Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ovidiu Ioaniţoaia îl atacă pe Mircea Rednic » Fostul prieten

Mircea Rednic antrenează în prezent pe Hazar Lankaran. Să recunoaştem că ne-a cuprins mirarea cînd am auzit că şi-a găsit de lucru tocmai la Marea Caspică, deşi atîtea şi atîtea cluburi occidentale reputate, mai ales Standard Liége, l-ar fi curtat […]

miercuri, 6 octombrie 2010, 6:22

Mircea Rednic antrenează în prezent pe Hazar Lankaran. Să recunoaştem că ne-a cuprins mirarea cînd am auzit că şi-a găsit de lucru tocmai la Marea Caspică, deşi atîtea şi atîtea cluburi occidentale reputate, mai ales Standard Liége, l-ar fi curtat în disperare! Tehnicianul poreclit Strîmbul nu s-a lăsat păcălit, considerînd că în Azerbaidjan campionatul e mai puter­- nic decît în Belgia, mai atractiv, mai spectaculos. Dacă un tip are dreptate, ce să mai zici?, trebuie să fii de acord cu el!

De cîte ori vine acasă, Rednic îşi asumă nişte declaraţii menite să deranjeze, să irite. ­Deunăzi, anunţînd că Răzvan va prelua ­Rapidul după ­meciul cu Franţa, a lovit măcar două ţinte ­DINTR-UN FOC. A anticipat, asemenea oricărui bun român, că “naţionala” va pierde la Paris şi că, o dată cu instalarea actualului selecţioner în Giuleşti, Şumudică va fi trimis la plimbare. Dinu “Vamă” s-a grăbit să dezmintă, dar lansatorul de zvonuri îşi atinsese scopul. Aprinsese fitilul, crease tensiune.

La fel a procedat şi cu privire la Dinamo, unde “cît vor fi oamenii de-acum, eu nu mă mai întorc!”. De parcă l-a chemat cineva! Continuînd să-i muşte pe “cîini”, Rednic nu ­s-a oprit. A afirmat că “mulţi sînt uzaţi şi limitaţi”, aprecieri cu atît mai depla-sate cu cît aparţin unuia care a jucat în prima divizie pînă la 37 de ani!

Nu l-a iertat nici pe Andone: “L-am susţinut să ajungă la Dinamo, însă m-a dezamăgit”. Într-adevăr, formaţia roş-albă traversează o perioadă proastă şi trebuie intervenit pentru scoa­terea ei din tunel. Doar că pe un om căzut îl ajuţi, nu-l înfunzi şi mai tare. Concret, ­s-ar fi impus ca Rednic să tacă, NU SĂ SE DEA MARE, să se bage-n seamă şi să se creadă Mourinho!

O critică mai mergea, hai şi o ironie, dar nu un rechizitoriu, ba şi împotriva unei echipe la care ai mîncat o pîine albă! Din care pricină, simţindu-se jignit, Andone l-a şi categorisit drept “un fost prieten”.

În măsura în care Strîmbul a exagerat, caut să păstrez măsura şi să nu-i calc pe urme. Ca atare, mă mărginesc să observ din nou că omul Rednic, pe de-o parte, foarte încîntat de sine şi, pe de alta, bîrfitor ca o babă, nu încetează SĂ-I FACĂ RĂU antrenorului cu acelaşi nume. Dacă ultimul ­merită lăudat, a cucerit titlul cu Rapid în 2003 şi cu Dinamo în 2007, cel dintîi ar trebui să-şi mai ţină gura, să nu-şi ­imagineze că e buricul pămîntului. Ar fi în ­folosul lui, deoarece valoarea unui tehnician ­în­seamnă, pe lîngă competenţă, tact, fler, răbdare etc., şi caracter.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

keron (4 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 18:40

Oare despre Lucescu jr de ce nu scrieti un articol similar, legat de atitudinea lui fata de ce joaca echipa pe care o conduce, de scuzele invocate mereu ?

Rednic va provoaca o astfel de reactie, dar Luce jr nu va provoaca nici o reactie de acelasi gen dl Ioanitoaia ? Oare de ce, sa fie ptr ca sunteti bun prieten cu tatal lui, din acest motiv continuand sa il tineti efecti in brate pe fiul lui ?

LLK (6 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 18:51

Moncher Ovidiu,dvs mai scrieti articolele astea sau puneti vreun invatacel sa se adapteze la mizeria din sport?A avut dreptate in tot ce a zis Rednic,Bravo lui!Mai bine te-ai lua de Mitica Dragomir care declara peste tot ca Dinamo retrogradeaza sigur!

Dr@Gosh (28 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 18:53

Rednic is the master of disaster 😀

adrian_237 (17 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 18:56

Rednic e unul din cei mai buni antrenori romani,dar il strica caracterul…

cipri p (4 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:13

Ce te astepti nea Ovidiu?Asta e un om de nimic.De aceea i se si zice Strambul.Mi-e scarba sa-i pronunt numele desi intr-un fel ar trebui sa ii multumesc pentru titlul din 2003 dar vorba matale, ii multumesc tehnicianului, nu omului.

luk (1 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:17

o rafuiala personala deghizata in articol..

cipri p (4 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:18

Draga keron, te doare ca nu convoaca baieti de la Dinamo?Poi pe cine sa convoace, pe Printisorul Penisel, pe Marius ‘Expirat’ Niculae, pe Cosmin ‘Disaster’ Moti?Cu astia mergem la o halba in vreun birt dar nu la Nationala.Lasa-l pe Razvan sa convoace pe cine o vrea.

Sibelius (36 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:18

Nea Ovidiu, de ce unii au dreptul sa arunce cu laturi, altii nici macar sa intepe?
De cate ori s-au schimbat antrenorii la Steaua/Rapid/Dinamo/Timisoara sau echipele mergeau din prost in dezastru presa gasea zilnic cate o fosta mare glorie dornica sa dea sfaturi, emita pareri si sa critice(eternii Lita Dumitru, Danut Lupu, Jackie Ionescu si, in ultima vreme(din pacate) nea Imi); uneori si de mai multe ori pe zi, iar, daca era posibil, in mai multe ziare si la mai multe posturi tv.

vasile dobrovici (8 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:19

Just. Pana la un punct.

california (349 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:23

ce a spus e adevarat; ca el e laudaros iar andone antrenor slab, de asemenea e adevarat; ca nu are diplomatie si nu trebuia sa spuna pe acel ton, tine de faptul ca nu are caracter; e format la scoala lui lucescu, de aceea a putut sa se inteleaga cu copos, cu borcea si altii ; dar pe cine da caracterul afara din casa dintre cei care se foiesc permanent pe la oficiala lui dinamo? pe fratii becali cumva?

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:25

Chiar daca doare, sunt de acord cu multe afirmatii ale lui Rednic. Bine, putea s-o spuna mai diplomat sau sa nu spuna nimic, dar daca omul a fost intrebat, si-a spus si el niste pareri. Nu trebuie nici sa fim de acord cu el, nici sa ne suparam. La cate prostii spun alde G. Becali, Borcea, Dragomir etc etapa de etapa nu mai sare nimeni in sus! Rednic isi permite sa fie mai detasat, nu mai e implicat in fenomenul de la noi. Cat despre valoarea lui de antrenor, eu cred ca si-a demonstrat-o. A luat titlul la Dinamo in primul an 2006-2007 cu 4 etape inainte de final si a fost demis in 2008 dupa ce s-a pierdut titlul in ultimele 3 etape din cauze mai degraba paranormale, obscure. Intr-adevar, porecla de Strambul i se potriveste si asta l-a tras mult inapoi, dar daca n-ar fi avut si niste defecte probabil ar fi fost un mare antrenor european.

Filip (2 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:32

Domnule Ioanitoaia, dumneata sa-l judeci prin aceleasi standarde morale si pe protejatul Razvan Lucescu.
Ala care injura femei de 8 martie, care arata semne obscene in public patronului, care-si instiga elevii la violente nemaivazute la Petrosani, impunand suspendarea meciului, ala care n-a facut nimic in 2 ani, ala care a uitat ce-a promis cand a fost instalat,ala pe care l-a impus taica-sau peste tot si ala pe care-l ajuta taticul, cand se iau aia mari de el, ca de ce poarta cercelusul in uechea dreapta si nu in cea stanga, etc.
Nu cumva dupa ce mentorul Vanea era lucist, acum s-au creat si razvanisti in postul respectiv? Intr-un schimb interesant?

jiji (166 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:51

surprinde faptul ca domnul ioanitoia chiar crede ca nu vom pierde cu franta.alooooo,domnule ionitoaia,treziti-va,incepeti sa semanati cu berlusconi ,doar ca pe dumneavostra nu va vede nimeni cand dormiti.
rednic=scarba oamenilor:)))

tze (4 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 19:58

de acord cu alb_rosu_NV

omul ere totusi o valoare ca antrenor; ca om – si cu declaratiile astea- tot e peste supermediatizatele maimutze ce bat din gura degeaba la tv

Florin (215 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 20:12

Si daca asa ar fi stat lucrurile, dar nu stau, Rednic nu avea voie sa se bage. De acord cu Nea Ovidiu. Astept sa vad si ce va scrie dupa dezastrul de la Paris, va da oare si in baiatul celui mai bun prieten? Meciul de sambata e un test important pentru tricolori, dar si pentru Ovidiu Ioanitoaia.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 21:23

ma mira intransigenta dvs dar sunt de acord cu ea…ati renuntat la politically correct?

Mircea (663 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 21:25

Beei, lasati-l incolo pe Puriu si nu ii mai luati apararea, ce se baga el in treaba lui Andone si a lui Sumudica? Sa isi vada de Lankaranul lui si sa nu mai faca pe desteptul. Bine a facut dl. Ioanitoaia ca i-a dat peste plisc.

ionica (4 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 21:35

asa este domnule ovidiu!!!!!!!!!!!!

sall (3 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 21:40

o sa imi dau si eu cu parerea pe aici,eu sunt rapidist si dupa cum stiti Rednic ca antrenor al Rapiduli a adus cele mai multe titluri dar niciodata nu-mi va placea de acest om pt. ca este un om cu 2 fete ca sa nu spun mai urat ca sa nu ma cenzurati.Poate o fi el bun antrenor insa oamenii astea pt. mine nu fac 2 bani.Pt. ca rednic isi vede mereu interesul sau propriu si de asta s-a certat si cu R.Lucescu si cu Andone.Din aceasta cauza il respect pe Razvan pt. ca e un om cu caracter chiar si pe Andone chiar daca e dinamovist.Oamenii care au”coloana vertrebrala” ar trebui mai mult apreciati in Rom. nu toate puslamalile gen MM.Stoica,Rednic si multi alti.

ionica (4 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 21:42

sa nu uite domnul rednic ca a lucrat cu jucatorii pe care-i critica acum si a fost bine……e si el putin suparat ca a iesit din sistem,s-a dat de gol……….

osmo (237 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 21:42

eu zic ca ar trebui sa fiti recunoscator pentru faptul ca antrenorul reputatei echipe hazard lalala ( imi cer scuze ca am auzit prima oara acest nume) si-a rapit din pretiosu-i timp pentru a da declaratii presei romanesti.
ar trebui sa sorbim fiecare cuvant rostit de acest virtuoz al vestiarului.

TOML (5 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 22:27

pe Rednic il doare in „basca” de campionatul romanesc si vorbeste la rece. Chiar daca nu va place dl Ioanitoaia el are dreptate . Sunt mai multe variante : 1 .il asculti si poate are dreptate =>iei masuri …. ,2. il aperi pe Andone & Co => iti furi caciula sau il iei la „misto”. Cei care isi povestesc viata de succes au optat pt prima varianta.

ionut (1 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 22:34

dah fratilor avetzi dreptate si eu sunt stelist de cand m-a nascut mama in scutec ros -albastru dar valorile si calitatea nu ai cum sa nu o apreciezi indiferent ca vine de la dinomo sau de la rapid sau cfr sau ce o fi!! iubesc steaua dar o judec foarte obiectiv! respect valorile fiecarei echipe!! si cred ca la echipa nationala er trebuii sa fie cei mai buni dintre cei buni!! nu interesele cuiva!! asta e ROMANIA noastra!! nb

Claudiu (343 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 22:38

Corect diagnosticul dlui Ovidiu: antrenor bun, caracter zero, asta e Mircea Rednic.

CLujeanu din Atlanta (218 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 22:43

Rednic si-a dat cu parerea despre situatia echipelor cu care a iesit campion. Ce erau in asta. Normal, romanilor nu le place critica doar lauda. Daca ii peria pe Lucescu sau pe Andone nimeni nu zicea nimic. Bravo Rednic ca le spui pe nume. De pupincuristi e plina tara.

castro (71 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 22:46

Chestiunea-i cam asa: numai presa are voie sa semene scandal, nu si oamenii de fotbal! Rednic are, pe undeva,, dreptate. Iar fanfaronul de Andone, acest Caro al lui Dinamo, are o foarte mare vina pentru situatia in care se afla echipa. Acum, stiu ca il iubiti pe Falcos pentru ca da tot timpul din gura pe la televizor, in loc sa antreneze, dar, credeti-ne, Rednic e apreciat de noi, suporterii dinamovisti, pentru ca a reusit intr-un an sa ne scoata in primavara europeana, sa ciuruiasca Steaua lui Olaroiu si Rapidul lui Cercelus, asa ca… silence!

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 22:47

Nici o stire despre Campionatul mondial masculin de volei din Italia!
Am remarcat ca Bulgaria a batut Brazilia cu 3-0 iar acum Bulgaria o conduce si pe Cuba cu 1-0 la seturi! Bravo lor, o tara de 8 milioane de oameni face performanta unde noi nici nu visam sa ajungem. Ne-au luat-o iar bulgarii inainte. E o performanta fantastica pentru bulgari. Am vazut ce rezultate au avut bulgaroaicele si la CM de gimnastica ritmica, un sport aproape inexistent la noi. Ei cum de-or putea si noi nu?

dan (13 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 23:06

O singura intrebare: Cand o sa vedem un comentariu la fel de dur d-le Ianitoaia ,cu privire la „moralitatea si caracterul”fratilor Becali,pe care dvs.ii chemati mereu in studio sa ne impartaseasca din”vasta”lor cultura si etica de fotbal? De acord,Rednic e un mare ipocrit,dar asta o stie toata lumea,dar el antreneaza la Mama Saraciei,departe de fotbalul romanesc si nu mai are nicio treaba decat sa dea din gura,pe cand prietenii dvs,cei mai sus amintiti,sunt prezentati in emisiunile dvs,veritabili oameni de fotbal,mereu gata sa dea o”mana de ajutor”acolo unde nu-i cazul. Cine-i impocrit pana la urma si fara coloana vetrebrala?

matei (9 comentarii)  •  6 octombrie 2010, 23:11

de ce altii sunt sunati mereu de la emisiunea dvs d-le ioanitoaia pt a-si da cu parerea, iar rednic nu are voie sa vorbeasca? de ce dvs emiteti judecati asupra fotbalului romanesc, iar el (care se mai si pricepe) trebuie sa taca? va deranjeaza adevarul? cat ii mai tineti in brate pe golanii albanezi care au facut doar rau fotbalului romanesc?

bigfoot.ball (6 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 0:21

„A afirmat că “mulţi sînt uzaţi şi limitaţi”, aprecieri cu atît mai deplasate cu cît aparţin unuia care a jucat în prima divizie pînă la 37 de ani!” A AFIRMAT! Domnul Ion Iliescu a spus candva: „Cuvintele ranesc mai tare decat gloantele!”. Poate l-am citat gresit dar ideea se poate intelege imediat. Exista oameni care se ataca mai rau din vorbe decat din fapte, iar unul dintre ei este Ion Iliescu. Nu cred ca e cazul ca la o varsta ce cred ca inseamna maturitate, sa sara cineva ca fata mare piscata de… ce vreti voi 🙂 Rednic are si el impulsivitatea lui, dar pentru un fotbalist „care a jucat în prima divizie pînă la 37 de ani!” are dreptate. Dar asta e punctul meu de vedere. Poate gresesc.

gery76 (54 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 1:23

M-as fi bucurat daca erati la fel de virulent si la adresa celui mai vanitos,frustrat,arogant si incompetent selectioner din istoria fotbalului romanesc [poate cu exceptia ‘Tane’ Savulescu la mondialul 1938] si anume ‘inegalabilul’ R.Lucescu!!!Rednic este in primii trei antrenori romani la ora actuala

valentin (6 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 2:46

nea ovidiu
1. echipa aia se numeste Khazar cu kh d-ala greu ca la olandezi.
2. rednic o fi fost baba la 37 de ani dar a castigat un titlu cu rapid cand s-a intors in tara.

sundance (294 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 3:35

Eu sunt de felul meu un om loial mai ales cind e vorba de antrenori care au imbracat tricoul lui Dinamo la timpul lor. Nu as facea de a atita caz din ce a declarat Rednic mai degraba ca Dinamovist m-ar fi interesat un articol critic la adresa samsarilor care au jumate din jucatorii de la Dinamo aflati sub contract cu ei !!!!!! Eu unul daca asa avea puterea asa scapa de 3/4 din lotul actual si asa aduce jucatori tineri , de perspectiva cu dorinta de afirmare care sa manince jaratec pe teren chiar si daca ar trebui sa iau din liga a doua sau a treia. Andone e un bun orator si are si ceva experienta dar Rednic e un mai bun tactician. Mereu mi-a placut la el ca vedea bine schimbarile care trebuia sa le faca. I plus a propus si o intinerire a lotului. Cam atit. Asta e important.

sundance (294 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 3:39

Scuze pentru greseli dar m-am grabit.. Nu ma intereseaza ca baba cloantza se rafuieste prin intermediul presei cu fat frumos !!

Vlad-castigatorul tricoului (77 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 9:25

M-as fi bucurat daca la 27 de ani echipa lui Dinamo ar juca cum juca Rednic la 37…

Ii dau dreptate in multe din ceea ce a zis „Strambu”.

In rest, observ ca si in presa varsta conteaza si din pacate in sens negativ.

keron (4 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 9:30

cipri p on 06.10.10 at 7:18 pm

Draga keron, te doare ca nu convoaca baieti de la Dinamo?Poi pe cine sa convoace, pe Printisorul Penisel, pe Marius ‘Expirat’ Niculae, pe Cosmin ‘Disaster’ Moti?Cu astia mergem la o halba in vreun birt dar nu la Nationala.Lasa-l pe Razvan sa convoace pe cine o vrea.

Prin ce spui presupui , cred, ca as fi dinamovist. Sunt stelist daca te intereseaza. Ce ma doare pe mine e ca am ajuns sa nu mai simt nimic cand joaca natioanala. Nici o emotie, ma uit mai bine la un meci de snooker decat la ce joaca echipa Romaniei.

Ce a facut Rednic a declansat acest articol. Dar oare Lucescu jr nu a facut nimic care sa fie declansatorul altui articol de acelasi gen ? Lipsa de perspectiva a nationalei, incompetenta jr , declaratiile tatalui absolut penibile ?

Poate ar trebui sa va retrageti dl Ioanitoaia, prieteniile personale va influenteaza cam mult.

Emiforzza dinamo (2 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 9:33

P.S. revin cu o mica adaugare…cu Rednic antrenor Dinamo aflata intr-un moment greu,a zdrobit Steaua la ea acasa cu 4-2…..e,acum sa vedeti ce ne umileste Steaua acasa…cred ca ne da 5…Va respect ,dar fiti corect!!!!

lereter (68 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 9:34

Nea Ovidie,Rednic a venit acasa,o televiziune l-a intrebat ceva,el a raspuns.L-am auzit in direct.Chiar a evitat sa spuna lucruri deranjante.E anormal sa pretinzi ca atunci cind esti intrebat de o chestie sa raspunzi :nu stiu,nu pot vorbi,nu ma intereseaza,nu vreau sa deranjez,etc.Adevarul deranjeaza ? Rednic e la fel de dinamovisr ca Andone,deci isi poate spune parerea.Ca pe Andone l-a deranjat e alta problema.Pe Andone ar trebui sa-l deranjeze rezultatele muncii lui,diferenta dintre promisiuni si realitate.Iar Dv,ca ziarist dati dreptatea lui Andone,gresit,dupa parerea mea.De ce sa supere daca spui lucruri reale,adevarate, suparatoare pentru unii. E mai bun Borcea,cind urla pe toate canalele dupa un meci :”ne-au masacrat in direct”?.E mai bun Andone care dupa Cluj are doar vorbe si promisiuni,nu si rezultate,pe oriunde a trecut ?

mbebe (1 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 11:09

O AVEA EL GURA MARE DAR ARE SI MULTA DREPTATE ,SI ASTA SE VEDE LA DINAMO ,DACA FACEAU O RESTRUCTURARE CUM A VRUT EL NU MAI AJUNGEAU AZI SE ZBATA IN MEDIOCRITATE ,CA SI UN NESTIUTOR VEDE CA NU POTI FACE NIMIC CU ACESTI JUCATORI BLAZATI ,SI POATE MAI ARE SI UNELE POLITE DE PLATIT PENTRU FELUL CUM A PLECAT DE LA DINAMO .

Vlady (42 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 11:13

Hazar, Khazar, ce importanta are? Englezii preiau un fel, francezii altul, Sahtior sau Shaktar, cum e corect? Ca Rednic a zis una alta despre Dinamo as mai intelege, dar de ce a bagat zazanie si la Rapid? Strambule, crezi ca i-a cazut bine lui Sumudica auzind declaratia ta?

Adrian Florea (1 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 11:40

Rednic cat si Andone sunt doi antrenori buni. Sunt dinamovist dar privesc lucrurile obiectiv. Rednic are dreptate, dar si Andone.
Rednic are dreptate dand spune ca o echipa o construiesti si obtii rezultate cu jucatori tineri (dar si cu jucatori de experienta), dornici de afirmare, care isi doresc performanta. Priviti Dinamo la ora actuala: jucatori care au scris istorie, carora clubul ar trebui sa le fie recunoscatori si nu sa-i alunge. Are cativa jucatori de mare clasa: Torje, Alexe, Ganea, Rubio, N’Doye, Paun. Cu acestia poate Dinamo sa faca performanta, evident daca-si completeaza lotul. In rest….
De ce are Andone dreptate? Pentru simplul motiv ca stia ce jucatori are la dispozitie, insa cand pozezi in instrumentul gol, deja esti o lichea. Un asemenea nesimtit trebuie sa dispara.

Nu doar acestea sunt problemele lui Dinamo. Cele mai grave sunt la nivelul conducerii. Vrei sa faci performanta? Scoti clubul la vanzare si sa vina investitori de calibru care vor sa faca performanta, nu care doar vor sa ajunga in liga campionilor sa castige ei bani. Aduci jucatori de 30.000 E si vrei sa te bati in liga campionilor cu jucatori a caror valoare ajunge la jumatate de miliar de euro? Este o utopie.

In al doilea rand, daca vrei sa faci performanta, alungi clanul Becali. Indivizii astia reprezinta un adevarat cancer. Fie ca sunt la Dinamo, fie ca sunt la Steaua.

aldo_m (164 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 12:04

caracterul lui rednic e peste cel al lui andone ,cand antrena rednic dinamo si avea mici probleme ,andone venea REPEDE IN GALERIE ,chipurile ca e dinamovist ca sustine echipa ,rednic baiat stramb – a TACUT ATUNCI -acum mi se pare NORMAL SA I-O INTOARCA lui andone care parca nu mai stie sa antreneze ,cand rednic a vrut sa faca CURATENIE N-A FOST lasat de turcu pe filiera becali TIMPUL I-A DAT DREPTATE LUI REDNIC ,cat de dinamovist sa fie andone care a spus ca el e un antrenor scump si a plecat la rapid dupa ce la-u dat afara si-a amintit ca edinamovist ,andone declara ca el ar antrena si steaua ca de ,banii lui gigi n-au miros ,tot andone declara ca el A VOPSIT JUCATORI ,probabil pt frati si pt un comision ca de tot rednic e strambul in viziunea altora ,rednic a luat doua campionate CURATE , al lui andone cu dinamo -stim ce declara borcea ,iar pe clujeni andone i-a facut din miliardari ,milionari ,am incercat sa lucrez cu materialul clientilor

bogdan XIII (69 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 12:31

domnule ioaniţoaia, aţi uitat-o pe aia cu „băiatul lu’ tata” (când s-a anunţat numirea lui răzvan lucescu la naţională); sau afacerile cu banii luaţi pentru nu ştiu ce meci trântit, din care el a UITAT SĂ LE DEA ŞI JUCĂTORILOR PROPRII COTA CUVENITĂ. băiat bun, rednic ăsta. doar cu performanţele de antrenor stă mai prost. despre caracter… nici nu poate fi vorba!

Mihai (1 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 12:36

Si Rednic, si Andone sunt antrenori mediocri. In afara tarii si fara sa aiba in spate un sistem adecvat de „butoane” nu au reusit absolut nimic: Rednic antreneaza in „puternicul” campionat azer, iar Ando a fost dat afara de la arabi dupa o serie fara sfarsit de infrangeri…Pana cand nu se vor investi cu cap niste bani intr-un antrenor de valoare macar medie (ex: Boloni, care a antrenat zeci de ani in prima liga din Franta/Belgia si care probabil ar fi dispus sa vina daca ar fi remunerat corespunzator valorii sale), la Dinamo nu se va face performanta…

gima (31 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 13:52

consider ca Rednic stie ce spune, omul e tare e pregatit nu-l mai criticati ca antreneaza la Lankaran pt ca si alti antrenori s-au dus pe la arabi unde-a intarcat dracu camila,dupa un ban cinstit. am vazut si eu declaratiile lui in direct si mi s-a parut ca are grija la exprimare sa nu loveasca nemeritat in cineva.probabil ca Rednic are multe momente cind este duplicitar, dar lumea-l cunoaste. el trebuie judecat dupa ce face nu dupa ce spune.

Dinamo (5 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 16:20

Parerea lui Rednic coincide cu cea a 99% din suporterii dinamovisti (lucru dovedit pe stadion,dinamomania si in alte medii): multi dintre jucatorii lui DInamo nu au valoare iar Andone a dezamagit pentru ca pare sa faca jocurile conducerii; o conducere inapta si care a dovedit in nenumarate randuri ca nu vrea sa invete nimic din greseli.
Bun, nu Rednic ar terbui sa zica asta, fost dinamovist, prietenul lui Andone etc…..Atunci cine? Suporterii o zic si nu conteaza. Jucatorii se complac. Presa e mult mai interesata de mondenitati si alte tampenii, fara sa fie in stare de o analiza concreta a unui meci de fotbal daramite a unei situatii complexe, ca cea actuala de la Dinamo.

Oricine are curajul sa zica lucrurilor pe nume(Rednic, Garat etc) trebuie apreciat. Voi nu puteti, lasati-i pe altii macar

carnatul (6 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 16:35

1. ma intreb daca rolurile erau inversate andone oare l-ar fi intepat pe rednic intr0o conjuctura similara? 2. dl ioanitoaia ati fost atent ce striga galeria dinamovista la inceputul fiecarui meci din groapa la adresa fratilor becali? in afara celor enspemii de actionari care se screm sa gandeasca cei mai bine pentru echipa si rareori reusesc cred ca o vina pentru declinul lui dinamo revine si fratilor becali. si in mod sigur nu este singurul stadion unde se vorbeste urat romaneste despre cei doi. si cred ca ar fi bine sa incercati sa-i mai rariti pe la emisiunea dvs. nici macar simpatici nu sunt.

vasco (363 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 18:35

Rednic ar putea fi un antrenor bun daca ar fi antrenor.La khazari….o fi bine sa-i prostesti si sa le iei banii,in Romania poti lua un titlu cu rapidul,sistemul iti poate permite daca esti in carti,dar mai e mult pina departe. In ce priveste caracterul lui Rednic,ce vreti,militian?!

Jiji B. Good (6 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 18:52

Puteti sa-l injurati cit vreti! Atita vreme cit Dinamo e condusa de un „mut” si rezultatele poarta amprenta lui Jovani, care iar umbla la jucatori ca sa-l readuca pe Borcea in prim plan, ma bucur ca Strimbu le baga cite-o strimba! Prea se cred buricul Pamintului fratii astia si Andone merita a fie criticat pt. ca de dragul postului face compromise in privinta selectiei. Helder nu era bun de Dinamo si acum inscrie pt. Poli e exemplu. Si multe altele. Pestele de la cap se-mpute! Daca Dinamo nu scapa de mafioti, n-are nici un viitor si vor veni din ce in ce mai putini oameni la sadion!

Jiji B. Good (6 comentarii)  •  7 octombrie 2010, 19:05

P.S. Nea Ovi, il stiu pe Mircea Lucescu de pe vremea cind echipa nationala minca inainte de meci la baza „Viitorul” si ma baga la meci fara bilet! L-am adorat, copil fiind, dar in privinta lui Razvan face greseli mari! Sa-l lase sa-si faca reselile lui, altfel nu invata si cind il apara in public, ii face mai mult rau decit bine! Mai bine evitam ca jurnalisti un subiect decit sa scriem prostii!

Comentează