatenie care nu se poate explica din punct de vedere logic. Asa ceva nu exista, sau mai exact, asa ceva numai noua, romanilor, ni se putea intampla!

Claudiu (343 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 18:45

Alo, alo, aia care il injurati pe dl. Ioanitoaia ca are un dinte impotriva marii echipe CFR, acum ce mai ziceti? Acum va place? Omul a fost mereu obiectiv, asa ca ar trebui sa va cereti scuze. Aud?

fuller (19 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 19:10

CFR a facut un joc bunicel, insa fara nici un fel de eficienta (exceptand golurile in poarta proprie). Este o distanta mare intre organizarea si munca pe care o impunea Dan Petrescu la Urziceni, unde cu o echipa de fotbalisti modesti a reusit atat de mult, si echipa CFR-ului. CFR are o echipa de jucatori buni, insa nu trag impreuna la car. Nu l-am vazut pe Traore arand pamantul si sa vina in sprijinul apararii (poate asa cum facea demult Camataru). As intelege asta daca s-ar achita bine de rolul lui, adica sa-si creeze ocazii si sa le fructifice. Din pacate nu prea a mers pana acum. Trebuie sa se mai maturizeze, si sa inteleaga ca in asemenea jocuri nu te intalnesti cu mai mult de una-doua ocazii pe meci. Daca le lasi sa treaca, nu te poti plange ca ai ghinion.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 19:17

Domnule Ioanitoaia, as vrea sa imi raspundeti la o chestiune care am impresia ca o tot ocoliti: e sau nu Cirtu antrenorul potrivit pentru CFR? Multi clujeni zic ca nu si m-ar interesa parerea dvs. Astept.

kx (2 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 19:25

Ghinionul CFR-ului vine ca o „recompensa” pentru norocul Urziceni-ului, cand castigau fara sa dea gol, dadeai ceilalti pentru ei, va mai amintiti?

ARDELEAN (21 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 21:13

CU BASEL CE A FOST ?…GHINION CA NU V-AU DATA SI AIA 5…LAUDATI-VA CU MECIURILE PIERDUTE CA TOTI ROMANII FAC ASTA…CE BUNA E PITA CU SLANINA CAND E PE GRATIS NU-I ASA SLUGILOR?
HAHAHAHHHAHAHAHAHH DUMNEZEU E SUS SI VEDE TOT BLATISTILORRRRRRRRRRRRRRRRRRR
VOI FURATI CAT STEAUA SI DINAMO LA UN LOC
SPER SA VA REGASITI GLORIA…….DIN DIV. CCCCCCCCCCCC

Claudiu (343 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 21:18

Insist si astept raspuns de la atat de sensibilii suporteri ai CFR-ului, de ce nu il mai injurati pe dl. Ioanitoaia, de ce nu-l mai acuzati si nu ii mai faceti procese de intentie? Cristi, tu cel de ieri, nu mai ai vorbe?

CFR (31 comentarii)  •  20 octombrie 2010, 23:59

am fost pe Allianz arena. stadionul plin, galerial lui bayern nu avea mai mult de 200 de cantatori, in rest atmosfera relaxata. se animau spiritele doar la faze mai fierbinti, in rest era ca la teatru. la golurile CFR-ului se auzea un zumzet estompat de bucurie prin stadion venind cam de peste tot, iar diversi specatori distribuiti peste tot se ridicau cu mainile sus in picioare. pe langa galeria venita din Romania, cred ca mai erau minim 5000 de romani distribuiti peste tot prin stadion. la intrare si iesirea de pe stadion auzeai mult romaneste, evident nu erau toti clujeni. a fost superb, pacat de rezultat.

Che Guevara (35 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 1:15

Nu am vazut meciul fiindca nu m-a interesat. Oricum, daca priveam partida as fi tinut cu Bayern. Acum sa judecam la rece si sa gandim realist: CFR Cluj chiar ar fi vrut sa bata Bayern pe Alianz Arena? Si-or fi dorit, dar uneori mai trebuie sa si poti. Bayern Munchen este un gigant. CFR Cluj juca in Divizia C in urma cu 7-8 ani de zile. Sa fim realisti si sa numaram stelele de pe stema echipei germane inainte sa laudam valoarea echipei de pe Somes.

sundance (294 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 1:46

Cfr-l se va califica in primavara dar nu va fi usor ! Nu pot sa inteleg nici acuma cum si-a permis Mandolina sa nu-l introduca pe Bud pe lista uefa !!!!!!!!!!!!

sorin popa (12 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 2:25

am fost unul dintre fanii dumneavoastra, momentan sunt mai temperat, desi acest articol mi se pare unul foarte echilibrat si logic; felicitari! nu stiu in ce pozitie sunteti in organigrama gsp.tv, dar „domnul” acela care modereaza „Meciul Zilei” este o rusine pt. presa spotiva din Romania(si asta nu pt ca insista pe ideea ca meciul cfr-ului de pe Alianz Arena a fost o rusine pt. fotbalul romanesc; are mult mai grave derapaje de forma=exprimare si de fond=logica, echidistanta); nu stiu de unde a aparut, dar sunt 99,99% sigur de persoanele care i-l platesc extra; sper sa nu mai fim nevoiti multa vreme de aici inainte sa folosim telecomanda in momentul in care incepe „Meciul zilei”; mai sper ca unul dintre ultimele obiective ale carierei d-voastra sa fie si eradicarea coruptiei din presa; stim cu totii ca exista, chiar daca nu ma astept nici macar de la d-voastra sa recunoasteti acest lucru.(deocamdata).

unul (13 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 5:12

nea Ovi se pare ca la televizor se vede altfel meciul ca pe stadion!!!Cadu a dat 2 autogoluri si nu 1 ,mingea degajata de el a fost contrata de jucatorul lui Bayern din care a sarit mingea inapoi in piciorul lui cadu si a intrat in poarta!!Referitor la Bastos nu aveti dreptate a jucat destul de bine ca dovada ca Bayern a inceput sa domine in repriza 2-a atunci dupa ce a fost inlocuit dar nu stiu de ce nu vedeti ca Dica e o nulitate pe teren iar Rada este cel mult un jumatate de jucator la fel ca Panin care nu mai face fata la acest nivel!!!

zaba (1 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 8:32

Cineva dorea o explicatie logica pentru ce s-a intamplat la Munchen. Pentru Sorin Cartu nu este prima data cand e urmarit de „ghinion” ; asa ca am stat si m-am gandit ca repetandu-se , trebuie sa fie si o explicatie !
Daca stai mai tot meciul si te aperi, mingea e mai mereu, in sau in preajma careului propriu, aglomeratia de jucatori e mare in fata portii, atunci e mult mai probabil sa apara si astfel de situatii !!!!!
De ce rateaza Traore ? ,
Daca mai tot meciul se joaca fara ca mingea sa ajunga la el , jucatorul nu e intrat complet in joc, nu ‘simte’ bine mingea, poarta, etc.
Nu zic ca, Cartu e antrenor slab, dar daca joci doar pe aparare si rar cate un contraatac , astfel de ‘ghinioane’ sunt mult mai probabil sa apara !!!!!

vasile. (17 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 8:37

numai lamentari aici!!ghinion si iar ghinion!autogolurile s.au produs findca bayern a adus mingea in careu!!!la primul autogol venea la gomez si tot o baga!voi nu itelegeti ca nu jucam nimik!!! nici o tactica nici o manevra nimik ca si la nationala!nu se keaga 3 pase consecutive!atat poate fotabalul romanesc!dar nici o autocritica !!am avut ghinion!!!ca si lucescu!!tasu pierde cu 5-1 si spune ca am jucat de la ega la egal!!!!NO COMMENT!!

stresu (57 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 8:49

Bravo CFR !

Felicutari CFR !

Tineti-o tot asa !

liviu (1 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 9:49

se pare ca sintagma „norocul tine cu cei puternici” ramane valabil la infinit!!! 2 bari cu Roma, 2 autogoluri jumate cu Bayern…ce sa ma comentam?? suntem o tara batuta de soarta din TOATE punctele de vedere!! Dumnezeu nu ne lasa sa ne bucuram si noi macar o zi doua. pacat!!! in rest…FORZZA CFR SI BAFTA STEAUA DESEARA!!!

BICO (18 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 10:07

cand iti dai autogoluri nu inseamna ca ai ghinion ci pur si simplu esti prost si faci greseli e ca la un test ,am avut ghinion si am luat nota 4 nu e real esti prost , asta e

Sergiu (13 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 10:13

Bla,bla,bla, nea Ovidiu ! Ce tot îi dati înainte cu nesansa?
Cârtu trebuia sa adapteze tactica de joc, la jucatorii pe care îi are:EL E PRIMUL VINOVAT !
Si argumentez:
1) Când ai o linie de fundasi atât de nesigura (nu lipsita de valoare ca la Dinamo, nu lipsita de omogenitate ca la Steaua, ci pur si simplu ”erodata”) nu tii linia de fundasi cu fundul în poarta!
2) Presati de atacantii Bayern-ului greselile au fost fatale;daca linia de fund era mai avansata pâna spre linia careului mare, greselile ar fi ”împins” mingea în bratele portarului (sau macar i-ar fi dat sansa sa intervina) sau în afara terenului de joc.
3) Portarul CFR-ului este valoros si are stiinta jocului cu o aparare avansata, de multe ori intervenind în trecut mai eficient decât un libero autentic.
Daca Paszkany scapa de boceala fatalista din jurul acestui meci va vedea ADEVARATA motivatie pt. care CFR a primit goluri din partea propriilor fundasi (care nu se simt deloc comod jucând atât de aproape de propria poarta).

Albert (124 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 12:05

Ce oti fi vrut voi, sa o bata CFR pe Bayern la Munchen? De ce, pe ce baza, dupa ce calcule? S-a vazut ca echipa de rezerve a Bayernului e macar egala cu cea de titulari a CFR-ului. Analiza e corecta, a fost si ghinion, dar a existat si diferenta de valoare. Argumentul citit ca Bayern a adus mingea in careu nu rezista. Ce daca a adus mingea, daca nu se inscria in proprie poarta de doua ori (golul 3 nu a fost autogol, mingea oricum intra), putea sa o aduca mult si bine.

PIRCIA (3 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 12:44

ABIA ASTEPT SA PETREC DESEARA,DUPA MECIUL STELEI…IAR VA FI O UMILINTA PT FOTBALUL ROMANESC ASA CUM NE-A OBISNUIT STEAUA IN ULTIMII 4-5 ANI

Fery (107 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 12:45

@Sergiu. De ce e Cirtu primul vinovat si in general de ce e vinovat? Ca si-au dat Cadu si Panin autogoluri? Nu cred ca poate fi acuzat de „autobaza” din moment ce a marcat doua goluri in deplasare. Ce sa fi facut, sa-l scoata pe Panin ca sa il bage pe rasuflatul Tony? Asa suntem noi mereu ne dam viteji dupa razboi…

silicon_v (3 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 13:42

@Che: „Nu am vazut meciul fiindca nu m-a interesat. Oricum, daca priveam partida as fi tinut cu Bayern. Acum sa judecam la rece si sa gandim realist: CFR Cluj chiar ar fi vrut sa bata Bayern pe Alianz Arena? Si-or fi dorit, dar uneori mai trebuie sa si poti.”

Partea proasta si trista e ca CFR putea sa castige destul de usor cu Bayern. Nemtii jucau practic cu rezervele, care erau complet iesite din meci.

Cleo (9 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 14:50

Sa vedem ce va face marea Steaua, echipa de suflet a Gazetei (7 pagini zilnice) apoi sa o judecam pe CFR. Ioanitoaia e abil ca deobicei, dar tot loveste subtil in CFR pentru ca nu il inghite pe Muresan, tot mai putin aprobat si de suporteri. Sa vedem diseara cat de obiectiv e Ioanitoaia care o sa o bage iar pe aia cu minunatii si numerosii suporteri ai Stelei. Pariu?

Tudor (56 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 16:04

Nea Ovidiu, da de arbitraj, nimic? :DDD

Speedy (57 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 16:47

Niciodata la autogoluri nu e numai ghinion. Este o presiune a adversarului, un plasament gresit, o lipsa de concentrare…si din toate astea iese autogolul. Singura faza la care se poate invoca ghinionul si numai ghinionul e bara lui Traore. L-am criticat dupa meciul de la roma, acolo chiar cred ca a gresit, dar cu bayern a ales solutia optima. Sutul a fost bun (poate nu ati observat, dar portarul a inchis f. bine – ceea ce, de ex, nu a facut Pantililmon cu Franta), daca mingea era mai in stanga nu ar fi fost gol, ci ar fi fost blocata de portar. Au inca sanse de calificare in primavara si oricum, chiar daca nu se vor califica, vor iesi – cum se zice – cu fruntea sus. Nu cred ca puteau castiga, meciul a fost la discretia rezervelor lui Bayern, dar au jucat mult mai frumos decat juca Unirea anul trecut.

adi (1 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 17:01

de acord ca au pierdut pe mana lor, dar sa spuneti ca bayern a meritat victoria mi se pare deplasat. spuneti-mi cate ocazii clare de gol au avut, ocazii in genul celor enumerate de dumneavoastra ale lui traore si piccolo? faptul ca au avut posesie e total irelevant. da, are cfr-ul minusurile lui dar bayern a fost sub cfr marti. in general vorbind, bayern are un lot net superior clujului dar echipa alineata marti in jocul cu cfr de nemti, au fost sub ai nostri.

Che Guevara (35 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 17:02

In Bavaria sunt foarte multi romani. De fapt romanii sunt peste tot prin lumea asta. Si asta arata cat de bine se traieste in tara noastra daca oamenii aleg sa se stabileasca oriunde numai in Romania nu. Bayern nici nu se prea omoara in meciurile cu romanii fiindca ei se gandesc foarte mult la locul pe care il ocupa in Bundesliga. A fost un meci de antrenament cu public pentru ei, pe care din intamplare l-au si castigat. Pentru CFR a fost meciul vietii lor si l-au pierdut lamentabil. Sa spui ca poti juca de la egal la egal cu Bayern este la fel ca si scuza lui Lucescu, care zicea ca Arsenal nu a fost cu nimic mai bun decat Sahtior pana a marcat primul gol. Sau Lucescu jr care a zis ca a facut cea mai buna prima repriza contra Frantei. Vom ajunge intr-o buna zi sa spunem: chiar daca am pierdut cu 0-5 imnul nostru a fost mai frumos si Chivu il canta mai tare decat oricare de la echipa adversa. Va dati seama cat suntem de penibili, noi romanii, ca natiune?

Sarpele (18 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 17:17

Vorbarie multa fara rost: CFR a castigat sau a pierdut? A PIERDUT
Si si-a mai dat si doua autogoluri. Cam asta ramane la sfarsit. Restul sunt povesti

Favorit (1 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 18:24

@Adi si altii. Adica Bayern nu merita sa castige?! Pai cum nu de vreme ce in repriza secunda CFR nu a atins mingea vreo 25-30 de minute stand coplesita in propriul careu?! Ce draq, una vedem si alta comentam sau avem 16-17 ani si suntem niste gugustuci

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 18:42

Pentru echipele cu adevarat mari mai joaca si istoria, publicul, arbitrii, norocul…Uitati-va ce a patit si Sahtior cu Arsenal (1-5)! Sahtior e o echipa in care se baga foarte multi bani, le-a facut patronul si stadion super si tot o ia de la Arsenal cu 5-1. Pe langa asta, rezultatul lui CFR la Bayern pare mai mult decat onorabil. Ne-ar fi trebuit mai mult curaj pentru a urca cu toate liniile ceva mai sus, cum zicea cineva, cu toate ca autogolul lui Panin la corner n-avea cum sa fie evitat, iar al lui Cadu nu s-a datorat densitatii prea mari de clujeni din fata portii, ci pur si simplu nesansei (se vede ca inainte de a-l lovi pe Cadu, mingea mai e deviata de un jucator clujean, dupa care ajunge cu noroc la Muler, care mai departe o centreaza, lovindu-l pe Cadu. Doua devieri nefericite in aceeasi faza e prea mult). Mai punem ratarea uriasa a lui Piccolo (sut prost, de fundas mediocru), a lui Traore, caruia Butt i-a inchis foarte bine unghiul) si multe contraatacuri, inclusiv cel din ultimul minut, in care atacantii nostri s-au calcat pe picioare s-au au avut continuari neinspirate. Teama prea mare ne-a invins. Probabil stadionul i-a coplesit pe jucatori.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  21 octombrie 2010, 18:44

erata
„sau au avut continuari”…

gigi (5 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:30

domnule ovidiu galatiul va termina benzina pentru ca in iarna vor vinde 1-2 jucatori si va rog cautati alt specialist in arbitraj

Comentează